NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kιɳg Jr

Bldozr🦍
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تنصح بايه حد عايز يبطل تفكير بشكل جنسي ف معظم حياته مع انه بيحاول يمنع الحاجه دي ويبطل تفكير بس مش نافع

وانا لسه مفركش انصحوني اعمل ايه علشان اقدر انسي واتعايش علشان الدنيا سوده ف وشي 😂

• عجبني
التفاعلات: Syr 81 و أفہنہديہنہأاا
كنت بروح جيم بس بطلت الفتره دي علشان الامتحانات وجسمي باظ وبطلت كوره بقيت مش بطلع من البيت ولما فركشت حالتي بقيت اسواء

تنصح بايه حد عايز يبطل تفكير بشكل جنسي ف معظم حياته مع انه بيحاول يمنع الحاجه دي ويبطل تفكير بس مش نافع

وانا لسه مفركش انصحوني اعمل ايه علشان اقدر انسي واتعايش علشان الدنيا سوده ف وشي 😂
تسلم ايدك

كنت بروح جيم بس بطلت الفتره دي علشان الامتحانات وجسمي باظ وبطلت كوره بقيت مش بطلع من البيت ولما فركشت حالتي بقيت اسواء
ارجع ليهم من تاني

بعد الامتحانات علي طول بس الواحد جاب اخره من الدنيا مفيش طاقه للسعي ولا هدف واضح واا طريق منور
حط هدف كون نفسك كورسات ورياضه عشان لما تنزل سوق العمل تبقى عضمه نشفه صعب تتكسر
وسيبك من جو الحب طول ما انتا مش بتصرف على نفسك استثمر في نفسك لغايت لما تلاقي نصيبك

• عجبني
التفاعلات: سامح حسين 11
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتجوز ..رياضة ...رافق

المشكلة كلنا في الهوا سوا

مارس رياضة
حاول تكون اجتماعي اكتر و اتواصل مع الناس
ابعد عن الخلوة و بلاش تقعد لوحدك كتير
كلامك مع الناس و فتح المواضيع هيشغلك كتير عن الجنس
و نصيحة مش معني انك فركشت انك تبوظ نفسك و مش قصدي علي العادة السرية بس الموضوع الموضوع ككل ميستاهلش تفضل فيه اكتر من كام يوم ولازم تتخطاه

ر*** معاك و يوفقك للاحسن 🌼

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%