NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dezl

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازاي اخلي واحده تتعلق بيا فعلا و تحس ان وجودي مهم في حياتها مش زي اي حد و علي فكره احنا اتكلمنا كتير الفتره اللي فاتت
ملحوظه: كل كلامنا شات و موبايل

• عجبني
التفاعلات: فكرى
مفيش حاجه غير السحر بقا 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: البوب الكبير اوي، dezl و Stop
Images 1

• بيضحكني
التفاعلات: البوب الكبير اوي
يابا انت مفكر ان تقدر تعلقنا براجل كده يابة عيب عليك ان بنبقا عارفين الحوارات دي من الاول 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: dezl
اهتم بيها وحاول تهتم بتفاصيل يومها الصغيره قبل الكبيره . وبعدين ممكن تعزمها واتفق انك تخرجها وكده وهاتلها هديه حلوه بس متقولهاش انك هتعمل كده وخليها مفاجأة .واهم حاجه تسمعها لو هي من النوع الي بتتكلم كتير لو بتتكلم في الفون متقاطعهاش لو بتحكيلك حاجه . وبس

• عجبني
التفاعلات: dezl
يابا انت مفكر ان تقدر تعلقنا براجل كده يابة عيب عليك ان بنبقا عارفين الحوارات دي من الاول 😂😂😂
ممكن يكون قصده أنه بيحبها وعاوزها تحبه بنفس الدرجه أو حاسس انها مش بتحبه اوي وكده

طبعا بس بتعملو مش عارفين حاجه و غلابه 😂

اهتم بيها وحاول تهتم بتفاصيل يومها الصغيره قبل الكبيره . وبعدين ممكن تعزمها واتفق انك تخرجها وكده وهاتلها هديه حلوه بس متقولهاش انك هتعمل كده وخليها مفاجأة .واهم حاجه تسمعها لو هي من النوع الي بتتكلم كتير لو بتتكلم في الفون متقاطعهاش لو بتحكيلك حاجه . وبس
عملت كده بس مش عارف حاسس انها شايفاني زي اي حد كان في اهتمام في الاول لكن قل جدا الفتره الاخيره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبعا بس بتعملو مش عارفين حاجه و غلابه 😂
لأ بالعكس الراجل أما بيحب بيبقي مش شايف غيرها .ولو طلبت من اي حاجه يعملها علشانها . وفي بنات كتير بتستغل النقطه في أنها تفرغ طاقتها السلبيه الي عندها في الي بيخبها ويطلع عينه منها .وفي الاخر من اقل حاجه بتزعل .ده الي انا شوفتو بصراحه

عملت كده بس مش عارف حاسس انها شايفاني زي اي حد كان في اهتمام في الاول لكن قل جدا الفتره الاخيره
اسالها ولو ماجاوبتش أو ما اقنعتقش ابعد عنها لانها كده مش عاوزاك .بس بتحبهالك بالطريقة .ونصيحه أبعد علشان انت الي هتتعب وهي مش هيفر قلها و****

• عجبني
التفاعلات: الولد
لأ بالعكس الراجل أما بيحب بيبقي مش شايف غيرها .ولو طلبت من اي حاجه يعملها علشانها . وفي بنات كتير بتستغل النقطه في أنها تفرغ طاقتها السلبيه الي عندها في الي بيخبها ويطلع عينه منها .وفي الاخر من اقل حاجه بتزعل .ده الي انا شوفتو بصراحه
ولي مش العكس انتو الي عملينا لعبة في ايديكوا وعايزين تبقوا الولاد الجنتل الي بيكلم ميت بنت في الدقيقة

ولي مش العكس انتو الي عملينا لعبة في ايديكوا وعايزين تبقوا الولاد الجنتل الي بيكلم ميت بنت في الدقيقة
مش كلو كده .بصي أنا حبيت مره واحده بس وعمري ماكانت بنت كول ماكنت مرتبط بيها .وصحيت كتير علشانها لاكن للاسف بعد ده كلو سابتني اكتر وقت نحتاجها فيه وكنت تعبان وبموت ولا سألت عليا حتي مع انها عارفه . وبعد ماخفيت قلبي الي تعبني من الي عملته فيا وزعلت علي كل حاجه ضحيت بيها علشانها💔 . ومرتبطش تاني لحد الان

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
اسالها ولو ماجاوبتش أو ما اقنعتقش ابعد عنها لانها كده مش عاوزاك .بس بتحبهالك بالطريقة .ونصيحه أبعد علشان انت الي هتتعب وهي مش هيفر قلها و****
كلامك صح انا كنت هقول نفس الكلمتين دول

ازاي اخلي واحده تتعلق بيا فعلا و تحس ان وجودي مهم في حياتها مش زي اي حد و علي فكره احنا اتكلمنا كتير الفتره اللي فاتت
الست تحب الراجل الامين الحنون الكريم الذى يغار عليها ويدافع عنها الصدوق . كن كذلك هى وكل الناس يحبوك .

باختصار البنت بتحب يلي بيه صفات محببة متل اللطف و الكلام الموزون و الشخصية المحببة للنفس و كتير امور مع الزكا و فهمه لشخصيتها و شو بتحب و شو ما بتحب

استغني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%