NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفكرة اننا من 14 سنة أتيحت لنا الفرصة اننا نمارس الجنس سوا، وأنا رفضتف ندمان اني رفضت المدة دي كلها. بعدين مؤخرا وافقت. فندمت على العمر اللي ضاع بدون متعة. بس في نفس الوقت بقول بس أنا كده بقيت خول، وأكيد دي حاجة برضو ندمان عليها. يعني ندمان ع الحاجتين
خول يعني ايه؟ يعني طريقة نظر المجتمع بطريقة تحقيرية .. هل انت احساساك و شهوتك كانت احتقار؟ ولا علاقة بين اتنين مقفولة و بالتراضي… مش لا م تتبنى اقكار تحقيرية لنفسك و تحلد نفسك بيها… ما انت كنت مشتهيها من سنين… و عجبتك… ابسط و بلاش ما تحون انت و الزمن و الناس عليك

• عجبني
التفاعلات: شخص عادي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي فعلا حاجه تستحق انك تندم عليها
بس هل دلوقت انت مبسوط وانت خول
بصراحة مبسوط جدا. ولما بتكلم مع صاحبي في الموضوع ده بقوله أنا مبسوط اني بقيت خولك وجاريتك. وهو مستغرب اني فعلا مبسوط بكده، لان فكرته عني كانت غير كده خالص. بس كل حاجة اتغيرت من بعد ما زبه دخل فيا. لكن هو سعيد اني مبسوط. والحمد لله احنا متفاهمين جدا

• عجبني
بصراحة مبسوط جدا. ولما بتكلم مع صاحبي في الموضوع ده بقوله أنا مبسوط اني بقيت خولك وجاريتك. وهو مستغرب اني فعلا مبسوط بكده، لان فكرته عني كانت غير كده خالص. بس كل حاجة اتغيرت من بعد ما زبه دخل فيا. لكن هو سعيد اني مبسوط. والحمد لله احنا متفاهمين جدا
انا شايف أن طول ما انت مبسوط خلاص سيبك من نظره المجتمع والناس كسم الناس والمجتمع
عيش حياتك بالطريقه اللي انت عايزها

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
مادام انت مبسوط خلاص
لكن انك تتناك مش معناها انك خول و عبدة و جارية و مادري ايه
لو انت ده الي ببتصوره و بتحبه خلاص

مادام انت مبسوط خلاص
لكن انك تتناك مش معناها انك خول و عبدة و جارية و مادري ايه
لو انت ده الي ببتصوره و بتحبه خلاص
فاهم طبعا. أول مرة ناكتي كان نيك بس. راجل لراجل. لكن أنا حسيت بهضوع شديد وقلتله اني عايز أبقى عبد وجارية وخاضع له. وهو وافق

• عجبني
فاهم طبعا. أول مرة ناكتي كان نيك بس. راجل لراجل. لكن أنا حسيت بهضوع شديد وقلتله اني عايز أبقى عبد وجارية وخاضع له. وهو وافق
مدام انت عايز كدا خلاص بطل جلد ذات بقا

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و ميبون
حاجات كتير للاسف

• عجبني
حجات كتير مش حاجة واحدة بسي مينفعش احكيها هنا اسف

• عجبني
التفاعلات: شخص عادي و nadaM
هو مش ندم قد ما انا واقف محتار و متلغبط بين اني اعيش ميولي ولا لا و ده احساس صعب

• عجبني
التفاعلات: البرنس وبس
هو مش ندم قد ما انا واقف محتار و متلغبط بين اني اعيش ميولي ولا لا و ده احساس صعب
بص ي صحبي ف مجتمعنا دا خلي سرك بينك وبين نفسك أو حد انت واثق فيه عشان ميحصلكش مشاكل انت عارف اننا عايشين ف مجتمع عامل ازاي

بص ي صحبي ف مجتمعنا دا خلي سرك بينك وبين نفسك أو حد انت واثق فيه عشان ميحصلكش مشاكل انت عارف اننا عايشين ف مجتمع عامل ازاي
انا مش عارف اعمل ايه فاهمني
و مفيش حد ثقه لدرجه اني اشاركه حاجه زي كده

• عجبني
انا مش عارف اعمل ايه فاهمني
و مفيش حد ثقه لدرجه اني اشاركه حاجه زي كده
خلاص ي حبيب اخوك خليها لنفسك واسمع مني عشان ميحصلكش مشاكل

• عجبني
انى فتحت نفسي

• عجبني