NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كارمن اوبن مايند

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
مشكلتي اني انسه لسه عندي 25 سنه بهيج بسرعه ومن وانا صغيرا بعشق الجنس انا بعشق كل حاجه وبتخيل نفسي متجوزه واحد مجنون بيحب يتناك وينيك الرجاله ويحب يشوفني بتناك ويكون كلب تحت رجلي بس ف نفس الوقت يكون ف سادي ف حياتي بجد مش عارفه اعمل اي هل دا عادي

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Sexy man1, أميره نفسي, off.a7 و 10 آخرين
ده مجرد خيال في دماغك لان الدماغ مبتشبعش وكل شويه بتعوز حاجه اعلي إثارة واكتر شذوذ عشان تشبع

عادي افكار و حتروح و تيجي

مشكلتي اني انسه لسه عندي 25 سنه بهيج بسرعه ومن وانا صغيرا بعشق الجنس انا بعشق كل حاجه وبتخيل نفسي متجوزه واحد مجنون بيحب يتناك وينيك الرجاله ويحب يشوفني بتناك ويكون كلب تحت رجلي بس ف نفس الوقت يكون ف سادي ف حياتي بجد مش عارفه اعمل اي هل دا عادي
يخربيت افلاام ااسيكس لحست مخكم✌😂

الخيالات اللي انتي عايشه فيها دي في الغالب هتبقي عايزها في الحقيقه عن تجربه شخصية

يا بخت اللي هيتجوزك
ياريت مراتي زبك كده

ده مجرد خيال في دماغك لان الدماغ مبتشبعش وكل شويه بتعوز حاجه اعلي إثارة واكتر شذوذ عشان تشبع
لا انا عاوزه كدا فعلا وحبه كدا

لا انا عاوزه كدا فعلا وحبه كدا
يعني لو لقيتي واحد زي اللي انت عايزاه هتوافقي عليه ؟+ معتقدش أن هيبقي عندك الفرصه في مجتمعنا لعمل ربع اللي في دماغك حتي

يعني لو لقيتي واحد زي اللي انت عايزاه هتوافقي عليه ؟+ معتقدش أن هيبقي عندك الفرصه في مجتمعنا لعمل ربع اللي في دماغك حتي
هوافق بس الفكره ف المجتمع وف حد نفس دماغي ولا لا

انتي عايزه واحد بيعمل كل حاجه في وقت واحد
انت عايز واحد بيصحي الصبح ينيك وبليل ينيك

مبروك كسبتي دسته حكاكين 😂

• بيضحكني
التفاعلات: elgazaar
مستحيل تلاقي راجل بيجمع كل صفات دي
مستحيل يكون سادي وديوث و بيتناك وبينيك
الصح يبقي اتنين رجاله واحد زوج وواحد عشيق
ومفيش حد سادي هيكون ديوث او هيتناك
اذا السادي يكون عشيق
يبقي تتجوزي ديوث ويكون عنده ميول انه يتناك ودول هتلاقي منهم كتير
ومع الوقت اتعرفي علي سادي وهيفشخك ويفشخه
والحوار دا مريت بيه مع كابلز فعلا
هو كان ديوث وبيتناك وهي عادي عايزه ترضيه عموما وشرموطه هايجه عايزه تجرب زب تاني
ولحسن حظهم اني سادي
فشختهم في الاول سكس فون بعدين حصل مرتين كمان مقابله وكدا
وكل واحد راح ل حاله يعني
اعتقد الحل القولته ليكي هو الامثل

دة انتي لسه بس عندك شويه مراهقه انما لما تدخلي علاقه حقيقي هتعرفي انك كل دة خيالات والافلام دى كلها مش حقيقي والمتعه في النيك من شريكك وانه اهم حاجه يعرف يمتعك كويس وكل دة هيروح من دماغك

مشكلتك انك مش عارفه انتي عايزه ايه كل كلامك متناقض خيالك مهيا ليكي حجات كتير وده معنها ان عندك لبخطه في دماغك لازم تعرفي انتي عايزه ايه صح وتعملي مش بس كلام

متسرحيش بخيالك لان الواقع مش كده وهتتصدمي لما تتجوزي ومش هتعرفي تتبسطي لان الواقع اقلل من توقعاتك

لو لقيتي حد كدا ممكن تعملي كل دا
بس باقي الوقت و الحياه الاجتماعيه مش بعتقد ح تكون حياه شخص عادي
احساسي كدا

ده (خزعبلات) زى الواحد لما يطلب حاجات كتير وهو جعان ، لكن مش هياكل كل ده. ولو الاكل قدامه مش هيطلب كل ده.
احكمى على نفسك لما تتجوزى.
وبلاش إسراف فى مشاهدة الافلام الاباحية.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في الحقيقه مفيش كدا 😂 😂 😂
اختاري نوع واحد 😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%