NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نياك و ذبي هلاك

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
الموقف ده حصل معاي لم كنت في سن المراهقه و كان عندي اختي اكبر مني بسنتين وجسمها حلو و متناسق طبزها كبير و مدور بيتقلب يمين و شمال و ملبنها مش كبير خالص بس حلو و بينطط مع المشي يعني لو ركزت معاها بتسخن فيها ، ندخل في القصه مشينا مناسب خالي في البلد الاسره كلها بعد المناسبة مكنش في سراير تكفي للناس دي كلها فنمنا انا و هي و ابن خالتي عنده 11 سنه في سرير واحد و انا كنت في النص بيناتهم ، انا صحيت مع أذان الصبح لقيت ذبي كان هايج و ده حاجه متعود عليها ، فقلت اريح نفسي شويه قمت قبلت على إبن خالتي بقيت اتحرش فيه و امرر زبي عليه و هيجني لم اتماديت و خرجت ذبي و بديت انزل بنطلون براح بس فجاه كده اتحرك و رفع رأسه ، فقمت خفت و عملت نفسي نايم و قلبت للجهة التاني ولس ذبي بره ما قدرت ادخله و احنا كنا تحت بطانية واحده ، انا مقبل على أختي و منتظر إبن خالتي يرجع ينام بس هو شكله النوم طار منه رقت على ظهر و هو ببص علي السقف ، بعد شويه أختي اتقلبت و طيزها بقى قصادي مكنش عايز اتحرش بيها بس كنت هايج و ركزت في طيزها ما قدرت أمنع نفسي ، مشيت زبي في ضهرها و نزلت بيه لحدي طيزها و بضرب طيزه بذبي براح علشان ما تفيق و سحبت يدي حطيتها في بزازها افشت و سحب يدي سريع ما كان عندها ردت فعل فطيت رأس ذبي في طيزه و عملت العادة السرية لحدي ما خرجت المني كله فدخلت ذبي و سبت المني في بجامتها، دي كانت أحلا عاده سريه انا اعملها و أول مرة اتمتع باختي

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost, Aqua, Aol و شخص آخر

للأسف.... لا ترتقي إلي قصة هي أشبه ب فضفضة ... يتم نقلها للمهملات​

• عجبني
التفاعلات: تعبان ينجم و ghost_ghost
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%