NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جوكهام كيسييڤ

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
18 فبراير 2022
المشاركات
18
مستوى التفاعل
30
نقاط
62
الجنس
ذكر
الدولة
السودان
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول

انا احمد عندي 26سنة صعيدي طويل وجسمي قوي ومعضل ،ولون بشرتي أسود ودا كان بيسببلي أحراج كبير لكن بعدين بقيت بحبه جدا ،من سنتين كنت بدور علي شغل في فترة الدراسة ،فصحابي قالولي انهم كانوا بيشتغلوا مع ست من بورسعيد اسمها ام راندا عندها سوبر ماركت كبير وعندها حتة علي البحر كانوا بيشتغلوا معاها يركبوا شمسيات وينضفوا الشط وكدا ،المهم كلموها ورحتلها كانت ست هادية وباين عليها الحكمة والعقل الكبير رحبت بيا جامد وقالتلي يا رب تفضل معانا متمشيش زي اللي قبلك ،استلمت الشغل وتمام بعد كام يوم عرفت بنتها راندا كانت بنت رقيقة وكلها انوثة ونعومة كنت طول اليوم بفكر فيها بس برجع اقول انا فين وهي فين ،بعد كام يوم رحت السوبر ماركت عشان اخد اكل من ام راندا لقيت معاها ابنها كان ولد بنوتي شبة اخته بالظبط ابيض جدا وشعره طويل ومامته بتناديه كوكي ،بعد فترة عرفت ان امه مانعاه يخرج بالنهار اصلا عشان الشمس وبتدلعه جدا وبتعامله كبنت والولد فعلا شبة البنت،لما طولت معاهم لقيت ام راندا بتهتم بيا بشكل كبير وما بتمنعش عني حاجة و تصمم اكل معاهم وبتديني فلوس بزيادة فوق المرتب اللي زودته اصلا ،رغم انها مكانتش تعمل كدا مع صحابي اللي مشيوا بس انا فسرت دا انها عايزاني افضل معاهم عشان مش معاها عمال حاليا،في مرة دخلت عندهم البيت فلقيتها بتتكلم مع كوكي وبتقوله انت بقيت راجل ،فراندا ضحكت وقالتها راجل ايه يا ماما انت دلعتيه وخليته بنت اكتر مني ،قالتلها الراجل يبقي شبة أحمد كدا وبصتلي بصة اعجاب اول مرة اشوفها في عيونها ،بعد كدا لقيتها دايما تقارن بيني وبين اخوها وتمدح في رجولتي ،في يوم ام راندا جات مهمومة وقالتلي فيه شباب بيعاكسوا راندا ويضايقوها ،رحت طلبت من راندا تخرج وتعدي قدامهم واما عاكسوها نزلت فيهم ضرب هما الاربعة ،بس واحد منهم ضربني مطوة خدشت ايدي وجريوا ،راندا بدأت تصوت وتعيط علي ايدي مع ان الاصابة سطحية ولما رحنا البيت فضلت تطهر ايدي وتلفها بشاش وهي تعيط وتقولي انا السبب كانت لابسة جينز وتيشرت ابيض ضيق مبين صدرها بعدين بتقولي انت كلك رجولة ازاي ضربت اربعة ومخفتش ،فانا بصيت علي صدرها وقلتل ها وانت كل ك انوث ة يا راندا ،هي ابتسمت وبلصت علي ظبري لقيته واقف تحت البنطلون وشها الابيض البرئ احمر جدا وجريت من الاوضة ،امها دخلت وقالتلي انا عايزاك في موضوع ،انت دلوقتي واحد مننا وانا عايزاك تحول جامعتك عندنا وتفضل معانا علي طول ،احنا مش معانا راجل يا ابني ،وانت لو حابب تجوز راندا معنديش مشكلة ،قلتلها انا فين وانتوا فين انا راجل بشتغل عندكم ،قالت لا متقولش كدا يا ابني فلوسنا فلوسك وانت مش بتشتغل عندنا انت راجلنا دلوقتي وجوز بنتي لو وافقت قولتها هو انا اطول اصلا قالتلي انا لي شرط واحد بس قلتها ايه قالت هتستناها تخلص دراستها بس انا مش هسيبك برضك هتجوز كوكي 🤔قلتها كوكي مين قالت ابني قلتها بس دا ولد قالتلي ولد ايه😅وفضلت تحكيلي عن جواز المثلين في امريكا وانا الموضوع مكانش غريب بالنسبة لي كنت بسمع كتير من صحابي انهم كانوا ينيكوا ولاد في الزرع وكدا ،بس مكنتش بحب كدا ،بس قدامي عرض فلوس واتجوز مكنة زي راندا ،قلتهاافكر قالت تمام ولما توافق نعمل خطوبتك علي راندا وفرحك علي اختها كوكي،لما وافقت عرفت ان ام راندا غنية جدا عندها فيلا في الساحل وبتسافر اوربا تتفسح ،قالتلي احنا هنروح الساحل انا وانت وكوكي وهنسيب راندا هنبعت خالتها تيجي تقعد معاها ،اتفقت معايا هنعمل خطوبة وفرح لكوكي عشان متحسش انها اقل من البنات قدام الناس هتعاملها كصاحبك بينك وبينها هتعاملها كبنت وتكلمها بصيغة المؤنث وطبعا هتعاملها كمراتك ،فعلا لما وصلنا عملنا خطوبة ولبست كوكي الدبلة وشبكة زي اي عروسة امها جابت كام عامل غلبان وعزمتهم طبعا مع لبس كوكي وشكلها محدش عرف انها ولد واتفقنا الفرح بعد اسبوع وفعلا امها اجرت قاعة وجابت كام عامل من الغلابة واشترلهم لبس وادتهم فلوس وقالتها هنشارك في فرح بنت يتيمة عايزاكم تهيصوا الدنيا ،وكان فرح ولا اجدعها عروسة ،رجعنا الفيلا بتاعت ام راندا ،كوكي كانت علي طول ساكتة ومش بتتكلم غير تقول حاضر ياماما ،لما جيت ادخل الاوضة امها قالت انا هدخل معاكم🤔قلتها ليه قالت دخلة بلدي عشان بنتي لسه متعودتش علي دكرها وانت شكلك غشيم وممكن تعورها ،فانا وافقت بعد تردد ،اول ما دخلنا خدت كوكي في حضني وفضلت امص في شفايفها والحس لسانها وشفايفها ،امها جابت كرسي وقعدت تتفرج ،بدأت املس علي شعر كوكي بحنان وبعدين حضنتها جامد وفضلت الحس في شفايفها ومدت ايدي وراها بدأت املس بيدي علي طيظها وابعبصها من فوق الهدوم ،بعدين فتحت بدأت اخلعلها هدومها وهي مكسوفة نزلت مص في حلماتها ،امها بتقولي معلش يا حبيبي عروستك صدرها صغير شوية قلتها انا هكبره يا تنت علي يدي ،بعد شوية مامتها قالتلها يلا يا كوكي انزلي خلعي جوزك جزمته ،انا خلعت ااقميص وكوكي نزلت علي الارض خلعتني الجزمة وبدأت تبوس وتلحس بي رجلي وتمص في صوابعي وامها بتقولها اعملي كدا وكدا ،بعد شوية قالتلها يلا خلعي دكرك بنطلونه كوكي فكتلي الحزام ونزلت البنطلون وبعدين خلعتلي البوكسر بشفايفها لما شافت بتاعي شهقت وامها قالت يا لهوي يخربيتك كوكي مش هتستحمل دا حاولت ادخله في بق كوكي لكن بعدت بقها عندي قلتها مصي رفضت امها زعقت فيها قولي لجوزك حاضر ومصي يالا ،لكن كوكي مش راضية تفتح بقها امها جات قعدت جنبها ومسكتها من شعرها وفضلت تضربها علي وشها عشان تفتح بقها فضلت اقولها متضربيهاش سبيها ،لكن كوكي فضلت تقولها دا كبير اوي يا ماما حرام عليكي قلتها متخافيش واحدة واحدة ،فتحت بقها ودخلته جوه بقها ومسكتها من شعرها وفضلت انيك في بقها جامد وهي كل شوية تشرق وغرقت ظبري بلعابها بعد شوية طلبت من كوكي تنزل دوجي علي السرير ونزلت وراها لحس وضرب وتفعيص وعض في طيزها ،بعدين فضلت الحس في ضهرها من طيظها لحد كتافها وودانها،جيت ادخله لكن كان صعب جدا يدخل امها قالت عشان تعرف اني بنتي بنت بنوت ، امها مسكت بتاعي بأيدي وحاولت تدخله بالعافية لكن مش داخل ،امها قالت معلش يا حبيبي الحسلها تاني وجابت زيت وفضلت تدلق علي خرمها وتدخل صوابعها عشان توسع بعدين بدأت اضرب كوكي علي طيظها وامها بتضرب معايا ،طيظها حمرت اوي ،جات امها قالتلي يلا يا حبيبي اركب علي نتايتك طلعت علي طيظ كوكي وامها مسكت بتاعي وبدأت تركبه في طيظ كوكي وانا فضلت ادوس جامد لحد ما دخل وفضلت ادخله واطله وكوكي تصرخ جامد ،يا ماما حوشيه يا ماما هيدمر طيظي وانا بشدها من شعرها جامد ،امها ماسكة بتاعي عشان ما يدخلش لاخره طلبت منها تسيبه قلتها سبيني اتعامل مع نتايتي واعشرها براحتي ،امها سابتني دخلت لاخره في كوكي بدأت تصرخ جامد سبته جواها ومتحركتش عشان تتعود عليه ،طلبت منها وهي في وضع الدوجي تحط خدها علي المرتبة و دوست برجلي علي وشها
وانا لسه حاطط بتاعي جواها ،قلتها كوكي انت عايزه ولد ولا بنت ،قالت اناعايزه ولد دكر زي ابوه ،يلا عشرني

المرة الجاية اكملكم

الجزء الثاني

يا ريت تكوني فاكريني انا احمد ٢٦سنة أسود البشرة حكتلكم قصة جوازي من كوكي الولد البنوتي (صورتها تحت )وخطوبتي لاختها راندا،وصلنا لحد ليلة الدخلة كنت راكب علي كوكي وامها معانا بتساعدنا في اول عمليةفتح لكوكي بالمناسبة انا لحد الان معرفتش اسم كوكي الاصلي ولا حاولت اعرف لأن مش عايز احس انها ولد ،كوكي ولد بنوتي اصغر مني في السن والطول طوله تقريبا نفس طول البنات 160سنتي بينما انا عملاق صعيدي أسود،كنت راكب علي كوكي هي في وضع السجود وخدها علي المرتبة وانا حاطط رجلي علي خدها الابيض المحمر وهي مطولة شعرها ومش فارقة عن اابنات الا الصدر الصغير والكس وجسمها مفيش شعرة فضلت افحت في طيظ كوكي وانا دايس برجلي علي وشها وبزووم وهي بتصرخ وبتقول لمامتها حوشيه يا ماما هيدمر طيظي امها كانت ماسكة طيظ كوكي كل فردة بيد وبتفتحها وتضرب علي طيظها وتهزها بايدها وكل شوية تدلق زيت علي ظبري ،واتقولها اتحملي يا كوكي اتحملي يا حبيتي ،بالراحة يا احمدعلي كوكي دي رقيقة اوي واول مرة ،حسيت نفسي هقذف صرخت بصوت عالي وحسيت شلال لبن بيخرج مني جوة طيظ كوكي وبدأ يسيل علي رجليها وغرق المرتبة ،نزلت من علي كوكي امها فضلت تبوس فيها وتقولها مبروك يا عروسة مبروك يا حبيبتي ،مبروك يا عريس ،بعدين كوكي فضلت تجمع اللبن من علي السرير وعلي رجليها بصباعها وتبلعه ببقها، ام كوكي دخلت المطبخ وجابتلنا كوبايتين لبن انا شربت كوبايتي بق واحد ،بتاعي وقف تاني شاورت لكوكي عليه راحت شاربة باقي كوبايتها بسرعة وجات جري باسته ومسكت ايدي باستها وجريت علي الارض سجدت علي السيراميك وانا طلعت تاني عليها ونزلت رزع بكل قوتي وهي بتصرخ مسكتها من شعرها وشديتها لفوق وبدأت الحس في ودانها وخدها وابوس بقها والحس لسانها والروج بتاعها بهدل شفايفي بعدها شلتها ورمتها علي السرير رفعت رجليها وفشختهم علي الاخر صرخت اوي ،امها جريت بتقولي يا ابني هتكسرها ،قلتلها معلش بنتك مهيجاني حشرت بتاعي في طيظها ودخلته مرة واحدة لاخره هي صرخت بكل قوتها ،انا ارتبكت وقلت لمامتها فيه حد ممكن يسمعنا قالت لا الفيلا معزولة والبواب والغفير اجازة لحد شهر العسل ،قلتلها اشطة دا انا هخلي صوت بنتك يعدي البحر ،خرجته ورحت رازعه تاني للاخر و بقيت بخرجه خالص وادخله للاخ
وهي تصرخ وتقولي هتعورني هموت امها كانت بتحط ايدها علي وسطي عشان ما ادخلوش جامد لكن انا كنت قوي عنهم وبوصله لاعماق كوكي ،بعدين سبته شوية جواها وقلتلها امسكي انت رجليكي وبدأت افعص في صدرها الصغنن بايدي واقرص حلماتها وامصهم وبعدين بدأت ابوسها في بقها بالراحة واتف في بقها وبتاعي ثابت جواها بس بينبض اوي ،بعدين قلتلها يالا عشان هرزع قالتلي طيب حياتي بالراحة ،قلتلها انت مش قلتي عايزة ولد عايزة تبقي ام بالساهل ،قالتلي بكسوف اكيد يا حبيبي نفسي تعشرني زي اي بنت بس بالراحة انا مراتك بعدين انت بتاعك طويل اوي بيوصل جوه بطني،قلتها خلاص اهو هنيك براحتي ،بدات ادخله واطلعه بشويش وهي بقت تتأوة اه اح اوووف بموت في زبك يا دكري امها كانت قاعدة جنب دماغ كوكي وبتمسح العرق من وشها وبتهديها ،بعد شوية حسيت اني هقذف قلتها كوكي عايزة فين قالت مطرح ما انت عايز قلتلها انا مش فارق معايا المهم اجبهم عليكي ،قالتلي هاتهم في بقي يا قلب نتايتك قلتها طيب لما يقربوا هشاورلك،امها قالتلي ما بلاش الحاجات دي لحد ما كوكي تحمل حتي خليها بعد شهر العسل ،كوكي قالتلها عادي يا ماما هو جابهم في بطني مرة وبعدين هو عنده خير كتير 😉بدأت اسرع في الرزع وكوكي بدأت تصرخ حسيت اني قربت رحت شاورتلها نزلت بسرعة علي الارض علي ركبها انا طلعته من طيظها بسرعة ودخلته في بقها نكت شوية وهي بقت تمص بتاعي جامدوتبلع ببضاني جوه بقها الاتنين مع بعض ومرة تبلع وص في واحدة وتبوس فيهم ،بعدين طلعت بتاعي فضلت ادعكه بايدي هي فتحت بقها وطلعت لسانها وفضلت تبص في عنيا بشهوة فجأة اللبن انفجر من بتاعي وغرق بقها ووشها كوك فضلت تجمع اللبن من علي وشها بأيديها وتحطه في بقها وبعدين فتحت بقها علي الاخر وبقت تبصلي عشان توريني لبني في بقها وبقت تغرغر باللبن وتوري لمامتها وبقت تمسك اللبن بصوابعها وتشده لفوق وتسيبه يسيل من ايدها لبقها بعدين بلعته مرة واحدة وفتحت بقها عشان تورينا انا ومامتها انها بلعته كله ،بعديم فضلت تلحس ايديها و بدأت تنضف بتاعي بلسانها بصيت لقيت نقط لبن علي الارض قلتلها كوكي فيه لبن علي الارض هي بصت تدور عليه فانا مسكتها من شعرها وخلتها توطي علي مكان النقط بقت تلحس البلاط من لبني وانا ماسكها من شعرها وبوجهها ،بعدها اتعدلت وبدأت تبوس في بتاعي بامتنان وتبوس في ايدي ووراكي وبعدين اترمت في حضني ،امها قالت خلاص هسيبكم تناموا ،خدت كوكي في حضني شوية وبعدين قلتلها كوكي تستحملي انام عليكي لحد الصبح ،قالت ولحد اخر العمر نيمتها علي بطنها ونمت عليها الصبح صحيتها ببوسة من شفايفها وعملنا واحد واستحمينا سوا وخرجنا تحت ،نزلنا في الانترية تحت امها كانت لسه مصحيتش خليت كوكي نزلت دوجي علي الكنبة وركبتها تاني امها صحيت الصبح ونازلة السلام اتفاجئت بالمشهد كوكي بصتلها بكسوف وشهاالابيض المحمر احمر اكتر ،امها قالتلنا طيب افطروا الاول حتي ،خلصت مع كوكي فقالتلي معلش يا حبيبي هدخل اساعد ماما في المطبخ ،جم حضروا الفطار واحنا بنفطر كوكي كانت تشيل اللحمة من طبقها وتحطها في طبقي امها قالتلها كلي يا كوكي فيه لحمة كتير ،قالتها خلي احمد ياكل الاول هو بيشقي وبصتلنا بكسوف امها ضحكت وقالت دا انتي بقيتي شرموطة كبيرة بقي ،دا انتي كنت تتكسفي من خيالك ،كوكي دخلت المطبخ وقالت انا شبعت انا سبت الاكل وجريت وراها طلعتها علي رخامة المطبخ الامريكاني وطلعت فوقها امها دخلت المطبخ ترجع الاطباق لقتني راكب كوكي قالت ايه يا ولاد انت ما بتزهقوش ،انا بقيت مستغرب ازاي ام راندا اللي كنت بعتبرها زي والدتي من كام يوم بقيت تشوفني عريان وبنيك ابنها /بنتها عادي ،بعد العصر لقيت كوكي خدتها علي السلم وعملنا دوجي اكتر وضع بحبه وهي كمان بتحبه بس كان رجليها علي درجات السلام اللي فوق وايديها علي اللي تحت يعني دوجي بس مايل امها كانت نازلة السلم فضلت تضحك عدت جنبنا وضربت كوكي بدلع علي طيظها بعدين عملنا واحد تاني علي الكنبة رجليها علي الكنبة وايديها علي الارض ،بعدين هي جسمها مرن زي جسم البنات رفعتها وحطيت راسها علي الارض وبقي رجليها لفوق و وضهرها مسنود علي الكنبة ،بقت يعني منكوتة علي دماغها(في الصور تحت) وانا نزلت رجليها لتحت وبدأت احشره فيها جامد،امها سمعت صويت بنتها جات من المطبخ بتقولي يا بني انا خايفة في يوم تقطم ضهرها قلتلها متخافيش يا تنت كوكي جسمها مرن زي البنات كوكي كانت تفرح اوي لما اعاملها كبنت وكانت بتحب تطبخ وتغسل هدومي ،كوكي فرحت بس بصتلي بتبويزه دلع كدا وقالت قول كوكي بنوتة متقولش زي البنات ،قلتلها انت بنت ونتاية واحلي نتاية في الدنيا دا انت كفاية بتستحملي بتاعي في طيظك ،كوكي فرحت اوي وقالتلي وانت احلي دكر لاحلي نتاية انا محظوظة انك جوزي وابو ولادي ،في اليوم دا عملنا خمس مرات بين دوجي ورفع رجلين عي اخر اليوم كوكي بقت يا دوب ماشية من فشخي لرجليها والام خرمها لدرجة اني كنت بسندها عشان تدخل الحمام او عشان نروح ننام بقينا علي الحال دا كل يوم اعمل تلاتة او اربعة او خمسة امها كانت تعدي في اي وقت تلاقيني زانق كوكي وراكبها دوحي مرة تحت سلم الانترية مرةعلي ارضية المطبخ مرة اخليها توطي تجيب حاجة من تحت الكنبة واحشره غيها امها كل ما تشوفنا تضحك وتقولي انتو عاملين زي القطط االي بتعشر كل شوية ازنقكم في حتة في الاخر هجيب مكنسة واطردكم ومرة تقول زي التور والبقرة لما ينط عليها يعشرها ،بعد اسبوع لقيت كوكي ومامتها لابسين امها همستلها في ودنها وبعدين جم عليا ،كوكي بتقولي معلش يا حبيبي هخرج مع مامتي شوية امها قالتلي انا قلتها قبل ما تخرج تستأذن من جوزها الأول ،قلتلها انت لبستي وخارجة وجيه تستأذني يعني رأي تحصيل حاصل ،كوكي نزلت علي ركبها وباست ايدي وقالتلي ابدا و**** يا حبيبي مش هخرج من غير أذنك انا ممكن اخلع تاني بس عشان خاطري يا حبيبي عايزة اشتري شوية حاجات ،قلتها لا مفيش خروج كوكي وقفت جنب مامتها وعنيها في الارض وقالت خلاص يا حبيبي اللي تشوفه ،امها قالت انا نفسي تشد عليها وتبقي راجل بس انا عايزة اشتري شوية حاجات معلش خليها تساعدني ،قلتلها ما انت عارفة يا تنت انا مبصبرش عن بعد كوكي عني نص ساعة علي بعض وغمزت لكوكي امها قالت مش هنغيب يا حبيبي نص ساعة ومراتك تكون عندك ،قلتها خلاص يا كوكي بس خلي بالك من نفسك ،وخلي بالك من عيون الشباب بغمزة كدا كوكي كانت هتموت من اافرحة لانها حسستها انها بنت وانا بغير عليها ،طبعا كوكي كانت بتلبس حريمي كامل وتحط مكياج ومونكير لضوافر ايديها ورجليها ومطولة شعرها وتحط حاجات في صدرها تخليه كأنه صدر بنت ومع جمال ملامحها مستحيل حد يتخيل انها ولد ابدا ،خرجوا من البيت عدت ساعة ومجوش اتصلت علي كوكي وبزعل فينك يا حبيبتي اتأخرتي ليه قالت معلش يا حبيبي و**** ماما بتلف في المول من الصبح هديت شوية وقلتها انا قلقت عليكي ،حد عاكسك يا بت ضحكت وقالت لا ابدا كان يبصولي بس ،رحت زعقت فيها وقلتها ما انت ماشية تتمرقعي اظبطي نفسك بدل ما اجي اجيبك من شعرك كوكي فضلت تتأسف وتقولي و**** يا حبيبي بمشي مظبوط مش ذنبي ان جسمي طري،قلتها بهمس طيب يلا يا طري انت عشان بتاعي واقف وعمال يقول فين كوكي فين كوكي، كوكي ضحكت وقالت يا قلبي هو بتاعك بينام حاضر يا حبيبي قله جايالك اهو وبعدين بهمس قالتلي نص ساعة بالكتير وتكون راكبنس ، بعد شوية امها فتحت الباب ودخلت وقالتلي بص يا احمد جايبالك ايه تعالي يا كوكي ،كوكي كانت لابسة جيبة صغيرة يدوب مغطية طيظها وتيشرت مبين بطنها و لابسة نضارة شمس سودا مع بشرتها البيضة تجنن وكانت راحت للكوافير ظبطت شعرها وعملتلها تسريحة تجنن وحاطت احمر علي خددوها وكحل وروج ومونكير كانت كانها ممثلة اجنبية من الجمال انا جريت عليها حضنتها وفضلت ابوس فيها قلتها ايه اللجمال دا وايه التسريحة النار دي قالتلي عملتها عشانك وحطت زيت يقوي الشعر وبعدين بصتلي وابتسمت بخبث وقالت عشان تشد فيه براحتك 😍قلتلها كوكي 🙄انت رحت لكوافير ولا كوافيرة قالتلي لا و*** يا حبيبي رحت لكوافيرة عارفاك بتغير علي مراتك نتايتك ،شاورت لامها وقلتلها معلش يا تنت اوعي كدا وقفلت الباب ونزلت كوكي علي الارض في وضع السجرد ونزلت نيك فيها قدام الباب ،امها قالت طيب هدخل انا جوه هرتب شوية حاجات ،بعد ما خلصنا كوكي دخلت لمامتها بعد شوية طلعت وهي لابسة قميص نووم حريمي يهبل بعدين دخلت تاني وجابت شنطة كبيرة مليانة هدوم وبنطلونات جينز وتيشرتات بناتي امها قالتلي كوكي كان ناقصها لبس كتير معرفتش اجيبه عشان اختها راندا فضلت كوكي تغير من فستان لبنطلون لقمصان نوم وتوريني ،امها قالتاي تعرف انا ربيت كوكي من ساعة ما عرفت ميولها انها بنت ،علمتها تطبخ وتغسل و ترقص ،قلتلها ايه هي كوكي بتعرف ترقص قالتلي اه طبعا دي محترفة قلتها و انت ساكتة مقولتيش ،قالت خلاص هخليها ترقصلك ندهت علي كوكي ،كوكي جات نعم يا ماما قالتها تعالي ارقصي لجوزك كوكي بصت بكسوف وقالتها حاضر يا ماما بعدين همست لامها امها قالتها انت مكسوفة منه دا اليوم كله راكبك يا لبوة كوكي اتكسفن وقالتها وايه يعني يا ماما لما يركبني هو حد غريب دا جوزي وعلي فكرة يا احمد انا عمري ما حد لمسني قبلك ولا هسمح لراجل غيرك يركبني قبلك ولا بعد الشر بعدك ،قلتلها مالها كوكي يا طنط عايزة ايه عايزة فلوس يا كوكي قالت لا يا قلبي انت مش مخليني محتاجة حاجة ،امها قالت بتقولك عايزاك تلبسها لبس علي مزاجك ترقصلك بيه ،اخترتها بنطلون جينز وتيشرت مبين بطنها دخلت لبست وطلعت وقفت جنب امها قالتها شغلي موسيقي امها امها ضربتها علي طيظها وقالتها يلا متعي جوزك هشغلك يا لبوة ،كوكي بدأت ترقص رقص ولا اجدعها رقاصة بقت ترقص ببطنها رقص مغري جدا بعدين سندت بايديها علي الكنبة وبقت ترقص طيظها انا كنت هتجنن خالص وبتاعي قرب يخلع الشورت،لما هي حست بقت ترقص وفجأة تيجي ناحيتي وكأنها هتقعد علي حجري لكن لما تقرب تفضل تهز شوية وتبعد كررتها كذا مرة تقرب طيظها وهي بترقص اول ما تقرب تلمس حجري تهرب ،انا طلعت بتاعي وفضلت ادعك فيه بأيدي قلت استمتع برقصها لكن لما قربت مني معرفتش امسك نفسي مسكتها بسرعة وقعدتها علي حجري و حاولت اقطعلها البنطلون امها قالتلي استني يا احمد فيه حاجات كوكي عملهالك مفاجأة قلتلها وانا بحاول احشره في اي فتحة في كوكي ايه هدوم تاني ما انا شفت كل الهدوم تقريبا قالت لا استني ومسكت كوكي من ايدها ودخلوا جوه عشر دقايق لقيت كوكي عريانة و مربوطة بحبل من رقبتها وهي بتمشي علي ايديها ورجليها زي الفرسة بهداوة وببطء وامها ساحبها بالحبل وجات عندي وراحت رابطه الحبل في رجل الكنبة انا هجت جدا وخلعت هدومي رحت راكب علي طيظ كوكي امها ادتني حبل تاني قصير شوية وقالتلي خد عشان تلجم مراتك فعلا لجمت كوكي بالحبل وعملنا احلي واحد.
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mr AAA, فحل حريمك ياعرص, Willy و 13 آخرين
تحفه يخربيت كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
جامد يا صاحبي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
ل
اههه يابخت كوكي يارتني مكانها
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: gupA، فكرى و Hicham Yoseef792008
تم اضافتة الجزء الثاني عند اضافة الجزء التالي يضاف كتعليق وليس قصة منفصلة
 
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
روووووعة
 
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
ل
اههه يابخت كوكي يارتني مكانها
وماله يا صاحبي اعتبر نفسك مكانها ،اكن هتستحمل وتقبل نفس الاوضاع ؟؟
 
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
وماله يا صاحبي اعتبر نفسك مكانها ،اكن هتستحمل وتقبل نفس الاوضاع ؟؟
ممكن اخد هيرمونات انوثة لو اتعرفت علي حد غني واعمل عملية اقلب ست عادي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
انا مرتاح ماديا وهظبطك ومش محتاجك تحول ،ابعتلي علي الفيس نتكلم شوية .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
ياريتنى كنت كوكى
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Hicham Yoseef792008
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب ياه يسطا مش هتكمل القصة ولا ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
قريب هنزلكم بالتكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: zobryousef و Hicham Yoseef792008
جامده يخرب بيتك بس أحمد مش هيركب ام كوكي لن يعني الست علي طول معاكم فأكيد نفسها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%