انا ليا قصة كبيرة جدا مع فحلى ومحارمه بس اعذروني لان اول مره اكتب قصه
انا خالد شاب عندى 35 سنه مهتم جدا بصحتى وبأكلى وخاصة فحلى وفحلى ده نسبتا لأن زبرى معدى ال 25 سم ودى خلقة .... انا مليش يد فيها أو ممكن وراثه انا متجوز من بنوته حلوه جدا جدا جدا
ابطال القصة دى مودى اخو مراتى وندى اخت مراتى الكبيرة وهدى اخت مراتى الصغيرة و نادية جدة مراتى وسارة حماتى ورانيا اخت حماتى
الجزء الاول
بتبدأ قصتى مع العيلة من يوم. ما اتجوزت مراتى وانا راجل البيت وده اتفرض عليا مش بمزاجى اخت مراتى الكبيرة متجوزة وهى اصغر من بسنتين وجوزها اكبر منها ب12 سنه تقريبا لكنه دايما عامل مشاكل مع العيله ومفيش اختلاط خالص
يبدأ وقوعى فى المحارم فى يوم اسود خدت موبايل مودى اظبطله حاجه فاعدادات جوجل لقيت سجل البحث كله شواذ ولواط مسحت السجل وعدتها بعدها بفترة طلبت منه موبايله ودخلت على السجل لقيت الموضوع بيتطور من صور وفيديوهات قررت انى أتدخل واتكلم معاه وبالفعل طلبت منه ننزل نشرب حاجه وبدأت اتكلم معاه وسألته ليه كل بحثك عن كده واناقشه وكان رد فعله أنه بيقارن احجام الازبار ببعضها لانه حاسس ان بتاعه صغير مع العلم أنه فأولى ثانوى يعنى مش عيل واتكلمنا أن ده غلط واتفقنا وفهمته أن دى حاجه مش بايدك وكل الكلام الصح بعدها بفتره كان عندنا فرح وانا متأخر وحماتى كلمتنى قالتلى نسيت حاجه فالبيت وانت جاى عدى هاتها روحت البيت ودخلت جبت الحاجه وفى طرقة كده عندها اوض النوم والحمام وانا داخل الحمام لقيت اوضة حماتى منوره ولقيت مودى ملط بيضرب عشره وفى مرايه وراه عاكسه الشاشة عليها فيلم سكس اتنين رجاله واحد افريقى فاشخ عيل دخلت عليه اتخض اتفاجئت من شكله بيضرب عشره وحاطط صباع فطيزه قولتله انت بتعمل اي
مودى: مفيش انت ايه ال جابك
خالد: مش اتكلمنا فالموضوع ده وخلص يا مودى
مودى: كنت بضرب عشره قبل ما انزل
خالد: وبتتفرج على ايه
مودى : عادى يعنى سكس
خالد: شغلتله الشاشه تانى وقولتله ده ايه
مودى : اتكسر وقالى انا بحب السكس ده انا مش شاذ
وفضلنا نتناقش ان كده غلط وان مفيش حاجه اسمها بتهيج وانت حاطط ايدك لنفسك وكلام كتير فالاخر فهمت انى انا الكبير كنت غلط
خالد: لو اى حد يامودى غريب حط أيده عليك جسمك هينام صدقنى
واتفضل قوم اثبتلك
قام مودى وعمل وضع دودج واتفاجئت من منظر طيزه طيزه فله وخرمه نضيف اوى اوى
خالد: قولتله انت مهتم بالموضوع اوى
مودى : لا عادى دى نظافه
حطيت صابعى على خرمه ومفيش اى حاجه فنيتى غير انى اثبتله صحة كلامى
مودى:بتاعه كان صغير اوى من الخضه بدأ يمسكه ويلعب فيه وانا بقوله مش قولتلك
مودى: عشان خاطرى ياخالد سيب ايدك لحد ما انزلهم عشان خاطرى وبدأ فعلا فحله يقف
خالد: انا مزهول من المنظر وانا اصلا حاطط صابعى على خرمه مش مدخله وقولتله عايز صابع كمان
مودى: يااااريت
خالد: فكيت حزام البنطلون وطلعت فحلى عدلته وبليته وفوته فخرمه للآخر وقولتله كده حلو
مودى: اااااااه حلو اوووووى ونزلهم بسرعه
خالد: روحت وجيت فخرمه وبصراحه خرمه مولع نار وضيق اوى ومليت خرمه كمية لبن رهيبه
وقمت غسلت وعدلت هدومى ونزلنا روحنا الفرح
ده صورة تشبه فحلى
اتمنى رأيكم ولو فى ملاحظات عشان اكمل
انا خالد شاب عندى 35 سنه مهتم جدا بصحتى وبأكلى وخاصة فحلى وفحلى ده نسبتا لأن زبرى معدى ال 25 سم ودى خلقة .... انا مليش يد فيها أو ممكن وراثه انا متجوز من بنوته حلوه جدا جدا جدا
ابطال القصة دى مودى اخو مراتى وندى اخت مراتى الكبيرة وهدى اخت مراتى الصغيرة و نادية جدة مراتى وسارة حماتى ورانيا اخت حماتى
الجزء الاول
بتبدأ قصتى مع العيلة من يوم. ما اتجوزت مراتى وانا راجل البيت وده اتفرض عليا مش بمزاجى اخت مراتى الكبيرة متجوزة وهى اصغر من بسنتين وجوزها اكبر منها ب12 سنه تقريبا لكنه دايما عامل مشاكل مع العيله ومفيش اختلاط خالص
يبدأ وقوعى فى المحارم فى يوم اسود خدت موبايل مودى اظبطله حاجه فاعدادات جوجل لقيت سجل البحث كله شواذ ولواط مسحت السجل وعدتها بعدها بفترة طلبت منه موبايله ودخلت على السجل لقيت الموضوع بيتطور من صور وفيديوهات قررت انى أتدخل واتكلم معاه وبالفعل طلبت منه ننزل نشرب حاجه وبدأت اتكلم معاه وسألته ليه كل بحثك عن كده واناقشه وكان رد فعله أنه بيقارن احجام الازبار ببعضها لانه حاسس ان بتاعه صغير مع العلم أنه فأولى ثانوى يعنى مش عيل واتكلمنا أن ده غلط واتفقنا وفهمته أن دى حاجه مش بايدك وكل الكلام الصح بعدها بفتره كان عندنا فرح وانا متأخر وحماتى كلمتنى قالتلى نسيت حاجه فالبيت وانت جاى عدى هاتها روحت البيت ودخلت جبت الحاجه وفى طرقة كده عندها اوض النوم والحمام وانا داخل الحمام لقيت اوضة حماتى منوره ولقيت مودى ملط بيضرب عشره وفى مرايه وراه عاكسه الشاشة عليها فيلم سكس اتنين رجاله واحد افريقى فاشخ عيل دخلت عليه اتخض اتفاجئت من شكله بيضرب عشره وحاطط صباع فطيزه قولتله انت بتعمل اي
مودى: مفيش انت ايه ال جابك
خالد: مش اتكلمنا فالموضوع ده وخلص يا مودى
مودى: كنت بضرب عشره قبل ما انزل
خالد: وبتتفرج على ايه
مودى : عادى يعنى سكس
خالد: شغلتله الشاشه تانى وقولتله ده ايه
مودى : اتكسر وقالى انا بحب السكس ده انا مش شاذ
وفضلنا نتناقش ان كده غلط وان مفيش حاجه اسمها بتهيج وانت حاطط ايدك لنفسك وكلام كتير فالاخر فهمت انى انا الكبير كنت غلط
خالد: لو اى حد يامودى غريب حط أيده عليك جسمك هينام صدقنى
واتفضل قوم اثبتلك
قام مودى وعمل وضع دودج واتفاجئت من منظر طيزه طيزه فله وخرمه نضيف اوى اوى
خالد: قولتله انت مهتم بالموضوع اوى
مودى : لا عادى دى نظافه
حطيت صابعى على خرمه ومفيش اى حاجه فنيتى غير انى اثبتله صحة كلامى
مودى:بتاعه كان صغير اوى من الخضه بدأ يمسكه ويلعب فيه وانا بقوله مش قولتلك
مودى: عشان خاطرى ياخالد سيب ايدك لحد ما انزلهم عشان خاطرى وبدأ فعلا فحله يقف
خالد: انا مزهول من المنظر وانا اصلا حاطط صابعى على خرمه مش مدخله وقولتله عايز صابع كمان
مودى: يااااريت
خالد: فكيت حزام البنطلون وطلعت فحلى عدلته وبليته وفوته فخرمه للآخر وقولتله كده حلو
مودى: اااااااه حلو اوووووى ونزلهم بسرعه
خالد: روحت وجيت فخرمه وبصراحه خرمه مولع نار وضيق اوى ومليت خرمه كمية لبن رهيبه
وقمت غسلت وعدلت هدومى ونزلنا روحنا الفرح
ده صورة تشبه فحلى
اتمنى رأيكم ولو فى ملاحظات عشان اكمل