NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة غرفة فندق - حتي الجزء الرابع 14/1/2026 ( المشاهدين 9)

Ȥ Ҽ Ȥ Ø

نسوانجى خبرة
فارس الكلمة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
4 مايو 2024
المشاركات
529
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,157
الإقامة
Ϝυƈƙ Όғғ
نقاط
7,543
تمهيد:

ازيك ي ناس ي حلوين 🔥 رجعت من تاني بقصة جديدة واتمني تعجبكم وتوصل لمتعة (محصل المياة) طبعا مستني تعليقاتكم الجميلة او الانتقاد عادي بقبل اي حاجه منكم ♥


الجزء الاول:


.........................{ غرفة فندق }.........................


ندخل ف الموضوع عل طول

البداية من {القاهرة} بداخل شركة مستحضرات تجميل

عند مكتب سكرتيرة مديرة الشركة

انا/ ازيك ي داليا هانم اي اخبارك
داليا/ زيزو ي زيزو عامل اي يا واد بقالي اسبوع لا شوفتك ولا سمعت عنك حاجه خالص مختفي كدا لي
انا/ معلش بقي انتي عارفه شغل اخر الشهر كله دعك وتقفيل وحاجه صعبه وبعدين انتي لو بتسألي هتلاقيني
داليا/ بسأل ي حبيبي بس واضح كدا ان السؤال مش بيوصلك وانا همسك {ريهام} الجزمه هبهدلها بسبب كدا
انا/ لا خلاص بقي تلاقيها نسيت تقولي وبعدين هي المديره بتاعتي محبش اشوفها بتتهزق بسببي ههههه
داليا/ لا اصيل ي واد وجدع ي بختها بيك ي عم ههههه.... طبعا شكلك نسيت الطلب اللي قولتلك عليه
انا/ اكيد لا طبعا مقدرش انسي ي باشا... اتفضلي طلبك اهو بس ياريت متطلبيش مني تاني عشان انا لا بشربه ولا بشتريه اصلا بس انتي غاليه عندي عشان كدا مقدرش ارفض ليكي طلب " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
داليا/ ي واد ي جامد انا قولت بردو محدش هيخلصلي الحوار دا غيرك بس متقلقش مش هطلبه منك تاني
انا/ تمام ي جميل... هي مدام {نهي} عايزاني لي
داليا/ هقولك بس قدامها جوا تعمل نفسك مسمعتش حاجه... في وفد اجنبي جاي من انجلترا هيمضي عقد تصدير للشركة بتاعتنا وبما ان انت بتتكلم انجليزي كويس ف هتروح مع ريهام تبقي المترجم ليهم
انا/ يعني هو مفيش حد غيري دي الشركه كلها بتتكلم
داليا/ لا في طبعا بس انتو القسم المسؤل عن التعاقدات دي والموضوع مش عايزينه يتعرف لحد ما يخلص وبعد كدا بقي الشركة هتعمل حفله وكدا
انا/ اممم فهمتك ي باشا وتمام ولا كأني سمعت حاجه
داليا/ تمام ي زيزو وتسلم ايدك عل الطلب ي جميل

وصف سريع للشخصيات

زيزو/// اعتقد انتو كدا كدا عارفين الوصف من قصة محصل المياة ايون هو انا بعينه 32 سنه بجسم رياضي شوية بشرتي قمحي سيكا شعر اصفر عين ملونه زوبر 33 متر مربع يعني حاجه كدا فانتازيا وخيال


داليا/// حتة مكنة ف حدود 45 سنه جسم فرنساوي اصلي منحوت بزاز كبيرة سيكا وطيزها مدورة فوق المتوسط وتقريبا كدا وسطها مش ظاهر اصلا ومتجوزة بس جوزها بيسافر بره مصر وهي عايشه حياتها ف مصر وبتعمل كل اللي تحبه وتبقي سكرتيرة مديرة الشركة وبردو صاحبتها الانتيم ودايما مع بعض بره الشركه

ريهام/// دي بقي المديرة بتاعتي ف قسم التعاقد والاستيراد بس حتة نتاية عل ابوها زي ما بيقولوا حوالي 37 سنه ومش متجوزة ولا اتجوزت خالص جسمها قريب للجسم الكيرفي بزاز تملي الايد وتزيد من كبرها وطيزها كبيره شوية عن المتوسط وعندها بطن يدوب ظاهره يعني تحس انها مصبوبة كدا جسم تحب تقفشه وتعمل فيه اللي تحبه ومن يوم ما اشتغلت معاها وانا اللي موجود معاها ف كل عقد او طلبية استيراد جديدة يعني دراعها او بزها اليمين مش هتفرق

مدام نهي/// بردو نفس سن داليا يعني 45 بس جسمها مليان شوية بس بزازها وطيزها كبار جدا ومطلقة وعايشه مع بنتها بس عيشة بقي الناس ال هااي كلاس اوي اوي يعني بس هي كشخصية ف كويسه جدا وبتقدر اللي بيشتغل وتظبطه فلوس زيادة ومعامله... بعد اذنكم بقي نرجع للقصة عشان ادخلها تظبطني شوية

دخلت عند مدام نهي المكتب اشوفها عايزة اي

نهي/ اهلا ي زيزو اتفضل اقعد لحد ما ريهام توصل
انا/ تمام ي مدام نهي... هو ف حاجه ف الشغل ولا اي
نهي/ خير ي زيزو متقلقش انا هقولك ملخص الموضوع سريعا لحد ما ريهام توصل.... انت هتروح اسكندرية مع ريهام تقابلوا وفد اجنبي جاي يمضي عقد تصدير للشركة وعلي فكره ريهام اللي موصيه بيك تروح معاها عشان من الاخر كدا بجهزك تمسك القسم مكانها لانها هتترقي لقسم تاني اعلي شوية وبعد كلام كتير بينا اتفقنا ان انت اللي تكمل مكانها طبعا لان شغلك كويس جدا وبتعرف تتعامل مع الناس كويس ولسه شاب صغير بردو دماغك هتنتج افكار ومقترحات جديدة تفيد الشركه
انا/ اهم حاجه تكوني انتي مقتنعه باختياري للمكان دا ي مدام نهي وبالنسبه للشغل كدا كدا هشتغل اي حاجه
نهي/ بالظبط دا اللي عايزاه حد يكون مش فارق معاه غير الشغل ميفضلش يقولي بقي لا مينفعش تبقي واحده ست مديره عليا وكل الكلام الهابط دا وعلي فكره من يوم ما انت جيت الشركة معانا وقبلت تبقي مديرتك ست وانا قولت انك بتاع شغل لان ف ناس جات قبلك ورفضت تبقي تحت ريهام " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ دي عالم عايزه تفنيخ وتأنتخ بس طب مهو حضرتك مديرة الشركة لي قبلوا تكوني المديره عليهم
نهي/ بالظبط ي زيزو كانوا عايزين يبقوا مديرين عشان يتحركوا براحتهم ويعمل اللي عل كيفهم وبس
انا/ عموما كل اللي اقدر اقوله لحضرتك **** يسهل واقدر امشي القسم زي ما كانت ريهام ممشياه وميكونش ف اي تقصير مني وبردو يعني لو احتاجت حاجه هسأل فيها ريهام واكيد هي هتفيدني هي اقدم مني هنا وفاهمه
نهي/ ا احنا اتفقنا خلاص ي زيزو بس حاجه كمان العقد اللي هتروحوا اسكندرية تمضوه دا محدش يعرف عنه خالص لحد ما نمضية وهنبقي نعمل حفلة وكدا ونعلن عنه لانه عقد كبير ومربح
انا/ مفيش اي مشكله عندي لما نرجع من هناك والدنيا تبقي متظبطه ابقي اتصرفي انتي حضرتك
نهي/ تمام كدا ي زيزو.... اهي ريهام وصلت كمان

ريهام/ سوري اتأخرت عليكم شوية... نقول مبروك بقي ي زيزو ولا لسه نهي مش قالتلك عل القرار الجديد
نهي/ لا قولتله عل كل حاجه واول ما ترجعوا من اسكندرية هنعمل حفله نعلن العقد وكمان عن ترقية زيزو
انا/ الاول نقول مبروك ليكي ي ريهام هانم عل الترقيه
نهي/ اي دا اي هانم دي ي زيزو مالك رسمي اوي لي كدا ولا انتو اصلا التعامل بينكم كدا عل طول
ريهام/ و**** ي نهي تعبت معاه من كتر ما قولتله اسمي ريهام وبس معرفش لي مش مبطل يقولي هانم دي
نهي/ بص بقي ي زيزو انت دلوقت بقيت مدير رسمي يعني بلاش بقي هانم دي انا اسمي نهي و ظي ريهام و داليا بردو لو سمعتك بتقول هانم دي هخصملك ههههه
انا/ لا خصم اي هو انا لسه عملت حاجه بلاش منها خالص هانم دي... هي السفرية دي امتي بالظبط ي نهي
نهي/ بكره الخميس هتاخدوه اجازة وتسافروا يوم السبت هتلاقي حجز بأسم الشركة بتاعتنا ف فندق جميل اوي عل البحر عبارة عن جناح كامل فيه اوضتين ليكم وصالة اجتماعات تقابلوا فيه الوفد اللي جاي
انا/ اممم يعني يعتبر زي شقة كدا اوضتين وصالة
ريهام/ ايون بالظبط و اوعي تكون من الرجاله اللي بتنكسف تقعد مع واحده ست ف شقه والكلام العبيط دا
انا/ لا هنكسف لي يعني كل الحكاية بحب اخد راحتي ف المكان اللي قاعد فيه مش اكتر بس تمام يعني اكيد الموضوع مش هيطول كتير ف استحمل بقي وخلاص
نهي/ بص ي زيزو انت شغال ف شركة كبيرة وكمان مش مصرية ف عايزاك تتعامل عل الاساس دا يعني من الاخر عيش حياتك ي زيزو وانت شكلك كدا متربي زيادة هههه
انا/ لا خالص دا انا مشوفتش تربية اصلا بس بحاول مخليش الوحش اللي جوايا يطلع عل حد ههههه
ريهام/ هههههه يخربيت دماغك ما انت بتهزر اهو امال من يوم ما جيت الشركة مقفلها كدا لي ي ابني عموما هنقعد مع بعض فترة حلوة ونشوف الوحش دا بيعمل اي بالظبط هههه بس خد بالك عشان الوحش بتاعي شديد
نهي/ احب افكركم انكم رايحين شغل مش سرمحه ههههه يعني نهدي شوية وبلاش فضايح ي ريهام ههه
انا/ خلاص بقي نبقي نشوف انهي وحش اللي يكسب سوري بقي ي نهي عشان ريهام دخلت معايا ف تحدي
نهي/ لا طالما كدا بقي يبقي انتو احرار ولو عايزين حد ثالث معاكم ف التحدي انا جاهزة هههه " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ لا خليكي انتي للكبيره بقي انتي المديرة بردو
ريهام/ اهلا اهلا احنا بدأنا ي زيزو افندي طب استني حتي استلم مكانك الجديد وابقي طبل براحتك هههه
انا/ تعرفي عني كدا بردو هو انا عمري طبلتلك
ريهام/ بهزر معاك ي عم **** وبعدين اي يعني تطبل طالما مش بتأذي حد يبقي براحتك ي وحش اعمل اللي تحبه
نهي/ اشطا وانا موافقه تطبلي ي زيزو هههه.... المهم يلا بقي خلصوا الشغل اللي معاكم وروخوا انتو ظبطوا نفسكم للسفر واكيد تتابعوا معايا وانتو هناك ف كل جديد وعايزاكم تاخدوا الوفد دا تلففوه اسكندرية كلها عايزاهم يمشوا من هنا مبسوطين ومتكيفين عل الاخر
انا/ اشمعني اسكندرية يعني مهي القاهره مليانه اماكن حلوة واثار والجو دا والاجانب بتحب كدا
ريهام/ ي عم هما حابين اسكندرية والبحر وكدا
انا/ عل البركه بقي طب يلا بينا ي ريهام احنا ولا انتي لسه هتقعدي مع نهي شوية كمان بما انك كنتي متأخره
نهي/ اوبااا الحقي دا بيلقح عليكي من اولها اهو ههههه
انا/ محصلش ومش قصدي بس حاسس انكم اصحاب اوي بره الشغل ودا من بدري ملاحظ كدا عليكم زي داليا كدا بردو ي نهي الانتيم بتاعتك بره الشغل ههههه
ريهام/ **** **** دا انت مركز بقي ي زيزو دا انت طلعت مش سهل خالص ي معلم ونبدأ نخاف منك بقي
انا/ لا تخافي ولا تقلقي انا بس بحب ابقي فاهم الدنيا حواليا ماشية ازاي واكيد يعني حياتكم الشخصية انتو احرار فيها واكيد مش معترض عل اي حاه تخص حياتكم
نهي/ تعجبني ي زيزو احبك وانت فاهم كل اللي حواليك وعامل نفسك عبيط كدا بس عموما انت صح انا و ريهام و داليا اصدقاء بره الشغل بس ف الشغل كل واحد مركز ف شغله وبس واعمل حسابك بما انك مركز كدا هتبقي الضلع الرابع بتاع شلتنا ي وحش واستحمل بقي نتيجة النكش بتاعك هههههه بس الاسرار مبتخرجش من وسطنا
انا/ لا لا عل فكره انا فتان وبطلع اسرار الناس وكل حاجه وحشه بعملها ف خلاص بقي مش لازم ابقي الضلع الرابع
ريهام/ لا لا انسي انت خلاص اتمضي عل قرار انضمامك للشله ي معلم اتأقلم بقي عل وضعك الجديد
نهي/ خلاص ي وحش دبست نفسك واعمل حسابك بقي النهاردة هنسهر كلنا عندي ف الفيلا ابقي تابع مع ريهام وهي هتجيبك معاها عارفه مكانها وكدا كدا بكرة الخميس انتوا مأجزين ع السفر وانا بردو هاخد اجازة عشان سلمي بنتي مسافرة الكلية وهقضي اليوم معاها
انا/ طب ما تخلي السهرة دي بعد ما نرجع من السفر
ريهام/ استغل الفرصه ي ابني هو حد يطول ان نهي تعزمه عل سهره وبعدين نسهر دلوقت وبردو بعد ما نرجع
نهي/ اسمع كلام ريهام ي زيزو واعتبر نفسك واحد من شلتنا انا مرتاحه ليك واعتقد داليا و ريهام بردو
انا/ تمام ي نهي اللي تشوفيه بس انا بحذركم من دلوقت انا مبحبش الخنقه ف الكلام وبحب ابقي براختي + اوقات لساني بيفلت مني بألفاظ مش تمام يعني فاستحملوني شوية ف البداية لحد ما اظبط كلامي معاكم او انتو بقي تبقوا زيي ف الكلام هههه
ريهام/ ههههههه انت غلبان اوي ي زيزو بص احنا نستني ل بليل بفي ونشوف مين اللي لسانه فالت بس احب اقولك انك هتقعد مع شلة كلامهم كله الفاظ خارجه ومتنيله ف اي حاجه تسمعها بقي ابلعها واسكت
نهي/ بس يا بت ي ريهام متخليهوش ياخد عننا فكرة مش كويسه... احنا محترمين اوي ي زيزو متقلقش هههه
انا/ طبعا طبعا كلنا محترمين اكيد بس بييجي وقت ونحب نخرج اللي جوانا مع اللي نرتاح له ودا مش عيب
نهي/ كل شوية اعجابي بيك بيزيد عل فكره وتفكيرك حلو جدا ي زيزو وشكلنا هنبقي كلنا تيم واحد جميل
انا/ كله بظروفه بقي ي نهي يلا اسيبكم بقي دلوقت ع اخلع اقفل باقي الشغل ي ريهام وانتي براحتك يعني بس لو هتمشي عرفيني اكلم اوبر يوصلني البيت ومتشغليش بالك بيا انا هتصرف ي باشا " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ ثواني كدا هي ريعام اللي بتوصلك بيتك ولا اي
انا/ ايون هي لان انا معنديش عربيه اصلا وبعدين مكنتش حابب كدا بس هي اللي مصممه توصلني عشان السكن بتاعي في طريقها وهي مروحه شقتها يعني
نهي/ احا ي زيزو انت كمان مأجر شقه وساكن فيها
ريهام/ هوووب دي نهي بدأت الفاظ ههههه ايون ي نهي مأجر شقه ومعندوش عربيه كمان وعلي فكره هو اللي قالي مقولش لحد اني بوصله وانه مأجر شقه علي حسابه
نهي/ عموما اللي فات مات ومن اول الشهر هشوفلك شقه قريبه مني والشركة اللي هتدفع الايجار بتاعها وكمان عربيه الشركة هتشيل نص ثمنها زي ما بيحصل مع كل المديرين وانت دلوقت بقيت مدير رسمي بس هعلن دا بعد السفر مع اعلان العقد الجديد يوم الحفله
انا/ ف اي ي نهي الموضوع مش مستاهل يعني اهو اللي حصل بقي وبعدين انا موظف عادي مش مدير بس تمام طالما المديرين بيتعمل معاهم كدا خلاص لما اتعين رسمي اعملي اللي تحبيه طالما ف مصلحتي
ريهام/ خلاص ي زيزو سيب نهي هي هتتصرف وهتظبط الدنيا... هخلص مع نهي وهاجي المكتب نمشي سوا
انا/ اشطا عليكم ي بشوات... اسيبكم انا بقي دلوقت

مشيت من مكتب نهي رجعت المكتب عندي وهما لسه قاعدين جوا وكمان داليا دخلت معاهم المكتب

نهي/ تعالي ي داليا يلا جهزي نفسك عشان نمشي
داليا/ انا جاهزة عموما وقت ما تحبي نمشي يلا بينا وبالمناسبه الطلب اللي قولتيلي عليه بقي معايا خلاص
ريهام/ طلب اي بالظبط انتو بتخططوا ل اي من ورايا
نهي/ نخطط اي ي بت انتي... انتي قصدك عل الحشيش ي داليا ولا طلب اي دا لاني مش فاكره الصراحه
داليا/ ايون ي قمر هو الحشيش وريحته غريبه اوي
ريهام/ احاا انتو جيبتوا حشيش بجد دا احنا كنا بنهزر
نهي/ كنا بنهزر اه بس الصراحه طلبت معايا اجربه وكدا كدا كلنا بنشرب سجاير وبيره فنجرب دا بالمره
ريهام/ شكلكم هتفضحونا و****... مين جابه ي داليا
داليا/ المساعد بتاعك ي عنيا ههههه بس قالي انه مش بيشربه ولا بيشتريه وعشان كدا مطلبش منه تاني
نهي/ زيزو اللي جابه بجد..... شكله كدا مش سهل ي ريهام والهدوء بتاعه دا وراه كوارث وانا بقلق من الهادي
ريهام/ هو فعلا هادي بس بيبقي مركز مع كل حاحه بتحصل حواليه بس اعتقد انه مش مكار ولا وسخ يعني
داليا/ هو في اي انا مش فاهمه حاجه ماله زيزو يعني
نهي/ اصل احنا ضمينا زيزو للشله بتاعتنا وهييجي يسهر معانا النهاردة ف الفيلا عندي ولا مش موافقه
داليا/ هو عموما شخص كويس وباين عليه محترم وكمان مشوفتش منه حاجه وحشه بس اي اللي خلاكي تدخليه وسطنا يعني غريبه منك دي ي نهي
نهي/ معرفش الصراحه بس حسيته نفس دماغنا وبعدين بحاول اكسبه ف صفي وانتي عارفه ف شوية خولات هنا مش حابين وجودي فبحاول اضم اكتر عدد من الناس هنا يبقوا تحت ايدي وفي صفي و زيزو شكله كدا من النوع اللي بيسلك في اي حوار وهينفعني كتير ف الشركه هنا
ريهام/ عموما الايام هتبين اذا كان جدع ولا اي كلام
داليا/ خلاص بقي سيبوا الايام تبين... كدا يبقي نأجل موضوع الحشيش دا بلاش منه النهاردة طالما زيزو هيسهر معانا ولا اي رأيكم ندوس ولا نأجل الحوار
نهي/ لا لا انا من رأيي ندوس ونشرب وهو معانا لان دا هيبين اذا كان هيتكلم ولا هيسكت ونعرف هو من النوع اللي نأمنه ويبقي وسطنا ولا ننطره بدري بدري
ريهام/ دا رأيي بردو بس اعتقد زيزو مش هيتكلم لاني اتعاملت معاه كتير وحصل مواقف محدش عرفها خالص
داليا/ خلاص اشطا يبقي ظبطي الدنيا عندك ي نهي وياريت لو سلمي متبقاش ف البيت عشان ناخد راحتنا
نهي/ لا كدا كدا سلمي هتبات عند صاحبتها النهاردة عشان هتسافر للكلية وعايزة تقضي اليوم مع صحابها
ريهام/ كدا حلو اوي بس مين بقي اللي هيلف الحشيش دا يبقي سجاير لاننا مش بنعرف نلفه ولا هنشربه ازاي
داليا/ كدا مفيش بقي غير زيزو لو بيعرف يبقي اتحلت لكن لو مش بيعرف وقتها بقي نشوف هنعمل اي
نهي/ خلاص كدا الدنيا اتظبطت اهي... يلا ي داليا هاتي حاجتك خلينا نمشي ونتقابل بليل
ريهام/ تمام ي حلوين وانا هروح ابص عل المكتب واخد زيزو اوصله شقته واتفق معاه نتقابل بليل فين وازاي عشان اجيبه معايا وانا جايه الفيلا عندك

نكمل الجزء القادم بقي 🔥

اوعي تنسي الكومنت الجميل والڤوت الاحمل واللايك بقي 😂 سلام ي حلوين
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
ريهام/ تمام ي حلوين وانا هروح ابص عل المكتب واخد زيزو اوصله شقته واتفق معاه نتقابل بليل فين وازاي عشان اجيبه معايا وانا جايه الفيلا عندك " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ اوكي ي قمر هستناكي بليل ومعاكي زيزو وانتي بقي ي داليا هوصلك شقتك وخدي عربيتك بقي وظبطي لينا شوية مشاريب من اللي اياها عارفاها طبعا
داليا/ انتي بردو مصممه تخربيها ي نهي دي هتبقي ليله دمار شكلها بس **** يعديها عل خير بقي ف وجود زيزو مش عارفه لي حاسه انك هتخربيها عل الاخر ي بطه
ريهام/ لا لا استنوا كدا انتو ناويين عل اي بالظبط عايزة افهم بتخططوا ل اي مش عايزين فضايح ومشاكل
نهي/ اي دا اي دا مشاكل اي وفضايح اي ي بنتي دي سهره عادية خالص بس مع شوية حاجات جديدة علينا كتجربة يعني وبعدين احنا لا بنخطط ولا ناويين عل حاجه واكيد يعني ي ريهام مش هفكر اعمل حاجه تسوء سمعتي خصوصا ان معروف عني الالتزام ومكانتي هنا متسمحش ليا حتي اتعرف عل شاب او اعيش حياتي بالطريقة اللي كلنا عايزينها احنا ستات بردو وناقصنا حاجات كتير مهمه واكيد انتو الاتنين فاهمين قصدي
ريهام/ مش قصدي ي نهي بس انا فعلا قلقانه يحصل حاجه غير الطبيعي بتاعنا وانتي اول حد هيتأذي منها
داليا/ احنا فاهمين ي ريهام قصدك بس فعلا مفيش لا تخطيط ولا غيره احنا عايزين نقضي وقت جميل مع بعض مش اكتر مع تجربة حاجه جديدة علينا بس كل الفكره ان زيزو حاسه ان وجوده هيخلينا ماسكين نفسنا شوية ف التعامل ومش هنبقي بحريتنا اوي
نهي/ عل فكره بقي انا شايفه ان زيزو شاب كويس ومحترم وملوش ف سكة المشاكل يعني حتي لو اي حصل مش هيأذي حد فينا وبردو مش عايزة اديله ثقه كامله لحد ما نشوف دنيته اي معانا وكله هيبان
ريهام/ خلاص ي قمامير زي ما تيجي بقي انتو عارفين اني كدا كدا معاكم ف اي حاجه تعملوها.. همشي انا بقي

قامت ريهام مشيت من عندهم جاتلي المكتب و نهي وداليا نزلوا مشيوا من الشركة وانا و ريهام خلصنا شوية شغل وظبطنا بنود العقد اللي المفروض الاجانب جايين يمضوا عليه راجعناه وكله زي الفل ولمينا حاجتنا بما اننا كدا كدا واخدين بكره اجازة والجمعه كمان وهنسافر اسكندرية يوم السبت ع الوفد اللي جاي دا واتفقت مع ريهام هقابلها فين عشان تاخدني معاها للفيلا بتاعة نهي

الساعه 10 بليل كانت ريهام بترن عليا عشان انزلها

ريهام/ اي ي زيزو كل دا احنا متفقين عل 10 بليل
انا/ معلش ي ريهام كنت نايم وصحيت اخدت شاور وبلبس اهو خلاص 5 دقايق ونازل ليكي تحت البيت
ريهام/ 5 دقايق اي اللي تلبس فيهم ي ابني هو احنا رايحين مناسبة رسمية البس اي ترنج خفيف يلا
انا/ ترنج اي ي بنتي اللي البسه دا وبعدين مينفعش معايا الهدوم الخفيفه دي غير ف البيت بس استني بقي
ريهام/ ي حبيبي احنا هنتحرك من هنا عل الفيلا عل طول يعني لا خارجين ولا رايحين ف اي مكان وبعدين لي يعني متلبسش ترنج ما كلنا هتلاقينا لابسين كدا اسمع بس اللي بقوله ليك متكتفش نفسك عل الفاضي
انا/ مش هينفع ي بنتي و**** مش هبقي قاعد براحتي
ريهام/ انت حر ي زيزو بس يلا اخلص مش عايزين نتأخر عليهم تلاقيهم قاعدين بينفخوا دلوقت من الزهق
انا/ تمام يلا هكمل لبس وانزل عل طول اهو

قفلت معاها ولبست بنطلون چينز مع تيشرت ونزلت

ريهام/ افتكر اني قولتلك اللبس دا هيخنقك واحنا بنروح نسهر هناك عشان نبقي عل راحتنا مش مخنوقين
انا/ ي ريهام ف حاجات مش هتفهميها ف خليني براحتي احسن عشان ميبقاش ف احراج او سوء فهم
ريهام/ لا بقولك اي احنا كلنا دلوقت شلة اصدقاء يعني مفيش حساسية ف الكلام ولا حتي كسوف ومن الاخر عشان انت تهمني احنا رايحين نسهر مع اتنين مقطعين السمكة وديلها حرفيا عايزاك تبقي راجل كدا قولا وفعلا
انا/ تمام ي ريهام اهدي بس انتي احنا مش داخلين حرب دي ليلة وبعد كدا كل واحد ف حاله " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ حال مين ي حلو انت خلاص بقيت من ضمن الشلة واسمع مني نهي لما بتحب وجود حد مش بتسيبه نهائي ومن دلوقت بقولك اهو انت دخلت سكة كلها مدعكه وتوقع اي حاجه تحصل بس اي كلمة بقولها ليك اياك حد يعرف بيها بس عشان انت كويس معايا انا بقولك عل اللي فيها وانصحك انك تعمل كل اللي تحبه وفي نفس الوقت استغل وجودك جمب نهي واطلب منها ترقيه حلوة وزيادة فلوس وهي هتعملك اللي تحبه طالما انت عل هواها لان كلامها مسموع ف الادارة بره مصر
انا/ عل فكرة كلامك دا يقلقني مش بطمن خالص فياريت تقوليلي نهي ناوية عل اي بالظبط من ناحيتي
ريهام/ لو اعرف نيتها و**** هقولك بس اللي اعرفه ان نهي بتحب تجمع الناس حواليها عشان تعمل لنفسها شعبيه واعرف بردو انها بتحب السكس جدا وممكن تشدك للسكة دي بس مع مرور الوقت ف عيش حياتك ي زيزو بكل الطرق طالما انت مستفيد بس اوعي تنساني
انا/ انساكي ازاي بقي دا انتي عماله تقوليلي عل حاجات غريبه وبنت وسخه.. بصي خلينا نتفق انا وانتي نبقي تيم مع بعض وفي ضهر بعض وانا يستي هعملك اللي عايزاه بس تبقي عل طول معايا عل الخط كدا تفهميني اي اللي بيحصل بالظبط وناويين عليه
ريهام/ وانا موافقه ي زيزو طالما المصلحة واحده بينا يبقي نعمل تيم لينا لوحدنا ونشغل الدنيا ما بينا
انا/ طب قوليلي بقي سهرة النهاردة دي نوعها اي بالظبط
ريهام/ سهره عادية بس ناويين يشربوا حشيش وخمره
انا/ شكلها كدا سهره مش هتعدي عل خير ي ريهام بس تمام هسمع كلامك واعمل اللي يبسطني ومصلحة لينا
ريهام/ حلو اوي ي زيزو يبقي اللي اتقال دلوقت يفضل سر بينا محدش يعرفه نهائي وعل فكره انا بحب نهي وداليا بردو عشان متفكرش اني بعمل كدا كرهه فيهم
انا/ لا لا فاهم انك بتدوري عل مصلحتك اولا بس بردو اللي شايفه ان نهي مظبطاكي وكمان هترقيكي قريب ف لي بردو تتفقي معايا عل كل دا... حاجه غريبه بردو
ريهام/ لا غريبه ولا حاجه بس انا عارفه تفكير نهي كويس هي كويسه وبتساعد الناس بس بتحب الكل يبقي علي مزاجها وانا مش بحب النقطة دي فيها
انا/ تمام ي ريهام سيبيها بظروفها بقي بس لعلمك انا مش سكتي أأذي حد اي نعم هعمل اللي احبه واتمتع بأي طريقة بس أذية لا يعني لو ف نيتك أذية يبقي نلغي الكلام من دلوقت ولا كأنه حصل من الاساس
ريهام/ لا طبعا أذية اي ي زيزو مش طبعي خالص بس احب نكون احنا اللي بنحرك الدنيا معاهم يعني كلمتنا تبقي مسموعه بردو اتمني تكون فاهم قصدي
انا/ اذا كان كدا تمام هنعمل لنفسنا شخصية كويسه وطبعا مصالح وفلوس... خلينا بس نروح نشوفهم ليكونوا زهقوا مننا ونسمع كلمتين مش تمام ي عم

وصلنا للفيلا بتاعة نهي مكان جميل واضح ان نهي معاها فلوس رايقه يعني دخلت انا و ريهام لاقينا نهي و داليا قاعدين ف اوضة كدا منعزله عن الفيلا فيها مكتب وانترية وكمان سرير نوم يعني مجهزة من كل حاجه

انا/ مساء الخير عليكم يا بشوات معلش لو اتأخرنا
نهي/ اتأخرتوا 20 دقيقه ي زيزو بس مش مهم الليل لسه طويل يعني هنقضي وقت حلو وبراحتنا " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ معلش بقي ي نهي زيزو تقيل ف لبسه شوية
داليا/ اي ي ابني اللي انت لابسه دا هو انت رايح مقابله رسمية ولا اي انت مش شايف لبسنا عامل ازاي
ريهام/ قولتله عل فكره يلبس ترنج او حاجه خفيفه
نهي/ اي دا ي زيزو ي ابني انسي الشغل شوية احنا هنا عشان نفرفش ونقضي وقت حلو بعيد عن الشغل
زيزو/ بصوا انتو مش هتفهموا وجهة نظري ف خليني براحتي كدا احسن انا برتاح ف الچينز ي جدعان
نهي/ خلاص براحتك... المهم في معانا مشكله بقي وياريت انت تحلها.. احنا معانا حشيش بس مش بنعرف نلفه خالص ولو بتعرف تلف سجاير حشيش تبقي وفرت علينا تعب ويمكن نحاول نلف ونبوظه كمان
انا/ اممم غالبا الحشيش دا اللي انا حيبته ل داليا بس تمام هو انا بعرف الفه اه بس مش بشربه ولا هشربه اكيد انا اخري سجاير وبس مفيش حاجه غيرها
نهي/ ي عم لفه بس وبعدين نبقي نشوف مين هيشرب ومين لا وبعدين بقي احنا قولنا جايين ننبسط ونجرب حاجه جديدة علينا يعني المفروض كله يجرب بلاش بقي نقطة مليش فيه ومش بشربه دا ي زيزو كلنا هنجرب بقي واهي ليله وهتروح لحالها ي عم
ريهام/ خلاص بقي ي زيزو متزعلش نهي وخلينا نجرب كلنا وبعدين احنا اصلا اول مره نشرب حشيش وكمان الخمره دي جديدة علينا بردو ف نجرب وخلاص
انا/ ب حلاوة وكمان خمره دا انتو ناويين عل خراب
داليا/ ي عم اهو يوم نفصل فيه من تعب ودوشة الشغل ونقضي وقت حلو نفتكره بعدين
انا/ انتي بالتحديد حسابك معايا كبير يعني تخليني اجيب حشيش وكمان الفه وشكلي هشربه اهو
نهي/ ههههه لما داليا قالتلي ان انت اللي جيبت الحشيش مصدقاهاش فعلا قولت ازاي يطلع منك كل دا شكلك كدا مش سهل ي زيزو وهتتعبنا معاك اوي
انا/ كل القصه ان ليا طريقتي ف التصرف وبعدين انا اسهل من السهوله نفسها بس مبحبش اتكلم عن نفسي
ريهام/ لا وكمان متواضع اوي واضح واضح هههه
نهي/ بس بقي ي بنات خليه يشوف شغله ويظبطنا هههه

طبعا عملت فيها المستر ديلر ومسكت الحشيش ولفيت 4 سجاير وبدأت حفلة السكر والعربدة وربنا يستر عليا

كل واحد مننا اخد سيجارة حشيش وهما شربول خمره بس انا موافقتش اشرب خالص لان عارف نفسي كدا كدا دماغي هتلف من الحشيش لوحده ف كفايه عليا الحشيش وهما بقي كأنهم مسكوا حرامي سواء الحشيش او الخمره نازلين فيهم زي اللي بقاله سنه مش بياكل

انا/ حرفيا ي بنات انا دماغي بتلف مني وشايفكم كتير اوي ومش عارف بضحك لي ف ياريت كفاية عليا كدا
نهي/ انا زيك بردو ي زيزو وكمان حاسه ان الحو بقي حر اوي مع اننا داخلين عل الشتاء والجو كان ساقعه من شوية ف انا بقي هقلع اخف هدومي دي ي بنات
داليا/ وانا كمان ي نهي حاسه اني مولعه الخمره دي شكلها اصلية مش مضروبة انا كمان هقلع
ريهام/ يعني هي جات عليا انا كمان هخف هدومي شوية وانت ي زيزو لو كنت سمعت كلامي كنت هتخف
انا/ بالنسبه ليا انا مش حران اصلا لاني مشربتش معاكم خمره واكيد هي اللي خليتكم مولعين كدا
نهي/ طب اي رأيكم ي بنات نلعب كوتشينة الشايب وكل واحد يحكم عل التاني بس اللي يتحكم عليه ينفذ الحكم
داليا/ انا موافقه ي نهي بس هنجيب كوتشينه منين
نهي/ مهو في هنا واحده ي بنتي كنا بنلعب بيها زمان
انا/ لا بره عني انا اللعبة دي خلوني اتفرج بس من بعيد
داليا/ اي دا بقي لا مينفعش ي زيزو اخنا كلنا متجمعين هنا عشان نهزر وننبسط بلاش بقي جو اتفرج ومش هشارك دي متبوظش الليلة بقي ي عم " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ ي زيزو العب معانا بقي خلينا ننبسط كلنا
انا/ خلاص خلاص دا انتو حاجه صعبة بس ب**** بلاش احكام غشيمة يعني خلينا خفيف خفيف كدا
نهي/ امم دا انت قلبك ضعيف بقي وبتقلق ي وحش
انا/ مش قصة ضعيف بس يعني مش عايزين اخراج وكدا
ريهام/ لا مهو دا المقصد من اللعبة اصلا واطمن ي عم اي حاجه تحصل هنا هتتنسي ولا كأنها حصلت اصلا
انا/ عل البركة بقي اللي يحصل يحصل وننساه بعد القاعدة دي ي بشوات وكله خير بقي المهم ننبسط
نهي/ كدا كلنا نحبك ي زيزو واكيد اي حاجه هتحصل بينا هتبقي سر ومحدش هيعرف به نهائي
انا/ كلامك دا يقلق ي عم هو هيحصل اي يعني هههه
ريهام/ كل خير ي زيزو متقلقش سيب نفسك لينا بس

بدأنا لعبة الكوتشينة وبدأت الادوار تلف لحد ما نهي هي اللي خسرت والحكم هيبقي عليها هي ولازم تنفذه

نهي/ يعني من اولها كدا انا اللي اقع فيها طب تمام يلا كل واحد منكم له حكم واحد بس خليكم حنينين عليا
داليا/ انا شخصيا هبقي حنينة بس مش اوي ي مزه... الحكم بتاعي عبارة عن سؤال وهو {اخر مرة مارستي الجنس كانت امتي ومع مين} بس الاجابة بصراحه
انا/ اي ي داليا الاسئلة الزفت دي غيؤي السؤال ي بنتي
نهي/ لا لا سيبها ي زيزو انا هحاوب بصراحه لاننا اتفقنا....{اخر مرة كانت من 5 شهور وكانت مع شاب اتعرفت عليه من برنامج تعارف عل النت بس بصراحه متمتعتش منه اوي لانه كان اول مرة يمارس}
ريهام/ الحكم بتاعي بقي يا مقضياها نت ههههه {عايزاكي تبوسي زيزو من شفايفه بس بوسة افلام }
نهي/ سامحني بقي ي زيزو لازم انفذ الحكم
انا/ شكلها ليلة منيله ومش هتعدي اصلا بسببكم

قامت نهي وقربت مني وبدأت تبوسني من شفايفي بس دي بوسة هيجان من الاخر لدرجة انها طولت فيها وايديها اتحركت علي صدري ونزلت عل زبي من فوق البنطلون بس انا بعدت عنها لحد ما فاقت من اللي هي فيه والموقف عدي عادي محدش علق عليه خالص لدرجة اني شكيت ان في اتفاق بينهم عل حاجه فقولت بقي امشي معاهم عل جوهم ونشوف هيحصل اي ف اللية دي

انا/ الحكم بتاعي بقي انك تقومي تخبطي كل واحده فيهم قلم بس يكون براحه يعني مش جامد هههههه
نهي/ تمام اوي تسلم ي زيزو بتجيب حقي بسرعه ههه

بدأنا دور جديد ف اللعبه بس انا اللي وقعت فيها 🙂

داليا/ اوبااا بقي تعالي ي زيزو تعالي دا انت هتتنفخ ي وحش ههههه حكمي هو { تقلع هدوم الخروج دي ي بطل وتبقي قاعد زينا كدا خفيف خفيف بالاندر ويرز}
انا/ خدي بالك انتي بتفتري كدا لانكم قاعدين ب استرتشات وبضيهات اللي كانت تحت الترنجات بتاعتكم وانا مش لابس تحت الهدوم غير بوكسر وحمالات بس
داليا/ لا لا معلش ي زيزو نفذ الحكم ي باشا حظك كدا
انا/ تمام هنفذ بس متزعليش بقي من الحكم بتاعي

قومت فعلا قلعت البنطلون والتيشرت وبقيت قاعد بالبوكسر والفانلة الحمالات وكدا كدا الجو دافي

نهي/ انا بقي حكمي ي زيزو { انك تقلع داليا هدومها وتبقي قاعده بالاندر والبرا بس تبقي زيك كدا}
انا/ الدنيا دواره ي داليا تعالي بقي خدي دورك
ريهام/ حكمي هو { انك تختار واحده مننا تبات معاها ف نفس الاوضه لحد لما نمشي من هنا} " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ نبات اي ي ريهام هو مش المفروض اننا نروح ولا اي لان عندنا سفر ولازم نظبط الدنيا اكيد
نهي/ ي عم السفر لسه بعد بكره واحنا كدا كل سهره بنبات هنا ونمشي تاني يوم ف اختار بقي واحده مننا
انا/ لا طبعا مش هختار عشان مش عايز حد يزعل مني
ريهام/ خلاص عشان ميبقاش في زعل احنا هنفرد الكوتشينة عل ضهرها وانت تغمض عينيك وتختار ورقة كوتشينة لكل واحده مننا واللي ورقتها تطلع اكبر رقم يبقي هي اللي تبات معاك في الاوضه وحلال عليها
نهي و داليا/ حلوة الفكره دي احنا موافقين عليها

مسكت ريهام الكوتشينه لغبطتها كلها ف بعضها وانا غمضت عيني وبدأت اسحب ورقه لكل واحده فيهم.... ورقة ريهام طلعت 5 ... ورقة نهي طلعت 9 ... ورقة داليا طلعت 2 يبقي كدا نهي اللي هتبقي معايا ف الاوضه

ريهام/ اووووف بقي انتي حظك حلو ف كل حاجه كدا
نهي/ عشان نيتي صافيه مش زيكم دماغكم شمال هههه
داليا/ لا مهو واضح النيه بتاعتك مرسومه عل بزازك
نهي/ ملكيش دعوه حتي لو مرسومه عل طيزي موتي كدا بغيظك وبردو هنام مع زيزو عل السرير ههههه
داليا/ نامي يختي انش**** تنامي تحته حتي مليش دعوة
ريهام/ خلاص ي داليا سيبيهم وخلينا احنا ننام عل سرير واحد هما مش احسن مننا ي مزة يولعوا ببعض
انا/ اشطا عل قلة الاصل اهو دا اللي خايف منه تتنيلوا تزعلوا من بعض عل شوية تفاهات خلاص ي عم خليني لوحدي بقي معلش ي نهي مش عايز حد يزعل من التاني
داليا/ ي ابني انت فعلا قلبك خفيف احنا كدا عل طول بننكش ف بعض ف اي حاجه يعني كل دا هزار اصلا
نهي/ ي زيزو انت معايا النهادرة وبعدين احنا بنهزر دا انت لسه مشوفتش حاجه دا ف بلاوي
ريهام/ معلش ي نهي لسه بردو جديد وسطنا له عذر لكن بعد كدا هو هيفهم من نفسه وهيبقي الوضع عادي
داليا/ طب مش هنكمل لعب ولا كدا خلاص يعني
نهي/ لا لل ي حلوة لسه هنلعب لحد ما انتي تقعي في الاحكام حتي لو فضلنا نلعب لحد بكره الصبح
انا/ اشطا جدا دي ناوية ليكي ي داليا ومش هتسيبك
ريهام/ طب يلا خد الورق وزع انت ي زيزو المره دي

مسكت الكوتشينة و وزعت الورق وكملنا لعب لحد ما فعلا داليا وقعت ف النص وكل واحد هيحكم عليها

ريهام/وقعي يا مزة ومحدش هيرحمك هههه {عايزه اعرف مارستي الجنس مع حد غير جوزك ولا مكتفيه به}
داليا/ مع انها اسرار بس هقول {مارست كذا مرة بس بسبب ان جوزي مش موجود دايما مسافر وكدا وانتي ونهي عارفين طبيعة جسمي الشهوانيه مش بستحمل قلة السكس وبييجي عليا وقت خلاص لازم امارس}
انا/ حكمي هيبقي سؤال بردو { جربتي اي حاجه خارجة عن المألوف ف الجنس يعني حاجه مجنونه}
داليا/ اممم { مرة اتعرفت عل شاب كنا ف حفلة عيد ميلاد صاحبتي والواد مز اوي وهيجنا عل بعض ومكنش ف اي مكان غير اننا ندخل حمام الحريم ف القاعة اللي فيها الحفله وعملنا علاقة جوا بس كنا كل شوية بقي واحده تخبط علينا تفصلنا بس مخرجتش غير وانا مخلياه يجيبهم فيا والقلق دا كان مزود هيجانا اوي }
نهي/ تعالي بقي ي قمر ليا الحكم بتاعي هو {..........}
داليا/ لا لا انتي كدا بتهزري ي نهي دا حكم صعب اوي

نكمل الجزء القادم بقي 🙂🔥
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
اسف جدا دا عل التأخير دا بس الدنيا مشاغل بقي ....اتمني الجزء يبقي ماشي مع اللي قبلة مع اني حاسس اني مخبط شوية ف الاحداث بس حاولوا تبلعوا الجزء بقي عل وضعه كدا 🙂

البداية

مسكت الكوتشينة و وزعت الورق وكملنا لعب لحد ما فعلا داليا وقعت ف النص وكل واحد هيحكم عليها

ريهام/وقعي يا مزة ومحدش هيرحمك هههه {عايزه اعرف مارستي الجنس مع حد غير جوزك ولا مكتفيه به}
داليا/ مع انها اسرار بس هقول {مارست كذا مرة بس بسبب ان جوزي مش موجود دايما مسافر وكدا وانتي ونهي عارفين طبيعة جسمي الشهوانيه مش بستحمل قلة السكس وبييجي عليا وقت خلاص لازم امارس}
انا/ حكمي هيبقي سؤال بردو { جربتي اي حاجه خارجة عن المألوف ف الجنس يعني حاجه مجنونه}
داليا/ اممم { مرة اتعرفت عل شاب كنا ف حفلة عيد ميلاد صاحبتي والواد مز اوي وهيجنا عل بعض ومكنش ف اي مكان غير اننا ندخل حمام الحريم ف القاعة اللي فيها الحفله وعملنا علاقة جوا بس كنا كل شوية بقي واحده تخبط علينا تفصلنا بس مخرجتش غير وانا مخلياه يجيبهم فيا والقلق دا كان مزود هيجانا اوي }
نهي/ تعالي بقي ي قمر ليا الحكم بتاعي هو {تفتحي فونك وتدخلي علي موقع سكس تشغلي اي فيديو يعجبك وتتفرجي لمدة 3 دقايق لو هيجتي ولمستي نفسك يبقي تكملي لحد ما تنزلي عسلك قدامنا وانتي كدا كدا لابسه اندر وبرا بس يعني جاهزة لكن لو ملمستيش نفسك لمدة 3 دقايق يبقي الحكم خلص كدا }
داليا/ لا لا انتي كدا بتهزري ي نهي دا حكم صعب اوي وبعدين مش عايزين زيزو يبقي قاعد محروج مننا
انا/ لا زيزو اي بقي ما خلاص خربتوها دا انتو قلعتوني هدومي وبعدين زي ما قولتي دي احكام لازم تتنفذ
ريهام/ اعتقد ي داليا كدا ملكيش اي حجه يلا نفذي
داليا/ عموما براحتكم انتو عارفين اني بلاش بتكسف ولا فارق معايا وهنفذ الحكم بس متقلقوش هستحمل
انا/ حلو اوي يلا بقي خدي ليكي جمب كدا واحنا هنتابعك من بعيد ولو ايدك نزلت تحت يبقي تكملي للاخر

قامت داليا قعدت ف اخر الاوضه وشغلت فيديو سكس وانا حسبتلها 3 دقايق كاملين هي اي نعم الهيجان بان عليها وبقت تتحرك يمين وشمال بس ايديها منزلتش عل كسها ولا لمست جسمها اصلا وتمام الحكم اتنفذ

انا/ بصراحه بطل وعندك كنترول جامد اوي عاش عليكي
داليا/ عيب عليك اي نعم كنت بموت نن الهيجان بس بردو طالما في تحدي يبقي مش هخسر ولازم اكمله
نهي/ تمام ي مزه عجبتيني اوي وانتي مسيطره عل نفسك اوي كدا شابوووه ي قلبي " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ هنعمل اي تاني بقي كدا الكل وقع ونفذ حكم
نهي/ اي رأيكم لو نتفرج عل فيلم جديد نتفليكس
انا/ الافلام دي بتبقي مدعكه ي نهي كله فوق بعضه
ريهام/ هتفرق يعني اهو اي حاجه وخلاص ي زيزو

قامت نهي شغلت فيلم نوعا ما رومانسي وطبعا فيه مدعكه البطل تقريبا ركب كل نسوان الفيلم ...خلص الفيلم كانت الساعه بقت 4 الفجر قولنا خلاص كدا يدوب ندخل ننام شوية وطبعا انا ونهي هننام ف اوضه واحده

انا/ كفايه كدا بقي ي بشوات يدوب نلحق ننام شوية
نهي/ اه كفايه ي بنات الساعه بقت 4 يلا ي زيزو هندخل الاوضه بتاعتنا و ريهام و داليا كل واحده عارفه اوضتها
داليا/ لا طبعا انا و ريهام هننام ف اوضه واحده انتو مش احسن مننا معلش بقي ولا اي رأيك ي ريهام
ريهام/ موافقه طبعا هما ف اوضه واحنا ف اوضه
انا/ انتو احرار ي جدعان ان ش**** تناموا فوق بعض
نهي/ عل رأيك ي زيزو براحتكم ي بنات يلا ي زيزو

دخلت الاوضه انا و نهي وانا كنت لابس البوكسر بتاعي فقط و نهي قالت انها هتنام بقميص النوم وهتقلع الاندر والبرا عشان مبتحبش الخنقه وكدا يعني واتفقنا وكله تمام طلعنا عل السرير مددنا جسمنا والجو بقي ساكت خالص وبعد حوالي اقل من 10 دقايق سمعنا صوت اهااات وانين عل خفيف كدا وطبعا دا صوت اتنين بينيكوا بعض بس هيكون مين يعني دا مفيش راجل معاهم غيري ف البيت كله اصلا

انا/ هو اللي انا سامعه دا صح ولا تهيأت ي نهي
نهي/ شكله كدا صح والبنات سخنوا عل بعض وتلاقيهم مبهدلين بعض دلوقت اصلا صوتهم باين اوي ههههه
انا/ فعلا دول جوز شراميط ي نهي معلش يعني مشوفتش بنات جريئه بالطريقه دي قبل كدا
نهي/ الجرأه نص المتعه ي زيزو وبعدين احنا كلنا مع بعض واسرارنا واحده يبقي لي نتكسف من بعض
انا/ لا نتكسف اي ما خلاص ي نهي دا انا قاعد معاكي بالبوكسر ومن شوية كانت واحده مننا بتتفرج عل سكس وانتو قالعين نص هدومكم اصلا ف خلاص ي باشا السلوك دخلت ف بعض اصلا وباظت عل الاخر ههه
نهي/ لا لا السلوك لسه مدخلتش ف بعض ي زيزو هههه المفروض تدخل اصلا عيب كدا بقي وحرام خالص هههه
انا/ اممم لا مهي دخلت ي نهي اصلا وصوت الاحكتاك واصل لحد عندنا اهو ولا انتي مش سامعه دا خلاص هيحصل قافله دلوقت وانفجار هيبهدل الدنيا هههه
نهي/ ف دي عندك حق دا الاتنين عاملين زي البركان وقت ما بيهيج بينفجر ويبهدل الدنيا انا عارفاهم
انا/ طب بقولك اي انا عندي فضول الصراحه اروح اشوفهم بيعملوا اي بالظبط خصوصا ان دي حاجه جديده عليا واول مره اشوف موقف زي دا " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ اه ي قليل الادب عايز تتفرج عليهم وهما بيهزروا مع بعض عيب ي واد انت كبرت عل الحاجات دي
انا/ ي ستي اهو ناخد خبره شوية ف الحاجات الغريبه دي ونتفرج بردو هههه
نهي/ ماشي ي زيزو بس خليك ورايا واوعي تعمل صوت ليحسوا بينا وممكن يزعلوا خصوصا اننا هنقتحم خصوصياتهم وممكن واحده منهم تزعل ولا حاجه
انا/ تمام ي باشا متقلقيش مش هعمل صوت خالص هتفرج ف صمت نهائي كأني ميت بالظبط

قومنا خرجنا من الاوضه انا ونهي وطلعنا بره قدام اوضة داليا وريهام اللي هي لازقه ف اوضتنا اصلا بس لاقينا باب اوضتهم مقفول نص قافله كدا عشان كدا صوتهم طلع وكان عالي بنبص من الباب لاقينا

ريهام نايمه عل ضهرها وداليا فوقها ومدخلين رجلهم ف بعض زي المقص كدا وعمالين يتحركوا ويدعكوا اكساسهم ف بعض وصوتهم طبعا بقي اعلي وسامعينهم بوضوح وكمان شايفين كيسين لحم عمالين يخبطوا ف بعض وحاجه بنت متناكه توقف الزوبر الميت حرفيا بسبب اجسامهم الجامده وهي بتخبط بعض


بتكلم مع نهي بصوت واطي
انا/ احا ي نهي اي اللي بيحصل دا يخربيت ا
نهي/ اي ي واد مالك انت اول مره تشوف بنات ليزبيان ولا اي دا الموضوع بقي مشهور اوي ف مصر
انا/ حرفيا دي اول مره بس مش متوقع اي الممتع ف بنتين بيحكوا ف بعض كدا يعني العلاقه الطبيعه غير كدا خالص لازم يعني حاجه تدخل ف البنت ع تتمتع
نهي/ العلاقه الطبيعيه حاجه و دي حاجه تانيه وعموما دي بردو ممتعه مش شرط الزوبر يدخل ف الكس عشان البنت تتمتع المهم اكتر ان اللي معاك يكون فاهم
انا/ تمام بس بردو العلاقة الطبيعيه احسن من الشذوذ دا
نهي/ ي زيزو كل واحد له متعته الخاصه بقي وبعدين دا مش اسمه شذوذ اسمه متعة بردو زي ما في اتنين رجاله بيمتعوا بعض بردو ف اتنين بنات بيمتعوا بعض
انا/ بصي انا بس مستغرب الوضع شوية ومش هنكر ان فيه متعه للي بيشوفهم بردو بس اكيد مش زي الراجل مع الست ف علاقة طبيعيه زوبر ف كس مختلفه تماما
نهي/ طب بص بص داليا بتعمل اي ...اهي بتدخل صوابعها ف كس ريهام نفس اللي الراحل بيعمله بس الفرق بدل الزوبر بقي صوابع ...ي زيزو الليز مش وحش وانا شخصيا جربته وحبيته زيه زي الزوبر
انا/ اعترف انه فيه متعه بردو اكيد وانا شخصيا حاسس بجزء من المتعة دي بس الفرجه غير التجربه اكيد
نهي/ بالظبط ي بطل هو عموما ممتع سواء فرجه او تجربه وياااه لو انت قريب شوية منهم كنت هتتمتع اكتر
انا/ لا لا حلو اوي كدا بلاش نقرب اكتر لان المواضيع عندي بدأت تفووق ودا مش حلو خالص ههههه
نهي/ يا راجل حمد **** عل السلامه دا انا افتكرته مبيحسش ولا مش موجود اصلا ههههه وريني كدا

لاقيتها حطط ايديها عل زوبري فوق البوكسر وانا باصص ليها و اول ما ايديها مسكت زوبري لاقيت عينيها برقت شوية كدا وبتكلمني ف ودني بصوت واطي

نهي/ اوووف ي زيزو اي العمود دا لا لا تعالي ندخل اوضتنا ي زيزو عايزاك تنيكني بزوبرك دا انا مولعه
انا/ اهدي ي نهي مالك ف اي اي الهيجان دا
نهي/ بعد كل دا وبتسال ي زيزو احنا من اول الليله وانا عايزه انام تحتك عشان كدا قولنا انك تنام مع واحده مننا ف الاوضه ولو كنت اخترت اي واحده تانيه كانت هتقولك تنام معايا ف الاوضه لاني عل اخري وعايزاك
انا/ ياااه دا انتو مخططين بقي لكل حاجه " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ كنا مخططين بس القدر مشي زي ما كنا عايزين بالظبط ومش عايزاك تزعل مننا بس حرفيا انا همووت واتناك وبعد اللي مسكته دا مفيش حد غيرك هينيكني ي زيزو فا ياريت متزعلش مني وتقبل تبقي معايا
انا/ مع ان الحوار يزعل بس هعتبر ان الهيجان اللي كان مسيطر عل دماغك وتفكيرك وبناء عل كدا يلا بينا ي نهي عشان انا كمان هيجت عليكي وبسبب صراحتك هنسي اللي قولتيه دا ونبدا من جديد بس بعد ما افشخ كسك
نهي/ اوووف ايوه ياريت ي زيزو افشخه وعشرني بلبنك وانا من دلوقت عمري ما هعمل اي حوار او اكذب عليك تاني خصوصا انك بقيت واحد من الشلة بتاعتنا

مشيت انا ونهي من قدام اوضة داليا و ريهام ودخلنا اوضتنا واول ما دخلنا قفلت الباب وقلعت البوكسر وكانت نهي قلعت القميص بتاعها وجات عليا زي المحرومه بقالها سنين قومت ماسكها من رقبتها ونازل عل شفايفها بوس وتفعيص بشفايفي فيهم وهي تزوووم وتتأوووة من ايدي اللي ماسكه وسطها وطيزها عمال افعص فيها وشوية امشي صوابعي بين فلقة طيزها ازنق صوباع او اتنين ف طيزها وهي ضايعه بين ايدي وشفايفي اللي بتدعك ف شفايفها وبعد شوية قومت واخدها منيمها علي السرير عل ضهرها ونازل علي كسها بوووس ومص ف شفراته ولحس وعض ف زنبورها اللي كان وقف اووي وبقي عل اخره و نهي تتلووي تحت لساني وسناني اللي مش راحمين كسها وزنبورها من الدعك والتفعيص وايدي اللي ماسكه فردتين بزازها دعك وشد ف حلماتهم يعني حرفيا كنت مسيطر عل كل جزء ف جسمها الفشيخ حرفيا وهي كل اللي عليها تتاوووه وتصوت تحتي وانا دايس في جسمها كله مش سايب اي جزء منه غير وانا بفركه وبدعك فيه سواء بسناني عل زنبورها او لساني اللي داخل وخارج بين شفرات كسها او ايدي اللي قافشه بزازها وحلماتهم تفعصهم وتشد فيهم

نهي/ اوووف اوووف ي زيزو انت بتعمل فيا اي حرام عليك انا حاسه اني هنفجر ي زيزو مش قادرة
انا/ عايزك تنفجري ي نهي عايزك ترمي كل اللي ف كسك ومخليكي نار
نهي/ طب يلا عشان خاطري اديني زوبرك الكبير ف كسي بكل قووة عايزة كسي ينفجر من زوبرك
انا/ تؤ تؤ تؤ لسه بدري عل زوبري ي نهي عايز اتمتع بكسك الاول وادوق طعم العسل وهو نازل عل لساني

قومت مكمل لحس ودعك ف كسها بلساني ومدخل صوباعين ف كسها ابعبصه فيه بسرعه وجامد اوي لحد ما خلاص لاقيتها بتقفل رجليها عل رااسي جامد وانا بزود دعك وبعبصه ف كسها لحد ما مرة واحده لاقيت نافورة عسل ضربت ف وشي من كسها وشهوتها بتنزل غرقت وشي كله حرفيا ونهي جسمها فك وهدي وستبت رقبتي من بين رجليها واترمت زي المسطوله

قومت طالع فوقها وهي نايمه عل ضهرها وماسك زوبري مدخله ف بوقها عل طول وهي اول ما حست بزوبري عل يوقها ثامت قافشه فيه بايديها ومسكاه زي المصاصه ف بوقها تمصه وتلحسه جامد واستمرت كدا شوية لحد ما انا قومت من فوقها ونظلت وقفت عل الارض وعدلتها لوضع الدوجي الجميل وفشخت رجليها ومسكت زوبري مشيته عل كسها من ورا شوية وقومت هوووب رازع راس زوبري ف كسها قامت منطورة لقدام وراقعه صووت عالي فضحنا قومت ماسكها من وسطها شاددها لزوبري تاني بس المره دي رازع زوبري كله ف كسها وشغال فيها رزع وفشخ ف كسها السخن المولع وانا قافشها من ايديها ورا ضهرها ونازل فيها تخبيط ونيك بكل سرعه وقوتي

داليا/ اي دا ف اي اي الصويت دا ....احااا
انا/ اطلعي بره ي داليا واقفلي الباب بسرعه
داليا/ اوووف ي مجرمين طيب ماشي لينا كلام بعدين مع بعض ونشووف مين اللي كسب ههههه

مشيت داليا اللي كانت فتحت الباب فجاه بسبب صويت نهي اللي كان عالي وبعد ما قفلت الباب ومشبت كملت ف نهي نيك بكل سرعة وقوة لحد ما خلاص نزلت لبني ف كسها وهي كانت نزلت عسلها مرة كمان واترمينا احنا الاتنين عل السرير من المجهود والنيكه اللي كانت جميلة

انا/ اي ي نهي فوقتي ولا لسه مسطوله من الليلة
نهي/ اوووف ي زيزو انت مجرم فعلا ومش هسيبك غير ما اعرف انت اتعلمت كل الحاجات دي ازاي وفين
انا/ ي بنتي النت مخلاش حاجه وانا من محبين القراءة ف قرأت كتير عن السكس واتعلمت منها كتير حتي الليزبيان قرأت عنه كتير بس اول مره اشوفه حقيقي كدا من شوية وعل فكره داليا دخلت علينا من شوية وانا قولتلها تطلع بره وكانت جاية ملط " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ هي كانت الوسخه داليا اللي فتحت الباب من شوية
انا/ شكلها كدا خلصت عل ريهام وجات عل صويتك ههه
نهي/ مهو انت مجرم رزعت زوبرك فجأه كدا فشختني بس بصراحه الرزع بتاعك دا تحسه مدروس وبتلف زوبرك ف كسي وانت بترزعه بيخليني اتجنن تحتك
انا/ جديدة الحتة دي ي نهي ...بلفه ازاي وانا برزع
نهي/ معرفش بقي بس بحسه بيجيب كل اتجاهات كسي يعني كل رزعة من زوبري بتبقي ف مكان مختلف
انا/ اهااا الموضوع شكله كبير بس مش وقته حاليا هههه
نهي/ اتريق اتريق بس فعلا اللي بقوله دا حسيت به وكنت حاسة اني بتناك لاول مره بالمتعة دي
انا/ ي ستي تمام يلا نقوم ناخد شاور خلينا ننام بقي خلينا نلحق نصحي بدري شوية قبل ما بنتك تيجي
نهي/ لا لا مش هقدر اقوم بجد انا هنام كدا ولما اصحي هبقي اخد شاور وانت كمان مش هتتحرك من جمبي دلوقت لما نصحي بقي ي زيزو ناخد شاور سوا
انا/ لا لا مش هعرف انام كدا لازم اخد شاور الاول بصي نامي انتي وانا هاخد شاور وابقي انام عادي يعني
نهي/ خلاص تمام اللي يريحك ي زيزو

قومت زي ما انا كدا خرجت اخد شاور ف الحمام الاساسي بتاع الفيلا ...فتحت باب الحمام عادي ودخلت لاقيت داليا بتاخد شاور هي كمان

انا/ لمؤاخذة ي داليا معرفش انك هنا وكمان مفيش صوت للدش اصلا طالع عشان كدا دخلت عل طول
داليا/ ولا يهمك ي زيزو ادخل ي عم انت هتعمل فيها مكسوف ولا اي ما انا لسه شيفاك وانت راكب نهي
انا/ كسم كلامك ي ستي انا غلطان اصلا اني بتأسفلك ...وبعدين هو انتي كنتي بتذاكري انتي وريهام يعني مهو انتو كنتو مبهدلين نفسكم بردو وصوتكم مسمع الحي كله بس احنا احترمناكم ومش دخلنا زي المخبر
داليا/ ي عم و**** نيتي كانت سليمه افتكرت حصلها حاجه ولا وقعت عشان كدا فتحت الباب بسرعه جدا
انا/ كلك خير ي ستي بس ابصم عل وشك انك عارفه اي اللي كان بيحصل بس الفضول فشخ دماغك
داليا/ عديها ي زيزو بقي دا انت رخم اه عارفه بس حبيت اشوف الوضع عامل ازاي ههههه
انا/ طب ناوية تخلصي امتي حضرتك ع اخد شاور انا كمان ولا هنفضل واقفين نحكي واحنا كدا
داليا/ لا نحكي اي بس ي عم انا ناوية اتناك زي نهي وهتنيكني حالا بس بعد ما امص الزوبر الجامد دا

مرة واحده بدون حتي ما ارد عليها لاقيتها نازلة عل ركبتها تحت زوبري ومسكاه مدخلاه ف بوقها ونازلة فيه مص ولحس من فوقه لتحته لعروقه حتي فتحة زوبري كانت بتدخل طرف لسانها جواها " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ " وانا الصراحة زوبري كان يدوب مصحصح وانا واقف معاها بس بعد كل دا بقي زي سيخ الحديد اللي عايز يتدق في الخرسانه قومت ماسك دماغها ولافف شعرها عل ايدي وبقيت انيك بوقها بزوبري جامد من مصها الفاجر وطريقتها اللي خلتني هموت من الهيجان حرفيا وشكلها استاذة وخبرة " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ " فشخ ومتعودة عل اللي بتعمله دا وحرفيا هو دا نوعي المفضل ف النسوان اللس بتبقي فاهمه بتعمل بالظبط وفي اي وقت بالتحديد تعمله و دا بيزيد من متعة الطرفين

انا/ يخربيت كسم كدا ي داليا اي ي بنتي فجرك دا انتي فشيخه ي شيخه ومصك افشخ منك حرفيا
داليا/ انت اللي زوبرك جامد ي زيزو ومخليني بتفنن ف مصه ولحسه وطالما زوبرك عجبني كدا يبقي كلك حلو
انا/ اها وانتي بقي الناس بتعجبك من ازبارهم ي لبوة
داليا/ اوووف بعشق الشتيمه ي زيزو اشتمني كمان
انا/ هتتشتمي وتتفشخي ي شرموطة بس وانا رازع زوبري ف كسك المتناك المنفوخ زي البلونه دا

وقفتها وقومت مخليها ترفع رجل منها عل البانيو والتانيه واقفه عل الارض ومسكت زوبري وبقيت احكه ف كسها وانا واقف وراها وبقيت ادخل الراس واخرها تاني لحد ما كسها بقي يسيل من عسلها و قومت دخلت زوبري كله فيها وانا ماسكها من بزازها وضاممها عليا وبقيت ارزع وانيك ف كسها وانا واقف وراها ومقرب من ودنها اشتمها بصوت واطي ي لبوة ي شرموطة والكلام اللي بيهيج نوع من النسوان دا وايدي اللي بتفعص وتفرك في بزازها مش سيباها وانا مكمل نيك ورزع فيها وفي كسها اللي بقي ينزل عسل عل زوبري واستمرينا عل الوضع دا لحد ما كسها بقي بيضيق عل زوبري وهي بدات تنزل عسلها كله وانا زوبري رمي حمولته من اللبن في كسها وهي بتنزل شهوتها ف نفس الوقت

صوت/ **** **** دي الليلة شكلها حلوة اوي من غيري

نكمل الجزء القادم 🔥
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الرابع:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
صوت/ **** **** دي الليلة شكلها حلوة اوي من غيري

ببص ورايا لاقيت ريهام اللي بتتكلم و واقفه ملط خالص من غير اي هدوم شكلها كانت نايمه وصحيت للحمام

انا/ يخربيت اهلك افتكرت ف حد تاني غيرنا هنا
ريهام/ حد اي تاني ي عم هيدخل منين اصلا ولا ازاي ..سيبك انت انا مليش فيه عايزاك تنيكني انا كمان زي داليا مليش دعوة الشرموطة دي صوتها هيجني تاني
انا/ لا حا بجد انتي جاية ف وقت ابن مرة حرفيا زوبري هيسبلي ويلعن اهلي مبقاش قادر بجد
ريهام/ امم يبقي شكلك نيكت نهي و داليا طالما مش قادر كدا بس بردو مليش دعوة بجد مولعه من اللي شوفته بتعمله ف داليا وعل اخري خالص " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
داليا/ معلش ي زيزو تعالي عل نفسك وامسكها افشخها الشرموطة دي لانها مش هتهدي غير ولبنك جوا كسها
انا/ اه مهو الكلام سهل ي داليا لكن الفعل احا هتفشخ بجد و زوبري مش هيقف تاني بعد الليلة دي حرام
ريهام/ متقلقش ي عم الزوبر اللي انا شايفاه دا يسد ف الحديد متبقاش بخيل بقي وراعي ناري المولعه دي
انا/ ي ريهام بخل اي بس خلاص ي ريهام خلاص اللي يخصل يحصل بقي بس استحملي بقي لان غالبا هتأخر معاكي جامد لاني لسه منزل مرتين والثالثه دي معرفش ظروفها بقي اي ساعه او اكتر انتي وحظك
ريهام/ اووف دا عز الطلب دا ساعه نيك اخا افشخني بس وملكش دعوة انت كمل معايا ساعتين لو تقدر
انا/ شكلي وقعت وسط 3 شراميط حرفيا وهتفشخ

بدأت مع ريهام بوس مع دعك وتفعيص ف بزازها مع شوية ضرب وتلطيش عل طيازها المنفوخه وبدأت فيها نييك ف كسها وشوية ف طيزها بسبب اني اتأخرت عل ما نزلت لبني لثالث مرة بعد ساعه نيك متواصل كانت هي حرفيا اتفشخت ونزلت حوالي 4 مرات

عدي اليوم المتعب حرفيا بالنسبه ليا وتاني يوم رجعت البيت عادي وعلي الساعه 9 بليل لاقيت نهي بترن عليا بتقولي اروح اسهر معاهم تاني بس المره دي ف حضور بنتها يعني سهره عادية بس انا قولتلها مش هعرف وبخلع من الاخر اي كان هيبقي ف نيك او لا بس حبيت ابقي لوحدي شوية لحد ما اسافر.... يوم السبت اللي هو يوم السفر جهزت نفسي و ريهام جاتلي عند الشقه اللي مأجرها اخدتني بعربيتها وطلعت عل الشركه و قابلنا نهي

نهي/ صباح الخير عليكم ي حلوين ..جاهزين للسفر
انا/ صباح الفل ي مدير كله تمام ويدوب نخلع احنا عشان حجز القطر فاضل عليه اقل من ساعه ويدوب نلحق
نهي/ تمام ي زيزو وانا هبقي متابعه مع ريهام وانتو هناك لحظه بلحظه ولو في اي حاجه هتتغير هقولكم عليها
ريهام/ تمام ي نهي يلا نسيبك احنا بقي ع السواق هتلاقي مستني تحت يوصلنا لمحطة مصر عشان القطر

مشيت انا و ريهام وصلنا للمحطه وركبنا القطر المكيف حجز فاخر ل اسكندرية وكله عل حساب الشركه بقي

انا/ اي الاخبار عامله اي دلوقت ي ريهام
ريهام/ حرفيا لسه بادئه اتحرك براحتي لانك بصراحه ي زيزو فشختني فشخ رجلي مكنتش بعرف اقفلها
انا/ طيب وطي صوتك شوية وافتكري اني يومها قولتلك بلاش لكذا سبب بس انتي اللي صممتي نعمل
ريهام/ انا مش بقولك كدا لوم او زعل اي نعم مكنتش قادرة اتحرك بس حرفيا كنت واصله لمتعه غريبه جدا
انا/ ريهام هو انتي متجوزتيش خالص ولا مطلقه
ريهام/ لا ي سيدي متجوزتش خالص ولو بتسأل عشان مفتوحه يعني ف انا ليا تجارب قديمه تقدر تقول عايشه بحريتي وبعمل اللي يعجبني ويمتعني بدون قيود
انا/ لا تمام صراحتك دي حاببها ....طب اهلك رايهم اي
ريهام/ اهلي مش هنا اصلا عايشين ف دبي من زمان اوي وانا بس اللي ف مصر لاني بحبها ومش عايزة اسيبها واسافر وكمان لوحدي وبعمل اللي عل مزاجي
انا/ طب نهي و داليا دنيتهم اي دول عايشين بردو كدا
ريهام/ بص نهي مطلقه وعايشه مع بنتها وكدا كدا حالتها حلوة من قبل ما تتجوز اصلا ابوها رجل اعمال وسايبلها فلوس عبيطه ولما اتجوزت كانت جوازة مصلحة بردو وخدت منه فلوس حلوة بس حصل واتطلقوا وهي عايشه مع بنتها لان طليقها متجوز و زي ما انت شايف مديرة فرع الشركه مع انها مش محتاجه شغل بس اهي بتضيع وقت ومظبطه نفسها وعايشه بمزاجها اما داليا ف متجوزة لسه بس جوزها بيسافر بره معظم الوقت ومش مركز معاها وهي حاسه انه متجوز بره اصلا بس بيبعتلها فلوس كتير وهي عايشه لوحدها لانها عندها مشكله ف الخلفه وبردو مقضياها نيك ودلع مع شغلها اللي نهي هي اللي جابته ليها لانهم صحاب من زمان واهي الدنيا ماشية مع الكل وبحكم اننا كلنا قريبين من بعض ف الشركه بقينا شله صغيره كدا بس انتي الوحيد اللي دخلت وسط الشلة دي بالرغم ان ف ناس كتير نفسها تبقي وسطنا بس لما اشتغلت معايا ولاقيتك برنس ف نفسك وشغلك حلو اكيد انت شايف اني اعتمدت عليك جامد ف معظم الشغل واتكلمت مع نهي كذا مره عليك انك تترقي وكدا واهو حصل واترقيت ي سيدي بس بردو انا اترقيت اعلي منك ههههه وخد بالك احنا سلمنا نفسنا ليك حرفيا ودا ثقه عمياء لدرجة متتوصفش فحاول تحافظ عل الثقه دي عشان تعيش ملك وتعمل اللي نفسك فيه وكمان هتعمل فلوس محدش يحلم انه يجمعها ف وقت قليل و دي نصيحه مني ليك اكسب نهي لصالحك
انا/ اعتقد احنا متفقين عل كدا من فتره اني هعمل اللي يمتعني واحبه بس من غير ما يكون ف اي أذية لحد
ريهام/ بالظبط ي زيزو انت كدا تمام التمام ومن ناحية الموضوع اياه ف انت معاك 3 نسوان عل الفرازة تعمل معاهم ف اي وقت تحبه واظن دا حصل والكسوف بينا اتشال وكلنا بقينا عارفين اسرار بعض كلها بدون قيود
انا/ تمام ...المهم قوليلي مين الناس اللي هنقابلهم دول
ريهام/ دول ناس تبع الشركة اللي هتصدر لينا منتجات التجميل هي شركة انجليزية بس انترناشونال معروفه ف العالم كله وطبعا منتجاتهم براند ف سوق التجميل وبما اننا شركة ليها كذا فرع ف كذا دولة ف اتوافق عل انهم يصدروا لينا واللي جايين دول هيمضوا معانا تعاقد منفصل عن العقد الاساسي اللي اتمضي اصلا مع الادارة بتاعتنا ف دبي لان كل فرع عندنا منفصل عن التاني عشان المبيعات والمصروفات وكدا اللي جايين دول 2 بنات و شاب واحد المفروض يمضوا معانا العقد ويرجعوا تاني لبلدهم بس لازم بقي نفسحهم ونظبطهم والجو دا
انا/ اه شوية تعريص عل الماشي كدا فاهم فاهم
ريهام/ بالظبط ي زيزو ع يرجعوا متكيفيش ويشكروا فينا عل الاخر ودا هيخلي لينا الاولوية عندهم
انا/ طب اشمعني اسكندرسة يعني " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ مش عشان حاجه معينه بس يعني المدينه هنا جميله جدا خصوصا اننا ف بداية الشتاء وبتبقي روعه
انا/ عموما انا من عشاق اسكندرية اصلا بس يعني دول ناس اجانب يعني المفروض يروحوا مدينة زي العلمين مثلا او شرم الشيخ يعني حاجه كدا سياحة شوية
ريهام/ و**** هي فكره جميلة بردو ونشوف كدا لو هيقضوا ايام اكتر ف مصر نبقي ناخدهم ونروح اي مكان من دا واهو نبقي لففناهم شوية حلوين ويمشوا مبسوطين عل الاخر وكله ف مصلحتنا ف الاخر
انا/ خلاص كدا تمام **** يعدي بقي الموضوع دا سريع سريع خلينا نرجع تاني هنا ونشوف وضعنا الجديد دا

قضينا الوقت ف القطر كلام ف اي حاجه لحد ما وصلنا اسكندرية ونزلنا عل الفندق اللي محجوز فيه ليا انا و ريهام وكمان الوفد الانجليزي دا وطلعنا للجناح بتاعنا

انا/ حلو اوي الفندق دا شكله رايق فشخ والجناح كبير
ريهام/ عيش واتمتع كله عل حساب الشركه وفي جمبنا هنا جناح اكبر للوفد الانجليزي وهما هيوصلوا بعد ساعتين هنروح نجيبهم من مطار برج العرب هنا
انا/ اشطا جدا يبقي معايا وقت اخد شاور ع افوق
ريهام/ تمام كل واحد مننا له اوضه وفي صالة انترية مشتركة بينا بس لو حابب تنام معايا عل نفس السرير تمام معنديش اي مشكله واهو يبقي احسن من الوحده
انا/ ما بلاش احسن عشان انتي مش مستحمله لمسة واحده حتي وانا لو جمبك مش هقدر اسيبك كدا
ريهام/ ي عم متخافش عليا هستحمل بس مش جامد اوي يعني ف خليك حنين ي زيزو هتلاقيني تمام
انا/ طب ادخلي خدي شاور يلا وانا هاخد شاور ونطلب قهوة ولا اي حاجه تفوقني شوية ونبقي نشوف بليل

خدنا كل واحد شاور مع حاله وخرجنا شربنا القهوة الجميله وقومنا لبسنا تاني ونزلنا بعربيه تبع الفندق طلعنا عل مطار برج العرب نستقبل الوفد اللي جاي دا



وصف الوفد الانجليزي

جوليا
عندها 30 سنه بشرة بيضا قالبه عل احمر وعيون زرقا وشعر اصفر جسمها فرنساوي مظبوط اوي بزاز فوق المتوسط و وسط منحوت مع طيز مدورة شبه الكورة طولها حوالي 165 و وزنها مثلا 60 كيلو

مارك
شاب ف سن ال 33 جسمه رياضي مع شوية عضلات حلوين يعني جسم رشيق وطوله حوالي 175 و وزنه 70 كيلو يعني جسم تمام ومتناسق وشكله انجليزي يعني اكيد انتو عارفين اشكالهم عامله ازاي

صوفي
دي بقي المزة اللي عجباني فشخ عندها 35 سنه بشرتها ذهبية وشعرها اسود فحم وطويل عيونها خضراء وجميلة جسمها بقي جسم ميلف عل حق الجسم الكيرفي المظبوط اوي طولها حوالي 170 مع وزن 75 بزازها مقاس 42 و واقفين زي الجبل و وسط مظبوط مع طيز مدوره وبتتهز مع حركتها يعني جسم يدوب تاخده تنيمه عل سرير وتشتغل دعك فيه من كمية اغرائه الفشيخه وهي دي تعتبر المديرة بتاعتهم واللي هتمضي العقد





الحوار طبعا انجلش بس طبعا هنكمل بالعربي

ريهام/ اهلا وسهلا بيكم ف مصر نورتونا جدا
صوفي/ اهلا بيكي ريهام احنا سمعنا عندك كتير اعرفكم ب مارك المساعد بتاعي و جوليا مساعدة مارك
ريهام/ شكرا ليكي صوفي ...احب اعرفك ب زيزو المساعد بتاعي وكلها كم يوم ويبقي مدير القسم مكاني
صوفي/ اهلا وسهلا بيك زيزو و شباب مصر
انا/ اهلا بيكم جميعا ف مصر واتمني نقدر نبسطكم ونعمل كل حاجه تتمنوها وتخليكم متمتعين معانا
مارك/ اهلا زيزو واتمني انك تساعدنا ننزل بحر اسكندرية لاننا نسمع عنه كتير وحابب اجرب السباحه فيه
انا/ هعملك كل اللي تحبه ي مارك بس النهاردة نستريح من السفر وبكره هخليك تلف اسكندرية كلها وتنزل البحر وتجرب كل حاجه حاببها وبعدين انتم البحر عندكم احسن من هنا كتير بس هحققلك اللي تحبه
مارك/ شكرا لك زيزو انت شاب رائع وانا حبيتك
انا/ حبيبي ي مارك تسلم يلا بينا نروح الفندق نرتاح

طلعنا عل الفندق وصلتهم للجناح بتاعهم اللي جمبي انا و ريهام عل طول وطبعا متوصي عليهم جدا جدا

ريهام/ ناوي تعملهم اي دول ي زيزو ولا هتوديهم فين اصلا شكلهم جايين فسحه مش شغل خالص
انا/ هي مش دي افكاركم اللي زي الزفت هنعمل اي بقي هنحاول نوديهم البحر وممكن القلعه مع مكتبة اسكندرية يعني اماكن مشهورة هنا وناخدهم نأكلهم سمك بصي هتمشي هتمشي سيبها لله وانا هتصرف معاهم
ريهام/ هما هيناموا 3 ف الجناح ومفيش غير اوضتين
انا/ بفكر اخلي حد منهم ييجي ف الاوضه بتاعتي وانا هنقل معاكي ف الاوضه وانتو ازاي كنتم حاجزين جناح اوضتين ليهم هما الثلاثه " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ عل حسب ما فهمت من نهي ان البنتين هيناموا مع بعض والشاب دا هيبقي لوحده ف اوضه
انا/ خلاص بصي احنا نعرض عليهم وهما براحتهم بقي

بعد شوية لاقيتهم جايين عندنا الجناح وطلبنا قهوة انا و ريهام وهما طلبوا خمور ومن الواضح ان ف حد مظبط الوضع مع ادارة الفندق لان الخمر مش متاحه فيه

صوفي/ مصر حلوة كتير ي ريهام بحب البلد دي كتير وبستني اي زيارة لمصر عشان اتفسح فيها واشوفها كلها
ريهام/ حلوة فعلا وهنا ف اسكندرية بليل الجو بيبقي جميل خصوصا ف الوقت دا بداية الشتاء روعه
جوليا/ انا جيت مصر مرة واحده من 3 سنين مع اصدقائي روحنا الاهرامات وكانت جميله جدا اتمني نزورها تاني لو مش هنسبب تعب ليكم
انا/ زي ما تحبوا طبعا بس الاهرامات ف القاهره يعني هنسافر تاني وانتو لسه واصلين فخليها لأخر الرحله بس المهم دلوقت انتم هتناموا ازاي في الجناح انتم ال 3
صوفي/ انا و جوليا ف اوضه واحده و مارك لوحده
ريهام/ لا طبعا مينفعش كدا بصي ي صوفي انا اتفقت مع زيزو ان انتي تيجي معانا ف الجناح تبقي ف اوضه زيزو وهو هينقل معايا ف الاوضه بتاعتي وكدا هنبقي كلنا مرتاحين وتمام احنا اتفقنا خلاص ي صوفي
صوفي/ طب زيزو مش هيبقي مضايق لما اخد اوضته
انا/ لا طيعا هضايق لي ي باشا انتي براحتك وكدا كدا انا وريهام هنتصرف يعني متقلقيش انتي
صوفي/ هو ينفع عندكم ف مصر شاب و بنت يناموا في نفس الاوضه وهما مش متجوزين دا غلط ف *****
انا/ دا واضح انك فاهمه ف الدين بتاعنا اوي وعارفاه
صوفي/ ايوه انا بحب اقرأ كتير عن الديانات كلها
انا/ متشغليش بالك انتي المهم تبقوا مرتاحين وانا عموما نقلت كل اغراضي الشخصية لاوضة ريهام والاوضه فاضيه ليكي عشان تنقلي اغراضك فيها براحتك
صوفي/ شكرا ليكم بجد انتو ناس جدعه ومحترمه كتير وبتهتموا بكل الناس الغريبه عنكم وانا بحب انزل مصر عشان بحب التعامل مع المصريين الجدعان
انا/ مفيش حد فيكم غريب انتم دلوقت مصريين زينا
مارك/ زيزو عايزين نخرج نسهر في night club او اي مكان كويس هنا ونحتفل بالتعارف الجميل دا
انا/ مفيش اي مشكله خالص بس بما اننا هنحتفل يعني اي رأيك ي صوفي نمضي العقد دلوقت عشان يبقي احتفال رسمي وكبير كمان ونعمل كل اللي نحبه سوا
صوفي/ انت لي مستعجل ي زيزو عل العقد بس تمام انا موافقه نمضيه دلوقت عشان نبقي خلصنا شغلنا ونحتفل
ريهام/ طالما كدا بقي استنوا تجيب العقود تراجعوها براحتكم وتمضي وقت ما تحبي ي صوفي
صوفي/ بدون ما نراجع ي ريهام انا شوفت النسخه اللي شركتكم بعتتها وموافقين عليا همضي العقد عل طول
انا/ اذا كان كدا بقي تمام جدا هاتي العقد ي ريهام

قامت ريهام جابت العقد و صوفي بصت عليه بصه سريعه وبعد كدا مضته وكله تمام ...اتفقنا ننزل نسهر في كافيه كويس عل البحر ونغير جو ونحتفل وكدا

انا/ اتمني يكون المكان عاجبكم ي بشوات والجو حلو
جوليا/ واااو ي زيزو المكان جميل وشكل البحر بليل هنا حلو جدا والمدينه حلوه اوي اختيارك جميل ي زيزو
انا/ اي ي مارك الجو مش عاجبك هنا ولا تحب نغيره
مارك/ لا لا الجو حلو كتير وبصراحه بنات مصر حلوين اكتر ..زيزو عايز اتكلم معاك عل انفراد لو ينفع
انا/ انفراد اي بس ي مارك ..انا عارف انت عايز اي وشكل كدا البنت اللي قدامك دي عجباك اوي هههه
مارك/ انت مش سهل ي زيزو كلامك صحيح جدا
صوفي/ اي ي مارك انت جاي هنا تتعرف عل بنات مصر هههههه البنت حلوة كتير بس بنات مصر صعبه كتير
انا/ خلاص ي مارك سيبني انا هتصرف بس مش اوعدك انها توافق تخرجوا سوا لان فعلا بنات مصر صعبه كتير زي ما قالت صوفي انت ونصيبك بقي ي توافق ي لا
مارك/ اوك زيزو اتمني تقنعها نقضي اليوم مع بعض

بتكلم مع ريهام عل جمب لوحدنا
انا/ طبعا انتي عارفه هطلب منك اي بالظبط ولا اي
ريهام/ طبعا عايزني اروح اتكلم معاها تقضي معاه الليلة
انا/معتقدش قدامنا حل تاني بس اعتقد البنت دي من اياهم يعني شرموطة بس عايزك تفهميها انه اجنبي يعني هتقضي الليلة وتاخد فلوسها وتخلع وحاولي ترفعي السعر ليها عشان توافق عل طول " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
ريهام/ هحاول معاها وشكلها فين شرموطه عل حق عشان كدا صاحبنا دا هيريل عليها اوي ...هتصرف انا

راحت ريهام تكلم البنت وبعد شوية رجعت لينا

ريهام/ تمام ي مارك البنت موافقه تقضي الليلة معاك بس هي مبتعرفش تتكلم انجلش ف هتخلص معاك وتمشي
مارك/ شكرا جدا ريهام هتقابل معاها فين بالظبط
ريهام/ هتتقابلوا ف الفندق ي مارك مفيش مكان غيره
انا/ فندق اي ي بنتي هي الادارة هتوافق عل كدا اصلا دا ممكن يعملوا لينا مشكله ي ريهام بلاش هبد
ريهام/ ي زيزو مشكلة اي الشركه متكلمه مع الفندق ي زيزو ومفهمة الادارة عل كل حاجه متقلقش ي ابني
انا/ خلاص اشطا ...بس البنت طلعت سهله خالص اهي
ريهام/دا اول ما قولتلها عل الحوار وافقت عل طول بس كانت فاكره ان انت اللي هتنام معاها ههههههه
انا/ احا شكلم بتهزري قولتلها اي بقي ي ناصحه
ريهام/ قولتلها انه مش انت وانه مارك ف طلبت فلوس اكتر وقالت هتاخد 2000 جنية بنت الشرموطه ههه
انا/ حقها الصراحه انتي مش شايفه هي عامله ازاي
ريهام/ مالها يعني ي حبيبي مهو جسمها زي جسمي بالظبط ولا انتو بتحبوا ترمرموا قرف عليكم
انا/ اخرسي ي بنت انتي ...هي زيك اه بس هي مبينه شوية حاجات عشان كدا ملفته لكن انتي محترمه هههه
ريهام/ اممم اذا كان كدا ماشي بس بردو مش ملفته اوي
انا/ المهم بس خلي البغل دا يلبس كاندوم بدل ما يجيله مرض ولا نيله و دي بنت مدوراها ومش مضمونه
ريهام/ قولتلها وقالت ان معاها كاندوم عشان الطلعات اللي بتروحها متقلقش ي زيزو بيه كله متظبط
انا/ شكلك كنتي شغاله ف المجال قبل كدا ههههه
ريهام/ بس ي وسخ انا بردو بشغل دماغي مش انت بس
انا/ احبك واحب دماغك دي وابقي فكريني لما نرجع الفندق اطمن عل دماغك اللي تحت دي هههههه

قومت خدت مارك و البنت دي وصلتهم الفندق بعربية تبع الفندق بس موجودة معانا والشركة هتدفع ايجارها وسيبت رقم فوني للبنت عشان لما تخلص معاه ترن عليا اروح اخدها وانا رجعت ليهم تاني كملنا القاعده هزار وضحك لحد ما لاقيت البنت بترن بعد ساعه ونص تقريبا

انا/ الو ..ايوه انا زيزو مين معايا ي باشا
البنت/ انا ....... اللي كنت مع الخواجه صاحبك
انا/ اها تمام اديني 5 دقايق بالظبط وهجيلك
البنت/ تمام انا هنزل استناك قدام الفندق بره

قفلت معاها وركبت العربيه روحت خدت البنت

انا/ تحبي اوصلك فين ي ...... ف مكان محدد ؟
البنت/ ايوه انا ساكنه ف منطقة ....... بعدين اي صاحبك دا ي عم دا كأنه منمش مع ست قبل كدا
انا/ معلش بقي بس انتي كنتي عجباه اوي وكان بيريل عليكي عشان كدا تلاقيه كان غشيم ف التعامل
البنت/ هو كان غشيم اه بس مش متعب اوي يعني زي الرجاله اللي هنا دي غشيمه ومبتعرفش كمان
انا/ تمام ي ....... اتفضلي دول 2500 جنية اعتبري الباقي تعويض عن الوقت الزيادة والغشم الخفيف دا
البنت/ طب ممكن اطلب منك طلب واتمني تنفذه ليا

نكمل الجزء القادم 🔥
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
ازيك ي ناس ي حلوين 🔥 رجعت من تاني بقصة جديدة واتمني تعجبكم وتوصل لمتعة (محصل المياة) طبعا مستني تعليقاتكم الجميلة او الانتقاد عادي بقبل اي حاجه منكم ♥


الجزء الاول


.........................{ غرفة فندق }.........................


ندخل ف الموضوع عل طول

البداية من {القاهرة} بداخل شركة مستحضرات تجميل

عند مكتب سكرتيرة مديرة الشركة

انا/ ازيك ي داليا هانم اي اخبارك
داليا/ زيزو ي زيزو عامل اي يا واد بقالي اسبوع لا شوفتك ولا سمعت عنك حاجه خالص مختفي كدا لي
انا/ معلش بقي انتي عارفه شغل اخر الشهر كله دعك وتقفيل وحاجه صعبه وبعدين انتي لو بتسألي هتلاقيني
داليا/ بسأل ي حبيبي بس واضح كدا ان السؤال مش بيوصلك وانا همسك {ريهام} الجزمه هبهدلها بسبب كدا
انا/ لا خلاص بقي تلاقيها نسيت تقولي وبعدين هي المديره بتاعتي محبش اشوفها بتتهزق بسببي ههههه
داليا/ لا اصيل ي واد وجدع ي بختها بيك ي عم ههههه.... طبعا شكلك نسيت الطلب اللي قولتلك عليه
انا/ اكيد لا طبعا مقدرش انسي ي باشا... اتفضلي طلبك اهو بس ياريت متطلبيش مني تاني عشان انا لا بشربه ولا بشتريه اصلا بس انتي غاليه عندي عشان كدا مقدرش ارفض ليكي طلب " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
داليا/ ي واد ي جامد انا قولت بردو محدش هيخلصلي الحوار دا غيرك بس متقلقش مش هطلبه منك تاني
انا/ تمام ي جميل... هي مدام {نهي} عايزاني لي
داليا/ هقولك بس قدامها جوا تعمل نفسك مسمعتش حاجه... في وفد اجنبي جاي من انجلترا هيمضي عقد تصدير للشركة بتاعتنا وبما ان انت بتتكلم انجليزي كويس ف هتروح مع ريهام تبقي المترجم ليهم
انا/ يعني هو مفيش حد غيري دي الشركه كلها بتتكلم
داليا/ لا في طبعا بس انتو القسم المسؤل عن التعاقدات دي والموضوع مش عايزينه يتعرف لحد ما يخلص وبعد كدا بقي الشركة هتعمل حفله وكدا
انا/ اممم فهمتك ي باشا وتمام ولا كأني سمعت حاجه
داليا/ تمام ي زيزو وتسلم ايدك عل الطلب ي جميل

وصف سريع للشخصيات

زيزو/// اعتقد انتو كدا كدا عارفين الوصف من قصة محصل المياة ايون هو انا بعينه 32 سنه بجسم رياضي شوية بشرتي قمحي سيكا شعر اصفر عين ملونه زوبر 33 متر مربع يعني حاجه كدا فانتازيا وخيال


داليا/// حتة مكنة ف حدود 45 سنه جسم فرنساوي اصلي منحوت بزاز كبيرة سيكا وطيزها مدورة فوق المتوسط وتقريبا كدا وسطها مش ظاهر اصلا ومتجوزة بس جوزها بيسافر بره مصر وهي عايشه حياتها ف مصر وبتعمل كل اللي تحبه وتبقي سكرتيرة مديرة الشركة وبردو صاحبتها الانتيم ودايما مع بعض بره الشركه

ريهام/// دي بقي المديرة بتاعتي ف قسم التعاقد والاستيراد بس حتة نتاية عل ابوها زي ما بيقولوا حوالي 37 سنه ومش متجوزة ولا اتجوزت خالص جسمها قريب للجسم الكيرفي بزاز تملي الايد وتزيد من كبرها وطيزها كبيره شوية عن المتوسط وعندها بطن يدوب ظاهره يعني تحس انها مصبوبة كدا جسم تحب تقفشه وتعمل فيه اللي تحبه ومن يوم ما اشتغلت معاها وانا اللي موجود معاها ف كل عقد او طلبية استيراد جديدة يعني دراعها او بزها اليمين مش هتفرق

مدام نهي/// بردو نفس سن داليا يعني 45 بس جسمها مليان شوية بس بزازها وطيزها كبار جدا ومطلقة وعايشه مع بنتها بس عيشة بقي الناس ال هااي كلاس اوي اوي يعني بس هي كشخصية ف كويسه جدا وبتقدر اللي بيشتغل وتظبطه فلوس زيادة ومعامله... بعد اذنكم بقي نرجع للقصة عشان ادخلها تظبطني شوية

دخلت عند مدام نهي المكتب اشوفها عايزة اي

نهي/ اهلا ي زيزو اتفضل اقعد لحد ما ريهام توصل
انا/ تمام ي مدام نهي... هو ف حاجه ف الشغل ولا اي
نهي/ خير ي زيزو متقلقش انا هقولك ملخص الموضوع سريعا لحد ما ريهام توصل.... انت هتروح اسكندرية مع ريهام تقابلوا وفد اجنبي جاي يمضي عقد تصدير للشركة وعلي فكره ريهام اللي موصيه بيك تروح معاها عشان من الاخر كدا بجهزك تمسك القسم مكانها لانها هتترقي لقسم تاني اعلي شوية وبعد كلام كتير بينا اتفقنا ان انت اللي تكمل مكانها طبعا لان شغلك كويس جدا وبتعرف تتعامل مع الناس كويس ولسه شاب صغير بردو دماغك هتنتج افكار ومقترحات جديدة تفيد الشركه
انا/ اهم حاجه تكوني انتي مقتنعه باختياري للمكان دا ي مدام نهي وبالنسبه للشغل كدا كدا هشتغل اي حاجه
نهي/ بالظبط دا اللي عايزاه حد يكون مش فارق معاه غير الشغل ميفضلش يقولي بقي لا مينفعش تبقي واحده ست مديره عليا وكل الكلام الهابط دا وعلي فكره من يوم ما انت جيت الشركة معانا وقبلت تبقي مديرتك ست وانا قولت انك بتاع شغل لان ف ناس جات قبلك ورفضت تبقي تحت ريهام " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ دي عالم عايزه تفنيخ وتأنتخ بس طب مهو حضرتك مديرة الشركة لي قبلوا تكوني المديره عليهم
نهي/ بالظبط ي زيزو كانوا عايزين يبقوا مديرين عشان يتحركوا براحتهم ويعمل اللي عل كيفهم وبس
انا/ عموما كل اللي اقدر اقوله لحضرتك **** يسهل واقدر امشي القسم زي ما كانت ريهام ممشياه وميكونش ف اي تقصير مني وبردو يعني لو احتاجت حاجه هسأل فيها ريهام واكيد هي هتفيدني هي اقدم مني هنا وفاهمه
نهي/ ا احنا اتفقنا خلاص ي زيزو بس حاجه كمان العقد اللي هتروحوا اسكندرية تمضوه دا محدش يعرف عنه خالص لحد ما نمضية وهنبقي نعمل حفلة وكدا ونعلن عنه لانه عقد كبير ومربح
انا/ مفيش اي مشكله عندي لما نرجع من هناك والدنيا تبقي متظبطه ابقي اتصرفي انتي حضرتك
نهي/ تمام كدا ي زيزو.... اهي ريهام وصلت كمان

ريهام/ سوري اتأخرت عليكم شوية... نقول مبروك بقي ي زيزو ولا لسه نهي مش قالتلك عل القرار الجديد
نهي/ لا قولتله عل كل حاجه واول ما ترجعوا من اسكندرية هنعمل حفله نعلن العقد وكمان عن ترقية زيزو
انا/ الاول نقول مبروك ليكي ي ريهام هانم عل الترقيه
نهي/ اي دا اي هانم دي ي زيزو مالك رسمي اوي لي كدا ولا انتو اصلا التعامل بينكم كدا عل طول
ريهام/ و**** ي نهي تعبت معاه من كتر ما قولتله اسمي ريهام وبس معرفش لي مش مبطل يقولي هانم دي
نهي/ بص بقي ي زيزو انت دلوقت بقيت مدير رسمي يعني بلاش بقي هانم دي انا اسمي نهي و ظي ريهام و داليا بردو لو سمعتك بتقول هانم دي هخصملك ههههه
انا/ لا خصم اي هو انا لسه عملت حاجه بلاش منها خالص هانم دي... هي السفرية دي امتي بالظبط ي نهي
نهي/ بكره الخميس هتاخدوه اجازة وتسافروا يوم السبت هتلاقي حجز بأسم الشركة بتاعتنا ف فندق جميل اوي عل البحر عبارة عن جناح كامل فيه اوضتين ليكم وصالة اجتماعات تقابلوا فيه الوفد اللي جاي
انا/ اممم يعني يعتبر زي شقة كدا اوضتين وصالة
ريهام/ ايون بالظبط و اوعي تكون من الرجاله اللي بتنكسف تقعد مع واحده ست ف شقه والكلام العبيط دا
انا/ لا هنكسف لي يعني كل الحكاية بحب اخد راحتي ف المكان اللي قاعد فيه مش اكتر بس تمام يعني اكيد الموضوع مش هيطول كتير ف استحمل بقي وخلاص
نهي/ بص ي زيزو انت شغال ف شركة كبيرة وكمان مش مصرية ف عايزاك تتعامل عل الاساس دا يعني من الاخر عيش حياتك ي زيزو وانت شكلك كدا متربي زيادة هههه
انا/ لا خالص دا انا مشوفتش تربية اصلا بس بحاول مخليش الوحش اللي جوايا يطلع عل حد ههههه
ريهام/ هههههه يخربيت دماغك ما انت بتهزر اهو امال من يوم ما جيت الشركة مقفلها كدا لي ي ابني عموما هنقعد مع بعض فترة حلوة ونشوف الوحش دا بيعمل اي بالظبط هههه بس خد بالك عشان الوحش بتاعي شديد
نهي/ احب افكركم انكم رايحين شغل مش سرمحه ههههه يعني نهدي شوية وبلاش فضايح ي ريهام ههه
انا/ خلاص بقي نبقي نشوف انهي وحش اللي يكسب سوري بقي ي نهي عشان ريهام دخلت معايا ف تحدي
نهي/ لا طالما كدا بقي يبقي انتو احرار ولو عايزين حد ثالث معاكم ف التحدي انا جاهزة هههه " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ لا خليكي انتي للكبيره بقي انتي المديرة بردو
ريهام/ اهلا اهلا احنا بدأنا ي زيزو افندي طب استني حتي استلم مكانك الجديد وابقي طبل براحتك هههه
انا/ تعرفي عني كدا بردو هو انا عمري طبلتلك
ريهام/ بهزر معاك ي عم **** وبعدين اي يعني تطبل طالما مش بتأذي حد يبقي براحتك ي وحش اعمل اللي تحبه
نهي/ اشطا وانا موافقه تطبلي ي زيزو هههه.... المهم يلا بقي خلصوا الشغل اللي معاكم وروخوا انتو ظبطوا نفسكم للسفر واكيد تتابعوا معايا وانتو هناك ف كل جديد وعايزاكم تاخدوا الوفد دا تلففوه اسكندرية كلها عايزاهم يمشوا من هنا مبسوطين ومتكيفين عل الاخر
انا/ اشمعني اسكندرية يعني مهي القاهره مليانه اماكن حلوة واثار والجو دا والاجانب بتحب كدا
ريهام/ ي عم هما حابين اسكندرية والبحر وكدا
انا/ عل البركه بقي طب يلا بينا ي ريهام احنا ولا انتي لسه هتقعدي مع نهي شوية كمان بما انك كنتي متأخره
نهي/ اوبااا الحقي دا بيلقح عليكي من اولها اهو ههههه
انا/ محصلش ومش قصدي بس حاسس انكم اصحاب اوي بره الشغل ودا من بدري ملاحظ كدا عليكم زي داليا كدا بردو ي نهي الانتيم بتاعتك بره الشغل ههههه
ريهام/ ** ** دا انت مركز بقي ي زيزو دا انت طلعت مش سهل خالص ي معلم ونبدأ نخاف منك بقي
انا/ لا تخافي ولا تقلقي انا بس بحب ابقي فاهم الدنيا حواليا ماشية ازاي واكيد يعني حياتكم الشخصية انتو احرار فيها واكيد مش معترض عل اي حاه تخص حياتكم
نهي/ تعجبني ي زيزو احبك وانت فاهم كل اللي حواليك وعامل نفسك عبيط كدا بس عموما انت صح انا و ريهام و داليا اصدقاء بره الشغل بس ف الشغل كل واحد مركز ف شغله وبس واعمل حسابك بما انك مركز كدا هتبقي الضلع الرابع بتاع شلتنا ي وحش واستحمل بقي نتيجة النكش بتاعك هههههه بس الاسرار مبتخرجش من وسطنا
انا/ لا لا عل فكره انا فتان وبطلع اسرار الناس وكل حاجه وحشه بعملها ف خلاص بقي مش لازم ابقي الضلع الرابع
ريهام/ لا لا انسي انت خلاص اتمضي عل قرار انضمامك للشله ي معلم اتأقلم بقي عل وضعك الجديد
نهي/ خلاص ي وحش دبست نفسك واعمل حسابك بقي النهاردة هنسهر كلنا عندي ف الفيلا ابقي تابع مع ريهام وهي هتجيبك معاها عارفه مكانها وكدا كدا بكرة الخميس انتوا مأجزين ع السفر وانا بردو هاخد اجازة عشان سلمي بنتي مسافرة الكلية وهقضي اليوم معاها
انا/ طب ما تخلي السهرة دي بعد ما نرجع من السفر
ريهام/ استغل الفرصه ي ابني هو حد يطول ان نهي تعزمه عل سهره وبعدين نسهر دلوقت وبردو بعد ما نرجع
نهي/ اسمع كلام ريهام ي زيزو واعتبر نفسك واحد من شلتنا انا مرتاحه ليك واعتقد داليا و ريهام بردو
انا/ تمام ي نهي اللي تشوفيه بس انا بحذركم من دلوقت انا مبحبش الخنقه ف الكلام وبحب ابقي براختي + اوقات لساني بيفلت مني بألفاظ مش تمام يعني فاستحملوني شوية ف البداية لحد ما اظبط كلامي معاكم او انتو بقي تبقوا زيي ف الكلام هههه
ريهام/ ههههههه انت غلبان اوي ي زيزو بص احنا نستني ل بليل بفي ونشوف مين اللي لسانه فالت بس احب اقولك انك هتقعد مع شلة كلامهم كله الفاظ خارجه ومتنيله ف اي حاجه تسمعها بقي ابلعها واسكت
نهي/ بس يا بت ي ريهام متخليهوش ياخد عننا فكرة مش كويسه... احنا محترمين اوي ي زيزو متقلقش هههه
انا/ طبعا طبعا كلنا محترمين اكيد بس بييجي وقت ونحب نخرج اللي جوانا مع اللي نرتاح له ودا مش عيب
نهي/ كل شوية اعجابي بيك بيزيد عل فكره وتفكيرك حلو جدا ي زيزو وشكلنا هنبقي كلنا تيم واحد جميل
انا/ كله بظروفه بقي ي نهي يلا اسيبكم بقي دلوقت ع اخلع اقفل باقي الشغل ي ريهام وانتي براحتك يعني بس لو هتمشي عرفيني اكلم اوبر يوصلني البيت ومتشغليش بالك بيا انا هتصرف ي باشا " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ ثواني كدا هي ريعام اللي بتوصلك بيتك ولا اي
انا/ ايون هي لان انا معنديش عربيه اصلا وبعدين مكنتش حابب كدا بس هي اللي مصممه توصلني عشان السكن بتاعي في طريقها وهي مروحه شقتها يعني
نهي/ احا ي زيزو انت كمان مأجر شقه وساكن فيها
ريهام/ هوووب دي نهي بدأت الفاظ ههههه ايون ي نهي مأجر شقه ومعندوش عربيه كمان وعلي فكره هو اللي قالي مقولش لحد اني بوصله وانه مأجر شقه علي حسابه
نهي/ عموما اللي فات مات ومن اول الشهر هشوفلك شقه قريبه مني والشركة اللي هتدفع الايجار بتاعها وكمان عربيه الشركة هتشيل نص ثمنها زي ما بيحصل مع كل المديرين وانت دلوقت بقيت مدير رسمي بس هعلن دا بعد السفر مع اعلان العقد الجديد يوم الحفله
انا/ ف اي ي نهي الموضوع مش مستاهل يعني اهو اللي حصل بقي وبعدين انا موظف عادي مش مدير بس تمام طالما المديرين بيتعمل معاهم كدا خلاص لما اتعين رسمي اعملي اللي تحبيه طالما ف مصلحتي
ريهام/ خلاص ي زيزو سيب نهي هي هتتصرف وهتظبط الدنيا... هخلص مع نهي وهاجي المكتب نمشي سوا
انا/ اشطا عليكم ي بشوات... اسيبكم انا بقي دلوقت

مشيت من مكتب نهي رجعت المكتب عندي وهما لسه قاعدين جوا وكمان داليا دخلت معاهم المكتب

نهي/ تعالي ي داليا يلا جهزي نفسك عشان نمشي
داليا/ انا جاهزة عموما وقت ما تحبي نمشي يلا بينا وبالمناسبه الطلب اللي قولتيلي عليه بقي معايا خلاص
ريهام/ طلب اي بالظبط انتو بتخططوا ل اي من ورايا
نهي/ نخطط اي ي بت انتي... انتي قصدك عل الحشيش ي داليا ولا طلب اي دا لاني مش فاكره الصراحه
داليا/ ايون ي قمر هو الحشيش وريحته غريبه اوي
ريهام/ احاا انتو جيبتوا حشيش بجد دا احنا كنا بنهزر
نهي/ كنا بنهزر اه بس الصراحه طلبت معايا اجربه وكدا كدا كلنا بنشرب سجاير وبيره فنجرب دا بالمره
ريهام/ شكلكم هتفضحونا و****... مين جابه ي داليا
داليا/ المساعد بتاعك ي عنيا ههههه بس قالي انه مش بيشربه ولا بيشتريه وعشان كدا مطلبش منه تاني
نهي/ زيزو اللي جابه بجد..... شكله كدا مش سهل ي ريهام والهدوء بتاعه دا وراه كوارث وانا بقلق من الهادي
ريهام/ هو فعلا هادي بس بيبقي مركز مع كل حاحه بتحصل حواليه بس اعتقد انه مش مكار ولا وسخ يعني
داليا/ هو في اي انا مش فاهمه حاجه ماله زيزو يعني
نهي/ اصل احنا ضمينا زيزو للشله بتاعتنا وهييجي يسهر معانا النهاردة ف الفيلا عندي ولا مش موافقه
داليا/ هو عموما شخص كويس وباين عليه محترم وكمان مشوفتش منه حاجه وحشه بس اي اللي خلاكي تدخليه وسطنا يعني غريبه منك دي ي نهي
نهي/ معرفش الصراحه بس حسيته نفس دماغنا وبعدين بحاول اكسبه ف صفي وانتي عارفه ف شوية خولات هنا مش حابين وجودي فبحاول اضم اكتر عدد من الناس هنا يبقوا تحت ايدي وفي صفي و زيزو شكله كدا من النوع اللي بيسلك في اي حوار وهينفعني كتير ف الشركه هنا
ريهام/ عموما الايام هتبين اذا كان جدع ولا اي كلام
داليا/ خلاص بقي سيبوا الايام تبين... كدا يبقي نأجل موضوع الحشيش دا بلاش منه النهاردة طالما زيزو هيسهر معانا ولا اي رأيكم ندوس ولا نأجل الحوار
نهي/ لا لا انا من رأيي ندوس ونشرب وهو معانا لان دا هيبين اذا كان هيتكلم ولا هيسكت ونعرف هو من النوع اللي نأمنه ويبقي وسطنا ولا ننطره بدري بدري
ريهام/ دا رأيي بردو بس اعتقد زيزو مش هيتكلم لاني اتعاملت معاه كتير وحصل مواقف محدش عرفها خالص
داليا/ خلاص اشطا يبقي ظبطي الدنيا عندك ي نهي وياريت لو سلمي متبقاش ف البيت عشان ناخد راحتنا
نهي/ لا كدا كدا سلمي هتبات عند صاحبتها النهاردة عشان هتسافر للكلية وعايزة تقضي اليوم مع صحابها
ريهام/ كدا حلو اوي بس مين بقي اللي هيلف الحشيش دا يبقي سجاير لاننا مش بنعرف نلفه ولا هنشربه ازاي
داليا/ كدا مفيش بقي غير زيزو لو بيعرف يبقي اتحلت لكن لو مش بيعرف وقتها بقي نشوف هنعمل اي
نهي/ خلاص كدا الدنيا اتظبطت اهي... يلا ي داليا هاتي حاجتك خلينا نمشي ونتقابل بليل
ريهام/ تمام ي حلوين وانا هروح ابص عل المكتب واخد زيزو اوصله شقته واتفق معاه نتقابل بليل فين وازاي عشان اجيبه معايا وانا جايه الفيلا عندك

نكمل الجزء القادم بقي 🔥

اوعي تنسي الكومنت الجميل والڤوت الاحمل واللايك بقي 😂 سلام ي حلوين
عود حميد كمل وماتتاخر
 
ازيك ي ناس ي حلوين 🔥 رجعت من تاني بقصة جديدة واتمني تعجبكم وتوصل لمتعة (محصل المياة) طبعا مستني تعليقاتكم الجميلة او الانتقاد عادي بقبل اي حاجه منكم ♥


الجزء الاول


.........................{ غرفة فندق }.........................


ندخل ف الموضوع عل طول

البداية من {القاهرة} بداخل شركة مستحضرات تجميل

عند مكتب سكرتيرة مديرة الشركة

انا/ ازيك ي داليا هانم اي اخبارك
داليا/ زيزو ي زيزو عامل اي يا واد بقالي اسبوع لا شوفتك ولا سمعت عنك حاجه خالص مختفي كدا لي
انا/ معلش بقي انتي عارفه شغل اخر الشهر كله دعك وتقفيل وحاجه صعبه وبعدين انتي لو بتسألي هتلاقيني
داليا/ بسأل ي حبيبي بس واضح كدا ان السؤال مش بيوصلك وانا همسك {ريهام} الجزمه هبهدلها بسبب كدا
انا/ لا خلاص بقي تلاقيها نسيت تقولي وبعدين هي المديره بتاعتي محبش اشوفها بتتهزق بسببي ههههه
داليا/ لا اصيل ي واد وجدع ي بختها بيك ي عم ههههه.... طبعا شكلك نسيت الطلب اللي قولتلك عليه
انا/ اكيد لا طبعا مقدرش انسي ي باشا... اتفضلي طلبك اهو بس ياريت متطلبيش مني تاني عشان انا لا بشربه ولا بشتريه اصلا بس انتي غاليه عندي عشان كدا مقدرش ارفض ليكي طلب " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
داليا/ ي واد ي جامد انا قولت بردو محدش هيخلصلي الحوار دا غيرك بس متقلقش مش هطلبه منك تاني
انا/ تمام ي جميل... هي مدام {نهي} عايزاني لي
داليا/ هقولك بس قدامها جوا تعمل نفسك مسمعتش حاجه... في وفد اجنبي جاي من انجلترا هيمضي عقد تصدير للشركة بتاعتنا وبما ان انت بتتكلم انجليزي كويس ف هتروح مع ريهام تبقي المترجم ليهم
انا/ يعني هو مفيش حد غيري دي الشركه كلها بتتكلم
داليا/ لا في طبعا بس انتو القسم المسؤل عن التعاقدات دي والموضوع مش عايزينه يتعرف لحد ما يخلص وبعد كدا بقي الشركة هتعمل حفله وكدا
انا/ اممم فهمتك ي باشا وتمام ولا كأني سمعت حاجه
داليا/ تمام ي زيزو وتسلم ايدك عل الطلب ي جميل

وصف سريع للشخصيات

زيزو/// اعتقد انتو كدا كدا عارفين الوصف من قصة محصل المياة ايون هو انا بعينه 32 سنه بجسم رياضي شوية بشرتي قمحي سيكا شعر اصفر عين ملونه زوبر 33 متر مربع يعني حاجه كدا فانتازيا وخيال


داليا/// حتة مكنة ف حدود 45 سنه جسم فرنساوي اصلي منحوت بزاز كبيرة سيكا وطيزها مدورة فوق المتوسط وتقريبا كدا وسطها مش ظاهر اصلا ومتجوزة بس جوزها بيسافر بره مصر وهي عايشه حياتها ف مصر وبتعمل كل اللي تحبه وتبقي سكرتيرة مديرة الشركة وبردو صاحبتها الانتيم ودايما مع بعض بره الشركه

ريهام/// دي بقي المديرة بتاعتي ف قسم التعاقد والاستيراد بس حتة نتاية عل ابوها زي ما بيقولوا حوالي 37 سنه ومش متجوزة ولا اتجوزت خالص جسمها قريب للجسم الكيرفي بزاز تملي الايد وتزيد من كبرها وطيزها كبيره شوية عن المتوسط وعندها بطن يدوب ظاهره يعني تحس انها مصبوبة كدا جسم تحب تقفشه وتعمل فيه اللي تحبه ومن يوم ما اشتغلت معاها وانا اللي موجود معاها ف كل عقد او طلبية استيراد جديدة يعني دراعها او بزها اليمين مش هتفرق

مدام نهي/// بردو نفس سن داليا يعني 45 بس جسمها مليان شوية بس بزازها وطيزها كبار جدا ومطلقة وعايشه مع بنتها بس عيشة بقي الناس ال هااي كلاس اوي اوي يعني بس هي كشخصية ف كويسه جدا وبتقدر اللي بيشتغل وتظبطه فلوس زيادة ومعامله... بعد اذنكم بقي نرجع للقصة عشان ادخلها تظبطني شوية

دخلت عند مدام نهي المكتب اشوفها عايزة اي

نهي/ اهلا ي زيزو اتفضل اقعد لحد ما ريهام توصل
انا/ تمام ي مدام نهي... هو ف حاجه ف الشغل ولا اي
نهي/ خير ي زيزو متقلقش انا هقولك ملخص الموضوع سريعا لحد ما ريهام توصل.... انت هتروح اسكندرية مع ريهام تقابلوا وفد اجنبي جاي يمضي عقد تصدير للشركة وعلي فكره ريهام اللي موصيه بيك تروح معاها عشان من الاخر كدا بجهزك تمسك القسم مكانها لانها هتترقي لقسم تاني اعلي شوية وبعد كلام كتير بينا اتفقنا ان انت اللي تكمل مكانها طبعا لان شغلك كويس جدا وبتعرف تتعامل مع الناس كويس ولسه شاب صغير بردو دماغك هتنتج افكار ومقترحات جديدة تفيد الشركه
انا/ اهم حاجه تكوني انتي مقتنعه باختياري للمكان دا ي مدام نهي وبالنسبه للشغل كدا كدا هشتغل اي حاجه
نهي/ بالظبط دا اللي عايزاه حد يكون مش فارق معاه غير الشغل ميفضلش يقولي بقي لا مينفعش تبقي واحده ست مديره عليا وكل الكلام الهابط دا وعلي فكره من يوم ما انت جيت الشركة معانا وقبلت تبقي مديرتك ست وانا قولت انك بتاع شغل لان ف ناس جات قبلك ورفضت تبقي تحت ريهام " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ دي عالم عايزه تفنيخ وتأنتخ بس طب مهو حضرتك مديرة الشركة لي قبلوا تكوني المديره عليهم
نهي/ بالظبط ي زيزو كانوا عايزين يبقوا مديرين عشان يتحركوا براحتهم ويعمل اللي عل كيفهم وبس
انا/ عموما كل اللي اقدر اقوله لحضرتك **** يسهل واقدر امشي القسم زي ما كانت ريهام ممشياه وميكونش ف اي تقصير مني وبردو يعني لو احتاجت حاجه هسأل فيها ريهام واكيد هي هتفيدني هي اقدم مني هنا وفاهمه
نهي/ ا احنا اتفقنا خلاص ي زيزو بس حاجه كمان العقد اللي هتروحوا اسكندرية تمضوه دا محدش يعرف عنه خالص لحد ما نمضية وهنبقي نعمل حفلة وكدا ونعلن عنه لانه عقد كبير ومربح
انا/ مفيش اي مشكله عندي لما نرجع من هناك والدنيا تبقي متظبطه ابقي اتصرفي انتي حضرتك
نهي/ تمام كدا ي زيزو.... اهي ريهام وصلت كمان

ريهام/ سوري اتأخرت عليكم شوية... نقول مبروك بقي ي زيزو ولا لسه نهي مش قالتلك عل القرار الجديد
نهي/ لا قولتله عل كل حاجه واول ما ترجعوا من اسكندرية هنعمل حفله نعلن العقد وكمان عن ترقية زيزو
انا/ الاول نقول مبروك ليكي ي ريهام هانم عل الترقيه
نهي/ اي دا اي هانم دي ي زيزو مالك رسمي اوي لي كدا ولا انتو اصلا التعامل بينكم كدا عل طول
ريهام/ و**** ي نهي تعبت معاه من كتر ما قولتله اسمي ريهام وبس معرفش لي مش مبطل يقولي هانم دي
نهي/ بص بقي ي زيزو انت دلوقت بقيت مدير رسمي يعني بلاش بقي هانم دي انا اسمي نهي و ظي ريهام و داليا بردو لو سمعتك بتقول هانم دي هخصملك ههههه
انا/ لا خصم اي هو انا لسه عملت حاجه بلاش منها خالص هانم دي... هي السفرية دي امتي بالظبط ي نهي
نهي/ بكره الخميس هتاخدوه اجازة وتسافروا يوم السبت هتلاقي حجز بأسم الشركة بتاعتنا ف فندق جميل اوي عل البحر عبارة عن جناح كامل فيه اوضتين ليكم وصالة اجتماعات تقابلوا فيه الوفد اللي جاي
انا/ اممم يعني يعتبر زي شقة كدا اوضتين وصالة
ريهام/ ايون بالظبط و اوعي تكون من الرجاله اللي بتنكسف تقعد مع واحده ست ف شقه والكلام العبيط دا
انا/ لا هنكسف لي يعني كل الحكاية بحب اخد راحتي ف المكان اللي قاعد فيه مش اكتر بس تمام يعني اكيد الموضوع مش هيطول كتير ف استحمل بقي وخلاص
نهي/ بص ي زيزو انت شغال ف شركة كبيرة وكمان مش مصرية ف عايزاك تتعامل عل الاساس دا يعني من الاخر عيش حياتك ي زيزو وانت شكلك كدا متربي زيادة هههه
انا/ لا خالص دا انا مشوفتش تربية اصلا بس بحاول مخليش الوحش اللي جوايا يطلع عل حد ههههه
ريهام/ هههههه يخربيت دماغك ما انت بتهزر اهو امال من يوم ما جيت الشركة مقفلها كدا لي ي ابني عموما هنقعد مع بعض فترة حلوة ونشوف الوحش دا بيعمل اي بالظبط هههه بس خد بالك عشان الوحش بتاعي شديد
نهي/ احب افكركم انكم رايحين شغل مش سرمحه ههههه يعني نهدي شوية وبلاش فضايح ي ريهام ههه
انا/ خلاص بقي نبقي نشوف انهي وحش اللي يكسب سوري بقي ي نهي عشان ريهام دخلت معايا ف تحدي
نهي/ لا طالما كدا بقي يبقي انتو احرار ولو عايزين حد ثالث معاكم ف التحدي انا جاهزة هههه " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ لا خليكي انتي للكبيره بقي انتي المديرة بردو
ريهام/ اهلا اهلا احنا بدأنا ي زيزو افندي طب استني حتي استلم مكانك الجديد وابقي طبل براحتك هههه
انا/ تعرفي عني كدا بردو هو انا عمري طبلتلك
ريهام/ بهزر معاك ي عم **** وبعدين اي يعني تطبل طالما مش بتأذي حد يبقي براحتك ي وحش اعمل اللي تحبه
نهي/ اشطا وانا موافقه تطبلي ي زيزو هههه.... المهم يلا بقي خلصوا الشغل اللي معاكم وروخوا انتو ظبطوا نفسكم للسفر واكيد تتابعوا معايا وانتو هناك ف كل جديد وعايزاكم تاخدوا الوفد دا تلففوه اسكندرية كلها عايزاهم يمشوا من هنا مبسوطين ومتكيفين عل الاخر
انا/ اشمعني اسكندرية يعني مهي القاهره مليانه اماكن حلوة واثار والجو دا والاجانب بتحب كدا
ريهام/ ي عم هما حابين اسكندرية والبحر وكدا
انا/ عل البركه بقي طب يلا بينا ي ريهام احنا ولا انتي لسه هتقعدي مع نهي شوية كمان بما انك كنتي متأخره
نهي/ اوبااا الحقي دا بيلقح عليكي من اولها اهو ههههه
انا/ محصلش ومش قصدي بس حاسس انكم اصحاب اوي بره الشغل ودا من بدري ملاحظ كدا عليكم زي داليا كدا بردو ي نهي الانتيم بتاعتك بره الشغل ههههه
ريهام/ ** ** دا انت مركز بقي ي زيزو دا انت طلعت مش سهل خالص ي معلم ونبدأ نخاف منك بقي
انا/ لا تخافي ولا تقلقي انا بس بحب ابقي فاهم الدنيا حواليا ماشية ازاي واكيد يعني حياتكم الشخصية انتو احرار فيها واكيد مش معترض عل اي حاه تخص حياتكم
نهي/ تعجبني ي زيزو احبك وانت فاهم كل اللي حواليك وعامل نفسك عبيط كدا بس عموما انت صح انا و ريهام و داليا اصدقاء بره الشغل بس ف الشغل كل واحد مركز ف شغله وبس واعمل حسابك بما انك مركز كدا هتبقي الضلع الرابع بتاع شلتنا ي وحش واستحمل بقي نتيجة النكش بتاعك هههههه بس الاسرار مبتخرجش من وسطنا
انا/ لا لا عل فكره انا فتان وبطلع اسرار الناس وكل حاجه وحشه بعملها ف خلاص بقي مش لازم ابقي الضلع الرابع
ريهام/ لا لا انسي انت خلاص اتمضي عل قرار انضمامك للشله ي معلم اتأقلم بقي عل وضعك الجديد
نهي/ خلاص ي وحش دبست نفسك واعمل حسابك بقي النهاردة هنسهر كلنا عندي ف الفيلا ابقي تابع مع ريهام وهي هتجيبك معاها عارفه مكانها وكدا كدا بكرة الخميس انتوا مأجزين ع السفر وانا بردو هاخد اجازة عشان سلمي بنتي مسافرة الكلية وهقضي اليوم معاها
انا/ طب ما تخلي السهرة دي بعد ما نرجع من السفر
ريهام/ استغل الفرصه ي ابني هو حد يطول ان نهي تعزمه عل سهره وبعدين نسهر دلوقت وبردو بعد ما نرجع
نهي/ اسمع كلام ريهام ي زيزو واعتبر نفسك واحد من شلتنا انا مرتاحه ليك واعتقد داليا و ريهام بردو
انا/ تمام ي نهي اللي تشوفيه بس انا بحذركم من دلوقت انا مبحبش الخنقه ف الكلام وبحب ابقي براختي + اوقات لساني بيفلت مني بألفاظ مش تمام يعني فاستحملوني شوية ف البداية لحد ما اظبط كلامي معاكم او انتو بقي تبقوا زيي ف الكلام هههه
ريهام/ ههههههه انت غلبان اوي ي زيزو بص احنا نستني ل بليل بفي ونشوف مين اللي لسانه فالت بس احب اقولك انك هتقعد مع شلة كلامهم كله الفاظ خارجه ومتنيله ف اي حاجه تسمعها بقي ابلعها واسكت
نهي/ بس يا بت ي ريهام متخليهوش ياخد عننا فكرة مش كويسه... احنا محترمين اوي ي زيزو متقلقش هههه
انا/ طبعا طبعا كلنا محترمين اكيد بس بييجي وقت ونحب نخرج اللي جوانا مع اللي نرتاح له ودا مش عيب
نهي/ كل شوية اعجابي بيك بيزيد عل فكره وتفكيرك حلو جدا ي زيزو وشكلنا هنبقي كلنا تيم واحد جميل
انا/ كله بظروفه بقي ي نهي يلا اسيبكم بقي دلوقت ع اخلع اقفل باقي الشغل ي ريهام وانتي براحتك يعني بس لو هتمشي عرفيني اكلم اوبر يوصلني البيت ومتشغليش بالك بيا انا هتصرف ي باشا " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ ثواني كدا هي ريعام اللي بتوصلك بيتك ولا اي
انا/ ايون هي لان انا معنديش عربيه اصلا وبعدين مكنتش حابب كدا بس هي اللي مصممه توصلني عشان السكن بتاعي في طريقها وهي مروحه شقتها يعني
نهي/ احا ي زيزو انت كمان مأجر شقه وساكن فيها
ريهام/ هوووب دي نهي بدأت الفاظ ههههه ايون ي نهي مأجر شقه ومعندوش عربيه كمان وعلي فكره هو اللي قالي مقولش لحد اني بوصله وانه مأجر شقه علي حسابه
نهي/ عموما اللي فات مات ومن اول الشهر هشوفلك شقه قريبه مني والشركة اللي هتدفع الايجار بتاعها وكمان عربيه الشركة هتشيل نص ثمنها زي ما بيحصل مع كل المديرين وانت دلوقت بقيت مدير رسمي بس هعلن دا بعد السفر مع اعلان العقد الجديد يوم الحفله
انا/ ف اي ي نهي الموضوع مش مستاهل يعني اهو اللي حصل بقي وبعدين انا موظف عادي مش مدير بس تمام طالما المديرين بيتعمل معاهم كدا خلاص لما اتعين رسمي اعملي اللي تحبيه طالما ف مصلحتي
ريهام/ خلاص ي زيزو سيب نهي هي هتتصرف وهتظبط الدنيا... هخلص مع نهي وهاجي المكتب نمشي سوا
انا/ اشطا عليكم ي بشوات... اسيبكم انا بقي دلوقت

مشيت من مكتب نهي رجعت المكتب عندي وهما لسه قاعدين جوا وكمان داليا دخلت معاهم المكتب

نهي/ تعالي ي داليا يلا جهزي نفسك عشان نمشي
داليا/ انا جاهزة عموما وقت ما تحبي نمشي يلا بينا وبالمناسبه الطلب اللي قولتيلي عليه بقي معايا خلاص
ريهام/ طلب اي بالظبط انتو بتخططوا ل اي من ورايا
نهي/ نخطط اي ي بت انتي... انتي قصدك عل الحشيش ي داليا ولا طلب اي دا لاني مش فاكره الصراحه
داليا/ ايون ي قمر هو الحشيش وريحته غريبه اوي
ريهام/ احاا انتو جيبتوا حشيش بجد دا احنا كنا بنهزر
نهي/ كنا بنهزر اه بس الصراحه طلبت معايا اجربه وكدا كدا كلنا بنشرب سجاير وبيره فنجرب دا بالمره
ريهام/ شكلكم هتفضحونا و****... مين جابه ي داليا
داليا/ المساعد بتاعك ي عنيا ههههه بس قالي انه مش بيشربه ولا بيشتريه وعشان كدا مطلبش منه تاني
نهي/ زيزو اللي جابه بجد..... شكله كدا مش سهل ي ريهام والهدوء بتاعه دا وراه كوارث وانا بقلق من الهادي
ريهام/ هو فعلا هادي بس بيبقي مركز مع كل حاحه بتحصل حواليه بس اعتقد انه مش مكار ولا وسخ يعني
داليا/ هو في اي انا مش فاهمه حاجه ماله زيزو يعني
نهي/ اصل احنا ضمينا زيزو للشله بتاعتنا وهييجي يسهر معانا النهاردة ف الفيلا عندي ولا مش موافقه
داليا/ هو عموما شخص كويس وباين عليه محترم وكمان مشوفتش منه حاجه وحشه بس اي اللي خلاكي تدخليه وسطنا يعني غريبه منك دي ي نهي
نهي/ معرفش الصراحه بس حسيته نفس دماغنا وبعدين بحاول اكسبه ف صفي وانتي عارفه ف شوية خولات هنا مش حابين وجودي فبحاول اضم اكتر عدد من الناس هنا يبقوا تحت ايدي وفي صفي و زيزو شكله كدا من النوع اللي بيسلك في اي حوار وهينفعني كتير ف الشركه هنا
ريهام/ عموما الايام هتبين اذا كان جدع ولا اي كلام
داليا/ خلاص بقي سيبوا الايام تبين... كدا يبقي نأجل موضوع الحشيش دا بلاش منه النهاردة طالما زيزو هيسهر معانا ولا اي رأيكم ندوس ولا نأجل الحوار
نهي/ لا لا انا من رأيي ندوس ونشرب وهو معانا لان دا هيبين اذا كان هيتكلم ولا هيسكت ونعرف هو من النوع اللي نأمنه ويبقي وسطنا ولا ننطره بدري بدري
ريهام/ دا رأيي بردو بس اعتقد زيزو مش هيتكلم لاني اتعاملت معاه كتير وحصل مواقف محدش عرفها خالص
داليا/ خلاص اشطا يبقي ظبطي الدنيا عندك ي نهي وياريت لو سلمي متبقاش ف البيت عشان ناخد راحتنا
نهي/ لا كدا كدا سلمي هتبات عند صاحبتها النهاردة عشان هتسافر للكلية وعايزة تقضي اليوم مع صحابها
ريهام/ كدا حلو اوي بس مين بقي اللي هيلف الحشيش دا يبقي سجاير لاننا مش بنعرف نلفه ولا هنشربه ازاي
داليا/ كدا مفيش بقي غير زيزو لو بيعرف يبقي اتحلت لكن لو مش بيعرف وقتها بقي نشوف هنعمل اي
نهي/ خلاص كدا الدنيا اتظبطت اهي... يلا ي داليا هاتي حاجتك خلينا نمشي ونتقابل بليل
ريهام/ تمام ي حلوين وانا هروح ابص عل المكتب واخد زيزو اوصله شقته واتفق معاه نتقابل بليل فين وازاي عشان اجيبه معايا وانا جايه الفيلا عندك

نكمل الجزء القادم بقي 🔥

اوعي تنسي الكومنت الجميل والڤوت الاحمل واللايك بقي 😂 سلام ي حلوين
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
ازيك ي ناس ي حلوين 🔥 رجعت من تاني بقصة جديدة واتمني تعجبكم وتوصل لمتعة (محصل المياة) طبعا مستني تعليقاتكم الجميلة او الانتقاد عادي بقبل اي حاجه منكم ♥


الجزء الاول


.........................{ غرفة فندق }.........................


ندخل ف الموضوع عل طول

البداية من {القاهرة} بداخل شركة مستحضرات تجميل

عند مكتب سكرتيرة مديرة الشركة

انا/ ازيك ي داليا هانم اي اخبارك
داليا/ زيزو ي زيزو عامل اي يا واد بقالي اسبوع لا شوفتك ولا سمعت عنك حاجه خالص مختفي كدا لي
انا/ معلش بقي انتي عارفه شغل اخر الشهر كله دعك وتقفيل وحاجه صعبه وبعدين انتي لو بتسألي هتلاقيني
داليا/ بسأل ي حبيبي بس واضح كدا ان السؤال مش بيوصلك وانا همسك {ريهام} الجزمه هبهدلها بسبب كدا
انا/ لا خلاص بقي تلاقيها نسيت تقولي وبعدين هي المديره بتاعتي محبش اشوفها بتتهزق بسببي ههههه
داليا/ لا اصيل ي واد وجدع ي بختها بيك ي عم ههههه.... طبعا شكلك نسيت الطلب اللي قولتلك عليه
انا/ اكيد لا طبعا مقدرش انسي ي باشا... اتفضلي طلبك اهو بس ياريت متطلبيش مني تاني عشان انا لا بشربه ولا بشتريه اصلا بس انتي غاليه عندي عشان كدا مقدرش ارفض ليكي طلب " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
داليا/ ي واد ي جامد انا قولت بردو محدش هيخلصلي الحوار دا غيرك بس متقلقش مش هطلبه منك تاني
انا/ تمام ي جميل... هي مدام {نهي} عايزاني لي
داليا/ هقولك بس قدامها جوا تعمل نفسك مسمعتش حاجه... في وفد اجنبي جاي من انجلترا هيمضي عقد تصدير للشركة بتاعتنا وبما ان انت بتتكلم انجليزي كويس ف هتروح مع ريهام تبقي المترجم ليهم
انا/ يعني هو مفيش حد غيري دي الشركه كلها بتتكلم
داليا/ لا في طبعا بس انتو القسم المسؤل عن التعاقدات دي والموضوع مش عايزينه يتعرف لحد ما يخلص وبعد كدا بقي الشركة هتعمل حفله وكدا
انا/ اممم فهمتك ي باشا وتمام ولا كأني سمعت حاجه
داليا/ تمام ي زيزو وتسلم ايدك عل الطلب ي جميل

وصف سريع للشخصيات

زيزو/// اعتقد انتو كدا كدا عارفين الوصف من قصة محصل المياة ايون هو انا بعينه 32 سنه بجسم رياضي شوية بشرتي قمحي سيكا شعر اصفر عين ملونه زوبر 33 متر مربع يعني حاجه كدا فانتازيا وخيال


داليا/// حتة مكنة ف حدود 45 سنه جسم فرنساوي اصلي منحوت بزاز كبيرة سيكا وطيزها مدورة فوق المتوسط وتقريبا كدا وسطها مش ظاهر اصلا ومتجوزة بس جوزها بيسافر بره مصر وهي عايشه حياتها ف مصر وبتعمل كل اللي تحبه وتبقي سكرتيرة مديرة الشركة وبردو صاحبتها الانتيم ودايما مع بعض بره الشركه

ريهام/// دي بقي المديرة بتاعتي ف قسم التعاقد والاستيراد بس حتة نتاية عل ابوها زي ما بيقولوا حوالي 37 سنه ومش متجوزة ولا اتجوزت خالص جسمها قريب للجسم الكيرفي بزاز تملي الايد وتزيد من كبرها وطيزها كبيره شوية عن المتوسط وعندها بطن يدوب ظاهره يعني تحس انها مصبوبة كدا جسم تحب تقفشه وتعمل فيه اللي تحبه ومن يوم ما اشتغلت معاها وانا اللي موجود معاها ف كل عقد او طلبية استيراد جديدة يعني دراعها او بزها اليمين مش هتفرق

مدام نهي/// بردو نفس سن داليا يعني 45 بس جسمها مليان شوية بس بزازها وطيزها كبار جدا ومطلقة وعايشه مع بنتها بس عيشة بقي الناس ال هااي كلاس اوي اوي يعني بس هي كشخصية ف كويسه جدا وبتقدر اللي بيشتغل وتظبطه فلوس زيادة ومعامله... بعد اذنكم بقي نرجع للقصة عشان ادخلها تظبطني شوية

دخلت عند مدام نهي المكتب اشوفها عايزة اي

نهي/ اهلا ي زيزو اتفضل اقعد لحد ما ريهام توصل
انا/ تمام ي مدام نهي... هو ف حاجه ف الشغل ولا اي
نهي/ خير ي زيزو متقلقش انا هقولك ملخص الموضوع سريعا لحد ما ريهام توصل.... انت هتروح اسكندرية مع ريهام تقابلوا وفد اجنبي جاي يمضي عقد تصدير للشركة وعلي فكره ريهام اللي موصيه بيك تروح معاها عشان من الاخر كدا بجهزك تمسك القسم مكانها لانها هتترقي لقسم تاني اعلي شوية وبعد كلام كتير بينا اتفقنا ان انت اللي تكمل مكانها طبعا لان شغلك كويس جدا وبتعرف تتعامل مع الناس كويس ولسه شاب صغير بردو دماغك هتنتج افكار ومقترحات جديدة تفيد الشركه
انا/ اهم حاجه تكوني انتي مقتنعه باختياري للمكان دا ي مدام نهي وبالنسبه للشغل كدا كدا هشتغل اي حاجه
نهي/ بالظبط دا اللي عايزاه حد يكون مش فارق معاه غير الشغل ميفضلش يقولي بقي لا مينفعش تبقي واحده ست مديره عليا وكل الكلام الهابط دا وعلي فكره من يوم ما انت جيت الشركة معانا وقبلت تبقي مديرتك ست وانا قولت انك بتاع شغل لان ف ناس جات قبلك ورفضت تبقي تحت ريهام " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ دي عالم عايزه تفنيخ وتأنتخ بس طب مهو حضرتك مديرة الشركة لي قبلوا تكوني المديره عليهم
نهي/ بالظبط ي زيزو كانوا عايزين يبقوا مديرين عشان يتحركوا براحتهم ويعمل اللي عل كيفهم وبس
انا/ عموما كل اللي اقدر اقوله لحضرتك **** يسهل واقدر امشي القسم زي ما كانت ريهام ممشياه وميكونش ف اي تقصير مني وبردو يعني لو احتاجت حاجه هسأل فيها ريهام واكيد هي هتفيدني هي اقدم مني هنا وفاهمه
نهي/ ا احنا اتفقنا خلاص ي زيزو بس حاجه كمان العقد اللي هتروحوا اسكندرية تمضوه دا محدش يعرف عنه خالص لحد ما نمضية وهنبقي نعمل حفلة وكدا ونعلن عنه لانه عقد كبير ومربح
انا/ مفيش اي مشكله عندي لما نرجع من هناك والدنيا تبقي متظبطه ابقي اتصرفي انتي حضرتك
نهي/ تمام كدا ي زيزو.... اهي ريهام وصلت كمان

ريهام/ سوري اتأخرت عليكم شوية... نقول مبروك بقي ي زيزو ولا لسه نهي مش قالتلك عل القرار الجديد
نهي/ لا قولتله عل كل حاجه واول ما ترجعوا من اسكندرية هنعمل حفله نعلن العقد وكمان عن ترقية زيزو
انا/ الاول نقول مبروك ليكي ي ريهام هانم عل الترقيه
نهي/ اي دا اي هانم دي ي زيزو مالك رسمي اوي لي كدا ولا انتو اصلا التعامل بينكم كدا عل طول
ريهام/ و**** ي نهي تعبت معاه من كتر ما قولتله اسمي ريهام وبس معرفش لي مش مبطل يقولي هانم دي
نهي/ بص بقي ي زيزو انت دلوقت بقيت مدير رسمي يعني بلاش بقي هانم دي انا اسمي نهي و ظي ريهام و داليا بردو لو سمعتك بتقول هانم دي هخصملك ههههه
انا/ لا خصم اي هو انا لسه عملت حاجه بلاش منها خالص هانم دي... هي السفرية دي امتي بالظبط ي نهي
نهي/ بكره الخميس هتاخدوه اجازة وتسافروا يوم السبت هتلاقي حجز بأسم الشركة بتاعتنا ف فندق جميل اوي عل البحر عبارة عن جناح كامل فيه اوضتين ليكم وصالة اجتماعات تقابلوا فيه الوفد اللي جاي
انا/ اممم يعني يعتبر زي شقة كدا اوضتين وصالة
ريهام/ ايون بالظبط و اوعي تكون من الرجاله اللي بتنكسف تقعد مع واحده ست ف شقه والكلام العبيط دا
انا/ لا هنكسف لي يعني كل الحكاية بحب اخد راحتي ف المكان اللي قاعد فيه مش اكتر بس تمام يعني اكيد الموضوع مش هيطول كتير ف استحمل بقي وخلاص
نهي/ بص ي زيزو انت شغال ف شركة كبيرة وكمان مش مصرية ف عايزاك تتعامل عل الاساس دا يعني من الاخر عيش حياتك ي زيزو وانت شكلك كدا متربي زيادة هههه
انا/ لا خالص دا انا مشوفتش تربية اصلا بس بحاول مخليش الوحش اللي جوايا يطلع عل حد ههههه
ريهام/ هههههه يخربيت دماغك ما انت بتهزر اهو امال من يوم ما جيت الشركة مقفلها كدا لي ي ابني عموما هنقعد مع بعض فترة حلوة ونشوف الوحش دا بيعمل اي بالظبط هههه بس خد بالك عشان الوحش بتاعي شديد
نهي/ احب افكركم انكم رايحين شغل مش سرمحه ههههه يعني نهدي شوية وبلاش فضايح ي ريهام ههه
انا/ خلاص بقي نبقي نشوف انهي وحش اللي يكسب سوري بقي ي نهي عشان ريهام دخلت معايا ف تحدي
نهي/ لا طالما كدا بقي يبقي انتو احرار ولو عايزين حد ثالث معاكم ف التحدي انا جاهزة هههه " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
انا/ لا خليكي انتي للكبيره بقي انتي المديرة بردو
ريهام/ اهلا اهلا احنا بدأنا ي زيزو افندي طب استني حتي استلم مكانك الجديد وابقي طبل براحتك هههه
انا/ تعرفي عني كدا بردو هو انا عمري طبلتلك
ريهام/ بهزر معاك ي عم **** وبعدين اي يعني تطبل طالما مش بتأذي حد يبقي براحتك ي وحش اعمل اللي تحبه
نهي/ اشطا وانا موافقه تطبلي ي زيزو هههه.... المهم يلا بقي خلصوا الشغل اللي معاكم وروخوا انتو ظبطوا نفسكم للسفر واكيد تتابعوا معايا وانتو هناك ف كل جديد وعايزاكم تاخدوا الوفد دا تلففوه اسكندرية كلها عايزاهم يمشوا من هنا مبسوطين ومتكيفين عل الاخر
انا/ اشمعني اسكندرية يعني مهي القاهره مليانه اماكن حلوة واثار والجو دا والاجانب بتحب كدا
ريهام/ ي عم هما حابين اسكندرية والبحر وكدا
انا/ عل البركه بقي طب يلا بينا ي ريهام احنا ولا انتي لسه هتقعدي مع نهي شوية كمان بما انك كنتي متأخره
نهي/ اوبااا الحقي دا بيلقح عليكي من اولها اهو ههههه
انا/ محصلش ومش قصدي بس حاسس انكم اصحاب اوي بره الشغل ودا من بدري ملاحظ كدا عليكم زي داليا كدا بردو ي نهي الانتيم بتاعتك بره الشغل ههههه
ريهام/ ** ** دا انت مركز بقي ي زيزو دا انت طلعت مش سهل خالص ي معلم ونبدأ نخاف منك بقي
انا/ لا تخافي ولا تقلقي انا بس بحب ابقي فاهم الدنيا حواليا ماشية ازاي واكيد يعني حياتكم الشخصية انتو احرار فيها واكيد مش معترض عل اي حاه تخص حياتكم
نهي/ تعجبني ي زيزو احبك وانت فاهم كل اللي حواليك وعامل نفسك عبيط كدا بس عموما انت صح انا و ريهام و داليا اصدقاء بره الشغل بس ف الشغل كل واحد مركز ف شغله وبس واعمل حسابك بما انك مركز كدا هتبقي الضلع الرابع بتاع شلتنا ي وحش واستحمل بقي نتيجة النكش بتاعك هههههه بس الاسرار مبتخرجش من وسطنا
انا/ لا لا عل فكره انا فتان وبطلع اسرار الناس وكل حاجه وحشه بعملها ف خلاص بقي مش لازم ابقي الضلع الرابع
ريهام/ لا لا انسي انت خلاص اتمضي عل قرار انضمامك للشله ي معلم اتأقلم بقي عل وضعك الجديد
نهي/ خلاص ي وحش دبست نفسك واعمل حسابك بقي النهاردة هنسهر كلنا عندي ف الفيلا ابقي تابع مع ريهام وهي هتجيبك معاها عارفه مكانها وكدا كدا بكرة الخميس انتوا مأجزين ع السفر وانا بردو هاخد اجازة عشان سلمي بنتي مسافرة الكلية وهقضي اليوم معاها
انا/ طب ما تخلي السهرة دي بعد ما نرجع من السفر
ريهام/ استغل الفرصه ي ابني هو حد يطول ان نهي تعزمه عل سهره وبعدين نسهر دلوقت وبردو بعد ما نرجع
نهي/ اسمع كلام ريهام ي زيزو واعتبر نفسك واحد من شلتنا انا مرتاحه ليك واعتقد داليا و ريهام بردو
انا/ تمام ي نهي اللي تشوفيه بس انا بحذركم من دلوقت انا مبحبش الخنقه ف الكلام وبحب ابقي براختي + اوقات لساني بيفلت مني بألفاظ مش تمام يعني فاستحملوني شوية ف البداية لحد ما اظبط كلامي معاكم او انتو بقي تبقوا زيي ف الكلام هههه
ريهام/ ههههههه انت غلبان اوي ي زيزو بص احنا نستني ل بليل بفي ونشوف مين اللي لسانه فالت بس احب اقولك انك هتقعد مع شلة كلامهم كله الفاظ خارجه ومتنيله ف اي حاجه تسمعها بقي ابلعها واسكت
نهي/ بس يا بت ي ريهام متخليهوش ياخد عننا فكرة مش كويسه... احنا محترمين اوي ي زيزو متقلقش هههه
انا/ طبعا طبعا كلنا محترمين اكيد بس بييجي وقت ونحب نخرج اللي جوانا مع اللي نرتاح له ودا مش عيب
نهي/ كل شوية اعجابي بيك بيزيد عل فكره وتفكيرك حلو جدا ي زيزو وشكلنا هنبقي كلنا تيم واحد جميل
انا/ كله بظروفه بقي ي نهي يلا اسيبكم بقي دلوقت ع اخلع اقفل باقي الشغل ي ريهام وانتي براحتك يعني بس لو هتمشي عرفيني اكلم اوبر يوصلني البيت ومتشغليش بالك بيا انا هتصرف ي باشا " بًقُلَمً/ ﺰيِّﺰوٌ "
نهي/ ثواني كدا هي ريعام اللي بتوصلك بيتك ولا اي
انا/ ايون هي لان انا معنديش عربيه اصلا وبعدين مكنتش حابب كدا بس هي اللي مصممه توصلني عشان السكن بتاعي في طريقها وهي مروحه شقتها يعني
نهي/ احا ي زيزو انت كمان مأجر شقه وساكن فيها
ريهام/ هوووب دي نهي بدأت الفاظ ههههه ايون ي نهي مأجر شقه ومعندوش عربيه كمان وعلي فكره هو اللي قالي مقولش لحد اني بوصله وانه مأجر شقه علي حسابه
نهي/ عموما اللي فات مات ومن اول الشهر هشوفلك شقه قريبه مني والشركة اللي هتدفع الايجار بتاعها وكمان عربيه الشركة هتشيل نص ثمنها زي ما بيحصل مع كل المديرين وانت دلوقت بقيت مدير رسمي بس هعلن دا بعد السفر مع اعلان العقد الجديد يوم الحفله
انا/ ف اي ي نهي الموضوع مش مستاهل يعني اهو اللي حصل بقي وبعدين انا موظف عادي مش مدير بس تمام طالما المديرين بيتعمل معاهم كدا خلاص لما اتعين رسمي اعملي اللي تحبيه طالما ف مصلحتي
ريهام/ خلاص ي زيزو سيب نهي هي هتتصرف وهتظبط الدنيا... هخلص مع نهي وهاجي المكتب نمشي سوا
انا/ اشطا عليكم ي بشوات... اسيبكم انا بقي دلوقت

مشيت من مكتب نهي رجعت المكتب عندي وهما لسه قاعدين جوا وكمان داليا دخلت معاهم المكتب

نهي/ تعالي ي داليا يلا جهزي نفسك عشان نمشي
داليا/ انا جاهزة عموما وقت ما تحبي نمشي يلا بينا وبالمناسبه الطلب اللي قولتيلي عليه بقي معايا خلاص
ريهام/ طلب اي بالظبط انتو بتخططوا ل اي من ورايا
نهي/ نخطط اي ي بت انتي... انتي قصدك عل الحشيش ي داليا ولا طلب اي دا لاني مش فاكره الصراحه
داليا/ ايون ي قمر هو الحشيش وريحته غريبه اوي
ريهام/ احاا انتو جيبتوا حشيش بجد دا احنا كنا بنهزر
نهي/ كنا بنهزر اه بس الصراحه طلبت معايا اجربه وكدا كدا كلنا بنشرب سجاير وبيره فنجرب دا بالمره
ريهام/ شكلكم هتفضحونا و****... مين جابه ي داليا
داليا/ المساعد بتاعك ي عنيا ههههه بس قالي انه مش بيشربه ولا بيشتريه وعشان كدا مطلبش منه تاني
نهي/ زيزو اللي جابه بجد..... شكله كدا مش سهل ي ريهام والهدوء بتاعه دا وراه كوارث وانا بقلق من الهادي
ريهام/ هو فعلا هادي بس بيبقي مركز مع كل حاحه بتحصل حواليه بس اعتقد انه مش مكار ولا وسخ يعني
داليا/ هو في اي انا مش فاهمه حاجه ماله زيزو يعني
نهي/ اصل احنا ضمينا زيزو للشله بتاعتنا وهييجي يسهر معانا النهاردة ف الفيلا عندي ولا مش موافقه
داليا/ هو عموما شخص كويس وباين عليه محترم وكمان مشوفتش منه حاجه وحشه بس اي اللي خلاكي تدخليه وسطنا يعني غريبه منك دي ي نهي
نهي/ معرفش الصراحه بس حسيته نفس دماغنا وبعدين بحاول اكسبه ف صفي وانتي عارفه ف شوية خولات هنا مش حابين وجودي فبحاول اضم اكتر عدد من الناس هنا يبقوا تحت ايدي وفي صفي و زيزو شكله كدا من النوع اللي بيسلك في اي حوار وهينفعني كتير ف الشركه هنا
ريهام/ عموما الايام هتبين اذا كان جدع ولا اي كلام
داليا/ خلاص بقي سيبوا الايام تبين... كدا يبقي نأجل موضوع الحشيش دا بلاش منه النهاردة طالما زيزو هيسهر معانا ولا اي رأيكم ندوس ولا نأجل الحوار
نهي/ لا لا انا من رأيي ندوس ونشرب وهو معانا لان دا هيبين اذا كان هيتكلم ولا هيسكت ونعرف هو من النوع اللي نأمنه ويبقي وسطنا ولا ننطره بدري بدري
ريهام/ دا رأيي بردو بس اعتقد زيزو مش هيتكلم لاني اتعاملت معاه كتير وحصل مواقف محدش عرفها خالص
داليا/ خلاص اشطا يبقي ظبطي الدنيا عندك ي نهي وياريت لو سلمي متبقاش ف البيت عشان ناخد راحتنا
نهي/ لا كدا كدا سلمي هتبات عند صاحبتها النهاردة عشان هتسافر للكلية وعايزة تقضي اليوم مع صحابها
ريهام/ كدا حلو اوي بس مين بقي اللي هيلف الحشيش دا يبقي سجاير لاننا مش بنعرف نلفه ولا هنشربه ازاي
داليا/ كدا مفيش بقي غير زيزو لو بيعرف يبقي اتحلت لكن لو مش بيعرف وقتها بقي نشوف هنعمل اي
نهي/ خلاص كدا الدنيا اتظبطت اهي... يلا ي داليا هاتي حاجتك خلينا نمشي ونتقابل بليل
ريهام/ تمام ي حلوين وانا هروح ابص عل المكتب واخد زيزو اوصله شقته واتفق معاه نتقابل بليل فين وازاي عشان اجيبه معايا وانا جايه الفيلا عندك

نكمل الجزء القادم بقي 🔥

اوعي تنسي الكومنت الجميل والڤوت الاحمل واللايك بقي 😂 سلام ي حلوين
اكمل يا باشا
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%