NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنتيل منصورهَ

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كلام ده من قلبي ديه حياتي بجد.......حابب يكمل قرا يبقا يشكر...
انا شب 23 سنه عارف لسه شب بس بجد انا شايل مسؤليه من صغري بجد عشان ابويا وامى توفو مسؤليه بيت وخواتي مني اتعلمت فتحت مركز واشتغلت بس بجد خلاص معش قادر عارف لما تكون في وسطه صحابك مفيش غيرك انتا الي بيتنمرو عليك قاعد في شغل لوحدي قلت فكك شوف بنت ارتبط بيها حبيت مرتين اول حب 3 سنين في اخر خنتني مع مين اعز صحابي قلت حمد **** انها اكشفت تاني حب 4 سنين وفي اخر ابن عمها خدها وخد من اهلها ميت بلوك محدش بيقدر يستنانه علي فلوس محدش بيستنا علي حب لا معنديش حد احكي وطلع جوايه كلو بيفضل جوايه دلوقتي كلي شغل جماعه فلوس معتش ليا نفس حب ولا صحاب انا تجربه فشلا خلاص في حياتي ياريت اي حد يختار في حياته صح متتعلقش بي حد دنيا ديه معتش ليها طعم وصدقوني لو لقتوني فاتح تاني يبقا مخدش قرار انتحار بس صدقوني انا جوايه كسره قلب وعقل واسف على الازعاج

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: AL NESR AL SAHER و فارس بلا مهرة
انا صدقنى مش عارف اقول لك ايه بس كويس انك فضفضت

و.... يقويك و يعينك ويصبرك

و ادعوك الى التحمل و الصبر وان لم تقدر وسينتظرك ما يسعدك

• عجبني
التفاعلات: عنتيل منصورهَ
لو كل الي زيك فكر ينتحرو مكنش حد عاش في الدنيا مش هتبقي خسرت دنيتك واخرتك اصحابك بيتنمرو عليك ابعد عنهم صامب ناس بيستحملوك وقت شدتك مش الي بيتنمروا عليك حبيت مرتين وفشلت خليك واثق ان **** هيعوضك عيش حياتك الحياه دي متستاهلش تتزعل عشانها انبسط اعمل عكس الي قلبك عايزو متفكرش في حاجة غير انظ تنبسط ارميهم تلاقيهم تحت رجلك

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....، عنتيل منصورهَ و مرحب
انا صدقنى مش عارف اقول لك ايه بس كويس انك فضفضت

و.... يقويك و يعينك ويصبرك

و ادعوك الى التحمل و الصبر وان لم تقدر وسينتظرك ما يسعدك
تعرف انا داخل برنامج علشان اكلم وقرا وهون علي نفسي

• عجبني
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو كل الي زيك فكر ينتحرو مكنش حد عاش في الدنيا مش هتبقي خسرت دنيتك واخرتك اصحابك بيتنمرو عليك ابعد عنهم صامب ناس بيستحملوك وقت شدتك مش الي بيتنمروا عليك حبيت مرتين وفشلت خليك واثق ان **** هيعوضك عيش حياتك الحياه دي متستاهلش تتزعل عشانها انبسط اعمل عكس الي قلبك عايزو متفكرش في حاجة غير انظ تنبسط ارميهم تلاقيهم تحت رجلك
تصدقي انا حليا بصيف قاعد لوحدي مخنوق بردو ضميري مسكني خد قديم وخد كل ذكريات قديمه

• حبيته
كل حاجة وليها حل والانتحار عمرة ما كان حل لاي مشكلة
فكر فى نفسك وفى اخواتك
الحب بيتعوض ويمكن العوض يكون اجمل من اختيارك

تصدقي انا حليا بصيف قاعد لوحدي مخنوق بردو ضميري مسكني خد قديم وخد كل ذكريات قديمه
هتستفاد اي من الذكريات غير وجع القلب انسي وعيش حياتك مفيش حد يستاهل زعلك وبعدين اضحك ياعم دنتا هتاخد لقب اول راجل اهون علية عيشتو 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
كل حاجة وليها حل والانتحار عمرة ما كان حل لاي مشكلة
فكر فى نفسك وفى اخواتك
الحب بيتعوض ويمكن العوض يكون اجمل من اختيارك
حب ايه في حد بيستنا كلو فلوس معاك فلوس كلو يحترمك يديك انتا عايزو ناس عايشه عشان فلوس وقسم ب**** كلو يبيع نفسو عشان فلوس حب ايه لما تكون قارء فاتحه معاهم ويجي ابن عمها يخطبها عشان جاي من كويت معاها فلوس وبيت كامل حب ايه يعوض احنا شعب بيعبد جنيه

هتستفاد اي من الذكريات غير وجع القلب انسي وعيش حياتك مفيش حد يستاهل زعلك وبعدين اضحك ياعم دنتا هتاخد لقب اول راجل اهون علية عيشتو 😂😂😂😂
انا بفضل اهون عن نفسي لغايت ما نفسي هيا عايزه تهون عليا

• عجبني
ي صديقي انت راجل وهما ال خسروك مش انت ال خسرت
انت عارف يعني اي مسئوليه
انت حيطه يتسند عليك
فكك م ال فات واتعلم منه ومتفكرش ف الناس ال مش تستاهل تيجي ف بالك

مين الي بيتكلم 😂😂😂

ممكن نتكلم بجد عاوز اكلمك

كلام ده من قلبي ديه حياتي بجد.......حابب يكمل قرا يبقا يشكر...
انا شب 23 سنه عارف لسه شب بس بجد انا شايل مسؤليه من صغري بجد عشان ابويا وامى توفو مسؤليه بيت وخواتي مني اتعلمت فتحت مركز واشتغلت بس بجد خلاص معش قادر عارف لما تكون في وسطه صحابك مفيش غيرك انتا الي بيتنمرو عليك قاعد في شغل لوحدي قلت فكك شوف بنت ارتبط بيها حبيت مرتين اول حب 3 سنين في اخر خنتني مع مين اعز صحابي قلت حمد **** انها اكشفت تاني حب 4 سنين وفي اخر ابن عمها خدها وخد من اهلها ميت بلوك محدش بيقدر يستنانه علي فلوس محدش بيستنا علي حب لا معنديش حد احكي وطلع جوايه كلو بيفضل جوايه دلوقتي كلي شغل جماعه فلوس معتش ليا نفس حب ولا صحاب انا تجربه فشلا خلاص في حياتي ياريت اي حد يختار في حياته صح متتعلقش بي حد دنيا ديه معتش ليها طعم وصدقوني لو لقتوني فاتح تاني يبقا مخدش قرار انتحار بس صدقوني انا جوايه كسره قلب وعقل واسف على الازعاج
بص ده كله عشان بعيد عن ر بنا
مش هقولك غير كده

• عجبني
التفاعلات: عنتيل منصورهَ و AL NESR AL SAHER
ي صديقي انت راجل وهما ال خسروك مش انت ال خسرت
انت عارف يعني اي مسئوليه
انت حيطه يتسند عليك
فكك م ال فات واتعلم منه ومتفكرش ف الناس ال مش تستاهل تيجي ف بالك
بحاول واللهي

انا برضو 23 سنه ف الجيش حاليا نفس وضعك مافيش صحاب و جبيه جبت مرتين اول واحده كانت سبع سنين و اخدت خزوق محترم مش عارف اقولك اي بس مش انت لوحد اللي كده انت شغال و شايل مسوليه انا برضو شايلها برضو ف فكر ف هدف انت عايش علشانه علشان تجدد املك ف الحياه مش الهدف انك تتجوز او تحب دي احلام السفهاء خلي حلمك كبير و بلاش ياس و ابدا كل يوم و كل ما تقع اقف تاني احنا رجاله لازم نستحم و كل ده ابتلاء و هيزول و قول يار+ كتير و صلي علي ++++++ اكتر الحال من بعض بكلمك من قلبي مش بشمت بحبك ف ا+++

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و عنتيل منصورهَ
انا برضو 23 سنه ف الجيش حاليا نفس وضعك مافيش صحاب و جبيه جبت مرتين اول واحده كانت سبع سنين و اخدت خزوق محترم مش عارف اقولك اي بس مش انت لوحد اللي كده انت شغال و شايل مسوليه انا برضو شايلها برضو ف فكر ف هدف انت عايش علشانه علشان تجدد املك ف الحياه مش الهدف انك تتجوز او تحب دي احلام السفهاء خلي حلمك كبير و بلاش ياس و ابدا كل يوم و كل ما تقع اقف تاني احنا رجاله لازم نستحم و كل ده ابتلاء و هيزول و قول يار+ كتير و صلي علي ++++++ اكتر الحال من بعض بكلمك من قلبي مش بشمت بحبك ف ا+++
كلامك في عقل

• عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER
محترم

• عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%