NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عمرك قفشت واحد ووحده ف وضع جنسي أو مش تمام

انا ف مره كنت راجع من سفر طيران وكنت نايم فصحيت عشان ادخل الحمام وكان ساعتها الطياره ع وشك الهبوط وانا معرفش ورائحة الحمام اللي ف اخر الطياره والحمام ده عند مطبخ الطياره وجمبه كراسي المضيفين وكان الستاره مقفوله وفتحت الستاره ودخلت مره وحده لقيت المضيفه كانت قاعده ع رجل المضيف اللي كان معاها ولم انا دخلت قامت مره وحده وهو اتنطر من مكانه ولقيتهم بيقولو ايه اللي قومك من مكانك ارجع اربط الحزام وكانت المضيفه خايفه اوووي
ونتا عمرك قفشت حد

• بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO

انا ف مره كنت راجع من سفر طيران وكنت نايم فصحيت عشان ادخل الحمام وكان ساعتها الطياره ع وشك الهبوط وانا معرفش ورائحة الحمام اللي ف اخر الطياره والحمام ده عند مطبخ الطياره وجمبه كراسي المضيفين وكان الستاره مقفوله وفتحت الستاره ودخلت مره وحده لقيت المضيفه كانت قاعده ع رجل المضيف اللي كان معاها ولم انا دخلت قامت مره وحده وهو اتنطر من مكانه ولقيتهم بيقولو ايه اللي قومك من مكانك ارجع اربط الحزام وكانت المضيفه خايفه اوووي
ونتا عمرك قفشت حد
كتير من ضمنهم مره ف عرض البحر 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

ونتا عمرك قفشت حد
لا انا مش بقفش حد و مش بحب فكرة ان يبقا فيه احتمالية اني اقفش حد

قفشت السواق الهندي بينيك السعودية
و بعدها قولت ليها علي شوفته و كانت اول مرا انيك في حياتي كانت معاها

كنت ماشي بالعجلة في مدينة نصر وفي مكان كان فيه الشارع بيجددوه ف مكانش في عربيات كتير بتعدي وانا ماشي جنب العربيات المركونة جنب الرصيف لقيت واحد وواحدة قاعدين بيمصو شفايف بعض في العربية بس محبيتش ابوظ عليهم وكملت عملت نفسي مش شايفهم
بس المثير في الموضوع ان البنت هي اللي كانت قاعدة مكان السواق والواد جنبها ف حسيتها هي اللي مسيطرة في الموقف ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%