NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمتي المتناكة اللي خلتني انيك امي واختي

مرمور٢٠

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
10 سبتمبر 2022
المشاركات
32
مستوى التفاعل
47
نقاط
3
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
القصة دي مستوحااة من قصة وشخصيات حقيقين ....
اهلابيكوا يا حبايبي عاملين ايه دايما قاعد بتقرا طول اليوم قصص محارم ومش لاقي حااجة واقعية وحقيقية تمثلك استني هنا عشان هنا حتلاقي الحقيقة .
الوقت الحالي : ميدو : " مش مصدق اني أخيراً في حضنك وبتمتع بيكي لواحدي نفسي اكل الكس الاحمر ده حتت نفسي اقطع شفايفك دي والحسهم حتت نفسي أفضل ارضع في بزازك دي موقفش يا ماما انتي مش متخيلة انا مستني اللحظة دي بقالي اد ايه "
منال : " اهههههه يا ميدو برااحة عليا متدخلهوش كله ده حيفرتكني "
قبل ما اكملك اللي حصل عزيزي القارئ احب اعرفك بنفسي انا ميدو ٢٢ سنة في كلية حاسبات و معلومات وقبل ما احكيلك مشهد النيك مع امي حرجع بيك لورا شوية للفترة اللي حولتني من إنسان هادي ومنعزل الي واحد نيياك محااارم ...انا من عائلة متوسطة الحال عايش في اسكندرية مع عيلتي في محطة الرمل و من ٧ سنين ابويا توفي الشخص اللي كان بيعول العيلة والموضوع اثر عليا جدااا وعلي اختي روان ( ١٧ سنة بيضة وعنيها زرقة جسمها فلات وطيزها مشدودة بتلبس بنطلونات ضيقة بتخلي كسها وطيزها شبه ظاهرين وبزازها متوسطة ) واثر طبعا بشكل كبير علي امي بطلة الحدوتة منال (٤٧ سنة بيضة وشها فيه نمش وعينها سودة جسمها ملبن وعندها كرش صغير كده مزود انوثتها وطيازها بتمشي تتهز في الشارع وبزها مشدود وكبير ) .وطبعا ابويا كان هو اللي بيصرف علي البيت فبسسب كده امي نزلت تشتغل مدرسة( هي خريجة تربية قسم انجليزي) في مدرسة جمب البيت وشوية شوية بدأت تدي دروس ، وبعدوفاة ابويا بسنة ظهرت عمتي منار الشرموطة اللي كانت السبب في بدايتي في جنس المحارم .منار ( ٣٧ سنة مطلقة حرفيا شبه البورن ستار في كل حاجة طويلة جداا لبسها الضيق والخريف اللي بيبين حلامات بزازها وبيبين فلقة طيزها .كلامها الكتير عن الجنس والرجالة وضحكتها اللي مليانة مرقعة )
منار مزارتناش من ساعة ما ابويا مات
صوت رن الجرس
منااار : يووووه انتوا فين كل ده حتخلوني واقفة علي الباب كتييير .
انا بفتح الباب : ايه ده ازيك يا عمتو عاش من شافك عاملة ايه
منار : ازيك يا ميدو عامل ايه يا واااد كش عيب كل ده متجيش تسأل علي عمتك وخدتني بالحضن واستني علي خدي .طبعا زبي وقف زي الحديدة و خابط ف كسها المنفوخ جااامد ووشي مفعوص بين البنزين بتوعها وشوية وانزل لبني .
منار:كبرت ياا واااد واحلويت واحشني اوي اومال فين اختك روان وفين امك ياا واد
انا : جوه ف الاوضة يا عمتو حنده عليهم
امي طلعت من اوضتها عشان تسلم عليها
منال : ازيك يا حبيبتي فينك مش باينة
منار:ازيك يا بت عاملة ايه مشغولة يا حبيبتي كنت بدور ع شقة حلوة ع البحر الفترة دي سامحيني
منال : لا ولايهمك يا حبيبتي كل واحد مشغول في حاله هو من ساعت ما ابوهم مات وانا مفحوتة بيم المدرسة والدروس واديها بتمشي
منار : حرام اللي عملاه في نفسك ده انتي لازم تشوفي دنيا يا حبيبتي وتعيشي شوية قبل ما قطر العمر يفوتك ده انتي حتة مش مهتمة بلبس ولا شكلك ينفع كده ده حتي سمير اللي كان كابس علي نفسك مات *** يرحمه انتي المفروض تفكي شوية ايه رايك تيجوا تقعدوا عندي في الصيف في شقتي الجديدة ع البحر
منال : ملهوش لزوم بس يا حبيبتي مش عايزين نتقل..... بيقطع كلام منال صوت آهات وصريخ روان في الاوضة
منال : فيه ايه يا ولاد
روان مفيش حاجة يا ماما ده صرصار بس
انا واقف ورا روان في اوضتها ونازل لحس في طيزها : مفيش حاجة يا ماما انا ضربته بالشبشب خلاص بعدها روان رفعت هدومها وطلعنا انا وهي وهي وشها محمر وبينزل عرق وهي سلمت ع عمتها ( حنعرف اللي حصل بين روان وميدو الجزء التاني ).
منار : ازيك يا حبيبتي مالك عاملة كده ليه كل ده من صرصار .
روان : أصله صرصار كبير اوي يا طنط
منار بتبص ع زبي اللي شبه الصخرة : واااضح
منار : استاذنكوا انا بقي لحسن لسه ناقله العفش امبارح للشقة الجديدة وحروح ارتبه
منال : طب نتاخدي الواد ميدو معاكي يساعدني يا حبيبتي
منار : انا مش عايزه اعطله وبعدين احنا داخلين علي فترة امتحانات
انا : ولا عطلة ولا حاجة واهو بالمرة افك عن نفسي شوية .
منار : مااشي ياحبيبي خلاص تعال معايا في العربية
منال : ساعد عمتك يا حبيبي ومتتاخرش بليل
انا نزلت مع عمتي السلم وهي كانت نازلة ورايا وطيازها قاعدة بتتفرج وانا مش شايل عيني من عليهم فهي بصت علي ورا وضحكت وانا اتكسرت طبعا ودورت وشي فقامت قايلالي كبرت يا واد وبقيت شقي وضحكت ضحكة كلها شرموطة.... المهم نزلنا ركبنا العربية وانا ركبت جنبها
هي : معلش يا ميدو يا حبيبي تاااني
انا : مخلص بقي يا عمتو ...ولا يهمك وبكلمها وانا قاعد ببص علي بزازها ...هي شقتك دي فين .
منار : جليم علي البحر ...
وانا طول الوقت قاعد ببص علي بزازها من غير ما اخليها تاخد بالي ...المهم روحنا وطلعت معاها في الاسانسير في الدور الرابع
منار : اتفضل يا ميدو يا حبيبي خش برجلك اليمين
واقعد ع الكرسي ده عقبال ما افتح الدولاب واجيب منه هدوم البيت واغير
انا : دولاب
منار : اه ده دولاب سابه صاحب الشقة القديم في اوضة النوم دولاب كبير كده
انا : ماشي خدي راحتك
بعد ربع ساعة ... انا : هي اتأخرت كل ده ليه .. فجأه سمعت صوت صويت جامد في الشقة ومنار بتقولي الحقني يا حودة انا اتزنقت في الدولاب
انا دخلت جري لقيتها نصها الاولاني مزنوق في الدولاب وطيزها اللي طالعه ورجلها
انا : ايه اللي جابك هنا بس كده
منار: كنت بجيب الغويشة بتاعتي عشان وقعت مني ...المهم دلوقتي حتطلعني من الحوسة دي ازااي
انا : ايه ده انا مش عارف اشيل الدولاب الداهية ده مفيش حل غير اني اشيدك
انا قعدت أشد ومش عارف أشد ومش عارف
منار : طيب شيل ألهدوم دي يمكن تعرف تشدني قلعني البنطلون ...انا انصدمت وهي بتقول الكلام وقلعتها البنطلون ولقيتها لابسة كلوت احمر ومردوده ع طيزها فقعدت اشيدها جامد من ورا وزبي قاعد بيحك جااامد في الكلوت جااامد وقاعد خاابط في كسها لحد ما جبت لبني وانا واقف بس شدتها ... منار بعد ما شدتها قالتلي شكرااا وعدتني بالحضن بس بصت علي هدومي وقالتلي
منار : ايه ده يااا واد اللي عملته في نفسك يا موكوس كل ده من حك خفيف.. انا : اعمل ايه يا عمتو منتي اللي ملبن اصراااحة وجااامدة اوي
منار قامت ضحكة ضحكة كلها مرقعة وقالتلي مينفعش تنزل كده طبعا وانا معنديش هدوم رجالي حنكر نغسل ده في الغسالة بعد ما نرتب العفش وتروح بكره
انا : امي مش حترضي
منار : سبها عليا وملكش دعوة بس وخد مني الترنح ده ...دخلت غيرت وانا مش بفكر غير في انتهاء الفرصة دي واني لازم انيكها انهارده باي شكل بعد اللي حصل ..قعدنا رتبنا العفش وبعد مخلصنا جبنا اكل من بره وكلنا وعمتي اتصلت علي امي وقالتلها اني حبات معاها عشان انا تعبان ومش قادر وهي وافقت .. المهم قعدنا نتكلم شوية في الصالة عن الدروس والبنات
منار : انت يا واد مش مصاحب
انا : لا يا عمتي خالص ده انا غلبان
منار : فشر ده انت خسارة في البنت اللي حتصاحبها ده انت قمر ومحترم والف واحدة تتمناك
انا : ده انتي اللي جميلة يا عمتي وتحفة
منار : بس ياا واد بقي بتحرجني بعدها منار قامت وقالتلي يلا بقي عشان ننام الوقت اتأخر ( الساعة ساعتها كانت واحدة بليل ) .. انا دخلت علي السرير وهي راحت الحمام غيرت ولبست قميص نوم احمر ابن حرااام لازق علي طيزها و مبين فلقتها وحلامات
بزازها وقالتلي اتأخر كده ونامت وقالتلي تصبح علي خير يا حبيبي قلتلها وانت من اهله ...
انا بقي النوم طاير من عيني وقاعد بفكر ازاااي انكها فقعدت افرك زبي علي خفيف بين فلقتين طيزها وهي كل ده مش حسه ف انا اتجرات وكملت فرك لحد ما زبي وقف فنادي عليها وقولتلها يا عمتو انت لسه صاحيه اكتر من مرة ولقيتها مش بترد قلت دي اكيد فرصتي نزلت البنطلون وشفت طيزها الكبيره وكلها الاحمر اللي فوقيه شعر بسيط انا مستحملتش و دخلت زبي في كسها الاحمر وفضلت انيكها براحة وانا حاضرها وهي بتطلع آهات خفيفة وهي نايمة وانا ماسك في بزازها لحد ما كنت حسيبهم فطلعته بسرعة وجريت علي الحمام اجيبهم وانا مصدوم اناااا لسه مدخل زبري في كس عمتي ازاااي من شوية و نزلت لبن وطلعت لقيت عمتي قالعة ملط وقاعد في السرير
منار : ده انت طلعت عنتييييل يااا وااد
انا واقف مصدوم ومتنح ومش مستوعب وخي قامت شداني ورمتني علي السرير وقعدت علي زبي ومسكته دخلت في كسها وطلعت صوت شرموط وقالتلي ده انت حشوف اللي عمرك ما شفته انهارده يا ميدو ......
يتبع في الجزء القادم..... لو عجبتكوا قوليلي اكمل في التعليقات
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: yusef123yusef, Mr mido, Bhzyman و 17 آخرين
كمل بس خلى بالك من فى غلطات املائيه
 
  • عجبني
التفاعلات: mo7taref.
جاامدة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: mo7taref.
القصة دي مستوحااة من قصة وشخصيات حقيقين ....
اهلابيكوا يا حبايبي عاملين ايه دايما قاعد بتقرا طول اليوم قصص محاارم ومش لاقي حااجة واقعية وحقيقية تمثلك استني هنا عشان هنا حتلاقي الحقيقة .
الوقت الحالي : ميدو : " مش مصدق اني أخيراً في حضنك وبتمتع بيكي لواحدي نفسي اكل الكس الاحمر ده حتت نفسي اقطع شفايفك دي والحسهم حتت نفسي أفضل ارضع في بزازك دي موقفش يا ماما انتي مش متخيلة انا مستني اللحظة دي بقالي اد ايه "
منال : " اهههههه يا ميدو برااحة عليا متدخلهوش كله ده حيفرتكني "
قبل ما اكملك اللي حصل عزيزي القارئ احب اعرفك بنفسي انا ميدو ٢٢ سنة في كلية حاسبات و معلومات وقبل ما احكيلك مشهد النيك مع امي حرجع بيك لورا شوية للفترة اللي حولتني من إنسان هادي ومنعزل الي واحد نيياك محااارم ...انا من عائلة متوسطة الحال عايش في اسكندرية مع عيلتي في محطة الرمل و من ٧ سنين ابويا توفي الشخص اللي كان بيعول العيلة والموضوع اثر عليا جدااا وعلي اختي روان ( ١٧ سنة بيضة وعنيها زرقة جسمها فلات وطيزها مشدودة بتلبس بنطلونات ضيقة بتخلي كسها وطيزها شبه ظاهرين وبزازها متوسطة ) واثر طبعا بشكل كبير علي امي بطلة الحدوتة منال (٤٧ سنة بيضة وشها فيه نمش وعينها سودة جسمها ملبن وعندها كرش صغير كده مزود انوثتها وطيازها بتمشي تتهز في الشارع وبزها مشدود وكبير ) .وطبعا ابويا كان هو اللي بيصرف علي البيت فبسسب كده امي نزلت تشتغل مدرسة( هي خريجة تربية قسم انجليزي) في مدرسة جمب البيت وشوية شوية بدأت تدي دروس ، وبعدوفاة ابويا بسنة ظهرت عمتي منار الشرموطة اللي كانت السبب في بدايتي في جنس المحاارم .منار ( ٣٧ سنة مطلقة حرفيا شبه البورن ستار في كل حاجة طويلة جداا لبسها الضيق والخريف اللي بيبين حلامات بزازها وبيبين فلقة طيزها .كلامها الكتير عن الجنس والرجالة وضحكتها اللي مليانة مرقعة )
منار مزارتناش من ساعة ما ابويا مات
صوت رن الجرس
منااار : يووووه انتوا فين كل ده حتخلوني واقفة علي الباب كتييير .
انا بفتح الباب : ايه ده ازيك يا عمتو عاش من شافك عاملة ايه
منار : ازيك يا ميدو عامل ايه يا واااد كش عيب كل ده متجيش تسأل علي عمتك وخدتني بالحضن واستني علي خدي .طبعا زبي وقف زي الحديدة و خابط ف كسها المنفوخ جااامد ووشي مفعوص بين البنزين بتوعها وشوية وانزل لبني .
منار:كبرت ياا واااد واحلويت واحشني اوي اومال فين اختك روان وفين امك ياا واد
انا : جوه ف الاوضة يا عمتو حنده عليهم
امي طلعت من اوضتها عشان تسلم عليها
منال : ازيك يا حبيبتي فينك مش باينة
منار:ازيك يا بت عاملة ايه مشغولة يا حبيبتي كنت بدور ع شقة حلوة ع البحر الفترة دي سامحيني
منال : لا ولايهمك يا حبيبتي كل واحد مشغول في حاله هو من ساعت ما ابوهم مات وانا مفحوتة بيم المدرسة والدروس واديها بتمشي
منار : حرام اللي عملاه في نفسك ده انتي لازم تشوفي دنيا يا حبيبتي وتعيشي شوية قبل ما قطر العمر يفوتك ده انتي حتة مش مهتمة بلبس ولا شكلك ينفع كده ده حتي سمير اللي كان كابس علي نفسك مات *** يرحمه انتي المفروض تفكي شوية ايه رايك تيجوا تقعدوا عندي في الصيف في شقتي الجديدة ع البحر
منال : ملهوش لزوم بس يا حبيبتي مش عايزين نتقل..... بيقطع كلام منال صوت آهات وصريخ روان في الاوضة
منال : فيه ايه يا ولاد
روان مفيش حاجة يا ماما ده صرصار بس
انا واقف ورا روان في اوضتها ونازل لحس في طيزها : مفيش حاجة يا ماما انا ضربته بالشبشب خلاص بعدها روان رفعت هدومها وطلعنا انا وهي وهي وشها محمر وبينزل عرق وهي سلمت ع عمتها ( حنعرف اللي حصل بين روان وميدو الجزء التاني ).
منار : ازيك يا حبيبتي مالك عاملة كده ليه كل ده من صرصار .
روان : أصله صرصار كبير اوي يا طنط
منار بتبص ع زبي اللي شبه الصخرة : واااضح
منار : استاذنكوا انا بقي لحسن لسه ناقله العفش امبارح للشقة الجديدة وحروح ارتبه
منال : طب نتاخدي الواد ميدو معاكي يساعدني يا حبيبتي
منار : انا مش عايزه اعطله وبعدين احنا داخلين علي فترة امتحانات
انا : ولا عطلة ولا حاجة واهو بالمرة افك عن نفسي شوية .
منار : مااشي ياحبيبي خلاص تعال معايا في العربية
منال : ساعد عمتك يا حبيبي ومتتاخرش بليل
انا نزلت مع عمتي السلم وهي كانت نازلة ورايا وطيازها قاعدة بتتفرج وانا مش شايل عيني من عليهم فهي بصت علي ورا وضحكت وانا اتكسرت طبعا ودورت وشي فقامت قايلالي كبرت يا واد وبقيت شقي وضحكت ضحكة كلها شرموطة.... المهم نزلنا ركبنا العربية وانا ركبت جنبها
هي : معلش يا ميدو يا حبيبي تاااني
انا : مخلص بقي يا عمتو ...ولا يهمك وبكلمها وانا قاعد ببص علي بزازها ...هي شقتك دي فين .
منار : جليم علي البحر ...
وانا طول الوقت قاعد ببص علي بزازها من غير ما اخليها تاخد بالي ...المهم روحنا وطلعت معاها في الاسانسير في الدور الرابع
منار : اتفضل يا ميدو يا حبيبي خش برجلك اليمين
واقعد ع الكرسي ده عقبال ما افتح الدولاب واجيب منه هدوم البيت واغير
انا : دولاب
منار : اه ده دولاب سابه صاحب الشقة القديم في اوضة النوم دولاب كبير كده
انا : ماشي خدي راحتك
بعد ربع ساعة ... انا : هي اتأخرت كل ده ليه .. فجأه سمعت صوت صويت جامد في الشقة ومنار بتقولي الحقني يا حودة انا اتزنقت في الدولاب
انا دخلت جري لقيتها نصها الاولاني مزنوق في الدولاب وطيزها اللي طالعه ورجلها
انا : ايه اللي جابك هنا بس كده
منار: كنت بجيب الغويشة بتاعتي عشان وقعت مني ...المهم دلوقتي حتطلعني من الحوسة دي ازااي
انا : ايه ده انا مش عارف اشيل الدولاب الداهية ده مفيش حل غير اني اشيدك
انا قعدت أشد ومش عارف أشد ومش عارف
منار : طيب شيل ألهدوم دي يمكن تعرف تشدني قلعني البنطلون ...انا انصدمت وهي بتقول الكلام وقلعتها البنطلون ولقيتها لابسة كلوت احمر ومردوده ع طيزها فقعدت اشيدها جامد من ورا وزبي قاعد بيحك جااامد في الكلوت جااامد وقاعد خاابط في كسها لحد ما جبت لبني وانا واقف بس شدتها ... منار بعد ما شدتها قالتلي شكرااا وعدتني بالحضن بس بصت علي هدومي وقالتلي
منار : ايه ده يااا واد اللي عملته في نفسك يا موكوس كل ده من حك خفيف.. انا : اعمل ايه يا عمتو منتي اللي ملبن اصراااحة وجااامدة اوي
منار قامت ضحكة ضحكة كلها مرقعة وقالتلي مينفعش تنزل كده طبعا وانا معنديش هدوم رجالي حنكر نغسل ده في الغسالة بعد ما نرتب العفش وتروح بكره
انا : امي مش حترضي
منار : سبها عليا وملكش دعوة بس وخد مني الترنح ده ...دخلت غيرت وانا مش بفكر غير في انتهاء الفرصة دي واني لازم انيكها انهارده باي شكل بعد اللي حصل ..قعدنا رتبنا العفش وبعد مخلصنا جبنا اكل من بره وكلنا وعمتي اتصلت علي امي وقالتلها اني حبات معاها عشان انا تعبان ومش قادر وهي وافقت .. المهم قعدنا نتكلم شوية في الصالة عن الدروس والبنات
منار : انت يا واد مش مصاحب
انا : لا يا عمتي خالص ده انا غلبان
منار : فشر ده انت خسارة في البنت اللي حتصاحبها ده انت قمر ومحترم والف واحدة تتمناك
انا : ده انتي اللي جميلة يا عمتي وتحفة
منار : بس ياا واد بقي بتحرجني بعدها منار قامت وقالتلي يلا بقي عشان ننام الوقت اتأخر ( الساعة ساعتها كانت واحدة بليل ) .. انا دخلت علي السرير وهي راحت الحمام غيرت ولبست قميص نوم احمر ابن حرااام لازق علي طيزها و مبين فلقتها وحلامات
بزازها وقالتلي اتأخر كده ونامت وقالتلي تصبح علي خير يا حبيبي قلتلها وانت من اهله ...
انا بقي النوم طاير من عيني وقاعد بفكر ازاااي انكها فقعدت افرك زبي علي خفيف بين فلقتين طيزها وهي كل ده مش حسه ف انا اتجرات وكملت فرك لحد ما زبي وقف فنادي عليها وقولتلها يا عمتو انت لسه صاحيه اكتر من مرة ولقيتها مش بترد قلت دي اكيد فرصتي نزلت البنطلون وشفت طيزها الكبيره وكلها الاحمر اللي فوقيه شعر بسيط انا مستحملتش و دخلت زبي في كسها الاحمر وفضلت انيكها براحة وانا حاضرها وهي بتطلع آهات خفيفة وهي نايمة وانا ماسك في بزازها لحد ما كنت حسيبهم فطلعته بسرعة وجريت علي الحمام اجيبهم وانا مصدوم اناااا لسه مدخل زبري في كس عمتي ازاااي من شوية و نزلت لبن وطلعت لقيت عمتي قالعة ملط وقاعد في السرير
منار : ده انت طلعت عنتييييل يااا وااد
انا واقف مصدوم ومتنح ومش مستوعب وخي قامت شداني ورمتني علي السرير وقعدت علي زبي ومسكته دخلت في كسها وطلعت صوت شرموط وقالتلي ده انت حشوف اللي عمرك ما شفته انهارده يا ميدو ......
يتبع في الجزء القادم..... لو عجبتكوا قوليلي اكمل في التعليقات
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠
قصه رووعه كمل بس خلي بالك من الأحداث منطاقيه شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠

جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠
كنا
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠
ياربت تكملها و متوقفش
 
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر و مرمور٢٠
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة دي مستوحااة من قصة وشخصيات حقيقين ....
اهلابيكوا يا حبايبي عاملين ايه دايما قاعد بتقرا طول اليوم قصص محاارم ومش لاقي حااجة واقعية وحقيقية تمثلك استني هنا عشان هنا حتلاقي الحقيقة .
الوقت الحالي : ميدو : " مش مصدق اني أخيراً في حضنك وبتمتع بيكي لواحدي نفسي اكل الكس الاحمر ده حتت نفسي اقطع شفايفك دي والحسهم حتت نفسي أفضل ارضع في بزازك دي موقفش يا ماما انتي مش متخيلة انا مستني اللحظة دي بقالي اد ايه "
منال : " اهههههه يا ميدو برااحة عليا متدخلهوش كله ده حيفرتكني "
قبل ما اكملك اللي حصل عزيزي القارئ احب اعرفك بنفسي انا ميدو ٢٢ سنة في كلية حاسبات و معلومات وقبل ما احكيلك مشهد النيك مع امي حرجع بيك لورا شوية للفترة اللي حولتني من إنسان هادي ومنعزل الي واحد نيياك محااارم ...انا من عائلة متوسطة الحال عايش في اسكندرية مع عيلتي في محطة الرمل و من ٧ سنين ابويا توفي الشخص اللي كان بيعول العيلة والموضوع اثر عليا جدااا وعلي اختي روان ( ١٧ سنة بيضة وعنيها زرقة جسمها فلات وطيزها مشدودة بتلبس بنطلونات ضيقة بتخلي كسها وطيزها شبه ظاهرين وبزازها متوسطة ) واثر طبعا بشكل كبير علي امي بطلة الحدوتة منال (٤٧ سنة بيضة وشها فيه نمش وعينها سودة جسمها ملبن وعندها كرش صغير كده مزود انوثتها وطيازها بتمشي تتهز في الشارع وبزها مشدود وكبير ) .وطبعا ابويا كان هو اللي بيصرف علي البيت فبسسب كده امي نزلت تشتغل مدرسة( هي خريجة تربية قسم انجليزي) في مدرسة جمب البيت وشوية شوية بدأت تدي دروس ، وبعدوفاة ابويا بسنة ظهرت عمتي منار الشرموطة اللي كانت السبب في بدايتي في جنس المحاارم .منار ( ٣٧ سنة مطلقة حرفيا شبه البورن ستار في كل حاجة طويلة جداا لبسها الضيق والخريف اللي بيبين حلامات بزازها وبيبين فلقة طيزها .كلامها الكتير عن الجنس والرجالة وضحكتها اللي مليانة مرقعة )
منار مزارتناش من ساعة ما ابويا مات
صوت رن الجرس
منااار : يووووه انتوا فين كل ده حتخلوني واقفة علي الباب كتييير .
انا بفتح الباب : ايه ده ازيك يا عمتو عاش من شافك عاملة ايه
منار : ازيك يا ميدو عامل ايه يا واااد كش عيب كل ده متجيش تسأل علي عمتك وخدتني بالحضن واستني علي خدي .طبعا زبي وقف زي الحديدة و خابط ف كسها المنفوخ جااامد ووشي مفعوص بين البنزين بتوعها وشوية وانزل لبني .
منار:كبرت ياا واااد واحلويت واحشني اوي اومال فين اختك روان وفين امك ياا واد
انا : جوه ف الاوضة يا عمتو حنده عليهم
امي طلعت من اوضتها عشان تسلم عليها
منال : ازيك يا حبيبتي فينك مش باينة
منار:ازيك يا بت عاملة ايه مشغولة يا حبيبتي كنت بدور ع شقة حلوة ع البحر الفترة دي سامحيني
منال : لا ولايهمك يا حبيبتي كل واحد مشغول في حاله هو من ساعت ما ابوهم مات وانا مفحوتة بيم المدرسة والدروس واديها بتمشي
منار : حرام اللي عملاه في نفسك ده انتي لازم تشوفي دنيا يا حبيبتي وتعيشي شوية قبل ما قطر العمر يفوتك ده انتي حتة مش مهتمة بلبس ولا شكلك ينفع كده ده حتي سمير اللي كان كابس علي نفسك مات *** يرحمه انتي المفروض تفكي شوية ايه رايك تيجوا تقعدوا عندي في الصيف في شقتي الجديدة ع البحر
منال : ملهوش لزوم بس يا حبيبتي مش عايزين نتقل..... بيقطع كلام منال صوت آهات وصريخ روان في الاوضة
منال : فيه ايه يا ولاد
روان مفيش حاجة يا ماما ده صرصار بس
انا واقف ورا روان في اوضتها ونازل لحس في طيزها : مفيش حاجة يا ماما انا ضربته بالشبشب خلاص بعدها روان رفعت هدومها وطلعنا انا وهي وهي وشها محمر وبينزل عرق وهي سلمت ع عمتها ( حنعرف اللي حصل بين روان وميدو الجزء التاني ).
منار : ازيك يا حبيبتي مالك عاملة كده ليه كل ده من صرصار .
روان : أصله صرصار كبير اوي يا طنط
منار بتبص ع زبي اللي شبه الصخرة : واااضح
منار : استاذنكوا انا بقي لحسن لسه ناقله العفش امبارح للشقة الجديدة وحروح ارتبه
منال : طب نتاخدي الواد ميدو معاكي يساعدني يا حبيبتي
منار : انا مش عايزه اعطله وبعدين احنا داخلين علي فترة امتحانات
انا : ولا عطلة ولا حاجة واهو بالمرة افك عن نفسي شوية .
منار : مااشي ياحبيبي خلاص تعال معايا في العربية
منال : ساعد عمتك يا حبيبي ومتتاخرش بليل
انا نزلت مع عمتي السلم وهي كانت نازلة ورايا وطيازها قاعدة بتتفرج وانا مش شايل عيني من عليهم فهي بصت علي ورا وضحكت وانا اتكسرت طبعا ودورت وشي فقامت قايلالي كبرت يا واد وبقيت شقي وضحكت ضحكة كلها شرموطة.... المهم نزلنا ركبنا العربية وانا ركبت جنبها
هي : معلش يا ميدو يا حبيبي تاااني
انا : مخلص بقي يا عمتو ...ولا يهمك وبكلمها وانا قاعد ببص علي بزازها ...هي شقتك دي فين .
منار : جليم علي البحر ...
وانا طول الوقت قاعد ببص علي بزازها من غير ما اخليها تاخد بالي ...المهم روحنا وطلعت معاها في الاسانسير في الدور الرابع
منار : اتفضل يا ميدو يا حبيبي خش برجلك اليمين
واقعد ع الكرسي ده عقبال ما افتح الدولاب واجيب منه هدوم البيت واغير
انا : دولاب
منار : اه ده دولاب سابه صاحب الشقة القديم في اوضة النوم دولاب كبير كده
انا : ماشي خدي راحتك
بعد ربع ساعة ... انا : هي اتأخرت كل ده ليه .. فجأه سمعت صوت صويت جامد في الشقة ومنار بتقولي الحقني يا حودة انا اتزنقت في الدولاب
انا دخلت جري لقيتها نصها الاولاني مزنوق في الدولاب وطيزها اللي طالعه ورجلها
انا : ايه اللي جابك هنا بس كده
منار: كنت بجيب الغويشة بتاعتي عشان وقعت مني ...المهم دلوقتي حتطلعني من الحوسة دي ازااي
انا : ايه ده انا مش عارف اشيل الدولاب الداهية ده مفيش حل غير اني اشيدك
انا قعدت أشد ومش عارف أشد ومش عارف
منار : طيب شيل ألهدوم دي يمكن تعرف تشدني قلعني البنطلون ...انا انصدمت وهي بتقول الكلام وقلعتها البنطلون ولقيتها لابسة كلوت احمر ومردوده ع طيزها فقعدت اشيدها جامد من ورا وزبي قاعد بيحك جااامد في الكلوت جااامد وقاعد خاابط في كسها لحد ما جبت لبني وانا واقف بس شدتها ... منار بعد ما شدتها قالتلي شكرااا وعدتني بالحضن بس بصت علي هدومي وقالتلي
منار : ايه ده يااا واد اللي عملته في نفسك يا موكوس كل ده من حك خفيف.. انا : اعمل ايه يا عمتو منتي اللي ملبن اصراااحة وجااامدة اوي
منار قامت ضحكة ضحكة كلها مرقعة وقالتلي مينفعش تنزل كده طبعا وانا معنديش هدوم رجالي حنكر نغسل ده في الغسالة بعد ما نرتب العفش وتروح بكره
انا : امي مش حترضي
منار : سبها عليا وملكش دعوة بس وخد مني الترنح ده ...دخلت غيرت وانا مش بفكر غير في انتهاء الفرصة دي واني لازم انيكها انهارده باي شكل بعد اللي حصل ..قعدنا رتبنا العفش وبعد مخلصنا جبنا اكل من بره وكلنا وعمتي اتصلت علي امي وقالتلها اني حبات معاها عشان انا تعبان ومش قادر وهي وافقت .. المهم قعدنا نتكلم شوية في الصالة عن الدروس والبنات
منار : انت يا واد مش مصاحب
انا : لا يا عمتي خالص ده انا غلبان
منار : فشر ده انت خسارة في البنت اللي حتصاحبها ده انت قمر ومحترم والف واحدة تتمناك
انا : ده انتي اللي جميلة يا عمتي وتحفة
منار : بس ياا واد بقي بتحرجني بعدها منار قامت وقالتلي يلا بقي عشان ننام الوقت اتأخر ( الساعة ساعتها كانت واحدة بليل ) .. انا دخلت علي السرير وهي راحت الحمام غيرت ولبست قميص نوم احمر ابن حرااام لازق علي طيزها و مبين فلقتها وحلامات
بزازها وقالتلي اتأخر كده ونامت وقالتلي تصبح علي خير يا حبيبي قلتلها وانت من اهله ...
انا بقي النوم طاير من عيني وقاعد بفكر ازاااي انكها فقعدت افرك زبي علي خفيف بين فلقتين طيزها وهي كل ده مش حسه ف انا اتجرات وكملت فرك لحد ما زبي وقف فنادي عليها وقولتلها يا عمتو انت لسه صاحيه اكتر من مرة ولقيتها مش بترد قلت دي اكيد فرصتي نزلت البنطلون وشفت طيزها الكبيره وكلها الاحمر اللي فوقيه شعر بسيط انا مستحملتش و دخلت زبي في كسها الاحمر وفضلت انيكها براحة وانا حاضرها وهي بتطلع آهات خفيفة وهي نايمة وانا ماسك في بزازها لحد ما كنت حسيبهم فطلعته بسرعة وجريت علي الحمام اجيبهم وانا مصدوم اناااا لسه مدخل زبري في كس عمتي ازاااي من شوية و نزلت لبن وطلعت لقيت عمتي قالعة ملط وقاعد في السرير
منار : ده انت طلعت عنتييييل يااا وااد
انا واقف مصدوم ومتنح ومش مستوعب وخي قامت شداني ورمتني علي السرير وقعدت علي زبي ومسكته دخلت في كسها وطلعت صوت شرموط وقالتلي ده انت حشوف اللي عمرك ما شفته انهارده يا ميدو ......
يتبع في الجزء القادم..... لو عجبتكوا قوليلي اكمل في التعليقات
كمل ياسطا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠
جامدة يسطا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مرمور٢٠
في انتظار التكملة
 
جميله اوي اوي القصه
 
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Mahmoud122
قمة الجمال استمر 😍 👏
 
جميلة استمر وارجوك راجع القصه قبل ماتنزل علشان الغلطات الأملائيه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%