NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمارة السعادة – الحلقة الثلاثون: ابراهيم في عيد ميلاده يعلن السكس الجماعي في عمارة السعادة

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,830
مستوى التفاعل
14,048
نقاط
10,678
b09offmcey.jpg

نكمل قعدة ناريمان مع ندى وكانت الاولى اندهشت لما عرفت ان نسوان كتير بيعطوا من ورا اجوازهم في العمارة! ندى الخبيرة القديمة في العمارة حبت تشجيها و تزيدها مالشعر بيت ففرقعت بضحكة ساخرة: أنت لسة عرفتي …و البت رضا و المزة هدير… و الوية أم محمد مرات القبطان و أم راندا مرات الظابط…و…ناريمان داخت و صرخت بضحكة: بس …هههه..بس..دي عمارة السعادة..دي عمارة المتناكات و المتناكين ههههه.. ضحكت ندى أوي: جرى أيه يا شرموطة….ما انت واحدة مننا…يا بت أنتي لسة متعرفيش أن فيه رجالة في العمارة بيركبوا نسوان بعض منهم إبراهيم…ناريمان شهقت: يااااه..أنت تعرفي إبراهيم دا كمان….ندى بضحكة تهكمية: يا بنتي دا أساس عمارة السعادة…دا بينيك نسوانه أخوات مراته و بناتهم و بيعط ويا نسوان العمارة هنا…دي صاحب مبادئ اشتراكية النيك و السعادة… و على فكرة هتجيلك دعوة بحضور عيد ميلاده بكرة بالكتير…و لسة مش عارفين هايفاجئنا بايه…فعلاً أبراهيم كان بعت دعوات لحضور حفل عيد ميلاده في الشقتتين اللي يجري فيهم الخيل وهو قرر فيها أنه يعلن السكس الجماعي في عمارة السعادة و المليطة على أخرها!!
المهم بعد ساعة من الهري و النميمة و بعد أما سمت ندى لستة كاملة بأسماء نسوان عمارة السعادة اللي بيتناكوا من محمود و عماد ليل نهار من ورا ضهر جوازهم قررت ناريمان وقالت: طيب دلوقتي احنا ساعات بنتخانق على أيام معينة…ندى: صحيح..لان محمود و عماد ساعات بيروحوا البلد و مش كل النسوان ظابطة مواعيدها…ناريمان: لا لا..حيث اننا متفقين لازم نظبط…لازملنا جمعية…ندى بضحكة ساخرة: أنتي اتجننتي يا بنتي…انتي عاوزة تفضيحنا….دي كل واحدة بتتناك في السر واللي عارفة مش بتكلم…ناريمان: بصي كلنا في الهوا سوا…احنا لازم نجمع الستات و نكون جمعية تنظمنا..مينفعش واحدة ترشي عماد بفلوس كتير أو محمود وتاخد حق جارتها!! ندى تبرق بعيونها: آه صحيح…طب نعمل أيه؟!! ناريمان: بصي أنا فكرت نكون جمعية على مبادئ إبراهيم النياك الكبير ده…ندى: جمعية و طب نسميها أيه؟!! ناريمان: نسميها نسميها مثلاً اشتراكية النيك بين أكساس نسوان عمارة السعادة اسم يليق بيها…اتعجبت ندى و أعجبت: حلو أوي…فعلاً أسم فخيم…ناريمان أسيبك دلوقتي…بس لازم تجمعي نسوان عمارة السعادة في يوم كدا عشان نحطط قوانينها..أوك…قامت ناريمان و ندى ودعته ببوسة. من سخرية القدر أن ناريمان متعرفش أن ابراهيم في حفلته يوم الخميس اللي جاي رايح يجمع كل الشباب و الشابات و النسوان و الرجالة العطيطة و يعلن السكس الجماعي في عمارة السعادة و مبادئه بطريق مقنعة…
فعلاً يوم الخميس زجاجات البيرة و الحاجة الساقعة و الويسكي للي حابب كانت موجودة! مش بس كده لفافات الحشيش الأصلي كانت تتوزع عالمدعوين رجالة على نسوان و الكل بقا يهمس: أبراهيم ده راجل مفيش منه…قوم ترد عليه مراته سمعت أنه كون شركة بتاعت تشكيل معادن و سماها شركة السعادة….واحدة ترد عليها أه على أسم العمارة..ابراهيم حيا الجميع و جات الترتة كبيرة عملاقة باسم ابراهيم و جنبها حتة جاتوه على شكل عمارة السعادة و الكل شهق: أووووه. واووووو…ابراهيم دا جنتيل خالص…ابراهيم في النص و حواليه نجمات محارمه نسوان و بنات هما ولاء بعد رجوعها و ميرنا و ريهام و رحمة و رانيا متحلقين حواليه و وراهم حلقات حلقات من السجالة و النسوان اللي لابسين عريان فساتين سواريه سهرة… ولاء مسكت أيد ابراهيم وهمست في ودنه: عقبال ميت سنة يا حبيبي…مش بس سبعة و تلاتين…الكل في نفس واحد…هابي بيز تو يويو هيما ..هابي بيرز تو يو…الانوار أطفأت و سبعة و تلاتين شمعة قايدةو سكينة طويلة الكل ماسك حتة من مقبضها و ابراهيم بينزل بيها عالتورتة…طفوا الشموع و ابراهيم بنفسه و حريمه يوزعوا التورتة و الجاتوه و الذي منه على الساكنين و وقف ابراهيم على كرسي و كأنه بيخطب: أيه الساكنين و الساكنات المحترمين و المحترمات…الكل انتبه و طرطق ودانه و سميرة قالت: أه ما هو راجل حزب و ناوي يرشح نفسه في مجلس الشعب…مزة بتهمس: أيوة يا ختي دا ليه مبائ عجيبة…مزة تالتة: بس بس..أسمعوا…ابراهيم: أسمعوني كويس…عارفين ليه سمينا عمرتنا عمارة السعادة جنب رقمها المعروف في الشارع؟!! همهمة بدت و ضحكات و غمزات و لمزات لأن الكل عارف!! ابراهيم يكمل وهو بيرفع زجاجة البيرة فوق شفايفه: لان كل اللي يجي فيها يبقى سعيد…مش محتاج لا فلوس…و لا مكبوت..عارفين يعني أيه مكبوت…يعني مكبوت…هسألكم سؤال و الي يرد عليا بشجاعة هيكون مدير شركتي الجديدة شركة السعادة و السكس الجماعي اللي شركائي فيها المدير العام المحترم كمال و الدكتور خالد صاحب ركة مستحضرات التجميل! كمال و خالد في نفس واحد: تسلم يا باش مهندس… الكل همهم و الكل نفسه يكون شجاع كفاية و يرد..أبراهيم: أيه أكتر حاجة بيجرﻻي وراها الإنسان…و تكون سبب سعادته…الكل بص لبعضه و خاصة اللي بيعطوا ويا بعض…الكل في نفس واحد: الفلوس و السكس…!! ابراهيم يقهقه: أحا!! هو كلكم عاوزين تبقوا مديرين ولا أيه!! صحيح السكس و المال. عشان كدا و إخلاصاً لمبادئي أنا و شركائي نعلن شركتنا الجديدة شركة عامة مساهمة لكل اللي حابب يكون ليه فيها نصيب من سكان عمارة السعادة! الجميع في نفس واحد: يحيا هيما..يحيا هميا..يحيا هيما…ابراهيم : وخدو دي كمان…و بما أني نياك صميم أعلن السكس الجماعي في عمارة السعادة و بردو للي حابب… الكل في نفس واحد: كلنا هيما…كلنا هيما…ابراهيم نزل من فوق الكرسي: يلا الحفلة صباحي…
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%