NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة علا انثي من نوع اخر | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 7/2/2023

  • عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
  • عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: انيك حريمك
القصه المره دي مختلفه شوي عن طريقتي ف كل مره
ممكن تتحكي علي اكتر من لسان.. عاوزه تركيز شوي

فيها ماضي وحاضر.. فيها محارم وغير محارم

فيها حب وعطف وجنس.. فيها مشاعر غريبه..

فيها ♕♡علا♡♕.. بونبونايه.. قطه صغيره مشاكسه.. مجنونه.. كل الدلع فيها.. الجسم المتفصل بس علشان يتمتع بالحب والجنس

_______________♡_____♡__________________

ثمة أشياء لا تجري كما نخطط لها،
وأخرى لم يكن مخطط لها أن تحدث..
لكنها تحدث، فتبهرنا، وترضينا،
وتكون السبب في سعادتنا الكبيرة..
______________♡♡____________

كنت وحيده.. وحيده مشاعري..
وحيدة مش علشان لوحدي..
الوحده مش وحده مكان فيه اهله وصحاب
حواليك لكنك مش حاسس نفسك جواهم

الوحده اوقات ف مشاعر.. مشاعر بنحسها
ومش لاقيين الحد اللي يعشها معانا..
بندور ف متاهات ع الحد اللي ياخدنا من ايدينا لخيالنا.. الخياال اللي بدا يتوووه جوا حياتنا..
خيال مركون في ركن جوا عقولنا وحيد..

زيي بالظبط
لما بقيت عايشه ف ركن جوا بيت اهلي..
الكل حواليا لكني وحيدة وتايهه

«««««««««مقدمه طويله شوي»»»»»»»

20/4/2021 بعد عيد ميلادي باربع شهور تقريبا

صحيت الصبح ع صوت ماما بتنادي عليا...
وهيا واقفه ع باب اوضتي اللي بنام فيها لوحدي

اوضتي بعتبرها صومعتي الخاصه.. بنام واكل واعيش حياتي فيها.. اقفل ع روحي ميت باب...

مش عايزه حد يقتحمها.. يهد السور اللي ببنيه بمنع اسراري تخرج منها..


ماما.. علا يا علا قومي يلا علشان تلحقي ميعادك...
داخلين ع العصر.. مش عارفه بقيتي بتنامي كتير ليه كدا

انا.. ماشي يا ماما قايمه اهوه..

قمت ف ضيق وانا بمسك تلفوني اشوف الساعه كم

قمت نطيت من السرير لما لقيتها داخله ع 3 انا ميعادي الساعه 4 يعني فاضل ساعه واحده بس

خرجت من اوضتي جري علي الحمام..
فعلا كنت هقع من تسرعي

ماما بتمصمص شفايفها
وانا مش شغلتش بالي بيها.. ودخلت اخدت دش ف السريع.. وخرجت

ماما.. هو لازم منه المشوار دا يعني يا علا.. اي لزمه الشغل يعني يا حبيبتي والبهدله دي

انا.. يا ماما عاوزه اخرج واتعلم واقابل ناس واتكلم معاهم.. مش دا اللي انتوا عوزينه اديني بعمله اهوه

ماما.. طيب يا حبيبتي اشتغلي ف مجال دراستك.. مش هتبقي بكاليوس تجاره وتروحي تشتغلي ف عياده دكتور نساوولاده

انا.. يا ماما هو اللي جت معايا دلوقت.. ما انتي عارفه ان ام محمود هتولد كمان شهر وهتاخد اجازه وعاوزاني اروح مكانها بدل ما الدكتور يجيب حد مكانها ومش تعرف ترجع

وسبيني بقا علشان اتاخرت لو سمحتي قبل ما هيا تيجي

روحت لاوضتي وقفلت بابها عليا كويس زي ما انا متعوده

كنت مجهزه الهدوم اللي هلبسها قبل ما انام

اخدها وحطيها ع السرير ادامي

وانا بقلع هدومي كلها لحد ما بقيت عريانه خااالص

اخدت الاندر ولبسته وكان من النوع الدانتيل العريض وشديته لفوق اوي كنت بحبه يظهر فخادي عاليه

وحطيت البرا ع صدري اللي كان مليان ومنفوخ
بحلمته الورديه اللي دايما واقفه

وف الوقت دا حسيت بلمسه ايده ع صدري
لكن مكنش حد موجود.

سمعت صوت ماما بتقولي استعجلي نفسك بقا لان ام محمود جت ومستنياكي تحت لانها مش قادره تطلع

كنا ساكنين ف الدور الرابع ومافيش اسانسير

لبست البرا وقفلت مشبكه وكان من البوش.. اللي بيرفع صدري ويخليه ظاهر كان صعب اقفل مشبكه لان بزازي مليانه

قفلته بعد صعوبه وكملت لبسي ونزلت لام محمود

انا.. اسفه يا ام محمود اتاخرت عليكي

ام محمود.. لا يا حبيبتي..انا اللي اسفه هتعبك الشهريين دول اولد بس وارتاح وارجع مكانك ع طول

ركبنا تاكسي وروحنا لعياده الدكتور عمر..
اللي اول مره اشوفه

مكنش لسه موجود لانه بيجي الساعه 5كان فاضل ع ميعاده ربع ساعه

قعدنا وجت مرضي ام محمود سجلتهم ف كشف

وانا قاعده جمبها

عدي شوي وقت

لحد ما لقيت واحد داخل لما عيني جت عليه فعلا مقدرتش انزلها.. لفت نظري او بمعني تاني خطف نظري له


كان طويل لا مش طويل اوووي طوله كان مناسب بعرض جسمه.. متناسق حتي لبسه كان متناسق

قميص ابيض ورافع كمه لحد نص ساعده كدا..
ولابس ساعه شيك اوووي ببنطلون كحلي..
والبرفان من النوع اللي كنت بحبه..

ودخل اوضه الكشف بعد ما قال بكل هدوء بصوت جوهري

السلام عليكم..

عرفت وقتها ان دا الدكتور عمر اللي المفروض
انا جايه اقابله

ام محمود قامت وقالتي هدخل له واندهلك تيجي ماشي يا حبيبتي

هزيت راسي بماشي

ام محمود دخلت وبعد دقيقتين او اكتر
الباب اتفتح ولقيتها بتشاور ليا اروح لها

قومت وانا قلقانه..مكنتش خايفه من حاجه.. قد ما كنت خايفه اواجهه تاني.. خايفه ابص ف عينه.. مع اني اول مره ف حياتي اشوفه

خبطت ع الباب ودخلت ع طول ومش عارفه لي كنت واقفه ادامه زي التلميذه اللي واقفه ادام معلمها وهيا غلطانه وخايفه من العقاب


كان بيبصلي باهتمام وتمعن كبير اووووي
وسالني.. اسمك ايه

قبل ما ارد.. ام محمود اللي ردت وقالت علا

بصلها ومن غير اي كلمه منه سكتت خااالص ووطت راسها ف الارض

كنت ببصلها
وخرجت من شرودي اللي تاه ف شخصيته
وطريقه كلامه اللي تخلي اللي ادامه ساكت غصب عنه

لما قال.. اسمك اي وهو بيبصلي

انا.. انا اسمي علا..وساكنه ف..............
وكنت حاسه ان الكلام بيخرج لوحده من غير ما اتحكم فيه

لما بص لام محمود.. مش شايفه انها صغيره اوووي انها تقدر بقا مكانك يا ام محمود

انا.. لا انا عندي 21سنه مش صغيره يعني

وانا بنزل بعيني ع جسمي..
زي اللي بقوله انت مش شايفني كبيره اهوه

بصلي من تحت عينه من غير ما يرفع وشه ليا..

وقال طيب يا علا شكرا.. دقيقه واحده وام محمود هتخرجلك تقدري تتفضلي

وقتها فعلا مش عارفه نطقت بالكلام دا ازاي
.. للعلم انتي محتاجني زي ما انا او غيري محتاج للشغل.. وانت مغرور اوووي ومتكبر اوووي وانا غلطانه اني سمعت كلام ام محمود.. وانا جايه علشان خاطر انها تعبانه وخايفه انك تجيب حد مكانها ومتقدرش تقدر ترجع تاني
يعني مش للشغل عندك اصلا ولا للشغل من الاساس

كنت بتكلم وهو زي ما هو قاعد وكاني مش بتكلم وبيسمعني باهتمام ومبتسم ابتسامه مخلياه شيك
اكتر ما هو ملامح وشه شيك
‏وفيها كريزما غريبه عمري ما شفتها ع حد..
‏كان عنده ثقه كبيره اوووي ف نفسه واصله للغرور


.. عمر اول ما خلصت كلامي ..
متسرعه انتي اوووي يا علا.. مين قالك اني رفضت او قبلت انك تيجي تساعديني هنا ف العياده..
اتفضلي استني ام محمود دقيقه وهتلاقيها وراكي

كنت متغاظه اوووي من هدوءه وثقته في نفسه وغروره وتكبره دا

لقتني بدبدب ف الارض زي ما متعوده
لما حد ينرفزني او يرفض ليا طلب وخرجت من الاوضه

بس مش استنيت ام محمود زي ما قالي.. لا نزلت ع السلالم للشارع ع طول وانا مقرره اني ارجع البيت وندمانه اني جيت له اصلا

وقفت تاكسي وركبت ورجعت البيت..

اول ما دخلت ماما قابلتني..
انتي جيتي بسرعه لي اي اللي حصل

انا.. محصلش حاجه عادي محبتش الشغل ومش رضيت اشتغل

وسبتها ودخلت اوضتي


ونمت ع السرير وكنت لسه لابسه هدومي

وسرحت ف عمر.. اه كنت مضايقه من بروده وغروره

بس سر بيني وبينكم

كنت مشدوده لطريقه كلامه والكريزما اللي بيتعامل بيها مع غيره.. باحترام من غير كلام كتير بياخد ويوصل اللي هو عاوزه

خرجت من سرحاني.. لما سمعت صوت خالو علي بيتكلم مع ماما بره ف الصاله

نطيت من ع السرير براحه وبقيت ماشيه ع طراطيف صوابعي علشان اقفل الباب..

مكنتش عيزاه يحس بوجودي..

خالو علي كان اقرب حد ليا.. دلوقت اكتر حد حابه اكون انه يكون بعيد عني

هو مش اخو ماما شقيقها ولا حتي اخوها خااالص..
كان بن مرات جدو ابو ماما..
جدو اتجوزها ومعاها ابنها علي اربع سنين..
بعد ما توفت وهو كان عشر سنين تقريبا...

جه عاش معانا واتربنا وسطنا.. وماما بتعامله انه ابنها


كنت قريبه منه اوووي بم انه اكبر مني
وكان حنين اوووي عليا.. وبيخاف عليا ولما حد يزعلني كان هو اللي بيجبلي حقي

كنت مفكراه اخويا لحد ما الجه اليوم اللي بقا عنده 18سنه
او عشرين سنه معرفش لاني كنت صغيره

كنت وقتها انا عندي سبع سنين تقريبا

ماما كانت بتجهز شنطته علشان مسافر لاخوات مامته اللي هما اخواله..

وسافر معاهم ووقتها كنت زعلانه اوووي وفضلت زعلانه فتره كبيره
وكل اللي في دماغي منتظره اخويا الكبير..
اللي عرفت انه زي خالي
وعرفت كل الحكايه اللي حكيتها دي

وكان تواصلي بيه مجرد اتصال كل فين وفين ممكن كل سنه مره او اتنين ومكنتش اعرف اي حاجه عنه

غير انه مسافر مع اخواله فرنسا.. وبقا مقيم هناك واتجوز فرنسيه واخد الجنسيه دي كل اللي اعرفه عنه


الجزء الاول هينزل االنهارده..
احب اسمع ارائكم اوووي.. مهمه بالنسبه ليا..

وبحب النقد بالتفصيل كمان

شكرا لكل اللي سال عليا وطلب اني اكتب حاجه جديده

وناس طلبت مني النوع دا بالخصوص ودا اهداء لهم واتمني تعجبهم واقدر احقق اللي بيتمنوه فيها

»»»»»»»»»» الجزء الاول«««««««««««

18/1/2021

قبل عيد ميلادي اللي هتم فيه 21سنه بيومين اتنين


مكنش ف الشقه حد غيري اللي راح مدرسته من اخواتي اللي اصغر مني واللي راح شغله من بابا او ماما

كنت بعمل شغل البيت وكنت بمسح ارضيه الشقه
وهدومي مبلوله

لابسه توب لونه زهري.. بنوتي.. ببقي شكلي حلو فيه
كان بحمالات كاشف دراعاتي البيضه ونص صدري
ومكنتش لابسه برا تحته منه.. كان بيضايقني وانا بعمل شغل البيت

لا بصراحه مكنتش بحب البس برا اصلا..
بزازي صحيح مش كبيره اووي بس مليانه ومنفوخه ومرفوعه لفوق
بس حلماتي كبيره ودايما واقفه
فكنت بحب اسيبها بحريتها طول ما انا بحريتي

وكنت لابسه من تحت برمودا او نقول شورت طويل مش واصل للركبه حتي

لا لا 😂 كنت لابسه اندر تحت منه..
اندر بكيني زهري برده ومطبوع عليه من ادام قلب صغنن كدا

روحت وبصيت ف العين السحريه اشوف مين ع الباب
مكنش ينفع افتح الباب وانا باللبس دا

هشوف مين.. حد غريب البس حاجه..
حد من البيت افتح عادي زي ما انا متعوده

انا عرفته ازاي معرفش.. تقولوا حسيته ممكن شميت ريحته برده ممكن.. علشان منتظراه بقالي سنين برده ممكن

ولقتني بفتح الباب وبنط ف حضنه
وحشتني اووووي يا علي وحشت اختك...
كل السنين دي ومش تسال عليا ولا تفكر تشوفني
وتخليني اشوفك... بجد حرام عليك

مكنتش حاسه بنفسي وانا ف حضنه
هو واخدني ف حضنه ورافعني لفوق وانا محوطاه بايدي ورجلي

ودخل بيا الشقه وقفل الباب برجله

كنت بستقبله استقبال واحده لجوزها غايب عنها سنين

مكنش اخويا ولا خالي بس.. دا حبيبي ودنيتي كلها..
ممكن غيابه عني هو اللي علقني بيه..
فعلا كنت كل يوم وانا رايحه انام افكر في علي اخويا حبيبي

دخل بيا الشقه وانا حاطه راسي ع كتفه وبعيط من شوقي ليه وفرحتي برجوعه

علي.. بجد انتي كمان وحشتيني اوووي يا علا

علي كان شايلني ف حضنه ولافف ايده حوالين طهري وضامنني ليه وانا متشعلقه بايدي حوالين رقبته

وبرجلي حوالين وسطه

ولاقيته بيحط شنطته الكبيره ع الارض ازاي هو شايلني
علي اللي اول مره اشوفه لما كبر

كان جسمه عريض ومتناسق اوووي وكان شيك ف كل حاجه ف لبسه وجسمه وكل حاجه فيه شيك

ساب شنطته وقعد ع اقرب كرسي من الانتريه ف الصاله اللي مقلوبه علشان بمسحها

بقيت قاعده ع رجله

علي.. وانتي وحشاني اوووي يا علا
وحشاني وكان نفسي اشوفك من زمان

انتي كبرتي اوووي يا علا بقيتي عروسه

وقتها حسيت بوضعي الغلط وانا قاعده ع رجله

قمت بسرعه وقفت ادامه وانا مكسوفه

حم..... علي السلامه يا ابيه..كنت فين وليه سبتني كل دا لوحدي

ابيه علي..هحكيلك كل حاجه بس دلوقت فين اخواتك وبابا وماما لسه مجوش من الشغل

قلتله اللي ف المدرسه واللي ف الشغل

طلع فونه واتصل بماما وبعد كلام كتير قال ليها انه ف البيت
وقفل الفون لما ماما قالتله ان ادامها اربع ساعات لسه وترجع من الشغل

فهمت من كلامه انه هنا ف مصر من اميارح يعني مش لسه واصل

علي .. حبيبتي عاوز اخد دش انتي قالبه الشقه لي كدا

انا.. ثواني يا ابيه هجهزولك ف ثانيه واحده لحد ما تجهز هدومك

جريت ع الحمام.. انضفه بسرعه لاني كنتي قلباه هو كمان

ونديت عليه ابيه الحمام جاهز

كنت لسه مخرجتش لما هو جه دخل وانا جوا

داريت وشي للناحيه التانيه

لما لقيته داخل مش لابس حاجه غير شورت بس وكان عريان من فوق خااالص وجسمه رياضي اوووي

عمري ما شوفت جسم رجل عريان كدا ومكنش ليا ف الجنس قبل كدا ولا صحابات اتكلم معاهم ف اي حاجه

علي.. انتي مكسوفه يا علا مني هههههههه

وكان واقف ورايا واتفاجأت لما لمس طيزي وقفش فيها وقام ملسوعني ضربه خفيفه.. احلويتي يا لولا وكبرتي

كنت مكسوفه من حركاته وكلامك فجريت برا الحمام وانا بقفل الباب ورايا

سمعته بيضحك من جوا ههههههه

لما سالته.. انت هتفضل يا ابيه ف مصر ولا هترجع تاني

علي.. مش سامعك بتقولي اي.. ادخلي مش تتكسفي يا ما غيريتلك البامبرز عهععه 😂

كان جرئ اوي من اول ساعه يشوفني فيها

انا.. لا خلاص لما تخرج

رجعت لميت الصاله بسرعه وافرشها قبل ما يخرج

وسمعت صوته جاي من عند الحمام

لولا.. كنتي بتقولي اي

انا.. انت هتستقر بقا ف مصر ولا هترجع تاني ومش انتي اتجوزت فين مراتك لي مش جيت معاك وخلفت ولا لا قولي كل حاجه

علي.. وهو جاي نحيتي ولسه بالشورت وكان نفس اللي دخل ياخد دش بيه..

لا هسافر تاني ومراتي هناك.. انا جاي اتجوز هنا حابب اتجوز مصريه واتجوز واسافر ع طول

انا باستغراب تتجوز لي مصريه انت متجوز فرنسيه هتبص للمصريه

كان قرب مني وشدني من ايدي وقعدني جمبه

بقيت باصه ليه وهو بيتكلم

علي.. لا الجواز من المصريه غير.. وبرده تنوع وعاوز اخلف بقا وكدا ومش عاوز ولادي يتربوا بره عن تقاليدنا مش كفايه انا اتغيرت معاهم واتعايشت زي ما بيعيشوا

انا.. طيب ع كدا هتطول بقا..لما تدور ع عروسه وتخطب وتستني فتره خطوبه وتتجوز

علي.. لا لا ما انا موصي ناس معارفي من هنا ومتفقين مع ناس كمان يومين تلاته هنروح نقابلهم ولو حصل خطوبه كم اسبوع بس ونتجوز ع طول واقضي شهر هنا وبعدين اسافر

زعلت لانه هيسافر ويسبني تاني وكان باين عليا اني زعلانه

قرب مني واخدني ف حضنه.. عارف انك زعلتي بس خلصي تعليمك واجي تاني واخدك تعيشي معايا هناك لو حابه

رجعت افرح تاني لما قالي كدا.. مع اني عارفه انه مش هيحصل بس اديني براضي نفسي..

علي.. قومي البسي هنروح الشقه بتاعتي لحد ما ماما وبابا واخواتك يوصلوا

انا..شقه اي.. عندك شقه منين

علي.. يا بنتي انا ناس معارفي اشتروا ليا شقه اقضي فيها الشهرين دول واتجوز فيها قبل ما اسافر برده
امال هقعد فين ف الشهرين دول

انا.. لا انت هتقعد هنا ماليش دعوه مش كفايه انك هتسافر تاني

علي.. طب البسي وانجزي نفسك يلا علشان نروح ونيجي ومش نتاخر.. وهعملك اللي انتي عيزاه

دخلت لبست هدومي من غير حتي ما اغير هدومي اللي كنت بنضف الشقه بيهم

ونزلنا وركبنا تاكسي وبعد شوي وصلنا للمدينه اللي جمبنا

طلعنا ف الاسانسير وكنت طول ما انا معاه ماسكه ايده زي العشاق

وقفنا ادام شقه وابيه علي فتح بابها ودخلنا جوا

كانت فخمه اوووي وانا كنت مبهوره اووي بيها

علي.. عجبتك الشقه اي رايك فيها

انا.. تحفه بجد مبروك عليك يا حبيبي وتتهنا بيها وبعروستك


علي.. طب بصي ربع ساعه هنزل اجيب حاجه نشربها وانتي لف ف الشقه اتفرجي عليها وبراحتك

قلتله ماشي وهو نزل وانا بدات الف ف الشقه كانت جميله اوووي وحلوه فعلا

لما دخلت اوضه النوم كانت تحفه التحفه
لحد ما فتحت الدولاب.. لقيت ف هدوم كتير رجالي ع حريمي وقمصان نوم واطقم رقص والكلام دا

كنت بقلب فيهم لحد ما مسكت بيبي دول
كان تحفه بمعني تحفه.. اخدته وقفت ادام المرايا
‏وانا حطاه ع جسمي وبشوفه هيبقي عليا ازاي

لكن وانا بفترج كان ابيه علي طلع الشقه
وانا محستش بيه شفته وانا بلف بجسمي ادام المرايه

لما قالي عجبك

انا .. اه حلو اوووي.. دول للعروسه ولا اي

علي.. اه كنت جايب شوي هدوم كدا ع زوقي.. بس مدام دا عاجبك خديه ليكي

انا.. لا طبعا مش هاخده مش هينفع اصلا اخده

علي .. لا هتاخديه وكمان هتقسيه ادامي لازم اشوفه عليكي دلوقت

انا .. يا ابيه مش هينفع اخده وازاي عاوزني اقيسه كمان

علي .. هزعل كدا منك انتي مكسوفه مني
هخرج البسيه وفرجيني عليه اوك

وفعلا سبني وخرج وقفل الباب وراه

كنت واقفه حيرانه اعمل اي.. وصحيح ينفع اقيسه واخليه يشوفه عليا.. ماهو اتربي معايا وزي اخويا

بعد تفكير كبير.. قررت اقيسه اكيد يعني مش هيحصل حاجه


قلعت البلوزه والبطلون اللي كنت لبساهم

وبقيت واقفه بالاندر البكيني بس
الزهري اللي كان شبه بتاع *******
والتوب العريان اللي كاشف نص بزازي وبطني من تحت

قلعت التوب كمان وبقت بزازي عريانه
مكنش ينفع البسه تحت البيبي دول

البيبي دول كان عباره عن برا ستان شفاف بحمالات رفيعه اووي ونازل بستان ع البطن لحد تحت نص طيزي كدا

لبسته وقلعت الاندر كمان ولبست الاندر اللي جاي معاه البيبي دول يدوب مثلث خيط بمثلث ع كسي

وانا بلبسه كان جااامد عليا ببزازي المنفوخه وطيزي اللي بارزه لورا مع صغر فلقاتها وخيط الاندر اللي باعدهم عن بعض

اتكسفت من روحي ازاي اخلي ابيه علي يشوفني كدا
اه اتربي معايا وزي اخويا او خالي بس برده


اوصفلكم نفسي بقا اتاخرت ع الموضوع دا انا عارفه

انا جسمي ابيض وناعم زي ******* قصيره نوعا ما
بس متلاقم مع جسمي الصغنن

شعري لونه ذهبي وقصير مش طويل اوي لحد تحت اكتافي بحاجه بسيطه كدا

صدري.. بزازي.. مش كبيره بس مليانه لحم وانوثه كدا ومنفوخه دايما بحلماتها النافره الواقفه دايما ولونها وردي

بطني ماليش اي بطن بنت لسه ومحافظه ع جسمي
نازله بكرف ع الاجناب بطيز بارزه لورا بفقات صغننه

ودايما من كتر لبسي الاندر الدانتيل وانا بره ف الشارع او الكليه والبنطلونات بقت فلقاتي بعيده عن بعض

...........

وكنت لسه بمد ايدي ع هدومي علشان اقلعه والبس تاني

سمعت باب الاوضه بيتفتح وعيون ابيه علي متمسره ع جسمي ومتنحه بطريقه غريبه

داريت جسمي بايدي بس اكيد مقدرتش اخبي حاجه
انا كلي عريان ادامه

كان جاي عليا وف ايده كاسين عصير موز باللبن كان عارف اني بحبه

وكان برده لابس شورت بس وعريان من فوق

انا برده تنحت ف تفاصيل صدره العريض والمشعر اللي يخلي اي انثي تانيه تفكر تترمي ف حضنه من غير تردد

قرب مني.. وحط العصير ومن غير اي كلام مسك ايدي اللي كانت ع بزازي ورفعها لفوق وبدا يخليني الف ادامه

وبعد لفه واتنين كنت بقيت ف حضنه وظهري لازق ف صدره ولافف ايده حواليا

وبيهمس ف ودني.. مكنتش متخيل انك كبرتي ولحلويتي كدا يا لولا.. انتي احلويتي اوووي

كلماته نزل ف ودني زي السحر مخليني مش قادره ارد ومستلمه له..
نفسه مخلي جسمي يحسس احساس اول مره احسه احساس اني افضل ف حضنه ع طول

لحد ما باسني ف رقبتي وقتها مبقتش انا علا بلحمي

لا بقيت حته ملبن دايبه ف ايده ومسلمه يعمل فيها اللي هو عاوزه

لفني وبقا وشي ف وشه وبم اني اقصر منه كنت ببصله وانا رافعه راسي لفوق

ولقيته هجم ع شفايفي يبوسها فيها ويمصها كان محترف ف البوس زي افلام الرومانسيه

مكنتش ببادله البوس بس كنت مدياله الفرصه انه يكمل

لحد ما رجع ع السرير وقعد واخدني ف حضنه وهو بيرفعني من تحت علشان ابقا قاعده ع حجره

اول ما قعدت ع حجره حسيت بحاجه ناشفه تحت من فلقات طيزي...

وقتها مديت ايدي اعدل زبه تحت مني..
اه عمري ما مارست الجنس ولا اتكلمت مع حد فيه بس كنت بتفرج ع السكس واقرا قصص ومواقف

انا ماسكه زبه من فوق الشورت كان تخين اوووي وطويل اترعبت من تخيلي لحجمه.. سبته ع طول

وبصيت لابيه اللي قالي.. عاوزه تشوفيه

هزيت راسي بلا

ابتسم ورجع يبوس ف رقبتي تاني وعمال يقول كلام مش سمعاه كنت بسمع كلمه كل فين وفين من كلامه لما افهمها

انتي جااامده.. مش هسيبك تاني.. هتفضلي تحت مني.. انتي لبوه اوووي..

كلام كان مزعلني.. بس بيثيرني اوووي

نزل ع بزازي اللي خرجهم من تحت برا القميص وفعصهم فايده اوووي

اول مره انطق.. اه بيوجعني يا ابيه براحه

معرفش هو وقتها اتحول ليه ورماني ع السرير وركب فوق مني ونزل رضاعه ف بزازي اللي كانت بتصرخ من الوجع بس هايجه من رضاعته منهم

كنت بتلوي من تحت تحت منه من الهياج
اول رجل يلمسني ومين من ابيه علي اللي اتربيت معاه وع ايده

ياما قعدت ع حجره وانا صغيره.. دلوقت بقيت الجسم اللي يتمتع بيها ويقضي شهوته فيها

لقيت نزل ع بطني وانا سرحانه ف حركاته ف جسمي
وهو بيقلعني الاندر مسكت الاندر زي اللي متاكده اني دي اخر فرصه اني افضل علا اخته... هههه اخته

بصلي بتبريقه غبيه وهو بيقلي هتخافي من علي حبيبيك

الكلمه طمتتي اه بس لو حصل اللي انا خايفه منه هتتعرف اني نمت تحت اخويا طب وبعدين

هزيت راسي باه انا خايفه من اللي جاي ونطقت قلتله اه بلاش كفايه كدا

فتح رجلي وهو بيبصلي.. طب اشوفه بس ونبطل

سبت رجلي فتحها وقلعني الاندر حاجه بسيطه

كان متنح ف كسي الصغنن اللي شفراته مداريه اللي جوا

كان كسي زي ورده ورقتين قافلين ع الورده من جوا

فتحه وهو بيقولي عرفتي بقا عاوز اتجوز مصريه ليه

سخنين ومطعين ويبقوا للواحد لوحده مش الواحد واصحابه

مفهمتمش كلامه وقتها.. ولا ركزت

لانه نزل يبوس ف كسي وهو بيحاول يدخل صوباعه ف طيزي الضيقه اووووي

اه ااااااه يا ابيه بيوجع اوووي كفايه

جسمي اترفع لفوق بوسطي وطيزي وكنت بعمل بيبي ميه من كسي ف وش ابيه

اللي بقا يلم البيبي من ع وشه ويلحسه.. هو مكنش بيبي دا كان سوايل من كسي علشان شهوتي نزلت

بيمص زي اللي الحيوان اللي بيمص ددمم فريسته وهو بيستمتع بطعمه

فضلت نايمه مش قادره ع الحركه اعصاب جسمي كلها سايبه

كل اللي بعمله اني ببص لابيه علي وهو رافع رجلي ع صدره ومطلع زبره الكبير اووي ع ما اظن معدي ٢٠س

خايفه من حاجتبن.. هيدخله ويضيع شرفي..
طب لو دخله هستحمل دا كله ازاي

بقيت ازووم من الوجع ومم المتعه ف نفس الوقت

وهو بيحرك زبه ع كسي من بره ااااااااه امممممم
خايفه يحسبني مستمتعه فيفتحني

حاولت اتحرك تحت منه واقوم... لما قمت وهو بيحاول ينمني ع بطني


زحفت لورا بجسمي لحد ما بعدت عنه وروحت لباب الاوضه وانا بقوله كفايه يا ابيه.. مكنش ينفع دا يحصل اصلا

بصلي وكان واقف منزل الشورت بتاعه ومطلع زبه الكبير وبيلعب فيه

وبيقولي ماشي بس تعالي العبي ف بتاعي لحد ما انزل لبني طيب ريحيني زي ما ريحتك

قلت لا انا هلبس ويلا علشان نروح

واخدت هدومي وجريت للحمام البس. وخرجت من الشقه لما سمعته بيصرخ بصوت مكتوم وتقريبا بينزل لبنه لما كان بيضرب عشره لما انا خرجت

ونزل بعدي بربع ساعه.. وانا مكنتش حابه ابصله

كسوف وخوف ورعب من اللي جاي.. كان معايا وكان بيفكر ف شهوته وبس

.. قعدت جمبه ومش قادره ابص ف عنيه شايفه حد تاني مش ابيه علي.. حد بقيت مرعوبه من انفاسه حوليا

لحد ما طلعنا البيت




..............

هنزل كل اربع ايام جزء

-------------------------

فضلت استناه سنين..كان جوايا له احترام وحب وشوق يكفي عمر كامل

احترام لاخ كبير اتعلقت بيه بسبب بعده عني واحساس بالامان وانا ف حضنه من صغري

حب لخال رباني ع رجله بدلعه واهتمامه

شوق لحبيبي اللي غايب عني ف لحظه وانا لسه بفتح عيني ع رؤياه

ابيه علي خوفني منه.. خوفني من لمسه ايده ع كتفي.. من اول ساعه اشوفه فيها بعد سنين طوال

............................


الجزء الثاني...


وصلنا البيت كانت ماما جت من الشغل واخواتي من مدارسهم.. وبابا اللي كان لسه مجاش
وبعد البوس والاحضان وبم ان اخواتي مش متعلقين بيه اوووي وكانوا ولاد وتقريبا مش يعرفوه اووووي

مطولش معاهم ف الحوار

وكانت كل الكلام بينه وبين ماما عن العروستين اللي اخواله او قرايب مامته مقترحينهم عليه

فيهم واحده المفروض انه ف ميعاده بكري هيروح يقابل اهلها فيهم..

هيروح هو وماما وسمعتهم بيقولوا اني هروح معاهم

سمعتهم لان وقتها كنت ف الحمام واقفه ورا بابه
كنت قلقانه ممكن يوحي لماما اني مارست معاه
ممكن بس اكيد مش هيعمل دا ماهو برده غلطان زيي وممكن اكتر

بعدت عن الباب ورجعت اخدت دش لما سمعت علي بيقول لماما انه عاوز يمشي علشان ينام شوي

وماما اقترحت عليه ينام ف اوضتي.. اتضايقت وقتها
مع اني كنت مقرره قبل ما دا يحصل بينا
انه ينام ف شقتنا وكمان ينام ف اوضتي

هيا سريرين وفيهم سرير ليا والتاني فاضي

خرجت من الحمام بعد ما اخدت دشي وانزل من ع جسمي ريحته.. كنت قلقانه لحد يشمها عليا

انا لماما.. هو انتي لي خليتي ابيه ينام ف اوضتي ادخل ازاي دلوقتي انا الاوضه وهو نايم جوا

ماما.. وفيها اي يا علا دا ابيه علي اللي ياما قعدتي ع رجله.. وانتي صغيره

انا.. اهوه انتي قلتي وانا صغيره يعني معدش ينفع لاني كبرت

ماما مش رديت عليا لان فونها رن وتقريبا كان بابا اللي بيتصل

ماما.. اي يا بو علا انت اتاخرت لي كدا..
بابا.. بيقول حاجه وانا مش سمعاه اكييد....
بس واضح ان وراه ماموريه بره وانه هيسافر

ماما.. خلاص ساعه اكون جهزتلك الهدوم اللي هتاخدها معاك.. مش بتقول تلت اربع ايام.. تعال سلم ع علي واتغدي وخدهم

ماما مع السلامه

انا.. هو بابا هيسافر النهارده ولا اي

ماما اه.. مش عارفه كان المفروض الاسبوع الجاي بس مش عارفه غيروا ميعاد الماموريه لي الشهر دا

سبت ماما وروحت للمطبخ اجهز الغدا علشان بابا لما يجي يتغدي ع طول

وبعد ساعه بابا جه واتغدا معانا وسلم ع ابيه علي اللي كان بيتغدا معانا وبعدها بابا سابنا ومشي

وابيه جاب الشنطه اللي جاي بيها الصبح وكان فيها هدايا لاخواتي وليا وقال ان هديه عيد ميلادي مش ناسيها طبعا وانه هيعمل عيد ميلاد حلو ليا بم انه موجود

وبدات اتناسي اللي حصل بينا الصبح

لحد بابا ما سافر وابيه علي قال انه هيروح مشوار وهيخلصه ويروح ع شقته

ماما وقتها قالتله لا طبعا هتبات معانا الفتره دي مش هينفع تبات لوحدك مش كفايه سبتك الاسبوعين دول تقضيهم ف الفنادق..
فهمت وقتها ان ابيه علي هنا ف مصر بقاله اسبوعين ومحدش قالي ومعرفش اي السبب

بس عادي مافيش مشكله معدتش تفرق معايا

ابيه خرج لمشواره

انا فضلت ف اوضتي الوقت دا كله وكنا تقريبا الساعه ٨

كنت فاضيه مش بعمل حاجه واخواتي ف اوضتهم وماما كانت نايمه ف اوضتها وانا ما بين التلفزيون و المطبخ والنت

لحد ما عيني غفيت ونمت وصحيت تقريبا الساعه ١١بليل

خرجت بره كان اخواتي ناموا
وماما وابيه علي اللي قاعدين قعدت معاهم..
وكانوا بيتكلموا

قعدت معاهم وفضلنا نتكلم شوي

وانا بحاول اتناسي اللي حصل ليا الصبح

وقعدنا ندردش شوي لحد ما

ماما.. انا هقوم انام يا علي. انت وقت ما تحب عندك اوضه علا او تعالي نام عندي السرير كبير اللي يريحك

ابيه وهو بيبصلي وكانه بياخد رايي

.. لا انا ممكن انام ف اوضه علا ع السرير الفاضي هناك

ماما اللي يريحك يا حبيبي

وقعدت انا وابيه نكمل كلامنا

لحد ما هو قال انا هقوم انام.. موافقه انام ف اوضتك ولا

انا.. اللي يريحك يا ابيه زي ما تحب

علي.. اوك..

قام بس راح للحمام تقريبا ياخد دش

وبعدها خرج من الحمام وكان لابس شورت وتيشيرت بس

مش عارفه عيني لي راحت ع زبه..
ممكن علشان واضح ف الشورت ممكن..
بس نزلت عيني وانكسفت لما ابيه بصلي
ونزل عينه علي زبه وابتسم وراح لاوضتي

بعد ما دخل فضلت انا ع الفيس واكلم ف صحباتي

الساعه بقت ٢بليل وانا فعلا عاوزه انام فكان لازم ادخل انام..

قمت للحمام.. وبعدها روحت لاوضتي ع سريري

ونمت وكنت نايمه بالبيجامه ودي مش عادتي.. كنت بلبس هدوم اخف من كدا وانا نايمه بس معدش ينفع اعمل كدا


تقريبا نص ساعه عدت كنت ما بين الصحيان والنوم

لما حسيت بحركه ابيه بيقوم من سريره

غمضت عيني وانا خايفه ليكون جاي ليا ويحصل اللي خايفه منه

قلبي اطمن لما حسيت برجله رايحه الباب
فكرته خارج للحمام

بس خوفت تاني لما لقيته بيقفل الباب وجاي نحيتي

مكنش عندي الجراه اني اصحي واتكلم معاه حتي

خوفت من حد يحس بينا وبقيت مش عارفه افكر اعمل اي


لمسه ايدي بقت كانها كرباج ع جسمي وهو بيحضني من ورا وبيقرب مني

لما حسيت بزبه بيتزنق من تحت الشورت بتاعه
وبيخبط ف طيزي من ورا

وهو بيمسك بزازي بعنف وبيفعص فيهم

ونازل بوس ف رقبتي..

اهاتي عاوزه تخرج مني وكتماها بالعافيه

انا برده انثي وشهوتي بتيجي لما ايده تلمسها

لمسه واحد بيتحرش ليا ف المترو وانا واقفه مزنوقه بين رجلين.. بس دول ناس هتقضي شهوتها من غير اي خساره ناس غريبه عني

مش ابيه علي اللي بيحاول ينزل بنطلوني وانا مسكاه من ادام وبيتهد الف سور بيني وبينه

قوتي مش قادره تتماسك اكتر من كدا وسابت بنطلوني بالاندر ينزلوا مره واحده لحد ركبتي

وضاعت اعصابي لما ايده اتمدت لزنبوري تفرك فيه
مع اهاتي اللي عليت
واعلنت سقوط حصني اللي محافظه عليه
وبلف علشان اكون ف حضن ابيه علي

كنت نايمه ف حضنه بتداري منه...
تحت منه عريانه وكسي مكشوف وزبره واقف ع باب كسي

نطقت باخر توسل ليه ممكن يقوم من عليا

ابوس ايده يا ابيه..ممكن حد يسمعنا

لكن للاسف اعتبرها موافقه مني وسبب رفضي ان حد يسمعنا بس

متقلقيش محدش هيسمع حاجه زمانهم ف سابع نومه

ابوس رجلك بلاش

قام من عليا.. فكرته رجع عن اللي كان ناوي يعمله

لكن وقف ع السرير عريان وزبه زي العمود وانا نايمه ع ظهري

وبيمد رجله ليا علشان ابوسها

بصيت في عنيه اترجاه... لكنه نزل فتح رجلي وكان بياكل كسي اكل ويعض ف شفايفه كانه مداقش طعم اللحمه بقاله سنين

اهاتي عاليه جوا مني عاوزه اصرخ.. من الخوف ومن الشهوه ف وقت واحد

صابعه بيحاول يلاقي طريقه ف خرم طيزي الضيق

نطقت.. اخيرا بلاش دلوقت ابوس رجلك

هكون تحت امرك ف اي حاجه الصبح بس دلوقت بلاش

قام مع عليا كانه موافق ع الاقتراح اللي قدمته له

انه يهتك عرضه براحته الصبح بعيد عن مسامع اخته..ماما.. اللي ربيته

وقف ع الارض بيلعب فزبه لحد ما نطر لبنه ع وشي

وديت وشي الناحيه التانيه وانا بعيط

راح لسريره بعد ما رفع الشورت ونام كانه ملاك مش من دقايق كان بياكل ف لحم بنته.. اخته.. بنت اخته.


داريت عنيا ووشي ف المخده.. خايفه للصبح يطلع
وابقا جسم لخالي واخويا يمتع نفسه بيه


من كتر التفكير نمت ومش صحيت الا ع صوت ماما وهيا بتصحيني

قومي يلا يا علا.. انا خارجه للشغل واخواتك خرجوا

قبل ما ارد عليها بصيت بعيني النعسانه لسه

ع السرير اللي جمبي.. السرير اللي هو كان نايم عليه

ماما.. خالك صحي من بدري وبيقول انه هيروح مشوار

وقومي يلا علشان تجهزي الفطار علشان خالك نزل من غير ما يفطر

شاورت لماما بحاضر قايمه اهوه ورجعت حطيت دماغي تاني ع المخده

ف بالي.. خالي مش هيرجع يفطر زي الناس يا ماما.. لوتعرفي خالي هيرجع يعمل اي مش هتخليه يدخل البيت دا تاني

كان الرعب بيملي قلبي.. مع كل خطوه لماما بتبعد عني فيها

عاوزه اصرخ عليها.. واقولها مش تسبيني لوحدي وتخرجي
اصرخ واقول لها ارجوكي خليكي معايا

لكن ماما خرجت وقفلت الباب وبقيت بالمعني الحرفي

لوحدي منتظره جلادي.. يجي يجلدني بكرباجه
««نياكي.. يجي ينكني بزبره»» مش بمزاجي لكن غصب عني

قومت غصب عني بخطوات تقيله مش عاوزه تتحرك

اخدت دش وروحت للمطبخ.. اجهز الفطار...

خلصت والوقت عدي وخالي مجاش.. بتمني مش يجي الا بعد ما ماما تيجي

عدي يجي ساعتين من بعد خروج ماما
ظنيت ابيه طرد الفكره من باله ورجع لعقله

لكن خاب ظني لما لقيت فوني بيرن بمسج ع الواتس من ابيه علي

عرفت ازاي ان هو

باعتلي صوره لزبه ومكتوب عليها منتظرك ف الشقه بتاعتي مش تتاخري يا لبوتي

ربع ساعه ومسج تانيه.. هتيجي مش تتاخري ومش هبعتلك تاني اوووك.. محضرلك مفاجأه


للاسف لبست هدومي وروحت للشقه.. صحيح مكنتش عارفه المكان.. بس هو منساش يبعت ليا اللوكيشن بتاعها

ووصلت العماره وركبت الاسانسير

كان تابوت حاسه انها تابوت مطلعني لموتي.. بس لازم اركبه دلوقت

وصلت وياريتني ما وصلت


كنت واقفه ادام الشقه وماده ايدي للجرس ومتردده اضغط عليه

كنت خلاص هلف وارجع للاسانسير..
بس لقيت الباب بيتفتح وابيه علي بيخرج منه
‏لابس شورت بس وعلاماات الفرح ع وشه

ابيه علي .. بصوت واطي منوره يا لولا


ابيه اخدني ف حضنه وهو بيبوس فيا مكنتش مستجابه خااالص ليه

لحد ما شالني بين دراعاته وراح بيا لاوضه بنروح ليها بطرقه توزيع يعني هيا واوضه كمان معزوله شوي ع الاوضه اللي لمس جسمي فيها اول مره


نزلني ع السرير ومش اداني فرصه افكر او اتردد او حتي احاول معاه يسبني وبلاش يعمل اللي هو عاوزه

نزل بوس ف كل حته ف جسمي يطولها وهو بيقلعني هدومي لحد ما بقيت مش لابسه اي حاجه خااالص


مكنتش متجاوبه معاه خااالص

نايمه ع السرير وهو فوق مني عمال يبوس ف جسمي

رفع راسه مع عليا وهو بيمشي ايده ع بزازي بهدوء

فعلا وقتها جسمي بدا يهيج من حركه ايده


بيلف صابعه حوالين حلمه بزي وانا بهيج اكتر..

لقيته ابتسم.. كدا عرف اكتر حته بهيج منها..
حلمه بزازي اللي واقفه ع طول وتكبر لما اهيج

نزل من عليا وقالي هسيبك تلبسي حاجه ع زوقك واستناكي بره...

سابني بعد ما باسني من شفايفي بوسه هيجتني اوووي

قفل الباب وراه لما خرج ..
بصيت جمبي ع السرير

‏كان مجهزلي نفس القميص بتاع امبارح


لبسته ف تردد بس خلاص انا جيت

خرجت من الاوضه اللي قال انه هيستناني فيها

كل ما اقرب منها قلبي يتقبض اكتر.. كل خطوه بخطيها كاني كنت بخطي للنار بايدي

وعقلي.. ارجعي يا علا.. ارجعي مش لو دخلتي مستحيل تخرجي علا تاني

عقلي.. هتبقي حد تاني انتي نفسك مش هتعرفيه

هيجاني محرك رجليا اللي سحباني لباب الاوضه الباهت ف عيني

لحد ما قربت من الباب المفتوح ع الاخر وانا لابسه قميص عريان كاشف كل جسمي ورايحه لابيه علي يستبيح جسمي...

لحد ماشوفتهم سوا..

كان ابيه علي منيمها ع بطنها ورافع طيزها وبينكها ف كسها وراسها ع السرير

وانا واقفه ع الباب لابسه قميص نوم كاشف جسمي اكتر ماهو مداري

كانت بتتاوه وزبره بيدخل ويخرج جواها

بتتاوه بمتعه كبيره وشهوه كبيييره اووووي

ااااااه نيكني يا علي نيك اوووي ف كسي

انت فين من زمان مكنتش بتناك قبل كدا...

ااااااه نيكني ف كل خرم ف جسمي

وانا واقفه مصدومه... من اللي انا شيفاه بعيني

واللي بيدور ف بالي...

انتي جيت ليه يا ابيه جاي علشان تكسرني.. جاي علشان تكرهني ف نفسي... جيت لي

كنت خليك مكان ما كنت وخليني كنت بشوقي ليك

شوق برئ اخت لاخوها..

جيت لي.. يا علي...

جايبني دلوقت لي.. جايبني علشان اشوفكم سوا...

عاوز تنام معانا ع سرير واحد.. انت مستحيل تكون ابيه علي االي مستنياه


كنت بتكلم بيني وبيني نفسي

وصوت لحم فخاده بيصقف ف طيازها

كان ظهرهم ليا لكنه عارف انه واقفه بتفرج عليهم

لحد ما رشق زبه للاخر ف كسها وهيا تصرخ


اااااه زبك فشخني يا علي

مد ايده مسك بزازها ورفع وسطها لفوق بقت واقفه ع ركبتها وهو واقف ع ركبته وزبه ف كسها من ورا
وبيلعب ف بزازها

وهيا بتتلوي بكسها وطيزها علشان زبه يغوص اكتر ف كسها

لبنك سخن اوووي يا حبيبي.. لبنك بيلسع ف كسي

املاني لبن... املي كس منيوكتك وعشرها بلبنك


ولفت علشان تمص ف زبه بعد ما فضي لبنه ف كسها

وعينها جت ف عيني

هيا ع السرير مع ابيه علي واللبن سايل ع فخادها وماسكه زبه

وانا ع الباب واقفه لابسه قميص نوم علشان ينكني زي ما بينيك.. ......




مين من القراء هيقولي علي بيفرج علا ع مين


كدا الجزء انتهي

القصه مختلفه.. اعزروني دي بداييه واحب النقد اكيييد

عارف اني اتاخرت اوووي عليكم بس سامحوني ظروف غصب عني

وشاكر ليكم ع سؤالكم ولو كان ينفع اشكر كل حد باسمه ع السؤال كنت مش اتردد ف دا

اتمني الجزء يعجبكم ومكنش اثرت ف سرده

اسف مره تانيه

واتمني من اللي مش قرا سلسله

اخت مراتي وجوزها الديوث يقراءها
علشان يقدر يتعرف ع الابطال اللي هترجع ف الظهور ف الجزء دا
_________________________________
يلا نبدا قصتنا

____________

اَعرف اننا لا نكتب كل شئ نريده، لكن اعرف ايضاً،
اننا نريد كل شئ نكتبه...

هي لا تريدك ان تفعل كل شئ من أجلها،
فقط..
هي تريد ان تراك ان تفعل اي شئ لأجلها..
____________________

الجزء الثالث

ع.. لسان د..عمر
اك اللي قرأ ليا عارفه كويس.. مش محتاجين اذكركم بيه

لكن محتاج تبداوا الجزء دا بعد المقدمه...
___________________

يومها كنت متفق مع السكرتيرة اللي بتساعدني ف العياده.. ام محمود.. انها هتجيب واحده مكانها ف العياده
لفتره شهرين تقريبا.. لحد ما تولد وترتاح من الولاده


لكن مكنتش اتخيل ابدا ان ممكن اتشد لاي حد ف المقابله الاولي كدا

علا اللي اول ما دخلت عليا اوضه الكشف..

كأن حاجه بدور عليها من زمان اوووي
واخيرا بقت ادامي

شوفت ف عنيها طفله مكسوره..
طفله متاخد منها السبب اللي يخليها تكمل وسط الناس

كان ف كلامها صرخه عارفها كويس...

محتاجه حد جمبي.. محتاجه ليك يا عمر

بتضحكوا... طيب

لما دخلت عليا وعرفت انها اسمها علا..
كنت عاوز اقول لها انت اسمك جوري.. كانت شبه ورده الجوري.. بنعومته ف ملمسه وريحته النفاذه

كانت ريحتها تشد اللي يبص ف عنيها
ويتأمل الملامح الطفوليه اللي بتخرج من كلامها
ودبدبتها ف الارض لما قلتلها استني بره

متسرعه اوووي وعاوزه اللي يفهمها غلطها
ويعاملها كانها بنته وهو بيطبطب عليها

لكن للاسف.. مكنتش ف المزاج اللي ادادي
واتكلم معاها لما اتعصبت وخرجت
وعرفت انها خرجت من العياده خاالص

كان يومها حد اتصل بيا قبل ما اخرج من البيت
حد من قرايب سهيله اخت مراتي..

««، بطله من ابطال قصه اخت مراتي وجوزها الديوث،»»

حد معرفوش اسمه علي.. جاي من فرنسا وعاوز يتقدم لسهيله..

وع كلام اللي كلمني.. كان حد معرفه..
انه هيتجوز ويسافر بيها لفرنسا لانه مقيم هناك

ودي كان سبب كافي اني ارفض..
مكنش ينفع سهيله تبعد عني

دي بتاعتي انا.. بنتي انا اللي ربيتها علشان تكون ليا

كان مستنيني ارد عليهم ف نفس اليوم اللي علا جت فيه..

خلصت عيادتي و كانت الساعه بقت تقريبا ١٠/١١

كنت لسه ع السلم.. عارفين ان البيت دورين
وعارفين ان سهيله اخت مراتي وحماتي
مقيمين معايا ف نفس البيت اللي انا متجوز فيه

من ساعه ما علاقتي الجنسيه ما بدات معاهم

كنت طالع لقيت حماتي وسهيله ادام الشقه اللي تحت

انا.. واقفين لي كدا

حماتي. مستنين راجلنا

دخلت بيهم الشقه
وسهيله قعدت ع رجلي زي عوايدها

حماتي.. اي يا عمر حساك مزاجك مش حلو

انا.. طبعا لازم مزاجي يبقا مش حلو..
مش ف عريس جاي لسهيله..

سهيله وهيا بتلعب وهيا قاعده ع رجلي زي *******

محدش هياخدني منك هفضل ف حضنك ع طول

حضنتها وضميتها اوووي ليا وبوست جبينها
ادام حماتي االي كانت قاعده وتقريبا مشتاقه للنيك

كانت لابسه قميص نوم عريان ع الاخر
وعنيها كلها محن وهياج

بصيت لسهيله.. وانا بقول لها...
سهيله اطلعي فوق دلوقت وسبينا لوحدنا شوي

سهيله.. بقمصه ولوي بوز كده..
انتي واحشني يا ابيه خليني معاكم

بس مجرد لما بصيت ليها قامت من ع رجلي وهيا بتبرطم بكلام وبدبدب ف الارض

سهيله مكنتش بتخاف مني..كانت بتفهمني من نظره
لكن دلعها وهيا مقموصه كان شددني ليها

سهيله خرجت من الشقه وقفلت الباب وراها

وقتها حماتي حوريه...

احسن انك قلتلها تسبنا لوحدنا.. عوزاك ليا لوحدي

بتقول كدا وهيا بتقعد بين رجلي
وبتحسس ع زبي اللي تحت البنطلون وبتبص ف عيني

حماتي حوريه.. انت واحشني اوووي يا جوز بنتي

وهيا بتفتح سوسته البنطلون..
حطيت ايدي علي ايدها.. وانا بقول لها

انا مشيت سهيله مش علشان انام معاكي..

عايز اتكلم معاكي ف حاجه بيني وبينك ومحدش يعرفها غيرنا

حماتي.. وفيها اي لما نتكلم وانت راكبني

وقتها فعلاا اتعصبت ومسكت شعرها وشديت ودنها ع بقي

لما اقول حاجه تقولي حاضر من غير مناقشه انتي فاهمه

حماتي.. حاضر حاضر

سبت شعرها وقولتها مضايق من موضوع جواز سهيله.. بس اكيد مش همنعها من دا

حماتي..اسمعني يا عمر مش هتكلم معاك ع اني حماتك وانها بنتي.. هكلمه حد غريب بتاخد رايه

مش هينفع تخليها جمبك
لازم تتجوز وتبني حياتها بعيد عنك
ودا لازم يكون قرارها هيا مش قرارك انت..

مشكلتك انك علقتها بيك من صغرها وبرده اتعلقت بيها

وانا مش بقولك كدا علشان بنتي لا بقولك زي اي ام
واللي انت عايزه برده

كنت بسمعها واكيد مقرر برده انها تكمل حياتها بس المشكله انها هتسافر بعيد عني.. بعيد عن حضني

وقتها ابتسمت وحماتي فكرتني مبسوط من ردها

حماتي.. خلاص متزعلش نفسك بقا..انا تحت امرك اهوه

وكمان ف اكتر من رجلين بتترفعلك
مني وانا وريم واسراء ومين عالم اي اللي منعرفوش
دا انت طماع اوووي.. هههههههه

رجعت براسي ع المسند بتاع الكرسي وانا بطبطب ع راسها

حماتي رجعت تحسس ع زبي وفتحت سوسته البنطلون وطلع لها زبي اللي ادمنته وكان واقف نص واقفه براسه الكبيره

ونزلت مص فيه كانت احترفت المص
وبقت تبلع زبي كله ف بقها وتبله بريقها وهيا بتلعب ف بيوضي

حماتييي...اممممم كل يوم زبك بيكبر ع اليوم الللي قبله ههههه اااامممممم


كانت بتمص ف زبي وزي ما تكون سهيله شمت ريحه النيك.. لاقيتها بتفتح باب الشقه وبتدخل براسها

سهيله.. ممكن ادخل يا ابيه وهيا بتبتسم

ابتسمت ع طريقتها ..
وهيا فهمت من دا اه ممكن تدخلي يا لبوتي

وقتها جريت جمب حماتي.. امها.. وبقوا يمصوا الاتنين زبي

حماتي بتبلعه كله وسهيله ماسكه بيوضي تلحسها
وانا كنت لابس لسه هدومي

سهيله قلعتني البنطلون والبوكسر مره واحده
كنت قاعد ع الكرسي

سهيله.. عاوز تبعدني عنك وتجوزني..
واسيب المتعه دي لمين
وهيا بتلعب ف زبي كانها بتضربلي عشره

قلتلها.. اللبوه الكبيره موجوده لاي خدمه متقلقيش

سهيله قامت قعدت فوق رجلي
وزبي ادام كسها
وكانت لابسه اندر وتوب بس من فوق

وهو نيكك فيهم زي نيكك في بنوتك سهيله برده

حماتي قامت وقفت ورا سهيله قلعتها التوب
وبان ليا بزاز سهيله الصغيره وحلماتها الواقفه من الهياج

مسكت انا زبي دخلته تحت الاندر
وبقا محشور ف شفايف كس سهيله
بقيت اقفش ف بزازها وارضع حلماتها
حماتي مدخله ايدها تحت الاندر لسهيله
بتبعبصها ف طيزها وبيبوسوا ف شفايف بعض

سهيله رفعت طيازها من ع رجلي
وقلعت الاندر ورجعت قعدت ع زبي تاني

وحماتي قلعت قميص النوم اللي لبساه ع اللحم من غير اندر ولا سنتيانه وقفت تلعب ف كسها

مسكت زبي وجهته ع كس سهيله اللي قامت وركبت فوقه

وبقت تنزل عليه لحد ما اختفي ف كسها وانا لسه برضع ف بزازها

سبت بزاز سهيله ومسكت طيازها من تحت وبقيت برفعها ع زبي وانزلها

سهيله ااااااه نيك اخت مراتك الصغيره
نكني هفضل شرموطتك ااااه

ارحمني ونيك اووي افشخ كل حته فيا
الحقيني يا ماما زبه بيشق كسي نصين

حماتي.. مش انتي اللي عاوزه يا شرموطه تتناكي منه استحملي بقا

بقيت بنزلها وارفعها ع زبي وانا ماسك حلمات بزازها بعضها منها وهيا بتصرخ اااااااه

فضلت انييكها شوي.. لحد ما راحت ف دنيا تانيه
طلعت زبي علشان مش انزل وزبي يهدي شوي

واول ما طلعته نطرت عسلها ع التيشيرت اللي انا لابسه وهيا بتتلوي فوق زبي

ااااااه ارحم كسمي ابوس ايدك

قومتها وفقلست سهيله ع الارض ورفعت طيزها لفوق ودوست برجلي اليمين ع راسها

وحطيت راس زبي ع خرم طيزها ودخلت الراس بس
علشان تتمتع بدخول زبي ف لحم طيها الصغيره

سهيله.. اااااااااه نيك يا ابيه نيك ف كسي وطيزي
شبع كل خرم فيا نيك..

زقيت زبي براحه اللي بيغوص ف لحم طيزها الصغيره والواسعه والسخنه

لحد ما زبي وصلت للاخر سحبته مره واحده من طيزها
وزقيته ف كسها زي ما عملت ف طيزها وسحبته لما وصل للاخر
ورجعته لطيزها وهيا بتصرخ تحت مني
اااااااه اااااااااه زبك كبير اووووي نيك لبوتك
وبتمد ايدها تلعب ف كسها

وزبي راشقه ف طيزها عمودي..
زبي استقر ف طيزها وبدات اخرجه وادخله براحه واسرع كل مره ع اللي قبلها لحد ما بقيت بفحت ف طيزها

وصوت خبط بيوضي ف كسها عالي

مني مراتي دخلت هيا كمان..

مني نزلت ع صوت النيك.. نيك اهل عيلتي الشراميط
وبتقلع هدومها وكانت لابسه الصناعي

حماتي راحت لمني تمص الصناعي علشام تتناك منها

وكانوا جمبي وانا بنيك ف سهيله بنتهم

وحماتي بطلت مص ونامت ع ظهرها ورفعت رجلها

نكيني يا مني جمب اختك وهيا بتتناك من جوزك

مني مكدبتش خبر ونزلت نيك ف امها وانا بنيك ف طيز سهيله

ولت ف النيك لحد ما قربت انزل طلعت زبي

مني وقتها سابت امها وجت تمص زبي مكان طيز اختها

الي مفقلسه تحت رجلي

لحد ما نزلت لبني ف بق مراتي وع وشها

الاتنين اتلموا ع مراتي يلحسوا اللبن من ع وشها

وحماتي جت تمص ف زبي تاني

وسهيله بتنزل ع بزاز اختها مني ترضعهم

اخدت حماتي ع الكرسي وانا ماسكها من بزازها وقعدت وزبي واقف ع اخره

حماتي لفت وطهرها ليا وطلعت ع رجلي وبتمسك زبي وبتحطه ع باب كسها وقعدت عليه وانا قافش ف بزازها

زبي اتبلع ف كس حماتي وبقت تطلع وتنزل عليه

اااااه اااااااه زبك حلو وهو خارج من كس بنتي لكسي كدا
وانا بعصر ف بزازها وبعضها من ظهرها

انا.. كسك سخن نار يا لبوه شافط زبي حاسس انه بياكله يا شرموطه

حماتي انا شرموطه شرموطه ليك انت وبس

فضلت انيك ف حماتي يجي ربع ساعه او اكتر ف كسها وبتبدل ف خرم طيزها

لحد ما مني جت وقفت ادامها وزبي ف طيز امها

رفعت رجل امها وحطت زبها ف كسها
وبدات ف النيك ف امها بكل عنف

وحماتي بتصرخ تحتها ااااااااه اااااه نيكي ماما اللبوه نيكيها ومتعيها يا حبيبتي

وفضلت تنيك ف كس امها وانا زبي ف طيزها ثابت مش بحركه بس حاسس بحركه الصناعي جمب زبي

لحد ما حماتي صرخت شليه شليه
اول ما مني شالته
حماتي نطرت عسلها كتييير اووووي ع بطن بنتها
اللي كانت واقفه مبتسمه وهيا شايفه امها
‏كسها مفشوخ وبتنزل عسلها

رفعت حماتي من ع زبي ونيمتها جمبي
ونزلت لحس ف كسها.. انتوا عارفين مش بلحس ولا بشرب عسل واحده نكتها ولا حتي مراتي ولا سهيله

لكن بحب اشرب عسل حماتي

فضلت الحس ف عسلها وانا ببعبص طيزها وكل ما ازود ف سرعه بعبصتي ف طيزها

تنزل عسل من كسها وانا ابلعه كله كان ريحته مختلفه عنهم كلهم وعلشان كدا بشربه


وفضلت ع كدا لحد ما تقريبا صفيت كل العسل اللي ف جسمها وهيا فرهدت وفضلت نايمه ومش بتتحرك

وقتها قعدت ع الكرسي ولبست شورت كان موجود جمبي

وقلت لمراتي جهزيلنا العشا يلا انتي وسهيله لحد ما اخد دش وماما تفوق

مراتي واختها سهيله.. لبسوا اندرتهم وطلعوا للشقه اللي فوق يجهزوا عشا وانا دخلت اخد دش

خرجت ع صوتهم واتعشينا سوا

انا ومني وحماتي وسهيله اللي كانت قاعده ع رجلي

هتسالوا ع اسراء طبعا

هقولكم ان اسراء الفتره كانت حامل وف بدايه حملها فمكنش ينفع امارس معاها فخليتها ترجع بيتها شهر او اتنين وبعدها ترجع ع الاقل تكون مشتاقه اكتر للنيك مني


بعد ما خلصنا العشا رجعنا للريسبشن تاني

وقعدنا نهزر ونتكلم ف الجنس طبعا ومين كسها احلي واللي تتمنيك عليا

واللي ترقص

لحد ما سخنت تاني عليهم

ورجعت وصله النيك بس اغليها كانت ف مراتي المره دي

لحد ما كلنا فرهدنا من النيك ونمنا مكانا ف الريسبشن كانت الساعه بقت بعد اتنين بليل

ونمت مش حسيت بنفسي غير الساعه ٦الصبح

قمت شربت ورجعت تاني ليهم

اخدت سهيله شلتها ودخلت بيها الاوضه الوحيده ف الشقه ونمت وهيا ف حضني



ومش صحيت الا الساعه اتنين الظهر تقريبا وطبعا ماروحتش العياده
علشان النهارده المفروض اللي جاي يتقدم لسهيله
ميعاده النهارده الساعه ٦

صحيت وكنت لابس الشورت بس
وسهيله اللي نايمه بس ف حضني عريانه

اول ما فتحت عيني لاقيتها بتبسم

سهيله.. صباح الفل يا ابيه وهيا بتبوسني من خدي

انا.. صباح الخير يا بنوتي.. انتي صاحيه من زمان

سهيله.. لا ف نفس الثانيه اللس انت بتفتح عينك فيها

بوستها وقلتلها يلا قومي علشان تجهزى مع امك واختك

للناس اللي جايين ليكي النهارده

سهيله.. ممكن لو حتي طلع عريس مناسب ترفض انا مش عاوزه ابعد عنك

انا.. ولا انا يا حبيبيتي مش عاوزك تبعدي بس لازم تتجوزي وتشوفي حياتك حتي دا لو ع حسابنا

سهيله.. ارجوك يا ابيه مش عاوزه

وقبل ما ارد.. كملت طب هتعمل اي لما يلاقي.. دول بالمنظر دا

كانت بتبص بين رجلها وهيا بتفتحها.
تقصد كسها وطيزها اللي واسعين
وباين انهم مهريين نيك ومن زمان كمان

قلتلها وانا بلعب ف كسها لو ع دول متقلقيش..
هظبتهملك قبل فرحك.. هههههه

كانت زعلانه ورجعت اخدتها ف حضني

وبعد دقايق قلتلها يلا قومي واسمعي الكلام


سهيله طب.. انا.. عوزاك دلوقت ممكن

انا عاوزه اي

عاوزه لبنك جوايا دلوقت

بصراحه كنت هايج لسه عليها كل ما اشوف سهيله ادامي اهيج عليها وانيكها

قمت ركبت فوق طيازها ونكتها لحد ما ما مليت طيزها بلبني

وخلصنا وبقت تبعبص نفسها وتقول هسيب لبنك ف طيزي واقابله بيه
سهيله قامت من حضني وهيا زعلانه

وخرجت من الشقه واما كملت نووم او بمعني تاني بهرب من التفكير

لحد ما طيف علا اللي كانت جايالي العياده امبارح علشان تشتغل معايا ظهر ف تفكيري

وبدات افكر فيها وف طريقه كلامها اللي شبه سهيله اووووي

لحد ما غفيت ف النوم

ومش صحيت الا ع ايد مني وهيا بتقولي يلا قوم يا حبيبي علشان تجهز نفسك انت كمان

فتحت عيني وقلتلها طب روحي وانا جاي وراكي

قمت لبست شورت وروحت لللحمام اخدت دش وخرجت مسكت الفون

اتصلت بام محمود

.. اي يا ام يا محمود عملتي اي مع علا روحتي ليها زي ما قلتلك

ام محمود اه يا دكتور روحت ليها.. وقالت سبيني كم يوم علشان مشغوله ف جوازه خالها.. وانها تفكر تاني ف اليومين دول وهتبقي ترد عليا

انا قلتلها ماش بس اكيد قبل ما الشهر دا يخلص تكوني شايفه حد مكانك

قفلت معاها وطلعت شقتي

وانتظرت يجي ساعه

كان الناس اتصلوا وقالوا انهم ف الطريق

قلت لمراتي ولحماتي الناس ع وصول

انا هقعد معاهم لو ف قبول من نحيتي
هنادي ليكي انتي وسهيله تشوفه وتتكلم معاه بوجودنا

وبعد كدا نرد عليهم لما نسال عليه ونشوف. الدنيا هتبقي ازاي

ويدوب خلصت الكلام ولقيت جرس البيت من تحت بيرن

نزلت لهم

لكن كانت صدفه غريبه اووووي

لما لقيت قريب سهيله اللي كلمني وطلب اني اقابل علي النهارده

جاي هو ومعاه اللي عرفت بعد كدا علي اللي كان قريب من سني العريس

ومعاه اخته ومعاه علا اللي عرفت انها تبقي بنت اخت علي

فعلا حاجه فوق الصدف الغريبه

سلمت عليهم وطلعت بيهم للشقه اللي كنت فيها مع سهيله وحماتي امبارح بعد ما حماتي ومني رتبوها وانا نايم من النيك اللي حصل امبارح

وطبعا بداوا يعرفوني ع نفسهم

وعلي يقول انا شغال ف..... وعندي سنه ومقيم وهتجوز وهعمل وهنعيش ف 🇫🇷وطبعا لو دا حصل نصيب

حقيقي مكنتش مركز ف اي كلام معاه

وعيني مش بتنزل من ع علا اللي كانت حاطه عنيها ف الارض

لحد ما مراتي دخلت بالعصير اللي مجهزاه ليهم وعزمت عليهم

وانا بقول لمراتي اطلعي وانزلي مع ماما وسهيله

وقتها مراتي قالتلي يعني انت ع كدا. موافق مبدايا صح

كنا ف بعيد عنهم طبعا.. قلتلها لما تنزل ويمشوا هنتكلم

وخرجت ورجعت بسهيله وحماتي واتعرفوا كلهم ع بعض

والكلام خلص اننا هناخد وقتنا نفكر ونبقي نرد عليهم

لحد ما علي قال بطريقه فظه ف الكلام.

لا كنت عاوز انجز ف الجواز ف اسرع وقت لاني كدا اتاخرت ع شغلي هناك

بصيتله بعيني من غير ما اتكلم وقلت طبعا شرفتوا

هناخد وقتنا ونرد عليكم

ووجهت كلامي لعلا لاول مره طول الساعه ونص اللي كانوا موجودين فيها

لو موافقه تبقي المساعده ليا ف العياده انا مش عندي مانع

وقتها الكل فهم بالذات مامتنا اني الدكتور عمر اللي هيا كانت عنده امبارح علشان تبقي المساعده الخاصه ف العياده

ومشيوا بعد ما اخدت رقم علي علشان ارد عليه بردي بالقبول او الرفض
ورقم علا علشان ترد عليا ف موضوع الشغل

وبعدها وصلتهم لعربيتهم وسلمت عليهم وطلعت


انتهي الجزء التالت والرابع بكري ف نفس الوقت

الجزء الرابع

لو كانت الاسماء تقودنا الي اصحابها

ما كانت اكثر النساء للنسيان

ان النساء لا يتهاتفن الحزن حين يأتي،

بل يتربص لكن انثي تعرف رجلا غير شرقيا،

ليس لان الحزن شهوه..
بل لان اغلب ••الرجال••ماعادوا رجالا

_________________________________________ ‏

كنت ع الباب واقفه مصدومه

وميت سؤال نفسي انطق بيه.. بس صوتي مش مطاوعني

انت جيت ليه يا ابيه جاي علشان تكسرني؟
جاي علشان تكرهني ف نفسي.! جيت لي؟

كنت خليك مكان ما كنت وخليني كنت بشوقي ليك !

شوق برئ من اخت لاخوها..

جيت لي.. يا علي...

جايبني دلوقت لي؟.. جايبني علشان اشوفكم سوا !

عاوز تنام معانا ع سرير واحد..
انت مستحيل تكون ابيه علي االي مستنياه

كنت صوتي بيطلع بيني وبيني نفسي

وصوت لحم فخاده بيصقف ف طيازها

كان ظهرهم ليا لكنه عارف انه واقفه بتفرج عليهم

لحد ما رشق زبه للاخر ف كسها وهيا تصرخ

اااااه زبك فشخني يا علي

مد ايده مسك بزازها ورفع وسطها لفوق
بقت واقفه ع ركبتها وهو واقف ع ركبته
وزبه ف كسها من ورا مختفي فيه
وبيلعب ف بزازها وبيفرك ف حلماتها

وهيا بتتلوي بكسها وطيزها
علشان زبه يغوص اكتر ف كسها

لبنك سخن اوووي يا حبيبي.. لبنك بيلسع ف كسي

املاني لبن... املي كس منيوكتك وعشرها بلبنك


ولفت علشان تمص ف زبه بعد ما فضي لبنه ف كسها

وعينها جت ف عيني

هيا ع السرير مع ابيه علي واللبن سايل ع فخادها وماسكه زبه

وانا ع الباب واقفه لابسه قميص نوم
علشان ينكني زي ما بينيك ماما

ايوه ابيه علي كان بينيك ماما
ماما اللي ربته كأنه ابنها... ربتنا سوا كاننا اخوات

ربت جوانا مشاعر حب اخويه

لا اسفه جوايا انا لوحدي المشاعر دي

اما هو اتربي جواه مشاعر جنس
تجاه اخته الكبيره واللي ف مقام اخته

وهياج لبنتها اللي لما رجع من السفر لاقاها مستنياه
بكل شوق ولهفه لاخوها او خالها

لكن هو فهم المشاعر دي وخلاني مجبره اروحله
برجلي علشان ينهش ف لحمي ويتمتع بيه

اخت واقفه بتتفرج عليه وهو بيتمتع بلحم امها

امها االي رافعه رجلها لاخوها اللي ربته زي ابنها ف حضنها

كانت بتطمعه مشاعر امومه واخويه بينا

دلوقت هو اللي بيطعمها متعه وجنس ونيك
ولبنه اللي سايل بين فخادها من كسها اللي انا اتولدت منه

كنت مصدومه ومش لاقيه رد فعل اعمله
غير اني اقف متنحه ع السرير وشايفه لحمهم عريان وعرقان من الجهد اللي بذلوه ف متعه بعض

ماما.. متحركتش مكانها.. وفضلت ماسكه زبه بايدها اللي بتحركها علشان بتاعه يفضل واقف ويكمل مسيره المتعه معاها ومع بنتها اللي هيا انا

كنت واقفه لابسه قميص النوم وريحاله برجلي
علشان يتمتع بجسمي اللي كبر وظهر عليا معالم الانوثه
بقا جسم بالنسبه له طالب المتعه وهو واجب عليه ميحرموش من المتعه دي

مافوتش من سرحاني الا ع صوته اللي بسمعه غصب عني

ابيه علي•• اي يا علا هتفضلي واقفه عندك

مش اداني فرصه ارد عليه

لاني مجرد ما فوقت ع جملته

لاقيته واقف ادامي وبتاعه بيخبط ف فخادي
وبياخدني من ايدي وبيروح للسرير اللي ماما قاعده عليه

منزلتش عيني من ع ماما اللي عنيها
بتقول انها موافقه ع اللي بيحصل..اكيد مكنتش مجبوره زي ما انا مجبوره ع الخطوات اللي بخطيها مسلوبه الاراده من الصدمه

جسمين علي السرير بين ايديه هيتمتع بيهم

ام وبنتها
مكنتش ف اي مجال للرجوع

لما بدا يبوس ف جسمي كله لحد ما وصل لنقطه ضعفي اللي فهمها من لحظات

حلمات بزازي الكبيره اللي مش لايقه ع بزازي المدوره
كانت شبه حلمات ماما بكبرها وبرزوها ووقفها لما تكون هايجه

ونزل رضاعه فيهم..

كنت عايز اصرخ صرختين

صرخه تمنعه وتقوله انا رافضه دا
وصرخه تقوله اكتر اكتر ارضع اكتر من بزازي
ارضع يا ابيه حسسني بانوثتي ودوق جسمي طعم المتعه

بصيت ع زبه لما لاقيت ماما بتوطي بشفايفها علشان تمصه
كان قاعد ع طرف السرير ومقعدني ع رجله
ومخرجش بزازي يرضع منها طعم المتعه

ماما تحت ع ركبها بين رجله بتمصله
كانها بتمصه او متعوده ع المص بقالها سنين
مافيش واحد ف الميه من التردد من ناحيتها
عاوز تتمتع باقل فرص المتعه منه

كانت بتستعطعمه وهو ف بين شفايفها
اممممممم اااااااه اممممممم

كان النيك بيحصل ع السرير بينا احنا تلاته من غير اي كلمه

جسمي بيسلم له واحده واحده.. اعصابي بتهرب مني

قلعني البيبي دول اللي لبساه له.. وسبني بالاندر المحشور بين شفرات كسي المبلول من الشهوه اللي بتجري في زنبوري

وبيحط ايده ع راسي وبيضغط عليها
علشان تنزل عند زبره اللي ماما بلعاه كله بين شفايفها

مكنتش عارفه اعمل اي

لوحدي لقتني بمسك بيوضه بين ايديا وبفكرهم براحه

كانت بيوضه كبيره اووووي لازم تبقي كبيره متناسقه ع زبه اللي كان كبير وتخين وراسه حمرا اووووي وتخينه

ماما طلعت زبه واول مره تنطق من اول ما دخلت عليهم

ماما••بوسيه'بوسي زبه'واشكريه لانه هيمتعك زي ما بيتمتع ماما يا حبيبي

روحت لزبه بشفايفي وبدات ابوسه كشكر للمتعه االي منتظرها منه

دخلت راسه ف بقي وبدات امصها زي المصاصه وبلف لساني حواليها

هيجت ونطقت باول ااااااه طلعت مني
لما حسيت بلسان ماما بيمشي ع فتحه كسي
وطالعه لخرم طيزي وترجع لكسي وتطلع لخرم طيزي
وانا راكزه ع ركبي تحت رجله بمص ف زبه

انا ••اااااااه اااااااه ياماما

ماما•• عجبك حبيبتي

انا••اه اه يا ماما عجبني
كنت بفرك ف زب ابيه وماما بتلحس ليا
وصرخت باعلي صوت ليا
لما ماما حركت ايديها ع شفرات كسي
كانها بتعملي العاده اللي كنت بعملها لنفسي
لما اهيج من فيلم او لقطه او حد يتحرش بيا

كنت مفنسه لماما اللي بتلعب ف كسي وبتدخل صوابعها ف خرم طيزي وبلعب ف زب ابيه واوقات احطه ف بقي

لما ماما عملتي العاده لقتني بنزل ميه من كسي كتييير اوووي ع الارض وماما مكمله لحس ف كسي

وقتها ابيه وقف ادامي ورفعني ونيمني ع السرير ورفع رجلي لفوق
وبقا هو اللي يلحس كسي

وماما قامت تلعب وترضع ف بزازي

كنت سانده رجلي ع كتافه وظهره

ولسانه بيغوض جوا كسي وبيفرك ف زنبوري الكبير

مكنتش حاسه بنفسي.. غير لما صابعه بدا يدخل ف طيزي
دخل بسهوله.. كنت ببعبص ف نفسي لما كنت بعمل العاده اوقات..

ولقيته قلبني ع بطني وصابعه لسه ف طيزه

ابيه••مش قلتله يا ماما.. علا هاريه خرم طيزها واسع شوي..

وبدا يضرب بزبه الكبير ع فلقات طيزي وبدات افوق بضربات زبه مع موجه شهوه بتجري ف جسمي كله
مع رعشه خوف من انه يفتحني ويتهور ويدخل زبه ف كسي

لكن لقيت ماما بتقعد ع ظهري بطيازها وكسها اللي كان بيلسع ف ظهري وبتنزل علي طيازي تبوسها وتحننها لزب ابيه علي

وبقت تلقط زبه ف بقها ع فترات وترجع تلحس ف فلقات طيزي وتفشخ فيها علشان يظهر كسي من ورا بخرم طيزي

ادام طريق زب ابيه علي اللي مكدبش خبر
وبقي يمشي زبه ع كسي وهو طالع لطيزي
لحد ما يوصل لبق ماما اللي
فتحاه علشان تمصه لما يوصل لها

كنت منتشيه ف الجنس والمتعه وناسيه اني نايمه عريانه تحت ابيه علي اللي اتربيت ع رجله

وتحت طوع امي اللي بتهيجني علشان اتناك لاول مره ادامها

لكن دلوقت نايمه بلحمي كله تحت منه وتحت رحمه زبه اللي بترجاه يمتعني بيه

ادام عيون ماما اللي ربتنا سوا وادام جسمها اللي بالع لبن ابيه علي من شوي

ماما اللي بتجهز زبه علشان يدخل ف لحمي ف اي خرم فيا

ماما اللي ناسيه اني لسه بنت بنوت

لكنها طمنتني لما قالته وهيا بتبعص طيزي وبتوسعها له

ماما••خليك هنا بس يا علي..بلاش ادام وعلا شاطره وهتسمع كلامك بس تتجوز وهتلاقيها جيالك هيا اللي تطلب منك تنكيها ف كسها

ابيه علي••اكيد يا ماما هحافظ ع شرف اختي لحد ما تتجوز

كنت زي الدميه القماش تحت منهم يتمتعوا بيها ويرضوا شهوتهم وموافقه ع كلمه يقولها من غير ارداه

شهوتي اللي بتتحكم فيها علشان امد ايدي لفلقات طيزي ابعدهم عن بعض اكتر علشان اسهله النيك ف طيزي


ماما قامت من على ظهري وقعدت قدامي وفاتحه رجلها علشان يبقي كسها اللي كان احلي من كسي ف الشكل والريحه كمان

وقالت•• الحسي كسي يا علا الحسي كس ماما يا حبيبتي

روحت بلساني الحس كسها وبدات ف عضها

لما لقيت ابيه عليه فاشخ رجلي وانا نايمه ع بطني وبيبعص خرم طيزي بصوابعه ويلفهه جوا ولحد ما طيزي استوعبت صابعين و دخل التالت

طيزي بتنبض بتنده ع زبي تقوله انا جهزالك
انا جاهزه تفتحني

وانا اصرخ اااااااه براحه يا ابيه واعض ف كس ماما اللي كان مبلول وتصرخ هيا كمان براحه يا ع كس ماما


نايمه ع بطني بلحس كس امي

ابيه فوق طيازي بيحط راس زبه الكبيره ع خرم طيزي

حسيت بحاجه ساقعه ع خرم طيزي بصيت ورايا

ابيه علي بيدهن فازلين ع خرم طيزي وبيدخله جوا بصوابعه وزبه بيلمع ف عيني

معرفش الكلمه خرجت ازاي مني وانا بقوله

••ابيه ابوس ايدك براحه.. مش هتستحمل راسه
علشان خاطري متدخلوش كله

اتحولت مليون درجه من علا اللي جايه غصب عنها
لعلا اللي نايمه وبتترجاه يدخله براحه علشان تتمتع بيه وتنام تحت منه تاني ينهل من حلاوه النيك فيها


رجعت الحس كس ماما وابيه علي بيدخل راس زبه ف طيزي الضيقه.. بعد ما رفعها عن السرير

ااااااااااااه وكتمت صوتي ف كس امي

لما راس زبه اتزحلقت ف خرم طيزي

وجع شديد حاسه اني طيزي اتشقت اتنين

••براحه يا ابيه بيوجع شيله علشان خاطري

ابيه••هسيبه شويه تتعودي عليه

ومد ايده لراسي رفعها ولفها ليه
واخدني ف بوسه نستني وجع طيزي
وفضل يبوس في شفايفي وهو بيفعص ف حلمات بزازي

كان زبره بيتزحلق لوحده ف طيزي

شهوه كبيره ومتعه فوق الوجع وزبه بيشق طريقه ف خرم طيزي المفتوحه جديد ع ايد زبه

لحد ما هو قال شايفه يا ماما طيز علا بنتك بالعه زبي كله ازاي.. علشان تصدقيني لما اقولك دي شرموطه زيك بالظبط

ابتسمت له لما رفع طيزي لفوق علشان تتفشخ اكتر وماما نزلت تحت كسي تلحسه وهيا بتفعص ف بزازي

ااااااااه اااااااه براحه يا ابيه براحه ابوس ايدك

كان بيسحب زبه برا طيزي وروحي بتتسحب معاها
واول ما وصل لراسه بس جوا مني دخله براحه تاني

بقا ينيك ف طيزي زي الافلام بس بهدوء كنت حاسه بلحم زبه بيشق ف طيزي

وبدا يسرع شوي شوي ومع سرعته مديت ايدي العب ف كسي من الشهوه ونزلت ميتي ع وش ماما اللي نايمه تحت كسي

فضل ينيك ف نفس الوضع كتير

وانا بصرخ تحت منه وبتاوه من المتعه
اه اااه زبك حلو اوووي يا ابيه

وسحبه بره طيزي خااالص

المشهد ياما شوفته ف الافلام اللي بتفرج عليها

البطل يسحب زبه برا كس او طيز البطله اللي بينكها
وهيا تلف بوشها تمص ف زبه ولبنه ينزل وهيا تبلعه

لقتني بنفذ اللي بشوفه لوحدي بالحرف

لفيت ومسكت زبه وحطيت راسه بين شفايفي
وادلك زبه من ورا الراس وماما بتشفط بيوضه من تحت

ونزل لبنه فعلا ف بقي من كتر اللبن
مش استحملت الكميه ف بقي وخرج برا بقي

لشفايف ماما اللي جت عليا ووقفتني وبزازها مفعوصه ف بزازي
بقت تبوسني وتشفط اللبن اللي طعمه مالح اووووي وتبلعه مكنتش عارفه ابلعه وحاسه اني هرجع من ملوحته ومستغربه ازاي ماما بتبلعه كدا

ماما.. بعد ما بلعته كله من بقي.. حد يرجع النعمه دي

وراحت ع زب ابيه علي اللي نايم ع ظهره
وزبه نايم ع فخاده وبرده كبير وهو نايم
سابتني راكزه ع ركبي امسح خرم طيزي من اثار النيك بمناديل

وراحت تمص ف زبه وتبلعه كله وهو مادد ايده بيلعب ف بزازها

مام••طعم زبك وهو خارج من طيزها يجنن
مكنتش عارفه انه ممتع كدا لما تنكها ادامي
لو اعرف كنت جبتهالك بنفسي من اول ما انت رجعت من السفر واول مره تنيك فيا

وكنت مفكره ابيه علي كدا خلاص شبع نيك

بس اتصدمت من قوته الجنسيه لما لاقيت ماما بتطلع ع زبه اللي رجع ف شموخه تاني
وبتركب عليه بكسها وتنزل لحد ما اختفي نهائي ف كسها وهيا بتلعب ف شفرات كسها اللي برا

وشويه بقت تطلع وتنزل ع زبه وهيا فاعصه بزازها بايدها وتوحوح من كبر زبه

ااااااه يا علي لو تعرف قد اي زبك بيمتعني وعيزاك راكبني ع طول

انا شرموطتك.. ااااااه انا متناكه ليك..
انا مكنتش بتناك.. اول حد احس بالنيك معاه انت

ابيه علي اتعدل وزبه ف كسها وبقا ظهرها ف صدره ومسك بزازها هو اللي يلعب فيهم
ويعصرهم عصر بين صوابعه لدرجه انهم بيبظوا بين صوابعه

وانا برجع لوعي تاني ازاي سمحت له ينكني كدا ويفتح طيزي.. بقيت شرموطه له خلاص

بقيت لبوه وقت ما يحب ينكني اروح جري له يركب ويفضي شهوته زي ما يحب ازاي بقيت كدا

وقمت مع السرير وخرجت عريانه زي ما انا
وريحه اللبن ماليه جسمي وروحت للاوضه اللي فيها هدومي

البس هدومي وفعلا لبست وخرجت اتجاه باب الشقه وانا سامعه صراخ ماما عالي وابيه بينكها

بفتح الباب مش بيفتح اتاري ابيه قافله بالمفتاح

روحت لااوضه اللي هما فيها

لقيته لسه بينيك فيها

واقف ع الارض ومنيمها ع السرير بظهرها
ورافع رجل واحده ليها وزبه ف كسها وفضل ينيك مره واتنين وطلع زبه الكبير ونطر لبنه ع بزازها ووشها

جايب كميه اللبن دي منين كلها

بدات اهيج تاني وجسمي هيلغي سيطرتي عليه وتحركه شهوته

لكن لقيت المفتاح ع الكومدينيو روحت عليه

وقبل ما امد ايدي عليه ابيه مسكه وقال

هنمشي مع بعض يا علا.. ثوان

وسابني واقفه ادام ماما اللي بتمسج اللبن من ع بزازها وتلحسه ف بقها وقامت باستني

وقالت••مش لازم ندخل ف تفاصيل اللي حصل حصل ومتساليش لي وانتي مبسوطه ومتنكريش يلا نرجع ام وبنتها

انا••اه ام وبنتها اتناكوا من رجل واحد ومن مين ابيه علي

انا بكرهكم وانا همشي ومش هتشوفي وشي تاني

ماما بكل برود••علا نرجع البيت ونتكلم خلاص

انا••مافيش اي كلام يرجع اللي فات يا ماما اللي حصل حصل

ماما•• ايوه اللي حصل حصل.. استمتعي بمزاجك بقا ومتحسسيش نفسك انك مظلومه

انا••مزاجي.. وقبل ما اكمل كلامي

ماما••اه بمزاجك ياما شوفتك من ورا بابك تلعبي ف جسمك وانتي بتتخيلي علي معاكي

انا•• بقيتي شرموطه ماشي وعاوزه بنتك شرموطه ازاي ازاي كدا انتي شيطانه

عيطت لما لاقيت ايدها بتنزل ع خدي وبتضربني بالقلم

ف دخله ابيه جاي جري وبياخدني ف حضنه

••علا اهدي يا حبيبتي ونتكلم بس نرجع بيتنا

انا•• روحني دلوقت ومن دلوقت انا ولا حبيبتك واللي حصل دا تنساه خاالص وتشيل من مخك انه ممكن يحصل تاني مفهوم

ابيه ••ماشي مش هيحصل تاني.. بس اهدي

واخدني واخد ماما ورجعنا بيتنا وانا جريت ع اوضتي وروحت ع سريري اكتم صوت عياطي فيه

انا بقيت شرموطه.. بقيتي شرموطه يا علا زي ماما

ومن كتر العياط روحت ف النوم


كنت نايمه وحاسه بنفسي زي اللي بتروح ف النوم
كنت بعيط وانا نايمه وحاسه بدموعي ع خدي

وعقلي بيتكلم.. انتي اللي عملتي ف نفسك كدا
ازاي تروحيله الشقه لوحدك انتي اللي روحتي برجليكي
ازاي لما شوفتي ماما معاه كملتي كنت لازم تهربي وتخرجي من الوضع

ازاي كنتي مستمتعه وهو راكب فوق طيازك وبيدخل زبه فيهم.. دلوقتي بتلوميهم
مش انتي نمتي تحت منه وفشختيله طيازك علشان يركبك
مش انتي روحتي لزبه علشان تمصه
مستمتعه وجايه تلوميهم

عقلي.. استمتعتي بالوضع يا علا.. استمتعي بابيه يا علا
هو كم يوم ويتجوز ويسافر ووقتها هتنتهي وابعدي وقتها براحتك.. استمتعي بمتعتك يا علا

وقتها صحيت من النوم مفزوعه وصوت جوا مني

استمتعتي بمتعتك يا علا

كنت لسه لابسه هدومي اللي لابسها
مسحت دموعي وخرجت من الاوضه كان الجو ضالمه مافيش الا نور خفيف جاي من الطرقه بعيد

قلت اروح الحمام اخد دش وانزل ريحته من علي جسمي

وانا ماشيه اتجاه الحمام عديت ع باب اوضه ماما
افتكرت ان ابيه علي مش نايم ف اوضتي

ففتحت الباب واللي شكيت فيه لقيته

كان ابيه علي نايم ع سرير بابا مكانه وواخد ماما ف حضنه ومتهنيين ف نومهم

وسالت ازاي العلاقه اصلا بدات بينهم
وهو كان مسافر من زمان وماما صحيح شرموطه
ودي اول علاقه ليها مع حد غير بابا
ولا فتحاها ع البحري وانا اللي نايمه ع وداني

قلت لازم اتكشف دا ف اقرب وقت

بس اقولكم ع حاجه

حسيت بهياج وشهوه بتمشي ف جسمي لما عيني جت ع راس زب ابيه علي وهيا خارجه من الشورت

كانها بتقولي شيفاكي يا علا شيفاكي يا شرموطه

كنت هايجه وعاوزه اروح امصه له تاني

بس منعت نفسي.. اه مش هتكرر تاني.. مش هتكرر انه يلمسني كفايه اني هسكت ع علاقتهم سوا

بس يلمسني تاني لا

وقفلت الباب وروحت الحمام كانت الساعه ٤بليل

اخدت دشي وروحت للمطبخ عملت اكل سريع

كنت لازم انسي كان مافيش حاجه حصلت
غلطه ومش هتكرر تاني
رجعت اوضتي واكلت ونمت تاني بعد ما غيرت هدومي

بس قبل ما اروح ف النوم قفلت باب اوضتي عليا بالمفتاح
عمري ما عملتها بس من هنا ورايح

هقفل ع نفسي مليون باب بيني وبينهم
واسيبهم هما لمتعتهم اللي حابينها

____________________________________

الجزء الخامس
____________

بعد المقدمه...

كنت راجعه من مقابلتي لدكتور عمر ف عيادته

كانت ام محمود مفهماني اني اشتغل بدالها لحد ما تولد وترتاح وترجع هيا بدل ما الدكتور يجيب حد مكانها الفتره دي ومتعرفش ترجع للشغل

وافقتها علشان اساعدها وشغلها مش يضيع عليها

وعلشان عايزه ابعد عن البيت

لكن قابلني كائن بشري مغرور اوووي ف نفسه

عنده ثقه ف نفسه رهيبه.. لكن يشد اي حد يتكلم معاه

اي حد يعرفه يحب يقرب منه.. يحب يبقي معاه ع طول

كنت نايمه ع سريري وبفكر فيه بصراحه



خرجت من سرحاني..

لما سمعت صوت خالو علي بيتكلم مع ماما بره ف الصاله

نطيت من ع السرير براحه وبقيت ماشيه ع طراطيف صوابعي علشان اقفل الباب..

مكنتش عيزاه يحس بوجودي..


ابيه علي بعد ما روحت له شقته
واكتشفت علاقته بماما وانه بينام معاها واكتشفت حاجات تانيه لماما بعدين هتيجي مع الوقت

كان كل ما يشوفني يتحرش بيا ويغويني للنيك

ساعات كنت بضعف وانام تحت منه يمتعني

ويتمتع بجسمي ويطفي هياجي اللي بقا بيتملكني كل ما افكر ف اللي حصل

وساعات كنت بقدر ع اني اتحكم ف هياجي بالعاده زي زمان
واغصب ع جسمي انه ما يسلمش له تاني


اوقات كنت اضعف والاقيني عريانه تحت منه
ولبنه مالي بطني.. وعسلي نازل مني مغرق مكاني

لكن لما اخلص واخد متعتي منه.. ارجع الوم نفسي

بس زي ما انتوا عارفين اللي يدوق طعم النيك ميقدرش يبعد عنه

وبالذات لو انثي شهوانيه زيي اي حاجه ممكن تثيرها

لمسه رجل حتي لو غصب عنها وعنه تثيرها

نظره علي ع طيازي تثيرني وانا راجعه البيت


كنت عند الباب بعد ما قفلته

سمعته بيقول لماما

انهم ميعادهم بكرا يروحوا يتقدموا لعروسه تانيه
بعد ما الاولي رفضته لانه هياخدها ويسافر

وحدد معاد مع جوز اختها لانها عايشه معاهم هيا واختها التانيه وامها.. الميعاد كان بكري

ولقيته بينده من ورا الباب عليا

ابيه علي ••اعملي حسابك يا علا انك هتيجي معانا بكري

رجعت لسريري بعد ما قفلت الباب ونمت للصبح

صحيت وكان البيت فاضي اخواتي ف مدارسهم

والمفروض ان ماما ف الشغل

صحيح مش متاكده من النقطه دي
هل هيا ف الشغل ولا معاه ف شقته

فضلت اعمل شغل البيت لحد ما الساعه جت ٤
كان اخواتي الصغيرين رجعوا واتغدوا وف دروسهم ومنهم اللي بيذاكر ف اوضته

كنت قاعده ف الصاله لما لقيتهم بيدخلوا منه سوا

اتاكدت انها مرحتش الشغل وكانت معاه ف شقته

واللي اكدلي لما لقيتها بتبتسم بمكر وهيا بتبصلي

كانها بتقولي اه كنت معاه.. كنت تحت منه طول الوقت


واتاكدت اكتر لما قعدت جمب مني وريحه لبنه باينه فيها

مع انها حاطه برفان.. لكن اكيد عرفت افرقه

ما الست تعرف تشم ريحه لبن راجلها بالذات

ما انا شمتيه ودوقته وشربته واخدته جوا مني

الشهوه جرت ف اعصابي زي ما الدم بيجري ف العروق

مجرد ما خيالهم سوا ع السرير جه ف بالي

رافع رجلها ع كتفه وبينيك ف جسمها الابيض

بيترج تحت منه وهيا بتفعص ببزازها

قمت ع المطبخ علشان اجهز الغدا لينا

وحطيته ع السفره واتغدينا كلنا

انا وابيه وماما واخواتي.. بابا زي عوايده الجديده الفتره دي.. من وقت رجوع ابيه من السفر واقامته معانا..

انه ف مأموريه للشغل..

بقيت بحس ان بابا عارف علاقتهم ببعض وبيسبهم ياخدوا راحتهم....

ما علينا

اتغدينا وانا دخلت اوضتي ارتاح شوي لحد ميعاد خروجي معاهم

كنت لسه هايجه وبيزيد هياجي كل ما اتخيل منظر ماما تحت ابيه بتتناك منه

♡♡مشهد اول♡♡ بين علا وعلي

كنت ف اوضتي نايمه ع سريري مطمنه اني قافله بابي عليا

لابسه بيجامه بيتي.. ايدي اتسحبت العب ف بزازي من فوق البيجامه..

عاوزه ارضي شهوتي واريح نفسي بنفسي

فكيت سوسته البيجامه وبدات العب ف حلمات بزازي اللي واقفه من الشهوه وافرك فيهم

قلعت البيجامه والتوب اللي لبساه علشان بزازي تاخد حريتهم وانا اخد حريتي ف اللعب فيهم

انفاسي بتعلي مع سرعه لعبي ف بزازي

بنزل بايدي لحد بين رجليا كسي

فضلت افرك فيه والعب ف زمبوري الكبير وانا بكتم اهاتي

ف اللحظه.. لقيت ابيه واقف ع راسي وماخدتش بالي منه الا وهو بيعصر فرده من بزازي وبينزل يرضع منها

ازاي دخل وانا قافله الباب بالمفتاح ممكن نسيت

ملحقتش افكر لما لقيته بيقلعني بنطلون البيجامه وحلمات بزي بين شفايفه بيرضع منهم

وانا نايمه ع السرير وهو لسه ع الارض

الشهوه مخلتنيش اقوله اطلع بره

بالعكس

فتحتله رجلي وساعدته ف قلع بنطلوني وانا بقوله

اقفل الباب.. اخواتي ممكن يشوفنا.. بلاش

راح قفل الباب وانا فضلت زي ما انا نايمه وبزازي برا البرا

وقالعه البنطلون ولابسه الاندر المحشور بين شفايف كسي

لفيت وشي وبقيت نايمه ع جمبي وظهري له وهو جاي

كنت هايجه وعاوزه اتناك اه.. بس كنت اتمني اغيب عن الوعي ومش اشوفه فوق مني.. ينكني من غير ما اشوفه

لحظات وحسيت بحركته ع السرير

غمضت عيني لما حسيت بلمسه ايده ع جسمي العريان

نفسه ف رقبتي من ورا وهو بيبوس ف رقبتي

ايده بتمشي ع فخادي تحسس عليها

متاثرتش او عملت كاني متاثرتش وانا نار الشهوه بتاكل ف جسمي

لحد ما وصل لنقطه ضعفي اللي بتجيبي تحت منه دايما

بزازي..حلمات بزازي بين صوابعه بيفركهم

فضل يفرك فيهم وانا مقدرتش اكتم صوتي

ااااااه ااااااه براحه كدا انت بتوجعني

..لف وشي ومسك شفايفي ياكل فيهم مش بيبوسهم

بقيت اتجاوب معاه واشفط ف شفايفه
وادخل لساني جوا بقه يمصه وانا بمص لسانه

نزل لحس وبوس ف رقبتي لحد ما رجع تاني لبزازي

وقتها كان راكب فوق كسي بطيازه وبيقلع الشورت

علشان يطلع زبه الكبير اللي واصل لسرتي وهو واقف

مسكته بايدي وبحركها عليه وانا بقوله

مش متخيله ازاي دا كله بيدخل جوا مني دا كبير اوووي

ابيه علي.. علشان تعرفي قد اي طيزك تستحقه.. من وقت ما قعدتي ع رجلي يوم رجوعي وانا تخيلتك فوق منه وهو راشق. جوا طيزك
ونزلني ع الارض ووقف ادامي وزبه بيخبط ف سرتي

وماسك طيازي قافش فيهم زي اللي هيهربوا منه
وعمال يرضع ف بزازي ويعض حلماتي بسنانه

اااااااه اااااااح براحه براحه هيتخلعوا بين سنانك

علي••بزازك جااامده اوووي يا شرموطه زي امك..

وانا بلعب ف زبه بايدي وبحركه بين شفرات كسي وبزنقه من غير ما يدخل جوا كسي


__________________
♡♡مشهد ثان♡♡...بين عمر وسهيله
_________________
كنت مقعد سهيله ع حجري
بعد ما اتغدينا سوا و كنت بعاملها كانها طفله..

وباكلها بايدي.. خلصنا اكل واخدها غسلت ليها ايدها واسنانها وشيلتها وروحت لاوضه النوم بتاعتها


كان المفروض ان علي اللي هيتقدم ليها جاي كمان كام ساعه
فكنت عايزها جمبي ع طول.. هياخدها مني
وغيرتي عليها مخلياني متردد اوافق انها تتجوز ولا ارفض

كانت لابسه توب بحملات واصل لحد سرتها
واندر بكيني طفولي.. وابتسامتها مش مفارقه شفايفها الصغننه


كنا لوحدنا كنت عاوز اشبع منها قبل ما تتجوز وتسافر
كانت بنام سوا ف اوضتها اللي ف شقتي

قعدنا ع كرسي ف الاوضه واخدها ع حجري

وهيا راميه نفسها ف حضني وانا ضممها ليا اوووي

بلعب ف شعرها وبمشي صوابعي بين خصلاته الناعمه الطويله

جت باست شفايفي وهيا مبتسمه وعينها ف عيني

ابتسمت ليها ورجعت انا لشفايفها ابوسها بوسات خطف واحنا باصين ف عيون بعض

كنا ساكتين من غير اي كلام..
صحيح سهيله اخت مراتي.. بس حبيتها من زمان

حبيت دلعها عليا ومشاكستها
حبيت لمستها لجسمي بنعومه وطاعه منها
حبيت خضوعها ليا واستسلامها الكامل لغرزيتي
حبيت لمستي لجسمها الناعم

ثواني وهجمنا ع شفايف بعض ناكلها وتمص لساني وامص لسانها لما تخرجه ليا

قلعتها التوب وظهرلي بزازها الصغيره

فضلت امص حلمات بزازها النافره وواقفه من هياجها وهيا بتتلوي فوق زبي من تحت الشورت

شلتها ونيمتها ع السرير وركبت فوقها وانا برضع بزازها

بنزل ع بطنها ابوس فيها لحد ما وصلت لفخادها فضلت ابوس ف فخادها وانا فاشخ رجللها وقافش ف بزازها

ااااااااه الحس كسي يا دادي.. الحس كس بنوتك
اهريه جاااامد.. وهيا بتقلع الاندر لنفسها

علشان اسيب بزازها وافضل العب ف شفرات كسها
البعيده عن بعض وزنبورها االي خارج برا شفرات كسها
زي زب العيل الصغير
دخلت صوابعي ف كسها وبقيت بنيكها بصوابعي
‏وانا بمص ف زنبورها

‏لحد ما جسمها اتقوس فوق السرير وصرخت وهيا بتنزل عسلها
اااااااه ااااااه..
سبتها تهدي لثواني ورجعت ابعبص ف طيزها الصغيره

وهيا بتمد ايدها تمسك زبي مش طيلاه

قومت من عليها وقعدت ع طرف السرير ورجلي ع الارض

نزلت ع ركبها بين رجلي ومسكت زبي اللي كان واقف

بتكلمه زي ما بتكلم حبيبها

مش عارفه هلاقي متعه وانا بعيده عنك ولا لا

وعلي دا هيمتعني ولا هيطلع خول

وبقت تبوس فيه وتمصه واحده واحده لحد ما بقا زي الحديده ف بقها

وبقت تبلعه كله ف بقها وتلف لسانها ع راسه
وانا بحسس ع شعرها بكل حنيه وباصص ف عنيها اللي ما نزلتش من عيني

فضلت تمص فيه.. كانها اول مره واخر مره تمصه وتتمتع بيه

شليتها ووقفنا ادام بعض ورجعنا نبوس بعض وناكل ف شفايف بعض بكل حنيه وانا حاضنها ليا اوووي

طلعنا ع السريؤ وقفتها ع ركبها
وانا واقف وراها حاضنها من ورا وببوس ف رقبتها
وانا بلعب ف بزازها

حطيت زبي بين فخادها من ورا تحت كسها واقف ف حضن كسها

وهيا مسكاه حشراه بين شفايف كسها وبتتحرك عليه
وبتتاوه بكل شهوه

بحبك اوووي يا ابيه بحبك دادي.. مش تبعدني عن حضنك ارجوك.. اااااااه بعشق حضنك


.......................
علا وعلي

كنت واقفه ادام ابيه علي عريانه والشهوه بتاكل ف جسمي

وهو بيرضع ف بزازي بكل نهم وبياكل ف حلمات بزي الهايجه

وعمال يبعبصني ف خرم طيزي
.

وانا بتاوه ااااه اااه بعبص اكتر بعبصني اوووي يا ابيه مش قادره نكني بقا

ماسكه انا زبه وبفرش كسي لنفسي وكسي مبلول وصوت تفريش زبه ع كسي بيلزق

انا اللي متحكمه ف زبه وهو عمال يفشخ ف شفرات كسي من برا

وبرده بصرخ من الشهوه اااااااه اااااااه راس زبك كبيره اوووي

ابيه علي لقيته بيجعر بصوت مكتوم اااااه وبيؤجع راسه لورا
لقيته لبنه السخن بينزل ع شفايف كسي من بره وبيغرق فخادي

بعدته عنه وانا بمسح لبنه من ع كسي وفخادي

معرفش نطقت كدا ازاي لما قلتله..

انت عملت اي يا حيوان.. كدا ممكن احمل.. انت مش بتفهم

مردش عليا بلسانه.. لا بايده قام مسك شعري وضربني ع وشي ..انا حيوان يا بنت الشرموطه
ومسكني من شعري وشدني نيمني ع السرير

وانا بصرخ وبصوت عالي.. ناسيه ان اخواتي اصلا بره

لا ماما اكيد مش هقلق من نحيتها خااالص

نيمني ع طرف السرير ببطني وطيزي لبرا وبيفشخها بايده وبالايد التانيه ساب شعري وماسك زبه بيحركه بعنف ع كسي وخرم طيزي

كنت خايفه ليفتحي بحاول اهرب من تحته بس متملك مني لما زنقني ف السرير وزبه اتحشر ف خرم طيزي مره واحده

ااااااه ااااااه صرخت من الوجع

HlscOiX.md.gif


وكمل عنفه معايا لما مسك ايدي تناها وراها ظهري

وهو مش سائل فيا ولا مهتم بيغتصبني مش بينك ولا بيحاول يتمتع ولا يمتعني

وفضل ينيك في طيزي جاااامد

انا حيوان يا شرموطه يا بنت الكلب... هعرفك مين اللي حيوان يا لبوه

هنيكك يا بنت الوسخه ف طيزه لحد ما تعرغي قيمه نفسك

وانا بصرخ تحت منه.. من الوجع والوضع اللي انا حطيت نفسي فيه.. انا السبب ف اللي انا فيه دلوقت

وكتمت صوتي لما لقيت الباب بيخبط وصوت ماما جاي من برا.. افتحي يا علا ف اي بتصرخي لي

ماما اكيد عارفه ان ابيه علي بينكني..

بس عملت كدا علشان اخواتي ميفهموش طبعا دا

لكن صوتي سكت لما لقيت لبنه السخن جوا طيزي وهز بيسحب زبه لبرا وبيبعد عني

بصيت ليه.. انا بكرهك بكرهك حقيقي بكرهك

فتح الباب وخرج بره الاوضه وماما جت جري عليا وبتاخدني ف حضنها وبتطبطب عليا

ولطمت ع وشها لما لقت ددمم ع خرم طيزي

يا لهوي يا علا اي الدم دا.. انتي اتفتحتي

بصيت ليها باستحقار وانا بعيط..

اخرجي بره.. اخرجي برا يا ماما

هيا كانت خايفه من انه يكون فتحني..
بس انا عارف ومتاكده ان دا مش حصل
لان اغتصب طيزي مش كسي

خرجت لما زعقت فيها.. وانا فضلت مكاني اعيط

___________________

عمر.. وسهيله
_________________

قاعد ع ركبي وتانيها تحت مني وواخد سهيله ف حضني

سهيله كانت راكبه ع زبي بكسها

زبي ف كسها للاخر وهيا بتطلع وتنزل عليه بهدوء وبراحه

بتتمتع بكل سنتي منه وهو بيدخل جوا كسها

Hls1KAv.gif
ماسك وسطها وبرفعها ع زبي براحه وباصص ف عيونها
اللي مليانه حب ليا اكتر ما هو شهوه

فضلت رافعها ع زبي وانا بضمها ليا

ورجعت بظهري واخدتها ف حضني وانا لسه زبي ف كسها
وهيا بتتحكم هيا ف دخلوه وخروجه ف كسها

شديت راسها ليا وبقت ابوسها وهيا فوق زبي

HlsEDCB.gif
فضلنا ف الوضع دا فتره كبيره وممكن اكون نزلت مره واتنين ومن غير كا شوقنا يقل بنسبه بسيطه حتي

مفوقناش من دا الا ع صوت حماتي.. امها ع الباب وهيا بتقول.. كفايه حب كدا ويلا علشان تلحقوا تجهزوا للناس اللي جايه

بصينا لبعض وابتسمنا ولسه زبي ف كسها بكامل قوته
وواقف ف كسها

نيمتها ع ظهرها ورفعت رجلها ع كتفي ورجعت زبي ف كسها من تاني وفضلت انيكها لدقايق لحد ما نزلت لاخر مره ف سهيله

قمنا ف حضن بعض للحمام حميتها من تاني ولبست ولبستها
..........................


ساعدت نفسي وساعدتكم ع تخيل طبيعه العلاقه
بين علا وعلي خالها

وبين سهيله.. وعمر جوز اختها اللي بيتعبرها عشيقته وبينته قبل ما بيكون بيمارس معاها الجنس
بالصور

الجزء السادس


مبسوط جدا من الاعضاء اللي بتشجعني وتخليني حابب اكمل ليهم

وبحب دعمهم ليا وارائهم اللي ف الكومنتات وبرده ف المسج الخاص

واتشرفت بمعرفه ناس كتير هنا.. حقيقي ونعم الناس

واتمني من اللي بيقرأ ليا.. يدعمني اكتر من كدا

بكومنت ان كان دعم او نقد لحاجه معينه ع الاقل احسن من اللي حابب اكتبه ليكم

والقصه دي مهداه لحد غالي جدا وهو اللي طلب اني اكتبها ليه.. باحداثها واشخاصها

_____________________________________

لم يكن ف الحسبان لقياك.. ولا احلم يوما اني اراك

لكن حدث ما حدث.. وصرت لك.. وسأكون لك
________________________________________

تذكير وتوضيح لنقط معينه ف الكم جزء اللي فاات

عرفنا ازاي علا اتمارس معاها الجنس مع خالها علي

اللي اتربي معاها ف حضن مامتها..

وقلت اتمارس.. لان العلاقه دي ماكنتش مسيره ليها

مع انها كانت دايما هيا اللي بتروحلك برجليها..

علشان شهوتها العاليه

اما بالنسبه للعلاقه االي بين دكتور عمر وسهيله اخت مراته

ف اللي قرأ قصه.. اخت مراتي وجوزها الديوث هيعرفها وهيفهمها اكتر

واللي مقرأهاش.. اتمني منه يقرأها.. لو لسه مصر انه يقرأ

لان يعتبر دي السلسله الرابعه من قصه اخت مراتي وجوزها الديوث

نرجع لعلا.. اللي هتكمل معانا للاخر والقصه هتكون ع لسانها من دلوقت

.... .....
سبني مرميه ع طرف السرير ولبنه نازل مخلوط بدم من فتحه طيزي ع فخادي

بعد ما خد متعته مني بالعنف ورمي لبنه جوا بطني

كنت بعيط بدموع

مش بسبب الوجع ولا اللي حصلي... بسبب اهانته ليا

وتعامله معايا.. كأني حيوانه.. خد متعته منها ورماها

مش دا ابيه علي اللي انتظره سنين يرجع لحضني

مش دا اللي كنت بقعد ع رجليه وانا صغيره يدلع فيا ويطبطب عليا

عارفين لو كان حسسني بالحب والامان وانا ف حضنه

كنت سبتله نفسي وممكن اوافق كمان يفتحني

.........................

نرجع لقصتنا

الصدف خدمتني كتييير

خلاص اخيرا علي هيسافر...

بعد ما خطب سهيله وفرحه كمان يومين اتنين بس

ويقضي اسبوع ف مصر ويسافر

ومن وقت ما انشغل بخطيبته وهو بعد عني ودي حاجه فرحتني وبدات ارجع لحياتي

اشتغلت ف عياده د عمر.. جوز اخت سهيله اللي ابيه علي خطبها وكتب كتابه خلاص

لكن اللي حصل قبل يوم فرحهم بيوم.. غير حياتي

وفعلا كانت صدفه مكنتش ابدا اتوقع انها تحصل او بتحصل

كانت كشوفاات بسيطه اللي موجوده وكنا الساعه ٨ببليل

لاننا اعلنا عن قفل العياده من بكري ل اسبوع كمان اجازه

ولو هتسالوا عن الستات الحامل اللي ليهم متابعه
فاحنا عارفين ان ف مركز تاني بتاع الدكتور عمر

المتخصص ف عمليات الحقن المجهري فدا اللي هيتابعوا فيه مع الدكتاره التانيه

المهم

يومها تقريبا معدش الا مريضه واحده جوا

وبعدها المفروض عمر يخلصها ويروح وانا اقفل العياده وامشي بعده زي عوايدنا

لكنه يومها خلص والمريضه خرجت

ولقيته بينده ليا


اول ما دخلت

قالي... روحي انتي يا علا وانا هفضل شوي واقفل وامشي

انا.. اوك تمم

وخرجت لميت شنطتي وحاجتي ونزلت

لكني وانا تحت العماره اللي فيها العياده...

شوفت سهيله نازله من تاكسي وطالعه العياده..
وهيا مش شافتني

طبعا مجاش فبالي حاجه.. اخت مراته وطلعاله طبيعي


مشيت شويه.. لكني ملقتش الفون بتاعي ف شنطتي

وقتها كنت هكلم ماما اقول لها اني خلصت شغل..
واني هروح لواحده صحبتي واخدها واروح اشتري لبس للفرح وكدا

بس ملقتش الفون بتاعي فرجعت للعياده علشان اخده

كانت مقفول بابها بس انا معايا المفتاح لسه

فتحت زدخلت وقبل ما انده للدكتور واقول اني رجعت

سمعت صوتهم جوا اوضه الكشف

صوت الدكتور عمر وسهيله وهما بيتكلموا

عمر.. حبيبتي..مش هينفع خاالص
دلوقت لازم تجهزي للعمليه ومينفعش ممارسه ولا قبلها ولا بعدها

وزي ما قلتلك هعملك العمليه النهارده وهيضيق ويرجع الاول كمان.. يلا قومي

وقتها انا سمعت الكلام دا وفرحت من جوايا

لما فهمت سهيله هنا لي دلوقت

سهيله مطلعتش بنت بنوت وواضح انها كانت بتمارس كتيير كمان.. فدا اكبر رد لابيه علي ف اللي عمله فيا

بس اللي صدمني واضح ان اللي بيمارس معاها

هو نفسه اللي بيعملها العمليه دلوقت جوز اختها

الدكتور عمر

وقتها مش عارفه لي فكرت اني لازم اعرفهم اني عرفت بعلاقتهم

رجعت لاوضه الانتظار شويه

علشان يدخلوا ف مود العمليه ووقتها ادخل عليهم

قعدت نص ساعه كمان بعد ما اخدت فوني

وبعدها خبطت عليهم ف اوضه الكشف ودخلت ع طول

.. انا بقول.. اسفه يا دكتور نسيت الفون ورجعت اخده

وقتها انا قلت الجمله دي والدكتور عمر باصص ليا بعصبيه

وجه عليا وكانت سهيله نايمه ع شازلونج الخاص بعمليات الولاده الطبيعه عارفينها طبعا وعريانه من تحت

بس مش بتتكلم وبداري وشها عني

عمر جه عليا واخدني من ايدي وخرج بره

ف اي ياعلا من امتي وانتي بتدخلي اوضه الكشف بالطريقه دي

انا.. هو انت بتعملها عمليه ترقيع صح

وشه جاب الوان وبقا مش عارف يقول اي

بس واضح انه اطمن شوي لما قلتله

متخافش يا دكتور مش هقول لاي حد ولا حتي لخطيبها

اللي هو المفروض خالي..

عمر.. لا انتي فاهمه الموضوع غلط خااالص مش كدا

كنت وقتها واقفه بتكلم كلام المنتصره ادام خصمها المهزوم

غلط ولا صح.. انا بقلك اطمن ومتقلقش محدش يعرف حاجه

عمر.. شكرا يا علا.. واكيد لينا كلام تاني بعد الفرح ونرجع لشغلنا

.. سبته ومشيت وهو قفل باب العياده ورايا

كنت ماشيه ف الشارع فرحانه زي اللي نجحت ف اخر امتحان ليها

كان لازم سهيله تطلع شمال.. كان لازم ابيه علي ياخد قلم ف مراته زي ما اذاني

كنت عاوزه اطير واقول للناس كلها.. بس لو قلت اكيد هيطلقها وكدا ضيعت فرحتي

فعلا انا مش هقول لاي حد واسيبه يتخم فيها

.. رجعت بيتنا وانا مبسوطه.. وكنت منتظره الفرح بفارغ الصبر اللي هيبقي بكري..

وعدي اليوم ونمت وصحيت لازم اجهز لفرحي

اه لفرحي او فرحتي وانا شيفاه بياخد القلم ف عروسته

وجهزت نفسي بعد مالبست فستان سواريه ازرق وكنت مبسوطه واللي يشوفني يتوقع اني مبسوطه لجواز خالي

لكني مبسوطه للقلم اللي هياخده فيها

وحضرت الفرح.. وف اخره والناس خلاص بتقوم علشان العروسه والعريس هيقوموا يروحوا بيتهم


الدكتور عمر.. جه جمبي

عمر.. عاوز اشكرك يا علا.. ع انك مش قلتي لحد

اكيد الفرح كمل وخلص لانك مقولتيش لحد

انا... لا مش تشكرني.. انا اللي عاوزه اشكرك انك جبتلي حقي

عمر... تقصدي اي.. يعني اي جبتلك حقك


انا.. اه جبتلي حقي من غير ما تقصد ولا تفكر فيه حتي

وزي ما انت قلت لينا كلام بعد ما نرجع للشغل

.. عمر.. عموما شكرا.. وحابب اقولك انتي جميله اوووي النهارده

انا.. النهارده بس.. عموما زي ما قلتلك انت السبب ف اني ابقي مبسوطه وجميله زي ما بتقول كدا

كان باصصلي باستغراب اكيد مش فاهم انا اقصد اي

كملت.. بس انا عاوزه اسالك سؤال ممكن

عمر.. اكيد اتفضلي

انا.. هو انت اللي فتحت سهيله زي ما انا فهمت من كلامكم صح

عمر.. وشه جاب الوان تاني..
هنتكلم بعدين.. كدا لازم يبقي فيه كلام لكن بعدين وسبني ومشي..

وابيه اخد عروسته لشقته والكل روح

وزي ما بيقول.. العروسه للعريس والجري للمتاعيس

لكن مافيش حد متعوس دلوقت غير العريس.. ابيه علي

😂هههههههه 😂

وتاني يوم كنت لازم اروح مع ماما اباركله.. زي ما احنا متعودين.. الصباحيه..

كنت عاوز اشوف نظرته وهو فرحان بسهيله اللي مفكرها بنت بنوت وهيا.............

وافرح فيه من جوايا ع الاقل..

وقابلت عمر هناك ومراته وحماته واخت مراته التاتيه اسراء وجوزها اللي مكنتش قابلتها قبل كدا

وقعدنا شوي معاهم ومشينا كلنا..

وقتها عمر كلمني وقالي لو ينفع نتكلم مع بعض دلوقت يبقي افضل مش بعرف اركن موضوع شاغل بالي لوقت كبير

اتاسفت له وقلتله ممكن بكري نتكلم لكن دلوقت مش هينفع

ولاحظته عليه انه مضايق

وسبته ومشيت مع اخواتي وماما

واول ما وصلت البيت.. والفون لقط نت من البيت

لقيت مسج ع الواتس وكانت من عمر

مساء الخير

علا ممكن بكري نروح العياده ونتكلم اوك الساعه ٤هنتظرك هناك

سلام

كنت بضحك من جوايا ع عدم صبره

رديت عليه.. اوك يا دكتور بكري الساعه ٤هكون موجوده


تاني يوم.. كنت ف العياده مستنيه الدكتور عمر

كنت قبل ميعادي معاه

لكنه وصل فعلا الساعه ٤

واول ما دخل... نشرب حاجه واحنا بنتكلم وكان داخل ع البوفيه..

تشربي نسكافيه..

قلتله اوك

بعدها بشوي خرج ومعاه اتنين نسكافيه

وقالي.. نتكلم هنا ولا ندخل جوا اللي يريحك
وكمل.. استاذنك نقفل باب العياده.. زي ما انتي عارفه احنا اجازه

هزيت دماغي بموافقه مافيش مشكله

قفل العياده علينا ودخلنا اوضه الكشف

اول ما قعدنا..

قالي تحكي انتي ولا احكي انا.. افضل افهم يعني اي اخدت حقك

انا كنت متردده احكيله..

قلتلك ممكن ترد ع سؤالي الاول

عمر.. سؤال اي

انا.. انت اللي فتحت سهيله ولا حد تاني

عمر.. هيفرق معاكي انا او غيري

انا.. اه هيفرق.. ممكن اجابه

عمر.. اه انا اللي فتحتها.. وسهيله ملهاش علاقاات خاالص مع حد غيري.. ولا قبل ولا بعد ولا هيبقي ليها علاقات تاني

جاوبيني انتي بقا.. خدت حقك ازاي

انا بتردد.. لاني زيكم انت وسهيله ليا علاقه مع ابيه علي
بس ع ما اظن مكنتش علاقه زي علاقتكم كانت عباره عن

وحكيت له كل حاجه حصلت معايا من وقت ما ابيه علي رجع.. كنت بحكيله وانا بعيط..

كل كلمه بتطلع مني.. مكنتش عارفه ازاي بنطقها.. وكنت بقولها وانا ف بالي بقول انتي ازاي تحكيله حاجه زي دي
بس مكمله ف الكلام والكلام بيطلع مني زي اللي ما بيصدق يخرج.. من كبتي.. عاوز حد يسمعه مني

حكيتله كل حاجه.. انه مارس معاايا ومع ماما ف نفس السرير.. وخكيتله اني كنت اوقات ببقي عاوزه امارس معاه بعد اهانته ليا بسبب شهوتي العاليه وارجع الوم نفسي تاني

حكيتله عن اخر علاقه معاه.. اللي انا معتبراها اغتصاب مع اني انا اللي شجعته يعمل كدا معاايا


وقتلتله.. علشان كدا بقولك انتوا اخدتي حقي..

لما اللي عمله معايا اترد فيه.. من غير ما يحس

خلصت كلامي.. وكنت متوقعه الاقيه مصدوم من العلاقه ومستغربها

لكني لقيته بثباته وكانها حاجه مش جديده عليه ومعتبرها عادي

وخلصت ووقتها رد وقالي.. كدا انا اتطمنت علي سهيله مع علي

انا.. ازاي اطمنت معاها.. وانا بقولك اغتصبتي

قالي.. اولا سهيله مش شرموطه وزي ما قلتلك هيا مش هتعمل علاقات تاني وانا متاكد من دا..

اطمنت لان علي متحرر ومتاكد انه ممكن وقت من الاوقات يطلب منها دا انها تكون متحرره ف علاقاتها معاه

بس متاكد انها هترفض وانها هتكون مبسوطه معاه ع الاقل جنسيا الا اذا ف حاجات تانيه انتي ماعرفهاش

.. عموما.. بشكرك تاني ع كتمانك للسر تاني واتمني تنسيه

انا.. اكيد واكيد انا حكيتلك سري اللي مش عارفه حكيته ازاي واكيد مطمنه انك كمان هتنساه

.... وقتها ضحك معرفش ليه...

وقالي طيب ممكن تعملي نسكافيه تاني نشربه سوا بدل اللي مش اتشرب دا

قلتله اوك وروحت عملت النسكافيه ورجعت له..

وكان بيتكلم ف الفون..

حطيت النسكافيه.. وقعدت

قفل مكالمته.. وقالي.. عندي خبر حلو ليكي ووحش ليا

علي وسهيله هيسافروا بكري

فرحت من جوايا.. لانه خلاص مش هيتوجد ف المكان اللي انا فيه

وشربنا النسكافيه ومشيت والدكتور عمر فضل ف العياده

وعدت الأيام وصحيح علي وسهيله سافروا تاني يوم

وانا رجعت للعياده ولشغلي وعدت ايام كتيير

لكن نظرتي ليه مش عارفه اتغيرت من ناحيه عمر

عمر لما حكالي عن علاقته بسهيله.. ظنيته زي علي شهواني ومارس شهوته مع اخت مراته الصغيره علشان متعته

لكني لاحظت ف الفتره اللي اشتغلت معاه فيها..

قد اي هو بيهتم بيها لما ادخل عليه كتيير والاقيه بيكلمها ف الفون ويطمن عليها شبه يوميا مره واتنين

كمان لاحظت نظراته ليا.. اللي كلها احترام..

واحد مكانه ككان ممكن يحاول يمارس معايا.. اة يقرب مني لكنه كان فعلا كاني مش حكيتله حاجه

ممكن اكون انا اللي عاوزه اقرب منه

لحد ما حصل

كنا بعد جواز سهيله بشهر تقريبا

وكنا ف العياده ووقتها كانت الساعه قربت ع ١٠

لما دخلت المريضه..مدام ريم ..
واحده اول مره تجي تكشف ودا عادي

لكن اللي مش عادي انها لما جه دورها كان اخر كشف ودخلت

الدكتور عمر نده عليا وهيا ف اوضه الكشف وقالي

ممكن تروحي انتي يا علا.. انا هبقي اقفل

خرجت من عنده وشكيت فيهم..

ما المره اللي قالي فيها كدا.. عرفت انه له علاقه مع سهيله

اي عمر مطلعش زي ما ما انا مفكراه ويطلع نسوانجي

فكرت اعمل زي المره اللي فاتت

لكنه مدانيش فرصه افكر ف كدا حتي

لانه خرج .. قبل ما امشي..

وقالي اتمني المره دي متنسيش حاجه تاني وهو بيضحك

اتاكدت وقتها انه له علاقه بينهم

ابتسمت له
ومش عارفه جبت الجرأه ازاي او التحرر اني اساله ف حاجه زي دي

بصوت واطي.. قلتله.. اي يا دكتور.. زي سهيله برده

لكنه فاجئني بالرد.. لما ضربني ع طيزي سبانك..

وقالي قومي روحي يا علا.. وشيلي الافكار دي من دماغك

انا مش بعمل علاقات مع المرضي بتوعي
وكمان لو حبيت ف علاقه مش هتبقي هنا اكيد

.. دي مراه صديق ليا.. وبتتكلم معايا ف حاجه عادي

.. مش رديت عليه.. لاني مش سمعته اصلا..

كنت بفكر ف لمسته ليا.. او لمسته لطيزي لما ضربني سبانك

ولميت حاجتي وشنطتي ومشيت وقفل ورايا العياده

لكنه فتح باب تاني.. صحيح فكرت فيه مليون مره الفتره اللي فاتت بس بعد لمسته حاجه غريبه حصلت ليا

كنت هايجه اوووي.. بعدها.. ودا خلاني استعجل اني اوصل البيت بسرعه..

وصلت بيتنا.. ومكنش حد موجود ف البيت

نديت ع ماما مش رديت..

لكني لقيت اخواتي الصغيرين ف اوضتهم نايمين

وسمعت صوت ميه.. لحد بيستحمي ف الحمام

قربت من الحمام.. اللي الصوت بان ليا وقتهت

كانت ماما بتتاوه جوه.. اتصنت ع الباب وقربت ودني

عاوزه اسمع بوضوح.. ممكن يكون بابا اللي معاها

لكني سمعتها وواضح انها لوحدها ومافيش حد

ههههههه ماما هايجه ومش لاقيه ابيه علي يريحها

وبتعمل العاده لنفسها ههههههه

لكني سمعتها بتقولي.. ااااه دخله دخله اكتر وصوت لعبها ف كسها بقا عالي

حاولت افتح باب الحمام اللي اتفتح معايا

لقيت ماما نايمه ع الارض عريانه وبتلعب ف كسها

واتفاجأت بدخولي عليها وكانت بتحاول تداري جسمها وتحط ايدها ع كسها وبزازها

وهيا بتبصلي. بخوف وكسوف

انا.. بتعملي اي يا ماما

ماما قامت من نومتها وهيا مخضوضه..
وقربت مني ومكسوفه من نفسها وقالت..

ماما ••برتاح يا علا.. برتاح يا علا علشان.. ابوكي.. معدش خلاص بيريحني

برتاح لاني من سنين مش اترتاحت.. ابوكي يا علا كبر وخلاص معدش منه فايده

وكملت لما قالت وهيا دموعها بتحارب علشان تنزل

‏صحيح انا غلطت لما مارست مع علي اللي زي ابني

بس فعلا غصب عني.. لكنه فتح ع جسمي احتاجه تاني

وغلطت تاني لما سمحتله يعمل اللي عمله معاكي بس غصب عني

اخدت ماما ف حضني وبقيت بطبطب عليها..

بقيت مش فاهمه حاجه ماما شرموطه ولا محرومه ولا اي بالظبط

انا.. خلاص يا ماما متعيطيش وانا اسفه لو كنت كلمتك ف مره بطريقه مش كويسه

وزي ما انتي غلطتي فانا كمان غلطت..

خلاص اللي فات انسيه زي ما انا نسيته

ماما بطلت عياط ودخلت ف حضني اكتر

وانا برد الفعل ضميتها ليا اكتر


ماما عريانه ف حضني وهايجه ودا خلاني اهيج اكتر
وافكر ف جسم ماما

واللي بيدور ف بالي.. ليه مش نريح بعض

مستحملتش هياجي..

لما روحت ابوس ماما ف شفايفها بوسه سريعه

وهيا بعدت شفايفها عني

قلتلها قبل ما تتكلم.. اه يا ماما هساعدك ف انك تريحي نفسك..

ماما قالتلي ازاي.. قلتلها بابا فين الاول

ماما.. بابا خرج من عشر دقايق.. بعد ما سخني ومقدرش يريحني وسبني زي ما انتي دخلتي عليا كدا

رجعت ابوس ماما تاني من شفايفها وانا بحسس ع طيازها وظهرها

ف البدايه ماما مش متجاوبه ممكن هايجه اه
بس متعرفش يعني اي سحاق فاكيد مش فاهمه اي اللي بيحصل

اتجاوبت معايا لما اخدت لسانها امصه بين شفايفي

وانا بلعب ف طيزها وصوباعي بيدخل ف خرم طيزها اللي كان واسع

بدات تبادلني البوس بعنف وهيا بتمص لساني اللي جوا بقها

وبتحسس ع طيزي من فوق البنطلون

سبت شفايفها ونزلت ابوس ف رقبتها لحد ما وصلت لبزازها اللي حلماتهم واقفين.. زي حلماتي واقفه ف البرا من هيجاني

انا.. بزازك حلوه اوووي يا ماما.. جسمك كله حلو

اعرفكم ع ماما..

ماما الهام.. عندها ٤١س.. مهتميه بلبسها المحترم طبعا

لكن اكتر اهتمامها كان بجسمها الابيض

ميلف شبه شويكار... بياص ناصع.. مهلبيه ف نفسها كدا

سر بيني وبينكم.. لما مارست معاها السحاق زي ما هحكيلكم دلوقت.. حسدت ابيه علي عليها..
جسمها سخن وطالبه النيك ع طول

بزازها كبيره وطريه مدلدله لتحت بحلمات قد عقله الصوباع لما تهيج..

كسها بقا حاجه فظيعه كسين ف بعض..
شفراته الخارجيه عامله كس تاني برا كسها.. بطياز مليانه وخرم لونه احمر.. وواسعه من كتر الممارسه

رجعت ابوس وامص ف لسان ماما وانا بغوص بصوباعي ف لحم طيزها وماما دابت بين ايدي.. بعد ما اتجاوبت معايا

ودا خلاني اسيطر عليها اكتر واتحكم فيها وبقيت انا الرجل بس من غير زب ههههه

نزلت ع حلمات بزازها ارضع فيهم وانا موطيه.. ماما قصيره.. ١٦٠سم تقريبا مع كتله ملبن.. ٧٠ك

برضع ف بزاز ماما وانا باصه ف عنيها النعسانه بفعل الهياج

لكني وقفت لما قالت.. تعالي ف اوضتي بدل ما حد يدخل علينا

قلتلها طيب اسبقيني وانا دقايق واكون وراكي

ماما خرجت من الحمام وبعد ما لبست الروب وقفلته ع جسمها

وانا اخدت دش سريع ماخدتش دقيقع واحده
وقلعت هدومي وبقيت عريانه ولفيت الروب ع جسمي وجريت ع اوضه ماما

اللي كانت نايمه ع السرير وفخادها باينه من الروب المقفول

طلعت ع السرير وركبت فوق ماما بعد. ما قفلت الباب علينا

ونزلت رضاعه ف فرده بزها وانا قفشاها ولحمها بيبص بين ايدي


وبقيت بزازها وهياجي بيزيد لما ماما تتاوه بين ايدي

ارضعي يا علا ارضعي بزاز ماما..
ريحيني يا حبيبتي... اااااااه

ونزلت انا ع بطنها وسرتها وبقيت بلحس جسم ماما بلساني زي اللي بتلحس ايس كريم..
ووادخل لساني جوا سرتها

ةماما فكت الروب بتاعها وقلعتني. الروب اللي لبساه

وبقينا عريانين ف حضن بعض ولحمنا بيحك ف بعض

ورجعت تاني ابوس ف شفايف ماما وبزازي مفعوصه ف بزازها الكبيره

وهيا بتقفش ف طيزي وتبعبصني ف خرمها وتدخل صوابعها ف طيزي

واحنا بتاوه ف شفايف بعض

قمت من عليها وفشخت ورجلها علشان يبان لي كسها الكبير

دخلت براسي بين رجلها وبقيت باكل ف كسها اكل واعض شفراتها وزنبورها الكبير بشفايفي

وماما بتتلوي بين ايدي وانا قافشه ف فخادها وبلحس ف كسها وادخل لساني جوا كسها وانيكها بلساني وانا فاشخه شفرات كسها

لحد ما نطرت عسلها ع وشي

وماما سحبتني عليها وبقت تلحس عسلها من ع وشي وتبوس. ف شفايفي

وكانت هايجه اووووي.. ونزلت ترضع ف بزازي زي ما رضعت ليها

واحنا واقفين ع ركبنا ادام بعض

لكن خبره ماما تفوق خبرتي

بقت تفنن ف رضاعه بزازي

تلف لسلنها ع حلمه بزي وهيا قافشه ف الناحيه التانيه وتبدل بينهم وبعدها نزلت ع الارض وسحبتني ع طرف السرير..

ودخلت بين رجلي وتلحس ف كسها وهيا بتبعصني ف طيزي.. ونزلت مره واتنين وماما تشرب ف عسل كسي اللي بينزل ع فخادي

كنت مفكراها متعرفش ف السحاق

لكنها قامت وفتحت رجلي ورجلها ودخلت برجلها علامه ×

وهيا بتحك كسها ف كسي

ونزلنا ف نفس الوقت وانا اللي بقيت مفرهده منها

ولما خلصنا تنزيل

بقيت مش قادره اتحرك من مكاني

ماما اخدتني ف حضنها ومحستش بنفسي لاني غفلت عيني وانا عريانه ف حضنها

لكني حسيت بخيال بابا بيفتح علينا الباب لما رجع..
مش متاكده من دا وقتها كانت ماما نايمه وانا ف حضنها عريانه

صحيت وقتها بس بابا مكنش ع الباب وصحيت ماما وقلتلها انا هرجع اوضتي قبل ما بابا يجي

ماما.. صدمتني لما قالت بابا هنا من زمان ونايم ف اوضتك

انا.. بتقولي اي.. بابا شافنا كدا

ماما.. متشغليش بالك انتي بيه.. نامي وخليكي هنا النهارده

وافقتها ف كلامها

بس كنت بفكر ازاي بابا شافنا كدا ومعملش اي رد فعل

كدا بابا اكيد عارف بعلاقه ماما وابيه وبنسبه كبيره
عارف باللي حصل معايا من ابيه


ماما زي اللي فهمت بفكر ف اي وانا فحضنها

قلتلك يا تلا متشغليش بالك باللي بتفكري فيه

وكملت.. بس انتي عندك حق متعتي وانتي حضني ريحتني كتيير.. بس لبن الرجل لا يعلي عليه ههههههه

انا.. بتلقائيه.. خلاص نشوفلنا رجل لينا احنا الاتنين

ماما بصتلي بصه مش فهماها..

وغمضت عنيها ونامت

بس انا كلمتي فكرتني بلمسه عمر ع طيازي

وغمضت عيني وبقيت بتخيل د عمر.. بينيك ف مدام ريم اللي عامله انها جايه تكشف وانا مشيت وسبتهم

كنت شيفاه ف خيالي راكب فوق طيازها وزبه اللي مش باين معالمه وهو بيتحشر ف طيزها

وقتها هيا رفعت عنيها ليه.. لكنها مكنتش هيا

كنت انا اللي نايمه تحت.. د عمر.. وهو بينيك فيا انا

اتضح ف خيالي جسمي وهياجي وشهوتي

وعمر راكب فوق طيازي وهو ماسك فخادي ونازل نيك ف طيزي اللي بالعه زبه للاخر

وانا وشي ع الارض وبصاله ومبتسمه وفاتحه بقي من المتعه وبلعب ف كسي

وهو مش راحم طيازي داخل خارج فيها بكل متعه

كانه بيدوقني طعم زبه وهو بيغوص ف لحم طيزي

غمصت عيني علشان الخيال يروح عني

ودا هيجني اوووي ولقيتني بدخل ف حضن ماما اكتر

لحد نعست ونمت وانا عريانه ف حضن ماما
__________________________'______________

الجزء السابع

دائما..
لا نفعل كل ما نريده..
واحيانا..
‏ نريد ما نفعله...
وغالبا..
نذهب بارجلنا لما نريده

نحبو نحوه كالاطفال..
ونتعلق به كالمراهقين..
ونتمسك كالمجاذيب..

________________________________________

بعد ما رجعت بيتي من عياده النسا والولاده بتاعه الدكتور عمر...

وانا هايجه من لمسه ايده لما ضربني اسبانك ع طيزي

بعد ما قلتله وانا بغمزه بدلع.. انت بتمارس مع مدام ريم صح...

وقتها رد وقالي انها مرات صديقه الدكتور مهند

وانه مش بيمارس مع مرضاه.. ولو حصلت ف مره مش هتبقي ف العياده اكيد

علشان ارجع بيتنا وانا هايجه.. بسبب شهوتي اللي بتبان ع ملامحي من اي تحرش او لمسه رجل غريب ليا...

ووقتها الاقي مستنيني مفاجأه ف بيتنا...

ماما بتعمل العاده السريه ف الحمام.. وبعد ما دخلت عليها حصلت بينا اول علاقه سحاق

صحيح مكنش عندنا الخبره الكافيه اننا نعملها.. بس ف الاخر وصلنا للمطلوب منها.. ريحنا بعض وتكون اول مره انام ف حضن ماما برضايا لوحدنا بعد علاقه سحاق

لاول مره ليا واول مره ليها... وتبدا بدايه لفتح صندوق اسرار ماما...واسرار بيتنا عموما

وتكمل المفاجأه لما احس بوجود بابا اللي رجع من ع القهوه.. واتاكدت من دا لما ماما اللي تقولي بلسانها

ان بابا موجود وشافنا كدا عريانين بعد السحاق
وراح نام ف اوضه نومي

علشان افتكر الدكتور عمر هو وريم واتخيلهم سوا وهو بينيك فيها

لكن الخيال مش سابني ف حالي

لان كنت انا اللي نايمه بجسمي وملامحي ومتعتي

تحت زب الدكتور عمر وهو بيمارس معايا لكنه كان بينكني ف كل خرم فيا

ف طيزي وهو بيبدل ف كسي اللي كان ممحون وهايج ومغرق مكانا من عسلي.. لكنه خيال

واروح ف النوم.. بعد خيالي دا بوجود د كتور عمر فوق مني


وتبدا رحلتي.. ورحله علا انثي من نوع اخر..
________________________________

نمت مش صحيت الا الصبح ع صوت ماما وهيا بتقوم علشان تروح شغلها.. وتصحيني وكنا لسه عريانين

ماما.. علا قومي يا حبيبتي البسي اي حاجه.. علشان اخواتك هيصحوا ومش هينفع يلاقوكي كدا

فتحت عيني ع بزاز ماما ادام عنيا بيلمعوا

انا..طب اي مش تدي الرضعه لعلا حبيبتك يا ست ماما

ماما.. قومي يا بت اتاخرت ع الشغل..

سابتني وقامت للدولاب.. تلبس هدوم علشان تروح تصحي اخواتي وتصحي بابا

وانا كمان قمت لبست هدومي وعلشان انا مش بروح شغلي الا الساعه ١٢ فنمت تاني

طبعا معرفش اي اللي دار برا لماما علشان انا نايمه

ومش صحيت الا الساعه ١٠

قمت فطرت ولبست هدومي وروحت ع العياده

كنت ملهوفه وانا رايحه.. ممكن الاقي حاجه ترضي فضولي.. اللي ماليني من ناحيه عمر وريم دي كمان

وتقريبا لقيته.. لكنه زاد فضولي اكتر

يدوب نزلت من التاكسي.. والاقي عمر خارج من العماره اللي فيها العياده هو وريم ومعاهم واحد بيوصلهم لعربيتهم

لكنه كان لابس هدوم بيتي.. برمودا جينز.. وعليها تشيرت خفيف... وكان واضح عليهم هما التلاته النوم

فضلت واقفه مش طلعت..

لكنه لما جه عندي مش وقف..

قالي ازيك يا علا وهو داخل العماره تاني

ودخلت معاه الاسانسير وبصاله والكلام ع لساني

ومكسوفه اسال..

لحد ما بصلي..

عمر.. واضح ان الفضول هيقتلك.. انا هنا ازاي دلوقت صح

هزيت راسي باه..

عمر وانا هريحلك فضولك.. بس بعد ما تعمليلي فنجان قهوه مظبوط.. لحد ما اطلع البس وانزل اوك

انا اوك..

ولقيت الاسانسير بيفتح ف الدور التالت.. ادام العياده

لكنه منزلش والاسانسير كمل للدور السادس اللي هو اخر دور

العماره كانت ست ادوار كلها عيادات ومعامل تحاليل

واللي كنت اعرفه من الكلام ان صاحب العماره اللي اول مره اكتشف انه عمر.. واخد الدور الاخير شقه له

لكن انا عارفه انه ليه بيت تاني اللي هو عايش فيه هو ومراته واهلها

مخي دار مني وبقيت مش عارفه اركز ف اي حاجه

لكن دخلت اعمل القهوه ويدوب جهزت وبحطها ف الفنجان

واسمع صوته بره ف صاله الانتظار

اديتله القهوه.. اللي شمها وهو بيستطعم ريحتها قبل ما يدوقها زي عوايده

عمر.. تسلم ايدك يا علا مظبوط فعلا

.. وقالي زي ما انتي المفروض تكوني فهمتي

دي العماره ملكي واني عامل الدور الاخير لوقت راحه مثلا

وكمل وهو بيبتسم.. وبياخد او رشفه قهوه..

ودي مدام ريم ودا جوزها مهند..ودا صديقي زي ما بتقولوا الانتيم.. او صديق عمري

ومشكله وبينهم وتمام اتحلت

انا بسمعه ورفعت حاجبي.. مشكله وبايتين عندك ازاي

عمر.. كدا فضولك كتير.. وع ما اظن مش مجبر اقلك دا كله بس حبيت اريح مخك علشان متفكريش زياده ع اللزوم

انا.. اتاسفت له وقمت لاوضه الكشف ارتبها علشان المرضي

وصوته جه من برا لما قال انه هيمشي... وهيرجع ع الساعه اربعه دا ميعاده ف العياده اساسا

وسابني وانا مافيش حاجه ف دماغي الا عمر وريم وجوزها لازم اعرف ف اي

لكن انشغلت ف حجز الكشوفات.. لحد ما هو رجع ودخل اوضه الكشف وبدا يستقبل المرضي

وع الساعه ٨ودي ساعه لراحته بياخدها نص ساعه ويرجع يكمل لحد اخر مريض.

علشان اتفاجئ وهو فوق

بريم تاني جت وحجزت دور ف الكشف .. وقعدت لكن قامت وخرجت من العياده بعد دقيقه ونزلت لتحت

لكن انا فضلت واقفه ع باب العياده وعيني ع الاسانسير

اللي نزل للدور الارضي وبعدها طلع تاني للدور السادس.

اتاكدت ان هيا اللي طلعاله فوق بعد ما كلمته ع الواتس

لاني شوفتها بتتكلم ع الواتس.. كنت مركزه معاها وهيا قاعده

رجعت لمكاني والفضول بياكلني...

اتاكدت لما لقيت عمر بيخرج من الاسانسير وريم معاه

وقعدت استنت دورها لما هو دخل اوضه الكشف

قاعده باكل ف نفسي عاوزه اعرف في اي

ومركزه ف الحجز

لحد ما بقا دورها وبالصدفه اخر حجز

دخلت هياتم اوضه الكشف علشان عمر يخرج بعد دخولها

وقبل ما ينطق.. انا اللي قلت..

روحي انتي يا علا وانا هقفل

علشان يبتسم ويشاورني اروح له بصوابعي

اتكسفت من نفسي بجد... انا اي اللي علمته دا واي دخلي ف كل دا

عمر.. مالك يا علا.. مالك ف اي مش ع بعضك كدا

انا.. مافيش حاجه يا عمر.. بس توقعت كلامك مش اكتر

عمر.. بعد ما رفع حاجبه.. عمر ههههه

انا.. انا اسفه يا دكتور عمر.. هلبس وامشي

قصدي هاخد حاجتي واخرج ع طول

عمر وقتها.. قالي لا مش تروحي استني لما اخلص الكشف واقفلي وروحي وهو بيبتسم

ودخل اوضه الكشف وبعد ربع ساعه تصنت مني ع الباب بحاول اعرف اي اللي بيحصل والقط اي حاجه تفهمني

لكني جريت ورجعت مكاني لما سمعت صوت الجرس بتاعي.. اللي لما يحتاجني يرنه

وادخل عليهم الاوضه

لاول مره ف وقت كشف....

والاقي ريم نايمه ع شازلونج ااكشف ومتغطيه بملايه لحد وسطها وعمر بيكلمها ف حاجات تقريبا مش فهمها حاجه منها

وتقوم تلبس وتقعد ادامه ع المكنب وكل دا وانا واقفه معرفش هو عاوز اي بوقفتي دي

وهيا لبست وخرجت من الاوضه وقتها وهيا بتبسم ليا بخباثه

وقالي اقعدي يا علا عاوزك قبل ما نمشي

قعدت ادامه مستنياه يتكلم


عمر.. قولي ف اي مالك كدا مش ع بعضك من امبارح

انا.. مافيش حاجه يا دكتور بجد.. بس بس.. مافيش مافيش حاجه

عمر.. انطقي يا علا ف اي

انا بخوف ورهبه كاني واقفه ااادام الماستر بتاعي ف المدرسه وانا التلميذه اللى غلطت

اصل انت امبارح قلتلي امشي انتي ووو برده كدا النهارده فبصراحه يعني اصل..انا بجد اسفه مش هتكرر تاني

عمر.. اصل اي بتفكري ف اي عاوز افهم

انا.. بصراحه يعني كنت مفكره ان ف حاجه بينك وبين مدام ريم.. اسفه بجد مش هتكرر تاني

عمر يقف من ادام مكتبه ويجي يقعد ادامي.. وبعدين

اناوعيني ف الارض.. خلاص زي ما قلت لحضرتك بجد انا اسفه مش هتكرر تاني

لقيته بيمسك ايدي بيوقفني وفي لحظات الاقيني قاعده ع رجليه.. ازاي دا حصل وازاي وافقت ع كدا معرفش

عمر بعد ما رفع وشي بايده علشان عيني تبقي ف عنيه
ودا يا علا مش غلط انك تحشري نفسك ف اللي ملكيش فيه

هزيت راسي باه غلط..

عمر.. واللي يغلط يحصل له اي

انا.. ببراءه *****.. يعتزر.. انا اسفه بجد

عمر عدل نفسه ف القعده والكرسي لف بينا علشان يبقي المكتب بتاعه ف ظهرنا ويدي لنفسه مساحه

لما نيمني ع بطني ع رجله وبينزل بنطلوني..

نوعه سي واي.. اكيد البنات عارفينه ودا كان لبسي ف العياده

علشان احس بحركه ايده ع طيزي وانا لابسه الاندر البكيني

وانا توهت ف عالم الشهوه ومبقتش بفكر غير ف وضعي وانا ع رجله

واصرخ بصوت مكتوم لما ضربني ع طيازي.. ضربتين ورا بعض

.. ودا عقابك يا علا علشان مش تكرر تاني وترجعي تغلطي

.. انا.. انا بجد اسفه مش هتكرر خلاص اسفه

ويرجع يحسس ع طيزي تاني ويضربني ضربتين تاني سبانك واحس بفلقات طيزي بتسخن تحت ايده

وانا بكتم صوتي بايدي والاه بتطلع مني مكتومه

وبيقومني علشان ابقي واقفه ادامه

البنطلون ينزل من رجلي وابقي واقفه ادامه بالبكيني وفخادي عريانه وانا بحسس ع طيزي ووشي سخن اوووي واحمر


شدني من ايدي تاني وقعدني ع رجله بطيزي العريانه

ولقيته بيحسس ع وشي.. متزعليش بس لما تفتكري الوجع متتكرش تاني

وانتي دلوقت عرفتي غلطك واخدتي عقابك..
وعلشان كدا انا هريح فضولك دا وكان لافف ايده ع طيزي
من تحت


وكمل كلامه وهو بيبص ف عيني.. اللي مليانه هياج وشهوه

اه يا علا زي ما انتي فكرتي.. بيني وبين ريم علاقه ومن زمان كمان... واقلك كمان حاجه.. جوزها مهند هو اللي كان معايا الصبح.. كدا ارتحتي

.. هزيت براسي لا.. وقلتله بقمصه مش ارتحت

عمر وهو بيبتسم.. عاوزه اي تاني

انا.. صالحها زي ما زعلتها

عمر.. اللي هيا اي دي بقا اللي اصالحها

قمت وقفت ادامه وظهري له وانا بقفش ف طيزي وبقوله دي زعلانه منك

وقف ورايا وضمني لحضنك وهو لافف ايده حوالين بطني


كنت صغننه وانا ف حضنه حاسه بضعفي واحتياجي له

وعريانه طيزي وحاسه بحجم زبه ع بابا طيزي من فوق البنطلون

لكنه قالي وهو بيهمس ف ودني.. مش انا قلتلك برده اني مش بعمل علاقه هنا ف العياده

انا بلوي بوز لفيت وشي له... خلاص نطلع فوق ماليش دعوه لازم تصالحها زي ما زعلتها

استغربته اوووي.. لما وطي مسك بنطلوني وقعدني ع رجله تاني ولبسهولي هو بنفسه

وقالي انتي لازم تروحي دلوقتي علشان انتي اتاخرتي

وبيبص ف ساعته اللي كانت علي ابواب ١١

انا... مش همشي غير ما تصالحها.. هتسبها زعلانه منك كدا

.. اخدني من ايدي واخد ف ايده فوني وشنطتي وركبنا الاسانسير بعد ما قفل العياده وطلعنا شقته لاول مره
ومش هتبقي اخر مره ادخلها معاه

اول ما دخلت وهو قفل الباب ورايا... اتشعلقت ف رقبته ومبقتش عارفه ببوسه فين

اي حته تيجي ادام شفايفي ابوسها

لحد ما اتلاقت شفايفنا ببعض..دخلنا ف بوسه كاننا نعرف بعض من زمان وبقالنا كتير مش اتلاقينا واخيرا بقينا ف حضن بعض

فضل يبوس فيا وانا متشعلقه ف رقبته وواقفه بكف رجلي ع رجله بعد ما قلعت الشوز اول ما دخلت ع كف رجله

وشالني ودخل بيا جوا الشقه وبيتحرك بيا وانا ببوس ف رقبته

انا.. عمر عاوزه يكون ف حد محدش كان معاك فيه قبل كدا..

لقيته ابتسم بجمب شفايفه... وقالي مافيش مكان هنا غير ما كان حد معايا فيه..

انا يبقي مافيش حد تاني يجي هنا بعدي

كمل بيا للاوضه من غير ما يرد عليا

ونزلني عالارض واقفه ادامه... وانا قصيره عنه وكنت زي العصفوره ادامه


وبكل محن مني بقيت بمشي ايدي ع زبه فوق البنطلون وكنت لسه هنزل ع ركبي علشان اطلعه

متشوقه لزبه اشوفه واملي بقي بيه وانا بمصه

لكن مسك كتافي ورجع يبوسني تاني ف شفايفي

وهو بيخلع ليا البلوزه اللي لبساها وبيقلعن واقف ادامه عريانه
وينزل ع بزازي يبوس فيهم ف الجزء اللي بين البزاز
‏وهو بيقفش ف طيزي

ووانا اللي افك لنفسي البرا.. علشان بزازاي تبقي ادامه ومستنيه شفايفه


كانت كل حاجه بتحصل بينا من غير اي كلام..
كاننا متتعودين ع دا مع بعض...

فكيت البرا ووقع ع الارض ولقيته بيمسك بزازي بايده الاتنين..

اه ااااااه يا عمر العب فيهم فيهم جاااامد ارضعهم يا حبيبي

بقا يبوس ف بزي اليمين بحنيه وهو بيمشي لسانه ع حلماتي ويعضهم بشفايفه براحه
وهو بيحرك ايده ع حلمه الشمال

وساب البز اليمين وراح للشمال يعمل فيه زي ما عمل ف اخوه وبقي يبدل بينهم كل ما يحس ان التاني اشتاق لشفايفه

لحد ما ضمهم الاتنين وبقا يرضع فيهم ف وقت واحد

وانا مش ع لساني حاجه غير الاه اااااه ارضعهم ارضعهم يا دكتور ارضع جااااامد وبتلوي من تخت وبفرك فخادي ف بعض واحس بكسي اللي بقا مبلول كانه حنفيه واتفتحت

حاسه بحلمات بزازي اللي بتكبر ف بقه وهو بيرضع فيهم وبيلعب ف الحلمه التانيه

وبكسي اللي عمال يسيل بين فخادي لحد ما الاندر بقا مبلول ولا زق ف كسي وبين شفايفه

وانا بحك ايدي ع زبه فوق البنطلون اللي كان واقف مزنوق اوووي

قلتله اخرجه ياخد راحته
برده مردش عليا وكمل رضاعه ف بزي وهو بيرجعني للسرير

علشان انام بظهري ع السرير وهو ينام فوق مني بكل جسمه ومش ابان تحت منه

وقالي تعرفي من اول مره شفتك فيها وانا عارف انك هتكوني مكان سهيله ع السرير دا

مفهمتش الكلمه وقتها ومركزتش فيها من هياجي عليه ومنه


وبقيت بتلوي تحت منه لما قلعني البنطلون والاندر وينزل لحس ف كسي وهو فاشخ رجلي

بقيت بدوس ع راسه علسان يلحس اكتر..

ااااه اوووي اي عمر الحس اووووي

وبقا يشفط ف زنبوري الكبير.. كان فنان ف لحس كسي

وكنت بعيط من كسي وهو بيلحس ويدخل لسانه جوا كسي وبيطلعه لفوق وتحت ويبعبصي ف طيزي

مش عوازه ابدا يخلص ولا اقوم من تحته

ولحد ما جسمي اتقوس فوق السرير ونطرت عسلي ع وشه ولقيته مكمل لحس ومبطلش وبقا يشرب عسل كسي ويدخل لسانه جوا كسي يجيب العسل من جوا


وطلع لفوق يبوسني

عمر... دوقني عسل كسك يا بنوتي من ع علي لساني ودخل لسانه جوا بقي علشان امصه زي بمص الزب بالظبط وهو لافه وحاطه ف بقي

وبعدها عدلني وقلبني ع بطني ويركب فوق طيازي ويفضل يبوس ف ظهري العريان لحد ما وصل لفلقات طيزي وهو بيفشخهم وبيبعدهم عن بعض



معرفش قلع امتي.. علشان احس بزبه بيغوص بين فلقات طيزي من غير ما يدخل ف اي خرم


كان زبه مالي بين طيازي وكان تقيل ونايم وعارف هو بيعمل اي فيا والراس تخبط ف كسي المبلول

وقبل ما تدخل تطلع لفوق تحك ف خرم طيزي

ويمشي بين فلقاتي من اول كسي لحد خرم طيزي

مديت ايدي مسكت طيازي بعدتهم عن بعض علشان زبه يبقا نايم بينهم ورايح جاي علي فتحه كسي وخرم طيزي

وانا بتاوه تحت منه ااااةاه نكني يا عمر.. نكني ف كل حته فيا.. من النهارده انا بتاعتك لوحدك.. انا شرموطتك لبوتك بس نكني اوووي مش ترحمني

وافتح كسي ونيكني فيه يا حبيبي

وطي لودني.. لا كفايه طيزك بنوتي.. اللي هيجتني

وفنفس لحظه كلمته الاقيه ماسك وشي وبيبوسني ف شفايفي

وزبه بيغوص براحه ف خرم طيزي

اتناكت اكتر من مره من ابيه علي..

بس نومتي تحت عمر كانت غير خااالص.. عارف ازاي يمتعني ويحسسني بالمتعه باقل لمسه

راس زبه تخينه بتشق ف لحم طيزي ااااام اااه ااااه يا عمر جاااامد نيك جااامد

زي حد تخين بيدخل من باب ضيق.. كان بيحسسني بكل

زبه بيلمس كل جوانب ف طيزي لحد ما حسيت ببيوضه ضربت ف كسي

ساب زبه ف طيزي بكامل طوله وتخته

ونزل باسني ف شفايفي وهو عاصر بزازي من الاجناب

وقام من ع ظهري وفشخ طيزي اوووي وسحب زبه لحد الراس

وبقا يرجعه ف طيزي براحه وواحده وواحده وانا حاسه بكل سنتي بيدخل بكل ميلم بيدخل ف طيزي اللي بتقمط ع زبه


علشان يزود ف سرعه نيك ف طيزي وانا فشخاله طيزي

وبقا ينيك بسرعه اووووي

وفضل ينيك فيا كتير.. ف نفس الوضع وانا بلعب ف كسي من تحت ونزلت اكتر من مره لحد ما حسيت اني نايمه ف بركه مره تحت كسي

لحظ ما حسيت بلبنه السخن بيملي طيزي وبطني كان زبه بيخبط ف بطني من جوا

ودا مش علشان كبير بس.. لا علشان عمر عارف ازاي يكسسني بيه وهو راكب فوق مني

وبعدها نزل فضل يبوس ف ظهري وزبه ف طيزي

علشان تشرب كل اللبن الللي نزله فيها

وبعدها يسحب زبه اللي اول ما رفعت راسي واشوفه مدلدل بين فخاده مصدقتش ان الزب دا ف طيزي

كان كبير وتخين وهو نايم مدلل بين رجله

لفيته وانا كل ارهاق ومش قادره اتحرك من مكاني

واخدت زبه ابوس فيه وانا راسي ع فخاده بعد ما قعد ع طرف السرير.. بستطعم زبه بعد ما خرج من طيزي

عمر ما سبنيش وقام بعد عني

لا اتفاجات بيه بياخدني ف حضنه... وبيقولي كنت حابب حضنك اوووي.. بس للاسف لازم تقومي لانك بجد اتاخرتي

واخدني ف حضنه وباسني من خدودي

عمر.. يلا تعالي علشان تغسلي وبعدها انا هوصلك البيت

قلتله لا.. عاوزه لبنك فيا طول ما انا معاك

ابتسم وقالي ماشي يا بنوتي

انا.. قولي اي بنوتي دي ومكان سهيله اي دا

قالي سهيله.. قبل ما اكون بنام معاها فهيا بنتي هتستغربي بنتك ازاي وبتمارس معاها

هقولك اننا بنمارس انا وهيا مش شهوه.. لا حب

قلتله اقولك حاجه.. انا كنت حاسه باحساس متعه غريب اوووي.. كنت حاسه انك بابا وانا بنتك وانتي فوق مني


ههههه وبابا بيعمل معاكي كدا برده

قلتله لا طبعا محبتش اقوله ع السحاق اللي حصل بيني وبين ماما ع الاقل دلوقت... هيفهم وقتها اني شرموطه وهمها النيك وبس

بوسته من خدته لما بدا يجيب هدومي ويلبسها ولم شعري وساعدني ف لبس هدومي وترتيب نفسي ولبس واخدني وصلني بعربيته للبيت

وادخل شقتنا بعد تاخير مش متعودين عليه طبعا

وادخل عليهم ولبن عمر مالي طيزي

كنت مفكر زعيق من ماما او بابا

لكن كويس بابا مش موجود واخواتي نايمين وماما مستنياني بلهفه ع السرير بتاعها ع امل اني اريحها بسحاق زي امبارح

لكني مكنتش حمل دا خااالص

بس اللي استغربته اول ما وصلت لماما ع السرير لقيتها بتشم فيا باهتمام اوووي

وقالت.. علا انتي اتاخرتي لي

انا.. معلش يا ماما علشان كان ف مرضي كتيير

ماما.. علا الصراحه.. انتي كنت مع حد نام معاكي

انا بتصنع عصبيه.. انتي بتقولي اي اي الكلام اللي بتقوليه دا ياماما انا مش شرموطه

ماما.. انا ست واعرف ريحه الرجل كويس حتي لو اول مره اشمها

قولي الصراحه

قعدت افكر ف لحظات..
عادي متعرف هتعمل اي مش هيا برده الللي......

قلتلها اه يا ماما.. بس اكيد مش رجل من الشارع الدكتور عمر

ماما قامت وقفت ورايا

واتفاجات من اللي عملته لما نزلت بنطلوني والاندر

انا.. بتعمل اي يا ماما

وهيا مش بترد.. لان بقها مكتوم بين فلقات طيزي بتشم ف طيزي.. علشان تدخل لسانها جوا خرم طيزي وتلحس لبن عمر من طيزي وكان اللبن لسه انا حاسه بيه سخن ف طيزي

لقتني بفنس لماما علشان تاخد راحتها اكتر

وبعد ما خلصت..

قالتلي وانا ف حضنها.. انا مش هعاتبك لان انا السبب بس هقولك حافظي ع نفسك

عارفه يا ماما انك خايفه عليا.. بس اطمني من شهوتي معاه كان عندي استعداد انه يفتحني... وانا فعلا طلبت منه دا

لكنه رفض.. انا مش خايفه ع نفسي وانا فحضنه وانتي كمان اطمني..

شدتني ف حضنها اكتر ودخلنا ف بوسه بناكل شفايف بعض فيها واحنا دايبين ف بعض

علشان ف خلال لحظات نبقي عريانين احنا الاتنين ومافيش حته هدوم ع لحمنا

وبزازنا بتحضن بعض بحلماتها اللي كانت واقفه

وبنحك اكساسنا ف كس بعض من تحت وانا قافشه ف طيز امي وهيا بتبعبصني ف خرم طيزي اللي شارب لبن عمر من شوي

ماما نيمتني ع بطني ع الارض وطيزي كانت لللباب

رفعتلها طيزي علشان تلحس كسي وتبعبصني ف خرم طيزي الواسع

وانا بتاوه لاعلي صوت فيا ااااااه يا ماما بعبصي بعبصي طيزي اااه صوابعك حلوه ف طيزي .. بعبصي بنتك يا لبوه

بلف لماما وهيا بتبعبص طيزي
والاقي الاقي بابا واقف ع الباب بيلعب ف زبه بصوابعه

سحبت نفسي وانا بصه ورايا وماما اخدت بالها انا ببص لورا

علشان تقوم لبابا وتدخله الاوضه وتقفل الباب علينا احنا التلاته

ومن غير كلام تقلعه بنطلونه للاخر

وتنزل ع ركبها تمص ف زب بابا اللي كان صغير وهيا بتبلعه ببيوضه.. هو بيتاوه من مص ماما لزبه

لحد ما زبه وقف ع الاخر.. بس كان حجمه صغير ومناسب

بابا قعد ع الكرسي اللي ف الاوضه..

وكل دا انا واقفه بتفرج ع اللي بيحصل وانا عريانه وملبتش هدومي وهايجه من اللي بيعملوه ادامي

لكن الاحظ عيون بابا مش بتنزل من علي جسمي حتي وماما راكبه ع زبه وبتتنطط عليه

روحت لبابا اللي قاعد وساند ظهره للكرسي

وماما راكبه فوق زبه وطهرنا لبابا وهيا بتتنطط وبتلعب ف كسها


وامسك بزازي احطهم بين شفايف بابا يرضع منهم

ارضع بزاز بنتك يا بابا ارضعهم جاااامد ارضع اوووي

يفضل يرضع والاوضه ريحه النيك مالياها

ماما تقوم من ع زبه مش عارفه تتناك

وبابا ينام ع الارض وماما ترجع تركب زبه تاني بكسها
وتتنطط عليه وكل شوي زبه يخرج منها

ودا بيهيجها اكتر وهيا بتتاوه بشرمطه...

هايج يا رجل ع بنتك اااه.. طب نيك الكس اللي معاك الاول

اقعد بكسي ع وش بابا واتحرك لادام وورا وهو مطلع لسانه يلحس كسي
وانا دايسه ع راسه بطيزي وانا وشي لماما

وبقينا نبوس ف بعض وماما بتتناك من بابا وهو بيلحس كسي

قلت لبابا.. بابا الحس لبن الدكتور عمر اللي مغرق طيزي بعد ما ناكني

بابا بلسانه راح ع طيزي يلحس اللبن الباقي من لحس ماما له

وبقينا انا ومامت وباابا ع الارض والنيك اللي رابط بينا

لحد ما ماما قامت من ع زبه وقالت لبابا

نزلت لبنك وقامت من فوقه.. بتمسك هدومها ورايحه ع الحمام

وبابا ساب طيازي ويقوم من تحت مني ويخرج هو كمان بعد ما يرفع بنطلونه

وانا البس هدومي وادخل الحمام لماما ناخد دش سوا
طبعا دش مخلاش من التحرش والبوس وبعدها

ماما قالت.. شوفتي بابا يا علا دا بابا دقيقه وينزل لو زبه وقف اصلا.. اخر مره وقف فيها كانت ايام الحرب هههه

شكلنا كدا يالبوه لقينا الرجل اللي يمتعنا سوا تاني

تقصدي اي يا ماما..
ماما.. الدكتور عمر طبعا

انا.. مش فاهمه يعني.. طبعا صعب دا يحصل.. وهنقوله دا ازاي انتتي بتقولي اي

قالتلي.. سيبها لوقتها بقا.. ويلا نتعشا يا حبيبتي..

علشان اخرج الاقي ع الفون مسج من عمر.. بيقولي هستناكي بدري ادام العياده الساعه ٨الصبح مش تتاخري

.............. .
شكرا لدعمك ليا..

ومنتظر دعمكم اكتر ف قصتي ف قسم المسابقه القصصيه.. لقصتي.. ميول جنسي..

دعم بكومنات.. هاخد مركز بيكم لو استاهل طبعا

هسيب ليكم اللينك ف الكومنات وع صفحتي

............. .
الجزء الثامن


صعبه تلك الحياه دائما تخيرنا بين امرين احلاهما مر

ااسأل نفسي دائما.. لماذا تتلاعب بنا الحياه...

تغزل لنا الامنيات.. فنلهث اليها مستبشرين..

لنجد انفسنا ف النهايه.. فريسه لشهواتها...

فنصبح لقمه سهله بين انياب صياد ماكر...

_____________________________
الكاتب.. مش عارف بتهتموا بالفقرات دي ولا لا
_____________________________

مش عارفه دا جبن مني ولا قله شخصيه ولا انا اساسا معنديش شخصيه.. ولا شخصيتي مهزوزه

مهما حاولت اظهر اني البنت اللي محدش يقدر يسيطر عليها

دايما بتسحب ورا هوايا.. ورا شهوتي

لكن لازم فعلا مش ابقا كدا.. انا بدخل ف دومات اخرها دايما بتبقي شهوتي المتحكمه فيا

........

بعد ما خرجت من اوضه ماما.. او بمعني تاني بعد ما شهوتي غلبتني تاني ورجعت مش افكر بعقلي اول ما اكون هايجه

اه ف الوقت دا بيتلغي عقلي ومش بفكر ازاي اريح نفسي باي طريقه

ودا اللي خلي ابيه علي يركب فوق مني قبل ما يتجوز ويسافر

وبرده خلاني امارس مع ماما السحاق لوحدنا واخر مره كانت بوجود بابا..

ولما نمت تحت الدكتور عمر الللي نال قسط من جسمي وانا هايجه بسبب حنيته ولمسه ايده فوق طيزي وهو بيأدبي ع غلطي

..........

بعد ما خرجت من اوضه ماما للحمام وماما فاجاتني بالكلمه اللي خلتني اكل ف نفسي

عمر يبقي راجلنا.. ماما عينها علي عمر من غير ما تفكر حتي

معرفش وقتها لي اضايقت..

غيره ممكن.. وممكن لا.. اغير لي عليه انا اللي رميت نفسي تحت منه لما تخيلت نفسي مكان ريم اللي باتت معاه ادام جوزها

ممكن علشان ماما عوازني د... مش عارفه اسمها

ما هو الرجل اللي يتحرر ع مراته بيبقي اسمه متحرر.. معرص واصعب الامور ديوث

فماما عوزاني اديث عليها.. زي ما عملت معايا لابيه علي

صعب عليا اني اعمل كدا.. وبرده ماما صعبانه عليا

لما شوفت بابا اللي بتاعه ميتعداش نص بتاع عمر ولا ف خبرته وهو نايم مع الست وبيحسسها بكل سنتي ف جسمها

........
توهت ف التفكير لحد ما غلبني النوم ونمت وانا كلي حيره ف اللي جاي واللي بيحصلي

وحيره ف طلب عمر لما بعتلي ع الواتس اني استناه ادام العيادة من الساعه ٨الصبح..

عمر تقريبا استسهل وجودي لما لاقي سهله ف وصوله ليا

وقال اخليها معايا من اول اليوم واكيد انا مش هرفض
ثقته ف نفسك اللي بتوصل للغرور اكيد هتخليه يفكر ف كدا


صحيت الصبح لكن صحيت بدري عن كل يووم

من غير تنبيه من منبه او فون او حد حتي يصحيني صحيت لوحدي الساعه ٦االصبح

ملهوفه عاوزه اقابله اعرف عاوز اي

جهزت نفسي ولبست هدومي اللي اخترتها تظهر مفاتن جسمي

مكنتش بحاول اختار.. ايدي اللي كانت بتختار حتي من غير ارادتي


حتي منستش البس الحزام العريض اللي من اول تحت بزازي لحد اول طيزي.. علشان يظهروا بزازي الكبيره ف عيونه

ولا نسيت البس الكعب العالي اللي مخلي طيزي الكيرفي
مرفوعه لورا بمنظر يشد اي عين تيجي عليها

وماخدتش وقت ف تجهيز نفسي علشان اوصل للعياده بدري عن ميعادي بخمس دقايق

ملهوفه اشوف نظره عنيه اللي هتاكلني اول ما تيجي عليا

لحد ما الساعه جت ٨بالظبط ولقيته واقف ادامي بالعربيه

ونزل سلم عليا كانه من زمان مش شافني.. ولا كان راكب فوق مني امبارح وهو بينيك ف جسمي

لكن ملقتش اهتمام ولا عينه ارتبك لما شافني ولا بان عليه اي ملامح الشهوه لما شافني

نفسي اكون ف سيطرته ع نفسك وشهوتك كدا يا عمر

بقولها لنفسي لما فتحلي الباب اركب جمب منه

وقطع تفكيري.. وقالي مكنتيش محتاجه تلبسي الحزام دا

كان باصص ادامه وع الطريق طول الوقت

انا.. هو احنا هنروح فين

عمر.. خايفه مني..

انا.. لا.. بس حابه أعرف مش اكتر

وقتها وقعت كلمته عليا زي الصدمه او استغراب لدرجه الصدمه

لما قالي.. هعزمك ع يوم تقضيه معانا ف البيت

وكمل من غير ما يسمع مني رد.. متقلقيش مش هيكون لوحدنا.. هتكون مني مراتي معانا... حابب تتعرفوا علي بعض

وقتها بصي وانا مش مستوعبه اللي بيقوله..

لان وقتها تفكيري ف حاجه ازاي هتعرف مني عليا اكتر..
هتقولها علا السكرتيره بتاعتي ف العياده
ولا هتقولها علا اللي كنت راكبنا امبارح

ولا علا اللي مجهزه نفسها علشان انيكها النهارده

..وقتها تفكيري غلبني وخرج من عقلي ع لساني

.. مش فاهمه تقصد اي اني اقضي يوم معاكوا

عمر.. مش حابه اووك مافيش مشكله.. هيا بصراحه قله زوق اني مش استاذنك.. لكن متوقعتش رفض منك

ووقف وقتها بالعربيه

لكنه اتحرك لما انا قلتله لا مش اقصد ارفض بس مش فاهمه هقضيه ازاي بس

عمر ابتسم.. عازمك ع الفطار والغدا والعشا عازمك ع يوم تقضيه ف بيتي

واحنا خلاص تقريبا وصلنا البيت اهوه وووقف ادام بيت مش كبير ولا قصر.. هو بيت عادي مكون من تلت ادوار بس واضح انه بيت واسع

نزلت من العربيه لما هو نزل وبقيت ماشيه جمب منه وعيني ف الارض وخايفه ومتردده وحاجات كتيير جوايا
بتقولي انتي رايحه ع فين يا علا

لكن خلاص انا ع السلم واقفه ع باب شقته ومراته مني
ادامي بتاخدني ف حضنها وبتسلم عليا وبتعزم عليا بالدخول
انا مني عرفاني وانا عرفاها

هيا عارفه علا بنت اخت جوز اختها
عارفه علا السكرتيره بتاعه جوزها ف العياده

ناقص بس تعرف علا الشرموطه اللي نامت امبارح تحت جوزها.. بس اكيد عمر مش هيقولها يعني ويعرفها انه بيخونها

دخلت وانا الرهبه ماليه قلبي وعقلي وكل حته ف جسمي

وقعدت مكان ما مني شاورت ليا لان عمر وقتها اختفي معرفش راح فين

سابني وانا حاسه بالذنب ناحيه مني مراته

بقيت متلخبطه اكتر لما ندهت عليا بصوت عالي.. مسموع

اي يا علا روحتي فين.. بنده عليكي من زمان

تعالي اتفرجي ع الشقه.. ولا نفطر الاول

شخصيه مني المرحه بتشيلني الذنب اكتر

قولت لها اللي يريحك..

مني.. تعالي نجهز الفطار سوا

اه مش من الزوق انك تجهزيه.. بس انا مش بعتبرك ضيفه.. انا معتبراكي صاحبه بيت وعلشان كدا هنجهزه سوا

وبتاخد بايدي علشان اقوم وندخل المطبخ وانا مكسوفه اصلا منها ومن لبسي اللي لبساه علشان جسمي يظهر مفاتنه ف عين عمر

معرفش هيا لاحظت دا.. لانها قالت ليا.. ولا تحبي تغيري هدومك تاخدي راحتك برده

قلتلها لا مالوش لزمه..

مني.. خلاص هسيبك تاخدي وقتك

ودخلنا المطبخ علشان نجهزه وبعد ما جهزناه..

المطبخ كان كبير وفيه سفره مطبخ من ست كراسي

حطينا الفطار عليها ومني قالتلي ثانيه انده لعمر

تلاقيه بياخد دش هو متعود ع دا لما يخرج وكدا

وقتها انا مش عارفه ليه سالتها السؤال دا

هما فين اولادكم.. انا عارفه انكم عندكم ولد وبنت صح

قالتلي ف الحضانه وهيباتوا النهارده عند اختي اسراء

وسابتنيي وخرجت وبعد دقيقتين رجعت هيا وعمر

اللي كان صحيح غير هدومه اللي قابلني بيها وهو بياهدني من ادام العياده

ولقيته لابس شورت وتيشرت

وقالي.. اسف يا علا.. لازم اخد دش اول ما ارجع البيت اتعودت علي كدا..

وقعدنا ع السفره نفطر وهما بيتكلموا معايا ومع بعض ويهزروا... بس انا برد من غير تركيز

لحد ما سبت الاكل اللي معرفتش اصلا افطر.. من الكسوف اول مره ادخل البيت

ومني قامت واخدتني اغسل ايدي..

وهيا بتتكلم بكل عفويه منها وترحيب اللي حاسه منها اني فعلا من اهل البيت

لحد ما قالتلي.. بص انا تقريبا جسمنا زي بعض.. وعارفه انك هتتكسفي.. بس مش هينفع تقضي اليوم باللبس اللي مكتفك دا

واخدتني للدولاب وقالتلي اختاري اللي يعجبك

وسابتني وخرجت

كان موجود ادامي هدوم كتير وكلها هدوم بيتي
بيجاماا ت ع قمصان بيت علي علي

لكن وقتها افتكرت اللي حصل اول مره ليا لما روحت شقه ابيه علي

لما عجبني قميص نوم هو شاريه للمفروض هتبقي مراته وقتها وانتهت باني تحت منه ع السرير وينام معايا لاول مره

وقتها لقيت نفسي بنسحب ورايا هياجي لكن حاولت اسيطر عليه وبعدت الفكره ع بالي

وقلعت الهدوم اللي انا لابساها ولبست البيجامه

وخرجت قعدت معاهم وانا ميت سؤال جوا مني

وفضلنا نتكلم كلام عادي

وقتها عمر كلم سهيله وابيه علي

وطبعا انا كلمتهم.. وبدا الكسوف يروح مني واتكلم مع عمر ومراته


لحد ما مني قالت.. انا هعمل لنفسي نسكافيه اعملكم معايا

عمر وقتها قال.. انا اه اشرب

وانا برده قلتلها اه وكنت بقوم علشان اقوم اعمل معاها النسكافيه

لكنها قالتلي اقعد عادي

رجعت مكاني قصاد عمر.. ولقيتها فرصه مناسبه علشان اساله

انا هنا لي يا عمر.. ليه خلتنا نيجي اليوم هنا مش كنا نبقي هناك احسن وبراحتنا

عمر بكل هدوء.. لو مضايقه ممكن نشرب النسكافيه ونمشي مافيش مشكله

انا.. لا مش اقصد امشي.. اقصد لي كنا نبقي لوحدنا وبراحتنا وانا ببتسم

عمر شاور ليا اروح عنده من غير ما يتكلم

قمت من مكاني وقبل ما اقعد جمبه..

عمر عمل حاجه مكنتش اتوقعها خاالص

جاب رجله نحيتي ومسك ايدي وخلاني اقعد ع رجل واحده من رجله

انا.. بتعمل اي مراتك تشوفنا

لكني مدنيش فرصه اتكلم حط شفايفه ع شفايفي وهو بيبوسها بكل شوق وهياج

كان بياخد شفايفي بين شفايفه ويمص فيه مش يبوسهم

وانا قلقانه وبدوب منه لكن مش عارفه اتجاوب معاه من قلقي ان مني ترجع وانا ع رجله بالوضع دا

وملحقتش اصلا افكر.. كان ظهري للي جاي من المطبخ ومحستش برجوع مني غير وهيا بتحط الصنيه بتاعه النسكافيه اادامنا وبتقعد جمب عمر وانا لسه ع رجله

كنت بحاول اقوم من ع رجله لكن عمر مش مديني المساحه اصلا اني اتحرك.. لافف ايده ع وسطي ومسيطر ع جسمي بمسكته دي

عمر.. علا عاوزنا نمشي انا وهيا يا مني علشان تاخد راحتها

مني وهيا مبتسمه جت هيا كمان قعدت قصادي ع الرحل التانيه لعمر

ومتنديش فرصه اندهش لانها حضنتني هيا كمان وبتاخد شفايفي تبوسها

علشان اندمج ف بوستها وامص شفايفها وانا بتلوي فوق رجل عمر وحاضنا احنا الاتنين.

بقينا نبوس ف بعض واحنا قاعدين ع رجل عمر

مني وقفتني بعد ما وقفت وحضنتني جاااامد
وبقت تقلعني هدومني بلهفه كانها بتدور ع حاجه وانا مستسلمه ليها

وبقيت واقفه ادامهم عريانه من كل هدومي

ومني واقفه ادامي بتفصل كل حته لحم ف جسمي
وهيا ماسكه ايدي وبتلفني ادمها وعمر قاعد مكانه

وتبص لعمر وهيا مبسوطه

عندك حق يا عمر علا جاااامده اووووي

مني حضنتني تاني وانا عريانه وبقيت بتحسس ع كل سنتي ف جسمي وانا الشهوه بتتملك مني اووي

واتاوه بين ايدها بصوت مسموع

اااااه اممممم وتبوس ف رقبتني وانا برفع راسي وبزووم

ومستسلمه لكل حركه من شفايفها وايدها ع جسمي

اه ااااه يا مني ارضعي بزازي جاااامد جاااامد اوووي

بقت تقفش ف بزازي وهيا بتعصره بين ايدها وصوابعها بتعلم ع بزي

ونزلت ترضع من حلمه بزي اللي واقفه وانا مش قادره اقف ع رجلي بفرك بين فخادي كسي بيلزق ف فخادي

مني سابتني واقفه ولفت وبقت حضناني من ظهري
وهيا قافشه ف فردتين بزازي

وبتحك جسمها من تحت ف طيزي

عمر وقف ادامي علشان ندخل انا وهو ف بوسه بنت متناكه كنت هقع من هيجاني وانا بين عمر ومراته مني

انا الوحيده العريانه بينهم وهما لسه بهدومهم

انا الشرموطه اللي جابني عمر ينيك فيها ادام مراته

وجابني لمراته واضح ان مني سحاقيه وعمر جابني علشان يراضي شهوتها هيا كمان وابقي انا الجسم اللي يتمتعوا بيه

واقفه ف حضن عمر اللي بيبوس ف شفايفهي وبيمص ف لساني بين شفايفه وهو بيلعب ف كسي بحنيه وبراحه اوووي

ومني بتتسحب بلسانها وهيا بتبوس ف ظهري وبتنزل ع طيازي تقفش فيهم وهيا بتضربي ع فلقات طيزي

ااااااه براحه يا مني طيزي مش مستحمله اااااي

مني بعدت فلقات طيزي وانا فنست ليها سنه بسيطه وبتحط لسانها ع خرم طيزي اللي بينبض وحساه سخن اوووي

وعمر بينزل ع بزازي يرضع من واحد ويحرك ايده ع حلمه التاني ويبدا بينهم ويضمهم لبعض وانا بصرخ من الشهوه ولنا بين ايدهم

ااااه الحسي يا مني بعبصيني ف طيزي بعبصي جااامد

وانا بفنس اكتر لمني لحد ما نمت براسي ع الكنبه بين رجلين عمر اللي قعد وقتها واخد راسي فوق زبه الواقف ف الشورت اللي لابسه

مني بتبعبص ف خرم طيزي بصوابعها وبتنزل بلسانها ع كسي المبلول وبيسقط ف سوايله ع الارض

اااااه امممم الخسي نكيني يا مني نكيني جااامد اوووي

انا نطقت بالكلمه دي ومني نزلت اكل ف كسي بتعضني ف زنبوري بشفايفها وتشده بره وانا بتاوه ااااه

وبقلع لعمر الشورت اللي اول مره اشوف زبه وقتها
اه اخدته ف طيزي بس اول مره اشوفه بعيني

واول ما قلعته الشورت ومكنش لابس بوكسر

لقيته زبه اتنطر لفوق وبيضربي بالقلم زبه اللي ضربني مش عمر

وبقيت بكتم ف صوتي وانا بمص ف زب عمر اللي بيحسس ع راسي وبيلف شعري ع ايده وهو بيلعب ف بزازي بايده التانيه

ومني مرحمتش كسي اللي عيط ونزل عسله ع الارض وع فخادي وهيا مكمله لحس ف كسي وف عسلي اللي ع فخادي

وبعدت عني.. وقالت فعلا يا حبيبي عسل كسها طعمه حلو اوووي زي بتاع ماما بالظبط عندك حق

وقتها انا مش مركزه لاني مشغوله بشهوتي وبمص زب عمر اللي كنت ببلع نص زبه حرفيا

محستش بمني راحت فين اول ما قالت الكلمتين دول وبعدت عني

علشان اندمج ف زب عمر والمص وانا ببوس ف راس زبه وبلعب ف بيوضه

وبقيت امص ف زبه ومخرجنيش تاني من المص

غير لما حسيت برجوع مني تاني لكنها عريانه حسيت بحراره جسمها وهيا بتركب فوق طيزي بطيزها

لكني حسيت بحاجه ناشفه بتلمس ظهري

طلعت زب عمر من بقي وبقيت العبله فيه بايدي كاني بضربله عشره وبصيت ورايا

لقيت مني راكبه فوق طيزي ولابسه حزام وطالع منه صناعي

عرفت انه زب صناعي شوفته كتير ف الافلام اللي كنت بتفرج عليها

وقتها حسيت بنشوه جديده بتجري ف جسمي
هتناك من واحده ست زيي زيها

مني مش ادتني فرصه كانت بتبل زبها من عسل كسي وهيا بتفرك زبها ف خرم طيزي

علشان اعض ف فخد عمر اول ما راس زبها تدخل ف طيزي

مني كانت فنانه في النيك

اول ما الراس دخلت ف طيزي نامت بصدرها ع ظهري

علشان زبها يدخل بهدوء ف طيزي وانا فشخلها طيزي بايدي

وحاسه بزبها بيفسح مكانه ف لحم طيزي الحمر والسخنه اووي بصرخ من المتعه وصوتي عالي اوووي اي حد يسمعه يعرف ان ف واحده بتتناك ومتمتعه كمان ف النيك

مني نزلت بصدرها ع ظهري وزبها بيملي طيزي مكنش طويل اوووي لكنه كان تخين ف تخن زب عمر وابيه علي علشان كدا دخل ف طيزي الواسعه بسهوله

نزلت براسي ع الارض وبوسطي مرفوع بطيزي لزب مني

اللي بتسحب زبها لحد اخره وتدخله تاني للاخر وانا ااااه زبك حلو اووووي يا مني نكيني.. انا هتناك منكم ع كول

وبقيت تسحب زبها كله وتدخله تاني كله لحد ما وسطها يخبط ف فلقات طيزي

وبقت تنكني والزب كله ف طيزي وتسحبه لحد الراس وتنيك تاني وبقت تسرع ف نيكها وانا جسمي كله بيتهز من خبطها ف طيزي

طولت ف النيك وانا فرهدت تحتها.. بيغمي عليا من الشهوه ومن كتر العسل الي بينزل من كسي كتيير اوي

محستش غير بزب مني وهو لسه بيدق ف خرم طيزي وانا بتشرمط بلحمي تحتها

غفيت ومش سامعه حاجه ولا حسيت بحاجه
غير بسحب مني للزب من طيزي علشان اترمي ع بطني بين رجلين عمر اللي كان بيطبطب ع راسي

ومش حسيت بحاجه تاني.. معرفش روحت ف الغفوه قد اي كتير ولا قليل

علشان اصحا ع صوت ترزيع ونيك.. وحسه بنيك ف طيزي لسه

فتحت عيني وبتلقائيه ببص ع طيزي مافيش نيك

رفعت عيني...

علشان الاقي سمفونيه نيك من عمر ف كس مراته مني وانا بين رجله ع الارض

عمر قاعد ومني قاعده برجلها ع فخاده وزبه بيدخل ويخرج ف كسها وهيا اللي بتتنط عليه ولافيه ببزاها وعمر بيرضع فيهم وصوت مصه ف بزها عاللي وبيمضغه بسنانه

مني اهه نيكني نيك مراتك حبيبتك نيك يا عمر نيك يا حبيبي

بتلقائيه لقتني بروح علي بيوض عمر بحطها ف بقي وبمصها واطلع الحس الباقي من زبه لما مني تطلع وتنزل احط لساني ع كسها وانا بلعب ف كسي

فضلت تتنطط شوي لما عمر عروق زبه بتتنفخ ولقيتها نزلت بكل كسها ع زبه علشان تبلع زبه كله وهو بينزل ف كسها وتلعب ف زنبور كسها الكبير

وتنزل عسلها هسا كمان عمر رفعها من ع زبه وهيا بتنزل

وهو لسه بينزل لبنه

عسلها ولبنه ينطروا ع وشي يغرقوني وهيا لسه بتلعب علشلن تنزل اكتر ع وشي الغرقان اصلا

بقيت مبوله تحت زب عمر وكس مني

لحد ما صفوا وخلصوا ومني ماسكه زب عمر كانها بتحلبه ع وشي

بعدها مني نزلت تلحسه وتمسحه بصوابعها

وتحطها ف بقي وهيا بتقولي اشربي عسلي يا علا اشربي لبن عمر جوزي اشربي يا لبوه

وانا بهيج من ريحه لبنه وعسلها

لحد ما لحسته كله من ايدها .. نيمتني ع ظهري ع الارض وقعدت عليا بكسها وانا طلعت لساني وبقيت بلحس اللبن اللي فيه وادخل لساني جوا

وقامت من ع وشي وقعدت ع الكنبه

وقتها اتعدلت وقعدت جمبها بس ملقتش عمر موجود بدور عليه بعيني

مني فهمتني وقالتلي.. رايح ياخد دش

قمت وروحت وراه ودخلت عليه الحمام كان لسه بيدخل البانيو..

شاوري بايدي كد اني اروحله
دخلت معاه تحت الميه لما اتفتحت.. بقا يحميني بايدي وهو بينضف وشي كويس وكمان طيزي

من غير اي كلام منه.. خاالص.. وانا قلتله انا عوزاه لسه
اتمني كان ينفع افضل معاكم ع طول

عمر ابتسم.. وقالي علشان كدا انتي هنا النهارده

بصيت له من غير فهم.. تقصد اي

عمر.. اي رايك تعيشي معانا ع طول

انا.. بصفتي اي واقلهم ف البيت اي

عمر متكلمش وكمل دشه.. وخرجنا انا وهو عريانين من الحمام..

ولبسني هدومي وانا ع رجله بعد ما لبس هدومه

.. كان باين عليا مضايقه من سكوته وعدم رده عليا

لكن مبسوطه بحنيته عليا..

واتفاجات لما خلص واخدني ع رجله ادام مني..

وقالي هتفضلي معانا بصفتك مراتي

برقت وقتها وبقيت ببصله وببص لمني اللي بتهز ف دماغها وهيا بتبسم وتقولي اه... موافقه


مكنتش عارفه ارد ولا لاقيه كلام ارد بيه

عمر.. خدي وقتك بالتفكير وع مهلك..

ومن النهارده انتي اجازه من العياده لمده يومين تلاته تفكري فيهم وتردي عليا

ويلا البسي علشان اوصلك البيت

قمت من ع رجله وانا التفكير راح من عقلي

عمر عاوز يتجوزي ازاي.. ولي

وبقيت بلبس وانا مش مركزه ف اي حاجه غير ف ابتسامه مني وهيا بتسالي انا موافقه ولا لا

وعمر نده عليا من بره بعد ما لبس هدومه واخدني ونزلنا وصلني للبيت ومافيش حد فينا بيتكلم كلمه

طلعت ع شقتنا بعد ما ودعته

ودخلت اوضتي.. من غير ما ارد ع ماما وهيا بتسالي جيت بدري ليه

ماما دخلت ورايا بتقولي في اي يا علا جيتي بدري لي وخرجتي بدري ليه

بصيت ليها وقلتلها وانا اصلا مش مصدقه لحد دلوقت

ماما عمر عاوز يتجوزني

ماما.. وانتي قلتيله اي

انا.. مش رديت عليه انا موافقه بس فعلا مش مصدقه

ممكن تسبيني لوحدي يا ماما لو سمحتي

عاوزه استوعب بس ممكن

ماما خرجت وانا مش فكرت بعت لعمر مسج ع لواتس

عمر هو. انتي عاوز تتجوزي علشان اللي حصل النهارده يتكرر تاني..

ولا عاوز علشان اي

وقتها عمر رد ف ساعتها وقالي يا علا عاوز اتجوزك علشان تبقي معايا ع طول.. واللي حصل النهارده لو انتي رفضاه مش هيحصل تاني

فكري براحتك وخدي وقتك..

باي





ف الكومنتات تتصورا هتوافق ولا لا



موضوع جميل بلا منازع
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%