NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة علاقات اليله الواحده أو العلاقات العابرة

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

علاقات اليله الواحده أو العلاقات العابرة انا من البشر الي بيرفضوا يعملوا يعملو علاقات عابره لكن مرتين فقط الي حصل معايا الموقف ده وده كان جنان مني​

المرة الاولي كنت مسافر أبوظبي سنة ٢٠٠٨ علي طيران الاتحاد وكان فيه مضيفه بلجيكيه عمرها في الوقت ده ٢٨ سنه وحصل موقف في الطياره كان فيه مشكله وانا حليتها ليه وفضلت طول الرحله نتكلم ولأنه كان معي فقط شنطة صغيره فكانت معي بالطيارة فخرجت مبكرا معها وشقطها علي سكن الشركه وكان السكن فاضي قضينا سوا ٤ ساعات روعه وكان عندي اجتماع مبكر فتركيا وروحت حضرت الاجتماع ورجعت لم أجدها وقتها سايبه البانتي بتاعها ورقمها فضلنا علي تواصل لحد ما صاحبة واد هولندي ونفضت لي بس العلاقه كانت ليله واحده​

تاني مره كنت مسافر للقاهرة بالقطار يوم الاستفتاء علي الدستور وتصادف ركوبي مع بنت عرفت بعدها انها صحفيه فرنسيه وطلبت مني تبدل الكرسي بتاعي (كنت حاجز الكرسي الفرداني وطبعا استخدمت معها حيل الشقط بتاعتي وهو افتراض أنها صحفيه فرنسيه (خمنت كده) وطلع صح ولم يكد يتوقف القطار حتي كنت شقطها علي شقتي وقضت معي ٣ ايام نفترس بعض وكانت كل لما تيجي مصر نتقابل وهي جت اخر مره في مؤتمر المناخ ولكن لم أتمكن من مقابلتها عشان هي جت وسافرت من شرم ....ودي المرأة المتزوجة التي نكتها وانا اعرف انها متزوجه​

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
كل دا ورافض علاقات اليوم الواحد 🤔

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و أحمد السويسي
طيب مانت حلو اهو امال بتزعل ليه بقى لما واحده هنا بتقول عملت و سوت

عايز ليك و مش عايز لغيرك

• عجبني
كل دا ورافض علاقات اليوم الواحد 🤔

عشان عاوز واحده تكون علاقتي بيها الزواج المسيار تبقي كأنها مراتي لي وحدي ... بغير الي الي بنام معها ويوجعني لو اتناكت من غيري​

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مريوممهه، صعيدي هايج و UnIdEnTItY

عايز ليك و مش عايز لغيرك
مجتمع ذكوري!!

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

عايز ليك و مش عايز لغيرك

انا كان لي علاقات كتير زمان بس عمري ما خدعت واحده وعلاقتي كانت كلها طويلة الأمد ماعدا الحالتين دول وكانو أجانب مش مصريات ...لما ازعل لما واحده تقول انها راحه تعمل بيكون خوف عليها ورغبه انها تبقي في امان ...شكرا علي اهتمامك وردك​

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي هايج و بيكهام الاسمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
هو انا بحترم ارائك بس ياراجل كل دة ورافض 😂 امال لو موافق بقى...
طيب عموما انا هاقولك حاجة العلاقة بتاعة one night stand دى بتبقى مش بتبقى ليلة لان لو الاتنين عجبو بعض بيكملو لفترة ايا كانت بقى بس ماصادفتش هنا فى مصر واحدة بتقضى ليلة واحدة نهائى

• عجبني
علاقات اليوم الواحد مممممممممم
مجربتش بصراحة اكون مشقوطة لمواخذة عشان مزاج واحد. اي أن كان غير مرة واحدة.
واحد كان صديقي جدا. وبعد مدة طويلة انا طلبت جنس. وللاسف مكن الرجل الكافي لغرباتي. حتي المرة دي مكملتش اصلا. وبعد كدة زحلقتة. برة حياتي 😊😊😊

• عجبني

عشان عاوز واحده تكون علاقتي بيها الزواج المسيار تبقي كأنها مراتي لي وحدي ... بغير الي الي بنام معها ويوجعني لو اتناكت من غيري​

انت بتصدق الكلام دا ؟؟
كلها علاقات غير شرعيه وبيضحكو علينا بالمسميات

• عجبني
العلاقه العابره بتكون احلى لانها بتكون من غير ترتيب. والاجمل بقي لو الطرفين عايزين بعض فبالتأكيد هيعملوا كل حاجه فى الحنس صح وبضمير لانهم عارفين انها مره وهتعدى ...

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
علاقات اليوم الواحد مممممممممم
مجربتش بصراحة اكون مشقوطة لمواخذة عشان مزاج واحد. اي أن كان غير مرة واحدة.
واحد كان صديقي جدا. وبعد مدة طويلة انا طلبت جنس. وللاسف مكن الرجل الكافي لغرباتي. حتي المرة دي مكملتش اصلا. وبعد كدة زحلقتة. برة حياتي 😊😊😊

المضيفه البلجيكيه كانت مره واحده ٤ ساعات​

الصحفيه كانوا ٣ ايام وبعدها جت مصر ٣ مرات كان كل مره اسبوع اخرها من ٥ سنوات وجت ايام مؤتمر المناخ ومش عرفت تيجي بفضل ا لله عشان بصراحه مكنتش عاوز​

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
العلاقه العابره بتكون احلى لانها بتكون من غير ترتيب. والاجمل بقي لو الطرفين عايزين بعض فبالتأكيد هيعملوا كل حاجه فى الحنس صح وبضمير لانهم عارفين انها مره وهتعدى ...

شوف بعد مور العمر بتتمني لو مكنش حصل... وكنت اكتفيت بالزواج​

المضيفه البلجيكيه كانت مره واحده ٤ ساعات​

الصحفيه كانوا ٣ ايام وبعدها جت مصر ٣ مرات كان كل مره اسبوع اخرها من ٥ سنوات وجت ايام مؤتمر المناخ ومش عرفت تيجي بفضل ا لله عشان بصراحه مكنتش عاوز​

افضل حاجة. المرح. بس انا بفضل علاقة دائمة وشخص واحد عشان الأمراض وخلافة. وانا مش محبة غير اني اكون أنا وبس ✌️✌️

• عجبني
هو انا بحترم ارائك بس ياراجل كل دة ورافض 😂 امال لو موافق بقى...
طيب عموما انا هاقولك حاجة العلاقة بتاعة one night stand دى بتبقى مش بتبقى ليلة لان لو الاتنين عجبو بعض بيكملو لفترة ايا كانت بقى بس ماصادفتش هنا فى مصر واحدة بتقضى ليلة واحدة نهائى

نادره جدا٠​

المصريات بيحبوا الرجل الملاكي​

افضل حاجة. المرح. بس انا بفضل علاقة دائمة وشخص واحد عشان الأمراض وخلافة. وانا مش محبة غير اني اكون أنا وبس ✌️✌️

انا كمان ذيك او كنت ذيك​

بس الفرق اني ممكن اعرف أكثر من واحده ٢ واحيانا ٣ بس في نفس الوقت مينفعش اي واحده فيهم تعرف غيري ومش عشان الامراض ....لا عشان بغير جدا​

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁

عايز ليك و مش عايز لغيرك

جايز اصدمك بس انا احينا بكون كده مش عارف ليه​

انا كمان ذيك او كنت ذيك​

بس الفرق اني ممكن اعرف أكثر من واحده ٢ واحيانا ٣ بس في نفس الوقت مينفعش اي واحده فيهم تعرف غيري ومش عشان الامراض ....لا عشان بغير جدا​

انا بصراحه اسباب شخصية بمعني بحب امتلاك الحاجة وترويضها. لي وبس. عشان كدة اي صديق بيفكر يخطب بس. بفركش افضل. عشان مش بحب المشاركة في حاجة. انا اعتبرتها ملكي ياريت القصد يكون واضح

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%