NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة علاقات ابويه ودفء عائلى | السلسله الثانية | حتى الجزء الثالث 11/1/2026 ( المشاهدين 45)

shoshoi

نسوانجى خبرة
العضوية الذهبيه
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
إنضم
23 سبتمبر 2025
المشاركات
528
التعليقات المُبرزة
1
مستوى التفاعل
841
نقاط
3,510
➤السابقة

علاقات ابويه ودفء عائلى.. السلسله الثانية

الجزء الاول:


مقدمه : - تعمدت ان اقتصر فى كتابة اجزاء السلسله الاولى من قصة علاقات ابويه ودفء عائلى على سحر وجمال وابوهم سيد فقط وتجاهلت او قمت بتقليص دور الاخ الاكبر محمد وباقى الشخصيات عن عمد حتى يتيح لى سرد وكتابة سلسله ثانية اكثر توسعا وعمقا عن السابقه

لمن لم يقرأ أحداث السلسه الأولى ان سحر تم معاشرتها جنسيا من جانب ابوها وأخوها جمال من طيزها فقط

وفى نهاية السلسه الاولى تم هروب الاب سيد من المنزل ورجوع جمال بعدما قامت سحر بفضحهما أمام بعض

وقد تم الاتفاق بين محمد وجمال وسحر على عودة ابيهم سيد
وان يتناسوا كل ما حدث ويبدأون حياه جديده فيما بينهم


بعد اخر مشهد بين الاخوات فى السلسله الاولى جمال اخبرهم انه على اتصال بأبوهم وهيكلمة ويروحو جميعا لابوهم ويرجعوة البيت
جمال قام بالاتصال على ابوه فى نفس اللحظه لكن موبيل ابوه مقفول


فقام محمد بالاتصال بالشركة التى يعمل بها والدهم لكى تتحول المكالمه لمكتبة ويقوم بالرد مباشرة دون التهرب منهم
لكن حدثت المفاجأة لهم جميها
ابوهم قام بعمل اجازة لمدة شهر كامل من الشركه ولا احد يعرف طريقه الان

موبيل ابوهم مقفول باستمرار ولا توجد وسيله لهم للاتصال به
الجميع قلقان لاختفاء الاب
جمال يبدو عصبى جدا وقال هخرج الان ابحث عنه فى المقهى واسأل عليه جميع اصدقائه اللى اعرفهم ومش هرجع غير وبابا فى ايدي

وسحر انهارت بالبكاء ولا تعرف كيف تتصرف فهى كانت اقرب اخواتها الى قلب ابيها وهى كانت تحبه اكثر وضحت بالكثير من اجل رجوعه من قبل
لكنها الان لا تعرف ماذا تفعل غير انها ارسلت له عدة رسائل على الواتس تعتذر له وترجوة ان يرجع مرة اخرى


اما محمد فهو متوتر وخائف على ابوه لكن نفس الوقت لم ينسى بشكل كامل ما فعله فى ابنته وانه لا يستحق ان يكون اب للاسرة

محمد ترك اخته سحر ودخل اخذ دش سريع ورجع على غرفته
جلس بمفرده يفكر فيما حدث لهم من انهيار
وكيف لأب ان يمارس الرزيله مع ابنته الوحيد ويقودها الى العهر والفجور
وكيف لاخ ان يشتهى جسم اخته واذاى يتلذذ بجسمها ويثار عليها

قعد سرح وفكر وكتير
فجأه محمد تذكر تصرفات سحر فى الفترة الاخيرة
فهى كانت متحررة فى جلوسها معنا

تذكر عندما صحى من النوم وهى كانت بغرفته ومش مكسوفه من شكل انتصاب زبه وهو نائم على السرير
وواقفه تتأمل دون حرج
تذكرها وهى كانت فى عرفتها وفاتحه الباب تغير هدومها وجسمها بالكامل عريان ورأى صدرها وطيزها


محمد جلس يتخيل شكل جمال وهو يمارس مع اخته الجنس ويفعل معها اوضاع جنسيه وشكل ابوه العجوز وايه اللى عجب سحر فى ممارسة الجنس مع ابوها

بدون ما يشعر محمد زبه وقف بشدة من التفكير والتخيلات
محمد جلس لفترة طويله فى غرفته يفكر ويتحدث الى نفسه
محمد خرج بنتيجه مهمه
كيف يضمن تصرفات اخته فى المستقبل فهى رغم صغر سنها اصبخت شهوانيه ومارست الجنس من اثنين

كيف يضمن انها لن تبحث عن الجنس خارج المنزل فالذى يتذوق طعم واثارة الجنس مرة لا يستطيع ان يمتنع عنه ابدا

هل الحل ان امنعها من الخروج
وهل سترجع لاثارة جمال او بابا مرة ثانيه لاشباع رغبتها الجنسيه

محمد اصبح خائف من سحر جدا

محمد استقر على ان يراقب تصرفات اخته ليل نهار
وان يعتنى بها اكثر من اى شيء بحياته


جمال رجع بعد ساعات طويله للمنزل اخر الليل مصدوم ويائس من العثور على ابوه
فقد اخبرة احد اصدقاء والده ان ابوه اتصل به واخبرة انه سيسافر الى الاسكندريه شهر فى مأمورية عمل


لكن جمال يعرف انها ليست مأمورية عمل بل هروب من الموقف
جمال خائف على ابوه واخبر سحر ومحمد بكل هذة التفاصيل
جمال قرر ان يسافر الى الاسكندريه ويبحث عن ابوه فى جميع الفنادق لعل وعسى ان يراه ويقنعه بالعودة معه


سحر اسرعت وقالت هسافر معاك يا جمال بابا واحشنى اوى
فرد سريعا محمد لا انتى لا هتقعدى فى البيت وبلاش سفر
احنا هنعيش حياتنا عادى حتى يعود بابا


وانت ياجمال انا شايف ان سفكر مالوش لازم خلى بابا ياخد وقته وهيرجع لوحدة لما يهدى
جمال: لا مش هقدر بابا يبعد عننا وخايف عليه يعمل حاجه فى نفسه
جمال: محدش فيكم شاف شكله وانا معاه اخر مرة
ابوكم محطم من جواه وممكن يحصل ليه ازمه ومش هنعرف

جائت رساله على واتس سحر من ابوهم

انا بخير لا تقلقوا على
ارسلت لكم نفقات للمعيشه على محفظة محمد الالكترونيه
وكل فترة هرسل ليكم مبلغ كدة
الى اللقاء
كلهم اطمئنوا ان ابوهم بخير جمال صمم انه هيسافر لابوه يبحث عنه ومش هيرجع غير مع ابوه

كل واحد دخل عرفنه ينام

تانى يوم الصبح جمال جهز شنطته وسافر على الاسكندريه بحثا عن ابوه

محمد وسحر صحيو فطروا مع بعض
محمد خرج على الجامعه


سحر ذهبت الى المدرسة وتقابلت مع منى صديقتها واخت حبيبها عادل
سحر كانت متوقعه ان منى سوف تنفر وتبتعد عنها لكن منى قابلتها عادى
بل على العكس منى جلست مع سحر تعرف منها لماذا فعلت الجنس مع أخواتها فيبدوا ان عادل حكى لمنى كل شيء
منى قالت لسحر اخويا قالى لا تعرفى سحر تانى لكن انا بحبك يا سحر وده حياتك الشخصيه ماليش دعوه بيها

يبدو أن منى تريد تعرف كل التفاصيل عن علاقتها باخوها وابوها
منى متشوقه وتلح على سحر ان تحكى لها كل شيء بالتفصيل
سحر مستغربه شويه من منى لكن بعد إلحاح طويل من منى حكيت لها كل شيء
سحر: انتى نفسك يا منى اخوكى او ابوكى يعملوا معاكى سكس
منى: لا طبعا بس انا كنت بقرأ كتير قصص جنس محارم ومكنتش متصورة ان ده حقيقي
منى: كنتى بتستمتعى مع اخوكى وابوكى
سحر: بصراحه اه اوى
منى: مين اكتر بيمتعك
سحر: طبعا جمال شهوانى جدا
سحر: شكلك يا منى نفسك اخوكى عادل يعمل معاكى سكس
منى: عادل مستحيل يعمل كده
سحر: انتى عايزة يعنى
منى: مش عارفه بقه
سحر: فين عادل نفسى اشوفه
منى: سافر خلاص
منى: انتى بتحبى عادل بجد
سحر؛ اوى اوى يامنى
منى: اذاى بتحبى عادل وبتمارسى جنس مع غيره
سحر: انا لسه بنت يا منى
كله جنس من ورة وبس
متعه يعنى بين الأخوات
منى: هو من ورة حلو يا سحر
سحر: يجنن يامنى بس الأجمل بقه لما كان جمال بيلحس كسى
كنت بموت وارتعش اوى
منى: ممممممممم
سحر؛ شكلك نفسك تجربى
منى : كفايه ياسحر كفايه
منى: على فكرة صدرك بقه كبير يا سحر

سحر: بجد
منى : طبعا وباين اوى

سحر بترسل لعادل رسائل على الواتس
قلوب وورد على الواتس
عادل مش بيرد عليها


عند الخروج من المدرسة تفاجأت سحر بوجود اخوها محمد ينتظرها
محمد اخذها للبيت مباشرة
محمد قال لها كل يوم هنتظرك كدة نروح مع بعض
سحر لم تبدى اهتمام بالموضوع وقالت حاضر يا محمد
رجعو على البيت وقعدو يتغدو مع بعض

كل واحد دخل غرفته
محمد كل شويه يذهب ويتلصص على اخته من خرم الباب
بيراقب تصرفاتها فقط

يراها جالسه اغلب الوقت تذاكر وتسمع موسيقى عبر الهاتف المحمول
تنام وتقوم حياتها عاديه دون اى تصرفات مشينة

محمد بدأ يطمئن بعض الشيء عليها وترك لها حريه بعض الشيء فى الخروج

لكن مع مراقبة جميع تصرفاتها يومان
جمال مازل فى الاسكندريه يبحث عن ابوه ويتابع مع محمد

محمد قلق من النوم ذهب الى الحمام
وهو راجع لاحظ نور غرفة سحر
ذهب يتلصص من خرم الباب
شاف سحر نائمة على السرير
محمد تفاجأ اخته عاريه تمام
سحر ماسكه موبيلها
نايمة على جمبها
ايدها تعبث بخرم طيزها
تدخل صباعها دخل طيزها
محمد شايف اخته هايجه وبتحسس على طيزها وتنظر للموبيل
انزعج محمد جدا
فتح الباب بسرعه
جرى مسك منها الموبيل
سحر بتتفرج على فيلم جنسى

شاب بينيك بنت
سحر بسرعه غطت جسمها ووشها بالكوفرته انكسفت جدا من اخوها

محمد كشف وشها فقط ايه اللى بتعمليه ده كدة عيب
هو فى بنت محترمه تعمل كدة
سحر: انا اسفه غصب عنى
محمد: نامى وبكرة نتكلم
اخذ منها الموبيل وخرج
محمد رجع غرفته
تذكر اخته وهى عاريه
سرح قليلا
استغرب محتار يعمل ايه
ادرك تماما انها لن تبعد او تتنحى عنه

محمد محتار يعمل معاها ايه
محتار يقسو عليها او يحتويها
سرحان بدون ما يحس زبه وقف

محمد مسك زبه بيحسس عليه
محمد شايف سحر عريانه قدامه

شايف اديها تلعب فى خرم طيزها

 محمد بدون ما يحس بيحسس ويدعك زبه بشهوة عاليه

محمد قذف لبنه فى ايده
قام مسرعا اغتسل وعاد الى غرفته

يؤنب نفسه
ماذا فعلت

لماذا تذكرت سحر بهذا الشكل
استعاذ من الشيطان
غطى وجهه ونام نادما على ما تخيله


تانى يوم الصبح
محمد راح لسحر فى غرفتها
سحر جالسه خائفه
مكسوفه من اخوها
لا تريد المواجهه معه
محمد طلب منها ان تخرج اليه

خرجت سحر وجلست بجوارة
محمد: ممكن اعرف ايه اللى شوفته
سحر: انا اسفه
محمد: مش عايز اغتذار

عايز اعرف انتى وصلتى للمرحله ده اذاى

محمد: معقوله لسه بتفكرى فى الجنس سحر: عصب عنى غصب عنى مش بمزاجى
محمد: محدش بيعمل حاجه غصب عنه
سحر: لا حاجات كتير بنعملها غصب عننا

انا حسيت عاوزة اعمل كدة
محمد: حسيتى بايه قولى
سحر: مقدرش اقول انكسف
بس غصب عنى اللى شوفته
محمد: ارجوكى اتكلمى
يمكن يكون عندى حل
اتكلمى بدون كسوف او قيود

كأنك بتتكلمى مع نفسك بالضبط

سحر: بصراحه بصراحه بعمل كدة كتير
بحس ان فى شيء جوة طيزى
او عايزة شيء جوة
احساس وحش او حلو
مش عارفه اعبر عنه

لكن بحس بيه كتير

محمد: اتكلمى بوضوع اكتر
سحر: ياريت تفهمنى بقه
ارجوك مكسوفه
محمد: معلش قولى احساسك بالضبط عايز اعرف المشكله


سحر: باندفاع شديد بحس ان فى عضو ذكرى باستمرار جوه طيزى
اخذت على كدة خلاص

مش برتاح غير لما بدخل صباعى جوه وادعك فيها شويه
ياريت تكون فهمتنى بقه

محمد سكت ومش عارف يرد عليها اخذها فى حضنه بعطف وحنان

سحر قامت قعدت على رجله وحضنته
سحر: صدقنى غصب عنى
حاول تعالجنى انت اخويا حبيبي
انا مضايقه اوى اللى بعمله عيب

لكن مش قادرة ابطل كدة

سحر: متخفش على يا محمد
عمرى ما هعمل ليكم فضيحه
بس انت اسأل وشوف دكتور اسأله
وحاول تشوف لى علاج
محمد بدون ما يحس بنفسه حس بشيء من الهياج الجنسى
زبه وقف واخته قاعدة على رجله


بسراعه قومها من على رجله
قال لها اطمئنى هقف جمبك واساعدك

بس اوعدينى تحاولى تنسى الجنس ده
سحر: حاضر وارجوك متزعلش منى

محمد عايز يقوم
لكن مكسوف من شكل زبه
محمد : مش هزعل منك بس بلاش تخبى عنى حاجه خالص
سحر: حاضر ياحبيبي

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
. محمد دخل غرفته بسرعه
دخل النت يسأل ويعرف الأعراض اللى بتتكلم فيها سحر اخته

دخل على موقع جنس وحط سؤاله

فكانت التعليقات مفاجأه ومخذلة
منهم من قال اختك خلاص اتفتحت طيزها ولازم تتناك منها على طول
واخر قال له هتهالى وانا اريح طيزها
وثالث قال له لازم تنيكها من طيزها والا هتشوف حد من خارج البيت ينكها

محمد استفز جدا من الردود

سأل موقع طبى عن حالة اخته
فى دكتور تجاوب معاه بالتفصيل
الدكتور قاله العلاج

لازم تغسل طيزها كتير على مدار اليوم بماء فاتر وديتول وتقرب الميه من فتحة الشرج
كمان فى كريم مرطب تدهن بيه فتحة الشرج مرتين او ثلاث مرات فى اليوم والابتعاد عن الاثارة الجنسيه
الدكتور قال ان الهياج اللى بيحصل ليها نتيجه الممارسه الجنسيه وقذف اللبن داخل طيزها كتير


محمد راح لسحر
سألها جمال ومحمد كانوا بيدخلو العضو الذكرى فى طيزك
سحر؛ اه
محمد: كام مرة
سحر: كتير من ٤ شهور
محمد: كانو بيقذفوا لبنهم داخل طيزك
سحر: اه
محمد: ومن قدام؟
سحر: لالا من قدام لا خالص


محمد: طب الحل سهل بس تساعديني
محمد احضر لها ديتول وكريم حسب تعليمات الدكتور وشرح لها كيفيه الاستخدام
سحر دخلت الحمال ومعاها ماء ساخن بسيط وعليه ديتول وتغسل فتحة طيزها كتير ونشفتها كويس
دخلت غرفتها تحط الكريم
دخلت صباعها بالكريم وحسيت براحه
بس مضايقه لانها مش عارفه تستخدمه كويس

قالت لمحمد يساعدها
محمد قال لها هشوف ممرضه تعملك الكريم احسن
سحر: هنكسف منها بلاش
محمد: ده العلاج ياحبيبتى
سحر: مش هقدر انا هعمل لنفسى


محمد: طب بصى تحبى اساعدك انا واعمل كده
سحر: اذاى بردو هنكسف منك

محمد: انا هعالجك ياحبيبتى
انتى اقلعى البنطلون والاندر
وخليكي بالتيشرت بس
وغطى جسمك كله بالملايا

وانا هدخل ايدي من تحت الملايه ادهن حرم طيزك شويه ومش هشوف حاجه

سحر: ماشى يامحمد نجرب
سحر دخلت غرفتها
ونامت بالتيشرت بس ومن تحت عريانه خالص وحطت عليها ملايه تغطى جسمها


محمد دخل قعد جمبها على السرير
حط شوية كريم على ايده
دخل ايده من تحت الملايه

ووشه الناحيه التانيه
محمد بيحسس على طيزها عشان يوصل لخرم طيزها
طيزها ناعمه اووووى


محمد بيحس بهياج جنسى
محمد بيحاول يشتت ذهنه
سحر مسكت اديه وقربتها من خرم طيزها


محمد دهن خرم طيزها
رايح جاى عليها بيدخل صباعه شويه
سحر تذووم براحه يامحمد
محمد مرتبك بيدخل صباعه ويخرجه
محمد هايج جدا
زبه وقف على اخرة
سحر سابت خالص من ملمس ايده
سحر بترفع طيزها شويه
محمد مستمر فى خرم طيزها بصباعه

سحر هاجت اوى
سحر: اه اه ايوة كدة يامحمد
محمد فاق من شهوته
خرج صباعه بسرعه
سحر صرخت وجعتنى اوى ليه كده
سحر: شكلى انجرحت
محمد: انا اسف معلش خلينى اشوف فى حاجه ولا لأ
محمد كشف الملايه وشاف طيزها عريانه والعرق نازل منه ومتوتر جدا هاج اوى عليها قام

خرج بسرعه من الغرفه سحر لبست هدومها وخرجت تسأله
سحر: ايه حصل خرجت ليه
محمد: مفيش حاجه اعملى قهوة لى من فضلك
سحر عملت القهوة
وخرجت قعدت جنبه

جمال اتصل على محمد وقاله لاقيت بابا فى فندق وانا معاه بس مش عايز يرجع
محمد: وهتعمل ايه
جمال: هقعد معاه اليومين دول وهحاول أقنعه نرجع مع بعض
محمد : تمام اوعى ترجع من غيره
جمال: طبعا مش هسيبه

محمد خرج يتمشى ويخرج من جو الاثارة شويه

سحر بتذاكر فى غرفتها وبتحاول تتصل بحبيبها عادل وهو مش بيرد عليها
سحر بترسل ليه رسائل تودد كتير

محمد رجع وقعد مع سعر

اتعشوا مع بعض
محمد سألها حاسه بحاجه دلوقت

سحر: لامفيش حاجه
المشكله بس لما بقعد لوحدى
غصب عنى بفكر
لكن الكريم ده حلو على فكرة

محمد: تحبى ادهن ليكي دلوقت
سحر: ماشى احسن بردو


دخلت سحر وقلعت كله من تحت
غطت نفسها بالملاهي
محمد دخل عليها
محمد قال شيلي الملايه عشان اعرف اشوف بعمل ايه

سحر سكتت وانكسفت
نامت على بطنها وغطت وشها

محمد قرب وكشف جسمها من تحت
سرح شويه وهو بيشوف طيزها
سحر نايمه على بطنها
محمد قال ارفعى طيزك شويه لفوق
سحر رفعت طيزها


بيبص شاف كسها من ورة
محمد مثار جدا
زبه انتفض ووقف على اخرة
مسك طيزها بيدهن خرمها
بيحسس عليه براحه
سحر تتأوى وجسمها ساب وتذوم
محمد بيبص بعيد عنها
عايز يبعد تفكير الشيطان عنه
ووشه كله عرق بينقط منه
سابها وقام يخرج
سحر قالت له لسه شويه يامحمد
معلش دخل صباعك جوة بيريحنى اكتر


محمد واقف
شايفها ممحونه قدامه
متردد يقرب منها خايف من الاثارة
دخل صباعه جوة طيزها
سحر اه اه كمان خلى صباعك جوة شويه

محمد بدون ما يحس بنفسه هايج جدا
مسك زبه بايده التانيه
بيبص على جسمها وطيزها
وبيدعك زبه سرحان من الشهوة
خرج زبه برة البنطلون
وبيدعك زبه وصباعه جوة طيز اخته


سحر شكفت وشها من الملايه
شافت منظر زب اخوها وهو بيدعك فيه
عضت شفايفها
زب محمد اول مرة تشوفه كبير اوى وتخير وشكله مثير اوى اوى

بتبص لوش محمد
محمد بيبص لاخته بشهوة
قذف لبنه على ايده
من قوة القذف جه على جسم اخته

محمد انكسف قام بسرعه

دخل غرفته
سحر بتحسس على جسمها
حست باللبن بتاع اخوها
سرحت تفكر هايجه

تخيلت نفسها تحت زب اخوها الكبير
مسكت كسها تحسس عليه
وصلت للنشوه وجسمها ارتعش بسرعه

نامت وغطت جسمها

محمد فى غرفته بيأنب نفسه

زعلان ومكسوف من نفسه
بيعتب على ابوة واخوة وهو زيهم شهواتى بيشتهى اخته
فضل سهران كتير مع نفسه
الشيطان تغلب على تفكيرة
الشيطان يقوله ايه يعنى
اتمتع مرة باختك

وريح نفسك
بعدها متعملش كده تانى
الشيطان بيقوله قوم يلا قوم
روح لاختك ونام جمبها
اختك ممحونه وهايجه

ولو انت مريحتهاش هتشوف غيرك من برة البيت
قوم نيك اختك يلا

محمد بدون وعى بدون تفكير
قام راح لاخته سحر
سحر صاحيه وعامله نفسها نايمه
سحر كمان نفسها تتناك
ومكسوفه من اخوها


حبيبها عادل هجرها خلاص هتحافظ على نفسها ليه

محمد قرب منها
كشف جسمها
سحر لسه عريانه من تحت
محمد فاق وخرج بسرعه
وهو خارج سمع صوت سحر

تعالى يامحمد كمل لسه تعبانه
ارجوك تعالى


محمد وقف بص على سحر
سحر قامت
مسكت محمد من ايده
حضنته
تعالى ريحني لسه تعبانه
سحر مسكته باتجاه السرير
شافت زبه واقف من البنطلون
سحر نامت على بطنها
سحر: يلا كمل وريحنى بقه


محمد قرب لمس طيزها
بيحسس عليها
ايده غصب عنه سرحت لتحت شويه لمس شفرات كسها
سحر شهقت

محمد سمع آهات غريبه من اخته
مش عارف هو بيحسس فين
ايد على طيزها والتانيه سرحت لكسها


سحر هايجه جدا
قربت اديها من محمد
لمست زبه بتحسس عليه
دخلت اديها جوة البنطلون
مسكت زبه
محمد هاج اكتر
نام جمبها قلع هدومه كلها وقلعها هدومها

وشهم فى وش بعض
اخذها فى حضنه
قرب منها
مسك رقبتها
شفايفه التهمت شفايفها

زبه واقف بيلمش بطنها
سحر اتقلبت ظهرها لاخوها

محمد قرب زبه من طيزها
بيحسس بزبه على خرم طيزها
سحر تزوم وتصدر آهات الشهوة

تفلقس طيزها اكتر

من تأثير الكريم انزلق زب محمد جوة خرم طيزها

سحر صرخت بشدة
سحر: هو تخين اوى كده ليه
محمد: بيوجعك
سحر: بيوجع اوى
بس حلو موووووت
دخل زبك كمان ياحبيبي
حلو اوووووى

محمد: انتى هايجه وجريئه اوى
سحر: غصب عنى حاسه اول مرة اتناك
نكنى يا حبيبي
دخل زبك اكتر
احساسك اجمل احساس احس بيه
يلا بقه اقذف
انا هايجه اوى
هموت
يلاااااا اااه اااااه

محمد هاج على اخرة
قذف لبنه جوة طيزها
سحر ارتعشت واتنفضت جمبه
ووصلت للنشوه الجنسيه معاه

حضنته بزازها على صدرة
محمد مسك بزازها يمص فيهم بشغف
وسحر ماسكه زبه تحسس عليه
محمد لسه زبه واقف

محمد هايج اكثر لسه مشبعش من اخته
سحر عدلت نفسها ونامت على بطنها
محمد طلع عليها
سحر رفعت طيزها وضع الدوجى

نايمه اديها وركبتها على السرير
مستعدة لاستقبال زب اخوها فى طيزها


محمد بيحرك زبه عليها
زبه نزل تحت شويه
محمد افتكر نفسه هيدخله فى طيزها


زب محمد على كسها
سحر من الهيجان مش حاسه

محمد دخل زبه براحه
سحر انتبهت
قالت ده كسى مش طيزى يا محمد


محمد مش سامعها وهايج جدا
سحر سابت نفسها من الشهوة
اول مرة هتتناك من كسها
محمد دفع زبه بسرعه بدون وعى

محمد فتح اخته
سحر مستمتعه بزب على الاخر

اخوها محمد دخل زبه كله فى كسها
بينكها بعنف وشهوة عاليه
شاف قطرات ددمم على زبه
انتبه
اتفزع قام بسرعه

شاف ددمم على كس اخته
وعلى الملايه

سحر مش مستوعبه انها اتفتحت خلاص
قامت تحضن اخوها وتبوسه
شافت الدم
صرخت تلطم على وشها
خلاص انا انتهيت
محمد مسكها اهدى اهدى
خلينا نفكر هنعمل ايه

محمد: انتى السبب فى اللى حصل
سحر: مكنتش متوقعه تعمل كده
وانت المفروض تتحكم اكتر منى

محمد قام وخرج
وهيتجنن من اللى حصل

سحر قامت خرجت وراها تبكى
هنعمل ايه
محمد: مش عارف

محمد وسحر قعدو وفتحوا النت
يعرفوا هيتصرفوا اذاى
عرفوا انها ممكن تعمل ترقيع
وترجع بنت تانى
محمد تنفس واطمئن
قال لها خلاص بس متخفيش
نروح نعملها عند اى دكتورة

سحر اقتنعت وارتاحت
لان الكلام من اخوها الكبير


محمد حضنها وضمها لصدرة
واخذها خرجوا مع بعض
واتعشوا برة
ورجعوا على البيت
قعدو يتفرجو على التليفزيون
سحر طلبت من محمد تنام فى غرفته على سرير جمال

عشان بتخاف تنام لوحدها
عشان البيت فاضى

محمد ابتسم وقال لها ننام فى سرير واحد احسن

سحر تيص ليه وتبتسم
سحر: انت عايز تانى ولا ايه
محمد ضحك وقال انتى عايزة
سحر: مش عارفه بقه

محمد: بصى يا سحر اللى حصل فى لحظات ضعف مننا وخلاص
محمد: تعرفى انا هنزل دلوقت اشترى قميص عريان نفسى اشوفك بيه
سحر: ابتسمت اوى
سابت محمد ودخلت غرفتها بدون تعليق

محمد افتكر انها زعلت
قعد يأنب نفسه
دقائق صغيرة
خرجت سحر من غرفتها

لبست قميص أحمر بالاندر الأحمر بتاعوا
بحمالات وبزازها باينه منه
قصير على جسمها الصغير
رسمت شفايفها بالروج الاحمر

خرجت وقفت قدامه
محمد بيبص انصعق من جمالها
محمد: منين القميص ده
سحر: بابا اشتراه لى اكتر من قميص
كان بيحب يشوفنى بيهم
محمد قام من مكانه

جرى عليها يحضنها ويبوسها بشغف

سحر بتدلع وهو هايج اوى
محمد: أرقصي لى يا سحر
شغل موسيقى بلدى
سحر وقفت تهز بزازها وطيزها وترقص وتتمايل عليه ولا اجدع رقاصه

محمد هاج اكتر قام مسكها

شالها يحضن ويبوس فيها
دخل بيها غرفة نوم

يحسس على جسمها ويبوسها
سحر واخده حريتها اول مرة تتناك بحريه فى البيت كده

محمد قلعها ملط
وقف يتأمل جسمها الجميل
بزازها كبرت وشكلها مثير
طيزها مدورة ومغري جدا


ونيمها على السرير على ظهرة
مسك كسها لحس ومص
سحر تدلع وتتلوى وتصدر أصوات هيجان
لمحمد اكتر
سحر جسمها بيرتعش بشدة
قفلت رجليها على وش اخوها من النشوة


ومحمد طلع على بزازها نازل فيها مص وعض وتقفيش
نام عليها ودخل زبه فى كسها بينكها بشهوة عاليه
سحر تحته تصرخ وتتاوى من الهيجان فترة كبيرة
خرج زبه بسرعه وقذف على بطنها لبنه


ونام فوقها يمص لسانها وشفايفها واخذها فى حضنه نايم بيها من النشوة
محمد قال لسحر اقعدى الايام اللى جايه كلها معايا باللانجيري كده
شكلك يجنن
سحر تبتسم وتحضنه

سحر بتقول لنفسها كده رجاله البيت هينكونى مع بعض فى المستقبل

سرحت تانى فى عادل حبيبها الاولاني قامت لبست بيجامه النوم وخرجت تقعد فى الصاله
محمد قام خرج قعد معاه

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
بعد ليله حميمه ودافئه جدا بين محمد وسحر جمعت بينهم واستمتعوا ببعض
الاثنين معندهمش خلاص اى تأنيب ضمير
سحر بدأت تحس بطعم الجنس الحقيقي للبنت لان محمد فتحها خلاص
سحر بيتسمتع بالنيك من كسها اكثر من محمد كأنها كانت تنتظر حد يفتحها ليفتح لها ابواب المتعه الحقيقيه
سحر دخلت تنام وطول الليل تفكر فى حبيبها عادل وعايزة ترجعه ويستمرو مع بعض
لان عادل حبها الاول ولسه بتحبه

سحر فضلت ترسل ليه رسايل استعطاف وحب
وعادل مش بيرد علي رسايلها او اتصالها
تانى يوم فى المدرسى
سحر قابلت منى صحبتها

قعدوا كالعاده مع بعض
منى منتظرة الجديد من حكايات سحر عن الجنس مع اخواتها و متلهفى تسمع

منى: احكى بقه اخبارك ايه مع اخواتك
سحر: من ناحيه ايه بالضبط
منى: بطلى هبل بقه واحكى
انتى عارفه عايزة اسمع ايه بالضبط

سحر تضحك اوى وتقولها عايزة تعرفى ايه اخبار الجنس معاهم
منى: اه بالضبط كدة
سحر: هو انتى يا منى بتحبى جنس الاخوات
منى: لا بس بحب اقرا عن جنس المحارم
وانتى بتحكى بحس انى قدام قصه حقيقيه ممتعه اكتر

سحر: انتى نفسك اخوكى يمارس معاكى جنس صح كده
منى: احكى بقه بطلى استهبال
سحر: وقعت محمد خلاص وخلايتوا يمارس معايا جنس طول اليوم
وكان هايج على اوى
وانا كمان استمتعت معاه اكثر

منى: من ورة ولا من قدام
سحر: من طيزى طبعا
مقدرش اخلى حد منهم ينكنى من كسى
كسى مع جوزى وبس
طبعا سحر بتكدب عليها وهى قاصدة كدة

منى: انتى بقيتى جريئه اوى فى كلامك
سحر: احنا بنات زى بعض هننكسف من ايه
منى: عندك حق
منى: للدرجة ده بتستمتعى كدة ياسحر
سحر: بستمتع جدا جدا
وجسمى بيرتعش بشكل غريب
صدقينى بعيش اجمل ايامى مع اخواتى
ومش خايفه لان محدش هيفضحنى طبعا

منى: ده عشان اخواتك هايجين وبيحبو الجنس مع اختهم
سحر: مفيش ولد فى الدنيا مش هيحب الجنس مع اخته
منى: مش كل الاولاد زى بعضهم
والدليل عادل عمره ما فكر فى كده
سحر: عادل زى محمد وجمال
سحر: انتى نفسك تجربى الجنس يا منى صح
سحر: كلمينى عادى احنا اصحاب واخوات ونفكر مع بعض

منى: بصراحه اه بس مقدرش اعرض نفسى على عادل
سحر: ممكن أساعدك واخلى عادل ينكك
منى: اذاى
سحر: ده بتاعتى انا بقه
بس لما يبدأ يعمل معاكى جنس
لازم اول مرة مترفضيش ومتوافقيش
خليها بدلع وتتمنعى عليه
واوحى له انك عايزة وخايفه


منى: اذاى مش فاهمه
سحر: هحكيلك كل حاجه بالتفصيل
بس فى وقتها خطوه خطوه

سحر فضلت تتصل بعادل كتير
عادل مش بيرد عليها
سحر ارسلت له رساله قالت له اخر رساله هرسلها ليك لانى بعد كدة مش هكون موجوده وهكون ذكرى ليك ولاهلى
وفى نهايه الرساله بحبك اوى اوى يا عادل

عادل قرأ الرساله
عادل استنتج انها ممكن تنتحر وتموت نفسها
عادل عارف انها بتحبه
فقرر عشان ضميرة ميوجعوش فى المستقبل يكلمها يشوفها عايزة ايه
عادل اتصل على سحر

سحر كانت فى البيت مع محمد
محمد شاف التليفون وعرف انه عادل
سك
حر قالت له من فضلك خلينى ارد عليه
يمكن اعرف ارجعه تانى
ارجوك يامحمد
محمد: كلمية قدامى
سحر: حاضر
سحر بسرعه فتحت الخط
سحر: الو عادل وحشتنى اوى ياحبيبي

عادل: ممكن اعرف عايزة ايه وبسرعه
سحر: ارجوك اسمعنى للاخر
وبعدها قرر واوعدك مش هضايق تانى
عادل: اتفضلى
سحر: صدقنى يا عادل انا بحبك اوى اوى
اللى حصل معايا من اخويا غصب عنى
وحصل قبل ما اعرفك
وبعد ما عرفتك وحبيتك انهيت كل حاجه خالص وكنت هكون مخلصه ليك
ارجوك ادينى فرصه اكون جديرة بجبك
واوعدك مش هيحصل تانى خالص

عادل: مهو خلاص انكشفتى على راجل غيري
ولمس جسمك ومارس معاكى جنس
هنتظر ايه تانى

سحر: غصب عنى ارجوك
سحر: اى بنت مكانى هتوافق
خصوصا مع اخوها
عادل يقاطعها: مش اى بنت

سحر: اى بنت وانا متأكدة من كدة
مش عايزة اقولك ان كل البنات بيمارسو جنس مع اخواتهم الشباب
عشان عندهم شهوة عاليه فى السن ده
وبحس انى بشبع رغبتى مع اخويا
ومش هيعمل شيء يضرنى ويفضحنى
صدقنى كله من ورة وبس

سحر: سب هسألك سؤال ممكن
عادل: سؤال ايه
سحر انت جربت تعمل مع منى
عادل: اخرسى وبلاش تجيبى سيرة اختى على لسانك
سحر: اسفه معلش
بس بقولك مفيش بنت لم تمارس الجنس مع اخواتها ولو عايز تتأكد جرب ومش هتخسر حاجه هتلاقى كلامى صح

عادل: ولو طلع كلامك غلط
سحر: مش هيكون غلط وانا متأكدة
كل البنات بيشتهو الجنس مع اخواتهم
عادل: ولو طلع كلامك غلط
سحر: انا هكون الثمن
هعتبرك اخويا وهسلمك نفسى وافهم بقه

عادل: انتى فاجرة للدرجه ده
سحر: انا متأكدة من كلامى والا مكنتش عرضت عليك العرض ده
عادل سكت
سحر: ارجوك كلمنى تانى
ارجوك نفسى اشوفك
عادل قفل السكه

عادل فضل يفكر فى كلام سحر كتير
عادل: معقوله منى اختى كدة
معقوله لو قربت منها هتوافق بالسهوله ده
طول الوقت عادل بيفكر
قرر انه يرجع الفاهرة حالا
هيتحرش بأخته يشوف و النتيجه

محمد قاعد بيسمع اخته وكلامها مع عادل
محمد زبه وقف على اخرة من الكلام
محمد: انتى فعلا ممكن تسلمى نفسك لعادل
سحر: اه
محمد ضربها بالقلم على وشها
محمد: وبتقولى اه قدامى

سحر: منتظر ايه يا محمد ده حبيبي
نفسى ارجعه تانى
وعارفه كويس ان اخته منى عايزة كدة
محمد: ولو اخته رفضت
سحر: انا اتكلمت معاه وعرفت منها انها عايزة جنس مع اخوها عشان كده قولت الكلام ده
ولو حصل اى تغير ورفضت
هوافق وهنام معاه
وبعدين بلاش تزعل كدة
مهو انتو اللى عملتونى فاجرة
منتظرين ايه منى يعنى
لو عايز تشوف اختك محترمه ابعدوا عنى وبلاش تقرب منى تانى
عادل انكسف من كلامها وسكت

سحر حسيت انها جرحت اخوها
قامت حضنته وتبوسه
وقعدت على رجله تدلعه
حسيت بزبه واقف وعلى اخرة
ابتسمت ليه
قالت له تعالى ننبسط بقه شويه
انت مش مشتاق لاختك حبيبتك

سحر: ايه رايك ارقص ليك تانى
محمد: وقف حضنها والتهم شفايفها
قال لها ارقصى لى ياحبيبتى
سحر طب شغل موسيقى

سحر لبست قميص ورجعت ترقص قدامه
محمد قام قلعها القميص والاندر
وقال لها ارقصى كدة احسن
سحر بترقص عريانه ملط قدام اخوها
بزازها تتهز قدامه
محمد قلع هدومه
وماسك زبه
هايج عليها
سحر تتفنن فى اثارة محمد اخوها
بالرقص وهز جسمها المثير
راحت عليه تهز بزازها على وشه

محمد مسكها مص بزازها وعض بشهوة فيهم
قعد على الانتريه بالصاله واخذ اخته تقعد على زبه
دخل زبه فى كسها بينكها
سحر قاعدة عليه ونازل فى بزازها مص
وحاضنها بشغف
قام وقفها قدامها وخلاها توطى شويه
سحر قالت له نكنى من طيزى يا حبيبى
طيزى بتوجعنى
ومحتاجه زبك

محمد دهن زبه بريقه بسرعه
ودخل زبه فى طيزها
سحر موطيه قدامه
محمد ماسك بزازها بايده وداخل خراج فى طيزها بزبه
سحر هاجت اوى
بتقوله ريحينى ياحبيبي
طيزى عايزة زبك
نكنى اكتر اسرع
زيك يجنن يا محمد

محمد من الاثارة قذف لبة كله جوة طيزها
عدلها وقفت بظهرها فى حضنع وزبه جوة طيزها لسه
بيحسس على جسمها ويبوسها من رقبتها
سحر لفت وشها وزبه خرج من طيزها
اللبن نازل على فخادها
حضنتها ومسكت شفايفه مص وعض
وحضن فى منتهى النشوة

عادل قلق اوى من كلام سحر معاه
ورجع على القاهرة عايز يختبر اخته منى
منى زى سحر عمرهاا تقريبا 18 ستة دلوقت
بيضاء البشرة
شعرها بنى فاتح طويل عند طيزها
منى كيرفى وطيزها كبيرة شويه
وبزازها مدافع على صدرها اكبر من سحر

عادل مش شهوانى ومش بيفكر يعمل جنس مع اخته لكن عايز يطمن فقط انها محترمه وشريفه ولا زى سحر
دخل البيت وسلم على ابوه وامه
منى فى غرفتها
خبط عليها ودخل
كانت قاعده بتذاكر
قامت حضنته كالعاده زى كل مرة
وتبوسه من خدة

عادل احس بشعور اول مرة يحص بيه
بزاز اخته على صدرة
هاج شويه
طبعا من تأثير كلام سحر عليه
لكنه لم يبالى بشيء
قعد يتكلم معاها ويطمن عليها
كانت منى لابسه قميص بيت عادى قط ومكشوف شويه

عين عادل اغلب الوقت على طرف بزازها
قام خرج من عندها مرتبك شويه
منى كلمت سحر وقالت لها عادل عندنا
سحر ابتسمت وقالت لها انا عارفه
منى استغربت
سحر قالت لها يلا لو عايزة اخوكى ينكك لازم تعملى اثارة شويه
واوعى ترفضى اى تصرف منه
وبلاش توافقى على طول
سحر شرحت لها شويه حاجات

منى لبست جلابيه نوم عادىه بس بحمالات وواسعه اوى وقصيرة عند الركبه
وتكاد صدرها يبان كله لما منى توطى
ومن الجنب بزازها كلها باينه
وفتحت موبيلها على موقع نسوانجى
قسم قصص المحارم
سابتة على الكمودينو جمب سريرها
نامت على بطنها وعملت نفسها بتذاكر
مواربه بابا غرفتها
بعد شويه المفاجأة بيعدى ابوها
قرب من الباب شاف بنته منى نايمة كدة
والاندر باين وفخادها قدامه
وقف شويه يبص عليها
حس بكسوف راح على غرفته على طول

ابو منى هايج مسك زوجته دعاء
هاج عليها قعد ينكها
دعاء زوجته مستغربة من هيجان جوزها
عادل رجع من برة
دخل غير هدومه
وافتكر حوار سحر معاه

عادل عايز يتأكد بس لكنه مش بيشتهى اخته منى خالص
قرب من غرفتها شاف النور مفتوح
الباب موارب قرب من الغرفه اكثر
شاف اخته نايمه على بطنها
ورافعها رجليها تلعبها فوق وتحت
والاندر باين وفخادها كلها مكشوفه
عادل حس بشء من الهياج
كلمة سحر ترن فى دماغه

(( مفيش اخ واخت غير وبيمارسو جنس مع بعض واى بنت تتمنى اخوها يعاشرها ))

منى حسيت بعادل واقف على باب غرفتها
عملت نفسها مش واخده بالها
طيزها شبه مكشوفه قدام اخوها
اخوها دخل عليها
عادل: مساء الخير
منى: مساء النور حبيبي
عادل: قاعدة كدة ليه هدومك عريانه
منى: انا فى غرفتى اقعد براحتى
عادل: بتعملى ايه
منى: بذاكر شويه

عادل قعد جمبها على السرير لاحظ بزازها مكشوفه كلها تقريبا من الجلابيه الواسعه
بيبص بعيد وبيحاول يلهى نفسه
مسك موبيلها وبيفتح فيه
منى مسكته بسرعه منه
منة: ارجوك هات الموبيل
عادل: ليه خايفه
اكيد فى حاجه غلط

منى : مفيش طبعا بس عيب تاخد موبيلى
عادل: انا اخوكى ومن حقى اشوف تصرفاتك
شد منها الموبيل
كان مفتوح مش عليه باص وورد
شاف انها فاتحه قصص محارم بمنتدى نسوانجى
سالها ايه ده
منى عملت نفسها تبكى وبتخبى وشها بعيد

عادل مسكها حضنها وقال لها بلاش تفكرى فى كدة انتى صغيرة والقصص ده كلها كدب ومفيش علاقات محارم اصلا
منى ساكته ومكسوفه منه
عادل حس باحراج قام وساب اخته
قعد فى غرفته يبدو ان كلام سحر صحيح

معقوله منى بتفكر فى كدة
انا لازم اقول لماما تاخد بالها منها شويه
عادل حس ان زبه واقف من التفكير
منى كلمت سحر
سحر قالت لها خشى عليه غرفته واعتذرى ليه وحاولى تحضنيه وتقعدى على رجله
منى بدون تفكير بتفذ تعليمات وبس
خرجت على غرفة اخوها
دخلت عليه مباشرة
شكل الجلابيه حلو على جسمها وهى واقفه

اقتربت من عاادل اخوها
منى: انا اسفه ياعادل كنت بتسلى بس
عادل : مفيش حاجه خلاص
منى راحت عليه وهو قاعد حضنته وتتاسف ليه واديها على شعره وبزازها على وشه
عادل حس بهياج .
بزاز اخته تلامس صدرة
وبيتنفس بصوت عالى

منى قعدت على رجله وحضناه
حسيت فعلا بزبه واقف على اخرة
بتبص لاخوها فى عنيه
وهو بيبص فى عين منى
لحظات اقتربت منه
اكتر وتبوسه من خده وحضنته اكتر

عادل فجأة قام من مكانه انتفض
طبطب عليها
خشى نامى يا حبيبتى
منى: حاضر يا حبيبى بس تعالى وصلنى وغطينى كويس
عادل راح معاها غرفتها
منى نامت على السرير
شدت القميص لتحت شويه بزازها ظهرت اغلبها قدام عادل

اخوها وقف بص على بزازها وجسمها
وهى نايمه شكلها مغرى مثير اوى
منى: تعالى نام جمبى ياعادل
عادل قعد جمبها مال عليها
بدون ما يحس قرب شفايفه من شفايفها
منى متجاوبه معاه
عادل متخدر وشهوته عاليه على اخته
مسك بزازها حسس عليهم

عادل انتفض وقف بسرعه
عادل: اسف اسف مكنش قصدى
خرج على طول من عندها
منى حكيت لسحر كل حاجه على طول

عادل فى غرفته بيفكر فى الموقف
عرف ان كلام سحر كله صح
مش مصدق اللى حصل
قاعد قلقان وهايج غصب عنه من المؤثرات اللى خصلت ليه
نام على ظهره بيفكر
مسك التليفون يكلم سحر
رجع عن تفكيرة
ساب التليفون
طفى النور ونام
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
علاقات ابويه ودفء عائلى.. السلسله الثانيه .. حتى الجزء الثانى

مقدمه : - تعمدت ان اقتصر فى كتابة اجزاء السلسله الاولى من قصة علاقات ابويه ودفء عائلى على سحر وجمال وابوهم سيد فقط وتجاهلت او قمت بتقليص دور الاخ الاكبر محمد وباقى الشخصيات عن عمد حتى يتيح لى سرد وكتابة سلسله ثانية اكثر توسعا وعمقا عن السابقه

لمن لم يقرأ أحداث السلسه الأولى ان سحر تم معاشرتها جنسيا من جانب ابوها وأخوها جمال من طيزها فقط

وفى نهاية السلسه الاولى تم هروب الاب سيد من المنزل ورجوع جمال بعدما قامت سحر بفضحهما أمام بعض

وقد تم الاتفاق بين محمد وجمال وسحر على عودة ابيهم سيد
وان يتناسوا كل ما حدث ويبدأون حياه جديده فيما بينهم


بعد اخر مشهد بين الاخوات فى السلسله الاولى جمال اخبرهم انه على اتصال بأبوهم وهيكلمة ويروحو جميعا لابوهم ويرجعوة البيت
جمال قام بالاتصال على ابوه فى نفس اللحظه لكن موبيل ابوه مقفول


فقام محمد بالاتصال بالشركة التى يعمل بها والدهم لكى تتحول المكالمه لمكتبة ويقوم بالرد مباشرة دون التهرب منهم
لكن حدثت المفاجأة لهم جميها
ابوهم قام بعمل اجازة لمدة شهر كامل من الشركه ولا احد يعرف طريقه الان

موبيل ابوهم مقفول باستمرار ولا توجد وسيله لهم للاتصال به
الجميع قلقان لاختفاء الاب
جمال يبدو عصبى جدا وقال هخرج الان ابحث عنه فى المقهى واسأل عليه جميع اصدقائه اللى اعرفهم ومش هرجع غير وبابا فى ايدي

وسحر انهارت بالبكاء ولا تعرف كيف تتصرف فهى كانت اقرب اخواتها الى قلب ابيها وهى كانت تحبه اكثر وضحت بالكثير من اجل رجوعه من قبل
لكنها الان لا تعرف ماذا تفعل غير انها ارسلت له عدة رسائل على الواتس تعتذر له وترجوة ان يرجع مرة اخرى


اما محمد فهو متوتر وخائف على ابوه لكن نفس الوقت لم ينسى بشكل كامل ما فعله فى ابنته وانه لا يستحق ان يكون اب للاسرة

محمد ترك اخته سحر ودخل اخذ دش سريع ورجع على غرفته
جلس بمفرده يفكر فيما حدث لهم من انهيار
وكيف لأب ان يمارس الرزيله مع ابنته الوحيد ويقودها الى العهر والفجور
وكيف لاخ ان يشتهى جسم اخته واذاى يتلذذ بجسمها ويثار عليها

قعد سرح وفكر وكتير
فجأه محمد تذكر تصرفات سحر فى الفترة الاخيرة
فهى كانت متحررة فى جلوسها معنا

تذكر عندما صحى من النوم وهى كانت بغرفته ومش مكسوفه من شكل انتصاب زبه وهو نائم على السرير
وواقفه تتأمل دون حرج
تذكرها وهى كانت فى عرفتها وفاتحه الباب تغير هدومها وجسمها بالكامل عريان ورأى صدرها وطيزها


محمد جلس يتخيل شكل جمال وهو يمارس مع اخته الجنس ويفعل معها اوضاع جنسيه وشكل ابوه العجوز وايه اللى عجب سحر فى ممارسة الجنس مع ابوها

بدون ما يشعر محمد زبه وقف بشدة من التفكير والتخيلات
محمد جلس لفترة طويله فى غرفته يفكر ويتحدث الى نفسه
محمد خرج بنتيجه مهمه
كيف يضمن تصرفات اخته فى المستقبل فهى رغم صغر سنها اصبخت شهوانيه ومارست الجنس من اثنين

كيف يضمن انها لن تبحث عن الجنس خارج المنزل فالذى يتذوق طعم واثارة الجنس مرة لا يستطيع ان يمتنع عنه ابدا

هل الحل ان امنعها من الخروج
وهل سترجع لاثارة جمال او بابا مرة ثانيه لاشباع رغبتها الجنسيه

محمد اصبح خائف من سحر جدا

محمد استقر على ان يراقب تصرفات اخته ليل نهار
وان يعتنى بها اكثر من اى شيء بحياته


جمال رجع بعد ساعات طويله للمنزل اخر الليل مصدوم ويائس من العثور على ابوه
فقد اخبرة احد اصدقاء والده ان ابوه اتصل به واخبرة انه سيسافر الى الاسكندريه شهر فى مأمورية عمل


لكن جمال يعرف انها ليست مأمورية عمل بل هروب من الموقف
جمال خائف على ابوه واخبر سحر ومحمد بكل هذة التفاصيل
جمال قرر ان يسافر الى الاسكندريه ويبحث عن ابوه فى جميع الفنادق لعل وعسى ان يراه ويقنعه بالعودة معه


سحر اسرعت وقالت هسافر معاك يا جمال بابا واحشنى اوى
فرد سريعا محمد لا انتى لا هتقعدى فى البيت وبلاش سفر
احنا هنعيش حياتنا عادى حتى يعود بابا


وانت ياجمال انا شايف ان سفكر مالوش لازم خلى بابا ياخد وقته وهيرجع لوحدة لما يهدى
جمال: لا مش هقدر بابا يبعد عننا وخايف عليه يعمل حاجه فى نفسه
جمال: محدش فيكم شاف شكله وانا معاه اخر مرة
ابوكم محطم من جواه وممكن يحصل ليه ازمه ومش هنعرف

جائت رساله على واتس سحر من ابوهم

انا بخير لا تقلقوا على
ارسلت لكم نفقات للمعيشه على محفظة محمد الالكترونيه
وكل فترة هرسل ليكم مبلغ كدة
الى اللقاء
كلهم اطمئنوا ان ابوهم بخير جمال صمم انه هيسافر لابوه يبحث عنه ومش هيرجع غير مع ابوه

كل واحد دخل عرفنه ينام

تانى يوم الصبح جمال جهز شنطته وسافر على الاسكندريه بحثا عن ابوه

محمد وسحر صحيو فطروا مع بعض
محمد خرج على الجامعه


سحر ذهبت الى المدرسة وتقابلت مع منى صديقتها واخت حبيبها عادل
سحر كانت متوقعه ان منى سوف تنفر وتبتعد عنها لكن منى قابلتها عادى
بل على العكس منى جلست مع سحر تعرف منها لماذا فعلت الجنس مع أخواتها فيبدوا ان عادل حكى لمنى كل شيء
منى قالت لسحر اخويا قالى لا تعرفى سحر تانى لكن انا بحبك يا سحر وده حياتك الشخصيه ماليش دعوه بيها

يبدو أن منى تريد تعرف كل التفاصيل عن علاقتها باخوها وابوها
منى متشوقه وتلح على سحر ان تحكى لها كل شيء بالتفصيل
سحر مستغربه شويه من منى لكن بعد إلحاح طويل من منى حكيت لها كل شيء
سحر: انتى نفسك يا منى اخوكى او ابوكى يعملوا معاكى سكس
منى: لا طبعا بس انا كنت بقرأ كتير قصص جنس محارم ومكنتش متصورة ان ده حقيقي
منى: كنتى بتستمتعى مع اخوكى وابوكى
سحر: بصراحه اه اوى
منى: مين اكتر بيمتعك
سحر: طبعا جمال شهوانى جدا
سحر: شكلك يا منى نفسك اخوكى عادل يعمل معاكى سكس
منى: عادل مستحيل يعمل كده
سحر: انتى عايزة يعنى
منى: مش عارفه بقه
سحر: فين عادل نفسى اشوفه
منى: سافر خلاص
منى: انتى بتحبى عادل بجد
سحر؛ اوى اوى يامنى
منى: اذاى بتحبى عادل وبتمارسى جنس مع غيره
سحر: انا لسه بنت يا منى
كله جنس من ورة وبس
متعه يعنى بين الأخوات
منى: هو من ورة حلو يا سحر
سحر: يجنن يامنى بس الأجمل بقه لما كان جمال بيلحس كسى
كنت بموت وارتعش اوى
منى: ممممممممم
سحر؛ شكلك نفسك تجربى
منى : كفايه ياسحر كفايه
منى: على فكرة صدرك بقه كبير يا سحر

سحر: بجد
منى : طبعا وباين اوى

سحر بترسل لعادل رسائل على الواتس
قلوب وورد على الواتس
عادل مش بيرد عليها


عند الخروج من المدرسة تفاجأت سحر بوجود اخوها محمد ينتظرها
محمد اخذها للبيت مباشرة
محمد قال لها كل يوم هنتظرك كدة نروح مع بعض
سحر لم تبدى اهتمام بالموضوع وقالت حاضر يا محمد
رجعو على البيت وقعدو يتغدو مع بعض

كل واحد دخل غرفته
محمد كل شويه يذهب ويتلصص على اخته من خرم الباب
بيراقب تصرفاتها فقط

يراها جالسه اغلب الوقت تذاكر وتسمع موسيقى عبر الهاتف المحمول
تنام وتقوم حياتها عاديه دون اى تصرفات مشينة

محمد بدأ يطمئن بعض الشيء عليها وترك لها حريه بعض الشيء فى الخروج

لكن مع مراقبة جميع تصرفاتها يومان
جمال مازل فى الاسكندريه يبحث عن ابوه ويتابع مع محمد

محمد قلق من النوم ذهب الى الحمام
وهو راجع لاحظ نور غرفة سحر
ذهب يتلصص من خرم الباب
شاف سحر نائمة على السرير
محمد تفاجأ اخته عاريه تمام
سحر ماسكه موبيلها
نايمة على جمبها
ايدها تعبث بخرم طيزها
تدخل صباعها دخل طيزها
محمد شايف اخته هايجه وبتحسس على طيزها وتنظر للموبيل
انزعج محمد جدا
فتح الباب بسرعه
جرى مسك منها الموبيل
سحر بتتفرج على فيلم جنسى

شاب بينيك بنت
سحر بسرعه غطت جسمها ووشها بالكوفرته انكسفت جدا من اخوها

محمد كشف وشها فقط ايه اللى بتعمليه ده كدة عيب
هو فى بنت محترمه تعمل كدة
سحر: انا اسفه غصب عنى
محمد: نامى وبكرة نتكلم
اخذ منها الموبيل وخرج
محمد رجع غرفته
تذكر اخته وهى عاريه
سرح قليلا
استغرب محتار يعمل ايه
ادرك تماما انها لن تبعد او تتنحى عنه

محمد محتار يعمل معاها ايه
محتار يقسو عليها او يحتويها
سرحان بدون ما يحس زبه وقف

محمد مسك زبه بيحسس عليه
محمد شايف سحر عريانه قدامه

شايف اديها تلعب فى خرم طيزها

 محمد بدون ما يحس بيحسس ويدعك زبه بشهوة عاليه

محمد قذف لبنه فى ايده
قام مسرعا اغتسل وعاد الى غرفته

يؤنب نفسه
ماذا فعلت

لماذا تذكرت سحر بهذا الشكل
استعاذ من الشيطان
غطى وجهه ونام نادما على ما تخيله


تانى يوم الصبح
محمد راح لسحر فى غرفتها
سحر جالسه خائفه
مكسوفه من اخوها
لا تريد المواجهه معه
محمد طلب منها ان تخرج اليه

خرجت سحر وجلست بجوارة
محمد: ممكن اعرف ايه اللى شوفته
سحر: انا اسفه
محمد: مش عايز اغتذار

عايز اعرف انتى وصلتى للمرحله ده اذاى

محمد: معقوله لسه بتفكرى فى الجنس سحر: عصب عنى غصب عنى مش بمزاجى
محمد: محدش بيعمل حاجه غصب عنه
سحر: لا حاجات كتير بنعملها غصب عننا

انا حسيت عاوزة اعمل كدة
محمد: حسيتى بايه قولى
سحر: مقدرش اقول انكسف
بس غصب عنى اللى شوفته
محمد: ارجوكى اتكلمى
يمكن يكون عندى حل
اتكلمى بدون كسوف او قيود

كأنك بتتكلمى مع نفسك بالضبط

سحر: بصراحه بصراحه بعمل كدة كتير
بحس ان فى شيء جوة طيزى
او عايزة شيء جوة
احساس وحش او حلو
مش عارفه اعبر عنه

لكن بحس بيه كتير

محمد: اتكلمى بوضوع اكتر
سحر: ياريت تفهمنى بقه
ارجوك مكسوفه
محمد: معلش قولى احساسك بالضبط عايز اعرف المشكله


سحر: باندفاع شديد بحس ان فى عضو ذكرى باستمرار جوه طيزى
اخذت على كدة خلاص

مش برتاح غير لما بدخل صباعى جوه وادعك فيها شويه
ياريت تكون فهمتنى بقه

محمد سكت ومش عارف يرد عليها اخذها فى حضنه بعطف وحنان

سحر قامت قعدت على رجله وحضنته
سحر: صدقنى غصب عنى
حاول تعالجنى انت اخويا حبيبي
انا مضايقه اوى اللى بعمله عيب

لكن مش قادرة ابطل كدة

سحر: متخفش على يا محمد
عمرى ما هعمل ليكم فضيحه
بس انت اسأل وشوف دكتور اسأله
وحاول تشوف لى علاج
محمد بدون ما يحس بنفسه حس بشيء من الهياج الجنسى
زبه وقف واخته قاعدة على رجله


بسراعه قومها من على رجله
قال لها اطمئنى هقف جمبك واساعدك

بس اوعدينى تحاولى تنسى الجنس ده
سحر: حاضر وارجوك متزعلش منى

محمد عايز يقوم
لكن مكسوف من شكل زبه
محمد : مش هزعل منك بس بلاش تخبى عنى حاجه خالص
سحر: حاضر ياحبيبي


. محمد دخل غرفته بسرعه
دخل النت يسأل ويعرف الأعراض اللى بتتكلم فيها سحر اخته

دخل على موقع جنس وحط سؤاله

فكانت التعليقات مفاجأه ومخذلة
منهم من قال اختك خلاص اتفتحت طيزها ولازم تتناك منها على طول
واخر قال له هتهالى وانا اريح طيزها
وثالث قال له لازم تنيكها من طيزها والا هتشوف حد من خارج البيت ينكها

محمد استفز جدا من الردود

سأل موقع طبى عن حالة اخته
فى دكتور تجاوب معاه بالتفصيل
الدكتور قاله العلاج

لازم تغسل طيزها كتير على مدار اليوم بماء فاتر وديتول وتقرب الميه من فتحة الشرج
كمان فى كريم مرطب تدهن بيه فتحة الشرج مرتين او ثلاث مرات فى اليوم والابتعاد عن الاثارة الجنسيه
الدكتور قال ان الهياج اللى بيحصل ليها نتيجه الممارسه الجنسيه وقذف اللبن داخل طيزها كتير


محمد راح لسحر
سألها جمال ومحمد كانوا بيدخلو العضو الذكرى فى طيزك
سحر؛ اه
محمد: كام مرة
سحر: كتير من ٤ شهور
محمد: كانو بيقذفوا لبنهم داخل طيزك
سحر: اه
محمد: ومن قدام؟
سحر: لالا من قدام لا خالص


محمد: طب الحل سهل بس تساعديني
محمد احضر لها ديتول وكريم حسب تعليمات الدكتور وشرح لها كيفيه الاستخدام
سحر دخلت الحمال ومعاها ماء ساخن بسيط وعليه ديتول وتغسل فتحة طيزها كتير ونشفتها كويس
دخلت غرفتها تحط الكريم
دخلت صباعها بالكريم وحسيت براحه
بس مضايقه لانها مش عارفه تستخدمه كويس

قالت لمحمد يساعدها
محمد قال لها هشوف ممرضه تعملك الكريم احسن
سحر: هنكسف منها بلاش
محمد: ده العلاج ياحبيبتى
سحر: مش هقدر انا هعمل لنفسى


محمد: طب بصى تحبى اساعدك انا واعمل كده
سحر: اذاى بردو هنكسف منك

محمد: انا هعالجك ياحبيبتى
انتى اقلعى البنطلون والاندر
وخليكي بالتيشرت بس
وغطى جسمك كله بالملايا

وانا هدخل ايدي من تحت الملايه ادهن حرم طيزك شويه ومش هشوف حاجه

سحر: ماشى يامحمد نجرب
سحر دخلت غرفتها
ونامت بالتيشرت بس ومن تحت عريانه خالص وحطت عليها ملايه تغطى جسمها


محمد دخل قعد جمبها على السرير
حط شوية كريم على ايده
دخل ايده من تحت الملايه

ووشه الناحيه التانيه
محمد بيحسس على طيزها عشان يوصل لخرم طيزها
طيزها ناعمه اووووى


محمد بيحس بهياج جنسى
محمد بيحاول يشتت ذهنه
سحر مسكت اديه وقربتها من خرم طيزها


محمد دهن خرم طيزها
رايح جاى عليها بيدخل صباعه شويه
سحر تذووم براحه يامحمد
محمد مرتبك بيدخل صباعه ويخرجه
محمد هايج جدا
زبه وقف على اخرة
سحر سابت خالص من ملمس ايده
سحر بترفع طيزها شويه
محمد مستمر فى خرم طيزها بصباعه

سحر هاجت اوى
سحر: اه اه ايوة كدة يامحمد
محمد فاق من شهوته
خرج صباعه بسرعه
سحر صرخت وجعتنى اوى ليه كده
سحر: شكلى انجرحت
محمد: انا اسف معلش خلينى اشوف فى حاجه ولا لأ
محمد كشف الملايه وشاف طيزها عريانه والعرق نازل منه ومتوتر جدا هاج اوى عليها قام

خرج بسرعه من الغرفه سحر لبست هدومها وخرجت تسأله
سحر: ايه حصل خرجت ليه
محمد: مفيش حاجه اعملى قهوة لى من فضلك
سحر عملت القهوة
وخرجت قعدت جنبه

جمال اتصل على محمد وقاله لاقيت بابا فى فندق وانا معاه بس مش عايز يرجع
محمد: وهتعمل ايه
جمال: هقعد معاه اليومين دول وهحاول أقنعه نرجع مع بعض
محمد : تمام اوعى ترجع من غيره
جمال: طبعا مش هسيبه

محمد خرج يتمشى ويخرج من جو الاثارة شويه

سحر بتذاكر فى غرفتها وبتحاول تتصل بحبيبها عادل وهو مش بيرد عليها
سحر بترسل ليه رسائل تودد كتير

محمد رجع وقعد مع سعر

اتعشوا مع بعض
محمد سألها حاسه بحاجه دلوقت

سحر: لامفيش حاجه
المشكله بس لما بقعد لوحدى
غصب عنى بفكر
لكن الكريم ده حلو على فكرة

محمد: تحبى ادهن ليكي دلوقت
سحر: ماشى احسن بردو


دخلت سحر وقلعت كله من تحت
غطت نفسها بالملاهي
محمد دخل عليها
محمد قال شيلي الملايه عشان اعرف اشوف بعمل ايه

سحر سكتت وانكسفت
نامت على بطنها وغطت وشها

محمد قرب وكشف جسمها من تحت
سرح شويه وهو بيشوف طيزها
سحر نايمه على بطنها
محمد قال ارفعى طيزك شويه لفوق
سحر رفعت طيزها


بيبص شاف كسها من ورة
محمد مثار جدا
زبه انتفض ووقف على اخرة
مسك طيزها بيدهن خرمها
بيحسس عليه براحه
سحر تتأوى وجسمها ساب وتذوم
محمد بيبص بعيد عنها
عايز يبعد تفكير الشيطان عنه
ووشه كله عرق بينقط منه
سابها وقام يخرج
سحر قالت له لسه شويه يامحمد
معلش دخل صباعك جوة بيريحنى اكتر


محمد واقف
شايفها ممحونه قدامه
متردد يقرب منها خايف من الاثارة
دخل صباعه جوة طيزها
سحر اه اه كمان خلى صباعك جوة شويه

محمد بدون ما يحس بنفسه هايج جدا
مسك زبه بايده التانيه
بيبص على جسمها وطيزها
وبيدعك زبه سرحان من الشهوة
خرج زبه برة البنطلون
وبيدعك زبه وصباعه جوة طيز اخته


سحر شكفت وشها من الملايه
شافت منظر زب اخوها وهو بيدعك فيه
عضت شفايفها
زب محمد اول مرة تشوفه كبير اوى وتخير وشكله مثير اوى اوى

بتبص لوش محمد
محمد بيبص لاخته بشهوة
قذف لبنه على ايده
من قوة القذف جه على جسم اخته

محمد انكسف قام بسرعه

دخل غرفته
سحر بتحسس على جسمها
حست باللبن بتاع اخوها
سرحت تفكر هايجه

تخيلت نفسها تحت زب اخوها الكبير
مسكت كسها تحسس عليه
وصلت للنشوه وجسمها ارتعش بسرعه

نامت وغطت جسمها

محمد فى غرفته بيأنب نفسه

زعلان ومكسوف من نفسه
بيعتب على ابوة واخوة وهو زيهم شهواتى بيشتهى اخته
فضل سهران كتير مع نفسه
الشيطان تغلب على تفكيرة
الشيطان يقوله ايه يعنى
اتمتع مرة باختك

وريح نفسك
بعدها متعملش كده تانى
الشيطان بيقوله قوم يلا قوم
روح لاختك ونام جمبها
اختك ممحونه وهايجه

ولو انت مريحتهاش هتشوف غيرك من برة البيت
قوم نيك اختك يلا

محمد بدون وعى بدون تفكير
قام راح لاخته سحر
سحر صاحيه وعامله نفسها نايمه
سحر كمان نفسها تتناك
ومكسوفه من اخوها


حبيبها عادل هجرها خلاص هتحافظ على نفسها ليه

محمد قرب منها
كشف جسمها
سحر لسه عريانه من تحت
محمد فاق وخرج بسرعه
وهو خارج سمع صوت سحر

تعالى يامحمد كمل لسه تعبانه
ارجوك تعالى


محمد وقف بص على سحر
سحر قامت
مسكت محمد من ايده
حضنته
تعالى ريحني لسه تعبانه
سحر مسكته باتجاه السرير
شافت زبه واقف من البنطلون
سحر نامت على بطنها
سحر: يلا كمل وريحنى بقه


محمد قرب لمس طيزها
بيحسس عليها
ايده غصب عنه سرحت لتحت شويه لمس شفرات كسها
سحر شهقت

محمد سمع آهات غريبه من اخته
مش عارف هو بيحسس فين
ايد على طيزها والتانيه سرحت لكسها


سحر هايجه جدا
قربت اديها من محمد
لمست زبه بتحسس عليه
دخلت اديها جوة البنطلون
مسكت زبه
محمد هاج اكتر
نام جمبها قلع هدومه كلها وقلعها هدومها

وشهم فى وش بعض
اخذها فى حضنه
قرب منها
مسك رقبتها
شفايفه التهمت شفايفها

زبه واقف بيلمش بطنها
سحر اتقلبت ظهرها لاخوها

محمد قرب زبه من طيزها
بيحسس بزبه على خرم طيزها
سحر تزوم وتصدر آهات الشهوة

تفلقس طيزها اكتر

من تأثير الكريم انزلق زب محمد جوة خرم طيزها

سحر صرخت بشدة
سحر: هو تخين اوى كده ليه
محمد: بيوجعك
سحر: بيوجع اوى
بس حلو موووووت
دخل زبك كمان ياحبيبي
حلو اوووووى

محمد: انتى هايجه وجريئه اوى
سحر: غصب عنى حاسه اول مرة اتناك
نكنى يا حبيبي
دخل زبك اكتر
احساسك اجمل احساس احس بيه
يلا بقه اقذف
انا هايجه اوى
هموت
يلاااااا اااه اااااه

محمد هاج على اخرة
قذف لبنه جوة طيزها
سحر ارتعشت واتنفضت جمبه
ووصلت للنشوه الجنسيه معاه

حضنته بزازها على صدرة
محمد مسك بزازها يمص فيهم بشغف
وسحر ماسكه زبه تحسس عليه
محمد لسه زبه واقف

محمد هايج اكثر لسه مشبعش من اخته
سحر عدلت نفسها ونامت على بطنها
محمد طلع عليها
سحر رفعت طيزها وضع الدوجى

نايمه اديها وركبتها على السرير
مستعدة لاستقبال زب اخوها فى طيزها


محمد بيحرك زبه عليها
زبه نزل تحت شويه
محمد افتكر نفسه هيدخله فى طيزها


زب محمد على كسها
سحر من الهيجان مش حاسه

محمد دخل زبه براحه
سحر انتبهت
قالت ده كسى مش طيزى يا محمد


محمد مش سامعها وهايج جدا
سحر سابت نفسها من الشهوة
اول مرة هتتناك من كسها
محمد دفع زبه بسرعه بدون وعى

محمد فتح اخته
سحر مستمتعه بزب على الاخر

اخوها محمد دخل زبه كله فى كسها
بينكها بعنف وشهوة عاليه
شاف قطرات ددمم على زبه
انتبه
اتفزع قام بسرعه

شاف ددمم على كس اخته
وعلى الملايه

سحر مش مستوعبه انها اتفتحت خلاص
قامت تحضن اخوها وتبوسه
شافت الدم
صرخت تلطم على وشها
خلاص انا انتهيت
محمد مسكها اهدى اهدى
خلينا نفكر هنعمل ايه

محمد: انتى السبب فى اللى حصل
سحر: مكنتش متوقعه تعمل كده
وانت المفروض تتحكم اكتر منى

محمد قام وخرج
وهيتجنن من اللى حصل

سحر قامت خرجت وراها تبكى
هنعمل ايه
محمد: مش عارف

محمد وسحر قعدو وفتحوا النت
يعرفوا هيتصرفوا اذاى
عرفوا انها ممكن تعمل ترقيع
وترجع بنت تانى
محمد تنفس واطمئن
قال لها خلاص بس متخفيش
نروح نعملها عند اى دكتورة

سحر اقتنعت وارتاحت
لان الكلام من اخوها الكبير


محمد حضنها وضمها لصدرة
واخذها خرجوا مع بعض
واتعشوا برة
ورجعوا على البيت
قعدو يتفرجو على التليفزيون
سحر طلبت من محمد تنام فى غرفته على سرير جمال

عشان بتخاف تنام لوحدها
عشان البيت فاضى

محمد ابتسم وقال لها ننام فى سرير واحد احسن

سحر تيص ليه وتبتسم
سحر: انت عايز تانى ولا ايه
محمد ضحك وقال انتى عايزة
سحر: مش عارفه بقه

محمد: بصى يا سحر اللى حصل فى لحظات ضعف مننا وخلاص
محمد: تعرفى انا هنزل دلوقت اشترى قميص عريان نفسى اشوفك بيه
سحر: ابتسمت اوى
سابت محمد ودخلت غرفتها بدون تعليق

محمد افتكر انها زعلت
قعد يأنب نفسه
دقائق صغيرة
خرجت سحر من غرفتها

لبست قميص أحمر بالاندر الأحمر بتاعوا
بحمالات وبزازها باينه منه
قصير على جسمها الصغير
رسمت شفايفها بالروج الاحمر

خرجت وقفت قدامه
محمد بيبص انصعق من جمالها
محمد: منين القميص ده
سحر: بابا اشتراه لى اكتر من قميص
كان بيحب يشوفنى بيهم
محمد قام من مكانه

جرى عليها يحضنها ويبوسها بشغف

سحر بتدلع وهو هايج اوى
محمد: أرقصي لى يا سحر
شغل موسيقى بلدى
سحر وقفت تهز بزازها وطيزها وترقص وتتمايل عليه ولا اجدع رقاصه

محمد هاج اكتر قام مسكها

شالها يحضن ويبوس فيها
دخل بيها غرفة نوم

يحسس على جسمها ويبوسها
سحر واخده حريتها اول مرة تتناك بحريه فى البيت كده

محمد قلعها ملط
وقف يتأمل جسمها الجميل
بزازها كبرت وشكلها مثير
طيزها مدورة ومغري جدا


ونيمها على السرير على ظهرة
مسك كسها لحس ومص
سحر تدلع وتتلوى وتصدر أصوات هيجان
لمحمد اكتر
سحر جسمها بيرتعش بشدة
قفلت رجليها على وش اخوها من النشوة


ومحمد طلع على بزازها نازل فيها مص وعض وتقفيش
نام عليها ودخل زبه فى كسها بينكها بشهوة عاليه
سحر تحته تصرخ وتتاوى من الهيجان فترة كبيرة
خرج زبه بسرعه وقذف على بطنها لبنه


ونام فوقها يمص لسانها وشفايفها واخذها فى حضنه نايم بيها من النشوة
محمد قال لسحر اقعدى الايام اللى جايه كلها معايا باللانجيري كده
شكلك يجنن
سحر تبتسم وتحضنه

سحر بتقول لنفسها كده رجاله البيت هينكونى مع بعض فى المستقبل

سرحت تانى فى عادل حبيبها الاولاني قامت لبست بيجامه النوم وخرجت تقعد فى الصاله
محمد قام خرج قعد معاه



ا
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
➤السابقة

علاقات ابويه ودفء عائلى.. السلسله الثانية

مقدمه : - تعمدت ان اقتصر فى كتابة اجزاء السلسله الاولى من قصة علاقات ابويه ودفء عائلى على سحر وجمال وابوهم سيد فقط وتجاهلت او قمت بتقليص دور الاخ الاكبر محمد وباقى الشخصيات عن عمد حتى يتيح لى سرد وكتابة سلسله ثانية اكثر توسعا وعمقا عن السابقه

لمن لم يقرأ أحداث السلسه الأولى ان سحر تم معاشرتها جنسيا من جانب ابوها وأخوها جمال من طيزها فقط

وفى نهاية السلسه الاولى تم هروب الاب سيد من المنزل ورجوع جمال بعدما قامت سحر بفضحهما أمام بعض

وقد تم الاتفاق بين محمد وجمال وسحر على عودة ابيهم سيد
وان يتناسوا كل ما حدث ويبدأون حياه جديده فيما بينهم


بعد اخر مشهد بين الاخوات فى السلسله الاولى جمال اخبرهم انه على اتصال بأبوهم وهيكلمة ويروحو جميعا لابوهم ويرجعوة البيت
جمال قام بالاتصال على ابوه فى نفس اللحظه لكن موبيل ابوه مقفول


فقام محمد بالاتصال بالشركة التى يعمل بها والدهم لكى تتحول المكالمه لمكتبة ويقوم بالرد مباشرة دون التهرب منهم
لكن حدثت المفاجأة لهم جميها
ابوهم قام بعمل اجازة لمدة شهر كامل من الشركه ولا احد يعرف طريقه الان

موبيل ابوهم مقفول باستمرار ولا توجد وسيله لهم للاتصال به
الجميع قلقان لاختفاء الاب
جمال يبدو عصبى جدا وقال هخرج الان ابحث عنه فى المقهى واسأل عليه جميع اصدقائه اللى اعرفهم ومش هرجع غير وبابا فى ايدي

وسحر انهارت بالبكاء ولا تعرف كيف تتصرف فهى كانت اقرب اخواتها الى قلب ابيها وهى كانت تحبه اكثر وضحت بالكثير من اجل رجوعه من قبل
لكنها الان لا تعرف ماذا تفعل غير انها ارسلت له عدة رسائل على الواتس تعتذر له وترجوة ان يرجع مرة اخرى


اما محمد فهو متوتر وخائف على ابوه لكن نفس الوقت لم ينسى بشكل كامل ما فعله فى ابنته وانه لا يستحق ان يكون اب للاسرة

محمد ترك اخته سحر ودخل اخذ دش سريع ورجع على غرفته
جلس بمفرده يفكر فيما حدث لهم من انهيار
وكيف لأب ان يمارس الرزيله مع ابنته الوحيد ويقودها الى العهر والفجور
وكيف لاخ ان يشتهى جسم اخته واذاى يتلذذ بجسمها ويثار عليها

قعد سرح وفكر وكتير
فجأه محمد تذكر تصرفات سحر فى الفترة الاخيرة
فهى كانت متحررة فى جلوسها معنا

تذكر عندما صحى من النوم وهى كانت بغرفته ومش مكسوفه من شكل انتصاب زبه وهو نائم على السرير
وواقفه تتأمل دون حرج
تذكرها وهى كانت فى عرفتها وفاتحه الباب تغير هدومها وجسمها بالكامل عريان ورأى صدرها وطيزها


محمد جلس يتخيل شكل جمال وهو يمارس مع اخته الجنس ويفعل معها اوضاع جنسيه وشكل ابوه العجوز وايه اللى عجب سحر فى ممارسة الجنس مع ابوها

بدون ما يشعر محمد زبه وقف بشدة من التفكير والتخيلات
محمد جلس لفترة طويله فى غرفته يفكر ويتحدث الى نفسه
محمد خرج بنتيجه مهمه
كيف يضمن تصرفات اخته فى المستقبل فهى رغم صغر سنها اصبخت شهوانيه ومارست الجنس من اثنين

كيف يضمن انها لن تبحث عن الجنس خارج المنزل فالذى يتذوق طعم واثارة الجنس مرة لا يستطيع ان يمتنع عنه ابدا

هل الحل ان امنعها من الخروج
وهل سترجع لاثارة جمال او بابا مرة ثانيه لاشباع رغبتها الجنسيه

محمد اصبح خائف من سحر جدا

محمد استقر على ان يراقب تصرفات اخته ليل نهار
وان يعتنى بها اكثر من اى شيء بحياته


جمال رجع بعد ساعات طويله للمنزل اخر الليل مصدوم ويائس من العثور على ابوه
فقد اخبرة احد اصدقاء والده ان ابوه اتصل به واخبرة انه سيسافر الى الاسكندريه شهر فى مأمورية عمل


لكن جمال يعرف انها ليست مأمورية عمل بل هروب من الموقف
جمال خائف على ابوه واخبر سحر ومحمد بكل هذة التفاصيل
جمال قرر ان يسافر الى الاسكندريه ويبحث عن ابوه فى جميع الفنادق لعل وعسى ان يراه ويقنعه بالعودة معه


سحر اسرعت وقالت هسافر معاك يا جمال بابا واحشنى اوى
فرد سريعا محمد لا انتى لا هتقعدى فى البيت وبلاش سفر
احنا هنعيش حياتنا عادى حتى يعود بابا


وانت ياجمال انا شايف ان سفكر مالوش لازم خلى بابا ياخد وقته وهيرجع لوحدة لما يهدى
جمال: لا مش هقدر بابا يبعد عننا وخايف عليه يعمل حاجه فى نفسه
جمال: محدش فيكم شاف شكله وانا معاه اخر مرة
ابوكم محطم من جواه وممكن يحصل ليه ازمه ومش هنعرف

جائت رساله على واتس سحر من ابوهم

انا بخير لا تقلقوا على
ارسلت لكم نفقات للمعيشه على محفظة محمد الالكترونيه
وكل فترة هرسل ليكم مبلغ كدة
الى اللقاء
كلهم اطمئنوا ان ابوهم بخير جمال صمم انه هيسافر لابوه يبحث عنه ومش هيرجع غير مع ابوه

كل واحد دخل عرفنه ينام

تانى يوم الصبح جمال جهز شنطته وسافر على الاسكندريه بحثا عن ابوه

محمد وسحر صحيو فطروا مع بعض
محمد خرج على الجامعه


سحر ذهبت الى المدرسة وتقابلت مع منى صديقتها واخت حبيبها عادل
سحر كانت متوقعه ان منى سوف تنفر وتبتعد عنها لكن منى قابلتها عادى
بل على العكس منى جلست مع سحر تعرف منها لماذا فعلت الجنس مع أخواتها فيبدوا ان عادل حكى لمنى كل شيء
منى قالت لسحر اخويا قالى لا تعرفى سحر تانى لكن انا بحبك يا سحر وده حياتك الشخصيه ماليش دعوه بيها

يبدو أن منى تريد تعرف كل التفاصيل عن علاقتها باخوها وابوها
منى متشوقه وتلح على سحر ان تحكى لها كل شيء بالتفصيل
سحر مستغربه شويه من منى لكن بعد إلحاح طويل من منى حكيت لها كل شيء
سحر: انتى نفسك يا منى اخوكى او ابوكى يعملوا معاكى سكس
منى: لا طبعا بس انا كنت بقرأ كتير قصص جنس محارم ومكنتش متصورة ان ده حقيقي
منى: كنتى بتستمتعى مع اخوكى وابوكى
سحر: بصراحه اه اوى
منى: مين اكتر بيمتعك
سحر: طبعا جمال شهوانى جدا
سحر: شكلك يا منى نفسك اخوكى عادل يعمل معاكى سكس
منى: عادل مستحيل يعمل كده
سحر: انتى عايزة يعنى
منى: مش عارفه بقه
سحر: فين عادل نفسى اشوفه
منى: سافر خلاص
منى: انتى بتحبى عادل بجد
سحر؛ اوى اوى يامنى
منى: اذاى بتحبى عادل وبتمارسى جنس مع غيره
سحر: انا لسه بنت يا منى
كله جنس من ورة وبس
متعه يعنى بين الأخوات
منى: هو من ورة حلو يا سحر
سحر: يجنن يامنى بس الأجمل بقه لما كان جمال بيلحس كسى
كنت بموت وارتعش اوى
منى: ممممممممم
سحر؛ شكلك نفسك تجربى
منى : كفايه ياسحر كفايه
منى: على فكرة صدرك بقه كبير يا سحر

سحر: بجد
منى : طبعا وباين اوى

سحر بترسل لعادل رسائل على الواتس
قلوب وورد على الواتس
عادل مش بيرد عليها


عند الخروج من المدرسة تفاجأت سحر بوجود اخوها محمد ينتظرها
محمد اخذها للبيت مباشرة
محمد قال لها كل يوم هنتظرك كدة نروح مع بعض
سحر لم تبدى اهتمام بالموضوع وقالت حاضر يا محمد
رجعو على البيت وقعدو يتغدو مع بعض

كل واحد دخل غرفته
محمد كل شويه يذهب ويتلصص على اخته من خرم الباب
بيراقب تصرفاتها فقط

يراها جالسه اغلب الوقت تذاكر وتسمع موسيقى عبر الهاتف المحمول
تنام وتقوم حياتها عاديه دون اى تصرفات مشينة

محمد بدأ يطمئن بعض الشيء عليها وترك لها حريه بعض الشيء فى الخروج

لكن مع مراقبة جميع تصرفاتها يومان
جمال مازل فى الاسكندريه يبحث عن ابوه ويتابع مع محمد

محمد قلق من النوم ذهب الى الحمام
وهو راجع لاحظ نور غرفة سحر
ذهب يتلصص من خرم الباب
شاف سحر نائمة على السرير
محمد تفاجأ اخته عاريه تمام
سحر ماسكه موبيلها
نايمة على جمبها
ايدها تعبث بخرم طيزها
تدخل صباعها دخل طيزها
محمد شايف اخته هايجه وبتحسس على طيزها وتنظر للموبيل
انزعج محمد جدا
فتح الباب بسرعه
جرى مسك منها الموبيل
سحر بتتفرج على فيلم جنسى

شاب بينيك بنت
سحر بسرعه غطت جسمها ووشها بالكوفرته انكسفت جدا من اخوها

محمد كشف وشها فقط ايه اللى بتعمليه ده كدة عيب
هو فى بنت محترمه تعمل كدة
سحر: انا اسفه غصب عنى
محمد: نامى وبكرة نتكلم
اخذ منها الموبيل وخرج
محمد رجع غرفته
تذكر اخته وهى عاريه
سرح قليلا
استغرب محتار يعمل ايه
ادرك تماما انها لن تبعد او تتنحى عنه

محمد محتار يعمل معاها ايه
محتار يقسو عليها او يحتويها
سرحان بدون ما يحس زبه وقف

محمد مسك زبه بيحسس عليه
محمد شايف سحر عريانه قدامه

شايف اديها تلعب فى خرم طيزها

 محمد بدون ما يحس بيحسس ويدعك زبه بشهوة عاليه

محمد قذف لبنه فى ايده
قام مسرعا اغتسل وعاد الى غرفته

يؤنب نفسه
ماذا فعلت

لماذا تذكرت سحر بهذا الشكل
استعاذ من الشيطان
غطى وجهه ونام نادما على ما تخيله


تانى يوم الصبح
محمد راح لسحر فى غرفتها
سحر جالسه خائفه
مكسوفه من اخوها
لا تريد المواجهه معه
محمد طلب منها ان تخرج اليه

خرجت سحر وجلست بجوارة
محمد: ممكن اعرف ايه اللى شوفته
سحر: انا اسفه
محمد: مش عايز اغتذار

عايز اعرف انتى وصلتى للمرحله ده اذاى

محمد: معقوله لسه بتفكرى فى الجنس سحر: عصب عنى غصب عنى مش بمزاجى
محمد: محدش بيعمل حاجه غصب عنه
سحر: لا حاجات كتير بنعملها غصب عننا

انا حسيت عاوزة اعمل كدة
محمد: حسيتى بايه قولى
سحر: مقدرش اقول انكسف
بس غصب عنى اللى شوفته
محمد: ارجوكى اتكلمى
يمكن يكون عندى حل
اتكلمى بدون كسوف او قيود

كأنك بتتكلمى مع نفسك بالضبط

سحر: بصراحه بصراحه بعمل كدة كتير
بحس ان فى شيء جوة طيزى
او عايزة شيء جوة
احساس وحش او حلو
مش عارفه اعبر عنه

لكن بحس بيه كتير

محمد: اتكلمى بوضوع اكتر
سحر: ياريت تفهمنى بقه
ارجوك مكسوفه
محمد: معلش قولى احساسك بالضبط عايز اعرف المشكله


سحر: باندفاع شديد بحس ان فى عضو ذكرى باستمرار جوه طيزى
اخذت على كدة خلاص

مش برتاح غير لما بدخل صباعى جوه وادعك فيها شويه
ياريت تكون فهمتنى بقه

محمد سكت ومش عارف يرد عليها اخذها فى حضنه بعطف وحنان

سحر قامت قعدت على رجله وحضنته
سحر: صدقنى غصب عنى
حاول تعالجنى انت اخويا حبيبي
انا مضايقه اوى اللى بعمله عيب

لكن مش قادرة ابطل كدة

سحر: متخفش على يا محمد
عمرى ما هعمل ليكم فضيحه
بس انت اسأل وشوف دكتور اسأله
وحاول تشوف لى علاج
محمد بدون ما يحس بنفسه حس بشيء من الهياج الجنسى
زبه وقف واخته قاعدة على رجله


بسراعه قومها من على رجله
قال لها اطمئنى هقف جمبك واساعدك

بس اوعدينى تحاولى تنسى الجنس ده
سحر: حاضر وارجوك متزعلش منى

محمد عايز يقوم
لكن مكسوف من شكل زبه
محمد : مش هزعل منك بس بلاش تخبى عنى حاجه خالص
سحر: حاضر ياحبيبي


. محمد دخل غرفته بسرعه
دخل النت يسأل ويعرف الأعراض اللى بتتكلم فيها سحر اخته

دخل على موقع جنس وحط سؤاله

فكانت التعليقات مفاجأه ومخذلة
منهم من قال اختك خلاص اتفتحت طيزها ولازم تتناك منها على طول
واخر قال له هتهالى وانا اريح طيزها
وثالث قال له لازم تنيكها من طيزها والا هتشوف حد من خارج البيت ينكها

محمد استفز جدا من الردود

سأل موقع طبى عن حالة اخته
فى دكتور تجاوب معاه بالتفصيل
الدكتور قاله العلاج

لازم تغسل طيزها كتير على مدار اليوم بماء فاتر وديتول وتقرب الميه من فتحة الشرج
كمان فى كريم مرطب تدهن بيه فتحة الشرج مرتين او ثلاث مرات فى اليوم والابتعاد عن الاثارة الجنسيه
الدكتور قال ان الهياج اللى بيحصل ليها نتيجه الممارسه الجنسيه وقذف اللبن داخل طيزها كتير


محمد راح لسحر
سألها جمال ومحمد كانوا بيدخلو العضو الذكرى فى طيزك
سحر؛ اه
محمد: كام مرة
سحر: كتير من ٤ شهور
محمد: كانو بيقذفوا لبنهم داخل طيزك
سحر: اه
محمد: ومن قدام؟
سحر: لالا من قدام لا خالص


محمد: طب الحل سهل بس تساعديني
محمد احضر لها ديتول وكريم حسب تعليمات الدكتور وشرح لها كيفيه الاستخدام
سحر دخلت الحمال ومعاها ماء ساخن بسيط وعليه ديتول وتغسل فتحة طيزها كتير ونشفتها كويس
دخلت غرفتها تحط الكريم
دخلت صباعها بالكريم وحسيت براحه
بس مضايقه لانها مش عارفه تستخدمه كويس

قالت لمحمد يساعدها
محمد قال لها هشوف ممرضه تعملك الكريم احسن
سحر: هنكسف منها بلاش
محمد: ده العلاج ياحبيبتى
سحر: مش هقدر انا هعمل لنفسى


محمد: طب بصى تحبى اساعدك انا واعمل كده
سحر: اذاى بردو هنكسف منك

محمد: انا هعالجك ياحبيبتى
انتى اقلعى البنطلون والاندر
وخليكي بالتيشرت بس
وغطى جسمك كله بالملايا

وانا هدخل ايدي من تحت الملايه ادهن حرم طيزك شويه ومش هشوف حاجه

سحر: ماشى يامحمد نجرب
سحر دخلت غرفتها
ونامت بالتيشرت بس ومن تحت عريانه خالص وحطت عليها ملايه تغطى جسمها


محمد دخل قعد جمبها على السرير
حط شوية كريم على ايده
دخل ايده من تحت الملايه

ووشه الناحيه التانيه
محمد بيحسس على طيزها عشان يوصل لخرم طيزها
طيزها ناعمه اووووى


محمد بيحس بهياج جنسى
محمد بيحاول يشتت ذهنه
سحر مسكت اديه وقربتها من خرم طيزها


محمد دهن خرم طيزها
رايح جاى عليها بيدخل صباعه شويه
سحر تذووم براحه يامحمد
محمد مرتبك بيدخل صباعه ويخرجه
محمد هايج جدا
زبه وقف على اخرة
سحر سابت خالص من ملمس ايده
سحر بترفع طيزها شويه
محمد مستمر فى خرم طيزها بصباعه

سحر هاجت اوى
سحر: اه اه ايوة كدة يامحمد
محمد فاق من شهوته
خرج صباعه بسرعه
سحر صرخت وجعتنى اوى ليه كده
سحر: شكلى انجرحت
محمد: انا اسف معلش خلينى اشوف فى حاجه ولا لأ
محمد كشف الملايه وشاف طيزها عريانه والعرق نازل منه ومتوتر جدا هاج اوى عليها قام

خرج بسرعه من الغرفه سحر لبست هدومها وخرجت تسأله
سحر: ايه حصل خرجت ليه
محمد: مفيش حاجه اعملى قهوة لى من فضلك
سحر عملت القهوة
وخرجت قعدت جنبه

جمال اتصل على محمد وقاله لاقيت بابا فى فندق وانا معاه بس مش عايز يرجع
محمد: وهتعمل ايه
جمال: هقعد معاه اليومين دول وهحاول أقنعه نرجع مع بعض
محمد : تمام اوعى ترجع من غيره
جمال: طبعا مش هسيبه

محمد خرج يتمشى ويخرج من جو الاثارة شويه

سحر بتذاكر فى غرفتها وبتحاول تتصل بحبيبها عادل وهو مش بيرد عليها
سحر بترسل ليه رسائل تودد كتير

محمد رجع وقعد مع سعر

اتعشوا مع بعض
محمد سألها حاسه بحاجه دلوقت

سحر: لامفيش حاجه
المشكله بس لما بقعد لوحدى
غصب عنى بفكر
لكن الكريم ده حلو على فكرة

محمد: تحبى ادهن ليكي دلوقت
سحر: ماشى احسن بردو


دخلت سحر وقلعت كله من تحت
غطت نفسها بالملاهي
محمد دخل عليها
محمد قال شيلي الملايه عشان اعرف اشوف بعمل ايه

سحر سكتت وانكسفت
نامت على بطنها وغطت وشها

محمد قرب وكشف جسمها من تحت
سرح شويه وهو بيشوف طيزها
سحر نايمه على بطنها
محمد قال ارفعى طيزك شويه لفوق
سحر رفعت طيزها


بيبص شاف كسها من ورة
محمد مثار جدا
زبه انتفض ووقف على اخرة
مسك طيزها بيدهن خرمها
بيحسس عليه براحه
سحر تتأوى وجسمها ساب وتذوم
محمد بيبص بعيد عنها
عايز يبعد تفكير الشيطان عنه
ووشه كله عرق بينقط منه
سابها وقام يخرج
سحر قالت له لسه شويه يامحمد
معلش دخل صباعك جوة بيريحنى اكتر


محمد واقف
شايفها ممحونه قدامه
متردد يقرب منها خايف من الاثارة
دخل صباعه جوة طيزها
سحر اه اه كمان خلى صباعك جوة شويه

محمد بدون ما يحس بنفسه هايج جدا
مسك زبه بايده التانيه
بيبص على جسمها وطيزها
وبيدعك زبه سرحان من الشهوة
خرج زبه برة البنطلون
وبيدعك زبه وصباعه جوة طيز اخته


سحر شكفت وشها من الملايه
شافت منظر زب اخوها وهو بيدعك فيه
عضت شفايفها
زب محمد اول مرة تشوفه كبير اوى وتخير وشكله مثير اوى اوى

بتبص لوش محمد
محمد بيبص لاخته بشهوة
قذف لبنه على ايده
من قوة القذف جه على جسم اخته

محمد انكسف قام بسرعه

دخل غرفته
سحر بتحسس على جسمها
حست باللبن بتاع اخوها
سرحت تفكر هايجه

تخيلت نفسها تحت زب اخوها الكبير
مسكت كسها تحسس عليه
وصلت للنشوه وجسمها ارتعش بسرعه

نامت وغطت جسمها

محمد فى غرفته بيأنب نفسه

زعلان ومكسوف من نفسه
بيعتب على ابوة واخوة وهو زيهم شهواتى بيشتهى اخته
فضل سهران كتير مع نفسه
الشيطان تغلب على تفكيرة
الشيطان يقوله ايه يعنى
اتمتع مرة باختك

وريح نفسك
بعدها متعملش كده تانى
الشيطان بيقوله قوم يلا قوم
روح لاختك ونام جمبها
اختك ممحونه وهايجه

ولو انت مريحتهاش هتشوف غيرك من برة البيت
قوم نيك اختك يلا

محمد بدون وعى بدون تفكير
قام راح لاخته سحر
سحر صاحيه وعامله نفسها نايمه
سحر كمان نفسها تتناك
ومكسوفه من اخوها


حبيبها عادل هجرها خلاص هتحافظ على نفسها ليه

محمد قرب منها
كشف جسمها
سحر لسه عريانه من تحت
محمد فاق وخرج بسرعه
وهو خارج سمع صوت سحر

تعالى يامحمد كمل لسه تعبانه
ارجوك تعالى


محمد وقف بص على سحر
سحر قامت
مسكت محمد من ايده
حضنته
تعالى ريحني لسه تعبانه
سحر مسكته باتجاه السرير
شافت زبه واقف من البنطلون
سحر نامت على بطنها
سحر: يلا كمل وريحنى بقه


محمد قرب لمس طيزها
بيحسس عليها
ايده غصب عنه سرحت لتحت شويه لمس شفرات كسها
سحر شهقت

محمد سمع آهات غريبه من اخته
مش عارف هو بيحسس فين
ايد على طيزها والتانيه سرحت لكسها


سحر هايجه جدا
قربت اديها من محمد
لمست زبه بتحسس عليه
دخلت اديها جوة البنطلون
مسكت زبه
محمد هاج اكتر
نام جمبها قلع هدومه كلها وقلعها هدومها

وشهم فى وش بعض
اخذها فى حضنه
قرب منها
مسك رقبتها
شفايفه التهمت شفايفها

زبه واقف بيلمش بطنها
سحر اتقلبت ظهرها لاخوها

محمد قرب زبه من طيزها
بيحسس بزبه على خرم طيزها
سحر تزوم وتصدر آهات الشهوة

تفلقس طيزها اكتر

من تأثير الكريم انزلق زب محمد جوة خرم طيزها

سحر صرخت بشدة
سحر: هو تخين اوى كده ليه
محمد: بيوجعك
سحر: بيوجع اوى
بس حلو موووووت
دخل زبك كمان ياحبيبي
حلو اوووووى

محمد: انتى هايجه وجريئه اوى
سحر: غصب عنى حاسه اول مرة اتناك
نكنى يا حبيبي
دخل زبك اكتر
احساسك اجمل احساس احس بيه
يلا بقه اقذف
انا هايجه اوى
هموت
يلاااااا اااه اااااه

محمد هاج على اخرة
قذف لبنه جوة طيزها
سحر ارتعشت واتنفضت جمبه
ووصلت للنشوه الجنسيه معاه

حضنته بزازها على صدرة
محمد مسك بزازها يمص فيهم بشغف
وسحر ماسكه زبه تحسس عليه
محمد لسه زبه واقف

محمد هايج اكثر لسه مشبعش من اخته
سحر عدلت نفسها ونامت على بطنها
محمد طلع عليها
سحر رفعت طيزها وضع الدوجى

نايمه اديها وركبتها على السرير
مستعدة لاستقبال زب اخوها فى طيزها


محمد بيحرك زبه عليها
زبه نزل تحت شويه
محمد افتكر نفسه هيدخله فى طيزها


زب محمد على كسها
سحر من الهيجان مش حاسه

محمد دخل زبه براحه
سحر انتبهت
قالت ده كسى مش طيزى يا محمد


محمد مش سامعها وهايج جدا
سحر سابت نفسها من الشهوة
اول مرة هتتناك من كسها
محمد دفع زبه بسرعه بدون وعى

محمد فتح اخته
سحر مستمتعه بزب على الاخر

اخوها محمد دخل زبه كله فى كسها
بينكها بعنف وشهوة عاليه
شاف قطرات ددمم على زبه
انتبه
اتفزع قام بسرعه

شاف ددمم على كس اخته
وعلى الملايه

سحر مش مستوعبه انها اتفتحت خلاص
قامت تحضن اخوها وتبوسه
شافت الدم
صرخت تلطم على وشها
خلاص انا انتهيت
محمد مسكها اهدى اهدى
خلينا نفكر هنعمل ايه

محمد: انتى السبب فى اللى حصل
سحر: مكنتش متوقعه تعمل كده
وانت المفروض تتحكم اكتر منى

محمد قام وخرج
وهيتجنن من اللى حصل

سحر قامت خرجت وراها تبكى
هنعمل ايه
محمد: مش عارف

محمد وسحر قعدو وفتحوا النت
يعرفوا هيتصرفوا اذاى
عرفوا انها ممكن تعمل ترقيع
وترجع بنت تانى
محمد تنفس واطمئن
قال لها خلاص بس متخفيش
نروح نعملها عند اى دكتورة

سحر اقتنعت وارتاحت
لان الكلام من اخوها الكبير


محمد حضنها وضمها لصدرة
واخذها خرجوا مع بعض
واتعشوا برة
ورجعوا على البيت
قعدو يتفرجو على التليفزيون
سحر طلبت من محمد تنام فى غرفته على سرير جمال

عشان بتخاف تنام لوحدها
عشان البيت فاضى

محمد ابتسم وقال لها ننام فى سرير واحد احسن

سحر تيص ليه وتبتسم
سحر: انت عايز تانى ولا ايه
محمد ضحك وقال انتى عايزة
سحر: مش عارفه بقه

محمد: بصى يا سحر اللى حصل فى لحظات ضعف مننا وخلاص
محمد: تعرفى انا هنزل دلوقت اشترى قميص عريان نفسى اشوفك بيه
سحر: ابتسمت اوى
سابت محمد ودخلت غرفتها بدون تعليق

محمد افتكر انها زعلت
قعد يأنب نفسه
دقائق صغيرة
خرجت سحر من غرفتها

لبست قميص أحمر بالاندر الأحمر بتاعوا
بحمالات وبزازها باينه منه
قصير على جسمها الصغير
رسمت شفايفها بالروج الاحمر

خرجت وقفت قدامه
محمد بيبص انصعق من جمالها
محمد: منين القميص ده
سحر: بابا اشتراه لى اكتر من قميص
كان بيحب يشوفنى بيهم
محمد قام من مكانه

جرى عليها يحضنها ويبوسها بشغف

سحر بتدلع وهو هايج اوى
محمد: أرقصي لى يا سحر
شغل موسيقى بلدى
سحر وقفت تهز بزازها وطيزها وترقص وتتمايل عليه ولا اجدع رقاصه

محمد هاج اكتر قام مسكها

شالها يحضن ويبوس فيها
دخل بيها غرفة نوم

يحسس على جسمها ويبوسها
سحر واخده حريتها اول مرة تتناك بحريه فى البيت كده

محمد قلعها ملط
وقف يتأمل جسمها الجميل
بزازها كبرت وشكلها مثير
طيزها مدورة ومغري جدا


ونيمها على السرير على ظهرة
مسك كسها لحس ومص
سحر تدلع وتتلوى وتصدر أصوات هيجان
لمحمد اكتر
سحر جسمها بيرتعش بشدة
قفلت رجليها على وش اخوها من النشوة


ومحمد طلع على بزازها نازل فيها مص وعض وتقفيش
نام عليها ودخل زبه فى كسها بينكها بشهوة عاليه
سحر تحته تصرخ وتتاوى من الهيجان فترة كبيرة
خرج زبه بسرعه وقذف على بطنها لبنه


ونام فوقها يمص لسانها وشفايفها واخذها فى حضنه نايم بيها من النشوة
محمد قال لسحر اقعدى الايام اللى جايه كلها معايا باللانجيري كده
شكلك يجنن
سحر تبتسم وتحضنه

سحر بتقول لنفسها كده رجاله البيت هينكونى مع بعض فى المستقبل

سرحت تانى فى عادل حبيبها الاولاني قامت لبست بيجامه النوم وخرجت تقعد فى الصاله
محمد قام خرج قعد معاه



ا
ايوة بقى كده خليها تولع أكتر واكتر ♥️♥️
 
➤السابقة

علاقات ابويه ودفء عائلى.. السلسله الثانية

مقدمه : - تعمدت ان اقتصر فى كتابة اجزاء السلسله الاولى من قصة علاقات ابويه ودفء عائلى على سحر وجمال وابوهم سيد فقط وتجاهلت او قمت بتقليص دور الاخ الاكبر محمد وباقى الشخصيات عن عمد حتى يتيح لى سرد وكتابة سلسله ثانية اكثر توسعا وعمقا عن السابقه

لمن لم يقرأ أحداث السلسه الأولى ان سحر تم معاشرتها جنسيا من جانب ابوها وأخوها جمال من طيزها فقط

وفى نهاية السلسه الاولى تم هروب الاب سيد من المنزل ورجوع جمال بعدما قامت سحر بفضحهما أمام بعض

وقد تم الاتفاق بين محمد وجمال وسحر على عودة ابيهم سيد
وان يتناسوا كل ما حدث ويبدأون حياه جديده فيما بينهم


بعد اخر مشهد بين الاخوات فى السلسله الاولى جمال اخبرهم انه على اتصال بأبوهم وهيكلمة ويروحو جميعا لابوهم ويرجعوة البيت
جمال قام بالاتصال على ابوه فى نفس اللحظه لكن موبيل ابوه مقفول


فقام محمد بالاتصال بالشركة التى يعمل بها والدهم لكى تتحول المكالمه لمكتبة ويقوم بالرد مباشرة دون التهرب منهم
لكن حدثت المفاجأة لهم جميها
ابوهم قام بعمل اجازة لمدة شهر كامل من الشركه ولا احد يعرف طريقه الان

موبيل ابوهم مقفول باستمرار ولا توجد وسيله لهم للاتصال به
الجميع قلقان لاختفاء الاب
جمال يبدو عصبى جدا وقال هخرج الان ابحث عنه فى المقهى واسأل عليه جميع اصدقائه اللى اعرفهم ومش هرجع غير وبابا فى ايدي

وسحر انهارت بالبكاء ولا تعرف كيف تتصرف فهى كانت اقرب اخواتها الى قلب ابيها وهى كانت تحبه اكثر وضحت بالكثير من اجل رجوعه من قبل
لكنها الان لا تعرف ماذا تفعل غير انها ارسلت له عدة رسائل على الواتس تعتذر له وترجوة ان يرجع مرة اخرى


اما محمد فهو متوتر وخائف على ابوه لكن نفس الوقت لم ينسى بشكل كامل ما فعله فى ابنته وانه لا يستحق ان يكون اب للاسرة

محمد ترك اخته سحر ودخل اخذ دش سريع ورجع على غرفته
جلس بمفرده يفكر فيما حدث لهم من انهيار
وكيف لأب ان يمارس الرزيله مع ابنته الوحيد ويقودها الى العهر والفجور
وكيف لاخ ان يشتهى جسم اخته واذاى يتلذذ بجسمها ويثار عليها

قعد سرح وفكر وكتير
فجأه محمد تذكر تصرفات سحر فى الفترة الاخيرة
فهى كانت متحررة فى جلوسها معنا

تذكر عندما صحى من النوم وهى كانت بغرفته ومش مكسوفه من شكل انتصاب زبه وهو نائم على السرير
وواقفه تتأمل دون حرج
تذكرها وهى كانت فى عرفتها وفاتحه الباب تغير هدومها وجسمها بالكامل عريان ورأى صدرها وطيزها


محمد جلس يتخيل شكل جمال وهو يمارس مع اخته الجنس ويفعل معها اوضاع جنسيه وشكل ابوه العجوز وايه اللى عجب سحر فى ممارسة الجنس مع ابوها

بدون ما يشعر محمد زبه وقف بشدة من التفكير والتخيلات
محمد جلس لفترة طويله فى غرفته يفكر ويتحدث الى نفسه
محمد خرج بنتيجه مهمه
كيف يضمن تصرفات اخته فى المستقبل فهى رغم صغر سنها اصبخت شهوانيه ومارست الجنس من اثنين

كيف يضمن انها لن تبحث عن الجنس خارج المنزل فالذى يتذوق طعم واثارة الجنس مرة لا يستطيع ان يمتنع عنه ابدا

هل الحل ان امنعها من الخروج
وهل سترجع لاثارة جمال او بابا مرة ثانيه لاشباع رغبتها الجنسيه

محمد اصبح خائف من سحر جدا

محمد استقر على ان يراقب تصرفات اخته ليل نهار
وان يعتنى بها اكثر من اى شيء بحياته


جمال رجع بعد ساعات طويله للمنزل اخر الليل مصدوم ويائس من العثور على ابوه
فقد اخبرة احد اصدقاء والده ان ابوه اتصل به واخبرة انه سيسافر الى الاسكندريه شهر فى مأمورية عمل


لكن جمال يعرف انها ليست مأمورية عمل بل هروب من الموقف
جمال خائف على ابوه واخبر سحر ومحمد بكل هذة التفاصيل
جمال قرر ان يسافر الى الاسكندريه ويبحث عن ابوه فى جميع الفنادق لعل وعسى ان يراه ويقنعه بالعودة معه


سحر اسرعت وقالت هسافر معاك يا جمال بابا واحشنى اوى
فرد سريعا محمد لا انتى لا هتقعدى فى البيت وبلاش سفر
احنا هنعيش حياتنا عادى حتى يعود بابا


وانت ياجمال انا شايف ان سفكر مالوش لازم خلى بابا ياخد وقته وهيرجع لوحدة لما يهدى
جمال: لا مش هقدر بابا يبعد عننا وخايف عليه يعمل حاجه فى نفسه
جمال: محدش فيكم شاف شكله وانا معاه اخر مرة
ابوكم محطم من جواه وممكن يحصل ليه ازمه ومش هنعرف

جائت رساله على واتس سحر من ابوهم

انا بخير لا تقلقوا على
ارسلت لكم نفقات للمعيشه على محفظة محمد الالكترونيه
وكل فترة هرسل ليكم مبلغ كدة
الى اللقاء
كلهم اطمئنوا ان ابوهم بخير جمال صمم انه هيسافر لابوه يبحث عنه ومش هيرجع غير مع ابوه

كل واحد دخل عرفنه ينام

تانى يوم الصبح جمال جهز شنطته وسافر على الاسكندريه بحثا عن ابوه

محمد وسحر صحيو فطروا مع بعض
محمد خرج على الجامعه


سحر ذهبت الى المدرسة وتقابلت مع منى صديقتها واخت حبيبها عادل
سحر كانت متوقعه ان منى سوف تنفر وتبتعد عنها لكن منى قابلتها عادى
بل على العكس منى جلست مع سحر تعرف منها لماذا فعلت الجنس مع أخواتها فيبدوا ان عادل حكى لمنى كل شيء
منى قالت لسحر اخويا قالى لا تعرفى سحر تانى لكن انا بحبك يا سحر وده حياتك الشخصيه ماليش دعوه بيها

يبدو أن منى تريد تعرف كل التفاصيل عن علاقتها باخوها وابوها
منى متشوقه وتلح على سحر ان تحكى لها كل شيء بالتفصيل
سحر مستغربه شويه من منى لكن بعد إلحاح طويل من منى حكيت لها كل شيء
سحر: انتى نفسك يا منى اخوكى او ابوكى يعملوا معاكى سكس
منى: لا طبعا بس انا كنت بقرأ كتير قصص جنس محارم ومكنتش متصورة ان ده حقيقي
منى: كنتى بتستمتعى مع اخوكى وابوكى
سحر: بصراحه اه اوى
منى: مين اكتر بيمتعك
سحر: طبعا جمال شهوانى جدا
سحر: شكلك يا منى نفسك اخوكى عادل يعمل معاكى سكس
منى: عادل مستحيل يعمل كده
سحر: انتى عايزة يعنى
منى: مش عارفه بقه
سحر: فين عادل نفسى اشوفه
منى: سافر خلاص
منى: انتى بتحبى عادل بجد
سحر؛ اوى اوى يامنى
منى: اذاى بتحبى عادل وبتمارسى جنس مع غيره
سحر: انا لسه بنت يا منى
كله جنس من ورة وبس
متعه يعنى بين الأخوات
منى: هو من ورة حلو يا سحر
سحر: يجنن يامنى بس الأجمل بقه لما كان جمال بيلحس كسى
كنت بموت وارتعش اوى
منى: ممممممممم
سحر؛ شكلك نفسك تجربى
منى : كفايه ياسحر كفايه
منى: على فكرة صدرك بقه كبير يا سحر

سحر: بجد
منى : طبعا وباين اوى

سحر بترسل لعادل رسائل على الواتس
قلوب وورد على الواتس
عادل مش بيرد عليها


عند الخروج من المدرسة تفاجأت سحر بوجود اخوها محمد ينتظرها
محمد اخذها للبيت مباشرة
محمد قال لها كل يوم هنتظرك كدة نروح مع بعض
سحر لم تبدى اهتمام بالموضوع وقالت حاضر يا محمد
رجعو على البيت وقعدو يتغدو مع بعض

كل واحد دخل غرفته
محمد كل شويه يذهب ويتلصص على اخته من خرم الباب
بيراقب تصرفاتها فقط

يراها جالسه اغلب الوقت تذاكر وتسمع موسيقى عبر الهاتف المحمول
تنام وتقوم حياتها عاديه دون اى تصرفات مشينة

محمد بدأ يطمئن بعض الشيء عليها وترك لها حريه بعض الشيء فى الخروج

لكن مع مراقبة جميع تصرفاتها يومان
جمال مازل فى الاسكندريه يبحث عن ابوه ويتابع مع محمد

محمد قلق من النوم ذهب الى الحمام
وهو راجع لاحظ نور غرفة سحر
ذهب يتلصص من خرم الباب
شاف سحر نائمة على السرير
محمد تفاجأ اخته عاريه تمام
سحر ماسكه موبيلها
نايمة على جمبها
ايدها تعبث بخرم طيزها
تدخل صباعها دخل طيزها
محمد شايف اخته هايجه وبتحسس على طيزها وتنظر للموبيل
انزعج محمد جدا
فتح الباب بسرعه
جرى مسك منها الموبيل
سحر بتتفرج على فيلم جنسى

شاب بينيك بنت
سحر بسرعه غطت جسمها ووشها بالكوفرته انكسفت جدا من اخوها

محمد كشف وشها فقط ايه اللى بتعمليه ده كدة عيب
هو فى بنت محترمه تعمل كدة
سحر: انا اسفه غصب عنى
محمد: نامى وبكرة نتكلم
اخذ منها الموبيل وخرج
محمد رجع غرفته
تذكر اخته وهى عاريه
سرح قليلا
استغرب محتار يعمل ايه
ادرك تماما انها لن تبعد او تتنحى عنه

محمد محتار يعمل معاها ايه
محتار يقسو عليها او يحتويها
سرحان بدون ما يحس زبه وقف

محمد مسك زبه بيحسس عليه
محمد شايف سحر عريانه قدامه

شايف اديها تلعب فى خرم طيزها

 محمد بدون ما يحس بيحسس ويدعك زبه بشهوة عاليه

محمد قذف لبنه فى ايده
قام مسرعا اغتسل وعاد الى غرفته

يؤنب نفسه
ماذا فعلت

لماذا تذكرت سحر بهذا الشكل
استعاذ من الشيطان
غطى وجهه ونام نادما على ما تخيله


تانى يوم الصبح
محمد راح لسحر فى غرفتها
سحر جالسه خائفه
مكسوفه من اخوها
لا تريد المواجهه معه
محمد طلب منها ان تخرج اليه

خرجت سحر وجلست بجوارة
محمد: ممكن اعرف ايه اللى شوفته
سحر: انا اسفه
محمد: مش عايز اغتذار

عايز اعرف انتى وصلتى للمرحله ده اذاى

محمد: معقوله لسه بتفكرى فى الجنس سحر: عصب عنى غصب عنى مش بمزاجى
محمد: محدش بيعمل حاجه غصب عنه
سحر: لا حاجات كتير بنعملها غصب عننا

انا حسيت عاوزة اعمل كدة
محمد: حسيتى بايه قولى
سحر: مقدرش اقول انكسف
بس غصب عنى اللى شوفته
محمد: ارجوكى اتكلمى
يمكن يكون عندى حل
اتكلمى بدون كسوف او قيود

كأنك بتتكلمى مع نفسك بالضبط

سحر: بصراحه بصراحه بعمل كدة كتير
بحس ان فى شيء جوة طيزى
او عايزة شيء جوة
احساس وحش او حلو
مش عارفه اعبر عنه

لكن بحس بيه كتير

محمد: اتكلمى بوضوع اكتر
سحر: ياريت تفهمنى بقه
ارجوك مكسوفه
محمد: معلش قولى احساسك بالضبط عايز اعرف المشكله


سحر: باندفاع شديد بحس ان فى عضو ذكرى باستمرار جوه طيزى
اخذت على كدة خلاص

مش برتاح غير لما بدخل صباعى جوه وادعك فيها شويه
ياريت تكون فهمتنى بقه

محمد سكت ومش عارف يرد عليها اخذها فى حضنه بعطف وحنان

سحر قامت قعدت على رجله وحضنته
سحر: صدقنى غصب عنى
حاول تعالجنى انت اخويا حبيبي
انا مضايقه اوى اللى بعمله عيب

لكن مش قادرة ابطل كدة

سحر: متخفش على يا محمد
عمرى ما هعمل ليكم فضيحه
بس انت اسأل وشوف دكتور اسأله
وحاول تشوف لى علاج
محمد بدون ما يحس بنفسه حس بشيء من الهياج الجنسى
زبه وقف واخته قاعدة على رجله


بسراعه قومها من على رجله
قال لها اطمئنى هقف جمبك واساعدك

بس اوعدينى تحاولى تنسى الجنس ده
سحر: حاضر وارجوك متزعلش منى

محمد عايز يقوم
لكن مكسوف من شكل زبه
محمد : مش هزعل منك بس بلاش تخبى عنى حاجه خالص
سحر: حاضر ياحبيبي


. محمد دخل غرفته بسرعه
دخل النت يسأل ويعرف الأعراض اللى بتتكلم فيها سحر اخته

دخل على موقع جنس وحط سؤاله

فكانت التعليقات مفاجأه ومخذلة
منهم من قال اختك خلاص اتفتحت طيزها ولازم تتناك منها على طول
واخر قال له هتهالى وانا اريح طيزها
وثالث قال له لازم تنيكها من طيزها والا هتشوف حد من خارج البيت ينكها

محمد استفز جدا من الردود

سأل موقع طبى عن حالة اخته
فى دكتور تجاوب معاه بالتفصيل
الدكتور قاله العلاج

لازم تغسل طيزها كتير على مدار اليوم بماء فاتر وديتول وتقرب الميه من فتحة الشرج
كمان فى كريم مرطب تدهن بيه فتحة الشرج مرتين او ثلاث مرات فى اليوم والابتعاد عن الاثارة الجنسيه
الدكتور قال ان الهياج اللى بيحصل ليها نتيجه الممارسه الجنسيه وقذف اللبن داخل طيزها كتير


محمد راح لسحر
سألها جمال ومحمد كانوا بيدخلو العضو الذكرى فى طيزك
سحر؛ اه
محمد: كام مرة
سحر: كتير من ٤ شهور
محمد: كانو بيقذفوا لبنهم داخل طيزك
سحر: اه
محمد: ومن قدام؟
سحر: لالا من قدام لا خالص


محمد: طب الحل سهل بس تساعديني
محمد احضر لها ديتول وكريم حسب تعليمات الدكتور وشرح لها كيفيه الاستخدام
سحر دخلت الحمال ومعاها ماء ساخن بسيط وعليه ديتول وتغسل فتحة طيزها كتير ونشفتها كويس
دخلت غرفتها تحط الكريم
دخلت صباعها بالكريم وحسيت براحه
بس مضايقه لانها مش عارفه تستخدمه كويس

قالت لمحمد يساعدها
محمد قال لها هشوف ممرضه تعملك الكريم احسن
سحر: هنكسف منها بلاش
محمد: ده العلاج ياحبيبتى
سحر: مش هقدر انا هعمل لنفسى


محمد: طب بصى تحبى اساعدك انا واعمل كده
سحر: اذاى بردو هنكسف منك

محمد: انا هعالجك ياحبيبتى
انتى اقلعى البنطلون والاندر
وخليكي بالتيشرت بس
وغطى جسمك كله بالملايا

وانا هدخل ايدي من تحت الملايه ادهن حرم طيزك شويه ومش هشوف حاجه

سحر: ماشى يامحمد نجرب
سحر دخلت غرفتها
ونامت بالتيشرت بس ومن تحت عريانه خالص وحطت عليها ملايه تغطى جسمها


محمد دخل قعد جمبها على السرير
حط شوية كريم على ايده
دخل ايده من تحت الملايه

ووشه الناحيه التانيه
محمد بيحسس على طيزها عشان يوصل لخرم طيزها
طيزها ناعمه اووووى


محمد بيحس بهياج جنسى
محمد بيحاول يشتت ذهنه
سحر مسكت اديه وقربتها من خرم طيزها


محمد دهن خرم طيزها
رايح جاى عليها بيدخل صباعه شويه
سحر تذووم براحه يامحمد
محمد مرتبك بيدخل صباعه ويخرجه
محمد هايج جدا
زبه وقف على اخرة
سحر سابت خالص من ملمس ايده
سحر بترفع طيزها شويه
محمد مستمر فى خرم طيزها بصباعه

سحر هاجت اوى
سحر: اه اه ايوة كدة يامحمد
محمد فاق من شهوته
خرج صباعه بسرعه
سحر صرخت وجعتنى اوى ليه كده
سحر: شكلى انجرحت
محمد: انا اسف معلش خلينى اشوف فى حاجه ولا لأ
محمد كشف الملايه وشاف طيزها عريانه والعرق نازل منه ومتوتر جدا هاج اوى عليها قام

خرج بسرعه من الغرفه سحر لبست هدومها وخرجت تسأله
سحر: ايه حصل خرجت ليه
محمد: مفيش حاجه اعملى قهوة لى من فضلك
سحر عملت القهوة
وخرجت قعدت جنبه

جمال اتصل على محمد وقاله لاقيت بابا فى فندق وانا معاه بس مش عايز يرجع
محمد: وهتعمل ايه
جمال: هقعد معاه اليومين دول وهحاول أقنعه نرجع مع بعض
محمد : تمام اوعى ترجع من غيره
جمال: طبعا مش هسيبه

محمد خرج يتمشى ويخرج من جو الاثارة شويه

سحر بتذاكر فى غرفتها وبتحاول تتصل بحبيبها عادل وهو مش بيرد عليها
سحر بترسل ليه رسائل تودد كتير

محمد رجع وقعد مع سعر

اتعشوا مع بعض
محمد سألها حاسه بحاجه دلوقت

سحر: لامفيش حاجه
المشكله بس لما بقعد لوحدى
غصب عنى بفكر
لكن الكريم ده حلو على فكرة

محمد: تحبى ادهن ليكي دلوقت
سحر: ماشى احسن بردو


دخلت سحر وقلعت كله من تحت
غطت نفسها بالملاهي
محمد دخل عليها
محمد قال شيلي الملايه عشان اعرف اشوف بعمل ايه

سحر سكتت وانكسفت
نامت على بطنها وغطت وشها

محمد قرب وكشف جسمها من تحت
سرح شويه وهو بيشوف طيزها
سحر نايمه على بطنها
محمد قال ارفعى طيزك شويه لفوق
سحر رفعت طيزها


بيبص شاف كسها من ورة
محمد مثار جدا
زبه انتفض ووقف على اخرة
مسك طيزها بيدهن خرمها
بيحسس عليه براحه
سحر تتأوى وجسمها ساب وتذوم
محمد بيبص بعيد عنها
عايز يبعد تفكير الشيطان عنه
ووشه كله عرق بينقط منه
سابها وقام يخرج
سحر قالت له لسه شويه يامحمد
معلش دخل صباعك جوة بيريحنى اكتر


محمد واقف
شايفها ممحونه قدامه
متردد يقرب منها خايف من الاثارة
دخل صباعه جوة طيزها
سحر اه اه كمان خلى صباعك جوة شويه

محمد بدون ما يحس بنفسه هايج جدا
مسك زبه بايده التانيه
بيبص على جسمها وطيزها
وبيدعك زبه سرحان من الشهوة
خرج زبه برة البنطلون
وبيدعك زبه وصباعه جوة طيز اخته


سحر شكفت وشها من الملايه
شافت منظر زب اخوها وهو بيدعك فيه
عضت شفايفها
زب محمد اول مرة تشوفه كبير اوى وتخير وشكله مثير اوى اوى

بتبص لوش محمد
محمد بيبص لاخته بشهوة
قذف لبنه على ايده
من قوة القذف جه على جسم اخته

محمد انكسف قام بسرعه

دخل غرفته
سحر بتحسس على جسمها
حست باللبن بتاع اخوها
سرحت تفكر هايجه

تخيلت نفسها تحت زب اخوها الكبير
مسكت كسها تحسس عليه
وصلت للنشوه وجسمها ارتعش بسرعه

نامت وغطت جسمها

محمد فى غرفته بيأنب نفسه

زعلان ومكسوف من نفسه
بيعتب على ابوة واخوة وهو زيهم شهواتى بيشتهى اخته
فضل سهران كتير مع نفسه
الشيطان تغلب على تفكيرة
الشيطان يقوله ايه يعنى
اتمتع مرة باختك

وريح نفسك
بعدها متعملش كده تانى
الشيطان بيقوله قوم يلا قوم
روح لاختك ونام جمبها
اختك ممحونه وهايجه

ولو انت مريحتهاش هتشوف غيرك من برة البيت
قوم نيك اختك يلا

محمد بدون وعى بدون تفكير
قام راح لاخته سحر
سحر صاحيه وعامله نفسها نايمه
سحر كمان نفسها تتناك
ومكسوفه من اخوها


حبيبها عادل هجرها خلاص هتحافظ على نفسها ليه

محمد قرب منها
كشف جسمها
سحر لسه عريانه من تحت
محمد فاق وخرج بسرعه
وهو خارج سمع صوت سحر

تعالى يامحمد كمل لسه تعبانه
ارجوك تعالى


محمد وقف بص على سحر
سحر قامت
مسكت محمد من ايده
حضنته
تعالى ريحني لسه تعبانه
سحر مسكته باتجاه السرير
شافت زبه واقف من البنطلون
سحر نامت على بطنها
سحر: يلا كمل وريحنى بقه


محمد قرب لمس طيزها
بيحسس عليها
ايده غصب عنه سرحت لتحت شويه لمس شفرات كسها
سحر شهقت

محمد سمع آهات غريبه من اخته
مش عارف هو بيحسس فين
ايد على طيزها والتانيه سرحت لكسها


سحر هايجه جدا
قربت اديها من محمد
لمست زبه بتحسس عليه
دخلت اديها جوة البنطلون
مسكت زبه
محمد هاج اكتر
نام جمبها قلع هدومه كلها وقلعها هدومها

وشهم فى وش بعض
اخذها فى حضنه
قرب منها
مسك رقبتها
شفايفه التهمت شفايفها

زبه واقف بيلمش بطنها
سحر اتقلبت ظهرها لاخوها

محمد قرب زبه من طيزها
بيحسس بزبه على خرم طيزها
سحر تزوم وتصدر آهات الشهوة

تفلقس طيزها اكتر

من تأثير الكريم انزلق زب محمد جوة خرم طيزها

سحر صرخت بشدة
سحر: هو تخين اوى كده ليه
محمد: بيوجعك
سحر: بيوجع اوى
بس حلو موووووت
دخل زبك كمان ياحبيبي
حلو اوووووى

محمد: انتى هايجه وجريئه اوى
سحر: غصب عنى حاسه اول مرة اتناك
نكنى يا حبيبي
دخل زبك اكتر
احساسك اجمل احساس احس بيه
يلا بقه اقذف
انا هايجه اوى
هموت
يلاااااا اااه اااااه

محمد هاج على اخرة
قذف لبنه جوة طيزها
سحر ارتعشت واتنفضت جمبه
ووصلت للنشوه الجنسيه معاه

حضنته بزازها على صدرة
محمد مسك بزازها يمص فيهم بشغف
وسحر ماسكه زبه تحسس عليه
محمد لسه زبه واقف

محمد هايج اكثر لسه مشبعش من اخته
سحر عدلت نفسها ونامت على بطنها
محمد طلع عليها
سحر رفعت طيزها وضع الدوجى

نايمه اديها وركبتها على السرير
مستعدة لاستقبال زب اخوها فى طيزها


محمد بيحرك زبه عليها
زبه نزل تحت شويه
محمد افتكر نفسه هيدخله فى طيزها


زب محمد على كسها
سحر من الهيجان مش حاسه

محمد دخل زبه براحه
سحر انتبهت
قالت ده كسى مش طيزى يا محمد


محمد مش سامعها وهايج جدا
سحر سابت نفسها من الشهوة
اول مرة هتتناك من كسها
محمد دفع زبه بسرعه بدون وعى

محمد فتح اخته
سحر مستمتعه بزب على الاخر

اخوها محمد دخل زبه كله فى كسها
بينكها بعنف وشهوة عاليه
شاف قطرات ددمم على زبه
انتبه
اتفزع قام بسرعه

شاف ددمم على كس اخته
وعلى الملايه

سحر مش مستوعبه انها اتفتحت خلاص
قامت تحضن اخوها وتبوسه
شافت الدم
صرخت تلطم على وشها
خلاص انا انتهيت
محمد مسكها اهدى اهدى
خلينا نفكر هنعمل ايه

محمد: انتى السبب فى اللى حصل
سحر: مكنتش متوقعه تعمل كده
وانت المفروض تتحكم اكتر منى

محمد قام وخرج
وهيتجنن من اللى حصل

سحر قامت خرجت وراها تبكى
هنعمل ايه
محمد: مش عارف

محمد وسحر قعدو وفتحوا النت
يعرفوا هيتصرفوا اذاى
عرفوا انها ممكن تعمل ترقيع
وترجع بنت تانى
محمد تنفس واطمئن
قال لها خلاص بس متخفيش
نروح نعملها عند اى دكتورة

سحر اقتنعت وارتاحت
لان الكلام من اخوها الكبير


محمد حضنها وضمها لصدرة
واخذها خرجوا مع بعض
واتعشوا برة
ورجعوا على البيت
قعدو يتفرجو على التليفزيون
سحر طلبت من محمد تنام فى غرفته على سرير جمال

عشان بتخاف تنام لوحدها
عشان البيت فاضى

محمد ابتسم وقال لها ننام فى سرير واحد احسن

سحر تيص ليه وتبتسم
سحر: انت عايز تانى ولا ايه
محمد ضحك وقال انتى عايزة
سحر: مش عارفه بقه

محمد: بصى يا سحر اللى حصل فى لحظات ضعف مننا وخلاص
محمد: تعرفى انا هنزل دلوقت اشترى قميص عريان نفسى اشوفك بيه
سحر: ابتسمت اوى
سابت محمد ودخلت غرفتها بدون تعليق

محمد افتكر انها زعلت
قعد يأنب نفسه
دقائق صغيرة
خرجت سحر من غرفتها

لبست قميص أحمر بالاندر الأحمر بتاعوا
بحمالات وبزازها باينه منه
قصير على جسمها الصغير
رسمت شفايفها بالروج الاحمر

خرجت وقفت قدامه
محمد بيبص انصعق من جمالها
محمد: منين القميص ده
سحر: بابا اشتراه لى اكتر من قميص
كان بيحب يشوفنى بيهم
محمد قام من مكانه

جرى عليها يحضنها ويبوسها بشغف

سحر بتدلع وهو هايج اوى
محمد: أرقصي لى يا سحر
شغل موسيقى بلدى
سحر وقفت تهز بزازها وطيزها وترقص وتتمايل عليه ولا اجدع رقاصه

محمد هاج اكتر قام مسكها

شالها يحضن ويبوس فيها
دخل بيها غرفة نوم

يحسس على جسمها ويبوسها
سحر واخده حريتها اول مرة تتناك بحريه فى البيت كده

محمد قلعها ملط
وقف يتأمل جسمها الجميل
بزازها كبرت وشكلها مثير
طيزها مدورة ومغري جدا


ونيمها على السرير على ظهرة
مسك كسها لحس ومص
سحر تدلع وتتلوى وتصدر أصوات هيجان
لمحمد اكتر
سحر جسمها بيرتعش بشدة
قفلت رجليها على وش اخوها من النشوة


ومحمد طلع على بزازها نازل فيها مص وعض وتقفيش
نام عليها ودخل زبه فى كسها بينكها بشهوة عاليه
سحر تحته تصرخ وتتاوى من الهيجان فترة كبيرة
خرج زبه بسرعه وقذف على بطنها لبنه


ونام فوقها يمص لسانها وشفايفها واخذها فى حضنه نايم بيها من النشوة
محمد قال لسحر اقعدى الايام اللى جايه كلها معايا باللانجيري كده
شكلك يجنن
سحر تبتسم وتحضنه

سحر بتقول لنفسها كده رجاله البيت هينكونى مع بعض فى المستقبل

سرحت تانى فى عادل حبيبها الاولاني قامت لبست بيجامه النوم وخرجت تقعد فى الصاله
محمد قام خرج قعد معاه



ا
عوده حميده
اتمنى لك كل التوفيق والنجاح
هتبقى بدايه قويه
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%