NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عنوان غريب و لكن محتاجين نتكلم في الموضوع ده بنات الاندر ايدج معاك من سن 14 لحد 20 كل الأعمار ده بيضحك عليهم و سهل جداً تروح لي وأحدة من دول تقوله بحبك و هيا هتصدق ليه بقي عشان هيا معندهاش الواعي الكامل و التفكير في أمور حياته و في نفس الوقت مبقتش عارف ده تربية وسخة ولا قلت واعي و لا صحاب سوء و لا ايه دائما في وسط شلت بنات في واحدة فيهم منحرفة يا بتشرب سجائر يا بتتفرج علي سكس و هكذا فا من هنا تبدأ تنشر الوسخه بتاعته لي صحابه

• عجبني
التفاعلات: hay hay baby، فحل هايجان و Maxxx_PlayerxXx
عنوان غريب و لكن محتاجين نتكلم في الموضوع ده بنات الاندر ايدج معاك من سن 14 لحد 20 كل الأعمار ده بيضحك عليهم و سهل جداً تروح لي وأحدة من دول تقوله بحبك و هيا هتصدق ليه بقي عشان هيا معندهاش الواعي الكامل و التفكير في أمور حياته و في نفس الوقت مبقتش عارف ده تربية وسخة ولا قلت واعي و لا صحاب سوء و لا ايه دائما في وسط شلت بنات في واحدة فيهم منحرفة يا بتشرب سجائر يا بتتفرج علي سكس و هكذا فا من هنا تبدأ تنشر الوسخه بتاعته لي صحابه
زود كمان غياب التربيه واولياء الامور مش بيسألوا علي ابنائهم غير الدراسه وبس 🙂

• عجبني
التفاعلات: hay hay baby و هانى عصام
لما كنت 14 سنه كنت بدور على الحب و الرومانسيه و الاحتواء خصوصا ان البيت كان مليان عنف و قسوه و بلاوى سوده تانيه كتيير بس مكنتش بدور على الجنس ولا عايزاه

الحب مش عيب و الصراحه فى المشاعر مش عيب بس العيب على اللى يشوف البرائه دى و يروح يستغلها و يقتلها و يضحك عليها باسم الحب عشان ياخد الجنس مع بنت قاصر عقلها و جسمها بيتغير كل يوم عن التانى

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: hay hay baby, بلا عنوان, lonelyboy69 و 8 آخرين
لما كنت 14 سنه كنت بدور على الحب و الرومانسيه و الاحتواء خصوصا ان البيت كان مليان عنف و قسوه و بلاوى سوده تانيه كتيير بس مكنتش بدور على الجنس ولا عايزاه

الحب مش عيب و الصراحه فى المشاعر مش عيب بس العيب على اللى يشوف البرائه دى و يروح يستغلها و يقتلها و يضحك عليها باسم الحب عشان ياخد الجنس مع بنت قاصر عقلها و جسمها بيتغير كل يوم عن التانى
شابووه 👏

• عجبني
التفاعلات: hay hay baby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معاك بس الأندر أيدج من ١٢ لغاية ١٧ سنة ، ال١٨ ، ١٩ ، و ال٢٠ مش أندر أيدج

• عجبني
التفاعلات: hay hay baby و نديم١٩٨٨
معاك بس الأندر أيدج من ١٢ لغاية ١٧ سنة ، ال١٨ ، ١٩ ، و ال٢٠ مش أندر أيدج
البنات لما مش بلاقو الحب والاهنمام بالبيت تدور عليه برة
اقصد حب واهتمام الاب
وحب واهتمام الام وحب واهتمام الاخوة الشباب

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: hay hay baby, lonelyboy69, حسن٩٤ و 2 آخرين

معاكي حقي الأباء والأمهات بيخلفوا بس 🙂

• عجبني
لذلك في الدول الغربية ممارسة الجنس مع القاصر توقعك في مشكلة كبيرة والكل يخاف من هذا الموضوع ويبعد عنه

• عجبني

فعلاً احب احيكي

• عجبني
الفكرة ان احنا عايشين في مجتمع عايز يعمل اربع حاجات لنفسه ياكل و يشرب و ينام و ينيك دلوقتي بقا نادر فعلا انك تلاقي اهتمام من الاهل لاولادهم مفيش اي وعي عند الاندر و لا في حد يديهم الوعي دي فا ببساطة هينفتحو و هيكون عندهم فضول يجربو كل حاجة مش بس الجنس سواء مخدرات او خمرة بسبب ان البيت مقلهمش ان ده ضرايره اوسخ بكتير من نفعه هما بس قالوا انها حرام و مضرة طب ليه منعرفش ده في حد ذاته يخلق فضول انك تجرب الحاجة دي نفس الكلام ينطبق علي اي حاجة حرام و بس

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: hay hay baby و إيرين إبن الحج يغير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%