NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
عفريت فى بيتى (قصه جنسيه مرعبه)

اصدقائى واخواتى فى الاول دى قصه خياليه محصلش منها حاجه او ممكن يكون حصل مفيش حاجه اسمها عفاريت وممكن يكونوا موجودين فى كل حته القصه فيها حاجات كتير ممكن تصدقها او تعترض عليها ولكن فى النهايه هى قصه ممكن تكون محصلتش وممكن تكون بتحصل كل يوم واحنا منعرفش
ابطال القصه
الاب/اسامه (45 سنه)
...الام /ريم (43 سنه)
الابن/حسام (25 سنه)
....البنت الاولى/مروه (20 سنه)
...البنت التانى/داليا (18 سنه)
فى مقدمه طويه شويه حاتوصلنا للاحداث فامعلش استحملونى علشان اوصلكم القصه انا مش حاقول البلد اللى حصل فيها القصه والقصه حاتتحكى من كذا واحد يعنى كل بطل فى القصه حايحكى اللى حصل معه يالا بينا اربطوا الاحزمه وطى النور ولو فى موسيقى مرعبه مفيش مانع ويالا بينا
اسامه/انا اسمى اسامه عندى 45 سنه اتجوزت صغير اوى 19 سنه و10 شهور ابويا كان خايف عليا من الانحراف فا خطبلى بنت عمى اللى كانت اصغر منى بسنتين واول لما كملت 18 سنه اتجوزنا كنا عيال اوى انا فاكر ليله الدخله انا اصلا مكنتش عارف اعمل ايه انا اصلى مكنش ليا اى تجارب فى اى حاجه ولا كنت بشوف افلام سكس وابويا كان راجل صعب اوى وعلشان كدا كانت ليله دخله كوميديه اعدت انا وريم نبوس فى بعض على اساس ان ده قمه الانحراف وطبعا الصبح كانت المصيبه امى وامها والعيله كلها جت علشان يشفوا الانتصار العظيم بتاع ابنهم ومكنتش فاهم ماما مصدومه ليه اصلا واعدت تبصلى وهى مكسوفه وعليه حصل اجتماع مغلق بينى انا وهى فى الاوضه
امى/اسامه يا ابنى ..أنت كويس؟
انا/اه يا امى انا زى الفل ...هو فى حاجه ؟
امى/(مكسوفه ومش عارفه توصلهالى) هو ايه اللى حصل بينك وبين ريم مراتك
انا/(اتكسفت) زى اى راجل ومراته يا امى
امى/مش باين يا ابنى ..انا حافهمك(هنا امى ادنى اول درسه فى الجنس بطريقه محترمه جدا وفهمتنى ان فى مكان لازم ادخل فيه بتاعى (زبى يعنى ) وده بين رجلين ريم )
اسامه/(المعلومه دى كانت صادمه بنسبه لشاب مكملش ال20 كل حياتى الدنيا مقفله خالص عليا واعدت توصفلى انى لازم ابدء معاها بالهدواه وانى لما حاعمل كدا حايبقى فى ددمم حاينزل منها وده لازم امسحه فى منديل مخصوص علشان ده ددمم شرافها وده حانفتخر بيه قدام الناس كلها وطبعا انا كنت باخد كميه معلومات كتير اوى وبحاول افهم هو ايه الغلط اللى انا عملته ما انا بوستها زى الفل والبت كان مبسوطه اوى )
(على الجانب الاخر)
ريم/(انا اسمى ريم عندى 43 سنه بنت وحيده لابويا وامى اسامه كان ابن عمى الكبير اللى كل الناس بتحب ابوه وبتحترمه كلمته تمشى على اخواته كلهم اللى منهم ابويا وطبعا اول لما قرر يجوز ابنه اسامه مكنش فى حد سنه مناسب غيرى فى العيله وعلشان كدا عمى خطبنى لابنه شهر وبعد كدا اتجوزنا ..انا مكنتش اعرف اسامه اوى يعنى اه ابن عمى وكدا بس احنا كنا عيله صعبه اوى وعلشان كدا مكنش فى اختلاط ولا كلام ويوم الفرح كانت الصدمه انا مش فاهمه اعمل ايه كل اللى امى قالتهولى مهما يحصل بينك وبين جوزك فى اوضه النوم ده سر ميطلعش واللى يطلبه تعمليه ..ويوم الفرح اسامه كانت متلخبط اوى انا وهو مش فاهمين المفروض نعمل ايه انا اصلا كنت لسه مكمله 18 سنه من كام يوم قبل الفرح وليله الدخله قرب منى اوى ونام جمبى انا حسيت احساس غريب كدا اوى واعد يبوس فيا وقتها حسيت ان بين رجلى (كسى يعنى) سخن اوى ومبلول ودى كانت اول مره يحصل معايا الموضوع ده انا اصلا مكنش عندى اى خلفيه عن الجنس خالص ..المهم يوم الصبحيه امى اخدتنى على الاوضه وسالتنى على اللى حصل وعلى المنديل اللى فيه الدم ) ددمم ايه؟
امى/يخربيتى ...هو مفيش ددمم؟
ريم/يا ماما ددمم ..أيه اللى جاجيبه من بوقى
امى/(برقت اوى) بوقه ايه؟ لا فهمينى كدا ايه اللى حصل
ريم/(حكيت لماما كل اللى حصل وكانت حاتصوت من اللى حصل وبعد كدا قالتلى انى لازم ابقى لطيفه مع جوزى بمعنى البسله لبس مكشوف شويه وادلعه وشاورتلى على كسى ان وفهمتنى الى حايحصل بطريقه محترمه بس طبعا انا حسيت انى حاتوجع وخوفت اوى من اللى حايحصل واعدت اعيط وماما فاهمتنى ان الموضوع بسيط خالص وحاولت تهدينى وبعد شويه اخدت مرات عمى اللى هى بقت حماتى دلوقتى ونزلوا وسبونى انا واسامه)
اسامه/(وقتها انا كنت زى الطالب اللى ذاكر فزياء بس هو ادبى معلومات كتير بس مش فاهم انا حاعمل ايه وعلشان كدا كنت لازم ابقى صريح مع ريم) ريم هى مرات عمى كلمتك فى حاجه
ريم/هى مامتك كلمتك انت كمان
اسامه/بصى احنا لازم نعمل اللى قالوا عليه ..بس اقولك تعالى نجرب براحه كدا ونشوف (وقتها كنت حاسس ان ريم دى اختى مش مراتى واننا داخلين نكتشف الكهرباء لاول مره حاجه كان لازم اهديها وابان انى راجل اوى وفى نفس الوقت انا مش عارف الدم حايجى ازاى وليه وهنا كان العيب على التربيه المقفله زياده اوى عن اللازوم المهم دخلنا وبوسه فى التانيا الذكوره جوايا اتحركت وزبرى بقى عمود ومع توجيهات الست الوالده تم ضرب الهدف المطلوب بنجاح ودخلت زبرى فى كس ريم والدم جيه ومسحته بالمنديل بتاع الشرف واكتشفت ان الموضوع حلو اوى ولزيز صحيح وقتها كان تقليدى بس كان بنسبالى حاجه جديده جدا جدا ونتج عنه الاستاذ حسام ..أسرع حمل حصل فى تاريخ العيله بعد الجواز ب4 ايام حصل الحمل وبعد الجواز ب9 شهور واربع ايام استاذ حسام جيه ...الحياه اتغيرت خالص انا بقيت اب وانا 20 وكام شهر وريم ام وهى داخله على ال19 سنه موضوع مش لطيف الجواز بدرى ده ليه مساوء كتسر زى ماليه مميزات ودى حاجه بتفرق من واحد لتانى بس انا كنت شايفه عيب لان بعد الجواز ب5 سنين كنت خلاص بقى زهقت من ريم والمسؤليه وحسام كان كبر وبقى فى سن العيال الرخمه اللى كل حاجه لا وخلاص وعايز وعايز وانا وقتها كنت لسه محاسب شاب وريم كانت بقت ام وجسمها كان ابتدء يتغير من الحمل والولاده وكدا المهم فكرت اطلقها وفعلا الفكره كانت فى دماغى جدا لحد ما يوم عيد ميلاد ريم كانت عمله حفله ليا انا وحسام وهى واعدنا نحتفل ويومها كانت لابسه فستان اسود انا كنت اشترتهولها وكانت مبتلبسوش علشان مكشوف اوى الحفله كانت لينا احنا بس وطبعا حسام عيل فامش فاهم امه الصاروخ واللى لابسه وفعلا اليوم ده نهايه كانت الاستاذه مروه ههههههههههه متبوصليش عزيزى القارئ ريم يومها كانت ملكه جمال عمله شعرها ولبسه حلو مع شويه اهتمام ودلع منها ولو فى بنت بتقرا القصه ..أه دى سطحيه من الرجاله بس احنا كمان عايزين ندلع ما احنا بنتناك فى شغلنا علشان نجيب فلوس مدير غبى وفاشل بس لازم تقوله يا بيه وياباشا علشان تكمل ..ألمهم بعد 9 شهور جات مروه ..المسؤليه زادت وبقى ضغط عليا انا وريم زياده اوى اوى وعلشان متتكررش تانى روحنا لدكتور وركبنا لاولب كان وقتها اختراع وكانت مصيبه ان فى دكتور يعد يلعب فى كس مراتى وانا ساكت بس اهو حانعمل ايه عايز انيك وانا زبرى بيجب عيال على طول ..ألمهم استقر الحال وبعد سنتين فى عيد ميلاد ريم برضو ..صديقى القارئ متضحكش انا بحكيلك مصيبه ...ريم ضربت فستان احمر وهى بيضه وكانت بدات تملى وتبقى كريفى فاطيزها كانت حاتفرتك الفستان علشان هو كان ماسك عليها بس مش عايزه تعترف انها تخنت وبعد الحفله حسام ومروه ناموا وزبرى انا صحى طبعا وحصلت المعركه اللى كانت نهايتها الاستاذه داليا ..وطبعا حاتقولى والاولب حاقول ان الدكتور مركبوش صح ولما داليا اتولت كانت حاجه كوميدى اوى انها نزلت وماسكه اللاولب فى ايدها يعنى بتقولى يا بابا ياحمام ده لاولب صينى ...والايام تعدى وانا اتفشخ فى الشغل علشان اصرف على تلات عيال وعيله وبيت وانا اصلا اتاخدت من الدار لنار لا ادلعت ولا صعت ولا حتى عملت علاقه مع جوافه حتى بس كانت لامه العيله حواليا بالدنيا مكنش ليا اى هويات ولا اى حاجه كنت بشجع فريق كوره دايما بيخسر بس كنت دايما بقول حانكمل اوفياء )
على الجانب الاخر)
ريم/(طبعا بعد ما خلفت حسام حياتى اتملت برضاعه والكوافيل والحضانه والتربيه فجاه بقيت ام وانا لسه مكملتش 20 سنه وبصراحه حسيت انى اتغيرت مبقتش انا خالص المهم لما بقى عندى 21 سنه اعدت ازن على اسامه انى اكمل تعليمى وفعلا فى الاخر اقتنع وقدرت اكمل فى الجامعه لحد ماخلصت الجامعه واشتغلت مدرسه وطبعا كنت مفحوته مابين الشغل والعيال بس كان لازم علشان المصاريف )
حسام/(انا حسام ابن بابا اسامه وماما ريم اللى اعدين يشتكوا فوق مش اد الخلفه بتقرفونا معاكم ليه ...المهم انا عندى دلوقتى 25 سنه طول عمرى كان عندى حلم انى ابقى ظابط وفعلا كان جسمى رياضى وكله عضلات من وانا فى ثانوي وساعه الكشف طلع عندى عيب نظرى ضعيف مش ضعيف اوى بس اقل من النسبه المطلوبه وعلشان كدا انتهى حلمى انى ابقى ظابط بس قررت انى مستسلمش وكملت فى الرياضه لحد ما بقيت كوتش فى جيم وكنت بحاول ادخل اى بطوله علشان ابقى زى اكبر وابقى حاجه مهم ماليش تعامل مع بابا وماما اوى من زمان وانا مستقل مع نفسى مره وانا صغير اعدت اتفرج على ماما وهى بتمسح الارض وساعتها بابا شافنى وضربنى علقه موت قالى ان امك واخواتك انت تحافظ عليهم مش اللى تتفرج عليهم وعلمنى ساعتها يعنى ايه محارم ويعنى ايه مسمحش لحد يقرب منهم هو بابا ليه تصرفات كتير غبيه بس هو قلبه كبير اوى بجد )
مروه/(انا اسمى مروه الاخت الوسطنيه واكيد الوسطانى حايفهم المعانه اللى انا فيها لا كنت الكبيره ولا اخر العنقود انا دلوقتى 20 سنه فى تانيا كليه تجاره انجليش ولو سالتنى ايه الفرق بين العربي والانجليش حاقولك العوجان مش اكتر وعلشان ابقى فى تجاره انجليش معرف ان سمعه بنات الكليه انهم صواريخ وعلشان كدا كان لازم احافظ على جسمى وشكلى وابقى طول الوقت البنت الهاديه البسكوته ببرغم انى بلطجى من جوايا بس الناس بتحب التمثيل طبعا كان لازم وانا نازله انزل من غير مابابا مايشوفنى علشان ميعمليش محاضره وسين وجيم هو مقفل اوى بس حنين بس انا كمان لازم البس لبس البنات اللى فى سنى الدنيا بتتغير ياولدى )
داليا/(انا داليا اخر العنقود عندى 18 سنه ثانويه عامه ادبى ماليش انا فى وجع القلب والهرى بتاع المذكره انا كائن قلبوظه كدا كيرفى فى كل حته وصدرى كبير من وانا فى اعدادى وده كان بيخلينى كل يوم اتعاكس فى كل حته اروحه حاولت كتير اعمل دايت بس بموت فى المكرونه والشكولاته والرز بالبن لما بقيت ملبن من جواه ومن بره امشى بترج كدا بس فى البيت طبعا لازم ابقى لابسه واسع علشان بابا جامد معانا كلنا هو قلبه طيب اوى بس بيخاف علينا وعلشان كدا بيبقى عصبى معانا)
اسامه/(مسؤليه كبير لما يبقى عندك تلت اولاد فى البيت كل واحد منهم فى سن ولازم تحافظ عليهم انا ساعات كتير كنت ببقى قاسى عليهم بس انا بحب اوى دول يا اصدقائى عيلتى وكل حاجه فى حياتى حياتى فى الفتره ده كانت عاديه خالص كنا عايشين فى بيت ايجار قديم فى منطقه كويسه لحد ما صاحب البيت قرر يبيعه ويطلع ببرج وطبعا كانت مصيبه حانروح فين والعفش والحاجه لحد ماجيه المقاول وقال انه حاياجر لينا شقه لحد م ا العماره ماتطلع ونرجع على شقتنا اللى حاتبقى تمليك ودى كانت نقله كبيره فى حياتى لانى كنت بفكر انى ااجر الشقه دى علشان هى فى منطقه كويسه وبفلوس الايجار ناجر شقه ارخص شويه والفرق نستفاد بيه انا والعيله المهم المقاول جبلنا شقه فى حته مش اد كدا بس الخطه ان العماره جاتتبنى فى 3 شهور بالكتير فامفرقتش وفعلا لمينا حاجاتنا كلنا وجات عربيه برجاله شالوا العفش والحاجه وفرشوها فى الشقه التانيا اللى فى الدور التالت والحياه كانت لطيفه فعلا ...واول نصيحه منى لريم والعيال ) احنا اعدين فى الشقه دى كام شهر وحانمشى لا نختلط بحد ولا نكلم حد مفهوم
ريم/(البيت الجديد كان فى حته مش اد كدا وبعيد عن المدرسه اللى انا شغاله فيها بس اهى ايام وحاتعدى وفعلا كنت بنزل من البيت اروح الشغل وارجع مكلمش حد ولا اتعامل مع حد مش اكتر من صباح الخير وخلاص بس كان فى حاجه مقرفه فى الشقه كان الشقه اللى فوقنا ساكنه فيها ست هى وبنتها طول اليوم تسمع هبد وخبط وعفش بيتسحب وبصراحه كان موضوع مستفز اوى لان كذا مره نقولهم الصوت ويقولوا ماشى وبعدها بكام ساعه يحصل نفس الحاجه بزياده تحس انه عند بس برضو كلها ايام وحانرجع بتنا وخلاص )
داليا/(البيت كان حر اوى وانا اصلا شايله دهون على صدرى مخليانى مفرهده لوحدى انا علشان ثانوى كنت بذاكر فى البيت بس صوت الهبد اللى جى من فوق ده كان بيعصبنى طول اليوم مش عارف اركز ولا اذاكر وامتحاناتى كانت قربت فاكنت كل يوم بشتكى لماما )
ريم/(فى يوم كنت راجعه من الشغل مصدعه حاموت ولما رجعت لقيت داليا قدام التلفزيون ومش بتذاكر) ايه يا داليا مبتذكريش ليه
داليا/حاعمل ايه يا ماما طول اليوم هبد ورزع لما خلاص مش عارفه اقرا حاجه انا حاسقط بجد (اعدت تعيط )
ريم/خلاص اهدى انا حاتصرف ..ألموضوع اصلا زاد عند حده ولازم الست دى تتعلم الادب انا طلعلها
داليا/ لا استنى ياماما لما بابا يجى علشان ميحصلش مشاكل (بدء صوت الهبد من تانى)
ريم/لا مش حاينفع كدا انا بقى حاتصرف(طلعت وانا متعصبه وعلى اخرى خبطت الباب جامد لحد مافتحت الباب وطلعى الست شوقيه)
شوقيه/(الست شويه جارتنا اللى فوق ست معديه ال50 شكلها غلبانه اوى ماديا جسمها حلو ورفيع بس قصيره ) خير
ريم/ايه يا ست انتى طول اليوم هبد ورزع ايه مفيش احترام للجار
شوقيه/ايه وانتى مالك ...اعده فى بيتى حره اعمل اللى انا عايزه
ريم/لا مش حره ...طلما بتاذى الجيران تبقى مش حره
شوقيه/جيران مين ..وانا مالى بالجيران ...بقولك ايه يا ست انتى اتقى شرى لاحسن امسح بيكى بلاط السلم
ريم/انتى بتقولى ايه يا وليه يا مجنونه انا حاطلع عينك (خناقه كبيره حصلت بين ريم وشوقيه مخلصت غير لما حسام جيه)
حسام/فى ايه يا ماما
شوقيه/ماما ....هو انتى ام الاستاذ حسام
ريم/ايوا (بعصبيه ) وانتى تعرفيه منين
حسام/طنط شوقيه ياماما تبقى ..والده فريال اللى بتتمرن فى الجيم اللى انا فيه
شوقيه/انا اسمه يا مدام ..أللى ميعرفك يجهالك
ريم/ايه كلام الحوارى دى ...يالا يا حسام ..احنا مالناش اعده فى البيت المعفن ده
حسام/(بيشاور لشوقيه متزعلش وبياخد امه ريم وبينزلوا) خلاص بقى ياماما محصلش حاجه
ريم/محصلش حاجه ايه ...انت مشوفتش الوليه الجربوعه دى كانت بتتعامل معايا ازاى ...ثم تعالى هنا ..مين فريال دى وايه حكايتها علشان امها تبقى عرفاك وتقلب القلبه دى لما تشوفك
حسام/مفيش حكايه ولا حاجه ...دى واحده بتتمرن فى الجيم عادى خالص فى يوم شافتنى على السلم وعرفتنى عليها ومن ساعتها عرفتها ..عادى يا ماما
ريم/(برقت اوى) لا مش عادى ياروح ماما ...حسام الناس دى اقل كتير من مستوانا ومش معنى اننا عايشين هنا يبقى الدنيا اتساوت ...كلامى واضح
حسام /واضح
ريم/مش سامعه
حسام/واضج ياماما
ريم/ماشى يا حسام وابقى قول للنحنوحه فريال تقول لماهها بلاش حبد ورزع تانى علشان اختك بتذاكر ..مفهوم
حسام/مفهوم يا ماما(ريم دخلت الاوضه) (بيكلم داليا) كله منك انتى يا وش المصايب
داليا/وانا مالى ...يعنى هما يرزعوا ويهبدوا وانا اسقط علشان حضرتك تمبسط
حسام/لا ذكرى يا فالحه علشان تبقى عالمه ذره
داليا/اتريق اتريق ...طلع غلبك فيا انا ...علشان المزه
حسام/مزه ايه يا بت ...أيه العبط ده
داليا/(بصتله) عبط ...واللى شوفته على السلم ده عبط برضو
حسام/ايه ...شوفتى ايه ؟
داليا/(بتقلد فريال) مرسيي يا كابتن ..انت شاطر اوى يا كابتن ..(بصتله ) ولا ايه يا كابتن
حسام/ايه ..ده انتى عرفتى ازاى
داليا/كنت طلعه قبلك وسمعتكم يا كابتن جيم الحبايب انت
حسام/بس بقى ...بطلى عبط ..امك على اخرها
داليا/خلاص مش حاتكلم بس عد الجمايل بقى...وياسلام لو تمرنى فى البيت وتخلينى اخس
حسام/انتى علشان تخسى محتاجه معجزه مش مدرب
داليا/بقى كدا ...ماشى يا كابتن ...انا حاخس لوحدى
حسام/ورينى عرفه لو حصل ..انا حاسمى نفسى حسنيه (أنا داخل انام مش عايز صوت بقى )
داليا/(زعلت من كلام حسام لان ده كان راى كل الناس فيا ارادتى ضعيفه مبحبش غير الاكل وخلاص بس اللى الناس متعرفهوش انى شايفه الاكل صاحبى الوحيد انا من زمان ماليش صحاب كل البنات واخده جمب منى والولاد علشان شيفنى ضخمه بيخافوا يعكسونى الوحيد اللطيف والحناين معايا هو الاكل عمرى ماقلى يا تخينه ولا انتى يادبدوبه التخينه ..محدش حاسس اد ايه الكلام ده بيزعلنى وان الثوانى اللى بيضحك فيهم عليا انا بعد بالايام زعلانه على نفسى وعلى حالى ...(اعدت اعيط)
مروه/(رجعت من الكليه) فى ايه يا داليا
داليا/مروه ..أنتى جيتى
مروه/اه يا قلبى مالك يا كئيبه بتعيطى ليه ؟
داليا/اخوكى الزفت ده بيقولى انى حافضل تخينه طول عمرى مش حاخس ابدا
مروه/يخربيتك والمناحه دى كلها على الموضوع ده ...يا بت التخن ده عز ..انتى عارفه البنات اللى بتتجوز الاول هما التخان المقلبظين الكيرفى اهم حاجه ولتذهب النحيفه الى الجحيم (اعدت اضحك علشان اغير مود داليا)
داليا/(ضحكت) طيب طلما كدا لماذا انتى نحيفه يا اختاه ؟
مروه/اختاه لازم تبقى نحيفه علشان الكليه وبعدها اتخرج واشتغل فى بنك استثمارى او حتى حكومى المهم اشتغل واقبض فلوس كتير
داليا/ايوا بقى فلوس كتير نجيب بيها كربات بالنوتلاه وبيتزا مشكل جبن وشكولاتات كتيررررررررررررررررر
مروه/وهدوم وجزم وشنط وابقى اشيك بنت فى البنك كله ويجى مودع يحط 5 مليون جينه ويشوفنى ويقولى
داليا/(بتقلد الراجل) ايش وجه القمر هذا ..ابقى اتجوزك يا غزال ونملى القصرعيال
مروه/لا انا عايزه ابقى استرونج اندبندت وامن بس لو مصمم انا عايزه اقضى شهر فى المالديف واشترى من مول العرب فى دبى واكل ايس كريم اللى بنتروجين ده ...أه لو يحصل
داليا/انتى عارفه انا لو خسيت ...انتى ممكن تتجوزى ويجصل كل ده
مروه/بتصعبيه عليا ليه (ضحكت اوى)
داليا/حتى انتى يا جزمه (رمتها بالمخده )
مروه/بهزر معاكى يا قمر ...هو مفيش اكل ولا ايه ...هى ماما فين ؟
داليا/ماما جت اتخنقت مع الناس اللى فوقينا وكانت معركه
مروه/احسن دول عالم زباله طول اليوم هبد ورزع حاجه تقرف
داليا/بس اخوكى سوما العاشف زعلان
مروه/ليه وهو ماله ؟
داليا/لا مالوا ..ما الكتكوته بنتهم طلعت بتتمرن فى الجيم اللى شغال فيه ..وشكله بيظبط ..
مروه/اهو حسام ده زى اى راجل مبيفكرش غير ب...
داليا/هوب هوب ..ايه ..امك تسمعنا نتعلق انا وانتى ...
مروه/ على رايك انا حادخل انام طلما مفيش غداء ولما اصحى نضرب اندومى وخلاص
داليا/ايوا بقى ونحط عليه شويه شربه لحمه من بتاعته امبارح علشان تبقى بالبهريز كدا
مروه/لا انا انام احسن باى
(عده الوقت وبقت الساعه 10 بليل فى رجوع اسامه من الشغل التانى اسامه بيشتغل الصبح محاسب فى شركه وبليل كاشير فى محل كشرى )
اسامه/مساء الخير يا ولاد ...امال فين ماما
ريم/(جت من جواه) احنا لازم نمشى من هنا
اسامه/خير بس يا ريم فى ايه؟
ريم/الوليه الشلق اللى فوق طول اليوم هبد ورزع والبنت مش عارفه تذاكر لما طلعت اقولها بذوق والادب توطى الصوت سمعتنى كلام زى الزفت واتخنقت معايا ...احنا لحد امتى حانستحمل القرف ده يا اسامه
اسامه/طيب حانعمل ايه يا ريم احنا يدوب بقالنا شهر والعماره قدمها مش اقل من 6 شهور على تجهز ونقدر ننقل وبصراحه انا مش حاقدر استحمل ايجار شقه فى الوقت ده احنا علينا مصريف كتير
ريم/خلاص قول للمقاول يشوفلنا شقه تانيا
اسامه/هو المقاول ده جوز امى حاقوله انا مش عجبنى هنا ودينى شقه فى الجونه
ريم/مش وقت تريقه يا اسامه
اسامه/هو اصل مش وقت اى حاجه انا طول اليوم مطحون فى الشغل ومستحمل القرف علشان فى الاخر ارجع القى مشكله تافه وهايفه زى دى
ريم/انا هايفه يا اسامه
اسامه/ايوا...دى بقت عيشه تقصر العمر ..انا داخل انام(دخلت انام وانا مش عارف انا اتعصبت اوى ليه كدا يمكن علشان حاسس بعجز قدام المصريف اللى عليا ...انا ايه اللى خالنى اعمل فى نفسى كدا ..ضغط الحياه بقى جامد اوى عليا انا طول اليوم مستحمل فى الشركه رزاله المدير وقرف المشرف وتقل ددمم العصفوره وبليل مستحمل ريحه الدقه والصلصه ورزاله العيال واللى يسال العلبه ام 5 جنيه بكام وحاجه بقت قرف ...انا لو رجع بيا الزمن اكيد مش حاعمل كدا )
(على الناحيه التانيا)
ريم/شوفتى ابوكى وكلامه
مروه/ معلش يا ماما برضو كتر خيره ..بابا طول اليوم شغل ويدوب بيرجع ينام علشان ينزل تانى
ريم/وانا الشريره اللى اعده فى الساحل ..ما انا طول اليوم فى المدرسه والعيال والتلاميذ مسحمله غبائهم وتخلفهم وساكته
مروه/انا مقولتش انك مش تعبانه بس برضو انتو الاتنين عليكم حمل كبير **** يكون فى عونكم انتو الاتنين الحياه فعلا صعبه
ريم/ومحدش بيقدر يا مروه ...**** يابنتى يكملك بعقلك (دخلت انام وانا زعلانه من اللى حصل بس برضو شايفه ان اسامه بيهلك كل يوم علشان خاطر العيال والمفروض انى معملش كدا انا حاروح اصالحه .. فتح باب الاوضه)
اسامه /انتى جيتى؟
ريم/اه
اسامه/(بوس راسها) طيب ماتزعليش منى ...تصبحى على خير
ريم/(ضحكت مابقتش عارف ارد اقول ايه وسط العصبيه دى كلها برضو اسامه حنين وبيحبنى **** يخليه ليا ولعياله يارب) حتنام من غير عشاء
اسامه/بذمتك واحد شغال فى محل كشرى مش حايكون اكله بتاع علبتين تلاته وهو اعد ...قومى انتى بس اتعشى انتى والعيال ...وانا بكره حاشوف موضوع الشقه ده مع المقاول
ريم/**** يخليك ليا يا حبيبى(بوسته وحضنته اوى دايما كنت بحس اسامه ده ابويا مش جوزى واخدته فى حضنى ونمنا انا وهو من التعب )
الصبح
حسام/(وانا فى الجيم جاتلى فريال)
فريال/ازيك يا كابتن (غمزتله )
حسام/تمام
فريال/ايه الوش الخشب ده مالك
حسام/مالى ايه يا فريال معرفتيش اللى عملته مامتك امبارح بين امك وامى
فريال/ما انت عارف ماما عصبيه من زمان يا حسام وامك دخلت فيها شمال مره واحده
حسام/شمال ايه يا فريال ما انتى عارفه امك لسانها متبرى منها ...بصراحه انا مش عارف اعمل فيكم ايه ..يعنى انا اعد ازن على المقاول علشان ياجر الشقه اللى تحتكم واهو نبقى جيران واعرفكم على عيلتى بدل ما احنا متهببين من 3 سنين بنحب بعض فى صمت ...تعدى بخير لا ازاى امك كل يوم هبد ورزع ونقل فى عفش
فريال/وغلوتك يا حبيبى كذا مره اقولها بلاش كدا تقولى مالكيش دعوه دى اوامر وتسبنى وتدخل اوضتها وتقفل عليها
حسام/اوامر ايه واوامر مين ...بقولك ايه يا فريال امشى من قدامى ..انتى بسبب غباء امك كل حاجه باظت
فريال/متافورش يا حسام ما الجيران بتتخانق عادى يعنى
حسام/انتى متعرفيش امى ..لو قفلت من حد خلاص ده غير انها شيفانى محصلتش فا اى حد بيقرب منى بتقفش على طول
فريال/ما انت فعلا محصلتش يا روحى
حسام/يا بت بس بقى مش عارف اقفش عليكى
فريال/لا وحياتك متقفش بقى ...متقلقش انا حاتصرف ..بص احنا حانعمل عليكم زياده مفاجئه وكلمتين وكدا والموضوع يخلص
حسام/مش عارف ...المهم لو كدا قولى لامك تلم لسانها احنا عايزين نخلص بقى
فريال/وانا كمان يا روحى نفسى نبقى سوا بقى ونجرب مره فى الحلال (ضحكت)
حسام/يا بت هو فى احلى من الحرام ..يالا علشان تتمرنى
فريال/ماتسبنى النهارده جسمى وجعنى
حسام/مفيش الكلام ده انتى عايزه مرات كابتن حسام تبقى مش مزه وكريفى كدا زى مرات كرستيانو ولا ايه
فريال/(ضحكت) بحب فيك ثقتك فيا اللى انا اصلا مش حسها ..انا زى المزه دى ياريت
(نفس اليوم بليل الباب خبط على الساعه 10 بليل)
داليا/(راحت تفتح لقت فريال وشوقيه)ايوا
شوقيه/ ازيك يا عسوله ...ماما موجوده ؟
داليا/اه اتفضلوا فى الصالون
اسامه/(كان لسه راجع البيت فاطلع ) مين يا داليا
داليا/(بتكلمه فى ودنه) دى الست اللى فوق هى وبنتها وجايبين علبه جاتوه كبيره
اسامه/يعنى سبتى كل حاجه ومسكتى فى علبه الجاتوه (ضحكت ودخلت الصالون) اهلا وسهلا
شوقيه/اهلا بيك يا استاذ ...بنتى فريال
فريال/اهلا يا عمو
اسامه/اهلا بيكى يا بنتى
شوقيه/امال المدام فين ؟
اسامه/ريم ..جايه حالا... بعد اذنكم(طلعت علشان اناديها) ياريم
ريم/ايه اللى جاب الست دى هنا
اسامه/واضح انها جايه تعتذلك ..الست جايه بتنا
داليا/وجايبين علبه جاتوه كبيره اوى
ريم/وهى فاكره لما حاتعمل كدا حايبقى خلاص
اسامه/ياريم روقى الموضوع مش مستاهل خناقه وعدت وانتى قلبك كبير ومعلمه اجيال اد الدنيا ..لازم يبقى قلبك متسامح ولا ايه
ريم/بس دى غلطتت فيا يا اسامه
اسامه/واهى جايه تعتذر ..تعالى بقى ميبقاش مخك صغير
(كلام كتير كتير بين شوقيه وريم مش عايز اصدعك عزيزى القارئ بس فى اخر الكلام حصلت المصيبه )
شوقيه/امال كابتن حسام فين ؟
ريم/خرج شويه يفسح خطيبته
فريال/ايههههههه
ريم/(بصتلها اوى)فى حاجه يا فريال
فريال/ لا مفيش ...بس اللى اعرفه ان كابتن حسام مخطبش لسه
ريم/لا ما الموضوع لسه فى اوله ..اصلها مش غريبه دى بنت اختى من العيله ومن مستواه
اسامه/(انا اعد مش فاهم حاجه ريم اصلا كل اخواتها ولاد وحسام اللى هو المفروض ابنى وانا ابوه مخطبش ولا حتى بيفكر ...هى ريم بتقول كدا ليه)
ريم/نورتوا يا جماعه معلش علشان ورايا شغل بدرى ولازم انام
شوقيه/يالا يا فريال متشكرين اوى يا مدام ...(قامت) يالا يا بت (قاموا ومشيوا على طول)
اسامه/(بعد مامشيوا ) ايه الكلام ده يا ريم ...هو حسام خاطب حد
ريم/اسكت انت يا اسامه انت مش فاهم حاجه (طلعت الموبيل وكلمت حسام) ايوا يا حسام انت فين ,,,,طيب خلاص مع صحابك وتعالى على طول علشان فى موضوع مهم عايزك فيه ...لا خير ...المهم متتاخرش... سلام يا حبيبى
اسامه/(بعد ما ريم قفلت) فى ايه يا ريم ماتفهمينى
ريم/اصبر اول لما ابنك يجى حاتفهم كل حاجه
(بعد ساعه حسام رجع)
حسام/خير يا ماما فى ايه ؟
ريم/ايه اللى بينك وبين البت اللى فوقينه يا حسام
حسام/بت مين انا مش فاهم حاجه ...هو ايه الموضوع يا بابا
اسامه/مش عارف يا ابنى ...امك النهارده بتقول الغاز
ريم/ولا الغاز ولا حاجه ...النحنوحه وامه جاين النهارده وجايبين جاتوه واعدين عاملين فيها حبيابنا ...انا قولت عادى والنبى وصه على سابع جار وعادى بس قولت اجرب حاجه اول لما قوتلهم انك مع خطبتك البت وشها قلب كانى قتلتها
حسام/(مصدوم ) انتى قوتلها انى خاطب
ريم/اه يا حنين ...وطلما انت كمان وشك قلب كدا يبقى فى حاجه بنكم ...فهمنى بقى ايه اللى بنكم
حسام/مفيش حاجه يا ماما زى ما قوتلك قبل كدا بتتمرن فى الجيم عندى عادى يعنى
ريم/(بصت لحسام اوى) يعنى مفيش حاجه بنكم اكتر من كدا
حسام/لا يا ماما لو فى حاقولك
ريم/طيب ...كويس علشان انا قوتلها تبعد عنك ولو شوفتها بتكلم حاكسر رقبتها
حسام/(اتعصب)ليه يا ماما عملتى كدا
ريم/(بصت لحسام)ومالك اتحمقت ليه كدا طلما هى مش فارقه معاك
حسام/اصل ...
ريم/واد ...انا امك وعجناك وخبزاك قولى بقى الموضوع
حسام/(حسام حكى لريم كل حاجه وان هو وفريال بيحبوا بعض من مده طويله وان اعدهم فى الشقه دى من تدبير حسام علشان يبقى جمب فريال)
ريم/(بتكلم اسامه)سمعت ...قوتلك ..الموضوع فى حاجه ...انا مش عبيطه ...شوف بقى يا حسام ...البت دى لو اخر بت فى الكون برضو مش حاتتجوزها
حسام/(بعصبيه) ليه يا ماما؟
ريم/يا ابنى قالوها زمان قبل ماتناسب حاسب ...انت مش شايف شكل امها اللى حاتبقى حماتك ويعالم شكل باقى عيلتها ازاى
حسام/ما احنا برضو مش ملوك يا ماما احنا غلابه
ريم/غلابه فلوس لكن عندنا اصل عيلتى انا وابوك كلها ناس محترمه ترفع راسك انك من العيله لكن دول ...حايبقى اهلك وحاتبقى منهم ...فكر بعقلك مش بقلبك انت خلاص بقيت راجل مش مراهق
حسام/يا ماما انا مش عيل وفكر صح وشايف ان فريال هى المناسبه ليا
ريم/وانا بقولك لا حاتكسر كلامى؟
اسامه/اهدى يا ريم المواضيع ماتتخدش كدا
ريم/من فضلك يا اسامه ...(بيتكلم حسام)حسام ..حاتطلع معايا دلوقتى لست دى وبنتها وتقولها ان كل حاجه بنكم انتهت يا اما (حلفت) لا حاتبقى انت ابنى ولا اعرفك
حسام/ياماما الامور متتحلش كدا
ريم/انت حاتعلمنى يا ولد حانعمل ايه تعالى يالا(راحت ناحيه الباب وطلعه على الدور اللى فوق وحسام وراها جرى خبطت الباب وشوقيه فتحت)
ريم/بقولك ايه يا ست انتى لمى بنتك عن ابنى ولو هى معيوبه وبتلزهقوا لابنى علشان اهبل لا ده بعدكم ولعلم لو بنتك اخر بنت فى الدنيا برضو مش حايتجوزها
شوقيه/انتى فاكرك نفسك مين ولا ابنك دى مين اصلا دى الشعر من راس بنتى ب100 زى ابنك ولعلمك بقى لو جيتى تسحفى انتى وابنك علشان تتجوزوا بنتى انا حاقولك لا ميلزمناش
ريم/انا مبسحفش يا حببتى وابنى حاجوزه من بكره يالا يا حسام وانا بقولك قدامهم اهو حسك عينك تكلم البنت دى تانى
فريال/كفايه بقى يا طنط ...انا سكته لكن انا لا بيره ولا معيوبه ...متتكلم يا حسام
حسام/(ساكت مش عارف يعمل ايه ويرضى مين امه ولا اللى بيحبها)
فريال/ساكت ليه يا حسام اتكلم
ريم/حسام مبيكسرش كلمه لامه ابدا يالا يا حسام (اخدته ونزلت وشوقيه وفريال دخلوا وفريال اعده بتعيط )
شوقيه/(اعدت تشتم فى ريم وابنها ) بقولك ايه يا بت ...العرص ده متكلمهوش تانى
فريال/(اعدت تعيط بحرقه)
شوقيه/بت ...هو حصل حاجه بينك وبينه وعلشان كدا بيتهرب منك
فريال/(بتعيط اوى)
شوقيه/(مسكتها من شعرها) يخربيتك يا فاجره ..جبتى راسى فى التراب جبتى راسى فى التراب (بتضربها بالقلمه انا لازم انتقم منه هو عيلته ..والوليه الكلبه دى حاجبها تبوس رجلى علشان ارحمها (دخلت اوضتها وقفلت الباب)
شوقيه/(شوقيه كانت بتشتغل فى السحر والشعوزه وكان عندها كتب تسخير الجن واعمال السحر طلعت كتاب معروفه اوى فى المجال ده كتاب مكتوب على جلد الغزال مكتوب بالدم شوقيه حطه المبخره ورمه البخور الاوضه كلها بقت دخان وطلعت من الكتاب تعوزيه الانتقام تعويزه ملعونه اول لما بتتقرى على حد ويبقى فى حاجه من رحته اللى هو القطر شوقيه لما راحت لريم البيت دخلت الحمام كانت عايزه تاخد حاجه تعمل بيها عمل محبه علشان موضوع فريال وحسام يكمل وريم متوقفش الموضوع لكن بعد اللى حصل شوقيه اخدت الهدوم اللى اخدتها من الحمام علشان هى راحتلهم مفاجئه فكان الحمام فى هدوم وغيارات فيها ريحه العيله كلها وفعلا شوقيه قرت التعويزه وعلى عيله اسامه كلها تعويزه خراب وانتقام بيغزيها الكره والغضب اللى فى شوقيه وتكبر ريم وفعلا بعد ما التعويزه اتقرت دخان اسود ملى الاوضه واختفى (اقطع المشهد ده وافتح على شقه اسامه وكلهم نايمين والكل متنكد من اللى حصل فجاه الدخان دخل البيت وملى البيت كله محدش كان حاسس بيه بس كل اللى فى البيت اتنفسوا وبقى جواهم وكل اللى فى البيت عنيهم لمعت وحس انه حايتخنق وفجاه نسى اللى حصل وبعدها كل واحد رجع نام تانى طبيعى ولا كان فى حاجه حصلت لكن كل واحد فى دماغه
اسامه/(فى دماغه) انا ضيعت عمرى فى ولا حاجه سبت كل حاجه حلوه فى حياتى علشان البيت المعفن ده ..انا لازم امبسط واتمتع فى حاجات حلوه اوى انا لسه مجربتهاش وستات كتير معرفتهاش ...مدام نانى المديره وسالى السكرتيره والبت شيماء اللى فى محل الكشرى ونسوان كتير ...انا لازم اتمتع وانيك
ريم/(فى دماغها) انا اتجوزت بدرى اوى ضيعت شبابى ونسيت نفسى ...بس انا لسه فى عز شبابى والرجاله كلها حاتموت عليا ..كل المدرسين فى المدرسه بيبصوا على جسمى وبزازى الكبيره ...انا بس اللى مش بحبهم ..بس لازم اتاكد انا لسه حلوه والرجاله عايزانى ولا لا
حسام/(فى دماغه) انا ليه سكت ومقولتش لماما لا ..اصلى مينفعش اقولها لا ..لو زعلت منى حتحرم من جسمها صدرها الكبير وطيزها الملفوفه ...انا متاكد هى عملت كدا علشان بتحبنى زى ما انا بحبها ..انا لازم انكها واتمتع بيها وامتعها بزبى
مروه/(فى دماغها) انا نفسى ابقى غنيه ويبقى عندى فلوس كتير ..بس ده مش حايحصل غير لو بقيت زى البنات اللى بشوفهم لازم ادلع واسهل الدنيا شويه ..ايوا انا لازم اجيب فلوس من اى حته وباى طريقه بلا اخلاق بلا شرف بلا زفت
داليا/(فى دماغها) انا زقهت من حياتى مفيش حد بيحبنى غير بابا ...بابا راجل وسيم اوى وجسمه حلو ..يارترى زبه حلو ..انا نفسى ..اجربه وابقى بنته ومراته وخدامتها انا بحب بابا اوى ...كسى بيغرق كل ما اقرب منه واحس بنفسه جمبى
(الدخان بيطلع من البيت وبيرجع لشوقيه وهنا شوقيه بتعرف ان التعويزه نجحت )
شوقيه/ماشى ياريم حتشوفى ازاى حاتبقى سمعتكم على كل لسان ...ولسه ..حتشوفى منى عذاب
ارجو يكون الجزء ده عجبكم حانتقابل فى الجزء الجى حاستنى رايكم القصه دى مشاركه فى مسابقه القصص لو عجبتكم حاستنى دعمكم وزى ماقولت
دى قصه محصلتش او حصلت

عفريت فى بيتى (قصه جنسيه رعب)الجزء التانى
اولا/ احب اشكر كل الاصدقاء اللى دعمونى بتعليقاتهم وحاستنى دعمكم فى المسابقه لو القصه عجبتكم
ثانيا/القصه محصلتش او حصلت ...خيال مبيحصلش ..أو فعلا حصلت ...متركز مع الاحداث علشان ده خيال....او ممكن تكون حقيقه
(نرجع للقصه طبعا عارفين ان شوقيه عملت تعويزه على عيله اسامه وريم علشان ريم رفضت تجوز ابنها حسام لفريال بنت شوقيه والموضوع ده كان مزعل شوقيه وخصوصا انها عرفت ان حسام عمل مع فريال علاقه لما قالت لها هو حصل بنكم حاجه وهى كانت بتعيط وبعد ما التعويزه اتقالت والدخان ملى البيت ودخل دماغ عيله اسامه وغير تفكيرهم تعالى نشوف بقى ايه الى حصل )
(تانى يوم الصبح)
اسامه/(صحى اسامه وهو طبيعى جدا المعتاد بتاع اسامه انه بيصحى بدرى يصحى البيت كله وبعد كدا ينزل الشغل وفعلا ده اللى حصل قام وصاحى البيت وابتدى يجهز للنزول)
ريم/صباح الخير يا اسامه ...انا حاسه انى تعبانه اوى النهارده
اسامه/بطلى دلع ...عجزتى ولا ايه ؟
ريم/ فشر مين ده ....انت اللى عجزت ..انا لسه شباب ومزه كمان
اسامه/(ضحك ) طيب يا مزه قومى اعملنا الفطار لحد علشان العيال تفطر وتنزل
ريم/ايه ده ..هو انت مش اللى بتعمل الفطار ..أمال الريحه دى جايه منين ؟
اسامه/(طلع يشوف الدنيا لقى داليا بتحضر الفطار) لا لا مصدقش ...بنتنا دودو صحيت بدرى وبتعمل فطار ايه الرضا ده
داليا/(دخلت حضنته) صباح الخير يا احلى بابا فى الدنيا ....انا عملتلك سندوتشات الشكشوكه اللى بتحبها
اسامه/كمان لا كدا كتير ...بت لو عايز زياده فى المصروف قدمى طلب لامك وزير الماليه ..أنا يدوب خزنه هههههههههه
داليا/لا يا حبيبى انا بس عايزه تبقى مبسوط
اسامه/حببتى انا مبسوط طول ما انتو مبسوطين ...يالا ...انا لازم انزل علشان الحق المترو قبل الزحمه
داليا/طيب مش حاتجيب بوسه يا قمر انت
اسامه/(ضحك) بنت عيب مراتى اعده ..تعالى بليل تكون نامت (ضحك وراح يستحمى علشان ينزل)
مروه/(صحيت) ايه رايحه الاكل اللى تجنن دى يخربيتك ...ألديت حايبوظ
داليا/بلا دايت بلا نيله كلى كلى
مروه/حاضر(اعدت تاكل )
داليا/بت بس حاتتخنى ...انتى اتجننتى ولا ايه
مروه/حاضر(سابت الاكل)
داليا/ بت يا مروه مش وقت تمثيل ..من امتى بتسمعى كلامى
مروه/انتى مجنونه وانا سمعت كلامك فين
داليا/(ضحكت) انا اللى مجنونه ..قومى شوفى وراكى ايه علشام متتاخريش
مروه/حاضر(قامت وحاتطلع من المطبخ)
داليا/طيب ايه مفيش حضن وبوسه لاختك حببتك ....هاتى بوسه مشبك
مروه/(دخلت مروه حضنتها وباستها فى بوقها داليا نفسها اتفاجئت)
داليا/يخربيتك ...لا انتى النهارده مش طبيه ..روحى قبل ما اما تصحى
مروه/حاضر (مشيت من المطبخ)
داليا/البت دى مالها النهارده
ريم/(دخلت على داليا المطبخ) صباح الخير يا دودو
داليا/صباح الخير يا ماما حاتفطرى ؟
ريم/لا يا حببتى متاخره اوى انا يدوب انزل ابقى صحى حسام علشان ينزل الجيم
حسام/(حسام بيتكلم من بره) حسام صاحى من بدرى انا راجل رياضى صحيت ونزلت جريت كمان
ريم/(بصتله من المطبخ) حبيبى يا رياضى ...يالا علشان تفطر
حسام/(دخل المطبخ علشان يشرب من التلاجه ) ايه علبه الجاتوه دى ؟
داليا/جاتوه ايه؟ ...احنا عندنا جاتوه
ريم/ده مين اللى جابوه ده
حسام/ممكن بابا امبارح لما رجع من الشغل
ريم/ممكن ...يالا انا حانزل علشان متاخره اوى
حسام/ماشى يا قمر ...بس ايه الحلاوه دى النهارده
ريم/انا حلوه على طول بس انتو اللى مش شايفين (ضحكت ونزلت)
حسام/هى امك مالها حلوه النهارده ليه يا بت
داليا/ولا حلوه و لا حاجه ...انتو اللى شباب حيحان (اعدت تضحك) يا حبيبى يا بابا اكيد جايب علبه الجاتوه دى ليا لوحدى...علشان كدا شالها فى التلاجه فى السر كدا
حسام/تحليل منطقى جدا ..(حسام ضحك وطلع على اوضته)
(عزيزى القارئ ايوا زى ما انت فهمت كدا هما كلهم نسيوا اللى حصل امبارح وان شوقيه اللى جابت الجاتوه التعويزه مسحت اللى حصل امبارح بين ريم وشوقيه وحسام وفريال)
(اقطع المشهد ده وادخل مشهد بيت شوقيه وفريال)
شوقيه/(اعده فى الصاله مستنيه تشوف الخراب اللى حايحصل لعيله ريم )
فريال/صباح الخير يا ماما
شوقيه/صباح الخير
فريال/مالك يا ماما فى حاجه ؟
شوقيه/فى حاجه ..انت يا بت جبله ...بعد اللى حصل امبارح ده كله وتقوليلى حصل حاجه
فريال/اه لا دى كانت مشكله وعدت خلاص
شوقيه/(برقت ) يعنى ايه عدت وخلاص لا فهمينى
فريال/متكسفنيش بقى ياماما
شوقيه/(قامت مسكتها من شعرها) بت مش وقت شرمطته ايه اللى حصل؟
فريال/(مصدومه من رد فعل شوقيه) اى يا ماما شعرى ...حاقولك بس سيبى شعرى
شوقيه/انطقى
فريال/امبارح بليل ..حسام كلملى وقال انه بعد ما الدنيا هديت كلم امه وابوه وبصراحه عمو اسامه حبيبى راجل محترم جدا وقف مع حسام ...وبعد خناقه كبيره اقتنعت امه والمايه رجعت لمجاريها واحتمال قريب يجوا علشان يخطبونى
شوقيه/(لطمت) يا نهارك اسود ...ومقوتليش ليه من بدرى
فريال/ما انتى دخلتى الاوضه وقفلتى عليكى وقوتيلى مهما حصل متخبطيش عليا وانا فى الاوضه
شوقيه/يانهار اسود يانهار اسود ....بس هو حايرضى يتجوزك بعد اللى حصل ما بنكم ؟
فريال/حصل ايه يا ماما ...بنت ارجل من الرجوله ...محدش لمس شعره منى
شوقيه/(ضربتها بالقلم ) امال يا بت الشرموطته امباح لما سالتك مقوتيش ليه كدا ؟
فريال/(وهى بتعيط من قلم شوقيه)امبارح انا كنت منهاره ومكنش سمعه انتى بتقولى ايه اصلا
شوقيه/(بتلطم) يخربيتك يا شوقيه ..يخربيتك يا شوقيه ...ايه اللى انا عملته ده ....انا خربت كل حاجه
فريال/ايه اللى حصل يا ماما فهمينى
شوقيه/افهمك ايه ...ده مصيبه كبيره ...سبينى دلوقتى...(زعقت) سبينى (دخلت شوقيه وطلعت الكتاب واعدت تدور على حاجه تعكس التعويزه لكن مفيش فايده بدور على اى حاجه مش لاقيه تعويزه الانتقام دى اصعب تعويزه ويعتبر مالهاش حاجه تعكس مفعولها)
(اقطع المشهد ده وادخل على مشهد اسامه الاب وهو رايح يركب المترو)
اسامه/(بيبص فى الساعه ) انا اتاخرت اوى
صوت/(اسامه سمع صوت فى دماغه) بلاش تركب المترو المترو حايعطل علشان فى واحد حايرمى نفسه كمان شويه قدام المترو والدنيا كلها حاتعطل ..روح اركب تاكس )
اسامه/تاكس ايه انت اتجننت ..ده حايخد مبلغ
صوت/مش مهم حاتعوض كل ده يالا مضيعش وقت
اسامه/(اسامه سمع الصوت ونفذ الكلام راح ركب تاكس وسواق التاكس استغرب انه حايروح المشوار ده كله بتاكس والمترو اقرب واسهل بس اسامه مهتمش وكمل طريقه وفى نص السكه )
سواق/(بيكلم زميله فى العربيه اللى جمبه) هى مالها الدنيا زحمه اوى كدا ليه
سواق تانى/بيقولك فى واحد رامه نفسه قدام المترو فا المترو عطل والناس كلها طلعت تشوف حاجه غير المترو
اسامه/(اسامه سمع الكلام وبلم .. بيفكر فى دماغه هو ازاى انا عرفت ان حايحصل كدا ...غريبه)
سواق/شكلك محظوظ يا استاذ ..
اسامه/انا ...(ضحك) ولا اعرف رحته الحظ ده ...متدخلش الشارع الجى فى مسوره مايه مكسوره
سواق/فين ده يا بيه ...ده الارض ناشفه وزى الفل والطريق ده متسفلت وزى الفل(صوت فرقعه جامده ونفوره مايه طلعت )
اسامه/ايه ده
سواق/(بص لاسامه اوى بخوف) دى المسوره يا استاذ اللى قولت عليها
اسامه/(أسامه كان مش فاهم هو عرف ازاى ولا ايه اللى حصل بس كان ساكت )
سواق/(متفهمش هو شاف اسامه ده ايه بس كان خايف منه ووصله وهو قلقان )
اسامه/(وصل اسامه وكان اول الموظفين اللى وصلوا علشان كل الموظفين اتاخروا بسبب المترو فادخل وكان فى مكتبه لحد ما مدام نانى المديره وصاحبه الشركه مكنش فى ناس كتير جت مفيش غير اللى ساكنين قريب من الشركه او الفراش اللى فتح الصبح فاسالت نانى عن الموجدين فاعرفت ان اسامه بس هو الموجود فاطلبت يجى المكتب بتاعها)
نانى/انت مين بقى
اسامه/(اسامه رغم انه قديم فى الشركه بس مالوش فى التطبيل عشان كدا مش معروف فى الشركه)انا اسامه ..المحاسب يا فندم
نانى/امال مشوفتكش قبل كدا ليه
اسامه/يمكن علشان استاذ فوزى هو اللى بيقابل حضرتك ...تحت امرك ...
نانى/انا معايا ملف مشروع التجمع وكنت عايز اعرف الدنيا بس واضح انك مش خبره اوى ..انا حاستنى فوزى
اسامه/براحتك ...بس خدى بالك بلاش احسن المشروع ده ولو تعرفى تمسحى اى علاقه بينك وبين المشروع ده يبقى احسن
نانى/ايه ...أنت مجنون ..ده مشروع مضون مليون الميه
اسامه/مفيش حاجه مضمونه يا مدام ...انتى رئيس الحى اللى انتى معتمده عليه مش حايكمل كتير
نانى/لا انت مجنون بجد ...امشى روح على مكتبك ..ولما يجى رئيسك حاخليك يشوف شغله معك
اسامه/تمام انا فى مكتبى مستني (اسامه طلع وهو مش فاهم مالوا ولا ايه الجراه اللى بيتكلم بيها راحع اعد على مكتبه طلع سندوتشات الشكشوكه واعد ياكل )
(اقطع المشهد هنا واطلع على مشهد ريم فى المدرسه )
فراش/صباح الفل يا استاذه ريم
ريم/صباح الفل يا عم سعيد ....حضرت الناظر جيه
فراش/من بدرى وواقف فى الطابور
ريم/ماشى(دخلت ريم وقفت فى الطابور المدرسى ريم كانت مدرسه فى مدرسه بنات ثانوى بدرس تاريخ وبعد ما الطابور طلع والدنيا بقت تمام طلع ريم على اوضه المدرسين)
سامى/(مدرس مع ريم فى المدرسه اسمر وجسمه عريض تحس حيطه كدا ) صباح الخير يا استاذه ريم
ريم/صباح الخير يا استاذ سامى (ريم اعدت تحضر الدرس اللى حاتشرحه وفجاه سمعت )
سامى/اه لو تيجى على زبى الكبير وانيكك بدل الغراب اللى فى البيت ...
ريم/(بعصبيه) انت بتقول ايه ؟
سامى/(مخضوض) مالك يا استاذ فى ايه ؟
ريم/انت كنت بتقول ايه؟
سامى/انا مقولتش حاجه ..انا بصحح الكرسات اهو
ريم/(بصت لسامى اوى وهو قافل بوقه وسمعته بيقول) سامى/هى مالها اتجننت ليه كدا
ريم/انت قولت حاجه ؟
سامى/مالك يا مدام ريم ...انتى تعبانه
ريم/(مش فاهم فى ايه) لا لا ...معلش بس مصدعه شويه
سامى/لا الف سلامه عليكى
ريم/(بصلت لسامى اوى وهو ساكت وسمعت)
سامى/يبخت جوزها طول اليوم اكيد اعد ينيك فيها وفشخه علشان كدا مصدعه ...دى لو مراتى كنت مطلعتش زبرى من كسها ابدا
ريم/لالالالالالالالالالا كدا كتير
سامى/مالك يا مدام النهارده ....لا انتى النهارده شكله مش طبعيه ...فى حاجه احنا اخوات
ريم/(بتبصله ومش فاهم حاجه من اللى بتخصل ازاى بيتكلم كدا وبعدين وهو ساكت بيتكلم بطريقه الوسخه دى عليها)معلش يا سامى مش نايمه وفى موضوع كدا مضيقنى
سامى/خير بس احكيلى (قفل بوقه) اه لو اللى فى بالى وتبقى متخانقه مع البغل جوزها وعايزه حد يحتوى صدرها الكبير ده اه لو تبقى عريانه قدامى
ريم/(ريم فجاه حست انها مبسوطه اوى من كلام سامى عليها صحيح كله قله ادب بس حاست انها ست من تانى وانها مرغوبه وان الرجاله بتهيج عليها...ريم بست لسامى نظره تسخنه وسكتت وقامت تجيب حاجه من الدولاب)
سامى/(باصص عليها وبيفكر فى دماغه) اححححح على الطيز ...نفسى اقوم ازع زبرى فى طيزها المتناكه دى)
ريم/ماتقوم
سامى/(سامى اتصدم ) ايه ؟
ريم/بقولك ماتقوم تساعدنى يا سامى بدل ما الدنيا حايسه كدا معايا
سامى/اه حاضر (قام سامى وهو لازق فى ريم علشان يرتبوا دولاب المدرسين وهو بيفكر انه يلزق فيها من وراه)
ريم/(ريم سامعه ورجعت فاجئه بضهرها لزقت بطيزها على زبر سامى اللى كان واقف عليها) اه اسفه
سامى/(رجع على طول) لامواخذه يا مدام ....(فى دماغه احححححح يى طيزها عامله زى الجيلى بجد يدوب خبطتت فيها اترجت كلها ملبن بجد)
ريم/(فى دماغها) كله ده زبر يخربيتك يا سامى ده خشبه مش زبر ...هايج اوى كدا عليا يا سامى ...طيب هيج كمان عايزك تولع عليا ....بص على بزازى وطيزى ..اتخيلنى عريانه فوق زبرك بس حاتتخيلى صدرى ازاى ...انا حاساعدك (ريم لفت بتلم الحاجه وفكت اول زرار من البلوزه وبعد كدا الكرسات وقعت فاسامى وريم نزلوا على الارض يلموا الكرسات طبعا صدر ريم كله نازل وباين فى الستيان)
سامى/(فى دماغه) احاااااااااااااااا ...ايه الصدر الملبن ده انا عايز انيكه وادخل زبرى فيه اقفل على بزازها واعد ارزع ..وهى تمص راسه
ريم/(فى الوقت ده ريم سامعه افكار سامى وراحت بصاله وبحركه لا اراديه طلعت لسانه تمص شفايفها كانها حركه مش مقصوده)
سامى/(فى دماغى ) بتعملى ايه يا لبوه ..لا مش قادر ..مش قادر ...اه ه ه هه ....(فى الوقت ده سامى جابهم فى البنطلون وكان لبس بنطلون غامق شويه ) يخربيتك يا سامى الريحه حاتفضحك (بيكلم ريم بصوت ) انا حاروح الحصه (قام بسرعه وطلع )
ريم/(اعدت تضحك بشرمطته اوى) يخربيتك يا سامى ده انت طلعت خفيف اوى ...ألجته دى كلها مستحملتش شكل صدرى امال لو شوفتنى كلى كنت عملت ايه ..ولسه ..ده انا حاجننكم كلكم ...ده انا ريم
(اقطع المشهد هنا واطلع على مروه فى الكليه )
مروه/(رحت مروه الكليه وهى مفيش فى دماغها حاجه خالص وصلت وبقت بتتكلم عادى مع صحابها فى كليه تجاره (انجليش) ولازم تقول انجليش علشان بيزعلوا لو مقولتهاش ..المهم حضرت المحاضره والدنيا تمام لحد ما طلعت وكانت بتتكلم مع ايمى صاحبتها )ايه يا بت مالك مقفله ليه كدا
ايمى/دكتور احمد الزفت بتاع الاكونتك ...(اللى هى المحاسبه عادى جدا بس لازم العقده تطلع )
مروه/مالوا ايه اللى حصل؟
ايمى/روحت حضرتك المحاضره ونسيت اقفل الموبيل وانور خطيبى رن ...الدكتور زعل وطردنى بره المحاضره واخد الكارنيه بتاعى كمان
مروه/اوففففف ده كدا انت اعد فى الكليه لحد ماتخلفى احمد الصغير ...يا بنتى ده دكتور شرانى ايه وقعك معه
ايمى/حظى الزفت ..امبارح انتى متجيش المحاضره والكانيه بتاعى يتسحب ....بقولك ايه ....ماتعملى فى اختك خدمه
مروه/ لا لا لا لا انسى خالص ...دى اخر مره كلمته مسح بيا الارض ...لا لا خالص
ايمى/وحياتى يا ميمو انتى عارفه ...انا مدب مش حاعرف اتكلم بطريقتك الحلوه زيك
مروه/ايوا بقلشينى ....قلوزى العمه كويس
ايمى/(بتضحك) طيب حاديكى البلوزه اللى كانت عجباكى السيمونى اللى جبهالى انور من دبى
مروه/بجد ...بت ..انا بصدق ...
ايمى/بجد ...هاتيلى الكارنيه منه وانا حاديهالك
مروه/وافرضى قفش عليا واخد الكارنيه بتاعى انا كمان
ايمى/الحياه مخاطره يا ميمو واللى ملوش قلب مالوش رزق ....
مروه/بس ..خلاص حكم التكاتك دى مش ناقصه ..انا لولا ان البلوزه دى حاتتجنن عليها مكنتش عملت كدا
ايمى/**** يخليكى ليا يا ميمو يا حببتى هو دلوقتى فى مكتبه ...الحقى علشان عنده محاضره كمان نص ساعه
مروه/خلاص حاروح ...المهم هاتيلى سندوتين شاورما على حسابك لحد ما ارجع
ايمى/كمان لا دى بخساره كدا
مروه/خلاص بلاش ...انا مش حاروح
ايمى/لا ياحببتى انتى تامرى عايزه توميه ولا حاميه على صدرك
مروه/(ضحكت ) يالا يا بتاعته مصلحتك ...كائنات مصلحنجيه ....(قامت مروه وراحت على مكتب دكتور احمد دكتور احمد راجل ضخم 45 سنه عصبى جدا عنيف فى تامله مع الناس وعلشان كدا محاضرته كانت تخوف فعلا المهم رحت مروه وهى كانها فى مهمه انتحاريه خبطت على الباب)
احمد/ادخل
مروه/صباح الخير يا دكتور
احمد/(بعصبيه) نعم ؟
مروه/انا مروه طالبه عند حضرتك فى سنه تانيا
احمد/وبعدين ..امبارح فى محاضره حضرتك موبيل صاحبتى رن وحضرتك
احمد/اخدت الكارنيه بتاعها ...وحاسقطها علشان تتعلم ان العلم اهم مليون مره من الموبيل يا جيل فاشل...اتفضلى ...ولا عايزه تسقطى زيها
مروه/لا لاخلاص طالع (مروه بصت لاحمد اوى ) انت بتزعق ليه
احمد/انتى بتقولى ايه يا بنت انتى
مروه/بقولك بتزعق ليه وعامل راجل ما انا عارف كل حاجه
احمد/(اتفاجئ ) عرفه ايه ...يا مجنونه انتى
مروه/طيب براحه يا وحش علشان بخاف ...اللى يشوفك دلوقتى ميشوفكش امبارح وانت اعد بتلحس جزمه مراتك وهى نايمه
احمد/يخربيتك ...انتى عرفتى ازاى
مروه/انا بشوف كل حاجه وبعرف الاسرار
احمد/طيب خلاص ...(طلع الكارنيه ) خدى الكارنيه اهو ..وانا مسامحه
مروه/( ضحكت واعدت على الكرسى وحطت رجل على رجل ) حامشى كدا ؟
احمد/خير ..عايز حاجه
مروه/حاجه واحده ..لا دول حاجات ...اول حاجه ..انت حاتنجنى فى اى ماده تهانى فى الكليه دى ..ماشى
احمد/ماشى بسيطه
مروه/انت بتاخد مرتب محترم من الكليه هنا غير مكتب المحاسبه غير الاستشارات اللى بتعملها للبنوك وعلشان كدا انا عايزه مرتب كل شهر 3 الف حنيه علشان الكليه مصرفها غاليه
احمد/طيب ما انا ادفعلك المصريف وخلاص
مروه/اه انت صح ...على العموم وانت بتدفعلى المصريف متزعلش لما الناس تبصلك بصه مش حلوه اصلى حاقولهم على كل حاجه واوريهم الصور كمان
احمد/يانهار اسود صور كمان ...لا لا خلاص حادفع
مروه/شاطر فاضل اخر طلب...انا مش طماعه
احمد/ايه تانى
مروه/طلما انت يا قلبى بتحب الجزم اوى كدا ...تعالى اهى قدامك (رفعت رجليها على المكتب قدام احمد)
احمد/لا انتى مجنونه حد يشوفنا هنا
مروه/يالا يا حماده علشان محدش يشوفنا بجد ...انا مبحبش اللى يقولى لا
احمد/انا مش عارف طلعتيلى منين
مروه/طلعتك فى بختك الاسود ...يالا مش حافضل مستنيه كتير
احمد/حاضر بس محدش يعرف اللى حايحصل ده
مروه/طول ما انت بتسمع الكلام انا حاسكت ...يالا يادكتور
احمد/(نزل احمد على الارض ومروه كانت سانده الجزمه على طرف رجليها نزل احمد يلحس الجزمه ومروه برجليها كانت بتلعب فى زبر احمد برجليها احمد كان هايج اوى من حركه رجلين مروه وهى بتدعك وبعدها مروه بقت بتزوق راسه فى الجزمه علشان يمصها اكتر وهو كان هايج اوى بعد كدا مروه فتحت سوسته بنطلون احمد وهو بيمص الجزمه وطلعت زبره واعدت تحلب فيه لحد ما جابهم على رجليها )
مروه/يالا يا حماده ...امسك لبنك ..علشان ورايا حاجات اهم منك يالا (نزل احمد على رجل مروه ولحسها لحد ما بقت نضيفه ولبسها الجزمه تانى)
مروه/شطوره يا حببتى يا دكتوره انتى ...بكره الفلوس تبقى جاهزه ...فاهم
احمد/حاضر ...بس محدش يعرف اللى حصل
مروه/متخفيش يا بطه ...اعدلى هدومك بقى علشان لو حد دخل عليكى ...هات كارنيه البت ...واى حد اقوله عليه حاتنجه ماشى
احمد/امرك
مروه/ شطوره يا قلبى (طلعت مروه ومعها الكارنيه بتاع ايمى وراحت لايمى)
ايمى/ايههههههههههههه يا بنتى كل ده ده الشاورما بردت
المهم طمنينى جبتى الكارنيه
مروه/اه امسكى
ايمى/**** يخليكى يا ميمو يا حببتى احكيلى عملتى ايه معه
مروه/انا روحت المكتب ولسه بقوله الكارنيه زعقلى و..(مروه فجاه لقت انها مش فاكره ايه اللى حصل اخر حاجه فكرها ان احمد زعق بس ايه اللى حصل بعد كدا مش فاكره حاجه وكانت حاسه ان رجليها ملزقه بس مش فاهمه ايه اللى حصل)
ايمى/ايهههه يا بنتى وبعدين
مروه/ايه ؟
ايمى/مالك يا مروه ..بقولك ايه اللى حصل بعد كدا
مروه/(بتحاول تالف حوار) مفيش قوتله دى غلبانه وكدا لحد ما ادانى الكارنيه
ايمى/يا شيخه بسهوله كدا ...طيب ما راجل طيب اهو ...
مروه/اه ...أوى ..هاتى يابت الشاورما انا جعانه (مروه غيرت الموضوع علشان مش فاهمه ايه اللى حصل وازاى اخدت الكارنيه من الدكتور مروه فاكره لحد ما دخلت وفجاه الذكره رجعتلها وهى طالعه من المكتب ومعاها الكارنيه ...ايه اللى حصل مابين الفترتين دول مش فاكره حاجه منها)
(اقطع على المشهد ده وادخل على حسام فى الجيم وهو بيمرن الجيم اللى بيشتغل فيه حسام جيم من المشترك بيبقى رجاله وستات سوا وحسام بيمرن عادى جدا فجاه حس ان فى حاجه وجعاها فى بضانه فاافتكر ان يكون عمل حركه غلط وهو بيمرن وعلشان كدا اد للجروب بريك 10 دقايق علشان يدخل الحمام وفعلا دخل الحمام وبيبص لقى المفاجئه )
حسام/احا ....ايه ده (حسام بيبص لقى زبره كبر اوى عن العادى اللى كان فيه زمان زبر احمد كان 15 سنتى فجاه بقى 22 سنتى ومن نوع اللحمى اللى هو حجمه كدا من غير مايقف مش بيتمدد بالدم وده نوع مش ناس كتير بتبقى كدا ) ايه العبط ده ...طيب ده من ايه ....اهدا يا حسام اهدا ...فكر فى حاجه تهديك ....مايه ساقعه فى الشتاء .....(اعد يفكر فى حاجات تهديه مفيش لحد ماجيت حد بيخبط)
ايمن/كابتن حسام ....انت بخير
حسام/اه يا ايمن جى بس معدتى بس وجعانى ...بقولك ايه ..اطلبلى نعناع لحد ما اطلع
ايمن/حاضر يا كابتن
حسام/(بيبص لزبره ومش مصدق انه كبر اوى كدا احساس ان فى حاجه جديده ظهرت فى جسمك ومش اى حاجه ده حلم اى راجل انه يبقى عنده زبر جامد ..وده ايه زبر 22 سنتى عريض وراسه كبيره ....طلع حسام وهو زانق زبره فى البوكسر وجايبه على جمب علشان ميبانش واول لما طلع ورجع يمرن تانى)
ايمن /النعناع يا كابتن
حسام/(حسام راح شربه على بوق واحد علشان يهدى الدنيا هو مش عارف يمرن والمفروض حسام بيمرن كلاس زومبه واللى مش فاهم ده بيقف قدام الجيم كله يعمل حركات والجيم بيقلده فاتخيل انت بقى المهم النعناع معملش حاجه لان زى ماقوتلك الزبر اللحمى ده بيبقى حجمه الطبيعى مش بيتاثر بالدم زى الازبار التانيا)
كل اللى فى الجيم رجاله وستات/(الكل بيبصوا على زبر حسام باين انه شايل خشبه فى البنطلون ومش عارف يتحركه علشان بيحاول يدريه )
مدير الجيم/ حسام تعالى
حسام/ايوا يا مستر امجد
مدير الجيم/(اخده على جمب) ايه يا حسام ...انت واخد ايه ؟
حسام/واخد ايه ...لا انا ماليش فى الحاجات دى خالص
مدير الجيم/امال ايه مالك ...الدنيا واقفه ليه كدا ...(عمزلوه ) فى واحده حلوه فى الكلاس
حسام/(ضحك) لا خالص انت عرفنى انا بس مش عارف مالى انا اخدت نعناع علشان يهدى وبرضو مفيش
مدير الجيم/طيب بص ادخل الحمام ...صرف الدنيا علشان المنظر مش ظريف وخالى كابتن مينا يكمل مكانك
حسام/ماشى يا مستر امجد ....(شاور لمينا ) مينا معلش كمل مكانى (حسام دخل الحمام ) حاعمل ايه انا فى المصيبه دى محدش حايصدق ان زبرى كبر فجاه ...أنا نفسى مش مصدق
(اقطع المشهد هنا واطلع على داليا فى البيت وهى اعده مع منى صاحبتها)
داليا/انا زهقت مش عايزه اذاكر
منى/يا بت بطلى دلع احنا مذكرناش حاجه من الصبح
داليا/زهقت وجعانه اوى
منى/انتى كل حاجه كدا همك على كرشك ...يابت فكرى زى البنى ادمين
داليا/(داليا كلام منى ضيقها) انتى بتكلمينى كدا ليه ....اتكلمى عدل
منى/حاضر
داليا/(استغربت علشان هى ومنى دايما بيتخانقوا ) حاضر من غير خناق ..مالك يا منى انتى كويسه
منى/اه كويسه
داليا/طيب قومى هاتيلى حاجه ساقعه من التلاجه
منى/حاضر (منى قامت دخلت المطبخ وجابت حاجه ساقعه لداليا منى صاحبه داليا الانتيم فا عرفه البيت كله)
داليا/ايه ده ...بنفسك ...لا النهارده الناس اتجننت ولا ايه وانا كل ما اقول حاجه تتسمع (داليا ركزت كدا ان فعلا كل مابتقول حاجه بتتسمع بس مش متاكده فا قالت تتاكد )منى انا احلى واحده فى صحابنا صح
منى/صح
داليا/منى اشربى الحاجه الساقعه دى انا مش بحبها
منى/حاضر (منى مبتحبش الحاجه الساقعه من زمان وعمرها مشربتها ومع ذلك فتحت الحاجه الساقعه وشربتها )
داليا/(ضحكت اوى ) ايه دى بجد ...ولا انتى بتعملى فيها مقلب ...بس اكيد مش حاتعملى حاجه طول عمرك مبتعملهاش علشان تعملى مقلب فيا......انا لازم اجرب حاجه اكبر....منى سيبى الحاجه الساقعه
منى/حاضر (سبتها)
داليا/اممممممممم ...التجربه بقى اللى حاتاكد ....منى اقلعى البلوزه والبراه
منى/حاضر (منى قلعت البلوزه وحاتفك البراه)
داليا/بس بس يخربيتك ...(بصتلها) تعالى الاوضه بتاعتى
(دخلوا هى ومنى )بصى انا مش عارفه ايه اللى بيحصل بس انا الفكره مجننانى ...وبصراحه فى موضوع كدا كان نفسى اجربه معكى بس كنت خايفه تقفشى عليا ....منى اقلعى ورينى جسمك
منى/حاضر(قلعت منى كل هدومها وبقت واقفه عريانه)
داليا/احاااااا ده بجد ....(داليا قلعت واعدت على السرير ) منى تعالى الحسى كسى
منى/حاضر(منى جات على كس داليا واعدت تلحس شفايف كسها وزمبوره وتمص كسها وداليا بتلعب فى بزازها )
داليا/اححححححححح يا متناكه ....لسانك يجنن
(اقطع على المشهد ده وادخل على مشهد شوقيه فى البيت بتاعها )
شوقيه/ايوا يا ست المبروكه ده اللى حصل
ست المبروكه/انتى ازاى تعملى كدا يا شوقيه ....انتى مش عارفه المصيبه اللى عملتيه ده
شوقيه /ساعتها غضب يا ستنا وعايز اصلحها
ست المبروكه/تصلحى ايه ماخلاص ...التعويزه دى ادتهم قوه هما نفسهم مش حايعرفوا يتحكوا فيها وحاتبقى السبب فى انها تخلص عليهم ...التعويزه مش انتقام زى ما انتى فهمتى ..أنتى عملتى منهم وحوش ...لو عايزه نصحتى ابعدى عنهم ..دول حايبقى خطر على اى حد يتعملوا معه
شوقيه /ازاى يا ستنا انا مش فاهمه حاجه
ست المبروكه/افهمى يا شوقيه ...التعويزه دى حاتوزع القوه عليهم
ا/حد حايعرف المستقبل
2/حد حايقرا الافكار
3/ حد حايعرف الاسرار المخفيه
4/حد حايبقى عنده قدره جنسيه رهيبه
5/اخر حاجه حد يبقى قادر يسيطر على اللى قدامه ويخليه يعمل اى حاجه يقوله عليها
ست المبروكه/انتى متخيله لو الخامسه دول اتحلوا حايعملوا ايه ولو اتخلفوا حايبقى الحياه بنهم شكلها ايه ....انتى طلعتى مصيبه للدنيا احنا مخبينها من سنين يا شوقيه ...انتى لازم تتعقبى على اللى عملتيه
شوقيه/لا ارحمينى انا خدمتك
ست المبروكه/خلاص مبقاش ينفع المصيبه دى لازم تتلحق قبل ما الخراب يجى علينا كلنا
ارجو يكون الجزء ده عجبكم انا بحاول اوفق بينى القصه هنا وقصه سلاح مرات خالى الفتاك وعلشان كدا مواعيد نزل الجزء هنا مش محدده اول لما بكتب جزء حانزله على طول حاستنى رايكم ومش عايز متابعه فى صامت دى قصه مسابقه عايز اعرف رايك شكرا ليكم

عفريت فى بيتى الجزء الثالث
اولا/احب اشكر كل صحابى واخواتى بجد اللى شجعونى فى وقت كنت حاسس ان القصه مش حاتعجبكم فابجد شكرا ليكم ومش عايزين متابعه فى صمت احب اعرف رايكم
(نرجع للقصه كنا وقفنا عند)
شوقيه/ايوا يا ست المبروكه ده كل اللى حصل
ست المبروكه/انتى ازاى تعملى كدا يا شوقيه ....انتى مش عارفه المصيبه اللى عملتيه ده
شوقيه /ساعتها غضب يا ستنا وعايز اصلحها
ست المبروكه/تصلحى ايه ماخلاص ...التعويزه دى ادتهم قوه هما نفسهم مش حايعرفوا يتحكوا فيها وحاتبقى السبب فى انها تخلص عليهم ...التعويزه مش انتقام زى ما انتى فهمتى ..أنتى عملتى منهم وحوش ...لو عايزه نصحتى ابعدى عنهم ..دول حايبقى خطر على اى حد يتعملوا معه
شوقيه /ازاى يا ستنا انا مش فاهمه حاجه
ست المبروكه/افهمى يا شوقيه ...التعويزه دى حاتوزع القوه عليهم
ا/حد حايعرف المستقبل
2/حد حايقرا الافكار
3/ حد حايعرف الاسرار المخفيه
4/حد حايبقى عنده قدره جنسيه رهيبه
5/اخر حاجه حد يبقى قادر يسيطر على اللى قدامه ويخليه يعمل اى حاجه يقوله عليها
ست المبروكه/انتى متخيله لو الخامسه دول اتحلوا حايعملوا ايه ولو اتخلفوا حايبقى الحياه بنهم شكلها ايه ....انتى طلعتى مصيبه للدنيا احنا مخبينها من سنين يا شوقيه ...انتى لازم تتعقبى على اللى عملتيه
شوقيه/لا ارحمينى انا خدمتك
ست المبروكه/خلاص مبقاش ينفع المصيبه دى لازم تتلحق قبل ما الخراب يجى علينا كلنا
شوقيه/طيب حاتعملى ايه يا ست المبروكه
ست المبروكه/اول حاجه لازم انتى تتعقبى على اللى عملتيه ده
شوقيه/(نزلت على رجليه ) لا السماح يا مبروكه ...انا كنت غلطانه ...ألسماح
ست المبروكه/الغلط ليه حدود اللى انتى عملتيه ده ممكن يدمر الدنيا كلها انتى متعرفيش القوه اللى اتدهالهم دى لو اتحدت فى واحد ممكن يعمل ايه
شوقيه/ماهى اتوزعت يا مبروكه اهو
ست المبروكه/مع مرور الوقت وده مش حايبقى وقت كتير كل واحد منهم حايبقى عايز يبقى اقوى وعلشان يبقى اقوه حايموت التانى علشان ياخد قوته ...انتى بغبائك علشان تنتقمى منهم خالتيهم اقوى من البشر وهما اول لما يفهموا سر القوه الجديده اللى هما فيها حايدور على مصدر لقوه جديد وهنا حايخلصوا على بعض والاخير حايبقى عنده المميزات الخامسه وهنا ممكن يسيطر على العالم كله ..ده واحد عارف المستقبل والاسرار بيقرا الافكار وعنده قوه جنسيه جباره واخيرا يقدر يسيطر على اى حد
شوقيه/طيب التعويزه دى ملهاش تعويزه تبطلها او تعكس مفعولها
ست المبروكه/لا مفيش ...التعويزه دى لازم اللى اتصابوا بيها هما اللى يحربوها ....لازم كل واحد منهم يرفض القوه الجديده دى ولما الخامسه يتحدوا ويرفضوا القوه هنا التعويزه تنتهى....قوليلى بقى يا شوقيه ..حد يبقى معه القوه دى ويرفضها
شوقيه/(بتعيط) انا ايه اللى عملته ده ....
ست المبروكه/شوقيه يا بت جميله ....انتى لازم تتعقبى على اللى انتى عملتيه وتبقى عبره وعلشان كدا (مبروكه قرت كلامى مش مفهوم واسامى ملوك جن وبصت لشوقيه وفجاه )
شوقيه/(شوقيه صغرت اوى اوى لحد مابقت دبانه)
ست المبروكه/حاتفضلى فى الصوره دى لحد ما التعويزه تتفك وعقوبتك انك تحربى علشان تعيشى ......يالا انصرفى
شوقيه/(شوقيه طارت من الشباك للشارع وهى فى شكل دبانه )
ست المبروكه/ودلوقتى انا لازم اتحرك بنفسى واحاول احل الموضوع(مبروكه قرت حاجات تانى ورمت بخور وفجاه شكلها اتحول وبقت شوقيه وفضلت تجرب صوتها لحد ما بقى صوت شوقيه وطلعت من الاوضه )
فريال/فى ايه يا ماما انا مش فاهمه حاجه
ست المبروكه(فى صوره شوقيه)/لا مفيش حاجه يا بنتى موضوع كدا وعدا المهم حضرى شنطتك انتى حاتسافرى لخالتك فى البلد
فريال/خالتى ايه دلوقتى ياماما ....مش لما افهم الاول
ست المبروكه(فى صوره شوقيه)/(بصت فى عينها) انتى حاتسافرى ومش حاترجعى غير لما اقولك ومتكلميش حسام ..يالا اتحركى
فريال/(فريال كانت زى المتخدرين اخدت الكلام ونفذته) حاضر (دخلت تحضر الشنطه وهى زى المكن مش واعيه لحاجه)
ست المبروكه(فى صوره شوقيه)/ودلوقتى انا لازم اعرف العيله دى بتتحرك ازاى (دخلت الاوضه اللى فيها المبخره وكل حاجات السحر واعدت تنادى على اسامى جن ولحد ما فتح قدامها صوره اسامه فى المكتب)
فتحى/(زميل اسامه فى الشغل) اسامه ..انت جيت ازاى بدرى ..ده المترو
اسامه/اه عرفت ...ألواد اللى رامه نفسه
فتحى/عيل غبى ..حد ينتحر كدا
اسامه/انت متعرفش هو كان مضغوط ازاى بعد ما عرف اطرد من بيته علشان مدفعش الايجار وخسره شغله
فتحى/(بيضحك) وانت عرفت ازاى ...اوعى تكون انت اللى رميته
اسامه/(بصله بصه خليته بطل ضحك) لامش انا اللى رميته ....بس بتوقع (ضحك اوى)
فتحى/(ضحك) يخربيتك يا اسامه ...انا خوفت منك فى الاول
اسامه/لا متخفش ...انت حبيبى يا فتحى
فتحى/طيب حاتتفرج على متش السوبرمعانا ولا مش حاتيجى علشان منحفلش عليك زى كل مره
اسامه/(بصله) لا المره دى حاجى ...ولو اخدنا السوبر حاتدفع انت المشاريب ولو انتو اللى كسبتوه حادفع انا
فتحى/حلو اوى انا حاخد مانجه وسندوتشات كمان ...يا ابنى انتو بقالكم سنين اوفياء جات على دى واوعى تفتكر السوبر الافريقى ده حايفرق احنا غير يا برنس
اسامه/حانشوف يا فتحى ...متستعجلش...حانشوف النتيجه النهارده ايه (عزيزى القارئ لو مش عارف ده السوبر المصرى 2019 ومعروف مين طبعا اللى كسبه )
فراش/(بيدخل) استاذ اسامه ...مدام نانى عايزك فى مكتبه
فتحى/انت نيلت ايه يا اسامه دى نانى دى مبتظهرش غير فى المصايب
اسامه/(ابتسم ابتسامه صفره) متقلقش ...الموضوع كويس (اسامه راح مكتب نانى خبط ودخل)
مدام نانى/ اهو ده الموظف اللى قوتلك عليه
فوزى/اه ..ده اسامه ..من الموظفين المجتهدين يا فندم من زمان ...اكيد اللى قالوا كانت غلطه او حاجه
اسامه/انا مغلطتش ..أنا قولت لحضرتك بلاش المشروع ..والقرار ليكى
فوزى/ايه يا اسامه ...ده انا بقول عليك مجتهد ..ازاى مشروع بالحجم ده تقول عليه بلاش
اسامه/المشروع مخالف من الاول وانت عارف كدا كويس واللى حايعدى الموضوع خلاص مش مكمل
مدام نانى/انت بتقول ايه ...بص يا فوزى نفس كلام الصبح (تليفون رن) الو ...ايه ...ينهار اسود
فوزى/فى ايه ؟
مدام نانى/ماشى ..خلاص ..سلام ....(بصت لاسامه ولفوزى) مطاوع بيه رئيس الحى اتمسك دلوقتى بقضيه رشوى فى مكتبه واتوقف على العمل واتحول للنيابه الاداريه
فوزى/ايهههههههه(بص لاسامه ) انت عرفت ازاى...انت ليك يدى فى اللى حصل
اسامه/(ضحك بسخريه) وانا ابقى مين علشان يبقى ليا يد ..انا بس بتوقع صح ...مش بامشى وراه احلام
مدام نانى/فوزى معلش سبنا شويه
فوزى/(متعجب) ايه ؟
مدام نانى/زى ماسمعت سبنا شويه
فوزى/(حايفرقع) حاضر (خرج)
مدام نانى/قولى بقى انت ايه حكايتك
اسامه/انا رجل عادى جدا ...بس بفهم شويه
مدام نانى/اممممم...طيب يا استاذ بتفهم ممكن تقولى ايه اللى جى
اسامه/اللى جى كتير بس اللى يبقى مستعدله
مدام نانى/ حلو ...ايه بقى ؟
اسامه/لا كل حاجه وليها تمن يا استاذه
مدام نانى/تمن ايه مش فاهمه
اسامه/تمن المعلومه اللى حادهالك وحاتعملى منها فلوس كتير
مدام نانى/معلومه ايه ؟
اسامه/لا نتفق على السعر الاول
مدام نانى/وافرض كلامك طلع غلط
اسامه/كل حاجه لازم يبقى فيها رسك ..مخاطره ...مفيش حاجه مضمونه ....ولا ايه؟
مدام نانى/امممممم ...وايه الحاجه اللى انت عايزها
اسامه/هما حاجتين ...مش حاجه ..الاولى 1 فى المايه مش الربح فى المشروع وده حايبقى ملاليم بنسبه للفلوس اللى جايلكم
مدام نانى/والتانيا
اسامه/التانيا دى ...انا من زمان كان عندى مبدء فى الحياه هو ان السعاده دايما بتكون فلوس وستات والفلوس حاتيجى يبقى فاضل ال...
مدام نانى/انت بتلمح لايه يا مجنون انت ...امشى اطلع بره بدل ما اجيب الامن وتطلع بفضيحه
اسامه/(اعدت وحط رجل على رجل ) لا انا مش حاطلع بفضيحه ولا حاجه ...
مدام نانى/يا سلام وجايب الثقه دى منين
اسامه/علشان انا عارفك كويس وعارف انتى بقيتى هنا ازاى من ايام ماكنتى سكرتيره مقشفه فى فرع طنطا وزاهر بيه شافك راجل كبير ومحروم وشاف طبق قشطه ومن سكرتيره فى فرع طنطا وفجاه بقيتى سكرتيرته هنا وكل اللى يجى لزاهر بيه المكتب مقفول وتطلعى من عنده ركبتك حمره والراجل نفسه مقطوع ..وكل الشركه كان عارف انك شر...
مدام نانى/بتقول ايه
اسامه/شريفه ...متفهميش غلط وانك خالتيه يتجوزك علشان يبل البلبل ...لا شريفه شريفه يعنى ...وبقيتى المدام وهوب الراجل مستحملش كل يوم فيجاره ...سنتين وخلع (بصلها) ويمكن مات من حاجه تانيا ولزقنها فى الفياجره
مدام نانى/(بخضه)انت كذاب ...مفيش حاجه من الكلام ده حصل
اسامه/انا عارف...انا بفكر بصوت عالى ...ألمهم خالينا نفكر بصوره احسن ..أنتى ست اعمال وانا بقدملك عرض العمر ...مشروع حايريحك من قرف ابن جوزك ومراته اللى شويه وحاترميكى بره الشركه كلها ..وكل ده مقابل 1 فى الميه وبلوجوب من بتوع زاهر بيه ...على العموم براحتك ...انا ماشى خالص (طالع من المكتب وفتحت الباب)
مدام نانى/استنى ...
اسامه/(قفل الباب)انا قولت كدا برضو
مدام نانى/وانا ايه اللى يضمنلى ان كلامك صح ؟
اسامه/(ضحك ضحك تخوف) ولا اى حاجه ...هو عرض تقبلى او ترفضيه ها موافقه
مدام نانى/بس طبعا اللى حايحصل ده سر
اسامه/فى بير مالوش ارار ...يالا بينا
مدام نانى/بلو جوب بس
اسامه/دلوقتى اه
مدام نانى/يعنى ايه ...مش فاهمه
اسامه/مضيعيش حلاوه اللحظه باسئله مالهاش لازمه (اسامه فتح السوسته وطلع زبره وراح على نانى حطه فى بوقها) اه ه ه
مدام نانى/براحه مش كدا ...انا مش شرموطه
اسامه/انتى اوسخ ...(اسامه حط زبره فى بوق نانى ورفع راسها وبص فى عنيها ..اسامه شاف زاهر وهى واجع على الارض وبيقولها الحقينى يا نانى وهى اعده على الكرسى بتشرب سجاره وبترقبه بيموت وهو ماسك قلبه وبيطلع فى الروح وهى جمبه شايفه بيموت بدم بارد ....اسامه رجع لوره وخاف)
مدام نانى/ايه.... فى ايه ؟
اسامه/(اسامه حاول يبقى طبيعى) لا مفيش حاجه ...كملى يا لبوه (رجع زبره فى بوقها)
مدام نانى/متشتمش
اسامه/مش عايز صوت ...يالا (نانى بتمص زبر اسامه علشان تضمن الفلوس ..لكن اسامه بيبص فى مرايا فى المكتب لقه شكله فى المرايا متغير وبيكلم نفسه (عزيزى القارئ تخيل معايا اسامه بيكلم واحد تانى فى المرايا بس نفس شكله )
اسامه فى المرايا/انت مين انا مش كدا ...انا عمرى ما اخون ريم مراتى ولا اشوف واحده موتته جوزه كدا واسكت ...انا انسان كويس
اسامه/(بيرد فى دماغه) وعلشان كدا الكل داس عليك وعملوك ممسحه لجزامهم ...
اسامه فى المرايا/لا انا مش كدا ...انا الكل بيحبنى وبيحترمنى
اسامه/(فى دماغه) مين ده اللى بيحبك ...نانى من كام ساعه مكنتش تعرف حتى اسمك ..لكن معايا اهو زبرى فى بوقها وبتمصه زى الكلب ...بص (قفش فى بزها جامد وطلعه من البلوزه ) كنت تقدر حتى تقربلها ,,,كنت ضعيف وفاشل ...
اسامه فى المرايا/لا ...انا مكنتش ضعيف ...انا كنت مبسوط بمراتى وعيالى ...وحياتى البيسيطه
اسامه/(فى دماغه) انى حياه ...مراتك اللى شايفه انك فاشل ولا عيالك اللى كل واحد فى ناحيه ....انا جبتلك الفلوس والمتعه واى ست انت بس شاورلى عليها وانا اجبهالك تحت زبرك
اسامه فى المرايا/لا انا مش عايز كدا انا عايز اعيش حياتى اللى بحبها
اسامه/(فى دماغه) خلاص مبقاش ينفع انا موجود انت تختفى باى يا اسامه ( شاور با ايده وحادفه فى حفره ....اسامه اللى فى المرايا رجع لوراه كانه دخل فى حفره جواه دوامه واختفى )
مدام نانى/ايه .. بتشاور لمين
اسامه/لا متاخديش فى بالك ....انا بحاسب نفسى ...ازاى كان قدامى المزه دى واسبها كل ده
مدام نانى/بقولك ايه مالوش لازم الحوارات احنا بنا ده شغل
اسامه/حتى لو شغل مينفعش معبرش على راى فى الجمال الفاجر اللى قدامى ده
مدام نانى/(بصتلى ) بجد
اسامه/الست حاتفضل ست (ضحك) بس يا روحى ...زاهر بيه ده كان لازم يفرقع ..حد يبقى معه حته القشطه دى ويستحمل ...
مدام نانى/(نانى الكلام جاب معاها وكسها بدء يسيح فابتحاول تقفل عليه برجليه)
اسامه/سبيه يتنفس..ويغرق ...ده الوحيد اللى مبيكذبش فى مشاعره ولا بيقول حاجه غير الحقيقه ...ادلع يا حبيبى برحتك
مدام نانى/بس بقى ...انا لابسه فاتح وحيبان
اسامه/طيب خاليها النهارده مص بس وبعد كدا ادلع حبيبى برحتى
مدام نانى/احنا قولنا بلوجوب وبس
اسامه/ماشى ...ركزى بقى ...ده مسمار بملالين
مدام نانى/(ضحكت وكملت مص لحد ما اسامه جابهم فى بوقها وبلعتهم وقامت من على الارض بالعافيه)
اسامه/ايه ..مالك ...شكل ركبك مش زى زمان ...ده عيب السكرتيره لما تترقه (ضحك)
مدام نانى/سيبك بقى من الهزار ...أيه المشروع ده
اسامه/ حانسحب من السوق كل الكمامات الطبيه والمطهرات والسنتايزر وكل حاجه بتعت التطهير
مدام نانى/احااااااااااااا,,,,انت بتشتغلنى ...ايه لازمته هو فى حد بيشتريها انت اكيد مجنون
اسامه/متقلقيش حايشتروها ... فى شهر مارس الجى الحاجه حاتزيد الطاق 10 اسمعى كلامى(اسامه كان بيشوف حاجات فى المستقبل بس لسه ميعرفش يربط الاحداث فى بعض)
مدام نانى/ايه الجنان اللى انت بتقوله ده ,,,لا طبعا انا مش حاعمل كدا
اسامه /براحتك ....انا قوتلك من الاول العرض بتاعى انتى حره تقبليه او ترفضيه فكرى كويس وانا فى مكتبى ...اه شكرا على البلوجوب بجد ..محترفه
(اقطع المشهد هنا واطلع على مشهد مدرسه ريم بعد ماقرت افكار سامى زميها وخليته يجيب لبنه قدامها ريم راحت على الفصل وبدات تشرح وهى بتشرح والفصل ساكت خالص سمعت افكر البنات فى الفصل)
بنت1/هى الشرموطه دى بتقول ايه؟
بنت2/يارب متسالنيش انا معرفش حاجه على الماده دى
بنت3/انا حاعمل انى خايفه علشان لما تسالنى ابهرها
بنت4/انا مش فاهمه بيعلمونى ليه ما يجوزونى زى اختى واعد فى البيت بلا تعليم بلا خرا
بنت5/(سالى)احااااااا يا ريم ..بزازك نافره وحلمته واقفه ليه يا لبوه ...شكلك كنتى بتتناكى قبل ماتيجى ...اه يا لبوه نفسى اخدك بين فخادى تمصى كسى واخليكى كلبتى تمصى كسى واشخ عليكى واحميكى
ريم/(ريم سمعه الكلام ده كله وكلام سالى هيجها اوى ..ريم من زمان فاكره ان محدش مهتم بيها وانها كبرت وعلشان كدا التعويزه اشتغلت معها لما حست با اعجاب الناس اللى ادها قوه كل واحد من الخامس فى سبب خالى التعويزه تشتغل معه ريم سمعت سالى بتقول)
سالى/(بتفكر فى دماغها وهى ايدها على كسها من تحت الدسك )اه يا لبوه لو تقومى وتورينى طيزك ...علشان انكها بزبرى ..وافضل اركبك لحد ماتقعى منى وبرضو مش حارحم كس امك
ريم/(ريم من الكلام كسها ولع وخصوصا دى بنت معدتش ال18 سنه فى مدرسه ثانوى لما تبقى هايجه اوى على مدرستها دى حاجه تسخن وعلشان كدا ريم عملت كدا) كل يركز معايا ...انا حاكتبلكم العناصر على السابوره (قامت ريم وبتكتب على السابوره براحه اوى )
بنت1/ ماتخلصى يا لبوه بقى عايزين ننزل الفسحه
بنت2/حلو اوى اتشغلت بالكتابه يبقى مش حاتسال
بنت3/الحصه حاتخلص ومسالتنيش ..امال اعده بذاكر طول الليل امبارح ليه
بنت4/ انا حاسمى عيالى احمد وعلى ..لا بلاش على العيال حاتتريق عليه وتقوله امك ..ام على ..(بتضحك)
سالى/ايوا بقى ياملبن ..براحه خالص وعلى مالهلك ...انا حلمه بزى بقت نار عليكى يا وسخه ...وزبرى واقف ...محدش يعرف انى عندى زبر احا نفسى اجيب البيت واغتصبك هناك يا متناكه
ريم/(فى دماغه ..احا البت طلعت شيميل ...انا كنت بسمع على النوع ده بس عمرى مشوفته بس البت شكلها بنت خالص ...احا بت وبزبر يخربيتك ولعتينى )(الجرس ضرب)
البنات/هاااااااااااا (علشان دى الفسحه والبنات كلها نزلت وريم بتلم حاجاتها)
سالى/(راحت لريم) ابلى ريم
ريم/فى ايه يا سالى
سالى/حضرتك مدرسه شاطره اوى ..
ريم/شكرا يا حببتى ..
سالى/بس انا عندى مشكله
ريم/ايه
سالى/انا حماره مش بفهم اوى
ريم/لا يا حببتى متقوليش كدا ..انتى بس عايزه تركزى شويه
سالى/طيب ممكن اطلب منك طلب يا ابلى
ريم/ايه يا سالى
سالى/ممكن اخد عند حضرتك درس
ريم/(ريم هنا فهمت تفكير سالى) بس انا مبديش دروس يا سالى ...(بصتلها) بس ممكن علشانك ..تعدى عليا فى البيت اديكى مجموعه تقويه
سالى/لا بيت حضرتك ايه ...ابويا مبيرضاش ..لو فيها تعب ممكن تجيلى البيت انا اغلب الوقت بابا فى الشغل وماما متوفيه .
ريم/يا حببتى ...خلاص حاضر اجيلك اديكى درس
سالى/(بزاز سالى وقت)خلاص ..حاستنى حضرتك النهارده الساعه 7 بليل ...والعنوان (قالتلها العنوان ) ماشى يا ابلى
ريم/النهارده يا سالى ؟ لازم
سالى/اه معلش ..انا خلاص مش قادره ..السنه بتروح منى
ريم /ماشى يا سالى النهارده ...يالا علشان تلحقى الفسحه
سالى/حاضر يا ابلى (سالى طلعت من الفصل وبتقول فى دماغها..احا يا متناكه النهارده حاتبقى ليله دخلتك عليا مش حاسيب فيكى حته مش حانكها ..انا لازم اجيب عليه كاندم شكلها ليله مطوله اوى)
ريم(بعد ما سالى طلعت بتفكر فى دماغها) اوفففف ...ايه اللى بيحصلى ده ...أزاى اوفق على كدا ...وانا عارفه انها عايزه تنكنى ...وازاى انا سامعه تفكرها ...انا مش فاهم اللى بيحصلى (ريم فجاه بتغير لشخصيه تانيا وبتتكلم ) ايه مالك ..عمله فيها محترمه ليه ..ده من امتى ده ...ما انتى من زمان كان نفسى تتعكسى وتبقى مرغوبه من الكل ...ياما صدرتى طيزك فى الاتوبيس للعيال تبعبص فيها ...وكنت بتبقى نازله فرحانه ياما لبستى كلوتات ضيقه علشان تحسى بالبعبوص ....لما جاتلك الفرصه دلوقتى مش عايزه (بتبص لمسطره ازاز صوره ريم جواها)
صوره ريم/اه كنت بعمل كدا بس كان فى المدارى محدش يعرف ..كنت بعمل توازن بين ريم الام المحترمه و بين ريم البنت اللى عايزه تتعاكس اللى معشتش المراهقه والحب انا اتجوزت 18 سنه اول راجل عرفته كان اسامه ..من حقى شويه جنان ..لكن مش افتح على الاخر كدا )
ريم /متنكريش ..انك مبسوطه اوى ..كسك ..من اول لما جيتى المدرسه وهو غرقان ...وجسمك مولع ....على العموم اوعدك ..انا حامبسط شويه فى جسمك وارجعك تانى وانتى امبسطى معايا ...دى ايام مش حاتتكرر ..دلوقتى بقى انا لازم اروح بدرى علشان انضف كسى وجسمى من الشعر علشان سالى تركبنى وتمتعنى ...انتى كنتى مهمله اوى يا ريم فى نضافه كسك
صوره ريم/ يعنى حانضفه لمين ..اسامه بيرجع ميت من الشغل
ريم/خلاص الايام دى عدت خلاص جسمك ده حايتمتع كتير الايام الجايه ...عايزين نشتى كام طقم لانجيرى جامدين كمان بقولك ايه مش وقت راغى تعالى نبقى نتكلم بعدين (ريم شالت المسطره اللى فيه ريم الحقيقيه فى شنطتها وطلعت من الفصل)
(اقطع على المشهد ده وادخل على مشهد حسام فى الجيم بعد ما مستر منصور شاف زبره واقف اوى وخاله يروح علشان المنظر وحسام خالى زميله يكمل التمرين مكانه حسام دخل اخد شاور مايه ساقعه تلج والجيم مايته خزان واللى يعرف مايه الخزان فى الشتاء يفهم حسام كان بيتعذب ازاى )
حسام/اح ح ح ح ح ح ساقعه اوى ...(بيتنفض) ماتهدى بقى يا ابن الوسخه ...حاطلع امشى فى الشارع كدا ازاى
...يعنى كل مره كان بحلم زبرى يكبر ميحصلش وانا فى الشغل يكبر كدا ...أهدا بقى (زبر حسام زى ماقولنا ده حجمه الطبيعى يعنى لا مشروبات ولا مايه ساقعه حاتقصر المهم حسام بعد ماحولات كتير منفعش طلع لبس هدومه وطبعا باين ان حسام مخبى خشبه تحت النطلون ده 22 سنتى وتخين كمان المهم طلع ولقى من الحمام ولقى فى وشه هدى دى بنت مسئوله عن نضافه الحمامات الحريمى 22 سنه جسمها يجنن لازم ده جيم هاى كلاس ولازم كل اللى فيه يبقوا محصلوش حتى لو شغله بسيط المهم من حظ حسام الخراه هدى وقفته علشان هما يعتبر صحاب)
هدى/ايه يا كابتن مالك
حسام/(حسام مش فاهم قصدها ايه) ايه مالى ؟
هدى/مش بعاده تروح بدرى ده انت كنت بتبقى اخر واحد بتمشى من الجيم
حسام/اه معلش النهارده يومى مش اد كدا
هدى/ليه ما تحكى لاختك ..فى حاجه ولا ايه
حسام/لا يا هدى كله تمام بس عايز امشى
هدى/لا انا مش حاسيبك غير لما اعرف ..انت ياما وقف جمبى وانا مينعش اسيبك زعلان
حسام/يا ستى مش زعلان بس ...حاروح وبكره حابقى تمام
هدى/(قربت منه ) لا كدا شكله موضوع كبير هو مستر منصور زعلك
حسام/(فى الوقت ده هدى بتتكلم بس حسام فجاه حاسس بنار بتمشى فى زبره ..بص لهدى البت مكنه ..وبزازها نار واليونيفورم عليها لونه روز ومجسم علىها الواد الدم كله اتسحب من جسمه لزبره وزبره بق ىيزق البنطلون السويت بانس اللى حسام لبسه)
هدى/مالك يا كابتن وشك احمر كدا ليه
حسام/امشى يا هدى من قدامى
هدى/ليه انا زعتلك في ايه ..ده انت غالى عندى اوى
حسام/مش قادر (حسام اخد هدى على الحمام الحريمى اللى لسه طالعه من وهى بتحاول تصوت بس حسام كتم بوقها ودخلوا كابينه فى الحمام وقفل عليها )
هدى/(بتعيط) ابوس ايدك يا حسام ..متعملش كدا انا لسه بنت حرام عليك
حسام/(حسام نزل البنطلون وطلع زبره كان واقف اوى حاجه تخض..حسام نزل هدى على ركبها علشان تمص بالعافيه)
هدى/احااااااااااااا ايه ده كله ....انت واخد ايه ..(هدى بتمص يدوب ربع زبر حسام ومسكه با ايدها الاتنين وبرضو لسه فى جزء باين وحسام بيزوق راسها ويدخله لجواه ويطلعه علشان متموتش )
حسام/(حسام كان هايج اوى اوى ..اول مره يحس بالطاقه دى كلها فى زبره تحس فى نار بتجرى فى جسمك وطبعا هدى قدام الزبر ده مقومتش كتير وبقت بتسمع كلامه حسام قلعها الترنج من فوق وفك الستيان وناك بزازها اللى كانت واقفه ومدوره شكلها يجنن وده سخن حسام اكتر وكان بينيك بزازها بس برضو مش مكفيه وهو مش هادى حسام فك حزام بنطلون هدى)
هدى/لالا ...انا بنت ...ابوس ايدك
حسام/متخفيش انا حاتصرف (حسام لف هدى ودخل زبره بين رجليها وبقى بيفرش كسها وهى بقت مكيفه اوى من تفريش حسام وكان نص زبرى بيطلع لقدام بعد مايدخله ويطلعه بين رجليه )
هدى/اححححححححح بقى ..هو ايه مبيهداش ..هلكتنى
حسام/قوتلك امشى ..يا متناكه ..استحملى بقى ...انا عايز انيك اعمل ايه دلوقتى
هدى/نيك طيزى ..افشخها
حسام/هى مفتوحه
هدى/اه ..ساعات الكباتن بتبقى تعبانين زيك كدا وانا مبحبش ازعلهم
حسام/كسم قلبك الكبير يا لبوه (حسام نيم هدى على كسى الحمام وتف على زبره ويدوب دخل راس زبره فى طيزها وهدى بقى بتصوت وصوتها بقى عالى وحسام كتمها ووطيزها جابت ددمم حسام طلع زبره منها)طيزك بتجيب ددمم
هدى/مش مهم دخلته تانى ..زبرك يجنن
حسام/(حسام دخل راس زبره تانى ويدوب بيزوق حاجه بسيطه وهى بتتفشخ فعلا تحته حسام طلع زبره ولف هدى وخالها تمصه لحد ما حايجبهم وكانت المفاجئه حسام جاب لبن زى الخرطوم المايه كدا هدى لزقت فى الحيطه ...حاجه كدا زى الافلام البت بقت بيضه من كتر اللبن )
هدى/احاااااااااااا يخربيتك ...أيه ده كله ...انا هدومى كلها غرقت ....بس انت محصلتش يا عنتيل اوى كدا ....انا مش حاسيب زبرك ده انا حابقى خدمته ..كل يوم تنكنى كدا
حسام/سهله يا شرموطه المهم تعرفى تسدى عليه
هدى/لا ما انا مش حاسد عليه لوحدى ....انا حاظبط مع باقى البنات فى السنتر ونعمل عليك جدول ...علشان حرام تشيل الهم ده كله لوحدك
حسام/(ضحك) ماشى يا لبوه حاتعملى ايه دلوقتى
هدى/حاخد شاور ومعايا طقم زياده حالبسه ..المهم انت يا روحى ارتاحت شويه
حسام/اه بس مش عارف لامتى انا معايا رقمك ...لو وقف تانى اكلمك
هدى/تحت امرك يا روحى
حسام/(لبس هدومه وطلع)سلام يا لبوتى
هدى/(بتتوجع من طيزها) سلام يا فشخنى
(اقطع المشهد ده واطلع على مبروكه وهى واخد صوره شوقيه وفى البيت بعد ماخلت فريال تسافر وهى بتحضر جن وبعد ما قرت قريات كتر وبخور وكدا حصل)
صوت/مين اللى بيجرا انه يصحينى
مبروكه فى صوره شوقيه/ السماح والرضا يا ملك الجان الامر مستعجل وهام
صوت/فى ايه
مبروكه فى صوره شوقيه/ واحده معتوه قرت تعويزه سنغفار
صوت/(بعصبيه خاله الجدران تتهز) ايه ..ازاى التعويزه دى محميه من الالف السنين
مبروكه فى صوره شوقيه/ اللى حصل يا ملك الجنان وعلشان كدا اتجرات وصحيتك من نومك
صوت/انتى عارفه الخراب اللى حايحل على عالمك الضعيف ده بسبب التعويزه دى
مبروكه فى صوره شوقيه/ عارفه ..مقدره المصيبه دى
صوت/لا مش عارفه حاجه ..سنغفار ليه اتباع فى كل زمان ومكان ..ومع ظهور التعويزه دى ..اتباعه حايحاولوا يصحوا تانى ويرجعوا علشان ياخد قوته ويحربنى من تانى
مبروكه فى صوره شوقيه/ والعمل يا سلطان الجان
صوت/لازم نوصل للى اتقال عليهم التعويزه ونرقبهم كويس ونحميهم من اتباع سنغفار ..زهما حايحتاجوا اجسامهم علشان يحرروا سنغفار من تانى وفى نفس الوقت ده لازم هما من جواهم يحربوا التعويزه دى ويرفضوا القوه اللى اخدوها علشان التعويزه تنتهى ....ياتراه حايحصل ايه منك يا سنغفار انت واتباعك
ارجو يكون الجزء ده عجبكم وبعتذر على عدم الالتزام بمعاد ثابت للجزء بس فعلا انا محكوم بشغل وقصه تانيا حاستنى رايكم ودعمكم واخيرا زى ماقولت القصه دى خيال محصلتش او حصلت

عفريت فى بيتى الجزء الرابع
اولا /بعتذر جدا على التاخير بس فعلا اللى متبعنى من زمان حايعرف ان الشغل ضغط الوقت معايا وعلشان كدا يدوب بلحق اكتب جزء وارتباطى مع قصه تانيا كان عامل مشكله معايا بعتذر لكل اخواتى على التاخير
(نرجع بقى لقصتنا كنا وقفنا عند)
اقطع المشهد ده واطلع على مبروكه وهى واخد صوره شوقيه وفى البيت بعد ماخلت فريال تسافر وهى بتحضر جن وبعد ما قرت قريات كتر وبخور وكدا حصل)
صوت/مين اللى بيجرا انه يصحينى
مبروكه فى صوره شوقيه/ السماح والرضا يا ملك الجان الامر مستعجل وهام
صوت/فى ايه
مبروكه فى صوره شوقيه/ واحده معتوه قرت تعويزه سنغفار
صوت/(بعصبيه خاله الجدران تتهز) ايه ..ازاى التعويزه دى محميه من الالف السنين
مبروكه فى صوره شوقيه/ اللى حصل يا ملك الجنان وعلشان كدا اتجرات وصحيتك من نومك
صوت/انتى عارفه الخراب اللى حايحل على عالمك الضعيف ده بسبب التعويزه دى
مبروكه فى صوره شوقيه/ عارفه ..مقدره المصيبه دى
صوت/لا مش عارفه حاجه ..سنغفار ليه اتباع فى كل زمان ومكان ..ومع ظهور التعويزه دى ..اتباعه حايحاولوا يصحوا تانى ويرجعوا علشان ياخد قوته ويحربنى من تانى
مبروكه فى صوره شوقيه/ والعمل يا سلطان الجان
صوت/لازم نوصل للى اتقال عليهم التعويزه ونرقبهم كويس ونحميهم من اتباع سنغفار ..زهما حايحتاجوا اجسامهم علشان يحرروا سنغفار من تانى وفى نفس الوقت ده لازم هما من جواهم يحربوا التعويزه دى ويرفضوا القوه اللى اخدوها علشان التعويزه تنتهى ....ياتراه حايحصل ايه منك يا سنغفار انت واتباعك
(اقطع المشهد ده وادخل على اسامه فى المكتب اسامه بعد ماخلى نانى تمص زبره رجع مكتبه واعد مع فتحى)
فتحى/ايه يا اسامه كنت فين
اسامه/كنت فى حوار كدا يا فتحى
فتحى/حوار ايه ...ده فوزى جيه واعد يسالنى ..عليك
اسامه/فوزى ده ابن وسخه سيبك منه
فتحى/(بيشاوله يسكت) ايه يا عم فى ايه حد يسمعنا
اسامه/ما يسمعنا يعنى حايعمل ايه ....جمد قلبك اللى جى احسن بكتير
فتحى/احسن ايه يا عم ...يعنى حايحصل ايه ؟
اسامه/(قامله وبصله اوى) كتير متقلقش ...المهم متتعاملش مع انور سعيد
فتحى/مين انور سعيد ...انا عمرى مسمعت عن حد با الاسم ده
اسامه/متشغلش بالك ...حاتعرفه ...ابعد عنه ومتتعملش معه ...انت طيب وهو حايضيعك
فتحى/ياعم متجننيش مين انور سعيد ده ...بقولك ايه يا اسامه لو بتهزر ..قولى انت عارف انا بتروش لوحدى
اسامه/متتشغلش بالك انت مسمعتش منى حاجه ...انا حاروح اجيب سندوتش ...اجبلك حاجه معايا
فتحى/لا يا سيدى مش عايز ...لما اشوف فارس احلامى انور ده مين (اعد يضحك)
اسامه/(اسامه بصله اوى وابتدى يدى على انسان الى كدا فى عوجه راسه بصله اوى وشاف مشهد فتحى وهو بيقول )
فتحى فى المستقبل/انا ضعت يا اسامه ...الحيوان اللى اسمه انور اللى فتحتله بيتى واعتبرته زى اخويا خلانى اضمنه فى البضاعه وهرب...انا ضعت يا اسامه بيتى اتخرب وحاتسجن)
اسامه/(المشهد اختفى من قدامه) فتحى ..اوعى تتعامل مع انور انا بقولك اهو ....حايقولك اضمنه فى فلوس اوعى تسمع كلامه
فتحى/ياعم متجننيش ...مين انور ده ...انت تعرف ايه انا معرفوش
اسامه/(بصله) معرفش حاجه ...براحتك (سابه وطلع )
فوزى/اسامه
اسامه/ايوا
فوزى/ايه ..يا اسامه ...انت بتعلب من ورايا
اسامه/ولا بلعب ولا حاجه ...انت شوفتنى عملت حاجه
فوزى/امال ايه اللى بينك وبين مدام نانى
اسامه/طيب ماتسالها مش انت الراجل التانى هنا ..يا استاذ رشدى اباظه (اعد يضحك)
فوزى/ايه يا اسامه ..من امتى وانت كدا ده انت كدا غلبان وماشى جمب الحيط
اسامه/ما انا قولت كفايه مش بقى جمب الحيط وخالينى امشى فى نص الشارع
فوزى/وانت فكرك انا حاسيبك تشم نفسك عليا
اسامه/مش عارف ...بس نصيحه ليك ...فكر كويس قبل ما تعمل حاجه تندم عليها
فوزى/لا ده انت اتجننت بقى ...انا حاعرف اعلمك الادب (فوزى ساب اسامه وراح ناحيه الاسانسير فتح باب الاسانسير ودخل بس الاسانسير مكنش موجود فااتعلق فى الحبل )
اسامه/(اسامه جرى علشان يلحقه وهنا شاف اسامه التانى اللى جواه )
اسامه الشرير/انت حاتعمل ايه
اسامه/حانقذه
اسامه الشرير/ ليه ..سيبه مشبعتش من كتر ما الناس داست عليك ...حاتفضل حمار لحد امتى
اسامه/لا مهما حصل ..مش حاسيبه يموت
اسامه الشرير/ماتسيبه وانت فاكر انه كان حايسمى عليك
اسامه/برضو مش حابقى زايه
اسامه الشرير/بطل ضعف بقى هو حايموت وحايبقى مكانه فاضى ليك تبقى انت نائب المديره مكانه ..وتنكها براحته
اسامه/لا مش حاعمل كدا ....وانت مالكش دعوه بيا ...انا مش حاسيب حد يموت قدامى
اسامه الشرير/اسامه انت شايف المستقبل قدامك شايف فوزى وهى بيدبرك مصايب وانت مش عارف تلحق عليها منين ولا منين ....الحياه دى عايزه القوى ..لو فضلت كدا حايدوس عليك بالجزم
اسامه/انا عجبنى حياتى كدا ...مالكش دعوه انت ...(بيحرك علشان يلحق فوزى)
اسامه الشرير/(اسامه الشرير بيسيطر على رجله) لو الكلام مش حايفنع معك يبقى انا لازم ادخل سيبه يموت .,....استمتع وانت شايف خصمك ضعيف يطلب منك الرحمه وانت معندكش قلب ..بيموت قدامك ...استمتع بقولك
اسامه/(أسامه مش عارف يتحرك رجله اتشلت فى مكانها وهو شايف فوزى بيعافر وبيصرخ علشان حد يلحقه بس الدور كان فاضى والصوت مش حايتسمع اوى اسامه بيحاول يتحرك مش قادر وبيصرخ بس من غير صوت ..أسامه الشرير سيطر عليه بالكامل بقى روح محبوسه فى بترينه شايف كل حاجه بس مش قادر يتحرك ولا يغير حاجه من الواقع وفجاه اسامه الشرير بقى هو المسيطر على جسم اسامه)
اسامه الشرير/ايه يا فوزى مالك
فوزى/الحقنى يا اسامه ...
اسامه الشرير/اسامه مش هنا ...أنا اللى هنا
فوزى/(بصرخ) مش وقت هزار يا اسامه ...انا حاموت
اسامه الشرير/(نزل على الارض ومسكه جامد) طيب ماتموت ...وانت كان ليك لازمه اصلا وانت عايش
...سلملى على كل اللى ماتواوقولهم ..انى رجعت
فوزى/(بهستريه) انت مين ......
اسامه الشرير/انا العظيم ....اللى حايغير الكون كنت محبوس ورجعت ...وحاتشفوا منى ايام ...سوده (فى نحله طلعت من بوق اسامه واسامه مسك ايد اسامه كويس اوى ) امسك فى ايدى كويس ...حالعب معك لعبه ...النحله دى حاتقرصك
فوزى/لا يا اسامه انا عندى حسسيه من النحل ..انا كدا حاموت
اسامه الشرير/(ضحك اوى) ما انت كدا كدا حاتموت ....اللعبه بقى ...حاتموت من النحله ولا حاتموت من الوقعه ....ولا قلبك اللى انا سامع ضربات قلبه ده مش حايستحمل وحايقلف ...ها يا فوزى ...قولى ...حاتختار ايه ؟
فوزى/انت بتعمل كدا ليه (بيصرخ)
اسامه الشرير/وانت كنت بتعمل كدا ليه ...بتاخد شغلى وتنسبه ليك ....ياما ضيعت عليا فلوس ومراكز وكنت ساكت ...قولى بقى انت كنت بتعمل كدا ليه
فوزى/علشان غبى ,, وابن وسخه ...ارحمنى واوعدك مش حاعمل كدا تانى
اسامه الشرير/وعد يا فوزى مش حاتعمل كدا تانى؟
فوزى/ايوا وعد احلفلك (أعد يحلف)...مش حاعمل كدا تانى
اسامه الشرير/(فوزى تقل على ايد اسامه وفوزى كان ضخم فاايد اسامه احمرت اوى من الحمل) ما انت اكيد مش حاتعمل كدا تانى هما الميتين بيعملوا حاجه يا فوزى (اسامه نفض ايده وفوزى وقع واسامه كان بيص لفوزى لحد موقع فى بير الاسانسير ومات وطبعا الناس كلها اتلمت على الصوت والهبد ولما جم لقوا اسامه مغمه عليه وايده كلها حمره وبتجيب ددمم وبان انه كان بيحاول ينقذ فوزى لكن للاسف وقع والناس وهى بتبص على البير لقت كلمه مكتوبه بالاحمر ..انا رجعت من تانى ومش حارحم اللى سجننونى)
اسامه/ (وقتها اسامه رجع لجسمه من تانى وهو شايف مصيبه حصلت قدامه وكان قدامه اما انه يقول انه حاول ينقذه يا اما حايبقى هو اللى قتله وكدا يبقى متعمد وحايتسجن وفعلا الدنيا اتلمت والبوليس جيه)
ظابط/احكيلى ايه اللى حصل
اسامه/(بيمثل انه منهار) ابدا استاذ فوزى كان نازل وفتح بابا الاسانسير بصدفه وانا طالع من باب الشركه ونازل اجيب اكل من تحت المرحوم فتح ملقاش الاسانسير بس للاسف ملحقش نفسه وكان حايقع انا جريت وحاولت اللحقه بس مقدرتش مقدرتش (بيعيط)
ظابط/معلش يا استاذ شد حيلك ...حد يشوفلنا حد من الاسعاف يشفوا ايد الاستاذ ويحاول يوقف الدم اللى نازل منها
مسعف/(جيه واحد من الاسعاف اخد اسامه وبيعلجه فى عربيه الاسعاف وفجاه المسعف اتجمد و اتحول لاسامه الشرير) عجبتنى اوى ....برافو عليك ...أستمر على كدا
اسامه/استمر ايه حرام عليك ...موت الراجل وخالتنى اشوفه وهو بيموت ووقفتنى عاجز مقدرتش انقذه
اسامه فى صوره المسعف/بجمد قلبك يا اسوس ...بدل ما انت طرى كدا وخايب الحياه مش عايزه اللى زيك ....اجمد ومتتاخرش وانت مروح وانا عندى حاجات حاعملها ونتقابل بليل (المسعف رجع لحالتك الطبيعيه )
مسعف /انت كويس يا استاذ؟
(اقطع المشهد هنا واطلع على مروه فى الكليه هى وصاحبتها ايمى وهما مستنين اشرف خطيب ايمى )
مروه/ايه يا بنتى هو اشرف اتاخر كدا ليه
ايمى/مش عارفه هو قالى ربع ساعه وجى
مروه/طيب ماتستنيه انتى انا مالى اتربط معاكى انا ليه
ايمى/معلش يا ميمو هو اصلا حايخدنى نشترى حاجات لشقه بتاعتنا ترضى اختك تعد فى الشارع لوحده
مروه/لو حاعد كل ده واقفه اه يرضينى (ضحكوا )
اشرف/طيب ضحكونى معاكم
ايمى/ايه يا اشرف التاخير ده كله ؟
اشرف/اعمل ايه يا ايمى على معرفت اخلع من الشغل ما انتى فاهمه
ايمى/ماشى يا رخم ...خلاص يا ميمو يا حببتى لو عايزه تمشى
مروه/بقى كدا ...بتقلبينى يا بت ..اخص على الاخوات ...يالا اشبعوا ببعض (ضحكت وهى ماشيه فجاه شافت مشهد واشرف وايمى فى البيت وبيكتبوا ورقتين عرفى...وايمى بتقول لاشرف ان ده لازم يبقى سر محدش يعرفه وان هما عملوا كدا علشان يدروا على ان اشرف هاج عليها وفتحها وهما فى الشقه سوا علشان هما مخطوبيه والجواز بعد الجامعه وعلشان الدنيا تبقى ماشيه صح اتجوزوا عرفى )
مروه/(بصت لايمى) انتو ريحين فين؟
ايمى/ايه يا بت جالك زهيمر ولا ايه ما انا قوتلك رايحين نجيب حاجات للشقه
مروه/اممممممممم....طيب مش عيب ابقى صحبتك وتخبى عليا
ايمى/اخبى ايه ؟
مروه/تخبى انكم اتجوزتوا (الاتنين بلموا)
اشرف/ايه يا مروه اللى بتقوليه ده
مروه/ايه يا اشرف ..وانت فاكرنى حازعل دى ايمى دى اختى وانا افرحلكم
ايمى/انتى عرفتى منين
اشرف/عرفت ايه ....مفيش حاجه من الكلام ده اصلا
مروه/ليه يا ابنى مش انتو اتجوزتوا علشان نكت ايمى بغباوه وفتحتها
ايمى/(بتلطم) يالاهوى يالاهوى يالاهوى
اشرف/استنى يا ايمى....مروه انتى عرفتى منين ...ومين تانى يعرف
مروه/بص عرفت منين دى متهمكش ومين تانى يعرف برضو متهمكش ...طول ما انا ساكته يبقى محدش حايتكلم ...بس انا زعلانه منك اوى يا ايمى ...بقى يا كلبه انتى مش تحكيلى الجواز حلو ولا لا...على العموم ملحوقه ....انا حاشوف واحكم
اشرف/**** يفرحك يا مروه تتجوزى وتتهنتى فى حياتك وتشوفى كل خير
مروه/لا ده لسه بدرى اوى ...انا عايز اشوف دلوقتى
ايمى/انتى اتجننتى يا مروه ...
مروه/ليه وانا بقول حاجه غريبه ...انتو رايحين تعملوا كدا كدا سوا فى الشقه ..انا عايزه اتفرج ..اخد فكره يمكن يعجبنى الجواز واتجوز انا كمان
اشرف/(اشرف عينه لمعت لما فكره فى فكره بنتين مع بعض) وماله ..تعالى .بس نضمن منين انك متقوليش لحد
مروه/وانا حاقول لحد ليه ...انا بس عايزه اتفرج على الموضوع لايف ..اشوف البنات اللى بتصرخ دى بجد ولا تمثيل الموضوع بيوجع ولا بيبسط
ايمى/لا انا مش موافقه ....ايه يا مروه من امتى وانتى شرموطه كدا
مروه/يعنى علشان عايزه اشوف بقيت شرموطه امال اللى بتتناك دى تبقى ايه؟
ايمى/(ايمى حاتتعصب على مروه)
اشرف/(الراجل زبره اللى بيحركه) بس يا ايمى ...مفهاش حاجه ..دى صحبتك ولو زعلانها منعرفش حاتقول لمين تانى ...تيجى تتفرج مفيش حاجه
ايمى/ازاى يا اشرف دى حاجه خاصه جدا بنا انا مراتك على فكره مش بنت من الشارع
اشرف/ما انتى علشان مراتى خايف عليكى ومش عايز المجنونه دى تفضحنا ,,,,وفقى بقى وهى مره وخلاص
ايمى/(قلبت وشها بس ووافقت واشرف طبعا زبره حاينفجر من الفكره )
اشرف/خلاص يا مروه ايمى وافقت يالا بينا ..بس المره دى وبس احنا مش فرجه لحد
مروه/انا برحتى يا اشرف يالا بس علشان زبرك حاطلع عليا
ايمى/ايه ده ...انت هايج ؟
اشرف/يا بت هايج ايه ..ده الطبيعى ...انتى حاتصدقيها
مروه/طيب يالا ونشوف على الطبيعه (ضحكت ومشيوا وهما التلاته ساكتين وطلعوا الشقه البواب عارف ان اشرف وايمى مخطوبين وبيجيبوا العفش سوا ومروه عادى انها تبقى معاهم دى تخالى الدنيا امان اكتر المهم طلعوا الشقه ودخلواا البيت كان اغلبه فاضى بس فى سرير صغير بمرتبه اشرف دخل واعد هو وايمى جمب بعض ومروه فى وشهم)
مروه/ايه يا حبيبى وانا جايه اتفرج عليكم ولا ايه ...يالا
ايمى/انا مش مصدق انك تعملى كدا يا مروه ...ده انتى طول الوقت هاديه وساكته ...بجد مش مصدقه
مروه/لا صدقى ...ومضيعيش وقتك فى الكلام انا عايزه اشوف فعل
اشرف/يالا يا ايمى
ايمى/صعب اوى يا اشرف ...ده انا بكسف وانا وانت لوحدنا ..
مروه/لا متشغليش بالك بيا انا خالص ...اعتبرنى مش موجوده ...يالا بقى عايزه اشوف تفاصيل ومتكروتوش
اشرف/(اشرف طبعا كان حابب الفكره بس لازم يعمل انه مش بمزاجه وكدا وفعلا اخد ايمى فى حضنه وحاول يهديها علشان تدخل فى المود وبعد كدا فك طرحه ال**** وبيفك البلوزه وبعد كدا الستيان وباين بزازها)
مروه/(صفرت) اوبا ايه يا بت البز الجامد ده ...جامده البت دى يا اشرف اوى
اشرف/(اشرف هاج من كلام مروه ونزل يمص بزاز ايمى)
ايمى/براحه يا اشرف
مروه/براحه يا اشرف البت تحب الحنيه ...دلعها العب بالسانك على حلمتها براحه
ايمى/اسكتى يا مروه بليز
مروه/ايه يا ايمى ...مالك ..ده انا بدلعك ...طيب افشخها يا اشرف اللبوه دى انا غلطانه
اشرف/ (اشرف قلع وزبره بان زبر كبير كله عروق وراسه كبيره)
مروه/اوبا ....لا ده كدا الكلام اختلاف خالص ...ايه ده ..ده عمود مش زبر
اشرف/(اشرف هاج وحط زبره فى بوق ايمى وخالها تمصه بالعافيه وهو بيبص لمروه اللى اعده على كرسى وحطه رجل على رجل وبتلحس شفايفها براحه وبتبص لاشرف وبتهيجه بعنيها)
اشرف/امممممممممممممممم ....مصى يا متناكه ...احاااااااااا
مروه/(ضحكت) براحه يا عنتيل البت لسه طريه ...مش شرموطته
اشرف/(اشرف بيبوس ايمى ويرجعها تمص زبره تانى)
مروه/انا حاسه انى اتكروت كدا اهدا يا اشرف وابدء من الاول بت يا ايمى اكيد عندك هنا هدوم طقم كدا بيجننه
ايمى/(ايمى سخنت من حركات اشرف وكلام مروه) اه عندى فستان محرمنى انزل بيه بيقول انه ده فستان نيك مش خروج
مروه/اوبا بقى ...طيب روحى البسيه وانت يا وحش اهدى كدا علشان عايزين نعمل بالهداوه كدا
ايمى/(ايمى دخلت لبست فستان زى بتاع الرقاصه البرازليه اللى كانت بترق فى السنتر بتاع الشعر الفستان الرصاصى وهو لازق على بزاز ايمى ومجسم عليها )
مروه/احاااااااااااا يا زميلى ايه الفستان الطلقه ده
اشرف/قوتلك ...ده فستان ابن متناكه لو نزلت بيه حاترجع حامل
مروه/(ضحكت) انا معاك ماهى لبسته وحاتبقى حامل دلوقتى
ايمى/احيه ....ايه يا بت الشرمطته دى ده من امتى ده انا كنت بوريكى صور سكس بالعافيه وكل مره تقلبى وشك
مروه/كنت عبيطه ...دلوقتى الدنيا حاتتغير خالص يا قطه يالا بقى ورونى الشغل ,,,,اشروف ...الفستان ده عامل فيك ايه
اشرف/احااااااا مجننتى
مروه/طيب ايه متورينى
ايمى/يخربيتك هو ناقص يسخن
اشرف/(اشرف شد ايمى جامد ونايمها على بطنها على نص السرير يعنى يبقى رجليها على الارض وبطنها وطيزها لفوق ورفع الفستان) برضو لبستيه من غير كلوت يا شرموطته
ايمى/اه ...عايزه اولعك ...نكنى انا شرموطتك ...نكنى لو راجل
اشرف/راجل اوى يا وسخه (اشرف بيرزع فى كس ايمى وايمى بتتاوه جامد)
مروه/ايه يا وسخه مالك
ايمى/فشخنى على الارض يا مروه ...اه ههه ..مش قادره
مروه/يا بختك ...مكيفه وسيبانى انا مولعه
اشرف/طيب ماتيجى تجربى
مروه/(ضحكت) ايه حاتكتب عليا انا كمان ولا ايه
اشرف/لا ايمى روحى مجبلهاش دره ...لكن جربى خرجى ...حايعجبك
مروه/امممم ...أجى يا ايمى (بتدلع عليها)
ايمى/يا بت الوسخه انا هايجه لوحدى ..بقولك ايه ..احنا صحاب من زمان وجربنا كل حاجه سوا ...تعالى ..جربى بس بالادب ها ..ده برضو جوزى
مروه/ياروحى انا مش حاجرب معه انا عايزكى انتى يا لبوتى
ايمى/(ايمى كسها غرق) احاااااا ...هو انتى منهم
مروه/اه يا ام بزاز حلوه انتى
اشرف/طيب يالا انا عايز اتفرج
مروه/تتفرج على ايه يا عرص ركز فى اللى معاك الاول حته بلدى ملبن انا لو زبرى معايا كنت فرتكتها
ايمى/(ضحكت بشرمطته ) هو زبرك فين يا مزه
مروه/مع حسام بس حاجيبه منه متقلقيش واروقك
ايمى/انتى شربه ايه يا بت ...ده انتى رايحه خالص
مروه/(مروه ضحكت بس ايمى متعرفش انها اللى بتتكلم دى مش مروه وفعلا زبر سنغفار مع حسام وهو بيتنقل بين الاشخاص اللى ااتقرا عليهم التعويزه وبيستجمع قوته من اللى بيحصلهم علشان يرجع فى صورته الاصليه ) اضحكى يا لبوه بس افتكرى انى قوتلك حانيكك
اشرف/انا نفسى اشوف المشهد ده
مروه/(بصتله بصه تخوف) متقلقش حاتشوفه ..انا مبقولش حاجه مبعملهاش
اشرف/(اشرف خاف) فى ايه يا بت
مروه/(مروه رجعت طبيعى ) ايه يا متناك بهزر معك يالا يابت (مروه بتبص لاشرف وهو زبره فى كس ايمى وبتقلع واحده واحده واشرف مولع وبيرزع فى كس ايمى من المنظر وايمى بتصوت من عنف اشرف وهيجانه اول مره يبقى مولع اوى كدا معاها
مروه/(قلعت خالص ونامت بكسها على وش ايمى وخالت ايمى تمص كسها ايمى من كتر الهياج مش مصدقه ان صاحبته بتعمل كدا معاها وان هما الاتنين عريانين فى سرير مع اشرف جوزها)
اشرف/(اشرف كان مولع زى كدا دلوقتى وهو شايف مروه وبزازها فى وشه وكسها على بوق ايمى مراته وهى بتمص كسها وزبمورها وبعد كدا مروه مسكت ايد اشرف وخالته يمسك بزازها ويقفش فيها جامد) يامتناكهههههههه ...(بيشخر من الهياج) احاااااااااااااااااا
ايمى/اهدا يا ابن الوسخه كسى اتفشخ
اشرف/مش قادر ...انا فى احلامى متخيلتش يحصل معايا كدا
مروه/(بصتله اوى) معايا حاتشوف حاجات ولا فى الاحلام المهم تسمع كلامى
اشرف/(أشرف مكنش فاهم اى حاجه هو فاكره كلام هيجان وخلاص)
مروه/بقولك ايه يا نجم ..خالى الشرموطته تمص زبرك علشان كسها يلزمنى
اشرف/احااااا يا بت الوسخه كلامك بيولعنى (اشرف شال زبره وراح على بوق ايمى ومروه نزلت على كس ايمى وبتاكله وبتمصه وبعد كدا بقت بدخل ايدها فى كسها وبتنكه با ايدها)
ايمى/يخربيتك ده زبره كان ارحم منك ...اوففففففففففففففففف
مروه/(مروه فضلت تنيك فى كس ايمى با ايدها لحد ما ايمى صوتت وجابت كل العسل فى بوق مروه العسل بتاع كس ايمى كان بيقوى الروح اللى جواه مروه وبعدها مروه عنيها لمعت وقامت من على كس ايمى)
ايمى/يا بت الشرموطته ...موتينى ....
اشرف/طيب ايه انا ماليش نفس ولا ايه مش حاتمصيلى انا كمان
مروه/(ضحكت اوى) لا ماليش فى الخشن بس نفسى ادوق البن طعمه ايه
اشرف/بس بقى يا شرموطته ...انا ولعت منك
مروه/(راحت لاشرف) معلش يا ايمى يا روحى ...بس عايزه اشرب لبنه بس متخفيش مش حامص(مروه نزلت على ركبها قدام زبر اشرف واعدت تحلب فيه بسرعه اوى ومبتقفش ولا بتمص فا الزبر ولع اكتر وطبعا جابهم مروه حاطت زبره على بوقها وبلعت كل اللبن )اممممم مره بس طعمه حلو
اشرف/(نام جمب ايمى) احا يا لبوه انا مجبتش كدا من زمان
مروه/(ضحكت) دى لسه بدايه اللى جايه اجمد يالا نجهز علشان ننزل عايز اروح (مروه كانت بتلبس هدومها وهى دلوقتى جواه عسل ايمى ولبن اشرف هما فاكرين الموضوع عادى لكن بطريقه دى سنغفار بقى عنده القدره انه يتحكم فى اجسام اشرف وايمى ويبقى مسيطر عليهم وينفذوا اللى هو عايزه هما خلاص جزء منه دخل جسمه وهو كدا حايتكاثر ويقدر يسيطر على ناس اكتر احد حد اشرف ينيكه ويبلع لبنه يبقى خلاص تحت سيطره سنغفار وعلشان كدا هو بيقوى بالعلاقات الجنسيه ولو رجعنا لوره فا كدا هو بقى مسيطر على مدام نانى لما مصت زبر وبلعت لبن اسامه وهدى لما بلعت لبن حسام ولسه اللى جى فى الوقت ده اكتب على الحيطه بالاحمر انا رجعت من تانى ومش حارحم اللى سجننونى)
(اقطع المشهد هنا وادخل على ريم وهى طلعه من المدرسه ورايحه على بيوتى سنتر اول لما دخلت راحت للسكرتيره )
ريم/من فضلك
موظفه/ايوا
ريم/انا مش عارفه دى اول مره اجى مكان زى كدا ...انا بصراحه جوزى جاى من السفر النهارده وعايزه ابقى جاهزه ...فاهمنى
موظفه/(ابتسمت) فاهمه حضرتك ادخلى وانا حارتبلك الدنيا كلها
ريم/شكرا
موظفه (فى دماغها ...اه يا ابن المبخت الوليه مكنه بجد انا لازم اوصى عليها وادلعها علشان يجبها تانى وانا اتمتع بيها بقى )
ريم/هو كلهم بقوا كدا ولا ايه ولا انا اللى جامد زياده (ضحكت المهم ريم راحت عملت سويت اللى هى الحلاوه لكل جسمها خالها بتلمع وشالت شعر كسها كله وعملت مكياج حلو خفيف وعملت كل حاجه تخلى ريحه جسمها حلوه وناعمه وبعدها طلعت وراحت على بيت سالى علشان تديها الدرس المهم رنت الجرس)
سالى/(الساعه 7 بليل) فى معادك بظبط يا ميس
ريم/اهم حاجه المواعيد يا سالى
سالى/طبعا تعالى اتفضلى بس ايه الحلاوه دى
ريم/حببتى **** يخليكى انا اصلا خارجه بعد الدرس مع العيله فاقولت اجهز من بدرى(ريم كانت لابسه قميص ابيض مجسم على بزازها على جيبه سوده وجزمه سوده كعب طقم كان جامد اوى)
سالى/(فى دماغها دى من حظى يا شرموطته) طيب المهم مكنش معطلاكى يا ميس
ريم/لا يا حببتى المهم بس نبدء الدرس بسرعه
سالى/تمام اكيد اتفضلى (ريم اعدت وسالى دخلت جابت لريم كبايه عصير ) اتفضلى يا ميس
ريم/مرسيي يا حببتى
سالى/(فى دماغه اشربى العصير كله يا متناكه انا مدوبه فيه حبايتين علشان تنامى وانيكك براحتى )
ريم/(بصت لسالى) سالى عندك الكتاب(اسم الكتاب)
سالى/اه
ريم/طيب ممكن تجهولى علشان ابص فيه على حاجه
سالى/حاضر يا ميس بس اشربى العصير ده عمايل ايديا
ريم/حاضر يا حببتى (سالى دخلت تجيب الكتاب وريم دلقتى العصير وراه الكنبه وسابت حبه صغيرين لما سالى طلعت عملت ريم انها بتشربهم علشان تبدء الدرس)
سالى/حلو العصير
ريم/اه اوى سلم ايدك ورينى الكتاب كدا (اخدت الكتاب)
سالى/(فى دماغها) المفروض 10 دقايق بالكتير وتبقى نايمه يالا يا روحى انا زبرى على اخره اخيرا يا لبوه بقيتى فى ايدى ده انا حاكيفك على الاخر والحلو انها مش حاتقدر تقول ان بنت ناكتها اخيرا يا قلبى )
ريم/(بتمثل عليها) هى الاضاءه فيها مشكله
سالى/ليه يا ميس
ريم/مش عارفه ..حاسه الانوار بتتحرك....يمكن علشان ركزت فى الكتاب
سالى/اه يمكن..اقولك رجعى دماغك لوره وافردى رجلك كدا علشان الدم يوصل
ريم/(ريم عملت كدا )
سالى/ها احسن؟
ريم/شويه بس دوخه فظيعه
سالى/(فى دماغها) ايوا كدا الحبايه اشتغلت) طيب لا كدا الضغظ ممكن وطى طيب اهدى كدا اقولك فكى البلوزه من فوق علشان النفس
ريم/مش عارفه مالى دى اول مره تحصلى (فكت اول زرار من البلوزه) مش معقول ....دخت اوى
سالى/طيب مددى على الكنبه ..وفردى كدا يمكن تبقى احسن
ريم/(ريم مددت على الكنبه وعملت انها نامت خالص)
سالى/ اخيرا نمتى يا مزتى احاااااااا سنين مستنيكى تبقى بين ايدها وفى حضنى ,,,وجيالى متشيكه متعرفيش حاعمل فيكى ايه يا متناكه (سالى قلعت الجيبه اللى لابسها وطلعت فعلا شيميل وبقت بتحلب فى زبرها وبعد كدا نامت على ريم اللى كانت نايمه خالص وفتحت باقى البلوزه وطلعت صدرها) رحتك حلو اوى يا بت المتناكه (اعدت تاكل حلمتها اوى لحد ماحلمه بزها وقفت وريم كانت كاتمه صوتها علشان سالى متعرفش انها صاحيه وبعد كدا نزلت على كسها وشدت الجيبه براحه ونزلت الكلوت ) ايه ده يا لبوه كسك بيبرق انتى كنتى حاتتناكى النهارده ولا ايه ....انا بقى حانيكك قبل جوزك العرص اصل الجسم الفاجر ده مينفعش ماتمتعش بيه (سالى بلت زبرها وفرشت كس ريم ودخلت زبرها براحه وبعد كدا بقت بتنيك ريم كانت مش قادره تسكت فاكان لازم تفكر فى طريقه )
ريم/(ريم عملت انها بتفوق) ايه ده ...انا فين
سالى/احا ...دى فاقت
ريم/انا دماغى وجعانى اوى ....(بتحاول تفتح عنيها) انتى بتعملى ايه قومى ...يا بنت الكلب قومى من عليا (بتزوقها)
سالى/اثبتى يا شرموطته انا خلاص هجت وزبرى وقف ومش حاسيبك غير وانا نيك كسك ومعشرك
ريم/زبر ايه ....أنتى مش بنت
سالى/انا فيها كله يا لبوه ودلوقتى اسكتى بقى واكيفى
ريم/(بتمثل) لا لا...انا ست محترمه .مينفعش ..ابعدى عنى
سالى/ابعد مين يا متناكه ....ده انا بقالى سنتين بضرب عشره على طيزك....ده انا موبيلى كله صور لطيزك ..وبزازك يا متناكه
ريم/يا بت عيب انا المدرسه بتاعتك كدا غلط
سالى/احا ماانا علشان كدا هايجه عليكى يا متناكه ...(بترزع فى كسها جامد وريم بتصوت تحتها سالى كانت اقوى من ريم وكدا كدا ريم بتعمل انها بتقاوم بس تمثيل ) اتناكتى من شيميل قبل كدا يا وسخه (بتضرب بزها) ها انطقى
ريم/لا عمرى
سالى/طيب مصى بقى زبر الشيميل علشان تعرفى ان زبرى احلى من بتاع جوزك العرص (طلعت زبرها من كس ريم وحطته فى بوقها وخاله ريم تمص زبرها وسالى بتلعب فى كسها با ايدها )
ريم/(ريم كانت هيجانه اوى فا اعدت تمص زبر سالى وهى بتقربها عليها ايدها من وراه قفشت طيز سالى ومع الوقت بقت بتبعبصها)
سالى/اممممممم ...بتعملى ايه يا وسخه ....شكلك شرموطته وبتحبى البعبصه يا وسخه ....دخلى ايدك اكتر ....امممم...خاليهم صوباعين ....(ريم كانت بتمص زبر سالى وفى نفس الوقت بتنيك طيزها با ايدها وسالى كانت هايجه اوى من كدا وبعد كدا نيمت ريم على بطنها ونزلت رزع فى كسها )
ريم/هاتيهم فى بوقى ...عايز ادوق لبنك
سالى/حادوقيه يا وسخه ...(بعد ما سالى ناكت ريم شويه قالتها بصوت كله هيجان ومدى على رجاله) لفى يا وسخه بسرعه
ريم/(ريم لفت بسرعه وحطت زبر سالى فى بوقها وبلعت اللبن كله وسالى اعدت على الكنبه وهى عرقانه وهايجه من اللى حصل وهنا سنغفار سيطر على سالى بس حد يسالنى ما داليا بتسيطر على الناس ايه الفرق ..داليا لازم يبقى الشخص قدامها علشان تسيطر عليه وبعد كدا بيرجع طبيعى لكن طلما لبن الشخص او عسله دخل الجسم اللى اللى جواه سنغفار هو كدا بقدر يتحكم فيه حتى لو هو بعيد ويخليه ينفذ كل حاجه هو يطلبها هو ده الفرق نرجع بقى لسالى )
سالى/(بتنهج) هلكتينى يا شرموطته
ريم/امال انتى عملتى فيها ايه ...انا كسى حاسه انقسم خالص انتى شكلك مش اول مره تنيكى
سالى/(ضحكت وتحسى راجل بيتكلم) انا نكت كتير مفيش مدرسه فى المدرسه الوسخه دى منكتهاش ...انتى بس اللى مكنتش عارفه اوصلك ازاى
ريم/يعنى كل المدرسات فى المدرسه
سالى/اه كلهم (اسامى المدرسات) حتى البت اللى كانت بتتمرن من الكليه عندنا فرشتها فى معلم الكمياء
ريم/يخربيتك دى انتى مغامراتك دى عايزه قصه لوحده
سالى/قريب ..أول لما اخلص المجموعه حاكتب مغامراتى
ريم/مجموعه ايه ماخلاص مش نكتيهم كلهم
سالى/لا لسه جميله المديره
ريم/احا ...استاذه جميله ..دى كمان
سالى/اه ...نفسى انكها اوى على المكتب بتاعها ...نفسى المدرسه كلها تعرف انها اتناكت منى وكل الكل جيه على زبرى
ريم/طيب لو ساعدتك حاتدينى ايه
سالى/بجد ...لو ساعدتينى حاخليكى تشوفيها وهى بتتناك وساعتها حاتبقى كسره عينها
ريم/اتفقنا ...يالا انا لازم اقوم
سالى/لا تقومى ايه ..حانعمل واحد تانى بس المره دى بقى برومانسيه
ريم/قلبى بقى ....طيب بسرعه علشان ورايا مواعيد
سالى/انسى يا متناكه ...المره دى بقى حافشخ كسك بجد
(الاتنين دخلوا الاوضه واكتب بالاحمر ..انا رجعت من تانى ومش حارحم اللى سجننونى)
(اقطع المشهد ده وادخل على مول فى القاهره سيتى ستارز وصحاب داليا البنات مستنينها وهى داخله عليهم بواد زى القمر عضلات وشكله يجنن)
داليا/هاى يا بنات
ماجى/هاى يا داليا
مادونا/ دودو ازيك ...مين اللى معاكى
داليا/ده ايهاب ..صاحبى
ماجى/ايه ..بتهزرى صح
ايهاب/هاى يا بنات ...انا ايهاب ...انا بحب داليا اوى من زمان بس هى مرضيتش تكلمنى غير بعد ما انا بوست ايدها علشان توافق عليا
مادونا/ده بجد ده ....انت طبيعى ....داليا دى
داليا/ايه مالها داليا دى ...علشان تخينه يعنى ..هو بيحبنى
ايهاب/ايوا انا بموت فيها بعشقها كمان
داليا/انا عارفه انكم غيرانين بس انا مش بركز مع اللى زيكم ..يالا يا هوبا
ايهاب/يالا يا ملكتى
داليا/(داليا قامت وسابت صحابه بس حانرجع كدا بالوقت لساعتين قبل المشهد ده داليا بعد ما خاله منى تمص كسها واتاكدت انها تقدر تسيطر على الناس نزلت راحت كل المحلات اللى كانت بتقف قدامها ومبتقدرش تدخل علشان المحلات دى غاليه او ان مفهاش مقساتها وبقت بتسيطر على اى حد جواه وتاخد الهدوم اللى عايزها وتطلع والناس بعد ما تمشى متفهمش ايه اللى حصل وبعد كدا عدت قدام جيم كان ايهاب طالع منه وسيطرت عليه واخدتها علشان تتمنظر على صحابها سيبك من كل ده دى احداث مش مهمه والبنت محرومه والمجتمع ظالم انا عارف لكن وسط كل ده فى محل من المحلات اللى داليا راحتها وسيطرت على صحبها بعد ما داليا مشيت وراجع الكاميرات فهم اللى حصل الراجل ده اسمه لوسى وهو اسم ست انا عارف بس حانعمل ايه فى الاهالى المفتريه نركز بقى مع لوسى)
لوسى/ايه ده ازاى ده حصل ...البت اخدت الهدوم ومشيت الموضوع ده ميعملوش غير ...غير ...(بص حواليا واتاكد ان المحل فاضى) ميعملوش غير سنغفار العظيم (لوسى كان من اتباع سنغفار والاتباع السريرين اللى مستنينه يرجع ويحكموا العالم معه ولما شاف كدا قفل المحل من جواه وجاب كتاب قديم مكتوب على جلد غزلان بالدم ...ايوا زى الكتاب اللى شوقيه قرت منه التعويزه وفعلا اعد يقرا ويرمى بخور لحد ما اتكون قدامه خيال من الدخان
صوت/انت مين
لوسى/ مولاى سنغفار العظيم (اعدت يديله التحيه والتعظيم وانه عبده )
صوت/امممم ..انت من اتباعى
لوسى/من اتباع المخلصين يا مولاى وتحت امرك جلالتك فى اى حاجه تطلبها
صوت/اسمك ايه
لوسى/خدامك لوسى
صوت/(صوته بقى قوى اوى) اممممممممممم....برافو يا ريم ...زودينى قوه كمان(فى الوقت ده ريم كانت بتشرب لبن سالى وده بيزود قوه سنغفار)
لوسى/ريم مين مش فاهم
صوت/بعدين حاتفهم انت دلوقتى مطلوب منك تنفذ اللى حاقوله العنوان اللى حاديهولك ده عايزك تراقب البيت ده كويس وتعرفلى كل حاجه هناك
لوسى/امرك
صوت/وفى واحده اسمها شوقيه اتحولت لدبانه علشان ساعدتنى هى اللى قرت التعويزه اللى طلعتنى من سجنى عايزه تدور عليها
لوسى/دبانه ...صعب اوى يا مولاى ..حاعرفها ازاى
صوت/مفيش حاجه صعبه معايا حاديك قدره تشوف حيقيقه الحاجه واكيد شوقيه حاتبقى قريبه لازم انقذها شوقيه عندها قدره خارقه هى متعرفهاش وعلشان كدا قدرت تحررنى من سجنى ....انا دلوقتى بزود قوتى واول لما ابقى جاهز وجيشى كامل حنتقم من سلطان الجن وكل اللى حبسونى وكل اللى ساعدوه ..مهمتك يا لوسى لحد ماارجع لجسمى تانى انك تمنع عيله اسامه وريم من انهم يرفضوا حايتهم الجديده ويحاوله يرجعوا حياتهم القديمه ..ده لو حصل يبقى انا انتهيت فاهم
لوسى/فاهم يا مولاى انا حافضل مراقبهم ولو حسيت ان مفيش فايده حاموتهم
صوت/(بعصبيه)لا اوعى ...انا متقسم على جسم الخامسه اى حد منهم يحصله حاجه انتهى انا ...سلامتهم مهمه جدا لحد ما اعرف خبوا جسمى فين واجمع قوتى وارجع لجسمى من تانى واحكم العالم (صوت برق جامد اوى )
(اقطع المشهد وارجع لمبروكه وسلطان الجن)
سلطان/صوت البرق ده مش طبيعى ...سنغفار قوته بتزيد من تانى ...احنا لازم نوقفه با اى تمن
مبروكه /خلاص انا ممكن اموتهم علشان التعويزه تنتهى
سلطان/خالى ده يبقى الحل الاخير لانه مش حاينهى على سنغفار بالكامل ... الحل الاحسن هو اننا نحاول مع عيله اسامه وريم ونخاليهم يكروا القوه اللى اخدوها ويحنوا لحياتهم القديمه ده الحل الوحيد اللى حايدمر التعويزه وينهى سنغفار للابد ...لو معملناش كدا يبقى الكون ده داخل على حرب حاتنهى الكون كله
مبروكه/طيب انا مطلوب منى ايه دلوقتى
سلطان/رقبى عيله اسامه وريم وامنعيهم انهم يستخدموا قوتهم الجديده
(الناحيه التانيا)
صوت سنغفار/ خاليك وراه عليه اسامه وريم وخاليهم يستخدموا قوتهم
لوسى لسنغفار/امرك يا مولاى
مبروكه لسلطان/ السمع والطاعه يا سلطان الجان
ارجو تكون القصه عجبتكم انا حانهى القصه على الصارع اللى بين قوى الخير والشر علشان مش حاقدر اكمل القصه دلوقتى لضيق الوقت علشان المسابقه وحاكمل القصه فى سلسله اخرى ارجوا تكون القصه عجبتكم لو عجبتكم صوتولى فى المسابقه وحاستنى رايكم اسف بجد على التاخير بس بجد غصب عنى الشغل فرمنى حاستنى رايكم ونتقابل بعد المسابقه

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%