NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كان عندي 24 سنه واحد قريبي جاب لي شغل في مدينة جديدة وانا جاي من الارياف ومعرفش حد وهو عايش مع اخوه الكبير واسرته هو كان شغال شغل تاني غير الوظيفه يعتبر مش بيبات في البيت اصلا مع اخوه اسرة اخوه مكونه من 4 افراد هو ومراته وولد وبنت قالو لي خليك معانا يومين لحد ما نشوف لك سكن مع حد يكون معرفه قلت ماشي بس مش عايز اكون تقيل عليكم المهم اول يوم عد تمام روحت الشغل وكان في مدرسه لغات في اول يوم شوف عالم تاني من البشر حريه وبنات سايبه شعرها ومكياج ولبس قصير وهزار البنات مع الولاد عادي حاجة كدا تخلي العقل يشت بنات حلوه واجسامهم روووعه وكل تفكيري اتحول للبنات وجمالهم المهم روحت في اليوم الاول لقيت الجماعه عاملين غدا كويس واتغدينا وام وكان الاولاد بيذاكرو وامهم بتزعق معاهم علشان يذاكرو المهم بشكل لطيف طلبت منها ان اذاكر ليهم مع العلم انهم سن قريب البنت اكبر من الولدبسنتين المهم لقيت نفسي بقارن بين البنت بنات المدرسة في جمالها طبعا علشان احنا في الاصل ارياف برضو فيه جزء من الاحتشام شويه علي ظهرها وبه بس برضو فيه تحرر شويه وسنها مش محتاج قيود المهم ذكرت معاهم شويه وقمت انام وانت الاوضه بتاعي كانت اوضه صغيرة او بالمعني اوضه الغسيل بس فيها بلكونه يدوب تشيل فرد واحد بس مينفعش يتحط فيها غير كرسي دخلت نمت شويه وصحيت علي المغرب لقيتهم بينادو عليا تعالا اقعد معانا شويه قلت لهم معلهش انا هريح شويه علشان النهارده كان يوم ثعب اصلا وهصحي بدري علشان ميعاد الشغل دخلت الاوضه تاني ولقيت مها جات ورايا وبتقول ياعمو ممكن تذاكر معايا شويه علشان فيه حاجات مش عارفها قلت ليها ماشي وثعدت رجعت معاها شويه وعطيتها واجب واحنا قاعدين علشان اشوف مستواه قعدت في البلكونة وسرحت في جسم مها كانت نايمه علي بطنها وهي بتذاكر وطيزها مفلقسه شويه زبري وقف جبت مخده وقعدت جنبها وحطيت ايدي علي ظهرها وشويه شويه لحد ما خليت ايدي علي طيزها مرة اشيل ايدي ومرة احطها واحرك صباعه بين فلقيتن طيزها بالراحه واعصر طيزها شويه واتاكدت انها حاسه وفاهمه المهم خفت احسن تقول حاجه ولا يحصل حاجه قمت اكني بهزر معاها وخبطتها علي طيزها وروحت البلكونه شويه وجات وريا وقالت انا خلصت رجعت معاها الواجب وكان فيه غلط شويه وعدلته وعطيتها درجه حلوه علشان تفرح وقلت ليها روح روي ماما وبابا الحل بتاعك كانت مبسوطه وفرحانه علي فكرة ابوها مش متعلم ولا امها المهم راحت وانا قعدت العب فب زوبري شويه بضرب عشره لقيت البنت جات تاني قلت لها هو انت مش هتنامي عشان المدرلاسه بكرا قالت لا لسه بدري وقفت ادامي في البكونه قربت زوبري من طيزها وانا قاعد قمت سحبها وقعدتها علي حجري وبدات مشوار التحرش في طيزها مافيش دقيقه واخوها دخل وجاء وقف معانا قلت ليهم البكونه دايقة تعالو نقعد جو علشان الجو بدا يبرد دخلنا كان فيه مرتبة الا بنام عليها قعدو يلعبو انا اخدت البطانية واتغطيت وسييبتهم يلعبو ابوهم دخل وقال ليهم يلا علشان عمكم ينام وانتو عشان المدارس لقيتهم الاثنتين بيقولو احنات هنام مع عمو هنا هههههه وبيضحكو قلت ليهم خليهم قاعدين عادي قال ليهم طب خلاص روحو هاتو غطا علشان يبقوا تتغطو من البرد راح مجدي الا هو الصغير جاب بطانية ونا قاعد بفكر في الا هيحصل بيني وبين مها بالليل واخو الاهبل دا معانا هو اصغر مها بس برضو ممكن يفهم المهم جاء واحنا اخدنا المهم جابو كتشينة وقعدو يلعبو قلت العبو انتو انا هتفرج جات مها لقت ظهرها لي وقعت ادام زوبري زي ما بتقول اعمل الا انت عايزه بدات احسس بدات احسس طيزها شويه وابعبص شويه جات حوالي الساعه 10 بالليل قلت ليهم يلا ننام بقي علي اقفلو النور ويلا المهم مجدي قال انا مش بنام علي الحرف دخل نام جنب الحيط ومها جنبة وانا علي الحرف قفلت النور واتغطينا وبدانا رحله جديدة مافيش دقيقة ولقيت مها بتقرب طيزها من زوبري ..............................
تكمله القصة لم اشوف تفاعلكم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%