NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

.V.

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
4 يناير 2022
المشاركات
2
مستوى التفاعل
1
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
egypt/elbab el gdid
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سعليكو
انا اسمي )V(
طوال القصه هيبقي اسمي في
قصتي طويله حبتين و مفهاش جنس كتير و بحب اشرحها بطريقتي
انا لما كان عندي 10 سنين كنت بحب جدا التكنلوجيا و و لما شوفت فون عمي التاتش ساعتها لقيته بيقلب الصور منغير زراير انتو متخيلين ؟😹 ساعتها قررت اطلع مبرمج
و دا ال حصل بعد ما وصلت 16 سنه كنت خلاص فهمت كل حاجه تقريبا و عديت مراحل ضرب العشرات و فهمت الدنيا ماشيه ازاي
امي و ابويا منفصلين و دا سببلي كارثه زمان ف كنت عايش حياتي ب الطول و العرض
المهم بيني و بينكم كان نفسي يكون ليا موزه خاصه بيا نتجوز ف حلال **** و انيك فيها براحتي
و طوال حياتي الجنس و الشيطان هما صحابي الوحيدين
فتحت الفيس نزلت مقاله لقيت بنات كتير ردو عليا 😹 المهم اجرب مع ديه مجتش اجرب مع ديه مجتش
فين و فين فيه بنت بعتتلي كومنت روحت قالش عليها دخلتي خاص قعدنا نتخانق المهم بقينا اكتر من صحاب
بس طبعا دخلت من سكه الحب و الغيره و الكلام دا
البنت دي اسمها اسماء من الرحاب
المهم قررت اني ارتبط بيها و هيا كانت بيضه اووف و عليها جوز بزاز جمدان جدا
و كسها وردي
كل دا منغير مشوف صورها عريانه
بعد فتره اسماء قالتلي ان حياتها زمان كانت وحشه جدا و عملت حجات وحشه كتير ف دنيتها و ناويه تتوب و انها بتحبني
طبعا واحد زيي لما يشوف الكلام دا هيوافق ب الثلاثي😹
المهم ارتبط و اسماء كل شويه تبعتلي صور و تغريني بس انا مفيش حاجه خالص مع العلم انها شهوانيه جدا و باين ف طريقتها
المهم الموضوع يفضل حلو لغايه كدا ؟
دخلت ع الفيس لقيتها منزله بوستات و حجات جميله بس فيه بوست منزلاه من اسبوعين ولد عاملها لايك ؟ وت ؟ هيا قافله اللايكات معني كدا عشان يعمل لايك لازم يبعتلها ادد و يكون عدا عليها احااااا بتقرطسني ؟
رنيت عليها و كنت ع نار و خلاص لو حد عدا قدام مني قالي باح الخير هفشخ ميتين امو
المهم ردت قالتلي طيب بس امسك اعصابك
بصراحه انا مخطوبه
في: ؟؟؟ يعني ايه
اسما: مخطوبه و خطيبي بيحبني و مش عاوز يسيبني
في: احااااا اومال قابلتي اننا نتكلم ليه اصلا ؟
وافقتي انك ترتبطي بيا و انتي مخطوبه ازااااي ؟ ساعتها كنت بولع هدمر الدنيا
المهم قالتلي انا مكونتش عاوزه اقولك بس عشان عارفه انك حساس و مش عايزه اكسرك
قفلت ف وشها السكه
دخلت هكرت اكونتها و هكرت الفيس كلو و جبت رقم العرص دا
اسمه محمد رمضان من المنيا
المنيا كلها معرصين
كلمته قولتله الوضع واحد اتنين تلاته قالي يعني هيا مرتبطه بيك قولتله يب
قالي انا هكلم والدتها و افشخها و هوريها ايام سوده
قولتله انا بكلم راجل و بقولك عشان نشوف حل بينا و بين بعضينا
(اتقلو الجنس جي معلش😹)
قالي طيب خليها تختار
اتصل بيها و سجل المكالمه و بعتلي لقيتها اختارته
قالتلي انا كان ممكن اختارك انت بس انت دخلت كلمته منغير ما تقولي و بتخبي عليا كتير عشان كدا مش هختارك ابدا
قولتلها اسما
قالتلي نعم
قولتلها كسمك 😹
و اكتئبت شويه دخلت نزلت العاب ليها قصص سكس جامده من ع موقع
اندرويد ادولت
ولو عندك بي سي جامد ممكن تنزل العاب من igg.games عندهم قصم العاب سكس جامد
و بقيت بدخل اكلم البنات اونلاين كام طبعا كامرتي مقفوله عندهم و مش بيبان حاجه
و فيه واحده روسيه اسمها ريمونا شعر اصفر عيون لبني جسم ابيض كيرفي جامده فشخ طياز ولا هيا صغيره ولا كبيره و صدر نامخ و حاجه اخر جمدان
بس للاسف كل حاجه عندهم بفلوس💔🙂
دخلت هكرت الموقع طبعا
اقدر ابعتلها هديه واحده من حساب واحد
عملت اكونت جوجل واحد نسخته 50000 مره😹 و كل خمسين ثانيه اتفرجلها ع فيديو بكل هدومها الجديده
و ابعتلها اقولها ان مصر بجد محتاجه الجمدان دا
انا بقيت بحلم بيها
نطلع لايف انا و هيا و نقلب برايفت و اقعد اقفش ف صدرها و الحس ذنبورها و هيا بتتاوه تحتي
و كنت كل يوم من 6 ل 11 الصبح بقعد العب ف زوبري و عليهم كنت بجيب مرتين تلاته (ااه فخمس سعات انا بقدر اتحكم ف زوبري و قدراته مع انه ابن متناكه 15 سنتي بس غليظ شويه و يتعب)
بعد فتره ريمونا اكتشفت انها بتخوني و هتتخطب هيا كمان
يولاد المتناكه هستبوني ؟💔
عقلي: احا انت عبيط انت عاوز ترتبط ب واحده موديل كام؟
انا: كنت هتوبها و اقعدها ف البيت يعم انا جبت صورها و تيليفونها و اوتسها و عنوانها و كل حاجه
كسم دي عيشه بجد
بعد فتره اكتئبت اكتر من حوار انك تشوف ناس ورا شاشه عشان حضرتك ع الحديده
حاولت الم نفسي و اقرب من ****
بس بعديها ب فتره اسما رجعت كلمتني قالتلي وحشتني كل دا متسالش عليا ؟
انا: معلش رنيت مرتين لقيت الفون غير متاح قولت هيجلك ماسج (طبعا مصر كلها بتقول كدا ولا بيرنو ولا بتنجان)
اسما يعني موحشتكش ؟
انا طبعا وحشتيني عملتي ايه مع خطيبك ؟
اسما خطيبي وحش و كل شويه خناقه و شكاك جدا انا اسما...فيه موضوع مهم عاوزك فيه
اسما خير يا في
انا مهما حصل عاوزك تعرفي اني بحبك اوي
اسما احيه فيه ايه يلا
انا...بتاعي واقف😹
اسما يلعن ميتين ابوك هههههه
انا بصراحه بحلم بيكي و نفسي انيكك بس يكون تحت شرع **** و تكوني مراتي
مكونش واحد رايح يقضي معاكي ليله مع شرموطه بت وسخه و تطلع تاخد اوردر تاني
انا عاوزك تكوني ليا لوحدي
اسما انا شرموطه بت وسخه ؟
انا لما بتبقي معايا بصراحه بتهيجيني فشخ بزازك دول ال الواحد ع رائي امين
امين: النفسيه محتاجه جوز.بزاز ترضع من لبنهم و تنام عليهم اسبوع😹
قالتلي باذن **** هنبقي متجوزين قريب لو **** كاتبلنا داه بس حاليا انا مخطوبه و خطيبي مش عاوز يحلل عن دماغي **** يعمل حاجه تخلصني من كل دا و اكون ليك
دخلت كلمت خطيبها و هبيت فيه جامد
و قولتله هما كلمتين مفيش مكان للتالت
اسما بتاعتي
قالي مهي مخطوبه و بتحبني فشخ و خد بالك احنا زي السمنه ع العسل
قولتله كداب حصل واحد اتنين تلاته و انتو متخانقين و كنتو ف كافيه (كساوي ابو زباره)
خطيبها :احا عرفت كل دا منين قالتلك صح انا هخلي يومها اسود
انا: شوفت عشان تعرف ان نيتك مش سلكانه
انا جبت كل دا من فوناتكم انتو الاتنين سوا
انا مبسالش حد و خد بالك انا من اسكندريه من الباب الجديد يعني اقل جزمه عندنا تتشال فوق الراس
قالي انا ف القاهره دلوقتي و بكرا نازلك قولتله تنور
و تاني يوم محمد رن عليا الساعه 2 الضهر
محمد: انت فين انا ف محطه مصر ؟ قولتله ادخل من العلوايه انزل ف اخرها هتلاقي الباب الجديد ف وشك ثانيه و هكون عندك
لبست و اتشيكت و نزلت لوحدك
(عزيزي القارئ: نازل لوحدك ؟
انا: لو متعرفش انا لوحدي كتيبه و بعدين لو حصل حاجه ابقي قدامها باولو جابلي ناس و نزل ضربني ف اسكندريه ف تقول امها الحقيقه و كله يصب ف مصلحتي)
نزلت لقيتهم 6 انفار عرفته من صوره ال جبتها لما هكرت فونه
لسه الرجاله بتتحرك يدوبك لمس ايدي روحت لافف دراعه و هابده ف الارض
لقيت الباب الجديد كلها وصلت و صلاح و صويت لو متعرفوش الباب الجديد جنب محطه مصر ف اسكندريه
و محطه مصر ف الغالب هتلاقي فيها 3 الالف نفر لما تكون فاضيه اصلا
كلهم بيحبوني 🔥
هوا لقي كدا فيه اتنين تلاته خلعو
محمد:انا جايلك لغايه عندك جايبلي رجاله ؟ ينفع كدا يعم نتكلم ودي
الباب الجديد: في حاغه (هيا مكتوبه صح)
انا: لا متحرمش ارجاله
مشيو من هنا طبعا علمت عليه بس قولتله اسما بتحبني و عاوزاني و انا بحبها و بعدين محمد عنده 22 سنه بعيد كل البعد عن بطلتنا ال عندها 16 سنه
قالي انا مش قادر بيني و بينك حاسس انها بتحبني بس ف نفس الوقت بتكرهني
طلعت فوني ف ساعتها قولتله منغير هاك ولا غش بوص كدا وريته رسايل بتقولي فيها انها بتكرهه و مش طيقاه حته
اخد بعضه و مشي و بليل اسما كلمتني قالتلي انت اقنعت محمد انه يسيبني ؟ احا انت ازاي كدا
انا : كدا ال هوا ازاي ؟
اسما : جامد جموده مفيش منك اتنين يستا
بجد بحبك اويييييييييييييييي


طبعا طول الفتره دي الجنس و ريمونا و الشيطان مسابونيش
بس بليل اسما كلمتني قالتلي ان فيه نصيبه حبيبها الاولاني خالص من لما كان عندها 14 سنه عاوز يرجعلها و معاه صور و بيهددها
اخدت منها الرقم
طبعا انا مبدخلش ب هاك ولا ازعل الاول انا بتعامل مع رجاله
كلمته ازيك يبني
قالي تمم مين بق حضرتك
قولتله بوص ابعد عن اسما احسنلك
وربنا اولع ف منطقتك كلها و اخليك ماشي بلبوص و اعلقك ع عمود النور ال ف المحطه عندنا و اوديك ف ستين داهيه
قالي كل دا ليه محموق اوي كدا ع بت الشرموطه دي ؟ دي متستاهلش بوص كدا
بعتلي كام صوره ليها ايه الجمدان دا يجدعان
احا بجد
بغض النظر اني كنت متعصب فشخ بس زوبري وقف سبلته الدين و قفلت
بعتت رقمه ل جروب سوري عليه 8 الالف هكر عربي
طبعا فوونه وقف خالص و دخلت كلمتها 🙂
اسما: بصراحه انا كنت بحبه اوي بس هوا عمل معايا كام حركه وحشه و كان عاوزني اتجوز و اخد دهب امي و اسافر معاه رفضت
بس اتاريه مصورني و احنا مع بعض
انا: و هوا بيبوسك*
اسما: ايه قله الادب دي انا عمري ما بوست حد
انا: photos is loading now
after 5 second
اسما احاا انت وصلتلها ازاي
بصراحه عملنا كل حاجه بس منمناش مع بعض
انا و انا ذنبي ايه اني حبيتك ؟ ذنبي ايه اني اتعلق بيكي منك لله يشيخه **** يحرقك
قفلت و شغلت مهرجان انا قلبي ابن الفتاكه 3
لما تسمعوه هتعرفو انا ليه دمعت ساعتها
بس قبلت ع نفسي كدا و وقفت قولت ل **** انا ممكن اعالجها و اكفيها انا
(و دي كانت غطله ندمت عليها بعدين)
المهم دخلت كلمتها (بتتاخر ف الرد+ لما برن بلاقيها ويتنج+ بتقولي انها بتكلم صحبتها = انا قرطاس و هيا بتخوني )
حبيت انتقم من اسما قولتلها بقولك ايه انا عاوز اقعد معاكي قبل ما اتقدملك رفضت
كلمت والدتها قولتله الوضع واحد اتنين تلاته
(هيا ابوها متوفي و من و هيا 3 سنين و امها بتشتغل و بتصرف عليها هيا و اخوها الصغير )
امها الصراحه صوتها جنان و جننتني
ولو متعرفوش انا الصنف ال 30 40 دا بموت فيه فشخ
امها حبتني انا
كنا بنام مع بعض سكس فون
ساندي مامتها
سنادي: انت ايه اكتر حاجه بتحبها ف اسما ؟
انا الصراحه هيا مش حاجه واحده...هما اتنين حته واحده
ساندي: يا قليل الادب
انا: اكدب يعني؟
هوا ممكن اسئلك سوال ؟
ساندي: اكيد مش هقولك اتفضل
انا: انتي ازاي قادره تعيشي كدا منغير راجل ؟
ساندي اهو بيمر الحال
انا: هتزعلي مني ؟
ساندي مقدرش طبعا انت حبيبي
انا: مغزي سؤالي
انا واحد بيضرب عشره عادي...اتعودت ع الجنس و لسه معيش فلوس اتجوز
انتي ازاي عايشه منغير راجل بعد ما خلفتي مرتين و صبرتي لغايه ما اسما تمت 16 سنه كمان


ساندي قعدت تعيط و مش قادره
و انا حسب معرفتي ب العيله دي انهم متخلفين فشخ و اي حاجه بيصدقوها
ف بقيت بريحها فون و بنكها
المهم قعدت اتكلم مع مخي شويه
مخي: انت عاوز تخليني معرص رسمي ؟
انا: خير اتحفني
مخي: عارف انها بتخونك و لسه واهم نفسك انها بتحبببك ؟
فوووق محدش بيحبك يهبل
انا: يا ساتر ياربب خلاص
مخي: فووق يلا انت محدش طايقك
انا: ايه خناقه البلكونات دي خلاااص قولنا خلاص انا هجيبلك طارك
دخلت كلمت اسما
انا: اسموومتي افتحي بسرعه
اسماء(after 45 minutes)
خير في ايه
انا: بكرا وراكي ايه ؟
اسما: عندي درس برا ليه ؟
انا: خدي فونك و رني عليا بكرا ضروري و انتي رايحه الدرس
فتحت فونها بوم طاخ لقت مين ف وشها انا 💙
احا قصدي اهلا في بنفسه
انا ازيك يا اسما اخباراتك ايه يروحي ؟
اسما الحمد لله ايه ال جابك /قصدي جيت امتي ولا احنا فين ولا انتو مين ؟
بوصي يروحي انا كنت عاملك موفاجه و جبت عنوانك ب الهاك و جبتلك شقه كمان هنا و عاوز اقعد معاكي ف اي كافيه نتكلم بس عشان بكرا هخطبك
اسما:loading😹
تعالي تعالي اخدتها من ايدها و طلعت بيها حتت دين شقه اوووف جامده اتفرجنا عليها جامده انا نفسي(ال المفروض جبت الشقه انبهرت)
طبعا اول ما دخلنا اوضه النوم قولتله بوصي المرايا دي قربت بس كتفتها ايد و رجل و جبت كرباج(مش بيوجع اوي) و نزلت ف بزازها ضرب و كسها و قعدت اضرب ف طيازها و هيا تعيط و تعييط و تعض ع شفايفها قولتلها بتخونيني يبت الكلب(مع اني مكونتش عارف هيا بتخوني مع مين ولا كام واحد بس متاكد انها شرموطه)
قالتلي اخر مره و**** حرمت
قربت منها قولتلها دنا كنت بحبك ليه كدا حرام عليكي بجد
سكتنا....النور هدي...عيني مش بتنزل من عنيها بوستها حتت بوسه ف شفايفها انما
اول مره ابوس بنت من بوقها بجد
طعمه جميل...نفسها بيسخني....الموضوع قمه ف الجمدان...غمضت عيوني و دخلت لساني اخد الرحيق من لسانها💙 محستش ب الوقت
نزلت ع كسها
فتحت سوسته الجيبه
طلع موف
مخي:قولتلك
انا: how ????
مخي: بوص...البنت ال هتلاقيها بيضه و شفايفها موف و لسنها و بوص من جوا بوقها...لو لستها موف يبقي لون كسها موف و هتلاقيه جميل اوي
لمست كسها لقيت الدنيا كلها بتتهز...اكنك ف كهف اثري و مسكت الكنز قربت منه
لقيته جميل اوي رحته مالحه شويه
لحسته...لحاستووووو
جامد جامد جامد
اكنك جايب باكو يشكولاته جالكسي مع نوتيلا لا نهائي
بجد كنت طاير من الفرحه من فوق عماره 90 دور...بين السحاب...بروي عطشي لحسته لحسته و طرت
.....طاير حوالين السحاب و فيه حاجه كبيره بتقع عليا
اسماااا💔 احيه فكتها و نيمتها ع السرير...اكنها بتتكهرب
هزه ف هزه
و انا عمال بلحس و الحس النذبور دا ب الزات
اجيب لساني بحركه داير ما يدور
و شويه شويه اخليه من تحت ل فوق
و شويه ادخل راسي جوا اوي و واحده واحده بقيت بنيك ف صدرها و اقولها اه يبت المتناكه بقي محمد كان هيشبع ف العز دا تعال يا محمد شوف مراتك اهي تعال فك زوبري منها و خدها خدي يا شرموطه يبت المتناكه يال امك طالعه من سبع حناكه
قالتلي شرموط يبن الوسخه
متجبش سيره امي
قولتلها احا و انتي امك احسن من امي ؟
مش عاوز اشتمك عشان فيه راجل قاعد بس (عزيزي القارئ)
اسما فين فين ؟
قولتلها اهدي يبت العرص هكيفك بس لو عاوزه ممكن اجبلك محمدين متكتفين قدامك و ننيك بمزاك يشرموطه بتموتي انتي ف قله الادب
و عملنا 69 يبختي بجد يبختي انا منبهر
جبتهم بعد عشر دقايق تقريبا
بحبك اوي يا اسما
اسما ف الضياع مش قادره ترد ولا تتحرك جابتهم يجي 9 مرات مش بافور قعدنا نص يوم بجد كانت قاعده جامده امها بتتصل بيا
قالتلي البت لسه مرجعتش ولا بترد متعرفش هيا فين ؟ قولتلها قالتلي انها هتروح درس و معرفش بعديها ايه ال حصل استني هتصل بيها
لبستها و ادتها بوسه
انا: معلش....عارفه انك مش قادره تتحركي...بس قومي اوعدك لما اكون ملكك وحدك هنكون مع بعض ديما بس قومي و اسمعي الكلام و اوعدك هتكوني اسعد بني ادمه ف الكون
قومي يروحي
قامت حضنتني و عيطت و بعد كدا مشت
قولتلها تقولها ام واحده صحبتها اتوفت و راحو الجنازه و كان فيه حوار
فلاش باك كلمت واحد صحبي ظبطلي شقه عندهم احنا مسيطرين برضك و سيطنا دولي
و بعتلها لينك قولتلها اسما بوصي كدا القوطه دي
دخلت 🙂 اسما:**** عسوله اوي و حصل ل
ال حصل
احنا الاسكندرانيه مش بنسلك صح ؟
بعديها قطعت علاقتي بيها
لانها زي ما قولت مبقتش عارفه تقعد من كسها ال بياكلها ( بتفكرني ب واحده نسوانجيه كلنا عارفينها)
سبت البت دي لاني زي ما قولت ف الاول
اصبحت زبون زيي زي غيري بروح اخد دوري من كسها ال بقي مفتوح
و بقت شرموطه ب امتياز مرتفع
و قعدت فتره اكلم ريمونا
و اكلم الحريم
قلولي لو عجبتكم القصه عندي واحده تانيه جامده
بس حابب اعرف رايكو
بس خدو بالكو عشان ال هيتعامل معايا انا مش بقبل ع السوالب ولا الموجب ولا بعرص ع حد بيحكيلكو شويه تفاصيل عن حياتي عشان عزيزي المشاهد ال ع الحديده داخل و زبره/كسها بيولع ف لباس😹
بس معرفش انا ايه ال خلاني ارجع ل جروب نسونجي و ابقي ناشر كمان انا مش كدا خلي بالكو
الشيطان: انا اقولك ازاي
الضمير: اومال😹
الشيطان: يعني هيا بكسمك العشرات ال هرت بيها البيت كله حلال و جت ع ديه و بقيت شيخ بحسنه السقا
مخي: اقنعني
انا: انا شتريت
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion
@.V.
وضح سبب طلبك لحذف الموضوع؟
إن كان لتعديل العنوان، تغيير المحتوى بعد إعادة الكتابة
تقدم بطلبك في الموضوع الموحد للتبليغات - قسم القصص
منفضلك احذفلي الموضوع لاني قررت اني هعمل سلسله خاصه ب المحارم و دي هتبقي بدايتها ف غيرت تفاصيل في القصه و عدلت عليها و هكملها و هحطها ف قسم محارم
ف منفضلك لو ينفع تمسحوها بليز
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منفضلك احذفلي الموضوع لاني قررت اني هعمل سلسله خاصه ب المحارم و دي هتبقي بدايتها ف غيرت تفاصيل في القصه و عدلت عليها و هكملها و هحطها ف قسم محارم
ف منفضلك لو ينفع تمسحوها بليز
اولا تحياتى لقلمك المبدع .
ولكن حل المشكلة بسيط امامك حل من اثنين
ان تقدم طلب فى الموضوع الموحد بقسم الطلبات مثل ما قال لك المشرف
الحل الاول :طلب بفتح الموضوع وتكتب القصة من جديد على شكل رد وثم تكتب طلب بتعديل القصة ونقلها الى القسم الذى تشاءة
الحل الثانى : ان تذهب الى القسم الذى تشاءة وتنشئ موضوع جديد وتكتب القصة من جديد
الحلول بسيطة ولم يكن هناك داعى لتذهب لقسم الشكاوى وتنشئ موضوع هناك موضوع موحد فى كل قسم لطلبات الاعضاء
تحياتى لك مرة ثانية
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%