NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Roz

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا دايما لما بجيبهم مش بينزلو لوحدهم يعني سوري ف اللفظ بعمل حمام معاهم لما بينزلو ومش بعرف اجيبهم لوحدهم كل ما بييجو بيكونو كده هو ده العادي انا بنت 19 سنه عايزه بس افهم

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Ahmedo, 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼, جواهرجي نسوان 💍 و 22 آخرين
بعتلك خاص

• عجبني
التفاعلات: ahmedsamir90
انا دايما لما بجيبهم مش بينزلو لوحدهم يعني سوري ف اللفظ بعمل حمام معاهم لما بينزلو ومش بعرف اجيبهم لوحدهم كل ما بييجو بيكونو كده هو ده العادي انا بنت 19 سنه عايزه بس افهم
ردي خاص طب وافهم منك وافهمك😂😂🤦

ده لانك بتكوني هورني زياده مع الوقت حتنتهي

عادي ايه المشكلة وضع عادي

ده امر طبيعي وبالذات مع البديات بعد كده هيبقي الامر طبيعي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبيعي لان المثانة قريبة من المهبل وبيصير هيجان للمثانة وقت المداعبة

عادي طبيعي جدا متقلقيش احنا حتى دايما بننصح الرجاله يبعدو وقت ال squirt عشان دايما بيكون معاه بول لو عاوزه تقوي بقا عضلات الحوض والمثانه في تمارين اسمها تمارين كيجل اكتبيها على جوجل واعمليها هيا تمارين رياضيه مفيهاش اي حاجه اهم حاجه تيك كير ومتعوريش نفسك😊

عشان سوري يعني لسه مبتدئة

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Stev، احمد الخول 123 و آلسہوهہآجہي
ده طبيعى وجزء من شهوتك مش شرط يبقى ابيض وتقيل فى كده كتير زايك

غادى جدا لأنك لسه جديده ومبدءه

تعالى خاص

الكلام ده لازم يكون له مردو
يعنى انتى وصلتلى لقمة الاثارة فى السن ده ازاى بفعل حد وله تخيلات

• عجبني
التفاعلات: Fox's و باحث عن حبيبة
عادي جدان ده قمه الشهوا

• عجبني
التفاعلات: باحث عن حبيبة
عادي ممكن في لزوجة في سوائل جسمك بشكل عام، في بنات بتاخد أدوية و تتعالج علشان النقطة ديه كمتابعة عاديّة مع طبيب لكن مش معنى كدة إنك فيكي حاجة وحشة زي ما في راجل مثلاً لما بيجيبهم بيكونوا لزجين لدرجة إنه بيكون كأنه بيقذف مهلبية مش سائل، كل واحد و له درجة سيولة أو لزوجة لإفرازاته، لكن لو قلقانة ممكن تتابعي مع دكتور علشان يطمنك

بكوني مزنوقه ؟

شهوتك بتلقي عاليه طبيعي وعادي اعتقد

ازاي عملتي سكيرتينج وانتي لوحدك انا بفضل افرم في الي معايا علشان تعمل مرة ولا اتنين
متقلقيش هو مش بيبي عموما انتي بتحسي كدا بس اقري في ال skirt

• عجبني
التفاعلات: Roz
انا هقولك على حاجه تعمليها
اولا قبل العادة بساعه بلاش شرب
سوائل و أمامك ساعه تعملى حمام فيهم تفرغى
المثانه و بعدين مارسى العادة و بلغيني باللى حصل
سواء حدوث نفس المشكله او لا عشان اقولك حل مشكلتك
و السبب ايه

• عجبني
التفاعلات: Roz
انتي من النوع ال اسكواير اطمني ده مش حمام دي شهوتك