NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة عايزاني انيكها وأنا قافل منها عايز حل

(ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
الموقع الالكتروني
xhamster.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الي يعرفني من المنتدي القديم يعرف اني بعشق الستات الكبيره خصوصاً التخينه
شائت الظروف الشهر الي فات اني اتعرف علي واحده صغيره حوالي ٢٢ سنه متجوزه ومطلقه قعدنا اسبوعين نتقابل في كافيهات وكده بعدين طلبت مني نتقابل في مكان مقفول عشان عايزه تقعد براحتها بصراحه الي كان قافلني منها أنها رفيعه جدا وصدرها واضح أنه صغير حاولت اتهرب بس مكنش في حل غير أننا نقعد فعلاً في البيت عندي لما زوجتي سافرت عند والدتها وكانت قاعده عاديه لحد ما بدأت تقوم تغير وتقعد بلانجري أفاده صريحه منها أنها عايزه تتناك وقد كان نكتها كذا مره بس فعلاً مكنتش مبسوط بسبب صغر جسمها أوي وبزازها الصغيره جداً حسيت نفسي متبسطش رغم أنها اتبسطت اوي معايا ولحد دلوقتي بتتصل بيا عشان تجيلي البيت تاني وأنا بتهرب منها أن المكان مش فاضي بس فعلاً مش مستمتع نهائي
علي فكره هيا مش شرموطه بتاعت رجاله عشان محدش يقولي هات رقمها وكده خالص بس هيا محرومه جداً من وقت طلاقها وهيا عايزه تتناك ده كلامها والي انا فعلاً شوفته
دلوقتي بقي السؤال انا فعلا مش عايز أنام معاها تاني وهيا شبه يومياً بتكلمني وتحرجني ومش عارف اقولها ايه
عايز ردود وحلول حقيقيه بدون ابعتهالي واديني رقمها والكلام بتاع الأطفال ده هل حد عنده حل للمشكله دي

• عجبني
التفاعلات: Wa7d moham
ماهي مفهاش حل غير انك تباصيها لغيرك ي اما تقولها انا مش هكمل ف العلاقة دي وخلاص

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
ماهي مفهاش حل غير انك تباصيها لغيرك ي اما تقولها انا مش هكمل ف العلاقة دي وخلاص
بحاول فعلاً مردش عليها بس مبتفصلش إتصال ولو شايفها شرموطه كنت باصيتها لكن لو هيا شرموطه ما هتفكني وتتصل بغيري أو تشوف حد تاني لكن هيا قافشه فيا

خلاص هاتهلها دوهري انك مش عايز بسبب جسمها وقولها لو عايزة اشوفلك حد تبعي وامان وبس وريح دماغك

• عجبني
خلاص هاتهلها دوهري انك مش عايز بسبب جسمها وقولها لو عايزة اشوفلك حد تبعي وامان وبس وريح دماغك
للأسف بردو مش أنا الشخص الي اعرض علي واحده اني اجببلها حد
وشايف أنها لو في دماغها نيكه وخلاص كانت اتناكت من غيري من غير ما تفضل تزن عليا
وصلاتلك دماغي

اه فهمتك

• عجبني
بس انت كده مش هتسلم من زنها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للاسف when it comes to sex it always complicated خلي بالك يا هندسة سايسها لتطلع مخروشة و عبيطه تعمل ڜوشرة و شغل عيال ، و قولها ضميري و انزل باسطوانه مولاي علشان متحسش انك اخد منها حاجة و طلعت تجري علشان هي كده حتفضل تجري وراك

• بيضحكني
للاسف when it comes to sex it always complicated خلي بالك يا هندسة سايسها لتطلع مخروشة و عبيطه تعمل ڜوشرة و شغل عيال ، و قولها ضميري و انزل باسطوانه مولاي علشان متحسش انك اخد منها حاجة و طلعت تجري علشان هي كده حتفضل تجري وراك
تسلم يا حبي قفلت الباب خلاص

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • بيضحكني
انهى موضوعك بشياكه حسسها انها احسن ما يكون ولكن راعى احساسها بردو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%