NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوز حد يفيدني

fisherman99

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شب صغير وبحب المحارم جدا وويلت لمرحله صعبه جدا من الادمان ومش عارف امارس مع حد او ابطل وخلاص وصلت لمرحله الانهيار

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الختيار السوري, أموت فى الجنس, mando40 و 3 آخرين
لو عاوز نتكلم ابعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
انا شب صغير وبحب المحارم جدا وويلت لمرحله صعبه جدا من الادمان ومش عارف امارس مع حد او ابطل وخلاص وصلت لمرحله الانهيار
اتقي **** في اهلك وشيل الموضوع من دماغك

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و www99
بلاش هبل المحارم مش من قلة الشراميط ياجدعان

مافيش انهيار ولا حاجه انت لسه صغير وبدل ماتبص علي أهل بيتك الي المفروض انت الي تخاف عليهم اكتر من نفسك وتحميهم بحياتك تعمل كده وتبصلهم نظره جنسيه ده ضد الطبيعه البشريه وانت عشان جواك لسه فيه فطره سليمه فحاسس بتأنيب ضمير وده كويس ... النصيحه المخلصه انك تشغل نفسك باي نوع رياضه تطلع فيها طاقتك .... وأخرج وكون صداقات اتعرف علي بنات في سنك ومش لازم نيك يعني كفايه انك تعيش تجربه فيها مشاعر ايجابيه مشاعر انت ممكن تحرم نفسك منها لو فضلت حاصر نفسك في الجزء ده ويفوتك اجمل مرحله في عمرك كله ... حب واتحب واترفض مش عيب .... انت في مرحله جميله لو راحت منك هاتاثر عليك باقي حياتك ... ابعد تفكيرك خالص عن حكايه المحارم دي

ده اعتبره مرض ولازم تتعالج واقولك
ابعد أن تقرأ قصص وميول عن المحارم ابعد عن البيت وتشغل وقتك وخلي دائما اللي بتبقي هائج عليهم متقعدش معاهم كتيير ألعب رياضة اشغل وقتك دور علي واحد تحبها ولو مقدرتش روح لدكتور نفسي من غير ما حد يعرف واتعالج قبل ما تبقي فضيحة ليك ولأسرتك طول العمر العقل احنا اتميزنا بيه ولي بيفكر في جنس المحارم لعنده عقل ولا دين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت مثلك

سيبك من أهلك خااااااالص

امال اعمل ايه
لازم تبسط نفسك و تحس بحلاوه انك بنوتى بتلبس اندر بنات و تبقى كيوت هيا دى مش حاجه جامده

لازم تبسط نفسك و تحس بحلاوه انك بنوتى بتلبس اندر بنات و تبقى كيوت هيا دى مش حاجه جامده
ومين قالك اني بنتوتي او كده انت عبيط ولا ايه بقول عاوز انيك انت مبتفهمش

• بيضحكني
التفاعلات: Y0uSèf
ومين قالك اني بنتوتي او كده انت عبيط ولا ايه بقول عاوز انيك انت مبتفهمش
و انا زيك بس مبحبش اتناك احب امص

اى نصيحة غير انك تروح لدكتور نفسى متخصص تبقى رغى على الفاضى. حلك عند نفسك باصرارك على التغير و عند الدكتور

المحارم حلو بس لازم يكون في قبول لو مفيش قبول ما تخاطر

بس يا صحبي هي مش بالعافيه واحده واحده

طبيب نفسي
مواقع شات تحكي مع حد.
اشغل وقتك ، اشتغل ، العب رياضة ، متدخلش أي موقع جنسي

• عجبني
التفاعلات: Cesar95

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%