NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عائلة تجعل ابنهم متناك و تحوله من ولد لبنت

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

shoshodlo3a1

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا ولد زي اي ولد اتربيت معا امي و ابويا كان مسافر انا عندي ٢٢ سنة دلوقيي بس من صغري امي كانت بتدلعني دلع بنات و كانت بتخليني استحما معاها و انا صغير امي اسمها سماح عندها ٥٠ سنة بس تقول بنت في العشرينات طول عمرها مهتما بنفسها طول عمرها في البيت بتليس قمصان نوم و تقلع قدامي في الاوضة و تدلعني دلع بنات انا اسمي محمد بس حبيت اسمي نفسي شادية حسيته اسم بناتي حلو و علي اسم الممثلة شادية خلتي اسمها مديحة اصغر من امي عندها ٤٠ سنة جسمها نفس جسم انجيلا وايت المهم و انا صغير كنت بعد مع صحبي احمد احمد دا هو ال طول عمره حسسني اني انثي هو الحسسني بوجودي كا انثي بدا كنا نتفرج علي سكس مع بعض بعد كدة هو بدا يلح عليا وريني طيزك فا كنا في النادي رحنا حيتا مستخبية و وريته طيزي و بدا كل يوم في السلم الخلفي للعمارة بتعته ينكني و يكيفني و كان بصراحة بيعملني زي مراته و كان احلي دكر قبلته في حياتي و كنت قبل ما يجيلي البيت اخد قميص نوم من دولاب امي و كلوت و اعمل سويت و انضف جسمي ل جوزي حبيبي و احضر الاكل و هو يدخل زي الدكر يشلني اه انا نسيت اه اقول موصفات جسمي
انا وزني ٧٢ طولي ١٦٨ قصيرة زي النثوان رجلي ملفوفة و مدملقة ناعمة طيزي طيز ملف وسطي صغير عندي كرش صغنون بزازي قد بنت لسة عندها ١٢ سنة مثل المهم كان يشلني علي كتافه و يدخل بيا الاوضة ينكني و بعد كدة نستحما سواء و اكل جوزي ب ايدي و اعمله الشاي المهم في يوم قالي انا جيلك فتحت الدولاب قولت هغير بقا حاجة جديدة لبست قميص نوم ستان ازرق و عملت منيكير احمر انا صوابع رجليا و ايدي حكاية اصلا عملتلهم نيكير و حطيت اي شادو و بلاشر. و روج و لبست باروكة و لبست سنتيانة دانتل مرفوعة عشان بزازي تكبر و كلوت فتلة لازق في طيز العروسة ال هي انا ال هتتناك من عروسها الفحل و لبست فقيهم فستان عروسة قصير و طرحة و الفستان مبين رجلي النعمة و مستنية احمد المهم و انا قعدة قدام المراية لقيت باب الشقة بيتفتح قلبي وقع في رجلي عشان مش مدية ل احمد مفتاح و لقيت في وشي ....
الجزء التاني بقا سلام يا حلوين

• عجبني
التفاعلات: بشار، True_Love_34 و فكرى
هو الكام سطر دول بتعتبرهم جزء
وبعدين عندك أخطاء إملائية كتير جدا جدا
ومفيش تنسيق في الكتابة
@Bosy17 اسطورة القصص

• عجبني
التفاعلات: mos.mero و BٍِASM17 اسطورة القصص
ومفيش تنسيق في الكتابة
@Bosy17 اسطورة القصص
انا لسة بدا اكتب قصة و الجاي اجزاء كبيرة بالطريقة مش هتخلي حد يكتب قصص لسة دي بداية

انا لسة بدا اكتب قصة و الجاي اجزاء كبيرة بالطريقة مش هتخلي حد يكتب قصص لسة دي بداية
أنا بوجهك ازاي تكتب
أنا عايزك تكتب بشكل أفضل

ومفيش تنسيق في الكتابة
@Bosy17 اسطورة القصص
هو لسا بيدا مشواره لسا موصلش انه يكون كاتب عملاق مثلك❤️ . اديله فرصه يمكن بذرته تنضج 😁

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و smsm 705
هو لسا بيدا مشواره لسا موصلش انه يكون كاتب عملاق مثلك❤️ . اديله فرصه يمكن بذرته تنضج 😁
ققولو كدة😂😂♥️

قدامك يومين لو منزلش جزء تاني ومش هعتبره جزء تاني انا هعتبره تكمله للسطرين اللي فاتو ..... هيتم اغلاق القصه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و smsm 705
بدايه حلوه و جميله بس حاول تطول الاجزاء شويه و قلل الاخطاء الاملائيه و استمر .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم القسم اكبر شوي .. عموما حلوة

اليومين خلصوا ، وانت منزلتش اي جديد

للغلق

لما يبقي عندك جزء جديد ابقي ابعتلي مسدج افتحلك القصه تاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%