NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال عائلة الوحوش (بداية العهد) |السلسلة الأولي|الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

kingk0ng

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
20 أبريل 2022
المشاركات
7
مستوى التفاعل
136
نقاط
1,626
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الثاني:

اول ما لبستهم جسمي سخن و حسيت احساس غريب فشخ لقيت فيه ٣ واقفين قدامي شكلهم غريب اوي أنا أول ما شفتهم حسيت اني اتثبت مكاني مش قادر اتحرك كان هيغمي عليا بس حتي ده مقدرتش اعمله لقيتهم بيقولوا نعرفك بنفسنا احنا الامراء العظام احنا كنا خدام لوالدك قبل ما يموت لكن ابوك وقف العهد ما بينا و مشي نعرفك علينا

اول واحد فيهم قالي اسمه (جليل) و التاني كان اسمه (داعر) و التالت كان اسمه (صادم)

أنا: أنا مش فاهم حاجة حاسس اني هيغمي عليا أو هموت من الخضة😰

جليل: اهدي كده و انا هجاوب علي اسألتك براحة بس مش دلوقتي عشان عايزينك تحت🤫

و اختفوا هم التلاتة و لقيت (سعدية) بتنادي عليا طلعت و اول ما شافتني اتخضت

سعدية: مالك يا سيدي وشك اصفر زي ما تكون شفت عفريت

أنا: مفيش.....مفيش حاجة متخافيش تعبان بس شوية......فيه ايه اللي حصل؟!

سعدية: عايزينك تحت يا سيدي الناس بتسأل عليك عشان تعزيك لو انت تعبان هنزل أقولهم خلاص يا سيدي

أنا: لا لا متقلقيش انا نازلهم دلوقتي اسبقيني و انا هحصلك

نزلت سعدية و انا دخلت غسلت وشي و مش عارف هل أنا كنت بتخيل ولا ده حقيقي ولا ايه و نزلت وقفت في العزاء بس مكنتش مركز خالص و كل ما شوية قاعد ابص علي ايدي و الخواتم و عمي اول ما رجع و شاف ايدي اتخض كأنه اتكهرب و فضل باصصلي و طول ما هو واقف جمبي بيبص عليا و عدا اليوم و كنت طالع اوضتي بس عمي ناداني

عمي عادل: سيف يا ولدي تعالي عايز اتكلم معاك شوية

أنا: ايوه يا عمي تحت امرك

عمي عادل: ايه اخبارك انت و بتي طمني يا ولدي احنا انشغلنا في العزاء يا ولدي اديت مراة عمك المنديل

أنا: منديل ايه يا عمي لا مديتهاش حاجة

عمي عادل: ازاي يا ولدي يعني انت دخلت علي عروستك ولا لا فهمني

أنا: بصراحة يا عمي لا لسة أنا كمان برده انشغلت في العزاء و في موت ابويا **** يرحمه

عمي عادل: **** يرحمه يا ولدي بس الحي ابقا من الميت و لازم تدخل علي عروستك الليلة يا ولدي احنا الشرف عندنا اهم حاجة فاهمني

أنا: فاهم يا عمي (مش مهم بقا خلينا نخلص من الموضوع ده)

عمي عادل: ماشي يا ولدي بكرة نسمع خبر حلو أن شاء** ..... انت جيبت منين الخواتم اللي في يدك دي يا ولدي دول كانوا بتوع اخويا ** يرحمه صح؟!

أنا: (هو فيه ايه هو يعرف حاجة ولا ايه) اه يا عمي دول بتوعه صح و سابهملي

أنا حسيته اتصدم كده بس عمل نفسه عادي و سابني و مشي راح المكتب لجدي و انا طلعت فوق اول ما دخلت لقيت (منار) قاعدة زي كل يوم و اول ما شافتني دخلت اوضتها و قفلت علي نفسها أنا قعدت كده (مش عارف اعمل ايه بس في اللي انا فيه ده دلوقتي أنا اكيد بتخيل أو اتجننت بس مش عارف لا ممكن يكون اللي انا شفته ده حقيقي اكيد لا أنا عايز ارجع مصر بقا أنا حياتي كلها اتشقلبت في يومين ابويا مات و اتجوزت واحدة لا أنا بحبها ولا عايزها و بتعاملني معاملة وسخة اكني أنا اللي غصبت عليها و كمان اتحبست في بيت غريب عني كلهم معرفهمش و سحبت معايا (نرمين) مش عارف اعمل ايه أنا احترت) النوم غلبني من كتر التفكير

حلمت بيا أنا و (جليل) و (داعر) و (غاضب)

جليل: متقلقش انت مش بتحلم أنا اللي جبتك هنا عشان نتكلم اسأل و احنا نجاوب

أنا: اسأل علي ايه أنا مش فاهم حاجة انتوا ايه و انتوا مين و احنا فين و كنتوا بتخدموا ابويا ازاي و هتعملوا فيا ايه

جليل: اهدي شوية واحدة واحدة احنا خدام نوع من انواع الجن و متقلقش احنا مش هنأذيك و بالنسبة لاحنا مين عرفناك بنفسنا قبل كده و احنا دلوقتي في حلم أنا اللي عاملهولك عشان نتكلم و بالنسبة بقا لكنا بنخدم ابوك ازاي دي حكاية طويلة ابوك عرف سر من اسرار جده (حسن) و هو أن فيه ناس من عيلتكم بيقدروا يحسوا بينا و يشوفونا و يتعاملوا معانا أشخاص معينين هم اللي يقدروا علي كده و كان منهم ابوك و من قبله كان جده (حسن) ده مكنش قادر غير علي واحد فينا بس اصغرنا (غاضب) كان من خلال تعامله مع (غاضب) كان عنده قوة مش طبيعية كان بيشيل اوزان بالنسبة ليكم انتم كبشر متقدروش تشيلوها و طبعا من بعده كان ابوك هو بقا كان اقوي من جده و قدر يتعامل معايا أنا و (داعر) أنا كنت بخليه يعرف اسرار و افكار الناس اللي حوليه و طبعا (داعر) كان مديله قوة جنسية جبارة حجم عضو مش طبيعي الستات بتعشقه و بتدمنه حتي لو هو كان بيعامل الزبالة احسن منهم نيجي بقا لآخر سؤال احنا مش هنعمل فيك حاجة خالص بس بما أن انت لما لبست الخواتم قدرت تشوفنا و تتعامل معانا فأنت كده بالقوة الكافية انت الوريث فكلنا ممكن نتعامل مع بعض بس لازم تقبل العهد معانا الاول

أنا: يا دين امي أنا مكنتش متصور كل ده انا حاسس ان أنا متلغبط (بس ساعتها افتكرت وصية ابويا لما قالي اقبل اول ما تجيلك الفرصة اقبل ساعتها أنا مكنتش فاهم اقبل ايه بس دلوقتي بس فهمت كل حاجة بس ثانية واحدة) هو بابا فسخ العقد معاكم ليه

جليل: اسمه العهد يا (سيف) و ده سؤال ذكي طبعا انت عارف أن مفيش حاجة ببلاش فقدام كل طلب هتطلبه من حد فينا هيكون فيه مقابل لكن لو احنا اللي قدمنالك الخدمة هتكون مجانية اتفقنا

أنا: طب قولي المقابل هيكون ايه مثلا مش فاهم

جليل: ساعتها بتعرف احنا و مزاجنا بقا قوتنا مع ابوك كانت مخلياه مسيطر علي البيت كله و الناس كلها كانت بتخاف منه و بتعمله حساب

أنا: (وصية ابويا دي اخر حاجة فيها و انا مش خسران حاجة لو معجبنيش الموضوع افسخ العهد معاهم زي ابويا ما عمل) خلاص اتفقنا هقبل العهد معاكم

جليل: كده بقا نقدر نبدأ لعب من تاني 😈

وكل حاجة اختفت و صحيت اول حاجة عملتها ناديت علي (جليل) رد عليا و ظهرلي

أنا: هنعمل ايه بعد كده

جليل: اللي انت عايزه دلوقتي انت تقدر تعمل اي حاجة و كل حاجة بس بمقابل زي ما اتفقنا اه و فيه حاجة كمان هتحس بتغيير فيك كل واحد فينا ليه تأثير عليك تأثير كويس و تأثير وحش زي ما ابوك كان بيقول يعني مثلا التأثير بتاعي أنا عليك هتحس أن مستوي ذكائك عدي كل البشر بس في نفس الوقت هتبقا الأفكار الشريرة اكتر حاجة في دماغك و (داعر) هيخليك بقوة جنسية جبارة زي ما قولتلك بس في نفس الوقت هتبقا بتهيج من اقل حاجة و (غاضب) هيخليك قوي جدا بس في نفس الوقت عصبي و ممكن تعمل جريمة بس ابوك كان بيعرف يتحكم شوية في كل حاجة من دول لما نشوف انت بقا هتعمل ايه

أنا: مش عارف طب ابويا عمل ايه اول حاجة

جليل: ههههه انت عايز تمشي علي خطي الوالد ماشي اول حاجة عملها كان لسة شاب و قال يجرب الشغل مع (داعر) ام سعدية كانت لسة صغيرة و حلوة قال يجرب معاها و بعدين كان بيبص لبعيد منها كان بيعرف كل حاجة بتحصل مع حريم البيت

أنا: خلاص تمام و انا كمان هجرب مع (سعدية) اصل بصراحة البت طيزها جامدة

داعر: أيوة كده يلا نشتغل😈

أنا: طب و ايه المقابل بتاعك يا (داعر)

داعر: هتعرف بعد ما اخليك تنيكها متقلقش

أنا: ماشي بس ازاي

داعر: دي بتاعتي أنا بقا متخافش

و اختفوا و انا دخلت اخدت دش و افتكرت كلام عمي (عادل) البيت كله مستني المنديل بتاع دخلتي علي منار بس لا أنا مش عايزها اصلا بس هعمل ايه..... خبطت عليها لحد ما فتحت قولتلها عايزك و سببتها و قعدت هي دخلت غسلت وشها و لبست و طلعت

منار: عايز ايه؟!🤨

أنا: ابوكي امبارح كلمني عشان منديل ليلة الدخلة

منار: اه طبعا و انت ما صدقت بقا قولتلك مش هخليك تلمسني انسي خالص اللي في دماغك ده

أنا: استني أنا اصلا مش طايقك بصي أنا بتعامل معاكي ازاي و انت بتتعاملي معايا ازاي أنا بقولك عشان عندي فكرة احنا هنحط ددمم علي المنديل و ندهولهم و خلاص فهمتي

منار: ماشي مفيش حل تاني

حسيت أن فيها حاجة متغيرة وشها احمر و عرقانة و بتتكلم بصعوبة

أنا: انت كويسة يا (منار) لو تعبانة أو فيكي حاجة قوليلي؟!

منار: ملكش دعوة بيا عامل نفسك خايف عليا خلصت عشان عايزة انزل؟!

أنا: أنا مش عارف انت بتتعاملي معايا كده ليه انا بعاملك كويس علي اساس انك بنت عمي و......

منار: و ايه هتقولي انك حبيتني بلاش كدب بقا

أنا: لا كنت هقولك و مراتي قدام الدنيا كلها بصي براحتك انا زهقت بس يا ريت نتعامل مع بعض كويس حتي قدام العيلة ماشي

و سالتني و نزلت و انا قاعد افكر لقيت (داعر) ظهرلي

داعر: ايه رأيك؟!

أنا: رأيي في ايه انت لسة عملت حاجة

داعر: انت ملاحظتش أنها هاجت من الكلام معاك بس و إن هي كانت قاعدة جمبك

أنا: اه بس أنا معملتش حاجة

داعر: مش لازم تعمل اي واحدة بعد كده هنتكلم معاها هتلمسها هتهيج عليك بس طبعا فيه مقاومة شوية عشان هم مش عارفين ايه اللي بيحصل و انت معملتش حاجة يعني لو كنت قومت حضنتها أو بوستها كانت هتتفاعل معاك واحدة واحدة 😈

أنا: فهمت ده انت جامد طب و هنعمل ايه في حوار (سعدية) ده عايز اجرب اللي انت بتقول عليه ده

داعر: استني و شوية و هي هتطلع تنضف الاوضة و جرب بقا

قولت اجهز عشان اهيجها شوية قلعت هدومي و قعدت بالبوكسر بس قعدت اتفرج علي سكس شوية عشان زبري يقف ببص علي زبري لقيته بقا كبير فشخ احا أنا مكنتش اعرف ان (داعر) هيخليني عامل كده انبسطت فشخ زبري دلوقتي بقا طوله اكتر من ٢٠ سم و بقا عريض ميتمسكش بإيد واحدة و شوية و لقيت حد بيخبط علي الباب و قولتله ادخل كانت (سعدية) اول ما دخلت اتخضت

سعدية: لمؤاخذة يا سيدي انت اللي قولتلي ادخل

أنا: لا ولا يهمك يا (سعدية) معلش اصل الجو حر اوي فيه حاجة ولا ايه؟!

سعدية: كنت هنضف الاوضة بس لو انت قاعد خلاص ابقا اجي وقت تاني

أنا: لا عادي نضفي و انا قاعد اصل مليش مزاج انزل تحت

كل ده كانت واقفة بتكلمني و هي مركزة مع زبري شوية و تبصلي شوية اكنها بتقولي يخربيتك ايه كل ده مدخله جوة ازاي ده و بدأت تنضف الاوضة و شوفتها و هي بتوطي و بتتحرك و طيزها بنت المتناكة مهيجاني و هي بتتحرك و كل شوية ترمي عينها تلاقي زبري واقف تعض علي شفايفها و تكمل شوية و سألتها

أنا: قوليلي يا (سعدية) هو انت متجوزة ولا لسة؟!

سعدية: لا يا سيدي أنا مطلقة اتجوزة سنة و بعدها طلقني عشان مبخلفش

أنا: ده غبي حد يبقا متجوز واحدة حلوة زيك كده و في جسمك الفاجر ده و يطلقها ده انا لو منه مكنتش سيبتك

سعدية: بجد يا سيدي

أنا: هو ايه اللي بجد

سعدية: يعني انت بجد شايفني حلوة يعني واحد زيك متعلم و من عيلة كبيرة شايفني حلوة يا سعدك يا (سعدية) بس عيب اللي بتقوله ده يا سيدي انت بتبص علي جسمي😏

أنا: اه يا (سعدية) عادي شايفك حلوة عشان انت بجد حلوة و متأخذنيش يعني عشان ببص عليكي بس اعمل ايه مش بإيدي جسمك جامد بقولك ايه متيجي تمسحي الحتة اللي عند رجلي دي وقعت عليها شاي امبارح فجت وطت عشان تمسحها و هي نازلة عينيها معلقة علي زبي و هو واقف نيك كنت بتمسح و هي مركزة مع زبي و شفايفها بتترعش و بتاخد نفسها بالعافية و شكلها يهيج نيك قعدت انادي عليها و هي سرحانة مع زبي لحد ما انتبهتلي و قامت وقفت بسرعة أنا: (سعدية) أنا عايز منك طلب

سعدية اؤمرني يا سيدي

أنا: زمان ابويا و امك ايام ما كانوا قدنا كده كانوا اكنهم صحاب

سعدية العفو يا سيدي ازاي هي العين تعلي عن الحاجب

أنا: يا بنتي متقاطعنيش و اسمعي يعني كان ليهم اسرار مع بعض و امك كانت بتسمع كلام ابويا اقدر اعتمد عليكي و تحفظي السر

سعدية: من عينيا يا سيدي سرك في بير متقلقش

أنا: عايز اخد رأيك في حاجة بس هي حاجة خاصة شوية

سعدية: مش فاهمة يا سيدي بس عينيا ليك

أنا: أنا و ستك (منار) فيه بينا مشاكل تقريبا كده مش عاجبها

سعدية: *** يهدي سيركم يا سيدي بس هي ملهاش حق فيه واحدة تبقا معاها و متبقاش مبسوطة

حسيتها اتلغبطت بعد الجملة دي اكنها قالتها من غير قصدها

أنا: بصي يا (سعدية) بما انك اتجوزتي قبل كده عايز اخد رأيك في حاجة تعالي اقعدي

سعدية: اؤمر يا سيدي بس ميصحش

أنا: اقعدي بقا و اسمعي الكلام

قومت شاددها من ايديها و مقعدها و نزلت البوكسر وريتها زبي و قولتلها ايه رأيك بصراحة 😉

لقيتها غمضت عينيها و قالتلي حرام عليك يا سيدي اللي بتعمله فيا ده عرفت كده انها استوت علي الاخر روحت قافش في شفايفها بغتصبهم مش ببوسها و قعدت اقفش في بزازها من علي الجلبية و ادعكهم جامد و هي ساحت مني خالص نزلت ابوس رقبتها و بصوت حنين في ودنها (ايه الجمدان ده يا بت شفايفك و بزازك نار اومال اللي تحت الجلابية ايه بقا) لقيتها انتفضت قولتلها احا انت جبتيهم شكلك تعبانة خالص لقيتها مبتردش اكنها أغمي عليها فوقتها بحنية و ببوس في شفايفها و رقبتها قامت قالتلي ايه اللي حصلي ده انا اول مرة احس الاحساس ده انت عملت فيا ايه قولتلها أنا لسة معملتش حاجة بس هعمل اقلعي الجلابية دي بقا كده خليني امتعك انت شكلك محرومة نيك قامت قلعت الجلابية و هدومها اللي من تحت و فضلت بالكلوت و السنتيانة قولتلها بتعرفي تمصي؟! قالتلي لا مبعرفش قولتلها تجربي طيب؟! حسيتها قرفانة بس قالتلي ماشي قولتلها ابدأي انك تلحسيه زي الايس كريم كده قعدت تلحس فيه و تقولي يا لهوي ده انا مش عارفة امسكه بايد واحدة ازاي ستي (منار) بتستحمله قولتلها و احنا مع بعض ملكيش دعوة بحد و بعدين هي بتستحمله زي ما نت هتستحمليه و تحبيه كمان يلا بقا مصي و دلعي حبيبك عشان هو كمان يدلعك مصيه زي المصاصة أو انك بترضعي و بدأت أمد رجلي من تحتها قعدت العبلها في كسها برجلي لحد ما لاقيتها بترتعش و شكلها جابتهم تاني قمت قلعتها السنتيانة و الكلوت و قعدت ارضع في بزازها و العب في كسها و هي شغالة اه اه براحة مش قادرة كمان انت عملت فيا ايه مش قادرة كل ده و انت لسة منكتينيش احححح اه كمان كمل قوي بموت يالهوي لاقيتها جابت تاني و نامت علي الكنبة مش قادرة تتكلم و مغمضة عينيها قعدت بين رجليها و حطيت رأس زبي علي شفايف كسها و قعدت ادعك في كسها بزبري و اقفش في بزازها و اقرص حلماتها لقيتها جابت تاني و كسها عمال يقفل و يفتح من الهيجان روحت مدخل رأس زبري و هي اممممم حلو اوي براحة كبير اوي احا يا كسمك براحة ايه ده انا دخلت رأسه بس اه اه كل ده الرأس بس لا لا مش هستحمل يعني اخرجه؟! لا لا كمل بس براحة عشان خاطري دخلت ربعه كده اه اه اه اه لا براحة و النبي يا سيدي و طي صوتك يا بنت المتناكة اه اه اسفة بس براحة عشان خاطري روحت قافش شفايفها و دخلت زبري لحد النص و هي كانت هتفضحنا صوتت في بوقي لولا أني قافش علي شفايفها قعدت انيك فيها شوية براحة و بعدين سرعت شوية يخربيت كسمك كسك نار يا شرموطة اه اه كمان احححح أنا شرموطة و متناكة بنت شرموطة بس ابوس رجلك براحة اه اه اه ده انا كنت متجوزة خول اه براحة اححح يا سيدي عشان خاطري سحبت زبري راحت شهقت ليه ليه و النبي يا سيدي عشان خاطري دخله تاني قعدت وقومتها قولتلها اقعدي عليه قعدت عليه قعدت تتنطط براحة لحد نصه مش قادرة تاخده كله اه اه اه جامد يالهوي ياما ايه الحلاوة دي مش قادرة براحة عشان خاطري مش قادرة يالهوي يا (سعدية) هموت يا سيدي انت مجيبتش لحد دلوقتي ليه ده انا اتصفيت مش قادرة أنا بطلت اعد جبت كام مرة بعد المرة الرابعة جيب بقا و النبي عشان خاطري عايزة انزل عشان امي اه اه اه حرام يالهوي ياما أنا براحتي يا بنت المتناكة يا شرموطة اه اه اه براحتك يا سيدي بس عشان محدش يطب علينا تبقا مصيبة سودة اه مش قادرة حرام عليك و هي كل شوية تترعش و احس بيها جابتهم و زبري جوة بيتظفلط لحد ما حسيتها تعبت روحت قالبها علي الكنبة في وضعي الدوجي وضعي المفضل و حطيت ايدي علي بقها و فضلت ارزع جامد فيها و هي تصوت في ايدي لحد ما جيبتهم في كسها و هي أغمي عليها مش بتتحرك قعدت علي الكنبة اريح لقيت زبري لسة واقف ببص علي الباب لمحت حد واقف ورا الباب بس مشي فوقت (سعدية) و لبست هدومها بالعافية و سمعت امها بتنادي عليها نزلت جري دخلت استحميت و غيرت هدومي و قعدت افكر (يا دين امي البت بهدلت الدنيا احا ده انا ممكن أمثل سكس بعد كده البت جابتهم فوق العشر مرات و مش قادرة تمشي و كل ده و انا مدخل نص زبري بس امال لو دخلته كله يا ديني........بس ثانية واحدة احا فيه حد كان واقف بيشوفنا يا لهوي عالمصايب) لقيت (داعر) ظهرلي و بدأنا نتكلم

داعر: اي خدمة يا معلم تجربة اولي مية مية اهوه

أنا: ده انا طلعت ولا جوني سينس بتاع البورنو 😂 بس فيه مشكلة؟!

داعر: مشكلة ايه ما انت اتبسطت و البت طالعة مفرفرة اهوه تحت منك

أنا: فيه حد كان واقف بيراقبنا

داعر: اه بس معرفش دي تسأل فيها (جليل) بس المهم نيجي بقا للمقابل

أنا: يا عم اصبر عليا شوية هو أنا لحقت اخد نفسي

داعر: لا كده انت بتحاول تخلع زي ما بتقولوا و كده هسحب منك المنح بتاعتي

أنا: لا و علي ايه يا استاذ (داعر) أنا تحت امرك اتفضل

داعر: أيوة كده بص أنا عاوزك .........

---------------------------------------------

و هنا ينتهي الجزء الثاني و في الجزء الجاي هنعرف هو هيطلب مني ايه مقابل انا مبسوط جدا بتشجيعكم و بحاول متأخرش بس غصب عني عندي شغل و بحاول انفذ كل اللي انتم عايزينه
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: احمد الوحش 1, رجل بلا حدود, العنبي و 21 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تنشر الأجزاء في تعليق علي قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: monsun, العنبي, tito 1 و 3 آخرين
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%