NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة واقعية طلب صداقة !! الجزء التاني والاخير

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Just A7med

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
17 مايو 2023
المشاركات
29
مستوى التفاعل
52
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اللي قرا الجزء الاول يكمل واللي مقراش يقرا علشان يترجم بقيت القصة المهم روحنا كل واحد خد دش واتكلمنا فون هي ايه اللي انت عملته فيا النهاردة دا ف انا بجح وصريح قولتلها انتي ايه الهيجان كله دا ضحكت وقالتلي اانت السبب قولتلك غمض عينك قولتلها ماينفعش دا انتي افجر من افلام السكس لازم اتفرج ف الاخر قالتلي اتبسط يعني قولتلها لا قالت ازاي قولتلها مخدتش راحتي ومكنش في وقت غير اني ما عملتش حاجة غير اني دعكت بزازك بس وف الاخر مجبتش وعملت نفسي زعلان قالتلي بكرة مش هروح المدرسة واجيلك تعمل كل اللي انت عايزه اتفقنا وتمام وظبطنا الدنيا واتاكدت كده انها هي االي هتموت وتتناك مش جاية علشان انا زعلان المهم نزلت من شقتي اللي عايش فيها وروحت ع الببت القديم ضربت جوب علشان اظبط دماغي وافوق للمعركة ووصلت هي دخلت بقفل الباب وراها انا كنت قاعد ب البوكسر وانا بقفل الباب لقيتها بتلزق فيا وحسيت ببزازها ف ضهري ببص لقيتها قلعت كل اللي فوق وبتقولي انا هبسطك النهاردة اوووي انا اتحولت مبقتش شايف قدامي روحت ماسكها من وسطها زانقها ف الحيطة مسكت شفايفها اكل ف فيها وهي كمان بقيت حاسس انها هايجة اكتر ممي اامهم بوس وبقيت امسك بزازها من الحلمة وانا ببوسها وهي عمالة تهيج اكتر وتحك كسها ف زبي روحت واخدها ع الاوضة وروحت منيمها ع المرتبة اللي ف الارض وانا ببوسها وروحت نايم عليها بوستين تلاتة كده مع تقفشتين ف بزازها ساحت اكتر روحت مقلعها البنطلون زشديت الاندر لقيت كسها قشطة وهي ملبن زي ما قولتلكو ف الجزء الاول روحت نازل ع كسها لحسه هنا بقا هي اتعفرتت لانها هايجة نيييك وبقت عمالة تطلع اهات بجنون روحت ماسك بزازها الاتنين وانا بلحس كسها ولعتها اكتر وهي عمالة تمسك دماغي تزقها جوة كسها وانا ازود وامسك شفايف كسها ب شفايفي واشدهم علشان اهيجها اكتر هوب روحت طالع بايسها وحطيت زبي ع طرف كسها هي كانت لسه بنت دا االي هي قالته روحت مدخل الراس بس ونمت عليها اكني بلعب ضغط علشان ماسيبش جسمي عليها وافتحها كنت عايز متعة من غير مشاكل اول ما دخلت الراس لقيت عنيها غربت وراحت ف دنيا تانية خالص فضلت شوية ع الوضع دا وهي تحتي عمالة تتاوه ومن االمتعة والهيجان لقيتها بتشدني من وسطي عليها وانا بنيكها اتخضيت قومت من عليها لقيتها بتقول دخل كمان قولتلها لا ماينفعش اكتر من كده هي من هيجانها قعدت ومسكت صوباع ايدي دخلته ف كسها لحد الاخر وقالتلي لحد كده عادي ماتخافش بعيد بيني وبينكو فرحت جدا روحت بايسها وهي قاعدة وجايبها تحتي وروحت مزود شوية يعني ل نصه مثلا والموضوع بقا امتع بكتير وفضلت انيك فيها وبزازها الكبيرة ااملبن تترج قدامي واهاتها اللي تجنن مولعاني ومخلياني زي اللي بيتخانق فضلنا كده لحد ما منظر بزازها خطفني روحت قايم من عليها وقولتلها تعالي قعدت ع كرسي ووقفت زبي زنزلتها ع ركبها وخليتها تمص وتحطه بين بزازها وبقيت انيك ف بزازها لحد ما جبتهم عليه نزلنا قعدنا ع المرتبة نريح وواخده ف حضني لحد ما نهدا علشان ندخل ف التاني لقيتها بتقولي ف حركة شوفتها ف فيلم سكس عايز اجربها قولتلها ماشي فردت رجلي وخليتها متنية سنة بسيطة وطلعت قعدت ع ركبتي وبقيت ركبتي جوة كسها وفضلت تروح وتيجي عليها اكنها زب وانا بقيت ساند ضهري وعمال امسك بزازها واقطع حلمتها شد لحد ما سخنا تاني روحت قالبها ع ضهرها ونايم عليها وكررنا اللي كنا بنعمل مدخل نصه بردو وبنيك فيها بش المرة دي اشد شزية اهاتها عليت وسخننا اكتر فجأه لقيتها بتقولي افتحني قولتلها لا ومكمل نيك وهي متكيفة ع الاخر تقولي حرام عليك افتحني انا مش قادرة تعبت روحت مطلعة من كسها علشان ادخله تاني نزل تحت شوية لقيته دخل ف طيزها صوتت كتمت بوقها ببوسة فضلت تطلع اهات مكتومة ببوقي نار زملت نيك ف طيزها لما لقيت صوتها وطي قولتلها ازاي ييدخل ف طيزك بالغلط ويدخل كده دا لازم الخرم يوسع وبتاع قالتلي لا منا لما بكلمك ونعمل سكس فون بلعب ف طيزي مصدقتهاش واتاكدت انها شرموطة كبيرة وبتتناك ف طيزها واحتمال كبير كمان تكون مفتوحة المهم كملت نيك ف طيزها شوية وبعدين طلعته حطيته ع كسها شدتني من وسطي اتزحلق ف كسها لانها كانت غرقانة وع اخرها بقيت انيك ف كسها زي الاول كررت الطلب افتحني قولتلها لا وكملت نيك لحد ما حسيت ان هجيب خرجته وجبتهم ع بطنها وبزازها وقعدنا شوية وقومنا خدنا دش وروحنا وقطعت علاقتي بيها ف نفس اليوم وبس كده خلصت
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, wtah2016, mohamed1042002 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%