NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كارما1

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا مساء الخير🙂🙂
انا حزينة جدا ان بسيب المكان لي تعودت عليه كل يوم بس أنا مبسوطه ان عرفت ناس هنا كتير حلوة ومحترمه أنا عارفه ان عمري ما كنت اتخيل
أن ممكن يجي يوم واطلب حذف حساب بس لاسف اليوم دا جه خلاص متشكره علي الوقت الحلو لي كنت معكم فيه بجد أنتو صحاب واخوات مش عرفتهم في الواقع بشكركم علي كل يوم مر عليا وأنا هنا في وسطكم اسفه بجدا لو كنت زعلت حد مني هنا واتمنى ومش تتسواني وفضل دائما في قلبكم زي انتم ما عمري هنساكم ابدن اسفه طولت عليكم الي اللقاء في الاحسن دائما هتوحشوني سلام 👋
@محترف اربعينى (ابوالخير)
@أمنيه رشدى

• محزن
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: monsun, موجب و تبادل, Prince Magdi و شخص آخر
اولا مساء الخير🙂🙂
انا حزينة جدا ان بسيب المكان لي تعودت عليه كل يوم بس أنا مبسوطه ان عرفت ناس هنا كتير حلوة ومحترمه أنا عارفه ان عمري ما كنت اتخيل
أن ممكن يجي يوم واطلب حذف حساب بس لاسف اليوم دا جه خلاص متشكره علي الوقت الحلو لي كنت معكم فيه بجد أنتو صحاب واخوات مش عرفتهم في الواقع بشكركم علي كل يوم مر عليا وأنا هنا في وسطكم اسفه بجدا لو كنت زعلت حد مني هنا واتمنى ومش تتسواني وفضل دائما في قلبكم زي انتم ما عمري هنساكم ابدن اسفه طولت عليكم الي اللقاء في الاحسن دائما هتوحشوني سلام 👋
@محترف اربعينى (ابوالخير)
@أمنيه رشدى
**** يسعدك ويفرح قلبك دايما ي تؤامي

وانشاء **** الي جااي في حياتك احسن بكتير من الي فااات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: ♕#...El-MAFIA...#♕
  • عجبني
التفاعلات: كارما1
انتي بتقولي اي لا طبعا

• عجبني
انتي بتقولي اي لا طبعا
عادي بقي للأسف كنت داخله هنا علي شان أغير ناس بس لاسف متغيروش يبقي خلاص وجودي هنا معديش ليه لازوم

• محزن
التفاعلات: Adam 1
عادي بقي للأسف كنت داخله هنا علي شان أغير ناس بس لاسف متغيروش يبقي خلاص وجودي هنا معديش ليه لازوم
لا يا كارما صعب نتعود علي حد و فجاء يمشي

بالتوفيق في القادم
ومنتظرينك تاني
مش هاتهربي من عزومه الفسيخ برضو😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Adam 1
طيب ماتخليه وابعدي لحد ماتظبطي امورك وترجعي تنورينا تاني

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • محزن
الواحد لسا فاكر اول يوم دخلتي فيه و كنتي لسا مش عارفه اي حاجه و اديكي دلوقتي عدى شهور و من اما قولتلك هتكلمي و تغوضي اكتر في المنتدى و انت تبلمي و تضحكي و تقولي مستحيل انا بتفرج بس 😂 و اديكي حاليا معاكي عضويه ذهبيه و كمان هتسيبي المنتدى قريب كان فتره كويسه العرفتك فيها يا كارما

ربنايسعدك وده قرار سليم طالما شايفة وجودك مابقاش ليه هدف
وأما أذية حد فإنني اذيتي نفسك وذيتي اللي بيحبوكي بدون قصد طبعا
فاللعموم اتمني ليكي الخير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%