NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ki1inG

إلـــــي No return 🍂
كاتب متميز
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طيب اللي ملوش في اللوط ولا الدياثة ولا الشيميل و لا السادية ولا الديرتي و بيقرف من شعر الكس و الباط و اي حاجة شاذة، وبحيب علاقة الجنس التقليدية يثبت حدوره عشان الكوكب بقي علي شكل كس

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Anas868 و jimharper
👍

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
العلاقه الطبيعيه افضل شئ

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
مبنفعش نستثني شوية سادية غلى خفيف كده 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: كريم الحال و Ki1inG
للاسف قلة فقط من هم طبعيين

• عجبني
التفاعلات: دياتلوف
طيب اللي ملوش في اللوط ولا الدياثة ولا الشيميل و لا السادية ولا الديرتي و بيقرف من شعر الكس و الباط و اي حاجة شاذة، وبحيب علاقة الجنس التقليدية يثبت حدوره عشان الكوكب بقي علي شكل كس
👍👍

❤️❤️❤️❤️❤️

مفيش احسن من ان الجسم يبقى زي المرايا ده لوحده احساس يخليك هايج ومتشبعش نيك

طبعا الجنس الطبيعي مفيش احلي منه

تم

بشوف احلى حاجة الطبيعى

لا اوافقك الرأى عامة لكن فى أى موقع أو مجله جنسيه هاتلاقى شواذ ومثليين وناس كتير عندهم ميول مش عاديه لكن حضرتك فى الحياه الطبيعيه العاديه الغالبيه مش كده خالص الشكل العام كله طبيعى لكن عشان الميول الجنسية والاتجاهات غير العاديه خليها غير العاديه لانها يتقال عليها مش طبيعيه تلاقيها فى المواقع دى لأنهم بيلاقوا نفسهم هنا وزملاء كفاحهم هنا لكن الحياه العاديه الغالبيه لا يقبل بالشذوذ ولا التديث وغيره من أفعال ...
تشعر ان من هو مثلك وشبيهك قليل هنا فقط

• حبيته
التفاعلات: فحل هايجان و Ouedaxxx
خلى فيها شويه عنف ياسطى 😅 😅
228453265 997497421024518 7309160396245910999 n

انا كنت فاكر نفسى اخر واحد فالكومب عهههههههه

لازم يعجب باى حاجه من اللى انت قاتخ
ه

انا كنت فاكر نفسى اخر واحد فى الكوكب بيفكر كدا

لا اوافقك الرأى عامة لكن فى أى موقع أو مجله جنسيه هاتلاقى شواذ ومثليين وناس كتير عندهم ميول مش عاديه لكن حضرتك فى الحياه الطبيعيه العاديه الغالبيه مش كده خالص الشكل العام كله طبيعى لكن عشان الميول الجنسية والاتجاهات غير العاديه خليها غير العاديه لانها يتقال عليها مش طبيعيه تلاقيها فى المواقع دى لأنهم بيلاقوا نفسهم هنا وزملاء كفاحهم هنا لكن الحياه العاديه الغالبيه لا يقبل بالشذوذ ولا التديث وغيره من أفعال ...
تشعر ان من هو مثلك وشبيهك قليل هنا فقط
انت صح جدا

• عجبني
التفاعلات: Rfas
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%