NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء 26/4/2023

معلش بقى عشان رمضان انت شايف يعني بعد رمضان عامل مفاجاه هتعجبكوا

• عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐ و K-a
  • عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
تم الدمج ..
:
:
بـ التوفيق فى القادم

• عجبني
مبدع بجد مش كلام🙏🏾❤️

• عجبني
تم الدمج ..
:
:
بـ التوفيق فى القادم

• عجبني
جزء جامد وفاجر يا برنس استمر

• عجبني
جزٱ في غاية الروعه الأحداث نفسها تطورت كلها في اتجاه تاني خالص تسلم ايدك و مستني منك كل جديد

• عجبني
معلش يا جماعه على التاخير بس كان حصل سوء تفاهم والحساب اتحظر بس رجع خلاص وهنزل الجزء الجديد كمان كام يوم وبعتذر عن التاخير

معلش يا جماعه على التاخير بس كان حصل سوء تفاهم والحساب اتحظر بس رجع خلاص وهنزل الجزء الجديد كمان كام يوم وبعتذر عن التاخير
اهلا ب رجوع الفخم 👍👍👍

• عجبني
التفاعلات: ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐ و CESAR
القصه جامده وتستاهل انها تتقرأ كفو قصه اكثر من رائعه انا قرأت السلسله الاولى امبارح و انهارده قرأت السلسله الثانيه ومنتظر الجزء الجديد

• عجبني
التفاعلات: Aatrion
القصه جامده وتستاهل انها تتقرأ كفو قصه اكثر من رائعه انا قرأت السلسله الاولى امبارح و انهارده قرأت السلسله الثانيه ومنتظر الجزء الجديد
شكرا جدا ليك الجزء هينزل قريب

• حبيته
التفاعلات: STroNG a👑
شكرا جدا ليك الجزء هينزل قريب
اجمل حاجه في قصتك انا شبه خاليه من الجنس البحت يعني تحس انك بتقرأ روايه خياليه مش قصه جنسيه اتمنى تستمر على الريتم ده بس عشان بردو تراعي شعور الناس الحيحانه ع الجنس كل مثلا جزئين اديهم مشهد جنسي وخلاص 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اجمل حاجه في قصتك انا شبه خاليه من الجنس البحت يعني تحس انك بتقرأ روايه خياليه مش قصه جنسيه اتمنى تستمر على الريتم ده بس عشان بردو تراعي شعور الناس الحيحانه ع الجنس كل مثلا جزئين اديهم مشهد جنسي وخلاص 😂
كل جزئين مالك كريم اوي مع الناس كده ليه

• بيضحكني
كل جزئين مالك كريم اوي مع الناس كده ليه
انا عاجبني في قصتك انها شبه خاليه من الجنس اصلا بس بقولك عشان بردو تبقى بتراعي كل الفئات اللي بتتابع القصه قصتك بتفكرني بقصص حماده فتحي لو انت قديم في المنتدى هتفتكره كاتب قصة الفنجان
وبردو قصة مرات عمي سبب فجر العائله واخر سلسله في القصه دي اتغير اسمها مش فاكر الاسم
بس دول كانو اجمل قصتين قرأتهم في المنتدى بسبب ان الجنس فيهم شبه منعدم
واديك بتكمل العظمه بعدهم بس بختلاف ان الفنجان كانت خيال واقعي فاهمني يعني ممكن تعمله ك بني ادم لكن قصتك زي افلام الخيال العلمي اعتذر لو تعليقي طويل بس حبيت ابينلك كم العظمه اللي انت بتكتبها بالتوفيق

انا عاجبني في قصتك انها شبه خاليه من الجنس اصلا بس بقولك عشان بردو تبقى بتراعي كل الفئات اللي بتتابع القصه قصتك بتفكرني بقصص حماده فتحي لو انت قديم في المنتدى هتفتكره كاتب قصة الفنجان
وبردو قصة مرات عمي سبب فجر العائله واخر سلسله في القصه دي اتغير اسمها مش فاكر الاسم
بس دول كانو اجمل قصتين قرأتهم في المنتدى بسبب ان الجنس فيهم شبه منعدم
واديك بتكمل العظمه بعدهم بس بختلاف ان الفنجان كانت خيال واقعي فاهمني يعني ممكن تعمله ك بني ادم لكن قصتك زي افلام الخيال العلمي اعتذر لو تعليقي طويل بس حبيت ابينلك كم العظمه اللي انت بتكتبها بالتوفيق
تسلم على التعليق وبشكرك على تشجيعك ليا

• حبيته
تم إضافة الجزء العاشر و الأخير من السلسلة الثانية
مع التمني بمزيد من الإبداع و الجمدان
🖤✨

هو الجزء قصير ولا من حلاوته انا مش عايزه يخلص

في سلسله جديده ولا ايه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة