NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه مشكلة صعوبة انك تكون فيمبوي في مصر

انا ميولي اكون فيمبوي وحبيت ده جدا رغم صعوبة تطبيقه من غير محد يلاحظ بس بجد كان نفسي اجربه بشكل كامل بالشعر والميكب وللاسف الميول دي في مصر مظلومة تحت بند ان كله سالب او سالب لابس اندر وبرا وخلاص وده غلط والاعتقاد ده عند الاغلب للاسف لكن الحقيقة ان دي متعة لوحدها انك توصل لمرحلة انك اتحولت لبنت مش سالب وده كان طلبي حد عنده الامكانيات لكده وكمان مش قابل يتنازل عن اقل من كده ورغم اني تواصلت مع موجبين كتير بس بس محدش جد او عنده الامكانيات حقيقي لكده والظاهر ان الانتظار ده هيطول للاسف لحد ما اعرف اسافر لاي دولة فيها ناس تحترم و تدعم ده او تحصل معجزة بحد مناسب 😅

• عجبني
التفاعلات: Noris567, Kokik, بنوتي محتاجة للحب و شخص آخر
انا ميولي اكون فيمبوي وحبيت ده جدا رغم صعوبة تطبيقه من غير محد يلاحظ بس بجد كان نفسي اجربه بشكل كامل بالشعر والميكب وللاسف الميول دي في مصر مظلومة تحت بند ان كله سالب او سالب لابس اندر وبرا وخلاص وده غلط والاعتقاد ده عند الاغلب للاسف لكن الحقيقة ان دي متعة لوحدها انك توصل لمرحلة انك اتحولت لبنت مش سالب وده كان طلبي حد عنده الامكانيات لكده وكمان مش قابل يتنازل عن اقل من كده ورغم اني تواصلت مع موجبين كتير بس بس محدش جد او عنده الامكانيات حقيقي لكده والظاهر ان الانتظار ده هيطول للاسف لحد ما اعرف اسافر لاي دولة فيها ناس تحترم و تدعم ده او تحصل معجزة بحد مناسب 😅
انا نفس ميولك وفي معاناه في تطبيق هنا في مصر

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: بنوتي محتاجة للحب و farop
قليل الي هيفهم انته عايز اي بظبط واي ميولك ويحترمها و يعمالك زي منت عايز الاغلبيه فاكرينك سالب وخلاص و عايز ينيكك و يمتع نفسو

• محزن
التفاعلات: mody bottom
كلنا كدا مجتمعاتنا العربية ما تتحيش لنا نعمل الي نتمناه

• محزن
التفاعلات: mody bottom و القيصرsezr
اذا كان الشغل فى مصرصعب فما بالك بالمتعة

• محزن
التفاعلات: mody bottom
اقدر اعرف اية الإمكانيات اللي بتدور عليها لأني بدور علي فيم بوي بقالي فترة كبيرة جدا وبعاني نفس المعاناة اللي بتقولها ان اي سالب يلبس أندر بيقول علي نفسة بنوتي او فيم بوي مفيش فهم المصطلحات زي الفيم بوي والكروس والكات بوي والخ

اقدر اعرف اية الإمكانيات اللي بتدور عليها لأني بدور علي فيم بوي بقالي فترة كبيرة جدا وبعاني نفس المعاناة اللي بتقولها ان اي سالب يلبس أندر بيقول علي نفسة بنوتي او فيم بوي مفيش فهم المصطلحات زي الفيم بوي والكروس والكات بوي والخ
امكانيات سواء ماديا او مكان لتطبيق ده بشكل كامل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%