NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صراع نفسي شهواني عاطفي

Uchiha Itachi

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب عندي 22 سنه اتولدت في اسره أحوالها الماديه كويسه جدا كان عندنا مربيه بتيجي كل يوم تقوم بأعمال البيت وكده وكان عندها بنتين بتجيبهم معاها البيت لما تيجي تشتغل لان والدتي كانت بتحبهم جدا لان معندناش بنات أكبرهم كانت من نفس سني الفكره أن بنتها الكبيره دي اجمل بنت شوفتها في حياتي و احنا صغيرين شويه كنا بنلعب مع بعض وكنت بحب ديما العب معاها واقعد معاها من غير سبب وعلطول لما بيجوا البيت كنت اخدها واجيبها تلعب معايا علي الكومبيوتر أو البلاي ستيشن او كده المهم جت فتره أحوالنا الماديه اتدهورت جامد و مبقيناش نجيبها تشتغل معانا المهم ان من سنه رجعنا لمستوانا المادي تاني ويمكن احسن فقولت ارجع اجيبهم يشتغلوا تاني عشان اريح والدتي من شغل البيت و كده و رجعت الست تشتغل تاني و جابت بناتها معاها بطلب والدتي لكن الكبيره كانت جايه عشان تساعد امها وكده و بصراحه كانت لحظه منتظرها من ساعه معرفت أنهم جايين و زي ما كنت متوقع بجد بقت اجمل واجمل و كانت لابسه لبس محترم واسع بس لاقيت أننا مبقيناش زي الاول هي بقت انسه و لاقيت أنها علي قد ما بنتكلم وبتضحك معايا ضحكتها العسل دي بحسها مكسوفه وبتحاول متتكلمش معايا كتير لما تلاقيني قاعد في مكان تحاول متقعدش معايا فيه كله كان تمام لحد ما في مره بالصدفه رجعت من بره في غير ميعادي و دخلت اوضتي لاقيتها بتنضف اوضتي و علي غير العاده كانت لابسه بنطلون ستريتش و بلوزه ضيقه و بجد ده احلي جسم شوفته في حياتي و اتكسفت مني جامد و انا سيبت الأوضه وخرجت بس من ساعتها وانا مش زي الاول بجد لغايه لما احتلمت بيها ومكنش حلم عادي لا ده حلم سادي شويه لان ليا ميول ساديه اني بغتصبها و بنيكها بمزاجي لاني غني و بعاملها بدونيه و هي بتترجاني و قومت متضايق من نفسي جدا وعايز اتكلم مع حد ازاي اتخلص من تفكيري المتخلف ده وهل شعوري ناحيتها ده حب ولا مجرد بنت حلوه
ياريت حد يساعدني عشان الموضوع بيتكرر ومش قادر ابطل تفكير فيها

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Cool samy, هايج بيحب كل حاجة, Mazen mohamed و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%