NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صراع علي حافة الجحيم | السلسلة الأولي | - عشرة أجزاء 8/6/2023

القصه جامده بجد



وفعلا ياريت الناس تفهم الواقع أننا مجرد قطع شطرانج جوه لعبه كبيره جدا
الي جاي كله دمار متقلقش والساسة التانيه هتبداء من يوم السبت الي جاي اكون خلصت التاسع والعاشر لأنهم هيبقو طوال حبة عشان هقفل السلسلة علي 10 اجزاء تحياتي ليك
 
  • عجبني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
عاش يزميلي احنا منتظرينك عشان الباقي
 
جامد كامل الباقى
صراع علي حافة الجحيم

بداية القصة انا اسمي بلال السن 24 سنة متجوز ولسه في بداية الطريق طولي 184 سم لوني قمحي الي هو لا ابيض ولا اسود جسمي عادي بداية الحكاية كانت وانا عندي 18 سنة مكنتش اعرف حاجه عن الجنس معي اني كانت شغل نجار مسلح واشتغلت في بيوت كتير وشوفت شرميط كتير بس مكنتش بفكر في الجنس زي اي حد كانت بصلي وكانت مدمن حاجه اسمها قصص رعب وكانت بحب اخش البيوت المسكونه اوووي وداه كان سبب في لعنتي الي مش لقيلها حل لحد وقتنا هذا في يوم كانت شغل في بيت في منطقة زرعية البيوت فيها كانت لسه قليلة بس كانت اعرف الناس الي هناك وكانو اهل كرم وناس طيبين اوووي لحد ما اقبلني عمي الي هو المقاول وطلب مني انزل اجيب خشب من بيت ام وليد لان الشغل عندها خلاص اتشطب نزلت ومشيت حارة صغيرة لحد ما وصلت للبيت خبطت فتحت ام اوليد واسمها مدام سلوي جسمها كيرفي بزاز كبار مدورين ومشدودين طيزها مرفوعه بطريقة تخليك تبقا عايز تقفش وتفعص فيها لحد ما تعجنها سلمت عليها وقولتلها هطلع اخود الخشب من فوق قلتلي خلاص اطلع ولما تيجي نازل خبط عليا افتحلك الباب قلتلها خلاص ماشي وخدت بعضي وطلعت الدور التالت لان بقيت انقي الخشب المطلوب وافك من السقف ومركب الهاند فري ومندمج سمعت صوت مدام سلوي بتنده عليا وكانت لبسة عباية بيتي ضيقة ومبيانه كل تفاصيل جسمها ومسكة صنية شاي خدت الشاي منها واقعدت اخود نفسي ولان الجو كان في عز الصيف قلعت الفانله اعصرها من العرق وولعت سيجارة وشربت الشاي وابتديت اشتغل تاني بس وانا قلع الفانله ومكنتش لبس حاجه تحتيها وجيت وانا بنزل الخشب حسيت ان في حد بيبص عليا من وراء الباب بتاع مدام سلوي محطتش في دماغي ونزلت الخشب وطلعت لقيت الباب بتاع مدام سلوي مفتوح طلعت عادي وخدت حاجتي وندهت عشان تفتحلي الباب اخرج بي الخشب لقيتها جايه لبسة روب وكان صدرها باين فتحتلي الباي وطلعت وانا بخرج الخشب لقتها بتندها عليا وبتقولي اطلع عايزك طلعت لقيت عمي بيتصل وبيقولي خلي الخشب عندك وام وليد هتعمل اكل هاته وتعالي طبعا اضيقت وبقيت اشتم واسب في سري وبعد ما قفل نزلت طلعت الخشب فوق تاني وخلصت واقعدت مستني الاكل ندهت ام وليد قلتلي انزل عشان تخود الصنية وكان الاكل عبارة عن اسماك وفسفور بس خدت الاكل ورحت المكان الي احنا شغالين فيه واقعدنا وكلنا وكملنا شغل وجاه معاد ان الناس تمشي عمي كان عارف اني بحب اخرج كتير كان ورايا خروجه معي صديق عمري علاء لقيت عمي بيطلب اني اخود العتله واروح اكمل بقيت السقف الي عند ام وليد مستغربتش ان عمي طلب كده لان الناس الي شغاله كلها عايزه تنيك ام وليد وعمي خايف حد يعمله فضيحه كانت الساعه 6 المغرب وعمي قالي وقت فك بقيت الخشب ونزله وهحسبلك النهارده بي يومين قولت عادي وخدت الصنية والعتله ورحت علي بيت ام وليد ندهت فتحت وكانت لسه بالروب بتعها قلتلي عمك اتصل وقالي انك هتفك الخشب كله النهاردة قولتلها اه شكل كده في شغل جديد هيروح يخده وطلعت وبقيت افك واقرص علي نفسي لحد الساعه 9 كان فاصل بس الصاله تتفك والحمام قولت مش هيخدوه وقت بقيت اروق واظبط الخشب علي الوجهة عشان ينزل علي طول تعبت طبعا وجسمي كله كان عمل يجيب في مياه قلعة هدومي كلها وكانت لبس بوكسر اسود وبنشف جسمي وببص لقيت ام وليد وقفة اتكسفت وادريت ولبست هدومي قلتلي خود رححتك انا هطلع اقعد فوق السطح شوية والشاي انا سبتهولك براه اهو شكرتها وابتديت اني اشتغل من تاني لحد ما النور قطع في المنطقة كلها قولت كده ختمت واتصالت بعمي قولتله قالي خلاص بات معي الخشاب النهارده والصبح ابقا حمل الخشب وروح وانا هتصل بي ام وليد استاذن منها وانت زي ابنها براضو قولتله حاضر وبقيت اسب واشتم وارزع في الخشب واطلع غلي فيه لقيت ام وليد بتنده عليا شغالت الكشاف وطلعت قلتلي عمك كلمني وقالي انك هتبات معي الخشب والنور قطع هات شوية خشب ولعهم ينوره قدمنا واطلع نعمل شاي عليهم شغالت الكشاف ونزلت الم طفش وخشب صغير اولعه وببص عند الاوضه الي جانب الحمام لقيت عيون حمراء بصة نحيتي بضرب الكشاف ملقتش حاجه غير قطة سوداء استغربت لاني اول مره اشوف قطه في البيت داه اهش فيها وقفة مكانها مش بتتحرك فجاة افتكرت كلام عمي لما قالي ان البيت داه مسكون وان ام وليد خدت علي العيشة معاهم بقيت اضحك واقول طب اظهر وليك مني الامان فجاة ملقتش القطة وابتديت شعلة نار تظهر قدمي وعيون بتبص منها وسمعت صوت بيتكلم بكل رقه خارج من النار دي وبيقولي ازيك يا بلال رديت بضحكه مستفزة قولتلها انا كانت مخنوق لحد قبل ما تظهر بس دلوقتي بقيت احسن بكتير ردت وقلتلي انا عارفة انك مبتخفش من الجن وانك دايما بتحب تشوف وتدور عن العالم بتعنا وانا حبيت اديك هدية من ملكنا العظيم الي متابع كل تحركتك انت وعلاء ضحكت بسخرية وقولت هو انتو بيجو من وراكو خير ابدا لقيت النار اختفت والنور رجعوسمعت صوت في ودني بيقولي انت من النهارده هتخود اقوي شي في الحياه الفحوله الي بيحلم بيها اي بني ادم ودي هديت ملكنا العظيم فجاءة بيغم عليا وبتنزل ام وليد علي صوت الدبة وبتلقيني وقع فضلت تفوق فيا معرفتش بس هي كانت سمعه صوت نفاسي علي جدا فوقت كانت الساعه وحده بلليل وام وليد قاعده جنبي وجنبها ام احمد واحمد ولقيتهم فرحو قوووي اني فوقت سالت اي الي حصل ام وليد حكيتلي كل حاجه لحد ما ندهت لي ام احمد واحمد يجيو يشلوني وجابو الدكتور بتاع البلد قالهم شوية ارهاق وادلك حقنه ومن ساعتها وانت نايم ام احمد قالت انا طلعه بقي وخدت احمد وام وليد خرجت توصلهم وتشكرهم ببص لقيت نفسي متغطي وجسمي كله مياه وعرقان قومت دخلت الحمام استوعبت اني في شقت ام وليد لقيتها قبلتني وبتقولي ايه الي قومك قولتلها عايز اخش الحمام قلتلي هجبلك هدوك من عند وليد عقبال ما هدومك تتغسل وتنشف دخلت الحمام كان في مرايا جواه وقفت قدمها وابتديت افتكر الي حصل ملحظتش اي تغير قلعت هدومي وببص علي زبي لقيته كبر بدرجه رهيبة وبقي تخين او‘وووي وفجاة سمعت صوت في ودني بيقولي الهدية عجبتك صح ضحكت وقولت هدية مقبولة وابتدت تتكون صورة في المرايا ورايا لوحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك ببص لقيتها حقيقي ورايا ومكنتش لبسة هدوم وجسمها ابيض زي التلج وكس وردي اووووي يخلي الواحد مهما يمص وينيك فيه ميشبعش وبدات الكلام مش عايز تجرب الهدية قولتلها لا لقيت مراه واحده زبي بيوقف وبقي طويل وناشف اووووي قلتلي ماليش حظ اني اكون اول وحده المسه وفجاة حسيت بوجع في جسمي شديد صوت منه ووقعت من كتر الوجع وزبي وقف وناشف دخلت ام وليد اول ما شافت المنظر اتسمرت في مكانها ولقتها بتبلع ريقها وقامت غطتني بالفوطة وقومتني اعتذرات ليها بس الوجع بيزيد اووووي قلتلي انت ايه الي تعبك اتكسفت بصراحه وحطيت وشي في الارض قلتلي طب خلاص هدخلك االاوضة ترتاح وانا هكلم عمك يجي يخدك قولتله خلاص أنا بقيت كويس هخود دوش واخرج لقتها خرجت وقفلت الباب وانا نزلت في البانيو وخدت التليفون شغالت فيلم سكس اتفرجت عليه ولقيت زبي وجعني اكتر حسيت ان ام وليد بتبص عليا من خرم الباب وبقيت اضرب عشرة وادعك في زبي لحد ما لقيت نفورة لبن غرقت الارض ولسه زبي عمل ينطر لبن حسيت اني دوخت واقعدت في البانيو ونمت وزبي كان وقف فوقت صحيت لقيت ام وليد وقفة جنبي وبتبص بنظرة غريبة بتقولي انت نمت في الحمام ليه وايه كميت اللبن الي علي الارض دي ببص لقيت نفسي لسه في المياه وزبي وقف وهي وقفة عادي قولتله حصل اني شهوتي بقيت عالية جدا واول مراه اعمل كده قلتلي ماشي البس الشرط وتعالي بس يارب زبك ميخرموش وضحكت مكنتش عارف البس البوكسر من طول زبي والوجع الي كان فيه خرجته من رجل البوكسر وببص لقيت فردت شرب طويلة قمت ملبسهلوا وخرجت شافت المنظر ضحكت اوووي وابتدات كلامها انت عندك كام سنه يا بلال قولتلها 18 سنة ضحكت وقلتلي بتعك اكبر من زب جوزي بكتير اووووي وقامت شدة الشراب من عليه وقلتلي هات المتر داه وقامت قيسه طوله لقيته 57 سم ووالعرض 9 سم وضحكت وقلتلي انت من النهارده جوزي

الجزء الثاني (بداية اللعنة)

طبعا احداث كتير حصلت وحاجت كتير اتغيرت في ناس بتفكر ان طول الزب والعرض بتاعه نعمه لا دي لعنه بتخليك تمشي في طريق الحرام وداه بدايت الجزء التاني بعد ما قالت انت من النهارده جوزي قلعت هدومها وبقي قدمي اجمد جسم شوفته حلمات وردي وكس احمر زي الدم عليه شعر كتير وقامت مسكه زبي فضلت تمص في الراس وكان داخل ربع زبي بس وانا مستمتع وعمال انهج من اللزة عمال افعص في بزها قولت خلاص هجيب فضلت تمص جامد لحد ما جبت لبني كله في بوقها وبقي يوقع علي الارض كتير وزبي عمال يخرج لبن بعد ما زبي بطل وبلعت اللبن كله ولحست الي علي الارض زقتني علي السرير وبقت تقول زب اكبر من الي انتي كانتي بتحلمي بيه هيفشخ كسك اهو وخلتني نمت علي ضهري وبقيت تحاول تعقد علي زبي بس مكنتش عارفة من طوله وحجمه عدلت نفسي وخليتها نامت علي بطنها وعملت وضع الدوج وبقيت الحس في كسها وهي تزوم وتتنفض وادخل صباعي في طيزها لحد ما جبت عسلها كله علي وشي وابتديت احك زبي في كسها عشان يدخل طبعا في الدخول كان صعب جدا عليه لدرجه انها بقيت تعض في المخده وكسها كان ضيق بالنسبة لحجم زبي الي كان يدوب دخل راسه وحته منه وانا ادخله وحده وحده لحد ما رقعت بالصوت وكانت هتفضحنا وعماله تعيط بقيت اخرجه وادخله براحه لحد ما كسها خد عليه خلاص بس مكنش دخل غير نصه فضلت انيك براحه لحد ما بقت تتوجع بشهوه وتقولي نيكني عايزه زبك الكبير داه يفشخني وتزوم وانا عمل ارزع في كسها لحد ما هي جابت عسلها غيرنا الوضع وخليتها نامت علي ضهرها ورفعت رجليها وفضلت انيك فيها وهي تتوجع لحد ما خلاص هجيب ونزلت لبني كله في كسها نمت نامت من كتر التعب وانا خرجت دخلت الحمام فجاة لقيت باب الحمام بيخبط فتحت ملقتش حد قفلت الباب وببص ورايا لقيت الجنية وقفة قدمي وبتبص عليا اووووي فا انا بسالها الهداية دي ايه سببها انا مش قادر وحساس اني عايز انيك طول الوقت ضحكت وقالت انت مصيرك ومستقبلك هيوقف عليه حكم مملكة الجن رديت عليها وانا هعمل ايه هنيك نسوان الجن كلها عشان تخلوني كده ردت وقالت هتعرف كل حاجه في وقتها انا ماليش اني اتكلم بس انت دورك هيبقا عظيم وضحكت وقالت خلصت ام وليد دوري انا بقي بصيت ليها وقربت منها حساس بنار طلعه منها وابتديت احساس علي جسمها وبصت وقالت الجنس مختلف عندنا غير عندكو سبتها تتكلم وكملت الي بعمله ابوس بزها واقفش فيه وهي مفيش تجاوب خالص معايا قولت انزل امص كسها ورفعتها علي طرف البانيو وخليت رجلها علي كتفي وابتديت مص ونيك بلساني وهي مفيش وعمله تضحك قامت نزلتها علي الارض وخليتها واطت وقمت رشق زبي في كسها مراه وحده لقيتها صرخت وابتديت ادخل زبي كله لدرجه اني مكنتش شايف بضني اصلا وهي تزوم وانا انيك فيها لحد ما جبتهم وخلاص مبقتش قادر وهي قفلة بكسها علي زبي مش عارف اخرجه وحسيت بي الم شديد وانها بتعصرني عادة خمس دقايق وزبي رشق فيها مش راضية تسيبه بقولها كفايا انا مش عارف اخرج زبي ردت وقالت بصوت ضعيف اول مراه في حياتي من 500 سنة اتعب كده في الجنس وابقا محتاجه اكتر بقولها ليه وانتي عندك كام سنة قلتلي 819 سنه حسيت بسخونيه رهيبة في المكان وهي قامت وقفة اختفت استحميت وخرجت لقيت عمي بيرن عليا وبيقولي نزل الخشب كله طبعا بعد المدعكه بتعت النيك دي انا هكون ميت اصلا لسه هفتح باب الشقة لقيت ام وليد بتنده وبتقولي انا مش عايزه حد يعرف حاجه من الي حصل داه وانا هكون خدمتك قولتلها عادي بس انتي خودي بالك واتغزي كويس عشان تستحملي بعد كده وطلعت الشقة فوق نزلت بقيت الخشب ومشيت روحت هلكان نوم فجاة المؤالف فتح الباب ودخل ايه يعم بلال اهلا بي الي مرمط امي لا اهداء كده يا بلال داه انا عملك عنتر وعملك زب زي زب الحمار هتلغبط في الكلام هخليك مشروع ليلي انا قولتلك اهو
يعم خلاص ممكن سوال يا ياشاء
اسال يا بلال
انت منين من الهند
بتقول ايه يا خوال
اه اسف التاني بي زلومة
اه انت بتروش بقي طب استقبل الي جاي بقي يا حلو
خلاص وحيات امك
عايزك تبهر الناس الي بتقراء
عيني هقف علي زبي عشان ينبسطو غووور بقي داه انت مؤالف علق
بتقول حاجه يا بلال
ابدا يا عمهم تصبح علي خير
نام يا كسمك نامت عليك حيطة
..........

بتبقاء في حاجت في الدنيا احلي من الجنس بس أحنا كشعب مصري شايل زبه علي كتفه معندناش الكلام داه

وقفت الجزء الي فات روحت البيت نمت زي القتيل وانا نايم لقيت حد بيصحيني قايم بشوف مين لقيتها نهال مرات عمي نهال عمرها 38 سنة بس فراسة طيز كبيرة صدر مدلدل قمحوية شعرها نعم اوووي ولبسها كله بنطيل جينز خير يا طنط نهال في حاجه ردت وقالت عمك اتصال وعايزك ضروري وانت تليفونك مقفول اضيقت وقولت خلاص ماشي انا عايش معي عمي في نفس البيت لان ابويا وامي ماتو وانا عندي 10 سنين وعمي هو الي رباني اتصالت بيه خير يا حج لقيته بيقولي هسافر معي الخشب بكرة وممكن اقعد يومين خلي بالك من مرات عمك والشغل هنا ولو احتجت فلوس خود من نهال انا معرفها كل حاجه وخلي بالك من الشغل قولتله حاضر يا حج ترجع بالسلامة وقفلت ونمت لقيت طنط نهال بتنده عليا قولتلها خير يا طنط نهال في حاجه قلتلي اقلع هدومك عشان هغسل انا طبعا مكنتش بجيب هدوم كتير ولبسي كان قليل بس جديد وروش دخلت قلعت هدومي ووقف ملط وزبي وقف طبعا قولت انا مش هخرج كده فضلت شوية لسه براضو وقف لبست جلبية وخرجته من رجل البوكسر وخرجت ادتها الهدوم ونمت طبعا سمعت صوت في ودني بيقول المراحله التانيه فضلت تتكرر كتير لقيت مرات عمي بتصحيني بس وشها متغير فا بسالها بقولها في حاجه يا طنط نهال قلتلي لا تعبانه شوية من شغل البيت انا عملتلك الاكل وهدخل انام لو احتاجت حاجه اندهلي طبعا دخلت اسخن الاكل لقيت شوربة ورز ولحمه وانا بخرج الاكل الشوربة ادلقت علي حجري صرخت لقيت دي خرجه تجري وبتقولي في ايه لقت الجلبية غرقانه وطبق الشوربة علي الارض لقتها بترفع الجلبية مسكت الجلبية وقلتلها مفيش حاجه شتمتني ورفعت الجلبية ولقتها تنحات ونزلتها جري وقلتلي هنده لي الدكتورة سوسن تغيرلك علي الجراح قولتلها لا هتيلي الحاجه وانا هغير لنفسي مردتش عليا ولبست هدومها وخرجت لقيت نار بتظهر قدمي علي الكرسي وبتتكون صورة الجنية ومن غير ما اسال لقتها بتقولي المرحله التانيه بدات ومعاد نزولك قرب فا انا بسالها نزولي فين قلتلي هتنزل معايا مملكة ايڤرتون ولسه هتكلم لقيت الباب بيتفتح ومرات عمي ودكتورة سوسن دخلين دكتورة سوسن عندها 33 سنة غزال طيزها صغيرة مشدوده بزها متوسط الحجم وبيضزي القمر مطلقه وجوزها وخد ابنها منها سكانه في الدور الي فوقيني وصحبت طنط نهال اووووي وقعدتهم سواء طول اليوم المهم جات عشان تشوف الحرق مرضتش فا طنط نهال غمزتلها وضحكت هي فهمت لقتها بتقولي هشوف اي يعني انت لسه صغير يا ابني استفزتني الكلامة دي وسبت الجلبية ومرت عمي ضحكت وقلتلها متخليش الجلاله تخدك اوووي كده ولسه بترفع الجلبية شافت راس زبي جنب ركبتي قامت متنحه وقلت لي مرات عمي هاتي فوطة نستر بيها الواد ورفعت الجلبية لحد اخر رجلي وشهقت من المنظر بس دارت علي نفسها وبصتلي وضحكت وقلتلي عشان كده جات مرات عمي بالفوطه وبتضحك وبتقولها اتصدمتي يختي قلتلها بس بقي عيب وابتدات تغير علي الجراح وقلتلي ملكش حركة لمده اسبوع وهبقاء اجيلك اغيرلك علي الحرق بكرة وخدت طنط نهال وخرجت وشوية لقيتها رجعه وجبتلي الاكل وبقت تاكلني عدي اليوم عادي وتاني يوم كانت النصيبة لقيت دكتورة سوسن داخله وقعدت معايا قلتلي مرات عمك راحت عند امها وقلتلي اقعد معاك لو عوزت حاجه فضلت تحكيلي عن جوزها وانو ازي مكنش مهتم بيها فجاة ظهرة الجنية جنبها وضحكت بخبث وقالت متتكلمش اسمع بس لقيت دكتورة سوسن بتقولي هجيب الشنطة عشان اغيرلك علي الجرح عقبال ما مرات عمك تيجي طلعت وابتدات الجنية تتكلم وقالت عملو خطة عشان تنيكهم مرات عمك بره ودي المراحله التانيه اتعصبت وقلت مش ممكن اعمل حاجه زي كده قلتلي قدرك محسوم اجهز يا بطل واختفت دخلت دكتورة سوسن ولبسة روب كان مفتوح من عند صدرها والبرا بتعها باين وابتدات تغير علي الجرح بس انا مش حساس بوجع وسمعت صوت الجرح خف ازي ابص علي رجلي مفيش حروق ولا اي اسر اتخضت اووووي وخرجت شوية لقيت مرات عمي دخلت تبص علي رجلي ملقتش اي حرق ظهرت الجنية وضحكت وطلبت مني اني اقولهم انو كان مقلب وداه مكياج واني ساليم فعلا قولت كده وصدقوني وفضلو يضحكو لقيت دكتورة سوسن بتقولي طب طلما انت ساليم بقي تعالا اعملي نسخه عشان النسخه الي عندي باظت قولتلها حاضر ولبست وطلعت معاها واقعدت علي الكمبيوتر ونزلت النسخه وجابت شاي وكيكه وقعدت جنبي طلبت كام برنامج كده نزلتهم منهم برنامج انتي فايرس عملت سكان للهارد وهي قامت تدخل الحمام لقيت فولدر مساحته 80 جيجا اسمه ابحث جنسية لقيت فيه ازيد من 1000 فيلم سكس حطيت الفلاشة وابتديت انقل كل داه وهي دخلت لبسه عباية سوداء وحلمات بزها باينة اقعدت وفضلت تتكلم عن شغالها وفجاه لقتها شافت الفايل الي بخدوه وضحكت وابتدات تقولي انت لسه في عز شبابك بلاش تضيع صحتك علي ضرب العشرات.
وطلبت مني امسح الفايل لاني مش هحتاجه انا وضحكت وطلبت مني اشغل فيلم ونتفراج عليه كان فيلم بيتكلم عن الماسونيه والطقوس بتعتهم وكان في لقطات سكس ونيك حلوة فجاه لقيت زبي وقف وانا اقعد بتفرج وطلبت اني ادخل الحمام دخلت وحساس بنار بتكول جسمي ببص في المرايا لقيت ملمحي يتتغير ووشي بقي اسود وعيني بقت حمراء وكان ابشع منظر اشوفه بس غسلت وشي وببص كل حاجه رجعت تمام خرجت لقيت سوسن قاعده بس كان باين علي العباية بتعتها اثر مياه علي كسها مشغلتش دماغي ودي لقتها بتقولي انت ازي مستحمل انك تعقد معي وحده وفي لقطات سكس ومتنكهاش رديت وقولتلها عادي لاني مش بتاثر بكل داه ومراه وحده لقتها بتقلع العباية وبقت ملط قدمي وبتقولي طب وكده قولتلها كده انيك علي طول وضحكت بشرمطه ونزلت قلعتني البنطلون واول ما شافت زبي نطر في وشها ضحكت وقالت مكنتش اتوقع انك عندك كل داه يا شقي قولتلها داه العادي بتاع عيلتنا قلتلي اومال مرات عمك بتشتكي من عمك ليه وتقولي بتعه صغير وبيوقف بالعافيه ضحكت وحفلة النيك ابتدت فضلت تمص في راس زبي تحاول تدخل ربع زبي في بوقها متعرفش لقتها بتقولي نيكني بسرعه انا هموت رديت وقلتلها وحده وحده يا شرموطة مش بالسرعه دي ونيمتها علي ضهرها وبقيت ابوس فيها واقفش في برها وهي عمله تزوم وتقولي مش قادرة نكني بقي نزلت علي جسمها بوس ولحس لحد ما وصلت لكسها وابتديت امص واشفط والحس واعض شفرت كسها لحد ما جبت عسلهل كله وجاه الدور عشان ادخل زبي واول ما حطيته علي كسها وابتديت ادخل الراس وشها احمر وبقت عمله تعيط وابتديت ادخل زبي لحد ما بقي نصه جواه وهي عمله تعض في المخده بقيت ادخله واخرجه براحه جسمها اترعش ولقيت نفورة عسل خرجه منها وبقيت انيك فيها براحه وهي تزوم وتتلوي من الوجع وتقولي نيك كسي انا شرموطتك افشخني يا بلال وفضلت تترعش لحد ما جابتهم لي تالت مره قولتلها نفسي اجربه في طيزك صرخة وقالت لا بلاش نايمتها علي بطنها ورفعت طيزها وجبت زيت وابتديت اوسع خرم طيزها ادخل صوبع صوبعين تلاته لحد ما بقي جاهز وهي تقولي بلاش وانا مش سامع كلامها وابتديت ادخل الراس وحده وحده لحد ما الراس بقيت جواه وابتديت ازق وحده وحده لحد ما دخل الربع وبقيت اخرج وادخل ودي عمله تعض في المخده زودت السرعه لدرجه ان نصه دخل وهي تزوم وتشخر وانا شغال دعك فيها لقيت نفسي جبتهم من غير سابق انذر وابتدت تتكون صورة من ابشع الصور الي ممكن انسان يشوفها وش مسخ محروق وقرنين وانياب جسمي اترعش ووقعت علي الارض سوسن قامت جري تفوق فيا مفيش خدوني وطلعو علي مستشفي جنبنا فضلو يعملو تحليل واشاعات مفيش نتيجه خرج الدكتور وقالهم دخل في غيبوبه ولو فاق يبقي كرم كبير من عند *** فضلو يعيطو وعمي جاه من السفر احدث حصلت كتير هنعرفها في الجزاء التالت
الموالف: ها يا بلال كهربتك صح
بلال : يا باشا انت كانت ماشي كويس ليه تخليني اقطع الخلف بدري بدري
الموالف : انت لسه شوفت حاجه
بلال : احا مش هكمل الروايا شوفلك بطل غيري
الموالف : احا يعني مخليك زبير وهتتنط كمان لا انت عايز تتناك كده وهخليك تتناك الجزاء الي جاي
بلال : ياااه هو الواحد ميعرفش يهظر معاك يا ابو التاليف
الموالف : يلاه خليك في غيبوتتك لحد ما تفوق
انتهاء..........

الجزء الثالث
الدنيا مبتديش كل حاجه بس لزم نرضا بالنصيب بس في ناس مرضيتش بي نصيبها انا اسمي علاء طه سني 23 سنه طولي 179 سم جسمي رياضي زبي طوله 16سم وعريض جسمي ابيض هوايتي المفضلة الاختراق والبحث عن الجن في يوم كانت اقعد علي النت بدور علي كتاب عن الجن وقبلني كتاب اسمه العزيف كتاب مفيش بني ادم يفهم منه حاجه غير انو مكتوب باللغه اللاتنيه القديمة نزلت برنامج يقدر يترجم اللغه دي وبقيت اكتب كل حاجه تترجم لحد ما وصلت لمفتح مملكة ايڤرتون بس كان في مشكله ان لزم اعمل عقد دماوي معي ملكهم عشان اقدر ادخل واعرف تفاصيل اكتر رسمت نجمه سداسية وحطيت علي كل طرف شمعه وابتديت تلاوة العهد الاول وفجاة ابتدت تتكون قدمي صورة ضباب ليه عيون حمراء فيهم شق زي عين الثعبان عندنا وابتدا كلامه وقال ليك 10 امنيات انفذهملك وليا 10 طلبات تنفذهم وفقت طبعا وكتبت العهد الدماوي الاول وكانت اول امانيه ليه اني يبقا عندي قوة جنسية رهيبه واتمانيت لي بلال زايها بس كل حاجه بتكسبها بتخسر قدمها حاجت كتير وكان طلب الملك الاول اني انيك امي واخلط عسلها بالمني بتعي والملك يشربه كان الموضع صعب جدا بالنسبالي مكنتش اتوقع اني ابقا ديوث ومعرص وبنيك اهل بيتي امي سهام عندها 52 سنة بس ميبانش عليها السن داه جسمها مشدود طيز متوسطة بزاز كبيرة حلمات وردي وشعرها اصفر ناعم كان مطلوب مني انفاذ العهد داه في مداة يومين والملك ادني خدمة تساعدني اني اوصل لي امي في ظرف نص ساعه عرفت ان امي بتتناك من محسن جارنا ودي كانت الصدمة ليا المفروض كانت ها اقبل بلال اليوم داه بس حصل عنده ظروف في الشغل منعته انو يجي الساعه دلوقتي وحده ونص في اليوم الاول للمرحله الاوله وداه معاد رجوع امي من الشغل طبعا ناس كتير هتسال ابوك فين في كل داه انا ابويا شغل في الامارت وبيجي كل سنه اسبوع يعقد معانا شوية ونخرج وبعد الاسبوع يسافر تاني لقيت باب الشقة بيتفتح وامي بتدخل
سيهام : ازيك يا حبيبي عامل ايه
علاء: انا بخير يا ماما عمله ايه في شغلك
سيهام : كويسة انا هغير هدومي وانزل اروح الكوافير عشان نخرج بلليل
علاء : ماشي
في الوقت داه ظهرت الجنية وقلتلي بتكدب عليك هي راحه عند محسن طلبت من الجنية تراقبهم ووقت ما محسن ينيك امي بلغيني ومشيت وبعديها بي ربع ساعه لقتها رجعت وقلتلي تمات المعاشرة فاهمت ان حفلة النيك ابتدات خدت الطبنجه بتعت بابا ونزلت ظهرت الجنية وطلبت انها تفتح الباب من غير ما حد يحس ويرجع زي ما كان فتحت ودخلت والباب اتقفل تاني وشاورت علي الاوضه الي هما فيها والباب كان مقفول بالمفتاح من جواه طلبت من الجنية تنقلني جواه في مكان مش مكشوف وفعلا بسرعه البرق لقيت نفسي وراه الستاره وشايف محسن وهو مقطع كس سهام الشرموطه وسحبت الطبنجه ودخلت عليهم وهنا كانت الصدمة ليهم
محسن : انت دخلت هنا ازي
علاء : متسالش يا كسمك انت هنا تنفذ وبس وانتي يا شرموطه ملقتيش غير محسن بتاع شقاق الدعارة وينيكك
سهام : ابوس ايدك انا امك استرني يا علاء ابوس ايدك وهعيش خدامه تحت رجليك
علاء : ما انتي فعلا هتعيشي خدامه
هنا بدات تتكون صورة ملك ايڤرتون تاني وابتداء يقول العهد التاني عليك معاشرة هذا الراجل وممارسة الشذوذ
قولت تم العهد واهو يكون اول نيكة في حياتي طلبت من امي تقوم وتربط ايد محسن في السرير وانا حطط الطبنجه في دماغه وبعد ما ربطتت ايده ربط امي جنبه وخليتهم الي اتنين وخدين وضع الدوجي وحطيت فوطة في بوق محسن عشان ميصرخش وجبت زيت وابتدايت بي محسن فضل يعافر ويصرخ بس مفيش حد سامعه جبت الحزام ونزلت ضرب علي طيزهام وبقيت ابعبص امي ويحاولو يصرخو بس صرختهم مكتومة وجاه وقت النيك نفس الچل الي امي اتناكت بيه حطيته علي طيز محسن وابتديت اوسع خرمه وكل داه مشفوش زبي ولا قلعت هدومي بعد ما خرم محسن بقي وسع روحت قدمه وقلعت ‘حده وحده واول ما شاف طول زبي وعرضه فضل يرفس ويحاول بس مفيش مفر من العقاب والعهد ربطت رجليه وابتديت احشر الراس بالعافيه لقيت طيزه جابت ددمم قمت مدخل زبي كله حسيت انو مات فيها جابت الحزام وضربته علي بضنه لقيته فاق وجسمه بيترعش فضلت انيك فيه لحد ما جابت جواه طيزه وسابته وجاه الدور علي الشرموطه امي ورحت بصيت في عينها وقولتلها ايه رائيك يا سهام ها تتنكي من ابنك النهارده فضلت تهز دماغه بالرفض قومت مديها ضربة بالحزام علي طيزها فضلت تعيط وابتديت الحس في كس امي وحطيت راس زبي علي باب كسها كان بيطلع نار وابتديت انيك فيها وزبي دخل نصه بس وانيك بعنف لحد ما جابت وانا جبت في كسها فكيت امي مكنتش قادرة تتحرك هنا الجنية ظهرت وقلتلي في كاميرا في الاوضة ومكانها في فوق السرير قولت حلو اوووي وشلت الفوطه من بوق محسن
علاء: دلوقتي الكاميرا الي انت حططها صورة كل داه تحب نزيع وتبقا فضحتك بجلاجل ولا تخود بعضك وتمشي من المنطقه كلها
محسن:ابوس ايديك هعملك كل الي انت عايزه
علاء : ما انت هتعمل الي انا عايزه فين بقي الفيديوهات الي انت صورتها
محسن : علي اللاب توب كلها
علاء :هشوف اذا كانت كداب ولا صداق
وهنا ظهرت الجنية وقلتلي هتلقيهم علي تليفونه واللاب مفيهوش حاجه بصيت لمحسن بغضب وقلتله مش قولتلك هعرف لو بتكدب وحطيت زبي علي باب طيزه وجعت الفوطة في بوقه تاني وفضلت انيك فيه لحد ما جبت بتاع 5 مرات قومت وبصتله وقولتله داه جزاء الكدب وخدت تليفونه وغيرت البصمة وبقا بتاعي وخدت كرتونات التليفون ومشيت وخدت امي معايا وطلعنا شقتنا طبعا اخبار بلال كانت بتجيلي من الجنية وعرفت انو فشخ ام وليد امي دخلت متكلمتش وقفلت علي نفسها الاوضة وفضلت تعيط صعبت عليا بصراحه خبطت عليها مردتش خبط جامد وهددتها اني هبعت الفيديو لي ابويا فتحت جري وقعدة علي السرير ضمه ايدها ورجلها ومخبيه وشها روحت طبطت عليها وقولتلها ليه كده يا ماما هو بابا قصر معاكي في حاجه بصتلي وقالت ابوك طول عمره مقصر معايا من ساعت ما خلفتك وابوك مبيلمسنيش الا كل فين وفين انا ست يا علاء ونفسي في حد يحتويني ويطبطب عليا ملقتش غير محسن الزفت هو الي كان بيرسم عليا وجرني للحرام ضحكت وبصتلها وقولتلها أهو خد عقبه ومتزعليش مني يا سوما مسحت دموعها وابتدت تتكلم وتسال انا دخلت ازي وعرفت اني عنده ازي قولتلها شوفتك وانتي دخله ونطيت من البلكونه ودخلت من غير ما تحسو ردت وقالت طب انت علي طول بتغير قدمي هدومك وساعت بشوفك ملط بس انت ازي عندك كل الزب داه ومخدش بالي ضحكت وقلتلها هرمونات بقي يا سوما بس الواحد الي عملته تحت كيفك صح ضحكت وقالت مكنتش اتوقع ان ابني يمد ايده عليا بس بصراحه ضربك وانت بتنكني ولعني وخلني ابقا هموت واتناك اكتر قولتلها ايه رائيك نعمل وحد تاني بس بمزاجك ضحكت وقلتلي خليها بلليل لحسن انت فشختني اكون ارتاحت شوية جالي خبر ان بلال دخل في غيبوبة سالت الجنية قلتلي عشان كان المفروض ينفذ العهد التاني وينيك نهال مرتت عمه بس هو عمل العكس وناك دكتورة سوسن مكانها وسبب الغيبوبة ان الملك ايڤرتون ظهر بصورته الحقيقة قفلت اوضتي ورسمت النجمه وابتديت في تلاوت العهد وظهر الملك ايڤرتون
علاء: بلال لزم يفوق من الغيبوبه
ايڤرتون:بلال عصي امري وكان لزم يتعاقب
علاء : يعني هيفوق
ايڤرتون :هيفوق والمطلوب منك تصراحه بالحقيقة
علاء : هننزل امتا
ايڤرتون: بعد ما تخلص ال عشر امانيات والعشر طلبات
علاء : الامانيه التالته محسن يختفي من علي وش الارض
ايڤرتون : الطلب التالت انك تنيك امك وتنيك نهال انت وبلال في قبر ويكون بعد نص الليل وتقراء العهد الاول انت وبلال وانتو ركبين عليهم
علاء : بس نهال مش هتوافق تيجي
ايڤرتون: دي مشكلتك انت وصحبك
علاء : طيب والوقت المطلوب في تنفيذ الطلب داه قد ايه
ايڤرتون : وقتك ابتداء لحد ما تطلب الامنية الربعه
واختفاء ايڤرتون بس كل الي كان في دماغي اشوف بلال وازي هنروح قبر نعمل كده جالي خبر ان بلال فاق وهيقدر يخرج كمان يوم فرحت لان بلال صحبي واخويا بلال من النوع الخام الي صعب تلاقيه في وقتنا داه ركبت عربيتي وطلعت علي المستشفي لقيت طنط نهال ودكتورة سوسن دخلت سلمت عليهم وسلمت علي بلال وقعدت
علاء: ايه يسطا وعمل تقولي انا وأنا والحديد اتنا وتوقع كده
نهال :بس يا واد يا علاء سيبه يرتاح
بلال : ماشي يا ابو نص لسان اقوملك بس وهوريك
علاء :يسطا توري مين بس ايه رائيك في الهدايه
لقيت بلال بصلي اوووي وضحك
بلال : متقلقش هجربها فيك
علاء : ههههههه لا ما انا معايا زايها
طبعا سوسن ونهال ها يتجننو ويعرفو هداية ايه بس بلال فاهم ان انا وراء كل داه طلب من سوسن ونهال ان هما يسبونا لوحدنا شوية خرجت نهال وسوسن مستغربين وبدا يحكي كل الي حصل لحد ما ايڤرتون ظهر وهو بينك سوسن قولتله علي الكتاب الي لقيته وازي حضرت الملك والطلبات الي نفذتها وفضل مركز علي نقطة اني نيكت محسن جارنا وفضل يضحك لحد هنا والكلام جميل بس لما حكايت لي بلال علي الطلب التالت سكت وبصلي
بلال : احنا دخلنا في سكة ومش هينفع نطلع منها
علاء : طب ها نعمل إيه انا عندي فضول أنزل مملكة ايڤرتون
بلال: ها ننزل يا علاء بس انا هنيك امك خلاصنا
فضلنا نضحك ونهزر لحد ما جالي تليفون من ماما بتطمن على بلال وقلتلي ان هي جاية في السكة وخلاص دخله علي المستشفي دخلت كانت طنط نهال وسوسن قاعدين دخلت وكانت في ممرضه بطل عند بلال زبي وقف عليها وكان باين في البنطلون اوووي لدرجه ان نهال وسوسن خدو بالهم حتي بلال بصلي وضحك بخبث
بلال : مش عايز عروسة يا علاء
علاء : لا يسطا اما نطمن عليك انت الاول وتتدبس قصدي تتجوز
ضحكو كلهم وهنا دخلت سهام امي كانت زي القمر ووشها رادد دخلت سلمت وكانت جايبة شيكولاته بلال اول ما شافها خدها وادا كل واحد فينا وحده وخد الباقي طبعا فضلنا نضحك لحد ما ماما اتكلمت وقالت
سهام : عايزين نخود الولاد ونطلع نغير جو شويه
نهال : ياريت اكيد الي حصل لي بلال داه من كتر الشغل بس ياريت عمه يوفق بس
سوسن : هتسبوني لوحدي يعني
سهام : منقدرش نستغنا عنك انت يا قمر طبعا اكيد انتي معانا اول وحده
علاء : طب سيبولي انا وماما موضع السكان وبلال وطنط نهال يقنعو عمي ودكتورة سوسن عليها الاكل
سوسن : تمام وانا موفقة
دخل عم بلال الحج مجدي
مجدي : الف سلامة يا بلال خضتنا عليك يا ابني
نهال : الدكتور قال من ضغط الشغل ومحتاج انو يغير جو شوية
مجدي : بس كده ابقي خود الفلوس الي انت عايزها واخرج واصرف ميهمكش
بلال : شكرا يا عمو بس كانت طنط سهام عايزنا نطلع معاها مصيف وكانت خايف اكلمك
مجدي : هو انا عودتك انك تخاف مني يا بلال انت ابني شوف الوقت الي يعجبك واطلعو فيه
بلال : مش هتبقا حلوة من غيرك يا عمي
مجدي : عشان الشغل وبعدين انت معاك علاء
بلال : ينفع نروح بكرة
مجدي : طبعا يا حبيبي انا هخود مرات عمك تجهزلك هدوم وتخرج وتحضر الطلبات بتعتكو
سوسن : طب انا ها اجي معاكو عشلن الحق اجهز الاكل واجهز هدومي
خرجو من عندي ومفضلش غير علاء وامه سهام
سهام : قلقتني عليك بجد يا بلال
بلال : علي ايه بس يا طنط كله خير
سهام : علاء روح هتلنا شاي من الكافتريا وهات اكل لي بلال معاك
انا حسيت ان ماما عايزة تتكلم معي بلال لوحدها خرجت
ووقفت براه اسمع الحوار
سهام : مش ناوين تبطلو شغل العفاريت وجو الرعب بتاعكو داه
بلال : يا طنط متقليش مفيش حاجه تقدر تمس علاء طول ما انا علي وش الدنيا
سهام : انا عارفة ان اسرار علاء كلها معاك وانكو مش بتسيبو بعض خالص
بلال : اكيد يا طنط الي يخص علاء يخصني وانا عمري ما اطلع سر اخويا حتي لو ابويا طلع من تربته وطلب داه
سهام : عارفه بس خايفة عليكو علاء بقي عصبي اوووي اليومين دول وعلي طول قاعد في اوضته وقفال علي نفسه
بلال: هو علاء كده يا طنط من واحنا في المدرسة وهو منطوي وبيحب انو يبقا لوحده
سهام : اكلمك بصراحه يا بلال
بلال : خير يا طنط قلقتيني في ايه
سهام : علاء كان هيموت محسن جاره
بلال : ليه حصل ايه انا مبستريحش للراجل داه اصلا
سهام : محسن حاول يتحرش بيا وعلاء شافه وكان هيضربه بالنار
بلال : متقلقيش يا طنط مش ها يقدر يعمل حاجه لان محسن فضايحه كتير
سهام : مش فاهمه تقصد ايه ببفضاحيه كتير دي
بلال : قصدي يا طنط ان محسن تفاصيل حياته كلها انا اعرفها واعرف اخليه كلب تحت رجلي
سهام : انت بتسكتني عشان تروح تضربه
بلال : لا يا طنط والدليل علي صدق كلامي ان محسن كان متجوز من ريهام الجيار وعنده منها بنت اسمها زينه عندها 19 سنة وطلق ريهام عشان كان بتاع نسوان بس السر الي محدش يعرفه انو كان بتاع رجاله وديوث
سهام : انت عرفت كل داه ازي وعمل ايه عشان تقول ديوث عليه
بلال : مش مهم يا طنط انا اديتك تفاصيل حياته لاني واثق ان عمره ما هيفكر يقرب لي علاء طول ما انا جنبه
سهام : انتو بلاوي بس هقول ايه انتو شباب وليكو حق انكو تعيشو حياتكم الخاصه
بلال: يا طنط متقلقيش احنا في ضهر بعض دايما
طبعا انا وقف كل داه وكانت طلبت الاكل دليفري وجبت الشاي ودخلت
علاء: اتاخرت عليكو
بلال : انا هموت من الجوع هات الاكل
سهام : ادي لي اخوك الاكل الواد هفتان
علاء: داه مهما يكول مش بيشبع اصلا
بلال : قور بقي احسدني
علاء : يا ابني هو انت بيحوق فيك حاجه اصلا
سهام : بطلو ضحك وهزر بقي وخلونا نكول
بلال : بقي محسن يضربك يا خيخه
علاء : يضرب مين ياض داه انا كلته
بلال : اخرج بس ‘انا هعلمه ازي يتحرش بي ست الكل
انا هموت واضحك بس تمثيل بلال عجبني
سهام : انا هكلم ام سعيد تجهز الفيلا عقبال ما تخلصو اكل
بلال : براحتك يا طنط
طبعا بلال يسكوت ابدا لقيته بص وضحك وقال
بلال : مش هتبطل العاده الوسخه الي فيك دي
علاء : قصدك ايه يا علق انت
بلال : سماعات الدي جي الي في ودنك دي لزم تعرف كل حاجه
علاء : هههههههههههه عرفت ازي
بلال : يا ابني انا حفظك اكتر من امك هتمثل علي بابا يلاه
علاه : ماشي يعم البابا
دخلت امي وخدتني وسلمنا علي بلال ومشينا ورجعنا البيت وطبعا كان في نيكة حلوة معي امي خلصتها ونمنا عريانين زي ما احنا تاني يوم طنط نهال اتصالت وقالت ان هما جاهزين وهيعدو يخدو بلال من المستشفي وهما جايين وركبنا العربيات ومشينا لحد ما وصلنا فيلاتنا والمكان بصراحه كان هادي جداااا طبعا انا وبلال عرفين ان الشط داه من النادر ان حد يدخله لانو معزول بين صخر والسور بتاع الفيلا كان مداري اوووي ودخلنا كلنا واستعدنا عشان ننزل المياه بس بلال من ساعت ما داخل وهو سرحان وعينه بتبص في المكان كله وبص علي نحايه معاينه في الفيلا وطلب سلم فا طبعا كلنا استغربنا
بلال : انا عايز سلم يا علاء
سهام : في ايه يا بلال دي فيلاتنا
بلال : عايز سلم وهتعرفو ليه دلوقتي
روحت جبتله السلم وطلب مني افتح اللاب توب واشغل برنامج بحث علي شبكات وفجاة الجنية ظهرات واتكلمت وقالت البيت فيه كاميرات مراقبه وبلال اكتشف وحده والباقي هدلك عليه وانت تحدد لي بلال المواقع بتعتهم انا اتصدمت مين الي ممكن يعمل كده لقيت بلال نازل بي اول كاميرا افتكرت ان بلال معاه جاهز استشعار لكاميرات المراقبه الحديثه وفعلا بلال نزل كل الكاميرات وهنا الجنية عرفتني مين الي عمل كده طبعا طلبت من بلال نخرج شوية لحد ما هما يغيرو هدومهم
علاء: ابويا الي حط الكاميرات دي
بلال : عارف بس ليه هو كان بيشك في امك انها بتجيب حد هنا
علاء : بصراحه اه بس كل داه عرفته من الجنية
بلال : صحيح هنعمل ايه في العهد المطلوب تنفيذه
علاء : متقلقش في تراب جنبينا هنا وخالي مدفون فيها وجبت مفتاح القبر معايا
بلال : اشطا انا هخلصك من سوسن وعندي خطة بنت حرام هنعملها
طبعا دخلنا ولقيني كلهم لبسين بكيني وبزازهم باينه وجسمهم كله باين فا بلال صفر وقال شكلهم هيتشقطو مننا النهارده وضحك امي قالت لي بلال انت ملبستش المايوه ليه طبعا انا وبلال مينفعش نلبس اي اشرات عشان حجم ازبارنا الغير طبيعي ميبانش بلال قالي هنعمل ايه قولتله هنلبس بنطايل شروال وسعه وننزل ولبسنا ونزلنا وكان بعد المغرب فضلنا نعوم ونهزر ونلعب بالكورة لحد العشاء وطلعنا استحمينا واتجمعنا عشان نشوف بلال هيلعبنا إيه طبعا وقت تنفيذ الخطة بلال طلب من سوسن انها هيا الي هتسحب الورق مكنتش اعرف بلال بيخطط لي ايه بس الي حصل كانت مفاجة
بلال :اللعبة عبارة عن ان كل واحد هيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وينفذها والي هيرفض ينفذ ها يتحكم عليه من كل وحد موجود
سهام :بس ميكونش فيها قلت ادب
كلهم ضحكو بس بلال اشترط وقال هنبدا لعب الساعه 11 كلهم وفقو وخرجنا اتمشنا وجاه وقت اللعب
بلال : كل وحد قدمه ورقه وقلم وهيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وزي ما اتفقنا الي هيرفض هيتحكم عليه
علاء :نبتدي لعب بقي
وكل وحد خد ورقة وطبقها وحطها في الكوبايه ولغبطنا الورق وكانت اول ورقة تتسحب بتاعت طنط نهال
سوسن : معانا اول ورقه نهال ويتقول ان اكتر حاجه كانت بتخاف منها انها تعقد قدم بلال بي هدوم خفيفة
بلال : وجهي يا طنط نهال
وقامت نهال فكة الروب وقاعدت بي الاندر والبرا الجو فجاه بقي سخون وانا زبي وقف من جسمها الملبن كملنا لعب وكانت تاني ورقه بتعت ماما سهام وكانت كاتبة انها بتخاف من العفاريت والضلمة بلال ضحك وقال نجيب منين عفاريت دلوقتي فضلنا نضحك لحد ما جاه الدور علي ورقتي وكانت كاتب اني اكتر حاجه بخاف اعملها اني اخش التراب بلليل فا بلال قال يبقا بلال وطنط سهام يروحو التراب سواء انا وفقت وماما كانت متردده شوية بس وفقت طبعا الورقه الاخيره بتاعت بلال وكتب فيها ان بيخاف علاء يشوف عفريت من غير ما يكون معاه وهنا نهاية اللعبه وابتديت اجهز نفسي وماما لبست وبلال طبعا مش ها يسبني بس طنط نهال كانت رفضه ان بلال يروح بس طلب منها انها تيجي معاهم ووفقت ولبست هدومه وطلعنا علي التراب قرينا الفتحه لخلي وقعدنا بس هما كانو مرعوبين فكرت انك تخش التراب بلليل في حد زاتها تخوفك بلال شاف قبر مفتوح قال ها يروح يعمل حمام ويرجع طبعا كلنا لزم نتحرك سواء عشان محدش فينا يتوه عن التاني وبلال وقف وخرج زبره امي اول ما شافت المنظر شاهقت وسكتت وطنط نهال عماله تبلع ريقها بالعافيه وهنا بلال اتكلم وقال
بلال: ايه اول مراه تشوفه حاجه زي كده
سهام : العيال كبرت اوووي يا نهال
نهال : اه يا سوما جتنا نيلة علي حظنا الهباب وضحكت هنا بلال لف وهو زبره وقف وقالهم طب حظكو اهو وانا قمت وقف جنبه ومنزل البنطلون وبقيت انا وبلال ازبارنا باينه وقولت مش نفسك تجربي يا ماما بدل الحرمان امي ضحكت وقربت وقالت انا اولي بزب ابني ونزلت تمص زبي وطنط نهال وقفة مصدومة وبلال قام ماسك نهال قالها متخفيش انا ابنك هنا نهال فضلت تحساس علي زب بلال ونزلت تمصه هي كمان امي طبعا نزله مص وعمله تلحس بضاني وتشوفط ونهال قلعت البنطلون والقميص وفكت البرا وبقيت تمص بشهوة كبيرة دخلنا القبر بعد ما خلصو مص وقفلنا الباب من جواه وكشفات التليفونات شغاله مسكت امي بقيت ابوس فيها وقلعتها هدومها كلها وزبي دخلته ما بين رجليها عشان اولعها وبلال مستناش ونزل علي كس نهال لحس امي هاجت وطلبت منها انها توطي كسها كان جايب عسل كتير من كتر الحك وهنا بصيت لي بلال وفهم ان خلاص وقام بلال خلي وش نهال في وش امي والي اتنين مواطين ومفلقسين وابتدينا نيك ا ورزع زبي طبعا كان دخل نصه وامي بتموت وعمله تقولي افشخ امك يا حبيبي نيكني اوووي دخل زبك كله ونهال مش قادرة تتكلم وكتمه بوقها وعماله تعيط من الوجع وهنا بلال بصلي وابتدينا نقول العهد الدماوي التالت ونزلنا في اكسسهام ومكنوش قادرين يلبسو حاجه استريحنا شويه وخدنا بعضنا وركبنا العربية ورجعنا الفيلا كانت سوسن قاعده راح بلال طلب من سوسن تنزل معاه البحر وانا خرجت اتكلم في التليفون وهما طلعو نامو مقتولين لقيت بلال دخل هو وسوسن جراج الفيلا دخلت وراهم واستخبيت وكان طبعا بلال عارف اني موجود وابتداء يبوس ويقفش في بزاز سوسن وقلع سوسن البكيني ونزل مص في بزازها وهنا دخلت انا سوسن خافت واستخبت في بلال وبلال بصلي وضحك وقالي الي في داق عمره ما يبطله سوسن استغربت ازي انا متكلمتش ومزعقتش ولا عملت اي رد فعل وقربت من بلال وقلتله الي ينيك لوحده يزوار وقمت قالع البنطلون وهنا سوسن شهقت وقالت احا انتو ازبركو زي بعض كمان رديت عليها اكيد طبعا مش اخوات بقي وابتدينا نمص بزاها وبلال خلاص تعب وقام جايب كرسي صغير ووقفها عليه وخلها واطت وقام رشق زبه في كسها وهنا سمعت احلي اهات ودلع وعمله تزوم قومت حطط زبي في بوقها فضلت تمص فيه وبلال نازل نيك في كسها لحد ما جابهم جاه الدور عليا وبلال فضل يقفش ويبعبص طيزها لان خرمها كان واسع بلال قالي اتنين في واحد ولا ايه الفكرة عجبتني بصراحه
الوضع عجبني بصراحه وبلال جاب غطا عربيتي وفرشه علي الارض ونام علي ضهره وسوسن ركبت عليه وانا ركيت فوق سوسن وابتدات حفلة النيك وصوت اهات يهيج بدون سابق انذار ظهر الملك ايڤرتون وظهر جنبيه مجموعه من الجنود سود البشرء احجمهم متوسطه وكل واحد ماسك في جنبه سيف بلال كان شغال عادي معرفش اذا كان شايفهم ولا لا لقيت بلال بصلي وابتسم وقالي ركز متشغلش دماغك هنا ملامح ايڤرتون اتغيرت وبص بغضب لي بلال وقال
ايڤرتون :انت بتستهزاء بيا يا بلال
بلال : سوسن خشي جواه عشان عايز علاء في حاجه مهمه
سوسن : في ايه طيب
بلال : نفذي الي بقولك عليه
ملامح بلال اتغيرات وسوسن دخلت تجري
بلال : عايز ايه يا ايڤرتون
علاء : انت تعرفه وشايفهم
بلال : طبعا يا علاء ايڤرتون ملك مملكة الجن الاحمر
ايڤرتون : بقالنا زمان متقبلنش يا اكتروس
بلال : هنتقبل كتير يا ايڤرتون متقلقش
علاء : اكتروس مين ايه الي بيحصل هنا بالظبط
بلال : اسكوت يا علاء عايز ايه يا ايڤرتون
ايڤرتون : جاي عشان احمي علاء من الصعليك امثالك من ماردة الجن
علاء : ايڤرتون داه بلال اخويا ومش اكتروس الي انت بتقول عليه وبعدين يا بلال انت بتتكلم كده ليه
ايڤرتون : بلال صحبك خدعنا
بلال : انا مخدعتش علاء بالعكس انا ظهرات النهارده عشان ابلغك برسالة الملك زولاء ملك ملوك القبيلة السوداء
ايڤرتون : مش عايز اسمعها
وهنا ايڤرتون بص لي اتنين من حراسه وهجمه علي بلال بس حصل حاجه غريبه ظهر كائن بشع بصورة لا يتحملها بشر وبسرعه البرق قتل الي اتنين الي هجمهو علي بلال ووقف قدام بلال وبص ليه لقيت بلال بينحني ويقوله جلالة الملك زولاء وبص لي ايڤرتون وابتسم ابشع ابتسامه
زولاء : انا جتلك بنفسي يا ايڤرتون
ايڤرتون : اهلا بملك قبيله التمراد
زولاء : اهلا بملك مملكة العبيد كانت اتوقع هذا الرد
ايڤرتون : تكلم يا زولاء لا احب ان اضيع وقتي الثمين
زولاء : انت تعلم مقدار قوتي يا ايڤرتون استطيع القضاء عليك انت وجنودك في لمح البصر ولكن لن افعل ذلك لقد انتهكت قواعد وشروط السلام عندما امرت جنودك بمهاجمت اكتروس ارحل يا ايڤرتون واخبر اتباعك برسالتي هذه يا صعولك لن يعود ابراكسس لحكم القبيلة الحمراء مرة اخري
ايڤرتون : انت تدعون بي صعولك سوف تسقط قبيلتك قريباً يا زولاء اما ملكي ابراكسس سوف يعود دون ادنا شك
وهنا اختفاء ايڤرتون وجنوده والي اتنين الي قتلهم زولاء وبص لي بلال وقال
زولاء : اين جنودك يا اكتروس
بلال : مولاي زولاء لقد تركت جنودي لحماية اسرة بلال وعلاء حتي لا يقوم ايڤرتون بي سجن احدا منهم
زولاء : احسنت يا اكتروس انت دائمًا تحمي غيرك ولا تهتم لنفسك
علاء : فين بلال وانتو مين
زولا: لقد تم اخذ بلال الي القبيلة السوادء وهو في امان لا تقلق
علاء : اتكلام معايا بلغتي عايز افهم بلال حصله ايه ومين الي معانا دلوقتي داه
بلال : اهداء يا علاء وهتفهم كل حاجه
زولاء : متقلقش يا علاء احنا عايزين مصلحتكم
علاء : مصلحتنا في ايه
زولاء : اكتروس هيفهمك كل حاجه لزم امشي عشان اجهز جنودي للحرب
اختفاء زولاء وبداء اكتروس يتكلم ويحكي ازي ظهر لي بلال
اكتروس: بلال صحبك وافق علي كل شروطنا يا علاء وانو يتخلص من لعنه الجنس والشهوة
علاء : دي امانيتي ازي تقول عليها لعنه وشروط ايه الي وافق عليها بلال
اكتروس : انا مش هحكيلك انا هخليك تشوف وتسمع
وابتدات الدنيا تسواد قدامي لحد ما وقعت من طولي .............

في الجزاء التالت وقفنا لما علاء عرف أن بلال مش بلال وان لقي اكتروس هو الي مكان بلال فلاش باك لما اكتروس حب يوري علاء ايه الي حصل معي بلال وازي قدر ينقل بلال بقدرته لي عالم الجن .......

الجزء الرابع اكتروس المتمرد

بلال اغم عليه لما كان راكب فوق سوسن عشان خالف القواعد بتاعت العهد الي بين ايڤرتون وعلاء بلال في المستشفي في غيبوبة بس وهو نايم لقي نفسه علي حافة نهر وواقف قدمه حد يعرفه كويس اوي بالرغم من أن علاء وبلال كانو يعرفوا عن بعض كل حاجه بس داه سر بلال الي حتي علاء اقرب الناس ليه ميعرفوش

بلال : أنا فين
اكتروس : ازيك يا بلال بقالنا كتير ما تقابلناش
بلال : هو أنا بحلم
اكتروس : حاجه زي كده بس انا حقيقة في خيالك يا بلال
بلال : طب أنا عايز افهم ايه الي انا شوفته داه
اكتروس : هتفهم كل حاجه يا بلال بس انت في خطر كبير وعلاء غلط غلطة كبيرة بتحضير ايڤرتون
بلال: ايفرتون مين
اكتروس: ايڤرتون ملك قبيلة العبيد يا بلال
بلال : عبيد ايه بالظبط
اكتروس: عبيد البشر من ماردة الجن
بلال : طب ايه دخل علاء بالموضوع داه
اكتروس: علاء أساس الموضع داه لما لقي كتب العزيف وابتداء انو يحضر ايڤرتون عشان يحقق العشر امنيات
بلال : عشان كده كان بيقولي ليك عندي مفاجأة هتغير حياتنا احنا الي اتنين
اكتروس : هي فعلاً هتغير حياتكم بس للاسواء
بلال : ازي يا اكتروس
اكتروس : هحكيلك كل حاجه والسر في انك تمتلك قوة ابراكسس الجنسية انت وعلاء
بلال :😂😂 اه عفريت بقي
اكتروس : الموضع مش مضحك يا بلال ولو ابراكسس رجع ناس كتير هتموت بسبب السحر
بلال : ازي وليه
اكتروس : أنا مش هحكيلك هخليك تشوف بعينك وتحكم انتو المفتاح الي بيدور عليه ايڤرتون من ساعت ما ابراكسس اتحبس في بوابة الجحيم
وتنتقل الصورة لي قصر كبير مرصع بالذهب والياقوت وعليه حراس من ماردة الجن وتتنقل الصورة لدخل القصر قاعه كبيرة وفي نصها عرش مرصع بالماس والدهب والياقوت وفي كائن لبس تاج من اللؤلؤ وعيون حمراء وجناحت وكان في كائن قدمه بس الكائن داه
ابراكسس : انت لزم تنفذ طلبت البشر
خادم من الجن : بس انا مش عبد لبشري عشان انفذ اومره
ابراكسس : داه العهد الي بينا وبينهم متنساش أنهم وخدين العهد معي حامل النور
خادم الجن : عهد معي حامل النور مش معايا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت عايز تعصي أوامر حامل النور
خادم الجن : ولو عصيته ايه يقدر يعمله معيا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت كده بتغضب حامل النور يا اكتروس
وفجأة بيدخل حارس من جيوش الجن وينحني للملك ابراكسس
ابراكسس : اهلا بالقائد ايڤرتون
ايڤرتون: مولاي ابراكسس
ابراكسس : ماذا يحدث يا ايڤرتون
ايڤرتون : مولاي ملك ملوك الجان حامل النور يريد لقائك انت واكتروس الليلة
ابراكسس : مش قولتلك يا اكتروس انك كده هتدخل المملكة في حرب معي حامل النور
اكتروس : مش هتفرق بس احنا مش عبيد للبشر ولا البشر عبيد لينا يا ابي
ابراكسس: ايڤرتون هتيجي معانا عند حامل النور عشان نقدمله قربان بشري عشان يسامح اكتروس
ايڤرتون : وانا مجهز القربان البشري يا مولاي
اكتروس : أنا مش محتاج قربان عشان حامل النور يسامحني ولا محتاج وجودك يا ايڤرتون
ابراكسس: أخرج يا ايڤرتون واستعد عشان نروح لحامل النور
ايڤرتون : امرك يا مولاي
ابراكسس : اكتروس أنا بحذرك من ارتكب اي خطاء قدم حامل النور
اكتروس : حامل النور لا اسمه لوسيڤر الشيطان الاعظم
وتتنقل الصورة لي جزيرة وسط مياه في نصها بركان كبير في وجود ابشع مخلوق في الكون لوسيڤر أو عزازيل أو زي ما الملك الاعظم قال الشيطان الرجيم ويدخل ابراكسس واكتروس وايڤرتون علي لوسيڤر
ابراكسس : سيدي وملكي لوسيڤر القائد الاعظم
لوسيڤر : اهلا بصديقي القديم ابراكسس واهلا بك يا اكتروس
ابراكسس : كيف حالك يا ملك ملوك الانس والجن
لوسيڤر : حالي اتسال عن حالي وانا منبوذ يا ابراكسس اتعلم يا اكتروس قبل أن يولد ابك وقبل أن يولد البشر كانت أنا العابد التقي معي ملائكة الملك الاعظم
اكتروس : لوسيڤر لماذا تريد منا أن نصبح عبيد للبشر
لوسيڤر :لا تناقش يا اكتروس فقط استمع
حين خلق الملك الاعظم عدوي ادم تمردت ورفضت السجود وخرجت من السماء وانا ملعون أنا من تمردت علي الملك الاعظم وأخرجت ادم من الجنة بقوتي واقسمت أمام الملك الاعظم أن أجعل ذرية آدم في ضلال الي يوم الدينونه اغويت قوم لوط بالشذوذ وجعلتم يمارسون الفاحشة واسال ابك كيف علمتم واوقعتهم في فخ ممارسة الجنس معي الرجال حين تشكلت أنا وولدك علي هيئة البشر وعلمنهم كيف لي راجل أن ينكح راجل أنا من جعلت بني اسرائيل يقطعون الشجرة التي اختباء بها زكريا رسول الملك الاعظم أنا ثم أنا ملك ملوك الأرض الانس والجن كيف لك أن تعصي امري يا اكتروس
اكتروس : استمعت اليك فاستمع الي جيدا يا من تدعي انك اله وملك انت ملعون في السماء والأرض وكما انت تمردت علي الملك الاعظم أنا تمردت عليك افعل ما تشاء يا لوسيڤر فأنت لا تعني لي شيئا وانا لست عبدا لك بل أنا اكتروس عبدا للملك الاعظم فلتذهب انت وابي الي الجحيم
وفجأة اكتروس في أيده كتاب كبير وحطه علي دماغ ابراكسس وفضل يقراء وابراكسس يصرخ من شدة الالم لحد ما اختفاء جواه الكتاب محبوس بلعنه اكتروس ابنه هجم ايڤرتون علي اكتروس هو ولوسيڤر وبقدرة اكتروس في التنقل بسرعه شديدة قدر يهرب وهو مصاب لي صحراء مصر وهناك قابل الملك زولاء وحكله كل الي حصل بالتفصيل وأنه قدر يحبس ابراكسس حليف ابليس الاول في مخطوطة العزيف وان لزم عشان يخرج لزم يتنفذ عشر امنيات قصاد عشر طلبات


مفيش انسان فينا كامل كل واحد فينا بيدور علي الي نقصه عند حد تاني مش شرط يكون حبيب وممكن يبقا صحاب او ممكن تبقا أسرة تكاملك وتخود بي ايدك ......

نهال : اصحي يا بلال الساعه بقت سبعة عشان تروح المدرسة
بلال : حاضر يا طنط نهال خمس دقائق وهكون جاهز
نهال : أنا عملتلك السندوتشات وهتلقيهم علي التربيزة عشان نزلة أنا وعمك
بلال : تيجو بالسلامة يا طنط
يقوم بلال يغير هدومه ويخود اكله ويروح المدرسة الي كان اصلا بي يكره يروحها اصلا
بسبب التنمر الي بيحصله بس لزم يروح عشان عمه عايزه يبقا حاجه كبيرة يوصل بلال المدرسة معي جرس طبور الصباح الي مكنش بيحب يحضره بسبب انو روتين مالوش لازمة وكان بيطلع يستخبا في الفصل ويقعد لوحده لحد ما الطبور يخلص وصحابه يطلعو


الجزء الخامس تحرير اكتروس

عمر : يا بلبل اخبارك ايه
بلال : تمام يا مايسترو
عمر : مش ناوي تنضم ليا في فرقة المدرسة يا بلبل
بلال : أنا طلبت من استاذ عزت اني انضم ليكو بس هو اختار مدحت
عمر : يعني هو ساب الي ممكن يجبلنا دورة بيبسي وراح يجيب مدحت الي مالوش فيها اصلا
بلال : مش هتفرق يا عمر اقعد بقي عشان ميس مني دخلت اهي
عمري : احا أنا نسيت الكشكول بتاع الواجب داه أنا هتناك النهاردة
بلال : لا ما هي مش هتشوف الواجب النهاردة متقلقش
عمر : ازي داه كل يوم بتشوفه وبتضرب عليه
بلال : اقعد متخفش يا عمر مفيش حاجه هتحصل النهاردة
وتدخل ميس مني الي كانت اكتر حد بيحبه بلال عشان كانت دائما وقفة معاه وغير كده هي بتدي لي بلال درس خاص وتبقا صحبة مرات عمه نهال مني كانت طويلة وعيونها خضراء وكانت بتلبس خمار طويل يغطي جسمها بس الي محدش شافه منهم انا شوفته كانت بتيجي تديني درس وتقلع الخمار لو عمي مش موجود كان صدرها كبير وطيزها مشدودة ومدورة كانت عندها 43 سنة وكانت بيضة زي القشطه دخلت مني الفصل والكل قعد زي الكلب بعد ما كانو بيتريقو عليها عشان الخمار الي هي لبسه
مني : ازيكو يا ولاد النهاردة أنا مش هشوف الواجب بس في شكوى جتلي امبارح من ولدت زميل ليكو مدحت وياسر عملتو ايه بعد المدرسة امبارح
مدحت : خلصنا أنا وياسر ورحنا نتمرن عشان الدورة يا ميس
مني : وبعد ما خلصتو تمرين ايه الي حصل ما بينك وبين علاء
مدحت : حصل انو شتمني عشان مبعرفش العب وقالي انت لولا ابوك كان زمانك بتعيد أولي ثانوي
مني : امم عشان كده مسكته فتحت دماغه انت وياسر علي العموم الاستاذ محسن مدير المدرسة جاي وهو الي هيتصرف معاك مش أنا
وفجأة وبدون سابق انذار يدخل محسن ولد مدحت وزينة وبص لمني بقرف وقلها
محسن : انتي مين عشان توقفي ابني وتوجهي ليه اتهم بانو فتح دماغ زميله
مني : حضرتك داه كلام علاء مش كلامي وتقدر تروح تسأله بنفسك وعشان أنا مسكه الفصل يبقا لزم تخود قرار ضد ابنك
محسن : انتي هتعرفيني شغلي يا استاذة حضرتك متحولة للتحقيق والفصل داه مش هتدخليه تاني ابدا انتي فاهمه
مني : يبقا حضرتك هتلاقي استقالتي علي مكتبك النهاردة
محسن : احسن معرفش بيجبولنا الاشكال دي منين
مني : احترم نفسك يا استاذ محسن الي بينا وبينك لجنة التحقيق لكن تطوال وقلة ادب مش هسمح بيه ابدا
وهنا حصل الغير متوقع أن محسن كان عايز يضرب مني بس لولا أن استاذ عصام وقف لي محسن كان زمانه جايبها من شعرها وحصلت المشكلة الكبيرة الي خلت محسن يتنقال لي مدرسة تانيه ابعد هو ومس مني وانا دخلت فرقة المدرسة الي كان كابتن الفرقة بتعتها علاء
علاء : اهلا بيك يا بلال عمر دايما كان يكلمني عنك ويقول انك بتلعب كويس
عمر : يا علاء لا بيعرف يلعب ولا نيلة داه آخره يوقف جون ومشترك كمان 😂
بلال : داه أنا يا عمر يا كسح يالي سبب في تكسير نص شباب المدرسة
عمر : محدش قالهم يخدو الكورة من قدمي
علاء : بس بس ابوس ايديك منك ليه عايزين نخود الدورة دي الفرق الي نزله تقيله ومحتاج معايا ناس بتجري
هنا بلال بص لعمر وضحك وقال
بلال : احا يعني عمر برايز مش هيلعب
علاء : كمان يعني برايز وسجاير داه انت مش هتفارق دكة الاحتياطي ابدا يا ابن الوسخه
عمر : يعم اسكوت ما انت لو بتشوف الي انا بشوفه هتضرب كل يوم عشرتين تلاته اقل حاجه
بلال : بتشوف ايه يا كس الكلبة انت داه انت اخرك كلبة بلدي وهي الي هتنيكك كمان
عمر : يا علاء سكت ابن الوسخه داه عشان مكسروش هو كمان
بلال : يعم اقعد داه انت كلام وخلاص يا برايز
علاء : بس بس ايه هتضربو بعض وانا واقف
عمر : يعم لا ضرب ولا حاجه كل الحكاية أن مدام اميرة جارتنا بتدخل عندنا بقميص النوم عادي وانا بشوف صدرها وجسمها الابيض زي القشطة وفي مره كان البيت فاضي ومكنش في غير ماما وطنط اميرة وكانو قاعدين في الصالة وأميرة فتحه رجالها وماما بتنتف كس اميرة أنا شوفت المنظر كانت هموت بس الموضع كان عادي بالنسبلهم واني لسه صغير ومراهق
بلال : خخخخخخ يعني تشوف كس ومتركبش داه انت عيال ابن وسخه خليت رقبتي قد زب البرغوت
علاء:😂😂😂😂 احا هي وصلت لزب البرغوت لا أنا كده براه الحوار داه عني
بلال : بس انت هتلعب ازي بدماغك المفتوحة دي يا علاء
عمر : خلاص بقي يا بلال اقفل الموضع داه
بلال : مضربتوش ليه يا علاء
علاء : عشان مدحت جاري وأمه تبقي صديقة لي ماما فا مكنش ينفع اني اضربه
بلال : امممممم يعني هو جارك في البيت خلاص تمام احنا لينا اقعدة عند علاء يا عمر
عمر : خلاصنة يا بلبل بكرة نروحله ولو أن علاء مبحبش يعقد معي حد خالص
بلال: لا متقلقش من هنا ورايح علاء اخونا التالت
علاء : طب تمام يبقا أنا اخلي ماما تعمل غدة حلو عشان اخواتي الي جاين بكرة
بلال : طب يلاه نروح عشان زمان عمي جاه ولو ملقنيش في البيت هيطلع عيني
ومشي التلاته سواء بس بلال كان ناوي علي شر لمدحت وانو هيعرفه ازي يمد أيده علي حد مالوش في المشاكل ومالوش حد في الدنيا بس يشاء القدر أن مجدي عم بلال يطلب منه انو يسافر الواحات معي الشغل عشان مش عايز يدخل حد غريب في شغله وبلال يوافق ويطر انو يسافر الواحات عشان شغل عمه ويرجع
بلال : ايه يا حج مجدي وعمال تقول أنا وانا واخلص سقف برج لوحدي ايه
مجدي : اما توصل لسني يا روح امك هتعرف داه انت عيل خوال
بلال : اشتم اشتم علموك كده في بلدك
مجدي : انت عايز تجلطني اقول عليك ايه بس
بلال : ومين قال إني عايز اجلطك 😂 ممكن ارفعلك الضغط شوية بس
مجدي : هتيلي الحزام يا نهال الخوال داه مش هيجبها لبر النهاردة
نهال : ما اهو تربيتك يا مجدي
مجدي : عارف يا بلال من بعد موت ابوك وامك انت بقيت بالنسبالي كل حاجه وكل الي انا بعمله داه عشانك انت يا بلال
بلال : لزمته اي الكلام داه بس يا حج لولا وجودك انت وطنط نهال كان زماني تربية ملجأ ولا كان زماني نايم تحت كبري بشحت عشان اجيب لقمة اتحرمت من ابويا وامي وانا صغير واتعوضت بيكو انتو
مجدي : بص يا بلال ابوك قبل ما يموت كان مشتري ارض كبيره في الواحات وبني فيها فيلا كبيرة عشان تعيشو فيها بس الموت بقي مش بيستنا حد وعشان كده انت هتسافر النهاردة معي الخشب ومعك الاسطي صبحي عشان يوريك البيت
بلال : طب أنا كان عندي مشوار مهم. بكرة ودورة المدرسة
مجدي : متقلقش يا بلال أنا هعتذر عنك عقبال ما ترجع من السفر هما يومين بس عشان خاطري
بلال : متقولش كده يا بابا داه انت توامر وانا انفذ
أنا هروح اجهز شنطتي عقبال ما صبحي يعدي وحطيلي صنية المكرونة بي البشاميل في الشنطة يا ماما
مجدي : يا ابن الكلب هتكول صنية لوحدك واحنا هنكول ايه
بلال : هتكول كوارع وجمبري 😂😂 ما أنا طلبت اوردر وابقا حاسب انت عليه بقي
نهال : كوارع وجمبري مره وحده انت كانت ناوي علي ايه بكرة بلبل
بلال : يا ستي هو انا محترم ماليش في الكلام داه بس لزم اكول كويس عشان تمرين الجيم
وهنا عم صبحي وصل بلال كان حضر شنطته بس قبل ما يمشي كلم علاء واعتذر وانو مينفعش يسيب الشغل في ظروف عمه دي علاء فهم الموقف وقاله خلاص تتعوض وقت تاني وانتهت المكلمة علي أن بلال اول ما يرجع ها يتعزم عند علاء هو وعمر بس بلال مكنش همه العزومة قد ما همه انو يعلم مدحت الادب وطول الطريق عم صبحي بيتكلم هو وبلال عن الشغل والبيت بتاع أبوه وازي أبوه تعب في انو يبنيه هو وعمه لحد ما وصلو علي الفجر طبعا الناس بدأت تنزل الخشب من العربية وصبحي وبلال راحوا يشوفوا البيت لقي فيلا جميلة قاعد عليها حارس اسمه فتحي من أهل البلد وعايش معاه مراته نسمة وهي اسم علي مسما فعلا نسمة قصيرة عينها لونها عسلي فاتح جسمها كيرفي بس مشدود والي استغربت منه أنها بيضة زي الشمع عرفت بعد كده أن فتحي كان شغال معي عمي في مصر واتجوز نسمة في مصر ولسه معمهش عيال
صبحي : ازيك يا فتحي اخبار المكان هنا ايه
فتحي : بخير يا حج صبحي ومين الاستاذ الي معي حضرتك داه اول مراه تيجي من غير الحج مجدي
صبحي : داه بلال يا فتحي ابن الحج ابراهيم
هنا فتحي اتلعسم في الكلام
فتحي : يا باشاء الي ما يعرفك يجهلك الحج مجدي صحته عمله ايه
بلال : تمام هو مشغول شوية في شغل في القاهرة
فتحي : استريح يا بلال باشاء عقبال ما نسمة مراتي تنضف الفيلا
بلال : مالوش لزوم يا فتحي أنا هشوف البيت علي طبيعته
دخل صبحي وبلال وفتحي وكانت الأرض نضيفة وفي انتريه كبير في نص الفيلا وكانت مليانه عفش داخل بلال يبص في الاوض لقي الاوض كلها نضيفة بس وهو بيبص في اوضة لقي قميص نوم احمر قطعتين ولقي توبس مركونين في الدولاب بلال حس بحاجه غريبة بتحصل في البيت داه عمل نفسه مشفش حاجه ورجع وقرار انو يعد اسبوع يغير جو ودخل الليل عليهم وبلال قاعد في أوضته لحد ما حس بقشعرة غريبة عارف بعديها أن في جن في المكان داه شد بلال البطنية ونام بس في نص الليل سمع صوت غريب بيقوله اصحي يا بلال فاق بلال مفزوع ملقاش حد خرج يشرب سمع صوت جاي من الاوضة الي لقي فيها قميص النوم والتوبس راح اتسحب وحده وحده لحد ما وصل قدم اوضة النوم وسمع صوت
نسمة : اه براحه براحه
فتحي : انتي لسه شوفتي حاجه يا شرموطة داه أنا هفلقك نصين قوم يا راجل يا خوال دورك جاه
شخص : هتتفلقي يا بنت الوسخه داه أنا هفشخ كسك الاحمر داه
فتحي : وطي صوتك يا راجل يا عرص الخوال لو صحي هيودينا في داهيه
وهنا بلال عرف أن فتحي ديوث وصبحي بينيك مراته قدمه بس الي بلال مش هيعديه انو اتقال عليه خوال وخيانتهم للامانه الي سابها عمو ليهم
رجع بلال اوضته وهو بيفكر يعمل ايه معهم بس اول اما دخل لقي كتاب علي سريره كتاب غلافه حديد ولونه اسود قرب نحيت الكتاب وفجأة الكتاب اتفتح لوحده بس بلال مكنش خايف لأن من صغره وهو بيحب يسمع عن الجن والعفاريت قرب نحيت الكتاب عرف انو مش كتاب بشر لانو كان معمول بجلد حيوانات وهنا مسك الكتاب وابتداء يبص فيه كتاب باللغة اللاتينية فتح الترجمة وبدأ يحاول يترجم نصوص الكتاب لحد ما لقي طلسم تحضير الخادم اكتروس وابتداء يقراء بكل عزم وشجعه لحد ما ظهر قدمه قط اسود كبير عيونه حمراء وبص لي بلال مكنتش أتخيل أن بشري ينقذني
بلال :انقذتك ازي وانت اكتروس الي مذكور في الكتاب ولا لا
اكتروس : أنا اكتروس ملك ملوك القبيلة السوداء وانت انقذتني من ايد حامل النور
بلال : يسلام انا انقذتك ازي
اكتروس : دي حكاية طويلة وصرعات داخل عالم الجن ومفيش بشري لزم يعرف عنها حاجه
بلال : طب أنا
اكتروس : متكملش يا بلال أنا عارف انت مين
بلال : وعارف اسمي كمان
اكتروس : أنا عرفت عنك كل حاجه من ساعت ما اقعدت قدمك يا بلال
بلال : من الواضح انك تعرف اصلي وفصلي
اكتروس : وعارف انت بتفكر في ايه وانا هساعدك زي ما ساعدتني
بلال : طب اعمل ايه معاهم
اكتروس : من هنا ورايح أنا هسكن جواك هبقاء جزء من روحك ومفيش لا جن ولا بشر يقدر يحس بيا غيرك انت حتي لو كان اعتي ساحر في الدنيا
بلال : هتعيش جوايا اقصدك هتلبسني يعني
اكتروس : مش بالظبط كده بس انا هخلي روحي جزاء من جسمك ومفيش حد هيقدر يحس بيا وانا عايش فيك
بلال ساعتها عرف ان كده هيعرف يادب فتحي وصبحي ازي ويعدي اليوم ويطلع الصبح
فتحي : ازيك يا بلال باشاء ياريت تكون نمت كويس
بلال : أنا نمت زي القتيل قولي يا فتحي صبحي فين
فتحي : صبحي راح يشوف الشغل وهيرجع علي بلليل يا بلال باشاء في
بلال : طب أنا عايز اكول جمبري وكوارع يا هتعرف تتصرف
فتحي : يالهوي داه انت تطلب وانا اجبلك يا باشاء حالا اخلي البت بسمة تنزل تجبهم من السوق
بلال : قولي يا فتحي هو السوق بعيد عن هنا قد ايه
فتحي : السوق بعيد عننا يا باشاء يجي ساعة رايح وساعه جاي
بلال : طب مش عيب تخلي مراتك تروح مشاور زي داه وهي ست لوحدها
فتحي : ما أنا اقعد عشان اخدمك يا باشاء
بلال : لا روح انت وخلي مراتك مستريحة وعايز الجمبري يكون جامبو امسك فلوس اهي عايز انضف حاجه يا فتحي وخالي الباقي علشانك يا
فتحي: هواء يا باشاء بت يا بسمة أنا رايح السوق وراجع
بسمة : ماشي يا فتحي تيجي بالسلامة وهتلي معاك طلبات البيت عشان مفيش حاجه تتطبخ ولا تتعمل
فتحي : ماشي
بلال : وهتالي معاك علبة سجاير ملبور يا فتحي
فتحي : حاضر يا باشاء هو هتلاقي كل حاجه عند حضرتك
اطمنت ان فتحي مشي وبسمة لوحدها جواه وهنا اكتروس قالي
اكتروس : الي بتفكر فيه يا بلال سهل جدا تعمله بس هل هتنجح خطتك في انك تسيطر علي التلاته
بلال : هعرف يا اكتروس امال أنا دخلت بدرس برامجة ليه وانا في السن داه
ودخل بلال الفيلا ونده علي بسمة الي كانت بتغسل ولبسة عباية سوداء مقسمه جسمها كله وكان باين انها مش لبسة حاجه تحتها
بلال : بسمة عايز امسح الاوضة دي وانضفها عشان في عصير ادلق هنا
بسمة : عيني يا بلال باشاء هجيب الجردل واغير هدومي وجايه لحضرتك
بلال : طب ماشي بسرعه بس عشان في دبان هنا كتير
وراحت بسمة اتاخرت شوية بس جات ولقيتها لبسة عباية زرقاء طيزها هتضرب منها
بسمة : معلش كانت بلبس بس عشان هدومي التانيه اتبلت عشان مبردش
بلال : ولا يهمك يا بسمة يلاه عشان اتخنقت من الدبان الي راكب فوق بعضه داه
بسمة : هههههه ما يركب يا باشاء عقبال ما تركب انت كمان
بلال فهم أنها جاية تتناك وعمله حسابها وابتداء بسمة تمسح وتفلقس قدم بلال وبلال يهيج عليها لحد ما وطت تمسح تحت السرير والجلبية اتقطعت من عند طيزها وهنا بلال انتهز الفرصة ونزل
بلال : الجلبية اتقطعت يا بسمة
بسمة : عادي يا باشاء اهي حتي تهوي علي طيزي
بلال: طب استني بقي كده
وقام مكمل علي بقية الجلبية وهي مفلقسة وبتمسح تحت السرير وقام مطلع زبو كان طوله 19 سم وتخين وكان خلاص وقام رشقه في كسها وهي قامة مصوته
بسمة : اه زبك خرمني يا بلال واحده واحده
بلال : انتي لسه شوفتي حاجه يا لبوة
بسمة : دخله كله مش قادرة نيكني اكتر اه اه اه
وهناء بلال فكر يديها درس عمرها ما هتنساه وقام مخرجها من تحت السرير وقلها مصي يا وسخه فضلت تمص ووتعصر في زبه لحد ما جابهم في بوقها وهنا اكتروس قرار انو يخلي بلال عنتيل الليلة وبلال مبسوط جدا وقام مقعلها الجلبية وهنا شاف جوز بزاز يحلف بيهم طول عمره مدورين والحلمات لونهم اسود وواقفين ورا شايلها من رجلها وخلي فتحت كسها علي زبه وفضل ينيك فيها ويرزع وهي امممم مش قادرة كفايا كفايا كسي مش قادره اه اه اه براحه براحه هموت يا بلال مش قادرة بلال بكل ثقة عشان جوزك العرص يقول عليا خوال
بسمة : كفايا ابوس ايدك كسي مش قادرة هتفشخ نصين ارحمني اه اه اه امممممم
بلال : ها أجبهم في كسك خلاص اهو
بسمة : اه هاتهم في كسي برد النار الي فيه امممم مش قادرة نيكني جامد كسم فتحي الخوال
وفضل بلال ينيك فيها علي الواضع داه نص ساعه من غير ما يتعب وراح حططها علي السرير ونيمها علي بطنها ورفع طيزها لفوق وفضل يحكه في كسها ويدخل رأسه في طيزها وهي اممم مش قادرة ارحمني يا بلال نيكني وبلال طبعا من غير استأذن ام راشق زبه كله في طيزها وهنا اغم علي بسمة من شدة الوجع رجع فتحي لقي بسمة نائمة في اوضتهم ومش باين عليها حاجه
فتحي : يا بلال باشاء أنا جبت طلبتك كلها اهي
بلال : برافو يا فتحي أنا طلبت من بسمة تيجي تمسح الاوضة عشان العصير الي اتدلق وغابت ومعرفش راحت فين
فتحي : لا هي نايمة تحت شكلها تعبانه يا بلال باشاء
بلال : لا الف سلامة سبها ترتاح وحط الاكل هنا
فتحي : امرك يا باشاء لو احتاجت حاجه اندهلي بس هتلقيني قدمك علي طول
بلال : تسلم يا فتحي
خرج فتحي راح علي اوضة بسمة وفوقها وهنا بسمة بصت لقت نفسها في اوضتها ولبسة العباية السودا
بسمة : أنا جيت هنا ازي
فتحي : انتي ممسحتيش الاوضة لي بلال باشاء ليه
بسمة : ازي أنا كانت بمسحها والجلبية كانت مليانه مياه ونزلت لبست الجلبية الزرقاء وطلعت تاني
فتحي : ازي بقي وانتي لبسة الجلبية السوداء
بسمة : بلال نكني يا فتحي ولو مش مصدق الجلبية الزرقاء هتلقيها مقطعوة من علي طيزي
فتحي : الجلبية الزرقاء سليمة اهي شكلك عايزة تتناكي يا شرموطة
بسمة : يا فتحي صدقني بلال فشخني حتي شوف كسي اهو
وترفع بسمه الجلبية وكسها محمر ومنفوخ وفتحي يهيج عليها بس كل ما يجي يدخل زبو ينام تاني لحد ما قالها هاتي طيزك بسمة بعصبية ايون شوف طيزي اخر حاجه فكرها انو دخل زبه كل في طيزي مراه واحده وتفلقس لفتحي يشوف طيزها يلقي خرم طيزها مقفول قالها
فتحي : احا انتي عايزة الواد ينيكك ولا ايه يابسمة
بسمة :طب أنا عايزة اتناك مش قادرة كسي حرقني هموت يا فتحي
فتحي : كل اما اجي ادخل زبي ينام
بسمة : اتصرف هات خياره حطها في كسي مش قادرة يا فتحي
فتحي : اهي اكبر خياره
بسمة : حطها كلها مش قادرة كسي وجعني اه اه امممممم عايز اتناك من بلال عايزه يفشخني
فتحي : أنا أظهر كده شكلي عايز اتناك أنا كمان طيزي بتكولني يا بسمة
وهنا خرج فتحي وطيزه عمله تكله ومش عارف يعمل ايه رجع لبسمة قالها نفس الخيارة حطيها في طيزي مش قادر هموت بصت بسمة وقالت
بسمة : لا أنا هطلع لي بلال مش قادرة وانت خوال بتفكر في طيزك عايز تتناك
فتحي : خوديني معاكي
وخرجوا الي اتنين راحوا لي بلال جري وفتحي ينده
فتحي : يا بلال باشاء الحقني مش قادر طيزي بتكولني رايحني ونيكني ابوس ايدك
بسمة : وانا كمان يا بلال ابوس ايديك كسي هموت ارحمني الخوال داه مش عارف يريحني
هنا ضحك بلال وقال مش أنا خوال يا فتحي جاي ليه
فتحي : يا باشاء أنا الي ستين خوال ابوس ايديك رايحني ونيكني وبسمة اهي يكش تخلي كل الواحات تنيك كسها بس رايحني أنا
بلال : لدرجدي انت عرص وخوال عشان تخليني انيك مراتك واريحها مكانك
فتحي : اه أنا عرص وخوال بس رايحني ابوس ايدك
وهنا قرار بلال انو ينتقم للي سمعه ساعتها فلاش باك
فتحي : أنا بحط زيت خروع لي مجدي باشاء في الاكل كل ما يجي هنا يا صبحي
صبحي : جدع يا فتحي مش عايزو يجيب عيل يشيل الجمل بما حمل احنا لينا نصيب في الأرض والفيلا دي
فتحي : بس بلال هنعمل في ايه
صبحي : بلال داه عيل بشخه آخره هنرميه في الشارع هو وعائلته بس كل حاجه بالعقل
بسمة : بلاش الواد شكله غشيم ولو عرف مش هيرحم حد فينا
صبحي : علي نفسه بطلقة واحده اخلي يودع كل حاجه
فتحي : داه انت شيطان يا صبحي بس انت خلصت التوكيل ولا لسه
صبحي : لسه مستني أمضت مجدي وساعتها هخلي كلب ذليل
بلال افتكر كل داه وبص لفتحي وقاله
بلال : هتلي خرزنه يا فتحي بسرعه
فتحي : هواء حاضر
بسمة : انت ناوي علي ايه يا باشاء
بلال : مش انتو عايزين تتناكو يبقا علي طريقتي مش طريقتكم
فتحي : الخرزنه اهي يا باشاء
بلال : حلو اوي شايف الحبل الي هناك داه خلي بسمة تربطك بيه ونام وفلقس علي السرير
بسمة : اطلع يا خوال يلاه وصدر طيزك لي العنتيل الي هيفشخنا
وهنا بلال جاب الخرزانه ونزل ضرب علي طيز فتحي لحد ما خلها تجيب ددمم وفتحي بيموت ومش قادر يتنفس من اللزقة الي محطوطه علي بوقه وقام جايب بسمة وربطها بحبل وهنا كانت المفاجأة



الجزء السادس صراع علي حافة الجحيم

ولما أخذ لوسيڤر العهد بي ضلال ذرية آدم وبث الفساد في الأرض ارسال الملك الاعظم رجالا ي يحاربون فساد لوسيڤر في الأرض....
الدنيا مش دايما لحد وافتكر أن كما تدين تدان
الشهوة اخطر حاجه موجودة علي وجه الارض شهوة المال شهوة السلطة واخطر حاجه شهوة الجنس.
الجزاء الي فات حصل في أحداث كتيرة وظهرت شخصيات جديدة بس قبل ما ابدا احب اقول كلمة خلي الجنس اخر حاجه تفكر فيها مش هحرق بقيت الأجزاء بس الي جاي ....
وقفنا عند بلال لما اكتشف خيانة صبحي وفتحي وبسمة لعمه وازي اكتروس خله ينتقم منهم اشد انتقام بس المفاجأة أن في صراع تالت داخل في القصة عشان تبقا اكتر واقعيه وافتكر أن أول شيطان مارس الشذوذ بجسم بشري كان لوسيڤر الرجيم لقوم سدوم الي هما قوم لوط
بلال : تعالا يا صبحي متخفش
صبحي : مكنتش متوقع انك بالذكاء داه يا بلال لي شاب لسه مكملش 16 سنة
بلال : لا توقع يا صبحي لاني مش اي حد
صبحي : عرفت متاخر يا بلال للاسف بس اكتروس ميقدرش يقصر عليا بقدرته الجبارة في إخضاع البشر لي لعنته
هنا كانت الصدمة لي بلال وصدمة لي الكاتب وصدمة للي بيقرو الرواية وهنا تبدأ أحداث جديدة
صبحي : مهما عرفت وشوفت يا بلال مش هتيجي نقطة في بحر علمي
بلال : لا أنا لسه قدمي طريق طويل بس انت راجل بره وراجل جوه
صبحي : يعالم مين فينا يعيش ومين فينا يموت قبل التاني
وهنا ظهر اكتروس بصورته الحقيقة لي صبحي وجسمه مكون من اربع اجناحه وأنياب مدببة وقرون حادة خلي فتحي وبسمة يغم عليهم من شدة الرعب معي ظهور اخطر جنود لوسيڤر
اكتروس : اللعبة بقيت ممتعه اكتر يا صبحي
صبحي : اكيد يا اكتروس مكنتش اتواقع انك تنقل قوتك لي بلال
اكتروس : الخاين لزم يتعقب يا صبحي ولا سيربنت مقلكش كده بس عارف ايه الي مستغربه أن سيربنت راس الافعي يكون موجود جواك انت
صبحي : احنا كل الي يهمنا يا اكتروس خروج المهدي المنتظر يا اكتروس
اكتروس : قصدك المسيح الاعور مفيش مهدي هيظهر في الأرض يقول أنا الملك الاعظم اتبعوني
صبحي : داه بالنسبة ليكم انتو يا معشر الاسلام أن المهدي هيظهر عشان يحرركو من الظلم والفساد بس احنا عارفين أن احنا أسياد الأرض وبقيت البشر عبيد لينا
بلال : احنا مش عبيد لحد غير الملك الاعظم يا صبحي انتو الي مفكرين أن كل حاجه في الكون بتعتكو ولو دورت علي اي فساد في الأرض هيبقا انتو السبب فيه
اكتروس : بس غريبة يا سيربنت انك تسيب ملوك وأمراء العالم وتيجي هنا
وهنا يبدأ يتكون صورة سيربنت بصورة افعي ودي صورته الحقيقة وعلي وصف كل الي شافوه
سيربنت : انت اتكلمت كتير يا اكتروس وخيانتك لي حامل النور أعظم خيانه حصلت في عالم الجن
اكتروس : اذي بتقول اكبر خيانه وهو أول وحد يتمرد علي الملك الاعظم
سيربنت : لوسيڤر العظيم من المنذارين يا اكتروس مش هتعرف تقتله
اكتروس : ومين قال إني عايز اموته نهايته هتبقا ابشع نهاية في اخر الزمان وهيركع عند قبر ادم بالعافية
سيربنت : نحن ابناء الجحيم يا اكتروس لماذا تهتم بي أمر هولاء الغويم
اكتروس : ومين قالك أن هما عبيد يا سيربنت احنا الفرق كبير بينا وبينكم
صبحي : مش داه موضعنا يا اكتروس ددمم بلال مطلوب من حامل النور
اكتروس : عشان تخود بلال يا صبحي انت وسيربنت لزم تقتلني وسيربنت قوته في بخ السموم في افكر البشر للاسف كانت متوقع أن لوسيڤر هيبعت حد اقوي من سيربنت بس هو عارف ان عفريت سليمان موجود واخترك انت عشان بتقدر تخترق عقول البشر وعشان عفريت سليمان **** عمره ما ها ياذي بشر
صبحي : عفريت سليمان القصص الخرافية الي كنا بنضحك بيها علي اطفالنا عشان يناموا
سيربنت : ما تتغراش يا صبحي عفريت سليمان قوته لوحدها تقدر تمحي مملكة من الجن واكيد لوسيڤر مش هيحب انو يدخل في حرب ضد جيش سليمان من الجن الي مستني الحرب الكبري بينا وبينهم
وهنا يظهر إعصار شديد في الأرض ويقرب نحيت الفيلا ساعتها حس سيربنت بخطر كبير بيهدد عرش لوسيڤر والماسونيه
علاء : هو بلال قال يومين وهيرجع ليه قرار انو يطول قاعدته هناك
عمر : مش عارف يا علاء بس حاسس ان بلال لقي شوية نسوان هناك ومدور النيك فيهم
علاء : يا اخي انت شايل زبك علي كتفك احا امال لو عندك عشرين سنه كانت عملت ايه
عمر : كانت هدور النيك فيكم 😂😂😂
علاء : بس تعرف أن بلال شخص طيب اوي
عمر : انت ها تعرفني علي بلبل داه جاري بس نصيحه بلال زعله وحش اوي ميغركش انو هادي طول الوقت لما بيقلب ممكن يكول اي حد يوقف قدامه
علاء : ياااه ايه هو غبي أوي كده
عمر : بلال محدش يستهتر بيه وكون أن بلال قربلك داه في حد ذاته هيعمل مشكله لمدحت
علاء : هيعمل مشكلة لمدحت ازي يا عمر
عمر : بلال معور مدحت وياسر لوحده قبل كده وكون أن هو يسيب مدحت يخود مكانه ويبلطج عليك دي هتخلي بلال يفشخ مدحت تاني
علاء : احا ضرب الي اتنين وعورهم لوحده
عمر : يعم هو انت ليه مش مقتنع مش ملاحظ دايما أن مدحت لما بيجي يغير هدوم التمرين بيبقا لفف رابط ضغط علي وركه من فوق
علاء : احا هو عوره فين بالظبط
عمر : قصادك تقول مسبش ايه معورش في التوته
يمشي علاء عمر وهنا مدحت يقرار انو يعمل اغبي حاجه في حياته
مدحت : رايح فين يا خوال
علاء : انت بتكلمني أنا يا عرص
عمر : مدحت احنا مش عايزين مشاكل اتكل علي بيتك انت وياسر احسنلك
مدحت : اه سمعت أن الخوال بتعكو ساب المدرسة
علاء : هو حرقك اوي كده يا مدحت مكنتش اعرف ان بلال غشيم اووي كده
وهنا قرار مدحت يتنقم من عمر وعلاء بسبب الي بلال عمله فيه ........


الجزاء السابع

في قديم الزمان أحداث المعركه الكبري بين الجن والانس وصراع دائم الي نهاية الزمان هزيمة لوسيڤر في المعاركة الكبري التي دارت بين الجن والانس وحتي هذه اللحظة لوسيڤر يجمع أعوانه لحرب اخر الزمان....
وقفنا عند مدحت لما حب يخود حقه من بلال بي ان هو يضرب علاء وعمر بس الناحية التانيه كان الموضع اكبر من مدحت وعلاء وبلال الاعصار هيدمر البيت بس اكتروس باين عليه الهدوء
سيربنت: كيف هذا
اكتروس : أنا لو منك اهرب قبل ما يجي يا سيربنت
بلال : في ايه يا اكتروس الاعصار هيدمر البيت يلاه نهرب
اكتروس : اهداء يا بلال داه مش إعصار
بلال : اومال ايه داه يا اكتروس
سيربنت : ازي قادر يوصل لي هنا
اكتروس : كده انت مش هتلحق تهرب انت وصبحي يا سيربنت
صبحي : احنا مش هنهرب من هنا غير وبلال معانا
سيربنت : اخرس يا غبي
هنا علامة الخوف بانت علي سيربنت وفي نفس الوقت الاعصار وقف بس حصل حاجه غريبة ظهور كائن في زواية الاوضة اصلع الرأس عنده قرنين اكبر من قرنين لوسيڤر نفسه عنده ٨ جناحات وسنانه مش سنان لا دي سكاكين علي شكل اسنان وبص لسيربنت وقال ....
هنا مدحت حب ينتقم من بلال علي الي عمله فيه ورفع مطوة وحب انو يعور عمر وعلاء عشان يبقا خد حقه
علاء : انت شكلك مش عايز تجبها لبر يا مدحت يا تستهل الي هيجرالك
مدحت : كسمك علي كسمه محدش يقدر يهز شعره من طيزي
عمر : 😂 قصدك طيزك الي بلال شرمهلك
علاء : احا انت بتهظر واحنا بنتخانق كمان
عمر : يعم داه هلس وبلونه فضية ولاه زينة البطل عمله ايه
مدحت : خخخخخخ مالك بي اختي يا معرص
عمر : اصل بلال بعتلها فيديو وانت العيال بتنيكك وزمانها شافته يا خوال
مدحت : احا ازي
عمر : زي السكر في الشاي يا كسمك امشي عشان ورحمة جدي هنيكك في وسط الشارع
مدحت : احا ازي وفين ومين الي صورني
ورح مدحت يجري زي المجنون عشان يشوف الفيديو الي اتناك فيه والناحية التانيه بلال واكتروس وسيربنت وصبحي معي إخطار كائن من الجن
سيربنت : مفيش مفر من المواجه يا صبحي
صبحي : مين داه
سيربنت : داه قادر يدمر مملكة جن بحلها لوحده قائد جيوش مملكة الجن صخري
اكتروس : كويس انك عارف يا سيربنت هو قادر يعمل ايه وانا حذرتك
سيربنت : هتندم يا اكتروس علي الي انت بتعمله داه كله
بلال : يلاه يا سيربنت زي الجن الشاطر سيب صبحي وامشي عشان اكمل تعزييب فيهم
اكتروس : نفذ يا سيربنت والا لو انت بايع روحك هتوقف قدم صخري
سيربنت : أنا همشي وصبحي بقي كارت محروق بالنسبة لينا بس افتكر أن هنتقبل تاني وساعتها همحيك من علي وش الدنيا
بلال : بتهيلي وضعك ميسمحش للتهديد يا سيربنت
صبحي : انت بتتخلي عني يا سيربنت
سيربنت : نفسي ثم نفسي يا صبحي انت كانت عبيط لدرجة انك صدقت انك هيبقا عندك نفوذ وشهرة
صبحي : يعني كل داه كان كدب
سيربنت : مسكين يا صبحي اشوفك في الجحيم
وهنا بيختفي سيربنت ويهرب بروحه بعيد بس كان في ضيف متابع في صمت من غير ما ينطق ولا حرف وبص لي اكتروس وقال
صخري : الولد داه مهم ليهم جدا يا اكتروس الوحيد الي بيملك فصيلة ددمم Oh من بين ستة في العالم كله
اكتروس : دي الفصيلة النادرة من سلالة اصف
صخري : ايون يا اكتروس مفيش غيرو هو الوحيد دلوقتي محتاجين دمه
اكتروس : لزم بلال يختفي عن عيونهم
صخري : لا بس انا همشي وهنتقبل تاني يا اكتروس ابواب الحرب علي وشك البدا
اكتروس : يبقا لزم نخود حذرنا يا بلال
بلال : اول مرة اعرف فصيلة دمي يا اكتروس
اكتروس : عشان كده انت لزم تختفي عن أنظارهم
بلال : بقولك ايه صحي الناس دي عشان اكمل الحفلة وانت يا صبحي باشاء جنب اخوتك يلاه
صبحي : ارحمني يا بلال ابوس ايديك أنا زي ولدك
بلال : ابويا مش راجل خوال بيمشي وراء الشيطان اربطه يا اكتروس
هنا اكتروس بسرعه البرق ربط صبحي وخله يفلقس والتلاته جنب بعض صبحي وفتحي وبسمة
بلال : ارجع مكانك بقي يا اكتروس عشان اصفي حسابي
اكتروس : صباحية مباركة يا عريس
اختفاء اكتروس ورجع وابتدا فتحي وبسمة يفوقو بس بلال كان ليه خطة في تعذيبهم مش هينسواها طول حياتهم جاب الكلب الي بيحرس الفيلا
بلال : دلوقتي قدمكو حل من الاتنين يا أنا انيكو يا رعد هو الي ينيكو
بسمة : ابوس ايديك يا باشاء كسي مموتني ارحمني
فتحي : هنعمل كل الي انت عايزه بس سبني يا بلال باشاء ابوس ايديك
بلال : مش كانت جاي وعايز تتنك يا فتحي وانا هنولهلك بس مش مني اكتروس أنا عايز رعد يتعلم ينيك بني ادمين
اكتروس : امرك يا بلال
بلال راح نحية صبحي وقلعه هدومه ونزل ضرب علي طيزها بالخرزنه لحد ما كان هيموت منها
بلال : يلاه يا رعد وري فتحي شطارتك في النيك
وهجم رعد علي طيز فتحي بزبه الرفيع وفضل ينيك في فتحي وفتحي يصوت كفايا يا بلال ابوس ايديك بلاش رعد
بلال : اكتروس عايز زب رعد يبقا عرضه سبعه سم
اكتروس بضحكه خبيثه داه جزاء الخيانه يا فتحي وبقي زب رعد عرضه فشخ طيز فتحي وخلها تجيب ددمم هنا بلال قرار انو لزم يشارك رعد حفلة النيك ورح لي وفضل يلحس في كسها وبسمة مش قادرة دخله دخل زبك في كسي يا بلال هموت وبلال بيلحس في كسها زي المجنون وهنا كان اكتروس ظهر بهيئة بشرية قدم بلال
بلال : ايه يا اكتروس الشوق جابك لصبحي ولا ايه
اكتروس : الي سيربنت يمشي معاه يبقا اكيد مارس الشذوذ معاه بس انا غير سيربنت خالص
بلال : ازي يا اكتروس
وهنا اكتروس طلع زبه وكان طوله 57 سم وضحك وقال الحاجه الوحيدة الي ورثتها من ابويا طول زبه مش خسارة فيك يا صبحي
بسمة شخرت اول ما شافت زب اكتروس وقالت بلال لا متخليش اكتروس ينكني هيفشخني ابوس ايديك رد بلال بكل ثقة متقلقيش داه لصبحي مش ليكي فتحي كان بيعافر بس خلاص استسلم لي رعد وبقي يقوله تربيتي طمرت فيك يا رعد نيك طيز فتحي افشخني يا رعد أما صبحي فكان اكتروس مجهزه الي هو بيتمتع وهو بيتناك وهنا بقي أنا قرارت ابضن عليهم يدخل المؤلف
بلال : احا بقي انت قرفني وانا كبير وانا صغير كمان
اكتروس : عينه بتدق شرر يا بلال شكله هينيكك انت اجري
فتحي : آخرته تخلي كلب ينكني طب الناس هتقول ايه دلوقتي
صبحي : وبعدين انا راجل كبير مش حمل بهدلة تخلي اكتروس طول زبه ،57 سم خخخ داه لو دخل ربعه هيفشخني يا ابن الوسخه
المؤلف : ايه يا بسمة معندكيش حاجه تقوليها انتي كمان ما اهي زاطت بقي
بسمه : امممممم براحه يا بلال سبني اتناك بمزاج يا راجل يا علق
المؤلف : ماشي ماشي نقفل الفصل بقي عشان تعرفوا اني مبرحمش بلال زبه بقي 5 سنتي
بلال : احا بقي يعم اقتلني احسن بدل العذاب داه شيلو من عليا
اكتروس : انت حبيبي يا ابو التأليف ايون أنا صحبك
المؤلف : لا متقلقش مش هعمل معاك حاجه ارجع لعالم الجن يا كلب والاه هخلي صبحي يركبك والجمهور ما هيصدق
اكتروس : بس بس اطير أنا
بلال : احا بتبعني يا اكتروس
اكتروس : يعم اسكوت بدل ما يقلبني كلبة بلدي ويخلي رعد يركبني معطلكش
المؤلف : اهو باعك يا بلال 😂😂
بلال : كل حلافاك خانوك يا ريتشارد
المؤلف : اخشع يا كلب داه انت غلبت امي طول القصة وعملك بطل وبتاع استنا بقا أما اقفل الجزاء علي بتعاك
بلال : احا زبيييييييي اتقطع
عشان تبقي تطوال عليا يا علق ارجع مكانك عشان اقفل الفصل بالنصيبة الجديدة
بلال : احا هو في نصايب تاني
المكان محفل ماسوني في مدينة روما يدخل شخص لبس بلطو اسود مغطي وشه بقناع جلد ويقعد علي ركبته ويقول مولاي سيربنت فشل في انو يجيب ددمم الولد يرد ويقول يبقا مفيش حل غير خروج ابراكسس.......


الجزء الثامن

في حاجات الإنسان بيعمي نفسه عنها ومالوش انو يتدخل فيها عالم الجن مزعج وتأكد أن اي حاجه هقولها هنا حقيقة لان الايام ها تثبتلك أن في أمور خفية في الواقع مينفعش حتي تتكلم فيها أنا كاتب القصة هحكي حكايتي كاملة معي عالم الجن والي حصلي وازي اتحولت من شاب كان زبير بمعني الكلمة لي واحد اخر حاجه يفكر فيها الجنس وكل كلمة ها اكتبها في القصة الجاية وغلاة ابني حقيقة 100% انتظروا قصتي أنا واسمها بدون عنوان ......
في نظام بيحكم العالم الجديد الي احنا بنعيشه عايز تصدق صدق عايز تدور وتعمل سيرش وتتاكد من حقيقة كلامي اتاكد بس الي هيتكتب في الجزاء داه واقع مفروض علينا ......
😈الشيطان يحكم 😈
في الجزاء الي فات اخر سطر كتبته ذكرت في الماسونية وازي سيربنت فشل انو ينفذ مهمة خطف بلال لي تحرير المهدي الدجال بس احب اوضح نقطه في فيلم اسمه Eyes Wid Shout it الفيلم داه ممنوع من العرض قصة الفيلم جميلة وكتب حاجت من الي شوفته في الفيلم داه في الجزاء داه لانه بيكشف حقيقة النظام الجديد.....

سيربنت : مولاي لوسيڤر
لوسيڤر : أعلم ما ستقول يا سيربنت لقد ظهر صخري مرة أخري
سيربنت : ولكن سيدي جيش سليمان من الجن اختباء في أماكن لا نعرفها نحن الجن والشياطين الآن كيف يظهر صخري بهذه السرعه
لوسيڤر : لان صخري هو القائد الاول للجيش جميع الجن حتي نحن الشياطين نخاف أن نظهر في حضوره
سيربنت : هل لا ذل يحتفظ بقوته حتي هذا الوقت
لوسيڤر : وأكثر يا سيربنت فا هو يستمد قوته من كتاب محمد لولا أن جعلني الملك الاعظم من المنذارين لكنت الان اتعذب في قاع الجحيم صخري لن يحارب يا سيربنت هو فقط سيمد يد العون والمساعدة حتي لا تفتح البوابة مرة أخري
سيربنت : ولكن هل هناك من هو أشد من صخري
لوسيڤر : في الأرض من الجن لا ولكن النور الابيض اقوي بكثير
سيربنت : اتقصد خادم الوحي والثلاثة الآخرين
لوسيڤر : أجل يا سيربنت فا أني اتذكر حتي الآن كيف عذبو قوم لوط أشد العذب هولاء الثلاثة
سيربنت : نحن اخير أهل الأرض يا سيدي سنعيش امدا طويلاً حتي نحرر ولي عهدك اومهدي الأرض
لوسيڤر : أجل يا سيربنت لقد اقترب موعد خروجه لقد رأيته يكبر أمام عيني حتي عبر البحر معي قوم موسي وفتنهم في دينهم وحينها أمر الملك الاعظم بحبسه في جزيرة راس الثعبان لحين يأذن بخروجه
سيربنت : سيدي لماذا لم تسجد لي ادم كما فعل النور الابيض
لوسيڤر : كبريائي يا سيربنت لقد غرتني نفسي لاني كانت أنا الوحيد الذي رفع للسماء من الجن فا لقد خلقني الملك الاعظم مخيران لا مجبر علي عبادته واعلم أن وعد الملك الاعظم حق ولكن هدفي في الأرض افسدها حتي يحين موعدي الذي كتبه الملك الاعظم لي هيا يا سيربنت اتباع خليفتي ينتظرونا الان..
طبعا الناس بتفكر دلوقتي هو مين ابن الشيطان الي عبر معي موسي وفتن بني اسرائيل هو أعظم فتنه في الأرض
طبعا لوسيڤر راح هو سيربنت مكان اتباعه الي هو الغابة البهوامية في وجود عدد كبير من من البشر الي هما مسيطرين علي العالم بما فيهم عائلة روتشيلد الي بي تتحكم في البنك المركزي الدولي بناسبة أسهم 52% وداع يديهم حق السيطرة علي كل الدوال المديونه ليهم غير الشروط والاتفاقات الي بتحصل ودي بتسبب دمار للدولة الي بتخود قروض منها اظن انت فهمت اللعبة القذرة الي بتحصل وانت مش واخد بالك بوش الأب والابن من اتباع الماسونية من الناس الي قدرة تدمر دوال عربية كتير وكان بوش الأب في الماسونية من أصحاب الدرجة 33 الي هما اسما طبقة للماسونية اظن انت فهمت بلدك بيحصل فيها ايه دلوقتي !
نرجع لي بلال بعد ما عذب فتحي وصبحي وبسمة بي ابشع طرق الجنس قرر انو يعمل حاجه غريبة فيهم
بلال : أنا زهقت من النيك يا اكتروس
اكتروس : عندك فكرة جديدة نعملها
بلال : بصو بقي انتو كانتو عايزين تسروقو فلوس عمي وتخدو كل حاجه واديكو وقعتو ومحدش سما عليكو هنلعب لعبة بسيطة بين فتحي وصبحي والي هيخسر هيتقطع زبه اما بسمة فا ها يبقا ليها لعبة بينها وبين الكسبان
اكتروس : أنا شايف أن كفايه عليهم كده يا بلال
بلال : لا يا اكتروس مش قليل علي ناس عضة الايد الي اتمدتلهم فتحي هينيك صبحي بس في شرط لزم في مدة ٥ دقايق طيز صبحي تشيل زب فتحي وايد بسمة في المدة
هنا صبحي بقي يصوت ويصرخ بس فين احنا في منطقة فاضية حوالينا كلها صحراء طبعا فتحي وافق بكل سرعه وابتداء انو ينيك صبحي بكل قوة
صبحي : براحه يا فتحي هموت مش قادر طيزي
فتحي : لزم انفذ كلام بلال باشاء يا صبحي مش بي ايدي
بلال : يلاه يا فتحي حاول تدخل الخيارة دي معي زبك في طيز صبحي
صبحي : ابوس ايديك بلاش أنا طيزي مش مستحمله
بلال : اختار حل من الي اتنين يا تخلي فتحي يدخل الخيارة معي زبو يا هخلي اكتروس يتحول لزب عرضه 12 سم ويفشخك
صبحي : لاا اكتروس لا هعمل كل الي انت عايزه
ابتدأ فتحي يحاول يدخل الخيارة في طيز صبحي معي زبه بس للاسف الخيارة اتكسرت جواه طيز صبحي والخمس دقايق خلاص هيخلصو
بلال : للاسف يا فتحي وقتك خلص ولو صبحي نجح انو يدخل ايد بسمة معي زبو في طيزك يبقا دي هتكون اخر نيكه ليك
صبحي : داه أنا هفشخ طيزك يا عرص زي ما فشختني
ويبدأ صبحي ينيك فتحي بكل طاقة عنده داه غير نص الخيارة الي في طيزه خلت الشهوة عنده تزيد من انتصاب زبه وفتحي عمل يزوم زي الشرموطة
فتحي : اه نيكني يا صبحي نيكني اوووي مش قادر زبك نار
صبحي : ولسه يا لبوة دي اول دقيقة يا بلال باشاء أنا عايز زب صناعي كبير
بلال : كده انت شكلك فكرت صح يا صبحي اكتروس هتلو الي هو عايزه
وابتداء صبحي يدخل الزب الصناعي الي جابو اكتروس عشان يضمن انو يعيش بزبه وفتحي عمل يشخر ويتوجع وبسمة بتلعب فى كسها
بلال : احا أنا سخنت تعالي يا بسمة تعالي سيبي جوز الخولات دول
بسمة امرك يا سيدي الناس وابتدت تمص زب بلال وتفرك فيه وتنزل علي بضنه تكولها وبلال مستمتع هاج بلال خالص وزق بسمة علي السرير وفضل يمشي زبه علي كسها وبسمة مممم مش قادرة دخله يا بلال وبلال عمل يفرش في كسها لحد ما غفله وقم حطه في طيزه وهي لا دخله في كسي كسي وجعني اممممم بلال حبيبي ارحمني دخله في كسي وبلال شغال نيك في طيز بسمة في مكان تاني في مركز مساج نايم محسن علي بطنه ومعه بنوته جميله بتدعك جسمه بكل راحه بس الجلسة قلبت بنوع تاني خالص
محسن : براحه يا ليلي علي جسمي
ليلي : امرك يا سون سون
محسن : اه ادعكي جسمي خليني انسا قرف البيت وقرف الشغل
ليلي : بس كده انا هخليك تنساه دنيتك بحالها
وتقلع ليلي اللبس الي هي لبسه بس اي داه ليلي عندها زب !!!!! جاهز يا روحي
محسن : جاهز يا قلبي أنا شرموطتك
ليلي : بقالي كتير منكتش طيز زي طيزك يا سونا يا لبوة
محسن : طيزي اهي افشخيها يا قلبي
وفضلت ليلي تلعب في زبها وتمسك في بزها لحد ما زب ليلي وقف ونزلت تلحس طيز محسن ومحسن اه يا ليلي لسانك نار مش قادر ليلي بكل عصبية اخرسي يا لبوة وقامت ضربه سبانك علي طيزه خلته يتنفض وراحت جابت كلبش وكورة بتتحط في البوق عشان الصوت ولبستهم لي محسن وجابت كربك
ليلي : أنا هعلمك ازي تتكلمي معيا كده يا لبوة
وفضلت تلحس في طيز محسن وتحلب زبه لحد ما زبه وقف وقامت جايه علي طيزه ودخلت زبها وتضرب فيه بالكربك ومحسن وشه بيحمر ومش قادر وليلي نزلة نيك فيه لحد ما جابتهم في طيزه فكت محسن وشالت الكورة من بوقه وجاه الدور أن محسن الخوال ينيك ليلي بس يدوب اول ما لعب في بزها ونزل يمص زبها تليفون محسن رن وجاله خبر نزل عليه زي الصعقة
مدحت راح يجري علي البيت عشان يشوف الفيديو الي هو بيتناك فيه واول ما داخل ملقش غير أخته زينة
مدحت : زينة كانت عايزك ضروري
زينة : خير يا مدحت عايز ايه
مدحت : في حد بعتلك فيديو النهاردة
زينة : اه الفيديو بتاعك انت وياسر صح
مدحت : ابوس ايديك هعمل كل حاجه تطلبيها بس بابا وماما ميعرفوش
زينة : يبقا كده اتفقنا اجري يا كلب هتلي اشرب
جري مدحت راح جاب مياه وقعد جنب أخته
زينة : انت هتعقد جنبي كمان يا خوال قوم الحس رجلي يلاه
مدحت : حاضر حاضر
ونزل مدحت علي رجل زينة يمص ويلحس فيها لحد ما جالها تليفون وبقت تتكلم وتقول
زينة : اه يا حبيبي نضفت كسي وطيزي زي ما قولت هتيجي امتا بقي ايه تحت البيت طب اطلع بسرعه بقي
هنا زينة بصت لي مدحت وقلتله قوم يا خوال في وحد طالع دلوقتي افتحله وهاتو وتعالا وحسك عينك تنطق بحرف واحد جرس الباب رن ومدحت بيفتح من الصدمة مبقاش قادر يتكلم عمر ايوه عمر وزق مدحت ودخل وبصله وقاله
عمر: الشرموطة اختك فين يا خوال
مدحت : ازي
عمر : زي السكر في الشاي
ودخل عمر اوضه زينة هو ومدحت وزينة كانت لبست قميص نوم من عند امها وقعدت علي السرير وفتحه رجليها.......
الدنيا مبتديش كل حاجه قصاد كل حاجه انت بتخودها بتخود منك أضعاف مضعفة اسف الروايا ممكن توقف لمدة بس اوعدكو أن الي جاي هيبقا بحر واسع اغرق فيه براحتك من جنس لحقيقة لسياسة للواقع بنعيشه قبل ما اقفل متنسوش اللايك والكومنت ولو معندكش حساب خش سجل علي موقع نسوانجي بمنتهي السهولة واكتبلي رايك في كومنت وخليك نسوانجي رواش كان معكم Dark Angel في صراع علي حافة الجحيم تحياتي ليكم
د
 
الي جاي كله دمار متقلقش والساسة التانيه هتبداء من يوم السبت الي جاي اكون خلصت التاسع والعاشر لأنهم هيبقو طوال حبة عشان هقفل السلسلة علي 10 اجزاء تحياتي ليكو

الي جاي كله دمار متقلقش والساسة التانيه هتبداء من يوم السبت الي جاي اكون خلصت التاسع والعاشر لأنهم هيبقو طوال حبة عشان هقفل السلسلة علي 10 اجزاء تحياتي ليك
وياريت سلسة تانيه تكمل متقفش على كده
 
تم أضافة الجزء التاسع
 
  • حبيته
التفاعلات: El zabeer gshsh
اشرفك خاص افضل عشان في كذا حاجه عايز اسالك واتكلم معاك فيها
 
جزء افضل من الروعة
 
عايز اتواصل معاك لو سمحت
 
جامدة جدا يا ريت تكمل عشان الصراحة القصة روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: Mostafa kha
تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنياتنا بمزيد من الأبداع
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صراع علي حافة الجحيم

بداية القصة انا اسمي بلال السن 24 سنة متجوز ولسه في بداية الطريق طولي 184 سم لوني قمحي الي هو لا ابيض ولا اسود جسمي عادي بداية الحكاية كانت وانا عندي 18 سنة مكنتش اعرف حاجه عن الجنس معي اني كانت شغل نجار مسلح واشتغلت في بيوت كتير وشوفت شرميط كتير بس مكنتش بفكر في الجنس زي اي حد كانت بصلي وكانت مدمن حاجه اسمها قصص رعب وكانت بحب اخش البيوت المسكونه اوووي وداه كان سبب في لعنتي الي مش لقيلها حل لحد وقتنا هذا في يوم كانت شغل في بيت في منطقة زرعية البيوت فيها كانت لسه قليلة بس كانت اعرف الناس الي هناك وكانو اهل كرم وناس طيبين اوووي لحد ما اقبلني عمي الي هو المقاول وطلب مني انزل اجيب خشب من بيت ام وليد لان الشغل عندها خلاص اتشطب نزلت ومشيت حارة صغيرة لحد ما وصلت للبيت خبطت فتحت ام اوليد واسمها مدام سلوي جسمها كيرفي بزاز كبار مدورين ومشدودين طيزها مرفوعه بطريقة تخليك تبقا عايز تقفش وتفعص فيها لحد ما تعجنها سلمت عليها وقولتلها هطلع اخود الخشب من فوق قلتلي خلاص اطلع ولما تيجي نازل خبط عليا افتحلك الباب قلتلها خلاص ماشي وخدت بعضي وطلعت الدور التالت لان بقيت انقي الخشب المطلوب وافك من السقف ومركب الهاند فري ومندمج سمعت صوت مدام سلوي بتنده عليا وكانت لبسة عباية بيتي ضيقة ومبيانه كل تفاصيل جسمها ومسكة صنية شاي خدت الشاي منها واقعدت اخود نفسي ولان الجو كان في عز الصيف قلعت الفانله اعصرها من العرق وولعت سيجارة وشربت الشاي وابتديت اشتغل تاني بس وانا قلع الفانله ومكنتش لبس حاجه تحتيها وجيت وانا بنزل الخشب حسيت ان في حد بيبص عليا من وراء الباب بتاع مدام سلوي محطتش في دماغي ونزلت الخشب وطلعت لقيت الباب بتاع مدام سلوي مفتوح طلعت عادي وخدت حاجتي وندهت عشان تفتحلي الباب اخرج بي الخشب لقيتها جايه لبسة روب وكان صدرها باين فتحتلي الباي وطلعت وانا بخرج الخشب لقتها بتندها عليا وبتقولي اطلع عايزك طلعت لقيت عمي بيتصل وبيقولي خلي الخشب عندك وام وليد هتعمل اكل هاته وتعالي طبعا اضيقت وبقيت اشتم واسب في سري وبعد ما قفل نزلت طلعت الخشب فوق تاني وخلصت واقعدت مستني الاكل ندهت ام وليد قلتلي انزل عشان تخود الصنية وكان الاكل عبارة عن اسماك وفسفور بس خدت الاكل ورحت المكان الي احنا شغالين فيه واقعدنا وكلنا وكملنا شغل وجاه معاد ان الناس تمشي عمي كان عارف اني بحب اخرج كتير كان ورايا خروجه معي صديق عمري علاء لقيت عمي بيطلب اني اخود العتله واروح اكمل بقيت السقف الي عند ام وليد مستغربتش ان عمي طلب كده لان الناس الي شغاله كلها عايزه تنيك ام وليد وعمي خايف حد يعمله فضيحه كانت الساعه 6 المغرب وعمي قالي وقت فك بقيت الخشب ونزله وهحسبلك النهارده بي يومين قولت عادي وخدت الصنية والعتله ورحت علي بيت ام وليد ندهت فتحت وكانت لسه بالروب بتعها قلتلي عمك اتصل وقالي انك هتفك الخشب كله النهاردة قولتلها اه شكل كده في شغل جديد هيروح يخده وطلعت وبقيت افك واقرص علي نفسي لحد الساعه 9 كان فاصل بس الصاله تتفك والحمام قولت مش هيخدوه وقت بقيت اروق واظبط الخشب علي الوجهة عشان ينزل علي طول تعبت طبعا وجسمي كله كان عمل يجيب في مياه قلعة هدومي كلها وكانت لبس بوكسر اسود وبنشف جسمي وببص لقيت ام وليد وقفة اتكسفت وادريت ولبست هدومي قلتلي خود رححتك انا هطلع اقعد فوق السطح شوية والشاي انا سبتهولك براه اهو شكرتها وابتديت اني اشتغل من تاني لحد ما النور قطع في المنطقة كلها قولت كده ختمت واتصالت بعمي قولتله قالي خلاص بات معي الخشاب النهارده والصبح ابقا حمل الخشب وروح وانا هتصل بي ام وليد استاذن منها وانت زي ابنها براضو قولتله حاضر وبقيت اسب واشتم وارزع في الخشب واطلع غلي فيه لقيت ام وليد بتنده عليا شغالت الكشاف وطلعت قلتلي عمك كلمني وقالي انك هتبات معي الخشب والنور قطع هات شوية خشب ولعهم ينوره قدمنا واطلع نعمل شاي عليهم شغالت الكشاف ونزلت الم طفش وخشب صغير اولعه وببص عند الاوضه الي جانب الحمام لقيت عيون حمراء بصة نحيتي بضرب الكشاف ملقتش حاجه غير قطة سوداء استغربت لاني اول مره اشوف قطه في البيت داه اهش فيها وقفة مكانها مش بتتحرك فجاة افتكرت كلام عمي لما قالي ان البيت داه مسكون وان ام وليد خدت علي العيشة معاهم بقيت اضحك واقول طب اظهر وليك مني الامان فجاة ملقتش القطة وابتديت شعلة نار تظهر قدمي وعيون بتبص منها وسمعت صوت بيتكلم بكل رقه خارج من النار دي وبيقولي ازيك يا بلال رديت بضحكه مستفزة قولتلها انا كانت مخنوق لحد قبل ما تظهر بس دلوقتي بقيت احسن بكتير ردت وقلتلي انا عارفة انك مبتخفش من الجن وانك دايما بتحب تشوف وتدور عن العالم بتعنا وانا حبيت اديك هدية من ملكنا العظيم الي متابع كل تحركتك انت وعلاء ضحكت بسخرية وقولت هو انتو بيجو من وراكو خير ابدا لقيت النار اختفت والنور رجعوسمعت صوت في ودني بيقولي انت من النهارده هتخود اقوي شي في الحياه الفحوله الي بيحلم بيها اي بني ادم ودي هديت ملكنا العظيم فجاءة بيغم عليا وبتنزل ام وليد علي صوت الدبة وبتلقيني وقع فضلت تفوق فيا معرفتش بس هي كانت سمعه صوت نفاسي علي جدا فوقت كانت الساعه وحده بلليل وام وليد قاعده جنبي وجنبها ام احمد واحمد ولقيتهم فرحو قوووي اني فوقت سالت اي الي حصل ام وليد حكيتلي كل حاجه لحد ما ندهت لي ام احمد واحمد يجيو يشلوني وجابو الدكتور بتاع البلد قالهم شوية ارهاق وادلك حقنه ومن ساعتها وانت نايم ام احمد قالت انا طلعه بقي وخدت احمد وام وليد خرجت توصلهم وتشكرهم ببص لقيت نفسي متغطي وجسمي كله مياه وعرقان قومت دخلت الحمام استوعبت اني في شقت ام وليد لقيتها قبلتني وبتقولي ايه الي قومك قولتلها عايز اخش الحمام قلتلي هجبلك هدوك من عند وليد عقبال ما هدومك تتغسل وتنشف دخلت الحمام كان في مرايا جواه وقفت قدمها وابتديت افتكر الي حصل ملحظتش اي تغير قلعت هدومي وببص علي زبي لقيته كبر بدرجه رهيبة وبقي تخين او‘وووي وفجاة سمعت صوت في ودني بيقولي الهدية عجبتك صح ضحكت وقولت هدية مقبولة وابتدت تتكون صورة في المرايا ورايا لوحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك ببص لقيتها حقيقي ورايا ومكنتش لبسة هدوم وجسمها ابيض زي التلج وكس وردي اووووي يخلي الواحد مهما يمص وينيك فيه ميشبعش وبدات الكلام مش عايز تجرب الهدية قولتلها لا لقيت مراه واحده زبي بيوقف وبقي طويل وناشف اووووي قلتلي ماليش حظ اني اكون اول وحده المسه وفجاة حسيت بوجع في جسمي شديد صوت منه ووقعت من كتر الوجع وزبي وقف وناشف دخلت ام وليد اول ما شافت المنظر اتسمرت في مكانها ولقتها بتبلع ريقها وقامت غطتني بالفوطة وقومتني اعتذرات ليها بس الوجع بيزيد اووووي قلتلي انت ايه الي تعبك اتكسفت بصراحه وحطيت وشي في الارض قلتلي طب خلاص هدخلك االاوضة ترتاح وانا هكلم عمك يجي يخدك قولتله خلاص أنا بقيت كويس هخود دوش واخرج لقتها خرجت وقفلت الباب وانا نزلت في البانيو وخدت التليفون شغالت فيلم سكس اتفرجت عليه ولقيت زبي وجعني اكتر حسيت ان ام وليد بتبص عليا من خرم الباب وبقيت اضرب عشرة وادعك في زبي لحد ما لقيت نفورة لبن غرقت الارض ولسه زبي عمل ينطر لبن حسيت اني دوخت واقعدت في البانيو ونمت وزبي كان وقف فوقت صحيت لقيت ام وليد وقفة جنبي وبتبص بنظرة غريبة بتقولي انت نمت في الحمام ليه وايه كميت اللبن الي علي الارض دي ببص لقيت نفسي لسه في المياه وزبي وقف وهي وقفة عادي قولتله حصل اني شهوتي بقيت عالية جدا واول مراه اعمل كده قلتلي ماشي البس الشرط وتعالي بس يارب زبك ميخرموش وضحكت مكنتش عارف البس البوكسر من طول زبي والوجع الي كان فيه خرجته من رجل البوكسر وببص لقيت فردت شرب طويلة قمت ملبسهلوا وخرجت شافت المنظر ضحكت اوووي وابتدات كلامها انت عندك كام سنه يا بلال قولتلها 18 سنة ضحكت وقلتلي بتعك اكبر من زب جوزي بكتير اووووي وقامت شدة الشراب من عليه وقلتلي هات المتر داه وقامت قيسه طوله لقيته 57 سم ووالعرض 9 سم وضحكت وقلتلي انت من النهارده جوزي

الجزء الثاني (بداية اللعنة)

طبعا احداث كتير حصلت وحاجت كتير اتغيرت في ناس بتفكر ان طول الزب والعرض بتاعه نعمه لا دي لعنه بتخليك تمشي في طريق الحرام وداه بدايت الجزء التاني بعد ما قالت انت من النهارده جوزي قلعت هدومها وبقي قدمي اجمد جسم شوفته حلمات وردي وكس احمر زي الدم عليه شعر كتير وقامت مسكه زبي فضلت تمص في الراس وكان داخل ربع زبي بس وانا مستمتع وعمال انهج من اللزة عمال افعص في بزها قولت خلاص هجيب فضلت تمص جامد لحد ما جبت لبني كله في بوقها وبقي يوقع علي الارض كتير وزبي عمال يخرج لبن بعد ما زبي بطل وبلعت اللبن كله ولحست الي علي الارض زقتني علي السرير وبقت تقول زب اكبر من الي انتي كانتي بتحلمي بيه هيفشخ كسك اهو وخلتني نمت علي ضهري وبقيت تحاول تعقد علي زبي بس مكنتش عارفة من طوله وحجمه عدلت نفسي وخليتها نامت علي بطنها وعملت وضع الدوج وبقيت الحس في كسها وهي تزوم وتتنفض وادخل صباعي في طيزها لحد ما جبت عسلها كله علي وشي وابتديت احك زبي في كسها عشان يدخل طبعا في الدخول كان صعب جدا عليه لدرجه انها بقيت تعض في المخده وكسها كان ضيق بالنسبة لحجم زبي الي كان يدوب دخل راسه وحته منه وانا ادخله وحده وحده لحد ما رقعت بالصوت وكانت هتفضحنا وعماله تعيط بقيت اخرجه وادخله براحه لحد ما كسها خد عليه خلاص بس مكنش دخل غير نصه فضلت انيك براحه لحد ما بقت تتوجع بشهوه وتقولي نيكني عايزه زبك الكبير داه يفشخني وتزوم وانا عمل ارزع في كسها لحد ما هي جابت عسلها غيرنا الوضع وخليتها نامت علي ضهرها ورفعت رجليها وفضلت انيك فيها وهي تتوجع لحد ما خلاص هجيب ونزلت لبني كله في كسها نمت نامت من كتر التعب وانا خرجت دخلت الحمام فجاة لقيت باب الحمام بيخبط فتحت ملقتش حد قفلت الباب وببص ورايا لقيت الجنية وقفة قدمي وبتبص عليا اووووي فا انا بسالها الهداية دي ايه سببها انا مش قادر وحساس اني عايز انيك طول الوقت ضحكت وقالت انت مصيرك ومستقبلك هيوقف عليه حكم مملكة الجن رديت عليها وانا هعمل ايه هنيك نسوان الجن كلها عشان تخلوني كده ردت وقالت هتعرف كل حاجه في وقتها انا ماليش اني اتكلم بس انت دورك هيبقا عظيم وضحكت وقالت خلصت ام وليد دوري انا بقي بصيت ليها وقربت منها حساس بنار طلعه منها وابتديت احساس علي جسمها وبصت وقالت الجنس مختلف عندنا غير عندكو سبتها تتكلم وكملت الي بعمله ابوس بزها واقفش فيه وهي مفيش تجاوب خالص معايا قولت انزل امص كسها ورفعتها علي طرف البانيو وخليت رجلها علي كتفي وابتديت مص ونيك بلساني وهي مفيش وعمله تضحك قامت نزلتها علي الارض وخليتها واطت وقمت رشق زبي في كسها مراه وحده لقيتها صرخت وابتديت ادخل زبي كله لدرجه اني مكنتش شايف بضني اصلا وهي تزوم وانا انيك فيها لحد ما جبتهم وخلاص مبقتش قادر وهي قفلة بكسها علي زبي مش عارف اخرجه وحسيت بي الم شديد وانها بتعصرني عادة خمس دقايق وزبي رشق فيها مش راضية تسيبه بقولها كفايا انا مش عارف اخرج زبي ردت وقالت بصوت ضعيف اول مراه في حياتي من 500 سنة اتعب كده في الجنس وابقا محتاجه اكتر بقولها ليه وانتي عندك كام سنة قلتلي 819 سنه حسيت بسخونيه رهيبة في المكان وهي قامت وقفة اختفت استحميت وخرجت لقيت عمي بيرن عليا وبيقولي نزل الخشب كله طبعا بعد المدعكه بتعت النيك دي انا هكون ميت اصلا لسه هفتح باب الشقة لقيت ام وليد بتنده وبتقولي انا مش عايزه حد يعرف حاجه من الي حصل داه وانا هكون خدمتك قولتلها عادي بس انتي خودي بالك واتغزي كويس عشان تستحملي بعد كده وطلعت الشقة فوق نزلت بقيت الخشب ومشيت روحت هلكان نوم فجاة المؤالف فتح الباب ودخل ايه يعم بلال اهلا بي الي مرمط امي لا اهداء كده يا بلال داه انا عملك عنتر وعملك زب زي زب الحمار هتلغبط في الكلام هخليك مشروع ليلي انا قولتلك اهو
يعم خلاص ممكن سوال يا ياشاء
اسال يا بلال
انت منين من الهند
بتقول ايه يا خوال
اه اسف التاني بي زلومة
اه انت بتروش بقي طب استقبل الي جاي بقي يا حلو
خلاص وحيات امك
عايزك تبهر الناس الي بتقراء
عيني هقف علي زبي عشان ينبسطو غووور بقي داه انت مؤالف علق
بتقول حاجه يا بلال
ابدا يا عمهم تصبح علي خير
نام يا كسمك نامت عليك حيطة
..........

بتبقاء في حاجت في الدنيا احلي من الجنس بس أحنا كشعب مصري شايل زبه علي كتفه معندناش الكلام داه

وقفت الجزء الي فات روحت البيت نمت زي القتيل وانا نايم لقيت حد بيصحيني قايم بشوف مين لقيتها نهال مرات عمي نهال عمرها 38 سنة بس فراسة طيز كبيرة صدر مدلدل قمحوية شعرها نعم اوووي ولبسها كله بنطيل جينز خير يا طنط نهال في حاجه ردت وقالت عمك اتصال وعايزك ضروري وانت تليفونك مقفول اضيقت وقولت خلاص ماشي انا عايش معي عمي في نفس البيت لان ابويا وامي ماتو وانا عندي 10 سنين وعمي هو الي رباني اتصالت بيه خير يا حج لقيته بيقولي هسافر معي الخشب بكرة وممكن اقعد يومين خلي بالك من مرات عمك والشغل هنا ولو احتجت فلوس خود من نهال انا معرفها كل حاجه وخلي بالك من الشغل قولتله حاضر يا حج ترجع بالسلامة وقفلت ونمت لقيت طنط نهال بتنده عليا قولتلها خير يا طنط نهال في حاجه قلتلي اقلع هدومك عشان هغسل انا طبعا مكنتش بجيب هدوم كتير ولبسي كان قليل بس جديد وروش دخلت قلعت هدومي ووقف ملط وزبي وقف طبعا قولت انا مش هخرج كده فضلت شوية لسه براضو وقف لبست جلبية وخرجته من رجل البوكسر وخرجت ادتها الهدوم ونمت طبعا سمعت صوت في ودني بيقول المراحله التانيه فضلت تتكرر كتير لقيت مرات عمي بتصحيني بس وشها متغير فا بسالها بقولها في حاجه يا طنط نهال قلتلي لا تعبانه شوية من شغل البيت انا عملتلك الاكل وهدخل انام لو احتاجت حاجه اندهلي طبعا دخلت اسخن الاكل لقيت شوربة ورز ولحمه وانا بخرج الاكل الشوربة ادلقت علي حجري صرخت لقيت دي خرجه تجري وبتقولي في ايه لقت الجلبية غرقانه وطبق الشوربة علي الارض لقتها بترفع الجلبية مسكت الجلبية وقلتلها مفيش حاجه شتمتني ورفعت الجلبية ولقتها تنحات ونزلتها جري وقلتلي هنده لي الدكتورة سوسن تغيرلك علي الجراح قولتلها لا هتيلي الحاجه وانا هغير لنفسي مردتش عليا ولبست هدومها وخرجت لقيت نار بتظهر قدمي علي الكرسي وبتتكون صورة الجنية ومن غير ما اسال لقتها بتقولي المرحله التانيه بدات ومعاد نزولك قرب فا انا بسالها نزولي فين قلتلي هتنزل معايا مملكة ايڤرتون ولسه هتكلم لقيت الباب بيتفتح ومرات عمي ودكتورة سوسن دخلين دكتورة سوسن عندها 33 سنة غزال طيزها صغيرة مشدوده بزها متوسط الحجم وبيضزي القمر مطلقه وجوزها وخد ابنها منها سكانه في الدور الي فوقيني وصحبت طنط نهال اووووي وقعدتهم سواء طول اليوم المهم جات عشان تشوف الحرق مرضتش فا طنط نهال غمزتلها وضحكت هي فهمت لقتها بتقولي هشوف اي يعني انت لسه صغير يا ابني استفزتني الكلامة دي وسبت الجلبية ومرت عمي ضحكت وقلتلها متخليش الجلاله تخدك اوووي كده ولسه بترفع الجلبية شافت راس زبي جنب ركبتي قامت متنحه وقلت لي مرات عمي هاتي فوطة نستر بيها الواد ورفعت الجلبية لحد اخر رجلي وشهقت من المنظر بس دارت علي نفسها وبصتلي وضحكت وقلتلي عشان كده جات مرات عمي بالفوطه وبتضحك وبتقولها اتصدمتي يختي قلتلها بس بقي عيب وابتدات تغير علي الجراح وقلتلي ملكش حركة لمده اسبوع وهبقاء اجيلك اغيرلك علي الحرق بكرة وخدت طنط نهال وخرجت وشوية لقيتها رجعه وجبتلي الاكل وبقت تاكلني عدي اليوم عادي وتاني يوم كانت النصيبة لقيت دكتورة سوسن داخله وقعدت معايا قلتلي مرات عمك راحت عند امها وقلتلي اقعد معاك لو عوزت حاجه فضلت تحكيلي عن جوزها وانو ازي مكنش مهتم بيها فجاة ظهرة الجنية جنبها وضحكت بخبث وقالت متتكلمش اسمع بس لقيت دكتورة سوسن بتقولي هجيب الشنطة عشان اغيرلك علي الجرح عقبال ما مرات عمك تيجي طلعت وابتدات الجنية تتكلم وقالت عملو خطة عشان تنيكهم مرات عمك بره ودي المراحله التانيه اتعصبت وقلت مش ممكن اعمل حاجه زي كده قلتلي قدرك محسوم اجهز يا بطل واختفت دخلت دكتورة سوسن ولبسة روب كان مفتوح من عند صدرها والبرا بتعها باين وابتدات تغير علي الجرح بس انا مش حساس بوجع وسمعت صوت الجرح خف ازي ابص علي رجلي مفيش حروق ولا اي اسر اتخضت اووووي وخرجت شوية لقيت مرات عمي دخلت تبص علي رجلي ملقتش اي حرق ظهرت الجنية وضحكت وطلبت مني اني اقولهم انو كان مقلب وداه مكياج واني ساليم فعلا قولت كده وصدقوني وفضلو يضحكو لقيت دكتورة سوسن بتقولي طب طلما انت ساليم بقي تعالا اعملي نسخه عشان النسخه الي عندي باظت قولتلها حاضر ولبست وطلعت معاها واقعدت علي الكمبيوتر ونزلت النسخه وجابت شاي وكيكه وقعدت جنبي طلبت كام برنامج كده نزلتهم منهم برنامج انتي فايرس عملت سكان للهارد وهي قامت تدخل الحمام لقيت فولدر مساحته 80 جيجا اسمه ابحث جنسية لقيت فيه ازيد من 1000 فيلم سكس حطيت الفلاشة وابتديت انقل كل داه وهي دخلت لبسه عباية سوداء وحلمات بزها باينة اقعدت وفضلت تتكلم عن شغالها وفجاه لقتها شافت الفايل الي بخدوه وضحكت وابتدات تقولي انت لسه في عز شبابك بلاش تضيع صحتك علي ضرب العشرات.
وطلبت مني امسح الفايل لاني مش هحتاجه انا وضحكت وطلبت مني اشغل فيلم ونتفراج عليه كان فيلم بيتكلم عن الماسونيه والطقوس بتعتهم وكان في لقطات سكس ونيك حلوة فجاه لقيت زبي وقف وانا اقعد بتفرج وطلبت اني ادخل الحمام دخلت وحساس بنار بتكول جسمي ببص في المرايا لقيت ملمحي يتتغير ووشي بقي اسود وعيني بقت حمراء وكان ابشع منظر اشوفه بس غسلت وشي وببص كل حاجه رجعت تمام خرجت لقيت سوسن قاعده بس كان باين علي العباية بتعتها اثر مياه علي كسها مشغلتش دماغي ودي لقتها بتقولي انت ازي مستحمل انك تعقد معي وحده وفي لقطات سكس ومتنكهاش رديت وقولتلها عادي لاني مش بتاثر بكل داه ومراه وحده لقتها بتقلع العباية وبقت ملط قدمي وبتقولي طب وكده قولتلها كده انيك علي طول وضحكت بشرمطه ونزلت قلعتني البنطلون واول ما شافت زبي نطر في وشها ضحكت وقالت مكنتش اتوقع انك عندك كل داه يا شقي قولتلها داه العادي بتاع عيلتنا قلتلي اومال مرات عمك بتشتكي من عمك ليه وتقولي بتعه صغير وبيوقف بالعافيه ضحكت وحفلة النيك ابتدت فضلت تمص في راس زبي تحاول تدخل ربع زبي في بوقها متعرفش لقتها بتقولي نيكني بسرعه انا هموت رديت وقلتلها وحده وحده يا شرموطة مش بالسرعه دي ونيمتها علي ضهرها وبقيت ابوس فيها واقفش في برها وهي عمله تزوم وتقولي مش قادرة نكني بقي نزلت علي جسمها بوس ولحس لحد ما وصلت لكسها وابتديت امص واشفط والحس واعض شفرت كسها لحد ما جبت عسلهل كله وجاه الدور عشان ادخل زبي واول ما حطيته علي كسها وابتديت ادخل الراس وشها احمر وبقت عمله تعيط وابتديت ادخل زبي لحد ما بقي نصه جواه وهي عمله تعض في المخده بقيت ادخله واخرجه براحه جسمها اترعش ولقيت نفورة عسل خرجه منها وبقيت انيك فيها براحه وهي تزوم وتتلوي من الوجع وتقولي نيك كسي انا شرموطتك افشخني يا بلال وفضلت تترعش لحد ما جابتهم لي تالت مره قولتلها نفسي اجربه في طيزك صرخة وقالت لا بلاش نايمتها علي بطنها ورفعت طيزها وجبت زيت وابتديت اوسع خرم طيزها ادخل صوبع صوبعين تلاته لحد ما بقي جاهز وهي تقولي بلاش وانا مش سامع كلامها وابتديت ادخل الراس وحده وحده لحد ما الراس بقيت جواه وابتديت ازق وحده وحده لحد ما دخل الربع وبقيت اخرج وادخل ودي عمله تعض في المخده زودت السرعه لدرجه ان نصه دخل وهي تزوم وتشخر وانا شغال دعك فيها لقيت نفسي جبتهم من غير سابق انذر وابتدت تتكون صورة من ابشع الصور الي ممكن انسان يشوفها وش مسخ محروق وقرنين وانياب جسمي اترعش ووقعت علي الارض سوسن قامت جري تفوق فيا مفيش خدوني وطلعو علي مستشفي جنبنا فضلو يعملو تحليل واشاعات مفيش نتيجه خرج الدكتور وقالهم دخل في غيبوبه ولو فاق يبقي كرم كبير من عند *** فضلو يعيطو وعمي جاه من السفر احدث حصلت كتير هنعرفها في الجزاء التالت
الموالف: ها يا بلال كهربتك صح
بلال : يا باشا انت كانت ماشي كويس ليه تخليني اقطع الخلف بدري بدري
الموالف : انت لسه شوفت حاجه
بلال : احا مش هكمل الروايا شوفلك بطل غيري
الموالف : احا يعني مخليك زبير وهتتنط كمان لا انت عايز تتناك كده وهخليك تتناك الجزاء الي جاي
بلال : ياااه هو الواحد ميعرفش يهظر معاك يا ابو التاليف
الموالف : يلاه خليك في غيبوتتك لحد ما تفوق
انتهاء..........

الجزء الثالث
الدنيا مبتديش كل حاجه بس لزم نرضا بالنصيب بس في ناس مرضيتش بي نصيبها انا اسمي علاء طه سني 23 سنه طولي 179 سم جسمي رياضي زبي طوله 16سم وعريض جسمي ابيض هوايتي المفضلة الاختراق والبحث عن الجن في يوم كانت اقعد علي النت بدور علي كتاب عن الجن وقبلني كتاب اسمه العزيف كتاب مفيش بني ادم يفهم منه حاجه غير انو مكتوب باللغه اللاتنيه القديمة نزلت برنامج يقدر يترجم اللغه دي وبقيت اكتب كل حاجه تترجم لحد ما وصلت لمفتح مملكة ايڤرتون بس كان في مشكله ان لزم اعمل عقد دماوي معي ملكهم عشان اقدر ادخل واعرف تفاصيل اكتر رسمت نجمه سداسية وحطيت علي كل طرف شمعه وابتديت تلاوة العهد الاول وفجاة ابتدت تتكون قدمي صورة ضباب ليه عيون حمراء فيهم شق زي عين الثعبان عندنا وابتدا كلامه وقال ليك 10 امنيات انفذهملك وليا 10 طلبات تنفذهم وفقت طبعا وكتبت العهد الدماوي الاول وكانت اول امانيه ليه اني يبقا عندي قوة جنسية رهيبه واتمانيت لي بلال زايها بس كل حاجه بتكسبها بتخسر قدمها حاجت كتير وكان طلب الملك الاول اني انيك امي واخلط عسلها بالمني بتعي والملك يشربه كان الموضع صعب جدا بالنسبالي مكنتش اتوقع اني ابقا ديوث ومعرص وبنيك اهل بيتي امي سهام عندها 52 سنة بس ميبانش عليها السن داه جسمها مشدود طيز متوسطة بزاز كبيرة حلمات وردي وشعرها اصفر ناعم كان مطلوب مني انفاذ العهد داه في مداة يومين والملك ادني خدمة تساعدني اني اوصل لي امي في ظرف نص ساعه عرفت ان امي بتتناك من محسن جارنا ودي كانت الصدمة ليا المفروض كانت ها اقبل بلال اليوم داه بس حصل عنده ظروف في الشغل منعته انو يجي الساعه دلوقتي وحده ونص في اليوم الاول للمرحله الاوله وداه معاد رجوع امي من الشغل طبعا ناس كتير هتسال ابوك فين في كل داه انا ابويا شغل في الامارت وبيجي كل سنه اسبوع يعقد معانا شوية ونخرج وبعد الاسبوع يسافر تاني لقيت باب الشقة بيتفتح وامي بتدخل
سيهام : ازيك يا حبيبي عامل ايه
علاء: انا بخير يا ماما عمله ايه في شغلك
سيهام : كويسة انا هغير هدومي وانزل اروح الكوافير عشان نخرج بلليل
علاء : ماشي
في الوقت داه ظهرت الجنية وقلتلي بتكدب عليك هي راحه عند محسن طلبت من الجنية تراقبهم ووقت ما محسن ينيك امي بلغيني ومشيت وبعديها بي ربع ساعه لقتها رجعت وقلتلي تمات المعاشرة فاهمت ان حفلة النيك ابتدات خدت الطبنجه بتعت بابا ونزلت ظهرت الجنية وطلبت انها تفتح الباب من غير ما حد يحس ويرجع زي ما كان فتحت ودخلت والباب اتقفل تاني وشاورت علي الاوضه الي هما فيها والباب كان مقفول بالمفتاح من جواه طلبت من الجنية تنقلني جواه في مكان مش مكشوف وفعلا بسرعه البرق لقيت نفسي وراه الستاره وشايف محسن وهو مقطع كس سهام الشرموطه وسحبت الطبنجه ودخلت عليهم وهنا كانت الصدمة ليهم
محسن : انت دخلت هنا ازي
علاء : متسالش يا كسمك انت هنا تنفذ وبس وانتي يا شرموطه ملقتيش غير محسن بتاع شقاق الدعارة وينيكك
سهام : ابوس ايدك انا امك استرني يا علاء ابوس ايدك وهعيش خدامه تحت رجليك
علاء : ما انتي فعلا هتعيشي خدامه
هنا بدات تتكون صورة ملك ايڤرتون تاني وابتداء يقول العهد التاني عليك معاشرة هذا الراجل وممارسة الشذوذ
قولت تم العهد واهو يكون اول نيكة في حياتي طلبت من امي تقوم وتربط ايد محسن في السرير وانا حطط الطبنجه في دماغه وبعد ما ربطتت ايده ربط امي جنبه وخليتهم الي اتنين وخدين وضع الدوجي وحطيت فوطة في بوق محسن عشان ميصرخش وجبت زيت وابتدايت بي محسن فضل يعافر ويصرخ بس مفيش حد سامعه جبت الحزام ونزلت ضرب علي طيزهام وبقيت ابعبص امي ويحاولو يصرخو بس صرختهم مكتومة وجاه وقت النيك نفس الچل الي امي اتناكت بيه حطيته علي طيز محسن وابتديت اوسع خرمه وكل داه مشفوش زبي ولا قلعت هدومي بعد ما خرم محسن بقي وسع روحت قدمه وقلعت ‘حده وحده واول ما شاف طول زبي وعرضه فضل يرفس ويحاول بس مفيش مفر من العقاب والعهد ربطت رجليه وابتديت احشر الراس بالعافيه لقيت طيزه جابت ددمم قمت مدخل زبي كله حسيت انو مات فيها جابت الحزام وضربته علي بضنه لقيته فاق وجسمه بيترعش فضلت انيك فيه لحد ما جابت جواه طيزه وسابته وجاه الدور علي الشرموطه امي ورحت بصيت في عينها وقولتلها ايه رائيك يا سهام ها تتنكي من ابنك النهارده فضلت تهز دماغه بالرفض قومت مديها ضربة بالحزام علي طيزها فضلت تعيط وابتديت الحس في كس امي وحطيت راس زبي علي باب كسها كان بيطلع نار وابتديت انيك فيها وزبي دخل نصه بس وانيك بعنف لحد ما جابت وانا جبت في كسها فكيت امي مكنتش قادرة تتحرك هنا الجنية ظهرت وقلتلي في كاميرا في الاوضة ومكانها في فوق السرير قولت حلو اوووي وشلت الفوطه من بوق محسن
علاء: دلوقتي الكاميرا الي انت حططها صورة كل داه تحب نزيع وتبقا فضحتك بجلاجل ولا تخود بعضك وتمشي من المنطقه كلها
محسن:ابوس ايديك هعملك كل الي انت عايزه
علاء : ما انت هتعمل الي انا عايزه فين بقي الفيديوهات الي انت صورتها
محسن : علي اللاب توب كلها
علاء :هشوف اذا كانت كداب ولا صداق
وهنا ظهرت الجنية وقلتلي هتلقيهم علي تليفونه واللاب مفيهوش حاجه بصيت لمحسن بغضب وقلتله مش قولتلك هعرف لو بتكدب وحطيت زبي علي باب طيزه وجعت الفوطة في بوقه تاني وفضلت انيك فيه لحد ما جبت بتاع 5 مرات قومت وبصتله وقولتله داه جزاء الكدب وخدت تليفونه وغيرت البصمة وبقا بتاعي وخدت كرتونات التليفون ومشيت وخدت امي معايا وطلعنا شقتنا طبعا اخبار بلال كانت بتجيلي من الجنية وعرفت انو فشخ ام وليد امي دخلت متكلمتش وقفلت علي نفسها الاوضة وفضلت تعيط صعبت عليا بصراحه خبطت عليها مردتش خبط جامد وهددتها اني هبعت الفيديو لي ابويا فتحت جري وقعدة علي السرير ضمه ايدها ورجلها ومخبيه وشها روحت طبطت عليها وقولتلها ليه كده يا ماما هو بابا قصر معاكي في حاجه بصتلي وقالت ابوك طول عمره مقصر معايا من ساعت ما خلفتك وابوك مبيلمسنيش الا كل فين وفين انا ست يا علاء ونفسي في حد يحتويني ويطبطب عليا ملقتش غير محسن الزفت هو الي كان بيرسم عليا وجرني للحرام ضحكت وبصتلها وقولتلها أهو خد عقبه ومتزعليش مني يا سوما مسحت دموعها وابتدت تتكلم وتسال انا دخلت ازي وعرفت اني عنده ازي قولتلها شوفتك وانتي دخله ونطيت من البلكونه ودخلت من غير ما تحسو ردت وقالت طب انت علي طول بتغير قدمي هدومك وساعت بشوفك ملط بس انت ازي عندك كل الزب داه ومخدش بالي ضحكت وقلتلها هرمونات بقي يا سوما بس الواحد الي عملته تحت كيفك صح ضحكت وقالت مكنتش اتوقع ان ابني يمد ايده عليا بس بصراحه ضربك وانت بتنكني ولعني وخلني ابقا هموت واتناك اكتر قولتلها ايه رائيك نعمل وحد تاني بس بمزاجك ضحكت وقلتلي خليها بلليل لحسن انت فشختني اكون ارتاحت شوية جالي خبر ان بلال دخل في غيبوبة سالت الجنية قلتلي عشان كان المفروض ينفذ العهد التاني وينيك نهال مرتت عمه بس هو عمل العكس وناك دكتورة سوسن مكانها وسبب الغيبوبة ان الملك ايڤرتون ظهر بصورته الحقيقة قفلت اوضتي ورسمت النجمه وابتديت في تلاوت العهد وظهر الملك ايڤرتون
علاء: بلال لزم يفوق من الغيبوبه
ايڤرتون:بلال عصي امري وكان لزم يتعاقب
علاء : يعني هيفوق
ايڤرتون :هيفوق والمطلوب منك تصراحه بالحقيقة
علاء : هننزل امتا
ايڤرتون: بعد ما تخلص ال عشر امانيات والعشر طلبات
علاء : الامانيه التالته محسن يختفي من علي وش الارض
ايڤرتون : الطلب التالت انك تنيك امك وتنيك نهال انت وبلال في قبر ويكون بعد نص الليل وتقراء العهد الاول انت وبلال وانتو ركبين عليهم
علاء : بس نهال مش هتوافق تيجي
ايڤرتون: دي مشكلتك انت وصحبك
علاء : طيب والوقت المطلوب في تنفيذ الطلب داه قد ايه
ايڤرتون : وقتك ابتداء لحد ما تطلب الامنية الربعه
واختفاء ايڤرتون بس كل الي كان في دماغي اشوف بلال وازي هنروح قبر نعمل كده جالي خبر ان بلال فاق وهيقدر يخرج كمان يوم فرحت لان بلال صحبي واخويا بلال من النوع الخام الي صعب تلاقيه في وقتنا داه ركبت عربيتي وطلعت علي المستشفي لقيت طنط نهال ودكتورة سوسن دخلت سلمت عليهم وسلمت علي بلال وقعدت
علاء: ايه يسطا وعمل تقولي انا وأنا والحديد اتنا وتوقع كده
نهال :بس يا واد يا علاء سيبه يرتاح
بلال : ماشي يا ابو نص لسان اقوملك بس وهوريك
علاء :يسطا توري مين بس ايه رائيك في الهدايه
لقيت بلال بصلي اوووي وضحك
بلال : متقلقش هجربها فيك
علاء : ههههههه لا ما انا معايا زايها
طبعا سوسن ونهال ها يتجننو ويعرفو هداية ايه بس بلال فاهم ان انا وراء كل داه طلب من سوسن ونهال ان هما يسبونا لوحدنا شوية خرجت نهال وسوسن مستغربين وبدا يحكي كل الي حصل لحد ما ايڤرتون ظهر وهو بينك سوسن قولتله علي الكتاب الي لقيته وازي حضرت الملك والطلبات الي نفذتها وفضل مركز علي نقطة اني نيكت محسن جارنا وفضل يضحك لحد هنا والكلام جميل بس لما حكايت لي بلال علي الطلب التالت سكت وبصلي
بلال : احنا دخلنا في سكة ومش هينفع نطلع منها
علاء : طب ها نعمل إيه انا عندي فضول أنزل مملكة ايڤرتون
بلال: ها ننزل يا علاء بس انا هنيك امك خلاصنا
فضلنا نضحك ونهزر لحد ما جالي تليفون من ماما بتطمن على بلال وقلتلي ان هي جاية في السكة وخلاص دخله علي المستشفي دخلت كانت طنط نهال وسوسن قاعدين دخلت وكانت في ممرضه بطل عند بلال زبي وقف عليها وكان باين في البنطلون اوووي لدرجه ان نهال وسوسن خدو بالهم حتي بلال بصلي وضحك بخبث
بلال : مش عايز عروسة يا علاء
علاء : لا يسطا اما نطمن عليك انت الاول وتتدبس قصدي تتجوز
ضحكو كلهم وهنا دخلت سهام امي كانت زي القمر ووشها رادد دخلت سلمت وكانت جايبة شيكولاته بلال اول ما شافها خدها وادا كل واحد فينا وحده وخد الباقي طبعا فضلنا نضحك لحد ما ماما اتكلمت وقالت
سهام : عايزين نخود الولاد ونطلع نغير جو شويه
نهال : ياريت اكيد الي حصل لي بلال داه من كتر الشغل بس ياريت عمه يوفق بس
سوسن : هتسبوني لوحدي يعني
سهام : منقدرش نستغنا عنك انت يا قمر طبعا اكيد انتي معانا اول وحده
علاء : طب سيبولي انا وماما موضع السكان وبلال وطنط نهال يقنعو عمي ودكتورة سوسن عليها الاكل
سوسن : تمام وانا موفقة
دخل عم بلال الحج مجدي
مجدي : الف سلامة يا بلال خضتنا عليك يا ابني
نهال : الدكتور قال من ضغط الشغل ومحتاج انو يغير جو شوية
مجدي : بس كده ابقي خود الفلوس الي انت عايزها واخرج واصرف ميهمكش
بلال : شكرا يا عمو بس كانت طنط سهام عايزنا نطلع معاها مصيف وكانت خايف اكلمك
مجدي : هو انا عودتك انك تخاف مني يا بلال انت ابني شوف الوقت الي يعجبك واطلعو فيه
بلال : مش هتبقا حلوة من غيرك يا عمي
مجدي : عشان الشغل وبعدين انت معاك علاء
بلال : ينفع نروح بكرة
مجدي : طبعا يا حبيبي انا هخود مرات عمك تجهزلك هدوم وتخرج وتحضر الطلبات بتعتكو
سوسن : طب انا ها اجي معاكو عشلن الحق اجهز الاكل واجهز هدومي
خرجو من عندي ومفضلش غير علاء وامه سهام
سهام : قلقتني عليك بجد يا بلال
بلال : علي ايه بس يا طنط كله خير
سهام : علاء روح هتلنا شاي من الكافتريا وهات اكل لي بلال معاك
انا حسيت ان ماما عايزة تتكلم معي بلال لوحدها خرجت
ووقفت براه اسمع الحوار
سهام : مش ناوين تبطلو شغل العفاريت وجو الرعب بتاعكو داه
بلال : يا طنط متقليش مفيش حاجه تقدر تمس علاء طول ما انا علي وش الدنيا
سهام : انا عارفة ان اسرار علاء كلها معاك وانكو مش بتسيبو بعض خالص
بلال : اكيد يا طنط الي يخص علاء يخصني وانا عمري ما اطلع سر اخويا حتي لو ابويا طلع من تربته وطلب داه
سهام : عارفه بس خايفة عليكو علاء بقي عصبي اوووي اليومين دول وعلي طول قاعد في اوضته وقفال علي نفسه
بلال: هو علاء كده يا طنط من واحنا في المدرسة وهو منطوي وبيحب انو يبقا لوحده
سهام : اكلمك بصراحه يا بلال
بلال : خير يا طنط قلقتيني في ايه
سهام : علاء كان هيموت محسن جاره
بلال : ليه حصل ايه انا مبستريحش للراجل داه اصلا
سهام : محسن حاول يتحرش بيا وعلاء شافه وكان هيضربه بالنار
بلال : متقلقيش يا طنط مش ها يقدر يعمل حاجه لان محسن فضايحه كتير
سهام : مش فاهمه تقصد ايه ببفضاحيه كتير دي
بلال : قصدي يا طنط ان محسن تفاصيل حياته كلها انا اعرفها واعرف اخليه كلب تحت رجلي
سهام : انت بتسكتني عشان تروح تضربه
بلال : لا يا طنط والدليل علي صدق كلامي ان محسن كان متجوز من ريهام الجيار وعنده منها بنت اسمها زينه عندها 19 سنة وطلق ريهام عشان كان بتاع نسوان بس السر الي محدش يعرفه انو كان بتاع رجاله وديوث
سهام : انت عرفت كل داه ازي وعمل ايه عشان تقول ديوث عليه
بلال : مش مهم يا طنط انا اديتك تفاصيل حياته لاني واثق ان عمره ما هيفكر يقرب لي علاء طول ما انا جنبه
سهام : انتو بلاوي بس هقول ايه انتو شباب وليكو حق انكو تعيشو حياتكم الخاصه
بلال: يا طنط متقلقيش احنا في ضهر بعض دايما
طبعا انا وقف كل داه وكانت طلبت الاكل دليفري وجبت الشاي ودخلت
علاء: اتاخرت عليكو
بلال : انا هموت من الجوع هات الاكل
سهام : ادي لي اخوك الاكل الواد هفتان
علاء: داه مهما يكول مش بيشبع اصلا
بلال : قور بقي احسدني
علاء : يا ابني هو انت بيحوق فيك حاجه اصلا
سهام : بطلو ضحك وهزر بقي وخلونا نكول
بلال : بقي محسن يضربك يا خيخه
علاء : يضرب مين ياض داه انا كلته
بلال : اخرج بس ‘انا هعلمه ازي يتحرش بي ست الكل
انا هموت واضحك بس تمثيل بلال عجبني
سهام : انا هكلم ام سعيد تجهز الفيلا عقبال ما تخلصو اكل
بلال : براحتك يا طنط
طبعا بلال يسكوت ابدا لقيته بص وضحك وقال
بلال : مش هتبطل العاده الوسخه الي فيك دي
علاء : قصدك ايه يا علق انت
بلال : سماعات الدي جي الي في ودنك دي لزم تعرف كل حاجه
علاء : هههههههههههه عرفت ازي
بلال : يا ابني انا حفظك اكتر من امك هتمثل علي بابا يلاه
علاه : ماشي يعم البابا
دخلت امي وخدتني وسلمنا علي بلال ومشينا ورجعنا البيت وطبعا كان في نيكة حلوة معي امي خلصتها ونمنا عريانين زي ما احنا تاني يوم طنط نهال اتصالت وقالت ان هما جاهزين وهيعدو يخدو بلال من المستشفي وهما جايين وركبنا العربيات ومشينا لحد ما وصلنا فيلاتنا والمكان بصراحه كان هادي جداااا طبعا انا وبلال عرفين ان الشط داه من النادر ان حد يدخله لانو معزول بين صخر والسور بتاع الفيلا كان مداري اوووي ودخلنا كلنا واستعدنا عشان ننزل المياه بس بلال من ساعت ما داخل وهو سرحان وعينه بتبص في المكان كله وبص علي نحايه معاينه في الفيلا وطلب سلم فا طبعا كلنا استغربنا
بلال : انا عايز سلم يا علاء
سهام : في ايه يا بلال دي فيلاتنا
بلال : عايز سلم وهتعرفو ليه دلوقتي
روحت جبتله السلم وطلب مني افتح اللاب توب واشغل برنامج بحث علي شبكات وفجاة الجنية ظهرات واتكلمت وقالت البيت فيه كاميرات مراقبه وبلال اكتشف وحده والباقي هدلك عليه وانت تحدد لي بلال المواقع بتعتهم انا اتصدمت مين الي ممكن يعمل كده لقيت بلال نازل بي اول كاميرا افتكرت ان بلال معاه جاهز استشعار لكاميرات المراقبه الحديثه وفعلا بلال نزل كل الكاميرات وهنا الجنية عرفتني مين الي عمل كده طبعا طلبت من بلال نخرج شوية لحد ما هما يغيرو هدومهم
علاء: ابويا الي حط الكاميرات دي
بلال : عارف بس ليه هو كان بيشك في امك انها بتجيب حد هنا
علاء : بصراحه اه بس كل داه عرفته من الجنية
بلال : صحيح هنعمل ايه في العهد المطلوب تنفيذه
علاء : متقلقش في تراب جنبينا هنا وخالي مدفون فيها وجبت مفتاح القبر معايا
بلال : اشطا انا هخلصك من سوسن وعندي خطة بنت حرام هنعملها
طبعا دخلنا ولقيني كلهم لبسين بكيني وبزازهم باينه وجسمهم كله باين فا بلال صفر وقال شكلهم هيتشقطو مننا النهارده وضحك امي قالت لي بلال انت ملبستش المايوه ليه طبعا انا وبلال مينفعش نلبس اي اشرات عشان حجم ازبارنا الغير طبيعي ميبانش بلال قالي هنعمل ايه قولتله هنلبس بنطايل شروال وسعه وننزل ولبسنا ونزلنا وكان بعد المغرب فضلنا نعوم ونهزر ونلعب بالكورة لحد العشاء وطلعنا استحمينا واتجمعنا عشان نشوف بلال هيلعبنا إيه طبعا وقت تنفيذ الخطة بلال طلب من سوسن انها هيا الي هتسحب الورق مكنتش اعرف بلال بيخطط لي ايه بس الي حصل كانت مفاجة
بلال :اللعبة عبارة عن ان كل واحد هيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وينفذها والي هيرفض ينفذ ها يتحكم عليه من كل وحد موجود
سهام :بس ميكونش فيها قلت ادب
كلهم ضحكو بس بلال اشترط وقال هنبدا لعب الساعه 11 كلهم وفقو وخرجنا اتمشنا وجاه وقت اللعب
بلال : كل وحد قدمه ورقه وقلم وهيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وزي ما اتفقنا الي هيرفض هيتحكم عليه
علاء :نبتدي لعب بقي
وكل وحد خد ورقة وطبقها وحطها في الكوبايه ولغبطنا الورق وكانت اول ورقة تتسحب بتاعت طنط نهال
سوسن : معانا اول ورقه نهال ويتقول ان اكتر حاجه كانت بتخاف منها انها تعقد قدم بلال بي هدوم خفيفة
بلال : وجهي يا طنط نهال
وقامت نهال فكة الروب وقاعدت بي الاندر والبرا الجو فجاه بقي سخون وانا زبي وقف من جسمها الملبن كملنا لعب وكانت تاني ورقه بتعت ماما سهام وكانت كاتبة انها بتخاف من العفاريت والضلمة بلال ضحك وقال نجيب منين عفاريت دلوقتي فضلنا نضحك لحد ما جاه الدور علي ورقتي وكانت كاتب اني اكتر حاجه بخاف اعملها اني اخش التراب بلليل فا بلال قال يبقا بلال وطنط سهام يروحو التراب سواء انا وفقت وماما كانت متردده شوية بس وفقت طبعا الورقه الاخيره بتاعت بلال وكتب فيها ان بيخاف علاء يشوف عفريت من غير ما يكون معاه وهنا نهاية اللعبه وابتديت اجهز نفسي وماما لبست وبلال طبعا مش ها يسبني بس طنط نهال كانت رفضه ان بلال يروح بس طلب منها انها تيجي معاهم ووفقت ولبست هدومه وطلعنا علي التراب قرينا الفتحه لخلي وقعدنا بس هما كانو مرعوبين فكرت انك تخش التراب بلليل في حد زاتها تخوفك بلال شاف قبر مفتوح قال ها يروح يعمل حمام ويرجع طبعا كلنا لزم نتحرك سواء عشان محدش فينا يتوه عن التاني وبلال وقف وخرج زبره امي اول ما شافت المنظر شاهقت وسكتت وطنط نهال عماله تبلع ريقها بالعافيه وهنا بلال اتكلم وقال
بلال: ايه اول مراه تشوفه حاجه زي كده
سهام : العيال كبرت اوووي يا نهال
نهال : اه يا سوما جتنا نيلة علي حظنا الهباب وضحكت هنا بلال لف وهو زبره وقف وقالهم طب حظكو اهو وانا قمت وقف جنبه ومنزل البنطلون وبقيت انا وبلال ازبارنا باينه وقولت مش نفسك تجربي يا ماما بدل الحرمان امي ضحكت وقربت وقالت انا اولي بزب ابني ونزلت تمص زبي وطنط نهال وقفة مصدومة وبلال قام ماسك نهال قالها متخفيش انا ابنك هنا نهال فضلت تحساس علي زب بلال ونزلت تمصه هي كمان امي طبعا نزله مص وعمله تلحس بضاني وتشوفط ونهال قلعت البنطلون والقميص وفكت البرا وبقيت تمص بشهوة كبيرة دخلنا القبر بعد ما خلصو مص وقفلنا الباب من جواه وكشفات التليفونات شغاله مسكت امي بقيت ابوس فيها وقلعتها هدومها كلها وزبي دخلته ما بين رجليها عشان اولعها وبلال مستناش ونزل علي كس نهال لحس امي هاجت وطلبت منها انها توطي كسها كان جايب عسل كتير من كتر الحك وهنا بصيت لي بلال وفهم ان خلاص وقام بلال خلي وش نهال في وش امي والي اتنين مواطين ومفلقسين وابتدينا نيك ا ورزع زبي طبعا كان دخل نصه وامي بتموت وعمله تقولي افشخ امك يا حبيبي نيكني اوووي دخل زبك كله ونهال مش قادرة تتكلم وكتمه بوقها وعماله تعيط من الوجع وهنا بلال بصلي وابتدينا نقول العهد الدماوي التالت ونزلنا في اكسسهام ومكنوش قادرين يلبسو حاجه استريحنا شويه وخدنا بعضنا وركبنا العربية ورجعنا الفيلا كانت سوسن قاعده راح بلال طلب من سوسن تنزل معاه البحر وانا خرجت اتكلم في التليفون وهما طلعو نامو مقتولين لقيت بلال دخل هو وسوسن جراج الفيلا دخلت وراهم واستخبيت وكان طبعا بلال عارف اني موجود وابتداء يبوس ويقفش في بزاز سوسن وقلع سوسن البكيني ونزل مص في بزازها وهنا دخلت انا سوسن خافت واستخبت في بلال وبلال بصلي وضحك وقالي الي في داق عمره ما يبطله سوسن استغربت ازي انا متكلمتش ومزعقتش ولا عملت اي رد فعل وقربت من بلال وقلتله الي ينيك لوحده يزوار وقمت قالع البنطلون وهنا سوسن شهقت وقالت احا انتو ازبركو زي بعض كمان رديت عليها اكيد طبعا مش اخوات بقي وابتدينا نمص بزاها وبلال خلاص تعب وقام جايب كرسي صغير ووقفها عليه وخلها واطت وقام رشق زبه في كسها وهنا سمعت احلي اهات ودلع وعمله تزوم قومت حطط زبي في بوقها فضلت تمص فيه وبلال نازل نيك في كسها لحد ما جابهم جاه الدور عليا وبلال فضل يقفش ويبعبص طيزها لان خرمها كان واسع بلال قالي اتنين في واحد ولا ايه الفكرة عجبتني بصراحه
الوضع عجبني بصراحه وبلال جاب غطا عربيتي وفرشه علي الارض ونام علي ضهره وسوسن ركبت عليه وانا ركيت فوق سوسن وابتدات حفلة النيك وصوت اهات يهيج بدون سابق انذار ظهر الملك ايڤرتون وظهر جنبيه مجموعه من الجنود سود البشرء احجمهم متوسطه وكل واحد ماسك في جنبه سيف بلال كان شغال عادي معرفش اذا كان شايفهم ولا لا لقيت بلال بصلي وابتسم وقالي ركز متشغلش دماغك هنا ملامح ايڤرتون اتغيرت وبص بغضب لي بلال وقال
ايڤرتون :انت بتستهزاء بيا يا بلال
بلال : سوسن خشي جواه عشان عايز علاء في حاجه مهمه
سوسن : في ايه طيب
بلال : نفذي الي بقولك عليه
ملامح بلال اتغيرات وسوسن دخلت تجري
بلال : عايز ايه يا ايڤرتون
علاء : انت تعرفه وشايفهم
بلال : طبعا يا علاء ايڤرتون ملك مملكة الجن الاحمر
ايڤرتون : بقالنا زمان متقبلنش يا اكتروس
بلال : هنتقبل كتير يا ايڤرتون متقلقش
علاء : اكتروس مين ايه الي بيحصل هنا بالظبط
بلال : اسكوت يا علاء عايز ايه يا ايڤرتون
ايڤرتون : جاي عشان احمي علاء من الصعليك امثالك من ماردة الجن
علاء : ايڤرتون داه بلال اخويا ومش اكتروس الي انت بتقول عليه وبعدين يا بلال انت بتتكلم كده ليه
ايڤرتون : بلال صحبك خدعنا
بلال : انا مخدعتش علاء بالعكس انا ظهرات النهارده عشان ابلغك برسالة الملك زولاء ملك ملوك القبيلة السوداء
ايڤرتون : مش عايز اسمعها
وهنا ايڤرتون بص لي اتنين من حراسه وهجمه علي بلال بس حصل حاجه غريبه ظهر كائن بشع بصورة لا يتحملها بشر وبسرعه البرق قتل الي اتنين الي هجمهو علي بلال ووقف قدام بلال وبص ليه لقيت بلال بينحني ويقوله جلالة الملك زولاء وبص لي ايڤرتون وابتسم ابشع ابتسامه
زولاء : انا جتلك بنفسي يا ايڤرتون
ايڤرتون : اهلا بملك قبيله التمراد
زولاء : اهلا بملك مملكة العبيد كانت اتوقع هذا الرد
ايڤرتون : تكلم يا زولاء لا احب ان اضيع وقتي الثمين
زولاء : انت تعلم مقدار قوتي يا ايڤرتون استطيع القضاء عليك انت وجنودك في لمح البصر ولكن لن افعل ذلك لقد انتهكت قواعد وشروط السلام عندما امرت جنودك بمهاجمت اكتروس ارحل يا ايڤرتون واخبر اتباعك برسالتي هذه يا صعولك لن يعود ابراكسس لحكم القبيلة الحمراء مرة اخري
ايڤرتون : انت تدعون بي صعولك سوف تسقط قبيلتك قريباً يا زولاء اما ملكي ابراكسس سوف يعود دون ادنا شك
وهنا اختفاء ايڤرتون وجنوده والي اتنين الي قتلهم زولاء وبص لي بلال وقال
زولاء : اين جنودك يا اكتروس
بلال : مولاي زولاء لقد تركت جنودي لحماية اسرة بلال وعلاء حتي لا يقوم ايڤرتون بي سجن احدا منهم
زولاء : احسنت يا اكتروس انت دائمًا تحمي غيرك ولا تهتم لنفسك
علاء : فين بلال وانتو مين
زولا: لقد تم اخذ بلال الي القبيلة السوادء وهو في امان لا تقلق
علاء : اتكلام معايا بلغتي عايز افهم بلال حصله ايه ومين الي معانا دلوقتي داه
بلال : اهداء يا علاء وهتفهم كل حاجه
زولاء : متقلقش يا علاء احنا عايزين مصلحتكم
علاء : مصلحتنا في ايه
زولاء : اكتروس هيفهمك كل حاجه لزم امشي عشان اجهز جنودي للحرب
اختفاء زولاء وبداء اكتروس يتكلم ويحكي ازي ظهر لي بلال
اكتروس: بلال صحبك وافق علي كل شروطنا يا علاء وانو يتخلص من لعنه الجنس والشهوة
علاء : دي امانيتي ازي تقول عليها لعنه وشروط ايه الي وافق عليها بلال
اكتروس : انا مش هحكيلك انا هخليك تشوف وتسمع
وابتدات الدنيا تسواد قدامي لحد ما وقعت من طولي .............

في الجزاء التالت وقفنا لما علاء عرف أن بلال مش بلال وان لقي اكتروس هو الي مكان بلال فلاش باك لما اكتروس حب يوري علاء ايه الي حصل معي بلال وازي قدر ينقل بلال بقدرته لي عالم الجن .......

الجزء الرابع اكتروس المتمرد

بلال اغم عليه لما كان راكب فوق سوسن عشان خالف القواعد بتاعت العهد الي بين ايڤرتون وعلاء بلال في المستشفي في غيبوبة بس وهو نايم لقي نفسه علي حافة نهر وواقف قدمه حد يعرفه كويس اوي بالرغم من أن علاء وبلال كانو يعرفوا عن بعض كل حاجه بس داه سر بلال الي حتي علاء اقرب الناس ليه ميعرفوش

بلال : أنا فين
اكتروس : ازيك يا بلال بقالنا كتير ما تقابلناش
بلال : هو أنا بحلم
اكتروس : حاجه زي كده بس انا حقيقة في خيالك يا بلال
بلال : طب أنا عايز افهم ايه الي انا شوفته داه
اكتروس : هتفهم كل حاجه يا بلال بس انت في خطر كبير وعلاء غلط غلطة كبيرة بتحضير ايڤرتون
بلال: ايفرتون مين
اكتروس: ايڤرتون ملك قبيلة العبيد يا بلال
بلال : عبيد ايه بالظبط
اكتروس: عبيد البشر من ماردة الجن
بلال : طب ايه دخل علاء بالموضوع داه
اكتروس: علاء أساس الموضع داه لما لقي كتب العزيف وابتداء انو يحضر ايڤرتون عشان يحقق العشر امنيات
بلال : عشان كده كان بيقولي ليك عندي مفاجأة هتغير حياتنا احنا الي اتنين
اكتروس : هي فعلاً هتغير حياتكم بس للاسواء
بلال : ازي يا اكتروس
اكتروس : هحكيلك كل حاجه والسر في انك تمتلك قوة ابراكسس الجنسية انت وعلاء
بلال :😂😂 اه عفريت بقي
اكتروس : الموضع مش مضحك يا بلال ولو ابراكسس رجع ناس كتير هتموت بسبب السحر
بلال : ازي وليه
اكتروس : أنا مش هحكيلك هخليك تشوف بعينك وتحكم انتو المفتاح الي بيدور عليه ايڤرتون من ساعت ما ابراكسس اتحبس في بوابة الجحيم
وتنتقل الصورة لي قصر كبير مرصع بالذهب والياقوت وعليه حراس من ماردة الجن وتتنقل الصورة لدخل القصر قاعه كبيرة وفي نصها عرش مرصع بالماس والدهب والياقوت وفي كائن لبس تاج من اللؤلؤ وعيون حمراء وجناحت وكان في كائن قدمه بس الكائن داه
ابراكسس : انت لزم تنفذ طلبت البشر
خادم من الجن : بس انا مش عبد لبشري عشان انفذ اومره
ابراكسس : داه العهد الي بينا وبينهم متنساش أنهم وخدين العهد معي حامل النور
خادم الجن : عهد معي حامل النور مش معايا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت عايز تعصي أوامر حامل النور
خادم الجن : ولو عصيته ايه يقدر يعمله معيا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت كده بتغضب حامل النور يا اكتروس
وفجأة بيدخل حارس من جيوش الجن وينحني للملك ابراكسس
ابراكسس : اهلا بالقائد ايڤرتون
ايڤرتون: مولاي ابراكسس
ابراكسس : ماذا يحدث يا ايڤرتون
ايڤرتون : مولاي ملك ملوك الجان حامل النور يريد لقائك انت واكتروس الليلة
ابراكسس : مش قولتلك يا اكتروس انك كده هتدخل المملكة في حرب معي حامل النور
اكتروس : مش هتفرق بس احنا مش عبيد للبشر ولا البشر عبيد لينا يا ابي
ابراكسس: ايڤرتون هتيجي معانا عند حامل النور عشان نقدمله قربان بشري عشان يسامح اكتروس
ايڤرتون : وانا مجهز القربان البشري يا مولاي
اكتروس : أنا مش محتاج قربان عشان حامل النور يسامحني ولا محتاج وجودك يا ايڤرتون
ابراكسس: أخرج يا ايڤرتون واستعد عشان نروح لحامل النور
ايڤرتون : امرك يا مولاي
ابراكسس : اكتروس أنا بحذرك من ارتكب اي خطاء قدم حامل النور
اكتروس : حامل النور لا اسمه لوسيڤر الشيطان الاعظم
وتتنقل الصورة لي جزيرة وسط مياه في نصها بركان كبير في وجود ابشع مخلوق في الكون لوسيڤر أو عزازيل أو زي ما الملك الاعظم قال الشيطان الرجيم ويدخل ابراكسس واكتروس وايڤرتون علي لوسيڤر
ابراكسس : سيدي وملكي لوسيڤر القائد الاعظم
لوسيڤر : اهلا بصديقي القديم ابراكسس واهلا بك يا اكتروس
ابراكسس : كيف حالك يا ملك ملوك الانس والجن
لوسيڤر : حالي اتسال عن حالي وانا منبوذ يا ابراكسس اتعلم يا اكتروس قبل أن يولد ابك وقبل أن يولد البشر كانت أنا العابد التقي معي ملائكة الملك الاعظم
اكتروس : لوسيڤر لماذا تريد منا أن نصبح عبيد للبشر
لوسيڤر :لا تناقش يا اكتروس فقط استمع
حين خلق الملك الاعظم عدوي ادم تمردت ورفضت السجود وخرجت من السماء وانا ملعون أنا من تمردت علي الملك الاعظم وأخرجت ادم من الجنة بقوتي واقسمت أمام الملك الاعظم أن أجعل ذرية آدم في ضلال الي يوم الدينونه اغويت قوم لوط بالشذوذ وجعلتم يمارسون الفاحشة واسال ابك كيف علمتم واوقعتهم في فخ ممارسة الجنس معي الرجال حين تشكلت أنا وولدك علي هيئة البشر وعلمنهم كيف لي راجل أن ينكح راجل أنا من جعلت بني اسرائيل يقطعون الشجرة التي اختباء بها زكريا رسول الملك الاعظم أنا ثم أنا ملك ملوك الأرض الانس والجن كيف لك أن تعصي امري يا اكتروس
اكتروس : استمعت اليك فاستمع الي جيدا يا من تدعي انك اله وملك انت ملعون في السماء والأرض وكما انت تمردت علي الملك الاعظم أنا تمردت عليك افعل ما تشاء يا لوسيڤر فأنت لا تعني لي شيئا وانا لست عبدا لك بل أنا اكتروس عبدا للملك الاعظم فلتذهب انت وابي الي الجحيم
وفجأة اكتروس في أيده كتاب كبير وحطه علي دماغ ابراكسس وفضل يقراء وابراكسس يصرخ من شدة الالم لحد ما اختفاء جواه الكتاب محبوس بلعنه اكتروس ابنه هجم ايڤرتون علي اكتروس هو ولوسيڤر وبقدرة اكتروس في التنقل بسرعه شديدة قدر يهرب وهو مصاب لي صحراء مصر وهناك قابل الملك زولاء وحكله كل الي حصل بالتفصيل وأنه قدر يحبس ابراكسس حليف ابليس الاول في مخطوطة العزيف وان لزم عشان يخرج لزم يتنفذ عشر امنيات قصاد عشر طلبات


مفيش انسان فينا كامل كل واحد فينا بيدور علي الي نقصه عند حد تاني مش شرط يكون حبيب وممكن يبقا صحاب او ممكن تبقا أسرة تكاملك وتخود بي ايدك ......

نهال : اصحي يا بلال الساعه بقت سبعة عشان تروح المدرسة
بلال : حاضر يا طنط نهال خمس دقائق وهكون جاهز
نهال : أنا عملتلك السندوتشات وهتلقيهم علي التربيزة عشان نزلة أنا وعمك
بلال : تيجو بالسلامة يا طنط
يقوم بلال يغير هدومه ويخود اكله ويروح المدرسة الي كان اصلا بي يكره يروحها اصلا
بسبب التنمر الي بيحصله بس لزم يروح عشان عمه عايزه يبقا حاجه كبيرة يوصل بلال المدرسة معي جرس طبور الصباح الي مكنش بيحب يحضره بسبب انو روتين مالوش لازمة وكان بيطلع يستخبا في الفصل ويقعد لوحده لحد ما الطبور يخلص وصحابه يطلعو


الجزء الخامس تحرير اكتروس

عمر : يا بلبل اخبارك ايه
بلال : تمام يا مايسترو
عمر : مش ناوي تنضم ليا في فرقة المدرسة يا بلبل
بلال : أنا طلبت من استاذ عزت اني انضم ليكو بس هو اختار مدحت
عمر : يعني هو ساب الي ممكن يجبلنا دورة بيبسي وراح يجيب مدحت الي مالوش فيها اصلا
بلال : مش هتفرق يا عمر اقعد بقي عشان ميس مني دخلت اهي
عمري : احا أنا نسيت الكشكول بتاع الواجب داه أنا هتناك النهاردة
بلال : لا ما هي مش هتشوف الواجب النهاردة متقلقش
عمر : ازي داه كل يوم بتشوفه وبتضرب عليه
بلال : اقعد متخفش يا عمر مفيش حاجه هتحصل النهاردة
وتدخل ميس مني الي كانت اكتر حد بيحبه بلال عشان كانت دائما وقفة معاه وغير كده هي بتدي لي بلال درس خاص وتبقا صحبة مرات عمه نهال مني كانت طويلة وعيونها خضراء وكانت بتلبس خمار طويل يغطي جسمها بس الي محدش شافه منهم انا شوفته كانت بتيجي تديني درس وتقلع الخمار لو عمي مش موجود كان صدرها كبير وطيزها مشدودة ومدورة كانت عندها 43 سنة وكانت بيضة زي القشطه دخلت مني الفصل والكل قعد زي الكلب بعد ما كانو بيتريقو عليها عشان الخمار الي هي لبسه
مني : ازيكو يا ولاد النهاردة أنا مش هشوف الواجب بس في شكوى جتلي امبارح من ولدت زميل ليكو مدحت وياسر عملتو ايه بعد المدرسة امبارح
مدحت : خلصنا أنا وياسر ورحنا نتمرن عشان الدورة يا ميس
مني : وبعد ما خلصتو تمرين ايه الي حصل ما بينك وبين علاء
مدحت : حصل انو شتمني عشان مبعرفش العب وقالي انت لولا ابوك كان زمانك بتعيد أولي ثانوي
مني : امم عشان كده مسكته فتحت دماغه انت وياسر علي العموم الاستاذ محسن مدير المدرسة جاي وهو الي هيتصرف معاك مش أنا
وفجأة وبدون سابق انذار يدخل محسن ولد مدحت وزينة وبص لمني بقرف وقلها
محسن : انتي مين عشان توقفي ابني وتوجهي ليه اتهم بانو فتح دماغ زميله
مني : حضرتك داه كلام علاء مش كلامي وتقدر تروح تسأله بنفسك وعشان أنا مسكه الفصل يبقا لزم تخود قرار ضد ابنك
محسن : انتي هتعرفيني شغلي يا استاذة حضرتك متحولة للتحقيق والفصل داه مش هتدخليه تاني ابدا انتي فاهمه
مني : يبقا حضرتك هتلاقي استقالتي علي مكتبك النهاردة
محسن : احسن معرفش بيجبولنا الاشكال دي منين
مني : احترم نفسك يا استاذ محسن الي بينا وبينك لجنة التحقيق لكن تطوال وقلة ادب مش هسمح بيه ابدا
وهنا حصل الغير متوقع أن محسن كان عايز يضرب مني بس لولا أن استاذ عصام وقف لي محسن كان زمانه جايبها من شعرها وحصلت المشكلة الكبيرة الي خلت محسن يتنقال لي مدرسة تانيه ابعد هو ومس مني وانا دخلت فرقة المدرسة الي كان كابتن الفرقة بتعتها علاء
علاء : اهلا بيك يا بلال عمر دايما كان يكلمني عنك ويقول انك بتلعب كويس
عمر : يا علاء لا بيعرف يلعب ولا نيلة داه آخره يوقف جون ومشترك كمان 😂
بلال : داه أنا يا عمر يا كسح يالي سبب في تكسير نص شباب المدرسة
عمر : محدش قالهم يخدو الكورة من قدمي
علاء : بس بس ابوس ايديك منك ليه عايزين نخود الدورة دي الفرق الي نزله تقيله ومحتاج معايا ناس بتجري
هنا بلال بص لعمر وضحك وقال
بلال : احا يعني عمر برايز مش هيلعب
علاء : كمان يعني برايز وسجاير داه انت مش هتفارق دكة الاحتياطي ابدا يا ابن الوسخه
عمر : يعم اسكوت ما انت لو بتشوف الي انا بشوفه هتضرب كل يوم عشرتين تلاته اقل حاجه
بلال : بتشوف ايه يا كس الكلبة انت داه انت اخرك كلبة بلدي وهي الي هتنيكك كمان
عمر : يا علاء سكت ابن الوسخه داه عشان مكسروش هو كمان
بلال : يعم اقعد داه انت كلام وخلاص يا برايز
علاء : بس بس ايه هتضربو بعض وانا واقف
عمر : يعم لا ضرب ولا حاجه كل الحكاية أن مدام اميرة جارتنا بتدخل عندنا بقميص النوم عادي وانا بشوف صدرها وجسمها الابيض زي القشطة وفي مره كان البيت فاضي ومكنش في غير ماما وطنط اميرة وكانو قاعدين في الصالة وأميرة فتحه رجالها وماما بتنتف كس اميرة أنا شوفت المنظر كانت هموت بس الموضع كان عادي بالنسبلهم واني لسه صغير ومراهق
بلال : خخخخخخ يعني تشوف كس ومتركبش داه انت عيال ابن وسخه خليت رقبتي قد زب البرغوت
علاء:😂😂😂😂 احا هي وصلت لزب البرغوت لا أنا كده براه الحوار داه عني
بلال : بس انت هتلعب ازي بدماغك المفتوحة دي يا علاء
عمر : خلاص بقي يا بلال اقفل الموضع داه
بلال : مضربتوش ليه يا علاء
علاء : عشان مدحت جاري وأمه تبقي صديقة لي ماما فا مكنش ينفع اني اضربه
بلال : امممممم يعني هو جارك في البيت خلاص تمام احنا لينا اقعدة عند علاء يا عمر
عمر : خلاصنة يا بلبل بكرة نروحله ولو أن علاء مبحبش يعقد معي حد خالص
بلال: لا متقلقش من هنا ورايح علاء اخونا التالت
علاء : طب تمام يبقا أنا اخلي ماما تعمل غدة حلو عشان اخواتي الي جاين بكرة
بلال : طب يلاه نروح عشان زمان عمي جاه ولو ملقنيش في البيت هيطلع عيني
ومشي التلاته سواء بس بلال كان ناوي علي شر لمدحت وانو هيعرفه ازي يمد أيده علي حد مالوش في المشاكل ومالوش حد في الدنيا بس يشاء القدر أن مجدي عم بلال يطلب منه انو يسافر الواحات معي الشغل عشان مش عايز يدخل حد غريب في شغله وبلال يوافق ويطر انو يسافر الواحات عشان شغل عمه ويرجع
بلال : ايه يا حج مجدي وعمال تقول أنا وانا واخلص سقف برج لوحدي ايه
مجدي : اما توصل لسني يا روح امك هتعرف داه انت عيل خوال
بلال : اشتم اشتم علموك كده في بلدك
مجدي : انت عايز تجلطني اقول عليك ايه بس
بلال : ومين قال إني عايز اجلطك 😂 ممكن ارفعلك الضغط شوية بس
مجدي : هتيلي الحزام يا نهال الخوال داه مش هيجبها لبر النهاردة
نهال : ما اهو تربيتك يا مجدي
مجدي : عارف يا بلال من بعد موت ابوك وامك انت بقيت بالنسبالي كل حاجه وكل الي انا بعمله داه عشانك انت يا بلال
بلال : لزمته اي الكلام داه بس يا حج لولا وجودك انت وطنط نهال كان زماني تربية ملجأ ولا كان زماني نايم تحت كبري بشحت عشان اجيب لقمة اتحرمت من ابويا وامي وانا صغير واتعوضت بيكو انتو
مجدي : بص يا بلال ابوك قبل ما يموت كان مشتري ارض كبيره في الواحات وبني فيها فيلا كبيرة عشان تعيشو فيها بس الموت بقي مش بيستنا حد وعشان كده انت هتسافر النهاردة معي الخشب ومعك الاسطي صبحي عشان يوريك البيت
بلال : طب أنا كان عندي مشوار مهم. بكرة ودورة المدرسة
مجدي : متقلقش يا بلال أنا هعتذر عنك عقبال ما ترجع من السفر هما يومين بس عشان خاطري
بلال : متقولش كده يا بابا داه انت توامر وانا انفذ
أنا هروح اجهز شنطتي عقبال ما صبحي يعدي وحطيلي صنية المكرونة بي البشاميل في الشنطة يا ماما
مجدي : يا ابن الكلب هتكول صنية لوحدك واحنا هنكول ايه
بلال : هتكول كوارع وجمبري 😂😂 ما أنا طلبت اوردر وابقا حاسب انت عليه بقي
نهال : كوارع وجمبري مره وحده انت كانت ناوي علي ايه بكرة بلبل
بلال : يا ستي هو انا محترم ماليش في الكلام داه بس لزم اكول كويس عشان تمرين الجيم
وهنا عم صبحي وصل بلال كان حضر شنطته بس قبل ما يمشي كلم علاء واعتذر وانو مينفعش يسيب الشغل في ظروف عمه دي علاء فهم الموقف وقاله خلاص تتعوض وقت تاني وانتهت المكلمة علي أن بلال اول ما يرجع ها يتعزم عند علاء هو وعمر بس بلال مكنش همه العزومة قد ما همه انو يعلم مدحت الادب وطول الطريق عم صبحي بيتكلم هو وبلال عن الشغل والبيت بتاع أبوه وازي أبوه تعب في انو يبنيه هو وعمه لحد ما وصلو علي الفجر طبعا الناس بدأت تنزل الخشب من العربية وصبحي وبلال راحوا يشوفوا البيت لقي فيلا جميلة قاعد عليها حارس اسمه فتحي من أهل البلد وعايش معاه مراته نسمة وهي اسم علي مسما فعلا نسمة قصيرة عينها لونها عسلي فاتح جسمها كيرفي بس مشدود والي استغربت منه أنها بيضة زي الشمع عرفت بعد كده أن فتحي كان شغال معي عمي في مصر واتجوز نسمة في مصر ولسه معمهش عيال
صبحي : ازيك يا فتحي اخبار المكان هنا ايه
فتحي : بخير يا حج صبحي ومين الاستاذ الي معي حضرتك داه اول مراه تيجي من غير الحج مجدي
صبحي : داه بلال يا فتحي ابن الحج ابراهيم
هنا فتحي اتلعسم في الكلام
فتحي : يا باشاء الي ما يعرفك يجهلك الحج مجدي صحته عمله ايه
بلال : تمام هو مشغول شوية في شغل في القاهرة
فتحي : استريح يا بلال باشاء عقبال ما نسمة مراتي تنضف الفيلا
بلال : مالوش لزوم يا فتحي أنا هشوف البيت علي طبيعته
دخل صبحي وبلال وفتحي وكانت الأرض نضيفة وفي انتريه كبير في نص الفيلا وكانت مليانه عفش داخل بلال يبص في الاوض لقي الاوض كلها نضيفة بس وهو بيبص في اوضة لقي قميص نوم احمر قطعتين ولقي توبس مركونين في الدولاب بلال حس بحاجه غريبة بتحصل في البيت داه عمل نفسه مشفش حاجه ورجع وقرار انو يعد اسبوع يغير جو ودخل الليل عليهم وبلال قاعد في أوضته لحد ما حس بقشعرة غريبة عارف بعديها أن في جن في المكان داه شد بلال البطنية ونام بس في نص الليل سمع صوت غريب بيقوله اصحي يا بلال فاق بلال مفزوع ملقاش حد خرج يشرب سمع صوت جاي من الاوضة الي لقي فيها قميص النوم والتوبس راح اتسحب وحده وحده لحد ما وصل قدم اوضة النوم وسمع صوت
نسمة : اه براحه براحه
فتحي : انتي لسه شوفتي حاجه يا شرموطة داه أنا هفلقك نصين قوم يا راجل يا خوال دورك جاه
شخص : هتتفلقي يا بنت الوسخه داه أنا هفشخ كسك الاحمر داه
فتحي : وطي صوتك يا راجل يا عرص الخوال لو صحي هيودينا في داهيه
وهنا بلال عرف أن فتحي ديوث وصبحي بينيك مراته قدمه بس الي بلال مش هيعديه انو اتقال عليه خوال وخيانتهم للامانه الي سابها عمو ليهم
رجع بلال اوضته وهو بيفكر يعمل ايه معهم بس اول اما دخل لقي كتاب علي سريره كتاب غلافه حديد ولونه اسود قرب نحيت الكتاب وفجأة الكتاب اتفتح لوحده بس بلال مكنش خايف لأن من صغره وهو بيحب يسمع عن الجن والعفاريت قرب نحيت الكتاب عرف انو مش كتاب بشر لانو كان معمول بجلد حيوانات وهنا مسك الكتاب وابتداء يبص فيه كتاب باللغة اللاتينية فتح الترجمة وبدأ يحاول يترجم نصوص الكتاب لحد ما لقي طلسم تحضير الخادم اكتروس وابتداء يقراء بكل عزم وشجعه لحد ما ظهر قدمه قط اسود كبير عيونه حمراء وبص لي بلال مكنتش أتخيل أن بشري ينقذني
بلال :انقذتك ازي وانت اكتروس الي مذكور في الكتاب ولا لا
اكتروس : أنا اكتروس ملك ملوك القبيلة السوداء وانت انقذتني من ايد حامل النور
بلال : يسلام انا انقذتك ازي
اكتروس : دي حكاية طويلة وصرعات داخل عالم الجن ومفيش بشري لزم يعرف عنها حاجه
بلال : طب أنا
اكتروس : متكملش يا بلال أنا عارف انت مين
بلال : وعارف اسمي كمان
اكتروس : أنا عرفت عنك كل حاجه من ساعت ما اقعدت قدمك يا بلال
بلال : من الواضح انك تعرف اصلي وفصلي
اكتروس : وعارف انت بتفكر في ايه وانا هساعدك زي ما ساعدتني
بلال : طب اعمل ايه معاهم
اكتروس : من هنا ورايح أنا هسكن جواك هبقاء جزء من روحك ومفيش لا جن ولا بشر يقدر يحس بيا غيرك انت حتي لو كان اعتي ساحر في الدنيا
بلال : هتعيش جوايا اقصدك هتلبسني يعني
اكتروس : مش بالظبط كده بس انا هخلي روحي جزاء من جسمك ومفيش حد هيقدر يحس بيا وانا عايش فيك
بلال ساعتها عرف ان كده هيعرف يادب فتحي وصبحي ازي ويعدي اليوم ويطلع الصبح
فتحي : ازيك يا بلال باشاء ياريت تكون نمت كويس
بلال : أنا نمت زي القتيل قولي يا فتحي صبحي فين
فتحي : صبحي راح يشوف الشغل وهيرجع علي بلليل يا بلال باشاء في
بلال : طب أنا عايز اكول جمبري وكوارع يا هتعرف تتصرف
فتحي : يالهوي داه انت تطلب وانا اجبلك يا باشاء حالا اخلي البت بسمة تنزل تجبهم من السوق
بلال : قولي يا فتحي هو السوق بعيد عن هنا قد ايه
فتحي : السوق بعيد عننا يا باشاء يجي ساعة رايح وساعه جاي
بلال : طب مش عيب تخلي مراتك تروح مشاور زي داه وهي ست لوحدها
فتحي : ما أنا اقعد عشان اخدمك يا باشاء
بلال : لا روح انت وخلي مراتك مستريحة وعايز الجمبري يكون جامبو امسك فلوس اهي عايز انضف حاجه يا فتحي وخالي الباقي علشانك يا
فتحي: هواء يا باشاء بت يا بسمة أنا رايح السوق وراجع
بسمة : ماشي يا فتحي تيجي بالسلامة وهتلي معاك طلبات البيت عشان مفيش حاجه تتطبخ ولا تتعمل
فتحي : ماشي
بلال : وهتالي معاك علبة سجاير ملبور يا فتحي
فتحي : حاضر يا باشاء هو هتلاقي كل حاجه عند حضرتك
اطمنت ان فتحي مشي وبسمة لوحدها جواه وهنا اكتروس قالي
اكتروس : الي بتفكر فيه يا بلال سهل جدا تعمله بس هل هتنجح خطتك في انك تسيطر علي التلاته
بلال : هعرف يا اكتروس امال أنا دخلت بدرس برامجة ليه وانا في السن داه
ودخل بلال الفيلا ونده علي بسمة الي كانت بتغسل ولبسة عباية سوداء مقسمه جسمها كله وكان باين انها مش لبسة حاجه تحتها
بلال : بسمة عايز امسح الاوضة دي وانضفها عشان في عصير ادلق هنا
بسمة : عيني يا بلال باشاء هجيب الجردل واغير هدومي وجايه لحضرتك
بلال : طب ماشي بسرعه بس عشان في دبان هنا كتير
وراحت بسمة اتاخرت شوية بس جات ولقيتها لبسة عباية زرقاء طيزها هتضرب منها
بسمة : معلش كانت بلبس بس عشان هدومي التانيه اتبلت عشان مبردش
بلال : ولا يهمك يا بسمة يلاه عشان اتخنقت من الدبان الي راكب فوق بعضه داه
بسمة : هههههه ما يركب يا باشاء عقبال ما تركب انت كمان
بلال فهم أنها جاية تتناك وعمله حسابها وابتداء بسمة تمسح وتفلقس قدم بلال وبلال يهيج عليها لحد ما وطت تمسح تحت السرير والجلبية اتقطعت من عند طيزها وهنا بلال انتهز الفرصة ونزل
بلال : الجلبية اتقطعت يا بسمة
بسمة : عادي يا باشاء اهي حتي تهوي علي طيزي
بلال: طب استني بقي كده
وقام مكمل علي بقية الجلبية وهي مفلقسة وبتمسح تحت السرير وقام مطلع زبو كان طوله 19 سم وتخين وكان خلاص وقام رشقه في كسها وهي قامة مصوته
بسمة : اه زبك خرمني يا بلال واحده واحده
بلال : انتي لسه شوفتي حاجه يا لبوة
بسمة : دخله كله مش قادرة نيكني اكتر اه اه اه
وهناء بلال فكر يديها درس عمرها ما هتنساه وقام مخرجها من تحت السرير وقلها مصي يا وسخه فضلت تمص ووتعصر في زبه لحد ما جابهم في بوقها وهنا اكتروس قرار انو يخلي بلال عنتيل الليلة وبلال مبسوط جدا وقام مقعلها الجلبية وهنا شاف جوز بزاز يحلف بيهم طول عمره مدورين والحلمات لونهم اسود وواقفين ورا شايلها من رجلها وخلي فتحت كسها علي زبه وفضل ينيك فيها ويرزع وهي امممم مش قادرة كفايا كفايا كسي مش قادره اه اه اه براحه براحه هموت يا بلال مش قادرة بلال بكل ثقة عشان جوزك العرص يقول عليا خوال
بسمة : كفايا ابوس ايدك كسي مش قادرة هتفشخ نصين ارحمني اه اه اه امممممم
بلال : ها أجبهم في كسك خلاص اهو
بسمة : اه هاتهم في كسي برد النار الي فيه امممم مش قادرة نيكني جامد كسم فتحي الخوال
وفضل بلال ينيك فيها علي الواضع داه نص ساعه من غير ما يتعب وراح حططها علي السرير ونيمها علي بطنها ورفع طيزها لفوق وفضل يحكه في كسها ويدخل رأسه في طيزها وهي اممم مش قادرة ارحمني يا بلال نيكني وبلال طبعا من غير استأذن ام راشق زبه كله في طيزها وهنا اغم علي بسمة من شدة الوجع رجع فتحي لقي بسمة نائمة في اوضتهم ومش باين عليها حاجه
فتحي : يا بلال باشاء أنا جبت طلبتك كلها اهي
بلال : برافو يا فتحي أنا طلبت من بسمة تيجي تمسح الاوضة عشان العصير الي اتدلق وغابت ومعرفش راحت فين
فتحي : لا هي نايمة تحت شكلها تعبانه يا بلال باشاء
بلال : لا الف سلامة سبها ترتاح وحط الاكل هنا
فتحي : امرك يا باشاء لو احتاجت حاجه اندهلي بس هتلقيني قدمك علي طول
بلال : تسلم يا فتحي
خرج فتحي راح علي اوضة بسمة وفوقها وهنا بسمة بصت لقت نفسها في اوضتها ولبسة العباية السودا
بسمة : أنا جيت هنا ازي
فتحي : انتي ممسحتيش الاوضة لي بلال باشاء ليه
بسمة : ازي أنا كانت بمسحها والجلبية كانت مليانه مياه ونزلت لبست الجلبية الزرقاء وطلعت تاني
فتحي : ازي بقي وانتي لبسة الجلبية السوداء
بسمة : بلال نكني يا فتحي ولو مش مصدق الجلبية الزرقاء هتلقيها مقطعوة من علي طيزي
فتحي : الجلبية الزرقاء سليمة اهي شكلك عايزة تتناكي يا شرموطة
بسمة : يا فتحي صدقني بلال فشخني حتي شوف كسي اهو
وترفع بسمه الجلبية وكسها محمر ومنفوخ وفتحي يهيج عليها بس كل ما يجي يدخل زبو ينام تاني لحد ما قالها هاتي طيزك بسمة بعصبية ايون شوف طيزي اخر حاجه فكرها انو دخل زبه كل في طيزي مراه واحده وتفلقس لفتحي يشوف طيزها يلقي خرم طيزها مقفول قالها
فتحي : احا انتي عايزة الواد ينيكك ولا ايه يابسمة
بسمة :طب أنا عايزة اتناك مش قادرة كسي حرقني هموت يا فتحي
فتحي : كل اما اجي ادخل زبي ينام
بسمة : اتصرف هات خياره حطها في كسي مش قادرة يا فتحي
فتحي : اهي اكبر خياره
بسمة : حطها كلها مش قادرة كسي وجعني اه اه امممممم عايز اتناك من بلال عايزه يفشخني
فتحي : أنا أظهر كده شكلي عايز اتناك أنا كمان طيزي بتكولني يا بسمة
وهنا خرج فتحي وطيزه عمله تكله ومش عارف يعمل ايه رجع لبسمة قالها نفس الخيارة حطيها في طيزي مش قادر هموت بصت بسمة وقالت
بسمة : لا أنا هطلع لي بلال مش قادرة وانت خوال بتفكر في طيزك عايز تتناك
فتحي : خوديني معاكي
وخرجوا الي اتنين راحوا لي بلال جري وفتحي ينده
فتحي : يا بلال باشاء الحقني مش قادر طيزي بتكولني رايحني ونيكني ابوس ايدك
بسمة : وانا كمان يا بلال ابوس ايديك كسي هموت ارحمني الخوال داه مش عارف يريحني
هنا ضحك بلال وقال مش أنا خوال يا فتحي جاي ليه
فتحي : يا باشاء أنا الي ستين خوال ابوس ايديك رايحني ونيكني وبسمة اهي يكش تخلي كل الواحات تنيك كسها بس رايحني أنا
بلال : لدرجدي انت عرص وخوال عشان تخليني انيك مراتك واريحها مكانك
فتحي : اه أنا عرص وخوال بس رايحني ابوس ايدك
وهنا قرار بلال انو ينتقم للي سمعه ساعتها فلاش باك
فتحي : أنا بحط زيت خروع لي مجدي باشاء في الاكل كل ما يجي هنا يا صبحي
صبحي : جدع يا فتحي مش عايزو يجيب عيل يشيل الجمل بما حمل احنا لينا نصيب في الأرض والفيلا دي
فتحي : بس بلال هنعمل في ايه
صبحي : بلال داه عيل بشخه آخره هنرميه في الشارع هو وعائلته بس كل حاجه بالعقل
بسمة : بلاش الواد شكله غشيم ولو عرف مش هيرحم حد فينا
صبحي : علي نفسه بطلقة واحده اخلي يودع كل حاجه
فتحي : داه انت شيطان يا صبحي بس انت خلصت التوكيل ولا لسه
صبحي : لسه مستني أمضت مجدي وساعتها هخلي كلب ذليل
بلال افتكر كل داه وبص لفتحي وقاله
بلال : هتلي خرزنه يا فتحي بسرعه
فتحي : هواء حاضر
بسمة : انت ناوي علي ايه يا باشاء
بلال : مش انتو عايزين تتناكو يبقا علي طريقتي مش طريقتكم
فتحي : الخرزنه اهي يا باشاء
بلال : حلو اوي شايف الحبل الي هناك داه خلي بسمة تربطك بيه ونام وفلقس علي السرير
بسمة : اطلع يا خوال يلاه وصدر طيزك لي العنتيل الي هيفشخنا
وهنا بلال جاب الخرزانه ونزل ضرب علي طيز فتحي لحد ما خلها تجيب ددمم وفتحي بيموت ومش قادر يتنفس من اللزقة الي محطوطه علي بوقه وقام جايب بسمة وربطها بحبل وهنا كانت المفاجأة



الجزء السادس صراع علي حافة الجحيم

ولما أخذ لوسيڤر العهد بي ضلال ذرية آدم وبث الفساد في الأرض ارسال الملك الاعظم رجالا ي يحاربون فساد لوسيڤر في الأرض....
الدنيا مش دايما لحد وافتكر أن كما تدين تدان
الشهوة اخطر حاجه موجودة علي وجه الارض شهوة المال شهوة السلطة واخطر حاجه شهوة الجنس.
الجزاء الي فات حصل في أحداث كتيرة وظهرت شخصيات جديدة بس قبل ما ابدا احب اقول كلمة خلي الجنس اخر حاجه تفكر فيها مش هحرق بقيت الأجزاء بس الي جاي ....
وقفنا عند بلال لما اكتشف خيانة صبحي وفتحي وبسمة لعمه وازي اكتروس خله ينتقم منهم اشد انتقام بس المفاجأة أن في صراع تالت داخل في القصة عشان تبقا اكتر واقعيه وافتكر أن أول شيطان مارس الشذوذ بجسم بشري كان لوسيڤر الرجيم لقوم سدوم الي هما قوم لوط
بلال : تعالا يا صبحي متخفش
صبحي : مكنتش متوقع انك بالذكاء داه يا بلال لي شاب لسه مكملش 16 سنة
بلال : لا توقع يا صبحي لاني مش اي حد
صبحي : عرفت متاخر يا بلال للاسف بس اكتروس ميقدرش يقصر عليا بقدرته الجبارة في إخضاع البشر لي لعنته
هنا كانت الصدمة لي بلال وصدمة لي الكاتب وصدمة للي بيقرو الرواية وهنا تبدأ أحداث جديدة
صبحي : مهما عرفت وشوفت يا بلال مش هتيجي نقطة في بحر علمي
بلال : لا أنا لسه قدمي طريق طويل بس انت راجل بره وراجل جوه
صبحي : يعالم مين فينا يعيش ومين فينا يموت قبل التاني
وهنا ظهر اكتروس بصورته الحقيقة لي صبحي وجسمه مكون من اربع اجناحه وأنياب مدببة وقرون حادة خلي فتحي وبسمة يغم عليهم من شدة الرعب معي ظهور اخطر جنود لوسيڤر
اكتروس : اللعبة بقيت ممتعه اكتر يا صبحي
صبحي : اكيد يا اكتروس مكنتش اتواقع انك تنقل قوتك لي بلال
اكتروس : الخاين لزم يتعقب يا صبحي ولا سيربنت مقلكش كده بس عارف ايه الي مستغربه أن سيربنت راس الافعي يكون موجود جواك انت
صبحي : احنا كل الي يهمنا يا اكتروس خروج المهدي المنتظر يا اكتروس
اكتروس : قصدك المسيح الاعور مفيش مهدي هيظهر في الأرض يقول أنا الملك الاعظم اتبعوني
صبحي : داه بالنسبة ليكم انتو يا معشر الاسلام أن المهدي هيظهر عشان يحرركو من الظلم والفساد بس احنا عارفين أن احنا أسياد الأرض وبقيت البشر عبيد لينا
بلال : احنا مش عبيد لحد غير الملك الاعظم يا صبحي انتو الي مفكرين أن كل حاجه في الكون بتعتكو ولو دورت علي اي فساد في الأرض هيبقا انتو السبب فيه
اكتروس : بس غريبة يا سيربنت انك تسيب ملوك وأمراء العالم وتيجي هنا
وهنا يبدأ يتكون صورة سيربنت بصورة افعي ودي صورته الحقيقة وعلي وصف كل الي شافوه
سيربنت : انت اتكلمت كتير يا اكتروس وخيانتك لي حامل النور أعظم خيانه حصلت في عالم الجن
اكتروس : اذي بتقول اكبر خيانه وهو أول وحد يتمرد علي الملك الاعظم
سيربنت : لوسيڤر العظيم من المنذارين يا اكتروس مش هتعرف تقتله
اكتروس : ومين قال إني عايز اموته نهايته هتبقا ابشع نهاية في اخر الزمان وهيركع عند قبر ادم بالعافية
سيربنت : نحن ابناء الجحيم يا اكتروس لماذا تهتم بي أمر هولاء الغويم
اكتروس : ومين قالك أن هما عبيد يا سيربنت احنا الفرق كبير بينا وبينكم
صبحي : مش داه موضعنا يا اكتروس ددمم بلال مطلوب من حامل النور
اكتروس : عشان تخود بلال يا صبحي انت وسيربنت لزم تقتلني وسيربنت قوته في بخ السموم في افكر البشر للاسف كانت متوقع أن لوسيڤر هيبعت حد اقوي من سيربنت بس هو عارف ان عفريت سليمان موجود واخترك انت عشان بتقدر تخترق عقول البشر وعشان عفريت سليمان **** عمره ما ها ياذي بشر
صبحي : عفريت سليمان القصص الخرافية الي كنا بنضحك بيها علي اطفالنا عشان يناموا
سيربنت : ما تتغراش يا صبحي عفريت سليمان قوته لوحدها تقدر تمحي مملكة من الجن واكيد لوسيڤر مش هيحب انو يدخل في حرب ضد جيش سليمان من الجن الي مستني الحرب الكبري بينا وبينهم
وهنا يظهر إعصار شديد في الأرض ويقرب نحيت الفيلا ساعتها حس سيربنت بخطر كبير بيهدد عرش لوسيڤر والماسونيه
علاء : هو بلال قال يومين وهيرجع ليه قرار انو يطول قاعدته هناك
عمر : مش عارف يا علاء بس حاسس ان بلال لقي شوية نسوان هناك ومدور النيك فيهم
علاء : يا اخي انت شايل زبك علي كتفك احا امال لو عندك عشرين سنه كانت عملت ايه
عمر : كانت هدور النيك فيكم 😂😂😂
علاء : بس تعرف أن بلال شخص طيب اوي
عمر : انت ها تعرفني علي بلبل داه جاري بس نصيحه بلال زعله وحش اوي ميغركش انو هادي طول الوقت لما بيقلب ممكن يكول اي حد يوقف قدامه
علاء : ياااه ايه هو غبي أوي كده
عمر : بلال محدش يستهتر بيه وكون أن بلال قربلك داه في حد ذاته هيعمل مشكله لمدحت
علاء : هيعمل مشكلة لمدحت ازي يا عمر
عمر : بلال معور مدحت وياسر لوحده قبل كده وكون أن هو يسيب مدحت يخود مكانه ويبلطج عليك دي هتخلي بلال يفشخ مدحت تاني
علاء : احا ضرب الي اتنين وعورهم لوحده
عمر : يعم هو انت ليه مش مقتنع مش ملاحظ دايما أن مدحت لما بيجي يغير هدوم التمرين بيبقا لفف رابط ضغط علي وركه من فوق
علاء : احا هو عوره فين بالظبط
عمر : قصادك تقول مسبش ايه معورش في التوته
يمشي علاء عمر وهنا مدحت يقرار انو يعمل اغبي حاجه في حياته
مدحت : رايح فين يا خوال
علاء : انت بتكلمني أنا يا عرص
عمر : مدحت احنا مش عايزين مشاكل اتكل علي بيتك انت وياسر احسنلك
مدحت : اه سمعت أن الخوال بتعكو ساب المدرسة
علاء : هو حرقك اوي كده يا مدحت مكنتش اعرف ان بلال غشيم اووي كده
وهنا قرار مدحت يتنقم من عمر وعلاء بسبب الي بلال عمله فيه ........


الجزاء السابع

في قديم الزمان أحداث المعركه الكبري بين الجن والانس وصراع دائم الي نهاية الزمان هزيمة لوسيڤر في المعاركة الكبري التي دارت بين الجن والانس وحتي هذه اللحظة لوسيڤر يجمع أعوانه لحرب اخر الزمان....
وقفنا عند مدحت لما حب يخود حقه من بلال بي ان هو يضرب علاء وعمر بس الناحية التانيه كان الموضع اكبر من مدحت وعلاء وبلال الاعصار هيدمر البيت بس اكتروس باين عليه الهدوء
سيربنت: كيف هذا
اكتروس : أنا لو منك اهرب قبل ما يجي يا سيربنت
بلال : في ايه يا اكتروس الاعصار هيدمر البيت يلاه نهرب
اكتروس : اهداء يا بلال داه مش إعصار
بلال : اومال ايه داه يا اكتروس
سيربنت : ازي قادر يوصل لي هنا
اكتروس : كده انت مش هتلحق تهرب انت وصبحي يا سيربنت
صبحي : احنا مش هنهرب من هنا غير وبلال معانا
سيربنت : اخرس يا غبي
هنا علامة الخوف بانت علي سيربنت وفي نفس الوقت الاعصار وقف بس حصل حاجه غريبة ظهور كائن في زواية الاوضة اصلع الرأس عنده قرنين اكبر من قرنين لوسيڤر نفسه عنده ٨ جناحات وسنانه مش سنان لا دي سكاكين علي شكل اسنان وبص لسيربنت وقال ....
هنا مدحت حب ينتقم من بلال علي الي عمله فيه ورفع مطوة وحب انو يعور عمر وعلاء عشان يبقا خد حقه
علاء : انت شكلك مش عايز تجبها لبر يا مدحت يا تستهل الي هيجرالك
مدحت : كسمك علي كسمه محدش يقدر يهز شعره من طيزي
عمر : 😂 قصدك طيزك الي بلال شرمهلك
علاء : احا انت بتهظر واحنا بنتخانق كمان
عمر : يعم داه هلس وبلونه فضية ولاه زينة البطل عمله ايه
مدحت : خخخخخخ مالك بي اختي يا معرص
عمر : اصل بلال بعتلها فيديو وانت العيال بتنيكك وزمانها شافته يا خوال
مدحت : احا ازي
عمر : زي السكر في الشاي يا كسمك امشي عشان ورحمة جدي هنيكك في وسط الشارع
مدحت : احا ازي وفين ومين الي صورني
ورح مدحت يجري زي المجنون عشان يشوف الفيديو الي اتناك فيه والناحية التانيه بلال واكتروس وسيربنت وصبحي معي إخطار كائن من الجن
سيربنت : مفيش مفر من المواجه يا صبحي
صبحي : مين داه
سيربنت : داه قادر يدمر مملكة جن بحلها لوحده قائد جيوش مملكة الجن صخري
اكتروس : كويس انك عارف يا سيربنت هو قادر يعمل ايه وانا حذرتك
سيربنت : هتندم يا اكتروس علي الي انت بتعمله داه كله
بلال : يلاه يا سيربنت زي الجن الشاطر سيب صبحي وامشي عشان اكمل تعزييب فيهم
اكتروس : نفذ يا سيربنت والا لو انت بايع روحك هتوقف قدم صخري
سيربنت : أنا همشي وصبحي بقي كارت محروق بالنسبة لينا بس افتكر أن هنتقبل تاني وساعتها همحيك من علي وش الدنيا
بلال : بتهيلي وضعك ميسمحش للتهديد يا سيربنت
صبحي : انت بتتخلي عني يا سيربنت
سيربنت : نفسي ثم نفسي يا صبحي انت كانت عبيط لدرجة انك صدقت انك هيبقا عندك نفوذ وشهرة
صبحي : يعني كل داه كان كدب
سيربنت : مسكين يا صبحي اشوفك في الجحيم
وهنا بيختفي سيربنت ويهرب بروحه بعيد بس كان في ضيف متابع في صمت من غير ما ينطق ولا حرف وبص لي اكتروس وقال
صخري : الولد داه مهم ليهم جدا يا اكتروس الوحيد الي بيملك فصيلة ددمم Oh من بين ستة في العالم كله
اكتروس : دي الفصيلة النادرة من سلالة اصف
صخري : ايون يا اكتروس مفيش غيرو هو الوحيد دلوقتي محتاجين دمه
اكتروس : لزم بلال يختفي عن عيونهم
صخري : لا بس انا همشي وهنتقبل تاني يا اكتروس ابواب الحرب علي وشك البدا
اكتروس : يبقا لزم نخود حذرنا يا بلال
بلال : اول مرة اعرف فصيلة دمي يا اكتروس
اكتروس : عشان كده انت لزم تختفي عن أنظارهم
بلال : بقولك ايه صحي الناس دي عشان اكمل الحفلة وانت يا صبحي باشاء جنب اخوتك يلاه
صبحي : ارحمني يا بلال ابوس ايديك أنا زي ولدك
بلال : ابويا مش راجل خوال بيمشي وراء الشيطان اربطه يا اكتروس
هنا اكتروس بسرعه البرق ربط صبحي وخله يفلقس والتلاته جنب بعض صبحي وفتحي وبسمة
بلال : ارجع مكانك بقي يا اكتروس عشان اصفي حسابي
اكتروس : صباحية مباركة يا عريس
اختفاء اكتروس ورجع وابتدا فتحي وبسمة يفوقو بس بلال كان ليه خطة في تعذيبهم مش هينسواها طول حياتهم جاب الكلب الي بيحرس الفيلا
بلال : دلوقتي قدمكو حل من الاتنين يا أنا انيكو يا رعد هو الي ينيكو
بسمة : ابوس ايديك يا باشاء كسي مموتني ارحمني
فتحي : هنعمل كل الي انت عايزه بس سبني يا بلال باشاء ابوس ايديك
بلال : مش كانت جاي وعايز تتنك يا فتحي وانا هنولهلك بس مش مني اكتروس أنا عايز رعد يتعلم ينيك بني ادمين
اكتروس : امرك يا بلال
بلال راح نحية صبحي وقلعه هدومه ونزل ضرب علي طيزها بالخرزنه لحد ما كان هيموت منها
بلال : يلاه يا رعد وري فتحي شطارتك في النيك
وهجم رعد علي طيز فتحي بزبه الرفيع وفضل ينيك في فتحي وفتحي يصوت كفايا يا بلال ابوس ايديك بلاش رعد
بلال : اكتروس عايز زب رعد يبقا عرضه سبعه سم
اكتروس بضحكه خبيثه داه جزاء الخيانه يا فتحي وبقي زب رعد عرضه فشخ طيز فتحي وخلها تجيب ددمم هنا بلال قرار انو لزم يشارك رعد حفلة النيك ورح لي وفضل يلحس في كسها وبسمة مش قادرة دخله دخل زبك في كسي يا بلال هموت وبلال بيلحس في كسها زي المجنون وهنا كان اكتروس ظهر بهيئة بشرية قدم بلال
بلال : ايه يا اكتروس الشوق جابك لصبحي ولا ايه
اكتروس : الي سيربنت يمشي معاه يبقا اكيد مارس الشذوذ معاه بس انا غير سيربنت خالص
بلال : ازي يا اكتروس
وهنا اكتروس طلع زبه وكان طوله 57 سم وضحك وقال الحاجه الوحيدة الي ورثتها من ابويا طول زبه مش خسارة فيك يا صبحي
بسمة شخرت اول ما شافت زب اكتروس وقالت بلال لا متخليش اكتروس ينكني هيفشخني ابوس ايديك رد بلال بكل ثقة متقلقيش داه لصبحي مش ليكي فتحي كان بيعافر بس خلاص استسلم لي رعد وبقي يقوله تربيتي طمرت فيك يا رعد نيك طيز فتحي افشخني يا رعد أما صبحي فكان اكتروس مجهزه الي هو بيتمتع وهو بيتناك وهنا بقي أنا قرارت ابضن عليهم يدخل المؤلف
بلال : احا بقي انت قرفني وانا كبير وانا صغير كمان
اكتروس : عينه بتدق شرر يا بلال شكله هينيكك انت اجري
فتحي : آخرته تخلي كلب ينكني طب الناس هتقول ايه دلوقتي
صبحي : وبعدين انا راجل كبير مش حمل بهدلة تخلي اكتروس طول زبه ،57 سم خخخ داه لو دخل ربعه هيفشخني يا ابن الوسخه
المؤلف : ايه يا بسمة معندكيش حاجه تقوليها انتي كمان ما اهي زاطت بقي
بسمه : امممممم براحه يا بلال سبني اتناك بمزاج يا راجل يا علق
المؤلف : ماشي ماشي نقفل الفصل بقي عشان تعرفوا اني مبرحمش بلال زبه بقي 5 سنتي
بلال : احا بقي يعم اقتلني احسن بدل العذاب داه شيلو من عليا
اكتروس : انت حبيبي يا ابو التأليف ايون أنا صحبك
المؤلف : لا متقلقش مش هعمل معاك حاجه ارجع لعالم الجن يا كلب والاه هخلي صبحي يركبك والجمهور ما هيصدق
اكتروس : بس بس اطير أنا
بلال : احا بتبعني يا اكتروس
اكتروس : يعم اسكوت بدل ما يقلبني كلبة بلدي ويخلي رعد يركبني معطلكش
المؤلف : اهو باعك يا بلال 😂😂
بلال : كل حلافاك خانوك يا ريتشارد
المؤلف : اخشع يا كلب داه انت غلبت امي طول القصة وعملك بطل وبتاع استنا بقا أما اقفل الجزاء علي بتعاك
بلال : احا زبيييييييي اتقطع
عشان تبقي تطوال عليا يا علق ارجع مكانك عشان اقفل الفصل بالنصيبة الجديدة
بلال : احا هو في نصايب تاني
المكان محفل ماسوني في مدينة روما يدخل شخص لبس بلطو اسود مغطي وشه بقناع جلد ويقعد علي ركبته ويقول مولاي سيربنت فشل في انو يجيب ددمم الولد يرد ويقول يبقا مفيش حل غير خروج ابراكسس.......


الجزء الثامن

في حاجات الإنسان بيعمي نفسه عنها ومالوش انو يتدخل فيها عالم الجن مزعج وتأكد أن اي حاجه هقولها هنا حقيقة لان الايام ها تثبتلك أن في أمور خفية في الواقع مينفعش حتي تتكلم فيها أنا كاتب القصة هحكي حكايتي كاملة معي عالم الجن والي حصلي وازي اتحولت من شاب كان زبير بمعني الكلمة لي واحد اخر حاجه يفكر فيها الجنس وكل كلمة ها اكتبها في القصة الجاية وغلاة ابني حقيقة 100% انتظروا قصتي أنا واسمها بدون عنوان ......
في نظام بيحكم العالم الجديد الي احنا بنعيشه عايز تصدق صدق عايز تدور وتعمل سيرش وتتاكد من حقيقة كلامي اتاكد بس الي هيتكتب في الجزاء داه واقع مفروض علينا ......
😈الشيطان يحكم 😈
في الجزاء الي فات اخر سطر كتبته ذكرت في الماسونية وازي سيربنت فشل انو ينفذ مهمة خطف بلال لي تحرير المهدي الدجال بس احب اوضح نقطه في فيلم اسمه Eyes Wid Shout it الفيلم داه ممنوع من العرض قصة الفيلم جميلة وكتب حاجت من الي شوفته في الفيلم داه في الجزاء داه لانه بيكشف حقيقة النظام الجديد.....

سيربنت : مولاي لوسيڤر
لوسيڤر : أعلم ما ستقول يا سيربنت لقد ظهر صخري مرة أخري
سيربنت : ولكن سيدي جيش سليمان من الجن اختباء في أماكن لا نعرفها نحن الجن والشياطين الآن كيف يظهر صخري بهذه السرعه
لوسيڤر : لان صخري هو القائد الاول للجيش جميع الجن حتي نحن الشياطين نخاف أن نظهر في حضوره
سيربنت : هل لا ذل يحتفظ بقوته حتي هذا الوقت
لوسيڤر : وأكثر يا سيربنت فا هو يستمد قوته من كتاب محمد لولا أن جعلني الملك الاعظم من المنذارين لكنت الان اتعذب في قاع الجحيم صخري لن يحارب يا سيربنت هو فقط سيمد يد العون والمساعدة حتي لا تفتح البوابة مرة أخري
سيربنت : ولكن هل هناك من هو أشد من صخري
لوسيڤر : في الأرض من الجن لا ولكن النور الابيض اقوي بكثير
سيربنت : اتقصد خادم الوحي والثلاثة الآخرين
لوسيڤر : أجل يا سيربنت فا أني اتذكر حتي الآن كيف عذبو قوم لوط أشد العذب هولاء الثلاثة
سيربنت : نحن اخير أهل الأرض يا سيدي سنعيش امدا طويلاً حتي نحرر ولي عهدك اومهدي الأرض
لوسيڤر : أجل يا سيربنت لقد اقترب موعد خروجه لقد رأيته يكبر أمام عيني حتي عبر البحر معي قوم موسي وفتنهم في دينهم وحينها أمر الملك الاعظم بحبسه في جزيرة راس الثعبان لحين يأذن بخروجه
سيربنت : سيدي لماذا لم تسجد لي ادم كما فعل النور الابيض
لوسيڤر : كبريائي يا سيربنت لقد غرتني نفسي لاني كانت أنا الوحيد الذي رفع للسماء من الجن فا لقد خلقني الملك الاعظم مخيران لا مجبر علي عبادته واعلم أن وعد الملك الاعظم حق ولكن هدفي في الأرض افسدها حتي يحين موعدي الذي كتبه الملك الاعظم لي هيا يا سيربنت اتباع خليفتي ينتظرونا الان..
طبعا الناس بتفكر دلوقتي هو مين ابن الشيطان الي عبر معي موسي وفتن بني اسرائيل هو أعظم فتنه في الأرض
طبعا لوسيڤر راح هو سيربنت مكان اتباعه الي هو الغابة البهوامية في وجود عدد كبير من من البشر الي هما مسيطرين علي العالم بما فيهم عائلة روتشيلد الي بي تتحكم في البنك المركزي الدولي بناسبة أسهم 52% وداع يديهم حق السيطرة علي كل الدوال المديونه ليهم غير الشروط والاتفاقات الي بتحصل ودي بتسبب دمار للدولة الي بتخود قروض منها اظن انت فهمت اللعبة القذرة الي بتحصل وانت مش واخد بالك بوش الأب والابن من اتباع الماسونية من الناس الي قدرة تدمر دوال عربية كتير وكان بوش الأب في الماسونية من أصحاب الدرجة 33 الي هما اسما طبقة للماسونية اظن انت فهمت بلدك بيحصل فيها ايه دلوقتي !
نرجع لي بلال بعد ما عذب فتحي وصبحي وبسمة بي ابشع طرق الجنس قرر انو يعمل حاجه غريبة فيهم
بلال : أنا زهقت من النيك يا اكتروس
اكتروس : عندك فكرة جديدة نعملها
بلال : بصو بقي انتو كانتو عايزين تسروقو فلوس عمي وتخدو كل حاجه واديكو وقعتو ومحدش سما عليكو هنلعب لعبة بسيطة بين فتحي وصبحي والي هيخسر هيتقطع زبه اما بسمة فا ها يبقا ليها لعبة بينها وبين الكسبان
اكتروس : أنا شايف أن كفايه عليهم كده يا بلال
بلال : لا يا اكتروس مش قليل علي ناس عضة الايد الي اتمدتلهم فتحي هينيك صبحي بس في شرط لزم في مدة ٥ دقايق طيز صبحي تشيل زب فتحي وايد بسمة في المدة
هنا صبحي بقي يصوت ويصرخ بس فين احنا في منطقة فاضية حوالينا كلها صحراء طبعا فتحي وافق بكل سرعه وابتداء انو ينيك صبحي بكل قوة
صبحي : براحه يا فتحي هموت مش قادر طيزي
فتحي : لزم انفذ كلام بلال باشاء يا صبحي مش بي ايدي
بلال : يلاه يا فتحي حاول تدخل الخيارة دي معي زبك في طيز صبحي
صبحي : ابوس ايديك بلاش أنا طيزي مش مستحمله
بلال : اختار حل من الي اتنين يا تخلي فتحي يدخل الخيارة معي زبو يا هخلي اكتروس يتحول لزب عرضه 12 سم ويفشخك
صبحي : لاا اكتروس لا هعمل كل الي انت عايزه
ابتدأ فتحي يحاول يدخل الخيارة في طيز صبحي معي زبه بس للاسف الخيارة اتكسرت جواه طيز صبحي والخمس دقايق خلاص هيخلصو
بلال : للاسف يا فتحي وقتك خلص ولو صبحي نجح انو يدخل ايد بسمة معي زبو في طيزك يبقا دي هتكون اخر نيكه ليك
صبحي : داه أنا هفشخ طيزك يا عرص زي ما فشختني
ويبدأ صبحي ينيك فتحي بكل طاقة عنده داه غير نص الخيارة الي في طيزه خلت الشهوة عنده تزيد من انتصاب زبه وفتحي عمل يزوم زي الشرموطة
فتحي : اه نيكني يا صبحي نيكني اوووي مش قادر زبك نار
صبحي : ولسه يا لبوة دي اول دقيقة يا بلال باشاء أنا عايز زب صناعي كبير
بلال : كده انت شكلك فكرت صح يا صبحي اكتروس هتلو الي هو عايزه
وابتداء صبحي يدخل الزب الصناعي الي جابو اكتروس عشان يضمن انو يعيش بزبه وفتحي عمل يشخر ويتوجع وبسمة بتلعب فى كسها
بلال : احا أنا سخنت تعالي يا بسمة تعالي سيبي جوز الخولات دول
بسمة امرك يا سيدي الناس وابتدت تمص زب بلال وتفرك فيه وتنزل علي بضنه تكولها وبلال مستمتع هاج بلال خالص وزق بسمة علي السرير وفضل يمشي زبه علي كسها وبسمة مممم مش قادرة دخله يا بلال وبلال عمل يفرش في كسها لحد ما غفله وقم حطه في طيزه وهي لا دخله في كسي كسي وجعني اممممم بلال حبيبي ارحمني دخله في كسي وبلال شغال نيك في طيز بسمة في مكان تاني في مركز مساج نايم محسن علي بطنه ومعه بنوته جميله بتدعك جسمه بكل راحه بس الجلسة قلبت بنوع تاني خالص
محسن : براحه يا ليلي علي جسمي
ليلي : امرك يا سون سون
محسن : اه ادعكي جسمي خليني انسا قرف البيت وقرف الشغل
ليلي : بس كده انا هخليك تنساه دنيتك بحالها
وتقلع ليلي اللبس الي هي لبسه بس اي داه ليلي عندها زب !!!!! جاهز يا روحي
محسن : جاهز يا قلبي أنا شرموطتك
ليلي : بقالي كتير منكتش طيز زي طيزك يا سونا يا لبوة
محسن : طيزي اهي افشخيها يا قلبي
وفضلت ليلي تلعب في زبها وتمسك في بزها لحد ما زب ليلي وقف ونزلت تلحس طيز محسن ومحسن اه يا ليلي لسانك نار مش قادر ليلي بكل عصبية اخرسي يا لبوة وقامت ضربه سبانك علي طيزه خلته يتنفض وراحت جابت كلبش وكورة بتتحط في البوق عشان الصوت ولبستهم لي محسن وجابت كربك
ليلي : أنا هعلمك ازي تتكلمي معيا كده يا لبوة
وفضلت تلحس في طيز محسن وتحلب زبه لحد ما زبه وقف وقامت جايه علي طيزه ودخلت زبها وتضرب فيه بالكربك ومحسن وشه بيحمر ومش قادر وليلي نزلة نيك فيه لحد ما جابتهم في طيزه فكت محسن وشالت الكورة من بوقه وجاه الدور أن محسن الخوال ينيك ليلي بس يدوب اول ما لعب في بزها ونزل يمص زبها تليفون محسن رن وجاله خبر نزل عليه زي الصعقة
مدحت راح يجري علي البيت عشان يشوف الفيديو الي هو بيتناك فيه واول ما داخل ملقش غير أخته زينة
مدحت : زينة كانت عايزك ضروري
زينة : خير يا مدحت عايز ايه
مدحت : في حد بعتلك فيديو النهاردة
زينة : اه الفيديو بتاعك انت وياسر صح
مدحت : ابوس ايديك هعمل كل حاجه تطلبيها بس بابا وماما ميعرفوش
زينة : يبقا كده اتفقنا اجري يا كلب هتلي اشرب
جري مدحت راح جاب مياه وقعد جنب أخته
زينة : انت هتعقد جنبي كمان يا خوال قوم الحس رجلي يلاه
مدحت : حاضر حاضر
ونزل مدحت علي رجل زينة يمص ويلحس فيها لحد ما جالها تليفون وبقت تتكلم وتقول
زينة : اه يا حبيبي نضفت كسي وطيزي زي ما قولت هتيجي امتا بقي ايه تحت البيت طب اطلع بسرعه بقي
هنا زينة بصت لي مدحت وقلتله قوم يا خوال في وحد طالع دلوقتي افتحله وهاتو وتعالا وحسك عينك تنطق بحرف واحد جرس الباب رن ومدحت بيفتح من الصدمة مبقاش قادر يتكلم عمر ايوه عمر وزق مدحت ودخل وبصله وقاله
عمر: الشرموطة اختك فين يا خوال
مدحت : ازي
عمر : زي السكر في الشاي
ودخل عمر اوضه زينة هو ومدحت وزينة كانت لبست قميص نوم من عند امها وقعدت علي السرير وفتحه رجليها.......
الدنيا مبتديش كل حاجه قصاد كل حاجه انت بتخودها بتخود منك أضعاف مضعفة اسف الروايا ممكن توقف لمدة بس اوعدكو أن الي جاي هيبقا بحر واسع اغرق فيه براحتك من جنس لحقيقة لسياسة للواقع بنعيشه قبل ما اقفل متنسوش اللايك والكومنت ولو معندكش حساب خش سجل علي موقع نسوانجي بمنتهي السهولة واكتبلي رايك في كومنت وخليك نسوانجي رواش كان معكم Dark Angel في صراع علي حافة الجحيم تحياتي ليكم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


HlPOgNn.md.jpg

طبعا ناس كتير بتقول تناقض وأخطاء في الروايا بس كل حاجه وليها سبب لو جينا نبص علي الاعضاء التناسلية بتاعت البشر أقصي طول بي البلدي كده يتروح بين 35 سم لي 39 وأغلبية الناس الي تمتلك الاعضاء دي من قارة أفريقيا لو جينا نبص لطول أعضاء الحيوانات زي الحصان والحمار لزم طول العضو عشان العملية تتم لأن كل شي وليه سبب العضو التناسلي بتاع الحوت الأزرق والاوركا طوله ما بين 2.5 و2 متر بس شوف الحجم كل حاجه وليها أسبابها
أما بالنسبة للجن ففي المارد وفي العفريت وكل حاجه علي حسب حجمها دايما الجن متغلب علي البشر في حتت القوة لان الجن شي غير ملموس بلس قدرة علي التشكل في اي مخلوق الا الانبياء
بس هتقولي ازي يبقا زب بني ادم 57 سم هقولك تاني الجن يقدر يشكل ويقدر يوهمك بقدرته وينفذلك اي طلب قصاد انك تبقي خادم ليه ....

اليوم 11 التاريخ شهر سبتمبر 2002 المكان برج التجارة العالمي طبعا كل الناس عارفة أن داه كان سبب رئيسي أن أمريكا تدخل العراق بس حد فكر فين هياكل الطيرات الي ضربت البرجين كل داه هتعرفه في السلسلة التانيه لصراع علي حافة الجيم متنساش اعمل تسجيل في المنتدي وتباع كل جديد 😈😈😈
وقفنا الفصل الي فات لما مدحت اكتشف أن أخته زينة بتتناك من عمر ومحسن طلع خوال بس هل القصة هتفضل علي كده لا الأحداث الي جاية كلها هتخليك تتصدم وعقلك يشت ....

الجزء التاسع

عمر : ايه يا لبواتي الخوال داه لسه هنا
زينة : يا حبيبي لزم يبقا هنا امال مين هيمسلك الفوطة
عمر : لا بس قميص نوم فاجر هيكول من كسك حته
زينة : عجبك يا حبيبي
عمر : احا داه هيجني اكتر يا شرموطة
زينة : انت يا خوال تعالا الحس رجلي ومن غير كلمة والا
مدحت : حاضر
عمر : عامل فيها دكر يا كسمك يالي ياسر بينيكك وكانت عايز تضربني أنا وعلاء
زينة : هو كان عايز يضربك كمان
عمر : شوفتي اخرتها بس عقابك عندي
وقلع عمر الحزام وربطه بيه ايد مدحت وجاب حزام جيبة من بتوع زينة وربط بيها رجله وخله في وضع الدوجي ونزل علي زينة يلحس كسها وزينب تزوم اه كمان يا حبيبي كمان مش هتفتحني بقي عمر يلفها علي بطنها ويلحس طيزها بس موبيل عمر وقع ووطي عشان يجيبه لقي ....
نرجع لمحسن لما خرج علي تليفون خله وشه يصفر ويجيب الوان جري محسن راح مكان نحية قصر البارون
شخص : محسن عايزك تبعت طفلين
محسن : طب بالنسبة لخروجهم من البلد
شخص : متشغلش بالك معاد التسليم قرب والناس هتزعل لو اتاخرنا عليهم في التسليم
محسن : بس السعر زي ما هو ولا هيختلف علي حسب الاعمار
شخص : الناس بتحب سن من 14 لي 17 سنة عشان داه بيبقا ذروات سن البلوغ
محسن : تمام التسليم هيبقا بعد اسبوع من النهاردة
طبعا محسن كل همه الفلوس والجنس بس كان كل تفكيره انو لزم يلقي حد يجبله الطفلين نروح لي بلال بعد ما خلاص تعب ومبقاش قادر يكمل في حفلة النيك
صبحي : اهو يا بلال باشاء زبي وايد بسمة جواه طيز فتحي
بلال : تعجبني يا صبحي بس انتو التلاته أنا خدت قراري أن مفيش حد فيكو هيعيش
صبحي : ابوس ايديك بلاش أنا عندي عيالي عايز اربيهم
فتحي : خود الي انت عايزه بس موت لا
بلال : وانتي يا بسمة مش عايزة تقولي حاجه
بسمة : لا يا بلال أنا ماليش حد وخونت الايد الي اتمدلي يبقا الاحسن اني اموت
بلال : ها يا اكتروس نعمل ايه
اكتروس : بلال انا شايف أنهم يعيشو احسن بس في عهد لزم التلاته ينفذوه عشان يبقو تحت أمرنا ومحدش فيهم يخون
بلال : فكرة هايلة يا اكتروس بس ايه العهد داه
اكتروس : العهد داه بيتعمل بالدم وغير كده الي بيخون العهد جلده بيوقع وبيبقا مسخ بشري
بلال : حلو داه نفذه
وهنا ابتداء اكتروس ينفذ طقوس العهد وان الي يخون بحرف هتنزل عليه لعنه ابيدوس الدموية وهينقطع نسله في الدنيا نرجع لي عمر لما وطه يجيب تليفونه بص تحت السرير
عمر : أيه داه يا لبوة انت بتعقدي علي ازبار صناعيه
زينة : ابدا يا حبيبي داه لقيته في اوضة ماما وبابا قولت اجيبه عشان انيك بيه الخوال داه بدل ما هو فضحنا كده
عمر : حلو اووووي خودي البسيه يلاه وانت يا خوال ابسط يا عم اختك هتركبك
مدحت : بلاش يا عمر دي هتذلني
عمر : وفيها ايه يا دوحه لزم تتذل وينكسر عينك عشان متفكرش تنطق
وهنا زينة كانت لبست الزب الصناعي وبقيت تلعب في طيز اخوه بي أيدها
عمر : ايون العبي كده في طيزه خليه يتكيف الخوال
مدحت : داخليه بقي يا زينة تعبان مش قادر
وهنا زينة ابتدأت تدخل الزبر الصناعي في طيز مدحت وهو بيموت من الوجع عمر قام جاي علي طيز زينة وفضل يلحس في خورم طيزها لحد ما هاجت وقام راشق زبه في طيزها
بلال : يلاه يا صبحي عشان نرجع القاهرة
اكتروس : أنا مش هعرف أخرج من هنا يا بلال
بلال : ليه يا اكتروس داه انت عفريت حتي تقدر تروح اي مكان
اكتروس : لو خرجت من ارض القبيلة السوداء يبقا أنا حكمت علي روحي بالموت عشان اتباع لوسيڤر اكيد ها يشوفوني
بلال : طب تمام ماشي خليك هنا وانا ها اجي من وقت للتاني بس هلقيك ازي
اكتروس : متقلقش يا بلال أنا أول ما رجلك تلمس ارض الفيلا هعرف وساعتها هتلقيني في انتظارك
خرج بلال وصبحي راجعين القاهرة وبلال بيفكر يا طري ايه الي حصل لما بعت الفيديو بتاع مدحت لزينة بس قاطع تفكيره صوت فرمالة عربية
محسن :أنا شايف أن داه الوقت المناسب انك تساعدني
شخص : خير يا محسن ايه الي جابك دلوقتي
محسن : الجماعه طلبين طفلين ومحتاج الي يجبوهم
شخص : أنا قولتلك من البداية انك مش هتقدر علي طلبتهم يا محسن وطلما دخلت وسطهم يبقا لزم تنفذ
محسن : صبحي تليفونه مقفول وكان متفق معايا انو هيجيب واحد من الي اتنين بس تليفونه اتقفل مره واحده
شخص : أنا قولتلك من البداية أن صبحي كبر وخرف وانت مصدقتش يبقي تشرب وتستحمل ولو منفذتش هيخدو ولادك مكان الي اتنين
محسن : هما مش احفادك براضو يا باشاء ولا ايه
الخبر نزل عليهم زي الصعقة أن العربية انقلبت بيهم وهما ماشين واتنقلو المستشفي
مجدي: طمنا يا دكتور هما بخير
دكتور : للاسف يا حج الراجل الكبير تعيش انت اما الشب الي معاه بيصارع بين الحياة والموت
مجدي : طب أنا عايز اشوفه اشوفه مره وحده بس
دكتور : مش هينفع ادعيلو يا حج ولو في اي جديد هبلغك بيه
نهال : اهدا يا مجدي بلال هيقوم أنا عارفة وواثقة انو هيقوم ادعي يا مجدي ابننا بيروح
طبعا صدمة علي مجدي ونهال أن بلال يروح منهم بعد تربية وشقي لأنهم مكنوش بيخلفوا
عمر لسه مستمر في حفلة النيك بتعته بس حاله تليفون خله عمر يعيط
زينة : في ايه يا عمر
عمر : بلال في المستشفي بين الحياة والموت
لزم اروحله
مدحت : أنا جاي معاك يا عمر داه مهما كان صديق ليا في المدرسة
عمر : خليك يا مدحت أنا هعدي علي علاء اخدوه ونمشي
نزل عمر من بيت محسن واتصال بعلاء يبلغه الخبر
في المستشفي كان بلال نايم علي السرير وابتداء أن عينه تفتح جريت نهال علي الدكتور
نهال : يا دكتور بلال فتح عينيه
جري الدكتور يشوف بلال الي كان واثق انو مش هيعيش لمده كبيرة من الوقت داخل الدكتور اوضة بلال وابتداء يعمل فحوصات وتحليل لقي أن جسمه اتعافا بسرعه كبيرة
مجدي : طمني يا دكتور بلال بقي كويس
دكتور : أنا مستغرب من سرعه استجابة جسمه للعلاج والكسور الي كانت عنده لحمت بسرعه كبيرة دي معجزة يا استأذ مجدي
بلال : أنا فين
مجدي : حمدل عالسلامة يا بلبل يا حبيب قلبي كده توقع قلوبنا عليك
بلال : ما أنا كانت قعد معاك من شوية يا عمي هو ايه الي حصل
وهنا كانت الصدمة أن بلال حصله فقدان ذكرة لمدة معينه
دكتور : انت اخر حاجه فكرها ايه يا بلال
بلال : أن عمي كان بيقولي اني هسافر الواحات عشان اتباع شغله وأشوف بيت ابويا الي هناك
دكتور : يعني مش فاكر حاجه تاني غير كده
بلال : لا
عمر : حمدل عالسلامة يا بطل
بلال : يا ابني ما أنا لسه سايبك من ساعتين
علاء : مشيها يا عمر ساعتين الواد مخه اتفرامت 😂
عمر : ايه يا حج مجدي وبعدين في الي مخه اتفرامت داه أنا خايف ميفتكرش ال 200 جنيه الي عليه
علاء : وانا كمان كان واخد مني ربع جنيه أنا عايز الربع جنيه بتاعي
طبعا كل الاحداث الي حصلة اتمسحت من دماغ بلال بس هنا السوال ازي لقو فصيلة ددمم بلال النادرة الي مش موجودة غير عند ستة في العالم بس ....
طبعا بتسمع عن الظواهر الطبيعية والغير طبيعية والمنطقة ال 52 في أميركا ومنظمة scp داه غير تجربة ابيغل الي غيرت مصير بنت جميلة لوحش محبوس داه غير أبواق السماء الي اتسمعت وانتشرت في إمكان كتير في العالم بس اللغز الأكبر في هيبقاء فيروس كورونا هنعرف كل داه في أحداث السلسلة التانيه ومعركة الممالك السابعه وحقيقتها نرجع للواقع علاء بعد ما اكتشف كل الي حصل لبلال وازي عرف اكتروس
علاء : طب أنا عايز اشوف بلال
اكتروس : بلال مش ها يقدر يرجع دلوقتي بس ممكن اخدك ليه تشوفه
علاء : طب والناس الي هنا هيبقا مصيرهم ايه
اكتروس : متقلقش مش هيحسو بغيبك
وهنا اكتروس خد علاء واتنقل لي عالم الجن بقوة اكتروس وكان في ترحيب شديد من الحراس لي اكتروس لحد ما قابل ملك القبيلة السوداء
زولاء : اهلا برجعوك يا اكتروس
اكتروس : في صديق لي بلال عايز يشوفه يا ملك الملوك
زولاء : احنا بنرحب بي اصدقاء بلال كلهم
اكتروس : بعد اذنك هروح لبلال
مشي اكتروس هو علاء لحد ما وصل عند باب اوضة وفتحها وهنا كانت الصدمة لي بلال
بلال : علاء وحشتني اووووي يا اخويا
علاء : انت اكتر يا بلال كده تعمل مغامرة من غيري
بلال : صدقني يا علاء انا ايڤرتون كان هيموتني لولا تدخل اكتروس
علاء : أنا السبب يا بلال في كل داه سامحني
بلال : لا داه قدر ومكتوب علينا يا علاء ولزم نحارب ضدهم
اكتروس : متقلقش يا بلال احنا لحد دلوقتي قدرنا نكشف خطط لوسيڤر الفترة الي جاية
علاء : انت قصدك الشيطان الرجيم
اكتروس : ايون يا علاء عشان فصيلة دمك انت وبلال وحده ونادرة جدا وهي دي المفتاح لبوابة خروج ابراكسس و الدجال الاعوار
علاء : احااااااااا يعني أنا كل داه كانت تباع للشيطان
بلال : اه يا كسمك شوفت احنا كده كده لبسين لبسين فا متخافش
علاء : طب والعمل ايه
اكتروس : العمل في انك تحارب منظمة الماسونية لأن لوسيڤر أمر بي ان دمك انت وبلال مفتاح خروج الدجال وابراكسس
علاء : ههههههههههه احارب مين يبا الماسونيه
داه عندهم قدرة يجبوني بلبوص لحد عندهم
بلال : متقلقش احنا في قوة كبيرة في ضهرنا يا علاء واهم القوة دي صخري قائد جيوش سليمان
علاء : وهو لسه عايش لحد دلوقتي داه تلاقيه مات وشبه موت
وهنا يدخل علي غفلة صخري ويبص لعلاء وعلاء كان هيشخ علي نفسه من الرعب
علاء : اكتروس مين الاخ الي بيبصلي داه
اكتروس : داه الي مات وشبع موت
بلال : داه صخري يا علاء اقوي جنود سيدنا سليمان من الجن
علاء : ابوس ايديك ما تسخطني قرد
صخري : لا متخفش احنا لحد دلوقتي بنخدم جيش سليمان الي هيحارب في المعركة الكبري بين الجن والشياطين مش بناذي بشر
بلال : ها يا صخري ارجع اقدر للعالم تاني
صخري : تقدر يا بلال بس بكرة مش النهاردة
بلال : طب ايه السبب
صخري : ايڤرتون مش هيسيبك لانك خلفت العهد انت وعلاء بس جيش من الجن بيحمي اهلك دلوقتي وانك ترجع داه في حد ذاته خطر كبير عليك وعلي علتك
بلال : لزم ارجع مش هعرف افضل مستخبيه كده
صخري : قدمك حل من الاتنين يا ترجع وتوجه وتستحمل العواقب يا اما تعيش انت واهلك في جزيرة الجن
اكتروس : وانا بفضل الحل التاني يا بلال لأنهم هناك كلهم اتباع لصخري حتي ملك الجزيرة
بلال : لا أنا هعيش وسط ارضي واهلي وهقف قدامهم حتي لو اخر يوم في عمري لزم اكشف الحقيقة لعيون الناس أن كل نصيبة بتحصل في كل بلد الناس دي السبب فيها هكشف عن استغلال قوت الشعب وأنهم بيتحكمو فيهم عن طريق الديون الخارجية الناس مبقتش قادرة تعيش عشان الدنيا بقيت صعبه احنا لزم نحارب لي اخر نفس عشان ميتحكموش فينا اكتر من كده العراق سوريا فلسطين لبيا ومش هنسا الجزائر ولبنان ومصر الناس مبقتش قادرة تعيش كل حاجه بتزيد لدرجه اننا بقينا عايشين زي العبيد البنك المركزي الي الماسونية بتتحكم فيه عايز يكسر اردتنا بالذل والفقر لكن لا هنعيش ونحارب وهنقف قصادهم لحد يوم الدين احنا مش هنفضل عايشين في الضلمة طول حياتنا لزم هيطلع نور لفجر جديد يمحي كل ضلمة عاشت في قلوب الناس أنا قرارت يا صخري أنا هخرج يمكن يكون الامل فينا ...........

الجزء العاشر والأخير نهاية السلسلة الأولي

الصراع مش صراع بين الانس والجن داه قدر ومكتوب علي كل الي البشر الفترة الي فاتت اتاكدت أن الحياة مالهش تمن وان الي يشتريها يبقا حمار عشان الدنيا يوم ليك ويوم عليك.......
اسباب كتير بتخليني ابعد عن الكتابة بس براجع واكتب وامسح تاني واكتب تاني الفكرة مش في أن الروايا تكمل وخلاص لا الفكرة كلها في اني اوصلك واقع اسود بنعيشه كلنا بس خدت قرار اني اكم حتي لو هكتب لشخص واحد بس شكرا للناس الي سالت عني واديني بنفذ وعدي زي ما قلتلهم

(عودة الرفيق )


وقفنا في الجزء التاسع أن بلال قرار انو يرجع ويوجه الماسونية حتي لو هيموت وكان صخري رفض قرار أن بلال يرجع بس بلال أصر أنه يرجع لانه مش جبان الجزء مش هيبقى طويل اوووي لاني هقفل السلسلة علي الجزء داه ....
علاء : حمدل عالسلامة يا بلبل
بلال : ياض ما انت كانت معايا من شوية
علاء : يعم ما انت كانت بعيد عني
بلال : هنفضل واقفين في الجراج كده
علاء : يلاه ندخل زمنهم قلقنين علينا
داخل بلال وعلاء الفيلا بس مكنش حد قاعد غير سوسن
سوسن : ممكن افهم ايه الي بيحصل معاكو وايه الحاجات الي ظهرات تحت دي
علاء : حاجت ايه
بلال : اصبر يا علاء دكتورة سوسن اكبر مننا وممكن تقدر تساعدنا
علاء : بصي يا سوسو الكلام الي هنقوله داه محدش يعرفه عشان لو حد عرفه هيبقا في خطر كبير علينا
سوسن : طب فهموني يمكن اقدر اساعدكم
وابتداء بلال يحكي كل الي حصل من ساعت ما كان راكب عليها لحد ما ظهر جنود ايڤرتون
سوسن : انتو ايه الي عملتوه داه
بلال : النصيب يا سوسن وانا راجع عشان أوجه ومعنديش حل تاني
سوسن : وانا هساعد بكل الي اقدر عليه من معلومات
بلال : شكرا يا دكتورة
علاء : اطلع بقي نام عشان نشوف هنعمل ايه بكرة
طلع بلال نام وعلاء فضل قاعد هو وسوسن بيتكلمه
سوسن : بلال متغير اوووي يا علاء
علاء : بلال الي فيه مش سهل يا سوسن كفايا انو كان في عالم غير علمنا
سوسن : ازي قدر يعيش الفترة دي معي الجن والعفاريت
وهنا يظهر اكتروس عشان يخلي سوسن وعلاء يتنفضو من علي الكراسي
اكتروس : ايه يا علاء مال وشك اصفر كده ليه
علاء : ابدا اصل في حاجت بتدخل من احم ولا دستور ويقطعو الخلف لغيرهم 😂
اكتروس : معلش المراه الجاية هخبط قبل ما أظهر
علاء : سوسن شكلها شخت علي نفسها
اكتروس : اه والمياه باينة علي الكنبة اهي
سوسن : لا انتو ايه معندكوش قلوب انا قايمة اغير هدومي وجاية
قامت سوسن واكتروس وعلاء ضحكو عليها بس فوق كان بيحصل حاجة تانيه بين بلال و .....
بلال : عايزك تجمعلي اكبر معلومات غير المعلومات الموجودة علي النت
شخص : هحاول يا بلال بس مضمنش اني اجبلك معلومات اكيده
بلال : حاول والي تعرفه بلغني بيه وانا هكون في انتظار تليفونك
شخص : متقلقش وهكون عند ظنك بيا يا اخويا خود بالك من علاء عشان متهور
بلال : وايه الجديد يعني وخود بالك من نفسك انت كمان
ظهر صخري لبلال وكان علي وشه تعبير غضب
بلال : خير يا صخري
صخري : مكنتش عايزك ترجع يا بلال ايڤرتون مش هيسيبك تعيش وتحاربهم
بلال : متقلقش يا ايڤرتون الحق دائما بيكسب وكفايا انك بتساعدني انت واكتروس وزولاء
صخري : مش عايز تروح براضه الجزيرة
بلال : لا يا صخري ونهاية ايڤرتون هتبقا علي ايدي
صخري : واحنا معاك لحد ما نقدر نقضي عليهم
عده الليل وكانت سوسن نايمة في حضن علاء في اوضته وبلال دخل عليهم
بلال : احا بقي هو انا انام وانت تنيك من غيري طب راعي وجودي طيب
علاء : غور يا ابن الوسخه سبني انام الماتش كان حامي اوي وسوسن قتلتني
بلال : طب استلقي وعدك يا روح امك أما تفوق وانتي يا سوسن روحي اوضتك عشان أمه لو دخلت هتنيكك وتنيكو
قامت سوسن وهي نايمة واول ما عدت جنب بلال ام رازعها سبنك خلها فاقت
سوسن : ايدك تقيلة يا بلال وطيزي مش مستحملة
بلال : عشان تخلي حد غيري ينيكك يا وسخه
سوسن : معلش كانت هايجه بقي وانت كانت نايم وعلاء زنقني وانا بلعب في كسي
بلال : خلاص يا سوسن براءة
دخلت سوسن اوضتها ونزل بلال لقي نهال قعدة قدام البحر
بلال : مين الي واخد القمر مننا بقي
نهال : اقعد يا بلال عايزك
بلال : خير يا ماما في حاجه حد ضيقك
نهال : الي عملنا في التراب يا بلال غلط وعمك
بلال : متكمليش يا ماما وانا اسف
نهال : عمك يا بلال صحته بقيت علي قده وانا ست وليا احتياجات كتير
بلال : عارف يا ماما وصدقيني مكنتش حبب اعمل معاكي حاجه زي كده
نهال : انا عارفة وعارفة انك مبقتش صغير بس كويس انها جات معاك احسن ما تيجي معي حد غريب
بلال : اوعدك مش هتقرار تاني
وهنا يرن تليفون بلال من الشخص الي كان مستني تليفونه
شخص : جبتلك معلومات ايه ناااااار بص يا بلبل فاكر محسن ابو مدحت وزينة
بلال : اه داه جار علاء دلوقتي ماله
شخص : هو والجيار حماه الي اتنين أعضاء في الماسونيه
بلال : نعم انت بتهزر
شخص : يا بلال داه مش هزار دي حقيقي محسن شغال في تجارة ******* هو والجيار مسالتش نفسك مدحت اختفي فين
بلال : قصدك انو باع ابنه
شخص : بالظبط يا بلال مدحت كان خوال وشاذ وجايب راس أبوه الأرض فا طبيعي انو يضحي بيه
بلال : طب وزينة
شخص : لا زينة انا لسه علي تواصل معاها عايشه معي امها ريهام الجيار وصحيح في حفلة عندك هتتعمل علي شرف الجيار الفترة الي جاية
بلال: طب ممكن طلب
شخص : من غير متتكلم يا بلال انا كلمت زينة وطلبت تصريح دخول 3 أشخاص
بلال : اوعي تقولي انك راجع
شخص:انا فعلاً راجع يا بلال لزم افهم هما عايزين منك ايه
بلال : توصل بالسلامة بس ولما اشوفك هحكيلك كل حاجه بالتفصيل
شخص : خلاص انا قدامي ساعة وداخل المطار انت هتبقاء فين
بلال : الشاليه بتاع ابو علاء فاكره
شخص : يولاد الوسخه كده من غيري
بلال : لا يعم المراه دي معانا العيلة كلها
شخص : طب كويس اوووي اهو حتي عشان مضربش مشواير كتير
بلال : لسه منعرفش المهم توصل بالسلامه ونشوف ايه الي ها يتم
قفل بلال السكة وهو بيفكر الحفله ممكن يتعمل فيها ايه وازي محسن يطلع تاجر ***** وهنا بيرجع بلال بيراجع بالذاكرة لما كان خارج معي سلمي وشاف محسن وريهام وشخص تاني طالعين عمارة مهجورة
بلال : هما ايه الي جابهم هناء
سلمي : معرفش مش يمكن جاين يخدو شقة ولا حاجه
بلال : لا انا هطلع وراهم اشوف هما فين وبيعملو ايه
سلمي : مالناش دعوة يا بلال
بلال : خليكي يا سلمي انا ٥ دقائق وجاي متتحركيش
وطلع بلال وراهم وبقي ماشي يتسحاب بص في الدور الأول ملقاش حد
الدور التاني براضو ملقاش حد
لحد ما وصل للدور السابع وهنا كانت المفاجأة واحد بينيك ريهام الجيار ومحسن قاعد بيلعب في زبه عادي جدا
ريهام : اه نيكني اوووي زبك كبيير مش زي الخوال جوزي
شخص : خودي يا لبوة في طيزك اهو وفي كسك شايف مراتك وهي بتتناك يا خوال
ريهام : افشخني انا ملكك كسي كله ليك سيبك من العرص داه
وفجأة لقيت محسن قام قاعد علي ركبته وفضل يمص زب الراجل الي معاهم وريهام لبست زب صناعي وراحت لمحسن
والي اتنين فشخو محسن نيك
بيقطع صوت نهال بتنده علي بلال عشان يفطرو دخل بلال الشاليه ولقهم كلهم صاحيين
بلال : ما انت صحيت اهو يا حيوان
علاء : البركة في ماما جاية تصحيني من احلها نومة
بلال : حد قالك نام متأخر وبطل تلعب في التليفون كتير السوكت هيبوظ
علاء : لا يعم الشاحن الي معايا مش بيبوظ
هنا كلهم قاعدين بصين بس انا وعلاء وسوسن الي فاهمين
نهال : شاحن ايه هو انت بتصلح موبيلات يا علاء
علاء : لا ابدا يا طنط داه السوكت كان ضيق والشحان الي عندي كبير في فتحت التليفون ووسعت السوكت
سهام : اقعد كده العب في التليفون لحد ما يبوظ يا عبقرينو
طبعا اقعدت بلال اقعد يلقح علي علاء وكان الفطار لزيز بس هنا ظهر اكتروس وبلال شافه
بلال : تعالا يا علاء عايزك
سهام : طب كملو الفطار طيب
بلال : أما تيجي هنكمل فطارنا مشوار ضروري
علاء مستغرب وخرج معايا فضلنا نمشي لحد ما روحنا ناحية الصخور الكبيرة
اكتروس : هتروح الحفلة يا بلال
بلال : اكيد يا اكتروس لزم افهم تفكير الناس دي ايه
علاء: حفلة ايه من غيري كده يا بلبل رايح نجيب نسوان من غيري
بلال : يعم انت همك علي زبك داه انت عيل خوال بصحيح
اكتروس : انت واثق في الشخص داه يا بلال
بلال : داه عشره عمر يا اكتروس واكيد واثق فيه جدا
اكتروس : طب انت لزم تروح متنكر هو مقالكش كده
بلال : لا هو المفروض طيارته توصل الساعه 5
اكتروس : اتمني ميكونش فخ منهم يا بلال
بلال : لا متقلقش عامل حسابي كوايس اوووي وبعدين عمره ما يخون عشره سنين
علاء: مين داه الي عمره ما يخون عشره سنين
بلال: هتفهم بعدين يا علاء المهم نروح عشان نستقبل الضيف الي جاي
علاء : ضيف مين
بلال : هتعرف كل حاجه النهاردة
رجع بلال وعلاء الشاليه وابتدواء يجهزو غرفة الضيف الي جاي طبعا اليوم مر عادي عليهم نزول بحر والخ لحد ما جرس الباب رن
بلال : داه اكيد الضيف المنتظر
نهال : هقوم افتح انا
بلال : لا هقوم انا خليكي
مشي بلال ناحية الباب وفتح وهنا كانت المفاجأة
بلال : وحشتني يا أبت الكلب 😍
عمر : انت اكتر يا بلال
هنا علاء اتنطر من مكانه وقام يجري وخد عمر بالحضن
علاء : كده يا عمر متسالش في اخوك
عمر : حقك عليا بس بلال كان بيقولي اخبارك اول بي اول وكان علي تواصل معايا الفترة الي فاتت لحد ما أخباره انقطعت
علاء : وحيات امي يا بلال لهنفخك
بلال : طب هنفضل واقفين علي الباب ندخل ونكمل كلامنا جواه
نهال : ايه داه عمر عامل ايه يا ابني وفينك كل داه
عمر : انا تمام يا طنط وازي حضرتك يا طنط سهام
سهام : بخير يا ابني انت اخبارك ايه انا اخر مرة سمعت عنك انك اتخطفت
عمر : ياه يا طنط دي حكاية طويلة
بلال : بعدين بقي المهم اطلع غير هدومك وانزل عشان نتعشاء سواء
عمر طلع خد دوش وغير هدومه ولبس نفس الجلبية الي علاء وبلال لبسينها
بلال : اهو احنا كده قلبنا العيال كبرت
عمر : لا بقي داه استنصاد
نهال : تعالي اقعد يا عمر احكيلنا بقي ايه الي حصل معاك
علاء : انت اتخطفت ازي يا ابني
عمر : كانت ماشي في الشارع جاه وحد من ورايا خبطني علي دماغي لما فوقت لقيت نفسي متكتف انا وأطفال تانيه كتير كانا في بدروم مركب فضلنا اسبوع في المياه لحد ما حسيت أن المركب وقفت وابتدوء يخرجونا
علاء : ايه داه
عمر : متستغربش يا علاء الي حصل أن الي خطفني شبكة تجارة أعضاء بشرية كبيرة
علاء : بس انت فضلت عايش ازي
عمر : حاولت اهرب كتير وكانت كل مره بطلع بحيلة ذكية وكانت دايما بنجح في اني أهرب وبقي ******* وكانت كل اما خلاص هخرج القيهم مسكوني تاني لحد ما جاه وحد عرض عليا اني انضم ليهم لأن نسبه ذكائي عاليه غير ******* التانيه
علاء : وبعدين
عمر : بقيت عايش معاهم اذكر وادرس واقول حاضر ونعم لحد ما عدي ٤ سنين وكانت نازل مصر معاهم ومن تحت لتحت عرفت أن بلال داخل في غيبوبة في المستشفي روحت من غير ما حد يعرف انا مين وبلال اول ما شافني راقع بالصوت ومن ساعتها واحنا بينا تواصل مستمر .
طبعا بلال قاعد وعارف أن الي بيحكيه عمر داه كدب وعلاء قاعد مصدق زي الحمار
بلال : بقولك يا عمر مش نفسك تخسر ماتش بلاستيشن زي زمان
عمر : يعم بلاش انت اقولك يلاه بينا
وخد بلال عمر وعلاء وخرجه
بلال : ها يا عمر الحفلة امتا
عمر : الحفلة هتبقا في القاهرة
بلال : فين في القاهرة
عمر : في قصر البارون .............


انتهت السلسلة الأولي واتمني أن الجزء يعجبكم والسلسلة التانيه هتبقي عالم تاني عالم السلطة والنفوذ والشر عالم ملوش كبير
حلوة
 
صراع علي حافة الجحيم

بداية القصة انا اسمي بلال السن 24 سنة متجوز ولسه في بداية الطريق طولي 184 سم لوني قمحي الي هو لا ابيض ولا اسود جسمي عادي بداية الحكاية كانت وانا عندي 18 سنة مكنتش اعرف حاجه عن الجنس معي اني كانت شغل نجار مسلح واشتغلت في بيوت كتير وشوفت شرميط كتير بس مكنتش بفكر في الجنس زي اي حد كانت بصلي وكانت مدمن حاجه اسمها قصص رعب وكانت بحب اخش البيوت المسكونه اوووي وداه كان سبب في لعنتي الي مش لقيلها حل لحد وقتنا هذا في يوم كانت شغل في بيت في منطقة زرعية البيوت فيها كانت لسه قليلة بس كانت اعرف الناس الي هناك وكانو اهل كرم وناس طيبين اوووي لحد ما اقبلني عمي الي هو المقاول وطلب مني انزل اجيب خشب من بيت ام وليد لان الشغل عندها خلاص اتشطب نزلت ومشيت حارة صغيرة لحد ما وصلت للبيت خبطت فتحت ام اوليد واسمها مدام سلوي جسمها كيرفي بزاز كبار مدورين ومشدودين طيزها مرفوعه بطريقة تخليك تبقا عايز تقفش وتفعص فيها لحد ما تعجنها سلمت عليها وقولتلها هطلع اخود الخشب من فوق قلتلي خلاص اطلع ولما تيجي نازل خبط عليا افتحلك الباب قلتلها خلاص ماشي وخدت بعضي وطلعت الدور التالت لان بقيت انقي الخشب المطلوب وافك من السقف ومركب الهاند فري ومندمج سمعت صوت مدام سلوي بتنده عليا وكانت لبسة عباية بيتي ضيقة ومبيانه كل تفاصيل جسمها ومسكة صنية شاي خدت الشاي منها واقعدت اخود نفسي ولان الجو كان في عز الصيف قلعت الفانله اعصرها من العرق وولعت سيجارة وشربت الشاي وابتديت اشتغل تاني بس وانا قلع الفانله ومكنتش لبس حاجه تحتيها وجيت وانا بنزل الخشب حسيت ان في حد بيبص عليا من وراء الباب بتاع مدام سلوي محطتش في دماغي ونزلت الخشب وطلعت لقيت الباب بتاع مدام سلوي مفتوح طلعت عادي وخدت حاجتي وندهت عشان تفتحلي الباب اخرج بي الخشب لقيتها جايه لبسة روب وكان صدرها باين فتحتلي الباي وطلعت وانا بخرج الخشب لقتها بتندها عليا وبتقولي اطلع عايزك طلعت لقيت عمي بيتصل وبيقولي خلي الخشب عندك وام وليد هتعمل اكل هاته وتعالي طبعا اضيقت وبقيت اشتم واسب في سري وبعد ما قفل نزلت طلعت الخشب فوق تاني وخلصت واقعدت مستني الاكل ندهت ام وليد قلتلي انزل عشان تخود الصنية وكان الاكل عبارة عن اسماك وفسفور بس خدت الاكل ورحت المكان الي احنا شغالين فيه واقعدنا وكلنا وكملنا شغل وجاه معاد ان الناس تمشي عمي كان عارف اني بحب اخرج كتير كان ورايا خروجه معي صديق عمري علاء لقيت عمي بيطلب اني اخود العتله واروح اكمل بقيت السقف الي عند ام وليد مستغربتش ان عمي طلب كده لان الناس الي شغاله كلها عايزه تنيك ام وليد وعمي خايف حد يعمله فضيحه كانت الساعه 6 المغرب وعمي قالي وقت فك بقيت الخشب ونزله وهحسبلك النهارده بي يومين قولت عادي وخدت الصنية والعتله ورحت علي بيت ام وليد ندهت فتحت وكانت لسه بالروب بتعها قلتلي عمك اتصل وقالي انك هتفك الخشب كله النهاردة قولتلها اه شكل كده في شغل جديد هيروح يخده وطلعت وبقيت افك واقرص علي نفسي لحد الساعه 9 كان فاصل بس الصاله تتفك والحمام قولت مش هيخدوه وقت بقيت اروق واظبط الخشب علي الوجهة عشان ينزل علي طول تعبت طبعا وجسمي كله كان عمل يجيب في مياه قلعة هدومي كلها وكانت لبس بوكسر اسود وبنشف جسمي وببص لقيت ام وليد وقفة اتكسفت وادريت ولبست هدومي قلتلي خود رححتك انا هطلع اقعد فوق السطح شوية والشاي انا سبتهولك براه اهو شكرتها وابتديت اني اشتغل من تاني لحد ما النور قطع في المنطقة كلها قولت كده ختمت واتصالت بعمي قولتله قالي خلاص بات معي الخشاب النهارده والصبح ابقا حمل الخشب وروح وانا هتصل بي ام وليد استاذن منها وانت زي ابنها براضو قولتله حاضر وبقيت اسب واشتم وارزع في الخشب واطلع غلي فيه لقيت ام وليد بتنده عليا شغالت الكشاف وطلعت قلتلي عمك كلمني وقالي انك هتبات معي الخشب والنور قطع هات شوية خشب ولعهم ينوره قدمنا واطلع نعمل شاي عليهم شغالت الكشاف ونزلت الم طفش وخشب صغير اولعه وببص عند الاوضه الي جانب الحمام لقيت عيون حمراء بصة نحيتي بضرب الكشاف ملقتش حاجه غير قطة سوداء استغربت لاني اول مره اشوف قطه في البيت داه اهش فيها وقفة مكانها مش بتتحرك فجاة افتكرت كلام عمي لما قالي ان البيت داه مسكون وان ام وليد خدت علي العيشة معاهم بقيت اضحك واقول طب اظهر وليك مني الامان فجاة ملقتش القطة وابتديت شعلة نار تظهر قدمي وعيون بتبص منها وسمعت صوت بيتكلم بكل رقه خارج من النار دي وبيقولي ازيك يا بلال رديت بضحكه مستفزة قولتلها انا كانت مخنوق لحد قبل ما تظهر بس دلوقتي بقيت احسن بكتير ردت وقلتلي انا عارفة انك مبتخفش من الجن وانك دايما بتحب تشوف وتدور عن العالم بتعنا وانا حبيت اديك هدية من ملكنا العظيم الي متابع كل تحركتك انت وعلاء ضحكت بسخرية وقولت هو انتو بيجو من وراكو خير ابدا لقيت النار اختفت والنور رجعوسمعت صوت في ودني بيقولي انت من النهارده هتخود اقوي شي في الحياه الفحوله الي بيحلم بيها اي بني ادم ودي هديت ملكنا العظيم فجاءة بيغم عليا وبتنزل ام وليد علي صوت الدبة وبتلقيني وقع فضلت تفوق فيا معرفتش بس هي كانت سمعه صوت نفاسي علي جدا فوقت كانت الساعه وحده بلليل وام وليد قاعده جنبي وجنبها ام احمد واحمد ولقيتهم فرحو قوووي اني فوقت سالت اي الي حصل ام وليد حكيتلي كل حاجه لحد ما ندهت لي ام احمد واحمد يجيو يشلوني وجابو الدكتور بتاع البلد قالهم شوية ارهاق وادلك حقنه ومن ساعتها وانت نايم ام احمد قالت انا طلعه بقي وخدت احمد وام وليد خرجت توصلهم وتشكرهم ببص لقيت نفسي متغطي وجسمي كله مياه وعرقان قومت دخلت الحمام استوعبت اني في شقت ام وليد لقيتها قبلتني وبتقولي ايه الي قومك قولتلها عايز اخش الحمام قلتلي هجبلك هدوك من عند وليد عقبال ما هدومك تتغسل وتنشف دخلت الحمام كان في مرايا جواه وقفت قدمها وابتديت افتكر الي حصل ملحظتش اي تغير قلعت هدومي وببص علي زبي لقيته كبر بدرجه رهيبة وبقي تخين او‘وووي وفجاة سمعت صوت في ودني بيقولي الهدية عجبتك صح ضحكت وقولت هدية مقبولة وابتدت تتكون صورة في المرايا ورايا لوحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك ببص لقيتها حقيقي ورايا ومكنتش لبسة هدوم وجسمها ابيض زي التلج وكس وردي اووووي يخلي الواحد مهما يمص وينيك فيه ميشبعش وبدات الكلام مش عايز تجرب الهدية قولتلها لا لقيت مراه واحده زبي بيوقف وبقي طويل وناشف اووووي قلتلي ماليش حظ اني اكون اول وحده المسه وفجاة حسيت بوجع في جسمي شديد صوت منه ووقعت من كتر الوجع وزبي وقف وناشف دخلت ام وليد اول ما شافت المنظر اتسمرت في مكانها ولقتها بتبلع ريقها وقامت غطتني بالفوطة وقومتني اعتذرات ليها بس الوجع بيزيد اووووي قلتلي انت ايه الي تعبك اتكسفت بصراحه وحطيت وشي في الارض قلتلي طب خلاص هدخلك االاوضة ترتاح وانا هكلم عمك يجي يخدك قولتله خلاص أنا بقيت كويس هخود دوش واخرج لقتها خرجت وقفلت الباب وانا نزلت في البانيو وخدت التليفون شغالت فيلم سكس اتفرجت عليه ولقيت زبي وجعني اكتر حسيت ان ام وليد بتبص عليا من خرم الباب وبقيت اضرب عشرة وادعك في زبي لحد ما لقيت نفورة لبن غرقت الارض ولسه زبي عمل ينطر لبن حسيت اني دوخت واقعدت في البانيو ونمت وزبي كان وقف فوقت صحيت لقيت ام وليد وقفة جنبي وبتبص بنظرة غريبة بتقولي انت نمت في الحمام ليه وايه كميت اللبن الي علي الارض دي ببص لقيت نفسي لسه في المياه وزبي وقف وهي وقفة عادي قولتله حصل اني شهوتي بقيت عالية جدا واول مراه اعمل كده قلتلي ماشي البس الشرط وتعالي بس يارب زبك ميخرموش وضحكت مكنتش عارف البس البوكسر من طول زبي والوجع الي كان فيه خرجته من رجل البوكسر وببص لقيت فردت شرب طويلة قمت ملبسهلوا وخرجت شافت المنظر ضحكت اوووي وابتدات كلامها انت عندك كام سنه يا بلال قولتلها 18 سنة ضحكت وقلتلي بتعك اكبر من زب جوزي بكتير اووووي وقامت شدة الشراب من عليه وقلتلي هات المتر داه وقامت قيسه طوله لقيته 57 سم ووالعرض 9 سم وضحكت وقلتلي انت من النهارده جوزي

الجزء الثاني (بداية اللعنة)

طبعا احداث كتير حصلت وحاجت كتير اتغيرت في ناس بتفكر ان طول الزب والعرض بتاعه نعمه لا دي لعنه بتخليك تمشي في طريق الحرام وداه بدايت الجزء التاني بعد ما قالت انت من النهارده جوزي قلعت هدومها وبقي قدمي اجمد جسم شوفته حلمات وردي وكس احمر زي الدم عليه شعر كتير وقامت مسكه زبي فضلت تمص في الراس وكان داخل ربع زبي بس وانا مستمتع وعمال انهج من اللزة عمال افعص في بزها قولت خلاص هجيب فضلت تمص جامد لحد ما جبت لبني كله في بوقها وبقي يوقع علي الارض كتير وزبي عمال يخرج لبن بعد ما زبي بطل وبلعت اللبن كله ولحست الي علي الارض زقتني علي السرير وبقت تقول زب اكبر من الي انتي كانتي بتحلمي بيه هيفشخ كسك اهو وخلتني نمت علي ضهري وبقيت تحاول تعقد علي زبي بس مكنتش عارفة من طوله وحجمه عدلت نفسي وخليتها نامت علي بطنها وعملت وضع الدوج وبقيت الحس في كسها وهي تزوم وتتنفض وادخل صباعي في طيزها لحد ما جبت عسلها كله علي وشي وابتديت احك زبي في كسها عشان يدخل طبعا في الدخول كان صعب جدا عليه لدرجه انها بقيت تعض في المخده وكسها كان ضيق بالنسبة لحجم زبي الي كان يدوب دخل راسه وحته منه وانا ادخله وحده وحده لحد ما رقعت بالصوت وكانت هتفضحنا وعماله تعيط بقيت اخرجه وادخله براحه لحد ما كسها خد عليه خلاص بس مكنش دخل غير نصه فضلت انيك براحه لحد ما بقت تتوجع بشهوه وتقولي نيكني عايزه زبك الكبير داه يفشخني وتزوم وانا عمل ارزع في كسها لحد ما هي جابت عسلها غيرنا الوضع وخليتها نامت علي ضهرها ورفعت رجليها وفضلت انيك فيها وهي تتوجع لحد ما خلاص هجيب ونزلت لبني كله في كسها نمت نامت من كتر التعب وانا خرجت دخلت الحمام فجاة لقيت باب الحمام بيخبط فتحت ملقتش حد قفلت الباب وببص ورايا لقيت الجنية وقفة قدمي وبتبص عليا اووووي فا انا بسالها الهداية دي ايه سببها انا مش قادر وحساس اني عايز انيك طول الوقت ضحكت وقالت انت مصيرك ومستقبلك هيوقف عليه حكم مملكة الجن رديت عليها وانا هعمل ايه هنيك نسوان الجن كلها عشان تخلوني كده ردت وقالت هتعرف كل حاجه في وقتها انا ماليش اني اتكلم بس انت دورك هيبقا عظيم وضحكت وقالت خلصت ام وليد دوري انا بقي بصيت ليها وقربت منها حساس بنار طلعه منها وابتديت احساس علي جسمها وبصت وقالت الجنس مختلف عندنا غير عندكو سبتها تتكلم وكملت الي بعمله ابوس بزها واقفش فيه وهي مفيش تجاوب خالص معايا قولت انزل امص كسها ورفعتها علي طرف البانيو وخليت رجلها علي كتفي وابتديت مص ونيك بلساني وهي مفيش وعمله تضحك قامت نزلتها علي الارض وخليتها واطت وقمت رشق زبي في كسها مراه وحده لقيتها صرخت وابتديت ادخل زبي كله لدرجه اني مكنتش شايف بضني اصلا وهي تزوم وانا انيك فيها لحد ما جبتهم وخلاص مبقتش قادر وهي قفلة بكسها علي زبي مش عارف اخرجه وحسيت بي الم شديد وانها بتعصرني عادة خمس دقايق وزبي رشق فيها مش راضية تسيبه بقولها كفايا انا مش عارف اخرج زبي ردت وقالت بصوت ضعيف اول مراه في حياتي من 500 سنة اتعب كده في الجنس وابقا محتاجه اكتر بقولها ليه وانتي عندك كام سنة قلتلي 819 سنه حسيت بسخونيه رهيبة في المكان وهي قامت وقفة اختفت استحميت وخرجت لقيت عمي بيرن عليا وبيقولي نزل الخشب كله طبعا بعد المدعكه بتعت النيك دي انا هكون ميت اصلا لسه هفتح باب الشقة لقيت ام وليد بتنده وبتقولي انا مش عايزه حد يعرف حاجه من الي حصل داه وانا هكون خدمتك قولتلها عادي بس انتي خودي بالك واتغزي كويس عشان تستحملي بعد كده وطلعت الشقة فوق نزلت بقيت الخشب ومشيت روحت هلكان نوم فجاة المؤالف فتح الباب ودخل ايه يعم بلال اهلا بي الي مرمط امي لا اهداء كده يا بلال داه انا عملك عنتر وعملك زب زي زب الحمار هتلغبط في الكلام هخليك مشروع ليلي انا قولتلك اهو
يعم خلاص ممكن سوال يا ياشاء
اسال يا بلال
انت منين من الهند
بتقول ايه يا خوال
اه اسف التاني بي زلومة
اه انت بتروش بقي طب استقبل الي جاي بقي يا حلو
خلاص وحيات امك
عايزك تبهر الناس الي بتقراء
عيني هقف علي زبي عشان ينبسطو غووور بقي داه انت مؤالف علق
بتقول حاجه يا بلال
ابدا يا عمهم تصبح علي خير
نام يا كسمك نامت عليك حيطة
..........

بتبقاء في حاجت في الدنيا احلي من الجنس بس أحنا كشعب مصري شايل زبه علي كتفه معندناش الكلام داه

وقفت الجزء الي فات روحت البيت نمت زي القتيل وانا نايم لقيت حد بيصحيني قايم بشوف مين لقيتها نهال مرات عمي نهال عمرها 38 سنة بس فراسة طيز كبيرة صدر مدلدل قمحوية شعرها نعم اوووي ولبسها كله بنطيل جينز خير يا طنط نهال في حاجه ردت وقالت عمك اتصال وعايزك ضروري وانت تليفونك مقفول اضيقت وقولت خلاص ماشي انا عايش معي عمي في نفس البيت لان ابويا وامي ماتو وانا عندي 10 سنين وعمي هو الي رباني اتصالت بيه خير يا حج لقيته بيقولي هسافر معي الخشب بكرة وممكن اقعد يومين خلي بالك من مرات عمك والشغل هنا ولو احتجت فلوس خود من نهال انا معرفها كل حاجه وخلي بالك من الشغل قولتله حاضر يا حج ترجع بالسلامة وقفلت ونمت لقيت طنط نهال بتنده عليا قولتلها خير يا طنط نهال في حاجه قلتلي اقلع هدومك عشان هغسل انا طبعا مكنتش بجيب هدوم كتير ولبسي كان قليل بس جديد وروش دخلت قلعت هدومي ووقف ملط وزبي وقف طبعا قولت انا مش هخرج كده فضلت شوية لسه براضو وقف لبست جلبية وخرجته من رجل البوكسر وخرجت ادتها الهدوم ونمت طبعا سمعت صوت في ودني بيقول المراحله التانيه فضلت تتكرر كتير لقيت مرات عمي بتصحيني بس وشها متغير فا بسالها بقولها في حاجه يا طنط نهال قلتلي لا تعبانه شوية من شغل البيت انا عملتلك الاكل وهدخل انام لو احتاجت حاجه اندهلي طبعا دخلت اسخن الاكل لقيت شوربة ورز ولحمه وانا بخرج الاكل الشوربة ادلقت علي حجري صرخت لقيت دي خرجه تجري وبتقولي في ايه لقت الجلبية غرقانه وطبق الشوربة علي الارض لقتها بترفع الجلبية مسكت الجلبية وقلتلها مفيش حاجه شتمتني ورفعت الجلبية ولقتها تنحات ونزلتها جري وقلتلي هنده لي الدكتورة سوسن تغيرلك علي الجراح قولتلها لا هتيلي الحاجه وانا هغير لنفسي مردتش عليا ولبست هدومها وخرجت لقيت نار بتظهر قدمي علي الكرسي وبتتكون صورة الجنية ومن غير ما اسال لقتها بتقولي المرحله التانيه بدات ومعاد نزولك قرب فا انا بسالها نزولي فين قلتلي هتنزل معايا مملكة ايڤرتون ولسه هتكلم لقيت الباب بيتفتح ومرات عمي ودكتورة سوسن دخلين دكتورة سوسن عندها 33 سنة غزال طيزها صغيرة مشدوده بزها متوسط الحجم وبيضزي القمر مطلقه وجوزها وخد ابنها منها سكانه في الدور الي فوقيني وصحبت طنط نهال اووووي وقعدتهم سواء طول اليوم المهم جات عشان تشوف الحرق مرضتش فا طنط نهال غمزتلها وضحكت هي فهمت لقتها بتقولي هشوف اي يعني انت لسه صغير يا ابني استفزتني الكلامة دي وسبت الجلبية ومرت عمي ضحكت وقلتلها متخليش الجلاله تخدك اوووي كده ولسه بترفع الجلبية شافت راس زبي جنب ركبتي قامت متنحه وقلت لي مرات عمي هاتي فوطة نستر بيها الواد ورفعت الجلبية لحد اخر رجلي وشهقت من المنظر بس دارت علي نفسها وبصتلي وضحكت وقلتلي عشان كده جات مرات عمي بالفوطه وبتضحك وبتقولها اتصدمتي يختي قلتلها بس بقي عيب وابتدات تغير علي الجراح وقلتلي ملكش حركة لمده اسبوع وهبقاء اجيلك اغيرلك علي الحرق بكرة وخدت طنط نهال وخرجت وشوية لقيتها رجعه وجبتلي الاكل وبقت تاكلني عدي اليوم عادي وتاني يوم كانت النصيبة لقيت دكتورة سوسن داخله وقعدت معايا قلتلي مرات عمك راحت عند امها وقلتلي اقعد معاك لو عوزت حاجه فضلت تحكيلي عن جوزها وانو ازي مكنش مهتم بيها فجاة ظهرة الجنية جنبها وضحكت بخبث وقالت متتكلمش اسمع بس لقيت دكتورة سوسن بتقولي هجيب الشنطة عشان اغيرلك علي الجرح عقبال ما مرات عمك تيجي طلعت وابتدات الجنية تتكلم وقالت عملو خطة عشان تنيكهم مرات عمك بره ودي المراحله التانيه اتعصبت وقلت مش ممكن اعمل حاجه زي كده قلتلي قدرك محسوم اجهز يا بطل واختفت دخلت دكتورة سوسن ولبسة روب كان مفتوح من عند صدرها والبرا بتعها باين وابتدات تغير علي الجرح بس انا مش حساس بوجع وسمعت صوت الجرح خف ازي ابص علي رجلي مفيش حروق ولا اي اسر اتخضت اووووي وخرجت شوية لقيت مرات عمي دخلت تبص علي رجلي ملقتش اي حرق ظهرت الجنية وضحكت وطلبت مني اني اقولهم انو كان مقلب وداه مكياج واني ساليم فعلا قولت كده وصدقوني وفضلو يضحكو لقيت دكتورة سوسن بتقولي طب طلما انت ساليم بقي تعالا اعملي نسخه عشان النسخه الي عندي باظت قولتلها حاضر ولبست وطلعت معاها واقعدت علي الكمبيوتر ونزلت النسخه وجابت شاي وكيكه وقعدت جنبي طلبت كام برنامج كده نزلتهم منهم برنامج انتي فايرس عملت سكان للهارد وهي قامت تدخل الحمام لقيت فولدر مساحته 80 جيجا اسمه ابحث جنسية لقيت فيه ازيد من 1000 فيلم سكس حطيت الفلاشة وابتديت انقل كل داه وهي دخلت لبسه عباية سوداء وحلمات بزها باينة اقعدت وفضلت تتكلم عن شغالها وفجاه لقتها شافت الفايل الي بخدوه وضحكت وابتدات تقولي انت لسه في عز شبابك بلاش تضيع صحتك علي ضرب العشرات.
وطلبت مني امسح الفايل لاني مش هحتاجه انا وضحكت وطلبت مني اشغل فيلم ونتفراج عليه كان فيلم بيتكلم عن الماسونيه والطقوس بتعتهم وكان في لقطات سكس ونيك حلوة فجاه لقيت زبي وقف وانا اقعد بتفرج وطلبت اني ادخل الحمام دخلت وحساس بنار بتكول جسمي ببص في المرايا لقيت ملمحي يتتغير ووشي بقي اسود وعيني بقت حمراء وكان ابشع منظر اشوفه بس غسلت وشي وببص كل حاجه رجعت تمام خرجت لقيت سوسن قاعده بس كان باين علي العباية بتعتها اثر مياه علي كسها مشغلتش دماغي ودي لقتها بتقولي انت ازي مستحمل انك تعقد معي وحده وفي لقطات سكس ومتنكهاش رديت وقولتلها عادي لاني مش بتاثر بكل داه ومراه وحده لقتها بتقلع العباية وبقت ملط قدمي وبتقولي طب وكده قولتلها كده انيك علي طول وضحكت بشرمطه ونزلت قلعتني البنطلون واول ما شافت زبي نطر في وشها ضحكت وقالت مكنتش اتوقع انك عندك كل داه يا شقي قولتلها داه العادي بتاع عيلتنا قلتلي اومال مرات عمك بتشتكي من عمك ليه وتقولي بتعه صغير وبيوقف بالعافيه ضحكت وحفلة النيك ابتدت فضلت تمص في راس زبي تحاول تدخل ربع زبي في بوقها متعرفش لقتها بتقولي نيكني بسرعه انا هموت رديت وقلتلها وحده وحده يا شرموطة مش بالسرعه دي ونيمتها علي ضهرها وبقيت ابوس فيها واقفش في برها وهي عمله تزوم وتقولي مش قادرة نكني بقي نزلت علي جسمها بوس ولحس لحد ما وصلت لكسها وابتديت امص واشفط والحس واعض شفرت كسها لحد ما جبت عسلهل كله وجاه الدور عشان ادخل زبي واول ما حطيته علي كسها وابتديت ادخل الراس وشها احمر وبقت عمله تعيط وابتديت ادخل زبي لحد ما بقي نصه جواه وهي عمله تعض في المخده بقيت ادخله واخرجه براحه جسمها اترعش ولقيت نفورة عسل خرجه منها وبقيت انيك فيها براحه وهي تزوم وتتلوي من الوجع وتقولي نيك كسي انا شرموطتك افشخني يا بلال وفضلت تترعش لحد ما جابتهم لي تالت مره قولتلها نفسي اجربه في طيزك صرخة وقالت لا بلاش نايمتها علي بطنها ورفعت طيزها وجبت زيت وابتديت اوسع خرم طيزها ادخل صوبع صوبعين تلاته لحد ما بقي جاهز وهي تقولي بلاش وانا مش سامع كلامها وابتديت ادخل الراس وحده وحده لحد ما الراس بقيت جواه وابتديت ازق وحده وحده لحد ما دخل الربع وبقيت اخرج وادخل ودي عمله تعض في المخده زودت السرعه لدرجه ان نصه دخل وهي تزوم وتشخر وانا شغال دعك فيها لقيت نفسي جبتهم من غير سابق انذر وابتدت تتكون صورة من ابشع الصور الي ممكن انسان يشوفها وش مسخ محروق وقرنين وانياب جسمي اترعش ووقعت علي الارض سوسن قامت جري تفوق فيا مفيش خدوني وطلعو علي مستشفي جنبنا فضلو يعملو تحليل واشاعات مفيش نتيجه خرج الدكتور وقالهم دخل في غيبوبه ولو فاق يبقي كرم كبير من عند *** فضلو يعيطو وعمي جاه من السفر احدث حصلت كتير هنعرفها في الجزاء التالت
الموالف: ها يا بلال كهربتك صح
بلال : يا باشا انت كانت ماشي كويس ليه تخليني اقطع الخلف بدري بدري
الموالف : انت لسه شوفت حاجه
بلال : احا مش هكمل الروايا شوفلك بطل غيري
الموالف : احا يعني مخليك زبير وهتتنط كمان لا انت عايز تتناك كده وهخليك تتناك الجزاء الي جاي
بلال : ياااه هو الواحد ميعرفش يهظر معاك يا ابو التاليف
الموالف : يلاه خليك في غيبوتتك لحد ما تفوق
انتهاء..........

الجزء الثالث
الدنيا مبتديش كل حاجه بس لزم نرضا بالنصيب بس في ناس مرضيتش بي نصيبها انا اسمي علاء طه سني 23 سنه طولي 179 سم جسمي رياضي زبي طوله 16سم وعريض جسمي ابيض هوايتي المفضلة الاختراق والبحث عن الجن في يوم كانت اقعد علي النت بدور علي كتاب عن الجن وقبلني كتاب اسمه العزيف كتاب مفيش بني ادم يفهم منه حاجه غير انو مكتوب باللغه اللاتنيه القديمة نزلت برنامج يقدر يترجم اللغه دي وبقيت اكتب كل حاجه تترجم لحد ما وصلت لمفتح مملكة ايڤرتون بس كان في مشكله ان لزم اعمل عقد دماوي معي ملكهم عشان اقدر ادخل واعرف تفاصيل اكتر رسمت نجمه سداسية وحطيت علي كل طرف شمعه وابتديت تلاوة العهد الاول وفجاة ابتدت تتكون قدمي صورة ضباب ليه عيون حمراء فيهم شق زي عين الثعبان عندنا وابتدا كلامه وقال ليك 10 امنيات انفذهملك وليا 10 طلبات تنفذهم وفقت طبعا وكتبت العهد الدماوي الاول وكانت اول امانيه ليه اني يبقا عندي قوة جنسية رهيبه واتمانيت لي بلال زايها بس كل حاجه بتكسبها بتخسر قدمها حاجت كتير وكان طلب الملك الاول اني انيك امي واخلط عسلها بالمني بتعي والملك يشربه كان الموضع صعب جدا بالنسبالي مكنتش اتوقع اني ابقا ديوث ومعرص وبنيك اهل بيتي امي سهام عندها 52 سنة بس ميبانش عليها السن داه جسمها مشدود طيز متوسطة بزاز كبيرة حلمات وردي وشعرها اصفر ناعم كان مطلوب مني انفاذ العهد داه في مداة يومين والملك ادني خدمة تساعدني اني اوصل لي امي في ظرف نص ساعه عرفت ان امي بتتناك من محسن جارنا ودي كانت الصدمة ليا المفروض كانت ها اقبل بلال اليوم داه بس حصل عنده ظروف في الشغل منعته انو يجي الساعه دلوقتي وحده ونص في اليوم الاول للمرحله الاوله وداه معاد رجوع امي من الشغل طبعا ناس كتير هتسال ابوك فين في كل داه انا ابويا شغل في الامارت وبيجي كل سنه اسبوع يعقد معانا شوية ونخرج وبعد الاسبوع يسافر تاني لقيت باب الشقة بيتفتح وامي بتدخل
سيهام : ازيك يا حبيبي عامل ايه
علاء: انا بخير يا ماما عمله ايه في شغلك
سيهام : كويسة انا هغير هدومي وانزل اروح الكوافير عشان نخرج بلليل
علاء : ماشي
في الوقت داه ظهرت الجنية وقلتلي بتكدب عليك هي راحه عند محسن طلبت من الجنية تراقبهم ووقت ما محسن ينيك امي بلغيني ومشيت وبعديها بي ربع ساعه لقتها رجعت وقلتلي تمات المعاشرة فاهمت ان حفلة النيك ابتدات خدت الطبنجه بتعت بابا ونزلت ظهرت الجنية وطلبت انها تفتح الباب من غير ما حد يحس ويرجع زي ما كان فتحت ودخلت والباب اتقفل تاني وشاورت علي الاوضه الي هما فيها والباب كان مقفول بالمفتاح من جواه طلبت من الجنية تنقلني جواه في مكان مش مكشوف وفعلا بسرعه البرق لقيت نفسي وراه الستاره وشايف محسن وهو مقطع كس سهام الشرموطه وسحبت الطبنجه ودخلت عليهم وهنا كانت الصدمة ليهم
محسن : انت دخلت هنا ازي
علاء : متسالش يا كسمك انت هنا تنفذ وبس وانتي يا شرموطه ملقتيش غير محسن بتاع شقاق الدعارة وينيكك
سهام : ابوس ايدك انا امك استرني يا علاء ابوس ايدك وهعيش خدامه تحت رجليك
علاء : ما انتي فعلا هتعيشي خدامه
هنا بدات تتكون صورة ملك ايڤرتون تاني وابتداء يقول العهد التاني عليك معاشرة هذا الراجل وممارسة الشذوذ
قولت تم العهد واهو يكون اول نيكة في حياتي طلبت من امي تقوم وتربط ايد محسن في السرير وانا حطط الطبنجه في دماغه وبعد ما ربطتت ايده ربط امي جنبه وخليتهم الي اتنين وخدين وضع الدوجي وحطيت فوطة في بوق محسن عشان ميصرخش وجبت زيت وابتدايت بي محسن فضل يعافر ويصرخ بس مفيش حد سامعه جبت الحزام ونزلت ضرب علي طيزهام وبقيت ابعبص امي ويحاولو يصرخو بس صرختهم مكتومة وجاه وقت النيك نفس الچل الي امي اتناكت بيه حطيته علي طيز محسن وابتديت اوسع خرمه وكل داه مشفوش زبي ولا قلعت هدومي بعد ما خرم محسن بقي وسع روحت قدمه وقلعت ‘حده وحده واول ما شاف طول زبي وعرضه فضل يرفس ويحاول بس مفيش مفر من العقاب والعهد ربطت رجليه وابتديت احشر الراس بالعافيه لقيت طيزه جابت ددمم قمت مدخل زبي كله حسيت انو مات فيها جابت الحزام وضربته علي بضنه لقيته فاق وجسمه بيترعش فضلت انيك فيه لحد ما جابت جواه طيزه وسابته وجاه الدور علي الشرموطه امي ورحت بصيت في عينها وقولتلها ايه رائيك يا سهام ها تتنكي من ابنك النهارده فضلت تهز دماغه بالرفض قومت مديها ضربة بالحزام علي طيزها فضلت تعيط وابتديت الحس في كس امي وحطيت راس زبي علي باب كسها كان بيطلع نار وابتديت انيك فيها وزبي دخل نصه بس وانيك بعنف لحد ما جابت وانا جبت في كسها فكيت امي مكنتش قادرة تتحرك هنا الجنية ظهرت وقلتلي في كاميرا في الاوضة ومكانها في فوق السرير قولت حلو اوووي وشلت الفوطه من بوق محسن
علاء: دلوقتي الكاميرا الي انت حططها صورة كل داه تحب نزيع وتبقا فضحتك بجلاجل ولا تخود بعضك وتمشي من المنطقه كلها
محسن:ابوس ايديك هعملك كل الي انت عايزه
علاء : ما انت هتعمل الي انا عايزه فين بقي الفيديوهات الي انت صورتها
محسن : علي اللاب توب كلها
علاء :هشوف اذا كانت كداب ولا صداق
وهنا ظهرت الجنية وقلتلي هتلقيهم علي تليفونه واللاب مفيهوش حاجه بصيت لمحسن بغضب وقلتله مش قولتلك هعرف لو بتكدب وحطيت زبي علي باب طيزه وجعت الفوطة في بوقه تاني وفضلت انيك فيه لحد ما جبت بتاع 5 مرات قومت وبصتله وقولتله داه جزاء الكدب وخدت تليفونه وغيرت البصمة وبقا بتاعي وخدت كرتونات التليفون ومشيت وخدت امي معايا وطلعنا شقتنا طبعا اخبار بلال كانت بتجيلي من الجنية وعرفت انو فشخ ام وليد امي دخلت متكلمتش وقفلت علي نفسها الاوضة وفضلت تعيط صعبت عليا بصراحه خبطت عليها مردتش خبط جامد وهددتها اني هبعت الفيديو لي ابويا فتحت جري وقعدة علي السرير ضمه ايدها ورجلها ومخبيه وشها روحت طبطت عليها وقولتلها ليه كده يا ماما هو بابا قصر معاكي في حاجه بصتلي وقالت ابوك طول عمره مقصر معايا من ساعت ما خلفتك وابوك مبيلمسنيش الا كل فين وفين انا ست يا علاء ونفسي في حد يحتويني ويطبطب عليا ملقتش غير محسن الزفت هو الي كان بيرسم عليا وجرني للحرام ضحكت وبصتلها وقولتلها أهو خد عقبه ومتزعليش مني يا سوما مسحت دموعها وابتدت تتكلم وتسال انا دخلت ازي وعرفت اني عنده ازي قولتلها شوفتك وانتي دخله ونطيت من البلكونه ودخلت من غير ما تحسو ردت وقالت طب انت علي طول بتغير قدمي هدومك وساعت بشوفك ملط بس انت ازي عندك كل الزب داه ومخدش بالي ضحكت وقلتلها هرمونات بقي يا سوما بس الواحد الي عملته تحت كيفك صح ضحكت وقالت مكنتش اتوقع ان ابني يمد ايده عليا بس بصراحه ضربك وانت بتنكني ولعني وخلني ابقا هموت واتناك اكتر قولتلها ايه رائيك نعمل وحد تاني بس بمزاجك ضحكت وقلتلي خليها بلليل لحسن انت فشختني اكون ارتاحت شوية جالي خبر ان بلال دخل في غيبوبة سالت الجنية قلتلي عشان كان المفروض ينفذ العهد التاني وينيك نهال مرتت عمه بس هو عمل العكس وناك دكتورة سوسن مكانها وسبب الغيبوبة ان الملك ايڤرتون ظهر بصورته الحقيقة قفلت اوضتي ورسمت النجمه وابتديت في تلاوت العهد وظهر الملك ايڤرتون
علاء: بلال لزم يفوق من الغيبوبه
ايڤرتون:بلال عصي امري وكان لزم يتعاقب
علاء : يعني هيفوق
ايڤرتون :هيفوق والمطلوب منك تصراحه بالحقيقة
علاء : هننزل امتا
ايڤرتون: بعد ما تخلص ال عشر امانيات والعشر طلبات
علاء : الامانيه التالته محسن يختفي من علي وش الارض
ايڤرتون : الطلب التالت انك تنيك امك وتنيك نهال انت وبلال في قبر ويكون بعد نص الليل وتقراء العهد الاول انت وبلال وانتو ركبين عليهم
علاء : بس نهال مش هتوافق تيجي
ايڤرتون: دي مشكلتك انت وصحبك
علاء : طيب والوقت المطلوب في تنفيذ الطلب داه قد ايه
ايڤرتون : وقتك ابتداء لحد ما تطلب الامنية الربعه
واختفاء ايڤرتون بس كل الي كان في دماغي اشوف بلال وازي هنروح قبر نعمل كده جالي خبر ان بلال فاق وهيقدر يخرج كمان يوم فرحت لان بلال صحبي واخويا بلال من النوع الخام الي صعب تلاقيه في وقتنا داه ركبت عربيتي وطلعت علي المستشفي لقيت طنط نهال ودكتورة سوسن دخلت سلمت عليهم وسلمت علي بلال وقعدت
علاء: ايه يسطا وعمل تقولي انا وأنا والحديد اتنا وتوقع كده
نهال :بس يا واد يا علاء سيبه يرتاح
بلال : ماشي يا ابو نص لسان اقوملك بس وهوريك
علاء :يسطا توري مين بس ايه رائيك في الهدايه
لقيت بلال بصلي اوووي وضحك
بلال : متقلقش هجربها فيك
علاء : ههههههه لا ما انا معايا زايها
طبعا سوسن ونهال ها يتجننو ويعرفو هداية ايه بس بلال فاهم ان انا وراء كل داه طلب من سوسن ونهال ان هما يسبونا لوحدنا شوية خرجت نهال وسوسن مستغربين وبدا يحكي كل الي حصل لحد ما ايڤرتون ظهر وهو بينك سوسن قولتله علي الكتاب الي لقيته وازي حضرت الملك والطلبات الي نفذتها وفضل مركز علي نقطة اني نيكت محسن جارنا وفضل يضحك لحد هنا والكلام جميل بس لما حكايت لي بلال علي الطلب التالت سكت وبصلي
بلال : احنا دخلنا في سكة ومش هينفع نطلع منها
علاء : طب ها نعمل إيه انا عندي فضول أنزل مملكة ايڤرتون
بلال: ها ننزل يا علاء بس انا هنيك امك خلاصنا
فضلنا نضحك ونهزر لحد ما جالي تليفون من ماما بتطمن على بلال وقلتلي ان هي جاية في السكة وخلاص دخله علي المستشفي دخلت كانت طنط نهال وسوسن قاعدين دخلت وكانت في ممرضه بطل عند بلال زبي وقف عليها وكان باين في البنطلون اوووي لدرجه ان نهال وسوسن خدو بالهم حتي بلال بصلي وضحك بخبث
بلال : مش عايز عروسة يا علاء
علاء : لا يسطا اما نطمن عليك انت الاول وتتدبس قصدي تتجوز
ضحكو كلهم وهنا دخلت سهام امي كانت زي القمر ووشها رادد دخلت سلمت وكانت جايبة شيكولاته بلال اول ما شافها خدها وادا كل واحد فينا وحده وخد الباقي طبعا فضلنا نضحك لحد ما ماما اتكلمت وقالت
سهام : عايزين نخود الولاد ونطلع نغير جو شويه
نهال : ياريت اكيد الي حصل لي بلال داه من كتر الشغل بس ياريت عمه يوفق بس
سوسن : هتسبوني لوحدي يعني
سهام : منقدرش نستغنا عنك انت يا قمر طبعا اكيد انتي معانا اول وحده
علاء : طب سيبولي انا وماما موضع السكان وبلال وطنط نهال يقنعو عمي ودكتورة سوسن عليها الاكل
سوسن : تمام وانا موفقة
دخل عم بلال الحج مجدي
مجدي : الف سلامة يا بلال خضتنا عليك يا ابني
نهال : الدكتور قال من ضغط الشغل ومحتاج انو يغير جو شوية
مجدي : بس كده ابقي خود الفلوس الي انت عايزها واخرج واصرف ميهمكش
بلال : شكرا يا عمو بس كانت طنط سهام عايزنا نطلع معاها مصيف وكانت خايف اكلمك
مجدي : هو انا عودتك انك تخاف مني يا بلال انت ابني شوف الوقت الي يعجبك واطلعو فيه
بلال : مش هتبقا حلوة من غيرك يا عمي
مجدي : عشان الشغل وبعدين انت معاك علاء
بلال : ينفع نروح بكرة
مجدي : طبعا يا حبيبي انا هخود مرات عمك تجهزلك هدوم وتخرج وتحضر الطلبات بتعتكو
سوسن : طب انا ها اجي معاكو عشلن الحق اجهز الاكل واجهز هدومي
خرجو من عندي ومفضلش غير علاء وامه سهام
سهام : قلقتني عليك بجد يا بلال
بلال : علي ايه بس يا طنط كله خير
سهام : علاء روح هتلنا شاي من الكافتريا وهات اكل لي بلال معاك
انا حسيت ان ماما عايزة تتكلم معي بلال لوحدها خرجت
ووقفت براه اسمع الحوار
سهام : مش ناوين تبطلو شغل العفاريت وجو الرعب بتاعكو داه
بلال : يا طنط متقليش مفيش حاجه تقدر تمس علاء طول ما انا علي وش الدنيا
سهام : انا عارفة ان اسرار علاء كلها معاك وانكو مش بتسيبو بعض خالص
بلال : اكيد يا طنط الي يخص علاء يخصني وانا عمري ما اطلع سر اخويا حتي لو ابويا طلع من تربته وطلب داه
سهام : عارفه بس خايفة عليكو علاء بقي عصبي اوووي اليومين دول وعلي طول قاعد في اوضته وقفال علي نفسه
بلال: هو علاء كده يا طنط من واحنا في المدرسة وهو منطوي وبيحب انو يبقا لوحده
سهام : اكلمك بصراحه يا بلال
بلال : خير يا طنط قلقتيني في ايه
سهام : علاء كان هيموت محسن جاره
بلال : ليه حصل ايه انا مبستريحش للراجل داه اصلا
سهام : محسن حاول يتحرش بيا وعلاء شافه وكان هيضربه بالنار
بلال : متقلقيش يا طنط مش ها يقدر يعمل حاجه لان محسن فضايحه كتير
سهام : مش فاهمه تقصد ايه ببفضاحيه كتير دي
بلال : قصدي يا طنط ان محسن تفاصيل حياته كلها انا اعرفها واعرف اخليه كلب تحت رجلي
سهام : انت بتسكتني عشان تروح تضربه
بلال : لا يا طنط والدليل علي صدق كلامي ان محسن كان متجوز من ريهام الجيار وعنده منها بنت اسمها زينه عندها 19 سنة وطلق ريهام عشان كان بتاع نسوان بس السر الي محدش يعرفه انو كان بتاع رجاله وديوث
سهام : انت عرفت كل داه ازي وعمل ايه عشان تقول ديوث عليه
بلال : مش مهم يا طنط انا اديتك تفاصيل حياته لاني واثق ان عمره ما هيفكر يقرب لي علاء طول ما انا جنبه
سهام : انتو بلاوي بس هقول ايه انتو شباب وليكو حق انكو تعيشو حياتكم الخاصه
بلال: يا طنط متقلقيش احنا في ضهر بعض دايما
طبعا انا وقف كل داه وكانت طلبت الاكل دليفري وجبت الشاي ودخلت
علاء: اتاخرت عليكو
بلال : انا هموت من الجوع هات الاكل
سهام : ادي لي اخوك الاكل الواد هفتان
علاء: داه مهما يكول مش بيشبع اصلا
بلال : قور بقي احسدني
علاء : يا ابني هو انت بيحوق فيك حاجه اصلا
سهام : بطلو ضحك وهزر بقي وخلونا نكول
بلال : بقي محسن يضربك يا خيخه
علاء : يضرب مين ياض داه انا كلته
بلال : اخرج بس ‘انا هعلمه ازي يتحرش بي ست الكل
انا هموت واضحك بس تمثيل بلال عجبني
سهام : انا هكلم ام سعيد تجهز الفيلا عقبال ما تخلصو اكل
بلال : براحتك يا طنط
طبعا بلال يسكوت ابدا لقيته بص وضحك وقال
بلال : مش هتبطل العاده الوسخه الي فيك دي
علاء : قصدك ايه يا علق انت
بلال : سماعات الدي جي الي في ودنك دي لزم تعرف كل حاجه
علاء : هههههههههههه عرفت ازي
بلال : يا ابني انا حفظك اكتر من امك هتمثل علي بابا يلاه
علاه : ماشي يعم البابا
دخلت امي وخدتني وسلمنا علي بلال ومشينا ورجعنا البيت وطبعا كان في نيكة حلوة معي امي خلصتها ونمنا عريانين زي ما احنا تاني يوم طنط نهال اتصالت وقالت ان هما جاهزين وهيعدو يخدو بلال من المستشفي وهما جايين وركبنا العربيات ومشينا لحد ما وصلنا فيلاتنا والمكان بصراحه كان هادي جداااا طبعا انا وبلال عرفين ان الشط داه من النادر ان حد يدخله لانو معزول بين صخر والسور بتاع الفيلا كان مداري اوووي ودخلنا كلنا واستعدنا عشان ننزل المياه بس بلال من ساعت ما داخل وهو سرحان وعينه بتبص في المكان كله وبص علي نحايه معاينه في الفيلا وطلب سلم فا طبعا كلنا استغربنا
بلال : انا عايز سلم يا علاء
سهام : في ايه يا بلال دي فيلاتنا
بلال : عايز سلم وهتعرفو ليه دلوقتي
روحت جبتله السلم وطلب مني افتح اللاب توب واشغل برنامج بحث علي شبكات وفجاة الجنية ظهرات واتكلمت وقالت البيت فيه كاميرات مراقبه وبلال اكتشف وحده والباقي هدلك عليه وانت تحدد لي بلال المواقع بتعتهم انا اتصدمت مين الي ممكن يعمل كده لقيت بلال نازل بي اول كاميرا افتكرت ان بلال معاه جاهز استشعار لكاميرات المراقبه الحديثه وفعلا بلال نزل كل الكاميرات وهنا الجنية عرفتني مين الي عمل كده طبعا طلبت من بلال نخرج شوية لحد ما هما يغيرو هدومهم
علاء: ابويا الي حط الكاميرات دي
بلال : عارف بس ليه هو كان بيشك في امك انها بتجيب حد هنا
علاء : بصراحه اه بس كل داه عرفته من الجنية
بلال : صحيح هنعمل ايه في العهد المطلوب تنفيذه
علاء : متقلقش في تراب جنبينا هنا وخالي مدفون فيها وجبت مفتاح القبر معايا
بلال : اشطا انا هخلصك من سوسن وعندي خطة بنت حرام هنعملها
طبعا دخلنا ولقيني كلهم لبسين بكيني وبزازهم باينه وجسمهم كله باين فا بلال صفر وقال شكلهم هيتشقطو مننا النهارده وضحك امي قالت لي بلال انت ملبستش المايوه ليه طبعا انا وبلال مينفعش نلبس اي اشرات عشان حجم ازبارنا الغير طبيعي ميبانش بلال قالي هنعمل ايه قولتله هنلبس بنطايل شروال وسعه وننزل ولبسنا ونزلنا وكان بعد المغرب فضلنا نعوم ونهزر ونلعب بالكورة لحد العشاء وطلعنا استحمينا واتجمعنا عشان نشوف بلال هيلعبنا إيه طبعا وقت تنفيذ الخطة بلال طلب من سوسن انها هيا الي هتسحب الورق مكنتش اعرف بلال بيخطط لي ايه بس الي حصل كانت مفاجة
بلال :اللعبة عبارة عن ان كل واحد هيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وينفذها والي هيرفض ينفذ ها يتحكم عليه من كل وحد موجود
سهام :بس ميكونش فيها قلت ادب
كلهم ضحكو بس بلال اشترط وقال هنبدا لعب الساعه 11 كلهم وفقو وخرجنا اتمشنا وجاه وقت اللعب
بلال : كل وحد قدمه ورقه وقلم وهيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وزي ما اتفقنا الي هيرفض هيتحكم عليه
علاء :نبتدي لعب بقي
وكل وحد خد ورقة وطبقها وحطها في الكوبايه ولغبطنا الورق وكانت اول ورقة تتسحب بتاعت طنط نهال
سوسن : معانا اول ورقه نهال ويتقول ان اكتر حاجه كانت بتخاف منها انها تعقد قدم بلال بي هدوم خفيفة
بلال : وجهي يا طنط نهال
وقامت نهال فكة الروب وقاعدت بي الاندر والبرا الجو فجاه بقي سخون وانا زبي وقف من جسمها الملبن كملنا لعب وكانت تاني ورقه بتعت ماما سهام وكانت كاتبة انها بتخاف من العفاريت والضلمة بلال ضحك وقال نجيب منين عفاريت دلوقتي فضلنا نضحك لحد ما جاه الدور علي ورقتي وكانت كاتب اني اكتر حاجه بخاف اعملها اني اخش التراب بلليل فا بلال قال يبقا بلال وطنط سهام يروحو التراب سواء انا وفقت وماما كانت متردده شوية بس وفقت طبعا الورقه الاخيره بتاعت بلال وكتب فيها ان بيخاف علاء يشوف عفريت من غير ما يكون معاه وهنا نهاية اللعبه وابتديت اجهز نفسي وماما لبست وبلال طبعا مش ها يسبني بس طنط نهال كانت رفضه ان بلال يروح بس طلب منها انها تيجي معاهم ووفقت ولبست هدومه وطلعنا علي التراب قرينا الفتحه لخلي وقعدنا بس هما كانو مرعوبين فكرت انك تخش التراب بلليل في حد زاتها تخوفك بلال شاف قبر مفتوح قال ها يروح يعمل حمام ويرجع طبعا كلنا لزم نتحرك سواء عشان محدش فينا يتوه عن التاني وبلال وقف وخرج زبره امي اول ما شافت المنظر شاهقت وسكتت وطنط نهال عماله تبلع ريقها بالعافيه وهنا بلال اتكلم وقال
بلال: ايه اول مراه تشوفه حاجه زي كده
سهام : العيال كبرت اوووي يا نهال
نهال : اه يا سوما جتنا نيلة علي حظنا الهباب وضحكت هنا بلال لف وهو زبره وقف وقالهم طب حظكو اهو وانا قمت وقف جنبه ومنزل البنطلون وبقيت انا وبلال ازبارنا باينه وقولت مش نفسك تجربي يا ماما بدل الحرمان امي ضحكت وقربت وقالت انا اولي بزب ابني ونزلت تمص زبي وطنط نهال وقفة مصدومة وبلال قام ماسك نهال قالها متخفيش انا ابنك هنا نهال فضلت تحساس علي زب بلال ونزلت تمصه هي كمان امي طبعا نزله مص وعمله تلحس بضاني وتشوفط ونهال قلعت البنطلون والقميص وفكت البرا وبقيت تمص بشهوة كبيرة دخلنا القبر بعد ما خلصو مص وقفلنا الباب من جواه وكشفات التليفونات شغاله مسكت امي بقيت ابوس فيها وقلعتها هدومها كلها وزبي دخلته ما بين رجليها عشان اولعها وبلال مستناش ونزل علي كس نهال لحس امي هاجت وطلبت منها انها توطي كسها كان جايب عسل كتير من كتر الحك وهنا بصيت لي بلال وفهم ان خلاص وقام بلال خلي وش نهال في وش امي والي اتنين مواطين ومفلقسين وابتدينا نيك ا ورزع زبي طبعا كان دخل نصه وامي بتموت وعمله تقولي افشخ امك يا حبيبي نيكني اوووي دخل زبك كله ونهال مش قادرة تتكلم وكتمه بوقها وعماله تعيط من الوجع وهنا بلال بصلي وابتدينا نقول العهد الدماوي التالت ونزلنا في اكسسهام ومكنوش قادرين يلبسو حاجه استريحنا شويه وخدنا بعضنا وركبنا العربية ورجعنا الفيلا كانت سوسن قاعده راح بلال طلب من سوسن تنزل معاه البحر وانا خرجت اتكلم في التليفون وهما طلعو نامو مقتولين لقيت بلال دخل هو وسوسن جراج الفيلا دخلت وراهم واستخبيت وكان طبعا بلال عارف اني موجود وابتداء يبوس ويقفش في بزاز سوسن وقلع سوسن البكيني ونزل مص في بزازها وهنا دخلت انا سوسن خافت واستخبت في بلال وبلال بصلي وضحك وقالي الي في داق عمره ما يبطله سوسن استغربت ازي انا متكلمتش ومزعقتش ولا عملت اي رد فعل وقربت من بلال وقلتله الي ينيك لوحده يزوار وقمت قالع البنطلون وهنا سوسن شهقت وقالت احا انتو ازبركو زي بعض كمان رديت عليها اكيد طبعا مش اخوات بقي وابتدينا نمص بزاها وبلال خلاص تعب وقام جايب كرسي صغير ووقفها عليه وخلها واطت وقام رشق زبه في كسها وهنا سمعت احلي اهات ودلع وعمله تزوم قومت حطط زبي في بوقها فضلت تمص فيه وبلال نازل نيك في كسها لحد ما جابهم جاه الدور عليا وبلال فضل يقفش ويبعبص طيزها لان خرمها كان واسع بلال قالي اتنين في واحد ولا ايه الفكرة عجبتني بصراحه
الوضع عجبني بصراحه وبلال جاب غطا عربيتي وفرشه علي الارض ونام علي ضهره وسوسن ركبت عليه وانا ركيت فوق سوسن وابتدات حفلة النيك وصوت اهات يهيج بدون سابق انذار ظهر الملك ايڤرتون وظهر جنبيه مجموعه من الجنود سود البشرء احجمهم متوسطه وكل واحد ماسك في جنبه سيف بلال كان شغال عادي معرفش اذا كان شايفهم ولا لا لقيت بلال بصلي وابتسم وقالي ركز متشغلش دماغك هنا ملامح ايڤرتون اتغيرت وبص بغضب لي بلال وقال
ايڤرتون :انت بتستهزاء بيا يا بلال
بلال : سوسن خشي جواه عشان عايز علاء في حاجه مهمه
سوسن : في ايه طيب
بلال : نفذي الي بقولك عليه
ملامح بلال اتغيرات وسوسن دخلت تجري
بلال : عايز ايه يا ايڤرتون
علاء : انت تعرفه وشايفهم
بلال : طبعا يا علاء ايڤرتون ملك مملكة الجن الاحمر
ايڤرتون : بقالنا زمان متقبلنش يا اكتروس
بلال : هنتقبل كتير يا ايڤرتون متقلقش
علاء : اكتروس مين ايه الي بيحصل هنا بالظبط
بلال : اسكوت يا علاء عايز ايه يا ايڤرتون
ايڤرتون : جاي عشان احمي علاء من الصعليك امثالك من ماردة الجن
علاء : ايڤرتون داه بلال اخويا ومش اكتروس الي انت بتقول عليه وبعدين يا بلال انت بتتكلم كده ليه
ايڤرتون : بلال صحبك خدعنا
بلال : انا مخدعتش علاء بالعكس انا ظهرات النهارده عشان ابلغك برسالة الملك زولاء ملك ملوك القبيلة السوداء
ايڤرتون : مش عايز اسمعها
وهنا ايڤرتون بص لي اتنين من حراسه وهجمه علي بلال بس حصل حاجه غريبه ظهر كائن بشع بصورة لا يتحملها بشر وبسرعه البرق قتل الي اتنين الي هجمهو علي بلال ووقف قدام بلال وبص ليه لقيت بلال بينحني ويقوله جلالة الملك زولاء وبص لي ايڤرتون وابتسم ابشع ابتسامه
زولاء : انا جتلك بنفسي يا ايڤرتون
ايڤرتون : اهلا بملك قبيله التمراد
زولاء : اهلا بملك مملكة العبيد كانت اتوقع هذا الرد
ايڤرتون : تكلم يا زولاء لا احب ان اضيع وقتي الثمين
زولاء : انت تعلم مقدار قوتي يا ايڤرتون استطيع القضاء عليك انت وجنودك في لمح البصر ولكن لن افعل ذلك لقد انتهكت قواعد وشروط السلام عندما امرت جنودك بمهاجمت اكتروس ارحل يا ايڤرتون واخبر اتباعك برسالتي هذه يا صعولك لن يعود ابراكسس لحكم القبيلة الحمراء مرة اخري
ايڤرتون : انت تدعون بي صعولك سوف تسقط قبيلتك قريباً يا زولاء اما ملكي ابراكسس سوف يعود دون ادنا شك
وهنا اختفاء ايڤرتون وجنوده والي اتنين الي قتلهم زولاء وبص لي بلال وقال
زولاء : اين جنودك يا اكتروس
بلال : مولاي زولاء لقد تركت جنودي لحماية اسرة بلال وعلاء حتي لا يقوم ايڤرتون بي سجن احدا منهم
زولاء : احسنت يا اكتروس انت دائمًا تحمي غيرك ولا تهتم لنفسك
علاء : فين بلال وانتو مين
زولا: لقد تم اخذ بلال الي القبيلة السوادء وهو في امان لا تقلق
علاء : اتكلام معايا بلغتي عايز افهم بلال حصله ايه ومين الي معانا دلوقتي داه
بلال : اهداء يا علاء وهتفهم كل حاجه
زولاء : متقلقش يا علاء احنا عايزين مصلحتكم
علاء : مصلحتنا في ايه
زولاء : اكتروس هيفهمك كل حاجه لزم امشي عشان اجهز جنودي للحرب
اختفاء زولاء وبداء اكتروس يتكلم ويحكي ازي ظهر لي بلال
اكتروس: بلال صحبك وافق علي كل شروطنا يا علاء وانو يتخلص من لعنه الجنس والشهوة
علاء : دي امانيتي ازي تقول عليها لعنه وشروط ايه الي وافق عليها بلال
اكتروس : انا مش هحكيلك انا هخليك تشوف وتسمع
وابتدات الدنيا تسواد قدامي لحد ما وقعت من طولي .............

في الجزاء التالت وقفنا لما علاء عرف أن بلال مش بلال وان لقي اكتروس هو الي مكان بلال فلاش باك لما اكتروس حب يوري علاء ايه الي حصل معي بلال وازي قدر ينقل بلال بقدرته لي عالم الجن .......

الجزء الرابع اكتروس المتمرد

بلال اغم عليه لما كان راكب فوق سوسن عشان خالف القواعد بتاعت العهد الي بين ايڤرتون وعلاء بلال في المستشفي في غيبوبة بس وهو نايم لقي نفسه علي حافة نهر وواقف قدمه حد يعرفه كويس اوي بالرغم من أن علاء وبلال كانو يعرفوا عن بعض كل حاجه بس داه سر بلال الي حتي علاء اقرب الناس ليه ميعرفوش

بلال : أنا فين
اكتروس : ازيك يا بلال بقالنا كتير ما تقابلناش
بلال : هو أنا بحلم
اكتروس : حاجه زي كده بس انا حقيقة في خيالك يا بلال
بلال : طب أنا عايز افهم ايه الي انا شوفته داه
اكتروس : هتفهم كل حاجه يا بلال بس انت في خطر كبير وعلاء غلط غلطة كبيرة بتحضير ايڤرتون
بلال: ايفرتون مين
اكتروس: ايڤرتون ملك قبيلة العبيد يا بلال
بلال : عبيد ايه بالظبط
اكتروس: عبيد البشر من ماردة الجن
بلال : طب ايه دخل علاء بالموضوع داه
اكتروس: علاء أساس الموضع داه لما لقي كتب العزيف وابتداء انو يحضر ايڤرتون عشان يحقق العشر امنيات
بلال : عشان كده كان بيقولي ليك عندي مفاجأة هتغير حياتنا احنا الي اتنين
اكتروس : هي فعلاً هتغير حياتكم بس للاسواء
بلال : ازي يا اكتروس
اكتروس : هحكيلك كل حاجه والسر في انك تمتلك قوة ابراكسس الجنسية انت وعلاء
بلال :😂😂 اه عفريت بقي
اكتروس : الموضع مش مضحك يا بلال ولو ابراكسس رجع ناس كتير هتموت بسبب السحر
بلال : ازي وليه
اكتروس : أنا مش هحكيلك هخليك تشوف بعينك وتحكم انتو المفتاح الي بيدور عليه ايڤرتون من ساعت ما ابراكسس اتحبس في بوابة الجحيم
وتنتقل الصورة لي قصر كبير مرصع بالذهب والياقوت وعليه حراس من ماردة الجن وتتنقل الصورة لدخل القصر قاعه كبيرة وفي نصها عرش مرصع بالماس والدهب والياقوت وفي كائن لبس تاج من اللؤلؤ وعيون حمراء وجناحت وكان في كائن قدمه بس الكائن داه
ابراكسس : انت لزم تنفذ طلبت البشر
خادم من الجن : بس انا مش عبد لبشري عشان انفذ اومره
ابراكسس : داه العهد الي بينا وبينهم متنساش أنهم وخدين العهد معي حامل النور
خادم الجن : عهد معي حامل النور مش معايا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت عايز تعصي أوامر حامل النور
خادم الجن : ولو عصيته ايه يقدر يعمله معيا يا جلالة الملك
ابراكسس : انت كده بتغضب حامل النور يا اكتروس
وفجأة بيدخل حارس من جيوش الجن وينحني للملك ابراكسس
ابراكسس : اهلا بالقائد ايڤرتون
ايڤرتون: مولاي ابراكسس
ابراكسس : ماذا يحدث يا ايڤرتون
ايڤرتون : مولاي ملك ملوك الجان حامل النور يريد لقائك انت واكتروس الليلة
ابراكسس : مش قولتلك يا اكتروس انك كده هتدخل المملكة في حرب معي حامل النور
اكتروس : مش هتفرق بس احنا مش عبيد للبشر ولا البشر عبيد لينا يا ابي
ابراكسس: ايڤرتون هتيجي معانا عند حامل النور عشان نقدمله قربان بشري عشان يسامح اكتروس
ايڤرتون : وانا مجهز القربان البشري يا مولاي
اكتروس : أنا مش محتاج قربان عشان حامل النور يسامحني ولا محتاج وجودك يا ايڤرتون
ابراكسس: أخرج يا ايڤرتون واستعد عشان نروح لحامل النور
ايڤرتون : امرك يا مولاي
ابراكسس : اكتروس أنا بحذرك من ارتكب اي خطاء قدم حامل النور
اكتروس : حامل النور لا اسمه لوسيڤر الشيطان الاعظم
وتتنقل الصورة لي جزيرة وسط مياه في نصها بركان كبير في وجود ابشع مخلوق في الكون لوسيڤر أو عزازيل أو زي ما الملك الاعظم قال الشيطان الرجيم ويدخل ابراكسس واكتروس وايڤرتون علي لوسيڤر
ابراكسس : سيدي وملكي لوسيڤر القائد الاعظم
لوسيڤر : اهلا بصديقي القديم ابراكسس واهلا بك يا اكتروس
ابراكسس : كيف حالك يا ملك ملوك الانس والجن
لوسيڤر : حالي اتسال عن حالي وانا منبوذ يا ابراكسس اتعلم يا اكتروس قبل أن يولد ابك وقبل أن يولد البشر كانت أنا العابد التقي معي ملائكة الملك الاعظم
اكتروس : لوسيڤر لماذا تريد منا أن نصبح عبيد للبشر
لوسيڤر :لا تناقش يا اكتروس فقط استمع
حين خلق الملك الاعظم عدوي ادم تمردت ورفضت السجود وخرجت من السماء وانا ملعون أنا من تمردت علي الملك الاعظم وأخرجت ادم من الجنة بقوتي واقسمت أمام الملك الاعظم أن أجعل ذرية آدم في ضلال الي يوم الدينونه اغويت قوم لوط بالشذوذ وجعلتم يمارسون الفاحشة واسال ابك كيف علمتم واوقعتهم في فخ ممارسة الجنس معي الرجال حين تشكلت أنا وولدك علي هيئة البشر وعلمنهم كيف لي راجل أن ينكح راجل أنا من جعلت بني اسرائيل يقطعون الشجرة التي اختباء بها زكريا رسول الملك الاعظم أنا ثم أنا ملك ملوك الأرض الانس والجن كيف لك أن تعصي امري يا اكتروس
اكتروس : استمعت اليك فاستمع الي جيدا يا من تدعي انك اله وملك انت ملعون في السماء والأرض وكما انت تمردت علي الملك الاعظم أنا تمردت عليك افعل ما تشاء يا لوسيڤر فأنت لا تعني لي شيئا وانا لست عبدا لك بل أنا اكتروس عبدا للملك الاعظم فلتذهب انت وابي الي الجحيم
وفجأة اكتروس في أيده كتاب كبير وحطه علي دماغ ابراكسس وفضل يقراء وابراكسس يصرخ من شدة الالم لحد ما اختفاء جواه الكتاب محبوس بلعنه اكتروس ابنه هجم ايڤرتون علي اكتروس هو ولوسيڤر وبقدرة اكتروس في التنقل بسرعه شديدة قدر يهرب وهو مصاب لي صحراء مصر وهناك قابل الملك زولاء وحكله كل الي حصل بالتفصيل وأنه قدر يحبس ابراكسس حليف ابليس الاول في مخطوطة العزيف وان لزم عشان يخرج لزم يتنفذ عشر امنيات قصاد عشر طلبات


مفيش انسان فينا كامل كل واحد فينا بيدور علي الي نقصه عند حد تاني مش شرط يكون حبيب وممكن يبقا صحاب او ممكن تبقا أسرة تكاملك وتخود بي ايدك ......

نهال : اصحي يا بلال الساعه بقت سبعة عشان تروح المدرسة
بلال : حاضر يا طنط نهال خمس دقائق وهكون جاهز
نهال : أنا عملتلك السندوتشات وهتلقيهم علي التربيزة عشان نزلة أنا وعمك
بلال : تيجو بالسلامة يا طنط
يقوم بلال يغير هدومه ويخود اكله ويروح المدرسة الي كان اصلا بي يكره يروحها اصلا
بسبب التنمر الي بيحصله بس لزم يروح عشان عمه عايزه يبقا حاجه كبيرة يوصل بلال المدرسة معي جرس طبور الصباح الي مكنش بيحب يحضره بسبب انو روتين مالوش لازمة وكان بيطلع يستخبا في الفصل ويقعد لوحده لحد ما الطبور يخلص وصحابه يطلعو


الجزء الخامس تحرير اكتروس

عمر : يا بلبل اخبارك ايه
بلال : تمام يا مايسترو
عمر : مش ناوي تنضم ليا في فرقة المدرسة يا بلبل
بلال : أنا طلبت من استاذ عزت اني انضم ليكو بس هو اختار مدحت
عمر : يعني هو ساب الي ممكن يجبلنا دورة بيبسي وراح يجيب مدحت الي مالوش فيها اصلا
بلال : مش هتفرق يا عمر اقعد بقي عشان ميس مني دخلت اهي
عمري : احا أنا نسيت الكشكول بتاع الواجب داه أنا هتناك النهاردة
بلال : لا ما هي مش هتشوف الواجب النهاردة متقلقش
عمر : ازي داه كل يوم بتشوفه وبتضرب عليه
بلال : اقعد متخفش يا عمر مفيش حاجه هتحصل النهاردة
وتدخل ميس مني الي كانت اكتر حد بيحبه بلال عشان كانت دائما وقفة معاه وغير كده هي بتدي لي بلال درس خاص وتبقا صحبة مرات عمه نهال مني كانت طويلة وعيونها خضراء وكانت بتلبس خمار طويل يغطي جسمها بس الي محدش شافه منهم انا شوفته كانت بتيجي تديني درس وتقلع الخمار لو عمي مش موجود كان صدرها كبير وطيزها مشدودة ومدورة كانت عندها 43 سنة وكانت بيضة زي القشطه دخلت مني الفصل والكل قعد زي الكلب بعد ما كانو بيتريقو عليها عشان الخمار الي هي لبسه
مني : ازيكو يا ولاد النهاردة أنا مش هشوف الواجب بس في شكوى جتلي امبارح من ولدت زميل ليكو مدحت وياسر عملتو ايه بعد المدرسة امبارح
مدحت : خلصنا أنا وياسر ورحنا نتمرن عشان الدورة يا ميس
مني : وبعد ما خلصتو تمرين ايه الي حصل ما بينك وبين علاء
مدحت : حصل انو شتمني عشان مبعرفش العب وقالي انت لولا ابوك كان زمانك بتعيد أولي ثانوي
مني : امم عشان كده مسكته فتحت دماغه انت وياسر علي العموم الاستاذ محسن مدير المدرسة جاي وهو الي هيتصرف معاك مش أنا
وفجأة وبدون سابق انذار يدخل محسن ولد مدحت وزينة وبص لمني بقرف وقلها
محسن : انتي مين عشان توقفي ابني وتوجهي ليه اتهم بانو فتح دماغ زميله
مني : حضرتك داه كلام علاء مش كلامي وتقدر تروح تسأله بنفسك وعشان أنا مسكه الفصل يبقا لزم تخود قرار ضد ابنك
محسن : انتي هتعرفيني شغلي يا استاذة حضرتك متحولة للتحقيق والفصل داه مش هتدخليه تاني ابدا انتي فاهمه
مني : يبقا حضرتك هتلاقي استقالتي علي مكتبك النهاردة
محسن : احسن معرفش بيجبولنا الاشكال دي منين
مني : احترم نفسك يا استاذ محسن الي بينا وبينك لجنة التحقيق لكن تطوال وقلة ادب مش هسمح بيه ابدا
وهنا حصل الغير متوقع أن محسن كان عايز يضرب مني بس لولا أن استاذ عصام وقف لي محسن كان زمانه جايبها من شعرها وحصلت المشكلة الكبيرة الي خلت محسن يتنقال لي مدرسة تانيه ابعد هو ومس مني وانا دخلت فرقة المدرسة الي كان كابتن الفرقة بتعتها علاء
علاء : اهلا بيك يا بلال عمر دايما كان يكلمني عنك ويقول انك بتلعب كويس
عمر : يا علاء لا بيعرف يلعب ولا نيلة داه آخره يوقف جون ومشترك كمان 😂
بلال : داه أنا يا عمر يا كسح يالي سبب في تكسير نص شباب المدرسة
عمر : محدش قالهم يخدو الكورة من قدمي
علاء : بس بس ابوس ايديك منك ليه عايزين نخود الدورة دي الفرق الي نزله تقيله ومحتاج معايا ناس بتجري
هنا بلال بص لعمر وضحك وقال
بلال : احا يعني عمر برايز مش هيلعب
علاء : كمان يعني برايز وسجاير داه انت مش هتفارق دكة الاحتياطي ابدا يا ابن الوسخه
عمر : يعم اسكوت ما انت لو بتشوف الي انا بشوفه هتضرب كل يوم عشرتين تلاته اقل حاجه
بلال : بتشوف ايه يا كس الكلبة انت داه انت اخرك كلبة بلدي وهي الي هتنيكك كمان
عمر : يا علاء سكت ابن الوسخه داه عشان مكسروش هو كمان
بلال : يعم اقعد داه انت كلام وخلاص يا برايز
علاء : بس بس ايه هتضربو بعض وانا واقف
عمر : يعم لا ضرب ولا حاجه كل الحكاية أن مدام اميرة جارتنا بتدخل عندنا بقميص النوم عادي وانا بشوف صدرها وجسمها الابيض زي القشطة وفي مره كان البيت فاضي ومكنش في غير ماما وطنط اميرة وكانو قاعدين في الصالة وأميرة فتحه رجالها وماما بتنتف كس اميرة أنا شوفت المنظر كانت هموت بس الموضع كان عادي بالنسبلهم واني لسه صغير ومراهق
بلال : خخخخخخ يعني تشوف كس ومتركبش داه انت عيال ابن وسخه خليت رقبتي قد زب البرغوت
علاء:😂😂😂😂 احا هي وصلت لزب البرغوت لا أنا كده براه الحوار داه عني
بلال : بس انت هتلعب ازي بدماغك المفتوحة دي يا علاء
عمر : خلاص بقي يا بلال اقفل الموضع داه
بلال : مضربتوش ليه يا علاء
علاء : عشان مدحت جاري وأمه تبقي صديقة لي ماما فا مكنش ينفع اني اضربه
بلال : امممممم يعني هو جارك في البيت خلاص تمام احنا لينا اقعدة عند علاء يا عمر
عمر : خلاصنة يا بلبل بكرة نروحله ولو أن علاء مبحبش يعقد معي حد خالص
بلال: لا متقلقش من هنا ورايح علاء اخونا التالت
علاء : طب تمام يبقا أنا اخلي ماما تعمل غدة حلو عشان اخواتي الي جاين بكرة
بلال : طب يلاه نروح عشان زمان عمي جاه ولو ملقنيش في البيت هيطلع عيني
ومشي التلاته سواء بس بلال كان ناوي علي شر لمدحت وانو هيعرفه ازي يمد أيده علي حد مالوش في المشاكل ومالوش حد في الدنيا بس يشاء القدر أن مجدي عم بلال يطلب منه انو يسافر الواحات معي الشغل عشان مش عايز يدخل حد غريب في شغله وبلال يوافق ويطر انو يسافر الواحات عشان شغل عمه ويرجع
بلال : ايه يا حج مجدي وعمال تقول أنا وانا واخلص سقف برج لوحدي ايه
مجدي : اما توصل لسني يا روح امك هتعرف داه انت عيل خوال
بلال : اشتم اشتم علموك كده في بلدك
مجدي : انت عايز تجلطني اقول عليك ايه بس
بلال : ومين قال إني عايز اجلطك 😂 ممكن ارفعلك الضغط شوية بس
مجدي : هتيلي الحزام يا نهال الخوال داه مش هيجبها لبر النهاردة
نهال : ما اهو تربيتك يا مجدي
مجدي : عارف يا بلال من بعد موت ابوك وامك انت بقيت بالنسبالي كل حاجه وكل الي انا بعمله داه عشانك انت يا بلال
بلال : لزمته اي الكلام داه بس يا حج لولا وجودك انت وطنط نهال كان زماني تربية ملجأ ولا كان زماني نايم تحت كبري بشحت عشان اجيب لقمة اتحرمت من ابويا وامي وانا صغير واتعوضت بيكو انتو
مجدي : بص يا بلال ابوك قبل ما يموت كان مشتري ارض كبيره في الواحات وبني فيها فيلا كبيرة عشان تعيشو فيها بس الموت بقي مش بيستنا حد وعشان كده انت هتسافر النهاردة معي الخشب ومعك الاسطي صبحي عشان يوريك البيت
بلال : طب أنا كان عندي مشوار مهم. بكرة ودورة المدرسة
مجدي : متقلقش يا بلال أنا هعتذر عنك عقبال ما ترجع من السفر هما يومين بس عشان خاطري
بلال : متقولش كده يا بابا داه انت توامر وانا انفذ
أنا هروح اجهز شنطتي عقبال ما صبحي يعدي وحطيلي صنية المكرونة بي البشاميل في الشنطة يا ماما
مجدي : يا ابن الكلب هتكول صنية لوحدك واحنا هنكول ايه
بلال : هتكول كوارع وجمبري 😂😂 ما أنا طلبت اوردر وابقا حاسب انت عليه بقي
نهال : كوارع وجمبري مره وحده انت كانت ناوي علي ايه بكرة بلبل
بلال : يا ستي هو انا محترم ماليش في الكلام داه بس لزم اكول كويس عشان تمرين الجيم
وهنا عم صبحي وصل بلال كان حضر شنطته بس قبل ما يمشي كلم علاء واعتذر وانو مينفعش يسيب الشغل في ظروف عمه دي علاء فهم الموقف وقاله خلاص تتعوض وقت تاني وانتهت المكلمة علي أن بلال اول ما يرجع ها يتعزم عند علاء هو وعمر بس بلال مكنش همه العزومة قد ما همه انو يعلم مدحت الادب وطول الطريق عم صبحي بيتكلم هو وبلال عن الشغل والبيت بتاع أبوه وازي أبوه تعب في انو يبنيه هو وعمه لحد ما وصلو علي الفجر طبعا الناس بدأت تنزل الخشب من العربية وصبحي وبلال راحوا يشوفوا البيت لقي فيلا جميلة قاعد عليها حارس اسمه فتحي من أهل البلد وعايش معاه مراته نسمة وهي اسم علي مسما فعلا نسمة قصيرة عينها لونها عسلي فاتح جسمها كيرفي بس مشدود والي استغربت منه أنها بيضة زي الشمع عرفت بعد كده أن فتحي كان شغال معي عمي في مصر واتجوز نسمة في مصر ولسه معمهش عيال
صبحي : ازيك يا فتحي اخبار المكان هنا ايه
فتحي : بخير يا حج صبحي ومين الاستاذ الي معي حضرتك داه اول مراه تيجي من غير الحج مجدي
صبحي : داه بلال يا فتحي ابن الحج ابراهيم
هنا فتحي اتلعسم في الكلام
فتحي : يا باشاء الي ما يعرفك يجهلك الحج مجدي صحته عمله ايه
بلال : تمام هو مشغول شوية في شغل في القاهرة
فتحي : استريح يا بلال باشاء عقبال ما نسمة مراتي تنضف الفيلا
بلال : مالوش لزوم يا فتحي أنا هشوف البيت علي طبيعته
دخل صبحي وبلال وفتحي وكانت الأرض نضيفة وفي انتريه كبير في نص الفيلا وكانت مليانه عفش داخل بلال يبص في الاوض لقي الاوض كلها نضيفة بس وهو بيبص في اوضة لقي قميص نوم احمر قطعتين ولقي توبس مركونين في الدولاب بلال حس بحاجه غريبة بتحصل في البيت داه عمل نفسه مشفش حاجه ورجع وقرار انو يعد اسبوع يغير جو ودخل الليل عليهم وبلال قاعد في أوضته لحد ما حس بقشعرة غريبة عارف بعديها أن في جن في المكان داه شد بلال البطنية ونام بس في نص الليل سمع صوت غريب بيقوله اصحي يا بلال فاق بلال مفزوع ملقاش حد خرج يشرب سمع صوت جاي من الاوضة الي لقي فيها قميص النوم والتوبس راح اتسحب وحده وحده لحد ما وصل قدم اوضة النوم وسمع صوت
نسمة : اه براحه براحه
فتحي : انتي لسه شوفتي حاجه يا شرموطة داه أنا هفلقك نصين قوم يا راجل يا خوال دورك جاه
شخص : هتتفلقي يا بنت الوسخه داه أنا هفشخ كسك الاحمر داه
فتحي : وطي صوتك يا راجل يا عرص الخوال لو صحي هيودينا في داهيه
وهنا بلال عرف أن فتحي ديوث وصبحي بينيك مراته قدمه بس الي بلال مش هيعديه انو اتقال عليه خوال وخيانتهم للامانه الي سابها عمو ليهم
رجع بلال اوضته وهو بيفكر يعمل ايه معهم بس اول اما دخل لقي كتاب علي سريره كتاب غلافه حديد ولونه اسود قرب نحيت الكتاب وفجأة الكتاب اتفتح لوحده بس بلال مكنش خايف لأن من صغره وهو بيحب يسمع عن الجن والعفاريت قرب نحيت الكتاب عرف انو مش كتاب بشر لانو كان معمول بجلد حيوانات وهنا مسك الكتاب وابتداء يبص فيه كتاب باللغة اللاتينية فتح الترجمة وبدأ يحاول يترجم نصوص الكتاب لحد ما لقي طلسم تحضير الخادم اكتروس وابتداء يقراء بكل عزم وشجعه لحد ما ظهر قدمه قط اسود كبير عيونه حمراء وبص لي بلال مكنتش أتخيل أن بشري ينقذني
بلال :انقذتك ازي وانت اكتروس الي مذكور في الكتاب ولا لا
اكتروس : أنا اكتروس ملك ملوك القبيلة السوداء وانت انقذتني من ايد حامل النور
بلال : يسلام انا انقذتك ازي
اكتروس : دي حكاية طويلة وصرعات داخل عالم الجن ومفيش بشري لزم يعرف عنها حاجه
بلال : طب أنا
اكتروس : متكملش يا بلال أنا عارف انت مين
بلال : وعارف اسمي كمان
اكتروس : أنا عرفت عنك كل حاجه من ساعت ما اقعدت قدمك يا بلال
بلال : من الواضح انك تعرف اصلي وفصلي
اكتروس : وعارف انت بتفكر في ايه وانا هساعدك زي ما ساعدتني
بلال : طب اعمل ايه معاهم
اكتروس : من هنا ورايح أنا هسكن جواك هبقاء جزء من روحك ومفيش لا جن ولا بشر يقدر يحس بيا غيرك انت حتي لو كان اعتي ساحر في الدنيا
بلال : هتعيش جوايا اقصدك هتلبسني يعني
اكتروس : مش بالظبط كده بس انا هخلي روحي جزاء من جسمك ومفيش حد هيقدر يحس بيا وانا عايش فيك
بلال ساعتها عرف ان كده هيعرف يادب فتحي وصبحي ازي ويعدي اليوم ويطلع الصبح
فتحي : ازيك يا بلال باشاء ياريت تكون نمت كويس
بلال : أنا نمت زي القتيل قولي يا فتحي صبحي فين
فتحي : صبحي راح يشوف الشغل وهيرجع علي بلليل يا بلال باشاء في
بلال : طب أنا عايز اكول جمبري وكوارع يا هتعرف تتصرف
فتحي : يالهوي داه انت تطلب وانا اجبلك يا باشاء حالا اخلي البت بسمة تنزل تجبهم من السوق
بلال : قولي يا فتحي هو السوق بعيد عن هنا قد ايه
فتحي : السوق بعيد عننا يا باشاء يجي ساعة رايح وساعه جاي
بلال : طب مش عيب تخلي مراتك تروح مشاور زي داه وهي ست لوحدها
فتحي : ما أنا اقعد عشان اخدمك يا باشاء
بلال : لا روح انت وخلي مراتك مستريحة وعايز الجمبري يكون جامبو امسك فلوس اهي عايز انضف حاجه يا فتحي وخالي الباقي علشانك يا
فتحي: هواء يا باشاء بت يا بسمة أنا رايح السوق وراجع
بسمة : ماشي يا فتحي تيجي بالسلامة وهتلي معاك طلبات البيت عشان مفيش حاجه تتطبخ ولا تتعمل
فتحي : ماشي
بلال : وهتالي معاك علبة سجاير ملبور يا فتحي
فتحي : حاضر يا باشاء هو هتلاقي كل حاجه عند حضرتك
اطمنت ان فتحي مشي وبسمة لوحدها جواه وهنا اكتروس قالي
اكتروس : الي بتفكر فيه يا بلال سهل جدا تعمله بس هل هتنجح خطتك في انك تسيطر علي التلاته
بلال : هعرف يا اكتروس امال أنا دخلت بدرس برامجة ليه وانا في السن داه
ودخل بلال الفيلا ونده علي بسمة الي كانت بتغسل ولبسة عباية سوداء مقسمه جسمها كله وكان باين انها مش لبسة حاجه تحتها
بلال : بسمة عايز امسح الاوضة دي وانضفها عشان في عصير ادلق هنا
بسمة : عيني يا بلال باشاء هجيب الجردل واغير هدومي وجايه لحضرتك
بلال : طب ماشي بسرعه بس عشان في دبان هنا كتير
وراحت بسمة اتاخرت شوية بس جات ولقيتها لبسة عباية زرقاء طيزها هتضرب منها
بسمة : معلش كانت بلبس بس عشان هدومي التانيه اتبلت عشان مبردش
بلال : ولا يهمك يا بسمة يلاه عشان اتخنقت من الدبان الي راكب فوق بعضه داه
بسمة : هههههه ما يركب يا باشاء عقبال ما تركب انت كمان
بلال فهم أنها جاية تتناك وعمله حسابها وابتداء بسمة تمسح وتفلقس قدم بلال وبلال يهيج عليها لحد ما وطت تمسح تحت السرير والجلبية اتقطعت من عند طيزها وهنا بلال انتهز الفرصة ونزل
بلال : الجلبية اتقطعت يا بسمة
بسمة : عادي يا باشاء اهي حتي تهوي علي طيزي
بلال: طب استني بقي كده
وقام مكمل علي بقية الجلبية وهي مفلقسة وبتمسح تحت السرير وقام مطلع زبو كان طوله 19 سم وتخين وكان خلاص وقام رشقه في كسها وهي قامة مصوته
بسمة : اه زبك خرمني يا بلال واحده واحده
بلال : انتي لسه شوفتي حاجه يا لبوة
بسمة : دخله كله مش قادرة نيكني اكتر اه اه اه
وهناء بلال فكر يديها درس عمرها ما هتنساه وقام مخرجها من تحت السرير وقلها مصي يا وسخه فضلت تمص ووتعصر في زبه لحد ما جابهم في بوقها وهنا اكتروس قرار انو يخلي بلال عنتيل الليلة وبلال مبسوط جدا وقام مقعلها الجلبية وهنا شاف جوز بزاز يحلف بيهم طول عمره مدورين والحلمات لونهم اسود وواقفين ورا شايلها من رجلها وخلي فتحت كسها علي زبه وفضل ينيك فيها ويرزع وهي امممم مش قادرة كفايا كفايا كسي مش قادره اه اه اه براحه براحه هموت يا بلال مش قادرة بلال بكل ثقة عشان جوزك العرص يقول عليا خوال
بسمة : كفايا ابوس ايدك كسي مش قادرة هتفشخ نصين ارحمني اه اه اه امممممم
بلال : ها أجبهم في كسك خلاص اهو
بسمة : اه هاتهم في كسي برد النار الي فيه امممم مش قادرة نيكني جامد كسم فتحي الخوال
وفضل بلال ينيك فيها علي الواضع داه نص ساعه من غير ما يتعب وراح حططها علي السرير ونيمها علي بطنها ورفع طيزها لفوق وفضل يحكه في كسها ويدخل رأسه في طيزها وهي اممم مش قادرة ارحمني يا بلال نيكني وبلال طبعا من غير استأذن ام راشق زبه كله في طيزها وهنا اغم علي بسمة من شدة الوجع رجع فتحي لقي بسمة نائمة في اوضتهم ومش باين عليها حاجه
فتحي : يا بلال باشاء أنا جبت طلبتك كلها اهي
بلال : برافو يا فتحي أنا طلبت من بسمة تيجي تمسح الاوضة عشان العصير الي اتدلق وغابت ومعرفش راحت فين
فتحي : لا هي نايمة تحت شكلها تعبانه يا بلال باشاء
بلال : لا الف سلامة سبها ترتاح وحط الاكل هنا
فتحي : امرك يا باشاء لو احتاجت حاجه اندهلي بس هتلقيني قدمك علي طول
بلال : تسلم يا فتحي
خرج فتحي راح علي اوضة بسمة وفوقها وهنا بسمة بصت لقت نفسها في اوضتها ولبسة العباية السودا
بسمة : أنا جيت هنا ازي
فتحي : انتي ممسحتيش الاوضة لي بلال باشاء ليه
بسمة : ازي أنا كانت بمسحها والجلبية كانت مليانه مياه ونزلت لبست الجلبية الزرقاء وطلعت تاني
فتحي : ازي بقي وانتي لبسة الجلبية السوداء
بسمة : بلال نكني يا فتحي ولو مش مصدق الجلبية الزرقاء هتلقيها مقطعوة من علي طيزي
فتحي : الجلبية الزرقاء سليمة اهي شكلك عايزة تتناكي يا شرموطة
بسمة : يا فتحي صدقني بلال فشخني حتي شوف كسي اهو
وترفع بسمه الجلبية وكسها محمر ومنفوخ وفتحي يهيج عليها بس كل ما يجي يدخل زبو ينام تاني لحد ما قالها هاتي طيزك بسمة بعصبية ايون شوف طيزي اخر حاجه فكرها انو دخل زبه كل في طيزي مراه واحده وتفلقس لفتحي يشوف طيزها يلقي خرم طيزها مقفول قالها
فتحي : احا انتي عايزة الواد ينيكك ولا ايه يابسمة
بسمة :طب أنا عايزة اتناك مش قادرة كسي حرقني هموت يا فتحي
فتحي : كل اما اجي ادخل زبي ينام
بسمة : اتصرف هات خياره حطها في كسي مش قادرة يا فتحي
فتحي : اهي اكبر خياره
بسمة : حطها كلها مش قادرة كسي وجعني اه اه امممممم عايز اتناك من بلال عايزه يفشخني
فتحي : أنا أظهر كده شكلي عايز اتناك أنا كمان طيزي بتكولني يا بسمة
وهنا خرج فتحي وطيزه عمله تكله ومش عارف يعمل ايه رجع لبسمة قالها نفس الخيارة حطيها في طيزي مش قادر هموت بصت بسمة وقالت
بسمة : لا أنا هطلع لي بلال مش قادرة وانت خوال بتفكر في طيزك عايز تتناك
فتحي : خوديني معاكي
وخرجوا الي اتنين راحوا لي بلال جري وفتحي ينده
فتحي : يا بلال باشاء الحقني مش قادر طيزي بتكولني رايحني ونيكني ابوس ايدك
بسمة : وانا كمان يا بلال ابوس ايديك كسي هموت ارحمني الخوال داه مش عارف يريحني
هنا ضحك بلال وقال مش أنا خوال يا فتحي جاي ليه
فتحي : يا باشاء أنا الي ستين خوال ابوس ايديك رايحني ونيكني وبسمة اهي يكش تخلي كل الواحات تنيك كسها بس رايحني أنا
بلال : لدرجدي انت عرص وخوال عشان تخليني انيك مراتك واريحها مكانك
فتحي : اه أنا عرص وخوال بس رايحني ابوس ايدك
وهنا قرار بلال انو ينتقم للي سمعه ساعتها فلاش باك
فتحي : أنا بحط زيت خروع لي مجدي باشاء في الاكل كل ما يجي هنا يا صبحي
صبحي : جدع يا فتحي مش عايزو يجيب عيل يشيل الجمل بما حمل احنا لينا نصيب في الأرض والفيلا دي
فتحي : بس بلال هنعمل في ايه
صبحي : بلال داه عيل بشخه آخره هنرميه في الشارع هو وعائلته بس كل حاجه بالعقل
بسمة : بلاش الواد شكله غشيم ولو عرف مش هيرحم حد فينا
صبحي : علي نفسه بطلقة واحده اخلي يودع كل حاجه
فتحي : داه انت شيطان يا صبحي بس انت خلصت التوكيل ولا لسه
صبحي : لسه مستني أمضت مجدي وساعتها هخلي كلب ذليل
بلال افتكر كل داه وبص لفتحي وقاله
بلال : هتلي خرزنه يا فتحي بسرعه
فتحي : هواء حاضر
بسمة : انت ناوي علي ايه يا باشاء
بلال : مش انتو عايزين تتناكو يبقا علي طريقتي مش طريقتكم
فتحي : الخرزنه اهي يا باشاء
بلال : حلو اوي شايف الحبل الي هناك داه خلي بسمة تربطك بيه ونام وفلقس علي السرير
بسمة : اطلع يا خوال يلاه وصدر طيزك لي العنتيل الي هيفشخنا
وهنا بلال جاب الخرزانه ونزل ضرب علي طيز فتحي لحد ما خلها تجيب ددمم وفتحي بيموت ومش قادر يتنفس من اللزقة الي محطوطه علي بوقه وقام جايب بسمة وربطها بحبل وهنا كانت المفاجأة



الجزء السادس صراع علي حافة الجحيم

ولما أخذ لوسيڤر العهد بي ضلال ذرية آدم وبث الفساد في الأرض ارسال الملك الاعظم رجالا ي يحاربون فساد لوسيڤر في الأرض....
الدنيا مش دايما لحد وافتكر أن كما تدين تدان
الشهوة اخطر حاجه موجودة علي وجه الارض شهوة المال شهوة السلطة واخطر حاجه شهوة الجنس.
الجزاء الي فات حصل في أحداث كتيرة وظهرت شخصيات جديدة بس قبل ما ابدا احب اقول كلمة خلي الجنس اخر حاجه تفكر فيها مش هحرق بقيت الأجزاء بس الي جاي ....
وقفنا عند بلال لما اكتشف خيانة صبحي وفتحي وبسمة لعمه وازي اكتروس خله ينتقم منهم اشد انتقام بس المفاجأة أن في صراع تالت داخل في القصة عشان تبقا اكتر واقعيه وافتكر أن أول شيطان مارس الشذوذ بجسم بشري كان لوسيڤر الرجيم لقوم سدوم الي هما قوم لوط
بلال : تعالا يا صبحي متخفش
صبحي : مكنتش متوقع انك بالذكاء داه يا بلال لي شاب لسه مكملش 16 سنة
بلال : لا توقع يا صبحي لاني مش اي حد
صبحي : عرفت متاخر يا بلال للاسف بس اكتروس ميقدرش يقصر عليا بقدرته الجبارة في إخضاع البشر لي لعنته
هنا كانت الصدمة لي بلال وصدمة لي الكاتب وصدمة للي بيقرو الرواية وهنا تبدأ أحداث جديدة
صبحي : مهما عرفت وشوفت يا بلال مش هتيجي نقطة في بحر علمي
بلال : لا أنا لسه قدمي طريق طويل بس انت راجل بره وراجل جوه
صبحي : يعالم مين فينا يعيش ومين فينا يموت قبل التاني
وهنا ظهر اكتروس بصورته الحقيقة لي صبحي وجسمه مكون من اربع اجناحه وأنياب مدببة وقرون حادة خلي فتحي وبسمة يغم عليهم من شدة الرعب معي ظهور اخطر جنود لوسيڤر
اكتروس : اللعبة بقيت ممتعه اكتر يا صبحي
صبحي : اكيد يا اكتروس مكنتش اتواقع انك تنقل قوتك لي بلال
اكتروس : الخاين لزم يتعقب يا صبحي ولا سيربنت مقلكش كده بس عارف ايه الي مستغربه أن سيربنت راس الافعي يكون موجود جواك انت
صبحي : احنا كل الي يهمنا يا اكتروس خروج المهدي المنتظر يا اكتروس
اكتروس : قصدك المسيح الاعور مفيش مهدي هيظهر في الأرض يقول أنا الملك الاعظم اتبعوني
صبحي : داه بالنسبة ليكم انتو يا معشر الاسلام أن المهدي هيظهر عشان يحرركو من الظلم والفساد بس احنا عارفين أن احنا أسياد الأرض وبقيت البشر عبيد لينا
بلال : احنا مش عبيد لحد غير الملك الاعظم يا صبحي انتو الي مفكرين أن كل حاجه في الكون بتعتكو ولو دورت علي اي فساد في الأرض هيبقا انتو السبب فيه
اكتروس : بس غريبة يا سيربنت انك تسيب ملوك وأمراء العالم وتيجي هنا
وهنا يبدأ يتكون صورة سيربنت بصورة افعي ودي صورته الحقيقة وعلي وصف كل الي شافوه
سيربنت : انت اتكلمت كتير يا اكتروس وخيانتك لي حامل النور أعظم خيانه حصلت في عالم الجن
اكتروس : اذي بتقول اكبر خيانه وهو أول وحد يتمرد علي الملك الاعظم
سيربنت : لوسيڤر العظيم من المنذارين يا اكتروس مش هتعرف تقتله
اكتروس : ومين قال إني عايز اموته نهايته هتبقا ابشع نهاية في اخر الزمان وهيركع عند قبر ادم بالعافية
سيربنت : نحن ابناء الجحيم يا اكتروس لماذا تهتم بي أمر هولاء الغويم
اكتروس : ومين قالك أن هما عبيد يا سيربنت احنا الفرق كبير بينا وبينكم
صبحي : مش داه موضعنا يا اكتروس ددمم بلال مطلوب من حامل النور
اكتروس : عشان تخود بلال يا صبحي انت وسيربنت لزم تقتلني وسيربنت قوته في بخ السموم في افكر البشر للاسف كانت متوقع أن لوسيڤر هيبعت حد اقوي من سيربنت بس هو عارف ان عفريت سليمان موجود واخترك انت عشان بتقدر تخترق عقول البشر وعشان عفريت سليمان **** عمره ما ها ياذي بشر
صبحي : عفريت سليمان القصص الخرافية الي كنا بنضحك بيها علي اطفالنا عشان يناموا
سيربنت : ما تتغراش يا صبحي عفريت سليمان قوته لوحدها تقدر تمحي مملكة من الجن واكيد لوسيڤر مش هيحب انو يدخل في حرب ضد جيش سليمان من الجن الي مستني الحرب الكبري بينا وبينهم
وهنا يظهر إعصار شديد في الأرض ويقرب نحيت الفيلا ساعتها حس سيربنت بخطر كبير بيهدد عرش لوسيڤر والماسونيه
علاء : هو بلال قال يومين وهيرجع ليه قرار انو يطول قاعدته هناك
عمر : مش عارف يا علاء بس حاسس ان بلال لقي شوية نسوان هناك ومدور النيك فيهم
علاء : يا اخي انت شايل زبك علي كتفك احا امال لو عندك عشرين سنه كانت عملت ايه
عمر : كانت هدور النيك فيكم 😂😂😂
علاء : بس تعرف أن بلال شخص طيب اوي
عمر : انت ها تعرفني علي بلبل داه جاري بس نصيحه بلال زعله وحش اوي ميغركش انو هادي طول الوقت لما بيقلب ممكن يكول اي حد يوقف قدامه
علاء : ياااه ايه هو غبي أوي كده
عمر : بلال محدش يستهتر بيه وكون أن بلال قربلك داه في حد ذاته هيعمل مشكله لمدحت
علاء : هيعمل مشكلة لمدحت ازي يا عمر
عمر : بلال معور مدحت وياسر لوحده قبل كده وكون أن هو يسيب مدحت يخود مكانه ويبلطج عليك دي هتخلي بلال يفشخ مدحت تاني
علاء : احا ضرب الي اتنين وعورهم لوحده
عمر : يعم هو انت ليه مش مقتنع مش ملاحظ دايما أن مدحت لما بيجي يغير هدوم التمرين بيبقا لفف رابط ضغط علي وركه من فوق
علاء : احا هو عوره فين بالظبط
عمر : قصادك تقول مسبش ايه معورش في التوته
يمشي علاء عمر وهنا مدحت يقرار انو يعمل اغبي حاجه في حياته
مدحت : رايح فين يا خوال
علاء : انت بتكلمني أنا يا عرص
عمر : مدحت احنا مش عايزين مشاكل اتكل علي بيتك انت وياسر احسنلك
مدحت : اه سمعت أن الخوال بتعكو ساب المدرسة
علاء : هو حرقك اوي كده يا مدحت مكنتش اعرف ان بلال غشيم اووي كده
وهنا قرار مدحت يتنقم من عمر وعلاء بسبب الي بلال عمله فيه ........


الجزاء السابع

في قديم الزمان أحداث المعركه الكبري بين الجن والانس وصراع دائم الي نهاية الزمان هزيمة لوسيڤر في المعاركة الكبري التي دارت بين الجن والانس وحتي هذه اللحظة لوسيڤر يجمع أعوانه لحرب اخر الزمان....
وقفنا عند مدحت لما حب يخود حقه من بلال بي ان هو يضرب علاء وعمر بس الناحية التانيه كان الموضع اكبر من مدحت وعلاء وبلال الاعصار هيدمر البيت بس اكتروس باين عليه الهدوء
سيربنت: كيف هذا
اكتروس : أنا لو منك اهرب قبل ما يجي يا سيربنت
بلال : في ايه يا اكتروس الاعصار هيدمر البيت يلاه نهرب
اكتروس : اهداء يا بلال داه مش إعصار
بلال : اومال ايه داه يا اكتروس
سيربنت : ازي قادر يوصل لي هنا
اكتروس : كده انت مش هتلحق تهرب انت وصبحي يا سيربنت
صبحي : احنا مش هنهرب من هنا غير وبلال معانا
سيربنت : اخرس يا غبي
هنا علامة الخوف بانت علي سيربنت وفي نفس الوقت الاعصار وقف بس حصل حاجه غريبة ظهور كائن في زواية الاوضة اصلع الرأس عنده قرنين اكبر من قرنين لوسيڤر نفسه عنده ٨ جناحات وسنانه مش سنان لا دي سكاكين علي شكل اسنان وبص لسيربنت وقال ....
هنا مدحت حب ينتقم من بلال علي الي عمله فيه ورفع مطوة وحب انو يعور عمر وعلاء عشان يبقا خد حقه
علاء : انت شكلك مش عايز تجبها لبر يا مدحت يا تستهل الي هيجرالك
مدحت : كسمك علي كسمه محدش يقدر يهز شعره من طيزي
عمر : 😂 قصدك طيزك الي بلال شرمهلك
علاء : احا انت بتهظر واحنا بنتخانق كمان
عمر : يعم داه هلس وبلونه فضية ولاه زينة البطل عمله ايه
مدحت : خخخخخخ مالك بي اختي يا معرص
عمر : اصل بلال بعتلها فيديو وانت العيال بتنيكك وزمانها شافته يا خوال
مدحت : احا ازي
عمر : زي السكر في الشاي يا كسمك امشي عشان ورحمة جدي هنيكك في وسط الشارع
مدحت : احا ازي وفين ومين الي صورني
ورح مدحت يجري زي المجنون عشان يشوف الفيديو الي اتناك فيه والناحية التانيه بلال واكتروس وسيربنت وصبحي معي إخطار كائن من الجن
سيربنت : مفيش مفر من المواجه يا صبحي
صبحي : مين داه
سيربنت : داه قادر يدمر مملكة جن بحلها لوحده قائد جيوش مملكة الجن صخري
اكتروس : كويس انك عارف يا سيربنت هو قادر يعمل ايه وانا حذرتك
سيربنت : هتندم يا اكتروس علي الي انت بتعمله داه كله
بلال : يلاه يا سيربنت زي الجن الشاطر سيب صبحي وامشي عشان اكمل تعزييب فيهم
اكتروس : نفذ يا سيربنت والا لو انت بايع روحك هتوقف قدم صخري
سيربنت : أنا همشي وصبحي بقي كارت محروق بالنسبة لينا بس افتكر أن هنتقبل تاني وساعتها همحيك من علي وش الدنيا
بلال : بتهيلي وضعك ميسمحش للتهديد يا سيربنت
صبحي : انت بتتخلي عني يا سيربنت
سيربنت : نفسي ثم نفسي يا صبحي انت كانت عبيط لدرجة انك صدقت انك هيبقا عندك نفوذ وشهرة
صبحي : يعني كل داه كان كدب
سيربنت : مسكين يا صبحي اشوفك في الجحيم
وهنا بيختفي سيربنت ويهرب بروحه بعيد بس كان في ضيف متابع في صمت من غير ما ينطق ولا حرف وبص لي اكتروس وقال
صخري : الولد داه مهم ليهم جدا يا اكتروس الوحيد الي بيملك فصيلة ددمم Oh من بين ستة في العالم كله
اكتروس : دي الفصيلة النادرة من سلالة اصف
صخري : ايون يا اكتروس مفيش غيرو هو الوحيد دلوقتي محتاجين دمه
اكتروس : لزم بلال يختفي عن عيونهم
صخري : لا بس انا همشي وهنتقبل تاني يا اكتروس ابواب الحرب علي وشك البدا
اكتروس : يبقا لزم نخود حذرنا يا بلال
بلال : اول مرة اعرف فصيلة دمي يا اكتروس
اكتروس : عشان كده انت لزم تختفي عن أنظارهم
بلال : بقولك ايه صحي الناس دي عشان اكمل الحفلة وانت يا صبحي باشاء جنب اخوتك يلاه
صبحي : ارحمني يا بلال ابوس ايديك أنا زي ولدك
بلال : ابويا مش راجل خوال بيمشي وراء الشيطان اربطه يا اكتروس
هنا اكتروس بسرعه البرق ربط صبحي وخله يفلقس والتلاته جنب بعض صبحي وفتحي وبسمة
بلال : ارجع مكانك بقي يا اكتروس عشان اصفي حسابي
اكتروس : صباحية مباركة يا عريس
اختفاء اكتروس ورجع وابتدا فتحي وبسمة يفوقو بس بلال كان ليه خطة في تعذيبهم مش هينسواها طول حياتهم جاب الكلب الي بيحرس الفيلا
بلال : دلوقتي قدمكو حل من الاتنين يا أنا انيكو يا رعد هو الي ينيكو
بسمة : ابوس ايديك يا باشاء كسي مموتني ارحمني
فتحي : هنعمل كل الي انت عايزه بس سبني يا بلال باشاء ابوس ايديك
بلال : مش كانت جاي وعايز تتنك يا فتحي وانا هنولهلك بس مش مني اكتروس أنا عايز رعد يتعلم ينيك بني ادمين
اكتروس : امرك يا بلال
بلال راح نحية صبحي وقلعه هدومه ونزل ضرب علي طيزها بالخرزنه لحد ما كان هيموت منها
بلال : يلاه يا رعد وري فتحي شطارتك في النيك
وهجم رعد علي طيز فتحي بزبه الرفيع وفضل ينيك في فتحي وفتحي يصوت كفايا يا بلال ابوس ايديك بلاش رعد
بلال : اكتروس عايز زب رعد يبقا عرضه سبعه سم
اكتروس بضحكه خبيثه داه جزاء الخيانه يا فتحي وبقي زب رعد عرضه فشخ طيز فتحي وخلها تجيب ددمم هنا بلال قرار انو لزم يشارك رعد حفلة النيك ورح لي وفضل يلحس في كسها وبسمة مش قادرة دخله دخل زبك في كسي يا بلال هموت وبلال بيلحس في كسها زي المجنون وهنا كان اكتروس ظهر بهيئة بشرية قدم بلال
بلال : ايه يا اكتروس الشوق جابك لصبحي ولا ايه
اكتروس : الي سيربنت يمشي معاه يبقا اكيد مارس الشذوذ معاه بس انا غير سيربنت خالص
بلال : ازي يا اكتروس
وهنا اكتروس طلع زبه وكان طوله 57 سم وضحك وقال الحاجه الوحيدة الي ورثتها من ابويا طول زبه مش خسارة فيك يا صبحي
بسمة شخرت اول ما شافت زب اكتروس وقالت بلال لا متخليش اكتروس ينكني هيفشخني ابوس ايديك رد بلال بكل ثقة متقلقيش داه لصبحي مش ليكي فتحي كان بيعافر بس خلاص استسلم لي رعد وبقي يقوله تربيتي طمرت فيك يا رعد نيك طيز فتحي افشخني يا رعد أما صبحي فكان اكتروس مجهزه الي هو بيتمتع وهو بيتناك وهنا بقي أنا قرارت ابضن عليهم يدخل المؤلف
بلال : احا بقي انت قرفني وانا كبير وانا صغير كمان
اكتروس : عينه بتدق شرر يا بلال شكله هينيكك انت اجري
فتحي : آخرته تخلي كلب ينكني طب الناس هتقول ايه دلوقتي
صبحي : وبعدين انا راجل كبير مش حمل بهدلة تخلي اكتروس طول زبه ،57 سم خخخ داه لو دخل ربعه هيفشخني يا ابن الوسخه
المؤلف : ايه يا بسمة معندكيش حاجه تقوليها انتي كمان ما اهي زاطت بقي
بسمه : امممممم براحه يا بلال سبني اتناك بمزاج يا راجل يا علق
المؤلف : ماشي ماشي نقفل الفصل بقي عشان تعرفوا اني مبرحمش بلال زبه بقي 5 سنتي
بلال : احا بقي يعم اقتلني احسن بدل العذاب داه شيلو من عليا
اكتروس : انت حبيبي يا ابو التأليف ايون أنا صحبك
المؤلف : لا متقلقش مش هعمل معاك حاجه ارجع لعالم الجن يا كلب والاه هخلي صبحي يركبك والجمهور ما هيصدق
اكتروس : بس بس اطير أنا
بلال : احا بتبعني يا اكتروس
اكتروس : يعم اسكوت بدل ما يقلبني كلبة بلدي ويخلي رعد يركبني معطلكش
المؤلف : اهو باعك يا بلال 😂😂
بلال : كل حلافاك خانوك يا ريتشارد
المؤلف : اخشع يا كلب داه انت غلبت امي طول القصة وعملك بطل وبتاع استنا بقا أما اقفل الجزاء علي بتعاك
بلال : احا زبيييييييي اتقطع
عشان تبقي تطوال عليا يا علق ارجع مكانك عشان اقفل الفصل بالنصيبة الجديدة
بلال : احا هو في نصايب تاني
المكان محفل ماسوني في مدينة روما يدخل شخص لبس بلطو اسود مغطي وشه بقناع جلد ويقعد علي ركبته ويقول مولاي سيربنت فشل في انو يجيب ددمم الولد يرد ويقول يبقا مفيش حل غير خروج ابراكسس.......


الجزء الثامن

في حاجات الإنسان بيعمي نفسه عنها ومالوش انو يتدخل فيها عالم الجن مزعج وتأكد أن اي حاجه هقولها هنا حقيقة لان الايام ها تثبتلك أن في أمور خفية في الواقع مينفعش حتي تتكلم فيها أنا كاتب القصة هحكي حكايتي كاملة معي عالم الجن والي حصلي وازي اتحولت من شاب كان زبير بمعني الكلمة لي واحد اخر حاجه يفكر فيها الجنس وكل كلمة ها اكتبها في القصة الجاية وغلاة ابني حقيقة 100% انتظروا قصتي أنا واسمها بدون عنوان ......
في نظام بيحكم العالم الجديد الي احنا بنعيشه عايز تصدق صدق عايز تدور وتعمل سيرش وتتاكد من حقيقة كلامي اتاكد بس الي هيتكتب في الجزاء داه واقع مفروض علينا ......
😈الشيطان يحكم 😈
في الجزاء الي فات اخر سطر كتبته ذكرت في الماسونية وازي سيربنت فشل انو ينفذ مهمة خطف بلال لي تحرير المهدي الدجال بس احب اوضح نقطه في فيلم اسمه Eyes Wid Shout it الفيلم داه ممنوع من العرض قصة الفيلم جميلة وكتب حاجت من الي شوفته في الفيلم داه في الجزاء داه لانه بيكشف حقيقة النظام الجديد.....

سيربنت : مولاي لوسيڤر
لوسيڤر : أعلم ما ستقول يا سيربنت لقد ظهر صخري مرة أخري
سيربنت : ولكن سيدي جيش سليمان من الجن اختباء في أماكن لا نعرفها نحن الجن والشياطين الآن كيف يظهر صخري بهذه السرعه
لوسيڤر : لان صخري هو القائد الاول للجيش جميع الجن حتي نحن الشياطين نخاف أن نظهر في حضوره
سيربنت : هل لا ذل يحتفظ بقوته حتي هذا الوقت
لوسيڤر : وأكثر يا سيربنت فا هو يستمد قوته من كتاب محمد لولا أن جعلني الملك الاعظم من المنذارين لكنت الان اتعذب في قاع الجحيم صخري لن يحارب يا سيربنت هو فقط سيمد يد العون والمساعدة حتي لا تفتح البوابة مرة أخري
سيربنت : ولكن هل هناك من هو أشد من صخري
لوسيڤر : في الأرض من الجن لا ولكن النور الابيض اقوي بكثير
سيربنت : اتقصد خادم الوحي والثلاثة الآخرين
لوسيڤر : أجل يا سيربنت فا أني اتذكر حتي الآن كيف عذبو قوم لوط أشد العذب هولاء الثلاثة
سيربنت : نحن اخير أهل الأرض يا سيدي سنعيش امدا طويلاً حتي نحرر ولي عهدك اومهدي الأرض
لوسيڤر : أجل يا سيربنت لقد اقترب موعد خروجه لقد رأيته يكبر أمام عيني حتي عبر البحر معي قوم موسي وفتنهم في دينهم وحينها أمر الملك الاعظم بحبسه في جزيرة راس الثعبان لحين يأذن بخروجه
سيربنت : سيدي لماذا لم تسجد لي ادم كما فعل النور الابيض
لوسيڤر : كبريائي يا سيربنت لقد غرتني نفسي لاني كانت أنا الوحيد الذي رفع للسماء من الجن فا لقد خلقني الملك الاعظم مخيران لا مجبر علي عبادته واعلم أن وعد الملك الاعظم حق ولكن هدفي في الأرض افسدها حتي يحين موعدي الذي كتبه الملك الاعظم لي هيا يا سيربنت اتباع خليفتي ينتظرونا الان..
طبعا الناس بتفكر دلوقتي هو مين ابن الشيطان الي عبر معي موسي وفتن بني اسرائيل هو أعظم فتنه في الأرض
طبعا لوسيڤر راح هو سيربنت مكان اتباعه الي هو الغابة البهوامية في وجود عدد كبير من من البشر الي هما مسيطرين علي العالم بما فيهم عائلة روتشيلد الي بي تتحكم في البنك المركزي الدولي بناسبة أسهم 52% وداع يديهم حق السيطرة علي كل الدوال المديونه ليهم غير الشروط والاتفاقات الي بتحصل ودي بتسبب دمار للدولة الي بتخود قروض منها اظن انت فهمت اللعبة القذرة الي بتحصل وانت مش واخد بالك بوش الأب والابن من اتباع الماسونية من الناس الي قدرة تدمر دوال عربية كتير وكان بوش الأب في الماسونية من أصحاب الدرجة 33 الي هما اسما طبقة للماسونية اظن انت فهمت بلدك بيحصل فيها ايه دلوقتي !
نرجع لي بلال بعد ما عذب فتحي وصبحي وبسمة بي ابشع طرق الجنس قرر انو يعمل حاجه غريبة فيهم
بلال : أنا زهقت من النيك يا اكتروس
اكتروس : عندك فكرة جديدة نعملها
بلال : بصو بقي انتو كانتو عايزين تسروقو فلوس عمي وتخدو كل حاجه واديكو وقعتو ومحدش سما عليكو هنلعب لعبة بسيطة بين فتحي وصبحي والي هيخسر هيتقطع زبه اما بسمة فا ها يبقا ليها لعبة بينها وبين الكسبان
اكتروس : أنا شايف أن كفايه عليهم كده يا بلال
بلال : لا يا اكتروس مش قليل علي ناس عضة الايد الي اتمدتلهم فتحي هينيك صبحي بس في شرط لزم في مدة ٥ دقايق طيز صبحي تشيل زب فتحي وايد بسمة في المدة
هنا صبحي بقي يصوت ويصرخ بس فين احنا في منطقة فاضية حوالينا كلها صحراء طبعا فتحي وافق بكل سرعه وابتداء انو ينيك صبحي بكل قوة
صبحي : براحه يا فتحي هموت مش قادر طيزي
فتحي : لزم انفذ كلام بلال باشاء يا صبحي مش بي ايدي
بلال : يلاه يا فتحي حاول تدخل الخيارة دي معي زبك في طيز صبحي
صبحي : ابوس ايديك بلاش أنا طيزي مش مستحمله
بلال : اختار حل من الي اتنين يا تخلي فتحي يدخل الخيارة معي زبو يا هخلي اكتروس يتحول لزب عرضه 12 سم ويفشخك
صبحي : لاا اكتروس لا هعمل كل الي انت عايزه
ابتدأ فتحي يحاول يدخل الخيارة في طيز صبحي معي زبه بس للاسف الخيارة اتكسرت جواه طيز صبحي والخمس دقايق خلاص هيخلصو
بلال : للاسف يا فتحي وقتك خلص ولو صبحي نجح انو يدخل ايد بسمة معي زبو في طيزك يبقا دي هتكون اخر نيكه ليك
صبحي : داه أنا هفشخ طيزك يا عرص زي ما فشختني
ويبدأ صبحي ينيك فتحي بكل طاقة عنده داه غير نص الخيارة الي في طيزه خلت الشهوة عنده تزيد من انتصاب زبه وفتحي عمل يزوم زي الشرموطة
فتحي : اه نيكني يا صبحي نيكني اوووي مش قادر زبك نار
صبحي : ولسه يا لبوة دي اول دقيقة يا بلال باشاء أنا عايز زب صناعي كبير
بلال : كده انت شكلك فكرت صح يا صبحي اكتروس هتلو الي هو عايزه
وابتداء صبحي يدخل الزب الصناعي الي جابو اكتروس عشان يضمن انو يعيش بزبه وفتحي عمل يشخر ويتوجع وبسمة بتلعب فى كسها
بلال : احا أنا سخنت تعالي يا بسمة تعالي سيبي جوز الخولات دول
بسمة امرك يا سيدي الناس وابتدت تمص زب بلال وتفرك فيه وتنزل علي بضنه تكولها وبلال مستمتع هاج بلال خالص وزق بسمة علي السرير وفضل يمشي زبه علي كسها وبسمة مممم مش قادرة دخله يا بلال وبلال عمل يفرش في كسها لحد ما غفله وقم حطه في طيزه وهي لا دخله في كسي كسي وجعني اممممم بلال حبيبي ارحمني دخله في كسي وبلال شغال نيك في طيز بسمة في مكان تاني في مركز مساج نايم محسن علي بطنه ومعه بنوته جميله بتدعك جسمه بكل راحه بس الجلسة قلبت بنوع تاني خالص
محسن : براحه يا ليلي علي جسمي
ليلي : امرك يا سون سون
محسن : اه ادعكي جسمي خليني انسا قرف البيت وقرف الشغل
ليلي : بس كده انا هخليك تنساه دنيتك بحالها
وتقلع ليلي اللبس الي هي لبسه بس اي داه ليلي عندها زب !!!!! جاهز يا روحي
محسن : جاهز يا قلبي أنا شرموطتك
ليلي : بقالي كتير منكتش طيز زي طيزك يا سونا يا لبوة
محسن : طيزي اهي افشخيها يا قلبي
وفضلت ليلي تلعب في زبها وتمسك في بزها لحد ما زب ليلي وقف ونزلت تلحس طيز محسن ومحسن اه يا ليلي لسانك نار مش قادر ليلي بكل عصبية اخرسي يا لبوة وقامت ضربه سبانك علي طيزه خلته يتنفض وراحت جابت كلبش وكورة بتتحط في البوق عشان الصوت ولبستهم لي محسن وجابت كربك
ليلي : أنا هعلمك ازي تتكلمي معيا كده يا لبوة
وفضلت تلحس في طيز محسن وتحلب زبه لحد ما زبه وقف وقامت جايه علي طيزه ودخلت زبها وتضرب فيه بالكربك ومحسن وشه بيحمر ومش قادر وليلي نزلة نيك فيه لحد ما جابتهم في طيزه فكت محسن وشالت الكورة من بوقه وجاه الدور أن محسن الخوال ينيك ليلي بس يدوب اول ما لعب في بزها ونزل يمص زبها تليفون محسن رن وجاله خبر نزل عليه زي الصعقة
مدحت راح يجري علي البيت عشان يشوف الفيديو الي هو بيتناك فيه واول ما داخل ملقش غير أخته زينة
مدحت : زينة كانت عايزك ضروري
زينة : خير يا مدحت عايز ايه
مدحت : في حد بعتلك فيديو النهاردة
زينة : اه الفيديو بتاعك انت وياسر صح
مدحت : ابوس ايديك هعمل كل حاجه تطلبيها بس بابا وماما ميعرفوش
زينة : يبقا كده اتفقنا اجري يا كلب هتلي اشرب
جري مدحت راح جاب مياه وقعد جنب أخته
زينة : انت هتعقد جنبي كمان يا خوال قوم الحس رجلي يلاه
مدحت : حاضر حاضر
ونزل مدحت علي رجل زينة يمص ويلحس فيها لحد ما جالها تليفون وبقت تتكلم وتقول
زينة : اه يا حبيبي نضفت كسي وطيزي زي ما قولت هتيجي امتا بقي ايه تحت البيت طب اطلع بسرعه بقي
هنا زينة بصت لي مدحت وقلتله قوم يا خوال في وحد طالع دلوقتي افتحله وهاتو وتعالا وحسك عينك تنطق بحرف واحد جرس الباب رن ومدحت بيفتح من الصدمة مبقاش قادر يتكلم عمر ايوه عمر وزق مدحت ودخل وبصله وقاله
عمر: الشرموطة اختك فين يا خوال
مدحت : ازي
عمر : زي السكر في الشاي
ودخل عمر اوضه زينة هو ومدحت وزينة كانت لبست قميص نوم من عند امها وقعدت علي السرير وفتحه رجليها.......
الدنيا مبتديش كل حاجه قصاد كل حاجه انت بتخودها بتخود منك أضعاف مضعفة اسف الروايا ممكن توقف لمدة بس اوعدكو أن الي جاي هيبقا بحر واسع اغرق فيه براحتك من جنس لحقيقة لسياسة للواقع بنعيشه قبل ما اقفل متنسوش اللايك والكومنت ولو معندكش حساب خش سجل علي موقع نسوانجي بمنتهي السهولة واكتبلي رايك في كومنت وخليك نسوانجي رواش كان معكم Dark Angel في صراع علي حافة الجحيم تحياتي ليكم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


HlPOgNn.md.jpg

طبعا ناس كتير بتقول تناقض وأخطاء في الروايا بس كل حاجه وليها سبب لو جينا نبص علي الاعضاء التناسلية بتاعت البشر أقصي طول بي البلدي كده يتروح بين 35 سم لي 39 وأغلبية الناس الي تمتلك الاعضاء دي من قارة أفريقيا لو جينا نبص لطول أعضاء الحيوانات زي الحصان والحمار لزم طول العضو عشان العملية تتم لأن كل شي وليه سبب العضو التناسلي بتاع الحوت الأزرق والاوركا طوله ما بين 2.5 و2 متر بس شوف الحجم كل حاجه وليها أسبابها
أما بالنسبة للجن ففي المارد وفي العفريت وكل حاجه علي حسب حجمها دايما الجن متغلب علي البشر في حتت القوة لان الجن شي غير ملموس بلس قدرة علي التشكل في اي مخلوق الا الانبياء
بس هتقولي ازي يبقا زب بني ادم 57 سم هقولك تاني الجن يقدر يشكل ويقدر يوهمك بقدرته وينفذلك اي طلب قصاد انك تبقي خادم ليه ....

اليوم 11 التاريخ شهر سبتمبر 2002 المكان برج التجارة العالمي طبعا كل الناس عارفة أن داه كان سبب رئيسي أن أمريكا تدخل العراق بس حد فكر فين هياكل الطيرات الي ضربت البرجين كل داه هتعرفه في السلسلة التانيه لصراع علي حافة الجيم متنساش اعمل تسجيل في المنتدي وتباع كل جديد 😈😈😈
وقفنا الفصل الي فات لما مدحت اكتشف أن أخته زينة بتتناك من عمر ومحسن طلع خوال بس هل القصة هتفضل علي كده لا الأحداث الي جاية كلها هتخليك تتصدم وعقلك يشت ....

الجزء التاسع

عمر : ايه يا لبواتي الخوال داه لسه هنا
زينة : يا حبيبي لزم يبقا هنا امال مين هيمسلك الفوطة
عمر : لا بس قميص نوم فاجر هيكول من كسك حته
زينة : عجبك يا حبيبي
عمر : احا داه هيجني اكتر يا شرموطة
زينة : انت يا خوال تعالا الحس رجلي ومن غير كلمة والا
مدحت : حاضر
عمر : عامل فيها دكر يا كسمك يالي ياسر بينيكك وكانت عايز تضربني أنا وعلاء
زينة : هو كان عايز يضربك كمان
عمر : شوفتي اخرتها بس عقابك عندي
وقلع عمر الحزام وربطه بيه ايد مدحت وجاب حزام جيبة من بتوع زينة وربط بيها رجله وخله في وضع الدوجي ونزل علي زينة يلحس كسها وزينب تزوم اه كمان يا حبيبي كمان مش هتفتحني بقي عمر يلفها علي بطنها ويلحس طيزها بس موبيل عمر وقع ووطي عشان يجيبه لقي ....
نرجع لمحسن لما خرج علي تليفون خله وشه يصفر ويجيب الوان جري محسن راح مكان نحية قصر البارون
شخص : محسن عايزك تبعت طفلين
محسن : طب بالنسبة لخروجهم من البلد
شخص : متشغلش بالك معاد التسليم قرب والناس هتزعل لو اتاخرنا عليهم في التسليم
محسن : بس السعر زي ما هو ولا هيختلف علي حسب الاعمار
شخص : الناس بتحب سن من 14 لي 17 سنة عشان داه بيبقا ذروات سن البلوغ
محسن : تمام التسليم هيبقا بعد اسبوع من النهاردة
طبعا محسن كل همه الفلوس والجنس بس كان كل تفكيره انو لزم يلقي حد يجبله الطفلين نروح لي بلال بعد ما خلاص تعب ومبقاش قادر يكمل في حفلة النيك
صبحي : اهو يا بلال باشاء زبي وايد بسمة جواه طيز فتحي
بلال : تعجبني يا صبحي بس انتو التلاته أنا خدت قراري أن مفيش حد فيكو هيعيش
صبحي : ابوس ايديك بلاش أنا عندي عيالي عايز اربيهم
فتحي : خود الي انت عايزه بس موت لا
بلال : وانتي يا بسمة مش عايزة تقولي حاجه
بسمة : لا يا بلال أنا ماليش حد وخونت الايد الي اتمدلي يبقا الاحسن اني اموت
بلال : ها يا اكتروس نعمل ايه
اكتروس : بلال انا شايف أنهم يعيشو احسن بس في عهد لزم التلاته ينفذوه عشان يبقو تحت أمرنا ومحدش فيهم يخون
بلال : فكرة هايلة يا اكتروس بس ايه العهد داه
اكتروس : العهد داه بيتعمل بالدم وغير كده الي بيخون العهد جلده بيوقع وبيبقا مسخ بشري
بلال : حلو داه نفذه
وهنا ابتداء اكتروس ينفذ طقوس العهد وان الي يخون بحرف هتنزل عليه لعنه ابيدوس الدموية وهينقطع نسله في الدنيا نرجع لي عمر لما وطه يجيب تليفونه بص تحت السرير
عمر : أيه داه يا لبوة انت بتعقدي علي ازبار صناعيه
زينة : ابدا يا حبيبي داه لقيته في اوضة ماما وبابا قولت اجيبه عشان انيك بيه الخوال داه بدل ما هو فضحنا كده
عمر : حلو اووووي خودي البسيه يلاه وانت يا خوال ابسط يا عم اختك هتركبك
مدحت : بلاش يا عمر دي هتذلني
عمر : وفيها ايه يا دوحه لزم تتذل وينكسر عينك عشان متفكرش تنطق
وهنا زينة كانت لبست الزب الصناعي وبقيت تلعب في طيز اخوه بي أيدها
عمر : ايون العبي كده في طيزه خليه يتكيف الخوال
مدحت : داخليه بقي يا زينة تعبان مش قادر
وهنا زينة ابتدأت تدخل الزبر الصناعي في طيز مدحت وهو بيموت من الوجع عمر قام جاي علي طيز زينة وفضل يلحس في خورم طيزها لحد ما هاجت وقام راشق زبه في طيزها
بلال : يلاه يا صبحي عشان نرجع القاهرة
اكتروس : أنا مش هعرف أخرج من هنا يا بلال
بلال : ليه يا اكتروس داه انت عفريت حتي تقدر تروح اي مكان
اكتروس : لو خرجت من ارض القبيلة السوداء يبقا أنا حكمت علي روحي بالموت عشان اتباع لوسيڤر اكيد ها يشوفوني
بلال : طب تمام ماشي خليك هنا وانا ها اجي من وقت للتاني بس هلقيك ازي
اكتروس : متقلقش يا بلال أنا أول ما رجلك تلمس ارض الفيلا هعرف وساعتها هتلقيني في انتظارك
خرج بلال وصبحي راجعين القاهرة وبلال بيفكر يا طري ايه الي حصل لما بعت الفيديو بتاع مدحت لزينة بس قاطع تفكيره صوت فرمالة عربية
محسن :أنا شايف أن داه الوقت المناسب انك تساعدني
شخص : خير يا محسن ايه الي جابك دلوقتي
محسن : الجماعه طلبين طفلين ومحتاج الي يجبوهم
شخص : أنا قولتلك من البداية انك مش هتقدر علي طلبتهم يا محسن وطلما دخلت وسطهم يبقا لزم تنفذ
محسن : صبحي تليفونه مقفول وكان متفق معايا انو هيجيب واحد من الي اتنين بس تليفونه اتقفل مره واحده
شخص : أنا قولتلك من البداية أن صبحي كبر وخرف وانت مصدقتش يبقي تشرب وتستحمل ولو منفذتش هيخدو ولادك مكان الي اتنين
محسن : هما مش احفادك براضو يا باشاء ولا ايه
الخبر نزل عليهم زي الصعقة أن العربية انقلبت بيهم وهما ماشين واتنقلو المستشفي
مجدي: طمنا يا دكتور هما بخير
دكتور : للاسف يا حج الراجل الكبير تعيش انت اما الشب الي معاه بيصارع بين الحياة والموت
مجدي : طب أنا عايز اشوفه اشوفه مره وحده بس
دكتور : مش هينفع ادعيلو يا حج ولو في اي جديد هبلغك بيه
نهال : اهدا يا مجدي بلال هيقوم أنا عارفة وواثقة انو هيقوم ادعي يا مجدي ابننا بيروح
طبعا صدمة علي مجدي ونهال أن بلال يروح منهم بعد تربية وشقي لأنهم مكنوش بيخلفوا
عمر لسه مستمر في حفلة النيك بتعته بس حاله تليفون خله عمر يعيط
زينة : في ايه يا عمر
عمر : بلال في المستشفي بين الحياة والموت
لزم اروحله
مدحت : أنا جاي معاك يا عمر داه مهما كان صديق ليا في المدرسة
عمر : خليك يا مدحت أنا هعدي علي علاء اخدوه ونمشي
نزل عمر من بيت محسن واتصال بعلاء يبلغه الخبر
في المستشفي كان بلال نايم علي السرير وابتداء أن عينه تفتح جريت نهال علي الدكتور
نهال : يا دكتور بلال فتح عينيه
جري الدكتور يشوف بلال الي كان واثق انو مش هيعيش لمده كبيرة من الوقت داخل الدكتور اوضة بلال وابتداء يعمل فحوصات وتحليل لقي أن جسمه اتعافا بسرعه كبيرة
مجدي : طمني يا دكتور بلال بقي كويس
دكتور : أنا مستغرب من سرعه استجابة جسمه للعلاج والكسور الي كانت عنده لحمت بسرعه كبيرة دي معجزة يا استأذ مجدي
بلال : أنا فين
مجدي : حمدل عالسلامة يا بلبل يا حبيب قلبي كده توقع قلوبنا عليك
بلال : ما أنا كانت قعد معاك من شوية يا عمي هو ايه الي حصل
وهنا كانت الصدمة أن بلال حصله فقدان ذكرة لمدة معينه
دكتور : انت اخر حاجه فكرها ايه يا بلال
بلال : أن عمي كان بيقولي اني هسافر الواحات عشان اتباع شغله وأشوف بيت ابويا الي هناك
دكتور : يعني مش فاكر حاجه تاني غير كده
بلال : لا
عمر : حمدل عالسلامة يا بطل
بلال : يا ابني ما أنا لسه سايبك من ساعتين
علاء : مشيها يا عمر ساعتين الواد مخه اتفرامت 😂
عمر : ايه يا حج مجدي وبعدين في الي مخه اتفرامت داه أنا خايف ميفتكرش ال 200 جنيه الي عليه
علاء : وانا كمان كان واخد مني ربع جنيه أنا عايز الربع جنيه بتاعي
طبعا كل الاحداث الي حصلة اتمسحت من دماغ بلال بس هنا السوال ازي لقو فصيلة ددمم بلال النادرة الي مش موجودة غير عند ستة في العالم بس ....
طبعا بتسمع عن الظواهر الطبيعية والغير طبيعية والمنطقة ال 52 في أميركا ومنظمة scp داه غير تجربة ابيغل الي غيرت مصير بنت جميلة لوحش محبوس داه غير أبواق السماء الي اتسمعت وانتشرت في إمكان كتير في العالم بس اللغز الأكبر في هيبقاء فيروس كورونا هنعرف كل داه في أحداث السلسلة التانيه ومعركة الممالك السابعه وحقيقتها نرجع للواقع علاء بعد ما اكتشف كل الي حصل لبلال وازي عرف اكتروس
علاء : طب أنا عايز اشوف بلال
اكتروس : بلال مش ها يقدر يرجع دلوقتي بس ممكن اخدك ليه تشوفه
علاء : طب والناس الي هنا هيبقا مصيرهم ايه
اكتروس : متقلقش مش هيحسو بغيبك
وهنا اكتروس خد علاء واتنقل لي عالم الجن بقوة اكتروس وكان في ترحيب شديد من الحراس لي اكتروس لحد ما قابل ملك القبيلة السوداء
زولاء : اهلا برجعوك يا اكتروس
اكتروس : في صديق لي بلال عايز يشوفه يا ملك الملوك
زولاء : احنا بنرحب بي اصدقاء بلال كلهم
اكتروس : بعد اذنك هروح لبلال
مشي اكتروس هو علاء لحد ما وصل عند باب اوضة وفتحها وهنا كانت الصدمة لي بلال
بلال : علاء وحشتني اووووي يا اخويا
علاء : انت اكتر يا بلال كده تعمل مغامرة من غيري
بلال : صدقني يا علاء انا ايڤرتون كان هيموتني لولا تدخل اكتروس
علاء : أنا السبب يا بلال في كل داه سامحني
بلال : لا داه قدر ومكتوب علينا يا علاء ولزم نحارب ضدهم
اكتروس : متقلقش يا بلال احنا لحد دلوقتي قدرنا نكشف خطط لوسيڤر الفترة الي جاية
علاء : انت قصدك الشيطان الرجيم
اكتروس : ايون يا علاء عشان فصيلة دمك انت وبلال وحده ونادرة جدا وهي دي المفتاح لبوابة خروج ابراكسس و الدجال الاعوار
علاء : احااااااااا يعني أنا كل داه كانت تباع للشيطان
بلال : اه يا كسمك شوفت احنا كده كده لبسين لبسين فا متخافش
علاء : طب والعمل ايه
اكتروس : العمل في انك تحارب منظمة الماسونية لأن لوسيڤر أمر بي ان دمك انت وبلال مفتاح خروج الدجال وابراكسس
علاء : ههههههههههه احارب مين يبا الماسونيه
داه عندهم قدرة يجبوني بلبوص لحد عندهم
بلال : متقلقش احنا في قوة كبيرة في ضهرنا يا علاء واهم القوة دي صخري قائد جيوش سليمان
علاء : وهو لسه عايش لحد دلوقتي داه تلاقيه مات وشبه موت
وهنا يدخل علي غفلة صخري ويبص لعلاء وعلاء كان هيشخ علي نفسه من الرعب
علاء : اكتروس مين الاخ الي بيبصلي داه
اكتروس : داه الي مات وشبع موت
بلال : داه صخري يا علاء اقوي جنود سيدنا سليمان من الجن
علاء : ابوس ايديك ما تسخطني قرد
صخري : لا متخفش احنا لحد دلوقتي بنخدم جيش سليمان الي هيحارب في المعركة الكبري بين الجن والشياطين مش بناذي بشر
بلال : ها يا صخري ارجع اقدر للعالم تاني
صخري : تقدر يا بلال بس بكرة مش النهاردة
بلال : طب ايه السبب
صخري : ايڤرتون مش هيسيبك لانك خلفت العهد انت وعلاء بس جيش من الجن بيحمي اهلك دلوقتي وانك ترجع داه في حد ذاته خطر كبير عليك وعلي علتك
بلال : لزم ارجع مش هعرف افضل مستخبيه كده
صخري : قدمك حل من الاتنين يا ترجع وتوجه وتستحمل العواقب يا اما تعيش انت واهلك في جزيرة الجن
اكتروس : وانا بفضل الحل التاني يا بلال لأنهم هناك كلهم اتباع لصخري حتي ملك الجزيرة
بلال : لا أنا هعيش وسط ارضي واهلي وهقف قدامهم حتي لو اخر يوم في عمري لزم اكشف الحقيقة لعيون الناس أن كل نصيبة بتحصل في كل بلد الناس دي السبب فيها هكشف عن استغلال قوت الشعب وأنهم بيتحكمو فيهم عن طريق الديون الخارجية الناس مبقتش قادرة تعيش عشان الدنيا بقيت صعبه احنا لزم نحارب لي اخر نفس عشان ميتحكموش فينا اكتر من كده العراق سوريا فلسطين لبيا ومش هنسا الجزائر ولبنان ومصر الناس مبقتش قادرة تعيش كل حاجه بتزيد لدرجه اننا بقينا عايشين زي العبيد البنك المركزي الي الماسونية بتتحكم فيه عايز يكسر اردتنا بالذل والفقر لكن لا هنعيش ونحارب وهنقف قصادهم لحد يوم الدين احنا مش هنفضل عايشين في الضلمة طول حياتنا لزم هيطلع نور لفجر جديد يمحي كل ضلمة عاشت في قلوب الناس أنا قرارت يا صخري أنا هخرج يمكن يكون الامل فينا ...........

الجزء العاشر والأخير نهاية السلسلة الأولي

الصراع مش صراع بين الانس والجن داه قدر ومكتوب علي كل الي البشر الفترة الي فاتت اتاكدت أن الحياة مالهش تمن وان الي يشتريها يبقا حمار عشان الدنيا يوم ليك ويوم عليك.......
اسباب كتير بتخليني ابعد عن الكتابة بس براجع واكتب وامسح تاني واكتب تاني الفكرة مش في أن الروايا تكمل وخلاص لا الفكرة كلها في اني اوصلك واقع اسود بنعيشه كلنا بس خدت قرار اني اكم حتي لو هكتب لشخص واحد بس شكرا للناس الي سالت عني واديني بنفذ وعدي زي ما قلتلهم

(عودة الرفيق )


وقفنا في الجزء التاسع أن بلال قرار انو يرجع ويوجه الماسونية حتي لو هيموت وكان صخري رفض قرار أن بلال يرجع بس بلال أصر أنه يرجع لانه مش جبان الجزء مش هيبقى طويل اوووي لاني هقفل السلسلة علي الجزء داه ....
علاء : حمدل عالسلامة يا بلبل
بلال : ياض ما انت كانت معايا من شوية
علاء : يعم ما انت كانت بعيد عني
بلال : هنفضل واقفين في الجراج كده
علاء : يلاه ندخل زمنهم قلقنين علينا
داخل بلال وعلاء الفيلا بس مكنش حد قاعد غير سوسن
سوسن : ممكن افهم ايه الي بيحصل معاكو وايه الحاجات الي ظهرات تحت دي
علاء : حاجت ايه
بلال : اصبر يا علاء دكتورة سوسن اكبر مننا وممكن تقدر تساعدنا
علاء : بصي يا سوسو الكلام الي هنقوله داه محدش يعرفه عشان لو حد عرفه هيبقا في خطر كبير علينا
سوسن : طب فهموني يمكن اقدر اساعدكم
وابتداء بلال يحكي كل الي حصل من ساعت ما كان راكب عليها لحد ما ظهر جنود ايڤرتون
سوسن : انتو ايه الي عملتوه داه
بلال : النصيب يا سوسن وانا راجع عشان أوجه ومعنديش حل تاني
سوسن : وانا هساعد بكل الي اقدر عليه من معلومات
بلال : شكرا يا دكتورة
علاء : اطلع بقي نام عشان نشوف هنعمل ايه بكرة
طلع بلال نام وعلاء فضل قاعد هو وسوسن بيتكلمه
سوسن : بلال متغير اوووي يا علاء
علاء : بلال الي فيه مش سهل يا سوسن كفايا انو كان في عالم غير علمنا
سوسن : ازي قدر يعيش الفترة دي معي الجن والعفاريت
وهنا يظهر اكتروس عشان يخلي سوسن وعلاء يتنفضو من علي الكراسي
اكتروس : ايه يا علاء مال وشك اصفر كده ليه
علاء : ابدا اصل في حاجت بتدخل من احم ولا دستور ويقطعو الخلف لغيرهم 😂
اكتروس : معلش المراه الجاية هخبط قبل ما أظهر
علاء : سوسن شكلها شخت علي نفسها
اكتروس : اه والمياه باينة علي الكنبة اهي
سوسن : لا انتو ايه معندكوش قلوب انا قايمة اغير هدومي وجاية
قامت سوسن واكتروس وعلاء ضحكو عليها بس فوق كان بيحصل حاجة تانيه بين بلال و .....
بلال : عايزك تجمعلي اكبر معلومات غير المعلومات الموجودة علي النت
شخص : هحاول يا بلال بس مضمنش اني اجبلك معلومات اكيده
بلال : حاول والي تعرفه بلغني بيه وانا هكون في انتظار تليفونك
شخص : متقلقش وهكون عند ظنك بيا يا اخويا خود بالك من علاء عشان متهور
بلال : وايه الجديد يعني وخود بالك من نفسك انت كمان
ظهر صخري لبلال وكان علي وشه تعبير غضب
بلال : خير يا صخري
صخري : مكنتش عايزك ترجع يا بلال ايڤرتون مش هيسيبك تعيش وتحاربهم
بلال : متقلقش يا ايڤرتون الحق دائما بيكسب وكفايا انك بتساعدني انت واكتروس وزولاء
صخري : مش عايز تروح براضه الجزيرة
بلال : لا يا صخري ونهاية ايڤرتون هتبقا علي ايدي
صخري : واحنا معاك لحد ما نقدر نقضي عليهم
عده الليل وكانت سوسن نايمة في حضن علاء في اوضته وبلال دخل عليهم
بلال : احا بقي هو انا انام وانت تنيك من غيري طب راعي وجودي طيب
علاء : غور يا ابن الوسخه سبني انام الماتش كان حامي اوي وسوسن قتلتني
بلال : طب استلقي وعدك يا روح امك أما تفوق وانتي يا سوسن روحي اوضتك عشان أمه لو دخلت هتنيكك وتنيكو
قامت سوسن وهي نايمة واول ما عدت جنب بلال ام رازعها سبنك خلها فاقت
سوسن : ايدك تقيلة يا بلال وطيزي مش مستحملة
بلال : عشان تخلي حد غيري ينيكك يا وسخه
سوسن : معلش كانت هايجه بقي وانت كانت نايم وعلاء زنقني وانا بلعب في كسي
بلال : خلاص يا سوسن براءة
دخلت سوسن اوضتها ونزل بلال لقي نهال قعدة قدام البحر
بلال : مين الي واخد القمر مننا بقي
نهال : اقعد يا بلال عايزك
بلال : خير يا ماما في حاجه حد ضيقك
نهال : الي عملنا في التراب يا بلال غلط وعمك
بلال : متكمليش يا ماما وانا اسف
نهال : عمك يا بلال صحته بقيت علي قده وانا ست وليا احتياجات كتير
بلال : عارف يا ماما وصدقيني مكنتش حبب اعمل معاكي حاجه زي كده
نهال : انا عارفة وعارفة انك مبقتش صغير بس كويس انها جات معاك احسن ما تيجي معي حد غريب
بلال : اوعدك مش هتقرار تاني
وهنا يرن تليفون بلال من الشخص الي كان مستني تليفونه
شخص : جبتلك معلومات ايه ناااااار بص يا بلبل فاكر محسن ابو مدحت وزينة
بلال : اه داه جار علاء دلوقتي ماله
شخص : هو والجيار حماه الي اتنين أعضاء في الماسونيه
بلال : نعم انت بتهزر
شخص : يا بلال داه مش هزار دي حقيقي محسن شغال في تجارة ******* هو والجيار مسالتش نفسك مدحت اختفي فين
بلال : قصدك انو باع ابنه
شخص : بالظبط يا بلال مدحت كان خوال وشاذ وجايب راس أبوه الأرض فا طبيعي انو يضحي بيه
بلال : طب وزينة
شخص : لا زينة انا لسه علي تواصل معاها عايشه معي امها ريهام الجيار وصحيح في حفلة عندك هتتعمل علي شرف الجيار الفترة الي جاية
بلال: طب ممكن طلب
شخص : من غير متتكلم يا بلال انا كلمت زينة وطلبت تصريح دخول 3 أشخاص
بلال : اوعي تقولي انك راجع
شخص:انا فعلاً راجع يا بلال لزم افهم هما عايزين منك ايه
بلال : توصل بالسلامة بس ولما اشوفك هحكيلك كل حاجه بالتفصيل
شخص : خلاص انا قدامي ساعة وداخل المطار انت هتبقاء فين
بلال : الشاليه بتاع ابو علاء فاكره
شخص : يولاد الوسخه كده من غيري
بلال : لا يعم المراه دي معانا العيلة كلها
شخص : طب كويس اوووي اهو حتي عشان مضربش مشواير كتير
بلال : لسه منعرفش المهم توصل بالسلامه ونشوف ايه الي ها يتم
قفل بلال السكة وهو بيفكر الحفله ممكن يتعمل فيها ايه وازي محسن يطلع تاجر ***** وهنا بيرجع بلال بيراجع بالذاكرة لما كان خارج معي سلمي وشاف محسن وريهام وشخص تاني طالعين عمارة مهجورة
بلال : هما ايه الي جابهم هناء
سلمي : معرفش مش يمكن جاين يخدو شقة ولا حاجه
بلال : لا انا هطلع وراهم اشوف هما فين وبيعملو ايه
سلمي : مالناش دعوة يا بلال
بلال : خليكي يا سلمي انا ٥ دقائق وجاي متتحركيش
وطلع بلال وراهم وبقي ماشي يتسحاب بص في الدور الأول ملقاش حد
الدور التاني براضو ملقاش حد
لحد ما وصل للدور السابع وهنا كانت المفاجأة واحد بينيك ريهام الجيار ومحسن قاعد بيلعب في زبه عادي جدا
ريهام : اه نيكني اوووي زبك كبيير مش زي الخوال جوزي
شخص : خودي يا لبوة في طيزك اهو وفي كسك شايف مراتك وهي بتتناك يا خوال
ريهام : افشخني انا ملكك كسي كله ليك سيبك من العرص داه
وفجأة لقيت محسن قام قاعد علي ركبته وفضل يمص زب الراجل الي معاهم وريهام لبست زب صناعي وراحت لمحسن
والي اتنين فشخو محسن نيك
بيقطع صوت نهال بتنده علي بلال عشان يفطرو دخل بلال الشاليه ولقهم كلهم صاحيين
بلال : ما انت صحيت اهو يا حيوان
علاء : البركة في ماما جاية تصحيني من احلها نومة
بلال : حد قالك نام متأخر وبطل تلعب في التليفون كتير السوكت هيبوظ
علاء : لا يعم الشاحن الي معايا مش بيبوظ
هنا كلهم قاعدين بصين بس انا وعلاء وسوسن الي فاهمين
نهال : شاحن ايه هو انت بتصلح موبيلات يا علاء
علاء : لا ابدا يا طنط داه السوكت كان ضيق والشحان الي عندي كبير في فتحت التليفون ووسعت السوكت
سهام : اقعد كده العب في التليفون لحد ما يبوظ يا عبقرينو
طبعا اقعدت بلال اقعد يلقح علي علاء وكان الفطار لزيز بس هنا ظهر اكتروس وبلال شافه
بلال : تعالا يا علاء عايزك
سهام : طب كملو الفطار طيب
بلال : أما تيجي هنكمل فطارنا مشوار ضروري
علاء مستغرب وخرج معايا فضلنا نمشي لحد ما روحنا ناحية الصخور الكبيرة
اكتروس : هتروح الحفلة يا بلال
بلال : اكيد يا اكتروس لزم افهم تفكير الناس دي ايه
علاء: حفلة ايه من غيري كده يا بلبل رايح نجيب نسوان من غيري
بلال : يعم انت همك علي زبك داه انت عيل خوال بصحيح
اكتروس : انت واثق في الشخص داه يا بلال
بلال : داه عشره عمر يا اكتروس واكيد واثق فيه جدا
اكتروس : طب انت لزم تروح متنكر هو مقالكش كده
بلال : لا هو المفروض طيارته توصل الساعه 5
اكتروس : اتمني ميكونش فخ منهم يا بلال
بلال : لا متقلقش عامل حسابي كوايس اوووي وبعدين عمره ما يخون عشره سنين
علاء: مين داه الي عمره ما يخون عشره سنين
بلال: هتفهم بعدين يا علاء المهم نروح عشان نستقبل الضيف الي جاي
علاء : ضيف مين
بلال : هتعرف كل حاجه النهاردة
رجع بلال وعلاء الشاليه وابتدواء يجهزو غرفة الضيف الي جاي طبعا اليوم مر عادي عليهم نزول بحر والخ لحد ما جرس الباب رن
بلال : داه اكيد الضيف المنتظر
نهال : هقوم افتح انا
بلال : لا هقوم انا خليكي
مشي بلال ناحية الباب وفتح وهنا كانت المفاجأة
بلال : وحشتني يا أبت الكلب 😍
عمر : انت اكتر يا بلال
هنا علاء اتنطر من مكانه وقام يجري وخد عمر بالحضن
علاء : كده يا عمر متسالش في اخوك
عمر : حقك عليا بس بلال كان بيقولي اخبارك اول بي اول وكان علي تواصل معايا الفترة الي فاتت لحد ما أخباره انقطعت
علاء : وحيات امي يا بلال لهنفخك
بلال : طب هنفضل واقفين علي الباب ندخل ونكمل كلامنا جواه
نهال : ايه داه عمر عامل ايه يا ابني وفينك كل داه
عمر : انا تمام يا طنط وازي حضرتك يا طنط سهام
سهام : بخير يا ابني انت اخبارك ايه انا اخر مرة سمعت عنك انك اتخطفت
عمر : ياه يا طنط دي حكاية طويلة
بلال : بعدين بقي المهم اطلع غير هدومك وانزل عشان نتعشاء سواء
عمر طلع خد دوش وغير هدومه ولبس نفس الجلبية الي علاء وبلال لبسينها
بلال : اهو احنا كده قلبنا العيال كبرت
عمر : لا بقي داه استنصاد
نهال : تعالي اقعد يا عمر احكيلنا بقي ايه الي حصل معاك
علاء : انت اتخطفت ازي يا ابني
عمر : كانت ماشي في الشارع جاه وحد من ورايا خبطني علي دماغي لما فوقت لقيت نفسي متكتف انا وأطفال تانيه كتير كانا في بدروم مركب فضلنا اسبوع في المياه لحد ما حسيت أن المركب وقفت وابتدوء يخرجونا
علاء : ايه داه
عمر : متستغربش يا علاء الي حصل أن الي خطفني شبكة تجارة أعضاء بشرية كبيرة
علاء : بس انت فضلت عايش ازي
عمر : حاولت اهرب كتير وكانت كل مره بطلع بحيلة ذكية وكانت دايما بنجح في اني أهرب وبقي ******* وكانت كل اما خلاص هخرج القيهم مسكوني تاني لحد ما جاه وحد عرض عليا اني انضم ليهم لأن نسبه ذكائي عاليه غير ******* التانيه
علاء : وبعدين
عمر : بقيت عايش معاهم اذكر وادرس واقول حاضر ونعم لحد ما عدي ٤ سنين وكانت نازل مصر معاهم ومن تحت لتحت عرفت أن بلال داخل في غيبوبة في المستشفي روحت من غير ما حد يعرف انا مين وبلال اول ما شافني راقع بالصوت ومن ساعتها واحنا بينا تواصل مستمر .
طبعا بلال قاعد وعارف أن الي بيحكيه عمر داه كدب وعلاء قاعد مصدق زي الحمار
بلال : بقولك يا عمر مش نفسك تخسر ماتش بلاستيشن زي زمان
عمر : يعم بلاش انت اقولك يلاه بينا
وخد بلال عمر وعلاء وخرجه
بلال : ها يا عمر الحفلة امتا
عمر : الحفلة هتبقا في القاهرة
بلال : فين في القاهرة
عمر : في قصر البارون .............


انتهت السلسلة الأولي واتمني أن الجزء يعجبكم والسلسلة التانيه هتبقي عالم تاني عالم السلطة والنفوذ والشر عالم ملوش كبير
قصه حلوه ننتظر المزيد فيه السلسله الجديده 👍
 

سلسلة رائعة يا فنان بس فيه أخطاء إملائية بتفصل الواحد عن الأحداث..تسلم ايدك على مجهودك الكبير..
مع خالص تحياتى...
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%