NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صديق الغربة يحتاج الى حنان امي وطيازها!! .. الجزء السادس

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

happygiv

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
1 فبراير 2023
المشاركات
4
مستوى التفاعل
54
نقاط
15
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
تكملة القصة لكل عشاق الاجزاء القديمة.
كريم وابو شروق دخلوا الاوضة ساندين ماما وانا وراهم.. وشروق قاعدة قدام المرايا ومامتها معاها.. ماما شروق اول ما شافت مامتي وهي لحمها معصور بين جوزها وعريس بنتها كانت هتشخر شخرة تسمع المعازيم كلهم.. وبتقول ايه ده مدام حنان مالها.. فقالولها لا مفيش داخت شوية بس. قالتلهم طيب ريحوها عالسرير هنا.. راحت شروق بحنيتها تطمن عليها وعنيها اول حاجة ضربت فيها صدرها. هي لسه فاكرة طعمه في شفايفها من يوم ماكانت عندنا في البيت.. قالتلهم طيب سيبونا دلوقتي عشان افكلها اللي كابس على نفسها ده.. فطلع كريم و ابوشروق برة الاوضة وانا وراهم وسامع ام شروق وهي بتقولها ماتسأليش فيها المرة اللبوة دي.. بقى ده لبس تيجي بيه الفرح.. ده صدرها كله برة ولا الرقاصة.. شروق قالتلها يا ماما حرام عليكي دي بتحبني زي بنتها ووقفت جنبي في جوازتي.. قامت ماماتها قالتلها انتي دخل عليكي كهن الحريم ده.. طيب والنعمة ما عاتقاها النهاردة الا اما افضحها قدام معازيم الفرح كلهم.. استني عليا بس وشوفي امك هتعمل ايه.. شروق قالتلها يا ماما انا مش عايزة مشاكل ليلة فرحي.. قامت امها قايلالها مفيش مشاكل ولا حاجة ده انا هخلي كله يفرح.. خلصي انتي الميكاب بتاعك عبال ما هي تفوق... الفرح بدأ يشتغل برة والاغاني بدأت بجد وماما بدأت تفوق على صوتها.. ولقيت ام شروق جايبة شنطة لبس وداخلة عند ماما وبتقولها منورة الفرح كله يا مدام حنان.. شروق بتحبك اوي.. ماما قالتلها دي بنتي.. قامت ام شروق رادة عليها وقالتلها بنتك واقعة في مشكلة وحلها عندك.. ماما ردت هو انا اتأخر عن شروق ابدا.. ايه ناقصها حاجة اجيبهالها وماتحمليش هم فلوس.. ام شروق قالتلها لا لا خيرك سابق.. هو بصراحة الموقف محرج ومش عارفة ابدأ منين.. بصي ياست حنان احنا ستات زي بعض و مفيش حد غريب.. بقى الرقاصة اللي كنا متفقين معاها حصلها ظروف وكنسلت في اخر لحظة.. وانا كنت قايلة للمعازيم كلهم ان احنا جايبين رقاصة جامدة ولبسها كله فاجر وهتولع الفرح ويتفرجوا ويهيصوا ويتبسطوا.. ورقبتي هتبقى قد السمسمة قدامهم والفرح هيبوظ... طيب وما ليكي عليا يمين لولا ان الناس عارفة اني ام العروسة لكنت اتحزمت ورقصت انا عشان اعدي الليلة.. فماما قالتلها هو موقف صعب فعلا بس انا مش فاهمة انا ممكن اساعد بإيه.. قامت ام شروق قالتلها بصراحة يا مدام حنان.. اللي سمعته من الشباب بعد رقصك اول ماوصلتي قاعة الفرح وكانوا مهيصين ولا مؤاخذة في اللفظ يعني من لبسك المحزأ وصدرك اللي كان بيترج قدامهم ولعوا عليكي وكلهم مفكرينك انتي الرقاصة.. عايزاكي تكملي جميلك وتاخدي شنطة اللبس دي وتلبسي اي بدلة منها وتطلعي ترقصي في الفرح.. قامت ماما شاهقة كده وخابطة ايديها على صدرها وقالت يالهوتي.. بقى انا الست المحترمة الموظفة المحجبة على اخر الزمن البس بدلة رقص في فرح قدام الناس دي كلها.. ليه انتي فاكراني ايه.. قامت ام شروق قالتلها فاكراكي ست الناس.. لكن دي زنقة وبعدين مفيش حد غريب دول العيلة والصحاب والاحباب.. ومحدش هيمس شعرة منك.. اقفي بس بالبدلة وارقصي زي ما رقصتي في حنة شروق وامشي على طول.. ماما سكتت لكن باين عليها مش موافقة.. فقامت قايلالها طيب وغلاوة شروق عندك.. وراحت زاقة شروق ناحيتها كده.. قامت شروق حاضنها ولازقة وشها على صدر ماما وهي بتقولها عشان خاطري يا ماما حنان.. ترضي فرح بنتك شروق يبوظ.. وهي بتبصلها بنظرة دلع واستعطاف.. قامت ماما عاضة على شفايفها كده وقايلة اللي هعمله ده مصيبة ياشروق.. طيب وابني اللي واقف برة ده لو شافني كده قدام الناس يقتلني.. قامت ام شروق قايلالها لو على ابنك خليه عليا انا هتصرف.. قامت شروق حاضنة ماما وقالتلها يعني خلاص وافقتي ياطنط.. ياحبيبتي يا طنط.. قامت ام شروق حطتلها شنطة اللبس قدامها وقالتلها عري في لحمك على قد ماتقدري.. قامت ماما بصالها بخضة كده.. قامت ام شروق مكملة وقالتلها عشان خاطر تولعي فرح شروق.. شوية والحفلة بدأت وقدموا العروسة والعريس وطلعوا قعدوا عالكوشة.. وانا هتجنن عشان شايف البنت اللي بحبها بفستان الفرح مع عريسها.. لقيت ام شروق بتشاور لشباب كأنهم ولاد اختها وعارفاهم.. وبتقولهم عليا .. الواد ده اوعى يقرب ناحية البيست اللي هتطلع عليه الرقاصة.. اصل انا عارفاه بيحب الستات ولو طلع هيبوظ الفرح.. قالولها ماتقلقيش مش هيقربلها.. شوية والدي چي قال ونقدملكم احلى فقرة.. الرقاصة النار.حنان.. سمعت اسم الرقاصة على اسم امي اتكسفت. ولقيت ام شروق داخلة وشادة في ايديها ماما.. وماما لابسة عباية سودا بكباسين.. غير الفستان اللي كانت لابساه.. انا استغربت اوي.. هي ماما. الناس كانت بتسقف بس مش عارفين دي الرقاصة ولا لأ.. ماما كان شكلها مكسوف اوي.. لغاية ما ام شروق.. بكل حقد وغيرة وغل.. كأنها اللحظة اللي هتنتقم فيها وقامت هاجمة على عباية ماما وفلقاها نصين وصوت الكباسين وهو بيطقطق سكت الفرح كله وقامت سايبة العباية تقع على الارض... والمفاجأة ماما اللي بقت واقفة ولابسة بدلة رقص لونها احمر.. قماش شفاف.. في قلوب صغيرة على كل حتة بس اكتر حاجة باينة.. لحم ماما الابيض.. خلى الناس كلها تشهق وتفتح بؤها من اللي شايفاه.. قامت ام شروق شاورت للدي چي يشغل الاغاني.. وقالت لماما يلا هزي ياحنون.. ماما اتقدمت خطوة لقدام وبدأت تهز جسمها.. وطبعا لسه مخضوضة من نظرات الناس دي كلها على لحمها العريان.. واحدة واحدة بدأت تاخد على الجو.. و ام شروق عمالة تلف عالفرح تحيي معازيمها وتقولهم شوفتوا الرقاصة.. عقبال افراح ولادكوا نبعتهالكوا.. وانا اللي كنت عايز اقوم انقذ امي من الفضيحة بأي طريقة بس الشباب اللي قالتلهم عليا ماسابوليش اي فرصة.. وكل شوية بيطلع حد عايز ينقط ماما.. ومع كل واحد كان بيبقى عايز يلمس لحمها بأي طريقة.. اللي يدفس الفلوس في بزها.. واللي يزنق الفلوس في وسطها.. ورغم انهم ناس شكلها كبير ومحترم وعائلات.. بس ده كان بيفرح المعازيم و يخليهم يضحكوا ويسقفوا كل ما واحد يعمل حركة صايعة عشان يعصر في جسم ماما وهو بينقطها.. وكل ما اغنية تخلص الدي چي يشغل اللي بعدها وماما ترقص لغاية ما عادتش قادرة.. ولقيت ام شروق جايالي وبتقولي شايف امك مولعة الفرح ازاي.. هي اصرت تجامل شروق.. اصلها بتحب المياصة قد عنيها.. قولتلها طيب عشان خاطري ياطنط كفاية.. قالتلي كفاية.. هي لسه عملت حاجة.. اصبر وشوف بس.. ده الليلة صباحي.. ماما خلاص تعبت وقامت مخلصة الرقصة.. وداخلة جري على جوا وبتلف العباية عليها عشان جسمها كله عرقان.. ومن هيجان الشباب في الفرح بقوا يجروا وراها وهي خارجة من القاعة عشان يطولوا حتة من جسمها يعصروها ويبلوا أيديهم بعرق لحمها الابيض.. ودخلت ماما عشان ترتاح.. والمعازيم عمالين يقولوا تاني تاني.. ترقص تاني.. ترقص تاني.. قامت ماما شروق رايحة وراها وبتقولها سامعة الناس بتحبك ازاي.. يلا بقى البسي اللي بعدها واطلعي. ماما قالتلها لا لا ماتفقناش على كده مش قادرة خلاص.. ام شروق قالتلها ده الفرح والع برة.. انتي مش سامعة بيندهوا ازاي.. لو ماطلعتيش يقتلونا.. ماما قالتلها يا ام شروق ارحميني وبعدين مفيش بدل تانية مقاسي.. الرقاصة جسمها صغير ولبسها صغير وانا مليانة يادوب قيفت اللي لبستها دي بالعافية عشان قماشتها كانت استك.. قامت ام شروق مقلبة في اللبس شوية وقالتلها الاسود ده حلو ييجي مقاسك.. ماما قالتلها يالهوي ماينفعش.. ده مش بدلة رقص اصلا.. ده لانچيري يا ام شروق.. ام شروق قالتلها ياختي هو حد فاهم حاجة.. طالما لبستيها ورقصتي بيها تبقى بدلة رقص.. يلا بقى قومي... و اول ما الدي چي قال والراقصة حنان الناس اللي كانت صوتها عالي لقوا ماما طالعة وحرفيا لابسة لانچيري..اسود شفاف من فوق وفيه نجمتين صغيرين على حلماتها.. ومن تحت لابسة اندر فتلة بخيط صغير ماشي على فلقة طيازها من ورا والباقي نازل على جسمها كأنه شراب شبيكة لحمها باظظ من جواه.. كله بقى متنح رجالة وستات.. قامت ام شروق شاورت للدي جي يشغل المزيكا وقامت لاسعة ماما حتة ضربة على طيازها قدام الناس كلهم قامت ماما من الخضة قالت حتة اااااه بمياصة خلت القاعة تولع.. وبدأت ترقص قدامهم والعيون بتاكلها والناس نفسها سخن بيطلع صهد.. وشايف الرجالة كلهم واقفين بيدعكوا بنطلوناتهم.. والواد اللي قاعد جنبي مطلع بتاعه من تحت الترابيزة بيعصر فيه.. لقيت ام شروق معدية من جنبي وبتبوسني على خدي بوسة بصوت.. وبتقولي امك شرفتني قدام ضيوفي.. طلعت مرة بنت قحبة.. وقامت سايباني وهي بتزغرط.. كل ده والفرح شغال عالنار.. و اصوات حرارة الاصوات والشخر والهيجان معبأة المكان كله..وانا بقى وشي احمر من الكسوف ومش عارف استخبى فين ولا عارف اوقف اللي بيحصل... وكأن الفرح ده مش هيخلص والليلة دي مش ناوية تعدي وي زي ما ام شروق قالتلي.. الليلة صباحي!

لو عجبتكوا اكتبولي كومنتات تخليني اكمل القصة.. انا رجعت اكملها بعد زمن عشان المزاج واصحاب المزاج😉
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: الشرموط اااه, Fetomohamed, Keeping و 14 آخرين
تكملة القصة لكل عشاق الاجزاء القديمة.
كريم وابو شروق دخلوا الاوضة ساندين ماما وانا وراهم.. وشروق قاعدة قدام المرايا ومامتها معاها.. ماما شروق اول ما شافت مامتي وهي لحمها معصور بين جوزها وعريس بنتها كانت هتشخر شخرة تسمع المعازيم كلهم.. وبتقول ايه ده مدام حنان مالها.. فقالولها لا مفيش داخت شوية بس. قالتلهم طيب ريحوها عالسرير هنا.. راحت شروق بحنيتها تطمن عليها وعنيها اول حاجة ضربت فيها صدرها. هي لسه فاكرة طعمه في شفايفها من يوم ماكانت عندنا في البيت.. قالتلهم طيب سيبونا دلوقتي عشان افكلها اللي كابس على نفسها ده.. فطلع كريم و ابوشروق برة الاوضة وانا وراهم وسامع ام شروق وهي بتقولها ماتسأليش فيها المرة اللبوة دي.. بقى ده لبس تيجي بيه الفرح.. ده صدرها كله برة ولا الرقاصة.. شروق قالتلها يا ماما حرام عليكي دي بتحبني زي بنتها ووقفت جنبي في جوازتي.. قامت ماماتها قالتلها انتي دخل عليكي كهن الحريم ده.. طيب والنعمة ما عاتقاها النهاردة الا اما افضحها قدام معازيم الفرح كلهم.. استني عليا بس وشوفي امك هتعمل ايه.. شروق قالتلها يا ماما انا مش عايزة مشاكل ليلة فرحي.. قامت امها قايلالها مفيش مشاكل ولا حاجة ده انا هخلي كله يفرح.. خلصي انتي الميكاب بتاعك عبال ما هي تفوق... الفرح بدأ يشتغل برة والاغاني بدأت بجد وماما بدأت تفوق على صوتها.. ولقيت ام شروق جايبة شنطة لبس وداخلة عند ماما وبتقولها منورة الفرح كله يا مدام حنان.. شروق بتحبك اوي.. ماما قالتلها دي بنتي.. قامت ام شروق رادة عليها وقالتلها بنتك واقعة في مشكلة وحلها عندك.. ماما ردت هو انا اتأخر عن شروق ابدا.. ايه ناقصها حاجة اجيبهالها وماتحمليش هم فلوس.. ام شروق قالتلها لا لا خيرك سابق.. هو بصراحة الموقف محرج ومش عارفة ابدأ منين.. بصي ياست حنان احنا ستات زي بعض و مفيش حد غريب.. بقى الرقاصة اللي كنا متفقين معاها حصلها ظروف وكنسلت في اخر لحظة.. وانا كنت قايلة للمعازيم كلهم ان احنا جايبين رقاصة جامدة ولبسها كله فاجر وهتولع الفرح ويتفرجوا ويهيصوا ويتبسطوا.. ورقبتي هتبقى قد السمسمة قدامهم والفرح هيبوظ... طيب وما ليكي عليا يمين لولا ان الناس عارفة اني ام العروسة لكنت اتحزمت ورقصت انا عشان اعدي الليلة.. فماما قالتلها هو موقف صعب فعلا بس انا مش فاهمة انا ممكن اساعد بإيه.. قامت ام شروق قالتلها بصراحة يا مدام حنان.. اللي سمعته من الشباب بعد رقصك اول ماوصلتي قاعة الفرح وكانوا مهيصين ولا مؤاخذة في اللفظ يعني من لبسك المحزأ وصدرك اللي كان بيترج قدامهم ولعوا عليكي وكلهم مفكرينك انتي الرقاصة.. عايزاكي تكملي جميلك وتاخدي شنطة اللبس دي وتلبسي اي بدلة منها وتطلعي ترقصي في الفرح.. قامت ماما شاهقة كده وخابطة ايديها على صدرها وقالت يالهوتي.. بقى انا الست المحترمة الموظفة المحجبة على اخر الزمن البس بدلة رقص في فرح قدام الناس دي كلها.. ليه انتي فاكراني ايه.. قامت ام شروق قالتلها فاكراكي ست الناس.. لكن دي زنقة وبعدين مفيش حد غريب دول العيلة والصحاب والاحباب.. ومحدش هيمس شعرة منك.. اقفي بس بالبدلة وارقصي زي ما رقصتي في حنة شروق وامشي على طول.. ماما سكتت لكن باين عليها مش موافقة.. فقامت قايلالها طيب وغلاوة شروق عندك.. وراحت زاقة شروق ناحيتها كده.. قامت شروق حاضنها ولازقة وشها على صدر ماما وهي بتقولها عشان خاطري يا ماما حنان.. ترضي فرح بنتك شروق يبوظ.. وهي بتبصلها بنظرة دلع واستعطاف.. قامت ماما عاضة على شفايفها كده وقايلة اللي هعمله ده مصيبة ياشروق.. طيب وابني اللي واقف برة ده لو شافني كده قدام الناس يقتلني.. قامت ام شروق قايلالها لو على ابنك خليه عليا انا هتصرف.. قامت شروق حاضنة ماما وقالتلها يعني خلاص وافقتي ياطنط.. ياحبيبتي يا طنط.. قامت ام شروق حطتلها شنطة اللبس قدامها وقالتلها عري في لحمك على قد ماتقدري.. قامت ماما بصالها بخضة كده.. قامت ام شروق مكملة وقالتلها عشان خاطر تولعي فرح شروق.. شوية والحفلة بدأت وقدموا العروسة والعريس وطلعوا قعدوا عالكوشة.. وانا هتجنن عشان شايف البنت اللي بحبها بفستان الفرح مع عريسها.. لقيت ام شروق بتشاور لشباب كأنهم ولاد اختها وعارفاهم.. وبتقولهم عليا .. الواد ده اوعى يقرب ناحية البيست اللي هتطلع عليه الرقاصة.. اصل انا عارفاه بيحب الستات ولو طلع هيبوظ الفرح.. قالولها ماتقلقيش مش هيقربلها.. شوية والدي چي قال ونقدملكم احلى فقرة.. الرقاصة النار.حنان.. سمعت اسم الرقاصة على اسم امي اتكسفت. ولقيت ام شروق داخلة وشادة في ايديها ماما.. وماما لابسة عباية سودا بكباسين.. غير الفستان اللي كانت لابساه.. انا استغربت اوي.. هي ماما. الناس كانت بتسقف بس مش عارفين دي الرقاصة ولا لأ.. ماما كان شكلها مكسوف اوي.. لغاية ما ام شروق.. بكل حقد وغيرة وغل.. كأنها اللحظة اللي هتنتقم فيها وقامت هاجمة على عباية ماما وفلقاها نصين وصوت الكباسين وهو بيطقطق سكت الفرح كله وقامت سايبة العباية تقع على الارض... والمفاجأة ماما اللي بقت واقفة ولابسة بدلة رقص لونها احمر.. قماش شفاف.. في قلوب صغيرة على كل حتة بس اكتر حاجة باينة.. لحم ماما الابيض.. خلى الناس كلها تشهق وتفتح بؤها من اللي شايفاه.. قامت ام شروق شاورت للدي چي يشغل الاغاني.. وقالت لماما يلا هزي ياحنون.. ماما اتقدمت خطوة لقدام وبدأت تهز جسمها.. وطبعا لسه مخضوضة من نظرات الناس دي كلها على لحمها العريان.. واحدة واحدة بدأت تاخد على الجو.. و ام شروق عمالة تلف عالفرح تحيي معازيمها وتقولهم شوفتوا الرقاصة.. عقبال افراح ولادكوا نبعتهالكوا.. وانا اللي كنت عايز اقوم انقذ امي من الفضيحة بأي طريقة بس الشباب اللي قالتلهم عليا ماسابوليش اي فرصة.. وكل شوية بيطلع حد عايز ينقط ماما.. ومع كل واحد كان بيبقى عايز يلمس لحمها بأي طريقة.. اللي يدفس الفلوس في بزها.. واللي يزنق الفلوس في وسطها.. ورغم انهم ناس شكلها كبير ومحترم وعائلات.. بس ده كان بيفرح المعازيم و يخليهم يضحكوا ويسقفوا كل ما واحد يعمل حركة صايعة عشان يعصر في جسم ماما وهو بينقطها.. وكل ما اغنية تخلص الدي چي يشغل اللي بعدها وماما ترقص لغاية ما عادتش قادرة.. ولقيت ام شروق جايالي وبتقولي شايف امك مولعة الفرح ازاي.. هي اصرت تجامل شروق.. اصلها بتحب المياصة قد عنيها.. قولتلها طيب عشان خاطري ياطنط كفاية.. قالتلي كفاية.. هي لسه عملت حاجة.. اصبر وشوف بس.. ده الليلة صباحي.. ماما خلاص تعبت وقامت مخلصة الرقصة.. وداخلة جري على جوا وبتلف العباية عليها عشان جسمها كله عرقان.. ومن هيجان الشباب في الفرح بقوا يجروا وراها وهي خارجة من القاعة عشان يطولوا حتة من جسمها يعصروها ويبلوا أيديهم بعرق لحمها الابيض.. ودخلت ماما عشان ترتاح.. والمعازيم عمالين يقولوا تاني تاني.. ترقص تاني.. ترقص تاني.. قامت ماما شروق رايحة وراها وبتقولها سامعة الناس بتحبك ازاي.. يلا بقى البسي اللي بعدها واطلعي. ماما قالتلها لا لا ماتفقناش على كده مش قادرة خلاص.. ام شروق قالتلها ده الفرح والع برة.. انتي مش سامعة بيندهوا ازاي.. لو ماطلعتيش يقتلونا.. ماما قالتلها يا ام شروق ارحميني وبعدين مفيش بدل تانية مقاسي.. الرقاصة جسمها صغير ولبسها صغير وانا مليانة يادوب قيفت اللي لبستها دي بالعافية عشان قماشتها كانت استك.. قامت ام شروق مقلبة في اللبس شوية وقالتلها الاسود ده حلو ييجي مقاسك.. ماما قالتلها يالهوي ماينفعش.. ده مش بدلة رقص اصلا.. ده لانچيري يا ام شروق.. ام شروق قالتلها ياختي هو حد فاهم حاجة.. طالما لبستيها ورقصتي بيها تبقى بدلة رقص.. يلا بقى قومي... و اول ما الدي چي قال والراقصة حنان الناس اللي كانت صوتها عالي لقوا ماما طالعة وحرفيا لابسة لانچيري..اسود شفاف من فوق وفيه نجمتين صغيرين على حلماتها.. ومن تحت لابسة اندر فتلة بخيط صغير ماشي على فلقة طيازها من ورا والباقي نازل على جسمها كأنه شراب شبيكة لحمها باظظ من جواه.. كله بقى متنح رجالة وستات.. قامت ام شروق شاورت للدي جي يشغل المزيكا وقامت لاسعة ماما حتة ضربة على طيازها قدام الناس كلهم قامت ماما من الخضة قالت حتة اااااه بمياصة خلت القاعة تولع.. وبدأت ترقص قدامهم والعيون بتاكلها والناس نفسها سخن بيطلع صهد.. وشايف الرجالة كلهم واقفين بيدعكوا بنطلوناتهم.. والواد اللي قاعد جنبي مطلع بتاعه من تحت الترابيزة بيعصر فيه.. لقيت ام شروق معدية من جنبي وبتبوسني على خدي بوسة بصوت.. وبتقولي امك شرفتني قدام ضيوفي.. طلعت مرة بنت قحبة.. وقامت سايباني وهي بتزغرط.. كل ده والفرح شغال عالنار.. و اصوات حرارة الاصوات والشخر والهيجان معبأة المكان كله..وانا بقى وشي احمر من الكسوف ومش عارف استخبى فين ولا عارف اوقف اللي بيحصل... وكأن الفرح ده مش هيخلص والليلة دي مش ناوية تعدي وي زي ما ام شروق قالتلي.. الليلة صباحي!

لو عجبتكوا اكتبولي كومنتات تخليني اكمل القصة.. انا رجعت اكملها بعد زمن عشان المزاج واصحاب المزاج😉
ياااه اخيرا تم تكمله القصه دى مرحبا بك يا برنس منتظرين التكملة يا جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: yara124
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%