NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واحد صاحبي انصدمت انه طلع بيتناك مع العلم انه شكله راجل جدا وعادي بس اكتشفت انه شاذ وبيتناك مش كده وبس كان بقاله فتره بيبعتلي من رقم امريكي صور لامه واخواته البنات وحاطط ايموشن ع الوش عرفت بعدها انهم اخواته وطلب مني طلب صدمني انه عايز يشوفهم بيتناكوا مني وبعدها انيك امه وهو عايز يتفرج علينا حد ينصحني ياجدعان اعمل اي والمشكله انه جاري البيت في وش البيت

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: mohsenadel8, محمد اسامه, Sinner و 2 آخرين
نصيحه... بلاش وابعد عن حوار ده

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و عاشق. النسوان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارفض و لو صمم نيكه هو الأول

• عجبني
التفاعلات: عاشق. النسوان
  • عجبني
التفاعلات: Hondaa
واحد صاحبي انصدمت انه طلع بيتناك مع العلم انه شكله راجل جدا وعادي بس اكتشفت انه شاذ وبيتناك مش كده وبس كان بقاله فتره بيبعتلي من رقم امريكي صور لامه واخواته البنات وحاطط ايموشن ع الوش عرفت بعدها انهم اخواته وطلب مني طلب صدمني انه عايز يشوفهم بيتناكوا مني وبعدها انيك امه وهو عايز يتفرج علينا حد ينصحني ياجدعان اعمل اي والمشكله انه جاري البيت في وش البيت
انسى انك كنت تعرفه

• عجبني
ليه هما أخته وأمه عارفين أنه شاذ وهل هما شراميط بيتناكو ويدثو اخوهم عشان الحوار انت تكون عارف هو رابح وجاي منين

• عجبني
ليه هما أخته وأمه عارفين أنه شاذ وهل هما شراميط بيتناكو ويدثو اخوهم عشان الحوار انت تكون عارف هو رابح وجاي منين
حقيقي مش عارف كل اللي اعرفه انه اخته متجوزة وجوزها مسافر وابوه شغال في المانيا

حقيقي مش عارف كل اللي اعرفه انه اخته متجوزة وجوزها مسافر وابوه شغال في المانيا
طب الصور اللي هو كان بيبعته ليك هما مستاجبين فيها ولا تجسس

• عجبني
مستجابين
الحل عشان تكون مطمن تقابلهم ف مكان عامل الاول تحاول معاهم الاتنين تمسك أيديهم تقعد بينهم وتفعص بس يكون الواد العرص اخوهم هو اللي مرتب الميعاد

• عجبني
الحل عشان تكون مطمن تقابلهم ف مكان عامل الاول تحاول معاهم الاتنين تمسك أيديهم تقعد بينهم وتفعص بس يكون الواد العرص اخوهم هو اللي مرتب الميعاد
اللي مسجيبين امه واخته الصغيرة الكبيرة المتجوزة مش اووي

بص انا هقولك حاجة لولا اختلاف الازواق لبارات السلع

والجنس يعتبر حاجة بنحسها وبنحبها كل واحد من مفهومة الخاص

زيما فية رجالة بتحب السادية وسات بتحب تتشتم دية انواع من المتعة

ولو انت مش حاسس بمتعتك في دة ماتعملوش

• عجبني
تبعد عنه

• عجبني
نيكهم ياريتنى مكانك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%