NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Fof

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
15 فبراير 2022
المشاركات
14
مستوى التفاعل
30
نقاط
339
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هاي
انا ياسين حاليا 19 سنة لاكن القصه احدثها قبل كده بشويه

كنا ف فتره اعدادي وكان لسا فأول معرفتي بعالم الsex والقصص والبورن

بعيدا عن أي تفاصيل تانيا القصه كلها بدأت ف درس الانجليزي كنا 4 اولاد و3 بنات كنا كلنا فمدرسه خاصه سعتها فكنا متدلعين سيكا سيكتين تلاته كدا

المهم الدنيا كانت طبيعية جدا وكلنا صاحب عادي ومفيش اي حاجا ، لحد فيوم رحت قبل المعاد بدري شويه والميس كان لسا معها مجموعه تانيه قعدت فالريسبشن استني وشويه والجرس رن كانت أمنية برضو كانت جايه بدري دخلت وقعدنا احنا الاتنين والكلام جاب بعضه وعرفت منها أنها كانت مرتبطة ولسا مفركشه امبارح كانت شبه زعلانه فضلت اضحكها واتكلم معاها

لحد المجموعة ما وصلت وبدأنا الدرس هي قعدت فالكرسي الي جنبي علي الترابيزه وكنا كلنا من وقت للتاني بنضحك مع بعض ولا نرخم علي حد فمطلق الهزار عادي

بس انا و أمنية كان كلامنا مع بعض اكتر

وفنص الحصه كتبتلي علي الكشكول بتاعي شكرا انك سمعتني وانا بقرأها اديها مسكت ايدي بصتلها كنت مكسوف شويه بس اتبسط وابتسمتلها الي هو معملتش حاجا تشكريني عليها وخلص اليوم

الحصه الي بعدها والي بعدها كنا بقينا صحاب انا وهي اكتر واكتر وديما بنحكي لبعض حاجات كتير

لحد ما ف مره قررت اني هقولها أن احنا نرتبط لاني عايز اجرب الارتباط ولاني برضو برتاح معاها فا كتبت ف ورقه وحطتها جوه بتاعه شوكولاته كدا ملفوفه وادتهالها وانا بدي للناس شيكولاتات برضو

والحصه الي بعدها رحت بدري وكان في بلكونه صغيره كدا هناك قعدت فيها واستنتها وجت وقعدت بره فالريسبشن ومخدتش بالها أن انا جوه فا بصيت من باب البلكونه وقلتلها اي ده انتي جيتي اتخضت كدا شويه وبعدين قامت وجت بسرعه دخلت جوه معايا

كنت متوتر شويه ومش عارف افتح موضوع نتكلم في لحد ما قلتلي

*انا موافقة
#!! علي ايه؟
*علي الورقه الي انت ادتهالي

وشي احمر وهي لفت ايديها حاولين دراعي وحضنتو وفضالنا كده لحد المجموعة مجت
قعادنا ولما بداء الدرس أمنية حطت ايديها علي رجلي وشويه وايدها ابتدت تحسس عليا وانا مصدوم وقلقان بس حاسس بأحساس غريب اول مره احسو

بعدها مسكت ايدي وحطتها علي رجليها وشويه وبقيت بحرك ايدي زيها كل ده وانا حاسس جسمي بيسخن واحنا قاعدين فالدرس بس مش مركذ فحاجا غير الي بيحصل أمنية اديها ابتدت تتحرك اكتر ووصلت بين رجليا عند زبي ومسكتو من فوق الهدوم وكانت بتحسس عاليه

وانا جسمي سايب وضربات قلبي عاليه ووشي محمر اويي وهي فضلت زي مهي بتلعب فيي وتدعكو باديها لحد الحصه مخلصت واحنا كنا اخر اتنين بننزل واحنا نازلين طبعا أنا مش عارف اتكلم حاسس اني متخدر واحنا علي السلم ومسكه ايدي حضنتني وهمست فودني انا بحبك اوي وحطت ايديها علي وشي وحركه صبعها علي شفايفي وهي بتبص فعيني وانا متمسر زي منا وبعدين سنده ضهري علي الحيطه ومسكت وشي باديها الاتنين وقربت من شفايفي ونفسها بقي عاليها علي طول وعيني لا ارديا غمضت وبقيت مستني اللحظه الي شفيفها هتلمسني فيها فضلت تتحرك حاولين شفايفي واديها بتلعب فشعري من ورا وبعدين باستني براحه وهمست فودني يلا عشان هنتاخر ومسكت ايدي ونزلنا وانا حرفيا مش حاسس بأي حاجا فالدنيا حواليا

هي مامتها كانت بتيجي تحدها وانا كان السواق بيجي يروحني نزلنا ودخلت العربيه وهي شورلتلي ومشينا روحت البيت انا معرفش اي الاحساس الي كنت في دا بس حاسس اني عايزو تاني وعايز اكتر قعدنا نتكلم فالتليفون اليوم دا كلو

لحد الحصه الي بعدها قعدنا ونفس الي حصل خلال الدرس حصل برضو بالتفصيل وانا كمان ابتديت اللعب بين رجليها وهي جسمها كان سخن ازيي وكانت بتفرك فالكرسي لحد مخلصت الحصه ونزلنا واحنا نازلين انا كنت سبقها بسلمه وقفنا فالبسطه الي بعدها وحضنتني من ورا وهمست فودني انت تعبتني اوي النهارده
وقعدت تحسس علي بطني باديها وهي بتتنفس ورا ودني وشفيفها لمسه رقبتي ونزلت باديها وهي حرفيا بتدعك جسمي ومسكت زبي ولزقت فيا اكتر من ورا فضلت تدعك زبي باديها اويي والايد التانيه علي شفايفي بتلعب فيها بصوبعها وبتلحس رقبتي وانا مكنتش قادر وصوت همهماتي بيعلي حطت تراطيف صبعها بين شفايفي وبصوت واطي قالتلي بوسو عملت زي ما قالت وبقيت ببوس صبعها كاني بمصو بالظبط ووشي كان نحيه الحيطه زقتني ولزقت فيا اكتر من ورا وفتحت رجليها ودخلت رجلي بينهم وبقت بتدعك كسها فيا علي رجلي وطيزي وفنفس الوقت ماسكا زبي واديها بتتحرك عاليه وقالتلي انا بحب كل حاجا فيك جسمك وصوتك وانت كدا حركت وانت بين أيدي ونبره صوتها وهي بتقول كده كانت كفيلا أنها تهيجني اكتر واكتر وبقت تزود فحك كسها فطيزي اكتررر وتزنق فيا اكتر وتدعك زبي كمان اسرع وصوتها ابتدي يبقي في هيجان اكتر وقالتلي اخليك تجيب؟. عايز تنزل ها همم!؟
هزيت دماغي بأه وانا بقول
ااايووه ااايوه عاوز
نزلت اديها الي كانت فشفاييفي ولفتني خالت ضهري الحيطه ووقفت قدامي خلت رجليا بين رجليها وكسها بقي لازق فزبي من فوق الهدوم و باديها حضنتني من وسطي وشدتني عاليها
وانا حضنتها جامد وبقيت بحرك جسمي واخلي زبي يحك فيها ومسكتني من طيزي فعصتها وانا بشدها عاليا اكتر واكتر همست فودني هبعبصك وهي بتقولها كان صوبعها بتدوس بين طيزي وانا كنت بفرك زبي فيها جامد وصوتي رااااح
وبجييييب وهي حست بياا وانا بجيب هاجت اكتر وبقت بتدعك فيا بهستربا لحد مجابت

وبهنا نكون خالصنا البداية 🥺🐣
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MR: Naiak😇🔥, نريمان, welvirgo و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية حلوة، بتمنى تكون الكمالة حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: حبيب الكل محمود و Fof

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%