NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Klein 13

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معقول تعبت نفسك و قدرت تجمعهم كلهم ف كتاب!! 🌚😁

• بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I، الأستااذ و زوج راقى فكريا
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الأستااذ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Klein 13
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • أتفق
تصدق صح
انا برضه استغربت عرف اسم 120 مليون ابن وسخه منين
انت و اهلك و كل الي تعرفهم من ضمن ال ١٢٠ مليون دول
لا هي شطارة انك تشتم في شعب كامل و دولة كاملة ولا حد هيقول الراجل المختلف عن المجتمع اهو

• أتفق
التفاعلات: ZEUS I
  • بيضحكني
خش دور و قولي هو نازل ف معرض الكتاب

بصي يا ياسمين
بشكل عام ميهمنيش اعجاب الناس
لو يهمني كنت قولت كلام غير اللي قولته أو بقوله هنا او بره
كنت حاولت اتقربلك أو اتقرب لغيرك
اجاملك أو أجامل غيرك
احكها فيكي أو ف غيرك
انتي شوفتي مني سعي ف اني اعجب حد " على الأقل هنا" شوفتي مني اني فرقت ف ردي بين واحد أو واحده؟
مااظنش اني عملتها ولو حصلت شاوريلي عليها عشان مكررهاش تاني..
ميفرقليش اعجابهم
لا هي شطارة انك تشتم في شعب كامل و دولة كاملة ولا حد هيقول الراجل المختلف عن المجتمع
ميهمنيش يشوفوني ايه
ولا بسعاله
بالعكس تماماً وو**** ما بعلي على حد بس كان في ناس كتير معجبه هنا و غير هنا و بطفشهم
عجبك فيا ايه ؟
صريح ؟ هحورلك و حوارات باينه
رايي مختلف عن غيري .. هوريك اني تقليدي و زيي زيهم
تقيل .. هبينلك اني مدلوق عليك وكنت واخد بالي منك وانا اصلا و**** و لا اعرفك اصلا
و انا هنا مش بستفزك عشان أخرج منك رد انا بس بفهمك عشان متفكريش اني بعمل حاجه او بقول حاجه لهدف معين

دي وجهه نظري ك واحد كاره للشعب ده و بشوفه شعب سئ جدا ومن اسوء الشعوب " و حكمي مبني بناء على تجارب مع جنسيات مختلفة من شغلي أو غيره " على قدي يعني و جايز يكون في اسوء بس انا معرفتهوش

لا هي شطارة انك تشتم في شعب كامل و دولة كاملة ولا حد هيقول الراجل المختلف عن المجتمع اهو
بصي يا ياسمين

اجاملك أو أجامل غيرك

احكها فيكي أو ف غيرك

انتي شوفتي مني سعي ف اني اعجب حد " على الأقل هنا" شوفتي مني اني فرقت ف ردي بين واحد أو واحده؟

ميفرقليش اعجابهم

ميهمنيش يشوفوني ايه

ولا بسعاله

بالعكس تماماً وو**** ما بعلي على حد بس كان في ناس كتير معجبه هنا و غير هنا و بطفشهم

عجبك فيا ايه ؟

تقيل .. هبينلك اني مدلوق عليك وكنت واخد بالي منك وانا اصلا و**** و لا اعرفك اصلا

و انا هنا مش بستفزك عشان أخرج منك رد انا بس بفهمك عشان متفكريش اني بعمل حاجه او بقول حاجه لهدف معين

دي وجهه نظري ك واحد كاره للشعب ده و بشوفه شعب سئ جدا ومن اسوء الشعوب " و حكمي مبني بناء على تجارب مع جنسيات مختلفة من شغلي أو غيره " على قدي يعني و جايز يكون في اسوء بس انا معرفتهوش

بصي يا ياسمين

اجاملك أو أجامل غيرك

احكها فيكي أو ف غيرك

ميفرقليش اعجابهم

ميهمنيش يشوفوني ايه

ولا بسعاله

عجبك فيا ايه ؟

كل ده علشان اخر كلمتين ؟
مش هتفرق انت بتسعي لي ايه ولا هتفرق انت فارق معاك الناس او لا لانه لي نفسك و انت في النهاية ادري ب نفسك

اما عن جزء انك كاره الشعب ده حقك عادي محدش يقدر يلومك عليه و مظنش ان فيه حد هيقولك او يوريلك حاجة هتغير من الblind hatred الي عندك

احنا اسوء شعب مظنش ،البشر كلهم سيئين و اكبر دليل الي بيحصل دلوقتي في العالم يدل علي ان مفيش انسانية ! فا الازمة مش في الشعب ده بس

و هرجع و اقولك الي بتشتمهم انت منهم و اهلك منهم سواء كنت عاوز او لا يا استاذ محمد

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%