NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية صاحبة المحل ماما ناهد وأحلى نيكة ـ حتى الجزء التاسع 11/9/2023

espresso

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
28 أبريل 2022
المشاركات
106
مستوى التفاعل
90
نقاط
119
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ابطال القصة
مازن 37سنة يعمل في مجال المقاولات
ناهد صاحبة المحل 50
ملك بنت ناهد 28
بداية هعرفكم بنفسي اسمي مازن عندي 37 سنة وشغال في مجال المقاولات متزوج وعندي ***
من قبل الزواج وانا مدمن علي الاباحية ولكن ليس لي علاقات جنسية وتعرفت علي انوناع الجنس من المنتديات وبعد الزواج مازلت اشاعد الافلام الاباحية رغم اني امارس الجنس مع مراتي اكتر من 5 مرات اسبوعيا وممكن اكتر من مرتين او 3 في اليوم ومراتي جسمها جميل ولكن طبعا مع وجود ***** بتكون ديما مشغولة بيهم او هما صاحيين لحد الصبح فمبقدرش امارس معاها الجنس في بعض الايام رغم شهوتي الكبيرة وده من الاسباب اللي بتخليني ديما بفكر في علاقات جنسية برة الزواج مع اي واحدة انا اعرفها لكن مش بفكر في المحارم لان شايفة اولا حرام وغلط وثانيا موضوع خيالي لا يحدث الا في قصص المحارم علي النت عشان كده كنت بفكر في الجيران الاصدقاء اني اشقط واحدة من علي النت ولكن كل دي افكار في خيالي مبحققش منها حاجة لاني انسان محترم متزوج ومن الاخر بتكسف يعني مش بعرف افتح حورات وكلام رغم اني بشهادة الناس بعرف اتكلم كويس لكن عندي كسوف اني اكلم بنت لاول مره لازم حد يعرفني عليها وطبعا مع الوقت وكتر التفكير والقصص اللي برسمها في دماغي للعلاقة اللي عايز اعملها دي ابتديت اكتشف اني مش هعرف اني اظبط مع بنت صغيرة عشرينات ولا حتي تلاتينات واكتشفت اني مبكونش مكسوف مع الستات الكبيرة بتكلم معاهم من اول لحظة واهزر واقدر افتح معاهم اي موضوع انا عايزة عشان كدة ابتديت خيالاتي تنتقل للستات الكبيرة فوق الاربعين وبرضة من غير ما عمل حاجة لحد ما جه الموقف اللي بسببه اتغيرت حياتي وعيشت احلي تجربة وهو لما كنت بدور علي محل استخدمه كورشة او مخزن للعدد بتاعتي فققرت اروح للسمسارة واسالها مفيش محلات تعرفها للبيع فقالتلي ان في محل للبيع في المنطقة وكمان بسعر كويس واللي عجبني اكتر ان المحل كان فاضي مش مستخدم لاي حاجة وبسرعة طبعا اكدت علي السمسارة اني عايز المحل ده وانها تكلم صاحبة بسرعة وبليل لقيت السمسارة بتكلمني تعالي عشان تطلع علي ورق المحل وروحت وكان تمام واتفقنا اني هشترية بمبلغ معين خصوصا ان بالاتفاق ده السمسارة هتاخد من مبلغ كبير وفهمت ان صاحبة المحل مش عارفة قيمته لكن دي مش مشكلتي المهم لقيت السمسارة طبعا عايزة تخلص عشان تاخد الفلوس رات مكلمه المدام ناهد عشان تيجي نتفق علي كل حاجة ربع ساعة دخلت علينا المكتب ست في اوائل الخمسينات لابسة جيبة ديقة وعليها بلوزة واسعة ومعاها بنتها شابلة *** دخلوا سلموا عليها هما الاتينين وقاعدنا نتكلم ومن اسلوبهم انهم ناس طيبين بيتكلموا ان السمسارة صحبتهم وعمالين يتكلموا عن ابن السمسارة وعن المصايف وغيرة وانا كنت هايج اوي علي ناهد دي اولا من صوتها تحس انه ناعم اوي ثانيا انها عمالة تهزر وتتكلم عن حياتها ومن ضمن الكلام عن جوزها اللي ايده مكسورة وتقريبا علي المعاش بس كانت بتكلم السمسارة مش بتوجهلي كلام انا كلامها معايا ان انت هتستخدمه في ايه وكده وكلام انك انت زي ابني المهم اتقفنا اننا نتقابل تاني يوم عشان نعمل العقود وهكذا وبالفعل تاني يوم اتقابلنا الصبح انا وهي والسمسارة وروحنا نخلص الاوراق وبرضة ابتديت تتكلم عن جوزها وهكذا لكن هنا اابتديت انا اتكلم معاها وادخل في الكلام ابتديت اهزر معاها واقوقلها هي اللي كانت معاكي دي اختك لقيتها ضحكت وقالتلي لا دي بنتي وكمان دي الصغيرة ويا حرام مطلقة بعد جواز لمدة سنة واحدة وابتديت تدخل في تفاصيل هي تقريبا مكنتش تعرف اني متجوز بس انا قولتلها اني متجوز وعندي اولاد ففكيت اكتر وابتديت تكلمني عن حياتها انها موظفة وجوزها كان شغال سواق وهي بتبيع المحل ده لاحتياجها لفلوس هي كانت شرياه من زمان وقفلاه وانا كل ده متنحلها وعمال اسبلها وحسيت انها بتديت تلاحظ فبقت تبعد عبنها عن عيني وتضحك العم بعد ما خلصنا قالتيلي خد رقمي عشان لو محتاج اي حاجة في ورق المحل لان كان في مشكلة في عداد
اخدت الرقم وانشغلت في شغلي لكن كنت ديما بفكر فيها حتي وانا بنيك مراتي كان منظر صدرها وطيازها الكبار مع صوتها الناعم بيخلي زبي يقف جامد كاني واخد قياجرا واقعد انيك في مراتي وانا بتخيلها المهم بعدها بشهر كده كلمتها عشان مشكلة العداد واتحلت وفي تفس اليوم كنت كلمتها كذا مره وهي في الشغل فاتصلت بيها بليل كده شكرتها وقعدت بقي اتكلم معاها علي الحياة وصعوبتها وبعد كده تابتديت هي تحكيلي وانا ابتديت اتجراء واسالها عن جوزها فلقيتها بتقولي انه عمل حادثة كبيرة ودلوقتي بياخد معاش السواقين وهي المتكفلة بالمصاريف ده غير بنتها المطلقة دي وحسيت من كلامها انها زي متكون عايزة تفضفض وطبعا هي كل خمس دقايق تقولي انت زي ابني لكن ارد اقولها مش للدرجه دي ده انتي زي اختي الكبيرة بالكتير وطبعا كانت ديما ردودي عقلانية لما بتتكلم عن مشاكلها فده خلاها تعجب بدماغي وتقولي انت تفكيرك بيعجبني قولتها معلش انا خايف اكون بدايقك عشان بطول معاكي في المكالمات لكن انا بحب اتكلم معاكي وبحس براحة لما بسمع صوتك من ضمن الكلام بتقولي ان بنتها عندها كمبيوتر بس مش شغال وهو قديم لكن عايزين يشغلوه للطفل يلعب عليه وهنا جاتلي الفرصة اني ادخل بيتها فقولتلها علي فكرة انا بعرف اصلح كمبيوتر قالتلي بجد قولتلها ايوة لو تحبي اجي اصلحوه بكرة قالتلي ياريت تعالي عشان الواد بيعيط وكمان الريسيفر مش شغال المهم روحت البيت عندهم وكانت شقة كبيرة وفيها عفش جديد عرفت بعد كده انه عفش بنتها المطلقة واول ما دخلت لقيتها لابسة جلابية بيت خفيفية وفوقها خمار لكن طبعا هي مليانة فطيازها مجسمة في الجلابية وكبيرة وانا دخلت وهي ماشية قدامي لحد الانترية انا زبري وقف لكن لقيت جوزها قاعد وهو تقريبا مش بيتحرك كتير سلمت عليه وهي قالته ده استاذ مازن جاي يصلح الكمبيوتر فقالي متعرفش تصلح الريسيفر كمان قولتله احاول انا قولت عايز اتفرج علي الجسم الحلو ده اكتر المهم روحنا اوضة الكمبيوتر كان في اوضة بنتها لكن بنتها كانت في مشوار طبعا حاطينة علي مكتب صغير في مكان مزنوق ومنش متركب الكابلات بتاعته فابتديت ادور علي الكابلات والفيشة وهي واقفة جنبي بتساعدني وهنا ابتديت بقي اتحرش بيها علي خفيف نزلت تحت المكتب ادور علي كابل واقع وندهت عليها هي كانت واقفة عند الباب كده دخلت مديت ايدي بالكابل لكن فضلت تحت المكتب فهي قربت جامد وابتديت اتفرج علي الجلابية عن قرب وعرفت انها مش لابسة سنتانة بزازها كبيرة لكن منفوخة والحلمة بانة ولابسة شورت من الضيق ده مش من الواسع بتاع زمان قمبين طيازها وسوتها المليانة قعدت خمس دقايق تحت المكتب اركب فيش وهي بتساعدني خلال الخمس دقايق دول بقيت المس رجليها وايديها كانه غصب عني وهي بتتكهرب كل ما المس رجليها المهم طلعت من تحت المكتب وانا طالع حكيت في طيزها بس براحة وهي بعدت بس حسيت ان وشها احمر وراحت قايلالي هروح اعملك شاي وراحت خارجة شوية وجابت الشاي كنت انا شغلت الكمبوتر وبنزله ويندوز لما جت لاقيتها قلعت الخمار ودخله عليا بالجلابية قالتلي معلش الجو حر وانت زي ابني وانا طبعا عمال ابص علي بزازها هي خدت بالها قالتي ايه تمام الكمبيوتر وراحت سالني عن مراتي قولتلها ده في مشاكل ادعيلي انا طبعا بجر معاها كلام بعد كده بنتكلم عن الجو فبقولها ده احنا عندنا شقة في اسكندرية بفكر اروح اقضي فيها يومين قالتلي بجد مش تعزمنا عليها ده انا نفسي اصيف من زمان قولتلها ده انتوا تنوروني قولتلها خلاص انتوا ضيوفي انتي والحاج وبعدين واحنا خارجين من الاوضة عملت نفسي اتشنكلت في السجادة وروحت ممش ايدي علي طيزها هي اترعشت وقولتهلها اسف راحت مبتسمة وخرجنا الهم لقيت الريسفير حد لاعب فيه رحت عامل بحث اشتغل المهم جوزها بتسط لانه متابع كورة تقريبا فاقلي ده انت برنس وقالها عمللنا شاي قالي انا عايزك ترتبلي القنوات قعدت ارتبله القنوات فرحت فتحت معاه موضوع المصايف قالي اه عايز اروح بس ايجار الشقة كام وبتاع فهمت هو مش عابز بروح ماديا يعني قولتله تصدق انا عندي شقة في اسكندرية وكنت رايح اول الاسبوع هقضي هناك تلت اربع ايام لو كده تيجو معايا هو طبعا افتكرني بعزم وخلاص لكن انا كنت خلاص اول ما ناهد جت روحت قايلها خلاص يا ماما انتو جايين معايا ده حتي انا واخد عربية من صحبي طبعا كنت هأجر بس قولت اسهلها علي الاخر المهم هي مسكت في الكلمة والراجل كان مبسوط مني قالي واحنا قبلنا العزومة الهم روحت وفنفس اليوم علي الساعة واحدة بليل رنيت عليها ولقيتها ردت بقولها اسف رنيت غلط صحيتك قالتلي لا انا صاحية قولتلها خلاص يوم السبت المصيف واسف علي الازعاك قالتلي ولا ازعاج ولا حاجة ده انا قاعدة زهقانة قولتلها وانا كمان قاعد لوحدي وزهقان قالتلي احكيلي ايه المشاكل معاك
قولتلها مش عايز ازعجك
قالتلي احكي بس مش انا زي مامتك قولتلها انتي برضة مصممة لا طبعا انتي بالكتير اختي الكبيرة انا بستريح للكلام معاكي اوي بس هو موضوع حساس شوية ومستنتش تتكلم قولتلها بصراحة مراتي مش ملبية رغباتي وقبل ما ترد قولتلها ******* شغلين كل وقتها وانا ليا متطلبات انتي عارفة اني شاب وصحتي كويسة وعايز اعمل اللي انا عايزة ودي طول اليوم مع ******* راحت قالتلي طب هي هتعمل ايه قولتلها انتي معايا ولا معاها انا اعمل ايه انا حاسس اني مش متجوز مفيش حنان مفيش اي حاجة قالتلي اي حاجة زي ايه قولتلها انا عايز افرغ شهوتي راحت ضحكة ضحكة خفيفة قولتلها ايه مش فاهمة عايز انيك مراتي وافشخها هنا هي سكتت وقفلت السكة انا رحت رانن عليها تاني رديت قالتلي انت بتقول ايه قولتها معلش سامحني لو كنت تجاوزت قالتي لا انت زي ابني بس انا اتخضيت روحت داخل في حياتها قولتلها انتي مش ست متجوزة قالتلي اه متجوزة قولتلها مش بتلبي رغبات جوزك قالتلي جوزي اسكت احسن قولتلها اسكت ليه قالتلي انا نسيت الموضوع ده خلاص قولتلها مش معقول يعني انتوا كلكوا زي بعض راحت ضحكة جامد قالتلي لا انا جوزي هو السبب قولتلها ايه قالتلي بعد الحادثة من خمس سنين وهو علي طوول تعبان ومش قادر وانا خلاص كبرت وبقول عيب اصلا اتكلم في الموضوع ده قولتلها انتي مش كبيرة ولا حاجة انا اول ما شوقتك قولت دي 40 سنة بالكتير اوي ده غير انك محافظة علي جسمك قالتلي شكرا انت بتعكسني ولا ايه وضحكت قولتهلها انا لو اطول اعكسك هعكسك انا بتكلم بجد انا النهاردة لما شوفتك في الشقة كنت بتمني ان تكون مراتي زيك حلم حياتي ان مراتي تكون جسمها مظبوط زيك مش رفيعة زي العصاية راحت ضاحكة وقالتي انت كنت مركز بقي ده انت طلعت زي ما بيقولوا تحت السواهي دواهي يعني انت مشكلتك في موضوع ده شوفت بقي ده كل واحد محتاج حاجة قولتها عايز احكيلك علي حاجة بس تتقبلها مني قالت احكي قولتلها انتي عارفة اني لما اتكعبلت في السجادة وايدي جت علي حسمك حسيت بقشعريرة كان نفسي اعمل اكتر من كده قالتلي تعمل ايه وابتدي صوتها يروح قولتلها كان نفسي ابوس رجلك من اول الصوابع وافضل اطلع اطلع لحد فوق قالتلي فوق فين قولتلها فوق كده عند طيزك انا بحبك يا ناهد نفسي انيكيك والنهاردة لما شفت جسمك مش هسيبك انا عايز ابوس كل حته في جسمك الحسها واعضعضها ابوس رجلك ووراكك وفخادك وطيرزك لحد ما اوصل لكسك هلحسة زي ايس كريم كبير مش اقل من نص ساعة لحد ما تتمتعي وبعد كده اطلع علي بطنك وبززاك الكبار دول وفي الاخر اوصل لاحلي شفايف ابوسها وفي نفس الوقت يكون زبري بيدق في كسك كل ده وهي مش بترد ببتنهد وبعد كده قالتلي سلام وقفلت
تاني يوم انا قولت مش هتكلمني تاني لقيتها بترن عليا كلمتها ازيك عاملة ايه عادي فقولت اسالها علي المصيف قالتلي اه هنيجي بس بنتي هتقعد عند خالتها عرفت انها هي اللي طرقتها وفهمت انها خلاص بقت بتاعتي قولتهلها تمام قالتلي بس عايزة اطلب منك طلب لازم ندفع معاك في المصاريف انا قولتلها لا مش ممكن انتوا مش هتكلفوني حاجة ده انا جتي كنت حابب لو انتي فاضة بعد الشغل اعدي عليكي نروح نجيب شوية حاجات وعرفتها ان بقي معايا عربية فوفقت وعديت عليها بعد الشغل وكان معايا عربية لانسر بومة ركبت قالتلي العربية جميلة قولتلها بصي بقي احنا هنروح نشتري شوية حاجات للمصيف وهتاخديهم معاكي بحيث تقولي انكم انتوا اللي جينهم وانا كمان عايز اجبلك هدية قالتلي هدية ايه قولتلها استني بس المهم روحنا جبنا الحاجة واحنا راجعين عدينا عند محل ملابس حريمي ومايوهات واسترتش وكده قولتلها يلا بينا قالتلي انت هتجيبلي مايوة ولا ايه قولتلها تعالي بس المهم نزلنا واول ما دخلنا كانت بنت اللي وقفة فكلمتنا علي اساس انها امي وده كان مريح لينا قولتلها يلا يا ماما ودخلنا قولت للبنت عايزين بنطلونات استرتش وبديهات جابتلنا فاخترت الابيض والبنك والاحمر وبعد كده شوفتها الشورتات فاخترتلها اكتر من واحد وقولتلها مش عايزة تجربي من ده وكان اندر صغير علي المنيكان فضحكت اوي روحت سالت البنت مفيش من ده مقاس ماما قالتلي موجود وجابتلي واخترت اكتر من واحد كمان جبتلها مايوة بيكني قالتي انت فاكر اني ممكن البس ده وكمان ده غالي اوي قولتلها هشترية حتي لو مش هتلبسية وكمان انا اكيد مش هرضي انك تلبسية وهي عمالة تضحك مشينا وهي بتقولي يا ترا هقول لجوزي ايه علي الحاجة دي قولتلها قوليلة خدت مكافاءة واشتريت شوية حاجات بمبلغ بسيط واحنا في العربية ابتديت اتجراء وامد ايدي علي فخدها لقيتها مستجيبة علي الاخر وابتديت اتغزل فيها واكلمها بهزار هتفرجيني علي كل الحاجات دي في المصيف اكيد قالتلي طب وجوزي قولتلها انا شوفته بيشرب شيشة ياتري بيشرب مخدرات قالتلي ايوة ده مدمن حشيش قولتلها خلاص يبقي خلصت انتي بس كلمية علي اساس اني زي ابنك وكده
جه اليوم الموعود وعديت عليهم الصبح وطلعت عشان اسند معاها جوزها ينزل وركبته ورا لانه عايز يفرد رجلية واحنا في الطريق لاقيته نام قعدت امد ايدي علي فحدها والعب طوول الطريق جينا وصلنا وانا كانت الشقة بتاعتي علي البحر في العجمي دور ارضي كانت جامدة في انها اول صف علي البحر المسافة بينها وبين البحر 100 متر الشاطيء وليها بلكونة كبيرة دخلنا وهي دخلت لبست استرتش وبدي نص كم بس لبست فوقيهم عباية اول ما طلعت قولتلها ايه دي يا ماما احنا جيين مصيف ولا ايه المهم جوزها قالها صحيح فكي شوية مازن زي ابننا راحت قالعة العباية وانا زبري وقف لما شقت المنظر طبازها جبل وسوتها وكوسها بينين وبزازاها طبعا انا حسيت ان جوزها عايز يقولها ادخلي البسي العباية تاني لكن انا لحقته وقعدت اهزر معاه وقولتله انا جيبلك بقي هدية انما ايه وطلعتله نص صباع حشيش هو شافة من هنا ونسي كل حاجة قولتله تعالي بقي اوريك البلكونة وروحنا البلكون وانا بسندة وظبطله الشيشة وشوية تسالي كاجو وفتسدق ولب والذي منه وجبتله كنزيتين بيرة وقلتله انت كنت نايم طول الطريق انا بقي هدخل انام وراحت ناهد هي كمان قايلة وانا هدخل انام شوية هو مش في دماغة طبعا
هي دخلت لقتني مستنيها في اوضتها انا مطمن لان جوزها مش بيتحرك غير حد يسندة وانا مظبطة انا ميتحركش اصلا بالحشيش والبيرة والحاجة دي يعني هو اقل حاجة قدامة ساعة عشان يقوم هي اتخضت قالتلي ايه ده مش دي اوضتنا ولا اوضتك قولتلها تصدقي اتلخبط بس ايه الحلاوة دي بتقولي عجبك البدي قلتلها لا عجبني الاندر لانها كانت لابسة الاندر الرفيع اللي اشتريناه وكمان الاحمر تحت الاسترتش الابيض كان جامد فشخ روحت قايم حضنها قالتي بس انت هتعمل ايه قولتلها هنيكيك يا شرموطة بصوت واطي في ودنها لقيتها ساحت قالتي بس عشان جوزي قولتلها لا متقلقيش انا حاططله مخدر علي الحشيش هيشرب اول حجر وينام مكانة قالتلي استني بس قولتلها فاكرة اللي قولتلهولك في التليفون هعمله بس تعالي في اوضتي واخدتها وانا عمال ابوس في خدودها وشفايفها لحد اوضتي دخلنا وقفلت الباب وقعد البوس غبها زقتها علي السرير ومسكت رجليها وقعدت ابوس وازغزغ فيهم وطلعت لفوق وانا ببوس براحة اول واعضعض لحد ما وصلت كوسها كل ده من فوق الاسترتش وابتديت الحس فيه يجي ربع ساعة لحد ما دابت خالص روحت مقلعها الاسترتش والاندر وكملت لحس في كوسها اللي كان تخين بس تحسة
صغير كده ونضيف كانت عملاه حلاوة بنت المتناكة وانا بلحس صوباعة شغال في خرم طيزها بعبصة وشوية ورحت طالع لفوق وقولتلها لممكن تقلعي البدب والبرا دول عايز اشوف بزازك قالتلي بحبك وراحت حضناني حضن جامد اوي حسيت ان عضمي هيتكسر لكن بعد كده اتحولت لشرموطة فعليا قامت قلعت البدي والبرا وراحت هاجمة عليا وانا نمت علي ضهرب بوس كتير اوي واحضان ونزلت علي صدري وبعد كده علي زبري قعدت تلعب فيه وتبوسة قولتلها هتمصي بصيتلي قوي وابتديت تدوقه واحدة واحدة بقت تمصه زي المصاصة وانا بقيت مش قادر روحت ثايم وحاططا علي السرير وفتحت رجليها علي الاخر وكان منظر جميل اللحم ده كله ابيض اوي ونضيف اوي وكسها التخين لكن نضيف اوي وروحت مدخل زوبري مرة واحدة في كسها الغرقان من اللحس والعسل بتاعها اللي نزلته كذا مرة واول ما دخلته شهقت جامد وحضنتني وحسيت بنار في كسها وانقبضات جامدة اكتر من لما بتفتح بنت بنوت وهي بتحضني جامد وانا قولت مش هينفع كده ابتديت ادق فيها خصوصو انتي كنت واخد ربع فياجرا وربع انافرانيل بتاع سرعة القذف عشان انيكها نيكه متتنسيش قعدت انيكها علي الوضع ده لحد ما جبتهم مرتين وبعد كده قولت لازم انيكها من ورا عشان احس بطيازها المهلبية دي وهي بتخبط فبا وهنياكها من كسها طبعا روحت قالبها وحطيت مخدة تجت بطنها وعشان هي ليها بطن كوسها بقي باين مفتوح من ورا لما فتحت رجليها روحت نايم عليها بجسمي كله ببوس في رقبتها وايدي علي بزازها وزبري داخل في كوسها من ورا زي ما يكون بنيك طيازها وصوابع رجلي بتزغزغ رجليها كان احساس مقدرتش علي مقومته ونيكتها بكل قوتي في الوضع ده وابتديت ابعبص قي خرم طيزها كان مفتوح قدامي ودخلت فيه صباعة الوسطاني كله وهي عمالة تترعش لحد ما جبتهم جواها شلالات وحسيت اني اكتر مرة استمتع في النيك كانت معاها وكنت تعبت من السفر والنيكة الحلوة دي قومت وبوستها في شقايفها تاني وخضنتها وبعد كده قولتلها ثواني اروح اشوف العرص راحت ضاحكة خرجت لقيته نايم علي نفسة من الحشيش المخلوط قالي ايه صحيت قولتله ايوة يا عم عز لقيته بيقولي روح صحي ناهد بقي عشان تعملنا الغدا قولتله لا سيبها برحتها انا هدخل اكمل نوم وعزمكم علي الغداء النهاردة
نهاية الجزء الاول

الجزء الثاني

بعد اللي حصل ده كله نمت لحد العصر وصحيت اخدت دوش وخرجت من الحمام لقيتهم دخلوا اوضتهم ونايمين خبطت عليهم فجوزها صحي ورد عليا وقام مصحيها قلتلهم يلا عشان نروح نتغدا غيروا عشان نخرج ورحت انا اجهز والبس بعد نص ساعة لقيتها خرجتلي في البلكونة اول ما شوفتها روحت مصفر ايه ده فول ميكب والمرة دي لابسه بلوزة ضيقة مبينة كبر بزازها وجيبة بقي هتتفرتك من علي طيازها وسوتها والجيبة كريب تقريبا من القماش الطري ده فمرفوعة مبينة كمان جزء كبير من رجليها منظرها كان مهيجني لكن قولت اصبر عشان الموضوع ميخربش خصوصا ان الراجل ابتدي يصحبني وانا مظبطه فمش عايزة يقلب ولا الموضوع يبوظ المهم روحنا سندناه وركبنا العربية وقلت ننزل البلد نقعد في مطعم جامد نتغدي وحولت عل قد مقدر اكون كريم معاهم بس في نفس الوقت ميحسوش باحراج عشان كده واحنا راكبين جوزها بيقولي ملوش لازمة الغرامة كنا اكلنا في البيت رديت عليه انتوا اصلا جايبين اكل كتير هيكفينا كذا يوم وانا عايز اردلكم جزء وهما يومين عايزين نتبسط فيهم وروحت قايلة بهزار ومينفعش القمر دي تتطبخ واحنا في المصيف اصلا المفروض كل يوم الاكل كله يكون بره وانا مبتسم عشان يفهم انه بهزار وعشان اعودة علي اني اغازلها قدامه من غير ما يحط في دماغة هو قالي قمر ايه بس انا قلتله دي ماما احلي قمر وشياكة انت ممكن تخطبهالي يا عمي وقعدنا نضحك لكن هي كان في لمعة في عنيها من الفرحة انها عجبتني وروحنا اكلنا في مطعم نضيف جدا وبعد كده روحنا قاعدنا علي كافي من اللي بيكونوا علي البحر في العجمي فهي قالت عايزة اتمشي علي البحر لقت جوزها بيقولها خدي مازن يمشيكي وسيبني اشيش شوية هنا انا روحت قايلها قدامة يلا يا مزتي وانججتها وقلتله ممكن يا عمي تسيبلي خطيبتي افسحها قعد يضحك وقالي اتفضل يا عم اشبع بيها ابتديت دماغي تفكر هل هو معرس ولا واثق فيا ومش في دماغة لكن المهم موزتي طلعنا عند البحر وكانت الساعة 9 كده مفيش حد قولتلها مبسوطة لقيتها بتقولي انا مش عارفة انا بحلم ولا ايه انا حاسة اني في شهر العسل حاسة انك جوزي والعرص ده ابويا انا مأنججا وكوعي شغال في بزها طبعا لقيتها بتقرب من اكتر وبتتمسح فيا زي القطة زي ما نكون حبيبه قعدت اقولها بحبك وهي كمان قالتلي انا بحبك اوي اوعي تبعد عني انا هحاول اسعدك علي قد ما اقدر هكون تحت رجلك بس متسبنيش بوستها في خدها وطمنتها والكلام ده وطبعا احضان وبوس ومفيش حد علي البحر فالضلمة دي الناس علي الشط الا كام واحد رجعنا للكافي تاني لقينا جوزها بيشيش قولتلوا يلا يا عمي نروح نكمل السهره في البيت عشان محضرلك قعدة حلوة عشان نسهر سهرة صباحي روحنا دخلت غيرت وهي دخلت غيرت ولبست زي الصبح دبي واسترتش بس المره دي من غير سنتيانه ولبست من تحتها شورت بس من القصير ده عامل زي البوكسر وعليه قلوب كده علي الطيز وطبعا عشان هي طيازها كبيرة كان جامد وطيازها شفطاه هو والاسترتش وحسيت ان جوزها بقي عادي قعدنا في البلكونة الكبيرة دي علي كنبة كده وهو قاعد علي كرسي انترية قدامة تربيزة رحت قايم جايبلة حشيش تاني وجبت بيرة كتير وغير الحلويات والمكسرات وحضرت تلفزيون 43 بوصة وانا كده كده في الشالية كان عندي طبق متحرك علي الاوربي والقبرصي وغيرة ومعايا فلاشة مليانة رقص شرقي من علي النت وكان عليها كمان رقص التعري اللي هو ستات مليانة كده بيفضلوا يرقصوا ويقلعوا هدومهم حته حته لحد ما يتعروا ماعدا الحلمة المهم قعدنا اول ما فتحت قام جاي علي القبرصي تقريبا كنت ناسية علي قناة سكس المهم كانت تقريبا اعلانات فالموضوع سوفت مفيش نيك صريح بس لقت جوزها مركز اوي وبقولوا اسف هقلب قالي استني بس نشوف ايه البنات الحلوة دي انا قلتله ما نت معاك موزة اهو وهي كانت علي الكنبه رحت قاعد جنبها ومسكت ايديها قاعدنا نهزر هو يتريق عليها او اغازل فيها بس اتضح انه بيحب الحاجات دي لانها قالت سيبه هو بيحب القنوات دي اوي خليها واتضح انهم كانو بيتفرجوا علي سكس مع بعض من زمان بس طبعا لما صحته تعبت مبقاش حتي السكس ينفع معاه فانا سيبت القناة نصاية كده وابتدي النيك وهو عمال يهزر معايا ويقولي شايف الحريم شايف البت عاملة ازاي وكان الفلم لواد زنجي قافش بت كرفي وهريها نيك وانا طبعا كنت خلاص قوم افشة هو والشرموطة مراته وانا عمال العب معاها من تحت لتحت وهو طبعا مش مركز وشوفت حلمتها واقفة اوي وحست انها عايزة تتناك اوي المهم بعد الفلم قولتله بقولك ايه احنا نتفرج علي رقص احلي من الشغل ده وروحت جايب فيديوهات للبت شاكيرا المصرية اللي بتجي علي قناة دلع عشان بحب رقصها وبحب الجسم ده اوي تحس انها فرسة واتفرجنا علي مقطع او اتنين وانا بقي اللي مركز مع الرقاصة اوي لقيت ناهد بتقولي علي فكرة مش بتعرف ترقص صح با عز المهم واحانا بنفرج انا عزمت عليها ببره قدامة وقالها خدي وحسيت ان الدنيا بس انا شكلي هنيكها قدامه العرص ده بس الصبر حلو لقيته بيقولي ده ناهد كانت بترقص احلي منها قالتله كانت ولحد دلوقتي قولتلها خلاص انا هحكم بس هي بترقص ببدلة رقص انتي هترقصي باية فوجئت بجوزها بيفول ما هي لابس عريان اهي ده جسمها كله مجسم وراح ضاحك قولتها ممكن طيب تفرجينا علي رقصك وهو راح قايلها قومي ارقصيلنا ولو عايزة تغيري ماشي مازن زي ابنك مش غريب لقيتها راحت قامت دخلت لبست قميص نوم فاجر قصير كده وحاجة مش قادر اوصفها وراحت جاية فاصلة كابل الصورة وسابت اغني الرقص وابتديت ترقص احلي رقص شوفته في حياتي زي ما تكون كانت مع فيفي عبدة بيتعلموا الرقص سوا وفنفس الوقت جسمها المليان يهيج اي خول حتي وانا سخنت حتي جوزها حسيت انه سخن عليها لكن هي كانت بتلاغيني انا بقي وانا ابتدينت استهبل واقوم ارقص معاها واحك فيها وكله وانا عمال اقولها ياماما يا ماما وحوزها العرص تقريبا هاج من اللي انا بعمله فيها وحسيت ان زبرة وقف علي استحياء كده وهو طبعا فاكر اني بتحرش مش قاصد المهم رقصت فوق النص ساعة ولقيته مره واحدة بيقولي احنا هندخل ننام شوية ماشي وهي طيعا استغربت لكن انا قولتله اتفضل لاني كنت حاسس انه عايز ينيك وعجبني اشوف ايه اللي هيحصل وسندته وهو داخل لقيته بيبعصها كده وهي اتخضت انا عملت نفسي مش مركز دخلوا الاوضة وانا طبعا كنت مظبط الاوضة دي بكاميرا تجسس بتتعرض علي التلفزين اللصغير اللي في اوضتي بتاعة ******* دي وبتجيب كمان صوت وصورة وثولت اشوف ايه اللي هيحصل اول ما دخلوا قالتله ايه اللي انت بتعمله ده قالها ايه يا متناكة شايفك عمالة تترقصي بلبونه يعني ومازن بيحك فيكي وانتي عجبك في ايه عايزة تتناكي منه ولا ايه تعالي بس عشان وحشتيني قالتله في ايه يا عرص مازن ده زي ابني وراحت قايلاله انت شربت ايه الموضوع ده انت شكلك نسيت بيتعمل ازاي ولا فيلم السكس فكرك قالها تعالي بس ونام علي ضهرة وعايزة تركب علي زبرة هي شافت زبرة واقف راحت طالعة عليه وابتدبت تتنطط ةلقيتها بتقوله بتقولي عايزاه ينكني اه عايزاه ينكني يا عرص ما انت بقالك 5 سنين مبتنكنيش كسي نشف عايز لبن قالها وعايزة ايه كمان وبرة ابتدي يشد قالتله عايزاك انت اللي تعرص عليا وتقنعة انه ينكني ولو عايزة ينكيكك كمان انا موافقة هو الكلام ده هيجه اكتر قالها انتي شرموطة وانا هعملك اللي انت عايزاه الواد مازن ده انا حبيته وهخليه يفشخك يا بنت المتناكة وراح منزلهم طبعا مكملش 3 دقايق راحت نايمة جنبه وقعدت تدعك في كسها وقالتله يلا يا عرص قوم اندهله يجي ينكني شكل التعريص بيهيججك وهيخلي المرحوم زبرك يرجع يقف تاني راح بصصلها وسكت وهي كملت اه انا عايزة مازن يجي يفشخني هو ده الي هيكيفني ويشبعني انا بتفرج ومصدوم وفنفس الوقت فرحان ان الراجل طلع معرص والقلق اللي كنت فيه مش هيحصل لانه حتي لو عرف فهو اللي عايز قالها تعالي سنديني للحمام وهي كانت لسه لابسة القميص لكن قلعت الاندر بس قالتهلة استني البس حاجة قالها قومي يلا واندهي لمازن واحنا في الحمام انا طبعا قفلت واستنين شوية سمعتها بتنده عليا يا مازن ببص لقيتهم جوا الحمام وهي بتحميه طبعا تعتبر شبه عريانة والقميص مبلول قالتلي معلش تعالي اسند معايا عمك عشان بلبسة باقي الهدوم دخلت وهو كان لابس شورت بس ابتيت اسنده معاها وهي بلتبس فيه باقي الهدوم لكن ابتدينا نلزق في بعض وانا ابتديت استهبل وابعبصها وجسمها المبلول ادي للبعبوص طعم تاني احك زبري فيها والراجل العرص راح قيلي ايه يلا وديني علي السرير انام شوية لحد ما خطيبتك تستحمي واقعدوا انتوا مع بعض انا هنام شوية عشان تعبان المهم دخلته اوضته وانا طبعا بقيت مطمن انه معرص ابن وسخة وكده كده معايا التسجيل بتاعه دخلته ورجعت علي الحمام بقي اول ما شقتني اتخضت وبعد كده لقيتها ابتسمت روحت داخل حضنها وقعدت ابوس فيها بوس حبيبه وكان الصابون مغرق جسمها كان شكلة يهبل وهي بتسيح مني وتحس انها هتقع من كتر الرعشة اللي هي فيهوصوابعي شغالة بعبصة في كسها وخرم طيزها اكتر من 10 دقايق وبعد كده لقيتها سندت علي البانيو واكن البانيو كبير 160 سم روحت قايلها ادخلي البانيو وقعدت وانا نزلت علي كسها لحس مكملتش دقيقتين لقيتها بتشدني وقالتلي دخلوا بحبك روحت قايم مدخلة كلة مرة واحدة وهي راحت مصوته انا روحت كاتم بوقها قالتلي سيبني بحبك اوي متسبنيش ابدا وانا قعدت انيك فيها زي المجنون وقولتلها انا عايز منك طلب قالتي تحت امرك قولتلها عايز انيك طيازك قالتلي بلاش نيكي طيازي بس دخلوا في كسي روحت قالبها دوجي وقعدت انيك فيها وصوتها بيعلي اه اه ابحبك زوبرك جميل بحبك اوي زوبرك بيمتعني قولتلها وطي صوتك لقيتها بتقولي سيب العرص يسمع وياريت يجي يشوف النيك انت زوبرك بيشبعني انا شرموطتك ببص انا علي خرم بابا الحمام لقيت عين اتاري العرص قام اتسند واحدة واحدة وبيتفرج عليا وانا بنيك مراته وانا بنيكها من ورا من كسها قولت لازم اجرب ادخله في طيازة بقيت ادخل صباعي في خرم طيزها مكنش ديق اوي زي بتاع راتي لكن مش كبير اوي عشان كده دخلت صباعة كامل وقعدت العب وروحت مطلع زوبري كم كسة وحاولت ادخلة في طيزها بس دخلت الراس بس وهي راحت بعدة بس حسيت انها اتنفضت روحت مدخلة في كسها تاني وانيكها كام مرة واطلعة ادخلة في طيازها لحد ما حسيت انها عايزاني ادخل للاخر وان ده بيزود شوهتا لاني لما بدخله في طيزها بلاقي جسمها بيترعش اورح مدخلة في كسها تروح منزلة علي زبري واستمتع بانقباض كسها علي زوبري بس مردتش ادخلة في طيزها للاخر عشان ممتعورش ونقضي اليومين في المستشفي وكملت فيها نيك ونزلت انا مرتين وهي يجي 6 مرات جامد اوي لحد ما تبنا من كتر النيك وروححنا قايمين وحدين دوش مع بعض بس تقريبا جوزها دخل نام بعد ما ضرب عشرة علي منظرنا وهي خرجت من الحمام لقيتها جاية علي اوضتي انا بقولها ايه قالتلي نايم متقلقش وجت نامت في حضني علي السرير وقعدت تبوس فيا وتقولي بحبك متسبنيش يا مازن ابوس ايدك اوعي تفكر تبعد عني وانا قعدت ابوس فيها وابادلها نفس الكلام واقولها متطلقي وتتجوزني قالتلي مش هينفع واعتبر اني مراتك من النهاردة انا بتاعتك وبس قولتلها طب وجوزك قالتلي لو عايزني مخليهوش يلمسني تامر قولتلها لا حرام هو كده كده مبيعملش حاجة قعدنا نضحك ونمنا في حضن بعض ساعة كده وهي قامت راحت نامت في سريرها لحد الصح وانا كنت تعبان جامد نمت لحد تاني يوم الساعة عشرة
نهاية الجزء التاني

الجزء الثالث

صحيت من النوم علي صوتها وهي بتصحيني وايديها علي زوبري اللي واقف وانا نايم لفيتها بتقولي صباحية مباركة روحت قايلها صباحية مباركة يا احلي عروسة هو فين قالتيلي قاعد بره بيحشش خرجت لقيته قاعد في البلكونة قالتله صباح الخير يا عمي نمت كتير النهارده قالي بطريقة رخمة كده صباح الخير وراح مزعقلها هاتي الفطار يا ناهد انا حسيت انه الحشيش عامل شغل وقولت اهذا شوية النهاردة لانه ممكن يكون بيختبرني ويشوف هل انا محترم ولا هفضحة وبرضه معرفش هل هو قعلا بيعرص عليها قبل كده ولا دي اول مره الصراحة دماغي بقت تودي وتجيب وقولت انا اهدي شوية عشان ماخربش الدنيا هي حضرت الفطار من الحاجات اللي كنا اشتريناها المهم فطرنا وبعد كده هي بتقول هنروح البحر امتي انا قولتلهم لو عايزين نروح دلوقتي هوديكم علي الشط عشان انا عندي مشوار مهم في اسكندرية ساعة كده وراجع استغربت هي ولسه هتكمل كلام لقبته قال خلاص ماشي المهم وصلتهم للشاطي وهي كانت لابسه عبايه بس انا قولت هخلع شوية عشان الجو يهدي واشوف الدنيا وبعد كده مشيت روحت قعدت علي كافية شوية ساعتين تلاته لقيت التليفون بيرن ناهد بتكلمني ايه يا مازن فينك روحت فين وسيبني لوحدى انا عايزة انزل معاك المياه وعمك عايز يروح الشاليه ومش هعرف اسنده
نسيت اوصفلطك دوزها هو مليان وابياضاني كده وطبعا ده اكيد من الحادثة اللي حصلتله فبقي صعب انه يتجرك لوحدة ولازم كمان انا معاها نسندخ في الرمل لحد الشاليه
المهم روحتلهم لقيت جوزها بيقولي ايه يا مازن اتاخرت علينا انا تعبان عايز اروح اريح واشرب سيجاره المهم وصلناه الشاليه فناهد بتوقلي يلا نرجع الشاطيء قولتلها لا انا تعبان ممكن بكره او كمان شوية علي بعد العصر كده حسيتها اديقت بس انا عادي وقعدت مع جوزها لقيته بيقوللها حضرلنا الغدا بقي وانا قولتلها ياريت انا جعان دخلت وانا فضلت قاعد معاه وولع سيجارة حشيش وشربت معاه وهي بقي بترن عليا كل شوية وانا مكبر دماغي لقبته بيقولي متشغلنا التلفزيون المهم شغلته واديته الريموت لقيته بيقولي ما تجيب القناة بتاعة امبارح قولتله هو انت بتحب تتفرج علي الافلام السيكو دحك وقالياهو تغير عشان ادخل في الموود ولا ايه يا عم مازن ثوولتله من هنيا يا حج افتكرت اني نعايا حبايه من نوع فياجرا غالي مش بتعمل اثار جانبيه تنفع لكبار السن فقولت اوجب معاه بيها واشوف هتعمل معاه ايه وكده كده هيبقي فيلم عندي تجربة حلوه روحت شغلت القناه وقولتله تصدق انت حظك جلو خد الحباية دي وادعيلي قالي لا يا عم انا عندي الضغط قولتله لا دي امان متقلقش مش هضرك وروحت مديهالوا راح بلعها في سعتها
قولتله هي ساعه كده وهتشتغل معاك وانا كده كده هبقي ادخل اريح قالي خليك يا عم قاعد معايا انا مش مستعجل وضحك زابتدينا نتفرج وكان فيلم لبنت شفرا مع واد عضلات ابتدي بقي هو يعلق علي الفيلم ويقول العود ده حلو وبيعجبه البنات الرفيعة انا قلتله اه هما حلوين بس كل حاجة وليها طعم المهم وشية وناهد جت تشوفنا بنعمل ايه قالت ايه هو كل شوية الافلام دي مش بتزهقوا قالها ادخلي انت بس خلصي الاكل قالتله انا خلصت ده بانيه ومكرونه جابت الاكل وهو ابتدي يهيس واحنا بناكل ويعلق علي البنات اللي بتظهر في الافلام وطيازهم واكساسهم اكلنا وراح قايلها تعالي اقعدي جنبي يا عروسة انا ضحكت راح قايلي ايوه ده احلي عروسة مشفتهاس زمان وهي صغيرة كانت اشد من البنات دي هي حولت تقفل في الكلام بس انا قولتله كانت عامله ازاي يعني يا عمي قالي كانت فرسة وقعد يضحك جامد قالتله في ايه يا راجل قالها يلا ندخل نريح طبعا هي متعرفش انه واخد حاجة فبتقوله بس قالها تعالي يلا وانا روحت قولتلم وانا كمان هدخل اريخ وعلي ربعد العصر نبقي نقوم نروح الشاطيء تاني هي حست ان انا مليش مزاج اقعد فقالتلي خلاص ماشي ودخلت معاه سندته لحد لاوضه اول ما دخلوا قالتله في ايه يا راجل قالها تعالي بس يا عروسة هتتبسطي وراح نايم علي السرير وقالها اقلعي يا متناكه قالتله في اي يا عرص قالها هتتناكي يا شرموطة وهو قلع بتبص لقت زبرة واقف قالتله اشمعن الافلام السكس هنا بتهيجك اوي كده قلها انتي اللي مهيجه البيت كله راحت راكبه علي زبرة وكان متوسط بس البرشامه عاملة شغل مواقفاه جامد وقعدت تتنطط عليه وتتشرمط في الكلام وتقوله ايه ده يا خول هو واقف كده ازاي كل ده من الافلام ما انت بتتفرج عليها علي طوول معايا ومفيش حاجة وعماله تتؤوه وتتنطط علي زبرة لقيته بيقولها ايه يا شرموطه حنيتي للنيك تاني اديني هكيفك بزبري زي ما اتكيفتي امبارح هي اتخضت وهتقوم من علي زبرة قالها متخفيش يا متناكة انا شفتك في الحمام امبارح وسيبتك تتمتعي وبصراحة انا عاجبني الواد عرف ينيك كسمك وكمان بيقهم كل ده وهو عمال ينيك فيها وهما الاتنين هايجين وانا هايج ومبسوط ونقسي اروح انيكها في وقتها قدامه بس قولت استني اشوف ايه اللي هيحصل لقيتها بتقوله يعني انت مش مدايق قالها طلما هنتبسط كلنا مفيش مانع من غير فضايح يا قحبه وبالعقل قعد حوالي عشر دقايق ينيك فيها وراح جيبهم جامد وهي قامت من عليه ونامو هما الاتنين لمده ساعة انا قولت لازم بقي ابتدي بالهداوة اعرصه عليها بس بالعقل بعد ساعة خبطت عليهم وروحت فاتح الباب هو كان غريان وهي لابسه قميص نوم قصير من غير اندر طبعا لحمها كله باين انا خبطت مرتين وهما صحيو بس ملحقوش لقوني فتحت قولتلهم صباح الخير وانا ببص عليها وعيني بتاكل جسمها هو بصلي وقالي صباح الفل يا مازن وانا فضلت واقف قولتله ايه مش هتصحوا ولا ايه قالي اه جايلك اهو لفلنا سجارة نشربها مع بعض وراح قيلها يلا قومي عشان نقعد بره شوية ولو هنروح الشط حسيت انه مراقب عيوني علي جسمها بس انا كنت جريء وروحت استنيت بره لقيته جايلي قولتله ايه الدنيا يا عريس قعد يضحك قالي اسمها ايه البتاعه دي قولتله دي مستورده من بره قالي بس جامدة قولتله يعني رفعت راسنا يا معلم اي حدمة قالي اه انت رجعتني 10 سنين لورا يا عم مازن مش عارف اقولك ايه عايزين نبقي نكرر السفرية دي كل سنه قولتله ده كل شهر يا حج المهم هي دخلت خدت دوش وخرجت علينا بعبايه سوده قالت يلا عايزين ننزل المياه يا مازن قولتلها يلا بينا يلا يا عمي قالي لا انا هشرب السيجارة هنا واتفرج علي الدش شوية متتاخروش انتوا بس كانت الساعة حوالي 6 كده والشمس بتغيب روحنا البحر اول ما ابتدينا ننزل طبعا اي حد هيشوفها يقول دي امي او خالتي وانا كنت علي طوول اقولها يا ماما نزلنا اوانا حاضنها لقيتها بنت المتناكة مش لابسه حاجة تحت العباية وطبعا اول ما جسمها اتبل بقت ملط لان العباية فصلت كل حته في جسمها وفكان لازم ندخل لجوا عشان يبقي جسمنا متغطي بالمياه وبعد عن ******* وكده كده الشاطيء ابتدي يفضي واول ما دخلنا ابتديت اللغوصه في لحمها من بعبيص كتير لكسها وخرم طيزها لدرجة انها ساحت خالص وكانت هتقع مني لانها جبتهم لاني بعرف ابعبص ازي واوصل للجي سبوت وطبعا عمال اقولها نفسي انيكك قالتلي هو انت اديت جوزي ايه قولتله =ا اشمعن قالتلي اصله رجع ينيك تاني قولتلها دي حبايه هعيشه لنهارده ملك بس بعد كده هيرجع تاني زي ما هو ومقيش منها تاني معايا غير واحدة للسنه الجايه قالتلي وانا اقول المعرص اتعدل كده ازاي بس انا كنت بقكر فيك انت يا حبيبي يلا نروح يكون نام عشان عايزة انام في حضنك قولتلها استني نص ساعه كمان لازم نخرج اخر ناس انتي العبايه مبينه كل جسمك حته جته ولا انت عايزة الشباب تهيج عليكي ولا ايه نص ساعة عمال افعص فيها وهي كمان بتلعبي في زوبري كانت جبتهم 3 مرات وانا نزلتلهم في ايديها مره وخرجنا كان حظنا خلو اننا اول نمره هما ال200 متر بس مشينا بسرعة وكنت هايج اوي من منظرها والعبايه لازقة علي جسمها مبينه كل فلقه من طيازها لوخدها حتي كسها من قدام شافط العبايه وبزازها منظر رهيب اول ما دخلنا الشاليه وهو شاف المنظر شكله هاج قالها تعالي سنديني للواضه ودخلوا وهي لسه مبلولة قالها ايه ده يا متناكه بقولك بالعقل انتي روحتي اتناكتي في البحر ولا ايه انت ملط تحت العبايه يا شرموطة قالتله سيبني اتمتع انا معملتش حاجة احنا كنا بنعوم قالها انتي بتهيجيه يا قحبه عايزاه ينيكك النهارده طبعا مشبعتيش من نيكة امبارح وراح قالع واقلها اقلعي قالتله كفايةعليك النهاردة كده قالها تعالي يا شرموطة ونام برضه وه طبعا من البحر هيجه راحت راكبه علي زبره وقعدت تتوحوح وقالتهله اه عايزه اتناك يا عرص كسي عايز يشبع نيك والنهاردة هخليه ينيكني وهنام في سريرة يا حول هو بيهيج اكتر وراح ناطرهم جوه كسها كميه كبيرة وكان بيحرقه اللبن وهو نازل لانه بقي يئن ويغمض عينه جامد وطبعا هي متكيفتش راح قيلها املي اللي انتي عايزاه بس بالعقل يا شرموطة عشان منتفضحش زي فضيحة طليق بنتك انا طبعا سمعت الكلمة وقولت لازم اعرف ايه قصة طليق بنتها ده بس علي الهادي قالته ماشي يا عرص وهو زي الاللي اغمي عليه من الحشيش والنيك نام ومدريش بالدنيا انا قفلت التلفزيون الصغير لاني توقعت انها تجيلي وخرجت قعدت بره شوية ولقيتها جايالي لابسه روب طويل وزي العروسة ميكب وبرفان بس المفاجاءة انها لابسه تحت الروب ده المايوة اللي اشتريناه ع بعض طبعا هي جت قعدت واول حاجة قالتلي متخفش نايم في سابع نومة روحت مديها بوسة مشبك وطولت فيها اول وبحرك الروب عشان اقفش بزازها لقيت المايوة البكيني وطبعا علي جسمها حاجة تانيه حلاني هايج اوي روحت قافل ستاير البلكونه وقولتها عايزك ترقصيلي بيه يا نيني قامت قعدت ترقص وكانت استاذة رغم انها مليانه وده في حد زاته اغراء جامد لانها بتعرف ترقص وبتهز بزازاها وطيازها الكبار جامد
قمت مال احك فيها وقولتها بحبك ونفسي فيكي قالتلي تعالي ندخل جوه دخلنا اوضتي وانا كنت جاهز طبعا وواخد دوه تاخير عايز انيكها ساعتين بنت الوسخه وقعدت ابوس فيها وفيكسها ولحستهولها لحد ما قالتي كفاية دخله يا مازن حرام عليك وصوتها بتدي يعلي وانا اقولها وطي صوتك وهي بتصوت جامد تقريبا عازه العرص جوزها يحس بيها ويصحي وابتديت ادخله في كسها وادقها جامد وافتح رجلها وادخلة يمين وشمال وصباعي شغال بعبصه في خرم طيظها وهي تصوت سمعت صوت رجلين قولت اكيد العرص صحي زودت اكتير وروحت قالبها علي وشها وقولت لازم انيكها من طيظها الكبيرة دي بس الاول دخلته في كسها من وره وكان جامد اوي مع احساس طيازها لحد ما حسيت بجوزها علي الباب بيتصنت ويبص من المفتاح ابتديت ابعبصها في طيزها جامد عشان تزود الوحوحة ومره واحدة روحت مطلعة من كسها وممشي راسه علس خرم طيزها ورحت مدخل حته هي حيتهم علي طوول وشكلها بتهيج من طيزها جامد وانا ابتديت ادخل واخرج 5 سم بس من زبري جوه طيزها وارجع لكسها تاني وخي تقريبا رفت انه بره بيبص علينا بس محدش فينا قال للتاني حاجة ابتديت تتكلم بصوت عالي اه انا مناكتك انا شرموطتك زوبرك جلو بقالي كتير متناكتش كده بحبك با مازن انت تبجيلي البيت تنكني يا مازن انا بجب زوبرك اوي كملت معاها وطبعا هو ضرب العشرة علي منظرنا وكلامها ومشي وانا كملت معاها وقولتلها شكلك بتحبي نيك الطيز قالتلي هو بيهيجني قولتلها يعني اتنكتي كتير في طيزك
قالتلي لا هما مرتين بس عاجبني قولت استهبل قولتلها ومين اللي فتح طيزك يا ناهد كل ده وانا ببدل بين كسها وخمسه سم من طيزها روحت وانا زوبري في طيزها قولتلها مين بقي اللي فتحها الطيز الكبيرة دي يا ناهد وابتديت ادخل اكتر واكتر وهي بتصوت قالتلي كفايه حرام عليك قولتلها مين قالتلي جوزي قولتلها لا اكيد مش هو انا معرفش بس قولت اشوف الشرموطة دي اتناكت من ميين تاني هي طبعا ارتبكت وفتفس الوقت انا زوبري محشور في طيزها وممكن يعورها وعمال ادخل دخلت حوالي 12 سم قالتلي هبقي احكيلك قولتلها قولي مين لافشح طيزك قالتلي كرم طليق بنتي قولتلها ايه ده قالتلي ده كانت غلطه وعدت قولتلها احيكيلي قالتلي طلعة طيب وحسيت انها هتعيط روحت مخرجة وقلبتها علي ضهرها وركبت عليها وكنت هايج اووي وعايز اسمع القصه لان القصص اللي من النوع ده بتهيجني وانا بنيك والست بتحكيلي روحت ابتديت انيكها بس بالرحة في كسها ببطي اطلع وادخل وقولتها احكيلي بقي الحكاية بالتفصيل يا نانا
نهاية الجزء الثالث

الجزء الرابع

حولت انها تتهرب مني انها تحكي لكن النيك ببطء بعد لما تكون كنت بتنيك بهيجان وسرعة ده بيجنن الست تحتك وبتبقي عايزاك تسرع باي طريقة وانا قولتلها انتي حبيبتي وعايز اسمع الحكاية دي عشان بحبك تحكيلي ابتدت تحكي وكل شوية تقلي يلا بسرعة وانا ثابت علي موقفي ابتديت الاول قالتلي دي جت صدفة وبتاع بس انا مصمم بالتفصيل قالتلي ده كان طليق بنتي الصغيرة كان واد صايع هي اتعرفت عليه من المنطقة وكان بتاع بنات من اول يوم دخل البيت كان بيبصبصلي بس انا مخدتش بالي قولتها وبعدين قالتلي المهم هو خطب البنت ولما كان بيجي عندنا كان يهزر معايا وديما يقولي يا بطه والكلام ده وشفته وهو بيبوس بنتي وبيلعب في جسمها كذا مره بس ساعدناه واتجوزها وبعد الجواز بداءات المشاكل لانه بتاع حريم وعك كتير طبعا بنتي ابتديت تغضب وتجيلي وتحكيلي علي اللي شافته عل التليفون وانه بيعاكس حتي الجيران بتاعتهم وستات كبيرة كلهم ومش عارف ايه وكمان انه ديما بيحاول معاها ينكها من طيزها وهي بترفض لكن مره كتفها ودخله وعورها وغضبت فيها وجاتلي ولما اتلكمنا مع بعض حكتلي علي البلاوي دي وانا سالتها طيب هو بيعملك قليل ولا كتير قالتلي بكسوف ده كل يوم يا ماما عايز ينام معايا ولو قولتله تعبانه ولا عليا الدورة ينزل يغيب ويرجع مهدود وبيكون مع ستات بينكهم وورتني رسايل هي نقلتها علي تليفونها وصور حريم بتبعتهاله ومنهم اللي في سني واكبر مني كمان وكلهم اكبر منه من اول 35 ل 60 واكلهم التخينه والرفيعة يعني مش راحم ابن الايه وبتقولي وانا طبعا هجت لاني مجرومة من الحنان والنيك وبعد كده قالتلي علي حوار الطيز ده انه كان بيحاول معاها من اول يوم وبيبعبصها وبتاع لكن هي رافضه فبقولها وكنتي بتحسي بايه قالتلي كان احساس حلو وبيخليني عايزة اكتر بس خايفه يا ماما لحد ما حصل اخر مره انا دخله فيا يا اما بالعافية وعورني اوانا بيوجعني اوي من وراه قولتلها طب وريني كده قلعت قدامي وانا كنت حاسة بهيجان جامد اوي من كلامها ونفس اتناك وتخيلته هو قدامي حتي اني قولتلها استني اجيبلك مرهم ودهنتلها
ابتديت انا ازود في سرعة نيكي لناهد ورحت قايلها ايه هجتي علي بنتك يا ناهد لقيتها هاجت وجبتهم اترعشت تحتي زي ما يكون هي فعلا كانت هايجة عليها سكتت قولتلها كملي عمليتي ايه بالتفصيل وابتديت اسرع في النيك عشان تكمل قالتللي دهنتلها مرهم قولتلها اوعي تكوني بعبصتيها كل ده انا عايز اهيجها اكتر عشان تطلع كل اللي عندها قالتلي اه بس المهم انا وقلتلها انا هكلمه واصلح المره دي ممكن تكون غلطة واتصلت بيه قولتله تعالي عيزاك وجيه بقوله ينفع كده يا كرم لقيته ابن الوسخة بيقولي ايوة دي مراتي وحقي اتمتع وعمال يقول كلام قبيح ليا زي ما يكون بيهيجني ويقولي طيزها وكسها وبزازها عادي وانا اتكسفت لقيته بيقولي دي حتي رفيعة مش طالعالك وانا مش عارفه ارد قالي كان نقسي تاخد منك جسمك ده يا بطة علي العموم انا هصالحها ومش هعمل كده تاني وهي الخسرانه متعرفش المتعه اللي انا عايز اديهالها قولتله متعه ايه وقرف ايه يا كرم انسي الكلام ده انت فاكرها زي الحريم اللي بتمشي معاهم كنت فاكره اني هحرجة لكن طلع فاجر وقالي حريم مين يا حماتي علي العموم ما تيجي معاها تقعدي عندنا يومين نلاته قولتله لا
روحت بعد شهر قولت اروح ازورهم وابات عندهم ليله كنت هايجة وعايزة اعرف بيعمل ايه الواد ده اول ما وصلت قعدت معاها بفتح معاها موضوع نيك الطيز لقيتها بتقفل بس قالتلي تعالي حطيلي مرهم قولتلها ليه هو لسه من المره اللي فاتت وقلعت وفنست قدامي لقبت خرمها وسع اوي قولتلها ايه ده يا بت قالتلي بس يا ماما ده طلع حلو اوي بس ليه عيوب بس خلاص مبقتش اقدر استغني عن نيك ورا ده وانا بدهنلها زي المره اللي فاتت هيجت المهم هي كانت ملتهبه شوية وجه جوزها قعدنا شوية مع بعض وقالها تعالي ندخل ننام شوية ولقيته خارج مدايق فهمت انها قالتله بلاش النهاردة بقوله مالك قالي ينفع كده يا ماما تعبانه علي طوول انا بقي قولتله ما هو من عمايلك ورحت ضاحكة راح قايلي ده الستات كلها تتمني عمايلي مش نفسك في عمايلي انا اتضيقت وهيجت وارتبكت وسكت راح جاي قالي ايه عمي قايم بالواجب ولا قولتله ايه اللي بتقوله ده طبعا انا لابسة جلابية بيت لقيته قرب مني وقعد جنبي قالي هي قالتلي انها ورتك الرسايل شوفتي الستات بتقول عليا ايه بيتكيفوا مني ازاي انا مش عارفه ارد وهوو مش راضي يسكت قالي انا نيمتها وعايز اهدي وراح موريني موبيله واحدة بتكلمة بتقوله تعالي ومصوره نفسها عريانه هي كبيرة في سني بس رفيعة قالي بصي عايزاني اروح اريحها انا من الصدمة مش قادرة اتكلم وروحت باصه علي الشورت اللي هو لابسه لقيت زبرة كبير وواقف قالي نفسي في واحدة في جسمك يا حماتي اشبعها نيك قولتله اسكت بصوت رايح قالي عايز افتح طيزك زي ما فتحت طيز بنتك وراح هاجم عليا بوس وبعبصة لكسي وانا مش عارفه اتحرك وفنفس الوقت هايجة ونفسي ينكني وراح رفعلي الجلابية ومنزل الشورت وانا كنت منضفه نفسي لقيته بيتف علي كسي وبيبله وراح مطلع زبرة ونيكني وانا ساكه خالص وهو ابن الوسخة بيعملني زي العروسة الصيني نكني في كسي شوية وراح قيلي انا عايز انيك طيزك قولتله لا بلاش يا كرم هتفضحنا يا كرم حرام عليك قالي بنتك انا نيمتها بمنوم ومش هتقوم وانتي اللي هتفضحيها لو اتكلمتي وقالي انتي محرومة اتمتعي شوية يا ناهد وراح قالبني علي وشي بقي للكنبة وركبي علي الارض وكان بيبعص في كسي وخرم طيزي ويلحس وعمل حاجات زي ما يكون خبيير ونكني من كسي من وراه لكن في الاخر هو كان بينيمني وراح مدخله في خرم طيزي بعد ما لعب فيه مره واحدة وانا صوتت وعبطت لانه شرمني ابن المتناكة خسيت بوجع جامد مقدرتش استحمل وقعدت اعيط لقيته كمل في كسي لحد ما جبهم انا كنت زي المسطولة مش عارفه ايه اللي حصل وبتالم من الوجع وقالي قومي اتشطفي بميه سخنه وفي عندك كريم ادهنيه وهتخفي وقالي مبروك انتي كده اتفتحتي
اطبعا انا كمازن كنت بهيج اوي وعايز انزل بس حباية التاخير كانت عمله شغل لدرجة انها هي تعبت من كتر النيك بس في الاخر نزلت شلال من اللن جوها مع للطاقة بتاعتي اللي خلصت خالص اليوم ده نزلت من عليها وقلتلها هتكمليلي باقي القصه بكره وانا ركبك يا مزه وحضنتها وهي قعدت تقولي انا مش شرموطة وبحبك وبتاع وانا دماغي بتودي وتجيب وقولتلها قومي نامي في اوضتك قالتلي لا انا هنام هنا جنبك كده كدا العرص مش هيفوم الا الظهر عشان تعبان انا هنام جنبك ولما اصحي الفجر هروح انام جنبه وحضنتها وغوصت في لحمها ونمت
نهاية الجزء الرابع

الجزء الخامس

صحيت الساعة 10 بصراحة كنت تعبان وحسيت ان برضه نيك الستات الكبيرة متعب عن نيك مراتي ممكن عشان الشهوة بتكون عالية او هي طبيعة جسمهم متعبه للراجل طيعا كان نفسي اكمل القصة وحسيت ان العيلة دي كلها اسرار وده اللي خلاني ابتدي افكر بالراحة عشان اعرف اكمل احلي مغامرة جنسية في حياتي اليوم ده كان المفروض اخر يوم لينا في المصيف فكان لازم بقي اظبطهم خروجة حلوة وكده كده الليل طويل اكيد هتدلع
خرجت لقيت جوزها قاعد في البلكونة بره وهي نايمة روحت صبحت عليه وطبعا كان عايز حشيش وانا كان خلاص مش فاضل معايا من الصباع اللي جايبه غير حته صغيرة تلف سيجاره واحدة فلما سالني قولتله انا شطبت هحاول استقضي سيجارتين من اي حته وقولت ابقي اديهاله بليل وفكرت ففكره اني اديله حباية بس قستك عشان مش عايزة ينيك النهاردة انا رسمتله حوار في دماغي طبعا هو قفل لما ملقاش في حشيش بس انا لحقته وقلتله يلا نخرج قالي روح صحي ناهد تعملنا فطار ثولتله لا النهاردة خطيبتي مش هتعمل حاجة احنا فطار وغدا وعشا بره بهزا وهو قال انت كده هتدلعها علينا يا عم مازن انا خسيت انه مش مظبوط وسرحان يمكن بيقكر ازاي يستفيد مني وفنفس الوقت مش عايز يظهر معرس قدامي او هيقلب عليا مكنتش فاهمة بس قولت اجرب خطتي معاه جيت ادخل عشان اصحيها زي ما قالي لقيته بيقولي استني بعد كده عينه لمعت كده وقالي خلاص ادخل صحي خطيبتك وضحك دخلت قتحت باب الاوضة وكانت المفجئة انها نايمة ملط طبعا انا كنت ركبها امبارح بس عدم توقع العري بيعمل احساس بالاثارة جامد اوي لقيت زوبري بقي حديدة وهي نامية علي بطنها وعاملة رجل علي رجل بالجنب وكسها باين هو وطيزها وفمتوحين يعني جاهزة علي التركيب بنت الوسخة انا متنح ادخل اركب وانيك بنت الوسخوة ولا ده كمين من جوزها بره عايز يشوف هعمل ايه بس من لمعة عينه قررت اني هعرسة عليها شكله بيحب الموضوع روحت منزل الشورت ورايح نامية جنبها وبليت زوبري وروحت لحس كسها اللي كان مملح ههههه وبعدفبقي مزفلط وروحت مره واحدة حشره كله هي اتفزعت بس سمعت احلي شهقة واللي اكيد هو كمان سمعها ولسه هتتخض شفتني هديت قالتلي ايه ده انت مجنون بصوت واطي وانا شغال نيك في كسها ويعتبر نايم وراها فايدي طايلة بزازها وكسها وحضنها الوضع ده بيبقي جامد لانك بتبقي متحكم في الست كمان بتبقي نايم علي جنبك فجسمك مرتاح وعندك حرية تحرك زوبرك يطول كل حته في كسها قالتلي انت بتعمل ايه يا مجنون هو فين حسين قولتلها المعرس لقيتها اترعشت قولتلها قاعد بره تلاقيه هيجي يتفرج دلوقتي كل ده وانا شغال نيك جامد هي بتهيج اكتر من كلامي قالتلي فعلا المعرس شكله بيهيج لما يتفرج طبيعي علي النيك واحنا في الوضع ده سمعنا صوت العكاز خبط في حاجة قالتلي متخفش لاني للحظة كنت هوقف بس لما قالتلي كده كملت نيك جامد وهي ابتديت توحوح والباب كان موارب حاجة بسيطة ولمحته وهو بيتفرج كل ده كان كفيل يهيجني انا واهي وهو كمان تقريبا الحباية بتاعة اامبارح لسه شغاله حسيت بصوح حركة زي ما يكون بضرب عشرة الخول زودت عليها العبار باني دخلت صباعي الوسطاني في خرم طيزها للخر وقعدت احركة مع زوبري اللي راشق في كسها كانت كفيل انها تثولي بعشك يا دكري انت اللي بتشتبع كسي انا ليك طوول العمر انا هعملك كل اللي انت عايزة طبعا انا من كتر الاثارة دي نزلت شلال في كسخا وهي كانت جبتهم مرتين والعرص تقريبا كان جبهم برضه لانه لما لقاني طلعته وسمعت صوت رجله راجع تاني للبلكونه واستغربت من حاجة لمحت فردة طيزة بس لقيتها نضيفة مفيهاش شعر غير لما كنت بشوفة في الكاميرا وهو بينيك تقريبا كده نضف جسمة الخول وهو عشان مليان وابيض فطيازة متتفرقش عن طياز الحريم ابن الوسخة هي عجبتني بس انا مليش في الخشن وكده كده معايا كس ايه اللي هيوديني للسكة دي بس برضه حسيت انه حوار لازم اعرفه بس ده هتقل عليه لما اعرف قصة جوز بنتها دي للاخر القصة دي خدتلها حوالي 25 دقيقة كده وقومت قولتلها روحيله البلكونه وانا هدخل اخد دوش هي بقي استهبلت لاني روحت اجيب هدوم وفوطة وانا خارج من الاوضة لقيتها لبست بس قميص خفيف من بتاع زمان ده اللي خامته زي الملابس الداخلية وكان قصير لدرجة اني شايف كامل طيازها من غيره اصلا وكسها كمان باين انا قولت بنت المتناكة دي عايزة تهلكني وفكرت اركبها تاني بس قةلت بلاش روحت قايلها ايه ده يا شرموطة هي بقت كده علني ولسه هتقر قولتلها لا انا داخل اخد دوش وسبتها تخرج للعرص عريانة تقريبا ودخلت استحمي خرحت ورايح علي البكونه سمعت صوت همهمة وحوحة كده ولقيت الساير مقفوله قولت معقولة هيقدر ينيك ابن الوسخة فتحركت براحة ولقيتهم قاعدين جنب بعض هو عمال يبعبص وينيك فيها بايدة وهي كمان حاطة ايد من بزها بس الايد التاية تحتيه هو تقريبا شغاله تبعبص فيه طبعا كده هما نسيوا نفسهم والتعريص جاب الاخر بس انا برضه مبحبش اننا نكشف اوراقنا بحب امشيها مدارية بتبقي اثارتها اكتر روحت واقف وقلت اشوف بيعمولا ايه هي بتقوله العب يا عرص وطيزك طرية وحلوة يا متناك وهو يقولها مبتشبعيش يا شرموطة مش لسه متعشرة منه يا متناكة قالتله انت منضف طيزك ليه عايزة ينيكك ده ليا لوحدة يا متناك روح شوف طليق بنتك ينيكك زي ما خليته ينكني يا خول ولقيت زوبرة بقي واقف وراح قعد يخك فيه وعرفت انه خول بس طياري شكله والنيك والتعريص بيهيجوه وراح منزل علي طوول وطبعا خلاص تعب انا رجعت تاني ورحت ناده عليهم عشان يتعدلوا واتاخرت اوي جوه عشان مش عايز اخرج وهما كده ولما لقوني اتاخرن اتعدلوا وهي قالتله انا رايحة اخد دوش وهو كمان قالها عايز استحمي بعدك انا خرجت وهي داخلة تاخد حمام وقبلتها عند باب البلكونه قولتلهلم ايه مقفلين الستاير ليه وضحكت هو كان قافل وتعبان مردش عليا قعد وقوله ايه مش يلا بينا نروح نفطر وعملكم خروجة حلوة النهاردة قالي هدخل اخد دوش ونخرج قعدت اترفج علي التلفزيون معاه وشوية ودخل يستحمي وهي حمته ولبسوا ركبنا العربية وانا كنت سامع عن محل في اسكندرية تقريبا صحابة يونانين او ايطالين مش فاكر بس بيعمل فطار جاحد هو طبعا غالي نار بس كله يهون عشان القصه شكلها داخله في متعه كبيرة وصلنا المكان وطلبتلهم اغلي فطار في حياتي الخساب كان معدي 2000 جنيه وطبعا ماكلناش ربع اللي نزلنا مع اننا كنا جاعنين من حفلات النيك المستمرة دي طبعا هو بعد ما استحمي وخرجنا قك وابتدي يكلم معايا ويهزر عادي وامن ضمن الكلام علي بنته لانها كانت بتكلمهم مرتين ثلاث في اليوم وبنته الكبيرة كمان اللي متجوزة مش مطلقة وخالتها اللي متجوزتش اصلا وداخلة في ال48 سنه وحسيت اننا كده تمام لان كلامنا كان عادي مفيهوش اي جنس وده كان شيء بيبسطني لان احنا عرفنا نفصل وكلنا عاقلين طبعا ده ميخلاش من شوية شرمطة منه هو وانا بسندة انه يصدرلي طيازة لكن انا كنت ببعد عنه عي قدر ما اقدر بس من ضمن الكلام كان علي بنتهم الكبيرة انها متحررة في اللبس انا مكنتش شفتها لقيت ناهد بتوريني صور ليها بشعرها وكت وهوت شورت تقريبا كانوا في مصيف بس الكلام ده من سنين كانت وتكة بنت اللزينة وقالولي انها زي ما هي كجسم قولت ايه العيلة اللي فيا كل حاجة دي المليانه والوسط والرفيعة وقولت شكل الحظ لع يا واد يا مازن وتنيكلك شوية حريم لوز بس بالعقل طبعا طبعا انا خلصنا فطار علي 12 قعدنا في كافية تانية في ستانلي ومن هنا روحنا مطعن حلو اتغدينا لي الساعة 4 كل شوية المتناكة تقول عايزين نروح وبتاع بس انا قولتلهم احنا النهاردة كله خروج واصلا انا كنت مهدود من كسمها فخليها نيكة اخر الليل لانها مش بتشبع بنت الوسخة

ومن الغدا للبحر قعدنا علي كفريتريا علي الكورنيش تاني الجو كان بقي تحفة علي الساعة 6 كده والبحر والحكايات وكنت بحاول اتكلم معاهم عادي ولو الموضوع هيبتدي يخش في سكة شمال في الكلام اقفل واهرب وارجع للكلام العادي تاني طبعا الخول كانت طيزة بتحرقة ولقاها فرصه قالي سندني للحمام ولما وصلنا قالي خليك معايا عشان مقعش ودخل عمل ماية بس بيوريني طيزة وكامن بيقولي لبسني البنطولن مش عارف وبتاع انا مريحتوش برضه هو كنت بس بحسس عليها من بعيد لان مره واحدة ومكررتهاش وقفلت معاه السكة دي بنسبة 90% وخرجنا من الحمام وهو بيشكرني علي الرحلة الحوة وبيقولي مفيش حاجة قولتله مش لقيت سيجارة حشيش قالي والحباية ممعكش واحدة قولتله لا التانية دي خلصت في نوع تاني معايا واحدة بس معرفش مفعةهلا بس ششكلها جامد هو قالي ايه لما سالي وانا ابتسمت قالي منتا عارف الحريم مش بتشبع من النيك قولتله وضحك اديته انا بقي حبايه فيتامين شبه الفيجا لكن هي ملهاش لازم بس قولت اشوف الحوار هو طبعا في جزء نفسي يعني طالما هو مقتنع انها فيجا هتعمل معاه شغل في الاول لكن مش هتكمل دقيقية والموضوع هيبوظ منه واتعشينا علي الساعة 11 وقولنا نروح عشان نصحي الصبح نرجع علي القاهرة وطبعا انا كان فاضل معايا ربع تاخير علي ربع فيجا عشان عارف اني لازم انيك النهاردة وكمان عايز اطول عشان اسمع قصة طليق بنتهم للاخر
رجعنا البيت شربنا السيجارة مع بعض وكانت حلوة وجبت واحنا رجعين ازاتين بيرة هنكن و 2 اي دي بالبطيخ شربناهم واتسطلنا وشغلنا السكس وهو كان عمال يهلفط بالكلام ويوقلها عجبك الزبور ده ويقولها ايه يلا نعمل واحد وهي متجوبة معاه ومع الفيلم وعماله تغري فيا انا كمان لانها كانت لابسه شورت اللي هو داخلي ده اللي بيبقي فيزون تقريبا ماسك علي الجسم وبدي او تيشرت من عير بره وبزاها وقافين وعماله تلاغي فيا بس انا قولت لازم تروح معاه الاول عشان تحس بالفرق علي الساعة واحدة ابتدي يتخرش بيها قدامي وخلاها تقوم ترقص ويقولها تعالي هنا ويبعبصها وشوية وتيجي جنبي بس انابتحرش بيها من تحت لتحت وده كان بيهيجه اكتر والحشيش مع البيرة مع الفيتامين حسسوه انه تمام وهيقدر وراح قايلها يلا ادخلي عشان هتموتي يا متناكة والكلام ده كان قدامي قولتله يا رافع راسنا وضحكت ودخل طبعا انا روحت اشوف الكامير هو طبعا خلاها تقلع ونام علي ضهره يدوبك ركبت عليه مكملش 30 ثانية كان بتاعة نايم ودعك فيه وهي تدععك وتبعبص في طيزة يقوم ثانية بس ينام تاني هو طبعا اتخنق لانه كان عامل حسابة علي حاجة تانية وقعد يزعقلها ويتخلق عليها هي راحت قايلاله في يا يا خول امال قلعتني ليه وهيجتني ما طالما نتفت شعر طيزك مش هترف تنيك انت عايز اللي ينيكك وابتديت تنزل تنام جنيه وتلعب في نفسها وتوحوح وتقوله عايز اتناك عايزة اتعشر كسي بيحرقني راح قيلها روحي اتناكي يا شرموطة روحيله وهس مصدقت راحت قيلاله وهي ماسكة زوبرة هروحلة ينيكني بيعرف ينيك مش زيك يا خول وصبعها في طيظة هو هاج وراح جيبهم بس بتاعه موقفش للاخر بس هي ريحته بنت الوسخة عشان ميقفش عليها وابتدت تعرصة في انها تقوله ايه رايك البسله ايه عشان يهيج عليا ويفشخني عايزة ينكني 3 مرات وهنام في حضنه للصبح عايزة يفتحلي طيزي تاني جنيت لنيك الطيز افتركت طليق بنتك لما عشرني علي حسك يا خول خليته يفتح طيزي عشان ينكك يا متناك انا هبسط ازن النهارده وانت يا معرص تنام هنا مسمعش صوتك قالها روحي اتعشري يا شرموطة

نهاية الجزء الخامس

الجزء السادس

قفلت ودخلت الحمام عشان اكون مستعد وشربت لتر لبن المراعي كان في التلاجة عشان شكلها هتبقي حفله نيك هتخلص طاقتي ورجعت اوضتي تاني وشوية لقيت الباب بيخبط كنت قافله قومت فتحت ليفتها داخله علي بالبس مش متوقع خالص جيبه سك اللي هي ديقة دي بس بيضه وطبعا شكلها عليها تحفة وعليها بلوزة ولبسه تحتهم طفم اسود من اللي كنت جيبهملها طبعا شكلها كده فكرني بالبورن ستارز الكبار في السن وكمان انا كنت بهيج وي علي الموظفات اللي بيلبسوة كده كان نفسي افشخهم ولا المتناكة لان السوة وشكل الطياز بيبقي روعة طبعا منظر تحفه وفهمت انه اكيد هو اللي قالها المعرص قعدت اغزل فيها واقولها انها عجباني وانا كان نفسي انيكها ابلطقم ده اول مره شوفتها وبتاع وقعدت ابوس فيها كتير واحضنها واحنا واقفين وبرضه مزعلتش بزازها وكنت بلاعبهم واطيازها وابتديت اقلعها وقلعت وروحت منيمها علي ضهرها وفتحت رجليها علي الاخر وبداكت في الدق نيكتها شوية وانا ماسك رجلها فاشخهم وبعد كده روحت نازل بيسها بوسه وقولتلها لفي رجلك حواليها كنت بحب الوضوع ده قوي وهو الوضهع المثالي عشان تحكيلي وقولتلها احانا مكملناش الحكاية يا شرموطة قالتلي انت لسه فاكر قالتلي هكمل بس بشرط متوقف نيك عايزك تنكني نيكة للسنة كلها انا مش عارفة هشوفك تاني امتي قولتلها لا عمري ما هبعد عنك بس تسمعبي الكلام قالتلي انا تحت رجلك قالتلي طبعا انا بعد ما فشخني ابن الوسخة وفتح طيزي تعبت اوي واتعورت وبقيت بمشي فاشخه رجليا وروحت نمت في اوضه ******* بتاعتهم وساعة كده ولقيتته جايلي تاني قولتله انا فعلا هصوت والم عليك الناس قالي اهدي بس وكان ماسك كريم قالي هدهنلك ده عشان ترتاحي ومتخافيش مش هعمل حجة انا كنت تعبانه وهو م ادنيش فرضه راح رافع الملاية ولقاني نامية بجلابية علي اللحم وقالي فنسي كده زي الكلبه وقعد يحط الكريم واحدة واحدو الصراة ريجني وابتديت احس اني عايزة اتناك ب كنت في نفس الوقت خايفة وهو شكله هاج علي جسمي وبعد 10 دقايق وهو بيدهن لقيت زوبره بيدحل بس في كسي بالرجة وابتدي ينيك وانا احساس المتعه نسلتي الالم خالص وهو قالي عارفه يا ناهد انا كان نفسي فيكي من زمان من قبل حتي ما اعرف بنتك انتي عارفه اني عشان الليله دي عملت حاجة مبحبهاش ونكت دكر انا استغربت قولتله دكر ايه ده قالها ايوة ما هو الخول جوزك بيتناك يا ناهد وهو اللي سابك ليا متخافيش هو مش هيتكلم لما يعرف انك اتفتحتي لانه واحد حقة مني نيكة محترمة في طيزة ابن المعرص وانا عايزك اول ما النور يشقشق تنزلي ترةحي وبنتك هتصحي علي الظهر هقولها انا اوها اتصل بيكي الساعة 9 واستعجله تروحي وقالي انتي خلاص بقيتي بتاعتي يا ناهد انتي ولازم تسمعي كلامي انا كل ده شغال نيك فيها قولتلها عجبك جوز بنتك يا شرموطة قالتلي كنت هيجه وطيزي بتحرقني وهو جبهم وخلص وانا نمت صحيت بعد سعتين لبست وروحت وبعد كده خربت الدنيا وطلقت البنت منه بفضيحة ابن الوسخة لانه قضحنا بس الناس محدش صدقة بس طبعا العرص جوزي مسكها عليا زله اني اتناكت وانا عشان قفلت السكوة دي في وشه وعملت معاه مشكلة انه لو عرفت انه بيتناك تاني هفضحة لم الدنيا وطلقنا البت انا قولتلها وهي زنبها ايه تلاقيها زعلت علي جوزها اللي كان مظبطها انتي طبقتيها طيب مين اللي هينيك هتنكيها انتي يا ناهد هي طيعا لما تسمع مني الافكار دي بتهيج اكتر تحتي قةولتلها بتنكيها يا ناهد ولا ايه قالتلي نفسي انيكها بس هي مش واحدة بالها هي بتصرف نفسها قولتلها ازاي سكتت روحت مطلع زوبري مسبتش غير الراس راحت مسكاني وزقاني برجليها قالتلي ايه تلاقيها اتناكت اليومين دول من ابتهاج اختي قولتلها هي اختك راجل ولا ايه عشان تنيكها ولا من قلة الرجالة قالتلي لا بس اختي بتحب تنيك قولتلها ازاي قالتلي عندها زوبر صناعة بحزام وانا متاكده انها الما بتروحلها بتكيفها لانها كل اسبوع عندها وانا بعرف قولتلها يعني اختك متجوزتش عشان مش بتحب الرجالة قالتلي اه هي بتحب البنات قولتلها اوانتي عارفه وسكته قالتلي يعني افضحها قولتلها يبقي اكيد نكتك يا ناهد بتحبي الصناعي يا ناهد وبقيت بنيك فيها بقوة جامد اوي وهجب اوي وانا بتخيل اختها بتنيك بنتها بالزوبر الصناعة وتخيلت انيكهم كلهم ولا المتناكة دول وسرعت هي كانت هتموت مني وعمالة تقولي حرام عليك كفاية كسي اتهري قولتلها جربتي الصناعي يا ناهد قالتلي اه جربته بس زوبرك احلي قولتلها مين اللي ناكك قالتلي ابتهاج نكتني وفشخت كسي كذا مره بس دلوقتي مش عايزياني عايزة ملك بنتي عشان رفيعة بتركبني انا لو مش لاقية بنات صغيرة قولتلها وبنتك التانية بتنكها برضه قالتلي لا التانية دي مش بتحب خالتها ولا بتطيقها قولتلها بس جسمها حلو هتبقي نسخة منك لما تكبر يا ناهد وزدت في النيك وقلتلها انتي كنتي زيها كده يا ناهد زي بنتك الوسطنية كان نفسي انيكك وانتي في سنها قالتلي انت هيجت عليها ولا ايه قولتلها الصراحة عايز انيكوا انتوا الاتنين يا ناهد وهي اترعشت في اللحظة دي وانا كمان وكانت هتكسر ضهري برجليها اللي داست بيهم عليا بس كان احلي احساس لان كسها اتقبض علي زوبري ونمت جنبها وقلتلهابعد شوية هتقومي قالتلي لا انا هبات هنا للصبح نمت وصحيت الصبح لقيتها بتصحيني ولابسه هي وجوزها زرجعنا علي القاهرة وطول الطريق عملين يشكروني قولتلهم اكيد هنكررها والمره الجاية نبقي نروح شرم الشيخ راح جزها قايل وممكن نبقي ناخد البنات معانا الراجل شمله طيزة بتحرقة وعايز يعرص اكتر ولا ايه قولتله ينوروا هنظبطها ونزلتهم وقعدنا فترة بتنتكلم علي خقيق لاني كنت مش عايز اعرز في الحوار هي كانت بتكلمني وتتحايل عليا نتقابل لكن انا كنت بتهرب وفعدنا علي الوضع ده شهرين تلاته لحد ما كلمني جوزها وبيقولي ايه انت معزوم عندنا علي عيد ميلاد ابن بنتي ولازم تسجس انا ثولت دي فرصه وكنت عايز انيك بقالي شهور مقضيها نيك في مراتي وسكس وكنت زهقت قولت اروح اشوف ايه الحوار خصوصا انه اكيد الحريم كلها هتتجمع ونشوف حد تاني نرمي عليه الهلب بقي مع ناهد

نهاية الجزء السادس

J9B7M6Q.md.jpgصورة شبيه لملك بنت ناهد

الجزء السابع

وكلمت ناهد قولتلها اني هاجي العيد ميلاد وابتديت افتح معاها السكه تاني وهي كانت مستعدة الصراحة العيد ميلاد كان بعد يومين من المكالمة المهم اتشيكت كده وبيرفيوم محترم وظبطت الدنيا علي الساعة 9 كده لقيت ناهد بترن كنت انا في طريقي ليهم وصلت انا كنت شوفت بنتها الصغيرة مره واحدة ساعة بيع المحل لكن الكبيرة لا ولا خالتهم لقيتهم كلهم متجمعين هناك بصراحة النتين حلوين الصغيرة رفيعة بس بزازها كبيرة والجسم ده رغم اني مجربتوش بس كنت شايفة حلو ومتعب في نفس الوقت لو النت هايجة وحسيت من نظراتها ليا باعجاب وده حاجة مهمة لانه بتسهل الموضوع بعد كده لكن خالتهم كانت بتعملني كويس بس حسيتها متضايقة من نظرة ملك ليا وكانوا بيتكلموا مع بعض طوول الوقت بس البنت عنيها عليا اما بنت ناهد الكبييرة فكانت موجودة هي وجوزها والولد وكان العيد ميلاد في شقتهم اصلا فسلمت عليهم وكانت مزه بصحيح جسم ملفوف زي جسم علا غانم كده بزاز وطياز كبار وكانت لابسه فستان سوارية وعاملة شعرها كانه خطوبتها مش عيد ميلاد ابنها حستها بتحب تاكل الجو طبعا لاحظت اهتمام امها بيا وكلامها معايا وعنين اختها فبرضه حسيتها بتلاغيني بس بالهزار الكتير وفتح الكلام معايا قدام الكل يعني عايزياني ابصلها واهتم بيها وانا كنت متجاوب معاها بس بالعقل وكنت كارف للصغيرة وقلت كده كده هتيجي علي حجري ولازم التقل لانها مطلقة ومقضيها مع خالتها فلما اكرفلها هتيجي هي وفعلا انا كنت جايب هدية حلوة للود عبارة عن العاب كتير كده في علبه مجموعة وكانت غاليه يعني تعتبر هديتي افضل هدية جاتله امه بقي جت قتحتها قدامي وقعدت تشركني وتقول لمامتها مش تعرفينا علي مازن من زمان وفضلت تتكلم معايا شغال ايه وبتاع وطلعت بتشتغل في شركة بتبيع اثاث مكتبي كنت اتعملت معاها قبل كده ففتحت معاها كلام والاسعار ايه دلوقتي وفضلت تكرر كذا مره اني لازم لما اروح تاني اكلمها عشان تعملي خصم يعني وانا اديتها كل الاهتمام في اليوم ده لاني كنت شايفها عايزاه وحسستها انها الملكة اليوم ده وده كان بيضرب عصفورين منها اني افتح معاها ود ومنها اني ادايق اختها واخليها تعند معاها عليا وانيك الاتنين في الاخر في اخر اليوم لقيت بقي ملك الصغيرة قبل ما امشي قالتيلي معلش ده الكمبيوتر اللي انت ظبطه في مشكلة وهات رقم تليفونك لما اروح اكلمك ولا بكره المهم اديتها الرقم وناهد خدتني علي جنب وقالتلي موحشتكش يا مازن قولتلها هنزبطها تيجي نطلع اسكندرية كنا سعتها في الشتا بس لسه شهر 11 كده قالتلي صعب عشان الشغل بس هتصرف وهكلمك وقالتلي معلش ملك هتتعبك في موضوع الكمبيوتر قولتها لا مفيش تعب هي طبعا كانت ملاحظة اهتمام ملك بيا واني مش معبرها فعادي وحسيت انها اصلا مش ممانعة اني ادخل مع ملك في حاجة طالما الموضوع هينفعها هي وانيكها علي اخر الليل الساعة 3 لقيت ملك بعتالي علي الواتس اويك يا باشمهندس عامل ايه والكبيوتر فيه مشكلة انا قولت اكبر الموضوع عشان لو كده اروحلهم البيت وقد كان هي اكمان اللي طلبت طيب لو ينفع تيجي تظبطه وكمان تعلمني عليه قولتلها تحت امرك وبتاع وبكره اجيلك بعد الشغل رنيت علي ناهد برضه لقيتها كانت عارفه وقالتلي هتتغدي معانا علي الساعة 6 مستنياك روحت لقيت الاتين عرايس قدامي ناهد متمكيجة وملك برضه وملك كمان لابسه بيجامة ضيقة هي مش شفافة بس اللي تحتها باين بسس انه كان طقم احمر وامها لابسه جلابية بيت خفيفة بنت الوسخة انا طبعا دخلت كنت هايج بس مسيطر علي اعصابي وكمان في الواد الصغير عنده حوالي 3 سنين بيتنطط جنبا سلمت وقبلت جوزها طبعا زي ما هو قاعد قدام التلفزيون وقالي معلش تعبينك معانا وبتاع ومفيش رحلة تاني قولتله يلا بينا قالي ب الشغل بتاع ناهد قولتله نبقي نظبط دخلت عند الكمبيوتر تاني وبرضه تقليت علي ملك كنت بلاغي امها لاني كنت عايز انيك الاسبوع ده ملك بقي اتكلمت معاها دخلتني في الطلاق والمشاكل والمصاريف وانا بتكلم معاها كانت بزازها بتشدني كبيرة علي انها رفيعة وهي لاحظت وابتديت تهزهم بالطريقة وبتاع المهم ظبطنا الدنيا علي مكالمات عشان افهمها وبتاع بس قولت اتقل عليها عشان هي اللي تيجي وانا خارج لقيت امها بتقولي طمني عليك لما تروح كلمتها قالتلي انا يوم الخميس الجاي اجازة من الشغل وهما ميعرفوش ايه رايك مش هشوفك انا فكرت قولت قولتلها انا عندي شقة في بدر تيجي نروح قالتلي معاك هتعدي عليا الساعة 7 وترجعني علي الساعة 5 كده المهم اخدت عربية وفي الميعاد كنت عندها خدتها وطلعنا علي شقة بدر كنت مستلمها من الاسكان متوضبة بس مفيهاش عفش هو سرير وتلاجة قديمة شوية حاجات كده كنت بخلي ناس شغلين معايا يناموا فيها بس المشوع خلص وفاضية طلعنا اول ما دخلنا لقيتها حضنتني وبوس وبتقلعني وحشتني وحشتني وبحبك هي اللي كانت بتعمل كل حاجة الهايجة وراحت منيماني علي السجادة وراكبة علي زوبري اللي وقف جامد وابتدت تتنطط وتتاءوه وجبتهم مرتين في التانية كنت انا بجيبهم معاها وطول الوقت كان صباعي في خرم طيزها رغم ان هي كانت تقولي بيوجع وبتاع ده اكدي انها متناكتش كتير في طيزها يمكن مره ولا اتتنين هي بتهيجها بالبعابيص لكن بتخاف من الالم
دخلنا بقي استحمينا مع بعض وفي الحمام ركبتها علي الارض وتحت رجليها وعملت معاها وضع جامد انا مسميه المقص انها تبقي نايمة علي ضهرها عادي وانا برفع رجل واحدة من رجليها لورا خالص وادخل زوبري ووكمان رجل من رجليها واعمل زي المقص هي نايمة وانا معدول الوضع ده بيخلي زوبري كله جوه كسها وبخركة في اتجاهات بيوصل لكل مكان في كسها هي كانت بتصوت وانا شغال دق في كسها وبعبصة في خرم طيزها وشوية اديها بعبوص في بقها وشوية اضربها علي طيازها احمرهم بس مش ضرب غباء يعني اقرص حلمتها مرتني بالرحة واتغابى في مره الالم ده لما يبقي مره واحدة بيوجع لكن بعد كده بيتحول للزه يعني الضرب والقرص والعض منفعش يبقي طوول الوقت عنيف هي ممكن مره واحدة بس عشان ميفصلش الست عن المتعه وبعد كده يبقي بالرحة ورومانسي انا كنت هايج عليها منكرش وبعد 10 دقايق في الوضع ده رجعت بقي للوضع العادي وخليتها تحوطني برجليها وشفافي عي شفايفها وشويه علي رقبتها وروحت قايلها متيجي نطلع رحلة شرك ومجيب ملك معانا ونسيب العرص عند بنته التانية قالتلي مش هيرضي وانت عايز ملك ليه قولتلها عجباني قالتلي ده انا حتي ملاحظة انك مش ميها ريق قولتلها منا عايزها بس برضاكي عشان انيكم مع بعض علي السرير هي مديقتش من كلامي بالعكس كانت بتهيج اكتر قالتلي انت عايزها تفضحنا قولتلها عيب عليكي انا هخليها هي وابوها اللي يتحايلوا عليكي تروحي قالتلي لما نشوف انت هتعمل زي اختي قولتلها لا انت الاصل انا ملك هجيبها عشان انتي اللي تنكيها لقيتها اترعشت عرفت انها نفسها في بنتها قولتلها بيعجبك جسمها سكتت روحت موقف نيم قالتلي اه اه بيعجبني جسمها قشطة وبزازها كبيرة طيزها صغيرة وكسها نضيف نفسي انيكها وتنكني قولتلها هيحصل بس وانتوا معايا علي السرير عشان انيكوا انتوا الاتنين قالتلي هي ملك اصلا جايبة سيرتك وشكلها تعبت عليك قولتلها هو ده المطلوب كملت نيك فيها وعستحمينا خرجنا طلبنا دليقري اتغدينا وليقتها دخلت غيرت ولابسالي الطقم الجيبة وابلوة والطقم ده بيتعبي بجد اوووه ايه ده يا ناهد لطقم ده فاجر عليكي يا متناكة انا عايز ابقي اجيلك الشغل وانيكك بيه يا وسخه ما احنا فيها روت سحبها علي مكتب عندي 150 سم عليه لابتوب سيلته وروحت حاط وشها علي المكتب ورافع الجيبة ونزلت نيك في كسها من ورا وانا بشد في شعرها زي ما اكون راكب جاموسة لان طيازها كبيرة اوي عمال انيك وهي توحوح حرام عليم
اه اح اح اح كفاية اهديخالص القيها هي اللي بتتحرك قولتلها كفاية يا لبوه ولا ايه تقولي لا نيك جامد انا شرموتك انا بتاعتك انا لبوه ليك يا جبيبي زوبرك جامد بيفشخني ويشبعني قولتلها انتي اللي كسك بيشبعني يا ناهد وروحت شايلها بالراحة وحاطط ظهرها علي المكتب ورافع رجليها بايديا وفاشخهم كده وقعدت انيك جامد اوي زي التور طبعا *انا كنت مستعد بربع التاخير مع ربع السيالس لان مفيش واحد يقولك انا بعمل 5 وسته بعد سن ال 35 من غير حاجة ده كله كدب واللي يقول غير كده براحته بس انا بجب اعرفك الحقيقة * وهي كانت بتصوت بنت الوسخة بس مش بتشتبع من النك اترعشت وجبتهم معاها وبيبقي احساس حلو اوي لما تجيب انت والست اللي بتنكها مع بعض لاها بتعصر زوبرك بكسها من جوة وبتحضنك جامد وانت بتبقي عايز ده وانت بتجيبهم بوستها وقلتلها بحبك وبتاع وحسيت انها اتبسطط قالتلي السبوع الجاي هاخد اجازة انا قولت اهرب قولتلها لا العمال جاين تاني وعندي شغل وبتاع هنظبطها وكده كده هنتقابل في شرم يا ناهد

نهاية الجزء السابع

الجزء الثامن
في الفتره دي بقي ابتدي يبقي في كلام بيني وبين ملك بنت ناهد وهي كانت مستويه اصلا شكله الصناعي مش مكيفها في الاول هي دخلت في سكه جواز وبتاع بس انا قفلتلها السكة دي اني متجوز ومش طايق الجواز فبعد كده كسها بقي يحرقها وابتديت تغريني بدخول في كلام شمال وانا عامل نفسي اهبل بس بعد كده ابتديت ادخل معاها وارملها كلام قبيح كمن زي نيك وكس وزبر وهي بتسيح وتقولي بطل وبتاع بس عايزه اكتر وابتدينا نعمل سكس فون مع بعض كل يوم تقريبا حتي اني كنت بروح شقة بدر اسهر هناك مخصوص عشانها عشان مراتي متقفش عليا بصراحة جسمها جامد تحسها عندها 18 سنه بس مش 28 بنت المزه ههههههه المهم هي بقي في وسط المكالمات متيجي نتقابل وانا اتقل لحد ما في يوم كلمتني الساعة 10الصبح وانا كنت رايح شغل قالتلي انا نزلت رايحة عند واحدة صحبتي في الشروق متيجي توصلني بصراحة لغيت الشغل ورحتلها قابلتها وطلبت اوبر ركبنا بقولها صحبتك مين وبتاع قالتلي عادي تعالي نخرج الاول قولتلها طيب تجي نروح المكتب في بدر بس عشان في ورق مهم محتاجة طبعا انا قولت النهاردة دخلتك يا متناكة في سري يعني قالتلي ماشي رحت مغير لوكيشن وطالع علي هناك حتي الكابتن كان مترجم معايا لانه ابتسم وانا بحسبه طالعتها واول ما دخلنا روحت زنقها وبوستها من كلام امها ليا انا جوزها كان معلم وعشان كده لازم انا اكون اجسن منه واللي هيفرق بين راجل وراجل هو صبره علي المداعبة وانه يخليها تجيبهم قبل ما يلمسها وهي اللي تبوس ايده يركبها زبره وده اللي عملته هريت شفايفها بوس ورقبتها عملتلها 10
love kiss
ونزلت علي بزازها وسرتها مسبتش حته في جسمها الا لما بوستها ولحستها جسمها فرنساوي اصلي من بوع باريس رفيعة خالص لكن بزازها كبار وبيضه اوي وطيزها طرية اوي وصغيرة واكن طولها حوالي 150 سم قصيرة عني جامد وتحسها 45 كيلو ريشه علي الارض والجسم ده يموت اي بطل بس انا خدتها تحدي معاها ولازم اكسب مقلعتهاش البنطلون الا لما شوفت مكان كسها مبلول كانت خلصت وابتديت تعضني وتعملي
love kiss
وقلت دي كده هتفضحني مع مراتي وكان زوبري هيتفترك من حلاوتها شيلتها ودخلت بيها علي السرير نيمتها وركبت فوقيها وابتديت ادخل زوبري في كسها مكنش ديق بس حلو وصغير وكان غرقان من عسلها دخل علي طول وكانت بتشهث وتصوت وتحوح وبتتلوي زي الافعي وانا ابتديت ادق فيها جامد اوي مع البوس والتقفيش في بزازها الكبيرة جسمها بقي احمر اوي من كتر التفعيص والتقفيش بتاعي وفكرتني بالبنت الروسيات في السكس كنت عمال اقولها حسمك جيل وكسك جميل بزازك طريقة بحبك يا ملك وبحب كسك اوي انتي بتاعتي مش هسيببك وهي كمان اتكيفت من زوبري ومن اللي عملته معاها تقريبا جسيت بالفرق بين الطبيعي والصناعي واترعشت وجبتهم كذا مره وكانت بتنطر جامد اوي وزوبري مش قادر من كتر انقبضات كسها وحركتها اللي زب الافعي وكنت بحاول اكتفها واحكمها لكن برضه كانت بتهرب مني بجسمها وتتحرك وده طبعا كان مهيجني طبعا وبعد نيك كتير علي السرير جربنا فيه اوضاع كتير نزلنا احنا الاتنين مع بعض وانا جبتهم جامد فيها وهي بتصوت بالصوت العالي ومن كتر التعب نمنا لمدة ساعة علي السرير في حضن بعض والصراحة هي كيفتني وقولت هي دي اللي هتبقي الملاكي بتاعي بعد كده كل اسبوع نطلع طلعة صحيت وهي نلسه نايمة حضنتها وقعدت الحس في بززها لانهم كانوا تحقه فنيه هي صحيت قولتلها تعالي نستحمي دخلنا واول ما المياه جت علي جسمها وعليا طبعا التعب راح وزوبري وقف تاني جامد اوي ثالتلي انت اي م بتهمد قولتلها حد يسوف الجمال ده ويهمد وفكرت روحت قاعد علي التويلت وقولتلها تعالي اقعدي علي رجلي وشك في وشي ونزلي رجلك طبعا جت ركبت علي زوبري وانا حضنها وعمال ابوس فيها الوضع ده كان فاجر اوي وهي جسمها مساعدها ومساعدني اتحكم فيها ومفيش اي ضغط علي رجلي لانها خفيفة اوي قعدت ادخله وادق فيها بس كان وضع رومانسي وجامد في نفس الوقت طولنا فيه لحد ما هي جبتهم وبعد كده خرجنا واحنا عريانين مفيش غير الفوط حولينا والجو مكنش حر كان برد روحنا رايحين علي السرير تحت البطانية هي نامت علي ضهرها روحت قالبها ونايم علي الاول وحسيت بطراوة طيازها الصغيرة دي كانت طرية لدرجة انا عمري ما حسيتها عاملة زي المافن كده طبعا وانا ببوس في رقبتها واحضنها بجهزها لنيكه خلفي وممكن يوصل لنيك الطيز لانها كانت مفتوحة وتقريبا بتحب تتناك فيها لانها كان واحنا بنتكلم سكس فون تقولي دخلة في خرم طيزي كتير ارحم طيزي انا ببعص طيزي وانا لما كنت ببعبصها لقيت خرمها واسع بيشيل صباعي الوسطاني كله وقد كان لقيتها بتقولي ايه انت هتنكني منين قولتلها متخافيش وابتديت امسك زوبري واحركة علي شفايف كيها واطلع ببيه علي خرم طيزها وهي بتتمنع وتقولي لا بلاش هنا بيوجع هنا بس انا قولت هنيكها في طيزها يعني هنيكها وكسها ابتدي يتبل وانا بدخل الراس فيه كده واطلع زوبري تاني ولروح علي خرم طيزها ومره وادة روحت مدخل في خرم طيزها اللي كان جاخز لاستقبال راس زوبري ولقيتها قفلت علي راس زوبري عصرته وتقريبا جبتهم كانت مستنية نيك الطيز من بدري وقالتلي براحة ابوس ايديك دخله براحة قولتلها متخافيش بصراحة جسمها وحلوتها تخلي الواحد عايز ينيك فيها بعنف لكن خرم طيزها كان اديف من كسها وليه طبعا احساس مختلف بالتديت ادحل حته صغيرة واطلع وبراحة وعمال اكل حرفيا في رقبها بشفايفي ولساني وايدي تدغدغ رجليها وتحت باطها وهي تضحك وتصوت وتتوسل انه ادخل بالرحة وانا دخلت نص بقيت تقولي كده كفاية بس انا فضلت مستمر ادخله اكتر لحد ما لقيتها صوتها راح لما دخل كله واول ما طلعته قالتلي تاني لما زوبري دخل كله في طيزها وموجعهاش لاني دخلته علي مراحل والبعقل ولما دخل كله خلي روحها تروح فبقيت عايزة تجرب الاحساس ده كتير مش مره وخلاص وكررت تدخيله كله كتير لحد ما ابتديت اسرع بقي استعدادا لفشخ طيزها بنيكة عنيفه لاني هجت اول عليها واتمتعت ونيكتها جامد وبقت تعيط بس برضه كنت باخد بالي عشان معورهاش وهي خرمها خلاص يشيل زوبري مش هتتعور من النيك لكن تتعور من اي حركة غلط وجبتهم في طيزها وكانت هتكسر زوبري من كتر حركتها لما جبتهم بنت الوسخة لولا اني ماسكها كويس وفهمت ليه بتروح لخلتها لان شوهتها عاليه اوي وطبعا الصناعي مبيتعبش لكن الفكره في الاحساس لما الواحدة بتكون مع راجل بيكلمها ويبوسها ويزغزها وكل ده مش هيعمله الصناعي ولا خالتها طبعا انا كنت عايز افاتحها في حوار خالتها لكن مش عارف بس قولتلها ايه رايك تيجي نسافر شرم عندي شالية تايم شير هناك وليا اسبوع كل سنة طبعا قالتلي نفسي بس ازاي قوتلها نكلم ماما وعمي وهيوافقوا هما طلعوا معايا قبل كده هي بقي راحت بصالي وقالتلي انا عايزة اسالك علي حاجة بس توعدني تجاوب بصراحة قولتلها اكيد قالتلي انت حصل حاجة بينك وبين ماما هناك قولتلها حاجة ايه راحت راكبه عليه وانا نايم علي ضهري ونزلت تبوسني بس زوبري مكنش واقف لسه وقالتلي حاجة زي كده قولتلها ايه لا طبعا انتي بتهزي بس روحت مبتسم هي بقي ابتديت تحك كسها في زوبري وتوشوشني قالتلي انا متاكده احكيلي عملت ايه وانا انكر وهي مصممة قولتلها انتي ايه اللي جابلك الفكرة قالتلي انا متاكده لانها راجعة مفرفشة وده ممكن يكون عادي لكن لمحتها وهي في الحمام بعد ما رجعت وجسمها نضيف مفيهوش شعره وكمان لقيت علامه علي طيازها زي ما تكون بوسه جامدة او عضه وانت اللي بتعمل كده طبعا زوبري بقي ي الحديد وروحت زقة في كسها وهي راحت بيساني في رقبتي وقالتلي نكتها صح انا كنت عارفه ما هي محرومة ولقيت زوبرك قدامها دي بتتحرش بيا انا اصلا انا مسكت في كلمتها قولتلها بتتحرش بيكي ازاي يا شرموطة قالتلي هتحكيلي هحكيلك وابتديت انيك فيها جامد وقولتلها اه نكتها الشرموطة امك محرومة من النيك وابوكي خول يا بت وطالما بتتحرش بيكي مش تنكيها انتي طبعا ملك ولعت من الكلام وسخنت اوي وهاجت واقلت اه بنت المتناكة روحتي المصيف تتناكي وسيباني هنا لوحدى مش كنتي تاخديني معاكي قولتلها لو كنت عارف انك حلوة اوي كده مكنتش هبصلها قالتلي لا حرام دي محرومة وبتصعب عليا ابويا سلم نمر خلاص مفيش امل وضحكت قولتلها انتي عرفتي منين قالتلي ده انا مره كان بيستحمي وطبعا مش بيقفل الباب عشان لو هيقع ولا حاجة كنت عايزة اعمل مايه وكان عريان وانا كنت هايجة وقولت اشوف هيعمل ايه كنت لابسه بيجامة هوت شورت خفيفة علي اللحم ودخلت قعدت علي التويلت وقومت كلمته عشان يبصلي ومكونتش رفعت الهدوم وكسي باين بصلي وتنح وبتاعه متحركش رفعت الشورت بالراحة اوي وحسيت انه نفسه فيا قولت اكمل روحت قايلاله تحب ادعكلك ضهرك قالي ياريت روحت داخله معاه البانيو ومسكت الليفة وقعدت ادعك براحة واحرك ايدي علي جسمة والزق فيه بالرااحة هيجت اوي روحت فاتحة الدش اكنه بالغلط طبعا هدومي غرقت روحت قايلاله يلاهوي وروحت قلعه بسرعة انا نسيت نفسي خالص ابني كان بيلعب في الصاله وامي في الشغل وكنت هايجة اوي اوي وروحت قالعة ملط بقينا احنا الاتنين ملط وهو مسكني كانه بتسند عليا وبتاعه ابتدي يقف بس مبيكملش ثانية وينام وانا قولتله لف اليف بطنك وروحت نازله بالييفه علي زوبره وعملت الليفه وقعت من ايدي ومسكت زوبره اللي نايم مش بيصح غير ثواني حتي هو اتحرج من ضعفه ومحولش يلمسني بس عينه كانت بتكالني بس مفيش امل هو قالي تحبي اليفك انا لقيت الموضوع ميت خالص قولتله لا خلاص وروحت خارجة وروحت اوضتي قولتلها عملتي ايه يا شرموطة قالتلي قعدت ابعابص نفسي والعب في كسي لحد ما جبتهم وعرفت ليه امي بتتحرش بيا لانه ابويا مفيش خالص ولما سافرت معاك انا كنت مستغربة ولما رجعت عرفت هي راحت ليه عشان تهدي نار كسها معاك وقومنا واتفقنا علي رحلة شرم انا وملك قولتلها هتكون كمان اسبوعين كده بس بقيت كل يوم كلام معاها ومرتين في الاسوع نطلع علي بدر ونعمل احلي نيكه لانها بصراحة كانت احلي بنت نكتها في حياتي

نهاية الجزء الثامن

الجزء التاسع

طبعا انا حباتي في الفتره دي اتغيرت خالص وبقيت عايم في الجنس مع ملك وامها اللي بحنلها كل فترة والصراحة مكنش معايا فلوس والدنيا خربانه معايا فكنسلت موضوع الرحلة وقضيتها معاهم نيك في شقة بدر وكنت مع ناهد بقعد طوول اليوم وابتديت اتكلم معاها في حاجات كتير خصوصا وانا راكبها بفضل اكلمها علي بنتها ملك واهيجها عليها وبعد كده ابتديت اتكلم عن بنتها التانية كمان وازي جسمها حلو ونفسي انيكها وهي ابتديت من الشهوة تكلمني عليها وانها شرموطة وبتلبس لبس خليع وبتهيج الشباب عليها بس امها متعرفش اذا كانت بتتناك من حد غريب ولا لا خصوصا ان جوزها كويس واكيد مظبطها بس طبعا بتتكلم عن ان بنتها دي بتحب تلف الانظار وتاخد الاهتمام وانا بقي طلبت من ناهد صور ليها وقعدت الح عليها وهي ابتديت توريني صور ليها علي تليفونها بثمصان نوم جامد ولبس يهبل البت جسمها جميل طياز كبيرة وبزاز كبيرة وبطن مهلبيه تحس كل حاجة واخدة حقها وانا طبعا افضل اقول لناهد نفسي انيكها يا ناهد متجبيها معاكي المره الجاية وبتاع واهد بتهيج وتجريني بس طبعا معروف انها عشان هايجة مش هتجيبها بجد وابتدي الموضوع يتطور لما قوولت لناهد متصوريها عريانه عايز اشوف جسمها عريانة ملط وفعلا صورتلي بنتها الكبيرة عريانة وهما بيعملوا حلاوة مع بعض ولحظت انها شرموطة اوي وتهيج الحجر حتي مع امها عماله تقولها ايه هو انتي مالك مهتمه بكسك ليه يا مره شكلك عايزة ابويا ينيكك امها نفسها في الفيديو اللي بعتهولي مكسوفه والبت مش مكسوفه وهي بتعمل لامها خلاوة تقرصها في كسها وطيازها وتبعبصها وناهد تقريبا هاجت بس التانية مريحتهاش ومكملتش معاها كله هزار ولبونه وشرمطة حتي ناهد بتقولها بطلي يا بت شرمطة راحت شخره وقالتلها في اي يا شرموطة انتي فاكراني زيك منا عارفه انك اكيد مقضيها روحتي فين يوم الخميس يا مره وراحت مبعبصها جامد في طيزها ولما لقيت خرم طيزها مش مقفول راحت شاخره تاني وقالتلها اوعي تكوني بتروحي للواد طليف بنتك وبتتناكي منه ناهد قالتلها لا راحت ضاحكة وقالتلها امال مين يا عروسة قوللي انا ستر وغطا عليكي قالتلها بس يا بت انا كنت بتفرج علي الفيدو ومش قادر نفسي افشخ الشرموطة واكسر عنيها بس اكيد دي عايزة قصه لوحدها ولما قابلت ناهد بعدها قولتلها انا لازم انيك بنتك قالتلي مكفايه عليك انا وملك دي كل يومين بتخرج وانا عارفه انها عندك قولتلها لا دي لازم تتناك وانا خهرف اجيبها هنا بعيد عنك وافتكرت حوار شغلها في الاثاث المكتبي تاني يوم روحتلها الشغل سالت عليها جت اول ما شفتني حطيت يعني في عنيها وقولتلها ازيك هامله ايه وحولت اسبلها واحسسعا اني معجب قولتلها محتاج كرسي مدير بس حاجة مخصوصة فرجتني علي كا حاجة في المعرض وانا كنت مش عايز اخلص الموضوع فطلبت منها واحد مستورد قالتلي بس ده قدامه شهر قولتلا عادي ستني وطبعا كان غالي وانا منزلتش من سعره انا كنت متعمد اروحلها اخر اليوم عشان تروح معايا وكنت حايب عربية قالتلي انا هروح قولتلها طيب ماوصلك قالتلي لا وبتاع وبعد كده وافقت ركبت العربية قولتلها ماما عاملة ايه وملك قالتلي يعني انت مش بتكلم ماما قولتلها ساعات قالتلي لا انا اعرف انك بتكلمها كتير استغرت قولتلها لا محصلش ضحكت بمياصه وقالتلي لا انت شكلك مهتم بيها هي بس قولتلها ازاي قالتلي من ساعة العيد ميلاد مشوفتش رقمك عندي لكن ببص في تليفون ماما بالصدفة لقيتك بتكلمها علي طوول ماشي يا عم براحتك ضحكت وقولتلها انا اقدر يا قمر انا خايف ازعجك قالتلي لا خلاص براحتك قولتلها انا جعان اوي ممكن نتغدي مع بعض طبعا هي كانت لابسه بنطلون جينز ضيق اوي وعليه بدي اسود هما الاتنين هيتفرتكوا من علي جسمها الجامد والبنطلون بقي كان ماسك من عند السوه كده وطيزها حاجة ضرب نار وانا كنت مش قادر ابطل بص علي جسمها ووكنت حاسس ان ده حاجة مفرحها قالتلي هتعزمني علي الغدا يعني قولتلها ده ششرف ليا يا قمر وخدتها ورحنا مطعم في التجمع جامد اوي وطلنا الاكل وهي كانت معجبة باسلوبي في الاهتمام بيها وكمان اني كريم في الصرف يعني طلبت غدا داخل في 1400 ج وده مش رقم قليل
وابتدينا نتكلم عن خياتنا في الكلية وغيرة وهي كانت ترقيبا من سني او اصغير سنة واحدة وقضلت تحكيلي عن خروجاتها وانا طبعا قعدت اكلمها في اني معجب بطريقة لبسها وانفتحها وان كان نفسي اتجوز واحدة في الاستايل بتاعها ده هي قالتلي ان جوزها بيتخانق معاها عشان اللبس والاسلوب قولتلها اسمحيلي ده حمار مش فاهم ضحكت قولتلها لو كنتي مراتي كنت عيشتك عيشه تانية قوجئت بيها بتقولي يلا اطلق منه وتتجوزني وتوريني ضحكت وقولتلها ياريت يا قمر انتي يتمناكي اي حد وقعدت اعاكس فيها وقولتلها انتي الصيف الجاي تيجي مع ماما المصيف بقي قالتلي انا عايزة اروح طابا وضحكت قولتلها ليه هتروحي شاطي العراه راحت ضاحكة تاني وقالتلي نفسي وحسيت انها هايجة لانها بصتلي وعضت علي شفايفها قولتلها وانا كمان نقسي اوي وروحت ضاحك قالتلي يا سافل بمرقعة كده قولتلها ايه رايك تيجي نروح نايت كلب في يوم قالتلي سبني اظبطها قولتلها بس خايف لان كل الاهتمام كيون عليكي واكيد ختيجي بطقم جامد قالتلي خلاص موافقة بس هيكون يوم في وسط الاسبوع عشان هعرفهم اني خارحة مع صحباتي وهتاخر قولتلها اوك بعد كده ابتديت كلام معاها علي الواتس وكله هزار ومعاكسة مني وهي كانت استاذه في الشرمطة وابتديت كمان تفرجني علي صور ليها باطفم فاجرة والكلام دخل مبينا في سكة شمال لكن برضه مش سكس يعني هزار متغطي لحد ما جه يوم الخروجة قالتها بعد الشغل وكانت لابسه قستان وانا استغربت لكن فهنت بعد كده ان الطقم اللي هتبلسه كعاها في الشنطة روحنا النايت اللي كان في زايد عباره عن فيلا كبيرة وطبعا كان شمال الشمال واحنا في الطريق قالتلي عايزة اغير في مكان كوي فعدينا علي موول العرب دخلت غيرت وخرجت بجيبه جلد قصيرة اوي ومن فوق عليها جاكت تبعها برضه جلد هما الاتنين عسلي كده وفيهم رسم تايجر وطبعا بزاها باينه وبطنها ورجليها كان طقم جامد ازي انا تنحتلها في العربية قالتلي اهدي يا هندسة وضحكت قولتلها لا احنا نلف نروح علي البيت هههههههه قالتلي لا مقيناش من كده انا عايزة اتبسط عشان ابسطك وراحت ضاحكة دخلنا الفيلا ولا القصر وطبعا جوه الدنيا مليطه في مخدرات وشرب ومزز كتير اغلبهم ركلام وبنات بتتناك بالفلوس وكانوا خربنها رقص ودخلنا انا وهي نرقص وكانت فجرة في الرقص الغربي والشرقي لدجة انهم عملوا حلقة حواليها وهي بترقص وطبعا الشباب كلهم هبكلوها بعيونهم لكن عجبني فيها انها كانت مظبطاني انا مهتمة بيا وانا كمان مكنتش مركز غير معاها وطبعا كان معايا سحاير وحشيش وشربت معايا وشكلها بتشرب علي خفيف وطبعا الليلة كانت جميلة مش نقصها غير النيك وان كنت مقضيها تحرش بيها وعمال العب في جسمها الفاجر ولحظت ان كم عيل بيطلع لفوق الدور التاني من الفيلا زينزل مش علي بعضه فلغت صحبي اللي مظبطلي المكان وعرفت ان في اوض فوق وكله بحسابه تاخد صحبتك وتعيش روحت قابلها هما بيطلوعوا فوق يعملوا ايه راحتت ضحكه وقالتلي بيعملوا شاي بلبن يا هندسة وقولتلها ايه ه انا بحبه اوي تيجي نجرب وهي بلوبنه قالتلي بس زود اللبن ورحنا طالعين علي اوضه \خلنا قالتلي ايه رايك ارقصلك لوحدك بقي انا شيفاك بتاكل جسمي مش تمسك نقسك يا مز انت وشغلت تليفونها علي اغنية رقص وقعدت رتقص وانا دخلت معاها وابتديت اقكلها سوسته الجاكت واقفش في بزازها وكانت بتدلع عليا وابعببص فيها وروحت حاجنها وبوستها بوسة من ضافافيها عايز اقطعهم هي اللي كانت مسيطرة وشخصيتها قوية في الجمس بنت الشرموطة لكن كانت ملدلعاني وانزلت علي زاهاها الحسهم بضفايفي وابتديت تشتم وتقوللي الحس الححلمة كويس يا خول وانا اقولها احلي حلمة يا متناكة وقالتلي عايزك تهري كسي لحس يا منيوك انا طبعا كنت مدايق بس مش عايز اخسرها نزلت علي كسها وكان مبطرخ كده حاجة تحفة مفيش احلي من كده وكانت نتفاه وجسمها مفيهوش شعره قعدت الحس فيه وابعبص خرم طيزها اللي كان مقفول وده دليل انها متنكتش منه قبل كده بس طبعا بيهيجها وراحت نازله هي علي زوبري اللي بقي مولع تمص فيه وكانت محترفه لدرجة اني خفت اجيبهم لانها بتلعب في بيضاني وتمصه جامد وتحرك جسمها زي البورن ستارز بنت القحبه روحت رافعها علي السرير وفاتح رجليها ورحت مدخله مره واحدة شهقت وقالتلي ايوة كده نيكني يا خول افشخ كسي زوبرك حلو كنت عارفه انك عايز تنيكيني من يوم العيد ميلاد نيك يا شرموط احلي كس هتنيكوا في حياتك كس ستك ومص بزازي هي اللي كانت متحكمة بس تخيل انك بتنيك هيفاء وهبي مثلا وبتتحكم فيك لازم تستحمل لان الفرصة مش هتيجي تاني ومن شخصيتها عرفت انها مش فاتحها سبيل دي بمزاجها وانا شغال نيك وتقفيش ومص لبرزازها وبعبصه لخرم طيزها ولعب في حسمها وهي عمالة توحوح وراحت جيباهم شلال وانقبضت جامد وانا زوبري راح ناطر هو كمان جوة كسها كتير اوي ونمت في حضنها دقيقتين لقيتها بتقولي يلا انا هايجة عايزة اكمل نيك زوبرك عجبني يا مازن روحت قالبها عغلي وشها وراحت رافعة طيزها ودخلته فيها دوجي ومسكت شعرها وهي ابتديت تلين معايا وتقولي سيب شعري يا مازن حرام عليك قولتلها ايه يا شرموطة انا سيبك من الصبح تقوليلي يا خول عايزك تجربي الخول هيعمل فيكي ايه وابتديت ادق فيها وروح يمين وشمال بجسمي عشان زوبري يلف جوة كسها وتتكيف بنت الوسخة وورحت جططلها صباعي في بقها وبعبصت لسنها وهي عمالة تصوت بنت الوسخة لدرجة ان الواد والبت اللي في الاوضة اللي جنبنا ج خبطوا علينا والواد بيقول عايزي نخل معكم قولتله لا العب بعيد وكملت دق في كسها الجميل وطيازها المهلبية ونمت ركبت علي زوبري وكانت بتتنطط بسرعة وتعبتني بنت الشرموطة لانها هايجة اوي وانا مش قادر اسيطر عليها وبقت اقرص في حلامتها جامد وازغزغ بطنها وابعبص سرتها وكل ده وهي بتزيد هياج وتنطيط علي زوبري اللي نفسي يكمل ربع ساعة من غير ما ينطر لكن الضغط عليه رهيب من هيجانها وكلامها السخن اللي لو واحد عادي هيجبهم من غير ما يدخله في كسها اصلا لحد ما جبتهم هي مرتين وانا نزلت في كسها تاني وقومنا لبسنا وقالتلي يلا بينا كفاية كده يوم حلو هنكرره اكيد واحنا في العربية راجعين لقيتها بتقولي انا عرفت بقي هي كانت بتكلمك ليه اكيد ظبطتها قولتلها انتي سكرانه ولا ايه قالتي يا خول قول نكتها صح قولتلها مين قالتلي ناهد المتناكة انا ابصم بالعشرة انك نكتها وكذا مره كمان انا مردتش عليها بس ابتسمت قالت الشرموطة دي مش رحمة نفسها كل اسبوع عندك من عرفت من صحبتها في الشغل انها بتزوغ كتير وانت طبعا مصدقت وهي مهتمة بنقسها عشانك هنيك كسها بنت الوسخة لما اشوفها قولتلها انت ليكي في الحريم راحت ضحكة قالتلي اريحها بدل الغريب فولتلها هو انا غريب وضحكت قالتلي بس يا خول زوبرك ده يكيفني انا بس قولتلها وناهد قالتلي انا هكيفها بنت الوسخة وصلتها وروحت زي القتيل البت دي كانت احلي مره انيك واحدة لانها شرموطة بصحيح وفاهمة هي بتعمل ايه محترفه بنت الوسخة بس طبعا دي مره وتعدي انا عايز ناهد وملك دول اللي بعرف اسيطر عليهم وبيكيفوني واديني دوقت العسل الكبير مره كفاية عليا بس شكلها مش هتسيب الموضوع كلمتها تاني يوم وهي كانت مهتمة اني اكدلها اني مش هقول لحد وانا طبعا قلتلها موافق وانتي كان متعرفيش امك انك عرفتي اني بنيكها مني فاهمة قالتلي سيبلي لمتناكة دي انا بعرف اتعامل معاها وانا حسيت اني ممكن اكون خربت الدنيا بس كنت مبسوط اني جربت نيك البت الكبيرة دي لانها كانت حلم بالنسبة لي عرفت احققه اخبرا

نهاية الجزء التاسع

J9LwSnf.md.jpg

J9L83Cu.jpg
 

المرفقات

  • story1.jpeg
    story1.jpeg
    234.6 KB · المشاهدات: 11,154
  • story2.png
    story2.png
    298.5 KB · المشاهدات: 10,832
  • 1658438046938.png
    1658438046938.png
    417.1 KB · المشاهدات: 8,090
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: ahmedalasiry85, alkpyr, عاشق الجنس31 و 41 آخرين
ينشر الجزء التالي في تعليق هنا وتبلغنا علي رابط الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
كمل جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
الصور دي صورها صح
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
ممتازه
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
جامدة. كمل. متتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
الجزء الاول
ابطال القصة

مازن 37سنة يعمل في مجال المقاولات
ناهد صاحبة المحل 50
ملك بنت ناهد 28
بداية هعرفكم بنفسي اسمي مازن عندي 37 سنة وشغال في مجال المقاولات متزوج وعندي ***
من قبل الزواج وانا مدمن علي الاباحية ولكن ليس لي علاقات جنسية وتعرفت علي انواع الجنس من المنتديات وبعد

الزواج مازلت اشاهد الافلام الاباحية رغم اني امارس الجنس مع مراتي اكتر من 5 مرات اسبوعيا وممكن اكتر من

مرتين او 3 في اليوم ومراتي جسمها جميل ولكن طبعا مع وجود ***** بتكون ديما مشغولة بيهم او هما صاحيين

لحد الصبح فمبقدرش امارس معاها الجنس في بعض الايام رغم شهوتي الكبيرة وده من الاسباب اللي بتخليني ديما

بفكر في علاقات جنسية برة الزواج مع اي واحدة انا اعرفها لكن مش بفكر في المحاارم لان شايفة اولا حرام وغلط

وثانيا موضوع خيالي لا يحدث الا في قصص المحاارم علي النت عشان كده كنت بفكر في الجيران الاصدقاء اني

اشقط واحدة من علي النت ولكن كل دي افكار في خيالي مبحققش منها حاجة لاني انسان محترم متزوج ومن الاخر

بتكسف يعني مش بعرف افتح حورات وكلام رغم اني بشهادة الناس بعرف اتكلم كويس لكن عندي كسوف اني اكلم

بنت لاول مره لازم حد يعرفني عليها وطبعا مع الوقت وكتر التفكير والقصص اللي برسمها في دماغي للعلاقة اللي

عايز اعملها دي ابتديت اكتشف اني مش هعرف اني اظبط مع بنت صغيرة عشرينات ولا حتي تلاتينات واكتشفت

اني مبكونش مكسوف مع الستات الكبيرة بتكلم معاهم من اول لحظة واهزر واقدر افتح معاهم اي موضوع انا عايزة

عشان كدة ابتديت خيالاتي تنتقل للستات الكبيرة فوق الاربعين وبرضة من غير ما عمل حاجة لحد ما جه الموقف

اللي بسببه اتغيرت حياتي وعيشت احلي تجربة وهو لما كنت بدور علي محل استخدمه كورشة او مخزن للعدد

بتاعتي فققرت اروح للسمسارة واسالها مفيش محلات تعرفها للبيع فقالتلي ان في محل للبيع في المنطقة وكمان

بسعر كويس واللي عجبني اكتر ان المحل كان فاضي مش مستخدم لاي حاجة وبسرعة طبعا اكدت علي السمسارة

اني عايز المحل ده وانها تكلم صاحبة بسرعة وبليل لقيت السمسارة بتكلمني تعالي عشان تطلع علي ورق المحل

وروحت وكان تمام واتفقنا اني هشترية بمبلغ معين خصوصا ان بالاتفاق ده السمسارة هتاخد من مبلغ كبير وفهمت

ان صاحبة المحل مش عارفة قيمته لكن دي مش مشكلتي المهم لقيت السمسارة طبعا عايزة تخلص عشان تاخد

الفلوس رات مكلمه المدام ناهد عشان تيجي نتفق علي كل حاجة ربع ساعة دخلت علينا المكتب ست في اوائل

الخمسينات لابسة جيبة ديقة وعليها بلوزة واسعة ومعاها بنتها شابلة *** دخلوا سلموا عليها هما الاتينين وقاعدنا

نتكلم ومن اسلوبهم انهم ناس طيبين بيتكلموا ان السمسارة صحبتهم وعمالين يتكلموا عن ابن السمسارة وعن

المصايف وغيرة وانا كنت هايج اوي علي ناهد دي اولا من صوتها تحس انه ناعم اوي ثانيا انها عمالة تهزر وتتكلم

عن حياتها ومن ضمن الكلام عن جوزها اللي ايده مكسورة وتقريبا علي المعاش بس كانت بتكلم السمسارة مش

بتوجهلي كلام انا كلامها معايا ان انت هتستخدمه في ايه وكده وكلام انك انت زي ابني المهم اتقفنا اننا نتقابل تاني
مشاهدة المرفق 287081مشاهدة المرفق 287080
يوم عشان نعمل العقود وهكذا وبالفعل تاني يوم اتقابلنا الصبح انا وهي والسمسارة وروحنا نخلص الاوراق وبرضة

ابتديت تتكلم عن جوزها وهكذا لكن هنا اابتديت انا اتكلم معاها وادخل في الكلام ابتديت اهزر معاها واقوقلها هي

اللي كانت معاكي دي اختك لقيتها ضحكت وقالتلي لا دي بنتي وكمان دي الصغيرة ويا حرام مطلقة بعد جواز لمدة

سنة واحدة وابتديت تدخل في تفاصيل هي تقريبا مكنتش تعرف اني متجوز بس انا قولتلها اني متجوز وعندي اولاد

ففكيت اكتر وابتديت تكلمني عن حياتها انها موظفة وجوزها كان شغال سواق وهي بتبيع المحل ده لاحتياجها لفلوس

هي كانت شرياه من زمان وقفلاه وانا كل ده متنحلها وعمال اسبلها وحسيت انها بتديت تلاحظ فبقت تبعد عبنها عن

عيني وتضحك العم بعد ما خلصنا قالتيلي خد رقمي عشان لو محتاج اي حاجة في ورق المحل لان كان في مشكلة

في عداد
اخدت الرقم وانشغلت في شغلي لكن كنت ديما بفكر فيها حتي وانا بنيك مراتي كان منظر صدرها وطيازها الكبار مع

صوتها الناعم بيخلي زبي يقف جامد كاني واخد قياجرا واقعد انيك في مراتي وانا بتخيلها المهم بعدها بشهر كده

كلمتها عشان مشكلة العداد واتحلت وفي تفس اليوم كنت كلمتها كذا مره وهي في الشغل فاتصلت بيها بليل كده

شكرتها وقعدت بقي اتكلم معاها علي الحياة وصعوبتها وبعد كده تابتديت هي تحكيلي وانا ابتديت اتجراء واسالها عن

جوزها فلقيتها بتقولي انه عمل حادثة كبيرة ودلوقتي بياخد معاش السواقين وهي المتكفلة بالمصاريف ده غير بنتها

المطلقة دي وحسيت من كلامها انها زي متكون عايزة تفضفض وطبعا هي كل خمس دقايق تقولي انت زي ابني لكن

ارد اقولها مش للدرجه دي ده انتي زي اختي الكبيرة بالكتير وطبعا كانت ديما ردودي عقلانية لما بتتكلم عن مشاكلها

فده خلاها تعجب بدماغي وتقولي انت تفكيرك بيعجبني قولتها معلش انا خايف اكون بدايقك عشان بطول معاكي في

المكالمات لكن انا بحب اتكلم معاكي وبحس براحة لما بسمع صوتك من ضمن الكلام بتقولي ان بنتها عندها كمبيوتر

بس مش شغال وهو قديم لكن عايزين يشغلوه للطفل يلعب عليه وهنا جاتلي الفرصة اني ادخل بيتها فقولتلها علي

فكرة انا بعرف اصلح كمبيوتر قالتلي بجد قولتلها ايوة لو تحبي اجي اصلحوه بكرة قالتلي ياريت تعالي عشان الواد

بيعيط وكمان الريسيفر مش شغال المهم روحت البيت عندهم وكانت شقة كبيرة وفيها عفش جديد عرفت بعد كده انه

عفش بنتها المطلقة واول ما دخلت لقيتها لابسة جلابية بيت خفيفية وفوقها خمار لكن طبعا هي مليانة فطيازها مجسمة

في الجلابية وكبيرة وانا دخلت وهي ماشية قدامي لحد الانترية انا زبري وقف لكن لقيت جوزها قاعد وهو تقريبا مش

بيتحرك كتير سلمت عليه وهي قالته ده استاذ احمد جاي يصلح الكمبيوتر فقالي متعرفش تصلح الريسيفر كمان قولتله

احاول انا قولت عايز اتفرج علي الجسم الحلو ده اكتر المهم روحنا اوضة الكمبيوتر كان في اوضة بنتها لكن بنتها

كانت في مشوار طبعا حاطينة علي مكتب صغير في مكان مزنوق ومنش متركب الكابلات بتاعته فابتديت ادور علي

الكابلات والفيشة وهي واقفة جنبي بتساعدني وهنا ابتديت بقي اتحرش بيها علي خفيف نزلت تحت المكتب ادور علي

كابل واقع وندهت عليها هي كانت واقفة عند الباب كده دخلت مديت ايدي بالكابل لكن فضلت تحت المكتب فهي

قربت جامد وابتديت اتفرج علي الجلابية عن قرب وعرفت انها مش لابسة سنتانة بزازها كبيرة لكن منفوخة والحلمة

بانة ولابسة شورت من الضيق ده مش من الواسع بتاع زمان قمبين طيازها وسوتها المليانة قعدت خمس دقايق تحت

المكتب اركب فيش وهي بتساعدني خلال الخمس دقايق دول بقيت المس رجليها وايديها كانه غصب عني وهي

بتتكهرب كل ما المس رجليها المهم طلعت من تحت المكتب وانا طالع حكيت في طيزها بس براحة وهي بعدت بس

حسيت ان وشها احمر وراحت قايلالي هروح اعملك شاي وراحت خارجة شوية وجابت الشاي كنت انا شغلت

الكمبوتر وبنزله ويندوز لما جت لاقيتها قلعت الخمار ودخله عليا بالجلابية قالتلي معلش الجو حر وانت زي ابني وانا

طبعا عمال ابص علي بزازها هي خدت بالها قالتي ايه تمام الكمبيوتر وراحت سالني عن مراتي قولتلها ده في

مشاكل ادعيلي انا طبعا بجر معاها كلام بعد كده بنتكلم عن الجو فبقولها ده احنا عندنا شقة في اسكندرية بفكر اروح

اقضي فيها يومين قالتلي بجد مش تعزمنا عليها ده انا نفسي اصيف من زمان قولتلها ده انتوا تنوروني قولتلها خلاص

انتوا ضيوفي انتي والحاج وبعدين واحنا خارجين من الاوضة عملت نفسي اتشنكلت في السجادة وروحت ممش ايدي

علي طيزها هي اترعشت وقولتهلها اسف راحت مبتسمة وخرجنا الهم لقيت الريسفير حد لاعب فيه رحت عامل بحث اشتغل المهم جوزها بتسط لانه متابع كورة تقريبا فاقلي ده انت برنس وقالها عمللنا شاي قالي انا عايزك ترتبلي القنوات قعدت ارتبله القنوات فرحت فتحت معاه موضوع المصايف قالي اه عايز اروح بس ايجار الشقة كام وبتاع فهمت هو مش عابز بروح ماديا يعني قولتله تصدق انا عندي شقة في اسكندرية وكنت رايح اول الاسبوع هقضي هناك تلت اربع ايام لو كده تيجو معايا هو طبعا افتكرني بعزم وخلاص لكن انا كنت خلاص اول ما ناهد جت روحت قايلها خلاص يا ماما انتو جايين معايا ده حتي انا واخد عربية من صحبي طبعا كنت هأجر بس قولت اسهلها علي الاخر المهم هي مسكت في الكلمة والراجل كان مبسوط مني قالي واحنا قبلنا العزومة الهم روحت وفنفس اليوم علي الساعة واحدة بليل رنيت عليها ولقيتها ردت بقولها اسف رنيت غلط صحيتك قالتلي لا انا صاحية قولتلها خلاص يوم السبت المصيف واسف علي الازعاك قالتلي ولا ازعاج ولا حاجة ده انا قاعدة زهقانة قولتلها وانا كمان قاعد لوحدي وزهقان قالتلي احكيلي ايه المشاكل معاك
قولتلها مش عايز ازعجك
قالتلي احكي بس مش انا زي مامتك قولتلها انتي برضة مصممة لا طبعا انتي بالكتير اختي الكبيرة انا بستريح للكلام معاكي اوي بس هو موضوع حساس شوية ومستنتش تتكلم قولتلها بصراحة مراتي مش ملبية رغباتي وقبل ما ترد قولتلها ******* شغلين كل وقتها وانا ليا متطلبات انتي عارفة اني شاب وصحتي كويسة وعايز اعمل اللي انا عايزة ودي طول اليوم مع ******* راحت قالتلي طب هي هتعمل ايه قولتلها اني معايا ولا معاها انا اعمل ايه انا حاسس اني مش متجوز مفيش حنان مفيش اي حاجة قالتلي اي حاجة زي ايه قولتلها انا عايز افرغ شهوتي راحت ضحكة ضحكة خفيفة قولتلها ايه مش فاهمة عايز انيك مراتي وافشخها هنا هي سكتت وقفلت السكة انا رحت رانن عليها تاني رديت قالتلي انت بتقول ايه قولتها معلش سامحني لو كنت تجاوزت قالتي لا انت زي ابني بس انا اتخضيت روحت داخل في حياتها قولتلها انتي مش ست متجوزة قالتلي اه متجوزة قولتلها مش بتلبي رغبات جوزك قالتلي جوزي اسكت احسن قولتلها اسكت ليه قالتلي انا نسيت الموضوع ده خلاص قولتلها مش معقول يعني انتوا كلكوا زي بعض راحت ضحكة جامد قالتلي لا انا جوزي هو السبب قولتلها ايه قالتلي بعد الحادثة من خمس سنين وهو علي طوول تعبان ومش قادر وانا خلاص كبرت وبقول عيب اصلا اتكلم في الموضوع ده قولتلها انتي مش كبيرة ولا حاجة انا اول ما شوقتك قولت دي 40 سنة بالكتير اوي ده غير انك محافظة علي جسمك قالتلي شكرا انت بتعكسني ولا ايه وضحكت قولتهلها انا لو اطول اعكسك هعكسك انا بتكلم بجد انا النهاردة لما شوقتك في الشقة كنت بتمني ان تكون مراتي زيك حلم حياتي ان مراتي تكون جسمها مظبوط زيك مش رفيعة زي العصاية راحت ضاحكة وقالتي انت كنت مركز بقي ده انت طلعت زي ما بيقولوا تحت السواهي دواهي يعني انت مشكلتك في موضوع ده شوفت بقي ده كل واحد محتاج حاجة قولتها عايز احكيلك علي حاجة بس تتقبلها مني قالت احكي قولتلها انتي عارفة اني لما اتكعبلت في السجادة وايدي جت علي حسمك حسيت بقشعريرة كان نفسي اعمل اكتر من كده قالتلي تعمل ايه وابتدي صوتها يروح قولتلها كان نفسي ابوس رجلك من اول الصوابع وافضل اطلع اطلع لحد فوق قالتلي فوق فين قولتلها فوق كده عند طيزك انا بحبك يا ناهد نفسي انيكيك والنهاردة لما شفت جسمك مش هسيبك انا عايز ابوس كل حته في جسمك الحسها واعضعضها ابوس رجلك ووراكك وفخادك وطيرزك لحد ما اوصل لكسك هلحسة زي ايس كريم كبير مش اقل من نص ساعة لحد ما تتمتعي وبعد كده اطلع علي بطنك وبززاك الكبار دول وفي الاخر اوصل لاحلي شفايف ابوسها وفي نفس الوقت يكون زبري بيدق في كسك كل ده وهي مش بترد ببتنهد وبعد كده قالتلي سلام وقفلت
تاني يوم انا قولت مش هتكلمني تاني لقيتها بترن عليا كلمتها ازيك عاملة ايه عادي فقولت اسالها علي المصيف قالتلي اه هنيجي بس بنتي هتقعد عند خالتها عرفت انها هي اللي طرقتها وفهمت انها خلاص بقت بتاعتي قولتهلها تمام قالتلي بس عايزة اطلب منك طلب لازم ندفع معاك في المصاريف انا قولتلها لا مش ممكن انتوا مش هتكلفوني حاجة ده انا جتي كنت حابب لو انتي فاضة بعد الشغل اعدي عليكي نروح نجيب شوية حاجات وعرفتها ان بقي معايا عربية فوفقت وعديت عليها بعد الشغل وكان معايا عربية لانسر بومة ركبت قالتلي العربية جميلة قولتلها بصي بقي احنا هنروح نشتري شوية حاجات للمصيف وهتاخديهم معاكي بحيث تقولي انكم انتوا اللي جينهم وانا كمان عايز اجبلك هدية قالتلي هدية ايه قولتلها استني بس المهم روحنا جبنا الحاجة واحنا راجعين عدينا عند محل ملابس حريمي ومايوهات واسترتش وكده قولتلها يلا بينا قالتلي انت هتجيبلي مايوة ولا ايه قولتلها تعالي بس المهم نزلنا واول ما دخلنا كانت بنت اللي وقفة فكلمتنا علي اساس انها امي وده كان مريح لينا قولتلها يلا يا ماما ودخلنا قولت للبنت عايزين بنطلونات استرتش وبديهات جابتلنا فاخترت الابيض والبنك والاحمر وبعد كده شوفتها الشورتات فاخترتلها اكتر من واحد وقولتلها مش عايزة تجربي من ده وكان اندر صغير علي المنيكان فضحكت اوي روحت سالت البنت مفيش من ده مقاس ماما قالتلي موجود وجابتلي واخترت اكتر من واحد كمان جبتلها مايوة بيكني قالتي انت فاكر اني ممكن الب ده وكمان ده غالي اوي قولتلها هشترية حتي لو مش هتلبسية وكمان انا اكيد مش هرضي انك تلبسية وهي عمالة تضحك مشينا وهي بتقولي يا ترا هقول لجوزي ايه علي الحاجة دي قولتلها قوليلة خدن مكافاءة واشتريت شوية حاجات بمبلغ بسيط واحنا في العربية ابتديت اتجراء وامد ايدي علي فخدها لقيتها مستجيبة علي الاخر وابتديت اتغزل فيها واكلمها بهزار هتفرجيني علي كل الحاجات دي في المصيف اكيد قالتلي طب وجوزي قولتلها انا شوفته بيشرب شيشة ياتري بيشرب مخدرات قالتلي ايوة ده مدمن حشيش قولتلها خلاص يبقي خلصت انتي بس كلمية علي اساس اني زي ابنك وكده
جه اليوم الموعود وعديت عليهم الصبح وطلعت عشان اسند معاها جوزها ينزل وركبته ورا لانه عايز يفرد رجلية واحنا في الطريق لاقيته نام قعدت امد ايدي علي فحدها والعب طوول الطريق جينا وصلنا وانا كانت الشقة بتاعتي علي البحر في العجمي دور ارضي كانت جامدة في انها اول صف علي البحر المسافة بينها وبين البحر 100 متر الشاطيء وليها بلكونة كبيرة دخلنا وهي دخلت لبست استرتش وبدي نص كم بس لبست فوقيهم عباية اول ما طلعت قولتلها ايه دي يا ماما احنا جيين مصيف ولا ايه المهم جوزها قالها صحيح فكي شوية مازن زي ابننا راحت قالعة العباية وانا زبري وقف لما شقت المنظر طبازها جبل وسوتها وكوسها بينين وبزازاها طبعا انا حسيت ان جوزها عايز يقولها ادخلي البسي العباية تاني لكن انا لحقته وقعدت اهزر معاه وقولتله انا جيبلك بقي هدية انما ايه وطلعتله نص صباع حشيش هو شافة من هنا ونسي كل حاجة قولتله تعالي بقي اوريك البلكونة وروحنا البلكون وانا بسندة وظبطله الشيشة وشوية تسالي كاجو وفتسدق ولب والذي منه وجبتله كنزيتين بيرة وقلتله انت كنت نايم طول الطريق انا بقي هدخل انام وراحت ناهد هي كمان قايلة وانا هدخل انام شوية هو مش في دماغة طبعا
هي دخلت لقتني مستنيها في اوضتها انا مطمن لان جوزها مش بيتحرك غير حد يسندة وانا مظبطة انا ميتحركش اصلا بالحشيش والبيرة والحاجة دي يعني هو اقل حاجة قدامة ساعة عشان يقوم هي اتخضت قالتلي ايه ده مش دي اوضتنا ولا اوضتك قولتلها تصدقي اتلخبط بس ايه الحلاوة دي بتقولي عجبك البدي قلتلها لا عجبني الاندر لانها كانت لابسة الاندر الرفيع اللي اشتريناه وكمان الاحمر تحت الاسترتش الابيض كان جامد فشخ روحت قايم حضنها قالتي بس انت هتعمل ايه قولتلها هنيكيك يا شرموطة بصوت واطي في ودنها لقيتها ساحت قالتي بس عشان جوزي قولتلها لا متقلقيش انا حاططله مخدر علي الحشيش هيشرب اول حجر وينام مكانة قالتلي استني بس قولتلها فاكرة اللي قولتلهولك في التليفون هعمله بس تعالي في اوضتي واخدتها وانا عمال ابوس في خدودها وشفايفها لحد اوضتي دخلنا وقفلت الباب وقعد البوس غبها زقتها علي السرير ومسكت رجليها وقعدت ابوس وازغزغ فيهم وطلعت لفوق وانا ببوس براحة اول واعضعض لحد ما وصلت كوسها كل ده من فوق الاسترتش وابتديت الحس فيه يجي ربع ساعة لحد ما دابت خالص روحت مقلعها الاسترتش والاندر وكملت لحس في كوسها اللي كان تخين بس تحسة
صغير كده ونضيف كانت عملاه حلاوة بنت المتناكة وانا بلحس صوباعة شغال في خرم طيزها بعبصة وشوية ورحت طالع لفوق وقولتلها لممكن تقلعي البدب والبرا دول عايز اشوف بزازك قالتلي بحبك وراحت حضناني حضن جامد اوي حسيت ان عضمي هيتكسر لكن بعد كده اتحولت لشرموطة فعليا قامت قلعت البدي والبرا وراحت هاجمة عليا وانا نمت علي ضهرب بوس كتير اوي واحضان ونزلت علي صدري وبعد كده علي زبري قعدت تلعب فيه وتبوسة قولتلها هتمصي بصيتلي قوي وابتديت تدوقه واحدة واحدة بقت تمصه زي المصاصة وانا بقيت مش قادر روحت ثايم وحاططا علي السرير وفتحت رجليها علي الاخر وكان منظر جميل اللحم ده كله ابيض اوي ونضيف اوي وكسها التخين لكن نضيف اوي وروحت مدخل زوبري مرة واحدة في كسها الغرقان من اللحس والعسل بتاعها اللي نزلته كذا مرة واول ما دخلته شهت جامد وحضنتني وعشيت بنار في كسها وانقبضات جامدة اكتر من لما بتفتح بنت بنوت وعي بتحضني جامد وانا قولت مش هينفع كده ابتديت ادق فيها خصوصو انتي كنت واحد ربع فياجرا وربع انافرانيل بتاع سرعة القذف عشان انيكها نيكه متتنسيش قعدت انيكها علي الوضع ده لحد ما جبتهم مرتين وبعد كده قولت لازم انيكها من ورا عشان احس بطازها المهلبية دب وهب بتخبط فبا وهنياكها من كسها طبعا روحت قالبها وحطيت مخدة تجت بطنها وعشان هي ليها بطن كوسها بقي باين مفتوح من ورا لما فتحت رجليها روحت نايم عليها بجسمي كله ببوس في رقبتها وايدي علي بزاهزها وزبري داخل في كوسها من ورا زي ما يكون بنيك طيازها وصوابع رجلي بتزغزغ رجليها كان احساس مقدرتش علي مقومته ونيكتها بكل قوتي في الوضع ده وابتديت ابعبص قي خرم طيزها كان مفتوح قدامي ودخلت فيه صباعة الوسطاني كله وهي عمالة تترعش لحد ما جبتهم جواها شلالات وحسيت اني اكتر مرة استمتع في النيك كانت معاها وكنت تعبت من السفر والنيكة الحلوة دي قومت وبوستها في شقايفها تاني وخضنتها وبعد كده قولتلها ثواني اروح اشوف العرص راحت ظاحكة خرجت لقيته نايم علي نفسة من الحشيش المخلوط قالي ايه صحيت قولتله ايوة يا عم عز لقيته بيقولي روح صحي ناهد بقي عشان تعملنا الغدا قولتله لا سيبها برحتها انا هدخل اكمل نوم وعزمكم علي الغداء النهاردة
نهاية الجزء الاول
جميلة تسلم الأيادي.
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
جمييييله جدااا
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso و ناقد بناء
رووووووووووووعه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: espresso، ابوالبنج و ناقد بناء
روووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و espresso
قصه جامده واسلوبك متميز ماتتاخر بالتكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و espresso
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed8 و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%