NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن حسناء مراجيح, رغبات زوج, سندباد اسيوط و 25 آخرين
كلام حضرتك غلط دور حضرتك على الخنثي
وده معناها انسان له عضوين انثوي وذكورى والشخص اللى هيرمون الذكورة او الانوثة بيتطغي على التاني بيعمل عمليه لتحديد العضو وتحديد صفته ذكر او انثي
اولا.. حضرتك الكلام ده.. بيكون في بعد الولاده وبتدخل طبي بتم تحديد اانوع من الصغر.. ده بالنسبة لكلامك..
ثانيأ.. انا بتكلم عن ما بعد البلوغ والرشد يعني بعد فترة لاتقل عن 15عام.. الانحراف بيكون مكتسب نتيجة الرغبة الجنسية والشهوة والتفكير في التغير.. في هذة الفترة لا يوجد فيها رغبة وميول انحرافي خارج عن سيطرة الشخص. لكنها بتكون برغبة وووعي الشخص نفسه.. حتى انه لايفقد رغبة الاصليه والمتاصله فيه بالفطرة..
بمعنى انك تكون بتحب تتناك.. لكن لاتفقد الرغبة في انك تنيك.. وكذالك المراة تخب السحاق.. لكنها لاتفقد الرغبة في انها تتناك..
ببساطه الموضع.. هو رغبة مكتسبة ناتجة اما عن الافراط الجنسي بلا قيود ولا خوف من عقابة ووانفتاح تام على الرزيلة.. وبالتالى ملل ورغبة في تجربة شئ جديد... مثل قوم لوط.. في بادي ظهور الشذوذ..
او بسبب.. التربح والمكاسب المادية.. مثل ممثلى الشذوذ في افلام البورنو....
او بسبب.. التقليد والتجربة بداية حتى التعود عليها... مثل حالة الكثير من الرجال والنساء الان..

كلام حضرتك غلط دور حضرتك على الخنثي
وده معناها انسان له عضوين انثوي وذكورى والشخص اللى هيرمون الذكورة او الانوثة بيتطغي على التاني بيعمل عمليه لتحديد العضو وتحديد صفته ذكر او انثي
ثم انك خول بتحب تتناك.. ليه تدور على مبرر
وطب لما تتحوز لو مش متحوز.. مش هتنيك مراتك.. ولا هتجبلها اللي ينيكها مكانك..
اكيد هتنكها يبقى ميولك للرجال راحت فين..
هتقول هنيك وهتناك.. تمام
الموضع هيتور وهتحب تشوفها بتتاك.. دوث يعني
لو خصلك كده.. تعالى لى ده ملعبي بقى... 🤣🤣🤣🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احلي متعه جربت مره ونفسي تاني اووووووووووووووووووووي اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف

نفسي اتناك منهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%