NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية شيطاني الحارس | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء الخامس 15/9/2022

قصه جميله جدا

• حبيته
التفاعلات: إبنة الشيطان
الجديد امتاا وطولى الاجزاء شويه

• عجبني
ومتتاخريش عليناا بقاا

• حبيته
ايون كده .... الجزء الجديد جميل و شيق بس قصير شويه ... اعملى عمق للاحداث و طولى الاجزاء شويه و متتأخريش علينا .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
ومتتاخريش عليناا بقاا
أصلا انا نازله مصر اجازة و راجعه امريكا على طول فمينفعش اتاخر و الا مش هقدر اكملها قبل نهاية الاجازة

• حبيته
التفاعلات: metoo2009
ايون كده .... الجزء الجديد جميل و شيق بس قصير شويه ... اعملى عمق للاحداث و طولى الاجزاء شويه و متتأخريش علينا .
ححاول

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
  • حبيته
اولا انا الفرحة مش سايعاني انك علقت لاني من اكبر معجبينك ثانيه حاجه هو من كوريا عشان اعرف هما بسمو اولاد المتناكه هناك ايه و سرعة الاحداث هتبطء و شكراً يا كابتن امريكا
ياعم اقعدددددد يعني نجيب محفوظ اللي دخل علق عندك 😅 😅
شرف ليا وربي انك من متابعيني وعلي راسي ☺️

الاسماء نفسها مش حلوه حتي لو من جنوب زبي ، لان اللي بيقري عايز يقرا اسماء زي محمد ومينا وهدي وعلي لان لما بيقرا اسم عربي بيقدر يتخيل شخص في مخيلته انما اي اسم اجنبي ( عقله هيروح تلقائي انه ابيض وشعره اصفر ) فخيال القارئ بيفصل وبيقرا القصه لمجرد فضول وليس شغف ، فهمتي ولا بتهزي في راسك وخلاص 😁😁

امسكي العقل واكتبي كدا واتحفيني الجزء اللي جاي او ....... 😁

حاجه اخيرا ابعدي عن الكنيسه والراهبه وذكر الحاجات دي (الا لو الحدث مهم وهيفيد في القصه )

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
جميل استمري

• حبيته
الجزء حلو جدا بس قصير حولي تكبريه شويا

• جامد
ياعم اقعدددددد يعني نجيب محفوظ اللي دخل علق عندك 😅 😅
شرف ليا وربي انك من متابعيني وعلي راسي ☺️

الاسماء نفسها مش حلوه حتي لو من جنوب زبي ، لان اللي بيقري عايز يقرا اسماء زي محمد ومينا وهدي وعلي لان لما بيقرا اسم عربي بيقدر يتخيل شخص في مخيلته انما اي اسم اجنبي ( عقله هيروح تلقائي انه ابيض وشعره اصفر ) فخيال القارئ بيفصل وبيقرا القصه لمجرد فضول وليس شغف ، فهمتي ولا بتهزي في راسك وخلاص 😁😁

امسكي العقل واكتبي كدا واتحفيني الجزء اللي جاي او ....... 😁

حاجه اخيرا ابعدي عن الكنيسه والراهبه وذكر الحاجات دي (الا لو الحدث مهم وهيفيد في القصه )
هوا انت دائماً كده لاني كلما احاول اركز في كلامك الجاد و اخذ بالنصيحة الاقي افيه فصلني أوي يعني بذمتك ينفع اقول القصة في جنوب كوريا و ارجع اقول الشخصيات (محمد. سارة. فاطمة.) -طب دي تيجي ازاي؟ يعني على سبيل المثال حضرتك لما كنت بتكتب عن سجن بنما كانت الاسماء كوارشي نوراشي و معرفش ايه ولما جيت تكتب في فلسطين كانت الاسماء فلسطينية ونا بالمناسبة البغبغاء بتاع حضرتك 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
هوا انت دائماً كده لاني كلما احاول اركز في كلامك الجاد و اخذ بالنصيحة الاقي افيه فصلني أوي يعني بذمتك ينفع اقول القصة في جنوب كوريا و ارجع اقول الشخصيات (محمد. سارة. فاطمة.) -طب دي تيجي ازاي؟ يعني على سبيل المثال حضرتك لما كنت بتكتب عن سجن بنما كانت الاسماء كوارشي نوراشي و معرفش ايه ولما جيت تكتب في فلسطين كانت الاسماء فلسطينية ونا بالمناسبة البغبغاء بتاع حضرتك 😂😂😂
ماهو لما انا جيت كتبت في بنما كتبت الاسماء ( فاطمه وناتاشا ) مع كوارشي برضو وبالمناسبه ناتاشا دا كان اسم بطله مسلسل ( الرجل العناب ) يعني العرب عارفينه 😁 😁 😁

يافا دا اسم مدينه فلسطينيه معروفه احااااااا ياني 😂😂

ولااااا انت صح صباحك فل 😅

• بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر و Ehab Demian

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%