NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة شمشون العرب (أحمد جبار قوة 1000 حصان) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 2/8/2022

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و Le loup
  • عجبني
التفاعلات: محمد ابراهيم إبن محمد
مع انه الميول اللي بالقصة مش بحبه بس القصة جميلة جدًا
لا تتأخر علينا بباقي الاجزاء
ولا انا كمان بس القصه احداثها محتاجه كدا لوقت معين بس بعد الجزء الخامس في حاجات كتير حتتغير

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و عسولة
ياعم خلصانة طب متنزله بكرة وتكون عملت معانا احلي جميلة وتبقي جدعنة منك ومش هنطلب منك جزء غير بعد كذا يوم ياعم خلصانة 🙂😂♥️
عشانك بس يا نمر 🌹

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
تم أضافة الجزء الرابع

• عجبني
التفاعلات: George tn
انا مش مصدق نفسي اني في جزء جديد

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و George tn
انا مش مصدق نفسي اني في جزء جديد
بصراحه نزلته عشان النمر و اصلا الجزء الخامس جاهز كمان 🤣

يا جورج انتا برنس بجد تحياتي لك 👍👍👍👍👏👍👏👍👏👏👏👏👍

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

مبـــدع​

تحياتى لك​

• عجبني
عاااااش جداااا مستنى التكمله 👏👏

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: محمد ابراهيم إبن محمد
  • عجبني
التفاعلات: El zezo
جميل جدًا جزء خرافي بس قصير شويه
تتاخرش علينا بالجزء البعده يا مبدع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عسولة
شمشون العرب

الزمان و المكان مش مهم ...المهم انا حاسس بإيه ...و شامم ايه... ايه الريحه النتنه دي؟؟

الاوضه رحتها كلها لبن ... رجعت نمت على ظهري عشان احاول اجمع و اعرفكم وصلنا كدا ازاي...

عاوزين تعرفوا انا مين؟؟ حاضر حقلكم استنوا عليا شويه عشان افتكر معاكم....

انا أحمد جبار عمري 18 سنه من عيله فقيره أبيض بعيون سودا نفس لون شعري جسم يعتبر أقوى من الي في سني و دا شي وراثي ابا عن جد كتافي أعرض من زمايلي بكتير و طولي كمان خاصه زبي طويل و عريض و تحس انه مش بتاع واحد في سني و طبعا دا وراثه من ابويا الي اخدت منه الجسم بس و باقي صفاتي للمرحومه امي الي ماتت و هي بتولدني بعد جواز سنه بس...

طبعا ابويا كرهني بعد موت والدتي الي كان بيعشقها بس احيانا بيعطف عليا و دا خلاني افهم انه تأثير موت والدتي هو الي بيخليه يكون شديد معايا....

ابويا بقا ما حاولش يتجوز بعد والدتي لسببين اولهم انه كان بيعشق امي و ثانيا ظروفه الماديه صعبه جدا و مش حمل جواز و مصاريف تاني بس طبعا كان مش حارم نفسه من الجنس و مش مهم ست او خول المفيد يريح نفسه من غير خساير فلوس و طبعا كان يجيبهم عندنا و يقفل الباب ...

كنت بأسمع صوت تأوهات من الاوضه بتاعته و دا خلاني ابص عليه من خرم الباب و تعلمت كل حاجه بس كنت بأستغرب ازاي يعطوه فلوس بعد ما ينيكهم و خاصة الرجاله... و مع الوقت فهمت ان دا شغل بابا و بيصرف على البيت منه...

من و انا صغير بحس بانتصاب كبير يتحول لألم كلمت ابويا في الموضوع دا و قالي كل ما يوجعك ادخل للحمام و احلب بتاعك لحد ما تخف ... المشكله بقى ان الوجع دا بيجي اكتر من مره في اليوم على حسب مجهودي الي عملته طول اليوم يعني احيانا 5 و احيانا اوصل لل10 ...

مش عارف قوتي نعمه او نقمه من و انا صغير خدني ابويا لدكتور عشان يعملي تحاليل و اشعه بسبب اني كسرت كبايه اللبن بسناني و بلعت القزاز... و كمان انه ملاحظ اني ما بنامش خالص ...

الدكتور شك في الموضوع و عملي تحاليل و خد عينه من مكان جنب العمود الفقري في ظهري و جنب ركبتي و قال انه حيعملي تجربه الحصان الالكتروني عشان يقيس مدى قوتي ...

و بعد التجارب و التحاليل طلعت النتيجه قوة 1000 حصان... طبعا في ناس من الحكومه مش عارف مركزهم كانوا مع الدكتور يكلموا ابويا و ادوه كارت و شهاده طبيه الكارت كان فيه امضاء الريس و الشهاده الطبيه بتقول اني لما اكبر ممنوع ادخل الجيش او السجن او الملاعب او اي مكان فيه تجمع سكاني كبير و انه حيكون في مرتب شهري اخدوا طول حياتي لاني ممنوع اشتغل في اي وظيفه حكوميه او خواص الا لو كان شغل خاص بيا مايكونش فيه احتكاك كبير بالتجمعات ... و حددولي مواعيد مع طبيب نفسي لحد ما اوصل لل18 و مدرب كينغ فو كل دا عشان التأمل و الفضفضه مع الدكتور النفسي يساعدوني في التحكم بعواطفي و مشاعري ... عشان لو حسيت بالغضب الشديد ممكن تبقى كارثه للناس الموجوده حواليا... ابويا كان يوصيني ما اقولش لحد عن قوتي دي ...

في يوم كنت قاعد في البيت لوحدي و سمعت طرق على الباب رحت أفتح لقيت واحد من الي كانوا يجو لبابا الاوضه اسمه جاسر ابن حتتي رفيع كدا و بنوتي ...

جاسر : ازيك يا ميدو؟؟ بابا هنا؟؟

انا : اهلا... لا مش هنا...

جاسر : طب وسع كدا ادخل استناه جوا و الا حتسبني على الباب كدا؟؟

انا : لا.. بابا قالي ما تدخلش اي حد و هو مش موجود...

جاسر : يا عم اي حد ايه دا انا صاحب ابوك و ابن حتتك...
و الا انت خايف مني؟؟

انا : خايف منك ايه؟؟ دا انا افشخك...

جاسر : يا ريت...

انا باستغراب : ايه؟؟

جاسر : لا بأقلك يا ريت تدخلني انا تعبان خالص و لازم اقعد...

انا طبعا صدقته و سبته يدخل و قعدت معاه في الصالون...

جاسر : عارف يا ميدو انت شاب حلو اوي و طيب و كل الحته بتحبك و انا كمان بحبك...

انا : تشكر يا جاسر...

جاسر قام وقف : اه اه هي الكنبه دي قاسيه كدا ليه ما فيش حاجه طريه و حنينه كدا اقعد عليها ...

انا : حاجه زي ايه يعني مش فاهم...

جاسر : بصراحه يا ميدو احنا بقينا اصحاب دلوقتي و حقلك من غير كسوف... طيزي وجعاني و مش حقدر اقعد على الكنبه دي ممكن اقعد على رجليك شويه لحد ما يجي ابوك و الا انا ثقيل عليك...

انا فهمت هو عاوز ايه و انا بصراحه كنت عاوز اجرب... زهقت من كتر ما حلبت زبي و عاوز اجرب النيك ...

انا : لا مش تقيل و لا حاجه تعال اقعد ...

قعد جاسر على زبي و ابتدا يتحرك شويه شويه لقدام و تحت و يتكلم في كتير مواضيع انا مش سامعهم اصلا و مركز بس في زبي الي وقف من حركاته...

جاسر قام وقف : اي دا اي دا الي انا قاعد عليه وريني كدا اشوف؟؟

انا : عاوز تشوف زبي يا جاسر ؟؟

جاسر حط ايده على زبي : اه وريني اشوف زبك قد ايه...

انا شلت ايده : لا قول انا مرا الاول..

جاسر : يا عم انا مرا و شرموطه كمان سبني اشوفو بقا..

سبته مد ايده و فتح البنطلون و طلع بتاعي و فتح عينيه من الصدمه... ما كانش متوقع ان زبي بالطول دا... فضل يلعب بيه بايديه شويه و يقيس طوله و قرب وشه منه و طلع لسانه قمت زقيته من دماغه وقع...

انا : لو عاوز اعملك زي ما بيعملك بابا لازم تدفع الاول....

جاسر ضحك : هههه انت عارف بقا و فاهم و انا بقول غلبان صحيح من شابه اباه ما ظلم ... خد دي 10 جنيه...

انا : ال10 جنيه دي تحطها فطيزك... عندك كام في جيبك؟؟

جاسر : ايه يا عم عندك كام انت حتقلبني و الا ايه دا ابوك يرضى بالقليل ....

انا : طيب خليك كدا مستني ابويا و لما يجي ححكيلو كل حاجه و كمان اطلع للحته افضحك...

جاسر خاف : لا يا عم خلاص موافق اهو 200 جنيه الي حلتي؟؟

خدت الفلوس منه و خبتها و شاورتله يقرب و سبته يتمتع بمص زبي و طبعا دي كانت اول مره و كنت حاسس باحساس عجيب اول مره احسه لحد ما حسيت برعشه جامده و جاسر طلعه من بقه و فضل يحلب فيه و يلحس لحد ما نطرت على وشه و اللبن نازل على شفايفه و بيلحسهم بلسانه و اخد زبي في بقه تاني يمصه و يلحس بواقي اللبن منه ...

كل الاثاره دي و انا عيوني مغمضه و مش شايف ابويا الي واقف و عيونه تطلع نار من الغضب و باصصلي...

جاسر : انت لازم تنيكني يا ميدو زبك دا عسل ...

فتحت عينيا و انصدمت من وش ابويا الي يخوف : با با...

من الخضه مش فاهم اعمل ايه اغطي نفسي او ادخل بتاعي في البنطلون او اعمل ايه...

بابا : بتعمله ايه يا ولاد الكلب انا حقتلكم النهارده...

جاسر قام مرعوب و بص لابويا الي واقف وراه : علي اهدا يا علي و انا افهمك....

بابا : تفهمني ايه يا ابن الشرموطه اطلع برا و تنزل و انت الكدا اللبن على وشك ...

جاسر : يا علي افهم بس...

بابا مسكه من قفاه و رماه برا : اطلع يا خول من هنا...
قفل الباب و دخل عليا ضرب و شتم لحد ما تعب ... بعد ما خلص راح قعد قدامي كان ندمان انه ضربني كل الضرب دا حاول يكلمني...

بابا : أحمد يا بني....

قاطعته و انا بأعيط : ابنك؟؟ ابنك ايه دانت كنت حتقتلني... و عشان ايه؟؟ عشان بأعمل نفس الي انت بتعمله كل يوم...بس أقلك حاجه انا اشطر منك ( رميتله ال200 جنيه في وشه) 5 دقائق جبت دول... مش انت بتصرف عليا من الفلوس دي؟؟ طيب من النهارده مش حتشوفني تاني و حصرف على نفسي بنفسي و حبقا غني
و عارف كل دا بايه؟؟ بنفس طريقتك الي تعلمتها....

طلعت من البيت و سبت ابويا مصدوم و مش فاهم حاجه و مش قادر يتحرك من مكانه اصلا....

طلعت من البيت مش عارف اروح فين أصل ما فيش حد من قرايبي هنا فضلت ماشي لحد ما وصلت تحت البيت الي ساكن فيه واحد صاحبي طلعت و خبطت على بيته و فتحلي الباب

صاحبي دا اسمه سليم ولد فرفور كدا ضعيف و قصير بس طيزه مرفوعه لفوق و ابيض و عيونه خضر و أكيد أي شخص يعشق الخولات حيحاول معاه بسبب شكله البنوتي ... و طبعا في المدرسه كان الكل بيبعبصه في الاول كان بيزعق و يزعل بس بعد مده بقا يسكت و ما يردش الفعل كأنه عجبته البعبصه و بقا مدمن عليها عايش مع مامته بعد موت ابوه في حادثه و سابلهم برج 12 دور عايشين على ايجار الشقق الي فيه ...

فتح سليم الباب : أحمد؟؟ إزيك..

انا : بصراحه عاوزك في موضوع و ما فيش حد يقدر يساعدني فيه غيرك...

سليم : طيب ادخل نتكلم جوا...

انا : مش قبل ما أقلك الي عاوزه و بعدين اشوف ادخل او لا ...

سليم : انت قلقتني ليه يا بني في ايه.... و مالك متعور كدا ليه....

انا : اتخانقت مع ابويا و سبت البيت فلو عندكم شقه فاضيه ابات فيها كم يوم لحد ما ادبر حالي او حتى السطوح مش مهم...

سليم : بصراحه مش عارف أقلك ايه بس اتفضل و انا حكلم ماما و اشوف حل...

دخلت معاه و قعدت في الصالون و سليم راح للمطبخ يكلم مامته شويه و جولي...

الهام أم سليم : يا أهلا يا أهلا بأحمد...

انا: ازيك يا طنط...

الهام : طنط ايه قلي يا لولا زي سليم و الا حزعل منك ...

انا : حاضر يا لولا...

الهام : نيجي للمهم دلوقتي بالنسبه للشقق الي عندي كلهم متأجرين و أوضه السطوح مكركبه و مش حينفع تبات فيها....

قمت من مكاني : طيب يا طنط انا لازم امشي دلوقتي و اسف للازعاج...

و جيت امشي وقفت و مسكت ايدي....

الهام : تاني بتقلي يا طنط؟؟ و متسربع كدا ليه انا ما خلصتش كلامي... انت صاحب ابني و هو كان دايما يحكيلي عنك و انك بتدافع عنه في المدرسه و ما سبتش حد يضربه و سليم جدع ما يسبش صحابه فضيقه... يعني البيت بيتك تقعد فيه قد ما انت عاوز بس لازم تقول لابوك عشان ما يقلقش عليك...

انا : لا مش عاوزه يعرف انا فين و مش حكلمه تاني حتى لو نقلت لمحافظه تانيه...

الهام : طيب طيب يا حمش انت ما حدش حيقله روح انت و سليم اقعدوا في الاوضه لحد ما جهزلكم العشا...

انا : متشكر اوي يا طنط...

الهام : و بعدين بقا فطنط دي لازم تكبرني؟؟ و الا انت شايفني عجزت؟؟

انا : لا لا مش قصدي حاضر حقولك يا لولا...

دخلت الاوضه مع سليم و لعبنا شويه بليستيشن و طبعا خسرت لاني اول مره العب اصلا و لولا ندهتلنا اتعشينا مع بعض طبعا حاولت تعرف سبب الخناقه مع ابويا بس انا سكت ما كنتش عارف اقولها ايه ماهو لو حكيت ممكن تخاف على ابنها و تطردني... بعد شويه سابتنا و دخلت تنام... و رحت انا و سليم أوضته كان فيها سرير كبير و كانت لولا جهزتلي غيار من بتاع ابنها بس كان ضيق عليا جدا ... فاقترح عليا سليم اني ابات بالبوكسر بس و عشان يشجعني قلع هو كمان و فضل بالبوكسر بس كان جسمه أبيض على حمره خفيفه و حلمات بزازه وردي اول ما شفته كدا بتاعي وقف خاصه انه اداني ظهره و نزل يشيل بنطلونه الي وقع على الارض... لون فخاذه و شكل طيزه لما فلقس سحرتني... اول ما لف فضل متنح في شكل زبي الي واضح كبير من تحت البوكسر ...

انا : مالك متنح كدا ليه؟؟

سليم : لا ما فيش حاجه....( سكت شويه) بقلك ايه يا احمد.... هو كبير كدا ليه؟؟

انا : مش فاهم مين الي كبير؟؟

سليم : بتاعك كبير كدا ليه...

لما انا سكت جا نحيتي و لمسه بصباعه : دا كبير كدا ازاي؟؟

انا : مش عارف الصراحه... ليه انت مش عندك زيه؟؟؟

سليم : اه عندي بس.... اه.... صغير شويه مش زي الي عندك....

الموضوع سخني اكتر من الاول فقلت اجرب ممكن اكمل النيكه الي حرمني منها ابويا عاوز اجرب انيك...

انا : ممكن اشوفه؟؟؟

سليم : بلاش عشان ما تضحكش عليا...

انا : و اضحك عليك ليه هو انت الي اخترت يكون صغير؟؟ طيب أقلك نقلع مع بعض في نفس الوقت ايه رأيك؟؟؟

سليم وافق لانه عاوز يشوف زبي قلعنا مع بعض و الاتنين فضلنا متنحين لبعض انا كنت متنح عشان زبه يعتبر نص بتاعي و ما فيش انتصاب كبير يدوب واقف بس و هو متنح عشان شاف زبي كبير و واقف شادد حيله...

سليم : مممم مم.. ممكن المسه؟؟

انا : اه طبعا بس بشرط...

سليم : شرط ايه؟؟

انا : تبوسه...

سليم كان عاوز يعمل كدا فعلا بس كان عاوز يمسك نفسه شويه عشان ما يتفضحش...

سليم : لا يا عم بلاش ...

انا قمت البس البوكسر : خلاص مش عاوز يلا ننام...

سليم : استنى استنى طيب انا موافق...

قرب سليم مني و نزل على ركبه و حاول يمسكه بايديه....

انا : ما تلمسوش الا لما تبوسه...

سليم : اوف بقا... حاضر

قرب شفايفه و خطف بوسه سريعه و بعدين مسكه بايديه و فضل يلعب فيه و يقلب فيه يمين و شمال و هو مستغرب....

انا : عجبك؟؟

سليم و هو سرحان : جدا؟؟

انا : عاوز تذوقه؟؟

سليم تايه و مش دريان بحاجه كأنه متخدر : اه عاوز اذوقه و أمصه...

قربت بتاعي من شفايفه و لمستهم بيه و هو فتح شفايفه تلقائيا و ابتدا يدخله فبقه و يمصه بالراحه و يلحسه و يبوسه ... دي تاني مره حد يمصلي صحيح هو مش خبره في المص زي جاسر بس واضح انه مش اول مرة... و بما انه مش اول مره اكيد ان طيزه مفتوحه قلت لازم اتأكد...

انا : انا تعبت من الوقفه تعالا نطلع فوق السرير احسن...
طلعت فوق السرير و سحبته جنبي خليته يقعد بطريقه تخليني اشوف طيزه قام هو مفلقس و نزل مص في زبي و انا ماسكه من دماغه انزلها و ارفعها طبعا كنت خبرة من الي تعلمته من ابويا... شويه و بقيت احسس على رقبته و انا نازل لظهره و طيزه أول ما لمست طيزه بصباعي حسيته اترعش.... كنت عارف انه بيحب البعبصه بليت صباعي و بقيت أحسس على خرم طيزه من برا و هو يترعش و لسا بيمصلي... قلت لازم اشوفها مفتوحه و الا لا... حاولت ادخل صباعي دخلت و هو نط لقدام شويه و طلعت احلى اه منه...

سليم : أحمد...

انا : سيبلي نفسك انا عارف انك بتحب البعبصه سبلي نفسك و استمتع...

اخر ذرة عقل عنده راحت و استسلمي و رجع يمصلي و انا فضلت ابعبصه كنت عاوز اشوف خرم طيزه رفعته شويه و قربت وشي لقيت خرم واسع و لونه وردي... حاولت ادخل صباعي التاني كمان دخل... دا اكيد بيتناك بعدين اشوف الحكايه دي...

لون خرمه الوردي خلاني افقد السيطرة على نفسي و ابتديت الحسه بلساني و ادخله جوا كأني بنيكه بلساني... هو بطل مص و يتأوه ما كانش حاسس بأي حاجه غير المتعه الي هو فيها لدرجة اني نزلته من عليا و نيمته على بطنه و نمت فوقه و هو مش حاسس بدا كله ابتديت ابوسه من رقبته و ايديا ماسكه بزازه تفعيص و لعب في الحلمات و زبي على باب خرمو بزقه بشويش و هو يتغنج و مستمتع و لا اجدع شرموطه لدرجه انه بقا هو الي بيحك طيزه في زبي و يدفع لورا عشان بتاعي يدخل

سليم : دخله يا احمد يا حبيبي ارجوك...

انا : ادخل ايه؟؟؟

سليم : دخل زبك في طيزي...

انا : عاوزني اعملك ايه؟؟

سليم : ابوس ايدك نيكني يا احمد دخل زبك في طيزي و نكني ارجوك...

قمت زاقق زبي في طيزه و دخلت الراس و هو اتوجع و حاول يقوم من تحتي بس كنت اثقل منه و مش حايعرف يقومني...

سليم : خليك كدا ما تتحركش و اقرص بزازي و بوسني يا حبيبي...

عملت الي كان عاوزه مني و ابتديت اتحرك و انيكه بعد ما قدرت ادخل نص زبي بس...

سليم : نيكني كدا ما تدخلش أكتر من كدا لأموت...

طيزه كانت سخنه قوي و انا اول مرة انيك فضلت انيك فيه بنص زبي بس لحد ما ارتعشت و جبت لبني فطيزه و فضلت فوقيه كدا شويه و بعدين نمت جنبه كان مش قادر يتحرك مسكته و نيمته على صدري و رفعت دماغه و بست شفايفه ابتدا يتفاعل معايا في البوس... و انا بتاعي وقف تاني من لعبه فيه...

انا : عاوز تاني؟؟

سليم : اه بس استنى اروح الحمام انظفها من اللبن...

هو قام و انا شفت خيال حاجه اتحركت تحت الباب... اتفزعت في الاول لما فكرت ان الهام امه كانت بتبص علينا و شافتنا من خرم الباب بس طمنت نفسي لما افتكرت انها ما تكلمتش و هربت قبل ما نشوفها... ماهو ممكن تطردني من البيت لو شافتني بس بما انها هربت يعني ممكن عارفه ان ابنها بيتناك...

شويه و دخل سليم و نط فحضني و بسني : دا اسعد يوم في حياتي انا بحبك اوي يا ميدو...

انا : و انا كمان بحبك انت عارف انك صاحبي الوحيد...

سليم : مش عاوز اكون صاحبك بس عاوز اكون مراتك و أحبل منك...

بصيت للخيال الي رجع تحت الباب و عرفت ان مامته رجعت تبص علينا...

بوسته من شفايفه : بس نتفق من دلوقتي مراتي لما نكون لوحدنا... بس لما نكون مع الناس عاوزك تكون راجل شديد و قوي عشان ما حدش يذلك او يضحك عليك و مش عاوز مخلوق يعرف الي بينا...

سليم : بس... اه...

انا : بس ايه؟؟ في حد عارف انك بتتناك و الا ايه؟؟

سليم : بصراحه... اه...

انا : مين و ازاي وصلت لكدا؟؟

سليم : طيب ححكيلك كل حاجه من الاول...

انت عارف اني ماليش اخوات و كنت دايما بألعب مع فادي و ايهاب اثنين صحابي ساكنين في الشقتين الي فوقنا هما دول السبب في كل حاجه كانوا اكبر مني بسنتين و دايما يلعبوا مع بعض في السطوح مرة طلعت السطوح و سمعت صوت رحت ابص عليهم لقيتهم عريانين و يمصوا لبعض دخلت عليهم و قلتلهم اني حشتكيهم لاهلهم و لفيت عشان انزل لقيت سمر اخت فادي و ساره اخت ايهاب و دول اكبر مننا... كنت انا اصغر واحد فيهم... مسكوني و خلوني اقعد و فضلوا يتكلموا معايا و يحاولوا يقنعوني انهم بيلعبوا و ان انا كبرت دلوقتي و اقدر العب معاهم الي اكتشفتوا بعد كدا ان سمر و ساره بيتناكوا منهم في طيازهم و كمان فادي و ايهاب بيتبادلوا مع بعض بعد ما ينيكوا البنات ينيكوا بعض في الاول مسكتني سمر و ساره يبوسوا فيا و يلعبوا ببتاعي الي كان صغير انا ما كنتش حاسس بلي بيحصلي كنت مغيب و مش دريان بحاجه نزلوا يمصوا بتاعي و ندهوا لفادي كمان يمصلي كان مصو حلو شويه و ايهاب قرب بتاعوا من شفايفه و طلب مني اني امص انا كمان رفضت بس بعد الحاحهم كلهم و ان لازم الي يلعب معاهم لازم يعمل زيهم ابتديت امص بتاعه احساس ان حد بيمصلي زبي و زب تاني في بقي خلاني اهيج و انزل شويه لبن لاول مره في بق فادي الي شرب لبني و اداني بتاعه امصه لحد ما حسيت انه ترتر في بقي انا قرفت بس هما قالوا ان دا لبن رجاله و انه لذيذ مش زي البول... خلصنا اليوم دا و بقيت اطلع العب معاهم كل يوم و اشوفهم ينيكوا بعض و انا امص و يتمصلي بس حبيت اجرب انيك زيهم سمر وافقت بس بشرط الي ينيكها يتبعبص انا وافقت خاصة ان الي في المدرسه كانوا دايما يبعبصوني و كنت بزعل و تيجي انت تدافع عني و تضربهم بس ما كنتش متصور ان البعبصه حتكون في طيزي من غير هدوم في الاول زبي كان صغير نامت سمر على بطنها في الارض و انا دخلت بتاعي في طيزها و بدأت انيكها قامت ساره جات عند طيزي و ابتدت تحسس عليها و نزلت تلحسها بلسانها احساس فضيع حسيتوا لاول مرة كنت فاكر ان دي هي البعبصه عندهم بعدت ساره عن طيزي بعد ما كنت باستمتع بلحسها بقيت انيك في سمر و اطلب منهم يبعبصوني نزل فادي يلحسلي طيزي انا رحت في عالم تاني لحد ما حسيت صباع داخل خارج في طيزي مقدرتش اتكلم لاني كنت هايج على اخري لحد ما جبت فطيز سمر مرت الايام و طيزي ابتدت توسع اكتر و اكتر لحد ما ادمنت البعبصه و ابتديت في مرحله النيك كنت بأنيك ساره من طيزها و بمص زب ايهاب و سمر تلحس طيزي و تبعبصني و فادي بينيكها لحد ما حسيت حاجه تانيه كبيره دخلت في طيزي بصيت ورايا لقيت فادي مدخل زبه فيا و ينيك حاولت اقوم مقدرتش و زب ايهاب في بقي مانعني اصوت شويه وقت و حسيت بلذه كبيره لذة الي ينيك و يتناك في نفس الوقت خلصنا و فضلت ساكت ما رديتش اي فعل خاصة ان بقي و طيزي مليانين لبن من ايهاب و فادي قربت مني سمر و اخدتني فبوسه تلحس اللبن الي فاضل في بقي و شفايفي و ساره نزلت تلحس خرم طيزي و اللبن الي يقطر منه احساس جميل تاني من وقتها و انا بأنيك و اتناك بس عشان زبي صغير اغلبهم كانوا سايبني انيك تقضيه واجب خاصه اني بجيب بسرعه لحد ما بقيت بحب اتناك اكتر من اني انيك و دا بعد ما بقيت بأنيك نفسي بالخيار زي... (سكت) ...

انا : زي مين؟؟

سليم :اه... لا ولا حاجه اقصد زي ساره و سمر لما ما يقدروش يطلعوا ينيكو نفسهم بالخيار...

انا فهمت انه يقصد حد تاني بس قلت مش مهم كله حيبان مع الوقت...

انا : طيب و لسا بتروحلهم؟؟

سليم بكى بقهر : ماهو لازم اروح عشان ما يفضحونيش حاولت ابطل اروح كذا مرة بس في الاخر طيزي ترجعني ليهم و خاصة انهم هددوني انهم حيفضحوني و ينشروا اشاعات اني بتناك منهم لو ماروحش..

انا : و الي يريحك منهم؟؟

سليم بفرحه : اكون خدام زبه

ضحكت : خدام زبه يا شرموطه ؟؟ تاني؟؟

سليم : هههههه ماهو جوزي حبيبي

انا : طيب انا حتصرف بس محتاج لشويه حاجات حطلبها منك...

سليم : حبيبي انت تأمر بس... ايه حنقضيها كلام و بس الليله؟؟ ...

انا : انا وعدتك بواحد تاني يا شرموطه يلا ...

عملنا واحد تاني و بعد ما خلصنا طلع سليم من الاوضه رايح الحمام يستحمى و من حسن حظه كان لابس شورت لانه قابل مامته في المطبخ سمعت صوتهم يتكلموا لبست البوكسر و قلت اروح اسمعهم بيقولوا ايه بس اول ما وصلت لولا كإنها حست اني جاي طلعت من المطبخ تقول :

لولا : طيب روح استحمى و انا حجهزلكم حاجة تاكلوها

و اول ما شافتني عريان و شافت جسمي قدامها سكتت خالص و فضلت تبص من فوق لتحت و شافت زبي مرسوم تحت البوكسر عضة شفتها و بعدين فاقت من الي هي فيه

انا : اسف اني طلعت كدا كنت فاكرك نايمه و سليم قال رايح الحمام كنت عطشان قلت اروح المطبخ اشرب ...

لفيت عشان ارجع وقفني صوتها و ايدها الي مسكت كتفي...

لولا : اي يا ميدو انت مكسوف مني ... انا قلت البيت بيتك و انك مش ضيف لا انت صاحب مكان ... و كمان انت من دور ابني و سليم نفسه بيمشي ملط احيانا في الشقه عادي...

انا : لا مش مكسوف بس اااه...

لولا : ما بسش أقلك اهو عشان ما تتكسفش تاني...

قلعت لولا الروب من هنا و زبي وقف من هنا كانت لابسه قميص نوم اسود تحت كسها شويه مع لون بشرتها البيضه المايله شويه للاحمر... و بزازها الكبيره الي كلها مش متخبي منها غير حلماتها انا تنحت فيها...

هي بقا شافت زبي وقف عليها حضنتني من كتافي و خدتني لاوضة السفرة و انا ماشي و ايدي بتحك في بزها ...

قعدتني و راحت تجيب الاكل و ابتدت تأكلني بايدها و شويه تأكل سليم الي متنح و مش فاهم حاجه... خلصت اكل و قمت اغسل ايدي و سليم و مامته خدو المواعين للمطبخ... و قبل ما اطلع من الحمام لقيت لولا بتحضني انا اتخضيت و كنت عاوز اتكلم بس خدت شفايفي فبوسه دوبتني ما حسيتش الا و هي بتمصلي زبي اول ما خلصت و جبت لبني فبقها وقتها بس عرفت الموقف الي انا فيه...

مسكت دماغي و رجعت لورا و انا مش مصدق الي حصل ببص عليها لقيتها واقفه تلحس اللبن الباقي على شفايفها و قربت مني...

لولا : على فكرة انا مش ندمانه مع انك اول راجل في الدنيا أمص بتاعه... انا من اول ما تجوزت و جوزي ما يعرفش غير انه ينيكني دقيقتين و يجبهم و ينام من غير لا بوس و لا اي حاجه تانيه و من بعد موته ما حدش لمسني مع اني محتاجه الجنس جدا لان شهوتي قويه جدا لقيت الخيار هو الحل الوحيد ... كنت خايفه من الفضيحه... بس بعد موقفك مع سليم من شويه و كلامك معاه و كلامه عنك اطمنتلك و عارفه انك حتحمي ابني و تكتم سرنا...

انا : مش عارف اقول ايه بصراحه ..

لولا : ما تقولش حاجه و يلا ننام و الصباح رباح...

انا : طب افرضي سليم شافنا دلوقتي اعمل انا ايه وقتها... انا مش عاوز اخسر صاحبي..

لولا : مش قلتلك انك راجل ما تقلقش سليم بيغسل المواعين و عامل سماعات في ودانه بيسمع اغاني... ما هو دايما بيحب يساعدني في المواعين و يسمع الاغاني ... و كمان بعد ما نيكته مش حيبقاله عين يتكلم يلا بقا ننام و بكره محضرالك مفاجأه...

الجزء الثاني :

الصبح....

اصوات ضحك و حاسس ان زبي واقف على اخره و حد بيمصه... فتحت عيوني و كانت لولا و سليم لاثنين يمصولي زبي و يتبدلوا عليه و يضحكوا... و الاغرب انه الاثنين عاملين مكياج و لابسين قمصان نوم... سليم لابس باروكه بشعر أصفر و مع المكياج تحس انه بنت بحق و حقيقي و أمه مع عيونها الخضر خلتني طاير في السماء...

طبعا انا مش بنام بس كنت عامل نفسي نايم عشان ما يخافوش مني و احافظ على سري..

سليم : اديني شويه يا ماما انتي طولتي اكتر مني...

لولا : يا باي عليكي يا شرموطه بتحسبيلي الوقت كمان.. خدي اهو...

أخد سليم يمص زبي و أمه نزلت تلحس البيوض...و بعدين غيرو سليم يلحس بيوضي و لولا تمص زبي بحرفنه بعدها كل واحد فيهم جاي على جنب و مص زبي من الوسط و طالعين نازلين بلسانهم...

قربت أجيب و أهاتي ابتدت تطلع قمت واقف فوق السرير بسرعه و هما نزلوا على ركبهم قدامي و أخذت احلب زبي لحد ما نطرت كميه رهيبه على وششهم... و نزلت تاني نمت على ظهري و أبصلهم... لقيتهم بيلحسوا اللبن من وشوش بعض لحد ما خلصوا...

لولا: صباح الخير يا حبيبي...

سليم : صباح الخير يا جوزي يا حبيبي...

انا : صباح الخير...

لولا : ايه رايك في المفاجأه دي...

انا : جامده جدا بس فهموني بقا...

لولا : انا كنت عارفه ان ابني بيتناك فوق و انهم بيهددوه عشان كدا ما كنتش عارفه اعمل ايه فقررت اني اواجه و انيكه بالخيار عشان يبطل يطلع فوق و طبعا انت عارف اني ست زي كل الستات كنت بأسخن و انيك نفسي بالخيار كمان بس عمره ما حد لمسني حتى سليم ابني... بس انت شي تاني... انا حبيتك من زمان لما كنت بتدافع عن ابني و حبيتك اكتر امبارح لما قلت انك حتخلص موضوعه مع الجيران...

سليم : اه يا حبيبي و انا كمان بحبك اوي كمان...

انا : بصراحة مش عارف اقول ايه بس الي اقدر اقوله اني اوعدكم احافظ على السر دا بينا و اني أحميكم...

لولا : و بخصوص الحاجات الي انت قلت هتحتاجها اطلبها مني احنا عندنا فلوس كتير...

انا : تمام اقوم انا اخد دش الاول و سيبوني أخطط...

سليم بشرمطه : طيب حدخل معاك أساعدك هههههه...

لولا : لا يا لبوة انتي تدخلي تغسلي وشك و تلبسي هدومك و تنزلي لخالد في الكافي تقوليله يطلع نتحاسب و نشوف ارباح الشهر دا...

انا : هي الكافي الي تحت البيت دا بتاعكم؟؟

سليم : اه بتاعنا...

انا : طيب حدخل انا استحمى و البس...

استحميت و طلعت بالفوطه حوالين جسمي و رحت لاوضه سليم قعدت افكر البس ايه اصل ما جبتش هدوم غير الي كنت لابسهم ببص جمبي لقيت هدوم فوق السرير واضح انهم لسا جداد و في اكياس كتير تاني جنب السرير... رحت فتحتهم لقيت كلهم هدوم على مقاسي...

لبست منهم و سمعت صوت لولا عالي شويه...

لولا : جرى ايه يا خالد انا قلتلك انسى الموضوع دا و ما تتكلمش فيه تاني...

خالد ماسك الكافي و بياخد نص الارباح و هو ابو سمر و فادي راجل اقرع قصير و بكرش عمره 48 متجوز ست تخينه جدا اسمها عايده... طمعان في الهام و ورثها هي و ابنها و بيزن عليها عشان يتجوزها...

خالد : بصي بقا يا الهام انا كلمتك كذا مره بخصوص الجواز و ابنك حيكون زي ولادي بالضبط بس انتي مصممه ترفضي طلبي...

حاولت الهام تتكلم بس قاطعها خالد...

خالد : قبل ما تقولي اي حاجه بصي للفيديو دا...

أخذت الهام التليفون : يا لهوي يا لهوي...

خالد : شفتي اهو ابنك بقا خول عشان قلتلك ان ابنك محتاج اب ياقف معاه و يحميه و يربيه بس انتي مقفله دماغك... تصوري بقا لو الناس شافوا الفيديو دا حيقولوا ايه او بعباره اوضح حيعملوا ايه...

الهام : لا ابوس ايدك بلاش...

خالد : استني اكمل... اول حاجه حتكون فضيحه بجلاجل و ثاني حاجه ابنك حيبقى مبوله لكل زب في المنطقه اما انتي بقا... اكيد الي وصل لابنك حيوصلك... و حتتفشخي...

الهام : اخرس يا حيوان...

خالد : حيوان؟؟ هههههه حاضر

سحب ايد سليم الي قاعد معاهم و عيونه في الارض و قعده فحجره ...

خالد : تعالا يا حبيبي اقعد عند بابا الجديد...

و مسك سليم من فخاذه و اخد يحركه فوق زبه...

انا : السلام عليكم...

قام سليم و راح قعد جنب امه...

خالد بصلي و بص لالهام : عليكم السلام

الهام : عليكم السلام...

انا : ايه يا عمتي انتي ما قلتيش ان جايلك ضيوف ...

الهام : تعالا اقعد يا حبيبي... دا استاذ خالد جارنا و هو الي ماسك الكافي ... ( بصت لخالد) اعرفك بأحمد ابن اخويا... جاي يزورني...

خالد : اهلا اهلا يا ابني... انا كنت براجع مع مدام الهام حسابات الشهر دا... و( بص لالهام ) خدي دول ال10 الاف جنيه الي قلتلك عليهم بتوع الشهر دا...

خدت انا الاوراق و بصيت عليهم و الحاجه الكويسه اني كنت ممتاز في الحساب الذهني... و بنظرات خفيفه عرفت انه حرامي و ان في غلط كتير في الحسابات ... و بعدها سلمت الاوراق لالهام...

انا : عمتي ممكن انزل مع استاذ خالد للكافي شويه... اصل معتاد اشرب اكسبريسو لما اصحى قبل الفطار ...

الهام : اه يا حبيبي اتفضل ...

نزلت مع خالد للكافي و الاكسبريسو وصلت...

انا : الا قولي يا استاذ خالد...

خالد : اتفضل يا بني...

انا : انت عاوز تتجوز عمتي ليه؟؟؟

خالد : هاه؟؟

انا : بص يا خالد انا سمعت كل حاجه و فاهم كل حاجه بس بسالك عاوزها ليه عشان اعرف اقرر اساعدك و الا لا؟؟

خالد: بصراحه في الاول عشان المرحوم كان صاحبي كنت بساعدها و كدا بس بعدها بقيت بحبها جدا اكيد انت شاب و فاهم معنى الحب...

انا : طيب انا اقدر اساعدك بس بشرط...

خالد : ايه هو...

انا : اول حاجه تسيب قصة التهديد دي نهائي... و تعطيني 100 الف جنيه...

خالد : نعم؟؟ 100 الف؟؟ حاجبهم منين...

انا : بص بقا الحسابات عندك كلها غلط و كافي زي دا يجيب 10 الاف جنيه في الشهر عمرها ما حصلت يعني واضح انك نايم على مبلغ كويس السنين الي عدت دي كلها... و ثانيا انت حتتجوزها و حيبقى ايجار الشقق و الكافي كله عندك... يعني انا ما طلبتش كتير...

خالد : طيب و ايه الي يخليني اوافق تساعدني طالما الفيديو بتاع سليم عندي ؟؟

انا : دا سهل جدا اولا اعرفك انه اول ما ارفع التليفون و اكلم ابويا في البلد خلال 24 ساعه حتلاقي البوليس هنا يحقق في قضيه قتل...

خالد : انت بتهددني و عاوز تقتلني يعني هههههه العب غيرها...

انا : بص بقا عندنا في البلد الشرف اهم حاجه و انت عارف الصعايده و اول ما اكلم ابويا و اقله ان اخته و ابنها بقوا شراميط و ان انت الي اغتصبتهم و خليتهم كدا حيتصل بالرجاله في الجبل و اقل من 24 ساعه حتلاقيهم عندكم و يقتلوكم انت و عيالك و مراتك و عمتي و ابنها... و بعد كدا بقا ابويا حيورث كل حاجه و يبقى انا اتمتع بقا بالورث دا هههههه...

خالد : انت شيطان مستحيل تكون بني ادم... طيب لو وافقت حتعمل ايه...

انا : اول حاجه تعملها تكتبلي شيك ب 100 الف جنيه دلوقتي... و شيك تاني بنفس الرقم استلمه لما تتجوز...

خالد : كدا يبقى 200 الف...

انا: مش خساره فيا و الا ايه؟؟ هههههه

خالد : طيب موافق بس مش حديك شيك... حسلمك الفلوس في ايدك الليله...

انا : طيب اكتبلي رقمك في ورقه و انا حتصل بيك بليل لان الموبايل نسيته فوق...

خالد اخد ورقه و كتب الرقم و اداهولي ... عاوز حاجه تاني...

انا : اه عاوز اخد عمتي و ابنها للمصيف و اخد معاها مراتك و عيالك عشان يخدو على بعض و بالمره اطمن ان مراتك ما تعملش مشاكل مع عمتي بعد الجواز...

خالد : بس يعني...

انا : ما بسش يا خالد سبني اتكتك و ما تقلقش و في حاجه كمان...

خالد : ايه كمان...

انا : عاوزك تجهزلي 20 الف جنيه مصاريف للمصيف...

خالد : نعم 20 الف تاني؟؟

انا : طبعا ماهو مراتك و عيالك حيروحوا المصيف ببلاش و كمان مصاريف الاكل و الشرب...

خالد : حاضر... حاجه تاني...

انا : لا كدا تمام يا جوز عمتي هههههه اطلع انا بقا سلام...

خالد : سلام...

سبته و طلعت لشقه الهام لقيتها قاعده لوحدها تعيط...
خدتها فحضني و بستها من راسها...

انا : اهدي يا لولا بقا...

الهام تعيط : اهدا ايه ما هو انت مش عارف ايه الي حيحصل...

بست عيونها : و انا ما يرضينيش العيون الحلوه دي تعيط... انا عارف كل حاجه و تقريبا اتصرفت ما تقلقيش انتي بس وريني الضحكه الحلوة بقا...

رفعت راسها من حضني و بصتلي... : اتصرفت؟؟ اتصرفت في ايه و ازاي؟؟

انا : لا مش حقولك لحد ما اشوف ضحكتك و تديني بوسه من الشفايف دول...

الهام : والنبي يا ميدو مش قادره اضحك انا في مصيبه...

قلت ما بدهاش بقا و بقيت ازغزغها و اضحكها و ما سبتهاش الا و هي بتضحك

الهام : ههههه طيب طيب خلاص انا بضحك اهو هههههه

انا : لسا ناقص البوسه...

الهام : اهو امممممممه

انا : طيب انا سمعت كل حاجه و تكلمت مع خالد و قدرت اقنعه يبطل يهدد حاليا...

الهام : ازاي؟؟

انا : بصي انتي سيبيني اخطط و روحي جهزي الشنط للمصيف و لما نرجع بعد اسبوع حكون خلصت موضوع خالد و لو عاوزه ادخله السجن كمان...

الهام : طيب فهمني حتعمل ايه؟؟

انا : ما فيش وقت دلوقتي اعملي الي قلتلك عليه ...

الهام ادتني بوسه تاني: حاضر يا حبيبي...

انا : عاوزك تطلعي لشقه خالد و تطلبي من مراته تروح معاكي المصيف هي و عيالها عشان الونس و كدا و ان كل المصاريف عليكي و انك حتقنعي خالد...

الهام : حاضر...

انا : سليم فين؟؟ طلعلهم فوق تاني؟؟

الهام بحزن : طبعا فوق... تلاقي طيزه بتاكله...

انا خدتها فحضني تاني : ما تقلقيش حضبط كل حاجه المهم انك تكوني مبسوطه...

الهام : انا بحبك اوي يا احمد ...

انا : و انا كمان يا بطتي... يلا اسيبك انا دلوقتي عشان ابدأ انفذ الي في دماغي...

سبتها و طلعت للسطوح بشويش و بصيت من خرم الباب لقيتهم كلهم ملط و بينيكوا بعض... طلعت زبي و ابدأت احلبه عشان يوقف اكتر لحد ما بقا حديد فتحت الباب و دخلت و بقيت بحلب زبي... الكل اتنفض من مكانه و اترعبوا الا سليم قرب مني و مسك زبي و ابتدا يمصه و هو ساكت... الوحيده الي تكلمت كانت سمر عمرها 18 سنه

سمر : انت مين و ازاي دخلت هنا؟؟

انا بابتسامه : انا احمد و سليم دا ابن عمتي و جاي انيكه هنا لان مامته تحت في الشقه و مش عارفين ناخد راحتنا حد عنده اعتراض...

ساره و هي بتبص لزبي الي واضح انه عجبهم : اه اهلا بيك يا احمد... و يا ترى انت زي سليم و الا؟؟ (غمزتني)

انا : لا و الا... و غمزتها...

سمر : لا بقا بص يا احمد احنا عندنا قوانين هنا لو عاوز تنضم...

انا : قوانينك حطيهم في طيزك يا شرموطه...

سمر بغضب : انت بتشتمني انا؟؟ طيب مش حتلمس حد فينا بقا و ورينا عرض اكتافك...

انا : اه بشتمك انتي على اساس شتمت الحاجه خضرة... ثانيا عرض اكتافي حيبقى نفس عرض خرم طيزك لو نكتك بس انا مش عاوزك...

سمر : نعم مش عاوزني... انت فاكر نفسك مين...

انا : هههههه ايوه مش عاوزك اصل جسمك مش عاجبني خاصه اني عنتيل منطقتي و شفت اجسام اجمد منك 100 مره... يلا يا سوسو فلقس....

كل دا و سليم كان بيمص زبي و اول ما سمعني فلقس و اداني طيزه الي كانت جاهزه... ابتديت ادخل زبي فيه شويه شويه و صوته ابتدا يعلا و يتوجع...

سليم : اه بالراحه يا ميدو زبك كبير اوي خلي نصه بس يا حبيبي ااااه...

انا : طيب يا روحي اهو نصه بس...

بدات انيك سليم من غير ما ادخله كله و هو يتوجع و يصوت متل النسوان و الكل باصص و ساكت... ساره كانت بتلعب في كسها و بعدها قربت مني و لصقت فيا و ايديها تحركهم واحده على صدري و التانيه على اكتافي...

ساره توشوشني : هو دا الزب الخارق الي نفسي فيه ... ممكن اجربوا بعد سوسو؟؟

انا : لا صاحبتك مش عاوزاني اشارك...

ساره : سيبك منها و خليك معايا... الدور عليا بعد سليم...

انا : طيب اخلص الشرموطه دي و انتي بعده....

قمت رافع سليم بايديا و دخلت زبي تاني و فضلت انيكه و انا واقف...

الكل كانوا مش مصدقين الي بيحصل... صوت سليم كان عالي جدا مستمتع بدرجه رهيبه لدرجة انه جاب مرتين من غير ما يلمس زبه الصغير... تؤوهات و طلبات منه اني اوقف و انزله بس كنت هايج و مش سامعه لحد ما ساره نزلت ترضع بيوضي سخنت اكتر و اكتر و قمت منزل سليم فوق زبي اكتر و دخلت ربع كمان و نزلت فطيزه و من كتر كميه اللبن الي نزلته نزل منه كتير على وش ساره الي فضلت تلحسه و تبلعهم...

نزلت سليم الي اترمى على الارض من الاجهاد الي حصله... و ساره شافت زبي الي لسا واقف زي الاسد خدته فبقها تنظفه من اللبن ... شويه و لقيت فادي و ايهاب جايين جنبها و بيلحسوا بيضاني و يبدلوا مع ساره في المص ... ايديا كانت بتقفش بزاز ساره جامد ... كانت مستمتعه رغم الوجع الي حساه... طلبت من فادي يجهز طيزها راح نازل تحتها يلحس خرم طيزها و يدخل صباع ثم اثنين لحد ما وصل ل3 قومتها ... و رحت للسرير و سحبتها معايا ... نمت على ظهري و خليتها تطلع فوقي و تنزل بطيزها و بعد محاولات و وجع قدرت تاخد تلات ارباع زبي و فضلت كدا من غير حركه لحد ما تعتاد عليه كانت نايمه على صدري و تلحس حلماتي و فادي نزل يلحس بيضاني و ايهاب دخل زبره فيه من ورا قمت شخط ...

انا : قوم يا خول من وراه و وسعلي طيزه بصوابعك لسيدك... انا بس الي انيك هنا انتم هنا شراميط تتناكه بس... فااااهم؟؟؟

ايهاب : حاضر حاضر اهو...

بدأ ايهاب يبعبص فادي الي بيرضع و يلحس بيضاني الكبار و يحاول يدخلهم في بقه بس ما قدرش ... و ساره ابتدت تتحرك شويه شويه لحد ما بقت تتنطط و انا ماسكها من وسطها و اساعدها... و ارفع وسطي عشان يدخل اكتر و هي كانت مستمتعه رغم الالم و الوجع الي حساه... فضلنا كدا شويه و قلت لازم افشخها قمت و نيمتها على ظهرها و رجعت رجليها لورا لحد ما لمسو بزازها الصغيره و حشرت زبي فطيزها و ابتديت اشتغل نيك فيها بعزم و همه... هيا اتوجعت جامد و ابتدت تصوت خفت الجيران يسمعوها و نتفضح امرت ايهاب يقعد بطيزه على بقها تلحسه عشان تسكت و فادي يفلقس فوقها بحيث انه يدي طيزه لايهاب يكمل بعبصه و وشه على كسها يلحسه... فضلت انيك شويه و اطلعه احشره في بقه فادي و ارجع لطيز ساره... حسيت حاجه لازقه فيا من ورا و تحسس على اكتافي...بصيت ورايا لقيت سمر مغمضه عينيها من الشهوة و تحك بزازها فظهري...

انا : بتعملي ايه؟؟

سمر بصوت واطي و لسا مغمضه : عاوزاك...

انا : و انا مش عاوزك...

سمر انصدمت : ارجوك...

انا : قلتلك مش عاوزك ... ارجعي مكانك...

سمر رجعت مكانها في الارض و من كتر الشهوة الي هي فيها رجعت تلعب في كسها...

رجعت افشخ ساره الي خلاص ما بقاش فيها حيل خالص و نطرت نص لبني فطيزها و النص التاني فبق فادي...

قمت بصيت لسمر لقيت بركه ميه تحتها و عيونها مغمضه و مرميه على الارض و بصيت لساره لقيتها نايمه زيها...

سليم : برافو يا وحش انت فشختنا... صحيح استمتعت بس افتريت عليا جامد النهارده ...

انا : البس هدومك و يلا ننزل...

فادي : و احنا يا احمد مش حتنيكنا و تكيفنا احنا كمان...

ايهاب : صحيح يا ميدو انا عاوز اتناك منك...

انا : لا مش وقته دلوقتي... لازم تصحوا الشراميط دول و تاخدو بالكم منهم ... و بالليل تكلمه اهاليكم و تقوللهم انكم حتناموا عند سليم و تجولنا...

في الوقت الي كنت بكلمهم فيه كان سليم طلع و اخد الموبايل الي كان مثبته في الشباك يصور الي يحصل فوق السرير و جنبه بشويه... نزلنا انا و سليم بس و احنا نازلين الدور السابع كان فيه شقتين واحده منهم كانت في بنت واقفه عمري بحياتي ما شفت جمال زيها بيضا زي الشمع و عيون في زرقه البحر لابسه **** زادها نور على نور و جمال على جمال كانت في نفس عمري تقريبا جسمها حلو جدا عود فرنساوي على بزاز متوسطه مقدرتش اشوف طيزها و احدد حجمها بسبب لبسها الواسع... بس الي لفت نظري اكتر بصتها كانت كلها غضب...

انا فضلت ساكت بس سليم كان يعرفها و سلم عليها... بس هي ما ردتش عليه...

بصتلي بغضب و قالت : انتو زباله و أوساخ...

دخلت و قفلت الباب جامد...

انا فضلت مبلم سليم كان يكلمني و انا مش سامعه كنت بأبص فمكانها الي كانت واقفه فيه ...

سليم مسكني : مالك يا ميدو؟؟

انا : يلا ننزل...

نزلنا للشقه و كانت الهام و سليم يكلموني و انا مش معاهم ...

الهام : هو ماله؟؟ حصل حاجه فوق؟؟

سليم بلبونه : حصلت حاجات... ميدو كان زي الوحش فشخني قدامهم و فشخ طيز ساره ...

الهام : انت بتفكر بطيزك بس؟؟ بقلك احمد ماله من وقت ما رجعتوا دخل خد دش و رفض ياكل و دخل الاوضه ينام و قافل على نفسه...

سليم : امممم مش عارف هو كان كويس بس ممكن اخد بخاترو من كلام نور...

الهام : نور؟؟ نور مين؟؟

سليم : الست الي أجرت الشقه الي في الدور السابع مع حفيدتها مش انتي الي عرفتيني عليهم...

الهام : لا لا... مش حصدق... اوعى تقول ان نور كانت معاكم فوق؟؟؟

سليم : كانت معانا ايه؟؟ هي كانت واقفه على باب شقتهم و اول ما شفتنا شتمتنا و قفلت الباب...

الهام : يا مصيبتي يعني نور شافتكم و اتفضحتوا... **** يفضحك يا غبي...

سليم : اوف ماجاش في بالي ... طيب نعمل ايه دلوقتي...

الهام : مش عارفه... مش عارفه... سبني دلوقتي افكر...

كنت قاعد في الاوضه و بأفتكر الموقفين الي حصلولي مع نور...

الموقف الاول : كنت معدي من الشارع من 4 ايام و سمعت بنت تصوت و واحد بيجري ناحيتي و ماسك في ايده موبايل و البنت تصوت و تقول حرامي... بصيت حواليا لقيت الكل بيبص و ساكت و لا واحد فيهم اتحرك... و الحرامي لسا بيجري نحيتي قمت عملت حالي مش موجود اصلا و باصص للارض و اول ما عدا بجنبي قمت اديته بدراعي فصدره وقع على الارض مغمى عليه مسكت التليفون الي وقع منه و اول ما وقفت لقيت البنت بتشكرني جامد و اخذت الموبايل من ايدي و سابتني و مشيت ... كل كلامها و كل الناس الي حوالينا ما كنتش سامعه كنت غرقان في بحر عيونها...

الموقف الثاني : بعد ما خلصت مع خالد في الكافي طلعت من هناك عشان اطلع للشقه... بس سمعت صوت بنت بتقول سيب ايدي يا متخلف يا زباله... الصوت دا انا سمعته قبل كدا ... لا دا اتحفر في دماغي اصلا... عرفت انها نور من قبل ما التفت... بصيت ورايا لقيت واحد معايا في المدرسه ماسك ايدها و بيعاكسها و هي بتعافر معاه عشان يسيب ايدها... رحت من وراه و اديته على قفاه...

انا : شيل ايدك لكسرهالك...

هو : أحمد... انا اسف يا احمد ما كنتش عارف انها تبعك...
(بصلها) انا اسف و حقك عليا...

سبنا و راح و هي بصتلي و ابتسمت : انا مش عارف اشكرك ازاي... دي تاني مره تنقذني...

انا سرحان في جمالها و ساكت...

نور مدت ايدها : انا اسمي نور و انت؟؟

انا مديت ايدي : أحمد...

اول ما مسكت ايدها كهربا ضربت جسمي...

نور حست بدا و اتكسفت و وشها احمر شويه : تشرفنا يا احمد ... انا لازم امشي دلوقتي و متشكره جدا...

انا : هاه اه و انا كمان اتشرفت بيكي...

سبتني و طلعت للعماره بتاعت سليم قلت اكيد ساكنه هناك و طلعت وراها وحده وحده اشوف ساكنه فين...

صحيت من سرحاني على خبط على الباب فتحت لقيت الهام و سليم واقفين سبتهم و رحت مددت على السرير...

الهام دخلت و قعدت جنبي : نقول اعجاب و الا حب يا ميدو؟؟

انا : مش عارف؟؟

الهام : و ممكن الاثنين كمان...

انا : ايوه بس...

الهام : بس ايه؟؟ عشان شافتكم ؟؟ كدا لازم تكسر عينها يا ميدو...

نطيت و مسكتها من رقبتها : لا يا الهام الا نور فاهمه؟؟ الا نور...

الهام : اااه حاضر... حاضر... حموت سيب رقبتي...

سبتها و رجعت مددت... و هي جات جنبي و مددت و حطت راسها على صدري...

الهام : كنت باستفزك عشان اعرف هي بالنسبالك ايه... بس دلوقتي اتأكدت انك بتحبها... و عشان كدا انا حساعدك و حفهمها انك كنت بتساعدنا ... قوم انت دلوقتي افتح موبايلك و شوف حتعمل ايه مع خالد و سيب نور دي بقا عليا...

انا : موبايلي؟؟ انا ما عنديش موبايل...

الهام : موبايلك اهو اشتريته الصبح مع الهدوم ...

انا : ليه بس كدا انا كنت حشتري واحد...

الهام : ايه يا ميدو هو انا مش زي والدتك حبيبتك و الا ايه و كمان انت من النهارده ابني زي سليم و دا واجبي...

خدتها فحضني و بستها : **** يخليكي ليا...

سليم : و انا ما ليش في الاحضان و الا ايه؟؟ هههههه

الهام : انت اتوكس يا وكست عمري ... بص بقا يا سليم حالك مبقاش يعجب و انا قررت بعد ما نرجع من المصيف و ننتهي من الكابوس دا حخدك تعمل عمليه و بعدها حبعتك لطبيب نفسي...

سليم : ليه بس يا ماما... انا كدا مرتاح...

انا : سليم... انت لسا مش فاهم الي بيحصلكم... ركز يا سليم عشان تفهم...

سليم : حاضر انا مركز...

انا : عارف لو خالد نزل الفيديو في المنطقه انت و أمك حتبقوا شراميط و باب بيتكم مفتوح للي عاوز ينيك و كمان السكان حتتفتح عيونهم عليكم و مش حيدوكم فلوس الايجار الكافي حتبقى سمعتها وحشه و مش حتدخلكم فلوس يعني حتبقوا على الحديده... و بعدها بوليس الاداب حيطب عليكم و يخدوكم للسجن انت و امك... عاوز يحصل كدا؟؟

سليم : لا لا مش عاوز يحصل كدا طبعا...

انا : و عارف لو خالد ما نزلش الفيديو عاوز ايه بالمقابل؟؟

سليم : اه يتجوز ماما...

انا : عارف لو اتجوزها حيحصل ايه؟؟

سليم : لا مش عارف...

انا : خالد حيكوش على كل حاجه فلوس الايجار و فلوس الكافي و حيتحكم فيكم و يذلكم و ممكن كمان يشغلك انت و أمك بفلوس... ترضاها مامتك تتذل لكلاب السكك؟؟

سليم : لا طبعا كله الا ماما...

انا : يعني لازم تسمع الكلام يا سليم و تروح للدكتور يرجعك طبيعي و بعدها تروح لطبيب نفسي... عشان تقدر ترجع راجل و تحمي الهام... و انا حكون في ظهرك في كل حاجه...

سليم : حاضر يا ميدو حعمل كل الي قلتولي عليه و ححمي ماما...

انا : تمام دلوقتي بقا حتصل بخالد يجيبلي الفلوس...
اتصلت بخالد و اتفقت معاه... و طلعتله لشقته فتح الباب و اداني شنطه فيها الفلوس و نزلت...

الهام : ايه كل الفلوس دي...

انا : دي فلوسكم الي سرقها خالد منكم السنين دي كلها و لسا معاه في البيت كتير...

الهام : في البيت؟؟ عرفت ازاي انه مش شايلهم في البنك؟؟ ليه البيت بالذات...

انا : لاني طلبت منه يديني شيك بالمبلغ بس هو رفض و دا أكدلي انه الفلوس مش في البنك و لما اتصلت بيه كان في الكافي و طلع لشقته جابلي الفلوس... يعني كل الفلوس الي عنده في البيت... و حاخدهم كلهم...

سليم : ازاي بقا؟؟ حتنزل بالليل تسرقهم؟؟

انا : ليه شايفني حرامي قدامك؟؟

الهام : طيب حتعملها ازاي؟؟

انا : لما نرجع من المصيف حتعرفي...

شويه و جرس الباب ضرب راح سليم يفتح...

سليم : اتفضلي يا طنط اتفضلي يا سمر ادخل يا فادي ... ماما جوا...

الهام : اهلا اهلا يا ام سمر ... ازيك

ام سمر : اهلا يا لولا جيت افرحك... خالد وافق نروح المصيف معاكم...

الهام : حلو اوي اوي كدا نتفسح و نغير جو... ازيك يا سمر... كبرتي و احلويتي يا بت...

سمر : متشكره يا طنط عيونك الحلوة...

الهام : طنط ايه بقا انتي تناديني لولا زي مامتك....

سمر : من عينيا يا لولا...

الهام : ازيك يا فادي...

فادي : بخير يا طنط شكرا...

الهام : طنط تاني؟؟ كدا ازعل... تعالا يا ميدو سلم على عايده ام سمر و فادي مرات عمك خالد....

انا : اهلا يا دودي ازيك...

عايده : هههههه دودي حلوه منك يا ميدو ازيك انت...

انا : بخير طول ما انتم بخير...

عايده : هههه باين عليك شقي...

انا : انا؟؟ خالص...

عايده : اه ما هو باين... تلاقيك مجنن البنات وراك في الجامعه...

الهام : جامعه ايه ياختي دا لسا صغير؟؟

عايده : صغير ايه؟؟ دا ما شاء **** طول بعرض...

الهام : و النعمه صغير من دور سليم... تصدقي انه اصغر من فادي بسنتين؟(فادي 20 سنه و سمر 22 )

عايده : و النبي مش مصدقه **** يحميك من العين...

انا : شكرا يا دودي.... فادي تجي تلعب معانا بليستيشن ؟

فادي : اه طبعا جاي...

سمر : خودوني معاكم...

عايده : اترزعي يا بت هو انتي لسا صغيره ...

الهام : سيبيها ياختي معاهم و تعالي معايا للمطبخ نجهز كوبيتين شاي انتي مش غريبه...

دخلنا الاوضه و سليم و خالد بدأوا لعب و انا رحت مددت على السرير... و سمر جات قعدت جنبي و لزقت طيزها الكبيره في فخدي اليمين...

سمر : مش حترضى عني بقا و تريحني...

انا بثقل : لا...

سمر : ليه بس عشان الكلمتين بتاعت الصبح... يا سيدي انا اسفه...( مدت ايدها) و لو عاوز ابوس زبك كمان...

مسكت ايدها : ما هو دا الي انتي عاوزاه..

سمر : اه هو دا الي انا عاوزاه

انا : و انا مش عاوزك...

سمر : طيب سبني المسه بس... ما تكسرش بخاطري...

انا : مين قلك انك عندك خاتر عندي... انتي اصلا ما تنفعيش تكوني خدامه لزبي...

سمر : يا سيدي اامر انت بس و انا حكون كلبتك و خدامة زبك كمان...

بصيت على سليم و فادي لقتهم باصين علينا...

انا : بصوا هناك و كملوا لعب مش عاوز حد فيكم يبصلنا...

فادي و سليم : حاضر...

سمر : قلت ايه يا سيدي...

انا : لو عملتي الي حقولك عليه حوافق...

سمر : طيب أأمرني يا سيدي و مدت ايدها تلعبلي بزبي فوق البنطلون...

انا : لو جاوبتيني صح و عملتي الي أقلك عليه حوافق ...

سمر : أأمر كلبتك....

انا : عاوزك تقلعي ملط و تروحي تجيبيلي ميه من المطبخ...

سمر : ازاي دي ماما و طنط الهام في الصالون حيشوفوني...

انا : اهو من اولها ابتدينا بازاي... (ضربتها كف) عاوز حاضر يا سيدي و بس...

سمر تقلع هدومها : حاضر يا سيدي...

قلعت ملط و فتحت الباب شويه تبص عليهم جيت وراها و فقعتها بعبوص في طيزها نطت من الرعب و فتحت الباب و راحت جري للمطبخ جابت الميه و رجعت و بصت لقت الهام تبص عليها و تضحك...

قفلت الباب و ادتني الميه : طنط الهام شافتني يا فضحتي يا فضحتي ابويا حيقتلني...

انا بعد ما شربت ميه و نمت فوق السرير : ما تقلقيش مش حتفضحك و لا تتكلم... تعالي مصي زبي...

سمر نسيت الهام بسرعه و نزلت تمص ميلت شويه و حشرت صباعي فطيزها... و بقيت ابعبصها و هي تتأوه...

بعدت دماغها : روحي المطبخ تاني و جيبي خياره قصيره...

سمر : حاضر....

راحت بسرعه جابت خياره دخلتها فطيزها للاخر... و رجعت تمص لحد ما جبت فبقها.... شربت اللبن كله و نظفت زبي بلسانها...

انا : سيبي الخياره فطيزك و البسي هدومك...

سمر تلبس : حاضر...

انا : عاوز اعرف بقا الفيديو بتاع سليم عند مين بالضبط و ازاي وصل لابوكي...

سمر : دي كانت غلطه... انا كنت بحب سليم زي اخويا و مش عاوزه أأذيه لانه طيب و غلبان... بس ساره اصرت اني اصوره عشان نفضل كسرين عينه... وافقت و صورته عشان ما تصوروش هيا و يبقى الفيديو عندها ...

انا : طيب ازاي وصل لخالد...

سمر : حصل موقف كدا كلت فيه علقه و بابا خد مني الموبايل بتاعي...

انا : موقف ايه...

سمر : كنت بحب واحد معايا في الجامعه و كان يكلمني بالليل نعمل سكس فيديو و مره كنت عريانه و بكلمه و انا عريانه و فاتحه الكاميره و بألعب في كسي... بابا كان نايم و قام يروح الحمام سمع صوتي قام فتح الباب عليا و شاف كل حاجه... اداني علقه و اخد مني التليفون ... و بعدها اكتشف فيديو فيه سليم بيتناك من فادي و ايهاب...

انا : طيب و الفيديو دا عند مين بالضبط...

سمر : بابا بعت الفيديو لموبايله و مسحه من موبايلي... يعني عند بابا بس...

انا : طيب انتي عارفه انه بكره بالليل رايحين المصيف...

سمر : ايوه عارفه و فرحانه اني حبقى معاك و اشبع بالوحش دا...

انا : لا مش حتشبعي بيه الا لما تنفذي الي حطلبه منك...

سمر : اامرني يا سيدي و انا تحت امرك...

انا : لما ابوكي ينام الليله عاوزك تجيبيلي تيلفونه... و عاوزك تخلي الخياره فطيزك لحد ما ترجعيلي الليله... لو عملتي الي طلبته منك حعمل معاكي اجمد واحد و حهري طيزك...

سمر : حاضر يا سيدي... بس الخياره حتوجعني ازاي حسبها كدا لحد الليل...

انا : سمر... انسي كلمه بس و عاوزك من هنا و رايح تقولي حاضر يا سيدي و بس... (ضربتها قلم) فاهمه يا كسمك...

سمر : حاضر يا سيدي...

انا : يلا روحي اقعدي جنب أمك كدا...

طلعت سمر موجوعه من الخياره الي فطيزها... و قعدت جنب امها الي لحظت انها مش على بعضها...

الهام كانت بتبص لسمر و تضحك و فهمت اني عملتلها حاجه .... سمر مكسوفه من الهام لانها شافتها عريانه مرتين...

خلصوا سهر و عايده خدت ولادها و روحه ...

قعدنا انا و الهام و سليم نتعشى...

سليم : شفتي يا ماما ميدو عمل في سمر ايه؟؟؟ هههههه

الهام : و **** بطني وجعني من الضحك لما شفتها طالعه عريانه من الاوضه و رايحه المطبخ... هههههه

سليم : و الا لما حشرلها الخياره فطيزها و خلاها تقعد معاكم بيها...

الهام : هههههه و انا اقول البنت مش على بعضها ليه... حلو جدا دلوقتي قدرت يا ميدو تتحكم في اقوى وحده فيهم...

سليم : لا مش هي الاقوى ساره هي الي تتحكم في سمر و اقوى منها بس مش مهم حخليهم خدامين عندك هما و اهاليهم...

الهام بستني فبقي : و **** مش عارفه اشكرك ازاي يا ميدو ... روحي كلها ملكك...

انا حضنتها و بست دماغها : انتي الي حضنتيني فبيتك و لولاكي كنت حكون في الشارع دلوقتي... سيبك دلوقتي من القصه دي و خشي نامي عشان حجيب الجماعه افشخهم و مش عاوزك تظهري في البيت خشي اوضتك و اقفلي على نفسك... لاني حقلهم اننا حطينالك منوم عشان يسهروا هنا...

الهام : اوامرك يا باشا...

خلصنا العشا و الهام دخلت اوضتها... شويه و نزل فادي و ايهاب فشختهم نيك و سبتهم مرميين في الاوضه و معاهم سليم كمان و ريحت الاوضه كلها لبن... خدت دش و دخلت الاوضه و فتحت موبايل فادي خدت نمرت سمر و اتصلت بيها و خليتها تجبلي موبايل ابوها... مسحت الفيديو بتاع سليم...

مسكت سمر فقعتها واحد ابن متناكه لدرجه اغمى عليها من كتر ما جابت شهوتها خاصه انها كانت حاشره الخياره فطيزها لمدة طويله... قبل ما اجبهم رحت جنب فادي المرمي على الارض و فتحت الكاميرا من موبايل ابوه و ابتديت اصور ابنه بيتناك مني فتح هو عينيه ...

فادي : انت ايه ما تتهدش انا اتفشخت خلاص ارجوك طيزي ورمة...

انا : اسكت يا كسمك حنيكك انت و امك و ابوك و اختك... حنيكم كلكم... ايه رأيك انيكك و ابوك بيتفرج علينا...

فادي هايج من الكلام: اه نيك بابا الخول الي بتنيكه ماما بخياره...

انا : اه حنيكه و حنيك أمك كمان قدام ابوك...

فادي : اه نيكها و نيكني معاها... دي كسها واسع اوي و لازمه زب حديد زي زبك....

انا هجت من كلامه و قربت من وشه و نطرت لبني عليه و فضلت اخد اللبن بزبي و ادخله فبقه يمصه و يبلعه و اعيد تاني لحد ما خلص كل اللبن ... قفلت الفيديو و صحيت سمر رجعتلها الموبايل و خليتها تروح ....

مددت على السرير و غمضت عيوني افكر و سرحت لحد الصبح ...

الجزء الثالث :

شكرا لاصحابي و احبابي و كل الي دعمني اكتب بالنسبه للتأخير شباب انا اسف اتأخرت عليك يوم كامل ... بس حبيت أقلكم ان الويكند عندنا في تونس سبت و أحد و كانت الحراره 45 درجه و النهارده كمان نفس الدرجه عشان كدا امبارح طول اليوم في البحر مع سهره حلوه بالليل ... بس حعوضكم بجزء فاجر و طويل ...

يلا نبدأ

مددت على السرير و غمضت عيوني افكر و سرحت في الي انا فيه لحد الصبح ...

بصيت حواليا في الاوضه لقيت 3 شباب نايمين على الارض و كلهم عراة...

في الوقت دا خدت بالي اني انا كمان نايم عريان ....

ايه الريحه النتنه دي؟؟

الاوضه رحتها كلها لبن ...

شويه و قمت من السرير و صحيتهم عشان يرجعوا بيوتهم و فطرت انا و الهام و سليم بعد ما حكيتلهم الي حصل بعد ما ناموا... نزلت شربت اكسبريسو في الكافي و قابلت خالد الي رحب بيا جامد اتكلمنا شويه فخطتي و اقنعته اني كلمت ابويا الي اصلا كان عاوز يجوز الهام غصب لو لزم الامر و هو طلع غبي و اقتنع... و انا طالع قابلت نور نازله في السلم... حاولت اكلمها بس رفضت تسمعني او ترد عليا اصلا... طلعت الشقه و خلصت اليوم في البيت لحد ما جات الساعه 7 اتجمعنا كلنا و روحنا بالاتوبيس...

وصلنا لاسكندريه كان في شاليه تبع واحد صاحب جوز الهام اتصلت بيه قبلها بيوم و طلبت منه يأجره ليها اسبوع و هو وافق بس بشرط انه ما ياخدش منها حاجه لان جوزها كان ليه جمايل كتيره عنده و بعتلها المفاتيح...

دخلنا الشاليه و نزلنا الشنط كان دورين الدور الاول صاله كبيره جدا و مطبخ كبير و حمام... و الدور التاني 3 اوض و حمام في كل اوضه... دخلنا الشنط و قسمنا الاوض انا و سليم اوضه و فادي و سمر اوضه و الهام و عايده اوضه... كل الاوض كانت فيهم سرير واحد كبير... قررنا ننام من التعب...

صحينا الصبح و فطرنا و حننزل البحر لبست شرت و طلعت بصيت برا لقيت المكان فاضي و مافيش حد في الشاليهات الي جنبنا... و لا على الشاطئ...

رجعتلهم لقيت سليم و فادي لابسين شرت و قاعدين في الصاله يستنوني و الهام و عايده لابسين عبايات خفيفه سمر لسا فوق... قلتلهم اننا لحالنا هنا... شويه و نزلت سمر لابسه بيكيني و كاش مايو ...

عايده اتخضت لما شافتها : ايه الي انتي لبساه يا بت روحي اقلعيهم و البسي حاجه محتشمه شويه...

سمر : يا ماما البس ايه انا جايبه معايا غير دا...

الهام : مالك يا الهام سيبي البت تلبس الي يعجبها ماهو قلك ان مافيش حد هنا غيرنا ...

عايده : بس يا سمر ما يصحش في شباب معانا...

الهام : شباب ايه ياختي دول عيال عمرهم 18 و زي اخواتها كمان... سيبيها بقا...

فضلت سمر و عايده يقنعوها...

انا : خلاص لو وجودي هنا مدايقك سيبيها تلبس الي عاوزاه و انا حروح اعوم بعيد عندكم لحد ما تخلصوا...

عايده : مدايقه منك ايه بالعكس دانا مطمنه انك معانا و حتحمينا لو حصلت حاجه...

الهام : اقلك حقلع انا كمان اهو...

قلعت الهام العبايه و جسمها الي يجنن بان... و كانت لابسه بيكيني

عايده ضحكت : هههههه يخيبك يا لولا... انتي كمان قلعتي...

انا : طيب خلاص حنزل انا الميه...

طلعت انا و الشباب للميه و خدنا كوره معانا نلعب شويه و لقيتهم كلهم نزلوا الميه و بقوا يلعبوا معانا... بتاعي وقف من كتر ما حكيتوا في طيز سمر و الشباب... وصلت الكوره عند عايده و انا كنت في الوسط رحت هجمت عليها عامل حالي حاخد منها الكوره و حشرت زبي في طيزها العملاقه الي كلها لحمه و ايدي راحت قفشت بزها و شلتها بسرعه و فضلت احك شويه و المس جسمها و ايديها شويه لحد ما سبتلها مساحه تمرر الكوره لفادي كنت اقدر اخد منهم الكوره بس كنت عاوز اتحرش بيها اكتر و اهيجها مع الوقت كانت كل ما تيجي الكوره عندها تمسكها و تديني ظهرها احك زبي في طيزها... هي كانت عجباها الحركه و ترجع بطيزها ورا اكتر عشان يدخل اكتر...

تعبنا من اللعب و الهام قالت حاتخرج ترتاح شويه فقررنا نطلع نرتاح شويه و نرجع ... طلعنا كلنا و كان زبي واقف بدرجه واضحه للجميع بصيت لعايده لقيتها بتبص عليه في الدرا و تعض على شفايفها.... قعدنا على الشط شويه نهزر و نضحك ... قامت الهام طلبت من عايده تقلع و تاخد راحتها بس هي رفضت في الاول و تحججت انها مش لابسه مايو و جايبه معاها ملابس داخليه عاديه كيلوت و ستيانه... مع الحاح الجميع و خاصه فادي وافقت بشرط ما يضحكوش على جسمها الي كله لحم و شحم... و انها حتقلعهم في الميه لما تنزل...

نزلنا الميه و عايده قلعت الجلبيه بس مش باين كتير من جسمها غير بزازها العملاقه المحشورين حشر في الستيانه لانها في الميه... رجعنا نلعب و كان الدور على فادي في الوسط بس عايده اعترضت بسبب اني ما اخدتش الكوره منهم... رجعت انا في الوسط و بقيت باخد وقت اكتر مع عايده لما تكون الكوره عندها و بحشر زبي فيها لدرجة اني طلعت زبي من الشورت و بقيت احكه و ازنقها اكتر و كان راس زبي موجه لخرم طيزها بالضبط حست هي بيه و نطت لقدام و مررت الكوره و بصتلي بصه فهمت منها انها مش عاوزه كدا رجعنا نلعب و دخلت زبي تاني في الشورت كانو كلهم يدولها الكوره لانهم فاهمين الي بيحصل و مستمتعين خاصه فادي و سمر الي عاوزيني افشخ امهم و يعرصوا عليها... رجعت لعايده و حشرت ايدي اليمين في بزها و ايدي الشمال نزلتها لكسها و سحبتها ليا لحد ما كنت حاسس ان زبي خلاص حيعمل ثقب في الشورت و الكيلوت بتاعها و يدخل في كسها او طيزها... سحبت ايديا و اخدت منها الكوره الي وقعت من ايديها...

الهام : انا تعبت خلاص مش لاعبه...

عايده : ليه بس كدا...

الهام : خليكي انتي هنا و انا حدخل اجهز الفطار و اندهلكم...

عايده : لا ما ينفعش لازم اساعدك ...

قمت خطفت الجلابيه من ايدها و رمتها لالهام...

الهام : وريني حتخرجي ازاي يا بطه هههههه...

عايده : يا كسوفي لا يا لولا هاتيها ارجوكي...

الهام خرجت من الميه خلاص : خليكي هنا مع الولاد و خليهم يعلموكي العوم... مش قلتي انك عاوزه تتعلمي...

عايده : ايوه بس كدا ما ينفعش...

الهام ضحكت : ههههه ياختي اتمتعي و عيشي اللحظه مره في حياتك... باي ..

فادي : ميدو ممكن تعلم ماما تعوم اصل هي تقيله عليا...

عايده : بتقول ايه يا واد؟؟

انا : عيب عليك يا فادي دودي خفيفه اوي...

نزلت تحت الميه و دخلت بين رجليها و وقفت بيه و زقتها لورا و نزلت في الميه تخبط لقتني بامسكها من ورا و رفعتها كانت ايديا قفشه بزازها الكبار و زبي بين فلقتين طيزها...

انا : شفت قلتلك خفيفه...

عايده تحاول تتنفس و مسكت ايديا عاوزه تبعدهم....

عايده: ليه كدا يا ميدو عاوز تغرقني...

فادي : خلاص يا ماما انا و سليم نعلم سمر و احمد يعلمك...

انا : سيبي نفسك خالص...

عديت ايدي اليمين ورا ظهرها و ايدي اليسار ميلت شويه و رفعت رجليها و خليتها تنام فوق الميه... عايده كانت ساكته و سابت نفسها خالص... فادي و سليم عملو نفس الشي لي سمر بس كانوا بيقفشوا بزازها و يبعبصوها...
انا كمان ابتديت احرك ايديا تحت ظهرها خاصه لما شفت بزازها الكبار طالعين فوق الميه زبي وقف تاني قربتها مني اكتر و ابتديت احركه فجنبها و ايدي الي تحت بقيت بألعب بطيزها... كانت هي مغمضه عيونها و مستمتعه لحد ما حست ان ايدي دخلت تحت الكيلوت و ابتديت العب في كسها الكبير... برقت و حاولت تقوم قمت مدخل صباعي فكسها اتأوهت و بصتلي و انا فضلت ادخل صباعي و اخرجو وحده وحده... بصت على اولادها لقيتهم بيلعبوا بعيد عننا شويه و مش حاسين بينا... غمضت عينيها و استسلمت خلاص و صوت تؤوهاتها ابتدا يعلا ....

قمت طلبت منها توقف على رجليها و دخلتها لمستوى تكون الميه مغطيه بزازها... و جيت وراها و زنقتها بين زبي الي بين فلقات طيزها و صباعي الي يلعب في كسها و التانيه الي ماسك بزها تفعيص ... عايده ساحت خالص و ابتدت تتحرك بطيزها كأنها بتنيك نفسها... طلعت زبي و دخلته بين فخادها و كإنها ما صدقت قفلت عليه رجليها و ابتديت انيكها كدا... شويه و سحبته و سحبت الكيلوت على جنب و دخلته فيها و طلعته و دخلته تاني و فضلت انيكها كدا لحد ما سرعت شويه و جابت شهوتها و تعبت ... قمت جيتها من قدام و رفعت رجلها و خليتها تعدي ايديها ورا رقبتي عشان ما توقعش و ابتديت انيكها كدا طبعا وزنها تقيل بس وسط الميه تبقى اخف و كمان انا بقوة 1000 حصان يعني وزنها عادي بالنسبالي ... لما جابت تاني نزلتها و رجعتلها من ورا و فضلت انيكها لحد ما نزلت فيها و جابت هي مره ثالثه معايا... بعد ما خلصت قربت منها و بستها...

انا : انتي جميله اوي... بحبك...

عايده دمعت : حرام عليك يا احمد انا اول مره اخون جوزي...

انا : طيب حسألك سؤال... جوزك مشبعك نيك و ممتعك معاه زي ما متعتك؟؟

عايده فكرت شويه : الحقيقه لا هو يدوب مرتين في الاسبوع و لازم ااااه... أقولك... كس امه المفيد اتمتعت...

انا : ايوه كدا يا دودي... يلا نطلع بقا نخد دش و نريح شويه...

عايده : حطلع كدا؟؟

انا : سيبي نفسك يا دودا احنا فمصيف و لوحدنا... يلا بينا

خدتها من ايدها و طلعنا و اول ما وصلنا للشاليه سحبت ايدها عشان ما يشوفوناش ...

دخلنا جوا الشاليه و لقينا الهام لابسه فستان قصير جدا يدوب مغطي طيزها و بزازها الكبار شويه و تطلع منه لابساه كدا على اللحم من غير اي حاجه تحته... و بصت لعايده الي داخله بالستيانه و الكيلوت بس و كإنها مش لابساهم اصلا...

الهام : ايوه كدا يا دودي خدي راحتك و بلاش كسوف... يلا اطلعه خدو دش مع بعض و انا حنده للولاد يجو يفطروا...

عايده فهمت قصدها ايه : انتي بتقولي ايه... لا طبعا انا حستحمى في الحمام دا الي تحت و خلي احمد يستحمى فوق...

الهام بضحك : لا طبعا دا ايه امال مين الي حيدعكلك ظهرك يا دودي...هههههه قلتلك خدي راحتك.... زي ما خدتوا راحتكم في الميه... و انا ستر و غطا عليكم....

عايده : تقصدي ايه بكلامك دا؟؟

الهام : والنعمه يا دودي ما قصدي حاجه... بصي انا شفت كل حاجه عملتوها في الميه و مش ممانعه دا... كل واحده و ظروفها... و ما تقلقيش كإني ما شفتش حاجه...

عايده بصتلي و سكتت كإنها بتقولي اتكلم و طلعنا من الورطه دي...

انا : خلاص يا دودي... لولا شافتنا و مبقاش ينفع نخبي عليها... ( مسكتها من وسطها) يلا نطلع نستحمى قبل ما يرجعوا.... و بالمره ااااه (غمزتها)

عايده بصت لالهام و نزلت عيونها للارض من الكسوف و الندم... راحتلها الهام و باستها من خدها...

الهام : دودي ما عاش ولا كان الي يخليكي تنزلي عيونك للارض ارفعي راسك لفوق ... انتي زي اختي و يا ما قلتيلي الكلام دا و ياما اشتكيتي من خالد في الموضوع دا و انك محرومه... عيشي حياتك يا دودي و اتمتعي و انا حساعدك كمان و أغطي عليكي... يلا اطلعه بسرعه قبل ما ييجوا ...

خدت عايده الي لسا مكسوفه و طالع في السلم و قمت اديتها بعبوص ابن متناكه... شهقت و نطت لفوق... و بصت لورا لقت الهام بتضحك عليها...

عايده : كدا يا ميدو... طيب و النبي لأقتلك فوق ( و مسكتني من زبي تسحبني وراها) ...

دخلنا عملنا واحد تاني تحت الدش فشختها فيه لدرجة ان كسها ما بقاش ينفع يتناك حشرته بين بزازها و خلصت النيكه بلبني على وشها...

في الوقت دا فادي و سليم ناكوا سمر في الميه و رجعوا الشاليه لقوا الهام مستنياهم...

سمر : هي ماما فين؟؟

الهام ضحكت : هههههه تعبانه شويه و دكتور ميدو بيكشف عليها فوق...

سمر : يا بختها هههههه...

فادي : تعبانه ازاي مش فاهم؟؟

الهام : هههههه زي ما تعبت انت و ايهاب امبارح و كشف عليكم ميدو و اداكم الحقنه...

فادي نزل وشه للارض : اااه فهمت...

الهام : انا عارفه كل حاجه... يلا يا خول منك ليه خذوا الشرموطه دي و ادخله استحموا.... 5 دقائق و الاقيكم خلصته...

الكل جرى : حاضر...

خلصنا انا و عايده و راحت اوضتها تلبس كانت مجهزه جلبيه بيتي عشان تلبسها بس لقت مفاجأه مستنياها...
رفعت الجلبيه لفوق لقت تغييرات كبيره فيها... ضحكت و لبستها و نزلت لقتني نازل انا كمان لابس شرت بس من غير بوكسر و مش لابس حاجه من فوق بصيت عليها و انصدمت... كانت لابسه شبه الفستان شكله غريب بس جميل لازق على جسمها و عامل سبعه من الصدر و بزازها اغلبهم طالعه برا منه و حلماتها مرسومين رسم عليه... و يدوب مغطي طيزها الي بتترج يمين و شمال و مع كل حركه منها لحم طيزها يبان... زبي وقف عليها تاني ... مسكت ايدها و نزلتها معايا ...

الكل مصدوم من كميه اللحم الي قدامهم... فادي زبه وقف على مامته لاول مره و الدياثه الي فيه و هو شايف مامته لابسه كدا و نازله معايا اشتغلت...

فادي : ايه دا يماما... اول مره اشوفك جميله كدا...

عايده : بجد يا حبيبي؟

سمر : اه يا ماما بجد انتي قمر...

قعدنا تغدينا و كنت باكل بايد و الايد التانيه في كس عايده... ما سبتهاش الا و هي منزله مرتين...

بعد الغدا كانت الشمس حاميه فقررنا نقعد في الشاليه لحد ما تخف شويه... فقعدنا نشرب شاي مع شويه مكسرات و حاجات خفيفه... قامت سمر قالت انها شافت قزايز في الاوضه مش فاهمه قزايز ايه و طلعت جابتهم... طلعت قزايز ويسكي... عايده طلبت منها ترجعهم مكانهم.. بس انا غمزت الهام فاقترحت نجرب كاس و الا اتنين عشان نعيش تجربه جديده و خاصة انها عارفه ان الشباب حيجربوها من غير ما ياخدوا بالهم ... يبقى خليهم يجربوها قدامنا احسن من وراهم ... عايده اقتنعت بس رفضت تشرب... بس ولادها و الهام الي بقت تزن عليها زي الشيطان اقنعوها...

شربت كاس و التاني و التالت... و لانه كلنا اول مره سكرنا... و انقلبت القاعده لجنس جماعي كنت انا البطل فيها... الوحيده الي ما نكتهاش هي الهام... صحيح انها مصتلي و بستها بس غير كدا لا... و دا الشيء الي خلاها تستغرب خاصه اني منعت فادي يلمسها و خليته ينيك طيز أمه عايده الي ما كانتش حاسه بحاجه غير النشوه و مش شايفه الاشخاص الي حواليها بعد المليطه و الفشخ الي حصل نمنا من التعب...

كنت ممدد على الارض مستنيهم يصحو و سمر نايمه فوقي بالمقلوب كانت راسها فوق زبي و كسها فوق صدري... و البقيه مرميين على الارض... صحيوا على صويت عايده...

عايده : يا مصبتي يا مصبتي... ايه الي انتوا عاملينه كدا...
قومي يا كلبه يا واطيه البسي هدومك...

و نزلت ضرب في سمر... قمنا كلنا مرعوبين و حاولنا نهديها بس هي مش راضيه تهدا لحد ما سمر دفعتها عنها...

سمر : بتشتميني و تضربيني انا ليه... بصي لنفسك الاول... انتي مش لابسه حاجه كمان...

عايده انصدمت و بصت لنفسها و حاولت تغطي بزازها و كسها بايديها : يا لهوي يا لهوي...

سمر : دلوقتي يا لهوي... من شويه كنتي بتضربيني... و عشان ايه عشان انتي الي اجبرتيني اتناك و انفتح لما كنتي سكرانه... لا و دخلتيه بايدك كمان بعد ما مصتيه انتي و ابنك...

صدمه ورا صدمه لعايده و ابتدت تفتكر الي حصل...

و ازاي بعد ما شربت الكاس الثالث بشويه قالت ان الجو حر و قلعت هدومها و خلاتهم كلهم يقلعوا و افتكرت ازاي بتتكلم عن زب كل واحد فينا و ان زبي عجبها جدا و اول مره تشوف الطول دا و ازاي ابتدت ترضع فيه و خلتني انيكها من طيزها و كسها و خلت فادي و سمر يرضعوه و انيكهم...

بعد ما افتكرت كل دا حطت ايديها الاثنين على بقها و برقت لما افتكرت ازاي خلتني افتح بنتها غصب عنها و خلتني انيك ابنها عشان ما يتكلمش... هنا غمضت عيونها و وقعت في الارض اغمى عليها...

بعد نص ساعه فتحت عينيها بعد ما سكبنا ميه عليها و شممناها عطر... و فتحت جوله جديده عياط و دموع هي و بنتها... بس هديت شويه لما بنتها قالت انها مسامحاها... و اقنعتها انا بجوازي من بنتها لما اوصل لل21 ...

الهام جهزت العشا بعد ما الكل خد دش و تعشينا في صمت تام... بعدها غمزت لسمر تحصلني فوق...

طلعت فوق و حصلتني سمر دخلنا اوضتها و نزلتها تمص شويه و هريت طزها الكبيره ضرب لحد ما بقت حمرا... و بعدها من غير ما اسخنها حشرت زبي فكسها الي لساته ضيق و بدأت انيك... صوتها علي... و فجأه الباب اتفتح و لقيت امها جايه علينا بتضربها و تشتمها...

عايده : تاني تاني يا سمر... بقيتي شرموطه يا بنت الشرموطه...

سمر : اه بس بقا كفايه ضرب اه...

انا : يا دودي سبيها بقا محنا اتفقنا تحت و قلت حتجوزها...

عايده : تتجوزها؟؟ يعني حتبقى شرموطه و فاتحالك رجليها كل يوم لحد ما تتجوزها... انت بتضحك عليا...

انا : طيب اعملك ايه انا دلوقتي؟؟ غصبتيني افتحها و دلوقتي مش عاوزانا نستمتع شويه؟

عايده قعدت فوق السرير و عيطت : انا الي جبته لنفسي... انا الي جبته لنفسي...

جيت جنبها و بست راسها و ضميتها لصدري : بس بقا يا دودي انتي مكبره الموضوع ...

سمر لصقت في امها من الجنب التاني : ماما بس بقا خلينا نستمتع شوي ...

عايده : انتي بتقولي ايه يا سمر...

سمر : طيب ايه رايك تشاركينا و تعلميني...

عايده : ايه؟؟ انتي اتجننتي...

انا مسكتها من بزازها اقفش فيهم و بحك زبي الي لسا واقف في بطنها على جنب : ايوه كدا... لازم تعلمينا...

عايده بصتلي و حاولت تبعدني و تتكلم قمت خطفت شفايفها فبوسه و أقرص حلماتها و سمر مسكت ايدها و نيمتها على ظهرها و نزلت تمص بزها التاني فوق الجلبيه الي لابستها و ايدها التانيه بتلعب في كس أمها...

عايده فضلت تعافر شويه لحد ما سخنت و قلة مقاومتها قمت حشرت زبي في بقها ادخله و اخرجه بالراحه لحد ما بقت تمص لوحدها.. سمر رفعتلها رجليها و نزلت تلحسلها كسها...

عايده هاجت : اه الحسي يا لبوه... الحسي كس أمك الشرموط يا شرموطه ...

سمر : ايوه انا شرموطه طالعه لماما ههههه...

قمت قلعتها الجلبيه خالص و كانت مش لابسه حاجه تحتها... و ركبت فوقها و بقيت انيك بزازها الكبار و راس زبي يدخل في بقها المفتوح... انا هجت من الموقف و الوضع دا و اتفتحت نافوره لبن في بق عايده و وشها...
قامت سمر طلعت جنبها تمص لسان امها و تلحس اللبن من وشها... و فضلوا يبوسوا فبعض بصيت على جنب لقيت فادي واقف عريان و بيبصلنا و يحلب في زبره... نديت عليه و اشرت على زبي و جا جري يرضع و يلحس زبي الي وقف تاني شويه و قمت دخلت زبي كله فكس عايده الي صوتت ...

عايده : اه بالراحه يا خول اه...

انا بنيك بغوشميه : مين الخول يا شرموطه؟؟

عايده : اه انت الي خول... اه بالراحه طيب...

انا : طيب حوريكي مين الخول...

و مسكت فادي من دماغه و نزلته فوق كس امه و حشرت زبي في بقه : ارضع يا خول و ذوق طعم كس امك...

و اطلع زبي من بق فادي و احشره كله في كس عايده و اعيد الكره و عايده بقت تصوت و تقولي سامحني يا دكري ... ابني و جوزي خولات... انت دكر و أسد...

هديت النيك شويه و بقيت أقولها اني حنيكها قدام جوزها... و اني حدخل زبي فبقه و بعدها ادخله في كسها زي ابنها... و اني حنيك ابنها و بنتها قدام ابوهم و اخليه يعرص عليهم كلهم و بعدها انيكه هو كمان... من الكلام الكل هاج و الكل كان عاوزني انيك خالد معاهم... نكتهم كلهم و فشختهم و نمنا كلنا فوق بعض ...

خلصنا الاسبوع بين بحر و ميه و نيك... سليم و امه الهام ما لمستهمش خالص من بعد اول يوم و كان دا اتفاقي معاهم و كان دورهم بس انهم يصورونا أكتر من فيديو ... اسبوع كامل كنت بنيك فيه عايده و بنتها و ابنها الي كساسهم و طيازهم بقت واسعه من كتر النيك... و خلتهم ادمنوا على زبي و مش حيقدروا يبعدوا عليه... و عرفت منهم ان خالد عنده فلوس كتير في خزنه في اوضه النوم...

رجعنا القاهره و كان خالد مستنينا و فرحان كان فاكر اني اقنعت الهام... و خليت الهام تبتسمله و سحبته على جنب و قلتله اوعى يتكلم في الموضوع دا حاليا لحد ما ابويا يجي الاسبوع الجاي و يكتبوا الكتاب و اني خايف يكلمها يبوض كل حاجه عملتها...

دخلنا كل حد لشقته نرتاح ... و صحينا تاني يوم عادي ما فيش جديد غير انه سمر و فادي و سليم رفضوا يطلعوا للسطوح مع ساره و ايهاب و اتحججوا بالتعب من السفر... و انا طبعا رفضت و قلتلهم لما اعوزكم اناديكم...
طبعا كنت انا الي قلتلهم ما يطلعوش عشان كنت مخطط لحاجه بالليل...

بالليل رجع خالد لشقته و اتعشى و قعد اتفرج في التليفزيون شويه... قام عشان ينام و دخل اوضة النوم لقى عايده نايمه فوق السرير عريانه و ماسكه خياره بتنيك نفسها بيها...

خالد : ايه كسك بياكلك هههههه...

عايده : اه ماهو عشان دكري هاريني نيك...

خالد : رجعنا لنفس الموشح...

عايده : اه رجعنا تعالا يا متناك ساعدني انا شرقانه و على اخري...

خالد : طيب وطي صوتك العيال لسا صاحيين...

عايده : مايهمكش من الولاد اقلع يا حيلتها و تعالا الحس كسي...

قلع خالد هدومه و راح يلحس كس عايده الي ما صدقت و مسكت دماغه بايديها لاثنين كأنها عاوزه تدخل دماغه فكسها...

بعد شويه : هات امصه على **** ينفع و ياقف...

خالد وقف جنبها و هي مسكته بصباعين من صغره و خدته كله فبقها تمصه... و حشرت صباعين في طيزه تبعبصه و هو سخن و هاج بس زبه وقف نص وقفه...

بعد 10 دقائق

عايده : ايه يا راجل هو مش ناوي يوقف خالص...

خالد بكسوف : ما انتي عارفه يا عايده....

عايده : بص بقا يا توقفه و تنيكني في الليله السودا دي يتجيبلنا دكر ينيكنا احنا الاثنين يا خول...

خالد بصعبانيه : كدا يا عايده ... عاوزه تكسري عيني يعني
و كمان انتي عارفه اني ما بتناكش من رجاله... يدوب خيار عشان يوقف...

عايده : طب هات طيزك يا حيلتها بلكي يوقف و نخلص في ليلتك السودا دي ...

خالد فلقس و اداها طيزه و دخلتله الخياره مره واحده و هو صوت و بعدها سكت و فضل يستمتع ... و عايده بقت تدور الخياره فطيزه عشان توسعها اكتر...

خالد : بتعملي كدا ليه عاوزه توسعيها اكتر من كدا...

عايده : تعالا دخله و اسكت يا متناك مش شايف وقف كدا ازاي...

خالد : هههههه تصدقي صح...

لف و دخل بين فخادها المليانين لحمه و دخل زبه الي وقف بس لسا صغير و بدأ ينيكها و هي تنيكه بالخياره... شويه وقفلت رجليها ورا ظهره و سحبت الخياره من طيزه...

خالد : ليه ليه... سحبتيها ليه... اه... اه... ايه دا... دي اتخن و اطول... اه

بص وراه لقاني فوقه....

خالد : انت بتعمل ايه يا كلب يا خول... قوم من فوقي...

انا : الخول الي قاعد يتناك في طيزه يا خول... مش كدا يا دودي...

عايده ضحكه : هههههه ايوه كدا...

خالد : يبقى انتوا متفقين عليا مش كدا؟؟ اه اه بالراحه يا حمار...

عايده : بقا يا راجل يا ناقص عاوز تتجوز عليا و انت اصلا خول طب ما تشبع الاولنيه و بعدها فكر في التانيه...

خالد : اه اه يا طيزي... يا عم بالراحه... انا كنت عاوز مصلحتنا يا عايده... و مصلحتك انتي كمان ... اه اه زبك دا و الا حديده... ااااه...

انا ': عجبك يا خول؟؟

عايده : طبعا يا فحلي عجبوا مش شايف صوته بقا عامل ازاي و لا اجدع شرموطه... ارزع يا دكري ارزع كمان في طيز جوزي الخول...

خالد : اه بس بقا يا عايده ****... اه اه

عايده : بس ايه؟؟ دا حيفشخنا احنا لاثنين يا شرموطه... و من النهارده اسمك خوخه و احمد راجل البيت و انت مجرد مبوله لزبه فااااهمه؟؟

خالد : اااه... اااه يا طيزي...

عايده قرصت حلمة بزه جامد : فاهمه و الا لا يا خوخه عاوزه اسمع صوتك ...

خالد : اه اه فاهم...

عايده : يخيبك يا منيل انت جبت تاني... مش عوايدك يعني هههههه...

خالد : مش شايفه الثور الي عمال يرزع من الصبح فوقي... اه اه...

عايده : عاوزاه يجيبهم يا خوخه؟؟

خالد من الشهوه : اه اه خليه يجيبهم اه...

عايده : جبهم في طيزه يا دكري شبعها لبن...

انا سخنت من كلامهم و مبقتش قادر من سخنيه طيزه قمت كبست زبي فيه للاخر و جبت لبني و هو بقا يصوت زي النسوان... فضلت فوقه لحد ما نام زبي و طلع من طيزه... جيت جمب عايده و خدتها فبوسه... خالد دفعته عايده من فوقها و وقع من على السرير و فضل نايم على الارض...

عايده : ريح شويه يا دكري عشان تكيفني انا كمان و تفشخني...

انا : اريح من ايه انا مش تعبان اصلا... خلي خوخه تمصه شويه و هو حيقف...

خالد : لا الا المص...

عايده : تعالي يا شرموطه مصي... و الا والنبي افقع صوت و افضحك اقول جوزي الخول جاب واحد ينيكنا انا و هو...

خالد : حرام عليكي ليه كدا...

عايده : عشان دكري عاوز كدا... يلا يا شرموطه تعالي مصي... و الا...

خالد : حاضر حاضر اهو...

قام خالد و عينيه في الارض و طلع فوق السرير و مسك زبي بايديه يحركها و نزل بلسانه يلحسه قامت عايده مسكت دماغه و زقتها لتحت و انحشر زبي فزوره و بقت تنزله و تطلعه عشان يمصه اكتر...لحد ما زبي قام تاني و خالد اتخنق... رحت رفعت رجلين عايده و بدأت انيكها و اطلعه ادخله فبق خالد و ارجعه لحد مقربت اجيب فقعتها الزب التمام و جبت على وش جوزها الي اجبرته عايده يشرب اللبن كله...

عملت التالت معاهم نكت خالد و عايده فطيزهم و سبتهم مفشوخين و قمت خدت الموبايل الي كنت تاركه على جنب يصور و رجعت لشقة الهام الي رحبت بيا و كانت فرحانه اني انتقمتلها منهم و فرجتها على الفيديو...

طلبت من سليم يجيب اللاب توب بتاعه و ينزلي كل الفيديوهات على فلاشه و كارت ميموري كمان للامان... و بعد ما خلص خبتهم في الاوضه و رجعت قعدت معاهم...

الهام : انا مش مصدقه اني خلصت منهم بجد مش عارفه اشكرك ازاي...

انا : تشكريني ايه يا لولا؟؟ هو انا مش ابنك كمان؟؟

لولا : و أكتر كمان واللهي...

انا : يعني خلاص خلصانه و ما فيش شكر بينا...

الهام كانت لابسه قميص نوم قصير و عريان جدا ... قربت مني و لزقت فيا...

الهام : طب ايه... ماليش من الطيب نصيب...

انا : لا يا لولا ما ينفعش... انا اعتبرتك ام ليا و مش عاوز ابصلك او اعمل معاكي حاجه من دي... انتي اطهر و انظف ست و خليكي فنظري ام احسن...

الهام حضنتني : و النبي ما عارفه اقولك ايه بس الي اقدر اقوله الحمد لله الي بعتك ليا...

سليم نط ناحيتنا و حضن امه : لا بقا انا كدا غرت و عاوز حضن من ماما انا كمان..

انا : دلوقتي فاضل خطوه صغيره نكسر بيها ظهر خالد...

الهام : كل دا و لسا ما كسرتش ظهره؟؟

انا : طبعا... لازم نرجع الفلوس الي سرقها منكم...

سليم : صح عندك حق... دول بتاعنا و لازم يرجعوا...

انا : حسب الحسابات الي عملتها في اكتر من 500 الف جنيه لسا معاه...

الهام : عارف لو رجعتهم حلال عليك و مش خساره فيك... و الا ايه رأيك يا سليم؟؟

سليم : اه طبعا مش خساره فيه...

انا : لما تجي الفلوس نتكلم المهم دلوقتي عاوزك تاخدي سليم بكره للدكتور عشان العمليه و بعد ما تخلصي تاخديه لطبيب نفسي...

الهام : انا كنت حقلك كدا برضه...

انا : طيب فاضل حاجه تانيه بس و نكون خلصنا...

سليم : ايه هي؟؟

انا : عاوز معلومات عن عيلة ساره و ايهاب لازم ننتقم منهم هما كمان و نكسر عينهم...

الهام : لا دول بقا موضوعهم سهل اقدر اطردهم بسهوله...

انا : لأ عاوز اادبهم الاول و عاوز اعرف كل حاجه عنهم...

الهام : طيب... ابوهم اسمه عماد شغال في السعوديه ينزل مره في السنه يقعد شهر هنا و يرجع... و أمهم بقا مياده دي لو تشوفها تقول انها لسا صغيره و مش متجوزه... دايما موجوده في النادي او الجيم و مش مهتمه بعيالها خالص ...

انا : حلو يعني طريقها سهل جدا... طيب روحوا نوموا الوقت اتأخر... تصبحوا على خير...

الاثنين : و انت من اهله...

رحت اوضتي الجديده مددت على السرير و اخدت كتاب اقراه اضيع وقت... الصبح سمعت صوت الباب رحت فتحت و انا ناسي اني لابس البوكسر ...فتحت و لقيت...

الجزء الرابع

الصبح سمعت صوت الباب رحت فتحت و انا ناسي اني لابس البوكسر ...فتحت و لقيت نور
قدامي انصدمت لما شافتني و خاصه اني عريان كدا... ادتني ظهرها...

نور : اااا انا اسفه... واضح اني صحيتك من النوم...

بصيت للي انا لابسه : لا مافيش حاجه اسف اني طلعت كدا كنت نايم و مدرتش بنفسي اني عريان... معلش مش حقدر أقلك اتفضلي... دقيقه البس و راجعلك...

ما ستنيتش جوابها و سبت الباب مفتوح و طرت للاوضه لبست بسرعه و رجعتلها...

انا : نعم يا نور محتاجه حاجه؟

نور : ااااا كنت عاوزه طنط الهام في حاجه...

انا : هي بصراحه مش هنا بس قوليلي عاوزه ايه ممكن اقدر اساعدك...

نور لفت و جات تمشي: لا خلاص مش مهم..

مسكت ايدها : نور استني... انا عارف انك زعلانه مني... بس قوليلي ممكن اساعد...

نور انكسفت من لمست ايدي سحبتها و قالت بتردد : أصل تيتا تعبانه و كنت عاوزه حد يشيلها معايا للمستشفى...

انا : طب مستنيه ايه يلا نطلع مافيش وقت...

نور لسا واقفه و عيونها مدمعه.... رجعتلها و مسكت ايدها : مالك يا نور... في ايه؟؟؟

نور : اصل... ااااصل ما عنديش فلوس المستشفى... كنت عاوزه استلف من طنط الهام لحد ما اقبض فلوس المعاش بتاع جدي...

انا سبت ايدها و بفتح الباب : دقيقه و راجع...

دخلت لاوضه الهام و أخدت فلوس من الشنطه الي اخدتها من خالد و رجعتلها...

انا : يلا بسرعه...

نور لسا بتبصلي و مش فاهمه حاجه مسكت ايدها و سحبتها و طلعنا السلالم بسرعه... دخلنا لشقتهم و لقيت جدتها ست كبيره و ضعيفه في ال80 تقريبا كانت فاقده الوعي شلتها و طلعنا ماستنيتش الاسانسير و نزلنا جري على السلم وقفت تاكسي و طلعنا لاول مستشفى...

وصلنا المستشفى و الممرضين قابلوني و اخدوها مني و طلبوا مننا نستناهم برا... عدا 10 دقائق و كنا قاعدين ساكتين بصيت لنور لقيت دموعها بتنزل في صمت... مسكت ايدها :

انا : استهدي ب** كدا و امسحي دموعك و ان شاء ** حتبقى بخير...

نور انفتحت في العياط : مش قادره واللهي مش قادره... دي هي الي بقيالي لو حصلها حاجه انا كمان حموت...

حضنتها و طبطبت عليها : اهدي يا نور ان شاء **** مش حيحصلها حاجه ...

نور بدموع : امين يا رب...

بعد ما هديت افتكرت انها فحضني بعدت عني بكسوف : ااانا اسفه... ما خدتش بالي...

انا : يا ريت ما تخديش بالك دايما هههههه...

نور : نعم؟

انا : باقول سلامتك...

شويه و الدكتور طلع و طمنا عليها و قال ان جالها غيبوبه سكر و ان لما لحقناها بسرعه و جبناها انقذنا حياتها... و كمان انه لازم تفضل يومين في المستشفى عشان يضبطوا السكر و يطمنوا عليها...

سبنا الدكتور و فضلت مع نور و غصبتها تاكل حاجه و ما سبتهاش خالص لحد ما دخلت لجدتها...

نور : حمد **** على سلامتك يا بطه... كدا تخضيني عليكي... انا زعلانه منك و بعد ما تخفي مخصماكي 3 ساعات كامله...

الحجه مديحه : 3 ساعات كامله؟؟ هههههه لا مقدرش على زعلك انا...

نور : يا حبيبتي يا تيتا... طيب عاوزاكي تشدي حيلك كدا و تخفي عشان نرجع البيت...

الحجه مديحه : ان شاء ****... بس ما قلتيش ازاي جبتيني لوحدك هنا؟

نور : لا انا مش لوحدي... انا نزلت خبطت على طنط الهام...

الحجه مديحه : الهام دي ست محترمه و طيبه **** يحميها هي و ابنها... طب هي فين رجعت شقتها... اوعي تقولي انك سبتيها برا؟

نور : لأ يا تيتا هي مش هنا... ما هو لما رحت خبط عليها ماكنتش في البيت... و فتحلي ابن أخوها... و هو الي جابك هنا... و ما سابنيش لوحدي خالص لحد دلوقتي...

الحجه مديحه : هو لسا هنا؟

نور : ايوه يا تيتا قاعد برا...

الحجه مديحه : طيب اندهيله يدخل عاوزه اشكره...

نور : حاضر...

طلعت نور نادتلي و دخلتني و فضلت الحجه تدعيلي و تشكرني...و فضلت معاهم لحد الليل..

انا : طيب يا حجه احنا لازم نسيبك ترتاحي دلوقتي...

الحجه مديحه : متشكره يا بني على تعبك معانا...

انا : لا تعب ولا حاجه دا واجبي و كمان عاوز استأذنك اخد نور معايا اروحها لان مش معقول تفضل لحالها بالليل هنا..

نور : لا مش حسيب تيتا...

الحجه مديحه : بصراحه عندك حق يا بني بس اااه...

انا : انا فاهم يا حجه و ما تقلقيش... حطلب من عمتي الهام تطلع تنام عندها... و بكره الصبح اجيبها تاني لحضرتك...

نور : بس انا مش عاوزه اسيب تيتا و كمان مش عاوزه اتعب طنط الهام معانا...

الحجه مديحه : لا يا نور لازم تروحي و تسمعي الكلام و الا حزعل منك...

نور : بس يا تيتا ااا...

انا : خلاص يا نور انا حتصل دلوقتي بعمتي تجهزلنا عشا و تجهز حالها عشان تبات معاكي... و خلص الكلام...

كلمت الهام و قلتلها على كل حاجه و خليتها تكلم الحجه مديحه و تطمن عليها و خدت نور و روحنا... اتعشينا مع بعض و الهام خدت نور و طلعوا لشقتها...

اتصلت بعايده...

عايده : الو انت فين يا ميدو من الصبح باتصل و ما بتردش عليا...

أنا : اهدي اهدي مالك فتحتي كدا مره واحده...

عايده : كنت قلقانه عليك يا دكري...

انا : لا ما تقلقيش انا بخير هو خالد رجع؟

عايده : ايوه لسا طافح و دخل عشان ينام... اصل طيزه بتوجعو من امبارح هههههه...

انا : هههههه طيب انا جايلك حالا خليه يصحى...

قفلت وغيرت هدومي لبست شورت و تيشرت و رحتلهم و فتحلي خالد و عيونه في الارض...

خالد : اتفضل يا أحمد...

انا بعبصته : ازيك يا خالد و ازي طيزك

خالد نط لقدام و فضل يبص هنا و هنا خايف ولاده يشوفوه بيتبعبص...

خالد : مش كدا يا احمد العيال لسا صاحيه...

دخلت ايدي من تحت البنطلون بتاعه و دخلت صباعي في طيزه : و ماله يا خوخه أنيكهم كمان... هي دودي فين؟

خالد مش على بعضه من البعبصه : في اوضه النوم مستنياك...

انا : طيب اقلع يا خول و جبلنا عصير هناك...

سبته و دخلت لاوضه لقيت عايده قالعه ملط و نايمه فوق السرير بتلعب في كسها قمت قلعت هدومي و هجمت عليها بوس و تقفيش و سبتها تمص زبي شويه و نمت على ظهري و هي طلعت فوقي و قعدت عليه بكسها و ابتدت تتنطط... كان خالد جاب العصير و قلع ملط و جاي من وراها لزقلها و بيقفش في بزازها شويه نزلتها جنبي و سبت خالد يمصلي و بعدها نيمت مراته على بطنها و هو فوقها و فضلت انيك كل واحد فيهم شويه لحد ما قربت اجيب قمت واقف و جايب على وش خالد و مراته الي كانوا على ركبهم و فاتحين بقهم... سبتهم يلحسه اللبن من وشوش بعض و رحت فقعت سمر و فادي الزب التمام و رجعت لاوضه خالد و عايده ... لقيته قاعد على الارض يعيط...

انا : مالك بتعيط ليه؟

خالد : انت دمرت حياتي حرام عليك...

انا : ليه بس دانا سبتك مبسوط من شويه...

عايده : بلا وكسه... قال ايه عرق الرجوله اتحرك لما شافك بتنيك فادي و سمر...

انا : و انا مالي هما الي عاوزين يتناكه و على فكره هما بيتناكه من قبل معرفهم... يعني ماليش فيه...

خالد : بس مهما كان دول عيالي... و المفروض ما يعرفوش الي حصل بينا هنا و ما تدخلهمش اللعبه...

انا : لا بقولك ايه انا هنا راجل البيت و انت مجرد شرموطه تتناك و بقك مقفول و انا انيك الي انا عاوزه... مش كدا يا دودي...

عايده : ايوه يا دكري كدا و ابو كدا كمان... ايه مافيش واحد تاني؟

انا : تاني و ثالث كمان لو عاوزه...

قمت نكت عايده تاني و خالد مستحملش قام شارك معانا و نكته و فضلت انيك فيهم لحد ما خلتهم مفشوخين في مكانهم و قمت صحيت خالد...

انا : اصحى يا خول...

خالد لسا مغمض : سبني انام انا مش قادر...

انا : اصحى يا متناك انا عاوز فلوس...

خالد : تلاقيهم في جيب البنطلون...

رحت اخدتهم لقيت 7 الاف جنيه خبتهم في جيبي... و اخدت مفاتيحه...

انا : لا دول شويه انا محتاج اكتر عاوز 20 الف جنيه يومين و ارجعهم...

خالد يتكلم و هو نايم : افتح الدولاب و خد من الخزنه و سبني انام بقا...

رحت فتحت و لقيت الخزنه حاولت افتحها لقيت رقم سري : خالد الرقم السري؟

خالد : 1111...

فتحت الخزنه لقيت الفلوس... قمت ساحب جلبيه من الدولاب و خبيت فيها كل الفلوس الي في الخزنه و قفلتها و رجعت لشقة الهام... صحيت سليم و عدهم معايا لقيتهم 560 الف جنيه... سليم عينيه اتحولت من الفلوس و بدأ يفكر و يخطط نعمل بيهم ايه و انا ساكت مش برد عليه...

خبتهم مع الفلوس الي اخدتهم اول مره من خالد و سحبت منهم 20 ألف جنيه سبتهم على جنب...

سليم : حتعمل ايه في دول؟

انا : بكره حتعرف... و يلا ننام...

سليم اصر يعرف بس سبته و دخلت لاوضتي...

الصبح حد غلس بيدق الباب بقوة كإنه عاوز يقلعه من مكانه... رحت فتحت لقيت خالد بيبصلي بغضب و مسك في خناقي...

خالد : سرقتني يا كلب... انا حقتلك يا حرامي...

انا : مين فينا الي حرامي يا خول هاه مين... نزل ايدك و خلينا نتفاهم و الا متلومش الا نفسك...

خالد : و ليك عين كمان تهدد؟؟ لو مرجعتش الفلوس انا حقتلك...

مسكت ايديه و لويتهم ورا ظهره و زقيته وقع في الارض : انت تقتلني انا انت حشره اقدر افعصك وقت ما انا عاوز...

حاول يقوم قمت ضاربه بالقلم وقع تاني : الخولات الي زيك مكانكم على الارض تحت رجلي بالضبط...

و قمت دايس على وشه برجلي: دلوقتي تقدر تسمع يا كسمك... عندي فيديوهات ليك انت و كل عيلتك اقدر اعمل منهم اكتر من 10 أفلام جنس و ينزلوا على النت... لا و مش كدا وبس في اي وقت نقدر نقدم فيك بلاغ سرقه و اوراق الحسابات لسا موجوده و السرقه الي فيها واضحه اوي... يعني حتترمي في السجن في اي وقت...

خالد : لا سجن لأ ابوس ايدك...

لسا حتكلم و الباب انفتح و كانت الهام و نور...

الهام : يا لهوي... في ايه يا احمد عامل في الراجل كدا ليه...

نور جريت عليا تزقني عشان ابعد رجلي عن وش خالد بس ما قدرتش : سيب الراجل حتموته...

انا : خشو جوا و مالكمش فيه... و انت بقى يا حرامي حديك 20 ألف جنيه و عاوزك تفضي الشقه و تسيب الكافي و المنطقه كلها و الا انت عارف حعمل فيك ايه... فاهم...

خالد يعيط : حروح فين طيب...

انا : انت حر تروح مطرح ما انت عاوز... عمتي خشي اوضتك حتلاقي فلوس فوق السرير هاتيهم...

دخلت عمتي جابت الفلوس بسرعه و اديتهم لخالد...

انا : دلوقتي تقدر تغور في داهيه و بكره الظهر لو لقيتك في المنطقه كلها انت عارف عقابك ايه فاهم يا كلب؟

خالد : حاضر حاضر ...

نور باصالي و خايفه مني و الهام كمان... كانوا شايفين عينيا مطلعه نار و شرار و وشي انقلب لوحش مكشر عن انيابه...

بصتلهم و حاولت ابتسم اخفف الموقف على نور...

انا : نورتينا يا نور ...

نور : شششكرا...

انا : طيب اخد دش و نفطر مع بعض و اخدك للحجه...

نور : لا لا حروح لوحدي...

انا : نعم تروحي لوحدك ازاي و ليه؟

نور : ااااا اصل ... اصل مش عاوزه اتعب حضرتك...

انفتحت في الضحك من الخوف الي واضح في عيونها : ههههههه انتي خايفه مني يا نور؟

نور بتمثل القوة : لا و اخاف منك ليه يعني بتعض؟

انا : اه بعض لما بأقوم الصبح جيعان و مالقيش الفطار جاهز...

رحت ناحيتها بجري و فاتح بقي كإني عاوز اعض و هي اترعبت و فضلت تجري و تستخبى وراء الهام و ورا العفش و تصوت : الحقيني يا طنط...

الهام : ههههههه **** يهديك يا ميدو بطني هههههه

نور لسا تجري و هربانه مني : بتضحكي يا طنط... عععاااا ارجوكي انقذيني منه...

الهام : انا داخله اجهز الفطار و انت يا ميدو ادخل خد دش و البس ...

انا : انا عاوز اللحمه دي... حلوه و لذيذه اوي ههههههه

نور وقعت على الارض : و النبي سيبني يا ميدو و **** تعبت ...

رحتلها و مسكت ايدها و قومتها : ههههههه طيب حسامحك المرادي بس ادخلي المطبخ و اعمليلي قهوة...

نور جريت للمطبخ : ههههههه مش عامله حاجه...

ضحكت على ضحكتها الي سحرتني و دخلت خدت دش و طلعت لقتهم كلهم قاعدين على السفره ...

انا : عملتي القهوة يا نور؟

نور : لا طنط الي عملتها...

شربت شويه من القهوة و عجبتني بصيت لالهام غمزتني فهمت ان نور هي الي عملتها : **** عليكي يا لولا تسلم ايدك... هي دي القهوة و الا بلاش...

نور بصتلي و ضحكت...

انا : احسن انك انتي الي عملتيها يا لولا لو عملها غيرك كنت رمتها دلوقتي...

نور بغيض : طب ارميها بقا...

ضحكنا كلنا و فضلنا نهزر لحد ما خلصنا و رحنا كلنا للمستشفى عند الحجه مديحه فضلنا عندها لحد الليل و رجعنا تاني للشقه نتعشى...

في شقه خالد...

عايده : طب والحل ايه دلوقتي...

خالد : معرفش... معرفش... ماهو انتي السبب في كل دا؟ حليها انتي بقا؟؟

عايده : دلوقتي بقيت انا السبب يا ناقص يا خول؟ انا الي كنت حتجوز عليك عشان الفلوس و أطلقك هاه؟ انا الي خليتك خول و عاوز تتبعبص و تتناك؟ و انا الي خليت ابنك يطلع خول زيك؟ و بنتك تبقى شرموطه؟ و انا الي غصبتك تبعتنا المصيف عشان يوقعني و ينيكني انا و ولادك؟

خالد : بس بقا بس... مافيش فايده من اللوم دلوقتي...

عايده : اه ماهو لما لقيت انك انت الي غلطان عاوز تهرب من الموضوع...

خالد : طيب انزلي حاولي معاه و استعطفيه...

عايده : رحتله اكتر من 5 مرات و مافيش حد في البيت و تليفونه مقفول... حروحله تاني ممكن رجعوا...

نزلت عايده و بنتها و خبطوا على الباب و راحت الهام تفتح...

الهام : اهلا...

و قبل ما تخلص الهام كلمتها اتفجأت بعايده نزلت تبوس ايدها : ابوس ايدك يا الهام تسامحينا ...

الهام سحبت ايدها : بعد ايه يا عايده هاه؟ بعد ايه؟

عايده : ارحمينا و خليه يسامحنا المرادي و**** حبقى خدامتك طول عمري بس ما تطرديناش...

الهام : انا مسمحاكي يا عايده لانك مالكيش ذنب بس المشكله مع ميدو دماغه مقفله...

عايده : ارجوكي حاولي تقنعيه...

الهام : طيب خشي و حنحاول نقنعه...

عايده : متشكره يا ست الناس...

دخلوا جوا و كنت قاعد في الصالون انا و نور و سليم و سامعين كل حاجه جريت عايده و نزلت على الارض تبوس رجلي...

عايده تعيط : ابوس رجلك يا احمد تسامحنا المرادي... ارجوك ماعندناش مكان غير هنا...

بصيت للكل شفت نظرات شفقه من نور و استعطاف كأنها تترجاني اسامحهم و سمر عيونها حمرا من العياط سليم عيونه مدمعه هو و الهام الي حركت راسها بمعنى وافق...

سحبت رجلي و وطيت اساعد عايده توقف: ايه يا دودي الي انتي بتقوليه دا؟ ينفع ست محترمه زيك تتذل لا و لمين لولد اصغر من ابنها... لا كدا عيب و ازعل منك...

عايده : يعني... يعني مسامحنا ...

مسحت دموعها : انتي ملكيش دخل يا دودي جوزك الي غلط لما جالي الصبح فاكر انه يقدر يهزقني و يهددني بعد كل الي عمله... بس عشان خاترك انتي بس انا مسامحك...

عايده ابتسمت بفرحه : بجد يا احمد بجد...

انا : طبعا بجد لا و مش كدا بس انا عازم نفسي على العشا عندكم بكره ايه رأيك بقا...

عايده : طبعا طبعا تنورنا يا حبيبي... **** يحميك من كل شر و يفرح قلبك زي ما فرحت قلبي... يلا يا سمر نروح و نسيب الجماعه يرتاحوا...

سمر بصتلي و ابتسمت : حاضر يا ماما... شكرا يا ميدو...

انا : العفو... لسا بدري يا دودي...

سمر : خلينا شويه يا ماما...

عايده : بدري من عمرك يا حبيبي...

نور بغضب : مش يلا بقا يا طنط عشان ننام حصحى بدري بكرة ...

الهام : ههههههه حاضر...

قربت منها و وشوشتها : غيرة دي و الا ايه؟؟؟

بصتلي بغضب و دفعتني من قدمها و راحت للباب : يا سم...

ضحكت من تصرفها و فهمت انها غيرانه من سمر...
طلعوا كلهم و فضلت انا و سليم نلعب بليستيشن شويه و حكالي عمل ايه مع الطبيب النفسي و انه ناوي بجد يسترجل عشان يحمي نفسه و والدته ... و اتفقنا اننا حنروح الجيم من بكره بس الحاجه الوحيده الي ملقيناش ليها حل هي الفلوس لسا مالقيناش حاجه نشغل فيها الفلوس و قررنا نعرض الحكايه لالهام ممكن عندها اقتراحات... بعد ما خلصنا لعب دخل سليم نام و انا فضلت العب شويه و بعدها رحت مددت في اوضتي مغمض عيوني و افكر في ابويا...

مش عارف عدا قد ايه بس فتحت عيوني الصبح على احلى صوت في الدنيا...
عاش بس ياريت تطول فى الجزء شوية ❤️

جامد نيك يجورج

مبدع كالعاده بتاعك

انا مش مصدق ان فى جزاء كمان نزل قدتمى بقاله اكتر من ساعه وانا مش مستوعب😂😂😂

بصراحه نزلته عشان النمر و اصلا الجزء الخامس جاهز كمان 🤣
انت جورج صح ولا ايه ياعم مش مصدق كدا ف حق عملت صالح مع النمر فضل الجن وانا مش هسكت كدا 😂😂بس مش هقدر اكلم عشان انت اخويا ياعم الجزء فاجر اوي اوي اوي اوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%