NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوج الملكة سالي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
متجوز وزوجتي متوسطه الطول جسمها رفيع شعرها اسود وعينيها بنى لون بشرتها قمحى جميله الى حد ما وجسمها حلو متحرره شويه فى لبسها كانت حياتنا مع بعض عاديه جدا لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتى انا وهى لما اترقيت فى الشغل واصحابى لاقيتهم عاوزين يحتفلو عندى فى البيت بترقيتى ومعرفتش اهرب من دعوتهم دى فا اتفقت معاهم ام بكره بالليل الاحتفال عندى فى البيت وروحت البيت بشرت ايه مراتى بخبر ترقيتى وعرفتها بالاحتفال وهى انبسطت ومعترضتش وتانى يوم روحت الشغل واصحابى ال3 (احمد 25 سنه-مصطفى 33 سنه-ادم29 سنه) اكدو عليا الاحتفال انهارده وانا قولتلهم خلاص ماشى على ميعادنا وخلصت شغلى وروحت البيت ولاقيت ايه مراتى بتعمل الاكل للعشا وفى الميعاد لاقيت احمد صاحبى بيرن عليا وبيقولى احنا تحت البيت يا برنس قولتله اطلع وطلعو وفتحتلهم ولاقيت احمد جايب خمره معاه وبعد السلام احمد ادى الخمره لمراتى وقالها شيليهم فى التلاجه ومراتى ايه قالتله ايه دا احمد قالها دى حاجات لزوم الاحتفال وضحك ومراتى فعلا خدتهم ودخلتهم التلاجه ودخلت تغير وطلعت لابسه بنطلون جينس وبلوزه بزراير وانا واصحابى قعدنا نهزر ونضحك ومراتى بتحضر الاكل وكنت (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) ملاحظ ان مصطفى بيبص كتير على جسم مراتى ومعرفش ليه انا متضايقتش ولا اتعصبت وعديتها المهم قعدنا كلنا وبعدين احمد طلب من ايه مراتى الشنطه اللى فيها الخمره وبعد ما مراتى جابتها طلب منها انها تقعد معانا وحلف عليها وابتدا الاحتفال وابتدت الخمره تتصب وابتدينا نشرب كتير اوى لحد ما انا حسيت ان دماغى تقلت وجسمى نمل ومابقتش قادر اتحرك من مكانى وببص على ايه مراتى لاقيتها هى كمان سكرانه وانا غمضت عينيا وبفتحها بالراحه من الخمره ولاقيت ايه مراتى جايه بتقوم من مكانها ومصطفى صاحبى راح شاددها من وسطها وهى معديه من ادامه وقعدها على حجره وايه مراتى بتقاومه بس بضعف شويه من اثر الخمره ولاقيت احمد وادم ابتدو يحسسو على جسم مراتى ايه اللى لاقيتها هاجت من كل دا وبقت قاعده على حجر مصطفى اللى بيحسس على بزازها واحمد وادم بيحسسو على جسمها كله ومصطفى فاكك زراير البلوزه بيتاعه مراتى وابتدى يمسك بزازها من فوق البرا الابيض اللى هى لبساه واحمد وادم بيحسسو على بطنها وفتحو زراير البنطلون الجينس اللى مراتى كانت لبساه واحمد راح قايم ومقلع مراتى ايه البلوزه خالص وابتدى يبوس بطنها ومصطفى بيدعك فى بزازها من فوق البرا بيتاعها وادم بيحسس على رجليها من فوق البنطلون الجينس واحمد ابتدى يصب الخمره على بطن مراتى ويلحس الخمره من على بطنها وايه مراتى كان باين عليها الهيجان وانا قاعد وعامل نفسى نايم ومحدش يسألنى انا ليه كنت ساكت لأنى معرفش بس اللى حسيته انى هايج اوى من اللى بيحصل دا واحمد وادم ابتدو يقلعو مراتى الشوز بيتاعها والبنطلون وهما بيبوسو كل حته بتبان من جسمها لحد ما بقت ايه مراتى ادامهم بالاندر والبرا بس وكل دا ومصطفى (قصه انهارده خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) مش سايب بزازها وابتدى احمد يسقى مراتى ايه خمره تانى ويبوسها فى بوقها وادم بيحسس على جسم مراتى ومصطفى ايديه على بزازها وراح احمد شايل مراتى من على حجر مصطفى وراح حاططها على الكرسى ومقعدها مكان ما هو كان قاعد وراح مقلعها البرا خالص وابتدى يصب الخمره على بزازها وينزل يلحس الخمره من على بزازها وادم بيحسس على البز التانى ومراتى عماله تتأوه ومستسلمه لاحمد اللى عمال يبوسها ويرضع فى بزازها فى الوقت اللى مصطفى وادم بيقلعو فيه التيشيرتات وبيفتحو فيه زراير بناطيلهم وادم راح مطلع زبره وماسك دماغ ايه مراتى وابتدى يحط زبره فى بوق ايه ومصطفى واقف جمبه بيدعم فى زبره ومراتى بقت تمص زبر ادم ومغمضه عينيها وكان واضح ان ازبارهم كلهم اكبر من زبرى ومصطفى كان بيقلع بنطلونه وبقى واقف عريان جمب مراتى الناحيه التانيه واحمد بعد و وقف يتفرج بس ومراتى سابت زبر ادم وراحت على زبر مصطفى تمص فيه وادم بقى يدعك بزازها ويخبط على بزازها بزبره وايه مراتى راحت ماسكه زبر ادم تدعك فيه وهى بتمص زبر مصطفى وبقت تتنقل ببوقها بين الزبرين وتمص فى كل زبر شويه والاتنين بيدعكو فى جسمها واحمد قاعد عمال يشرب وراح قالع هدومه كلها وراح قايم ودلق ازازه الخمره كلها على جسم مراتى ووقف وراها وايه مراتى بقت وسط ال3 ازبار بتبدل فى المص فيهم ومصطفى راح نازل ومقلعها الاندر بيتاعها وابتدى يبعبصها فى كسها وهى بتمص فى زبر ادم واحمد وعماله تتأوه بصوط واطى وكلهم مديين الامان انى اتسطلت ونمت ودقيقتين ولاقيت مراتى قامت من وسطهم بسرعه وهى بتطوح وراحت على الحمام ترجع وتجيب كل اللى فى بطنها واحمد قابلها على باب الحمام وراح واخدها من ايديها ومقعجها تانى وهو بيقولها رايحه فين يا قطه احنا لسه مخلصناش وراح مديها زبره تمص فيه ورجعت تانى ايه مراتى تمص فى ال3 ازبار وال3 رجاله بيحسسو على جسمها وهى بقت تتنقل من زبر احمد وتروح على زبر مصطفى تمصه وهى بتدعك بأيديها زبر احمد وادم واسيب زبر مصطفى وتروح ببوقها على زبر ادم وهى بتدعك زبر مصطفى واحمد بأيديها وراح مصطفى اللى كان ادامها نازل وفاتح رجليها وابتدى يدخل زبره فى كسها اللى كان مبلول من شهوتها وبقى ينيكها وهى بتمص زبر احمد وبتدعك زبر ادم وبقت تتأوه بصوت واطى وتقول اااااااااااه حلو اوى كمان ااااااااااه وترجع تانى تمص زبر احمد اللى كان اكبر زبر فيهم وتطلعه من بوقها وتتاوه وتقول ااااااااه كمان يا حبيبى كمان ااااااااااه نيكنى اى ومصطفى بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه نيكنى كمان وترجع تمص فى زبر ادم ومراتى سابت ازبارهم وبقت تستمتع بالنيك وتتأوه من زبر مصطفى وتقوله اااااااااه ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه نيكنى كمان كمان ااااااااااااه اسرع يا حبيبى اسرع ااااااااااااه ولاقست مراتى راحت قاعده مره واحده وراحت قايمه جرى على الحمام مرجعه تانى واحمد راح واخدها من ايديها بس المرادى دخلو هما ال4 على اوضه النوم وانا قومت اشوفها ولاقيت احمد منيمها على جمبها الشمال ونايم وراها على السرير ورافع رجليها اليمين ومدهل زبره فى كسها من ورا وعمال ينيك فيها ومصطفى وادم قاعدين على ركبها على السرير وبيدعكو ازبارهم وايه مراتى بتتأوه واقول ااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا واد ااااااااااااه (القصه خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) نيكنى جامد مش قادره اااااااااه واحمد بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى بتتأوه وتقوله اااااااااااااه ايوه كده كمان كمان اااااااااااااه اااااااااااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح قايم وادم راح عادل مراتى منيمها على ضهرها وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بسرعه ومراتى بتتأوه وتقوله اااااااااه اااااااااااه كمان نيكنى كمان ااااااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااااه افشخونى كمان اااااااااااااه ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه وادم نازل نيك فى كس ايه مراتى بأقصى سرعه عنده ومصطفى واحمط عمالين يدعكو فى بزازها وراح ادم مطلع زبره من كس ايه مراتة وراح احمد واخد مكانه ومدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ويدعك بزازها وايه مراتى عماله تتاوه وتقوله ااااااااااااه ااااااااااااه كمان كمان نيكنى كمان اااااااااااااااه انا عاوزه اتناك طول الليل ااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااه اااااااااااااه واحمد مش محتاج توصيه ونازل نيك فيها وايه مراتى عماله تتاوه ومش ساكته وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكنى اوى اوى اااااااااااه كمان كمان مش قادره ااااااااااه نيكنى اووووووى اااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وقعد يريح على السرير جمبها ومصطفى راح واخد مكانه ورافع رجل ايه مراتى الشمال على كتفه وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ومراتى رجعت تانى تتاوه وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكونى اااااااااااااه مترحمونيش ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه نيكونى اوى ااااااااااااه اااااااااااااه وراحت واخده زبر ادم فى بوقها تمص فيه وهو مصطفى بينيكها وفضلو ال3 يبدلو فى النيك على كسها وبوقها لحد ما لاقيت مصطفى راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح عند وشها وجاب لبنه كله على وشها وادم راح واخد مكانه ويقى ينيك ايه فى كسها لحد ما بردو جيه يجيب راح مطلع زبره وجايب لبنه على وشها واحمد راح مدخل زبره فى كس ايه مراتى وبقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وعمال يدعك فى بزازها ومراتى بقت عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه مش قادره يا حبيبى نيكنى اوى اااااااااااه ااااااااااااااه وشويه ولاقيت ايه مراتى بتقوله ااااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه اااااااااااااااه باجيب باجيب اااااااااااه ااااااااااااه واحمد كمل نيك فيها بعد ما جابت شهوتها وراح قايم هو كمان وجايب لبنه كله على وشها اللى بقى مليان لبن وانا سيبتهم ورجعت تانى مكانى على الكنبه وعملت نفسى نايم وال3 طلعو بصو عليا وضحكو ودخلو اتشطفو ومشيو وانا قومت ابص على مراتى لاقيتها نايمه ووشها غرقان لبن وسيبتها زى ماهى ودخلت اتشطف واغير هدومى اللى اتبلت من لبنى دى ونمت مكانى على الكنبه ومن يوميها وحياتى اتغيرت وبقيت استمتع بدياثتى
Eje75zVXYAA1RYm

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Kimo119, Ayarohy, سعيد م و 13 آخرين
اهم حاجة اتمتعتوا

• عجبني
التفاعلات: mando40
مرحبا مساء الخير اتمنى اتعرف عليكم انا سامر مقيم في اوروبا

• عجبني
التفاعلات: عمر عمر الريس
هاجيلك اتعشا معاكم النهاردة يا قلبي و خليها تلبس الطقم اللي بعته معاك

• عجبني
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه

اهو انا نفسي ف حفله زي دي بس يكونو اتنين او تلاته مش اكتر من كده

ناا بقيي نفسي ف كده بس ءتنين او تلاته مش ءكتر

• عجبني
تحفه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت بلاقي حدا ثقة لمراتي

• عجبني
التفاعلات: mando40 و عمر عمر الريس
  • عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
حلم كل زوج ديوث كواد ايشوف مرته وهي هيج تناج كدامه

• عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
ياريت بلاقي حدا ثقة لمراتي
ويريت ليه بس..و**** موجود اهو من غير ماتدور ولا حاجه ومعاك علطووول انت ومراتك وامتعهالك اوووى واهريها نيك وافشخها وافرتك كسها نيامه لو حتى كل يوم وكل شويه...بس انت بس رد عليا وتعالى وهنتواصل وهتشوف ومش هخلى مراتك عوزه حاجه خالص من كتر متعتها فى النيك والفشخ...وانا على ناااار مستنييكك اوووى انت وهى بس ترد عليا وهتعرف علطول نتواصل ازاى ونكون مع بعض علطووووول زى مقولتلك...ويريت ارد وبسرعه وانا على ناااار زى مقولتلك وانت كمان على فكره هتتمتع مع مراتك اوووى وانت بتديث وهى بتتناك قدامك وانت معانا اكيد ولو حتى عاوز انت كمان...عادى اوووى همتعك معاها اححح.لى متعه....
مستنييكك اووى ترد وفى منتهى السرعه والسريه طبعا لو عاوز كده......

• عجبني
التفاعلات: Nutella coca
جوجو....انتى مش بتردى ليه بس؟ انا بجد عايز اتعرف بيكى واكلمك وهنتمتع سوا اححح.لى وامتع متعه ممكن تشوفيها فعلا يعنى...
مستنييكك اووى ياقمر يااحححح.لى جومانا..تردى وبسرعه ونتواصل ووقت متحبى وتبقى عاوزه طبعا انا معاكى علطوووول...ممممممم

• عجبني
التفاعلات: Joumana
ناا بقيي نفسي ف كده بس ءتنين او تلاته مش ءكتر
تعالى يااححح.لى نووووور....وكل اللى تتمنيه معاكى واكتر كمان....وعلى فكره..لو حتى واحد بس كمان ممكن يكون احلى من اتنين او تلاته حتى زى مبتقولى..وعلى الاقل هتتمتعى وتشوفى احححلى وامتع متعه..وانا معاكى علطوووول...ومستنييكك اووى تردى ونتواصل وقت متحبى...ووقت منتى تبقى عاوزه انتى وجوزك كمان وهنبقى مع بعض علطوول وباستمرار...نيك ومتعه وفشخ وكل اللى تتمنيه وعوزاه ونفسك فيه طبعا....
مستنييكك يانوووور تردى ضروووورى اوووووووى

جميله اووووى قصتك على فكره...بس كنت تقول من الاول انك ديوث ومعرص ونفسك ان مراتك تتفشخ كده وتتناك قدامك...ليه مذكرتش دياثتك وحبك للتعريص الا فى الاخر يعنى.....
بس طبعا ده ميمنعش انها حلوه فعلا ووقفت زوبرى واثارتنى اووووى بجد
لانى من زمان وامنيتى ان الاقى واحد ومراته زيك كده.. ديوث يعنى ويشوف مراته وانا بنيك فيها وبشرم كسها وطيزها واقطع بزازها مص ودعك ورضع ونيك فى بزازها كمان... وهو بيتفرج وبيتمتع بدياثته وتعريصه عليها وهى بتتشرمط وتتمرمط قدامه يعنى.....
ويريت... يريت اللى نفسه يشوف مراته كده او اى حد من محارمه يعنى... امه... اخته... مراته... بتتفرتك نيك قدامه.. يريت يتواصل معايا فورا... او حتى اللى نفسها كمان تتناك وتتفشخ مع جوزها وقدامه وعارفه ان جوزها بيخب يديث ويعرص عليها وعاوزه تتناك برضه قدامه يعنى.... يريت.. يريت تتواصل هى كمان معايا وباقصى سرعه.....
وعلى فكره اى حد عاوز يتواصل معايا ويكلمنى على منتقابل طبعا ونبقى مع بعض انا على الفيسبوك صفحتى باسم Gamal elostaz ومكتوب الاسم انجليزى كده برضه.... يريت اللى كده زى منا طلبت يتواصل معايا ويكلمنى علطول على الصفحه دى وانا مستنى وعلطوووول وعلى ناااار... وباستمرار....
وموجود طبعا علطووول وفى الانتظااااااار.....
بعشق البزاز الملبن الكبيره
اوووووووووووووووى

• عجبني
التفاعلات: Joumana

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%