NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmmed

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 فبراير 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
3
نقاط
5
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول
نا احمد ٢٢سنه طالب في كليه تجاره شاب عادي بسيط مستويا متوسط طويل جسميي عادي
عايش معا اهلي امي وولدي متوفي عندي اخت كبيره ٢٦سنه
تبدا حكيتي كنت قاعد معا واحد صحبي اقدام البيت دخلت علينا هبه فرسه صدر مظبوط مش كبير بس مشدود طيزها متوسطه وسطها منحوت وقصيره شويه قمحيه بس مش اووي
هبه تبقا جاره صاحبي
هبه ازيكم يا شباب
انا تمام
نادر صحبي ازيك يا هبه
هبه ممعاكش دقيقه رصيد
نادر لا مش معايا الفون فاصل
انا انا معايا رصيد اتفضالي
طلعت الفون بتاعه من صدرها زراير وكتبت الرقم واقعدت اقدمنا قدام بيتها
انا مين الجامده دي
نادر دي هبه ساكنه قدمنا بس اي مكنه وشمال اووي ابويا جبها اقبل كدا من عند ابن صاحبه وهو جاي
انا كانت بتعمل اي
نادر كان بيديها درس لمتفوقين
انا يعني اي
نادر خبطني بتتناك متشغل دماغك
انا بس هي جامده اووي ولا طيزها عايزه تتفشخ
انا عمال ابصلها وهي ببتتكلم في الفون بتاعي وهي خلصت وبتقلب فيه
نادر اقلها افتحي الاستويو اتفرجي علي الماتش بتاع امبارح انا مصوره عندك
انا يبن المتناكه في سكس علي التلفون
نادر عادي يعم
هبه فاتحت الاستوديو وفاتحت السكس وبدات تتفرج وحسيتها بتفرك كسها واحنا اقاعدين في الشارع بس احنا كنا بليل ومفيش حد في الشارع ابوها كان سواق اخوها شغال في القاهره وامها متوفيه
رجعت الفون واقالتلي شكرا ودخلت بيتها اقاعدت انا وصحبي شويه وبص في الفون فاتحت السكس وكام صوره ليا احا وصوره اللي كنت بعتها لمنار صحبتي كنت متصور موريها زبي كنا بنتكلم سكس فون وبعتنا صورنا لبعض
رجعت البيت عندنا سلمت علي امي واختي ودخلت الاوضه بتاعتي كلمت منار شويه وضربت عشره ونمت بحلم بطيز هبه وانا راكب فووقه
صحيت علي اختي ساره بتصحيني
ساره يلا قوم علشان الكليه
انا ماشي قومت ااهو وغمضت عيني
بس ساره مطلعتش واقعدت تتفرج علي زبي وهو واقف وحسيت بيها وهي بتلمانا احمد ٢٢سنه طالب في كليه تجاره شاب عادي بسيط مستويا متوسط طويل جسميي عادي
عايش معا اهلي امي وولدي متوفي عندي اخت كبيره ٢٦سنه
تبدا حكيتي كنت قاعد معا واحد صحبي اقدام البيت دخلت علينا هبه فرسه صدر مظبوط مش كبير بس مشدود طيزها متوسطه وسطها منحوت وقصيره شويه قمحيه بس مش اووي
هبه تبقا جاره صاحبي
هبه ازيكم يا شباب
انا تمام
نادر صحبي ازيك يا هبه
هبه ممعاكش دقيقه رصيد
نادر لا مش معايا الفون فاصل
انا انا معايا رصيد اتفضالي
طلعت الفون بتاعه من صدرها زراير وكتبت الرقم واقعدت اقدمنا قدام بيتها
انا مين الجامده دي
نادر دي هبه ساكنه قدمنا بس اي مكنه وشمال اووي ابويا جبها اقبل كدا من عند ابن صاحبه وهو جاي
انا كانت بتعمل اي
نادر كان بيديها درس لمتفوقين
انا يعني اي
نادر خبطني بتتناك متشغل دماغك
انا بس هي جامده اووي ولا طيزها عايزه تتفشخ
انا عمال ابصلها وهي ببتتكلم في الفون بتاعي وهي خلصت وبتقلب فيه
نادر اقلها افتحي الاستويو اتفرجي علي الماتش بتاع امبارح انا مصوره عندك
انا يبن المتناكه في سكس علي التلفون
نادر عادي يعم
هبه فاتحت الاستوديو وفاتحت السكس وبدات تتفرج وحسيتها بتفرك كسها واحنا اقاعدين في الشارع بس احنا كنا بليل ومفيش حد في الشارع ابوها كان سواق اخوها شغال في القاهره وامها متوفيه
رجعت الفون واقالتلي شكرا ودخلت بيتها اقاعدت انا وصحبي شويه وبص في الفون فاتحت السكس وكام صوره ليا احا وصوره اللي كنت بعتها لمنار صحبتي كنت متصور موريها زبي كنا بنتكلم سكس فون وبعتنا صورنا لبعض
رجعت البيت عندنا سلمت علي امي واختي ودخلت الاوضه بتاعتي كلمت منار شويه وضربت عشره ونمت بحلم بطيز هبه وانا راكب فووقه
صحيت علي اختي ساره بتصحيني
ساره يلا قوم علشان الكليه
انا ماشي قومت ااهو وغمضت عيني
بس ساره مطلعتش واقعدت تتفرج علي زبي وهو واقف وحسيت بيها وهي بتلمسه عملت نفسي نايم وساره مشيت علطول اقومت دخلت الحمام استحما واللبس علشان الكليه ولبست وطعت افطار معاهم وساره بتبصلي كل شويه وانا عامل نفسي مش واخد بالي ونزلت من البيت وركبت موصلات مين الجامده دي اووف ولا امها .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: للجنس معنى اخر، ابو زوبر جنانن و Bhzyman
الجزء الاول
نا احمد ٢٢سنه طالب في كليه تجاره شاب عادي بسيط مستويا متوسط طويل جسميي عادي
عايش معا اهلي امي وولدي متوفي عندي اخت كبيره ٢٦سنه
تبدا حكيتي كنت قاعد معا واحد صحبي اقدام البيت دخلت علينا هبه فرسه صدر مظبوط مش كبير بس مشدود طيزها متوسطه وسطها منحوت وقصيره شويه قمحيه بس مش اووي
هبه تبقا جاره صاحبي
هبه ازيكم يا شباب
انا تمام
نادر صحبي ازيك يا هبه
هبه ممعاكش دقيقه رصيد
نادر لا مش معايا الفون فاصل
انا انا معايا رصيد اتفضالي
طلعت الفون بتاعه من صدرها زراير وكتبت الرقم واقعدت اقدمنا قدام بيتها
انا مين الجامده دي
نادر دي هبه ساكنه قدمنا بس اي مكنه وشمال اووي ابويا جبها اقبل كدا من عند ابن صاحبه وهو جاي
انا كانت بتعمل اي
نادر كان بيديها درس لمتفوقين
انا يعني اي
نادر خبطني بتتناك متشغل دماغك
انا بس هي جامده اووي ولا طيزها عايزه تتفشخ
انا عمال ابصلها وهي ببتتكلم في الفون بتاعي وهي خلصت وبتقلب فيه
نادر اقلها افتحي الاستويو اتفرجي علي الماتش بتاع امبارح انا مصوره عندك
انا يبن المتناكه في سكس علي التلفون
نادر عادي يعم
هبه فاتحت الاستوديو وفاتحت السكس وبدات تتفرج وحسيتها بتفرك كسها واحنا اقاعدين في الشارع بس احنا كنا بليل ومفيش حد في الشارع ابوها كان سواق اخوها شغال في القاهره وامها متوفيه
رجعت الفون واقالتلي شكرا ودخلت بيتها اقاعدت انا وصحبي شويه وبص في الفون فاتحت السكس وكام صوره ليا احا وصوره اللي كنت بعتها لمنار صحبتي كنت متصور موريها زبي كنا بنتكلم سكس فون وبعتنا صورنا لبعض
رجعت البيت عندنا سلمت علي امي واختي ودخلت الاوضه بتاعتي كلمت منار شويه وضربت عشره ونمت بحلم بطيز هبه وانا راكب فووقه
صحيت علي اختي ساره بتصحيني
ساره يلا قوم علشان الكليه
انا ماشي قومت ااهو وغمضت عيني
بس ساره مطلعتش واقعدت تتفرج علي زبي وهو واقف وحسيت بيها وهي بتلمانا احمد ٢٢سنه طالب في كليه تجاره شاب عادي بسيط مستويا متوسط طويل جسميي عادي
عايش معا اهلي امي وولدي متوفي عندي اخت كبيره ٢٦سنه
تبدا حكيتي كنت قاعد معا واحد صحبي اقدام البيت دخلت علينا هبه فرسه صدر مظبوط مش كبير بس مشدود طيزها متوسطه وسطها منحوت وقصيره شويه قمحيه بس مش اووي
هبه تبقا جاره صاحبي
هبه ازيكم يا شباب
انا تمام
نادر صحبي ازيك يا هبه
هبه ممعاكش دقيقه رصيد
نادر لا مش معايا الفون فاصل
انا انا معايا رصيد اتفضالي
طلعت الفون بتاعه من صدرها زراير وكتبت الرقم واقعدت اقدمنا قدام بيتها
انا مين الجامده دي
نادر دي هبه ساكنه قدمنا بس اي مكنه وشمال اووي ابويا جبها اقبل كدا من عند ابن صاحبه وهو جاي
انا كانت بتعمل اي
نادر كان بيديها درس لمتفوقين
انا يعني اي
نادر خبطني بتتناك متشغل دماغك
انا بس هي جامده اووي ولا طيزها عايزه تتفشخ
انا عمال ابصلها وهي ببتتكلم في الفون بتاعي وهي خلصت وبتقلب فيه
نادر اقلها افتحي الاستويو اتفرجي علي الماتش بتاع امبارح انا مصوره عندك
انا يبن المتناكه في سكس علي التلفون
نادر عادي يعم
هبه فاتحت الاستوديو وفاتحت السكس وبدات تتفرج وحسيتها بتفرك كسها واحنا اقاعدين في الشارع بس احنا كنا بليل ومفيش حد في الشارع ابوها كان سواق اخوها شغال في القاهره وامها متوفيه
رجعت الفون واقالتلي شكرا ودخلت بيتها اقاعدت انا وصحبي شويه وبص في الفون فاتحت السكس وكام صوره ليا احا وصوره اللي كنت بعتها لمنار صحبتي كنت متصور موريها زبي كنا بنتكلم سكس فون وبعتنا صورنا لبعض
رجعت البيت عندنا سلمت علي امي واختي ودخلت الاوضه بتاعتي كلمت منار شويه وضربت عشره ونمت بحلم بطيز هبه وانا راكب فووقه
صحيت علي اختي ساره بتصحيني
ساره يلا قوم علشان الكليه
انا ماشي قومت ااهو وغمضت عيني
بس ساره مطلعتش واقعدت تتفرج علي زبي وهو واقف وحسيت بيها وهي بتلمسه عملت نفسي نايم وساره مشيت علطول اقومت دخلت الحمام استحما واللبس علشان الكليه ولبست وطعت افطار معاهم وساره بتبصلي كل شويه وانا عامل نفسي مش واخد بالي ونزلت من البيت وركبت موصلات مين الجامده دي اووف ولا امها .
تاخرت كتير وين التكملة
 
اي ده يسطا مش فاهم
 
الجزء الاول
نا احمد ٢٢سنه طالب في كليه تجاره شاب عادي بسيط مستويا متوسط طويل جسميي عادي
عايش معا اهلي امي وولدي متوفي عندي اخت كبيره ٢٦سنه
تبدا حكيتي كنت قاعد معا واحد صحبي اقدام البيت دخلت علينا هبه فرسه صدر مظبوط مش كبير بس مشدود طيزها متوسطه وسطها منحوت وقصيره شويه قمحيه بس مش اووي
هبه تبقا جاره صاحبي
هبه ازيكم يا شباب
انا تمام
نادر صحبي ازيك يا هبه
هبه ممعاكش دقيقه رصيد
نادر لا مش معايا الفون فاصل
انا انا معايا رصيد اتفضالي
طلعت الفون بتاعه من صدرها زراير وكتبت الرقم واقعدت اقدمنا قدام بيتها
انا مين الجامده دي
نادر دي هبه ساكنه قدمنا بس اي مكنه وشمال اووي ابويا جبها اقبل كدا من عند ابن صاحبه وهو جاي
انا كانت بتعمل اي
نادر كان بيديها درس لمتفوقين
انا يعني اي
نادر خبطني بتتناك متشغل دماغك
انا بس هي جامده اووي ولا طيزها عايزه تتفشخ
انا عمال ابصلها وهي ببتتكلم في الفون بتاعي وهي خلصت وبتقلب فيه
نادر اقلها افتحي الاستويو اتفرجي علي الماتش بتاع امبارح انا مصوره عندك
انا يبن المتناكه في سكس علي التلفون
نادر عادي يعم
هبه فاتحت الاستوديو وفاتحت السكس وبدات تتفرج وحسيتها بتفرك كسها واحنا اقاعدين في الشارع بس احنا كنا بليل ومفيش حد في الشارع ابوها كان سواق اخوها شغال في القاهره وامها متوفيه
رجعت الفون واقالتلي شكرا ودخلت بيتها اقاعدت انا وصحبي شويه وبص في الفون فاتحت السكس وكام صوره ليا احا وصوره اللي كنت بعتها لمنار صحبتي كنت متصور موريها زبي كنا بنتكلم سكس فون وبعتنا صورنا لبعض
رجعت البيت عندنا سلمت علي امي واختي ودخلت الاوضه بتاعتي كلمت منار شويه وضربت عشره ونمت بحلم بطيز هبه وانا راكب فووقه
صحيت علي اختي ساره بتصحيني
ساره يلا قوم علشان الكليه
انا ماشي قومت ااهو وغمضت عيني
بس ساره مطلعتش واقعدت تتفرج علي زبي وهو واقف وحسيت بيها وهي بتلمانا احمد ٢٢سنه طالب في كليه تجاره شاب عادي بسيط مستويا متوسط طويل جسميي عادي
عايش معا اهلي امي وولدي متوفي عندي اخت كبيره ٢٦سنه
تبدا حكيتي كنت قاعد معا واحد صحبي اقدام البيت دخلت علينا هبه فرسه صدر مظبوط مش كبير بس مشدود طيزها متوسطه وسطها منحوت وقصيره شويه قمحيه بس مش اووي
هبه تبقا جاره صاحبي
هبه ازيكم يا شباب
انا تمام
نادر صحبي ازيك يا هبه
هبه ممعاكش دقيقه رصيد
نادر لا مش معايا الفون فاصل
انا انا معايا رصيد اتفضالي
طلعت الفون بتاعه من صدرها زراير وكتبت الرقم واقعدت اقدمنا قدام بيتها
انا مين الجامده دي
نادر دي هبه ساكنه قدمنا بس اي مكنه وشمال اووي ابويا جبها اقبل كدا من عند ابن صاحبه وهو جاي
انا كانت بتعمل اي
نادر كان بيديها درس لمتفوقين
انا يعني اي
نادر خبطني بتتناك متشغل دماغك
انا بس هي جامده اووي ولا طيزها عايزه تتفشخ
انا عمال ابصلها وهي ببتتكلم في الفون بتاعي وهي خلصت وبتقلب فيه
نادر اقلها افتحي الاستويو اتفرجي علي الماتش بتاع امبارح انا مصوره عندك
انا يبن المتناكه في سكس علي التلفون
نادر عادي يعم
هبه فاتحت الاستوديو وفاتحت السكس وبدات تتفرج وحسيتها بتفرك كسها واحنا اقاعدين في الشارع بس احنا كنا بليل ومفيش حد في الشارع ابوها كان سواق اخوها شغال في القاهره وامها متوفيه
رجعت الفون واقالتلي شكرا ودخلت بيتها اقاعدت انا وصحبي شويه وبص في الفون فاتحت السكس وكام صوره ليا احا وصوره اللي كنت بعتها لمنار صحبتي كنت متصور موريها زبي كنا بنتكلم سكس فون وبعتنا صورنا لبعض
رجعت البيت عندنا سلمت علي امي واختي ودخلت الاوضه بتاعتي كلمت منار شويه وضربت عشره ونمت بحلم بطيز هبه وانا راكب فووقه
صحيت علي اختي ساره بتصحيني
ساره يلا قوم علشان الكليه
انا ماشي قومت ااهو وغمضت عيني
بس ساره مطلعتش واقعدت تتفرج علي زبي وهو واقف وحسيت بيها وهي بتلمسه عملت نفسي نايم وساره مشيت علطول اقومت دخلت الحمام استحما واللبس علشان الكليه ولبست وطعت افطار معاهم وساره بتبصلي كل شويه وانا عامل نفسي مش واخد بالي ونزلت من البيت وركبت موصلات مين الجامده دي اووف ولا امها .
ما في ابشع من واحد يبلش بقصة وما يكملها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت بتكتب الكلام وتعيدة مش فاهم حاجة
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا







@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%