NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد مجدي 21

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هو لي مفيش حد جاد هنا ولا ديوث أو سالب بنوتي حتي مفيش خالص وتكلم اي حد ميكملش خمس دقايق ويختفي مع اني بحاول اشوف حد عشان اقدر أمتعو وأمتع نفسي معاة بس للاسف كلو كلام

هو لي مفيش حد جاد هنا ولا ديوث أو سالب بنوتي حتي مفيش خالص وتكلم اي حد ميكملش خمس دقايق ويختفي مع اني بحاول اشوف حد عشان اقدر أمتعو وأمتع نفسي معاة بس للاسف كلو كلام
مش سهل ابدا تطبيق الكلام فى الحقيقة ، احنا فى مجتمع و زمن مش سهل انك تكون على حريتك فيه

مش سهل ابدا تطبيق الكلام فى الحقيقة ، احنا فى مجتمع و زمن مش سهل انك تكون على حريتك فيه
انا مش بقول ف الحقيقة لاني عارف ان ف الحقيقة دا صعب جدا السالب أو الديوث بس ع الأقل شات وصوت ونتكلم وكدا لكن حتي لما الاقي حد ميكملش 5 دقائق ويمسح الشات أو يختفي وميردش

فعلا ع فكرا كلو فيك وكدب ف كدب

لا انا اخري شات بس بس بكمل مش بخلع

بيبقا اغلبهم فيك او حد داخل يجرب وممكن وهو بيكلمك ممكن يحس انك بتتسلي مثلا بس اغلبهم بيلعبو

بيبقا اغلبهم فيك او حد داخل يجرب وممكن وهو بيكلمك ممكن يحس انك بتتسلي مثلا بس اغلبهم بيلعبو
وحياتك م بتسلي ولا حاجة دا انا جاد جدا

لا طبعا فى جدا بس انت ال مش بتدور كويس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت بنوتي أو سالب او ديوث؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%