NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة سنة أولي نيك الجزء الاول

نياك صغير

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
13 مايو 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
11
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دي اول قصة ليا في المنتدى ياريت تعجبكم

انا اسمي احمد و هحكيلكم حصل اي بيني و بين مرات خالي
انا عندي 20 سنة و بدرس في كلية.......
انا جسمي رياضي و وطولي 180 و طول حماده 😜18 سنتي انا كنت عايش مع ابويا و أمي في بيت لوحدينا
و كان ليا خالي قريب مننا و كان متجوز من سنتين و عنده ولد
مرات خالي اسمها مريم و عندها 27 سنة هي كانت بطل اوي جسمها كان متقسم اوي صدرها كبير و مشدود و طيزها شبه طيز اليكسس تيكساس و جسمها ابيض اوي و شعرها اصفر و عينيها زرقة كنت بحسد خالي عليها كل يوم
كان نفسي فيها من اول ماتجوزها خالي بس هي بتعاملني بطريقة عادية
كنت بفكر ازاي اكسر الحاجز الي بينا
لحد لما
جه لخالي شغل بس في مكان بعيد ولا زم يسافر و طلب مني انا اسكن مع مراته علشان اخد بالي منها وهو مسافر
انا قولتله انت تامر يا خالي
قالي هتعبك معايا و قولتله ماتقولش كده
انا ف نفسي اخيرا هعيش مع مرات خالي في شقة وحدة
انا روحت جهزت شنطتي و روحت علي بيت خالي و فتحتلي مرات خالي و كانت لابسة عباية واسعة علشان لسه مش متعودة عليا
انا اول ما دخلت سلمت عليها و دخلت قدامي توريني اوضتي هي و ماشية قدامي برضو طيزها كانت باينة في العباية كنت ماسك نفسي بالعافية
انت طلعت لبسي و دخلت اخدت دش و طلعت علشان اتفرج على تليفزيون مرات خالي كانت في المطبخ بتحضر العشاء
اتعشينا و دخلنا ننام انا ستنيت لما مرات خالي لما نامت هي و ابنها و دخلت عليها الاوضة و كانت نائمة علي بطنها
اوف طيزها كانت رافع العباية لفوق و ضيت علشان اشوف كسها كان وردي و نظيف اول ماشوفته زبري وقف في ثانية
مرة وحدة مرات خالي راحت اتعدلت نحيتي انا خرجت بسرعة و دخلت الحمام أكب عشرة علي منظر كسها النار
و صحيت بدري نزلت اجيب فطار و رجعت لقيت مرات خالي في الحمام بتستحمي و سابت جزء من الباب مفتوح انا وقفت ابص عليها
اوف اي الجسم ده منظر المياه و هي نازلة علي جسمها سكسي اوي و منظر طيزها الي شبه مؤخرة التفاحة و بزازها كانت عاوز ادخل أرضعهم و راحو زوبري وقف و كان هيخرم البنطلون و دخلت اوضتي و ضربت عشرة علي منظرها ده
اول ما طلعت من الحمام كانت لافة جسمها بالفوطة
روحت قايلها اي القمر ده
اتكسفت و قالتلي انا كبرت خلاص
كبريتي اي دا انتي تيجي 18 مش 27 سنة
مرة وحدة شعرها نزل علي عينيها حركت شعرها و شي كان قريب من وشها قعدنا دقيقه بنبص لعنين بعض و لي فصلنا علي ابن خالي
دخلت مرات خالي تغير و انا كنت بذاكر
دخلت عليا مرات خالي علشان نتعشاء سواء
طلعت و احنا بتعشاء قولت اعمل كام حركة رومانسيه كده روحت ماكلها بيدي
قالتلي كول انت يا احمد
قولتلها لازم تغذي انتي يا مريومة
بدات تتكسف مني
و هي كمان بدأت تاكلني بايدها بعد ماخلصنا اكل كانت هتلم الاكل قولتلها استريحي انتي يا قمر انا الي هلم الاكل
حسيت انها بدأت تفك شوية معايا
تاني يوم كنت نازل الكلية و انا نازل قولتلها عاوزة حاجة يا مريومة قالتلي لا بس تعالي بدري علشان الاكل و مرة وحدة حضنتي انا اتفجات بس لفيت دراعي عليها و بزازها كانت لازقة في صدر ي كانوا ناعمين اقوي و بعدين ما خلصنا الحضن رحت بوستها في خدها راحت اتكسفت و جريت لجوا
انا كنت عاوز اليوم يخلص بسرعه علشان ارجعلها بسرعه
بعد مارجعت اتغدينا سواء و عملت نفس الي عملت امبارح
و بعدين دخلت اذاكر و مرة وحدة سمعت مرات خالي بتتكلم مع وحدة في الصاله
قربت علشان اسمعهم و لقيت جارة مرات خالي بتقولها اي اخبارك مع جوزك ردت عليها و **** جوزي مسافر
قالتلها طب اخباركم في ال .....
ردت عليها جوزي ليه فترة مش بيعمل معايا خالص
انا في سري البطل ده يتساب انا كنت نيكتها كل ساعة
قالتلها طب ماتيجي نريح بعض النهارده
ردت مرات خالي مش هينفع ابن اخت جوزي جوا
قالتلها تعالي بس في الحمام مش هياخد باله
و دخلوا الحمام و انا ببص عليهم من عين المفتاح
لقيت المرأة دي بتمص كس مرات خالي و مرات خالي بتتلوي و اهاتها و هيجتني علي الاخر و مرة وحدة مرات خالي اترعشت و نزلت عسل غرق الدنيا علي الاخر
قالتلها هبة (جارتها علشان اختصر عليكم😅) دا انت على اخرك يا بت طب ماتخلي احمد يريحك يابت
انا يسلم بوقك يا هبة 😄
ردت عليها مريم ماينفعش انا الصراحة علشان مكدبش انا بدأت احب احمد
بس لو طلبت منه الحاجة زي دي ممكن يعتبرني شرموطة
خلصوا و انا منظر مرات خالي و هي بتجيب عسلها مش راضي يفارق خيالي
قولت في نفسي لازم اخد خطوة علشان انيك مرات خالي
بعد ما مشيت هبة مرات خالي حضرت العشاء
و قعدنا ناكل و بعد ماخلصنا دخلت مع مرات خالي علشان نغسل المواعين
فين حاجة عايزة تحطها بس عاليا عليها رحت وقفت وراها و خدتها منها و و انا بحط الطبق حسيت بزوبري بين فلقتين طيز مرات خالي رحت مقرب اكتر بحجة أنه بعيد شويه
هي مش راضية تتكلم
انا سبتها و دخلت اوضتي علشان اضرب عشرة بعد الموقف ده
انا روحت انام و كل تفكيري في مرات خالي و الخطوة الي جاية
صحيت علي صوت مرات خالي بتصحيني انا عملت نفسي نايم و بحلم و مرة وحدة شديتها نحيتي و قولت في ودنها نفسي فيكي يا مريومة و بعدين روحت اديتها بوسة علي شفايفها كلت شفايفها و بعدين سبتها و كملت تمثيل اني نايم و بعدين صحيت و لقيت وشها احمر من الكسوف
قالتلي تعالى علشان تغيرلي الأنبوبة
انا صحيت لقيت زوبري زي العمود
دخلت الحمام علشان اريحه و بعدين خرجت و انا بغير الأنبوبة جات مرة و حدة ووضت قدامي و انا عملت بجيب حاجة و تعمدت الزق زوبري بطيزها علشان ردت فعلها انا لقيتها بتقرب طيزها ليا لما بعدت
علي بيحب يفصلنا في الحتت الحلوة
انا خرجت و قعدت قدام تليفزيون انا شغلت فيلم رعب قولت اولع الجو شوية و جات مرات خالي و لزقت فيا علشان خايفة
كل مايجي مشهد رعب تحضني جامد انا كنت مركز معاها هي من قربها ليا بقيت شايف بزازها و من كتر أنها مش حاسة بحاجة انا ايدي كانت علي طيزها من بدري و مرة وحدة جات لقطة بوس ساخنة
بصت عليا و قالتلي عمرك حبيت قبل كده يا احمد
انا قولتله زمان لا
سالتني طب دلوقتي
رديت عليها و قولتلها انتي و رحت ماسك في شفايفها هي كانت بتمانع شوية بس بعدين بقت بتتجاوب معايا ايدي راحت علي بزها اليمين و ايدي التانية رحت منزلها علي كسها لقيته مبلول علي الاخر رحت وقفتها قدامي و قطعت العباية بتاعتها و رحت قعدتها على حجري و هي شغالة تتحرك بكسها علي زوبري من فوق البنطلون
و انا رحت بدأت أمص في ابزازها لحد ما نشفوا حالماتها
و رحت مرة وحدة عطيت حلمتها اليمن و مرة وحدة صرخت و رحت بايسها في شفايفها علشان أهديها
و بعدين شلتها و دخلت اوضة النوم و رحت منومها علي ظهرها و بدأت أمص في رجليها و بعدين اقربت من كسها
و بدأت أمص فيه كنت بشتغل برتم هادي و بعدين اسرع
و مرة وحدة اترعشت و جابت عسلها علي وشي انا طعم عسلها هيجني اكتر بس انا كملت في مص زنبورها و هي بتقول اااااااه ااااااه يا احمد كسي تاعبني يا احمد دخل زوبرك بقي
ااااااااه اااااااااه لسانك نار يا احمد اااااااااه اااااااااه دخله بقا
انا رحت مصيت شوية في بزازها و بعدين طلعت علي شفايفها
دخله بقا كسي تاعبني يا احمد انا بليت زوبري من عسلها و روحت دخلته مرة وحدة لحت ما شهقت و كانت هتموت خلاص و بعدين طلعته
هي لا دخله زوبرك جميل قوي
و بدات ادخله تأني براحة و بدأت ارزع فيها
ااااااااه اااااااه زوبرك يجنن ياحمد نيك كسي بزوبرك اااااه
و بدأ كسها يمسك في زوبري اكتر
و بعدين طلعت زوبري و نيمتها في وضع الدودج
و بعدين دخلت زوبري في كسها و بدأت ادخله و أطلعه براحة بس اهاتها هيجتني اكتر و بدأت أزيد في السرعة و رحت شاددها من شعرها و بدأت ارزع فيها
ااااااااااه ااااااااه اااااااااه اوف نيكني اقوي يا احمد
رحت قاليها هفشخ كسك يا متناكة يا شرموطة
ايوه يا احمد نيك شرموطتك ارزع منيوكتك نيك كسي اقوي اوف زوبرك كبير اوي اكبر من زوبر خالك
انا رحت نايم علي ظهري و خليتها في وضعية 69 و بدأت أمص في كسها و هي بتمص في زوبري و انا رحت بعبصتها في طيزها اااااااه اااااااااه اااااااااه اوف طيزي يا احمد انا هجت و بعدين خليتها قعدت علي زوبري و بدأت تتنطط علي زوبري انا قومت و بدأت أمص في ابزازها
وبعدين نيمتها علي جانبها و نمت جنبها و رفعت رجليها و رشقت زوبري في كسها مرة وحدة
ااااااااااه ااااااااااه اااااااااه اح زوبرك دخل لجوا اقوي
روحت وقفت شوية لحد ماتقولي هي بنفسها كمل
وقفت لي يا احمد نيك كسي يا حبيبي
رحت مسرع شوية
اااااااه اااااااااه ااااااااااه اااااااااااه ايوه كده نيك كسي يا حبيبي ارزع كمان فيه
انا هفشحك يا شرموطة
ااااااااه اااااااااااه ااااااااه ايوه ارزع شرموطتك و منيوكتك
اقوي
انا قولتها هجيبهم قالتلي هاتهم جوايا
انا روحت مطلع زوبري و جبتهم علي بطنها
لقيتها زعلت رحت مساكت شفافيها في بوسة سرحان فيها ربع ساعة و قولتلها مش المرة دي هجيب جواكي مرة تانية
انا دخلت استحميت و مش مصدق نفسي اني نمت مع مرات خالي
دخلت نمت
و صحيت لقيت خالي جه علشان ادوهم اجازة في الشغل
انا ضيقت علشان مش هعرف انيك مرات خالي
انا قومت و سلمت علي خالي و قعدت معاه شوية و عيني ماتشلتش من علي مرات خالي
بعدين راحت معديا من قدامي علشان تدخل المطبخ
انا روحت قرصتها من طيزها هي كانت هتصرخ بس منعت نفسها
انا دخلت وراها
مريم.مش عيب الي عاملته ده افرض خالك شافنا
انا: ماتخفيش
روحت مقرب منها و رحت بعبصتها في طيزها
ااااااااااه لا يا احمد مش دلوقتي
اومال امتي مش طيزك اتوحشت زوبري
ااااااااه اوي و كسي كمان مولع اوي
طب مش عاوزة تريحيهم
مش هينفع دلوقتي علشان خالك
رحت مسكت شفايفها لحد ما دابت في أيدي و زوبري رشق في بطنها و رحت رافع العباية بتاعتها و راشق صباعي في طيزها وبدأت ادخله و اطلعه بسرعة
و بعدين نزلت علي كسها و رحت مدخل صباعين في كسها
و قعدت ادخلهم و اطلعهم لحد ما كبت عسلها علي ايدي
سمعنا صوت خالي روحنا ضباطنا نفسنا
خالي انتوا اتاخروا ليه
ردت مرات خالي مافيش يا حبيبي بغسل المواعيد
خالي بتاكل في يا احمد مافيش يا خالي شوية عسل 🤤
سايباه ليا مرات خالي 🍯
خالي طب انا داخل استحمي دلوقتي
أول ما دخل الحمام
رحت دخلت المطبخ و عملت نفسي بدور على حاجة في المطبخ
رحت نادمت علي مرات خالي علشان تجيبها ليا
راحت واقفة قدامي و العباية كانت محشورة بين طيزها
المنظر هيج زوبري علي الاخر
رحت دافس زوبري في طيزها
هي ماتكلمتش
انا راحت متكلم علشان افك الصمت شوية
انا شوفتها من جوه .مرات خالي :انا برضو ..رحت مقرب منها اوي زوبري كان هيدخل في طيزها لولا العباية
و قولت ابعد اشوف هتعمل اي
روحت لقيتها زقت طيزها نحيت زوبري
رحت لففها نحيتي و ماسك في شفايفها و بدأت بتبوسني بلسانها لحد ما سابت علي الاخر
انا راحت مقطع عبايتها
مرات خالي: اااااه يخرب بيتك دي تاني عباية تقطعها ليا
انا روحت نازل أمص في بزازها أمص في وحدة و اقفش في التانية
اااااااااااه اااااااااااه بزازي ولوعوا من لسانك يخرب بيتك
انا روحت سايب فردة منهم و نزلت علي كسها و بدأت ادخل صباعي فيه
و هي شغالة تتلوي وقعدت ازود السرعة لحد ماترعشت و جابت عسلها علي أيدي
رحت مدخل صباعي في بوقها
دوقي عسلك يا شرموطة
عاوزة ادوقه علي زوبرك
رحت لفيفها و خليتها فلصت و رحت راشق زوبري في كسها
ااااااااه اااااااااه ااااااااااه
ايوه كده دخله كله نيك كسي كلو
عاوزاه كله يا متناكة
اه نيكو و افشخني بزوبرك النار ده
كلامها هيجني علي الاخر
رحت ماسك ايديها و بدأت ارزع في كسها
و هي شغالة تزيد في اهاتها علشان تهيجني اكتر
‏يخرب بيت زوبرك ده ااااااااه اح اوف بيدخل لجوا اقوي
‏ انا زودت لحد قربت اجيب
‏هجيب جواكي يا متناكة
‏اه هاتهم جوايا احرقني بلبنك اه
‏رحت مزود سرعة علشان تجيب عسلها معايا
‏و رحت جايبهم جواها و ترعشت و جابت عسلها و الاتنين دخلوا في بعض و كسها بقي زي الحنفية من عسلها و لبني
‏و راحت قعدت علي الارض من التعب
‏روحت شايلها و مدخلها جوه قبل خالي ما يطلع
‏و هي مسيبة علي الاخر
‏رحت جبتلها عباية و لبستها و كان نفسي انيكها تاني
‏و رحت دخلت اوضتي و غيرت لبسي
‏و نمت لحد ما جات مرات خالي تصحيني علشان العشاء
‏تعالي علشان تتعشاي يا احمد
‏قولتلها ما العشاء موجود اهو
‏مرات خالي فين
‏رحت شاددها نحيتي و رحت أفش في شفايفها دخلنا في بوسة لحد ربع ساعة
‏و قعدت اقفش في طيزها
‏مرات خالي كفايه كده ليدخل علينا خالك
‏رحت سيبها
‏و هي ماشية قدامي رحت ضارب طيزها
‏و راحت اتخضت و صرخت
‏خالي في حاجة يا مريم
‏لا يا حبيبي رجلي اتخبطت في الباب
‏انا في ودنها رجلك برضو 😜
‏اتعشينا و بعدين نزلت علشان اشوف صحابي
‏ماسكت تليفوني و لقيت مرات خالي بعتالي رساله
‏فتحتها لقيتها مصورة بزازها
‏و كتبالي مش عاوز تلعب شوية
‏رحت سايب صحابي و طلعت علي بيت علي طول
‏اول مافتحت الباب لقيت
لقيت غزاله بيضة ب قميص نوم اسود كان هيقطع عليها
‏راحت مشورالي علشان اروح لها
‏قفلت الباب بسرعه و رحت علي الاوضة
‏مالقيتهاش
‏و لقيتها وراء الباب و بتقفل الباب براحة
‏عاوزاك تقطعني يا حبيبي
‏رحت رميها علي السرير و نازل بوس في شفايفها
‏و ايدي علي كسها
‏اااااااااه اااااااااااه وحشتني اوي
‏و رحت فاشح قميص النوم بتاعها
‏بحبك اوي و انت عنيف
‏رحت قافش في بزازها لحد ماعصرتهم
‏و رحت نازل علي كسها و بدأت أمص فيه و اعض زنبورها علي خفيف
‏و جابت عسلها مرتين في بوقي
‏و رحت راقش زوبري في كسها مرة وحدة
‏اااااااه اوف يخربيتك زوبرك كبير اوي عن المرة الي فاتت
‏كلامها هيجني روحت زودت السرعة
‏و لما حسيت اني هجيب روحت مطلع زوبري
‏و قلبتها علي بطنها
‏و رحت جايب فازلين و بدأت ادخل صباعي في طيزها
‏ااااااااااااه ااااااااااه طيزي لا يا احمد
‏انا مكمل و دخلت صابعي التاني
‏و بعدين زودت ٣
‏و بدأت إهاتها تزداد
‏و بدأت ادخل راس زوبري و اطلعه
‏اوف اااااااه ااااااااه بيوجع اوي زوبرك
‏و بعد كده زودت لحد النص و هي شغالة بتحاول تفلت نفسها
‏روحت مدخله كله
‏يخرب بيتك طيزي اتفشخت يا بن المتناكة
‏يعني اطلعه
‏لا نيكني في طيزي عاوزة تناك فيها
‏انا نمت عليها و مخلي زوبري جوه
‏و بعدين رحت مقعدها في وضع الدوج
‏و بدأت براحة و هي شغالة اهات بتهيجني و بدأت ازود لحد وسعت خرم طيزها علي الاخر
‏اااااااااااه ااااااااااااااه اوف نيكني في طيزي انا متناكة نيكني كمان
‏انا رحت مزود لحد ما صوت تخبيط بضاني في طيزها بقي عالي
‏هي جابت 3 مرات في الوقت ده
‏و بعدين بدات اخفف علشان كنت هجيبهم
‏و رحت شايلها و هي في وضع الدوج و رجليها بقت شبه رقم سبعة و زوبري بدأ يدخل لجوا اقوي
‏ايوه نيكني اوي زوبرك فشخ طيزي
‏انا بدأت ازود و رحت قايلها في ودنها اجيبهم طيزك
‏اه اهتهم جوا طيزي سخن طيزي بلبنك
‏رحت جايبهم جواها
‏اوف اح لبنك سخن اوي اوي اوي
‏رحنا نمنا جنب بعض لحد ما خالي اتصل بيها و قاليها أنه جاي هو امي بعد ساعة
‏انا دخلت استحمي و رحت طلبت منها فوطة و رحت شاددها لجوه و نيكتها تحت الدوش
‏و بعدين روقنا الدنيا
‏خالي جه هو و امي
‏قعدت معاهم و امي قالتلي تعالى اقعد معايا لحد مابوك يجي من السفر
‏انا قمت ارتب شنطتي و لاحظت مرات خالي زعلت من الخبر ده
‏انا نادمت عليها علشان تساعدني في ترتيب الشنطة
‏اول مادخلت راحت حضناني و قالتلي ماتمشيش يا حبيبي
‏قولتلها هو اسبوع مش اكتر و ارجعلك يا قمر
‏روحت قافش في شفتها و قعدنا ربع ساعة لحد ما امي نادمت عليا
‏و طلعت و رجعت البيت معا امي
‏تاني يوم ركبت الاسنسير و مرة وحدة دخلت بطل الاسنسير
‏انا ركزت عليها و نسيت انا نزلت ليه


انتظروا الجزء القادم علشان نعرف مين البطل الجديد في قصتنا





صدر و طيز مرات خالي بطلت الجزء الاول



HU0JMH7.md.jpg

HU0JVR9.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عزيز عزيزى, a7meedd, بحبها و 8 آخرين
تسلم ايدك
 
دي اول قصة ليا في المنتدى ياريت تعجبكم

انا اسمي احمد و هحكيلكم حصل اي بيني و بين مرات خالي
انا عندي 20 سنة و بدرس في كلية.......
انا جسمي رياضي و وطولي 180 و طول حماده 😜18 سنتي انا كنت عايش مع ابويا و أمي في بيت لوحدينا
و كان ليا خالي قريب مننا و كان متجوز من سنتين و عنده ولد
مرات خالي اسمها مريم و عندها 27 سنة هي كانت بطل اوي جسمها كان متقسم اوي صدرها كبير و مشدود و طيزها شبه طيز اليكسس تيكساس و جسمها ابيض اوي و شعرها اصفر و عينيها زرقة كنت بحسد خالي عليها كل يوم
كان نفسي فيها من اول ماتجوزها خالي بس هي بتعاملني بطريقة عادية
كنت بفكر ازاي اكسر الحاجز الي بينا
لحد لما
جه لخالي شغل بس في مكان بعيد ولا زم يسافر و طلب مني انا اسكن مع مراته علشان اخد بالي منها وهو مسافر
انا قولتله انت تامر يا خالي
قالي هتعبك معايا و قولتله ماتقولش كده
انا ف نفسي اخيرا هعيش مع مرات خالي في شقة وحدة
انا روحت جهزت شنطتي و روحت علي بيت خالي و فتحتلي مرات خالي و كانت لابسة عباية واسعة علشان لسه مش متعودة عليا
انا اول ما دخلت سلمت عليها و دخلت قدامي توريني اوضتي هي و ماشية قدامي برضو طيزها كانت باينة في العباية كنت ماسك نفسي بالعافية
انت طلعت لبسي و دخلت اخدت دش و طلعت علشان اتفرج على تليفزيون مرات خالي كانت في المطبخ بتحضر العشاء
اتعشينا و دخلنا ننام انا ستنيت لما مرات خالي لما نامت هي و ابنها و دخلت عليها الاوضة و كانت نائمة علي بطنها
اوف طيزها كانت رافع العباية لفوق و ضيت علشان اشوف كسها كان وردي و نظيف اول ماشوفته زبري وقف في ثانية
مرة وحدة مرات خالي راحت اتعدلت نحيتي انا خرجت بسرعة و دخلت الحمام أكب عشرة علي منظر كسها النار
و صحيت بدري نزلت اجيب فطار و رجعت لقيت مرات خالي في الحمام بتستحمي و سابت جزء من الباب مفتوح انا وقفت ابص عليها
اوف اي الجسم ده منظر المياه و هي نازلة علي جسمها سكسي اوي و منظر طيزها الي شبه مؤخرة التفاحة و بزازها كانت عاوز ادخل أرضعهم و راحو زوبري وقف و كان هيخرم البنطلون و دخلت اوضتي و ضربت عشرة علي منظرها ده
اول ما طلعت من الحمام كانت لافة جسمها بالفوطة
روحت قايلها اي القمر ده
اتكسفت و قالتلي انا كبرت خلاص
كبريتي اي دا انتي تيجي 18 مش 27 سنة
مرة وحدة شعرها نزل علي عينيها حركت شعرها و شي كان قريب من وشها قعدنا دقيقه بنبص لعنين بعض و لي فصلنا علي ابن خالي
دخلت مرات خالي تغير و انا كنت بذاكر
دخلت عليا مرات خالي علشان نتعشاء سواء
طلعت و احنا بتعشاء قولت اعمل كام حركة رومانسيه كده روحت ماكلها بيدي
قالتلي كول انت يا احمد
قولتلها لازم تغذي انتي يا مريومة
بدات تتكسف مني
و هي كمان بدأت تاكلني بايدها بعد ماخلصنا اكل كانت هتلم الاكل قولتلها استريحي انتي يا قمر انا الي هلم الاكل
حسيت انها بدأت تفك شوية معايا
تاني يوم كنت نازل الكلية و انا نازل قولتلها عاوزة حاجة يا مريومة قالتلي لا بس تعالي بدري علشان الاكل و مرة وحدة حضنتي انا اتفجات بس لفيت دراعي عليها و بزازها كانت لازقة في صدر ي كانوا ناعمين اقوي و بعدين ما خلصنا الحضن رحت بوستها في خدها راحت اتكسفت و جريت لجوا
انا كنت عاوز اليوم يخلص بسرعه علشان ارجعلها بسرعه
بعد مارجعت اتغدينا سواء و عملت نفس الي عملت امبارح
و بعدين دخلت اذاكر و مرة وحدة سمعت مرات خالي بتتكلم مع وحدة في الصاله
قربت علشان اسمعهم و لقيت جارة مرات خالي بتقولها اي اخبارك مع جوزك ردت عليها و **** جوزي مسافر
قالتلها طب اخباركم في ال .....
ردت عليها جوزي ليه فترة مش بيعمل معايا خالص
انا في سري البطل ده يتساب انا كنت نيكتها كل ساعة
قالتلها طب ماتيجي نريح بعض النهارده
ردت مرات خالي مش هينفع ابن اخت جوزي جوا
قالتلها تعالي بس في الحمام مش هياخد باله
و دخلوا الحمام و انا ببص عليهم من عين المفتاح
لقيت المرأة دي بتمص كس مرات خالي و مرات خالي بتتلوي و اهاتها و هيجتني علي الاخر و مرة وحدة مرات خالي اترعشت و نزلت عسل غرق الدنيا علي الاخر
قالتلها هبة (جارتها علشان اختصر عليكم😅) دا انت على اخرك يا بت طب ماتخلي احمد يريحك يابت
انا يسلم بوقك يا هبة 😄
ردت عليها مريم ماينفعش انا الصراحة علشان مكدبش انا بدأت احب احمد
بس لو طلبت منه الحاجة زي دي ممكن يعتبرني شرموطة
خلصوا و انا منظر مرات خالي و هي بتجيب عسلها مش راضي يفارق خيالي
قولت في نفسي لازم اخد خطوة علشان انيك مرات خالي
بعد ما مشيت هبة مرات خالي حضرت العشاء
و قعدنا ناكل و بعد ماخلصنا دخلت مع مرات خالي علشان نغسل المواعين
فين حاجة عايزة تحطها بس عاليا عليها رحت وقفت وراها و خدتها منها و و انا بحط الطبق حسيت بزوبري بين فلقتين طيز مرات خالي رحت مقرب اكتر بحجة أنه بعيد شويه
هي مش راضية تتكلم
انا سبتها و دخلت اوضتي علشان اضرب عشرة بعد الموقف ده
انا روحت انام و كل تفكيري في مرات خالي و الخطوة الي جاية
صحيت علي صوت مرات خالي بتصحيني انا عملت نفسي نايم و بحلم و مرة وحدة شديتها نحيتي و قولت في ودنها نفسي فيكي يا مريومة و بعدين روحت اديتها بوسة علي شفايفها كلت شفايفها و بعدين سبتها و كملت تمثيل اني نايم و بعدين صحيت و لقيت وشها احمر من الكسوف
قالتلي تعالى علشان تغيرلي الأنبوبة
انا صحيت لقيت زوبري زي العمود
دخلت الحمام علشان اريحه و بعدين خرجت و انا بغير الأنبوبة جات مرة و حدة ووضت قدامي و انا عملت بجيب حاجة و تعمدت الزق زوبري بطيزها علشان ردت فعلها انا لقيتها بتقرب طيزها ليا لما بعدت
علي بيحب يفصلنا في الحتت الحلوة
انا خرجت و قعدت قدام تليفزيون انا شغلت فيلم رعب قولت اولع الجو شوية و جات مرات خالي و لزقت فيا علشان خايفة
كل مايجي مشهد رعب تحضني جامد انا كنت مركز معاها هي من قربها ليا بقيت شايف بزازها و من كتر أنها مش حاسة بحاجة انا ايدي كانت علي طيزها من بدري و مرة وحدة جات لقطة بوس ساخنة
بصت عليا و قالتلي عمرك حبيت قبل كده يا احمد
انا قولتله زمان لا
سالتني طب دلوقتي
رديت عليها و قولتلها انتي و رحت ماسك في شفايفها هي كانت بتمانع شوية بس بعدين بقت بتتجاوب معايا ايدي راحت علي بزها اليمين و ايدي التانية رحت منزلها علي كسها لقيته مبلول علي الاخر رحت وقفتها قدامي و قطعت العباية بتاعتها و رحت قعدتها على حجري و هي شغالة تتحرك بكسها علي زوبري من فوق البنطلون
و انا رحت بدأت أمص في ابزازها لحد ما نشفوا حالماتها
و رحت مرة وحدة عطيت حلمتها اليمن و مرة وحدة صرخت و رحت بايسها في شفايفها علشان أهديها
و بعدين شلتها و دخلت اوضة النوم و رحت منومها علي ظهرها و بدأت أمص في رجليها و بعدين اقربت من كسها
و بدأت أمص فيه كنت بشتغل برتم هادي و بعدين اسرع
و مرة وحدة اترعشت و جابت عسلها علي وشي انا طعم عسلها هيجني اكتر بس انا كملت في مص زنبورها و هي بتقول اااااااه ااااااه يا احمد كسي تاعبني يا احمد دخل زوبرك بقي
ااااااااه اااااااااه لسانك نار يا احمد اااااااااه اااااااااه دخله بقا
انا رحت مصيت شوية في بزازها و بعدين طلعت علي شفايفها
دخله بقا كسي تاعبني يا احمد انا بليت زوبري من عسلها و روحت دخلته مرة وحدة لحت ما شهقت و كانت هتموت خلاص و بعدين طلعته
هي لا دخله زوبرك جميل قوي
و بدات ادخله تأني براحة و بدأت ارزع فيها
ااااااااه اااااااه زوبرك يجنن ياحمد نيك كسي بزوبرك اااااه
و بدأ كسها يمسك في زوبري اكتر
و بعدين طلعت زوبري و نيمتها في وضع الدودج
و بعدين دخلت زوبري في كسها و بدأت ادخله و أطلعه براحة بس اهاتها هيجتني اكتر و بدأت أزيد في السرعة و رحت شاددها من شعرها و بدأت ارزع فيها
ااااااااااه ااااااااه اااااااااه اوف نيكني اقوي يا احمد
رحت قاليها هفشخ كسك يا متناكة يا شرموطة
ايوه يا احمد نيك شرموطتك ارزع منيوكتك نيك كسي اقوي اوف زوبرك كبير اوي اكبر من زوبر خالك
انا رحت نايم علي ظهري و خليتها في وضعية 69 و بدأت أمص في كسها و هي بتمص في زوبري و انا رحت بعبصتها في طيزها اااااااه اااااااااه اااااااااه اوف طيزي يا احمد انا هجت و بعدين خليتها قعدت علي زوبري و بدأت تتنطط علي زوبري انا قومت و بدأت أمص في ابزازها
وبعدين نيمتها علي جانبها و نمت جنبها و رفعت رجليها و رشقت زوبري في كسها مرة وحدة
ااااااااااه ااااااااااه اااااااااه اح زوبرك دخل لجوا اقوي
روحت وقفت شوية لحد ماتقولي هي بنفسها كمل
وقفت لي يا احمد نيك كسي يا حبيبي
رحت مسرع شوية
اااااااه اااااااااه ااااااااااه اااااااااااه ايوه كده نيك كسي يا حبيبي ارزع كمان فيه
انا هفشحك يا شرموطة
ااااااااه اااااااااااه ااااااااه ايوه ارزع شرموطتك و منيوكتك
اقوي
انا قولتها هجيبهم قالتلي هاتهم جوايا
انا روحت مطلع زوبري و جبتهم علي بطنها
لقيتها زعلت رحت مساكت شفافيها في بوسة سرحان فيها ربع ساعة و قولتلها مش المرة دي هجيب جواكي مرة تانية
انا دخلت استحميت و مش مصدق نفسي اني نمت مع مرات خالي
دخلت نمت
و صحيت لقيت خالي جه علشان ادوهم اجازة في الشغل
انا ضيقت علشان مش هعرف انيك مرات خالي
انا قومت و سلمت علي خالي و قعدت معاه شوية و عيني ماتشلتش من علي مرات خالي
بعدين راحت معديا من قدامي علشان تدخل المطبخ
انا روحت قرصتها من طيزها هي كانت هتصرخ بس منعت نفسها
انا دخلت وراها
مريم.مش عيب الي عاملته ده افرض خالك شافنا
انا: ماتخفيش
روحت مقرب منها و رحت بعبصتها في طيزها
ااااااااااه لا يا احمد مش دلوقتي
اومال امتي مش طيزك اتوحشت زوبري
ااااااااه اوي و كسي كمان مولع اوي
طب مش عاوزة تريحيهم
مش هينفع دلوقتي علشان خالك
رحت مسكت شفايفها لحد ما دابت في أيدي و زوبري رشق في بطنها و رحت رافع العباية بتاعتها و راشق صباعي في طيزها وبدأت ادخله و اطلعه بسرعة
و بعدين نزلت علي كسها و رحت مدخل صباعين في كسها
و قعدت ادخلهم و اطلعهم لحد ما كبت عسلها علي ايدي
سمعنا صوت خالي روحنا ضباطنا نفسنا
خالي انتوا اتاخروا ليه
ردت مرات خالي مافيش يا حبيبي بغسل المواعيد
خالي بتاكل في يا احمد مافيش يا خالي شوية عسل 🤤
سايباه ليا مرات خالي 🍯
خالي طب انا داخل استحمي دلوقتي
أول ما دخل الحمام
رحت دخلت المطبخ و عملت نفسي بدور على حاجة في المطبخ
رحت نادمت علي مرات خالي علشان تجيبها ليا
راحت واقفة قدامي و العباية كانت محشورة بين طيزها
المنظر هيج زوبري علي الاخر
رحت دافس زوبري في طيزها
هي ماتكلمتش
انا راحت متكلم علشان افك الصمت شوية
انا شوفتها من جوه .مرات خالي :انا برضو ..رحت مقرب منها اوي زوبري كان هيدخل في طيزها لولا العباية
و قولت ابعد اشوف هتعمل اي
روحت لقيتها زقت طيزها نحيت زوبري
رحت لففها نحيتي و ماسك في شفايفها و بدأت بتبوسني بلسانها لحد ما سابت علي الاخر
انا راحت مقطع عبايتها
مرات خالي: اااااه يخرب بيتك دي تاني عباية تقطعها ليا
انا روحت نازل أمص في بزازها أمص في وحدة و اقفش في التانية
اااااااااااه اااااااااااه بزازي ولوعوا من لسانك يخرب بيتك
انا روحت سايب فردة منهم و نزلت علي كسها و بدأت ادخل صباعي فيه
و هي شغالة تتلوي وقعدت ازود السرعة لحد ماترعشت و جابت عسلها علي أيدي
رحت مدخل صباعي في بوقها
دوقي عسلك يا شرموطة
عاوزة ادوقه علي زوبرك
رحت لفيفها و خليتها فلصت و رحت راشق زوبري في كسها
ااااااااه اااااااااه ااااااااااه
ايوه كده دخله كله نيك كسي كلو
عاوزاه كله يا متناكة
اه نيكو و افشخني بزوبرك النار ده
كلامها هيجني علي الاخر
رحت ماسك ايديها و بدأت ارزع في كسها
و هي شغالة تزيد في اهاتها علشان تهيجني اكتر
‏يخرب بيت زوبرك ده ااااااااه اح اوف بيدخل لجوا اقوي
‏ انا زودت لحد قربت اجيب
‏هجيب جواكي يا متناكة
‏اه هاتهم جوايا احرقني بلبنك اه
‏رحت مزود سرعة علشان تجيب عسلها معايا
‏و رحت جايبهم جواها و ترعشت و جابت عسلها و الاتنين دخلوا في بعض و كسها بقي زي الحنفية من عسلها و لبني
‏و راحت قعدت علي الارض من التعب
‏روحت شايلها و مدخلها جوه قبل خالي ما يطلع
‏و هي مسيبة علي الاخر
‏رحت جبتلها عباية و لبستها و كان نفسي انيكها تاني
‏و رحت دخلت اوضتي و غيرت لبسي
‏و نمت لحد ما جات مرات خالي تصحيني علشان العشاء
‏تعالي علشان تتعشاي يا احمد
‏قولتلها ما العشاء موجود اهو
‏مرات خالي فين
‏رحت شاددها نحيتي و رحت أفش في شفايفها دخلنا في بوسة لحد ربع ساعة
‏و قعدت اقفش في طيزها
‏مرات خالي كفايه كده ليدخل علينا خالك
‏رحت سيبها
‏و هي ماشية قدامي رحت ضارب طيزها
‏و راحت اتخضت و صرخت
‏خالي في حاجة يا مريم
‏لا يا حبيبي رجلي اتخبطت في الباب
‏انا في ودنها رجلك برضو 😜
‏اتعشينا و بعدين نزلت علشان اشوف صحابي
‏ماسكت تليفوني و لقيت مرات خالي بعتالي رساله
‏فتحتها لقيتها مصورة بزازها
‏و كتبالي مش عاوز تلعب شوية
‏رحت سايب صحابي و طلعت علي بيت علي طول
‏اول مافتحت الباب لقيت
لقيت غزاله بيضة ب قميص نوم اسود كان هيقطع عليها
‏راحت مشورالي علشان اروح لها
‏قفلت الباب بسرعه و رحت علي الاوضة
‏مالقيتهاش
‏و لقيتها وراء الباب و بتقفل الباب براحة
‏عاوزاك تقطعني يا حبيبي
‏رحت رميها علي السرير و نازل بوس في شفايفها
‏و ايدي علي كسها
‏اااااااااه اااااااااااه وحشتني اوي
‏و رحت فاشح قميص النوم بتاعها
‏بحبك اوي و انت عنيف
‏رحت قافش في بزازها لحد ماعصرتهم
‏و رحت نازل علي كسها و بدأت أمص فيه و اعض زنبورها علي خفيف
‏و جابت عسلها مرتين في بوقي
‏و رحت راقش زوبري في كسها مرة وحدة
‏اااااااه اوف يخربيتك زوبرك كبير اوي عن المرة الي فاتت
‏كلامها هيجني روحت زودت السرعة
‏و لما حسيت اني هجيب روحت مطلع زوبري
‏و قلبتها علي بطنها
‏و رحت جايب فازلين و بدأت ادخل صباعي في طيزها
‏ااااااااااااه ااااااااااه طيزي لا يا احمد
‏انا مكمل و دخلت صابعي التاني
‏و بعدين زودت ٣
‏و بدأت إهاتها تزداد
‏و بدأت ادخل راس زوبري و اطلعه
‏اوف اااااااه ااااااااه بيوجع اوي زوبرك
‏و بعد كده زودت لحد النص و هي شغالة بتحاول تفلت نفسها
‏روحت مدخله كله
‏يخرب بيتك طيزي اتفشخت يا بن المتناكة
‏يعني اطلعه
‏لا نيكني في طيزي عاوزة تناك فيها
‏انا نمت عليها و مخلي زوبري جوه
‏و بعدين رحت مقعدها في وضع الدوج
‏و بدأت براحة و هي شغالة اهات بتهيجني و بدأت ازود لحد وسعت خرم طيزها علي الاخر
‏اااااااااااه ااااااااااااااه اوف نيكني في طيزي انا متناكة نيكني كمان
‏انا رحت مزود لحد ما صوت تخبيط بضاني في طيزها بقي عالي
‏هي جابت 3 مرات في الوقت ده
‏و بعدين بدات اخفف علشان كنت هجيبهم
‏و رحت شايلها و هي في وضع الدوج و رجليها بقت شبه رقم سبعة و زوبري بدأ يدخل لجوا اقوي
‏ايوه نيكني اوي زوبرك فشخ طيزي
‏انا بدأت ازود و رحت قايلها في ودنها اجيبهم طيزك
‏اه اهتهم جوا طيزي سخن طيزي بلبنك
‏رحت جايبهم جواها
‏اوف اح لبنك سخن اوي اوي اوي
‏رحنا نمنا جنب بعض لحد ما خالي اتصل بيها و قاليها أنه جاي هو امي بعد ساعة
‏انا دخلت استحمي و رحت طلبت منها فوطة و رحت شاددها لجوه و نيكتها تحت الدوش
‏و بعدين روقنا الدنيا
‏خالي جه هو و امي
‏قعدت معاهم و امي قالتلي تعالى اقعد معايا لحد مابوك يجي من السفر
‏انا قمت ارتب شنطتي و لاحظت مرات خالي زعلت من الخبر ده
‏انا نادمت عليها علشان تساعدني في ترتيب الشنطة
‏اول مادخلت راحت حضناني و قالتلي ماتمشيش يا حبيبي
‏قولتلها هو اسبوع مش اكتر و ارجعلك يا قمر
‏روحت قافش في شفتها و قعدنا ربع ساعة لحد ما امي نادمت عليا
‏و طلعت و رجعت البيت معا امي
‏تاني يوم ركبت الاسنسير و مرة وحدة دخلت بطل الاسنسير
‏انا ركزت عليها و نسيت انا نزلت ليه


انتظروا الجزء القادم علشان نعرف مين البطل الجديد في قصتنا





صدر و طيز مرات خالي بطلت الجزء الاول



HU0JMH7.md.jpg

HU0JVR9.md.jpg
كمل يا برنس وما تتاخر
 
يا بختها
نفسي تعشرني انا كمان
 
حاجه جامده يابختك فيهااا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسسسسسسستمر
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%