NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة سلمي وأخوها الجزء 1

2000ahmedashraf

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 يونيو 2024
المشاركات
4
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
25
نقاط
10
قصه سلمـــى وأخوهـــا 1
عشق يتجاوز كل الأعراف اعرفكم بنفسي أنا اسمي سلمى أبلغ من العمر 27 عاما ولا أقول بأني ملكة جمال ولكن في الحقيقة فأنا جميلة ولي جسم رشيق وجميل وبهتم بجسمي وبنفسي ورشاقتي وعندي اخ اسمة حسام من الأب أصغر مني بسنة حسام إنسان من نوع تاني خالص أنا حبيته عشان حاجات كتير هو شاب رومانسي جدا حنون ووسيم جدا دمة زي العسل وبعشقه من كل قلبي
ابي تزوج من ثلاث نساء وعنده بنتين وولد من الزوجة الأولي وأنا بس من الزوجة التانية ومن الزوجة الثالثة عنده ولد إسمه حسام وبنت سمها رنا وكل زوجة عايشة لوحدها مع أولادها وكانت علاقتنا أنا وأخوتي عادية وحسام كان الوحيد اللي كانت بتربطنا ببعض علاقة حميمة وهو إنسان على خلق وليه معزة في قلبي كبيرة جدا غير أخواتي الآخرين يعمل حسام في شركة كبيرة كمدير مالي وصاحب الشركة مؤتمنه على كل حاجة وبيثق فيه جدا لأمانتة وخبرته توفى والدي وأنا عمري 20 سنة وكنت انا وامي عايشين لوحدنا وكان أخويا حسام الوحيد اللي كان بيعمل زيارة لينا أنا وماما متواصلة وبيسال علينا أما إخواتي الآخرين فلا يجمعنا إلا المناسبات وكملت تعليمي وعمري 22 سنة وإتجوزت من شاب إسمه أحمد وأخويا حسام اتجوز بعدي بعام وكنت عايشة أنا وزوجي أحمد حياة كلها حب وسعادة ولكن لم تدم لأكثر من عامين إلى أن أصبت بمرض وفضلت استعمل ادوية لشهور ومفيش فايدة وكل الأطباء قالوا إني لازم أشيل الرحم وكنت أفضل الموت لأني مش عايزة اعيش من غير أولاد وأحمد طبعا وإخواني وأولهم حسام وماما كانوا واقفين معايا وبيواسوني وبيقنعوني أعمل العملية المهم عملت العملية ودي كانت أول صدمة حطمت نفسيتي وغيرت من حياتي
وبعد مدة ليست بالطويلة أخبرني أحمد زوجي إن اهلة ضاغطين عليه عشان يتجوز تاني وفعلا انفصلنا وهو اتجوز وأنا رجعت عند ماما ودي كانت الصدمة التانية اللي دمرت الامل المتبقي في حياتي فأصبحت حياتي جحيم ولم يعد في حياتي سوي الحزن والأسي وكانت امي أشد حزننا عليا وصحتها بدأت تسوء يوما بعد يوم وكانت تحاول أن تواسيني
وكنت أرى في عيني حسام أخي الحزن الشديد على حالي التعيس ولكني كنت اتهرب واقول لماذا شاءت الأقدار أن ترمي بلاها علينا ومرت الايام وأصبحت انسانة كئيبة منعزلة ولا أستطيع أن انام ولا آكل وسأت حالتي الصحية وامي كانت بتقولي حرام عليكي تعملي في نفسك كدة وكان الصداع بيجيلي كل يوم بس المرة دي كان شديد وألم في بطني وجسمي كله وكنت بصرخ من الألم وماما شافتني كدة وقالت لازم اوديكي للدكتور وقولت اديني مسكن وخلاص وادتني المسكن زي كل مرة وقالت انا مش هسيبك تموتي قدامي واتصلت بحسام لانه أقرب واحد لينا وهو الوحيد اللي بسمع كلامه وفعلا حضر حسام وانا في غرفتي وجلس مع امي وحدثت حسام عن كل شئ وعن حالتي البائسة ولا أعلم ماذا دار بينهما من حديث امي جات تطرق باب غرفتي وصحيت وقالتلي حسام برة عايز يشوفك قلت قوليله نايمة قالت عاوز يشوفك ضروري وأصرت تخلليه يدخل وقمت وشفت حسام ورحبت بيه وكانت عيونة كلها استغراب وبيقوللي ايه اللي انا شيافه ده ؟ مستحيل دي تبقي اختي سلمى حرام عليكي تعملي في نفسك كدة انا مافيش حاجة بس تعبانة شوية هو ماتخبيش عليا انا عارف كل حاجة انتي تعبانة جدا ولازم نروح لدكتور من غير مناقشة
انا بس؟ حسام مافيش بس قومي البسي انا مستنيكي برة لبست وطلعنا المستشفى ومكنتش عارفة اشيل نفسي واتسندت على حسام وقابلنا دكتور وكشف عليا وقال انتي صحتك سيئة جدا وانتي بقالك اد ايه مبتكليش ومبتناميش ؟ رديت من مدة مش عارفة اكل ولا انام
وبيكلم حسام قاله لازم تنام وتأكل كويس والا هتصاب بأمراض خطيرة
وكتبلي دواء وقال لازم تستخدم الدواء بإنتظام ولازم تعرضوها على الطبيب النفسي في المستشفي وقابلنا الطبيب النفسي وقعدت معاه لوحدي وكلمته عن اللي حصللي وكل حاجة وبعد ما خلصنا دخل حسام وقال الدكتور عندها اكتآب نتيجة صدمة بس أنا هكتبلها أدوية والحباية دي تاخدها الليلة أول ما تروح عشان تنام كويس وروحنا البيت وكان الوقت متأخر بالليل وحسام طمأن ماما وقالها انا مش حسيبها من اليوم انا حنام بالصالون وهبقى اطمئن عليها كل شوية ادخلي انتي هاتي اي حاجة تاكلها وروحي نامي وأنا هاقعد معاها وهدّيها الدواء امي **** يخليك يابني انا مش عارفة اشكرك ازاي؟ حسام ماتقوليش كدة دا واجب ودخلت ماما تنام وأنا ممددة ولابسة قميص نوم قصير وتيشرت شفاف ومتغطية بالملاية على السرير وحسام جالس على كرسي جنب السرير حسام انتي لازم تخرجي من الحالة دي وتغيري حياتك وترجعي الوردة الجميلة اللي نعرفها المهم خلاني آكل بالعافية واداني الدواء وقاللي انتي هتنامي دلوقتي وترتاحي وبعدين نتكلم وإحنا بنتكلم ومش عارفة نمت من غير ما أعرف الحباية كان مفعولها سريع وفجأة كأني باحلم مش عارفة خيال ولا حقيقة حسيت كأن حسام حاضني وبيبوسني في خدي وشفايفي وايده بتمسح في شعري وبعدين نزل يبوس في كل مكان في جسمي وايده بتلمس كل جسمي وبيمسك بزازي بكل حنية وكنت حاسة بلذة غير عادية وانتقل يقبلها بشغف وانا مخدرة بمفعول الدواء وبما يحدث بجسمي وكانت ارادافي البيضاء امامه بيتمتع بالنظر إليها ورفع قميص النوم الى صدري وأصبح جسمي امامه شبة عاري ووقف يتأملني ومنبهر بهذا الجمال والكس الجميل ونزل الى أسفل قدمي يقبلها من اصابعها وكل قدمي منتقلا الى ساقي وأردفي وانا لا اعلم لماذا لم اعمل اي شيء ؟ولم افكر بأن هذا الذي يعبث اقصد يتمتع بجسمي هو اخي ؟ الى ان وصل إلى كسي الغارق بمائة وكنت احس بانفاسه وهو يشم رائحة شهوتي وأخذ يقبل ويقبل كسي وفي تلك اللحظات كنت مستمتعة ومتلذذة ولم اتذوق مثل تلك الحلاوة في الجنس طوال حياتي وبينما انا انتفض من الهيجان والمتعة وعاجزة عن الحركة وجسمي لا يتحرك كانه مخدر ولكن الاحساس بالمتعة يجري في كل جسمي كانت لذة لا مثيل لها وكأني في عالم آخر من الخيال ثم أخذ يلعق كسي الذي كان يتدفق منه سيلا من ماء شهوتي بكل شبق وكانه اغمي عليا من شدة مايفعله حسام لكسي ولا اتذكر ماذا حدث بعدها حتى اليوم الثاني بعد نوم دام أكثر من 15 ساعة من شدة الإرهاق والعطش للنوم صحيت ولم أجد أحدا بجانبي وأخذت اتذكر ما حدث وكنت مثل المجنونة وأخذت اتفقد جسمي وملابسي وكانت كما هي ورأيت كسي غارقا وفراشي كذالك وأخذت أتفقد كسي هل ادخل حسام زبه بداخل كسي ؟هل ناك اخته ؟ ولكن لم أجد أية علامات تدل على ذلك ولست متأكدة وكنت مصدومة ما الذي فعله حسام ؟ ولماذا ؟ وكيف؟ لم اتوقع منه يوما أن يعمل هذا وماذا لو كان مجرد حلم ومجرد تهيأت بسبب الدواء وتعطشي للجنس وقد اكون ظلمت حسام حتى تعبت من التفكير وأخذت انضف واخفي تلك الأشياء كي لا تراها امي وذهبت الى الحمام واغتسلت وقابلت امي فسالتني عن حالي ؟ فقلت الحمد للـه كويسة وسالتها عن حسام فقالت انه فضل معاكي للصبح ومانمش خالص وراح على شان عنده شغل وهيرجع بالليل وسرحت باللي حصل ومش عارفة ماما بتقول ايه ورجعت مع ماما بتقول العشاء جاهز
قلتلها ماليش نفس بعدين دخلت الأوضة ورجعت بتفكيري باللي كان بيعمله معايا اخويا وكل حركة عملها وبصراحة انا افكاري اتغيرت وبقيت مستمتعة ونفسي يتكرر وحسيت جسمي كله هايج وكسي نار ومش قادرة اتحكم في اعصابي وبدأت إفرازات كسي تزداد ولما اتذكرت ازاي كان بيلحس في كسي انتفض كسي لا اراديا ونزلت شهوتي من غير حتى ما المس كسي ورحت اغتسلت وشوية وحسام جه ودخل عليا وانا مش عارفة ابص في عنيه وبيكلمني قال ازاي صحتك دلوقتي؟ انا الحمد للـه كويسة حسام صحيتي امتى؟ انا من نص ساعة حسام ياه 24 ساعة نوم وبيضحك انا قولت اكيد باين انه بريئ قررت اشيل الفكرة من دماغي وقعدنا نتعشى وكان بيوكلني بالعافية وبيديني الدواء وقعدنا نتكلم قال الحمد للـه انك بخير وانا مش هسيبك لوحدك من دلوقتي وفضل يكلمني اني لازم اغير حياتي وأخرج من الحالة دية واعيش حياتي قال عارفة لو حصل حاجة ليكي انا هموت نفسي وابتسمت بخجل قال ولازم تخدي الدواء ومتقعديش لوحدك وأهم حاجة تسمعي كلامي وضحكت حسام ايوة كدة فرفشي ياقمر وسهرنا شوية ومشى بصراحة ماكنتش عاوزاه يمشي كنت بحب كل حاجة فيه وبحس بالراحة معاه واللي كان مجنني اسلوبه لما يتغزل في جمالي وجسمي واحساسه لما نتكلم ومشاعره كانه عاشق متيم وبعد كام يوم حصل موقف كنا بنتمشى وكنا في وسط زحمة وكان في خناقة والناس مش عارفة تهرب وعشان يحميني قام ساندني على جدار وحضني وجسمي كان كله في حضنه بصراحة كنت حاسة بأمان وراحة فضلنا دقيقتين او اكتر وحسيت أن حسام هايج وانا بصراحة كنت هايجة وجسمي بيترعش وكنت في دنيا تانية وحسيت بزب حسام بيلامس لكسي كانه عايز يدخل في كسي ومغمضة عنيا وصحيت على صوت حسام بيقوللي سلمى مالك ؟اصحي كان فاكرني دايخة من الخناقة والزحمة وبعد ما مشينا وبقيت لوحدي فضلت افكر في اللي حصل قبل كدة وانا نايمة وموقف اليوم بس الحقيقة اللي حصل اليوم انا كنت صاحية ومستسلمة ومستمتعة كل هذه الأحداث حركت حاجات كتيرة جوايا ومش قادرة انساها انا فعلا ابتديت احس في تغيير في حياتي بسبب اهتمام حسام نفسيتي اتحسنت كتير واهتمامي بنفسي وشكلي بقى للأفضل صدقوني كان بيعاملني بكل حب وحنان ورومانسية كأني عشيقته بالرغم من انه متزوج لكن وحسب ما بيكلمني انه غير مرتاح من بداية زواجه وهما في خلاف مستمر المهم علاقتي بحسام زادت وأصبحت افكر فيه كتير وأفضل مستنية للقائة بشوق وفي يوم كنا بنشتري حاجات دخلنا محل حريمي وقاللي انتي لازم تغيري استايلك واشترينا حاجات وكان بيختارلي على زوقه وكانت كلها حاجات حلوة قلتله بس في حاجات انا مستحيل البسها انا كبرت على الحاجات دي وحلبس لمين ؟ ما انت عارف قالي حرام عليكي انتي لسة بنوتة انتي عندك احلى جسم شفته بحياتي بس محتاجة تهتمي بنفسك وشكلك شوية وحتشوفي بنفسك وانا كنت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم تكتب منقولة لانها احدى قصص الكاتبة "حلاوة قمر" من المنتدى السابق
 
قصه سلمـــى وأخوهـــا 1
عشق يتجاوز كل الأعراف اعرفكم بنفسي أنا اسمي سلمى أبلغ من العمر 27 عاما ولا أقول بأني ملكة جمال ولكن في الحقيقة فأنا جميلة ولي جسم رشيق وجميل وبهتم بجسمي وبنفسي ورشاقتي وعندي اخ اسمة حسام من الأب أصغر مني بسنة حسام إنسان من نوع تاني خالص أنا حبيته عشان حاجات كتير هو شاب رومانسي جدا حنون ووسيم جدا دمة زي العسل وبعشقه من كل قلبي
ابي تزوج من ثلاث نساء وعنده بنتين وولد من الزوجة الأولي وأنا بس من الزوجة التانية ومن الزوجة الثالثة عنده ولد إسمه حسام وبنت سمها رنا وكل زوجة عايشة لوحدها مع أولادها وكانت علاقتنا أنا وأخوتي عادية وحسام كان الوحيد اللي كانت بتربطنا ببعض علاقة حميمة وهو إنسان على خلق وليه معزة في قلبي كبيرة جدا غير أخواتي الآخرين يعمل حسام في شركة كبيرة كمدير مالي وصاحب الشركة مؤتمنه على كل حاجة وبيثق فيه جدا لأمانتة وخبرته توفى والدي وأنا عمري 20 سنة وكنت انا وامي عايشين لوحدنا وكان أخويا حسام الوحيد اللي كان بيعمل زيارة لينا أنا وماما متواصلة وبيسال علينا أما إخواتي الآخرين فلا يجمعنا إلا المناسبات وكملت تعليمي وعمري 22 سنة وإتجوزت من شاب إسمه أحمد وأخويا حسام اتجوز بعدي بعام وكنت عايشة أنا وزوجي أحمد حياة كلها حب وسعادة ولكن لم تدم لأكثر من عامين إلى أن أصبت بمرض وفضلت استعمل ادوية لشهور ومفيش فايدة وكل الأطباء قالوا إني لازم أشيل الرحم وكنت أفضل الموت لأني مش عايزة اعيش من غير أولاد وأحمد طبعا وإخواني وأولهم حسام وماما كانوا واقفين معايا وبيواسوني وبيقنعوني أعمل العملية المهم عملت العملية ودي كانت أول صدمة حطمت نفسيتي وغيرت من حياتي
وبعد مدة ليست بالطويلة أخبرني أحمد زوجي إن اهلة ضاغطين عليه عشان يتجوز تاني وفعلا انفصلنا وهو اتجوز وأنا رجعت عند ماما ودي كانت الصدمة التانية اللي دمرت الامل المتبقي في حياتي فأصبحت حياتي جحيم ولم يعد في حياتي سوي الحزن والأسي وكانت امي أشد حزننا عليا وصحتها بدأت تسوء يوما بعد يوم وكانت تحاول أن تواسيني
وكنت أرى في عيني حسام أخي الحزن الشديد على حالي التعيس ولكني كنت اتهرب واقول لماذا شاءت الأقدار أن ترمي بلاها علينا ومرت الايام وأصبحت انسانة كئيبة منعزلة ولا أستطيع أن انام ولا آكل وسأت حالتي الصحية وامي كانت بتقولي حرام عليكي تعملي في نفسك كدة وكان الصداع بيجيلي كل يوم بس المرة دي كان شديد وألم في بطني وجسمي كله وكنت بصرخ من الألم وماما شافتني كدة وقالت لازم اوديكي للدكتور وقولت اديني مسكن وخلاص وادتني المسكن زي كل مرة وقالت انا مش هسيبك تموتي قدامي واتصلت بحسام لانه أقرب واحد لينا وهو الوحيد اللي بسمع كلامه وفعلا حضر حسام وانا في غرفتي وجلس مع امي وحدثت حسام عن كل شئ وعن حالتي البائسة ولا أعلم ماذا دار بينهما من حديث امي جات تطرق باب غرفتي وصحيت وقالتلي حسام برة عايز يشوفك قلت قوليله نايمة قالت عاوز يشوفك ضروري وأصرت تخلليه يدخل وقمت وشفت حسام ورحبت بيه وكانت عيونة كلها استغراب وبيقوللي ايه اللي انا شيافه ده ؟ مستحيل دي تبقي اختي سلمى حرام عليكي تعملي في نفسك كدة انا مافيش حاجة بس تعبانة شوية هو ماتخبيش عليا انا عارف كل حاجة انتي تعبانة جدا ولازم نروح لدكتور من غير مناقشة
انا بس؟ حسام مافيش بس قومي البسي انا مستنيكي برة لبست وطلعنا المستشفى ومكنتش عارفة اشيل نفسي واتسندت على حسام وقابلنا دكتور وكشف عليا وقال انتي صحتك سيئة جدا وانتي بقالك اد ايه مبتكليش ومبتناميش ؟ رديت من مدة مش عارفة اكل ولا انام
وبيكلم حسام قاله لازم تنام وتأكل كويس والا هتصاب بأمراض خطيرة
وكتبلي دواء وقال لازم تستخدم الدواء بإنتظام ولازم تعرضوها على الطبيب النفسي في المستشفي وقابلنا الطبيب النفسي وقعدت معاه لوحدي وكلمته عن اللي حصللي وكل حاجة وبعد ما خلصنا دخل حسام وقال الدكتور عندها اكتآب نتيجة صدمة بس أنا هكتبلها أدوية والحباية دي تاخدها الليلة أول ما تروح عشان تنام كويس وروحنا البيت وكان الوقت متأخر بالليل وحسام طمأن ماما وقالها انا مش حسيبها من اليوم انا حنام بالصالون وهبقى اطمئن عليها كل شوية ادخلي انتي هاتي اي حاجة تاكلها وروحي نامي وأنا هاقعد معاها وهدّيها الدواء امي **** يخليك يابني انا مش عارفة اشكرك ازاي؟ حسام ماتقوليش كدة دا واجب ودخلت ماما تنام وأنا ممددة ولابسة قميص نوم قصير وتيشرت شفاف ومتغطية بالملاية على السرير وحسام جالس على كرسي جنب السرير حسام انتي لازم تخرجي من الحالة دي وتغيري حياتك وترجعي الوردة الجميلة اللي نعرفها المهم خلاني آكل بالعافية واداني الدواء وقاللي انتي هتنامي دلوقتي وترتاحي وبعدين نتكلم وإحنا بنتكلم ومش عارفة نمت من غير ما أعرف الحباية كان مفعولها سريع وفجأة كأني باحلم مش عارفة خيال ولا حقيقة حسيت كأن حسام حاضني وبيبوسني في خدي وشفايفي وايده بتمسح في شعري وبعدين نزل يبوس في كل مكان في جسمي وايده بتلمس كل جسمي وبيمسك بزازي بكل حنية وكنت حاسة بلذة غير عادية وانتقل يقبلها بشغف وانا مخدرة بمفعول الدواء وبما يحدث بجسمي وكانت ارادافي البيضاء امامه بيتمتع بالنظر إليها ورفع قميص النوم الى صدري وأصبح جسمي امامه شبة عاري ووقف يتأملني ومنبهر بهذا الجمال والكس الجميل ونزل الى أسفل قدمي يقبلها من اصابعها وكل قدمي منتقلا الى ساقي وأردفي وانا لا اعلم لماذا لم اعمل اي شيء ؟ولم افكر بأن هذا الذي يعبث اقصد يتمتع بجسمي هو اخي ؟ الى ان وصل إلى كسي الغارق بمائة وكنت احس بانفاسه وهو يشم رائحة شهوتي وأخذ يقبل ويقبل كسي وفي تلك اللحظات كنت مستمتعة ومتلذذة ولم اتذوق مثل تلك الحلاوة في الجنس طوال حياتي وبينما انا انتفض من الهيجان والمتعة وعاجزة عن الحركة وجسمي لا يتحرك كانه مخدر ولكن الاحساس بالمتعة يجري في كل جسمي كانت لذة لا مثيل لها وكأني في عالم آخر من الخيال ثم أخذ يلعق كسي الذي كان يتدفق منه سيلا من ماء شهوتي بكل شبق وكانه اغمي عليا من شدة مايفعله حسام لكسي ولا اتذكر ماذا حدث بعدها حتى اليوم الثاني بعد نوم دام أكثر من 15 ساعة من شدة الإرهاق والعطش للنوم صحيت ولم أجد أحدا بجانبي وأخذت اتذكر ما حدث وكنت مثل المجنونة وأخذت اتفقد جسمي وملابسي وكانت كما هي ورأيت كسي غارقا وفراشي كذالك وأخذت أتفقد كسي هل ادخل حسام زبه بداخل كسي ؟هل ناك اخته ؟ ولكن لم أجد أية علامات تدل على ذلك ولست متأكدة وكنت مصدومة ما الذي فعله حسام ؟ ولماذا ؟ وكيف؟ لم اتوقع منه يوما أن يعمل هذا وماذا لو كان مجرد حلم ومجرد تهيأت بسبب الدواء وتعطشي للجنس وقد اكون ظلمت حسام حتى تعبت من التفكير وأخذت انضف واخفي تلك الأشياء كي لا تراها امي وذهبت الى الحمام واغتسلت وقابلت امي فسالتني عن حالي ؟ فقلت الحمد للـه كويسة وسالتها عن حسام فقالت انه فضل معاكي للصبح ومانمش خالص وراح على شان عنده شغل وهيرجع بالليل وسرحت باللي حصل ومش عارفة ماما بتقول ايه ورجعت مع ماما بتقول العشاء جاهز
قلتلها ماليش نفس بعدين دخلت الأوضة ورجعت بتفكيري باللي كان بيعمله معايا اخويا وكل حركة عملها وبصراحة انا افكاري اتغيرت وبقيت مستمتعة ونفسي يتكرر وحسيت جسمي كله هايج وكسي نار ومش قادرة اتحكم في اعصابي وبدأت إفرازات كسي تزداد ولما اتذكرت ازاي كان بيلحس في كسي انتفض كسي لا اراديا ونزلت شهوتي من غير حتى ما المس كسي ورحت اغتسلت وشوية وحسام جه ودخل عليا وانا مش عارفة ابص في عنيه وبيكلمني قال ازاي صحتك دلوقتي؟ انا الحمد للـه كويسة حسام صحيتي امتى؟ انا من نص ساعة حسام ياه 24 ساعة نوم وبيضحك انا قولت اكيد باين انه بريئ قررت اشيل الفكرة من دماغي وقعدنا نتعشى وكان بيوكلني بالعافية وبيديني الدواء وقعدنا نتكلم قال الحمد للـه انك بخير وانا مش هسيبك لوحدك من دلوقتي وفضل يكلمني اني لازم اغير حياتي وأخرج من الحالة دية واعيش حياتي قال عارفة لو حصل حاجة ليكي انا هموت نفسي وابتسمت بخجل قال ولازم تخدي الدواء ومتقعديش لوحدك وأهم حاجة تسمعي كلامي وضحكت حسام ايوة كدة فرفشي ياقمر وسهرنا شوية ومشى بصراحة ماكنتش عاوزاه يمشي كنت بحب كل حاجة فيه وبحس بالراحة معاه واللي كان مجنني اسلوبه لما يتغزل في جمالي وجسمي واحساسه لما نتكلم ومشاعره كانه عاشق متيم وبعد كام يوم حصل موقف كنا بنتمشى وكنا في وسط زحمة وكان في خناقة والناس مش عارفة تهرب وعشان يحميني قام ساندني على جدار وحضني وجسمي كان كله في حضنه بصراحة كنت حاسة بأمان وراحة فضلنا دقيقتين او اكتر وحسيت أن حسام هايج وانا بصراحة كنت هايجة وجسمي بيترعش وكنت في دنيا تانية وحسيت بزب حسام بيلامس لكسي كانه عايز يدخل في كسي ومغمضة عنيا وصحيت على صوت حسام بيقوللي سلمى مالك ؟اصحي كان فاكرني دايخة من الخناقة والزحمة وبعد ما مشينا وبقيت لوحدي فضلت افكر في اللي حصل قبل كدة وانا نايمة وموقف اليوم بس الحقيقة اللي حصل اليوم انا كنت صاحية ومستسلمة ومستمتعة كل هذه الأحداث حركت حاجات كتيرة جوايا ومش قادرة انساها انا فعلا ابتديت احس في تغيير في حياتي بسبب اهتمام حسام نفسيتي اتحسنت كتير واهتمامي بنفسي وشكلي بقى للأفضل صدقوني كان بيعاملني بكل حب وحنان ورومانسية كأني عشيقته بالرغم من انه متزوج لكن وحسب ما بيكلمني انه غير مرتاح من بداية زواجه وهما في خلاف مستمر المهم علاقتي بحسام زادت وأصبحت افكر فيه كتير وأفضل مستنية للقائة بشوق وفي يوم كنا بنشتري حاجات دخلنا محل حريمي وقاللي انتي لازم تغيري استايلك واشترينا حاجات وكان بيختارلي على زوقه وكانت كلها حاجات حلوة قلتله بس في حاجات انا مستحيل البسها انا كبرت على الحاجات دي وحلبس لمين ؟ ما انت عارف قالي حرام عليكي انتي لسة بنوتة انتي عندك احلى جسم شفته بحياتي بس محتاجة تهتمي بنفسك وشكلك شوية وحتشوفي بنفسك وانا كنت
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%