قصه سلمـــى وأخوهــا 2
انتي لسة بنوتة انتي عندك احلى جسم شفته بحياتي بس محتاجة تهتمي بنفسك وشكلك شوية وحتشوفي بنفسك وانا كنت محرجة جدا من كلام حسام وطلب اجرب الحاجات دي ودخلت غرفة تغيير الملابس وجربتهم واحد واحد وهو كان بيمدح ويتغزل في كل مرة المهم روّحت وفضلت افكر في اللي حصل وكأن واحد مع خطيبته اوحبيبته وحسيت بسعادة جوايا وفكرني بانوثتي وفترة المراهقة بس كلام حسام مجرد مجاملة عشان يساعدني ولا احساس حقيقي وعلاقتي ومشاعري تجاة حسام بتزيد يوم بعد مش عارفة ايه النهاية وفي ليلة كنا بنتعشى في مكان رومانسي والجو هادي جدا وبكلم حسام قلتله اللي بتعمله معايا مش اي حد يعمله انا مش عارفة اشكرك ازاي على اللي بتعمله معايا ومش هنسى وقفتك معايا ويارب اقدر ارد لك ولو جزء من جمايلك انا من غيرك مكنتش عارفة حيحصلي ايه حسام ليه تقولي كدة دا واجب وبعدين انا سعيد جدا وانا معاكي وهو ماسك بايدي قال انا عايز اقولك على حاجة من زمان نفسي اقولها بس خايف تفهميني غلط سلمى انا بحبك وبعشقك من زمان بس الحب ده أكبر من حب الأخوة انا بصراحة احساسي ومشاعري الحقيقية ناحيتك مختلفة عن اخ واخته واظن انك عارفة بس مش عارف انتي بتبادليني نفس الاحساس والمشاعر ؟وبتمنى تكوني حبيبتي ومعشوقتي سلمى من زمان وانا بتمناكي وجت الفرصة عشان اصارحك انا عمري ماحبيت وعشقت واتمنيت اي واحدة غيرك انا مش مصدقة اللي بسمعه فضلت ساكتة مش عارفة ارد بكلمة مذهولة بالجراءة والشجاعة دي وبفكر في كلامه وهو واصل كلامه هو صدقيني الفترة اللي قضتها معاكي كانت اسعد ايامي وزادت حبي ليكي ومستعد اخسر الدنيا عشانك بصراحة انا بموت في حبك ومتأكد انك بتحبيني حرام نتحرم من بعض صدقيني اللي بينا هيكون سر انا مستعد اعمل اي حاجة عشانك لو عاوزة نسافر اي مكان نكون لوحدنا معنديش مانع وبيسألني ليه ساكتة ؟ انا بعد صمت طويل حسام مش عارفة استوعب كلامك انا اختك وانت عارف يعني ايه اختك انا صحيح بحبك اكتر من نفسي بس عمري مافكرت كدة حسام انا عارف انك اختي وده غير مقبول في كل الأعراف بس غصب عني مش بايدي دا حب حقيقي انا كل يوم بتعذب مش عارف اكلم حد أنا مش عايز منك غير حاجة واحدة بس ارجوكي تفهميني صح وفكري وبعدين كلميني وتعملي حسابك انا فكرت كتير وعارف ان في عوائق كتير بس في حلول وممكن تتناقش وقمنا روحنا وانا ولا قولت كلمة ووصلني البيت وكان جو كئيب جدا وقال انا مش حضغط عليكي فكري براحتك ومهما كان ردك انا هفضل سندك ومش حتتغير اي حاجة دخلت الغرفة وقفلت الباب وفضلت افكر لحد الصبح ومش عارفة افرح لأنها فرصة كنت بتمناها ولا اعمل ايه؟ ونمت للعصر وصحيت وفضلت بالبيت ومخرجتش خالص وحسام مسألش ولا اتصل وخايفة لو سأل هقول ايه؟ بعد تفكير اتوصلت لحل فكرت في كلام الناس والعادات والتقاليد والشرع وكمان فكرت مستحيل في حد هيحبني زي حسام ولا عمري عشقت انسان زي حسام ولا حقدر اعيش بسعادة من غير حسام ومش ممكن ازعل الإنسان اللي طول عمره واقف معايا ومستعدة اضحي بحياتي عشانه وقررت اني ادي حسام كل اللي هو عاوزه واعيش عشان الإنسان ده ومش أرفض له اي طلب والصراحة انا فعلا بحبه وبحب كل حاجة فيه وكنت بتمنى ان ده يحصل وفي حاجات بيتميز فيها حسام كثيرة الشئ الاهم المميز في حسام شئ لا يملكة اي راجل في العالم نعم هو الوحيد الذي اجد فيه الحب والإنسانية والحنان اعتقد أن التفسير الكامل هو والأمان وعند ملامستي له وهنا يبدو الانسجام الروحي والجسدي هذه هي المتعة الحقيقية التي تمنع الكثيرين خرافات المجتمع اللي عايشها واكتشاف بحر جمالها ولذتها ومنذ أدركت ذلك بدأت أستغل هذه الفرصة واعيش جمالها وروعتها وقمت اتصلت بيه وطلبت منه ييجي البيت نتكلم وقال مسافة السكة انا جهزت نفسي عشان اتكلم اقول ايه؟ وماما كانت نامت وفضلت مستنية على نار لحد ما الباب خبط فتحت ودخل حسام وقعدنا في الصالون وقلت تتعشى
قالي شكرا وكان باين متوتر وقلقان في البداية وطلبت منه ندخل غرفتي احسن عشان ماما ماتصحاش ونتكلم براحتنا ودخلنا وجلسنا على السرير قدام بعض وقلت ازيك قال الحمد للـه قلت يومين ولا بتسأل
حسام انا اسف غصب عني بس عشان تفكري براحتك وياريت تكوني وصلتي لقرار وكان في حالة يرثى لها وكان صعبان عليا جدا
انا اكيد وصلت لقرار حسام اللي هو ؟ انا انا فكرت كتير في اللي انت طلبته حاجة مستحيل اعملها بس وانا بشوف في عنيه ومستني كلامي على نار أنا حسام انا مستعدة اعملها معاك انت بس لاني بحبك ومستعدة اديك روحي لو طلبتها حسام مقدرش يمسك نفسه كان هيتجنن من الفرحة ومسك ايدي وباسها وحضني وباسني في كل وشي وقال بصوت عالي انا اللي افديكي بروحي وحياتي انا بشكرك يا حبيبتي انا هوووووووس انت حتفضحنا وضحكنا وكان اللقاء الاول واحنا بنحضن بعض ونبوس بعض وفقدنا اي شعور بالخجل استطيع أن أشرح تلك اللحظات بشرح متواضع انه لقاء جسدي عاشقان متعطشين يعزفان سمفونية طويلة يغمرها كل ألوان الحب والعشق والجنس
ما أجمل هذه اللحظات التي تلتهم شفتينا بعضها بسرعة دون توقف تعزف أنغام الحب والاشتياق عندما يزيل ذلك الروب الذي يستر جسدي بكل يسر ويعتليني وهو يقبلني ويجتاح جسدي الممدود الذي بدوره مرحبا به لحظات لا يعيشها إلا القليل من البشر عندما يكون هناك انسجام وتبادل لا إرادي لتحركات جسدينا التي بدأت تتشابك وبدء كسي يفتح ويغلق ابوابه الحصينة لهذا الزب الذي طالما تمناه الذي بدوره كان منتصب كالحديد وبرأسه الدائري يفتح شفرات كسي ويدخل بسهولة ويسر بسبب مياه شهوتي الكثيفة ويدخل كاملا وأخذ يقوم بعمله بجدارة بامتاع كسي الشبق المتعطش ما اجمله وما الذه عندما يغوص في أعماق كسي ما أجمل تلك الأيادي التي تعتصر اثدائي انها فعلا أجمل ألوان المتعة عندما نصل الى قمة النشوة ونقذف في نفس اللحظة والأجمل أن يتم ذلك داخل كسي وبعد ان فرغنا استلقينا ونحن متحاضنين وايده بتلمس كل جسمي فضلنا كدة كتير ومش عايزين نسيب بعض بعدين قالي انا بحبك وانا قولت وانا بعشقك وفضلنا نتبادل مشاعر العشق وكلمات الحب اللي كنا محرومين منها وكنت بحس بمتعة وسعادة في كل جسمي وكنا عريانين وهو بيبص في جسمي وقال اخيرا اتتحقق الحلم اللي من سنين وانا باحلم بيه قدامي أجمل جسم في الدنيا واجمل ست في العالم انا اسعد إنسان في الدنيا
وحضني وأخذت شفتاة تلتهم شفتاي بمنتهى اللذة وبنضرات صامتة عيوننا في عيون بعض لم تفارق بعضها وكأني اقول له لقد سلمت لك نفسي واريدك أن تفعل ما تشاء واني احتاج المزيد ولم اشبع ثم انتقل الي رقبتي بالقبل والعض حتى وصل إلى اثدائي واخد يلمسها ويعتصرها بيدية ويفرك حلماتي ووضع أحدهم في فمه يمتصه ويرضع بفن جميل وبدأت تأوهاتي تخرج لا اراديا اااااااااااه ااااااااااه اااااااااااه ااااااح ااااااااي ااااااممممم ااااااااححححححح مغمضة العينين وعرف بأني في قمة الهيجان وحسيت بزبه بين اردافي وراسه يداعب شفرات كسي وزادت اهاتي اااااااااااه وتشنجاتي وبالكاد كنت امسك نفسي لكي لا اقوم وادخل زبه في كسي الذي أصبح غارقا ورفع ارجلي قليلا وادخل زبه في كسي فخرجت مني نهدة اااااااااااه ااااااااااه بل تنهدات متتالية متناسقة مع دخول وخروج زبه وأخذ يدك كسي بزبه الشديد الانتصاب ويا لحلاوته ولذته وبينما هو ينيك كسي أخذ يعض شفايفي وكنت في قمة الهيجان ولم أستطع تحمل أكثر فخرجت مني صرخة قوية مع تشنجات جسمي وانفجار كسي بماء شهوتي ما جعله يصرخ ويقذف بداخل كسي ونام على صدري للحضات وأخذ يقبلني
ويقول انا بحبك وبعشقك انا عمري ماذقت الجنس زي كدة ابدا وانا ابتسم وبداخلي اقول وانا كذلك وأخذ يمسح شعري وخدي وهو يقبلني وكان الوقت قد تأخر وكان الوقت قبل الفجر وذهب لكي يغتسل فاعطيته منشفتي واخد يشم رائحتها ويقبلها ودخل واغتسل بهدوء وخرج وقال انه سوف يذهب واتفقنا على لقاء آخر يوم غدا وقبلني بشفتاي وذهب
وانا ذهبت اغتسل وعدت الى سريري الذي ناكني حسام فيه قبل قليل وانا في قمة السعادة وعرفت بان حياتي سوف تتغير من هذا اليوم وعرفت بأني متعطشة للجنس بشكل غير عادي وكنت اتمني أن ينيكني دون توقف وانا أتذكر كل ما حصل وأتذكر ذالك الزب الذي لم أرى مثله في حياتي والذي اشبع كسي بشكل لم اعرفه يوما ومنتظرة بشوق ماذا سيحدث يوم غدا والايام القادمة لم انم الا بعد طلوع الشمس اخذني النوم نمت مرتاحة البال والبدن وصحيت بعد نوم طويل لأرى كم الساعة على تلفوني فوجدت العديد من الرسائل وهي مليئة بالقلوب والورود وكلمات الحب والعشق وآخر رسالة كان يقول حبيبتي اتمنى تكوني نمتي كويس وأول ما تصحي كلميني احساسي بالفرحة كانت كبيرة جدا وبسرعة اتصلت بية وكان الوقت 6 مساء وإتصلت بية وأول ما رد قال مساء الورد يا احلى وردة بالدنيا انا رديت بتفاؤل مساء الفل حبيبي حسام يااااااه احلا كلمة سمعتها وحشتيني يا حياتي انا عندي ليكي مفاجأة حكلمك لما نتقابل واتفقنا نتقابل بعد ساعتين عندي في البيت وبسرعة قمت اتجهزت ونضفت جسمي وكسي وسرحت شعري وعملت ميك اب خفيف ولبست حاجة من اللي اشتراها حسام حبيبي اكيد هتعجبه وفضلت مستنية على نار لاعرف المفاجأة ومشتاقة للي هنعمله الليلة وماما شافتني باستغراب قالت اية انا مش مصدقة عنيا اية الحلاوة دية ايوة كدة عيشي حياتك وبتدعي لحسام لانه هو اللي قدر يساعدني الحمد للـه بنتي رجعت زي زمان رديت عليها بخجل أنا **** يخليكي يا احلا ام بالدنيا الفضل لربنا وليكي ولحسام شوية وحسام وصل وانا دخلت غرفتي وبسمع كلامه مع ماما وهي بتدعيله وبتشكره وهو بيقولها عيب تقولي كدة دا أقل واجب وبعدين انا جاي استاذنك في حاجة انتي عارفة الدكتور قال لازم تغير جو وتروح مكان هادي انا حضرت كل حاجة وحنروح البحر كام يوم ونرجع انا عاملها مفاجأة لسلمى هيا فين ؟ وانا دخلت وقولت مبقتش مفاجأة انا
انتي لسة بنوتة انتي عندك احلى جسم شفته بحياتي بس محتاجة تهتمي بنفسك وشكلك شوية وحتشوفي بنفسك وانا كنت محرجة جدا من كلام حسام وطلب اجرب الحاجات دي ودخلت غرفة تغيير الملابس وجربتهم واحد واحد وهو كان بيمدح ويتغزل في كل مرة المهم روّحت وفضلت افكر في اللي حصل وكأن واحد مع خطيبته اوحبيبته وحسيت بسعادة جوايا وفكرني بانوثتي وفترة المراهقة بس كلام حسام مجرد مجاملة عشان يساعدني ولا احساس حقيقي وعلاقتي ومشاعري تجاة حسام بتزيد يوم بعد مش عارفة ايه النهاية وفي ليلة كنا بنتعشى في مكان رومانسي والجو هادي جدا وبكلم حسام قلتله اللي بتعمله معايا مش اي حد يعمله انا مش عارفة اشكرك ازاي على اللي بتعمله معايا ومش هنسى وقفتك معايا ويارب اقدر ارد لك ولو جزء من جمايلك انا من غيرك مكنتش عارفة حيحصلي ايه حسام ليه تقولي كدة دا واجب وبعدين انا سعيد جدا وانا معاكي وهو ماسك بايدي قال انا عايز اقولك على حاجة من زمان نفسي اقولها بس خايف تفهميني غلط سلمى انا بحبك وبعشقك من زمان بس الحب ده أكبر من حب الأخوة انا بصراحة احساسي ومشاعري الحقيقية ناحيتك مختلفة عن اخ واخته واظن انك عارفة بس مش عارف انتي بتبادليني نفس الاحساس والمشاعر ؟وبتمنى تكوني حبيبتي ومعشوقتي سلمى من زمان وانا بتمناكي وجت الفرصة عشان اصارحك انا عمري ماحبيت وعشقت واتمنيت اي واحدة غيرك انا مش مصدقة اللي بسمعه فضلت ساكتة مش عارفة ارد بكلمة مذهولة بالجراءة والشجاعة دي وبفكر في كلامه وهو واصل كلامه هو صدقيني الفترة اللي قضتها معاكي كانت اسعد ايامي وزادت حبي ليكي ومستعد اخسر الدنيا عشانك بصراحة انا بموت في حبك ومتأكد انك بتحبيني حرام نتحرم من بعض صدقيني اللي بينا هيكون سر انا مستعد اعمل اي حاجة عشانك لو عاوزة نسافر اي مكان نكون لوحدنا معنديش مانع وبيسألني ليه ساكتة ؟ انا بعد صمت طويل حسام مش عارفة استوعب كلامك انا اختك وانت عارف يعني ايه اختك انا صحيح بحبك اكتر من نفسي بس عمري مافكرت كدة حسام انا عارف انك اختي وده غير مقبول في كل الأعراف بس غصب عني مش بايدي دا حب حقيقي انا كل يوم بتعذب مش عارف اكلم حد أنا مش عايز منك غير حاجة واحدة بس ارجوكي تفهميني صح وفكري وبعدين كلميني وتعملي حسابك انا فكرت كتير وعارف ان في عوائق كتير بس في حلول وممكن تتناقش وقمنا روحنا وانا ولا قولت كلمة ووصلني البيت وكان جو كئيب جدا وقال انا مش حضغط عليكي فكري براحتك ومهما كان ردك انا هفضل سندك ومش حتتغير اي حاجة دخلت الغرفة وقفلت الباب وفضلت افكر لحد الصبح ومش عارفة افرح لأنها فرصة كنت بتمناها ولا اعمل ايه؟ ونمت للعصر وصحيت وفضلت بالبيت ومخرجتش خالص وحسام مسألش ولا اتصل وخايفة لو سأل هقول ايه؟ بعد تفكير اتوصلت لحل فكرت في كلام الناس والعادات والتقاليد والشرع وكمان فكرت مستحيل في حد هيحبني زي حسام ولا عمري عشقت انسان زي حسام ولا حقدر اعيش بسعادة من غير حسام ومش ممكن ازعل الإنسان اللي طول عمره واقف معايا ومستعدة اضحي بحياتي عشانه وقررت اني ادي حسام كل اللي هو عاوزه واعيش عشان الإنسان ده ومش أرفض له اي طلب والصراحة انا فعلا بحبه وبحب كل حاجة فيه وكنت بتمنى ان ده يحصل وفي حاجات بيتميز فيها حسام كثيرة الشئ الاهم المميز في حسام شئ لا يملكة اي راجل في العالم نعم هو الوحيد الذي اجد فيه الحب والإنسانية والحنان اعتقد أن التفسير الكامل هو والأمان وعند ملامستي له وهنا يبدو الانسجام الروحي والجسدي هذه هي المتعة الحقيقية التي تمنع الكثيرين خرافات المجتمع اللي عايشها واكتشاف بحر جمالها ولذتها ومنذ أدركت ذلك بدأت أستغل هذه الفرصة واعيش جمالها وروعتها وقمت اتصلت بيه وطلبت منه ييجي البيت نتكلم وقال مسافة السكة انا جهزت نفسي عشان اتكلم اقول ايه؟ وماما كانت نامت وفضلت مستنية على نار لحد ما الباب خبط فتحت ودخل حسام وقعدنا في الصالون وقلت تتعشى
قالي شكرا وكان باين متوتر وقلقان في البداية وطلبت منه ندخل غرفتي احسن عشان ماما ماتصحاش ونتكلم براحتنا ودخلنا وجلسنا على السرير قدام بعض وقلت ازيك قال الحمد للـه قلت يومين ولا بتسأل
حسام انا اسف غصب عني بس عشان تفكري براحتك وياريت تكوني وصلتي لقرار وكان في حالة يرثى لها وكان صعبان عليا جدا
انا اكيد وصلت لقرار حسام اللي هو ؟ انا انا فكرت كتير في اللي انت طلبته حاجة مستحيل اعملها بس وانا بشوف في عنيه ومستني كلامي على نار أنا حسام انا مستعدة اعملها معاك انت بس لاني بحبك ومستعدة اديك روحي لو طلبتها حسام مقدرش يمسك نفسه كان هيتجنن من الفرحة ومسك ايدي وباسها وحضني وباسني في كل وشي وقال بصوت عالي انا اللي افديكي بروحي وحياتي انا بشكرك يا حبيبتي انا هوووووووس انت حتفضحنا وضحكنا وكان اللقاء الاول واحنا بنحضن بعض ونبوس بعض وفقدنا اي شعور بالخجل استطيع أن أشرح تلك اللحظات بشرح متواضع انه لقاء جسدي عاشقان متعطشين يعزفان سمفونية طويلة يغمرها كل ألوان الحب والعشق والجنس
ما أجمل هذه اللحظات التي تلتهم شفتينا بعضها بسرعة دون توقف تعزف أنغام الحب والاشتياق عندما يزيل ذلك الروب الذي يستر جسدي بكل يسر ويعتليني وهو يقبلني ويجتاح جسدي الممدود الذي بدوره مرحبا به لحظات لا يعيشها إلا القليل من البشر عندما يكون هناك انسجام وتبادل لا إرادي لتحركات جسدينا التي بدأت تتشابك وبدء كسي يفتح ويغلق ابوابه الحصينة لهذا الزب الذي طالما تمناه الذي بدوره كان منتصب كالحديد وبرأسه الدائري يفتح شفرات كسي ويدخل بسهولة ويسر بسبب مياه شهوتي الكثيفة ويدخل كاملا وأخذ يقوم بعمله بجدارة بامتاع كسي الشبق المتعطش ما اجمله وما الذه عندما يغوص في أعماق كسي ما أجمل تلك الأيادي التي تعتصر اثدائي انها فعلا أجمل ألوان المتعة عندما نصل الى قمة النشوة ونقذف في نفس اللحظة والأجمل أن يتم ذلك داخل كسي وبعد ان فرغنا استلقينا ونحن متحاضنين وايده بتلمس كل جسمي فضلنا كدة كتير ومش عايزين نسيب بعض بعدين قالي انا بحبك وانا قولت وانا بعشقك وفضلنا نتبادل مشاعر العشق وكلمات الحب اللي كنا محرومين منها وكنت بحس بمتعة وسعادة في كل جسمي وكنا عريانين وهو بيبص في جسمي وقال اخيرا اتتحقق الحلم اللي من سنين وانا باحلم بيه قدامي أجمل جسم في الدنيا واجمل ست في العالم انا اسعد إنسان في الدنيا
وحضني وأخذت شفتاة تلتهم شفتاي بمنتهى اللذة وبنضرات صامتة عيوننا في عيون بعض لم تفارق بعضها وكأني اقول له لقد سلمت لك نفسي واريدك أن تفعل ما تشاء واني احتاج المزيد ولم اشبع ثم انتقل الي رقبتي بالقبل والعض حتى وصل إلى اثدائي واخد يلمسها ويعتصرها بيدية ويفرك حلماتي ووضع أحدهم في فمه يمتصه ويرضع بفن جميل وبدأت تأوهاتي تخرج لا اراديا اااااااااااه ااااااااااه اااااااااااه ااااااح ااااااااي ااااااممممم ااااااااححححححح مغمضة العينين وعرف بأني في قمة الهيجان وحسيت بزبه بين اردافي وراسه يداعب شفرات كسي وزادت اهاتي اااااااااااه وتشنجاتي وبالكاد كنت امسك نفسي لكي لا اقوم وادخل زبه في كسي الذي أصبح غارقا ورفع ارجلي قليلا وادخل زبه في كسي فخرجت مني نهدة اااااااااااه ااااااااااه بل تنهدات متتالية متناسقة مع دخول وخروج زبه وأخذ يدك كسي بزبه الشديد الانتصاب ويا لحلاوته ولذته وبينما هو ينيك كسي أخذ يعض شفايفي وكنت في قمة الهيجان ولم أستطع تحمل أكثر فخرجت مني صرخة قوية مع تشنجات جسمي وانفجار كسي بماء شهوتي ما جعله يصرخ ويقذف بداخل كسي ونام على صدري للحضات وأخذ يقبلني
ويقول انا بحبك وبعشقك انا عمري ماذقت الجنس زي كدة ابدا وانا ابتسم وبداخلي اقول وانا كذلك وأخذ يمسح شعري وخدي وهو يقبلني وكان الوقت قد تأخر وكان الوقت قبل الفجر وذهب لكي يغتسل فاعطيته منشفتي واخد يشم رائحتها ويقبلها ودخل واغتسل بهدوء وخرج وقال انه سوف يذهب واتفقنا على لقاء آخر يوم غدا وقبلني بشفتاي وذهب
وانا ذهبت اغتسل وعدت الى سريري الذي ناكني حسام فيه قبل قليل وانا في قمة السعادة وعرفت بان حياتي سوف تتغير من هذا اليوم وعرفت بأني متعطشة للجنس بشكل غير عادي وكنت اتمني أن ينيكني دون توقف وانا أتذكر كل ما حصل وأتذكر ذالك الزب الذي لم أرى مثله في حياتي والذي اشبع كسي بشكل لم اعرفه يوما ومنتظرة بشوق ماذا سيحدث يوم غدا والايام القادمة لم انم الا بعد طلوع الشمس اخذني النوم نمت مرتاحة البال والبدن وصحيت بعد نوم طويل لأرى كم الساعة على تلفوني فوجدت العديد من الرسائل وهي مليئة بالقلوب والورود وكلمات الحب والعشق وآخر رسالة كان يقول حبيبتي اتمنى تكوني نمتي كويس وأول ما تصحي كلميني احساسي بالفرحة كانت كبيرة جدا وبسرعة اتصلت بية وكان الوقت 6 مساء وإتصلت بية وأول ما رد قال مساء الورد يا احلى وردة بالدنيا انا رديت بتفاؤل مساء الفل حبيبي حسام يااااااه احلا كلمة سمعتها وحشتيني يا حياتي انا عندي ليكي مفاجأة حكلمك لما نتقابل واتفقنا نتقابل بعد ساعتين عندي في البيت وبسرعة قمت اتجهزت ونضفت جسمي وكسي وسرحت شعري وعملت ميك اب خفيف ولبست حاجة من اللي اشتراها حسام حبيبي اكيد هتعجبه وفضلت مستنية على نار لاعرف المفاجأة ومشتاقة للي هنعمله الليلة وماما شافتني باستغراب قالت اية انا مش مصدقة عنيا اية الحلاوة دية ايوة كدة عيشي حياتك وبتدعي لحسام لانه هو اللي قدر يساعدني الحمد للـه بنتي رجعت زي زمان رديت عليها بخجل أنا **** يخليكي يا احلا ام بالدنيا الفضل لربنا وليكي ولحسام شوية وحسام وصل وانا دخلت غرفتي وبسمع كلامه مع ماما وهي بتدعيله وبتشكره وهو بيقولها عيب تقولي كدة دا أقل واجب وبعدين انا جاي استاذنك في حاجة انتي عارفة الدكتور قال لازم تغير جو وتروح مكان هادي انا حضرت كل حاجة وحنروح البحر كام يوم ونرجع انا عاملها مفاجأة لسلمى هيا فين ؟ وانا دخلت وقولت مبقتش مفاجأة انا