NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

سطوة الجنس​

الجنس او النيك هو من اكبر المتع في الحياه والحنس له سطوة علينا جميعا وهو احد أهم الاشياء التي يسيطر بها علي الاخر فنجد إمرأة في فراش قائد تفعل أقوي مما يفعله الجيوش فكم من معارك حسمتها إمراة في فراش وكم من مممالك أهلكها شهوة إمراة لذا فالجنس سفير فكم من معاهدات وصفقات أبرمت في فراش ساخن لإمراة حاميه لعوب وكم من نساء غيرو مجري التاريخ​

ولدي سؤال للرجال والنساء :-​

• من منا إستخدم الجنس كوسيلة للوصول لهدفه​

• من من استخدم الجنسه معه للنيل منه او للوصول لهدف معه​

• من كان أداه أو رشوه جنسية في حد ذاته​

• ومن ييقبل أن يستخدم الجنس كوسيلة أو يكون أداة​

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و الذئب_الابيض
ده افلام عب الكلام ده مجرد كلام لا حروب و لا جيوش ولا غيرو.
هو الجنس يا اوحي زيو زي الاكل و زي الامان. لو تطبخو كويس بيكون طعمو حلو، و لو انت طفس و بتحب اكل الشارع انت عارف.

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
هو الجنس يا اوحي زيو زي الاكل و زي الامان. لو تطبخو كويس بيكون طعمو حلو، و لو انت طفس و بتحب اكل الشارع انت عارف.

فيه نساء في الفراش غيروا التاريخ​

روكسلانه (السلطانه هيام غيرت مسار التاريخ)​

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و elbasha basha

فيه نساء في الفراش غيروا التاريخ​

روكسلانه (السلطانه هيام غيرت مسار التاريخ)​

بس هي سلطانة مش عشان الفراش يعني… ماهو السلطان كان معاها ولا كانت وحدها يا عيني بتغني ظلموه

• عجبني
بس هي سلطانة مش عشان الفراش يعني… ماهو السلطان كان معاها ولا كانت وحدها يا عيني بتغني ظلموه

روكسلانه كان جاريه يهوديه وكنت مقربه للسلطان سليمان القانوني (هو بعد ذلك تزوجها لما اعلنت إسلامها) وفي هذه الفتره كان الاسبان يتهضون المسلمين واليهود في الأندلس بعد سوقطها وكان المراكب العثمانيه تحمل المسلمين وتترك اليهود ..فقالت له قوي أنقذهم مع المسملين وكان من ضمن منن انقذهم ام أتاتورك​

وركسلانه نفسها أوغرت صدر السلطن ضد ابنه الامير مصطفي ولي العهد ولفقت ليه مع اعوانها تهمة انه يتأمر علي السلطان وهذه جريمه لا تغتفر و قتل الامير مصطفي ظلماً​

• عجبني
التفاعلات: Justme و الذئب_الابيض

روكسلانه كان جاريه يهوديه وكنت مقربه للسلطان سليمان القانوني (هو بعد ذلك تزوجها لما اعلنت إسلامها) وفي هذه الفتره كان الاسبان يتهضون المسلمين واليهود في الأندلس بعد سوقطها وكان المراكب العثمانيه تحمل المسلمين وتترك اليهود ..فقالت له قوي أنقذهم مع المسملين وكان من ضمن منن انقذهم ام أتاتورك​

وركسلانه نفسها أوغرت صدر السلطن ضد ابنه الامير مصطفي ولي العهد ولفقت ليه مع اعوانها تهمة انه يتأمر علي السلطان وهذه جريمه لا تغتفر و قتل الامير مصطفي ظلماً​

ماكنتش معاهم انا. دي لو ولية من الزقاق الي ورانا كانت عملت اكتر من كده، مالهاش دعوى يهودية والا اسبانية ياخويا. الراجل و الست ستر و غطى على بعض. دي بس حكايات بيقولوها الناس. ماحنا عايشين اهو، ما سمعناش يعني عن مراة وزير وزتو يهبد وزير تاني او مرات رئيس عملت العمايل عشان توز جوزها يعمل انتخابات جديدة. هو واحد زوج و هي مراته عادي انهم ياثرو على بعض مالهاش علاقة بالجنس.
دي لو كلب فالشارع حيدافع عن الكلبة مراتو ام لولو 🤣

• عجبني
ماكنتش معاهم انا. دي لو ولية من الزقاق الي ورانا كانت عملت اكتر من كده، مالهاش دعوى يهودية والا اسبانية ياخويا. الراجل و الست ستر و غطى على بعض. دي بس حكايات بيقولوها الناس. ماحنا عايشين اهو، ما سمعناش يعني عن مراة وزير وزتو يهبد وزير تاني او مرات رئيس عملت العمايل عشان توز جوزها يعمل انتخابات جديدة. هو واحد زوج و هي مراته عادي انهم ياثرو على بعض مالهاش علاقة بالجنس.
دي لو كلب فالشارع حيدافع عن الكلبة مراتو ام لولو 🤣
المضوع كده قلب سياسه واحنا بنتكلم في السكس
خلينا في السكس احس لان الموضوع ممكن يتقفل

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض

سطوة الجنس​

الجنس او النيك هو من اكبر المتع في الحياه والحنس له سطوة علينا جميعا وهو احد أهم الاشياء التي يسيطر بها علي الاخر فنجد إمرأة في فراش قائد تفعل أقوي مما يفعله الجيوش فكم من معارك حسمتها إمراة في فراش وكم من مممالك أهلكها شهوة إمراة لذا فالجنس سفير فكم من معاهدات وصفقات أبرمت في فراش ساخن لإمراة حاميه لعوب وكم من نساء غيرو مجري التاريخ​

الكلام ده كبير قوي ....انت تقصد الجنس كتجارة

• عجبني
شوف حضرتك انا الجنس عندى
انى امارس الجنس و اتمتع بية مع واحدة احبها و بتحبنى
لاكن جنس بفلوس او اللى حضرتك بتقول علية دا ملوش عندى اى متعة

انا عاوز يكون فية تبادل مشاعر مع الجنس مش مجرد انام مع واحدة و اجيب شهوتى و خلاص

• عجبني
بسمع كلام كتير عن موظفات ناموا ومارسوا مع رؤسائهم علشان ترقيات وبقت عادة عندهم

• عجبني
شوف حضرتك انا الجنس عندى

انا عاوز يكون فية تبادل مشاعر مع الجنس مش مجرد انام مع واحدة و اجيب شهوتى و خلاص
متفق معك

• عجبني
الكلام ده كبير قوي ....انت تقصد الجنس كتجارة

قصدي هو استخدام الجنس للتاثير علي الآخرين لتحقيق أهداف خاصه عبر ٣ انواع الرشوه الجنسية واللابتزاز والاستقطاب​

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوف حضرتك انا الجنس عندى

المتعه الحقيقيه للجنس هي تبادل المشاعر والحرص علي ارضاء الشريك وامتاعه​

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الذئب_الابيض و شريف باشا

قصدي هو استخدام الجنس للتاثير علي الآخرين لتحقيق أهداف خاصه عبر ٣ انواع الرشوه الجنسية واللابتزاز والاستقطاب​

هي مش بعدت عن استخدامه كتجاره

• عجبني
هذا الكلام غير مقبول، ولم أكن طرفا فيه ولن أكون.

• عجبني
هو بحكي عن حاجة تانية وفعلا في كتير يستخدمه للجنس للوصول للاهداف

• عجبني

سطوة الجنس​

موضوعك حلوو كتير وواقعي وفعلا في نسوان عملت الي ما عملته الجيوش

• عجبني
الجنس للمتعه و الحب للعشاق و اداه لمن لا حيلة له

• عجبني
الجنس للمتعه و الحب للعشاق و اداه لمن لا حيلة له

ده صحيح وربما من لاحليلة له معذور لكن هناك من يستخدمها بحقارة وخسه لنيل ما ليس له من حق​

موضوعك حلوو كتير وواقعي وفعلا في نسوان عملت الي ما عملته الجيوش

شكرا صديقي علي تعليقك الجميل​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%