NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

anas mlook

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
26 أبريل 2023
المشاركات
2
مستوى التفاعل
9
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
Syria
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اوك نبدأ القصة....
يوم الاحد الاسبوع اللي فات كنت خارج من بيتي في مصر الجديدة رايح الجامعة عادي كانت كل الامور اعتيادية ركبت العربية كان يوميها عندي امتحان خفيف بيسموه كويز وانا في الجامعة كنا بنتكلم عن المادة والدكتور ممكن تجيب ايه وتحذف ايه اللي فاكرو اني انا وزميلي اختلفنا على حاجة فا طلعت اكلم دكتور امنية اشوفها هل هتجيب من الحتة دي من الكتاب ولا لأ دخلت مكتبها من غير ما خبط الباب شفتها قاعدة على طرف الكرسي شافتني وشها جاب الوان المهم ماحطتش في بالي المهم استفسرت منها وكل ماكنت بتكلمني كانت بتبص في عنيا عشان ماتجيش على اللاب انا بصيت في الخباثة كملت اللي كنت عايزو وخرجت من مكتبها قصيت نهار عادي وبالمناسبة عديت امتحاني كويس عشان كده قررت اكافئ نفسي وافتح اوميجل ماكنتش مبسوط في الاول عشان بصراحة بتطلع اشكال مش لطيفة لحد ما طلعتلي ست اربعينية حبيتها جدا كانت لذيذة وبتتكلم بطريقة حلوة وعرفت منها انها دكتور بس في ايه وفين هي ماقلتليش كانت متحفظة عل اجابة مع اني منظري مش منظر مرشد😂 المهم اتفقنا على اننا نتقابل في فوت كورت مدينتي يوم الجمعة الساعة٣ العصر رحت هناك دخلت المكان شفت ست لا تخينة لدرجة انها تتصنفbbw ولا هي skinny متوسطة طويلة وانا طويل فاقلت جامد فشخ يارب هي اول ماشفتها قاعدة كنت عايز ادخل الحمام اجبهم واطلعلها اقعد معاها اساسا😂 قربت علىها اي ده مش دي دكتور امنية المهم قعدت على طربيزتها
-مساء الخير
-‏مساء النور
-‏هو مش رقمك كذا كذا
-‏كريم انت بتعمل ايه هنا
حطيت ايدها على بقها
-بقلك ايه سيبك من كل ده وتعالي معايا
-‏اجي معاك فين
-‏هناخد لفة في العربية
-‏كريم انا من سابع المستحيلات اني اعمل اللي كنا بنعملو في الشات
-‏قومي معايا بس مفيش حاجة هتحصل غصب عنك
-‏كريم. ماتنساش اني الدكتور بتعاعتك
بصتلها في عنيها وقعدت من تاني
ولعت سجارة طلعت دخان كتير اوي من غيظي منها دا حتا الغريزة بقا فيها متعلم وجاهل ياجدعاااان
-‏بقلك ايه دكتور دي درجة علمية اما اللي عملناه في الشات دي غريزة ولازم تعرفي ايا كان سنك بالنهاية انا راجل وانت مرأة واحنا ماعملناش حاجة برا غريزتنا
ردت
-ودلوقتي ايه
-دلوقتي انا مش حجبرك على حاجة انت مش عايزاها بس انا كنت حاطط في دماغي اننا نخرج مع بعض ونتفسح وكده
حطت ايدها تحت دقنها وسندت كوعها على الترابيزة
-كريم انت بتحب الستات الكبيرة
-‏انا بفضلهم
-‏ليه
-‏مش عارف بس بحبهم
-‏بص انا عارف انت هتموت وتعمل ده على الواقع عشان تكسر هيبة الدكتور وتتفشخر قدام صحابك
-‏اني انااااا نككك
ماسبتهاش تكمل كلامها وهنا اتعصبت عليها
قولت
  • لاااا خالص
  • ‏رجعت هديت صوتي كلمتها بنبرة تحتانية
  • ‏اي يا مونمون اللي هنقولو هنعيدوو
انا حبيتك عشان صفاتك اللي ظهرتلي في الشات مش عشان انت دكتور ولا الهبل اللي انت بتقولي ده ما اول دفعتي وبشهادتك ولما هبقا دكتور هنام مع بنات طلبة بعدد شعر راسي اللي هيقع في المستقبل وكل وحدة هنام معاها هقعد اعيطلها وكده بس.
-على العموم اي رأيك نتفسح في العربية
-‏اتهندت وقالت مااااشي
خدتها ركبنا العربية بعد ما حسبت
قعدت جنبها حطيت ايدي على الدركسيون قلتلها قولي بقا
كنت بتشوفي ايه على اكس فيديوز
لقيتها ضحكت
قلت الحمد**** بدأت تفك شكل ليلتنا هتبقا عسل خدتها واتفسحنا ورحنا كالنا في bon&ban ومكانش باين عليها انها عجوزة بالعكس شكلها يقول انها ٢٥سنة فعلا
شعرها طويل عنيها خضرة لابسة هدوم شبابي ريحت البريفيوم من كوكب اخر جسمها مشدودكلها على بعضها جميلة
في الاخر بعد دا كله وصلنا تحت شقة مدينتي بتاعتنا
صياعة مني وقفت العربية بعد عمود النور بشوية
وهنا نزلت صوتي وقلتلها
-جميلة اووي
-‏هي مين
-‏بصي في عنيا
كانت ناضارتي القزاز بتاعها بيعكس الصورة
اكدت في عنيا شافت نفسها
مالقيش غير وحدة حضنتني وهاتك يابوس من شايفي ومن رقبتي وكنا هنتفضح
زقيتها بالراحة قولتلها
اي رأيك في درينك خفيف عشان الليلة تبقا لذيذة
ردت
-في فودكا
-‏قولت
-‏هنشوف
طلعنا الشقة
دخلت اعملنا كاس وسبتها تتفتل في الشقة
وانا في البار سمعت صوووت ضحك سريخ ضحك
قولت احية دي شافتو
جريت لقيتها واقفة قدام تمثال انا ناحتو شبهها وملبسو قميص نوووم اسود
قعدت اضحك معاها ومشيت اجيب الكاسين رجعتلها
لقيتها مقلعة التمثال هدومو ولابسة هي قميص النوووم
رحت جايب مرزبة كنت ساندها عل الحيطة وكاسر التمثال عن القاعدة بتاعتو وقلتلها اوقفي مكانو راحت وقفت قربت منها ورحت حاطط ايدي عل طيزها وببوس بقها وهي ايديها بتحسي على وشي ومشيت بيها لحد السرير رحت مادد رجلي مفركشها وقعنا احنا التنين على بعض
رحت بايسها من رقبتها وهي بتقلعني البنطلون وبتمسك زبي وانا بفرك كسها في ايدي لغاية ما قلعت البنطلون
رحت فاتح رجليها بسرعة وغزيت زبي في كسها الاقي وحدة عنيها غربت ورحت بنييييك بسرررررعة وهي بتتنفس بسرعة شوية وبدأت تتنهد بعد كده بدأت تصوت
وانا قافش بزازها بين ايديا ورحت ضميت الاتنين حطيتهم في بقي وبصهم جامد
فجأة زقتني راحت منيماني على ضهري وقعدت على زبي بدأت تتنطط وشعرها من كتر العرق راح لزق على وشها وكان صوووتها كأنها بتزوووم وكانت مسكاني من رقبتي
وانا كنت قافش بزازها جامد وكل شوية احط ايدي على طيزززها سبانكاااات بقا على بزازها وعلى طيزها انا حرفيا في الوضع ده كنت بموووت لأنها كانت حاطها اديها على رقبتي جامد كأنها بتخنقني وزبي حرفيا كان هيتقلع مت مكانو من كتر ماهي بتقوووم وبتخبط جامد فضلنا كده نص ساعة فجأة راحت مصوتاااااا ومالت عليا وعضتني من رقبتييييي بعد كده هديت ونامت على صدري كانها في غيبوبة رحت منيمها على جنبها وسحبت زبي ونمت جنبها وانا حاضنها
لغاية ماطلع الصبح صحيت لقيت وحدة بتبوسني قومت
-صباح الخير
-‏صح النوم
-‏صح بدنك
-‏اي ده مين اللي خرمشك كده
-‏كنت نايم مع قطة
ماشي انا هلبس دلوقتي عشان عندي مشوار وهنتقابل تاني
-اعتبر دا وعد يابني انا اللي بقولك اوعدني انا ماعنديش مشكلة بالعكس انا حبيت ده
-ماشي ياقلبي
-‏ببص عليهها وهي بتلبس مش مصدق نفسي انا كنت نايم مع دي
خلصت لبسها حطت شنطتها بإيدها
قربت عليا باستتي
اخر كلمة قاليتها
-باي يابيبي وخرجت
شلت اللحاف وقومت بضرب بعيني
كدا
اي ده!!
ده الكاسيين ما تلمسوش
بس قدر ولطف كنت عايز اولعها وهي اشعال ذاتي
،،،،،،،،،
اخر حاجة كنت عايز اقولها اديني رأيك في القصة دي
وللمرة التانية دي قصة واقعية مش خيالية لأنها فعلا حصلت معايا
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mezoo2210, docter, سالب هيجان و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%