NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ستى التى ادخلتنى عالم الخدم جزء 2

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

мєɒσ мм

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
ستى التى ادخلتنى عالم الخدم جزء 2
المهم مافقتش إلا وهما بيسلموا على بعض وهنا شفت منظر غريب جداً شفت أمى بتبوس إيد الست دى وبتوطى تبوس جزمتها وهنا حصلت حاجة غريبة وماما بتوطى تبوس جزمة الست دى كان ضهر ماما ليا وانا كنت موارب باب اوضتى والاوضة ضلمة لكن حسيت ان ستى م شافتنى وشفت فى عنيها وعلى شفايفها اخبث ابتسامة صفرا ممكن تشوفوها
المهم بعد ما ستى م مشيت اتحججت بحجة وخرجت وراها وانا كل نيتى انى اعمل فيها حاجة وحشة .....اضربها او اصدمها بالعجلة او اوقعها على الارض ...الخ وفعلا جريت وراها لانى نسيت اخد العجلة معايا لحد ماحصلتها وقبل ما اوصلها بحوالى 2متر حصل ليا شئ غريب جدا فوجئت بريقى ناشف جدا وعمال باترعش وجسمى ساقع قوى وعمال بانزل عرق ومش قادر اتكلم ولا اتحرك خطوة وكأن فيه حد رابطنى ومش قادر اتنفس خالص لدرجة انها التفتت وراها وشافتنى ولقيتها راجعالى وبتقولى
ستى م : ازيك ياحبيبى عامل ايه؟
ايه العرق ده كله انت تعبان (مع ضحكة خبيثة )؟
مالك مش بترد ليه ؟
انت عاوز حاجة من طنط م
طيب باى
وسابتنى ومشيت وانا كأن شفايفى ملزوقة وفضلت كده لحد ماغابت عن نظرى وبعدين استرجعت قوايا تانى وجريت علشان الحقها تانى والمرة دى مش عارف ليه ؟؟
كنت عاوز افضل شايفها اطول فترة ممكنة وكنت عاوز احفظ منظر رجليها وجزمتها وصدقونى انا مش عارف ليه؟
المهم لما حصلتها تانى حصل نفس اللى حصل قبل كده باستثناء انى قادر اسيطر على نفسى واركز نظرى على جزمتها وكل حركة بتعملها بيها ولو حتى بسيطة وما سبتهاش الا لما دخلت بيتها وهو على فكرة بعيد عن بيتنا
المهم رجعت بيتنا بسرعة وما اعرفش ليه دخلت اوضتى وقعدت استرجع اللى سمعته واللى شفته من حديثها هى وماما وكمان صوتها وهى بتكلمنى ومعرفش ليه برضه بدلا من ان اثور عليها حدث بداخلى اقتناع رهيب ان ست بجمالها واناقتها وشخصيتها لازم يكون الكل فى خدمتها مع ان امى من ناحية الجمال اجمل منها بمراحل ولكن شخصيتها كشخصية معظم الزوجات ضعيفة ومستكينة
وإلى الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: Sinner
قبل ما تكتب " الى الجزء الثالث" ع الاقل اكتب التانى الاول..
ولا ايه ياحج 🙄

• عجبني
التفاعلات: мєɒσ мм
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكتب الاجزاء كلها ف موضوع واحد .

• عجبني
التفاعلات: мєɒσ мм
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل