NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش سبب انجذاب البنات للشباب الكيوت (الجولات وجهه نظري) في الفتره الآخرين حد ملاحظ كده ولا انا وحدي

In the world

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الصراحه الفتره الاخيره بتا بشووف كتير من الشباب عقلهم اتلحس وبقا اهم حاجه في حياتهم الحاجه الي حياتهم متمحوره حوليها هوا عاوز ارتبط يختي حلوه يختي أموره انتو عارفين الناس دي ببقا عاوز اولع فيهم تلاقي الواد منهم شويه ويحط روج ومناكير عشان يعجب البنت قسم ب**** أصبح الموضوع مستفز حد ملاحظ كده ولا انا بس

• بيضحكني
التفاعلات: Uniique
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصراحه الفتره الاخيره بتا بشووف كتير من الشباب عقلهم اتلحس وبقا اهم حاجه في حياتهم الحاجه الي حياتهم متمحوره حوليها هوا عاوز ارتبط يختي حلوه يختي أموره انتو عارفين الناس دي ببقا عاوز اولع فيهم تلاقي الواد منهم شويه ويحط روج ومناكير عشان يعجب البنت قسم ب**** أصبح الموضوع مستفز حد ملاحظ كده ولا انا بس
الموضوع ده مقزز جدا ومش جذاب، إلا للبنات الاندر إيدج بيبقوا عيال فى بعضهم يعني، إنما للناس الكبيرة العاقلة فده قرف ومفيش ست ممكن تنجذب لراجل زى كده.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena، big-blackdick و Uniique
فترة المراهقة عموما بتكون غريبة شوية عند البعض و تصرفاتهم فيها اندفاع و عاطفة بحكم السن
و كل زمن و له ظروفه بس الزمن الحالى مراهقته اخطر لانهم طلعو على حاجات كلها مكشوفة و الدنيا مفتوحة ادامهم
بي ميمنعش ان فى ناس تفكيرها حلو و حتحسهم مميزين

مبقاش في ثقافه في الاجيال الجديدة ان الراجل راجل و الست ست

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
التفاعلات: Uniique
عودة
أعلى أسفل
0%