NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيزك نضيفة اوي بس لفت نظري حاجة
انت بيوضك مدلدلة وفشيخة

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
مش بطال بس اهتم بطيزك شوية

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
طيزك زجسمك زي العود الفرنساوي

• عجبني
انا خايف اوى من موضوع للكشف الطبى ده بجد هو لسا بيعملوا عشان يعرفوا مين بيتناك وكدا غير كدا انتا خرمك باين عادى اوى انت ممكن تقولى انتا مفتوح ولا لسا

• عجبني
التفاعلات: علي موجب
ايه ده يخربيت دي طيز مالهاش حل وجسم جاااااااااااااااااااااااااااااااحد

انا خايف اوى من موضوع للكشف الطبى ده بجد هو لسا بيعملوا عشان يعرفوا مين بيتناك وكدا غير كدا انتا خرمك باين عادى اوى انت ممكن تقولى انتا مفتوح ولا لسا
يا عم الكشف ده اسمه كشف الجراحة بيكشف يشوف عندك بواسير او ناصور مافيش حاجة اصلا اسمها شهادة حمرا في الجيش بس ماتبقاش خرمك كبير اوي يعني عشان ماتسمعش كلام مالوش لازمة غير كده هو بيبص على البواسير والناصور لان اللي عنده دول بيخرجوه اصلا وانا في الجيش مسكوا اتنين مع بعض ولا خدوا شهادة حمرا ولا حاجة بس كلوا ضرب وسحل وسجن وتعذيب وكل حاجة تتخيلها لكن ماترفدوش من الجيش ولا جابوا ست تستلم شهادته ولا الكلام ده وبعدين عزلوهم عننا

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Alloll69، احمد عاشق المتعه و عصام المبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عجبنى اوى اوى اوى بيوضك وانها مدلدله بحبها وجسمك وطيزك نضيغه احييك على النظافة

• عجبني
انت حلو بس محتاج تضبط نفسك شويه

يا عم الكشف ده اسمه كشف الجراحة بيكشف يشوف عندك بواسير او ناصور مافيش حاجة اصلا اسمها شهادة حمرا في الجيش بس ماتبقاش خرمك كبير اوي يعني عشان ماتسمعش كلام مالوش لازمة غير كده هو بيبص على البواسير والناصور لان اللي عنده دول بيخرجوه اصلا وانا في الجيش مسكوا اتنين مع بعض ولا خدوا شهادة حمرا ولا حاجة بس كلوا ضرب وسحل وسجن وتعذيب وكل حاجة تتخيلها لكن ماترفدوش من الجيش ولا جابوا ست تستلم شهادته ولا الكلام ده وبعدين عزلوهم عننا
عشان كده انا عديت من الكشف ده لاني مكنتش اعرف حاجه واتفجئت بالكشف وحرفيا طيظي كانت مفشوخة

• عجبني
التفاعلات: اياد موجب سودانى مقيم بمص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%